Društvo| Ljudska prava

PITANJE

Freedom of Information RSS / 25.09.2019. u 09:34

"Gondola će biti izgrađena uprkos histeriji agresivne manjine. Beograd će dobiti gondolu koja će povezivati Kalemgdanski park i Ušće, kao što gondolu imaju Jerusalim, Njujork, ..i  mnogi drugi gradovi".

Ovo je nedavno izgovorio famozni vice - gradonačelnik Beograda, Vesić. Na sreću on nije lik kom se, bar ne bez krajnje ozbiljnih rezervi, može verovati, npr. za istu gondolu govorio je ne tako davno da će do kraja ove godine prevoziti putnike, što se, naravno pokazalo kao neistina. Nije isključeno ni da je ova izjava svesno bačena "dimna bomba", s idejom da arogantnim bezobrazlukom skrene pažnju javnosti sa teškog skandala u vezi sa "ulepšavanjem" Trga Republike, takođe u njegovoj režiji.

Kako god bilo, mene je izjava navela da u tekstu na Peščaniku postavim pitanje koje, mislim, ima smisla podeliti i ovde na blogu.

Nije to pitanje o smislu i bahatoj, elementarnoj nepristojnosti izjave koja u "hiseričnu agresivnu manjinu" pored više hiljada građana svrstava i pravo mnoštvo kompetentnih, autoritativnih stručnih subjekata koji su  potpisnici peticije za očuvanje Beogradske tvrđave.

Nije ni o tragikomičnosti situacije u kojoj Vesić kao predstavnik "tolerantne većine" insistira na "pozitivnom mišljenju" Republičkog zavoda za zaštitu spomenika kulture koje je pribavljeno samo na osnovu saglasnosti dela jednog odeljenja i direktorke te institucije a da nijedno drugo odeljenje u zavodu nije konsultovano oko projekta pa se desilo da je Stručni savet, inače savetodavno telo Zavoda, svoj negativan stav o projektu izneo tek nakon što su to od njih zatražili predstavnici najveće evropske organizacije za zaštitu kulturne baštine Evropa Nostra.

Nije ni o tome kako zvuči Vesićevo "uprkos" u kontekstu  Planua generalne regulacije u Beogradu koji zabranjuje "..postavljanje dalekovoda, žičanih sajli za alternativni prevoz  u području beogradske tvrđave i u njenim širim vizurama.."".

Pitanje je mnogo jednostavnije, tiče se gondola u Njujorku i Jerusalimu.

Nekad, poodavno, pre četiri, pet godina, čulo se za plan o gradnji gondole u Njujorku. Ideju o takvoj alternativnoj vezi Menhetna, Bruklina i Kvinsa izneo je tada Dan Levi predsednik velike građevinske kompanije City Realty. Ali bilo je mnogo negativnih reakcija na tu ideju pa nije realizovana. Ta gondola ne postoji. Istine radi u raspravi na tviteru povodom teksta na Peščaniku uspeli smo identifikovati jednu gondolu ali (malu, s dve kabine, ne kroz centar grada ili preko spomenika već od ostrva do ostrva, od Menhetna do Ruzveltovog) definitivno ni nalik na "Vesićevu".

Nedavno, početkom ove godine čulo se i za ideju o gondoli u Jerusalemu. I ta ideja ministarstva turizma Izraela je naišla na žestok otpor i javnosti i struke i nije realizovana. Ni gondola u Jerusalimu ne postoji.

Pa se , imajući sve to u vidu, nameće pitanje - do kada će predstavnik "tolerantne većine" i gradske vlasti koristeći "postojanje" gondola u Jerusalimu i Njujorku kao krunski argument i ponavljajući ga uporno, zapravo,iz neznanja ili svesno, svejedno, najblaže rečeno, bezočno vući za nos "svoje" građane?  



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shone shone 09:54 25.09.2019

.

Pa se , imajući sve to u vidu, nameće pitanje - do kada će predstavnik "tolerantne većine" i gradske vlasti koristeći "postojanje" gondola u Jerusalimu i Njujorku kao krunski argument i ponavljajući ga uporno, zapravo,iz neznanja ili svesno, svejedno, najblaže rečeno, bezočno vući za nos "svoje" građane?


Nameće se drugo pitanje. Primećuje li neko da ovakvi tekstovi i pisanija po društvenim mrežama ne daju baš nikakve rezultate. Naprotiv, kao izduvni ventil idu u prilog rasterećenju tenzija po metodologiji ,,nek si im rekao,,
Vidim vrlo se potrišu.

do kada će predstavnik "tolerantne većine" i gradske vlasti


A odgovor na postavljeno pitanje u uvodnom tekstu bi bio - dok mu se može!
angie01 angie01 13:13 25.09.2019

Re: .

Uopšte mi nije jasno zašto se tzv. misleći ljudi čude i postavljaju priglupa pitanja.


zato, da bi spameri poput tebe carli-vise puta banovanog korisnika, jer ne umes da se ponasas pristojno-na ovaj najgluplji nacin pokusavali da degradiraju one, kojima nisu ni do kolena, a sve praveci se nevesti.
macak.tosa031 macak.tosa031 13:58 25.09.2019

Re: .

angie01
Uopšte mi nije jasno zašto se tzv. misleći ljudi čude i postavljaju priglupa pitanja.


zato, da bi spameri poput tebe carli-vise puta banovanog korisnika, jer ne umes da se ponasas pristojno-na ovaj najgluplji nacin pokusavali da degradiraju one, kojima nisu ni do kolena, a sve praveci se nevesti.

Kako ti znaš da sam ja carli?
Ko je uopšte carli?
Da li ti meni ovime kažeš da sam ja najgluplji?
Molim odgovor kako bih mogao da ti odgovorim kako i dolikuje.
Aaaaa ... sada sam video da si ti VIP bloger?!
Jebote, gde ide ovaj svet?!
No, svejedno, molim da mi odgovoriš na pitanje kako bih mogao da ti odgovorim na isti način.

freehand freehand 14:20 25.09.2019

Re: .

Nameće se drugo pitanje. Primećuje li neko da ovakvi tekstovi i pisanija po društvenim mrežama ne daju baš nikakve rezultate. Naprotiv, kao izduvni ventil idu u prilog rasterećenju tenzija po metodologiji ,,nek si im rekao,,
Vidim vrlo se potrišu.

Mudrost je, dapače, u ćutanju i nepisanju.
Ok, najveća mudrost je kad staviš čačkalicu u zube, pljucneš pa svakom ko se tako glupav i blentav zaleteo da vikne da je vladar go kžaš da je budala i da tako srljajući radi za vlast kao izduvni ventil.

Srkneš špricarojku, nakriviš kačket, pa ako te se kao usisnog ventila za dan bezbednosti sete - sete. Ako se ne sete - to je bila tvoja dužnost.
angie01 angie01 15:03 25.09.2019

Re: .

Kako ti znaš da sam ja carli?


i ti nekom kazes zasto postavlja glupa pitanja...
Bili Piton Bili Piton 15:27 25.09.2019

Re: .

angie01
Kako ti znaš da sam ja carli?


i ti nekom kazes zasto postavlja glupa pitanja...



macak.tosa031 macak.tosa031 15:33 25.09.2019

Re: .

freehand
Nameće se drugo pitanje. Primećuje li neko da ovakvi tekstovi i pisanija po društvenim mrežama ne daju baš nikakve rezultate. Naprotiv, kao izduvni ventil idu u prilog rasterećenju tenzija po metodologiji ,,nek si im rekao,,
Vidim vrlo se potrišu.

Mudrost je, dapače, u ćutanju i nepisanju.
Ok, najveća mudrost je kad staviš čačkalicu u zube, pljucneš pa svakom ko se tako glupav i blentav zaleteo da vikne da je vladar go kžaš da je budala i da tako srljajući radi za vlast kao izduvni ventil.

Srkneš špricarojku, nakriviš kačket, pa ako te se kao usisnog ventila za dan bezbednosti sete - sete. Ako se ne sete - to je bila tvoja dužnost.

Ko je stavio čačkalicu u zube?
angie01 angie01 16:03 25.09.2019

Re: .

Pa da.
Što da ne kažem?!


jer sem gluposti nista ni ne govoris,...sa svojih 200 inkarnacija uvek na isti nacin spamujes po blogu, s pokusajem da obesmislis apsolutno sve cega se dotaknes,...ne znam da l postoji jos neko toliko uporan u svojoj bedastoci, sa toliko molbi ostalih blogera da ih zaobilazi.
macak.tosa031 macak.tosa031 16:10 25.09.2019

Re: .

angie01
Pa da.
Što da ne kažem?!


jer sem gluposti nista ni ne govoris,...sa svojih 200 inkarnacija uvek na isti nacin spamujes po blogu, s pokusajem da obesmislis apsolutno sve cega se dotaknes,...ne znam da l postoji jos neko toliko uporan u svojoj bedastoci, sa toliko molbi ostalih blogera da ih zaobilazi.

Vip bloger?
Strašno!
Gde ide ovaj svet?!
angie01 angie01 16:14 25.09.2019

Re: .

Strašno!
Gde ide ovaj svet?!


bas tako, kada jednom ulicarski skaradnom i lascivno manijaklanom napadacu zena i devojaka na netu, dozvoljen pristup na blogu B92.
macak.tosa031 macak.tosa031 16:17 25.09.2019

Re: .

angie01
Strašno!
Gde ide ovaj svet?!


bas tako, kada jednom ulicarski skaradnom i lascivno manijaklanom napadacu zena i devojaka na netu, dozvoljen pristup na blogu B92.

Ko je taj manijak?
angie01 angie01 16:27 25.09.2019

Re: .

Ko je taj manijak?


sto postavljas glupa pitanja?...ti Sladjane....

no necu vise da zagadjujem ovom raspravom ovaj blog- izvinjavam se autoru,...o tebi bi trebalo neko drugi da vodi racuna...jer kao sto rece Bili pre nekog vremena, ako je ok da ti ides naokolo i svakodnevno seruckas ovako po blogu i da svako pojedinacno treba od tvojih budalastina da se brani, onda je sve izgubilo osnovni smisao i pretvorilo se u poligon za ovakva izivljavanja,...jer svako sa imalo suvislosti u sebi, ipak ne prelazi granicu normale.
predatortz predatortz 16:34 25.09.2019

Re: .

VIP bloger?!
Pa gde ide ovaj svet?!
Strašno!


I sad ćeš ti da braniš svetost ovog mesta od nje, ona od tebe, tako ćete da patetišete nekih pedesetak replika, dok ga ne userete do kraja.
macak.tosa031 macak.tosa031 16:38 25.09.2019

Re: .

predatortz
VIP bloger?!
Pa gde ide ovaj svet?!
Strašno!


I sad ćeš ti da braniš svetost ovog mesta od nje, ona od tebe, tako ćete da patetišete nekih pedesetak replika, dok ga ne userete do kraja.

Pa šta mogu, ne mogu VIP blogerku da ostavim bez odgovora.
Mada - u pravu si!
Čemu?!
Zašto bih ja trošio resurse na nekoga ko zna samo da ponavlja ocvala prežvakavanja - što bi stari rekli ... kao Švabo tra, la, la.

No, sa druge strane - VIP bloger ... eeeejjj, nije mala rabota.
Freedom of Information Freedom of Information 16:48 25.09.2019

Re: besmisleno

Uopšte mi nije jasno zašto se tzv. misleći ljudi čude i postavljaju priglupa pitanja.

A meni je jasno da postoje ljudi kao vi koji za sve što im nije jasno ne krive sopstveni IQ nego ljude koje ne razumeju pa ih prostački tituliraju "priglupim". Besmisleno mi je da sa takvim komuniciram pa bih da vas zamolim da ne trolujete, pogotovo ne bezobrazlucima moj blog, da potražite prikladnije društvo.
freehand freehand 16:56 25.09.2019

Re: besmisleno

Freedom of Information
Uopšte mi nije jasno zašto se tzv. misleći ljudi čude i postavljaju priglupa pitanja.

A meni je jasno da postoje ljudi kao vi koji za sve što im nije jasno ne krive sopstveni IQ nego ljude koje ne razumeju pa ih prostački tituliraju "priglupim". Besmisleno mi je da sa takvim komuniciram pa bih da vas zamolim da ne trolujete, pogotovo ne bezobrazlucima moj blog, da potražite prikladnije društvo.

Tuš.
Čarli uspeo i Šabića da iznervira...
Freedom of Information Freedom of Information 17:04 25.09.2019

Re: besmisleno

Ma nije, nisu uspeli da me iznerviraju "stručnjaci" kao Martinović, Rističević, Atlagić..,pa ne može ni Čarli, mačak ili šta god da je. Ali nisam više Poverenik, moje obaveze da trpim prostački maltretman više nema. Zato sam uljudno zamolio gospodina da potraži prikladnije društvo. Ako ne razume, postoji rešenje - banovanje.
freehand freehand 17:18 25.09.2019

Re: besmisleno

Pa se , imajući sve to u vidu, nameće pitanje - do kada će predstavnik "tolerantne većine" i gradske vlasti koristeći "postojanje" gondola u Jerusalimu i Njujorku kao krunski argument i ponavljajući ga uporno, zapravo,iz neznanja ili svesno, svejedno, najblaže rečeno, bezočno vući za nos "svoje" građane?

obro, mani to. Nego ovo me interesuje:
Pa se , imajući sve to u vidu, nameće pitanje - do kada će predstavnik "tolerantne većine" i gradske vlasti koristeći "postojanje" gondola u Jerusalimu i Njujorku kao krunski argument i ponavljajući ga uporno, zapravo,iz neznanja ili svesno, svejedno, najblaže rečeno, bezočno vući za nos "svoje" građane?

Razumem da je ova dilema - da li vlast laže svesno ili to radi iz nehata ovde više kao jedna ironična figura. Ali to pitanje "dokle" me čudi. Ova vlast i svi njeni predstavnici isti su, po pitanju etičkih standarda i odnsoa prema istini, bili i pre nego što su izabrani na mesta na kojima su. I u dobrom delu na tom putu ili na nekim njegovim deonicama gurali su ih i vukli i neki koji sad vrište isto pitanje - "Dokle?!"
Pa eto. Dotle. Nije Vučić kriv što ga intelektualna i moralna elita Srbije voli.
Freedom of Information Freedom of Information 17:26 25.09.2019

Re: besmisleno

Nije Vučić kriv što ga intelektualna i moralna elita Srbije voli.

Slažem se, nije on kriv što ga bilo ko voli. Ali mislim da se o tome ko je intelektualna i posebno moralna elita Srbije ne slažemo.
maksa83 maksa83 18:41 25.09.2019

Re: .

I sad ćeš ti da braniš svetost ovog mesta od nje, ona od tebe, tako ćete da patetišete nekih pedesetak replika, dok ga ne userete do kraja.


macak.tosa031 macak.tosa031 18:41 25.09.2019

Re: besmisleno

Freedom of Information
Uopšte mi nije jasno zašto se tzv. misleći ljudi čude i postavljaju priglupa pitanja.

A meni je jasno da postoje ljudi kao vi koji za sve što im nije jasno ne krive sopstveni IQ nego ljude koje ne razumeju pa ih prostački tituliraju "priglupim". Besmisleno mi je da sa takvim komuniciram pa bih da vas zamolim da ne trolujete, pogotovo ne bezobrazlucima moj blog, da potražite prikladnije društvo.

Gospodine Freedom of Information - molim Vas da pažljivije čitate.
To bi osobe vašeg ranga (najmanje to) moglo da se očekuje.
Ja nisam rekao da ste Vi priglupi - naprotiv, rekao sam da ste 'misleći'.
I otuda je moje čuđenje i veće zašto postavljate priglupa pitanja.
Tako je trebalo pročitati - odnosno, onako kako je napisano.
Ja ne trolujem Vaš blog, nego neka provokatorka koja je, malo sam sada pogledao, VIP bloger!?
Tu sam izrazio svoje zaprepaštenje.
A zaprepašten sam i time da ne reagujete na očigledne pokušaje provokacija uperene meni.
Za ovo da sam bezobrazan, čak bih od Vas zatražio izvinjenje - no, čemu!?
A što se tiče društva - pa ja takođe biram društvo.
Što se tiče bloga - ovo je javni blog i ja pišem slobodno bez da mi bilo ko određuje šta, gde, kada i kako.
Pa nismo valjda komunjare, majku mu!
Ili neki možda jesu.
Što se moga IQ tiče - on je mizeran, samo 151.
macak.tosa031 macak.tosa031 18:42 25.09.2019

Re: besmisleno

freehand
Freedom of Information
Uopšte mi nije jasno zašto se tzv. misleći ljudi čude i postavljaju priglupa pitanja.

A meni je jasno da postoje ljudi kao vi koji za sve što im nije jasno ne krive sopstveni IQ nego ljude koje ne razumeju pa ih prostački tituliraju "priglupim". Besmisleno mi je da sa takvim komuniciram pa bih da vas zamolim da ne trolujete, pogotovo ne bezobrazlucima moj blog, da potražite prikladnije društvo.

Tuš.
Čarli uspeo i Šabića da iznervira...

E pa stvarno!
Ti mi, ipak, nisi ličio na drukaru!
Znaš kada ću da ti se javim kada dođem do Pančeva?!
macak.tosa031 macak.tosa031 18:43 25.09.2019

Re: besmisleno

Freedom of Information
Ma nije, nisu uspeli da me iznerviraju "stručnjaci" kao Martinović, Rističević, Atlagić..,pa ne može ni Čarli, mačak ili šta god da je. Ali nisam više Poverenik, moje obaveze da trpim prostački maltretman više nema. Zato sam uljudno zamolio gospodina da potraži prikladnije društvo. Ako ne razume, postoji rešenje - banovanje.

Ko je prostak?!
Nik na sunce!

E,da - a dok me ne banuješ, da ponovim zašto je pitanje priglupo.
Pa jednostavno - kome nije jasno medologija i tehnika vladavine ovih, ko se ovome još čudi, ko sa ovim pokušava da razgovara, taj je, vrlo verovatno - i glup.
Freedom of Information Freedom of Information 19:17 25.09.2019

Re: besmisleno

Što se moga IQ tiče - on je mizeran, samo 151.

Čestitam.
Ali ne vidim što nekom tako pametnom treba da se druži sa "tzv. mislećim" koji postavljaju priglupa pitanja. Zato sam Vas i zamolio da potražite prikladnije društvo ali eto i uz tako visok IQ niste razumeli. Pa još jednom molim isto.
angie01 angie01 20:02 25.09.2019

Re: .

maksa83


bas zanimljivo, kako tebi to izgleda.
shone shone 20:33 25.09.2019

Re: .

Mudrost je, dapače, u ćutanju i nepisanju.


Da gušče mudrost nije u upornim radnjama i postupcima koji provereno nemaju rezultate i svrhu. Ta pojava ima i svoje ime koje neću navesti uskraćujući ti mogućnost da se samoljubivo naslađuješ daljim spinovanjima.

Ok, najveća mudrost je kad staviš čačkalicu u zube


Pokušaj duhovitosti ili neka južnobanatska stereotipija. Recimo da si duhovit. A nisi.

pljucneš pa svakom ko se tako glupav i blentav zaleteo da vikne da je vladar go kžaš da je budala i da tako srljajući radi za vlast kao izduvni ventil.


Nevešto ubacuješ ,,glupav,blentav,vladar go,radi za vlast,, - to nisi video u mom komentaru. Posebno jadno da navodiš da sam nekoga nazvao budalom.

Srkneš špricarojku, nakriviš kačket, pa ako te se kao usisnog ventila za dan bezbednosti sete - sete. Ako se ne sete - to je bila tvoja dužnost.


Ljubitelji hazartske umetnosti bi ovde mogli i da naslute duhovitost u pokušaju.
Sve u svemu znao si ti to mnogo bolje.
Zamor materjala?
P.S. Čuvaj se sira buđavoga.
macak.tosa031 macak.tosa031 21:08 25.09.2019

Re: besmisleno

Freedom of Information
Što se moga IQ tiče - on je mizeran, samo 151.

Čestitam.
Ali ne vidim što nekom tako pametnom treba da se druži sa "tzv. mislećim" koji postavljaju priglupa pitanja. Zato sam Vas i zamolio da potražite prikladnije društvo ali eto i uz tako visok IQ niste razumeli. Pa još jednom molim isto.

Odoh!
Ali zbog toga što imam posla - pišem neki elabora(t)čić, a, usput ću da gledam Džada Trampa, moga omiljenog snukeristu, pored Vilijamsa i, naravno, cara O'Salivana.
freehand freehand 21:36 25.09.2019

Re: .

Da gušče mudrost nije u upornim radnjama i postupcima koji provereno nemaju rezultate i svrhu. Ta pojava ima i svoje ime koje neću navesti uskraćujući ti mogućnost da se samoljubivo naslađuješ daljim spinovanjima.


Ovo je opis tvog blogovanja ili si mislio na nešto drguo?
tasadebeli tasadebeli 23:33 25.09.2019

Можда полети џунка уместо жичаре?

Freedom of Information

Ali nisam više Poverenik, moje obaveze da trpim prostački maltretman više nema.



То исто и ја за себе кажем на Блогу Б92 откада су ми одузели ауторску опцију уз вишекратно бановање, па одбановање и враћање међу блогере, али овај пут без ауторске опције.

Има то и својих предности, зар не?




maksa83 maksa83 04:47 26.09.2019

Re: .

angie01
maksa83


bas zanimljivo, kako tebi to izgleda.

Meni svi ti ping-pongovi u kojima za pola sata dva korisnika generišu dvocifren broj ti-si-ovakav-ne-ti-si-onakav komentara izgledaju tako. Da sve to stane (ili još bolje - ne desi se uopšte) potrebno je da samo jedan od njih kaže "jebeš ovo".
macak.tosa031 macak.tosa031 05:14 26.09.2019

Re: .

maksa83
angie01
maksa83


bas zanimljivo, kako tebi to izgleda.

Meni svi ti ping-pongovi u kojima za pola sata dva korisnika generišu dvocifren broj ti-si-ovakav-ne-ti-si-onakav komentara izgledaju tako. Da sve to stane (ili još bolje - ne desi se uopšte) potrebno je da samo jedan od njih kaže "jebeš ovo".

Makso - što bi u Bosni rekli ... pametan si k'o radio.
Pa gde si bio pre par sati?!
Zapamtiću ovo - i neću prelaziti preko jedne cifre.
maksa83 maksa83 05:19 26.09.2019

Re: .

Pa gde si bio pre par sati?!

Nisam se još rešio svih buržoaskih navika pa sam malo spavao.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:28 26.09.2019

Re: .

maksa83
Pa gde si bio pre par sati?!

Nisam se još rešio svih buržoaskih navika pa sam malo spavao.

A ja sam, za promenu - umesto da legnem u pola 9, nakon što sam se najeo grožđa (kao uostalom većinu večeri), radio nešto za posao (jebli ih eleborati), listao one tvoje knjižice - i imao kreativnu raspravu sa jednom VIP blogerom.
Jebote - tek kada smo završili tu raspravu, ukapirao sam svu poraznost (msilim, znao sam i ranije - no, sinoć me baš potreslo), ooo žalosti, da je to VIP bloger.
Strašno!
No - sreća pa je danas radni dan.
angie01 angie01 09:07 26.09.2019

Re: .

Meni svi ti ping-pongovi u kojima za pola sata dva korisnika generišu dvocifren broj ti-si-ovakav-ne-ti-si-onakav komentara izgledaju tako.


vrlo je ocigledno zasto sam reagovala- a obicno uredno preskacem zamlatu,-za razliku od tebe, koji hranis opstruktivnog trola, kao i sada ovim komentarom,...i uredno stala kada je poceo uobicajeni nedotupavni hekleraj i jos se izvinila autoru, a onda stize zakasnela "mudrost" o slucaju i kako se on resava.:(
macak.tosa031 macak.tosa031 09:17 26.09.2019

Re: .

angie01
Meni svi ti ping-pongovi u kojima za pola sata dva korisnika generišu dvocifren broj ti-si-ovakav-ne-ti-si-onakav komentara izgledaju tako.


vrlo je ocigledno zasto sam reagovala- a obicno uredno preskacem zamlatu,-za razliku od tebe, koji hranis opstruktivnog trola, kao i sada ovim komentarom,...i uredno stala kada je poceo uobicajeni nedotupavni hekleraj i jos se izvinila autoru, a onda stize zakasnela "mudrost" o slucaju i kako se on resava.:(

VIP bloger!?
Kakav debakl!
Što bi rekao Maksa - idemo do 9.
maksa83 maksa83 10:26 26.09.2019

Re: .

, a onda stize zakasnela "mudrost" o slucaju i kako se on resava.:(

Nema veze, bolje ikad nego nikad, sad znaš za sledeći put.
angie01 angie01 10:34 26.09.2019

bad influence

Nema veze, bolje ikad nego nikad, sad znaš za sledeći put.


khm, ovo ko da je carli odgovorio,...ono, bez obzira sta je napisano u komentaru na koji replicira, on tera svoje...

...i ovde izlazim,...iako bih mogla i na sledecoj, al mnogo mi zagusljivo.
freehand freehand 11:50 26.09.2019

Re: bad influence

...i ovde izlazim,...iako bih mogla i na sledecoj, al mnogo mi zagusljivo.

Vidi - Endži?! Pa kad si ponovo ušla?
pecaros pecaros 12:06 26.09.2019

Re: besmisleno

macak.tosa031

Što se moga IQ tiče - on je mizeran, samo 151.


Neko se s tobom grubo našalio - to što vaga pokazuje nije IQ.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:52 26.09.2019

Re: besmisleno

pecaros
macak.tosa031

Što se moga IQ tiče - on je mizeran, samo 151.


Neko se s tobom grubo našalio - to što vaga pokazuje nije IQ.

Meni IQ nisu merili vagom?
Tebi?
macak.tosa031 macak.tosa031 19:10 26.09.2019

Re: .

maksa83
I sad ćeš ti da braniš svetost ovog mesta od nje, ona od tebe, tako ćete da patetišete nekih pedesetak replika, dok ga ne userete do kraja.



Za Maksu, Milana, Tasu i ostalo vesеlo društvo - ovim momcima nije potrebna gitara, a ni bas.

tasadebeli tasadebeli 19:26 26.09.2019

Re: .

macak.tosa031
maksa83
I sad ćeš ti da braniš svetost ovog mesta od nje, ona od tebe, tako ćete da patetišete nekih pedesetak replika, dok ga ne userete do kraja.



Za Maksu, Milana, Tasu i ostalo vesеlo društvo - ovim momcima nije potrebna gitara, a ni bas.




То, лутко!

Таквог те волим!





pecaros pecaros 01:10 27.09.2019

Re: .

tasadebeli tasadebeli 07:55 27.09.2019

Re: .

pecaros







Milan Novković Milan Novković 21:49 01.10.2019

Re: besmisleno

macak.tosa031
...
Što se moga IQ tiče - on je mizeran, samo 151.

Daj šta daš
angie01 angie01 10:10 25.09.2019

,

"Pa se , imajući sve to u vidu, nameće pitanje - do kada će predstavnik "tolerantne većine" i gradske vlasti koristeći "postojanje" gondola u Jerusalimu i Njujorku kao krunski argument i ponavljajući ga uporno, zapravo,iz neznanja ili svesno, svejedno, najblaže rečeno, bezočno vući za nos "svoje" građane?"

dok mu gradjani dozvoljavaju, dok struka ima nedovoljne i mlake reakcije, dok ima dovoljno onih, koji ce za mrvice podrzati, da l direktno ili cutanjem, urusavanje svega.


ps- kako je moguce, npr- da posle napada na retorku sa najvisih instanci- nije usledio masovni odziv profesora i stidenata sa BU,...ono svi,...jer su prakticno tim napadom svi ugrozeni....to je taj isti patern.
shone shone 10:35 25.09.2019

Re: ,

ps- kako je moguce, npr- da posle napada na retorku sa najvisih instanci- nije usledio masovni odziv profesora i stidenata sa BU,


Tako što više niko nikome ne veruje. A u strahu su velike oči.
Godinama unazad se temeljno rasipaju i uništavaju demokratski resursi koji su tek bili u povoju - došlo vreme naplate. Da ne ponavljamo priču koja je ispričana.
Klinci su to za razliku od nas matorih shvatili i zato beže glavom bez obzira.
Čiča miča zajebana priča.
mariopan mariopan 11:32 25.09.2019

Re: ,

shone
ps- kako je moguce, npr- da posle napada na retorku sa najvisih instanci- nije usledio masovni odziv profesora i stidenata sa BU,


Tako što više niko nikome ne veruje. A u strahu su velike oči.
Godinama unazad se temeljno rasipaju i uništavaju demokratski resursi koji su tek bili u povoju - došlo vreme naplate. Da ne ponavljamo priču koja je ispričana.
Klinci su to za razliku od nas matorih shvatili i zato beže glavom bez obzira.
Čiča miča zajebana priča.

Takozvani "demokratski resursi" su prokockani još u prvom krugu, sve posle toga je bio privid demokratije.

Oni što su nam doneli tu "demokratiju" danas su najbogatiji ljudi u Srbiji.

Energija mase koja ih je dovela na vlast se izduvala kao balon upravo zato što su videli da je sve laž u službi ličnog bogaćenja onoga ko se vlasti dočepa, nema veze šta prodaje narodu kao bajku. Diktaturu ili "demokratiju" narodu sve isto dođe jer su novčanici sve tanji.


Zato nema masovne pobune i neće je ni biti.
predatortz predatortz 11:37 25.09.2019

Re: ,

Oni što su nam doneli tu "demokratiju" danas su najbogatiji ljudi u Srbiji.


Pride i najbliži Vučićevi saradnici.
shone shone 11:44 25.09.2019

Re: ,

mariopan


Za nas ( 1950,60,70), gotovo je - ,,milo moje,,......



mariopan mariopan 15:06 25.09.2019

Re: ,

shone
mariopan


Za nas ( 1950,60,70), gotovo je - ,,milo moje,,......




Hvala za Biseru

Znamo se i privatno, Bisera je veliki laf osim što je sjajna pevačica.
predatortz predatortz 11:01 25.09.2019

Nadam se...

...ako nekad naprave tu gondolu, da je neće svako malo prevrtati poput kocki na Trgu. Bilo bi malo nezgodno, naročito građanima sa osetljivijim centrom za ravnotežu.
mariopan mariopan 11:46 25.09.2019

Re: Nadam se...

Može im se.

Pijano od vlasti, nedoraďeno, neuko, bahato a vlasno...eto može im se. I uradiće.
shone shone 11:52 25.09.2019

Re: Nadam se...

Pijano od vlasti, nedoraďeno, neuko, bahato a vlasno...eto može im se.
I uradiće.


Negde pročitah da je najgora srpska kletva: ,,da bog da se ostrvio,,

...i ostrvljeno.
Bili Piton Bili Piton 14:00 25.09.2019

Re: Nadam se...

mariopan

Pijano od vlasti, nedoraďeno, neuko, bahato a vlasno...eto može im se. I uradiće.


Samo da uramim ovo.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:07 25.09.2019

Re: Nadam se...

mariopan
Može im se.

Pijano od vlasti, nedoraďeno, neuko, bahato a vlasno...eto može im se. I uradiće.

Da.
To pokazuje staro pravilo (Vesić i slični) da je uzurpatorima demokratije na vrhu ekstremno bitan i drugi ešalon ... kada se samo setim koliko su se neki kleli u Čede, Vesiće i slične dok su bili mooda u Demokratskoj stranci.
Ja kada bih bio političar, nikada ne bih gledao da budem u vrhu bilo koje partije - nego negde u sredini, tako da mogu da lapam, a da me niko i ne primeti.
Zato se često čudim budalčinama koje se previše polakome i kod kojih prevlada želja da se pokažu komšijama koliko su maznuli.
Budale.
freehand freehand 14:37 25.09.2019

Re: Nadam se...

Da.
To pokazuje staro pravilo (Vesić i slični) da je uzurpatorima demokratije na vrhu ekstremno bitan i drugi ešalon ... kada se samo setim koliko su se neki kleli u Čede, Vesiće i slične dok su bili mooda u Demokratskoj stranci.

Da li su Bubalo, Mihajlov i drugovi u DSS bili prvi ili drugi ešalon?
Pitam za druga, čarlija jednog, on ima neke iluzije po tom pitanju a nije u mogućnosti da se javi.
macak.tosa031 macak.tosa031 15:31 25.09.2019

Re: Nadam se...

freehand
Da.
To pokazuje staro pravilo (Vesić i slični) da je uzurpatorima demokratije na vrhu ekstremno bitan i drugi ešalon ... kada se samo setim koliko su se neki kleli u Čede, Vesiće i slične dok su bili mooda u Demokratskoj stranci.

Da li su Bubalo, Mihajlov i drugovi u DSS bili prvi ili drugi ešalon?
Pitam za druga, čarlija jednog, on ima neke iluzije po tom pitanju a nije u mogućnosti da se javi.

Koji su to?
Rade za Vučića ili ...?
Ja iz DSS znam Tunjavog.
No - i on je preverio. Iz mačkara prešao u džukeldžije.
freehand freehand 21:41 25.09.2019

Re: Nadam se...

macak.tosa031
freehand
Da.
To pokazuje staro pravilo (Vesić i slični) da je uzurpatorima demokratije na vrhu ekstremno bitan i drugi ešalon ... kada se samo setim koliko su se neki kleli u Čede, Vesiće i slične dok su bili mooda u Demokratskoj stranci.

Da li su Bubalo, Mihajlov i drugovi u DSS bili prvi ili drugi ešalon?
Pitam za druga, čarlija jednog, on ima neke iluzije po tom pitanju a nije u mogućnosti da se javi.

Koji su to?
Rade za Vučića ili ...?
Ja iz DSS znam Tunjavog.
No - i on je preverio. Iz mačkara prešao u džukeldžije.

Dosta je neobično da znaš druge i treće ešelone u strankama koje ti nisu simpatične a ne znaš u stranci koja ti je politički izbor. Al ok, to je valjda u skladu sa IQ 151 i visokim etičkim nekomunjarskim standardima građanskih lemiličara.
macak.tosa031 macak.tosa031 22:18 25.09.2019

Re: Nadam se...

freehand
macak.tosa031
freehand
Da.
To pokazuje staro pravilo (Vesić i slični) da je uzurpatorima demokratije na vrhu ekstremno bitan i drugi ešalon ... kada se samo setim koliko su se neki kleli u Čede, Vesiće i slične dok su bili mooda u Demokratskoj stranci.

Da li su Bubalo, Mihajlov i drugovi u DSS bili prvi ili drugi ešalon?
Pitam za druga, čarlija jednog, on ima neke iluzije po tom pitanju a nije u mogućnosti da se javi.

Koji su to?
Rade za Vučića ili ...?
Ja iz DSS znam Tunjavog.
No - i on je preverio. Iz mačkara prešao u džukeldžije.


Dosta je neobično da znaš druge i treće ešelone u strankama koje ti nisu simpatične a ne znaš u stranci koja ti je politički izbor. Al ok, to je valjda u skladu sa IQ 151 i visokim etičkim nekomunjarskim standardima građanskih lemiličara.

Pa znam one koji su navikani ... čudi me da ti ne znaš za Vesića i Čedu.
Eto vidiš kako se mi razlikujemo - ti bi, uporno, da budu vidljivi (kao Vesić i Čeda) te koje pominješ, a oni uporno neće.
Pošto vidim da pratiš - da li je istina da Tunjavi još uvek vozi juga?
Ako je tako, onda je baš Tunjav.
Jebote - hteo čovek da maže Ustav na leba - a ljudi mu se rugali i upućivali ga da radi morala ide u crkvu.
Jebote!
freehand freehand 22:25 25.09.2019

Re: Nadam se...

Pa znam one koji su navikani ...

A ne znaš ministre u vladi i generalnog sekretara vlade, pritom najblčiže saradnike onog što bi ustav mazao na hleb? Ni Zorana Stojkovića, ministra pravde i člana JUL pre nego što je ušao u DSS? Krajnje neobično, neko neupućen u koeficijent tvoje inteligencije i viša znanja kojima vladaš rekao bi da je u pitannju ili jeftini folirant ili teška budala.
čudi me da ti ne znaš za Vesića i Čedu.

Nema potreba za isforliranim čuđenjem. odlično znam (indirektno) obojicu.
Doduše - znam i tunjavog, no to očigledno nije od interesa.
Eto vidiš kako se mi razlikujemo - ti bi, uporno, da budu vidljivi (kao Vesić i Čeda) te koje pominješ, a oni uporno neće.

Druge su razlike u pitanju. Nego to kad zalemiš to što ti landara po hipotalamusu, ovako ne vredi.
macak.tosa031 macak.tosa031 22:35 25.09.2019

Re: Nadam se...

freehand
Pa znam one koji su navikani ...

A ne znaš ministre u vladi i generalnog sekretara vlade, pritom najblčiže saradnike onog što bi ustav mazao na hleb? Ni Zorana Stojkovića, ministra pravde i člana JUL pre nego što je ušao u DSS? Krajnje neobično, neko neupućen u koeficijent tvoje inteligencije i viša znanja kojima vladaš rekao bi da je u pitannju ili jeftini folirant ili teška budala.
čudi me da ti ne znaš za Vesića i Čedu.

Nema potreba za isforliranim čuđenjem. odlično znam (indirektno) obojicu.
Doduše - znam i tunjavog, no to očigledno nije od interesa.
Eto vidiš kako se mi razlikujemo - ti bi, uporno, da budu vidljivi (kao Vesić i Čeda) te koje pominješ, a oni uporno neće.

Druge su razlike u pitanju. Nego to kad zalemiš to što ti landara po hipotalamusu, ovako ne vredi.

Ne znam.
Ali znam da bi ti voleo da su oni lopovčine veći od ovih koje ja znam.
A što se tiče IQ - ma, moguće da su oni koji su ga merili (i) pogrešili.
Ne bih se začudio - posebno ako ti sumnjaš.
A moja znanja su skromna - kako bi to rekla jedna Ana kada je imala samo 3 godine (kada sam je pitao kako ti to sve znaš) - a ona odgovorila ... ja ne znam sve, ali znam svašta.
No, koliko vidim - za tebe to ograničenje ne važi - ti znaš i sve, kao i svašta.
Ma - zajebavam se ... ti uglavnom trućaš bez veze.

shone shone 22:40 25.09.2019

Re: Nadam se...

Nego to kad zalemiš to što ti landara po hipotalamusu, ovako ne vredi.

,,Ovo je opis tvog blogovanja ili si mislio na nešto drugo,,?

Bar se potrudi da naučiš nešto o hipotalamusu, jes da zvuči onako akademskointelektualno za pseudofascinaciju neupućenih a u stvari je čista verbalna srdobolja.
Pritom nije ni duhovito.
Drž se sira tu si solidniji.
tasadebeli tasadebeli 23:11 25.09.2019

Re: Nadam se...

macak.tosa031

Jebote - hteo čovek da maže Ustav na leba - a ljudi mu se rugali i upućivali ga da radi morala ide u crkvu.
Jebote!




Шта фали Макијавелију?
tasadebeli tasadebeli 23:18 25.09.2019

Re: Nadam se...

shone

Bar se potrudi da naučiš nešto o




Liječnik mi je radi zdravlja preporučio južnu klimu, pa sam otputovao u Tennessee i zaposlio se u "Jutarnjoj slavi i ratnom pokliku" okruga Johnson kao zamjenik urednika. Kad sam se javio na dužnost, zatekao sam glavnog urednika kako sjedi zavaljen na stolici na tri noge, s nogama na stolu od borovine. U sobi je bio još jedan stol od borovine i još jedna osakaćena stolica, jedno i drugo napola zatrpano novinama, izrescima i listovima rukopisa. Bijaše tu i drven sandučić pijeska posut opušcima cigara i ižvakanim duhanom, i peć kojoj su vratašca visila na gornjem stožeru. Glavni je urednik imao na sebi crni sukneni redengot s dugačkim skutima i bijele platnene hlače. Čizme mu bijahu malene i lijepo ulaštene. Nosio je košulju ukrašenu čipkama, velik prsten pečatnjak, visok ovratnik zastarjela kroja i karirani vratni rubac kojemu se krajevi visili. Moda iz doba oko 1848. Pušio je cigaru i tražio u mislima neku riječ, a mrseći rukom kosu dobrano se bio raščupao. Bio je strašno namrgođen, pa pomislih da smišlja neobično zamršen uvodnik.

Reče mi da uzmem ostale novine, da ih prelistam i sastavim »Duh štampe u Tennesseeju«, sažimajući u tom članku sve što mi se čini da je u njima zanimljivo.

Napisao sam ovo:

Duh štampe u Tennesseju
Urednici polutjednika "Potres" očito su u zabludi što se tiče željeznice Ballyhack. Kompanija ne kani ostaviti Buzzardville po strani. Naprotiv, ona ga smatra za jednu od najvažnijih točaka na toj pruzi i, prema tome, nikako ga ne želi omalovažiti. Gospodi će iz Potresa, naravno, biti drago da isprave tu pogrešku.

Cijenjeni gospodin John W. Blossom, vrsni urednik "Groma i bojnog zova slobode" iz Higginsvillea, doputovao je jučer u naš grad. Odsjeo je kod Van Burena.

Primjećujemo da je naš kolega iz "Jutarnjeg urlika" u Mud Springsu upao u zabludu posumnjavši da je izbor Van Wertera gotova stvar, ali će bez sumnje otkriti svoju pogrešku prije nego što ovo upozorenje stigne do njega. Jamačno su ga zavarali nepotpuni izborni izvještaji.

Drago nam je pribilježiti da grad Blathersville pregovara s nekom gospodom iz New Yorka da poploče* tako reći neprohodne ulice u tom gradu Nicholsonovim pločnikom. "Dnevni hura" umješno podupire taj korak i čini se da vjeruje u konačni uspjeh.

Predao sam rukopis glavnom uredniku da ga primi, dotjera ili baci u koš. Pogledao ga je i smrknuo se. Preletio je očima stranice, a izraz mu lica postade zlokoban. Nije bilo teško vidjeti da nešto nije u redu. Uskoro je skočio i viknuo:

— Grom i pakao! Mislite li vi da ću ja tako govoriti o toj bagri? Mislite li da će moji pretplatnici podnijeti takvu limunadu? Dajte mi pero!

Nikad u svom životu nisam vidio nijedno pero da tako zlobno škripi i drlja, ni da tako nesmiljeno ruje ponečijim glagolima i pridjevima. Kad je bio u jeku posla, netko je kroz otvoreni prozor pucao u njega i narušio simetriju mog uha.

- Ah - reče on - to je ona hulja Smith, iz Moralnog vulkana, trebao je jučer doći. - Pa trgne iza pasa mornarički revolver i opali. Smith klone, pogođen u kuk. Pogodak omete Smitha, koji je baš drugi put gađao, pa on osakati jednog stranca. To sam bio ja. Ostao sam tek bez jednog prsta.

Tada glavni urednik nastavi precrtavati i umetati. Baš kad je završio, ručna granata sletje niz dimovod i raz-nese peć na tisuću komadića. Međutim, nije nanijela nikakve druge štete osim što je meni jedan zalutali komad izbio dva zuba.

- Peć je potpuno upropaštena - reče glavni urednik.

Rekoh da mi se čini da jest.

- Ama, nije važno, neće nam ni trebati pri ovakvom vremenu. Znam tko je to učinio. Uhvatit ću ja njega. Dakle, evo kako je trebalo napisati taj članak.

Uzeh rukopis. Bio je sav išaran, isprekrižan i nadopunjen, tako da ga ni rođena majka, da ju je imao, ne bi prepoznala. Sad je ovako glasio:

Duh štampe u Tennesseju

Oni okorjeli lašci iz polutjednika "Potres" očito se trude da podvale plemenitom i viteškom narodu još jednu od svojih gnusnih i odvratnih laži o najslavnijoj zamisli devetnaestog stoljeća, željeznici Ballyhack. Ideja da će Buzzardville biti ostavljen po strani ponikla je u njihovim trulim mozgovima - ili, bolje reći, u onoj žabokrečini koji oni smatraju za mozgove. Bolje će im biti da povuku tu laž ako žele spasiti svoje pokvarene gmazov-ske lešine od bičevanja koje su tako obilato zaslužili.

Ono magare, Blossom, iz "Groma i bojnog zova slobode" u Higginsvilleu, opet je ovdje, nabija ognjište Van Burenovima.

Primjećujemo da je ona budalasta hulja iz "Jutarnjeg urlika" u Mud Springsu, sklon kao i obično lažima, objavio da Van Vester nije izabran. Bogomdano je poslanje novinarstva da širi istinu, da iskorjenjuje zablude, da odgaja, produhovljuje i uzdiže ton javnog morala i vladanja, te da čini sve ljude blažima, ćudorednijima, milosrdnijima i u svakom pogledu boljima, i pobožnijima, i sretnijima; pa ipak, taj gadni nitkov kalja svoj visoki poziv neprestano šireći laži, klevete, prljavštine i prostote

Blathersville želi nekakav Nicholsonov pločnik - a potrebniji su mu zatvor i ubožnica! Zamislite pločnik u bijednu gradiću koji se sastoji od dvije pamučare, jedne kovačnice i one bijede od novina, "Dnevnog hura!" Ona gnjida, Buckner, koji ureduje "Hura", naklapa o tom poslu po svom običaju glupavo, vjerujući da govori pametno.

- Eto, tako se piše - oštro i točno. Od pekmezastog novinarstva meni se smuči.

Nekako u to vrijeme dolete kroz prozor opeka, uz silan trijesak, i dobrano me tresne u leđa. Povukoh se izvan domašaja - osjetih da smetam.

Šef reče:

- To je sigurno pukovnik. Očekujem ga već dva dana. Začas će biti ovdje.

Imao je pravo. Pukovnik se pojavio na vratima časak kasnije, s kuburom u ruci.

Reče:

- Gospodine, imam li čast govoriti s kukavicom koja uređuje ovaj šugavi list?
- Imate. Sjedite, gospodine! Pazite na stolicu, nema jedne noge. Čini mi se da imam čast govoriti s pokvarenim lažljivcem, pukovnikom Blatherskiteom Tecumsehom?

- Točno, gospodine. Treba da izravnam neke račune s vama. Ako nemate drugog posla, možemo početi.

— Morao bih dovršiti jedan članak O ohrabrujućem napretku moralnog i intelektualnog razvitka u Americi, ali ima vremena. Počnite!
Oba pištolja grunuše u isti mah. Urednik ostade bez jednog uvojka, a pukovnikovo tane završi svoju karijeru u mesnatom dijelu mog bedra. Pukovnikovo lijevo rame bijaše malo potkresano. Iznova opališe. Ovaj put obojica promašiše, ali ja dobih svoj dio, pogodak u ruku. Nakon trećeg pucanja oba su gospodina bila lakše ranjena, a meni je hitac raznio zglob na prstu. Tada rekoh da bih htio izići u šetnju jer je posrijedi privatni posao, a ja sam toliko delikatan da se neću više upletati. Ali me oba gospodina zamoliše da ostanem na svom mjestu, uvjeravajući me da im nimalo ne smetam.

Tada su porazgovarali o izborima i o ljetini dok su ponovo punili pištolje, a ja se latih previjanja svojih rana Ali domalo opet živo pnpucaše, a svaki hitac pogodi nekog - međutim, valja napomenuti da je pet od šest zapalo mene Šesti je smrtno ranio pukovnika, koji pripomene, pokazujući profinjen smisao za humor, da će se sad morati oprostiti s nama jer ima posla u gradu Tada se raspita gdje je pogrebnik i ode

Urednik se okrene meni i reče:

— Očekujem goste na ručak pa se moram spremiti. Učinit ćete mi uslugu ako izvršite korekturu i primite stranke

Lecnuh se malo pri pomisli na primanje stranaka, ali bijah toliko omamljen od pucnjave koja mi je još zvonila u ušima da se nisam sjetio da išta kažem.

On proslijedi:

— Doći će Jones u tri sata - izbičujte ga! Gillespie će možda navratiti nešto prije - izbacite ga kroz prozor! Ferguson će biti ovdje oko četiri - ubijte ga! To će biti sve za danas, čini mi se. Ako budete imali vremena, možete napisati žučljiv članak o policiji - dobro iske-fajte glavnog inspektora. Volovske su žile pod stolom, oružje je u ladici, municija tamo u kutu, šarpija i zavoji gore u pretincima U slučaju nesreće, otiđite dolje, kLancetu, kirurgu. On oglašuje kod nas - a mi se zato liječimo kod njega.

I ode. Protrnuh. U iduća tri sata bio sam u tako strašnim opasnostima da sam posve izgubio svoj duševni mir i svu svoju veselost. Gillespie je navratio i bacio mene kroz prozor. Jones je stigao točno na vrijeme, a kad sam se spremio da ga izbičujem, preoteo mi je posao. U susretu s jednim neznancem, koji nije bio predviđen u programu, ostao sam bez skalpa. Jedan drugi neznanac, po imenu Thompson, načinio mi je od odjeće jadnu i kukavnu hrpu dronjaka. I najposlije, stjeran u kut i opkoljen bjesomučnom gomilom urednika, varalica, političara i ukoljica koji su divljali i psovali i mahali oružjem oko moje glave, dok nije posvuda u zraku sve sijevalo od blijeska čelika, baš sam podnosio ostavku na svoj položaj kad stiže glavni urednik, a s njim skupina ushićenih i oduševljenih prijatelja. Tada nastade takav metež i pokolj da ga nijedno ljudsko pero, pa ni čelično, ne bi moglo opisati. Ljude su ubijali, probadali, raščerečivali, dizali u zrak i bacali kroz prozor. Slijedila je kratkotrajna provala mračnog bogohuljenja protkanog zamršenim i mahnitim ratničkim plesom, a onda je svemu bio kraj. Nakon pet minuta zavladala je tišina, a okrvavljeni urednik i ja sjedili smo sami nad krvavim ostacima što su ležali na podu oko nas.

On reče:

- Zavoljet ćete ovo mjesto kad se priviknete na nj.

Odvratih:

- Morat ću vas zamoliti da mi oprostite; mislim da bih mogao nakon nekog vremena pisati kako vi želite; čim bih stekao malo prakse i naučio jezik, vjerujem da bih mogao.
Ali, da vam kažem po istini, takva snaga izraza ima svoje nezgodne strane, i čovjek je izložen smetnjama. Vidite i sami. Svrha je snažnog pisanja, bez sumnje, uzdizanje čitalaca, ali ja opet ne volim privlačiti toliku pažnju koliku ono izaziva. Ja ne mogu pisati na miru kad me ometaju koliko su me danas ometali.Prilično volim ovo mjesto, ali ne volim da me ostavljate ovdje da primam stranke. Doživljaji su neobični, priznajem, pa i zabavni, u neku ruku, ali nisu pravedno raspodijeljeni.

Jedan gospodin puca u vas kroz prozor a osakati mene; jedna bomba padne niz cijev na peći u vašu čast a vratašca od peći sjuri meni niz grlo; jedan prijatelj navrati da izmijeni komplimente s vama i toliko me izrešeta mecima da mi koža ne može držati na okupu osnovne elemente; vi odete na ručak, a Jones dođe sa svojom volovskom žilom, Gillespie me izbaci kroz prozor, Thompson ždere svu odjeću s mene, a jedan me posve nepoznat čovjek skalpira tako lako i slobodno kao da me poznaje ne znam otkad; i za nepunih pet minuta dođu sve bitange iz zemlje u punoj bojnoj opremi i smrtno me, onako jadna, uplaše svojim tomahavcima.

Sve u svemu, nikad u svom životu nisam proveo ovako uzbudljiv dan kao danas. Zbilja, vi mi se sviđate, i sviđa mi se kako se mirno i prisebno objašnjavate sa strankama, ali, znate, ipak nisam navikao na to. Južnjačko je srce odviše impulzivno, južnjačka je gostoljubivost odviše širokogrudna prema strancu.

Članak koji sam ja danas napisao, a u čije ste hladne rečenice vi svojom majstorskom rukom ulili vatreni duh tennesseejskog novinarstva, uzbunit će još jedan osinjak. Doći će sva ona rulja urednika, doći će gladni i htjeti da nekog pojedu za doručak. Moram se oprostiti s vama. Odbijam da prisustvujem tim svečanostima. Došao sam na Jug radi zdravlja, a otići ću iz istog razloga, i to naglo.

Novinarstvo je u Tennesseeju odviše uzbudljivo za mene.

Nakon toga se raziđosmo žaleći što se rastajemo, a ja se nastanih u bolnici.
shone shone 10:50 26.09.2019

Re: Nadam se...


Sve u svemu, nikad u svom životu nisam proveo ovako uzbudljiv dan kao danas. Zbilja, vi mi se sviđate, i sviđa mi se kako se mirno i prisebno objašnjavate sa strankama



shone shone 11:17 26.09.2019

Re: Nadam se...

Ja kada bih bio političar, nikada ne bih gledao da budem u vrhu bilo koje partije - nego negde u sredini, tako da mogu da lapam, a da me niko i ne primeti.




Veljo ti li si? Vojvodo od 5-og oktobra.



tasadebeli tasadebeli 20:09 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

shone

Sve u svemu, nikad u svom životu nisam proveo ovako uzbudljiv dan kao danas. Zbilja, vi mi se sviđate, i sviđa mi se kako se mirno i prisebno objašnjavate sa strankama








Каже ми моја лепша и дебља половина да је у школској математици, по најновијем, понешто измењена терминологија па тако израз заокружи број више не значи да треба да га заокружиш на мању или већу најближу десетицу, већ да оловком буквално направиш круг око тог броја.


Дакле, не





него






А оно што смо ми некада говорили заокружи број, сада се каже заокругли број.


Мени је мој ћале одувек заокругљивао цифре на веће када ја њему дугујем неку лову, односно заокругљивао на мање када он мени дугује неку лову.

На тај начин сам ја врло рано у свом животу спознао суштину глобалноног банкарског система, глобалних финансија и глобалних токова новца.

Одличан педагог и методичар је био мој матори, 'бем ли га у уста она његова дебела. Само њему и тим његовим методама имам да захвалим за безбрижан живот у Србији јербо сам све сконтао на време и не морам да га сконтавам сад под старе дане и да се распитујем около.







alselone alselone 20:13 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

Каже ми моја лепша и дебља половина да је у школској математици, по најновијем, понешто измењена терминологија па тако израз заокружи број више не значи да треба да га заокружиш на мању или већу најближу цифру, већ да оловком буквално направиш круг око тог броја.


Glavni problem danas je bukvalno prevođenje sa engleskog. I ja bih razumeo da to rade klinci, na primer moj sin koji je od prvog dana u okruženju engleskog preko telefona, tableta, YT, pa mi neki dan na primer kaže kada sam ga pozvao - "daj mi dva minuta". I to je OK, treba klince učiti ali mislim da je bitka izgubljena.

ovo bre matori konji prevode "following" sa "sledeće" a ne na primer "navedene" ili ono što sam već pominjao "he saved the day" sa "on je spasao dan".
freehand freehand 20:33 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

Одличан педагог и методичар је био мој матори, 'бем ли га у уста она његова дебела.

Ovo mora da je neki nezgrapan prevod sa šekspirovskog engleskog.
tasadebeli tasadebeli 20:35 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

alselone
Каже ми моја лепша и дебља половина да је у школској математици, по најновијем, понешто измењена терминологија па тако израз заокружи број више не значи да треба да га заокружиш на мању или већу најближу цифру, већ да оловком буквално направиш круг око тог броја.


Glavni problem danas je bukvalno prevođenje sa engleskog. I ja bih razumeo da to rade klinci, na primer moj sin koji je od prvog dana u okruženju engleskog preko telefona, tableta, YT, pa mi neki dan na primer kaže kada sam ga pozvao - "daj mi dva minuta". I to je OK, treba klince učiti ali mislim da je bitka izgubljena.

ovo bre matori konji prevode "following" sa "sledeće" a ne na primer "navedene" ili ono što sam već pominjao "he saved the day" sa "on je spasao dan".




Ма пусти, то ти је та ЈЕБЕНА лингвистика.

Не сећам се да смо до пре 10-15 година говорили:"Јебено ово, јебено оно..."









Него је проблем у овоме што ти кажеш и у сујети профана (наставника, учитељица). Па тако и у овом случају од јуче који је освануо на друштвеним мрежама, а који је Шоне окачио.

Хоћу рећи, када погрешим у постављању питања, ја то онда клинцима и признам, а не представљамн им се као свемогући бог с оне стране катедре.

Рецимо, примера ради, поставио сам задатак на тесту:

Напиши које гласовне промене имамо у речи ИШЧУПАО и дао им две црте за одговор мислећи на једначење сугласника по звучности и једначење сугласника по месту творбе код префикса, а нисам обратио пажњу на то да има и прелазак Л у у О на крају, као и у сваком радном глаголском придеву у мушком роду једнине у српском језику. И ставио 2 бода за тачан одговор.

А онда сам при прегледању тестова видео да неки клинци пишу и прелазак Л у О и да је грешка до мене. Па сам им давао бодове и за тај одговор јер је тачан. А они који су на две црте написали све три гласовне промене, добили су и три бода.

И онда то тако и објасним клинцима.

Људи смо, брате, нисмо никакви безгрешни богови.
predatortz predatortz 20:35 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

ovo bre matori konji prevode "following" sa "sledeće" a ne na primer "navedene" ili ono što sam već pominjao "he saved the day" sa "on je spasao dan"


Upravo tako. Dete je na testu pokazalo da poseduje matematičku logiku, a onaj ko je sastavljao test je pokazao nepismenost i nepreciznost u postavci zadatka. Matematika takvu nepreciznost ne trpi.
alselone alselone 20:45 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

Не сећам се да смо до пре 10-15 година говорили:"Јебено ово, јебено оно..."


I to je tačno. Ja sam još ranije usvojio ono britansko "bladi", pa je bilo krvavo ovo, pa krvavo ono. Al me prošlo na sreću. Tek mi ponekad, baš retko, izleti "sunce krvavo" ali se tešim da je to samo varijacija na temu "sunca kalaisanog" koje je koristio moj deda.

I danas vi "nemaju problem sa" umesto da "nemaju problem u vezi"...

alselone alselone 20:46 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

Upravo tako. Dete je na testu pokazalo da poseduje matematičku logiku, a onaj ko je sastavljao test je pokazao nepismenost i nepreciznost u postavci zadatka. Matematika takvu nepreciznost ne trpi.


Amateri. Ja bih mu dao i bod više i pohvalio ga roditeljima.
tasadebeli tasadebeli 22:11 26.09.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

freehand
Одличан педагог и методичар је био мој матори, 'бем ли га у уста она његова дебела.

Ovo mora da je neki nezgrapan prevod sa šekspirovskog engleskog.







Milan Novković Milan Novković 21:53 01.10.2019

Re: Nadam se... Повратку у будућност?

alselone
Upravo tako. Dete je na testu pokazalo da poseduje matematičku logiku, a onaj ko je sastavljao test je pokazao nepismenost i nepreciznost u postavci zadatka. Matematika takvu nepreciznost ne trpi.


Amateri. Ja bih mu dao i bod više i pohvalio ga roditeljima.

I ja

Po upitnikouskličnicima - ide nešto ispred profe, a u lateralnom prostoru još više
Черевићан Черевићан 14:24 25.09.2019

généralement

imajući sve u vidu

новина је почесто
мотив одбојности,
но ....када заживи
пружа задовољности

зарад практичности, ил' ока удобности
freehand freehand 14:24 25.09.2019

Meni

... ovo izgleda kao da će, otrpilike, teći ovako: ovi nesrećnici još jedno deset dana muljaju i prevrću one dronjave kocke po Trgu. Onda Vučić uz artiljerisjku pripremu u odabrani čas zagrmi "Dosta!"
Najebe se mile majke idiotima iz vrha gradske vlasti, naredi da se sve uradi iz početka do sledećeg leta tako što će da se angažuju pravi projektanti i izvođači i da se naruči pravi kamen, a Vesara završi kao ministar građevine.
macak.tosa031 macak.tosa031 15:32 25.09.2019

Re: Meni

freehand
... ovo izgleda kao da će, otrpilike, teći ovako: ovi nesrećnici još jedno deset dana muljaju i prevrću one dronjave kocke po Trgu. Onda Vučić uz artiljerisjku pripremu u odabrani čas zagrmi "Dosta!"
Najebe se mile majke idiotima iz vrha gradske vlasti, naredi da se sve uradi iz početka do sledećeg leta tako što će da se angažuju pravi projektanti i izvođači i da se naruči pravi kamen, a Vesara završi kao ministar građevine.

Najverovatniji scenario.
Kakav i dolikuje ovima na vlasti.
freehand freehand 12:11 26.09.2019

Re: Meni

Najverovatniji scenario.

Volim kad se slažeš sa trućanjem bez veze.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:53 26.09.2019

Re: Meni

freehand
Najverovatniji scenario.

Volim kad se slažeš sa trućanjem bez veze.

Ko ti je rekao da je to trućanje bez veze?!
G.Cross G.Cross 17:25 25.09.2019

Ako smo braca kese nam nisu sestre

Pa ta "gondola" u NYC i nije toliko mala.



Licno nemam nista protiv gondola. Lako ih je izgraditi. Skupo odrzavati ( ako se to radi ozbiljno)

Problem je da je od Kalemegdana do Usca toliko kratke distanca da graditi zicaru nema bas mnogo smisla.

Mogli bi da se ugledaju na Monaco pa izgrade pokretne stepenice do dole.
Ili ono kao u Zagrebu. Uuups. Ne to.

Ne znam gde bi ta zicara zavrsila. Ako bi zavrsila u Bgd na Vd onda je to cista pomoc jadnim Arapima da naprave malo profita na racun poreskih obveznika.

Generalno, Beograd ima strategiju silaska na reke, koja je po meni dobra.
Sve sto tome pomaze je u principu OK. Kao sto rekoh ako zicara zavrsava u Bgd na Vd troskovi gradnje i odrzavanje bi trebalo da se makar dele sa bracom.


EDIT: Ja prepostavljam da postoji "business case" koji opravdava investiciju. Koliko kosta izgradnja, koliko kosta godisnje odrzavanje, koliki broj korisnika se predvidja i koliki broj prodatih karata po kojoj ceni.
Ako je investicija profitabilna nek hitno grade.
Bili Piton Bili Piton 17:30 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

G.Cross


Problem je da je od Kalemegdana do Usca toliko kratke distanca da graditi zicaru nema bas mnogo smisla.



Ima utoliko da bi se zadovoljila nečija seosko-ringišpilska estetika, o čemu se ovde u najvećoj meri i radi. Pored mažnjavanja para, naravno (to se podrazumeva).
predatortz predatortz 17:34 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

Ima utoliko da bi se zadovoljila nečija seosko-ringišpilska estetika, o čemu se ovde u najvećoj meri i radi. Pored mažnjavanja para, naravno (to se podrazumeva).





Ova garnitura na vlasti ozbiljno mrzi grad. Čine sve da ga pretvore u nešto drugo, nešto po njihovoj volji i ukusu.

Estetski kriterijumi sa "Pinka" su metastazirali na ulice i trgove.
mariopan mariopan 17:40 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

Ako je investicija profitabilna nek hitno grade.


Kako neće biti profitabilna, pa njima se pozlatilo sve čega su se dotakli.

Nama nije.
mirelarado mirelarado 17:42 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

mariopan
Ako je investicija profitabilna nek hitno grade.


Kako neće biti profitabilna, pa njima se pozlatilo sve čega su se dotakli.

Nama nije.


Njima se pozlatilo, nama se smrklo pred očima.
Bili Piton Bili Piton 17:51 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

predatortz



Ova garnitura na vlasti ozbiljno mrzi grad. Čine sve da ga pretvore u nešto drugo, nešto po njihovoj volji i ukusu.


Ja to ne vidim samo u Beogradu (mada je potpuno tačno to što kažeš), vidim to svuda. Onako u najopštijim crtama bih to nazvao abudabizacijom.


angie01 angie01 18:11 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

o čemu se ovde u najvećoj meri i radi.


ovi ne znaju da sloze ni kaldrmu- sada je okrecu, ali je tlo i dalje neadekvatno pripremljeno, nije nivelisano, nije stavljen onaj specijalni beton kao podloga..., sto znaci da ce uskoro ponovo rekonstrukcija rekostrukcije rekonstrukcija,...ono, vozaci ne mogu da voze, pesaci da hodaju, a biciklisti i decija kolica sa velikim poteskocama,...pa kako ce onda da bude sigurna gondola, kada prvorodjeni nehajno kaze, ja sam im rekao da stave tri , kako se ono zove, sajle,...pa ako nesto, nedajboze, krene naopako, khm, kao sa kockama,...onda ide, sta je problem, desava se, popravicemo...

...obaska sto se tako znacajan istorijski spomenik- ne dira, ne skrnavi...
G.Cross G.Cross 18:18 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

angie01
o čemu se ovde u najvećoj meri i radi.


ovi ne znaju da sloze ni kaldrmu- sada je okrecu, ali je tlo i dalje neadekvatno pripremljeno, nije nivelisano, nije stavljen onaj specijalni beton kao podloga..., sto znaci da ce uskoro ponovo rekonstrukcija rekostrukcije rekonstrukcija,...ono, vozaci ne mogu da voze, pesaci da hodaju, a biciklisti i decija kolica sa velikim poteskocama,...pa kako ce onda da bude sigurna gondola, kada prvorodjeni nehajno kaze, ja sam im rekao da stave tri , kako se ono zove, sajle,...pa ako nesto, nedajboze, krene naopako, khm, kao sa kockama,...onda ide, sta je problem, desava se, popravicemo...

...obaska sto se tako znacajan istorijski spomenik- ne dira, ne skrnavi...



A kad dune Košava....Ljuljaj me nežno...


mariopan mariopan 18:27 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

obaska sto se tako znacajan istorijski spomenik- ne dira, ne skrnavi...

Ta gomila kamenja zvana Kalemegdan, a koju niko nije makao sa mesta još od turskog doba, ni Sloba ni Đinđić ni Koštunica, ni Tadić, to je dokaz njihove lenjsti i nerada...(sve je čekalo Vučića), e, ovo što će ga modernizovati, asvaltirati, možda zabetonirati ili popločati, onim "granitnim kockama" od betona.... a to je živi dokaz da se u Srbiji prvi put u istoriji tako nešto radi.

I ne verujete mu, i smejete se kad kaže da ga baš zato svi mrze?

A on siroma' radi, on radi, radi, radi...
G.Cross G.Cross 18:31 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

mariopan
obaska sto se tako znacajan istorijski spomenik- ne dira, ne skrnavi...

Ta gomila kamenja zvana Kalemegdan, a koju niko nije makao sa mesta još od turskog doba, ni Sloba ni Đinđić ni Koštunica, ni Tadić, to je dokaz njihove lenjsti i nerada...(sve je čekalo Vučića), e, ovo što će ga modernizovati, asvaltirati, možda zabetonirati ili popločati, onim "granitnim kockama" od betona.... a to je živi dokaz da se u Srbiji prvi put u istoriji tako nešto radi.

I ne verujete mu, i smejete se kad kaže da ga baš zato svi mrze?

A on siroma' radi, on radi, radi, radi...


Ja mislim da bi zicara trebalo da se zavrsi u ulici Vuka Vrcevica.
I to je Beograd na Vodi


mariopan mariopan 18:37 25.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

G.Cross
mariopan
obaska sto se tako znacajan istorijski spomenik- ne dira, ne skrnavi...

Ta gomila kamenja zvana Kalemegdan, a koju niko nije makao sa mesta još od turskog doba, ni Sloba ni Đinđić ni Koštunica, ni Tadić, to je dokaz njihove lenjsti i nerada...(sve je čekalo Vučića), e, ovo što će ga modernizovati, asvaltirati, možda zabetonirati ili popločati, onim "granitnim kockama" od betona.... a to je živi dokaz da se u Srbiji prvi put u istoriji tako nešto radi.

I ne verujete mu, i smejete se kad kaže da ga baš zato svi mrze?

A on siroma' radi, on radi, radi, radi...


Ja mislim da bi zicara trebalo da se zavrsi u ulici Vuka Vrcevica.
I to je Beograd na Vodi




I sve njih natovariti na tu žičaru pa izručiti ovde.
49 41 49 41 02:45 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

Vekovni projekat, koji je realizovan i funkcionise "grandiozno" istovremeno finansijski fijasko; TUNEL ispod Lamansa.

Omcha, EU; nego se vade stampanjem para.
Freedom of Information Freedom of Information 12:27 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

a prepostavljam da postoji "business case" koji opravdava investiciju. Koliko kosta izgradnja, koliko kosta godisnje odrzavanje, koliki broj korisnika se predvidja i koliki broj prodatih karata po kojoj ceni.
Ako je investicija profitabilna nek hitno grade.


Analiza opravdanosti izgradnje ove buduće "turističke atrakcije" zasniva na očekivanju da će od potencijalnih 2,8 miliona putnika godišnje, biti ostvareno 1,8 miliona vožnji – oko 65 odsto. Poređenja radi, vožnju londonskom gondolom od oko 40 miliona potencijalnih putnika (stanovnika i turista) godišnje iskoristi njih oko 1,35 miliona – svega 3,4 odsto. Na čemu se zasniva optimizam beogradskih vlasti nije poznato.

Evo jedne računice. Da bi se investicija od 15 miliona evra otplatila za šest godina kako je najavljeno (i to bez troškova korišćenja i održavanja koje ne znamo) gondola mora da prihoduje 25 miliona dinara mesečno, svaki mesec narednih šest godina. To je skoro 60.000 prodatih karata (za odrasle).

Na dnevnom nivou to znači skoro 2.000 karata i to svaki dan u godini, bilo da je lepo vreme ili kiša, leto ili zima, radni dan ili vikend. Gondola bi trebalo dakle da ima iskorišćenost od 67 odsto i to pri onimalo niskim cenama za srpski standard. Ukoliko pak prodaja ne bude išla kao što se očekuje, manjak će se morati nadoknađivati iz gradskog ili državnog budžeta.
Bili Piton Bili Piton 12:43 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

Freedom of Information
Ukoliko pak prodaja ne bude išla kao što se očekuje


...dovoziće publiku autobusima
freehand freehand 13:16 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

Analiza opravdanosti izgradnje ove buduće "turističke atrakcije" zasniva na očekivanju da će od potencijalnih 2,8 miliona putnika godišnje, biti ostvareno 1,8 miliona vožnji – oko 65 odsto.

Analiza opravdanosti ovog projekta je, kao i svega što orci od početka svoje apsolutne vlasti čine, zasnovana na voluntarizmu i diletantskim izmotavanjima sa znanjem, naukom i strukom u svakoj oblasti. Standardna oruđa za prezentaciju javnosti i "narodu" bazirana je na laži is pinovanju, a građani su toliko sluđeni da im i naknadna "pa šta, vidi Đilasa" priča kad se ispostavi koliko je neznanje i lopovluk u pozadini od početka osnov "projekata" prolazi kao trešnja kroz patku.
Uz to, kao šlag na torti tu su uvek mudraci sa onim "čemu priča i trošenje energije kad to svi znaju".
mariopan mariopan 14:07 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

freehand
Analiza opravdanosti izgradnje ove buduće "turističke atrakcije" zasniva na očekivanju da će od potencijalnih 2,8 miliona putnika godišnje, biti ostvareno 1,8 miliona vožnji – oko 65 odsto.

Analiza opravdanosti ovog projekta je, kao i svega što orci od početka svoje apsolutne vlasti čine, zasnovana na voluntarizmu i diletantskim izmotavanjima sa znanjem, naukom i strukom u svakoj oblasti. Standardna oruđa za prezentaciju javnosti i "narodu" bazirana je na laži is pinovanju, a građani su toliko sluđeni da im i naknadna "pa šta, vidi Đilasa" priča kad se ispostavi koliko je neznanje i lopovluk u pozadini od početka osnov "projekata" prolazi kao trešnja kroz patku.
Uz to, kao šlag na torti tu su uvek mudraci sa onim "čemu priča i trošenje energije kad to svi znaju".




Iako se slažem sa tobom da tu nema ni traga od promisli, plana, struke, već samo muljačine za sopstvenu korist, upornost sa kojom guraju tu temu ne da mi mira pa sam malo proširila istragu mogućih razloga.

Ne mora da bude isplativa ako pomaže da se zamaskira neki drugi mnogo veći problem koji nikako ne mogu da reše?

Naime, u jednoj emisiji u "Utisku nedelje" gostovao je arhitekta (zaboravih ime), koji je kao nadolezeći problem koji će stvoriti Beograd na vodi kada bude useljen, najavio saobraćajni kolaps koji će ceo Beograd dovesti do ludila.

To je stari deo Beograda i ulice nisu predviďene za toliki obim saobraćaja koliko bi novih, pretpostavka je oko 200 000 stanovnika tog dela grada, opteretili saobraćaj jer moraju negde da stignu, na posao, u školu,...

Sve ulice su toliko uske da nema šanse da se prošire, da se umetne još koja traka, da se nekako spoje sa širim ulicama i odvedu te ljude tamo gde im je potrebno.

Taj arhitekta je najavio pravi kolaps u saobraćaju koji će Beograđani tek da dožive.

I onda se neko u SNS setio gondole?


Hm?

Ima li smisla?

ili da batalim razmišljanje ionako ne umem na njihov način da mislim ?
freehand freehand 14:17 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

I onda se neko u SNS setio gondole?

Ne znam kako je do ideje došlo. lako je moguće da se sa njom Vučić vratio sa nekog od svojih putovanja gde je kao žaba video da se konji potkivaju.
A možda je neko drugi iz ekipe tražeći način da se započne veća investicija (a investicija je majka) negde na YT video tako nešto.
Nebitno, u svakom slučaju. Ono što je bitno da ta ideja nije prošla nikakve ozbiljne analize i evaluacije, da se njome nije bavila nikakva stručna ekipa a kamoli sturčna javnost.
na kraju će od značaja biti da budu tri žice. Realno, da me neko pita pristao bih da podržim projekat pod uslovom da se prva tri meseca njome voza otadžbinska uprava SNS sa kompletnim rukovodstvom, posle mogu još godinu dana na ekskurzije da dolaze opštinski odbori.
shone shone 14:23 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

ideja o izgradnji beogradske gondole datira još od 1922. godine. U Arhivu je sačuvan nacrt "Građevinsko-tehničkog preduzeća Šumadija", koje je osmislilo povezivanje Beograda i Zemuna žičarom. Istovremeno je ponuđen još jedan projekat, koji je predložila zagrebačka firma "Čavlina i Sladoljev", a njegova trasa bila je zemišljena od Kalemegdana, preko Velikog ratnog ostrva do Zemuna. Oba su bila preskupa, pa se odustalo.



http://www.politika.rs/sr/clanak/425751/Preporucujemo/Gondola-citav-vek-u-planovima-uskoro-na-stubovima
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:23 26.09.2019

Re: Ako smo braca kese nam nisu sestre

Taj arhitekta je najavio pravi kolaps u saobraćaju koji će Beograđani tek da dožive.

I onda se neko u SNS setio gondole?


To (gondola) pod uslovom da nece autom negde, ko sto hoce. (i da imaju poverenja da se u to utovare na prevoz)

Da su bar one brodove gde mozes auto da uteras predlozili (pa na tacku A/B/C) pa nekako i da razumem' ideju, ovako..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana