Ljudska prava

"Raport"

Freedom of Information RSS / 24.12.2018. u 09:16

U petak, 21. 12. 2018., biio je moj poslednji radni dan kao Poverenika za informacije. Mnoge je zanimalo kako je izgledao, neki su čak tražili "raport". Pa da ga ostavim i ovde, na blogu.

Radni dan je počeo vrlo rano i dinamično, čitanjem mejla koji mi je u sitne jutarnje sate iz Kanade, iz Vankuvera poslao Peđa Blagojević urednik "Južnih vesti". Nastavio se telefonskim razgovorom sa Acom Stankovim, njegovim zamenikom. 

Novinar "Južnih vesti" juče je saslušavan u niškoj policiji, navodno po nalogu tužioca. Od njega je traženo da oda izvor koji mu je dao određene lične podatke nekih aktera o čijim "kombinacijama" su "Južne vesti" želele da pišu. Postupak, zaista, najblaže rečeno, teško shvatljiv. Naši zakoni snažno garantuju tajnost novinarskog izvora, novinar je dužan da oda izvor samo kada su u pitanju najteži oblici najtežih krivičnih dela. Pod konkretnim okolnostima interesovanje "nadležnih" za izvor "Južnih vesti" je potpuno neodrživo. A i pod pretpostavkom da neko sumnja da je novinar počinio krivično delo "neovlašćenog prikupljanja ličnih podataka" iz člana 146 KZ, radilo bi se o krivičnom delu koje se goni po privatnoj tužbi, te tužilaštvo i policija nemaju tu šta da traže. 

"Južne vesti", jedan od, možda čak najmarkantniji slobodni medij od onih koji deluju van Beograda, su se eto još jednom suočile se teško shvatljivim, bizarnim potezom vlasti. Nedavno, su bili izloženi pokušaju poreskih vlasti da ih kazne primenom zakona koji se na privatne medije uopšte ne odnosi. I ovaj novi pokušaj izaziva slične neprijatne asocijacije i ni najmanje ne služi na ugled vlasti, naprotiv. Sa Acom Stankovim sam razgovor završio rekavši mu da i nakon mog odlaska, u slučaju potrebe može računati na to da će institucija Poverenika štititi prava "Južnih vesti", zapravo prava cele javnosti.

Odmah zatim u poslu su me prekinuli prijatni gosti. Predstavnici građanske inicijative "Ne davimo Beograd" tražili su da ih primim pre isteka mandata, jer žele da mi uruče simbolično priznanje za rad na funkciji poverenika. Priznanje sam primio sa zadovoljstvom. Specifičnu vrednost priznanja umnogome određuje to ko ih dodeljuje. A okupljanje građana zvano "Ne davimo Beograd" je fenomen vredan poštovanja. Oni su svojim aktivnostima, interesovanjima i pitanjima, u kontinuitetu podsećali na to da javnost ima pravo da zna šta i kako vlast radi, kao i na to da odgovor na pitanje kako će izgledati naš grad ne može da zavisi samo od "ukusa" i ćefa nekakve bahate i osione vlasti, već da je to pitanje u vezi s kojim se mora i konsultovati i poštovati volja građana. Priznanje jedne borbene ekipe spremne da se založi za ovakve ciljeve, svakako zaslužuje poštovanje, i primio sam ga sa zadovoljstvom. 

Onda sastanak sa mojom zamenicom, Stanojlom Mandić. Razgovor i instrukcije u vezi sa izradom mišljenja Poverenika o Nacrtu zakona o izmenama i dopunama Zakona o slobodnom pristupu inforamcijama od javnog značaja. A i razgovor i instrukcije gotovo suvišni, Stanojla je moj "najstariji" saradnik, zajedno smo na ovom poslu 13 i po godina i da bi se razumeli, reči često nisu ni potrebne, dosta je pogled ili osmeh. 

Mišljenje Poverenika o ovom zakonu biće naravno kritičko, veoma kritičko. I pored toga što smo u dugim i prilično intenzivnim konstultacijama koje je Ministarstvo tražilo uspeli da otklonimo neke od nedostataka, to svakako nije dovoljno da bi tekst zaslužio bilo kakvu prolaznu ocenu.

Ni prostor ni vreme ne dozvoljavaju da se bavim svim nedostacima. Podsetiću samo na dva. Jedan je ignorisanje odavno uočenog problema prinudnog izvršenja naloga Poverenika. Zakonom utvrđen mehanizam koji uz nekakvo novčano kažnjavanje od strane Poverenika predviđa, na kraju, nedvosmislenu obavezu Vlade da prinudom obezbedi izvršenje rešenja Poverenika, odavno funkcioniše vrlo problematično. Poslednjih godina praktično ne funkcioniše uopšte i više nego očigledno da Vlada sistematski ignoriše svoju obavezu i tako praktično opstruira primenu zakona. 

Drugi je ideja da se od dejstva zakona potpuno izuzmu državna preduzeća, društva kapitala. Otkad je pomenuta, s pravom je izazvala oštre reakcije javnosti, posebno one antikorupcijski nastrojene, ali na njoj se eto, uporno istrajava. Slabašni formalno-pravni argumenti koji predlagači navode u prilog njoj, deluju krajnje neubedljivo prema činjenici da je dosadašnje interesovanje javnosti praktično u potpunosti bilo usmereno na informacije koje su, ili u mogu biti u vezi sa (anti)korupcijom, i nije dovodilo u pitanje nikakav "ravnopravan" i "konkurentski" položaj ovih preduzeća na tržištu. 

Ovakve izmene ne mogu naići na odobravanje ni kod stranih konsultanata, već angažovanih od strane Vladi da pruže stručnu pomoć u pripremi naših zakona, jer su u suprotnosti sa trendovima koji u vezi sa transparentnošću dominiraju u EU, i demokratskom svetu čiji deo želimo da budemo. Nažalost, i pored svega "dosledno insistiranje" na predloženom rešenju nagoveštava da će ono ipak biti usvojeno. 

Naš Zakon o slobodnom pristupu informacijama zanimljiv je, inače, po tome da je valjda jedini srspki zakon, koji je ikada, po oceni međunarodnih eksperata bio proglašen za najbolji na svetu. Dve godine i figurirao na prvom mestu, sada više nije tu ali jeste među nekoliko najboljih na svetu. Ako bude izmenjen na opisani način, sasvim sam siguran da će ga Tobi Mendel, Helen Darbšajer i njihov "žiri" eksperata, sledeće godine svrstati na neuporedivo niže mesto. Ali, po svemu sudeći, to našu Vladu zanima mnogo, mnogo manje nego npr. famozna "duing biznis lista".

Potom kratak sastanak sa saradnicima iz Sektora za slobodan pristup informacijama. Tema, pripremanje nekoliko zahteva prema Vladi Srbije da ona, u skladu sa svojom zakonskom obavezom, prinudom obezbedi izvršenje rešenja Poverenika. 

Nisam nerealni optimista, samo sam dosledan u tome da radim sve ono što mi zakon nalaže, čak i onda kad to zbog toga što drugi ne izvršavaju svoje obaveze, izgleda gotovo iracionalno. 

Na kraju završavam "oproštajno pismo" premijerki, odnosno Vladi Srbije. Predmet, nedavno usvojeni Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, za koji sam više puta rekao da je veoma, neshvatljivo loš. Ako on u ovom obliku bude primenjen od 21. avgusta, biće uzrok ugrožavanja i nepoštovanja prava i proizvoljnih odluka poverenika i drugih organa koje će zavisiti, ne od pravnih činjenica, već aktera.

Polazeći od toga da je štetan po prava i interese građana, a samim tim posledično i neizbežno šteti i Vladi, sugerisao sam da se stavi van snage, a da se pripremi nov zakon. 

U tu svrhu ponudio sam ponovno Model zakona o zaštiti podataka o ličnosti koji sam Vladi "poklonio" leta 2017. godine i podsetio da je taj Model prošao izuzetno široku javnu raspravu i da je dobio praktično plebiscitarnu podršku struke i da je uostalom i sama Vlada u Akcioni plan usaglašen sa EU unela da će taj Model koristiti kao osnovu novo zakona, od čega je, iz meni neshvatljivih razloga, odustala.

Model nije prepisani strani propis, ali jeste usklađen sa Evropskom opštom uredbom, i što je najvažnije istovremeno je prilagođen našim prilikama. Vlada ga može, naravno, još jednom izložiti javnoj raspravi i u skladu sa njom korigovati. A, ako zbog nečije sujete ili ma kog drugog razloga poverenikov Model zakona nije prihvatljiv, Vlada svakako treba da pristupi izradi novog zakona koristeći pritom znanje i iskustvo ljudi koji se godinama bave zaštitom podataka o ličnosti. 

Odlazim sa funkcije, prestaje moja obaveza da štitim pravo na zaštitu podataka o ličnosti, ali Vlada ostaje odgovorna za politiku koja neminovno podrazumeva i obezbeđenje vladavine prava i zaštitu ljudskih prava. Ovo pismo je izraz mog iskrenog nastojanja da joj u izvršavanju te obaveze pomognem. 

Potpisom na pismu premijerki, okončan je radni dan. A time i "raport" koji sam u nemogućnosti da prihvatim njen predlog za razgovor obećao šarmantnoj Aleksandri Popović, novinarki Danas-a. 

Sledi odlazak na sprat iznad mog kabineta gde se okupilo mojih 75 saradnika da bi me ispratili. Idem tamo, ne bez sentimenta, ali sa osećajem zadovoljstva i to dvostrukim. Prvo, jer znam da me ti ljudi ispraćaju kao čoveka koga iskreno poštuju. I drugo, jer je to prilika da se ja njima zahvalim zbog toga što su mi pružili zadovoljstvo i čast da dobar deo radnog veka radim i rukovodim izuzetnom ekipom stručnih, vrednih i dobrih ljudi.
 

P.S. Ispraćaj koji su mi moji saradnici priredili bio je divan, topao, dirljiv, nezaboravan. 



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

highshalfbooze highshalfbooze 09:27 24.12.2018

Prvi

Želim Vam puno sreće i zdravlja u Novoj godini i u Vašem daljem radu
cassiopeia cassiopeia 09:33 24.12.2018

Re: Prvi

Želim Vam puno sreće i zdravlja u Novoj godini i u Vašem daljem radu


Pridružujem se čestitkama!

I nadam se da ćete naći načina, tačnije da će ono malo medija koji se kritički odnose prema našoj stvarnosti imati sluha da se i dalje čuje vaše mišljenje.

Sve najbolje!
mirelarado mirelarado 09:40 24.12.2018

Re: Prvi

nadam se da ćete naći načina, tačnije da će ono malo medija koji se kritički odnose prema našoj stvarnosti imati sluha da se i dalje čuje vaše mišljenje.


Pridružujem se čestitkama i nadam se da ćemo imati prilike da vaš kritički osvrt na naše zakonodavstvo čitamo i ovde na blogu. Primeri predstojećih izmena zakona koje ste ovde dali zbilja su zabrinjavajući.
nikvet pn nikvet pn 10:10 24.12.2018

Re: Prvi

Želim Vam puno sreće i zdravlja u Novoj godini i u Vašem daljem radu


+ 1
angie01 angie01 11:34 24.12.2018

Re: Prvi

mirelarado
nadam se da ćete naći načina, tačnije da će ono malo medija koji se kritički odnose prema našoj stvarnosti imati sluha da se i dalje čuje vaše mišljenje.


Pridružujem se čestitkama i nadam se da ćemo imati prilike da vaš kritički osvrt na naše zakonodavstvo čitamo i ovde na blogu. Primeri predstojećih izmena zakona koje ste ovde dali zbilja su zabrinjavajući.


evo, mirela i cass su rekle ono sto bih i ja, pa samo da ponovim.
pape92 pape92 11:36 24.12.2018

Re: Prvi

Pridružujem se čestitkama i nadam se da ćemo imati prilike da vaš kritički osvrt na naše zakonodavstvo čitamo i ovde na blogu.


Same here.
zemljanin zemljanin 12:28 24.12.2018

Re: Prvi

angie01
mirelarado
nadam se da ćete naći načina, tačnije da će ono malo medija koji se kritički odnose prema našoj stvarnosti imati sluha da se i dalje čuje vaše mišljenje.


Pridružujem se čestitkama i nadam se da ćemo imati prilike da vaš kritički osvrt na naše zakonodavstvo čitamo i ovde na blogu. Primeri predstojećih izmena zakona koje ste ovde dali zbilja su zabrinjavajući.


evo, mirela i cass su rekle ono sto bih i ja, pa samo da ponovim.

g.radicevic g.radicevic 13:18 24.12.2018

Re: Prvi

Pridružujem se čestitkama!

I nadam se da ćete naći načina, tačnije da će ono malo medija koji se kritički odnose prema našoj stvarnosti imati sluha da se i dalje čuje vaše mišljenje.

Sve najbolje!




EDIT: I hvala na doslednosti i istrajnosti

alselone alselone 14:22 24.12.2018

Re: Prvi

zemljanin
angie01
mirelarado
nadam se da ćete naći načina, tačnije da će ono malo medija koji se kritički odnose prema našoj stvarnosti imati sluha da se i dalje čuje vaše mišljenje.


Pridružujem se čestitkama i nadam se da ćemo imati prilike da vaš kritički osvrt na naše zakonodavstvo čitamo i ovde na blogu. Primeri predstojećih izmena zakona koje ste ovde dali zbilja su zabrinjavajući.


evo, mirela i cass su rekle ono sto bih i ja, pa samo da ponovim.


+1
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 24.12.2018

Re: Prvi

alselone
zemljanin
angie01
mirelarado
nadam se da ćete naći načina, tačnije da će ono malo medija koji se kritički odnose prema našoj stvarnosti imati sluha da se i dalje čuje vaše mišljenje.


Pridružujem se čestitkama i nadam se da ćemo imati prilike da vaš kritički osvrt na naše zakonodavstvo čitamo i ovde na blogu. Primeri predstojećih izmena zakona koje ste ovde dali zbilja su zabrinjavajući.


evo, mirela i cass su rekle ono sto bih i ja, pa samo da ponovim.


+1


Pridružujem se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:44 24.12.2018

Re: Prvi

+++
Срећно убудуће, хвала за прошло.
softelectronics_e softelectronics_e 10:58 24.12.2018

Da.

Sledi odlazak na sprat iznad mog kabineta gde se okupilo mojih 75 saradnika da bi me ispratili. Idem tamo, ne bez sentimenta, ali sa osećajem zadovoljstva i to dvostrukim. Prvo, jer znam da me ti ljudi ispraćaju kao čoveka koga iskreno poštuju. I drugo, jer je to prilika da se ja njima zahvalim zbog toga što su mi pružili zadovoljstvo i čast da dobar deo radnog veka radim i rukovodim izuzetnom ekipom stručnih, vrednih i dobrih ljudi.


P.S. Ispraćaj koji su mi moji saradnici priredili bio je divan, topao, dirljiv, nezaboravan.

Da.
Sa nama drugima može ovako i onako.
Sa ovima sa kojima si toliko godina jeo zajednički hleb je bitno.
Pozdrav!
PS. Sada uzmi kaiš od Mileta i sledi ga savamalskim putevima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:23 24.12.2018

Svaka čast!

Poštovani gospodine Šabiću, bila mi je čast da kao novinar i gradjanin saradjujem sa Vama i sa Vašim vrednim i profesionalnim timom saradnica i saradnika.

Uz želje za dobro zdravlje i molba da se u narednih nekoliko godina najviše angažujete na dva glavna fronta za slobodu i ljudska prava svih nas: promena izbornog zakona u cilju ograničavanja partokratije i oslobadjanje javnih medijskih servisa od zlokobnog uticaja bilo kog režima!
freehand freehand 13:29 24.12.2018

Ostav!

Nego da čujemo kolika ti je bila plata, da li je normalno da čovek 14 godina bude na funkciji i zašto nisi promovisao svoje saradnike od kojih bi neki sad garant bio sledeći Poverenik jer Vučić, jelda, ne bi imao kud?
Pitam za drugove, oni se malo raspituju okolo al su stidljivi pa ne bi baš direktno.

U svoje ime mogu da ponovim da smatram da si povereni posao obavljao izvanredno i da se zahvalim na promptnoj reakciji na upućenu molbu.
softelectronics_e softelectronics_e 13:39 24.12.2018

Re: Ostav!

freehand
Nego da čujemo kolika ti je bila plata, da li je normalno da čovek 14 godina bude na funkciji i zašto nisi promovisao svoje saradnike od kojih bi neki sad garant bio sledeći Poverenik jer Vučić, jelda, ne bi imao kud?
Pitam za drugove, oni se malo raspituju okolo al su stidljivi pa ne bi baš direktno.

U svoje ime mogu da ponovim da smatram da si povereni posao obavljao izvanredno i da se zahvalim na promptnoj reakciji na upućenu molbu.

I mene (isto) zanima kolika je bila plata.
Javni posao - javna plata.
freehand freehand 13:40 24.12.2018

Re: Ostav!

softelectronics_e
freehand
Nego da čujemo kolika ti je bila plata, da li je normalno da čovek 14 godina bude na funkciji i zašto nisi promovisao svoje saradnike od kojih bi neki sad garant bio sledeći Poverenik jer Vučić, jelda, ne bi imao kud?
Pitam za drugove, oni se malo raspituju okolo al su stidljivi pa ne bi baš direktno.

U svoje ime mogu da ponovim da smatram da si povereni posao obavljao izvanredno i da se zahvalim na promptnoj reakciji na upućenu molbu.

I mene (isto) zanima kolika je bila plata.
Javni posao - javna plata.

I javni podatak javno dostupan i mnogo puta ponavljan raznim dobronamernim radoznalcima zabrinutim za narodne pare i narodnu muku.
Nego sam ja ovo i za tebe pitao.
softelectronics_e softelectronics_e 13:45 24.12.2018

Re: Ostav!

freehand
softelectronics_e
freehand
Nego da čujemo kolika ti je bila plata, da li je normalno da čovek 14 godina bude na funkciji i zašto nisi promovisao svoje saradnike od kojih bi neki sad garant bio sledeći Poverenik jer Vučić, jelda, ne bi imao kud?
Pitam za drugove, oni se malo raspituju okolo al su stidljivi pa ne bi baš direktno.

U svoje ime mogu da ponovim da smatram da si povereni posao obavljao izvanredno i da se zahvalim na promptnoj reakciji na upućenu molbu.

I mene (isto) zanima kolika je bila plata.
Javni posao - javna plata.

I javni podatak javno dostupan i mnogo puta ponavljan raznim dobronamernim radoznalcima zabrinutim za narodne pare i narodnu muku.
Nego sam ja ovo i za tebe pitao.

Fala lepo!
Daj link kada već znaš taj podatak - mrzi me da guglam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:35 24.12.2018

Re: Ostav!

Mika diže ručicu i pre nego što ga iko išta pita:

-Nas'nice nas'nice, rekao Pera da i vi imate po koju manu,a ja sam mu rekao da ste savršeni.
A nastavnica iskulira Miku.
Mora da se Mika mnogo loše oseća posle toga.

Da, ono kad se neko baš potrudi da se dopadne, kad se klanja do zemljice crne, a bude iskuliran.
Mora da je gadno.

Sreća pa neko izmisli to retoričko pitanje, pa kad onaj koga pitaš pokaže koliko ga zaboli za tvoje pitanje ti to proglasiš retoričkim, pa ti bude malo lakše.
Valjda.
Nadam se.
anonymous anonymous 05:56 28.12.2018

Re: Ostav!

freehand
softelectronics_e
freehand
Nego da čujemo kolika ti je bila plata, da li je normalno da čovek 14 godina bude na funkciji i zašto nisi promovisao svoje saradnike od kojih bi neki sad garant bio sledeći Poverenik jer Vučić, jelda, ne bi imao kud?
Pitam za drugove, oni se malo raspituju okolo al su stidljivi pa ne bi baš direktno.

U svoje ime mogu da ponovim da smatram da si povereni posao obavljao izvanredno i da se zahvalim na promptnoj reakciji na upućenu molbu.

I mene (isto) zanima kolika je bila plata.
Javni posao - javna plata.

I javni podatak javno dostupan i mnogo puta ponavljan raznim dobronamernim radoznalcima zabrinutim za narodne pare i narodnu muku.
Nego sam ja ovo i za tebe pitao
.


Boldovao sam komentar Freejev, sa razlogom.

Potpuno je beznačajan, nesadržajan, neinventivan, neduhovit, neinspirativan i u kontradikciji sa prethodno izrečenim.

Free je postavio pitanje o plati, a Charlie je pitanje dopunio i stavom o javnoj funkciji.

I onda komentar, kojim Free obesmišljava sopstveno pitanje - koji dobija 14 preporuka.

Da li zato što javnoj ličnosti nije umesno postaviti pitanje o zaradi ( koje je često postavljano svima koji nisu " žuti " ) ?

Da li zbog toga što je naizgled " poklopio " Charlija ?

Ili je nešto treće u pitanju ?

U svakom slučaju, komentar je upravo na onom nivou koji navodno imaju Charlijevi komentari i što ga po vama čini suvišnim u " grupi "

A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.

Da li je to maksimalni doprinos vas " pravovernih " , ili još po neko nije stigao da se upiše - voleo bih da znam.

freehand freehand 08:36 28.12.2018

Re: Ostav!

Potpuno je beznačajan, nesadržajan, neinventivan, neduhovit, neinspirativan i u kontradikciji sa prethodno izrečenim.

Free je postavio pitanje o plati, a Charlie je pitanje dopunio i stavom o javnoj funkciji.

I onda komentar, kojim Free obesmišljava sopstveno pitanje - koji dobija 14 preporuka.

Da li zato što javnoj ličnosti nije umesno postaviti pitanje o zaradi ( koje je često postavljano svima koji nisu " žuti " ) ?

Da li zbog toga što je naizgled " poklopio " Charlija ?

Ili je nešto treće u pitanju ?

U svakom slučaju, komentar je upravo na onom nivou koji navodno imaju Charlijevi komentari i što ga po vama čini suvišnim u " grupi "

A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.

Da li je to maksimalni doprinos vas " pravovernih " , ili još po neko nije stigao da se upiše - voleo bih da znam.

Ah ti ljubomorko jedan mali.
Evo ja sam ti dao preporuku za ovaj britki komentar, nadam se da će biti bar još 25 kolega da ne moram ja sad da otvaram još 24 naloga da ti povređen egić dovedemo u ravnotežu.
Zaista je neverovatno da ja pišem te beznačajne i isprazne komentarčiće a ti se baviš suštastvenim stvarima za čovečanstvo i Vaseljenu a da publika to jednostavno ne razume niti ume da vrednuje, i da između Cece i Pavarotija bira ovo drugo što i ne znaš šta je.
softelectronics_e softelectronics_e 09:58 28.12.2018

Re: Ostav!

freehand
Potpuno je beznačajan, nesadržajan, neinventivan, neduhovit, neinspirativan i u kontradikciji sa prethodno izrečenim.

Free je postavio pitanje o plati, a Charlie je pitanje dopunio i stavom o javnoj funkciji.

I onda komentar, kojim Free obesmišljava sopstveno pitanje - koji dobija 14 preporuka.

Da li zato što javnoj ličnosti nije umesno postaviti pitanje o zaradi ( koje je često postavljano svima koji nisu " žuti " ) ?

Da li zbog toga što je naizgled " poklopio " Charlija ?

Ili je nešto treće u pitanju ?

U svakom slučaju, komentar je upravo na onom nivou koji navodno imaju Charlijevi komentari i što ga po vama čini suvišnim u " grupi "

A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.

Da li je to maksimalni doprinos vas " pravovernih " , ili još po neko nije stigao da se upiše - voleo bih da znam.

Ah ti ljubomorko jedan mali.
Evo ja sam ti dao preporuku za ovaj britki komentar, nadam se da će biti bar još 25 kolega da ne moram ja sad da otvaram još 24 naloga da ti povređen egić dovedemo u ravnotežu.
Zaista je neverovatno da ja pišem te beznačajne i isprazne komentarčiće a ti se baviš suštastvenim stvarima za čovečanstvo i Vaseljenu a da publika to jednostavno ne razume niti ume da vrednuje, i da između Cece i Pavarotija bira ovo drugo što i ne znaš šta je.

I ja sam dao preporuku za isti komentar.
Konačno, jedan solidniji komentar načelnog tipa.

Naravno, ne želim da kažem da ne postoji masu fenomenalnih komentara, no, na temama nižeg nivoa opštosti.
mesan mesan 12:50 28.12.2018

Re: Ostav!

anonymous

I onda komentar, kojim Free obesmišljava sopstveno pitanje - koji dobija 14 preporuka. "

A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.

Kakav lik treba biti pa ne videti da Frijev komentar zrači ironijom, sve do “pitam za druga” gde je već teatralno mašući rukama i zanoseći glavom na pozornici stavio do znanja da ismeva “principijelne” ispitivače Šabićeve što panično utrvdiše da je skupština povereniku dala platu.

Eto otkrio si da 14 ljudi ima dovoljno duha i vijuga da se nasmeje na to podbadanje i u slasti preporuči.
Bojim se medjutim da ćeš tako vispren i neshvaćen morati i dalje da patiš pod palcem zlih “pravovernika”
softelectronics_e softelectronics_e 13:42 28.12.2018

Re: Ostav!

mesan
anonymous

I onda komentar, kojim Free obesmišljava sopstveno pitanje - koji dobija 14 preporuka. "

A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.

Kakav lik treba biti pa ne videti da Frijev komentar zrači ironijom, sve do “pitam za druga” gde je već teatralno mašući rukama i zanoseći glavom na pozornici stavio do znanja da ismeva “principijelne” ispitivače Šabićeve što panično utrvdiše da je skupština povereniku dala platu.

Eto otkrio si da 14 ljudi ima dovoljno duha i vijuga da se nasmeje na to podbadanje i u slasti preporuči.
Bojim se medjutim da ćeš tako vispren i neshvaćen morati i dalje da patiš pod palcem zlih “pravovernika”

Ja sam dao anonimusu preporuku, pa vi pravoverni puknite.
anonymous anonymous 16:50 28.12.2018

Re: Ostav!

freehand
Potpuno je beznačajan, nesadržajan, neinventivan, neduhovit, neinspirativan i u kontradikciji sa prethodno izrečenim.

Free je postavio pitanje o plati, a Charlie je pitanje dopunio i stavom o javnoj funkciji.

I onda komentar, kojim Free obesmišljava sopstveno pitanje - koji dobija 14 preporuka.

Da li zato što javnoj ličnosti nije umesno postaviti pitanje o zaradi ( koje je često postavljano svima koji nisu " žuti " ) ?

Da li zbog toga što je naizgled " poklopio " Charlija ?

Ili je nešto treće u pitanju ?

U svakom slučaju, komentar je upravo na onom nivou koji navodno imaju Charlijevi komentari i što ga po vama čini suvišnim u " grupi "

A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.

Da li je to maksimalni doprinos vas " pravovernih " , ili još po neko nije stigao da se upiše - voleo bih da znam.

Ah ti ljubomorko jedan mali.
Evo ja sam ti dao preporuku za ovaj britki komentar, nadam se da će biti bar još 25 kolega da ne moram ja sad da otvaram još 24 naloga da ti povređen egić dovedemo u ravnotežu.
Zaista je neverovatno da ja pišem te beznačajne i isprazne komentarčiće a ti se baviš suštastvenim stvarima za čovečanstvo i Vaseljenu a da publika to jednostavno ne razume niti ume da vrednuje, i da između Cece i Pavarotija bira ovo drugo što i ne znaš šta je.

Ako mogu da pretpostavim na šta misliš, tiče se samo metodologije na kojoj insistiram , a to je da se događaji na lokalu, moraju sagledavati i iz globalne perspektive, jer se značenja i tumačenja prelamaju na nacionalnim granicama i krajnje su determinirani spoljašnjim uticajem.
Dakle, nije stvar o značaju , nego metodu.

Nikada nisam smatrao da se bavim "suštastvenim stvarima" niti da je to što radim značajnije od bilo čega drugog ili učestvovanja bilo koga drugog.

Upravo insistiram na tome da je svačiji doprinos , čak i minimalan - značajan.

I u pogledu tvog učešća često sam isticao da dobro pišeš i zaključuješ, u svemu što ne zahteva političko opredeljenje za ili protiv "žutih",odnosno Vučića, kada ti unapred zauzet ideološki stav otežava argumentovano polemisanje.

A primećujem i nekada da u poređenju sebe sa drugima izražavaš određene osobine koje ne bih da komentarišem.

U konkretnom slučaju, uzeo sam jedan komentar, slučajno tvoj, koji nije značajan ni po čemu, a dobio je 14 preporuka.

Isti takav komentar da je potpisan od Charlia, bio bi komentarisan kao isprazan, dosadan, trolovski ....

E, u tome je stvar, a ne u tome što je meni stalo, a ne mogu, da se lično okitim tim brojem preporuka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:12 28.12.2018

Re: Ostav!

Evo ja sam ti dao preporuku za ovaj britki komentar

ja sam dao preporuku za isti komentar.

Preporuka: 1

1+1=1?
Ko li laže? :)

Oko tog broja preporuka, mali ljudi, kao što je ovde slučaj, kad se pomene veliki broj preporuka na njihov komentar odmah pomisle na ljubomoru prema njima, tako valjda u svojim očima porastu.
Razumem i to, neka ih ako im je lepo, međutim...

Žao mi je što moram da ih razočaram, ali kad se te preporuke pomenu oni nisu bitni, niti njihov "genijalni" komentar, oni ostaju mali a komentar nebitan, bitno je to što se dosta ljudi primi na tu budalaštinu.
Dakle ti drugi su bitni, ovaj mali je tu samo lakmus, pomagalo, preko koga se vidi da ovde, ma kako se neki upinjali da pokažu kako je ovo neko mesto koje posećuju iznadprosečni, i nije baš tako.

anonymous anonymous 19:57 28.12.2018

Re: Ostav!

hoochie coochie man

Preporuka: 1

1+1=1?
Ko li laže? :)



Ako pitaš Auresa lažu obojica, jer po njemu - najverovatnije bi bilo da sam ja samom sebi dao preporuku.

Naravno , da preporuke ništa ne znače.

Ali na nešto ipak ukazuju.

Nekima je stalo da pojedini likovi /komentari imaju prilično preporuka.

I ako pratiš, to se i događa.

A događa se i da se iza preoruka krije nema " većina " - većina koja ne komentariše, koja nema argumenata izloženih sudu javnosti, ali koja virtuelno postoji - bar u broju preporuka.

I ako još pažljivije obratiš pažnju, onda primetiš da su te preporuke tu gde jesu, manje zbog sadržine i značaja samog komentara, a više zbog toga da podrže komentar onoga koji se na nekog obrušio.

Dakle, više zbog onog protiv koga je napisan, a ne zbog onoga što jeste - sam komentar.

Tipično ...

freehand freehand 20:41 28.12.2018

Re: Ostav!

Ako mogu da pretpostavim na šta misliš, tiče se samo metodologije na kojoj insistiram

Prosto sam znao da je opet u pitanju neka egzaktna i čista nauka i neka visokomoralna palamuđevina.
I na ovo sam ti dao preporuku, mada bih, sikreno, uštedeo i vreme i živce da nisam čitao dalje.
anonymous anonymous 01:04 29.12.2018

Re: Ostav!

freehand
Ako mogu da pretpostavim na šta misliš, tiče se samo metodologije na kojoj insistiram

Prosto sam znao da je opet u pitanju neka egzaktna i čista nauka i neka visokomoralna palamuđevina.
I na ovo sam ti dao preporuku, mada bih, sikreno, uštedeo i vreme i živce da nisam čitao dalje.


Free, izgleda da je moje izbegavanje da ti se obratim lice u lice, kao ti meni - bezupešno.

Stoga ću ti reći, ako si stvarno sadašnji ili nekadašnji - tonac, da si strašno iskompleksiran.

I ja ti tu ne mogu pomoći.

A to što pišem na način na koji pišem, najmanje je usmereno na to da fasciniram bilo koga na blogu, a najmanje tebe.

Nemam potrebu , da se dokazujem, posebno ne kao " sveznalica opšte prakse "

Pišem samo o temama koje me interesuju i kojima se bavim,te da bih ponešto napisano možda iskoristio i u neke druge svrhe.

Zato su mi rečenice možda ponekad i preozbiljne za ovo mesto.

Toga sam svestan, ali toga ne mogu da se odreknem, jer ne bih da mi vreme na ovom mestu bude uzaludno potrošeno.

Stoga, još jednom , to što me nazivaš svakakvim imenima i što moje pisanje nazivaš "palamuđenjem " ne dotiče me, kao ni napadi nekih drugih blogera.

Ako nisi zapazio, nikada nisam uzvraćao etiketama ili pogrdnim izrazima.

Uvek me ineteresuje isključivo tekst. I ništa drugo. Kao inspiracija i povod za razmišljanje.

Ako ti nije bilo jasno...


softelectronics_e softelectronics_e 06:29 29.12.2018

Re: Ostav!

anonymous
....

Stoga, još jednom , to što me nazivaš svakakvim imenima i što moje pisanje nazivaš "palamuđenjem " ne dotiče me, kao ni napadi nekih drugih blogera.

Ako nisi zapazio, nikada nisam uzvraćao etiketama ili pogrdnim izrazima.


Uvek me ineteresuje isključivo tekst. I ništa drugo. Kao inspiracija i povod za razmišljanje.

Ako ti nije bilo jasno...



Eeeee, to sve spada u tzv. inicijaciju u 'pravoverne'.

Ako progutaš tone govana kojima te tovare, te, kao sledeći stadijum, počneš da im se obraćaš govnarski kao oni tebi, tada si na dobrom pravcu da postaneš kao i oni.
Eeee, da sada na trenutak isključim logički paradoks (i oponiram sam sebi - ipak smo i mi ljudi, te u slavu sabornosti i Nove godine) - za to će dobiti kurac, na isti način na koji ga i nude.
blogovatelj blogovatelj 06:34 29.12.2018

Re: Ostav!

A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.


Da apdejtujem broj. Moja je devetnaesta.
softelectronics_e softelectronics_e 06:46 29.12.2018

Re: Ostav!

blogovatelj
A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.


Da apdejtujem broj. Moja je devetnaesta.

Ma nema zajebancije - radi sekta smo tako.
Alal vera na sinhronizaciji i organizaciji.
anonymous anonymous 08:30 29.12.2018

Re: Ostav!

blogovatelj
A , podvlačim, dobio je 14 preporuka.


Da apdejtujem broj. Moja je devetnaesta.


Ja bih rekao dvadeset i peta.


hoochie coochie man hoochie coochie man 17:50 29.12.2018

Re: Ostav!

Da apdejtujem broj. Moja je devetnaesta.


E onda je to vredno pažnje.
vishnja92 vishnja92 15:07 24.12.2018

Veliko hvala, gosn Šabiću

i puno uspeha i zadovoljstva u daljem radu Vam zelim!
Bili Piton Bili Piton 16:33 24.12.2018

E

baš mi je drago da ste se javili, Rodoljube. Pominjali smo vas.

Srećno i sve najbolje, čega god da se sledećeg latite siguran sam da ćete to temeljno i predano raditi kao i do sada.
zilikaka zilikaka 17:23 24.12.2018

Hvala

Na profesionalnom i korektnom odn9su.
Meni lično je posebno žao što nećemo imati priliku da zajednički "proteramo" ono tajanstveno grejanje.
Kao i ostali blogeri želim Vam uspeha u daljem radu i ličnu sreću.
not2old2rock not2old2rock 17:46 24.12.2018

petlja ili ?


Nije mi namera da ispadnem partibrejker, samo me preterano patetisanje asocira na...





Misliš li (pravilo bloga, ne persira se) da si od dana postavljanja na radno mesto, svaki mesec, BAŠ zaradio platu? Da li je bilo i trenutaka kad si se predomišljao? Da li si ili neko tvoj (?) OZBILJNO finansijski ojačao? Mislim da su to poštena pitanja, čak i za jednog penzionera, za početak, jer odlazak u penziju ne oslobađa odgovornosti





tasadebeli tasadebeli 08:20 25.12.2018

Re: petlja ili ?

not2old2rock

Nije mi namera da ispadnem partibrejker, samo me preterano patetisanje asocira na...



Где ме на то подсети!

Ето зашто ја никада не учествујем у организацији и припремању школских приредби. Обично дођем тек на крају када се после приредбе креће из школе у неку кафану на "дружење"...



anonymous anonymous 19:12 24.12.2018

I ja sam ...

...nešto hteo da pitam .

Ali s obzirom da sam siguran da neću dobiti odgovor, odustao sam.

Uostalom, pitao sam kod Tase na blogu.

predatortz predatortz 20:25 24.12.2018

Poštovani

Pre svega, želim da vam zaželim uspešan nastavak karijere. Negde pročitah da ste rekli da će to biti u advokaturi.

Imam jednu molbu za vas.
Budući da određena grupa blogera smatra da je jeres odrediti se o dužini mandata, primanjima i učinku javnih činovnika, u konkretnom slučaju Poverenika, molim vas da im objasnite da je to u demokratskim društvima sasvim legitimno, pa čak i poželjno.
U svakom slučaju poželjnije od personalizacije određenih funkcija i vezivanje istih uz nečije ime.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 24.12.2018

Re: Poštovani

Ajd baš da vidimo.

Gajba piva na, neće odgovoriti.

A i, brate, ucifrao si se i ti mnogo :)
predatortz predatortz 20:58 24.12.2018

Re: Poštovani

hoochie coochie man
Ajd baš da vidimo.

Gajba piva na, neće odgovoriti.

A i, brate, ucifrao si se i ti mnogo :)


Pristojnom čoveku se pristojno obraćam. Komesarima "demokratskih tekovina", koji bi malo da linčuju, po zasluzi.
Ne mogu da se odlučim dal' su mi smešni ili su mi tužna pojava. Šetalo godinama, dralo se po trgovima, lupalo u šerpe, lonce, poklopce - sve u ime slobode.
A onda bi, k'o Slobini penzosi, da bese ako nešto dovedeš u pitanje.
Jbte, pa oni su sve pogrešno skapirali!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 24.12.2018

Re: Poštovani


I meni na to liči.
Nesposobnost da se podnese ikakva kritika prema "našima".
Razlika je samo u tome ko se smatra našim, ostalo ko jaje jajetu.
Šteta, al tako je kako je.
Freedom of Information Freedom of Information 06:03 25.12.2018

Re: Poštovani

Prvo, hvala Vam mnogo na lepim željama za budućnost.
Drugo, na vaše pitanje odgovaram uz podsećanje da neuporedivo više odgovora na moguća slična pitanja uvek nudi sajt poverenika.
Mandat poverenika, naravno, ne utvrđuje on, utvrdila ga je Skupština, zakonom,i to tako što je predvidela da traje 7 godina i da se može ponoviti.U sistemu imamo i dužih mandata, npr. sudije ustavnog suda, i oni takođe mogu biti obnovljeni. Manje,više slična rešenja postoje svuda u svetu.
Plata poverenika utvrđena je zakonom, ista je kao sudija Vrhovnog suda.Plata sudije vrhovnog suda u svakoj zemlji sveta je relativno visoka pa je i kod nas i iznosi 194.0000 din. A kompletne slike radi, plata poverenika je npr. znatno,od 20% pa do nekad čak dva ili dva i po puta manja od plata direktora Agencije za borbu protiv korupcije, sudija ustavnog suda,zaštitnika građana ili guvernera NBS.
Što se mog učinka tiče mislim da je ispravnije da ga ocenjuju drugi a ne ja. S tim u vezi reći ću samo da mi je drago što znam da mnogi taj učinak smatraju dobrim i cene ga a da se o egzaktnijim podacima o učinku svako može informisati na sajtu www.poverenik.rs u rubrici "Izveštaji".
Mnogo pozdrava, R.
P.s. I ne propustite da uzmete gajbu piva ponuđenu za opkladu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:14 25.12.2018

Re: Poštovani

hoochie coochie man
Ajd baš da vidimo.

Gajba piva na, neće odgovoriti.

A i, brate, ucifrao si se i ti mnogo :)


Ode gajba. A bilo je očigledno.
alselone alselone 06:18 25.12.2018

Re: Poštovani

Šapke je bre dingospo čovek.
predatortz predatortz 08:32 25.12.2018

Re: Poštovani

Mnogo pozdrava, R.


Hvala na iscrpnom odgovoru. No, ja sam na umu imao druga pitanja. Pitanje prava da se o nekoj instituciji, uređenju institucije, izdvoji mišljenje i da se kritikuje rešenje za koje se smatra da nije dobro uređeno.
Nekim blogokolegama, još uvek, nije jasno da je to pravo esencija slobode. I nije im jasno da kritika tog rešenja ne znači nužno i kritiku osobe koja tu poziciju trenutno popunjava. Moja teza o kraćem mandatu, radi depersonalizacije funkcije, je naišla na žestoku osudu jer je, navodno, uperena protiv "lika i dela". U ovom slučaju vašeg.
E, kad se rešimo tog mita o "liku i delu", kad postavimo lestvice ispod kojih državni činovnik ne sme da ide, smatraću da smo nešto postigli.
Freedom of Information Freedom of Information 10:23 25.12.2018

Re: Poštovani

Nema razloga za zahvaljivanje, razgovaramo. A za
Hvala na iscrpnom odgovoru. No, ja sam na umu imao druga pitanja. Pitanje prava da se o nekoj instituciji, uređenju institucije, izdvoji mišljenje i da se kritikuje rešenje za koje se smatra da nije dobro uređeno.

mislim da bi to pravo moralo biti nesporno.
A povodom
Moja teza o kraćem mandatu, radi depersonalizacije funkcije, je naišla na žestoku osudu jer je, navodno, uperena protiv "lika i dela". U ovom slučaju vašeg.

ja tu tezu nisam doživljavao kao nešto upravljeno protiv mene.
Inače pitanje dužine mandata nije jednostavno i zavisi od više stvari. Na prvom mestu ono bitno drugačije izgleda u tranzicionim uslovima, kad instituciju tek treba uspostavljati nego u uslovima stabilnog demokratskog društva sa inercijom i tradicijom funkcionisanja institucija.
U svakom slučaju, uobičajeno je da mandat čelnih ljudi nezavisnih institucija traje duže od mandata parlamenata koji ih biraju, to se smatra sredstvom obezbeđivanja nezavisnosti.A sad 5, 7 ili 9 godina, faktičko je pitanje. Vredna razmišljanja je i varijanta sa dugim mandatom ali bez mmogućnosti obnove.
Što se tiče
kad se rešimo tog mita o "liku i delu", kad postavimo lestvice ispod kojih državni činovnik ne sme da ide, smatraću da smo nešto postigli.

slažem se,sasvim. S tim da to ne stiže odjednom, da i do tad treba mnoge stvari pomerati s mrtve tačke, nešto postizati.
predatortz predatortz 11:39 25.12.2018

Re: Poštovani

A sad 5, 7 ili 9 godina, faktičko je pitanje. Vredna razmišljanja je i varijanta sa dugim mandatom ali bez mmogućnosti obnove.


Po meni, to bi bilo ok. Sedmogodišnji mandat, bez mogućnosti obnove.
Dovoljan period da se stvari zakotrljaju, te da se visoko postavi lestvica za naslednika. Ako naslednik nije u stanju da je preskoči, nadvisi, bilo bi besmisleno da ga "trpimo" još sedam godina. Nešto mi govori da će tako da bude sa vašim naslednikom, no dajmo mu šansu.

Još jednom, hvala na odgovorima.
highshalfbooze highshalfbooze 13:04 25.12.2018

Re: Poštovani

predatortz
Mnogo pozdrava, R.


Hvala na iscrpnom odgovoru. No, ja sam na umu imao druga pitanja..


Pusti sad druga pitanja, nego kaži kako da mi dođemo do našeg piva.
softelectronics_e softelectronics_e 13:08 25.12.2018

Re: Poštovani

predatortz
A sad 5, 7 ili 9 godina, faktičko je pitanje. Vredna razmišljanja je i varijanta sa dugim mandatom ali bez mmogućnosti obnove.


Po meni, to bi bilo ok. Sedmogodišnji mandat, bez mogućnosti obnove.
Dovoljan period da se stvari zakotrljaju, te da se visoko postavi lestvica za naslednika. Ako naslednik nije u stanju da je preskoči, nadvisi, bilo bi besmisleno da ga "trpimo" još sedam godina. Nešto mi govori da će tako da bude sa vašim naslednikom, no dajmo mu šansu.

Još jednom, hvala na odgovorima.

Eto kako je to Lepo, hvala, molim, izvini ... milina.

Što se tiče funkcije Poverenika, bez obzira na Šabića ili bilo koga drugoga, smatram da bi to tebalo da se ukine.
Kao i sve ostale para-državne agencije i slično.
Jer se u društvima, kao naše, sa razvojem demokratije u povojima, časom izvrne u svoju suprotnost i pretvori u 'otuđeni centar moći'.
Dakle - zakonodavna, sudska i izvršna vlast.
I ništa mimo toga.

Eeee, da - što se tiče Šabića lično, jer, kako su drugovi komunisti govorili (a nisu se pridržavali) - kadrovi su sve, ne bih imao ništa protiv da je Šabić sedeo u nekom od ministarstava pravde ili sile kao ministar, zamenik i slično.
Mislim da bi na takvoj funkciji njegov doprinos bio veći.
Ako ne faktički, makar kao podsticajni obrazac kakvi bi državni činovnici trebalo da budu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:55 25.12.2018

Re: Poštovani

Pu u ..... ......u!
Javi se, ipak.
I to baš na ovaj komentar, i samo na njega.
Mrzi me, garant
I ode gajba.
Jbg.
:)

Ode gajba. A bilo je očigledno


Sad ti bilo očigeldno, a tamo si tvrdio da se neće javiti i da nam je muka zbog toga.
Srki, crni, saberi se.

No super, kad je krenulo da idemo dalje.

Ok je ovaj odgovor Predatoru, samo malo više uopšten.
Teško išta pobiti, ali malo šta i znači, konkretno.

Da probam ovako

1. Da li je Poverenik državna institucija ili osoba, ili tu instituciju čini jedna osoba?

2.Da li su rezultati rada Poverenika plod zalaganja jedne osobe, šefa institucije, ili su to rezultati rada nekog tima?

3.Ako je još neko osim šefa institucije učestvovao u ostvarivanju tih rezultata, zašto javnost nije upoznala nikoga od tih ljudi za svo ovo vreme trajanja manadata?

Da li je u pitanju zakonska obaveza da se tako postupa, nedostatak povereanja u podređene, nestručnost podređenih, ili neki drugi razlozi?

4. Po vašem (vašem, da ne kvarim novouspostavljen običaj) mišljenju da li je institucija jača ako se oslanja na ljudske, profesionalne, moralne i druge kvalitete jednog čoveka, ili ako se oslanja na sistem koji čine ljudi koji u njoj ostaju i posle isteka mandata prvog među njima?


Ima još, ali ne verujem ni da će ne ovo odgovoriti, pa da ne kucam džabe.
A pivo više ne obećavam :)
freehand freehand 18:08 25.12.2018

Re: Poštovani

Ako naslednik nije u stanju da je preskoči, nadvisi, bilo bi besmisleno da ga "trpimo" još sedam godina.

Tako je. Zao postoji reizbor u Skupštini. "Mogućnost" izbora u dva mandata ne znači "obaveza" izbora u dva mandata.
freehand freehand 18:12 25.12.2018

Re: Poštovani

Jer se u društvima, kao naše, sa razvojem demokratije u povojima, časom izvrne u svoju suprotnost i pretvori u 'otuđeni centar moći'.

Daj neki primer neke takve paradržavne institucije koja se u Srbiji izvrgla u "otuđen centar moći" (učio si ti marksizam pa je prštalo samo).
I da li bi na isti način o tim funkcjama/aganecijam - nače produktima razvijenih demokratija - mislio i da je Koštuničin Grada Nalić bio obnašatelj, kako je to Koštunica zamislio?
predatortz predatortz 18:15 25.12.2018

Re: Poštovani

freehand
Ako naslednik nije u stanju da je preskoči, nadvisi, bilo bi besmisleno da ga "trpimo" još sedam godina.

Tako je. Zao postoji reizbor u Skupštini. "Mogućnost" izbora u dva mandata ne znači "obaveza" izbora u dva mandata.


Ne znači. Sve dok neko nema potrebnu većinu da podrži kandidata koji ne radi posao kako valja. Ti stvarno misliš da bi naprednjaci glasali po savesti, a ne onako kako im se naloži da glasaju?
freehand freehand 18:19 25.12.2018

Re: Poštovani

predatortz
freehand
Ako naslednik nije u stanju da je preskoči, nadvisi, bilo bi besmisleno da ga "trpimo" još sedam godina.

Tako je. Zao postoji reizbor u Skupštini. "Mogućnost" izbora u dva mandata ne znači "obaveza" izbora u dva mandata.


Ne znači. Sve dok neko nema potrebnu većinu da podrži kandidata koji ne radi posao kako valja. Ti stvarno misliš da bi naprednjaci glasali po savesti, a ne onako kako im se naloži da glasaju?

Pa si, da bi prenebregao takvu mogućnost, predložio da bude jedan mandat od šest meseci. Pa ti majstore navali.

Mislim, onako samo uzgred da ti kažem da sem što mi nisi ukazao natakav jedanotuđeni centar moći - naprednjacima se živo jebe ne samo za tvoj potencijalni zakon, nego i za Ustav, Miroslavljevo jevanđelje, Njutnove zakone i silu teže. Ukratko samo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:57 25.12.2018

Re: Poštovani

Sad ti bilo očigeldno, a tamo si tvrdio da se neće javiti


Nisam to tvrdio, opet lažeš i izmišljaš, huči. Ti i predator ste tvrdili da Šabić ignoriše pitanje (čak ste se i opkladili ovde), sve namigujući jedan drugom kako ste odma osetili konspiraciju, titića i uzurpatora položaja, ja sam samo ponudio drugačije objašnenje. Ali, eto, Šabić strpljivo odgovara i na priglupa i zlonamerna pitanja, iako više ne mora, jer nije na tom položaju. Što samo dodatno govori dobro o njemu (a loše o vama dvojici). Plus si izgubio gajbu piva na sopstvenu glupost, što je ok da lepo priznaš, pa da se razilazimo, i pazi šta obećavaš (tako se i ja više ne kladim sa Blogijem, iako je ono za Trampa ubo sasvim slučajno ).


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:12 25.12.2018

Re: Poštovani

Nisam to tvrdio, opet lažeš i izmišljaš, huči. Ti i predator ste tvrdili da Šabić ignoriše pitanje


Pazi, nema mnogo ljudi zbog kojih bih pešačio čak do onog bloga da nađem dokaz, ali zbog tebe sam i na to spreman.
Pa valjda smo neki ortaci majku mu :)
Dakle evo šta si rekao

Što ste, bre, besni, ti i huči? Jel to zato šta vas Šabić tamo ignoriše? Čovek je odma ukapirao sa kim ima posla. Što, realno, i nije tako teško.


E sad, nije od reči do reči, možeš se na to vaditi (a možeš reći i da nisi pročitao ovaj komentar, možeš i da sam ja umišljen, imaš ti toga na repertoaru, ne brinem se ja za tebe) ali upotrebio si termin ignorisanje i konstatovao si da nas ignoriše, a ovde kažeš da si očekivao odgovor.

Samo se sabereš i nećeš uletati u ovakve kontradiktornosti.
Koje, ruku na srce, i nisu nešto strašno, ali dobre su da se pokaže koliko ne razmišljaš.

Ali, eto, Šabić strpljivo odgovara


Zavidno strpljene stvarno,
Dva komentara na sopstvenom blogu.
Malo li je.
Ili smatraš da je i to mnogo od njega veličine prema nama bednim smrtnicima?
Ono, Tita te pomazi po kosi, to je sreća najveća.
Plus si izgubio gajbu piva na sopstvenu glupost,


Ma nije na glupost, na pamet je.
Hteo sam da ga isprovciram da se javi, i evo rezultata :)


i pazi šta obećavaš


Pazim, obećavam da pazim ubuduće.
predatortz predatortz 19:25 25.12.2018

Re: Poštovani

Nisam to tvrdio, opet lažeš i izmišljaš, huči. Ti i predator ste tvrdili da Šabić ignoriše pitanje (čak ste se i opkladili ovde)


Hajde, molim te, citiraj te moje tvrdnje.
softelectronics_e softelectronics_e 20:23 25.12.2018

Re: Poštovani

freehand
Jer se u društvima, kao naše, sa razvojem demokratije u povojima, časom izvrne u svoju suprotnost i pretvori u 'otuđeni centar moći'.

Daj neki primer neke takve paradržavne institucije koja se u Srbiji izvrgla u "otuđen centar moći" (učio si ti marksizam pa je prštalo samo).
I da li bi na isti način o tim funkcjama/aganecijam - nače produktima razvijenih demokratija - mislio i da je Koštuničin Grada Nalić bio obnašatelj, kako je to Koštunica zamislio?

Nego šta nego učio.
Eee, samo što sam ja naučio svašta učeći te gluposti.
Pokušali su me kao maloga da nauče i da u tim trulim, samo šte se nisu raspale, kapitalističkim državama, nema ni izviđača, a kamoli gorana, da sva deca rade od 15 godina po 12 sati dnevno itd...
A i imali smo i praktičnu implementaciju 'pravaca razvoja socijalističkog samoupravljanja, demokratskog pluralizma u okviru jednopartizma, a da ne pričam o pravcima razvoja kroz ekonomske stabilizacije.
Eeee, oni podučavali, a ja bio tvrdoglav - i voleo mamu i tatu, a za dragoga druga Titu me boleo kiton - kako bi to rekao Bili Piton.
A za Koštunicu sam čuo da je to takav mrak, alav na pare čudo jedno.
A taj Grada Nalić - ko li je to?
Jer to neko kao Vesić ili veličanstvena portparolka, doktorka Jelena Trivan?
Nešto ga ne čujem u ovoj novoj vlasti?!
No, mora da je bio strašno mračan kada ti kažeš.
Ja sam slabo informisan iz centara moći, otuđenih ili neotuđenih.
softelectronics_e softelectronics_e 20:32 25.12.2018

Re: Poštovani

srdjan.pajic
Sad ti bilo očigeldno, a tamo si tvrdio da se neće javiti


Nisam to tvrdio, opet lažeš i izmišljaš, huči. Ti i predator ste tvrdili da Šabić ignoriše pitanje (čak ste se i opkladili ovde), sve namigujući jedan drugom kako ste odma osetili konspiraciju, titića i uzurpatora položaja, ja sam samo ponudio drugačije objašnenje. Ali, eto, Šabić strpljivo odgovara i na priglupa i zlonamerna pitanja, iako više ne mora, jer nije na tom položaju. Što samo dodatno govori dobro o njemu (a loše o vama dvojici). Plus si izgubio gajbu piva na sopstvenu glupost, što je ok da lepo priznaš, pa da se razilazimo, i pazi šta obećavaš (tako se i ja više ne kladim sa Blogijem, iako je ono za Trampa ubo sasvim slučajno ).



Koliko sam pratio tematiku, Predatorova pitanja nisu bila priglupa, niti zlonamerna.
Predator je samo insistirao na impersonalizaciji funkcije Poverenika, kao, uostalom, i bilo koje funkcije koja nije podložna direktnim izborima.
Jer, Poverenik je tek prvi izvod izbornog procesa.
Ja sam bio taj koji je rekao (nekoliko puta) da je funkciju Poverenika potrebno ukinuti, kao i sve, uostalom, para-državne institucije.
Taj posao može da se radi u okviru nekoga skupštinskog odbora.
Za funkcionisanje države je dovoljno sveto trojstvo - Skupština, Sud, Vlada.
Koji će nam te para-strukture.
Mislim, o kakvoj nezavisnosti nečega, kada je to nešto direktno zavisno od izbornih rezultata.
Inače, kada čujem za nezavisno ovo, nezavisno ono, odmah osetim nekakvo žiganje, da ne kažem gde.
I silovanje (moždanih) sinapsi.
freehand freehand 20:44 25.12.2018

Re: Poštovani

Eeee, oni podučavali, a ja bio tvrdoglav - i voleo mamu i tatu, a za dragoga druga Titu me boleo kiton - kako bi to rekao Bili Piton.

Nemaju botovi mamu i tatu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 25.12.2018

Re: Poštovani

E sad, nije od reči do reči, možeš se na to vaditi


Nije vađenje, nego si ladno slagao. Ostalo neću ni da čitam dok mi se ne izviniš lepo, i Šabiću i Titu i meni.
predatortz predatortz 21:25 25.12.2018

Re: Poštovani

srdjan.pajic
E sad, nije od reči do reči, možeš se na to vaditi


Nije vađenje, nego si ladno slagao. Ostalo neću ni da čitam dok mi se ne izviniš lepo, i Šabiću i Titu i meni.


Ja i dalje čekam na citat u kom sam tvrdio/kladio se da domaćin neće odgovoriti, ili citat u kom nedvosmisleno osporavam njegov rad.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 25.12.2018

Re: Poštovani

Ostalo neću ni da čitam dok mi se ne izviniš lepo, i Šabiću i Titu i meni.


Neću Titu.
:)

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:35 25.12.2018

Re: Poštovani

predatortz
Nisam to tvrdio, opet lažeš i izmišljaš, huči. Ti i predator ste tvrdili da Šabić ignoriše pitanje (čak ste se i opkladili ovde)


Hajde, molim te, citiraj te moje tvrdnje.


Da, da, sad kad brod tone, i treba da se skupe pare za gajbu piva, ladno ostavljaš hučija na cedilu.
predatortz predatortz 21:40 25.12.2018

Re: Poštovani

srdjan.pajic
predatortz
Nisam to tvrdio, opet lažeš i izmišljaš, huči. Ti i predator ste tvrdili da Šabić ignoriše pitanje (čak ste se i opkladili ovde)


Hajde, molim te, citiraj te moje tvrdnje.


Da, da, sad kad brod tone, i treba da se skupe pare za gajbu piva, ladno ostavljaš hučija na cedilu.


Ja postavljam jednostavno pitanje:
Gde sam osporavao domaćinov rad, odnosno gde sam se upustio u vrednovanje tog rada?
Tvrditi da neki mandat ne treba da traje 14 godina, i tvrditi da neko loše radi su dva sasvim različita iskaza.
Ja sam izneo prvi.
Pusti sad jeftine fore. Izneo si tvrdnju, dokaži je.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:41 25.12.2018

Re: Poštovani

hoochie coochie man
Ostalo neću ni da čitam dok mi se ne izviniš lepo, i Šabiću i Titu i meni.


Neću Titu.
:)



Ne moraš ni meni, ali red bi bio da se bar izviniš gosn' Šabiću, umesto što si samo u letu preformulisao pritužbe da ti je, umesto ignorisanja, posvetio jedva jedan ili dva komentara, u kojima ne piše ništa konkretno (ne teraj me da citiram, ovo sam napisao po sećanju).
Freedom of Information Freedom of Information 21:46 25.12.2018

Re: Poštovani


1. Da li je Poverenik državna institucija ili osoba, ili tu instituciju čini jedna osoba?

Instituciju Poverenika, po zakonu,čini jedna osoba. Ne postoji povereništvo kao organ, kao npr. ministarstvo kojim rukovodi ministar ili tužilaštvo kojim rukovodi tužilac. Poverenik ima službu koja mu, kako zakon kaže "pomaže u radu" ali služba nema nikakva izvorna ovlašćenja, sva su vezana za poverenika. Specifična pravna konstrukcija, ličnost - institucija kakvih u našem pravnom poretku ima ćetiri, predsednik republike, ombudsmsn i dva poverenika.
2.Da li su rezultati rada Poverenika plod zalaganja jedne osobe, šefa institucije, ili su to rezultati rada nekog tima?

Uvek oboje ali mnogo više rada tima. Izuzetak, prvih šest meseci kad sam "u kući" bio bukvalno sam.
3.Ako je još neko osim šefa institucije učestvovao u ostvarivanju tih rezultata, zašto javnost nije upoznala nikoga od tih ljudi za svo ovo vreme trajanja manadata?

Pa to je više pitanje za javnost, medije, posebno famozni "javni servis" nego za mene.Lično iako državni poverenik za info. nisam bio gost na državnoj televiziji ćetiri godine.
Inače siguran sam da bi moji bivši saradnici rekli da sam rukovodilac koji je maksimalno nastojao da ih afirmiše. Sticajem "naših" okolnosti neki od njih su poznatiji u inostranstvu nego u zemlji. Ali ipak sugerišem da malo guglujete imena kao Nevena Ružić,Zlatko Petrović,Stanojla Mandić, Gordana Šunjevarić.. A i da se zapitate sa koliko saradnika drugih rukovodilaca ste upoznati.
4. Po vašem (vašem, da ne kvarim novouspostavljen običaj) mišljenju da li je institucija jača ako se oslanja na ljudske, profesionalne, moralne i druge kvalitete jednog čoveka, ili ako se oslanja na sistem koji čine ljudi koji u njoj ostaju i posle isteka mandata prvog među njima?

Treba,posebno u našim uslovima, da se oslanja na oboje a drugo je svakako mnogo važnije. To upravo smatram najvrednijim rezultatom mog rada.
Ima još, ali ne verujem ni da će ne ovo odgovoriti, pa da ne kucam džabe.

Eto odgovorio sam na ovo,dalje ne kucajte,stvarno bi bilo džabe.

A pivo više ne obećavam :)

Što stvarno nije u redu.
Ipak, pozdrav.
tetkino tetkino 21:51 25.12.2018

Re: Poštovani

mojih 75 saradnika


Piše u tekstu.
Ne može biti pojedinac, to da je preduzeće bilo bi razvrstano među srednja.

Stvarno greota što nikog ne upoznašmo za sve ove godine.
A s druge strane kad samo hoćeš da pošteno i odgovorno radiš svoj posao, onda ti verovatno lakše kad si nepoznat. Kad imaš nekog iza koga možeš da se skloniš.
softelectronics_e softelectronics_e 22:00 25.12.2018

Re: Poštovani

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Ostalo neću ni da čitam dok mi se ne izviniš lepo, i Šabiću i Titu i meni.


Neću Titu.
:)



Ne moraš ni meni, ali red bi bio da se bar izviniš gosn' Šabiću, umesto što si samo u letu preformulisao pritužbe da ti je, umesto ignorisanja, posvetio jedva jedan ili dva komentara, u kojima ne piše ništa konkretno (ne teraj me citiram, ovo sam napisao po sećanju).

Eeee, baš mi je drago da moj rad na blogu počinje da daje rezultate - i da traženje izvinjenja postaje, gotovo, standardizovano.
No, to je tek prva iteracija, na koju će doći (i) davanje izvinjenja.
Bravo Pajiću.

Usput --- eeee, kako je nekada bilo lepo kada se stigne do lemljenja.
Radio neke dvoznamenkaste 16-cifrene displeje, 1040 crvenih fi 5 LED dioda (segment F na prvoj znamenki nedostajao, ušteda, jer su cifre bile od 0 do 39 pa nije bio potreban), pa nakon nekog vremena dodao još 1040 žutih, neznatno šiftovano od crvenih, pa to bilo ukupno, po uređaju, 2080 LED dioda, pa mu to dođe ukupno 4160 lemnih mesta (a da ne pominjemo koliko je bilo lemnih mesta na mirkoprofesorskoj kartici, pa na serijsko-paralelnim šift registrima, pa hardversko trimovanje kašnjenja na basu itd. I to po jednom uređaju - a znao sam da ih radim u seriji po 8 komada.
Ma, milina.
Posle svog projektovanja, dizajna i izrade štampe - sednemo žena i ja, kako i dolikuje, da se odmorimo - pa da prilemimo nešto.
Ona puni ploče, bocka diode i ostalo, ja lemim, ona secka nožice, ja 'oživljavam', osciloskop i tektronik analajzer samo puckaju - milina jedna.
I nakon tako lepog, radnog, odmora, nagrada sledi - zna se i koja.
freehand freehand 22:07 25.12.2018

Re: Poštovani

Eto odgovorio sam na ovo,dalje ne kucajte,stvarno bi bilo džabe.

Ih, a tek bi sad bilo zanimljivo jer su tek sad na redu bila ona prava udarna pitanja za razbivanje poverenika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 25.12.2018

Re: Poštovani

Eto odgovorio sam na ovo,dalje ne kucajte,stvarno bi bilo džabe.


Ma nema veze, nek je i džabe, kucnuču ipak, milion stvari sam radio za dž, jedna manje ili više neće mnogo da promeni... :)

Instituciju Poverenika, po zakonu,čini jedna osoba. Ne postoji povereništvo kao organ, kao npr. ministarstvo kojim rukovodi ministar ili tužilaštvo kojim rukovodi tužilac. Poverenik ima službu koja mu, kako zakon kaže "pomaže u radu" ali služba nema nikakva izvorna ovlašćenja, sva su vezana za poverenika. Specifična pravna konstrukcija, ličnost - institucija kakvih u našem pravnom poretku ima ćetiri, predsednik republike, ombudsmsn i dva poverenika.


To je forma, ali ok, sad je jasnije, a pitao sam jer se sećam izjava, neki intervjui, ne znam gde, internet, novine, televizija....gde ste govorili, otprilike ali smisao je taj, nisam ja Poverenik, to je institucija, i to mi se dopadalo, mada mi se uvek provlačilo to da se ta institucija baš i ne vidi u javnosti.


Pa to je više pitanje za javnost, medije, posebno famozni "javni servis" nego za mene.Lično iako državni poverenik za info. nisam bio gost na državnoj televiziji ćetiri godine.
Inače siguran sam da bi moji bivši saradnici rekli da sam rukovodilac koji je maksimalno nastojao da ih afirmiše. Sticajem "naših" okolnosti neki od njih su poznatiji u inostranstvu nego u zemlji. Ali ipak sugerišem da malo guglujete imena kao Nevena Ružić,Zlatko Petrović,Stanojla Mandić, Gordana Šunjevarić.. A i da se zapitate sa koliko saradnika drugih rukovodilaca ste upoznati.


Može i to, mediji, da bude problem, ali uvek ima prilike ako ima volje.
Poređenje sa drugiam ne menja stanje.
Javnost ne zna ostale, to je fakat, i to smatram lošim.


Treba,posebno u našim uslovima, da se oslanja na oboje a drugo je svakako mnogo važnije. To upravo smatram najvrednijim rezultatom mog rada.


Ovde vidim najveći problem.
Kaže se da je to najvredniji rezltat rada, ali nekako se taj rezultat još uvek ne vidi.
Makar ne jasno.
Ostaje da verujemo na reč da je to sad jaka institucija koja će biti koliko toliko otporna na eventualni ne baš srećan izbor skupštine prilikom sledećeg biranja poverenika.
Ako sledeći bude "ne baš sjajan" (nešto mi se javlja da će baš takav da bude) i ako taj lako sve to sruši, teško da se može govoriti o izgrađenoj instituciji.
Jer kako rekoše, sve što je palo bilo je.....
Ali ostaje da vidimo

Što stvarno nije u redu.

Ma jeste u redu, neka i Srki Pajić plati nešto, ne mogu sve ja.
:)


............................................................................
I na kraju, korektnosti radi
To što insistiram na negatvinom ne znači da ne vidim pozitivno.
Vidim svakako, mnogo toga, ali evo ih, raspisalisu se o tome, mnogo bi bilo da baš svi samo o dobrom pričaju. :)

pozdrav (bez ipak)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 25.12.2018

Re: Poštovani

umesto što si samo u letu preformulisao pritužbe


Srki, sad vidim da si počeo baš da izmišljaš.

Jel to neka panika ili je upitanju obična provincijalska potreba da se veličini dodvoriš ogovarajući druge, i to izmišljajući ako original po tvom sudu nije dovoljno jak da bi veličina obratila pažnju na tvoju aktivnost?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 25.12.2018

Re: Poštovani

hoochie coochie man
umesto što si samo u letu preformulisao pritužbe


Srki, sad vidim da si počeo baš da izmišljaš.

Jel to neka panika ili je upitanju obična provincijalska potreba da se veličini dodvoriš ogovarajući druge, i to izmišljajući ako original po tvom sudu nije dovoljno jak da bi veličina obratila pažnju na tvoju aktivnost?


Ja izmišljam, pa jel bar ti čitaš svoje komentare?! I sad si se, kad nema više prostora za palamuđenje, i u psihologa amatera samopromovisao. Glupo ti je to, znaš, ali nema veze, nego, plati, huči, prvo pivo, da ti se ne nagomilavaju dugovanja, posle ćemo ostatak da prodiskutujemo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 25.12.2018

Re: Poštovani


Ma lako ćemo za pivo, mani se toga.
O kom preformulisavanju govoriš?

Od početka ove priče, tamo kod Endži, moja osnovna zamerka je da je institucija poverenika previše personalizoana, da se niko osim Šabića nije pojavljivao u javnosti, da pojma nemamo kakvi ljudi rade tamo, da se ne vidi tim nego pojedinac, i sve što iz toga proizilazi, da ne ponavljam više.

To ni Šabić ne poriče ali objašnjava televizijom, medijima.

I sad ti dolaziš i kažeš da sam ja preformulisao nešto, dodvoravajući se Šabiću.

Ja nemam potrebu da se bilo kome dodvoravam, a ti bi, ako misliš da sam nešto ublažio, da sam tvrdio nešto drugo, odeš, nađeš taj komentar, preneseš ga ovde, pa dve muve jednim udarcem.

Meni dokažeš da si u pravu, što je manje bitno, ali i Šabiću pokažeš kako si ažuran u praćenju onih koji ga kritikuju pa će više da te ceni.

Dakle Srki, ja sam tvoj komentar koji kaže suprotno od onoga što si ovde pisao, preneo, sad je na tebe red.
vishnja92 vishnja92 23:42 25.12.2018

Re: Poštovani

Od početka ove priče, tamo kod Endži, moja osnovna zamerka je da je institucija poverenika previše personalizoana, da se niko osim Šabića nije pojavljivao u javnosti, da pojma nemamo kakvi ljudi rade tamo, da se ne vidi tim nego pojedinac, i sve što iz toga proizilazi, da ne ponavljam više.


ti, zapravo, Sabicu zameras odsustvo populizma

ovaj blog je osvojio divna prostranstva, nemam reci.

ps
pozdrav za Bilija, Endzi, Frija i ostale koji i dalje nisu gadljivi. i Sabana, naravno
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 25.12.2018

Re: Poštovani

ti, zapravo, Sabicu zameras odsustvo populizma


Populizam?
I do toga dođosmo?
Ili nisi čitala šta sam pisao, ili populizmom zovemo sasvim različite stvari.

angie01 angie01 00:30 26.12.2018

Re: Poštovani

Od početka ove priče, tamo kod Endži,


ja ti lepo tamo objasnila, ali ti ili nisi citao, ili nisi razumeo, ili se pravis da ne razumes,....i teras sve vreme jednu istu mantru, koja veze nema sa cinjenicama- a jos sam kacila strane sa sajta poverenika i rekla da tamo pise i sve o saradnicima- znaci nisu tajni, koga bas zanima, sa sve kontaktima.

to sto ti i dalje furas personalizaciju funkcije, koja je namenjena jednom coveku sa imenom i prezimenom- sa sve objasnjenjem zasto je to tako-...jer je to neki tvoj zamisljaj:))...ja stvarno ne znam kako bih to nazvala.
vishnja92 vishnja92 00:57 26.12.2018

Re: Poštovani

populizmom zovemo sasvim različite stvari.

naravno.
ti si naviknut na populizam u toj meri da ne razumes sta ta rec znaci.

isto kao, naprimer, onaj koji trazi da naucnici u tri reci objasne zasto vakcine nisu stetne i zasto su korisne, i da to odmah objasne svim ljudima na planeti na jednako razumljiv nacin kao sto on prica da morbili izazivaju autizam.

gosn Sabic nema ni razloga ni potrebe da reaguje na ovo vase drmusanje kaveza, ali je ipak reagovao, i uvazite to aman, bar u tragovima. ne zbog njega nego zbog sebe.

tebi Sabic nije duzan da ispostavlja racune niti je duzan da pravi "vidljiv tim" (nadam se da si ga ti pravio u svom okruzenju), ili da radi bilo sta sto bi prijalo tvom otuznom totalitaristickom i populistickom senzibilitetu.

gosn Sabicu je bio poveren posao i on je taj posao uradio na nacin i s kvalitetom o kome niko nije mogao ni da sanja, i mi ostali smo ovde dosli da mu se zahvalimo zbog toga.

a ako si postao toliko nevaspitan da ne znas kad da stanes, ovaj blog je stvarno otisao dodjavola. ipak si bio tu pre svog ovog olosa koji te, nadam se, nije povukao dole (ove veselice, carliji i ostali)

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:00 26.12.2018

Re: Poštovani

ja ti lepo tamo objasnila,


e fala ti ko sestri kad si mi objasnila.
Endži, stvarno ne kapiraš, ajd da ne raspravljamo i ovde.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:10 26.12.2018

Re: Poštovani

gosn Sabic nema ni razloga ni potrebe da reaguje na ovo vase drmusanje kaveza, ali je ipak reagovao, i uvazite to aman, bar u tragovima. ne zbog njega nego zbog sebe.


Evo sav treperim od tog reagovanja, sutra ću da se hvalim po komšiluku.
Uvažio sma ga i pre nego što je reagovao, rekao da ima i dosta pozitivnog ali zamisli jebote, drznuo se da kažem da nije idealno.
Sram me bilo.

tebi Sabic nije duzan da ispostavlja racune


Da, nije.
I uopšte, otkud građanima ideja da očekuju da im državni činovnici polažu račune.
nadam se da si ga ti pravio u svom okruzenju

Nisam i to nikoga ne treba da bude briga, jer ja radim posao koji se ne tiče nikoga drugoga do mene i moje porodice, nisam se kandidovao ni za kakvu funkciju, ne plaća me niko pa mogu kako hoću.
gosn Sabicu je bio poveren posao i on je taj posao uradio na nacin i s kvalitetom o kome niko nije mogao ni da sanja, i mi ostali smo ovde dosli da mu se zahvalimo zbog toga.

I da se slučajno neko nije usudio da mu traži manu.
a ako si postao toliko nevaspitan da ne znas kad da stanes,

Stao sam, ali evo pitate me pa pomislih da je red da vam odgovorim
Ili je trebalo da ćutim islušam vaše pridike?
aureus aureus 01:16 26.12.2018

Re: Poštovani

visnja92
gosn Sabic nema ni razloga ni potrebe da reaguje na ovo vase drmusanje kaveza, ali je ipak reagovao

Sa dosta stvari se slažem, jedino sa ovim dijelom imam određenih problema.

Naime, čini mi se da bi svako ko piše blogove na jednom ovakvom mjestu (gdje je raspava česta i očekivana) trebalo u nekoj mjeri da priča sa komentatorima.

Jer ako ne komunicira - rizikuje da ga ljudi dožive kao arogantnog i da mu ne dolaze na blog - a blog se valjda piše da bi ga što više ljudi vidjelo.
U suprotnom, pišete papirni dnevnik ili tekstove na nekoj platformi na kojoj je jasno da autor neće razmjenjivati komentare sa čitaocima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:48 26.12.2018

Re: Poštovani

Ma lako ćemo za pivo, mani se toga.
O kom preformulisavanju govoriš?


Opet si nešto umislio. Piše ti lepo i jasno u komentaru.

Ne moraš ni meni, ali red bi bio da se bar izviniš gosn' Šabiću, umesto što si samo u letu preformulisao pritužbe da ti je, umesto ignorisanja, posvetio jedva jedan ili dva komentara, u kojima ne piše ništa konkretno (ne teraj me da citiram, ovo sam napisao po sećanju).


A primeti i to da si svoju kurčevitu tvrdnju na endžinom blogu - da je Poverenik državna institucija a ne jedna osoba, te da je to što se jedino on pojavljuje u javnosti i što se ne zna nizakoga iz njegovog tima, dokaz da je loše obavljao taj posao (što je bar na tri mesta netačna tvrdnja, koju je prvi odvalio čarli, koji veze sa mozgom nema, što sam i tamo pokušao da ti objasnim) a ovde si to, dakle tu svoju netačnu tvrdnju, snishodljivo preformulisao u pitanje, na koje si dobio odgovor identičan onom što ti je i tamo kod endži rečeno.

Znači, huči, pre nego što uzmeš da odmotavaš anakondu, gledaj da malo pažljivije pratiš, onda da malo manje učitavaš, lažeš i palamudiš, i da izbegavaš jeftine psihoanalize iz Praktične žene i Bazara, to pogotovu, a ovde imaš i listu za izvinjavanje zbog više počinjenih bezobrazluka, plus izgubljena gajba piva za izuzetno podlu insinuaciju na račun Šabićeve voljnosti da razgovara, tako da treba da kreneš sa namirivanjem obaveza na vreme, dosta ih se nakupilo u ova dva bloga.

Inače, ja sam, kao i većina drugih, ovde hteo samo da se zahvalim Šabiću za posao koji je, po meni, dobro radio, i to sam i napisao u jednoj reči, bez ikakvih očekivanja od njega u suprotnom smeru. Sve ostalo što sam napisao se odnosilo samo na ovo tvoje i predatorovo uporno proseravanje na oba bloga.





softelectronics_e softelectronics_e 10:03 26.12.2018

Re: Poštovani

vishnja92
populizmom zovemo sasvim različite stvari.

naravno.
ti si naviknut na populizam u toj meri da ne razumes sta ta rec znaci.

isto kao, naprimer, onaj koji trazi da naucnici u tri reci objasne zasto vakcine nisu stetne i zasto su korisne, i da to odmah objasne svim ljudima na planeti na jednako razumljiv nacin kao sto on prica da morbili izazivaju autizam.

gosn Sabic nema ni razloga ni potrebe da reaguje na ovo vase drmusanje kaveza, ali je ipak reagovao, i uvazite to aman, bar u tragovima. ne zbog njega nego zbog sebe.

tebi Sabic nije duzan da ispostavlja racune niti je duzan da pravi "vidljiv tim" (nadam se da si ga ti pravio u svom okruzenju), ili da radi bilo sta sto bi prijalo tvom otuznom totalitaristickom i populistickom senzibilitetu.

gosn Sabicu je bio poveren posao i on je taj posao uradio na nacin i s kvalitetom o kome niko nije mogao ni da sanja, i mi ostali smo ovde dosli da mu se zahvalimo zbog toga.

a ako si postao toliko nevaspitan da ne znas kad da stanes, ovaj blog je stvarno otisao dodjavola. ipak si bio tu pre svog ovog olosa koji te, nadam se, nije povukao dole (ove veselice, carliji i ostali)


Strašno!
Kakav totalitarni pristup sa 'nebeskih svodova' dostojan najboljih tradicija komunjarizma.
Kakvo đubre neko može da bude da napiše nešto ovako - imenujući jedan deo blogera ološem. (Sebe izuzimam, jer dozvoljavam da neko može za mene da misli da sam ološ).
No, taj neko, a u ovom slučaju ti - mora da bude spreman da na ovakvu ekscitaciju dobije odgovarajuću reakciju.
A što sam ja već, delimično, iznad učinio.
Na žalost, komunjarski sinkretički duh, koji očekuje bezuslovno potčinjavanje jednoj volji je tako omiljen raznim 'modernistima' koji će sa suverenih visina da pljuckaju, u svojoj uzvišenosti, po drugima.
Prema tome, ološu, kako si mene, i neke ostale, oslovila - što se mene tiče, takve kao ti sam otkačinjao sa one stvari masu puta u životu - i pretekao.
I da ponovim - sa takvim ološem kao što si ti, sklonom takvom nipodaštavanju i etiketiranju, ponekada, mimo moje volje, mora da se popriča na jezikom tebi (i vama takvima) jedino razumljivim.
Istina, pomalo se i čudim 'novovercima' da ne reaguju na ove tvoje eklatantne splačine.
softelectronics_e softelectronics_e 10:11 26.12.2018

Re: Poštovani

srdjan.pajic
Ma lako ćemo za pivo, mani se toga.
O kom preformulisavanju govoriš?


Opet si nešto umislio. Piše ti lepo i jasno u komentaru.

Ne moraš ni meni, ali red bi bio da se bar izviniš gosn' Šabiću, umesto što si samo u letu preformulisao pritužbe da ti je, umesto ignorisanja, posvetio jedva jedan ili dva komentara, u kojima ne piše ništa konkretno (ne teraj me da citiram, ovo sam napisao po sećanju).


A primeti i to da si svoju kurčevitu tvrdnju na endžinom blogu - da je Poverenik državna institucija a ne jedna osoba, te da je to što se jedino on pojavljuje u javnosti i što se ne zna nizakoga iz njegovog tima, dokaz da je loše obavljao taj posao (što je bar na tri mesta netačna tvrdnja, koju je prvi odvalio čarli, koji veze sa mozgom nema, što sam i tamo pokušao da ti objasnim) a ovde si to, dakle tu svoju netačnu tvrdnju, snishodljivo preformulisao u pitanje, na koje si dobio odgovor identičan onom što ti je i tamo kod endži rečeno.

Znači, huči, pre nego što uzmeš da odmotavaš anakondu, gledaj da malo pažljivije pratiš, onda da malo manje učitavaš, lažeš i palamudiš, i da izbegavaš jeftine psihoanalize iz Praktične žene i Bazara, to pogotovu, a ovde imaš i listu za izvinjavanje zbog više počinjenih bezobrazluka, plus izgubljena gajba piva za izuzetno podlu insinuaciju na račun Šabićeve voljnosti da razgovara, tako da treba da kreneš sa namirivanjem obaveza na vreme, dosta ih se nakupilo u ova dva bloga.

Inače, ja sam, kao i većina drugih, ovde hteo samo da se zahvalim Šabiću za posao koji je, po meni, dobro radio, i to sam i napisao u jednoj reči, bez ikakvih očekivanja od njega u suprotnom smeru. Sve ostalo što sam napisao se odnosilo samo na ovo tvoje i predatorovo uporno proseravanje na oba bloga.


U odnosu na boldovano, moram da te priupitam da li si ti samo danas tupav ili šta je u pitanju?
Ono što sam ja rekao je sledeće:
- Šabić je bio najmanje loša institucija
- Šabić nije impersonalizovao funkciju Poverenika (mislim da bi ti trebalo da znaš šta znači impersonalizovati, ipak si u engleskom govornom području)
- funkciju Poverenika bi trebalo ukinuti (kao i sve, uostalom, para-državne entitete). Te poslove prepustiti skupštinskom odboru, koji bi vodio poslanik iz opozicionog saziva.
- kada čujem da se neka pozicija poziva na nezavisnost, a nastala kao direktna posledica zakona izglasana glasovima izabranih narodnih poslanika, meni krene mučnina u stomaku. Nezavisan može da bude huči, predator, ja (dok sam bio privatnik), ti ... i slično.

Dakle, pošto si mi rekao da nemam veze sa mozgom, evo i ja sam tebi napravio siže onoga o čemu sam pisao.
I da - puna podrška svima onima na blogu koji postavljaju pitanja Šabiću (i bilo kome drugome).
tasadebeli tasadebeli 10:17 26.12.2018

Re: Poštovani

vishnja92
Od početka ove priče, tamo kod Endži, moja osnovna zamerka je da je institucija poverenika previše personalizoana, da se niko osim Šabića nije pojavljivao u javnosti, da pojma nemamo kakvi ljudi rade tamo, da se ne vidi tim nego pojedinac, i sve što iz toga proizilazi, da ne ponavljam više.


ti, zapravo, Sabicu zameras odsustvo populizma

ovaj blog je osvojio divna prostranstva, nemam reci.

ps
pozdrav za Bilija, Endzi, Frija i ostale koji i dalje nisu gadljivi. i Sabana, naravno



a ako si postao toliko nevaspitan da ne znas kad da stanes, ovaj blog je stvarno otisao dodjavola. ipak si bio tu pre svog ovog olosa koji te, nadam se, nije povukao dole (ove veselice, carliji i ostali)



Извини, Вишња, само једно питање.

Нема везе са господином Шабићем (зна то Енџи), него има везе са Блогом Б92, па само тако посредно може да има везе са господином Шабићем

А зашто ти (и ови побројани које поздрављаш као и још неки од староседелаца Блога Б92) мислиш да Блог треба да буде место на коме ће се окупљати искључиво истомишљеници?

(Отуд вероватно и она кукњава и нарицање за "старим добрим временима" на Блогу Б92.)

У чему је смисао у таквом поимању Блога Б92?

Зар не би онда био ненормално досадно место на нету на којем би се на крају размењивали кухињски рецепти и причало о кучићима?

Озбиљно те питам, не зезам се. Стварно ми није јасно такво схватање шта то треба да буде Блог Б92.

Чему онда Блог?

Чему простор за коментарисање?

Нека свако лепо окачи свој ауторски текст, закључа коментаре и мирна Бачка.

И као последицу таквог поимања Блога Б92 примећујем да се много, заиста много њих који важе за староседеоце Блога Б92, више не јављају јер не трпе неистомишљенике.

У чему је штос?

Зар треба свако да се затвори само у свој мисаони простор као у неку кутију не слушајући друге који можда ипак имају нешто добрто и ваљано да кажу?

Па како ћемо онда сви заједно напредовати у било чему?

Извини, само стварно не могу то да схватим...

Поделе на Ми и Они... Они који су били Пре и они који су дошли После... Поделе на таборе, племена... К'о у првобитној људској заједници пре толико миленијума...

Стварно не могу да схватим.

Па ваљда овде на Блогу Б92 свако говори искључиво за себе и у своје име?

Из фебруара 2018.






softelectronics_e softelectronics_e 10:22 26.12.2018

Re: Poštovani

tasadebeli
vishnja92
Od početka ove priče, tamo kod Endži, moja osnovna zamerka je da je institucija poverenika previše personalizoana, da se niko osim Šabića nije pojavljivao u javnosti, da pojma nemamo kakvi ljudi rade tamo, da se ne vidi tim nego pojedinac, i sve što iz toga proizilazi, da ne ponavljam više.


ti, zapravo, Sabicu zameras odsustvo populizma

ovaj blog je osvojio divna prostranstva, nemam reci.

ps
pozdrav za Bilija, Endzi, Frija i ostale koji i dalje nisu gadljivi. i Sabana, naravno



Извини, Вишња, само једно питање.

Нема везе са господином Шабићем (зна то Енџи), него има везе са Блогом Б92, па само тако посредно може да има везе са господином Шабићем

А зашто ти (и ови побројани које поздрављаш као и још неки од староседелаца Блога Б92) мислиш да Блог треба да буде место на коме ће се окупљати искључиво истомишљеници?

(Отуд вероватно и она кукњава и нарицање за "старим добрим временима" на Блогу Б92.)

У чему је смисао у таквом поимању Блога Б92?

Зар не би онда био ненормално досадно место на нету на којем би се на крају размењивали кухињски рецепти и причало о кучићима?

Озбиљно те питам, не зезам се. Стварно ми није јасно такво схватање шта то треба да буде Блог Б92.

Чему онда Блог?

Jao Taso.
Pa koga ti to ozbiljno pitaš?
Nemoj da se ponižavaš u životu!
Šta ti je to potrebno?
tasadebeli tasadebeli 10:37 26.12.2018

Re: Poštovani

softelectronics_e


Jao Taso.
Pa koga ti to ozbiljno pitaš?
Nemoj da se ponižavaš u životu!
Šta ti je to potrebno?




Разумем ја тебе шта ми говориш, али пробај да ти разумеш и мене...

Не понижавам се. Вишњу познајем одавно. Не лично, као што уосталом ни тебе лично не познајем нити икога са овог Блога Б92 осим њих двојице које сам последњи пут видео пре 30 и кусур година и верујем да се данс не бисмо препознали да се којим случајем сретнемо на улици.

Али сам се са Вишњом раније дописивао као што се и са тобом понеки пут дописујем. И поштујем је. Да је не поштујем, не бих јој ни постављао ово питање. Игнорисао бих је. Али то не радим као што ни теби то не радим.

Поставио сам то питање сасвим озбиљно јер је то нешто што примећујем на Блогу Б92 и о чему размишљам често (јер је честа појава на Блогу Б92) пошто је овај Блог и једина друштвена мрежа на којој сам икада учествовао, па ми није баш свеједно када и ту препознајем неке ствари које видим у RL око себе јер сам скапирао да су људи у просеку овде ипак паметнији од тог просека у мом RL.

Дакле, Чарли, постављање питања када ти нешто није јасно некоме кога сматраш пријатељем па макар и у виртуелном свету, за мене није никако понижавање, него нормална међуљудска комуникација којом се можда могу решавати неке ствари.

Кад нам је већ језик (говорни и писани) подарен да се њиме разликујемо од свих осталих живих бића на овој планети за која до сада знамо.

Па нека сада ово свако тумачи како год хоће (сасвим сам свестан да неки људи у свом систему вредности и схватања света и других људи око себе добре намере често тумаче као будалесање и глупост, мањак интелигенције), ја рекох искрено шта мислим о том питању Блога Б92 (којег не желим да прихватим искључиво као неко поље за политичке и политикантске обрачуне) и нашег егзистирања њему.
softelectronics_e softelectronics_e 10:43 26.12.2018

Re: Poštovani

tasadebeli
softelectronics_e


Jao Taso.
Pa koga ti to ozbiljno pitaš?
Nemoj da se ponižavaš u životu!
Šta ti je to potrebno?



Не понижавам се. Вишњу познајем одавно. Не лично (као што уосталом ни тебе лично не познајем), али смо се раније дописивали као што се и са тобом понеки пут дописујем. И поштујем је. Да је не поштујем, не бих јој ни постављао ово питање.

Поставио сам то питање сасвим озбиљно јер је то нешто што примећујем на Блогу Б92 и о чему размишљам често (јер је честа појава на Блогу Б92) пошто је овај Блог и једина друштвена мрежа на којој сам икада учествовао, па ми није баш свеједно када и ту препознајем неке ствари које видим у RL око себе јер сам скапирао да су људи у просеку овде ипак паметнији од тог просека у мом RL.

Дакле, Чарли, постављање питања када ти нешто није јасно некоме кога сматраш пријатељем па макар и у виртуелном свету, за мене није никако понижавање, него нормална међуљудска комуникација којом се можда могу решавати неке ствари.

Кад нам је већ језик (говорни и писани) подарен да се њиме разликујемо од свих осталих живих бића на овој планети за која до сада знамо.

Па нека сада ово свако тумачи како год хоће (сасвим свестан да неки људи у свом систему вредности и схватања света и других људи око себе добре намере тумаче као будалесање и глупост, мањак интелигенције), ја рекох искрено шта мислим.

Meni ništa drugoo ne preostaje nego da se saglasim sa ovom tvojom izjavom - ko sam ja da ti u ovome oponiram?

No, baš zato što si ti jedan od trojice ljudi sa kojima imam komunikaciju - i ne samo zbog toga, nego i zbog onoga što sam rekao da bih voleo da si ti bio jedan od Učitelja moje dece - a imala su sjajne Učitelje, nego i zbog toga što sam poprilično oprezan kada su u pitanju 'ibermenšovi', bilo sa bloga, bilo šire.
Moja sloboda je moja stečevina - i ja je ne dam 'pokondirenim tikvama'.
tasadebeli tasadebeli 10:50 26.12.2018

Re: Poštovani

softelectronics_e

No, baš zato što si ti jedan od trojice ljudi sa kojima imam komunikaciju



Е, видиш, то је оно што мене мучи...

Зашто од толико људи овде присутних "само са тројицом" имати комуникацију, а остатак да нам протекне у непрестаном кевтању, лајању, режању и уједању уместо у некој комуникацији која би имала смисла да се не бисмо после тога осећали празни као што се и осећамо када улудо трошимо своје време?

А не треба ту пуно. Пристојност и поштовање личности саговрника (за коју сам убеђен да је сви овде присутни имају у директној комуникацији лицем у лице у свом RL) без обзира на то шта ко мисли о нечему, сасвим је довољна за почетак.
predatortz predatortz 11:09 26.12.2018

Re: Poštovani

Sve ostalo što sam napisao se odnosilo samo na ovo tvoje i predatorovo uporno proseravanje na oba bloga.


Ne znam puno o našem domaćinu.
Ipak, ono koliko sam do sada ukačio o njemu, a to se bazira na saznanjima iz medija i na ovom mestu, ne liči mi na čoveka kojem trebaju čuvari "lika i dela" koji će iz, iz bloga u blog, juriti komentare koji im se ne dopadaju, nazivati ljude pičkicama, vređati, ponižavati i palanački im se podsmevati.

Huči i ja smo pokazali da umemo da na pristojan način pitamo ono što nam se ne čini logičnim, domaćin je pokazao da na pristojan način ume da odgovori na ta naša pitanja.

Vi, pljuvači, čuvari svetlosti, zapišavači, ste višak. Samo, vi to ne kontate.
softelectronics_e softelectronics_e 11:55 26.12.2018

Re: Poštovani

tasadebeli
softelectronics_e

No, baš zato što si ti jedan od trojice ljudi sa kojima imam komunikaciju



Е, видиш, то је оно што мене мучи...

Зашто од толико људи овде присутних "само са тројицом" имати комуникацију, а остатак да нам протекне у непрестаном кевтању, лајању, режању и уједању уместо у некој комуникацији која би имала смисла да се не бисмо после тога осећали празни као што се и осећамо када улудо трошимо своје време?

А не треба ту пуно. Пристојност и поштовање личности саговрника (за коју сам убеђен да је сви овде присутни имају у директној комуникацији лицем у лице у свом RL) без обзира на то шта ко мисли о нечему, сасвим је довољна за почетак.

Šta reći, a ne složiti se sa rečenim.

Uz blagi aneks - da je komunikacija bilateralna relacija.
softelectronics_e softelectronics_e 13:23 26.12.2018

Re: Poštovani

angie01
зна то Енџи



brate mili, ti imas instlirano endzi, kada otvoris opciju za komentarisanje!?

...inace, kada me vec pominjes, pojma nemam sta to znam,... i ne bih se mesala u ovo sto uporno, 100. put vrtite u krug.

Što se ne bi mešala?
Pa kako da razrešimo to o čemu se vrtimo u krug bez tvoga doprinosa?
freehand freehand 13:37 26.12.2018

Re: Poštovani

Поставио сам то питање сасвим озбиљно јер је то нешто што примећујем на Блогу Б92 и о чему размишљам често (јер је честа појава на Блогу Б92) пошто је овај Блог и једина друштвена мрежа на којој сам икада учествовао, па ми није баш свеједно када и ту препознајем неке ствари које видим у RL око себе јер сам скапирао да су људи у просеку овде ипак паметнији од тог просека у мом RL.

Ovo je pesmica koju si napisao pre nekoliko godina, sačuvao negde i do sada kopipejstovao bar stotinak puta, u proširenoj verziji u obliku nekoliko blogova.
Prosto ne mogu da poverujem da ovo kuckaš svaki put, fasovaćeš artritis potpuno nepotrebno.
tasadebeli tasadebeli 14:36 26.12.2018

Re: Poštovani

softelectronics_e

Uz blagi aneks - da je komunikacija bilateralna relacija.



Е, то!

tasadebeli tasadebeli 14:37 26.12.2018

Re: Poštovani

angie01
зна то Енџи



brate mili, ti imas instlirano endzi, kada otvoris opciju za komentarisanje!?

...inace, kada me vec pominjes, pojma nemam sta to znam,... i ne bih se mesala u ovo sto uporno, 100. put vrtite u krug.



ОК, извини што те нисам пре тога питао, а позвао сам се на тебе као сведока да оно што сам напшисао нема никакве везе са господином Шабићем.
tasadebeli tasadebeli 14:42 26.12.2018

Re: Poštovani

freehand
Поставио сам то питање сасвим озбиљно јер је то нешто што примећујем на Блогу Б92 и о чему размишљам често (јер је честа појава на Блогу Б92) пошто је овај Блог и једина друштвена мрежа на којој сам икада учествовао, па ми није баш свеједно када и ту препознајем неке ствари које видим у RL око себе јер сам скапирао да су људи у просеку овде ипак паметнији од тог просека у мом RL.

Ovo je pesmica koju si napisao pre nekoliko godina, sačuvao negde i do sada kopipejstovao bar stotinak puta, u proširenoj verziji u obliku nekoliko blogova.
Prosto ne mogu da poverujem da ovo kuckaš svaki put, fasovaćeš artritis potpuno nepotrebno.



Како ти рече оно Веселица?


ti si zlo ovog mesta, tačnije - frustracija je teško duševno obolenje.



Она је прилично блага у својој оцени... Дијагнози...

Мени то на шта она мисли пре изгледа као неки малигнитет овог Блога Б92.
freehand freehand 14:46 26.12.2018

Re: Poštovani

tasadebeli
freehand
Поставио сам то питање сасвим озбиљно јер је то нешто што примећујем на Блогу Б92 и о чему размишљам често (јер је честа појава на Блогу Б92) пошто је овај Блог и једина друштвена мрежа на којој сам икада учествовао, па ми није баш свеједно када и ту препознајем неке ствари које видим у RL око себе јер сам скапирао да су људи у просеку овде ипак паметнији од тог просека у мом RL.

Ovo je pesmica koju si napisao pre nekoliko godina, sačuvao negde i do sada kopipejstovao bar stotinak puta, u proširenoj verziji u obliku nekoliko blogova.
Prosto ne mogu da poverujem da ovo kuckaš svaki put, fasovaćeš artritis potpuno nepotrebno.



Како ти рече оно Веселица?


ti si zlo ovog mesta, tačnije - frustracija je teško duševno obolenje.



Она је прилично блага у својој оцени... Дијагнози...

Мени то на шта она мисли пре изгледа као неки малигнитет овог Блога Б92.

Зашто од толико људи овде присутних "само са тројицом" имати комуникацију, а остатак да нам протекне у непрестаном кевтању, лајању, режању и уједању уместо у некој комуникацији која би имала смисла да се не бисмо после тога осећали празни као што се и осећамо када улудо трошимо своје време?

А не треба ту пуно. Пристојност и поштовање личности саговрника (за коју сам убеђен да је сви овде присутни имају у директној комуникацији лицем у лице у свом RL) без обзира на то шта ко мисли о нечему, сасвим је довољна за почетак.
angie01 angie01 15:55 26.12.2018

Re: Poštovani

ОК, извини што те нисам пре тога питао, а позвао сам се на тебе као сведока да оно што сам напшисао нема никакве везе са господином Шабићем.


izvini, je l sam nesto propustila, po kom osnovu bi ja trebalo da svedocim o tome sta si ti mislio ili nisi?!...iskreno, pojma nemam u cemu je stvar, a opsrevacije ovog tipa o blogu, starosedeocima i ovim drugim, legitimnosti:), ugrozenosti i slicno, su mi posle onolikog ponavljanja u raznim prilikama i neprilikama, toliko dosadile, da ne pominjem da su koncipirane prilicno besmisleno, sa nekom Cvorovicevskom vizurom, da ih samo preskacem,

a jos tu vizuru upotrebiti u kontekstu komentara vezanog za aktuelni slucaj o Povereniku, koji je nastao prilicno uobicajenim metodama silovanog kontriranja, bez obzira na cinjenice, objasnjavanja i nudjenja validnih izvora za info, sa nerazumnom upornoscu, vozenja slaloma kroz komentare, izvrtanjem recenog, kako svojih, tako i tudjih reci, pa do uobicajenog vredjanja i optuzbi na racun neistomisljenika- meni licno je previse.

bazirati kritiku na licnom zamisljaju i to nekonstruktivnu za nesto sto je funkcionisalo za dobrobit ovog drustva i nemati ideju sa se o cinjenicama informise i razume materija- dovelo je do potpunog haosa u razgovoru o jedinoj dobroj stvari, koja je jos u naoj zemlji opstajala, kao da je bio cilj da se i ona obsemisli.( a idolopoklonici su se usudili da je uoce i pohvale i zhvale se:)

...sad ti nastavi dalje o pravu na misljenje, slobodi govora, cak i spamovanih gluposti i histericnog iskakanjem uvredama u 100 komentara,....i da evo starosedeoci, bla, bla,...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana