Društvo| Ljudska prava

"ČUDO" NA UŠĆU

Freedom of Information RSS / 01.04.2019. u 11:02

 

" Građanima je za utehu da su gradske vlasti posle kritika i sprdnji sa gigantskom jarbolom na Ušću, koji je trebalo da bude visok stodvadeset metara smanjile to čudo na osamdest metara visine,..! ".

Citirana rečenica je delić komentara nedeljnika "Vreme" posvećenog početku realizacije više projekata beogradskih vlasti od kojih neki, čak većina (pasarela i gondola na Kalemegdanu, veštačka stena u Košutnjaku, panoramski točak i ogromni jarbol za zastavu na Ušću..) još od kad su bili samo u najavi, izazivaju brojne dileme i kritike, čak i zgražavanja i struke i građana..

Za jarbol sam, moglo bi se reći i pomalo "subjektivno zainteresovan". Pre nepune godine, kad je ideja o džinovskom i izuzetno skupom jarbolu lansirana, bio sam predmet i "kritičkih" opaski predsednika nam Republike, i zvaničnog saopštenja njegove, vladajuće stranke, i morao sam na insinuacije da "ne volim našu zastavu "pa samim tim "ne volim Srbiju" te da "zloupotrebljavam" funkciju koju sam tada vršio,i da odgovaram i javnim saopštenjima i na drugi način, uključujući i ovaj blog.. A povod za te optužbe je bilo to što sam javno izrazio mišljenje da bi veliki iznos novca umesto za megalomanski jarbol bilo pametnije upotrebiti za uređivanje ili opremanje neke bolničke ili školske ustanove. I što sam na društvenoj mreži tviter pokrenuo anketu posvećenu tom pitanju. Uzgred,nije posebno bitno ali jeste indikativno, u toj anketi je, od oko dve hiljade ljudi koji su uzeli učešće, ideju o jarbolu podržalo 11%, njih 26% bilo je protiv a čak 63% ocenilo je kao besmislenu.

A sad eto .. "gradske vlasti su smanjile to čudo na osamdest metara visine ..."

Da li bi imalo smisla postaviti im tim povodom neka pitanja?

Bilo bi, razume se, besmisleno i glupo isto kao njihove prošlogodišnje "kritike", pitati - da li ovo skraćenje znači da sada za trećinu manje vole i poštuju našu državnu zastavu?

Već bi bilo smislenije osvrnuti se na lakonsko "objašnjenje" za skraćivanje jarbola - "zbog statike". Pa pitati , šta je sa statikom bilo prošle godine? Je li bilo moguće, potrebno, odgovorno konsultovati je pre nego što je svako ko je imao neku primedbu etiketiran kao "mrzitelj"?

A mnogo smislenije bi bilo umesto na statiku, obratiti pažnju na dinamiku, dinamiku trošenja budžetskih, javnih sredstava pa postaviti pitanje - je li normalno i prihvatljivo da skraćenje jarbola nije propraćeno i "skraćenjem" planiranih troškova? Je li prihvatljivo da,šta više, u odnosu na projekciju iz vremena kad je lansirana ideja o jarbolu (jednom velikom i grupi manjih) "cena"  bude povećana sa inače ogromnih 360 miliona na preko 400 miliona dinara!

I, to pogotovo, zar nije neprivatljivija njihova očita nespremnost da bar pokušaju da to "objasne"?

 

 

                                                                                                                                            



Komentari (688)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 11:13 01.04.2019

Nemoguće ne pitati

Šta se deseilo prije nekoliko dana?

"Šta su napravili od mog grada?'
Freedom of Information Freedom of Information 12:21 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Desilo se da sam, nakon što me neko sa leđa sapleo, pao, polomio naočale, razbio glavu,isekao lice. Kad sam pao, grupa mladića i devojaka je prišla da mi pomogne. Nisam bio svestan kako sam povređen, video sam u njihovim očima strah, pa sam ukjučio selfi kameru i video kako izgledam.I priznajem, šokirao se.Inače i bez razbijene glave,i isečenog lica već dugo sam ogorčen zbog stanja u gradu u kome živim,i zbog uslova u kojim živim,(kraj u kome stanujem Savamala, liči na Staljingrad,saobraćaj je u totalnom haosu a najavljuju akcije koje će ga pogoršati,buka iz novootvorenih lokala je nesnosna a ja lično sam mesecima izložen raznim pakostima i niskim smicalicama,lažnim optužbama i insinuacijama, mučno mi je da vam ih pojedinačno razlažem, i pretnjama, zbog kojih je čak i vlast saopštila da, navodno vodi nekakvu istragu od koje siguran sam neće biti ništa.
Incindent je bio kapisla da objavim sliku i komentar koji ste citirali. Ne bih vam nikako poželeo da budete u prilici da proverite kako bi Vi reagovali pod istim okolnostima.
Budući da znam prilike u kojima svi živimo, u kojima se mržnja i antagonizam rastući,pomislio sam da treba, budući da nemam nikakvih dokaza da je bilo drugačije, da objavim tvit u kome isključujem nameru, pogotovo političke pozadine. To sam i uradio samo 15 ili 20 minuta kasnije, pre nego što je i jedan medij preneo ma šta. Na kasnije pozive nisam se javljao nikom i jer sam bio u blagom šoku i jer sam morao otići do hirurga i na "zašivanje" povređenog lica. I uz zahvalnost ogromnom broju ljudi, i uz info. da su povrede sanirane ponovio sam i u tvitu sutra ujutro da verujem da je u pitanju slučaj.
I još uvek mislim i želim da mislim, da me neko slučajno, nenamerno sapleo a da je pobegao ne pruživši pomoć jer se uplašio zbog toga što je izgledalo da sam povređen i gore nego što sam bio. Samo munjevita "združena akcija" MUPa -a, Pinka i Krleta propraćena objavljivanjem filma koji s događajem nema veze uz insinuiranje nekave moje alkoholisanosti izazivaju sumnju u pogledu te slučajnosti.
Vaše pitanje jeste bilo "trolovanje" teme ali mislim da je pod konkretnim okolnostima, u redu. Ali kako sam rekao sve što o događaju ja znam, mislim da su,dalja pitanja suvišna.
freehand freehand 15:12 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Freedom of Information
Desilo se da sam, nakon što me neko sa leđa sapleo, pao, polomio naočale, razbio glavu,isekao lice. Kad sam pao, grupa mladića i devojaka je prišla da mi pomogne. Nisam bio svestan kako sam povređen, video sam u njihovim očima strah, pa sam ukjučio selfi kameru i video kako izgledam.I priznajem, šokirao se.Inače i bez razbijene glave,i isečenog lica već dugo sam ogorčen zbog stanja u gradu u kome živim,i zbog uslova u kojim živim,(kraj u kome stanujem Savamala, liči na Staljingrad,saobraćaj je u totalnom haosu a najavljuju akcije koje će ga pogoršati,buka iz novootvorenih lokala je nesnosna a ja lično sam mesecima izložen raznim pakostima i niskim smicalicama,lažnim optužbama i insinuacijama, mučno mi je da vam ih pojedinačno razlažem, i pretnjama, zbog kojih je čak i vlast saopštila da, navodno vodi nekakvu istragu od koje siguran sam neće biti ništa.
Incindent je bio kapisla da objavim sliku i komentar koji ste citirali. Ne bih vam nikako poželeo da budete u prilici da proverite kako bi Vi reagovali pod istim okolnostima.
Budući da znam prilike u kojima svi živimo, u kojima se mržnja i antagonizam rastući,pomislio sam da treba, budući da nemam nikakvih dokaza da je bilo drugačije, da objavim tvit u kome isključujem nameru, pogotovo političke pozadine. To sam i uradio samo 15 ili 20 minuta kasnije, pre nego što je i jedan medij preneo ma šta. Na kasnije pozive nisam se javljao nikom i jer sam bio u blagom šoku i jer sam morao otići do hirurga i na "zašivanje" povređenog lica. I uz zahvalnost ogromnom broju ljudi, i uz info. da su povrede sanirane ponovio sam i u tvitu sutra ujutro da verujem da je u pitanju slučaj.
I još uvek mislim i želim da mislim, da me neko slučajno, nenamerno sapleo a da je pobegao ne pruživši pomoć jer se uplašio zbog toga što je izgledalo da sam povređen i gore nego što sam bio. Samo munjevita "združena akcija" MUPa -a, Pinka i Krleta propraćena objavljivanjem filma koji s događajem nema veze uz insinuiranje nekave moje alkoholisanosti izazivaju sumnju u pogledu te slučajnosti.
Vaše pitanje jeste bilo "trolovanje" teme ali mislim da je pod konkretnim okolnostima, u redu. Ali kako sam rekao sve što o događaju ja znam, mislim da su,dalja pitanja suvišna.

Zastrašujuće a opet tako očekivano i u skladu sa vremenom u kome živimo.
Koristim priliku da se zahvalim Vesni Pešić i na ovome, a tebi, Šabiću, još jednom svaka čast na ljudskoj i građanskoj hrabrosti. Malo je onh koji su na takve žrtve spremni.
mariopan mariopan 15:59 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

I još uvek mislim i želim da mislim, da me neko slučajno, nenamerno sapleo a da je pobegao ne pruživši pomoć jer se uplašio zbog toga što je izgledalo da sam povređen i gore nego što sam bio. Samo munjevita "združena akcija" MUPa -a, Pinka i Krleta propraćena objavljivanjem filma koji s događajem nema veze uz insinuiranje nekave moje alkoholisanosti izazivaju sumnju u pogledu te slučajnosti.


Kako god, ja ne bih verovala u slučajnosti, pogotovo posle promptno istraženog događaja i nevešto ubačenog alkoholisanja kao načina da Vas diskredituje, što je već otrcani trik, i što samo potvrđuje moju sumnju da je sve bilo slučajno.

Čuvajte se za svaki slučaj.
Bili Piton Bili Piton 17:25 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Ali kako je mister Gebels odmah skočio u akciju, neverovatno, taj deo nisam ni ispratio.

Sve najbolje Rodoljube.
angie01 angie01 18:22 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Samo munjevita "združena akcija" MUPa -a, Pinka i Krleta propraćena objavljivanjem filma koji s događajem nema veze uz insinuiranje nekave moje alkoholisanosti izazivaju sumnju u pogledu te slučajnosti.


u kojoj drzavi se jos muljatorskim spletkarenjem razresavaju razni slucajevi koji su za istrazni postupak, u kome bi trebalo pribaviti dokaze, ispitati svedoke, istraziti okolnosti,...ili se ovako spletkaroski sibicari bez blama, odggovornosti i kazne u medijima, ili prvorodjeni presudi svojim vidovitim mocima, posle kojih odgovorne sluzbe samo aminuju izreceno.

G Sabicu, puna podrska!
angie01 angie01 18:23 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Koristim priliku da se zahvalim Vesni Pešić i na ovome,


ti i krlo, ko pokvarena ploca,...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:58 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

baš... Rođo, mojne ovaj da Vam se zahvaljuje, bolje sami da trpite Službino peglanje. danas Vas voli, sutra bi Vam makao nož, ili nogu sleđa.
Bili Piton Bili Piton 19:14 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Ama Vesna je tu nebitna, ovo što nam se desilo desilo bi nam se i bez nje.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:15 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Freedom of Information
Desilo se da sam, nakon što me neko sa leđa sapleo, pao, polomio naočale, razbio glavu,isekao lice. Kad sam pao, grupa mladića i devojaka je prišla da mi pomogne. Nisam bio svestan kako sam povređen, video sam u njihovim očima strah, pa sam ukjučio selfi kameru i video kako izgledam.I priznajem, šokirao se.Inače i bez razbijene glave,i isečenog lica već dugo sam ogorčen zbog stanja u gradu u kome živim,i zbog uslova u kojim živim,(kraj u kome stanujem Savamala, liči na Staljingrad,saobraćaj je u totalnom haosu a najavljuju akcije koje će ga pogoršati,buka iz novootvorenih lokala je nesnosna a ja lično sam mesecima izložen raznim pakostima i niskim smicalicama,lažnim optužbama i insinuacijama, mučno mi je da vam ih pojedinačno razlažem, i pretnjama, zbog kojih je čak i vlast saopštila da, navodno vodi nekakvu istragu od koje siguran sam neće biti ništa.
Incindent je bio kapisla da objavim sliku i komentar koji ste citirali. Ne bih vam nikako poželeo da budete u prilici da proverite kako bi Vi reagovali pod istim okolnostima.
Budući da znam prilike u kojima svi živimo, u kojima se mržnja i antagonizam rastući,pomislio sam da treba, budući da nemam nikakvih dokaza da je bilo drugačije, da objavim tvit u kome isključujem nameru, pogotovo političke pozadine. To sam i uradio samo 15 ili 20 minuta kasnije, pre nego što je i jedan medij preneo ma šta. Na kasnije pozive nisam se javljao nikom i jer sam bio u blagom šoku i jer sam morao otići do hirurga i na "zašivanje" povređenog lica. I uz zahvalnost ogromnom broju ljudi, i uz info. da su povrede sanirane ponovio sam i u tvitu sutra ujutro da verujem da je u pitanju slučaj.
I još uvek mislim i želim da mislim, da me neko slučajno, nenamerno sapleo a da je pobegao ne pruživši pomoć jer se uplašio zbog toga što je izgledalo da sam povređen i gore nego što sam bio. Samo munjevita "združena akcija" MUPa -a, Pinka i Krleta propraćena objavljivanjem filma koji s događajem nema veze uz insinuiranje nekave moje alkoholisanosti izazivaju sumnju u pogledu te slučajnosti.
Vaše pitanje jeste bilo "trolovanje" teme ali mislim da je pod konkretnim okolnostima, u redu. Ali kako sam rekao sve što o događaju ja znam, mislim da su,dalja pitanja suvišna.

Објави ово на Твитеру.
Остао си то дужан свим тамо људима.
freehand freehand 22:20 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

angie01
Koristim priliku da se zahvalim Vesni Pešić i na ovome,


ti i krlo, ko pokvarena ploca,...

Razumeo sam da ja tebe - između ostalih - zaskačem na svaki komentar? Al ok. Što se Vesne Pešić tiče - to je osoba koja nije samo propustila da kao sociološkinja prepozna fašizam koji dolazi, nego je i direktno učesvovala u kampanji da taj fašizam kroz Tomislava Nikolića zajaše Srbiju a Vučića i Dačića zvala De Golom i Čerčilom.
Paradigma, ona sam aje potpuno nebitna.
A inače, kad već pominješ Krstića - to je onaj sa leve strane Mirjane Karanović na Pinku?
Štoo je skroz ok, tu su već i Čeda, i Prokić, i Andrić, i Samardžić a bogami i Bčuveni Savet za kreativne industrije Vlade Srbije i spomenik Zoranu Đinđiću.
To se, poštovana gospođo, zove kolaboracija. I u rezultatu ima to što se dogodilo Šabiću, i što se događa čitavoj Srbiji.
freehand freehand 22:36 01.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Bili Piton
Ama Vesna je tu nebitna, ovo što nam se desilo desilo bi nam se i bez nje.


Ne bi, Bili. Ili ako bi - ona bi sačuvala dušu i lični i profesionalni integritet.
Kad se malkice udubiš u dešavanja shvatiš da nikad fašizam ne prođe bez breše koju mu neko otvori iznutra.

Inače, pogledaj ovo, nije neiteresantno. Malo tera i na povarćanje, al objasniće ti Angie da to nema veze.

angie01 angie01 00:05 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Razumeo sam da ja tebe

zaskačem na svaki komentar?


kad vec pitas:)...i ne samo mene- al mene najvise volis.

...a ja sam tebi prvi put, eto rekla jednu recenicu, na tvoje dosadno ponavljanje Vesne Pesic ali bas uvek gde ti se ucini da bi mogao da je ubacis i to na isti nacin kao sto to radi savetnik.

Vesna Pesic je tada, govorila ono sto ona misli,- sto valjda ima pravo- rezignirana ponasanjem, izdajom, prevarom, ucinkom..nejm it... onih kojima smo svesrdno verovali i dali im podrsku...nikog nije terala da je slusaju, a kamoli da je poslusaju,...i kao i vise puta do sada- ona nije agitovala za, nego protiv- kao sto je i, sem njihovih obozavaoca i partijasa, obican narod glasao protiv, u jedinoj mogucoj opciji tada-sto je sve zasluga opet istith tih koji su izneverili.

...a kakve veze sad ima Karanovicka-ona brate ceo zivot jasno govori sta misli i tako se i ponasa i zbog toga joj oni, koji se navodno bore za slobodu govora, vladavinu prava i slicno, nisu dali da govori na protestima, jer, bozemoj,- kako se ono i ovde prozivaju neistomisljenici, autosovinistima, placenicima, izdajnicima-ne duva u nacionalisticku tikvu, ne laze o dogadjajima iz proslosti, ne pravda i ne lavira zlocine i slicno,...a sada je problem sto je dosla na pink, ili gde god vec,...pa dobro, a gde je onda njoj mesto da kaze ono sto ima,...nisam videla da je ona neka druga Mira Karanovic...


...a dobro, nisi bas jasno rekao BS- sto si se stiso, pa nikada ne propustas,...i ona zena, dvais godina bila angazovana oko objasnjavanja, isterivanja pravde, ovo/ono- i bila najgora, samo sto nije kamenovana,...a sad je kolaboracionista,...pa zanimljivo,...a jel treba da nista,...u kom obliku bi bila ok...dozlogrdilo joj,...radi valjda svoj posao tamo,...pojma nemam.
angie01 angie01 00:13 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

al objasniće ti Angie da to nema veze.


ja se pinka i njegovog gazde i svega sto se tamo desava gadim,...a Mirjana Karanovic je odrasla i ostvarena zena, koja ima pravo da odluci gde ce da ode i govori- rekoh vec, nije bila pozeljna na protestima, udovoljeno je prilicno sumnjivim borcima za ljudska prava, istim onima, koji su maltretirali gejeve i slicno,...pa sta sad hocete.
freehand freehand 00:25 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Vesna Pesic je tada, govorila ono sto ona misli,- sto valjda ima pravo- rezignirana ponasanjem, izdajom, prevarom, ucinkom..nejm it... onih kojima smo svesrdno verovali i dali im podrsku...nikog nije terala da je slusaju, a kamoli da je poslusaju,...i kao i vise puta do sada- ona nije agitovala za, nego protiv-


Važi.
Ikona građanske Srbije javno pozvala sve da u drugom krugu predsedničkih izbora „strateški“ glasaju za kandidata naprednjaka, odnosno protiv Borisa Tadića
Mislim, ja samo pokušavam da objasnim da joj treba odati priznanje na pameti, znanju, viziji, stručnosti u oblasti koju predaje i podučava.

...a kakve veze sad ima Karanovicka-ona brate ceo zivot jasno govori sta misli i tako se i ponasa i zbog toga joj oni, koji se navodno bore za slobodu govora, vladavinu prava i slicno, nisu dali da govori na protestima, jer, bozemoj,- kako se ono i ovde prozivaju neistomisljenici, autosovinistima, placenicima, izdajnicima


Nemam pojma. Kaži mi ti - kakva je razlika između nje i, na prmer, krstića? I on je ostvaren, ima pravo na mišljenje, zajedno sede na Pinku..
Pa eto, i Ana Brnabić. Mislim, da ne pitam za Vučića. Koji je takođe ostvaren i voli Pink.


ja se pinka i njegovog gazde i svega sto se tamo desava gadim,...a Mirjana Karanovic je odrasla i ostvarena zena, koja ima pravo da odluci gde ce da ode i govori- rekoh vec, nije bila pozeljna na protestima, udovoljeno je prilicno sumnjivim borcima za ljudska prava, istim onima, koji su maltretirali gejeve i slicno,...pa sta sad hocete.


Pa ništa, slatki su sve troje. I Brnabićka, i Krstić, i karanovićka sa njima.
Šteta što nisu prisutni Biljana Srbljanović, Vesić i njen i njegov spomenik Đinđiću, instalacija bi bila još živopisnija.

P.S. pogledaj snimak, obrati pažnju - pričaju tu nešto i o Šabiću, super je da je Karanovićka kao visokomoralna ličnost izdvojila mišljenje i rekla da to nije u redu.
Dobro, nije, ali mi je volimo i kao da jeste!
Mislim, nije ni to, al šta nas briga. Ona je ostvarena ličnost, umetnica i drž-da-ga-nabijem, mož da se valjapo govnima kolko hoće.
Da se uhvati za ruke sa Berčekom i Lazom Ristovskim, što da ne?
anonymous anonymous 00:27 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

freehand

To se, poštovana gospođo, zove kolaboracija. I u rezultatu ima to što se dogodilo Šabiću, i što se događa čitavoj Srbiji.






Kolaboracija (lat. co- = „sa-“, laborare = „raditi“) označava suradnju pojedinaca ili skupina radi postizanja određenog cilja. Nakon Drugog svjetskog rata naziv je počeo označavati suradnju pojedinaca ili vlada sa okupatorskim vlastima nacional-socijalstičke Njemačke.
freehand freehand 00:32 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

anonymous
freehand

To se, poštovana gospođo, zove kolaboracija. I u rezultatu ima to što se dogodilo Šabiću, i što se događa čitavoj Srbiji.






Kolaboracija (lat. co- = „sa-“, laborare = „raditi“) označava suradnju pojedinaca ili skupina radi postizanja određenog cilja. Nakon Drugog svjetskog rata naziv je počeo označavati suradnju pojedinaca ili vlada sa okupatorskim vlastima nacional-socijalstičke Njemačke.

Malo je neobično da na ilustraciji koristiš ćirilicu a u objašnjenju smo pokušali da nategnemo tezu SUradnjom. Baš te žviciram?
anonymous anonymous 00:46 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

freehand

Malo je neobično da na ilustraciji koristiš ćirilicu a u objašnjenju smo pokušali da nategnemo tezu SUradnjom. Baš te žviciram?


Čini ti se.

Zadivljuje me tvoja opsesija " fašizmom "
angie01 angie01 09:25 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

, odnosno protiv Borisa Tadića


to ti sve vreme pricam,...kao i da to sto je ona rekla, nije bozija zapovest uklesana u kamenu, pa da verujuci ne mogu da odole...sama situacija je tu mnogo bitnija i ko ju je takvom napravio i ko je pomogao i podrzao kreaciju preobrazenja, umesto da lustrira,....al dobro, to vec opisujes drugacije:).



Nemam pojma. Kaži mi ti - kakva je razlika između nje i, na prmer, krstića?


u tome, sto ona ne odradjuje posao, ne klevece i ne sibicari lazima protiv nekoga, ne podrzava i ne zagovara stvari koje nisu u redu i stete i zemlji i grajdanima,... a za sopstvenu korist....tako da sve skupa sto si napisao, je ista takva manipulativna bljuzga, protiv koje se navodno zalazes.
freehand freehand 09:43 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

to ti sve vreme pricam,...kao i da to sto je ona rekla, nije bozija zapovest uklesana u kamenu, pa da verujuci ne mogu da odole...sama situacija je tu mnogo bitnija i ko ju je takvom napravio i ko je pomogao i podrzao kreaciju preobrazenja, umesto da lustrira,....al dobro, to vec opisujes drugacije:).

Pa ako pažljivo pročitaš svoj komentar nije da si baš to rekla. Dapače.
Što se citata tiče mislim da si ga greškom presekla pa zavatila samo drugi deo. to je drugi deo. Prvi je:
Ikona građanske Srbije javno pozvala sve da u drugom krugu predsedničkih izbora „strateški“ glasaju za kandidata naprednjaka,

A šta je uklesano u kamenu... Pa nije ni rad Biljane Srbljanović uklesan u Strelu, više je kao inkorporiran u saradnji sa Vesićem kroz Centar za kreativne industrije Vlade Srbje, a to što spomenik nije napravljen i postavljen - jebiga, verujem da je honorar legao.
I da u rial tajmu gledamo kako se sva ta drugosrbijanska tevabija polako okuplja u tim Vučićevim Centrima za kreativne manipulacije i bulšitersko papagajisanje.
Moralni Liliput za moralne liliputance.
angie01 angie01 14:08 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Što se citata tiče mislim da si ga greškom presekla pa zavatila samo drugi deo. to je drugi deo. Prvi je:


kako da ti kazem- ono sto je bitno, je da sve ovo za sta krivis Vesnu Pesic i glasace- posledica,...znaci nije krivica u popizditisu-pardon maj frenc, nego u onima koji su do istog doveli.


kako se sva ta drugosrbijanska tevabija


a ti, koji ovako lagano lepis etikete i prozivas- sa stvarno ne znam kakvih moralnih visina, postenja i nepokolebljivog stava- tu mi pomozi da prepoznam o cemu se tacno radi-, ne osecas ni malo problem sa tim frljanjem,...hocu reci, oni koji su poceli da tzv gradjansku srbiju kamenuju izmisljotinama tipa, drugosrbijanci,( naravno u nepostojecem negativnom kontekstu, ali je tako obojen), pa autosovinisti- jer, izvini, sporne stvari koje su se u blizoj istoriji desavale i dovele nas u ovo zivo blato, zovu pravim imenom, ne lazu, ne ucestvuju u kriminalnim radnjama razne vrste i slicno,...nisu bas neverovatni primeri postenja, morala i cuvari stavova koji bi za neki ponos bili...sta su oni, autopatriJote, koji se busaju u srBstvo i svoju zemlju, pa im se onda zbog tog narativa, zmuri na sve lose sto rade, sto pak toj istoj voljenoj domovini cini stetu i gradjanima koji nisu rasporedjeni po interesnim zonama- ali zato za svoju korist.

...ono dalje o Bs, si vec toliko puta izvrteo, da je besmisleno da ti vise odgovaram.
mariopan mariopan 16:02 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

freehand

Malo tera i na povarćanje,


Malo više.

Nisam gledala emisiju kad je išla, dobro da si postavio pa sam pogledala bar deo.

Ribozom Ribozom 20:10 02.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Inače, pogledaj ovo, nije neiteresantno.


Toliko sam revoltiran nakon ove emisije, da nemam reci.
Ana-bizarna-brnabic koja je dno dna pristojnosti; Karanovicka-neznam-mislim zlouporebljena; Krstic koji manipulise i laze najjadnije za pare. Vodu na samrti im ne bih dao (pupu, da ne pomisle da im pretim sa sve testerom).

Moram da skrenem paznju na sledece:
Resavanje CHF duznika, kojom Vucic hoce da odobrovolji strajkace, se nece desiti tako sto ce banke da popuste. Banke nikad ne popuste. Pre ce biti da ce drzava da uleti, tj. gradjani Srbije. Indikacija je vrednost duga, koja bi najmanje trebala da bude za 22.000 duznika x u proseku (optimisticki) po 50.000€/CHF = 1,1 milijardi €/CHF. U javnosti je Vucic slagao da je dug oko 150 miliona, a u ovoj emisiji je Krstic dodatno slagao sa 'par desetina miliona'.



highshalfbooze highshalfbooze 07:19 03.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Freedom of Information

Vaše pitanje jeste bilo "trolovanje" teme ali mislim da je pod konkretnim okolnostima, u redu. Ali kako sam rekao sve što o događaju ja znam, mislim da su,dalja pitanja suvišna.


Možda jeste trol, ali mi je drago da sam pročitao objašnjenje od vas lično, da ne gledam Krleta na Pinku.
mariopan mariopan 09:35 05.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Ribozom
Toliko sam revoltiran nakon ove emisije, da nemam reci.
Ana-bizarna-brnabic koja je dno dna pristojnosti; Karanovicka-neznam-mislim zlouporebljena; Krstic koji manipulise i laze najjadnije za pare. Vodu na samrti im ne bih dao (pupu, da ne pomisle da im pretim sa sve testerom).



Isti utisak, gledati se nije moglo od ljigavštine.

Ja sam izdržala do pola, ko je mogao da gleda do kraja zaslužuje orden.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:14 07.04.2019

Re: Nemoguće ne pitati

Malo tera i na povarćanje

pa evo, poslušah miru na pinku i nisam se ispovraćala. tako bi trebalo da izgleda svako gostovanje neistomišljenika na bilo kojoj televiziji. bilo bi dobro kada bi ovaj trojac bio pozvan i na n1 npr, zanima me kako bi ispalo. problem ove zemlje je što se prelako povraća i što su obe strane ustvari profašističke i imaju po 4 godine (uzrasta), i ako se ne slažemo tih 10%, momentalno se guramo u suprotni tabor. pa gledaj samo na blogu kao oglednom primeru: pre 10 godina ko se slagao sa dragom, on je bio ds, ali na istom tom blogu u istom danu i na istom postu je bio proglašavan i za radikala, jer se nije složio sa dragom 100%. a ako si "radiaklo levo" onda si LDP, ali ako nisi dovoljno radikalno levo, ldp radikali su te gurali u radikale ili ds. eto, to je srbija danas, toliko smo porasli od pre 10 godina, samo nas ima jedno milion manje.
freehand freehand 11:17 01.04.2019

Naprednjačka estetika

... u potpunom su skladu i sinergiji sa naprednjačkom etikom i naprednjačkom ekonomijom.
Kič, laž i krađa izvanredno se slažu.
aureus aureus 11:29 01.04.2019

Ovdje je planiran jarbol od 120 metara...

"ali smo odustali od njegove izgradnje zbog protivljenja građana. Za one koji bi želeli da vide kako je jarbol trebalo da izgleda podigli smo maketu u razmeri 1:100.
Živela Srbija!"

(Tekst ispod jarbola od metar i 20 centimetara. Podizanje makete koštalo je 500 miliona dinara, što je za 100 miliona dinara više od prvobitne cijene, usled neplaniranih radova na temeljima za jarbol i troškova preprojektovanja.)
mariopan mariopan 11:52 01.04.2019

Sumanuto

Nemam drugu reč nego SUMANUTO.
neverovatan neverovatan 20:45 01.04.2019

M'da!

Što manja vlast i država, to viši jarboli i više zastava.
Nije to ništa novo i specifično za naša dostignuća - to je tako odvajkada.
angie01 angie01 22:04 01.04.2019

,


Pelikán Elvtárs 8
‏ @kazi_tibi
10h10 hours ago

treba da se zapate medvedi i vukovi na studentskom trgu i toplicinom vencu da se osvetimo svima koji glasaju za opoziciju koju narod nece
0 replies 1 retweet 77 likes
Pelikán Elvtárs 8
‏ @kazi_tibi
10h10 hours ago

bogati se voze kolima
sirotinja se vozi prevozom
ako nema prevoza sirotinja ce morati da postane bogata da bi mogla da se vozi
kad sirotinja postane bogata bice bogata i srbija
a sve je pocelo vizijom jednog gradonacelnika i njegovog minijaturnog zamenika da treba jebati beograd
5 replies 29 retweets 447 likes
Pelikán Elvtárs 8
‏ @kazi_tibi
10h10 hours ago

ko nece saobracajni kolaps u prestonom beogradu svetog despota stefana takav da se brze-bolje vrati u taj skorenovac odakle se dovukao i da ne ometa urbanu renesansu. i bugare.
0 replies 4 retweets 105 likes
Pelikán Elvtárs 8
‏ @kazi_tibi
10h10 hours ago

dalje, treba nam zip line od vrha albanije do vrha hotela slavija, sa toboganom na vodu za silazenje kad te skinu sa zip lajna, a na slaviji tobogan da ide u fontanu, a na terazijama da ide prema kolarcevoj i rikse osvetljene led svetlima koje vuce opozicija koju nece narod
10 replies 22 retweets 308 likes
Pelikán Elvtárs 8
‏ @kazi_tibi
10h10 hours ago

okretnica kod albanije je nas times square samo jos da se sad ukrase fasade shljashtecim reklamama i da se dovede neki goli lik da u sajkaci svira frulu (u smislu instrumenta) - i bukvalno ko menhetn! milijarde ce se evra slivati, u turiste ce da pucamo da ne dolaze toliko
Spiridon Spiridon 13:00 02.04.2019

van konteksta totalno

jbt ako na blogu pise (lupam) 80 "bitnih" faca, ladno ne mogu da se poklope 2 ista misljenja ili stava. Tragicno je koliko je i ovaj sloj gradjanstva, od koga se nesto ocekuje, neslozan. Jedinstveni stav su (na zalost) uvek imali glasaci SPS-a u ono vreme i narodnjaci sada i to nas je vec kostalo.

Nije problem u Vucicu, Vulinu, Dacicu. Problem je u nama. Prelako donosimo sud o svemu, a sami zivimo u nekakvom ludilu iz koga ne umemo da isplivamo.

Necu namerno da imenujem ljude sa bloga koji bi imali nesto pametno da kazu ali mudro cute jer vide da je to, sa ovolikim brojem pametnjakovica, uzaludan posao.

Moram javno da priznam da sam duboko razocaran u svoju zemlju koja je dozvolila sebi ubistvo jednog reformatora kao sto je bio Zoran Djindjic i ponovni povratak na vlast ekipe iz devedesetih. To je za mene ogroman poraz i ujedno najgori mogucu scenario.
Sve ovo sto se sada desava nije nikakvo iznenadjenje, tako da mi bilo kakvo "padanje u nesvest zbog aktuelnih zbivanja" deluje licemerno.

Moja procena je da ukoliko spoljne okolnosti ne budu uticale negativno na Srbiju (sto je tesko izbeci sa ovakvim mentalitetom) potrebno je min. 15 godina se situacija osetno poboljsa.

Trenutno sam vise fokusiran na Begzit, Venecuelu, Ukrainsku krizu, Siriju, Ruski gas ...

ovo kod nas je trenutno cista smejurija koja nicemu ne sluzi ... pa cak i za bilo kakvu analizu




aureus aureus 13:22 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

To što su birači SPS-a i SNS-a toliko jedinstveni je jedna od gorih stvari koja se o njima inače kaže.

Naime, ako pet miliona ljudi (potencijalnih birača) zaista misli svojom glavom, a prije razmišljanja nastoji da prikupi tačne i relevantne činjenice, onda, pošto smo svi ponalo jedinstveni...
- We are all individuals!
- I'm not.

...pošto smo svi ponalo jedinstveni, onda nam se mišljenja o raznim temama moraju pomalo i razlikovati. Nekad, recimo, želimo iste stvari ali nismo saglasni oko puta kako se do njih dolazi.
Na primjer, želimo više dijaloga u društvu, ali se mimoilazimo oko toga kako do njega doći.
Pa tako imaš slučaj da Mirjana Karanović ode na Pink da vodi dijalog sa Krstićem i onim sve agresivnijim fikusom jer joj se možda čini da tako treba, čak i u ovakvim medijskim okolnostima, a neko smatra da ne treba razgovarati sada, na taj način, na toj televiziji i u tom sastavu.
angie01 angie01 14:22 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Na primjer, želimo više dijaloga u društvu, ali se mimoilazimo oko toga kako do njega doći.
Pa tako imaš slučaj da Mirjana Karanović ode na Pink da vodi dijalog sa Krstićem i onim sve agresivnijim fikusom jer joj se možda čini da tako treba, čak i u ovakvim medijskim okolnostima, a neko smatra da ne treba razgovarati sada, na taj način, na toj televiziji i u tom sastavu.


ovo si potpuno pogresno postavio- ako organizatori protesta protiv svega sto unistava ovo drustvo, pozovu Mirjanu Karanovic da govori na skupu, pa onda odustanu, jer deo fasistoidne opozicije ima problem da glumica govori, jer ne laze i ima jasan stav o nekim losim stvarima iz nase blize istorije, brani gejeve i slicno- sto bi ovdasnji blogeri rekli, autosovinista je,...i time je bas uvrede, jer pokazuju koliko je sve mizerno i zavisi od stvari koje nisu podlozne cenkanju....zasto onda uopste postoji problem kada se ona pojavi bilo gde drugde,...kakvo licemerje.

isto i za BS- dok je dve decenije pokusavala da objasni, i bila angazovana gde god se prilika ukazala, samo je bivala metom najgorih mogucih uvreda, pretnji i slicno,...sada kada joj je dosadilo- isto ti je zovu, izdajicom, kolaboracionistom,...pa majkumu, kakav tres i bezobrazluk.

ovo je jedno duboko nezrelo i neosvesceno drustvo, gde je vecini najdraze da svoja mala vrata za sitne ustupke trazi nekim nacinom koji ne podrazumeva nikakav stvarni trud, rad i znanje, nego podanistvo, udvornistvo,....i jos se raduju, kada neki mnogo bolji od njih, koji nisu spremni na takvu regrutaciju, bivaju skrajnuti do linije problema za opstanak....ne shvatajuci da dobrovoljno ucestvuju u unistavanju normalnih mogucnosti i prava i za svoju decu i unuke,....koji, kada vide o cemu se radi, samo zapale negde gde ce ziveti normalno.
aureus aureus 14:45 02.04.2019

Re: van konteksta totalno


angie01
isto i za BS- dok je dve decenije pokusavala da objasni, i bila angazovana gde god se prilika ukazala, samo je bivala metom najgorih mogucih uvreda, pretnji i slicno,...sada kada joj je dosadilo

Greška je što joj je dosadilo.

Mada možda mogu da imam razumijevanje ako joj jeste dosadilo.

No onog momenta kad joj dosadi ima manje-više dva izbora: 1) da ne govori u javnom prostoru o stvarima u kojima je poklekla usljed razumnog zamora.
2) da nastavi da vodi borbe u nekom vidu "kolaboracije" sa režimom.

Ako se odluči za ovo drugo, nek bude spremna na posljedice. Jer stala je na kantar s pogrešne strane.
freehand freehand 15:12 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

angie01
Na primjer, želimo više dijaloga u društvu, ali se mimoilazimo oko toga kako do njega doći.
Pa tako imaš slučaj da Mirjana Karanović ode na Pink da vodi dijalog sa Krstićem i onim sve agresivnijim fikusom jer joj se možda čini da tako treba, čak i u ovakvim medijskim okolnostima, a neko smatra da ne treba razgovarati sada, na taj način, na toj televiziji i u tom sastavu.


ovo si potpuno pogresno postavio- ako organizatori protesta protiv svega sto unistava ovo drustvo, pozovu Mirjanu Karanovic da govori na skupu, pa onda odustanu, jer deo fasistoidne opozicije ima problem da glumica govori, jer ne laze i ima jasan stav o nekim losim stvarima iz nase blize istorije, brani gejeve i slicno- sto bi ovdasnji blogeri rekli, autosovinista je,...i time je bas uvrede, jer pokazuju koliko je sve mizerno i zavisi od stvari koje nisu podlozne cenkanju....zasto onda uopste postoji problem kada se ona pojavi bilo gde drugde,...kakvo licemerje.

isto i za BS- dok je dve decenije pokusavala da objasni, i bila angazovana gde god se prilika ukazala, samo je bivala metom najgorih mogucih uvreda, pretnji i slicno,...sada kada joj je dosadilo- isto ti je zovu, izdajicom, kolaboracionistom,...pa majkumu, kakav tres i bezobrazluk.

ovo je jedno duboko nezrelo i neosvesceno drustvo, gde je vecini najdraze da svoja mala vrata za sitne ustupke trazi nekim nacinom koji ne podrazumeva nikakav stvarni trud, rad i znanje, nego podanistvo, udvornistvo,....i jos se raduju, kada neki mnogo bolji od njih, koji nisu spremni na takvu regrutaciju, bivaju skrajnuti do linije problema za opstanak....ne shvatajuci da dobrovoljno ucestvuju u unistavanju normalnih mogucnosti i prava i za svoju decu i unuke,....koji, kada vide o cemu se radi, samo zapale negde gde ce ziveti normalno.

Pa ništa, Rodoljub Šabić da se pridruži Centru za kreativna tumačenja politike i morala Vlade Srbije, zajedno sa Biljanom Srbljanović i Mirom Karanović. Tamo će ih sa dobrodošlicom doečkati Vesić, Beba, Čeda, Andrić, Prokić, Samardžić, Krstić, Trivan i drugi preletači i preokretači koji su na vreme shvatili šta i kako treba.
Uvek nađeš načina da prevaziđeš sebe, a bogami i Marijana Rističevića i Maju Gojković, koliko god to nemoguće delovalo.
angie01 angie01 16:40 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Uvek nađeš načina da prevaziđeš sebe, a bogami i Marijana Rističevića i Maju Gojković, koliko god to nemoguće delovalo.


pa, zanimljivo- ja ni na koji nacin nisam ucestvovala u postrojavnjanju, prestrojavanju i mogucnostima zbog toga,...znaci, komentarisem iz pozicije nekog ko samo trpi posledice, za razliku od tebe, koji , ne birajuci sredstva, uporno branis neodbranjivo.

...a sto se tice,...pa, je l ti radis u drustvenoj firmi- nisam radoznala, niti imam zelju da budem indiskretna-nego, ako da, ili za gazdu na liniji- zar nisi onda i ti, kao i svako drugi u toj situaciji pristao?...jer ti je nadredjeni, u tom slucaju neko iz ekipe....

isto tako vidim da Mira Karanovic, recimo, nije odstupila od svojih stavova, iako ih je izrekla na tudjem terenu- kad joj vec nisu dali na svom-ono iz bas kretenskih razloga, koji jasno pokazuju, da taj teren i nije bas njen.

ne znam sta bi ti hteo- moralises u pogresnom pravcu- trebalo bi da se pitas, kako su ovi prethodni dozvolili da se ovo desi,...utoliko pre, sto je ovo najgori moguci izbor, koji su oni omoucili da bude jedini spas od njihovog delanja....pa po tebi nije kriv uzrok, nego upires prstom na posledicu.
freehand freehand 16:49 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

za razliku od tebe, koji , ne birajuci sredstva, uporno branis neodbranjivo.


...a sto se tice,...pa, je l ti radis u drustvenoj firmi- nisam radoznala, niti imam zelju da budem indiskretna-nego, ako da, ili za gazdu na liniji- zar nisi onda i ti, kao i svako drugi u toj situaciji pristao?...jer ti je nadredjeni, u tom slucaju neko iz ekipe....

Ne.
isto tako vidim da Mira Karanovic, recimo, nije odstupila od svojih stavova, iako ih je izrekla na tudjem terenu- kad joj vec nisu dali na svom-ono iz bas kretenskih razloga, koji jasno pokazuju, da taj teren i nije bas njen.

Ovo si prepisala od Krstića ili je samo ono great minds thin alike?
ne znam sta bi ti hteo- moralises u pogresnom pravcu- trebalo bi da se pitas, kako su ovi prethodni dozvolili da se ovo desi,...utoliko pre, sto je ovo najgori moguci izbor, koji su oni omoucili da bude jedini spas od njihovog delanja....pa po tebi nije kriv uzrok, nego upires prstom na posledicu.

Šta znam, mislio sam da odraslom prosečno nteligentnom čoveku nije teško da shvati zašto se građani uređenih demokratskih država svađaju i glože ali kad dođe opasnost da fašisti preuzmu vlast onda se građanski front zbije, odbije opasnost pa nastavi tamo gde su delovi tog političkog spktra stali.
Doduše, Vesna Pešić je to shvatila i više puta priznala - kasno doduše i sa katastrofalnim posledicama. A ti i ne moraš.

P.S. Šabić na Pnk, sa Krstićem i brnabićkom da malo mhmuje.
angie01 angie01 16:56 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Greška je što joj je dosadilo.


ko si ti da to procenjujes za drugog?

...ili, ajd ti dvais godina pokusavaj sve sto mozes, dok te sa svih strana pljuju, gadjaju kamenicama, nazivaju pogrdnim imenima,...pa sto bi to zelela i dalje,...bilo ko,...jer vam ne valjam tako, vazi, evo, sad cu da gledam svoja posla.....zar se nije Djindjic uzaludno podmetnuo- evo, sve ove godine uporno dokazujemo da je njegova zrtva bila uzaludna.


No onog momenta kad joj dosadi ima manje-više dva izbora: 1) da ne govori u javnom prostoru o stvarima u kojima je poklekla usljed razumnog zamora.


auuuu, nego gde, u svoja cetiri zida:)),...a gde to govori, potpuno se povukla, tu i tamo nesto istrci od onih sto cuce u zbunu i samo cekaju da upotrebe sta god su uspeli da maznu od negde gde se nesto pojavilo, reklo- tviter nalog je ugasila, kada su je razapeli zbog ociglednog fazona, kada je zvala na neku promociju u Obrenovcu i rekla, ne znam kako, doplivajte, ...jer su bile poplave,...znaci, zena se povukla, sto ne znaci da ne sme nikada nista da kaze, majkumu.


2) da nastavi da vodi borbe u nekom vidu "kolaboracije" sa režimom.


ja stvarno ne znam o cemu se tu radi i na koji nacin- to za kreativne industrije,...ali izvini, ona po svojoj profesiji, uspehu i mestu koje ima, prosto pripada nekom telu koje se bavi kulturom,...je l su sada kolaboracionisti svi koji svoj posao obavljaju za drzavnu firmu, u kojoj su odreda svi glavni, neki iz vlasti,...je l treba da ne rade, odbiju da rade svoj posao,...ne kapiram.


Ako se odluči za ovo drugo, nek bude spremna na posljedice. Jer stala je na kantar s pogrešne strane.


je l kapiras da je ona sve vreme trpila posledice, kojima se prilicno hrabro odupirala dve decenije i vise,...ne znam sto sada bilo kome smeta, sta god ona da odluci, odabere- koliko ja znam, a ne pratim previse, nisam primetila da je nesto promenila stranu, samo vise ne ucestvuje.
angie01 angie01 17:09 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ovo si prepisala od Krstića


ili je to samo cinjenica.


Šta znam, mislio sam da odraslom prosečno nteligentnom čoveku nije teško da shvati zašto se građani uređenih demokratskih država svađaju i glože ali kad dođe opasnost da fašisti preuzmu vlast onda se građanski front zbije, odbije opasnost pa nastavi tamo gde su delovi tog političkog spktra stali.


pa, hebiga- koliko se onda svima smucilo sve,...i da, uvek preskocis, ko je uopste odgovoran da je takva opcija bila moguca.



Doduše, Vesna Pešić je to shvatila i više puta priznala - kasno doduše i sa katastrofalnim posledicama. A ti i ne moraš.


sunce, stalno isti hekleraj,...rekoh ti vec vise puta, ja za tomu & co nisam glasala- znaci, ne moram da revidiram, priznam,...ili ti mislis da ipak ne bi bilo lose:)),...svaki put samo reagujem na tvoje krsticevsko ucitavanje.


ps- a sto se stalno naslanjas na g Sabica?!
freehand freehand 17:13 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

pa, hebiga- koliko se onda svima smucilo sve,...i da, uvek preskocis, ko je uopste odgovoran da je takva opcija bila moguca.

Misliš - ko je okupio DOS? Koštunicu, Velju Ilća, Veselinova, Čanka, držao pored sebe Čedu, Vesića, abolirao Legiju, Baneta Ivkovića i njegov deo SPS?
Aha, ne misliš. Ok.
angie01 angie01 17:35 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Aha, ne misliš. Ok.


nekako si tacno odgovorio- jer iz ove tvoje izbegavajuce duhovitosti, jasno se vidi, da si svestan sta i kako se sve izdesavalo....al bozemoj, nisu svi isti, uporiste....samo sto je ta mala razlika, iznedrila veliku.
angie01 angie01 18:03 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

carli-skloni se od mene,...kazi sta imas, bez da se kacis za moje komentare, jer me tvoje glupavo trucanje ne zanima- bilo sta sto ima veze sa tobom, sa sve jutka lascivnim manirom stalkiranja zenskog sveta po internetu, usmeri na nekog kome si interesantan- ja sam ti vise puta rekla da to nisam ja.

ne zelim da sa osobom tvog profila komuniciram i uvazi to vec jednom.
angie01 angie01 18:14 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

carli-ti silom pokusavas da komuniciras sa nekim clanovima bloga koji ne zele s tobom da kontaktiraju, to je nasilno ponasanje,...gluposti koje u toj svojoj upornosti prostires me se ne ticu i u toliko pre se sve svodi na obicno besmisleno stalkiranje.

molim moderaciju da reaguje.
aureus aureus 18:51 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

angie01
Greška je što joj je dosadilo.


ko si ti da to procenjujes za drugog?

...ili, ajd ti dvais godina pokusavaj sve sto mozes, dok te sa svih strana pljuju, gadjaju kamenicama, nazivaju pogrdnim imenima

Kad se rodiš u Srbiji, onda se vremenom suočiš sa tim da ćeš možda i više od dvadeset godina pokušavati sve što možeš da dođeš do normalne zemlje.

Jednom je, pred kraj života, dugovječni Desimir Tošić rekao nešto u smislu - "tolike decenije, a samo par godina normalnog života". To je do sad bila sudbina mnogih generacija.


Desimir Tošić (1920-2008)

Jasno je meni da se ljudi u borbi troše, posustaju, razočaravaju, preispituju - ali avaj, ne pita te istorija imaš li ili nemaš snage. Nego ako nemaš onda napustiš bojište i ne palamudiš.

angie01
je l kapiras da je ona sve vreme trpila posledice, kojima se prilicno hrabro odupirala dve decenije i vise,...ne znam sto sada bilo kome smeta, sta god ona da odluci, odabere- koliko ja znam, a ne pratim previse, nisam primetila da je nesto promenila stranu, samo vise ne ucestvuje.


Ali te posledice su bili (očekivani) napadi s jedne strane, u jednom vremenu.

Sad je novo vrijeme. Dok god djeluje u javnosti, imaće ove ili one posljedice.

Nego, je li ti znaš koje su sve umjetničke veličine ozareno dočekale Miloševića?
O nekima je pisao Mirko Kovač koji nije mogao da vjeruje u šta su se premetnuli mnogi istaknuti djelatnici u različitim umjetnostima, a neki su decenijama bili razumni, i primjećivali šta sve ne valja u socijalističkom sistemu, a katkad nešto i napisali o tome ili snimili film?
To je tako kod nas.
Pošto nikako da dođe puna normalnost, ljudi ovdje provedu čitav vijek u nezdravim sistemima, pa se nekima desi da dobro guraju 20 godina, a onda zabrazde tamo gdje nije trebalo.

Biljani Srbljanović daću kredit za javno djelovanje u jednom vremenu (ali uz razuman oprez jer nikad nisam previše pratio šta to ona radi), ali joj neću aplaudirati što za vrijeme ovog režima učestvuje u kreiranju nekih spomenika Zoranu Đinđiću. Meni se barem čini da to nema mnogo smisla.
Ako jednog dana Srbija postane zemlja kakvu je zamišljao Đinđić - uspješno, demokratko evropsko društvo, nek mu to društvo onda podiže spomenike, a ne ovi što su se radovali i napijali kad je ubijen. I kojima ionako ne pada na pamet da od Srbije naprave uspješno, demokratsko evropsko društvo.
angie01 angie01 19:01 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ja komuniciram sa svima na blogu


ma ne- ima onih koji su ti rekli da ih zaobilazis, kao sto sam to i ja ucinila- ali ti uporno nastavljas da stalkujes,...jer ono sto pises, nisu komentari, nago budalastaine za zaskakanje u kojima jos kvalifikujes,...
freehand freehand 19:19 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

molim moderaciju da reaguje.

Problem je samo što si ti ovde izvređala čarlija, ne on tebe.
angie01 angie01 19:20 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ali te posledice su bili (očekivani) napadi s jedne strane, u jednom vremenu.


ovde je bio osvrt, na iste one, koji joj sada zameraju, sto neznamvisesta, a pre su je pljuvali, stotonestotako...je l razumes.


Sad je novo vrijeme. Dok god djeluje u javnosti, imaće ove ili one posljedice.


rekoh ti da se povukla, ali i dalje je smaraju- sta god negde kaze, odmah se od toga pravi prica,...pa cekaj, BS, kao kvisko za sve,...ajde molim te.


Biljani Srbljanović daću kredit za javno djelovanje u jednom vremenu


sta ce njoj tvoj, moj kredit,...ona je to radila iz ubedjenja.

ali joj neću aplaudirati što za vrijeme ovog režima učestvuje u kreiranju nekih spomenika Zoranu Đinđiću. Meni se barem čini da to nema mnogo smisla.



vidi, meni se to nepersonalizovano resenje- uopste ne dopada- i mislim da je zato i izabrano:),- na konkursu na kome se ucestvovalo pod sifrom.

ali, autor je poznati i priznati vajar Mrdjan Bajic- a BS je samo ucestvovala u delu koncepta, u kome bi se na nekim zvucnicima emitovale Djindjiceve reci.

ovde ide ono pitanje koje sam vec postavila- da li bi svi trebali da stanu sa svojim radom, dok ne dodje neka prihvatljiva vlast?...i da li ti licno ne bi radio, jer imas kao nadredjenog nekog iz vlasti- sto je slucaj u svim drzavnim firmama, a i u prilicnom broju privatnih?!...pri tome, ona je obrazlozila svoj pristanak da ucestvuje, da je obecala da ce se boriti da se Djindjicu digne spomenik i iskoristila je priliku- mogla je i prethodna vlast da se oko toga angazuje, sto bi bilo logicnije-...jos nesto, to su nase pare koje se koriste za takve projekte, znaci da su prakticno gradjani finansijeri,...pa i ona i Bajic.


...ovo je ista ona vizura, kojom je osudjena Zanka Stokic, jer je glumila za vreme okupacije...
angie01 angie01 19:24 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Problem je samo što si ti ovde izvređala čarlija, ne on tebe.


tebi nek se lepi tim svojim glupavi stalkerisanjem i lascivnim pozdravljanjem i uzivajte zajedno.
freehand freehand 19:30 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

ali joj neću aplaudirati što za vrijeme ovog režima učestvuje u kreiranju nekih spomenika Zoranu Đinđiću. Meni se barem čini da to nema mnogo smisla.

Nije to "za vreme ovog režima" niti su to "neki spomenici". To je učešće u direktnom pokušaju onog što se napio kad je Đinđić ubijen, i koji je u svemu sušta suprotnost Đinđiću da tog Đinđića doda u svoj album sa sličicama "osvojeniH" i pobeđenih likova. A narudžba i honorar stižu preko Gorana Vesića što čitavu stvar čini kudikamo odvratnijom i bezočnijom. E sad, pošto su Biljanu Srbljanović toliko napadali dvadeset godina dok je ona, jelda, ćutala i radila i stvarala - onha, eto, može da u tome učestvuje, ljudski i stvaralački.
Šta ja znam, Leni Rifenštal je, ako bi se mene pitalo kudikamo umetnički poštenija figura.
aureus aureus 19:33 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

angie01
Biljani Srbljanović daću kredit za javno djelovanje u jednom vremenu
sta ce njoj tvoj, moj kredit,...ona je to radila iz ubedjenja.

Ti si baš odlučila da namjerno ne razumiješ stvari?

Šta će njoj tvoje ovo, šta će njoj tvoje ono, ko si ti da njoj kažeš to...?

Šta ti je, Angie?
Ovo je blog, mjesto gdje ljudi komentarišu.
I kao što B. Srbljanović stvari valjda radi iz ubjeđenja, isto tako vjerujem da mnogi među nama takođe komentarišu iz ubjeđenja.
neverovatan neverovatan 19:38 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

aureus
angie01
Biljani Srbljanović daću kredit za javno djelovanje u jednom vremenu
sta ce njoj tvoj, moj kredit,...ona je to radila iz ubedjenja.

Ti si baš odlučila da namjerno ne razumiješ stvari?

Šta će njoj tvoje ovo, šta će njoj tvoje ono, ko si ti da njoj kažeš to...?

Šta ti je, Angie?
Ovo je blog, mjesto gdje ljudi komentarišu.
I kao što B. Srbljanović stvari valjda radi iz ubjeđenja, isto tako vjerujem da mnogi među nama takođe komentarišu iz ubjeđenja.

Komentarisanje iz ubeđenja nije bogzna kako vredno komentarisanje.
Komentarisanje iz ubeđenja ubacuje sistemsku grešku u svaki komentar.
Ozbiljno komentarisanje je ono koje koristi logiku i anti-logiku.
aureus aureus 19:42 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

neverovatan

Komentarisanje iz ubeđenja nije bogzna kako vredno komentarisanje.
Komentarisanje iz ubeđenja ubacuje sistemsku grešku u svaki komentar.
Ozbiljno komentarisanje je ono koje koristi logiku i anti-logiku.

Could you elaborate more on that?
angie01 angie01 19:43 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Šta će njoj tvoje ovo, šta će njoj tvoje ono, ko si ti da njoj kažeš to...?


kazem, figurativno- da taj tvoj stav, ne menja nista, niti moj u cinjenici da je ona stvarno bila vrlo angazovana u zelji da se stvari promene na bolje,...i za to je dobila visegodisnji maltretman,...pa je malo cudno da se stvari objasnjavaju kroz taj oblik- evo, priznajem joj to, dajem joj kredit.

verovatno da sedimo za stolom, lakse bi se razumeli:))).
freehand freehand 19:49 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

verovatno da sedimo za stolom, lakse bi se razumeli:))).

Još da je Sergej Trifunović tu, ili neko od onih desetina i stotina ljudi koje je u tih dvadeset godina javno vulgarno izvraeđala i pokušala da ponizi - razumevanje bi otišlo nivo više.
angie01 angie01 19:53 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Još da je Sergej Trifunović


jao, kako spletkaris- Sergej i BS su bili u super fazonu,...kao sto su i svako za sebe bili i sa nekim drugim ljudima, sa kojima sada vise nisu- sta se u medjuvremenu desilo, znaju samo oni, ni ti ni ja tu ne bi bas mogli dobro da sudimo.
neverovatan neverovatan 19:54 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

aureus
neverovatan

Komentarisanje iz ubeđenja nije bogzna kako vredno komentarisanje.
Komentarisanje iz ubeđenja ubacuje sistemsku grešku u svaki komentar.
Ozbiljno komentarisanje je ono koje koristi logiku i anti-logiku.

Could you elaborate more on that?

Ne mogu.
Mislim da si ti bistar - i da ćeš ukapirati sam.
Jbg, utakmica već počela, ja se namestio - a žena ne da televizor.
A utakmicu volim da gledam iz svog kreveta.
freehand freehand 19:58 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

angie01
Još da je Sergej Trifunović


jao, kako spletkaris- Sergej i BS su bili u super fazonu,...kao sto su i svako za sebe bili i sa nekim drugim ljudima, sa kojima sada vise nisu- sta se u medjuvremenu desilo, znaju samo oni, ni ti ni ja tu ne bi bas mogli dobro da sudimo.

Jesi li ti svesna uopšte šta si mi samo na ovom blogu sve rekla i imputirala?
Znaš li uopšte šta je značenje reči spletkariti?
I kako pominjanje na javnom mestu, u jasnom kontekstu, javnog ličlnog medijskog pičkaranja - sa gomilom denuncijacija i podmetačina, političkih i privatnih od strane te fine i smerne Srbljanovićke koja je samo radila dvadeset godina za dobro društva - može biti spletkarenje?
shone shone 20:06 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Jednom je, pred kraj života, dugovječni Desimir Tošić rekao nešto u smislu - "tolike decenije, a samo par godina normalnog života". To je do sad bila sudbina mnogih generacija


To je sudbina civilizacije - svih generacija i teško da će biti drugojačije.
Dragi Auri ne pokušavaj spoznati suštinu i svrhu življenja. Nitko nije uspeo a teško i da hoće.

Najveći domet je sažet u one tri najprostije i jednostavne:
,,Use, nase, i podase,,.
Šta više očekivati. Sve ostalo je ubijanje vremena uključujući i ova naša lelemuđenja.
Ne sporim da treba pokušavati. Nikome nije uspelo. Do sada.
JBG.

Nekoliko drugih razmišljanja:

Ako znaš da je život bolest koja se prenosi seksualnim putem i od koje se 100% umire, biće ti lakše da shvatiš, da se smisao života tokom života kontinualno menja: što si bliže smti, smisao ti je jasniji. Smisao života po uputstvu i za sva vremena ne postoji. Kad dođe tvoje vreme shvatićeš.


U međuvremenu možeš pitati roditelje šta je njihov smisao života. Bićeš iznenađen kada čuješ, da si to upravo TI


Život počne uzdahom, završi se izdahom. Sve između je tehnika


smisao života
Je ono sto najcesce trazimo kada smo u velikim govnima...


Da ja znam sta je smisao zivota ja ne bi blejao na blogu


ne bi me cudilo da je i to Coca-Cola izmislila. Posle Deda Mraza, smisao zivota je sasvim logican sledeci korak.


Smisao života je nezaobilazna tema koje se posle politike uvek dovate dva ortaka dok sevaju pivo ispred dragstora, nalakćeni na frižider za sladoled.


Ko Vam je rekao da život uopšte ima smisla?


smisao života
... je u tome kako prekratiti dosadu izmedju 2 orgazma...


Dok "pametni" razmišljaju o životu, "budale" ga prožive!
angie01 angie01 20:21 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Jesi li ti svesna uopšte šta si mi samo na ovom blogu sve rekla i imputirala?


to obicno ti meni radis, zar ne...

...
I kako pominjanje na javnom mestu, u jasnom kontekstu, javnog ličlnog medijskog pičkaranja


je l ti pouzdano znas, kako i zbog cega je sve to pocelo- ja ne znam,...verujem ni ti,...znaci, tacno je tako kako sam rekla,...mi smo prisustvovali samo nekoj eskalaciji o cijim pocecima, razlozima i slicno, ne znamo nista, i nekako je bez veze da sudimo i zauzimamo strane, insinuacijama da je neko tu bas gadan, a onaj drugi zrtva,...(ja licno Sergeja gotivim, sa svim manama).
shone shone 20:32 02.04.2019

Re: van konteksta totalno


(ja licno Sergeja gotivim, sa svim manama).


Razmisli ipak malo.




aureus aureus 20:34 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

shone
To je sudbina civilizacije - svih generacija i teško da će biti drugojačije.
Dragi Auri ne pokušavaj spoznati suštinu i svrhu življenja. Nitko nije uspeo a teško i da hoće.

Ali, Shone, to je upravo jedna od stvari koje ne radim. Ne pokušavam spoznati tajnu življenja.
Po ovom pitanju sam veoma skroman: drago mi je da sam živ i da mogu da živim, a kuda sve ovo vodi to me manje brine. Trošim vrijeme na svašta, ali ne i na smisao života i življenja.
Jedino me pomalo nerviraju naučnici. Umrijeću a oni izgleda neće otkriti sve tajne kosmosa, a može još da se desi i da za vrijeme mog života ne naprave vremeplov i dezintegrator dosadnjakovića.
shone shone 20:40 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Trošim vrijeme na svašta, ali ne i na smisao života i življenja.


Yeureka eto još jedne defiicije smisla! Ne računam sagu o čudu na ušću.

a može još da se desi i da za vrijeme mog života ne naprave vremeplov i dezintegrator dosadnjakovića.


Nisu te obavestili za dezintegrator? Pa moderacija i autorske opcije to dobiju kao standardnu opremu na blogu.
Oprosti tek sad vidim da nemaš VIP prefiks. I ti si uskraćeni bloger,uskraćen za dezintegrator, mislim običan.
Daće bogec jednog dana.
aureus aureus 20:50 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

shone

Oprosti tek sad vidim da nemaš VIP prefiks. I ti si uskraćeni bloger, mislim običan.

Kad sam tek došao na Blog B92 mislio sam da je biti bloger neka posebna kategorija; da postoje obični komentatori kao ja - koji se jave da nešto napišu, zatim blogeri (oni što pišu blogove), i na kraju kraljevi među blogerima - VIP blogeri (ooo!).

Posle par mjeseci otkrio sam da ne postoje nikakvi komentatori nego da smo svi mi blogeri. (Vidio sam svoje ime na spisku blogera.)

To me je saznanje toliko obradovalo da sam odmah otišao na sladoled i na kafu.
freehand freehand 21:14 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

to obicno ti meni radis, zar ne...

Ne.
je l ti pouzdano znas, kako i zbog cega je sve to pocelo- ja ne znam,...verujem ni ti,...znaci, tacno je tako kako sam rekla,...mi smo prisustvovali samo nekoj eskalaciji o cijim pocecima, razlozima i slicno, ne znamo nista, i nekako je bez veze da sudimo i zauzimamo strane, insinuacijama da je neko tu bas gadan, a onaj drugi zrtva,...(ja licno Sergeja gotivim, sa svim manama).

Kakve jebene veze ima šta ja pouzdano znam da bih mogao da konstatujem prostakluk i zadrtost zle naravi i lošeg karaktera koji se čita iz javno saopštenih denuncijantskih stavova Biljane Srbljanović o Sergeju Trifunoviću?
pa zabole me baš šta je iza, od čega je počelo i za slične stvari.
Gledam ponašanje, rečnik, zlu nameru i krstim se sa obe ruke - ne tvojoj zaljubljenosti, to je ok - već zagriženosti sa kojom skačeš u odbranu žene koja dvadeset godina blablabla. U svakoj situaciji, bez obzira o čemu je reč, da li je ona u pravu ili ne, da li je napadač ili napadnuta, bez obzira na činjenice, logiku, istinu.
angie01 angie01 21:48 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ne.


hehehe,..pa uvek, a ne odsecno, NE.


ne tvojoj zaljubljenosti


opet projektujes svoja osecanja na drugog- pa ti si taj koji ne propusta da BS pomene kad god,...ja je nisam pomenula nikada- a vec smo pricali, da je branim u situacijama gde je napadana, a da to ni ne zna, niti moze da se brani,...a sve sa uobicajenim pacvorkom od price, koja veze sa zivotom nema,...

....
Kakve jebene veze ima šta ja pouzdano znam da bih mogao da konstatujem prostakluk i zadrtost zle naravi i lošeg karaktera koji se čita iz javno saopštenih denuncijantskih stavova Biljane Srbljanović o Sergeju Trifunoviću?

...kao na primer, ova tvoja iznenadna osetljivost- i svaki put kada ti odgovara- na nesto sto i sam upotrebljavas u obracunima, cak i sa onima sa kojima imas mnogo manje dodirnih tacaka, nego ona sa Sergejem- i naravno da je vazan razlog- ne meni- nego njima, jer to je njihova svadja,....ja tako ne komuniciram, niti mi je to simpaticno....a btw- koliko sam skapirala, ona je sve to napisala na svom fejsbuku, sa koga su hijene tabloidnih guz papira to prenele u javnost,...
freehand freehand 22:03 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

a btw- koliko sam skapirala, ona je sve to napisala na svom fejsbuku, sa koga su hijene tabloidnih guz papira to prenele u javnost,...

Tako da svo ovo trućanje možemo da zaključimo kako "njen Fejsbuk" nije javnost.
Nego je samo sa nekolicionom intimnih prijatelja htela da podeli svoja razmišljanja o Trifunoviću smrdi, grebatoru, lažovu, kukavici i Legijinom upišanku kome će eto ona kad nema nikog drugog morati svojeručno da razbije pičku.
Važi.

Al evo malo da se razgale oni koji nisu pratili i podsete oni koji jesu - dramska spisateljica i dvadesetogodišnja borkinja za Srbiju iz Centra za kreativne industrije Vlade Srbije i njene predsednice Ane Brnabić koja se kune u dtri stvari: Vučića, pristojnost i kreativnost.


Serge Truffaut
@WhistlerDick
Sećam se Biljane Srbljanović koja kao student I godine dranaturgije i član “Belih Orlova”, u kožnom mantilu martinkom udara vrata menze na FDU i sa vrata u maniru politkoma vikne:”Vi ovde jedete i pijete dok naša braća u Slavoniji i Baranji ginu!”
Biki, koliko još lica imaš?

2.570
00:24 - 20. јан 2019.

"Neoprani lažljivi Sergej. E, to vam je vođa. Uvek je bio podmukli lažov, uvek na isti ovaj način na koji me sada uvlači u svoj tabloidni smrdljivi život sa kojim nemam ništa i ne želim da imam ništa. Uvek mi se ulizivao, bio zlatna medalja u uvlačenju u dupe, uvek obigravao okolo i sa onim glupim osmehom i groznim zadahom da ne znaš gde da pobegneš"
...
"Uvek je lagao, uvek i smrdeo, uvek se grebao za novac, obrok, piće (ali ono, vidi te, sedne, poruči i ode kad treba da plati), uvek je pričao najgnusnije laži, nikad se nije prao, uvek je varao kolege, uništavao predstave, ostavljao pune pozorišne sale da ga čekaju i ne dočekaju, dok laže da ima srčani udar ili se jednostavno čak ni ne odjavi na telefon kolegama što ne znaju šta će sa sobom na sceni od sramote pred publikom.
Sergej je takođe poznat i po tome što je Legiji plakao kao mala pi*kica, na Cecinom rođendanu u stupici, što su mu neki iz Obilića lupili šamar jer se bacakao kao urbano po njima, pa je onda Legija pripucao, da zaštiti uplakanog druga, bio uhapšen, ražalovan i penzionisan. Tom prilikom se zakleo da će upravo zbog toga Đinđiću doći glave, i tako i bi samo nekoliko meseci kasnije, dok je ovaj smrdljivac prošao neoštećen, osim što je godinama srao najgore bljuvotine po mrtvom Đinđiću hvalio se prijateljstvom sa Ulemekom, dok je ovaj robijao za najgore zločine i lelekao javno za njim ("Cemo moj, šta uradi, Ceeeemo" bukvalno tako, što će vam dosta svedoka potvrditi) zbog čega su ga ljudi uvek smatrali apsolutnim degenerikom koji može još samo da prođe kod didžejuša iz Bataje, tamo gde ima masovna grobnica "šiptara" je li, što Sergej kaže da je Legija ubijao da oslobodi Srbe
Sergej je takođe i ozbiljan degenerik i za posao, zato ga više ni ne vidite u pozorištu, jer je budala koja ponižava kolege, maltretira ih dok rade i beži sa proba i predstava, dok laže da leži kući bolestan. Tako da, kad vam kaže da će doći na protest, pa ne dođe, jer je bolestan, laže vas, go*no, to mu je uvek bio manir i to su sve sitne stvari sitnoga čoveka."

"Što se mene lično tiče, već sam mu se jednom obratila vajberom da ne laže o meni po internetu, tad je spustio nosić i krenuo u priču 'Ko? Ja muzičar?'"

"Sad, pošto se ceo dan prećutno napušava sa rođenim bratom, kineskim Sergejem, oko toga ko je glavniji u protestima, proširio je priču i na uobičajene mete, pa me uvaljuje u svoja go*na. Meni je to navika od takvih ljudi i nije problem. Problem je što se desetine i desetine hiljada ljudi dižu misleći da im dva brata glumca stvarno mogu ponuditi nešto. Jedan je netalentovaniji ali je pošteniji, drugi ima mesijanski kompleks i ne može da podnese da mu je brat popularniji od njega, a vi se ceo dan raspravljate je l' mogu stranke ili ne mogu stranke, je l' treba jaja il ne treba jaja, umesto da jednom ovde budu protesti ljudi koji će da oteraju SVA go*na i da im više niko ne uvaljuje 'lidere', nedovršene ljude koje Udba nije mogla da nacrta da je htela takve."
"Smrdljivi, lažljivi Sergej, Legijin upi*ani ortak, kome je to go*no vođa za bilo šta, tako mu i treba. Taj DJVučićevič opozicije će me sad danima peglati po onoj kanalizaciji od tvitera, i to će se onda prelivati na uobičajene tabloide koji me decenijama targetiraju, a njega veličaju kako je baš lepo i s puno pijeteta igrao heroja Arkana i kako mame mi nije znao da je na majici Divjak, ja sam vaš braćo, nisam znao, prevarili su me, sve dok se ne nađe neko da mu konačno polomi pi*ku. Evo, na primer ja"

Trifunović joj je, nakon ove objave, na Tvoteru kratko odgovorio:

"I da završim sa Biljanom Srbljanović: pitajte vi koji imate Fejsbuk, hoće li joj to što će mi 'polomiti pi*ku', izbrisati ovaj deo istorije koji je boli? Laku noć, Bixy", napisao je Trifunović.

angie01 angie01 22:12 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Al evo malo da se razgale oni koji nisu pratili i podsete oni koji jesu -


da, skrinshot je odakle?...ili je opet pacvorak,( nije bitno ko ga je sastavio)

cini mi se da je Sergej prvo napisao onaj tvit- nemam pojama zasto,

a BS mu je odgovorila na fejsu- sto su posle preneli dnovinari,...kao sto vidis da je Sergej i porucio da oni koji imaju fejs, pitaju BS,...




alselone alselone 22:17 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ko se tuče taj se voli, skidaju se goli. Kad je bilo pola dva...
aureus aureus 22:27 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

angie01

a BS mu je odgovorila na fejsu- sto su posle preneli dnovinari,...kao sto vidis da je Sergej i porucio da oni koji imaju fejs, pitaju BS,...

Bojim se da je kolega Freehand u pravu.
Ne možeš tako fejbučiti i onda se čuditi što to osvane u elektronskim i štampanim medijima tabloidne orjentacije.

Čak bih rekao da se takve stvari (javna ličnost vs javna ličnost) pišu sa namjerom da ih bar neko prenese.

I tako, dok daje savjete za idejno rješenje spomenika upucanom premijeru koji je želio bolju Srbiju, Biljana Srbljanović dosta spremno ulazi u razmjenu vatre na način koji obožavaju najgori u toj Srbiji.
Nadam se da nisam grub.
shone shone 22:34 02.04.2019

Re: van konteksta totalno


Auri preporuka ako je promaklo-

http://www.ludaksite.net/publ/803-1-0-47890

aureus aureus 22:40 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

shone

Auri preporuka ako je promaklo-

http://www.ludaksite.net/publ/803-1-0-47890

Oh!

"Dokumentarac koji priča priču koju pobjednici još uvijek ne žele da znate. Naučite strašnu istinu o silovanju, mučenju, ropstvu i masovnom ubojstvu koje su saveznički pobjednici Drugog svjetskog rata nanijeli njemačkom narodu."
angie01 angie01 22:44 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ne možeš tako fejbučiti i onda se čuditi što to osvane u elektronskim i štampanim medijima tabloidne orjentacije.


ja se ne cudim- rekoh samo da ona nije davala nikakve izjave, nego je njen odgovor, znaci odgovor, prenet sa njenog fejsa- sad vi kako hocete to da l je to isto, ocekivano, ok,...al kao da ona jedina ne sme nigde, cak ni na svom fejsu da kaze sta hoce:))), cak ni u svoju odbranu...

...a pri tome, Sergej je poceo i to na tviteru, ( na kome BS nema profil)- koji je postao glavna javna pricaonica, sa koje se skoro sve u klasine medije prenosi, narocito u slucaju javnih licnosti, pa jos ovakvog sadrzaja.


Nadam se da nisam grub.


ma ne, samo si pristrasan:).

jer kakave veze ima ono ironisanje o spomeniku, sa licnim odnosima i rasparavom, koja je ono bas tracerski skockana,...narocito jos kada se prenosi na ovakav nacin,...
mesan mesan 22:59 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

aureus
shone

Auri preporuka ako je promaklo-

http://www.ludaksite.net/publ/803-1-0-47890

Oh!

"Dokumentarac koji priča priču koju pobjednici još uvijek ne žele da znate. Naučite strašnu istinu o silovanju, mučenju, ropstvu i masovnom ubojstvu koje su saveznički pobjednici Drugog svjetskog rata nanijeli njemačkom narodu."

Ne šalim se, davno sam znao dečka koji mi je rekao da mu je otac rođen kao plod silovanja njegove bake od strane Crvene armije.
Pošto Nemcima, a naročito ovom dečku, nastran humor nije stran, učinilo mi se da je non sequitur u razgovoru i umreh od smeha. A on ostao ozbiljan.
Posle sam se džabe pravdao, a još manje ga je interesovala moja empatija, no nema veze obojica smo malo nastrani, i baš smo se odlično družili (i pre i posle).
alselone alselone 23:02 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

i umreh od smeha


Pa sto to?
mesan mesan 23:35 02.04.2019

Re: van konteksta totalno

alselone
i umreh od smeha


Pa sto to?

Iznenadio me čovek, rolali smo suši kod njega kući i pričali o konferenciji u Drezdenu, ja sam naivan znao da je taj grad rušen pa ga pitao jel poružnjen novogradnjom, kakav je centar za turiste, i tako odjednom on ubaci tu porodičnu činjenicu, mislio sam da je neka apstraktna šala na temu razaranja gradova, no što je najgore on često bude deadpan pa me njegova ozbiljna faca još više navela na to da je pajtonovska šala --- munjevito sam u glavi vrteo kako da napravim vic o razdrndavanju Beograda, nešto kao silovao nas seoski pedofil '41. pa nas poslali na rehabilitaciju kod katoličkog popa '44.

Uvek kao prstom u oko, upoznam jednom roditelje kolege (isto Nemac), žena ima mađarsko ime pa se ja tu ozarim, kaže ona malo tiho i stidljivo da jeste iz Bečeja, jao rekoh neverovatno pa blizu smo kad svraćate u rodni kraj, a ona žena prebledela progutala knedlu promrmljala "nismo od rata..." a meni se onda zaglunule uši na momenat, bogte kakvo opušteno upoznavanje --- posle se ispostavilo da su spasili glave za dlaku, ostavili sve, posle crkavali i ceo život joj preteško padala pomisao da se vrati i potraži rodnu kuću...
S njom sam super danas inače, izuzetno pitoma žena.
freehand freehand 07:28 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Iznenadio me čovek,

I ja se zagrcnuh na pomisao kako je neverovatno da Mesanu prva asocijacija na silovanja u Nemačkoj bude na Crvenu armiju. Ne znam kako je sa Francuskom, Holandijom, Italijom, Korejom (savazničkom), Vijetnamom (savezničkim delom)?
freehand freehand 07:36 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

da, skrinshot je odakle?...ili je opet pacvorak,( nije bitno ko ga je sastavio)

Nije valjda da ne znaš ni šta je skrinšot? :(
cini mi se da je Sergej prvo napisao onaj tvit- nemam pojama zasto,

Mislim da bih i ja doneo sličan zaključak da u "pačvorku" vidim prvo tvit pa onda citat sa Fejsbuka. Jesi li razmišljala o detektivskoj karijeri?
a BS mu je odgovorila na fejsu- sto su posle preneli dnovinari,...kao sto vidis da je Sergej i porucio da oni koji imaju fejs, pitaju BS,...

Fejsbuk je društvena mreža. Javno mesto. Meedij. I na njemu se ne piše ono što nije za javnost, upravo suprotno. Piše se ono što treba da pročitaju drugi.
Pa bih ja ovde ipak obratio pažnju na stil, način i sadržaj citiranog.
A taj sadržaj bi neko nazvao skandaloznim ne znajući ko je autro. Ovako je skroz ok i primeren.
alselone alselone 07:46 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Iznenadio me čovek, rolali smo suši kod njega kući i pričali o konferenciji u Drezdenu, ja sam naivan znao da je taj grad rušen pa ga pitao jel poružnjen novogradnjom, kakav je centar za turiste, i tako odjednom on ubaci tu porodičnu činjenicu, mislio sam da je neka apstraktna šala na temu razaranja gradova, no što je najgore on često bude deadpan pa me njegova ozbiljna faca još više navela na to da je pajtonovska šala --- munjevito sam u glavi vrteo kako da napravim vic o razdrndavanju Beograda, nešto kao silovao nas seoski pedofil '41. pa nas poslali na rehabilitaciju kod katoličkog popa '44.

Uvek kao prstom u oko, upoznam jednom roditelje kolege (isto Nemac), žena ima mađarsko ime pa se ja tu ozarim, kaže ona malo tiho i stidljivo da jeste iz Bečeja, jao rekoh neverovatno pa blizu smo kad svraćate u rodni kraj, a ona žena prebledela progutala knedlu promrmljala "nismo od rata..." a meni se onda zaglunule uši na momenat, bogte kakvo opušteno upoznavanje --- posle se ispostavilo da su spasili glave za dlaku, ostavili sve, posle crkavali i ceo život joj preteško padala pomisao da se vrati i potraži rodnu kuću...
S njom sam super danas inače, izuzetno pitoma žena.



Rat je najužasniji kada se zumira na lične, "male" priče, kao što reče onaj citat pogrešno pripisan Staljinu - smrt jednog čoveka je tragedija, smrt miliona je statistika. A opet, tu su onda i najlepše priče.

Moju baku, na primer, je Mađarska vojska pokupila sa 13 godina za streljanje, čak je i postavili u red, bukvalno su je minuti delili od kraja, ali je onda naišao neki sa višim činom i razjebao ove ludale što su hteli da streljaju, a u isto vreme je radila kod Mađara u zanatskoj radnji i učila da šije i oni su je čuvali kao da je njihova (pa su ona i deda njih kasnije čuvali od odmazde (pisao sam o tome na blogu, kada su od njih kupili Singer mašinu)).
Ili drugi primer, mog dedu i deda-ujaka su pokupili sa salaša dok su radili zemlju i krenuli da ih vode u radni logor u Mađarsku, deda-ujak uspe da zbriše ali popije metak u guzicu (bukvalno, ne figurativno). I onda je od salaša, do salaša danima tako šetao, malo ga previju i malo nahrane pa dalje. Uglavnom, kada je stigao kući išao je kod jedinog doktora u širem okrugu koji je bio Švaba. Švaba pitao odakle metak u guzici, oni mu rekli da je zalutali metak, on se nasmeje, iskulira i sredi dedu i nikome ne kaže ni reč o tome.

A ovo što kažeš da si se ozario, to mi je simpatično pošto ponekad prepoznam to kod Mađara iz Vojvodine kada im se "ispoštuje" neki deo kulture ili makar pokaže neko elementarno znanje. Elementarno, pa da se Laslo, kao kod mene u firmi, ne zove Lale ili Zoltan se ne zove Zole, neko Laci i Zoli. (mada je to zapravo mađarski običaj da se prevode imena, otud puno Branka, Radovana i slično među Srbima u Mađarskoj, pošto se ta imena ne prevode).

I taj mađarski identitet se gubi, to je istorijska neminovnost. U mojoj gimnaziji nekada je bilo celo mađarsko odeljenje, pa onda kada sam ja upisivao nije ih bilo dovoljno za celo odeljenje pa su napravili zajedničko i ja sam imao tu sreću da idem u to odeljenje. A danas ne prave ni zajedničko odeljenje. Broj se uravnoteženo smanjivao, do pre recimo 7, 8 godina, a od kako je Mađarska počela da deli pasoše i od kako im je EU olabavila zapošljavanje po zapadu, ovde je bukvalno egzodus Mađara. Temerin se na primer pola ispraznio poslednjih godina.

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:27 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

bukvalno egzodus Mađara


Ovde je bukvalno egzodus.
Ima jedna nova luda praksa, kako se samo naš čovek snađe u svim vremenima, da ljudi uzimaju srpski i bosanski pasoš, pa onda tri meseca na bosanski - tri meseca na srpski i šibaj bato.
maksa83 maksa83 10:02 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

I taj mađarski identitet se gubi, to je istorijska neminovnost.

Moj ćale je u NS u srednjoj imao druga koji se prezivao Munjoz. Bio je potomak onih Španaca koje su Habsburgovci doselili u valjda 18. veku i napravili im neku enklavu tu negde oko mislim Zrenjanina.
alselone alselone 10:04 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Moj ćale je u NS u srednjoj imao druga koji se prezivao Munjoz. Bio je potomak onih Španaca koje su Habsburgovci doselili u valjda 18. veku i napravili im neku enklavu tu negde oko mislim Zrenjanina.


Nisam imao pojma da su naseljavali Špance ovde. Ali mi je logično, jer delimo iste vrednosti kao što je ljubav prema šunki.

Sad ću ovo reći i nikada više - španska je možda i bolja za nijansu.
maksa83 maksa83 10:20 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Nisam imao pojma da su naseljavali Špance ovde. Ali mi je logično, jer delimo iste vrednosti kao što je ljubav prema šunki.

Nova Barselona

Edit: Ne bih se strašno iznenadio da su oni doneli tu tehnologiju šunke i da je to jedino što je od njih tu ostalo. Fakat su specifične i vrlo slične.
angie01 angie01 10:29 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Nije valjda da ne znaš ni šta je skrinšot? :(


:)))- pa deluje kao pacvorak, koji je spojen pa kopiran kao slika sa ekrana, jer se dijalog nije autenticno vodio na jednom mestu.

,,,sto sutinski, tvoja maliciozna primedba ne menja.

Mislim da bih i ja doneo sličan zaključak da u "pačvorku" vidim prvo tvit pa onda citat sa Fejsbuka. Jesi li razmišljala o detektivskoj karijeri?


ma ne, nisi duhovit- nego je u guz papir glasilima, Boljanina fejs objava, zloupotrebljena da bi se postiglo ovo, sto i ti podrzavas, upravo tako sto je predstavljena kao odgovor na Sergejev tvit.



Fejsbuk je društvena mreža. Javno mesto. Meedij. I na njemu se ne piše ono što nije za javnost


ah, pa mora da sam u zabludi, jer nemam fejs profil:)- ali svi moji koji imaju, nekako isti koriste u ogranicenom krugu korisnika koje su sami izabrali,

ne znam, je l bi tebi bilo ok da bilo koje glasilo objavi tvoje fejs objave?

nekako mi je logicno, da Biljani ne bi bio problem da da bilo kakav intervju, tekst, saopstenje u bilo kom mediju- pa mi je blesavo da novinari moraju da voajerisu njen fejs profil, da bi nesto sa tog mesta objavili javno.


Pa bih ja ovde ipak obratio pažnju na stil, način i sadržaj citiranog.
A taj sadržaj bi neko nazvao skandaloznim ne znajući ko je autro.


ma ne,...ja bih se skandalizovala, jer se tako ne ponasam- to smo vec opservirali- a ti se selektivno zgrazavas,....

...a sve u svemu, insistiras na tracerskom malogradjanskom maniru zgrazavanja nad licnim fajtom dvoje ljudi,...ono, jujuju, sta mu je rekla, je l si videla, bezobraznica, sram je bilo, a ovamo glumi nesto- taj rad.
alselone alselone 10:40 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Nova Barselona


Zanimljivo.

Čitam sada taj link i setim se nečega što sam razmišaljo ovih dana dok sam se vozio gradom. NS je malo raskopan, rade se neke ulice, pa se moram malo snalaziti do faksa jer su mi dve rute blokirane, a i gužve su veće.

Uglavnom, uzmite ovo vrlo uslovno jer ću možda nešto nespretno formuliati - mislim da Vojvođani više vole svoje gradove i svoju zemlju od Srbijanaca. Zašto to mislim? Gledam kako se gradovi grade, kako se renoviraju, kako se sređuju i to je mnogo ozbiljnije, sa više ljubavi i pažnje i sa manje budalaština i lapanja nego "dole". Mislim, tu sada nije samo Vučić u pitanju, iako su oni najgori od kad je sveta i veka, nego generalno, i Đitler je to radio, i Bogdanović, a da ne pričamo o Vuku i 100 maraka. Lapa se i ovde, nije to sporno, ali mi se čini da se sve radi pažljivije i sa željom da se zaista srede gradovi. Gledam na primer kako je sređen centar Sombora, pa to je sada da ga se Prag ne postidi, gledam kako je sređena Subotica, kako je sređen Novi Sad, a da ne pričamo o malim mestima kako se sređuju i kako su uredna.

maksa83 maksa83 10:54 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

mislim da Vojvođani više vole svoje gradove i svoju zemlju od Srbijanaca.

Mislim da to što pričaš nije bez vraga (valjda je ovo tačan idiom za "ima tu nečeg" ). Ali bih rekao i da ovde prosto ima više para i više prostora za lapanje + kad su manja mesta od Beograda u pitanju nekako su stvari transparentnije, nije baš da svako svakog zna, ali sve brzo ispliva. Recimo ovde (Bgd) se trenutno odvija zastrašujuća pljačka, ono Đilas/Montera što je urađeno sa Bulevarom onomad (prekopavanje Tašmajdana možemo da ne računamo - jeste da su stavili spomenik maloazijskom diktatoru u prirodnoj veličini novorođenčeta Godzile, celu stvar je ipak platio njegov sin, Đilas je tu samo utakao DSu bliske građevinske firme), pa dignuto na n-ti stepen. Znaš da neko tu presipa sulude pare nekome, ali nemaš pojma kome. I mimo tih budžetopresipanija dodatno je u toku suluda epidemija divlje gradnje u kojoj su spregnuti sitni mafijaši, SNS bezveznjaci kojima je upala sekira u med, inspekcije, opštinski funkcioneri. Pre si imao GUP koji se u najvećoj meri poštovao, a ovo sada je free for all.

Malo sveže fuzza na tu temu, šteta da se baci:

mesan mesan 10:54 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

alselone
A opet, tu su onda i najlepše priče.

Moju baku, na primer, je Mađarska vojska pokupila sa 13 godina za streljanje, čak je i postavili u red, bukvalno su je minuti delili od kraja, ali je onda naišao neki sa višim činom i razjebao ove ludale što su hteli da streljaju, a u isto vreme je radila kod Mađara u zanatskoj radnji i učila da šije i oni su je čuvali kao da je njihova (pa su ona i deda njih kasnije čuvali od odmazde (pisao sam o tome na blogu, kada su od njih kupili Singer mašinu)).

Auh.
Sećam se tvoje fotke singerice, o prehranjivanju porodice, mislim, ali ne sećam se priče o odnosu sa vlasnicima.

U široj familiji imam sve od mađarskih do švapskih logora, nestale, od partizana do onih kooptiranih među naciste u Banatu, mada znam za sigurno da niko nije voljno išao da puca.
Ostala mi urezana priča kako su jednog pradedu Mađari odneli u logor koji je čudom preživeo iako već beše postariji, a najveću cenu je platilo najmlađe dete koje je umrlo od bolesti --- i to je mojoj baki (srednjem detetu) ostalo do kraja života da oplakuje, a meni danas da spominjem, no podjednako mi se urezalo kako je pradeda već i pre toga razvio nikad izlečenu gorčinu, iako inače vrlo dobroćudan, kad su mu goveda iz čiste obesti smrskala gusle, a njih je jedine poneo pri naseljenju iz Crne Gore.

Možda neočekivana posledica svega toga je u stvari to što se dotična baka kasnije udala za Mađara, što je bio skandal sa sve bežanjem od kuće i kasnijim praštanjima i povratkom, sve dok nije prvo unuče prohodalo a zet "Madžar" se pokazao kao izuzetno radan, pošten i velikodušan, pa polako avanzovao u omiljenog zeta. Mislim danas da mi je to ostala najveća lekcija u životu, kako je deda jurio baku bez posustajanja, spreman da žrtvuje sve bez marenja za familiju i selo, kovač svoje sreće na svoju ruku, i eto uz divan brak od 40 godina stvorili su porodicu koju ja pamtim.

A ovo što kažeš da si se ozario, to mi je simpatično pošto ponekad prepoznam to kod Mađara iz Vojvodine kada im se "ispoštuje" neki deo kulture ili makar pokaže neko elementarno znanje. Elementarno, pa da se Laslo, kao kod mene u firmi, ne zove Lale ili Zoltan se ne zove Zole, neko Laci i Zoli. (mada je to zapravo mađarski običaj da se prevode imena, otud puno Branka, Radovana i slično među Srbima u Mađarskoj, pošto se ta imena ne prevode).

Hehe, u pravu si valjda što nas oni "pravi" Mađari gledaju s visine, vidiš, vrlo sam se brzo zbližio na obostranu radost s nekim Mađarima iz Slovačke --- ma, mi provincijalci znamo da su kod nas šunka, rakija, sapunjara i lukac najbolji a sve je ostalo nebitno, pa se radujemo sagovorniku koji je spoznao tu mudrost

Logika prevođenja mi uvek izmiče, na primer oni pišu "New York-ban" dok mi "u Njujorku", ali zato kod njih instant postaneš nekakav Šandor ili Lajoš, dok kod nas lepo Aleksandar i Luj, maltene original...

Nego, jel imaš u firmi, ili gdegođ drugo, da dodajete -ka: Ferika, Lacika, Jožika, Eržika, Boglarka, Juditka...
To je nastavak za deminutiv, čest u nadimcima, ali skoro uvek čujem u srpski "stilizovanim" imenima.


I taj mađarski identitet se gubi, to je istorijska neminovnost.

Navodio sam da je tokom jednog veka počev od 1920. trećina Mađara iz Vojvodine nestala (iako je bilo i perioda rasta) --- dakle lagano osipanje (Drugi rat nije objašnjenje jer nije bilo dramatičnih brojčanih promena).
Mada nisam siguran da će se izgubiti, jer ima homogenijih sela gde Mađarska šalje i neke pare za škole, gleda se HU TV, novine, rade folklorna društva punom parom...


U mojoj gimnaziji nekada je bilo celo mađarsko odeljenje, pa onda kada sam ja upisivao nije ih bilo dovoljno za celo odeljenje pa su napravili zajedničko i ja sam imao tu sreću da idem u to odeljenje. A danas ne prave ni zajedničko odeljenje. Broj se uravnoteženo smanjivao, do pre recimo 7, 8 godina, a od kako je Mađarska počela da deli pasoše i od kako im je EU olabavila zapošljavanje po zapadu, ovde je bukvalno egzodus Mađara. Temerin se na primer pola ispraznio poslednjih godina.

Da, mada važi i za Srbe i svakog tamo gore, egzodus je jedina reč, bukvalno ljudi čak i sa poslom i malom decom beže u nepoznato. Ludilo.
U mom mestu je recimo oduvek bilo 4-5 mađarskih odeljenja na 1-2 srpska, no sad čujem imaju jedva 3+1...
alselone alselone 11:49 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

a ovo sada je free for all.


Čak sam i ja to primetio i to ovom mojom redukovanom periodom odabiranja uzorka.

Ali ima tu još nešto, a to je da mi se čini kako se projekti sortiraju po tome koliko može da se lapi a ne po važnosti i uticaju na grad. Kao da to ne ugra uopšte ulogu u odabiru projekata.
alselone alselone 11:59 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

ali ne sećam se priče o odnosu sa vlasnicima.


Evo je, imam je na mejlu:
Daleke 1941, dok je počinjao rat, kao tadašnja trinaestogodišnja devojčica baka je primljena kod Madjara Šoš Alberta da uči krojački zanat. Kako je bila vredna a imala je i talenta za taj zanat Albert i njegova žena jako su je zavoleli, pomagali su je na razne načine tokom okupacije i sve više je upućivali u tajne zanata. Samo posle dve i po godine dozvolili su joj da počne i da kroji, za šta je trebalo najmanje 4, 5 godina po nepisanom majstorskom pravilu.

Pošto se okupacija završila Albert i njegova porodica, iako pošteni i čistih ruku, jako su se uplašili šta će biti sa njima. Planirali su da beže u Mađarsku ili čak u Nemačku. Jednog dana pozvali su baku u zadnji deo kuće i rekli joj da oni sutra odlaze i da ona čuva njihovo domaćinstvo i radnju a ako se oni ne vrate za par godina da ona preuzme sve što ostavljaju. Ona, tada već udata žena, ubeđivala ih je da ne idu i sa mojim dedom odlučila da spava kod njih u kući dok se ne vidi kako će se nova vlast odnositi prema Mađarima i Švabama kao i da proba da ubedi potencijalne osvajače bandite protiv osvete nad porodicom Šoš. Sve je prošlo mirno i Albert je ostao u selu i nastavio svoju radnju.

Godinu, dve zatim deda odlučuje da pomogne ženi da krene u privatni biznis. Čuli su da jedan Švaba iz drugog dela sela prodaje skoro novu, veoma dobro očuvanu, Singericu. Deda kovač uzima svu ušteđevinu i odlaze da posete Švabu. Švaba je mašinu sakrio u šupu jer se plašio da će mu je komunisti oteti (zato je ovaj prednji deo malo i propao, tu ju je uhvatila vlaga) a i imao je bolesnu ćerku i trebao mu je novac. Zbog ta dva razloga prodavao je mašinu krišom za manje para. Ali čak i niža cena bila je veća od dedine ušteđevine. Kako su došli na preporuku i kako ih je Švaba znao iz sela prihvatio je da da mašinu za oko pola para a da mu ostatak isplaćuju kako baka bude zarađivala od nje.


Hehe, u pravu si valjda što nas oni "pravi" Mađari gledaju s visine, vidiš, vrlo sam se brzo zbližio na obostranu radost s nekim Mađarima iz Slovačke --- ma, mi provincijalci znamo da su kod nas šunka, rakija, sapunjara i lukac najbolji a sve je ostalo nebitno, pa se radujemo sagovorniku koji je spoznao tu mudrost

Znam taj momenat, pričao mi je Lacika. Bez zezanja, stvarno znam, kako niste nigde "kod kuće", tamo vas Mađarski Mađari, Mađarijanci, skoro ne priznaju, čak se i jezik razlikuje a i ovde imate problema da se uklopite.

Nego, jel imaš u firmi, ili gdegođ drugo, da dodajete -ka: Ferika, Lacika, Jožika, Eržika, Boglarka, Juditka...

Da, da, apsolutno. Laci je zapravo u razredu bio Lacika, Šandor komšija koji je pecao kao da priča sa ribama je bio Šanjika.
gleda se HU TV

Izlazi li još uvek Magyar szo?
alselone alselone 12:04 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

E, da - Peter je Pićuka, samo što se on ljutio na taj nadimak. Mislim da je to baš arhaično, da ga je tako možda samo baba zvala.
maksa83 maksa83 12:23 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ali ima tu još nešto, a to je da mi se čini kako se projekti sortiraju po tome koliko može da se lapi a ne po važnosti i uticaju na grad. Kao da to ne ugra uopšte ulogu u odabiru projekata.

Apsolutno.

Sad ne mogu da se ne setim Beograda iz perioda SFRJ (tamnica naroda, dakako Srba prevashodno) u kojoj su jedna Knez Mihajlova i Trg Nikole Pašića napravljeni u ovo što su danas (sticajem okolnosti se sećam before/after, mada sam bio just a wee lad) gde je nešto stvarno napravljeno, a sve to su uradila Javna Preduzeća, dakle nije bilo nekog SNS ĐokeŽikePere kome su sunute pare da napravi plato na Slaviji koji se samoraspao posle 3 meseca. O onoj bruki sa Grdeličkom klisurom da ne govorimo...


alselone alselone 12:29 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Apsolutno.


SNS je na vlasti u Novom Sadu i u Somboru (verujem i za druge gradove ovde, ali da ne guglam), pa se opet projekti biraju da zadovolje dva kriterijuma, da budu dobri za grad i da se lapi. Postoji taj prvi kriterijum.
maksa83 maksa83 12:34 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

SNS je na vlasti u Novom Sadu i u Somboru (verujem i za druge gradove ovde, ali da ne guglam), pa se opet projekti biraju da zadovolje dva kriterijuma, da budu dobri za grad i da se lapi. Postoji taj prvi kriterijum.

Da parafraziram nekog neznanca sa srpskog Interneta - ako se ikad bude birao najgori gradonačelnik na svetu, da ovaj Dr. Kućice za Vrapce Kome Niko Ne Može Da Zapamti Ime Pošto Je Lutka od Papira ne pobedi neko tamo negde bi morao da sruši neku mavarsku tvrđavu i minira 700 godina staru Katedralu.
nikvet pn nikvet pn 12:36 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

maksa83

ovde prosto ima više para i više prostora za lapanje


Ту скоро донесе ми пријатељица грађ.инг. њен нацрт будућег азила за псе у суседном граду на корекцију. Прегледам па прецртам ово па оно, изменим и редукујем штошта па кажем: Сад рачунај. Израчуна она око 40% првобитне суме и обори нос: Па где да прође таква сића јбт...
alselone alselone 12:39 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Ту скоро донесе ми пријатељица грађ.инг. њен нацрт будућег азила за псе у суседном граду на корекцију. Прегледам па прецртам ово па оно, изменим и редукујем штошта па кажем: Сад рачунај. Израчуна она око 40% првобитне суме и обори нос: Па где да прође таква сића јбт...


Jedna ovdašnja softverska firma radila na tenderu za softver za neku državnu firmu. I pošalju oni predlog projekta sa cenom. Zove direktor da pregovaraju o ceni. Ovi naši krenuli da se pravdaju kako ne može manje, pa imaju ovaj trošak, onaj trošak, toliko ljudi, vremena, tra, la, la, kad direktor kaže - čekajte momci, cena nije velika, nego je mala. Treba dodati jos jedno 20,000. I dodali pa odvadili.
neverovatan neverovatan 12:50 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

maksa83
SNS je na vlasti u Novom Sadu i u Somboru (verujem i za druge gradove ovde, ali da ne guglam), pa se opet projekti biraju da zadovolje dva kriterijuma, da budu dobri za grad i da se lapi. Postoji taj prvi kriterijum.

Da parafraziram nekog neznanca sa srpskog Interneta - ako se ikad bude birao najgori gradonačelnik na svetu, da ovaj Dr. Kućice za Vrapce Kome Niko Ne Može Da Zapamti Ime Pošto Je Lutka od Papira ne pobedi neko tamo negde bi morao da sruši neku mavarsku tvrđavu i minira 700 godina staru Katedralu.

Nisam ukapirao ovo što si parafrazirao od nekokog neznanca sa Interneta.
Pojasni malo - ko će biti najgori gradonačelnik ako / kada se bude biralo?
maksa83 maksa83 13:00 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Pojasni malo - ko će biti najgori gradonačelnik ako / kada se bude biralo?

Tito.
neverovatan neverovatan 13:05 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

maksa83
Pojasni malo - ko će biti najgori gradonačelnik ako / kada se bude biralo?

Tito.

Hvala.
mirelarado mirelarado 13:09 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

maksa83
Ali ima tu još nešto, a to je da mi se čini kako se projekti sortiraju po tome koliko može da se lapi a ne po važnosti i uticaju na grad. Kao da to ne ugra uopšte ulogu u odabiru projekata.

Apsolutno.

Sad ne mogu da se ne setim Beograda iz perioda SFRJ (tamnica naroda, dakako Srba prevashodno) u kojoj su jedna Knez Mihajlova i Trg Nikole Pašića napravljeni u ovo što su danas (sticajem okolnosti se sećam before/after, mada sam bio just a wee lad) gde je nešto stvarno napravljeno, a sve to su uradila Javna Preduzeća, dakle nije bilo nekog SNS ĐokeŽikePere kome su sunute pare da napravi plato na Slaviji koji se samoraspao posle 3 meseca. O onoj bruki sa Grdeličkom klisurom da ne govorimo...




Sve je tačno što ste rekli, ali dodatno imam utisak da ovi uništitelji Beograda baš mrze ovaj grad i njegove stanovinike. Upravo je u toku uništavanje, rušenje i raskopavanje najstarijeg dela grada, onog dela odakle je sve počelo. Razbojničko lapanje još nekako i mogu da pojmim, može im se, ali ovoliko rušenja i masakriranja zelenila krije i neku patologiju tipa: iz šume sam uteko, ovda ima da bude samo beton; mene vozi šofer u službenom automobilu, a vi, papani, ubijajte pešak i vozite se... gondolom.


maksa83 maksa83 13:20 03.04.2019

Re: van konteksta totalno

Razbojničko lapanje još nekako i mogu da pojmim, može im se, ali ovoliko rušenja i masakriranja zelenila

Zelenilo trenutno ne strada samo u centru, nego i na Novom Beogradu, bukvalno što bi rekao agresor as we speak. Tamo se trenutno nešto masovno seče zbog "preuređenja šetališta". Sve pokriveno sveže izdatim dozvolama Dr. Nambijara.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana