Ljudska prava

"BRIGA" ZA ZASTAVU

Freedom of Information RSS / 27.06.2017. u 14:13

Piše: Rodoljub Šabić

            Pre sat ili dva, predsednik Republike Aleksandar Vučić, na konferenciji za medije, komentarisao je moj lični stav u vezi sa najavljenim trošenjem 200 miliona dinara radi podizanja 120 metara visokog jarbola, na kome bi trebalo da se nalazi ogromna zastava, rečima "oni koji ništa ne rade, znaju samo da kritikuju".

            Predsednik se na taj način upustio i u neosnovano diskvalifikovanje i mene lično, i što je mnogo bitnije, institucije koju predstavljam, što je, mislim, sasvim nekorektno i neprimereno ustavnoj poziciji i ulozi predsednika.

            Istina, nažalost, to nije nešto posebno novo. Odavno je evidentna i sve je izrazitija spremnost i potreba predsednika da totalno subjektivno, bez kriterijuma brani sebi bliske ljude, čak i u situacijama kad postoje, najblaže rečeno, sumnje da su ti ljudi u sukobu sa zakonom, a da, što je još gore, istovremeno vređa i omalovažava svakog ko se usudi da iznese bilo kakvo mišljenje koje nije u potpunoj, servilnoj saglasnosti sa njegovim.

             Na društvenoj mreži Tviter sam, povodom namere, da se 200 miliona dinara potroši za podizanje jarbola u Beogradu, postavio pitanje, odnosno otvorio anketu, sa ponuđenim opcijama - prihvatljiva je, nije prihvatljiva, besmislena je. Uzgred budi rečeno, velika većina opredelila se za ovu poslednju.(Od oko 2000 ljudi koji su glasali 11% je ideju sa jarbolom smatralo prihvatljivom, 23% neprihvatljivom a 63% besmislenom.)

            Ali, postoji nešto mnogo nekorektnije od predsednikovog osionog stava prema mom mišljenju ili mišljenju većine građana. To je ekstremno nekorektna insinuacija da oni koji su protiv ideje sa jarbolom koji košta 200 miliona, imaju nešto "protiv srpske zastave". Našu zastavu sasvim sigurno ne volim i ne poštujem ništa manje nego predsednik, ali mislim da ne mora da visi sa jarbola, umesto koga se, na primer, može kupiti magnetna rezonanca za neku zdravstvenu ustanovu ili za neku bolnicu, ili nešto slično, smisleno. A oni kojima je jako važno da zastava bude na ogromnoj visini mogli bi npr. da se zadovolje sa tim da je istaknu na pilonu mosta na Adi, ako se ne varam, i višem od 120 metara. I kad smo već kod "brige" za zastavu, sugerišem im da prošetaju npr. Savskom promenadom, na koju su često ponosni, i da vide u kakvom su jadnom, nedopustivo lošem stanju zastave koje tamo ističu.

            Moj apsolutno kritički stav, na koji kao i svaki građanin imam pravo, odnosi se na ideju da se 200 miliona dinara potroši za nekakav jarbol. To, sa poštovanjem naše zastave, nema baš nikakve veze. A o potrebi da se nacionalni simboli koriste na tužno ekstravagantan način, mislim isto što je pre više od 150 godina mislio dobri Jovan Sterija Popović i sjajno opisao u svojim "Rodoljupcima".



Komentari (239)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

g.radicevic g.radicevic 15:18 27.06.2017

zlatno doba satire

u Srbiji nikad ne prolazi

mislim isto što je pre više od 150 godina mislio dobri Jovan Sterija Popović i sjajno opisao u svojim "Rodoljupcima".


ima materijala za nove Nušiće i Sterije i Domanoviće.... više nego ikad



qrlederupe qrlederupe 15:28 27.06.2017

Novi Dometi u Dnu

Ma pljačkanje naroda i falusni simboli impotentnih malih diktatorčića sirotih sivih, to je već ovde "Given", ali me baš zanimalo kako li će podmudna podrška diktatorčića sirotog sivog, da obrne stvar e da bi Odbranio "istog".

I naravno, Odbrana je da Šabić ima mesečnu platu veću od 200 milijuna dinara (odnosno da je cijena Falusa za Zastavu manja od Šabićeve mesečne nadoknade)!

Dakle - ili Šabić (i ostali) ne znaju kolik košta Falus za Zastavu (najviši u Regionu i Kosmosu) ili Krele ne zna da računa, ili ako i zna, nije ga briga da laže.

So, ko laže?

makemyday makemyday 16:41 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Tužni Krstić, bivši savetnik predsednika za ko zna šta i bivši i najbolji drug predsednika a sad providni bot i kobajagi marketinški stručnjak već je to obrisao sa twittera. Koliko god da je glup čak i on je uspeo da ukapira da je promašio za samo 1000 puta! Bolid!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:49 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

već je to obrisao sa twittera.

Ne, nije obrisao: https://twitter.com/Krle22/status/879704461136023552
makemyday makemyday 17:02 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Hvala, nisam našao pa sam pomislio da je brisao. Ali eto nije, znači da sam mu pamet precenio. A "marketnški stručnjak", u zadnje vreme čak i "politički analitičar" medije ne prati, video sam više tekstova u kojim Mali naglašava da su za jarbol i zastavu "obezbedili"200 miliona. Ej, oni su obezbedili.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:17 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Hvala, nisam našao pa sam pomislio da je brisao. Ali eto nije, znači da sam mu pamet precenio. A "marketnški stručnjak", u zadnje vreme čak i "politički analitičar" medije ne prati, video sam više tekstova u kojim Mali naglašava da su za jarbol i zastavu "obezbedili"200 miliona. Ej, oni su obezbedili.

Пре више месеци-пола године присуство сам на Ушћу (сада ми је јасно) контролном бушењу, за темеље. Могуће да ће да "падне" неки тендер као за јавну расвету или онај лавабо на Славији.
qrlederupe qrlederupe 18:09 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Могуће да ће да "падне" неки тендер као за јавну расвету или онај лавабо на Славији.


Ili kao za - Koncesiju na 25 godina, za "Urbanu opremu"

http://www.beograd.rs/images/file/8dfa758cf2df03aed8fd36bec09285f5_9714051532.pdf

što je ogromna količina para koje će Koncesionar da pljačka od budžeta grada, tj. građana (koga zanima šta će sve da bidne - http://www.beograd.rs/images/file/02469487a467dbfce4806d161f057514_5686058288.pdf )

A Koncesiju je dobila Reklamna Agencija iz Dositejeve 20, Alma Quatro (Švicarski vlasnik APG SGA - Out of Home advertising) http://www.beograd.rs/images/file/b0242ed96b5765ed8d7369081147a0d7_4302670558.pdf

qrlederupe qrlederupe 18:21 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

video sam više tekstova u kojim Mali naglašava da su za jarbol i zastavu "obezbedili"200 miliona. Ej, oni su obezbedili.


Kao npr. ovde

http://blok-vesti.com/srbija-u-sjajnom-drustvupo-visini-jarbola/

A "obezbedili" su - negde su izbunarili u Rebalansu (garantovano pod "Poboljšanje Životne Sredine" )

http://www.beograd.rs/images/file/456d7ce14facb21ffd0f96429f60b22a_8636182907.pdf
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:25 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Ili kao za - Koncesiju na 25 godina, za "Urbanu opremu"

Која је логика да буде 25 година концесија?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:26 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

A "obezbedili" su - negde su izbunarili u Rebalansu (garantovano pod "Poboljšanje Životne Sredine" )

Да ли је објављен тендер за јарбол?
qrlederupe qrlederupe 19:29 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Ne, nije obrisao


Ne, samo kao i uvek do sada, blokira one koji mu (do)kažu da nije u pravu
qrlederupe qrlederupe 19:33 27.06.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Predrag Brajovic
Ili kao za - Koncesiju na 25 godina, za "Urbanu opremu"

Која је логика да буде 25 година концесија?


Pa da se Vlasi ne dosete, ili da ispoštuju neke EU propise (pošto su tender - na koji se, ako dobro čitam, javila samo jedna jedina firma, Slučajni Dobitnik - objavili i u EU glasilu) ili zato što tako odgovara Dobitniku, a možda i zato što im je trebala upravo cifra od 10 miliona evra koju Dobitnik mora da calne kao avans (a onda će dobri građani Beograda to duplo da mu vrate) a ta cifra se dobija nekom već matematikom koja onda daje rezultat od 42 - ili u ovom slučaju 25!

PS - Bogdanović i Srđa Popović, tadašnji Vlasnik Sektora za Ekologiju Grada Beograda, su hteli da daju Ratno Ostrvo (ne celo, nego samo pola na kome bi bili diskoteke, akvaparkovi, sportski tereni, kafići - ma kao što je sada na Adi) na Koncesiju od 99 godina. Pa se to na sreću izjalovilo, jer Eko GG Firma (bez zaposlenih i bez ičega) koja je trebala biti Sretni Dobitnik, napravila neko sranje i pobegla (obaška počela nezgodna pitanja - a da zašto Grad i Zemun da snose prvih par stotina milijuna troškova). Ostao neki "sitan" dug vezan za Eko Festival na Lidu, koji su Dobri Građani Beograda velikodušno pokrili. Onda Bogdanović umro, finansijske uzde DS-a prešle u ruke tamošnjih Sretnih Dobitnika, a Srđa se manuo takvih (direktnih i svima viljdivih) vrsta "poslića".
qrlederupe qrlederupe 10:09 28.06.2017

Re: Kakvi Jedan, Stotine!

Predrag Brajovic
A "obezbedili" su - negde su izbunarili u Rebalansu (garantovano pod "Poboljšanje Životne Sredine" )

Да ли је објављен тендер за јарбол?


Što reče koonovećbeše, vozeći se Autoputem - Kakvi Jedan! Stotine!





NB - Tekst Iskopan by Sanja Kuzmanović, Tx!
not2old2rock not2old2rock 21:11 01.07.2017

Re: Novi Dometi u Dnu

Kanda me NEKO čuva (i hvala mu na tome, valjda će mi to jednom reći?), pa ne mogu da komentarišem, ali jednom će neko shvatiti ko su zločinci
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:05 27.06.2017

Реторички обрти

Уобичајена реторичка стратегија Александра Вучића (па тако и целог СНСа) није да објашњава и образлаже поједине оспорене одлуке, већ да напада, истог трена, оне који њега или њих оспоравају. Ако бих, рецимо, ја сада написао да Београд личи на прљаву провинцијску касабу из предграђа историје, Вучић би узвратио:

-- Ето, неки нас нападају да је Београд прљав, а није им сметало пре, када су се арчиле народне паре да се ништа не уради, а сада када се ради, они свему налазе мане и примедбу!

На тај начин на разумну примедбу одговорено је политички остарашћеном оптужбом, која увек оног другог представља као непријатеља.

Постоји (притупаста) вера да је напредак једног друштва могућ без дијалога у њему, без прихватања свих као пуноправних грађана, непрекидним стварањем сукоба и избегавањем суочавања са заснованим примедбама оних других. То је стога што у визури СНС идеологије не постоји исправно и погрешно размишљање, већ наше и њихово. То је основна мера која садашња власт примењује.
niccolo niccolo 17:41 27.06.2017

Re: Реторички обрти

без дијалога у њему

U tom smislu - ja se zalažem da ta motka bude barem 125m, kako bi bila veća od Spire of Dublin. Mislim, ako bude samo 120 biće manja...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:55 27.06.2017

Re: Реторички обрти

niccolo
без дијалога у њему

U tom smislu - ja se zalažem da ta motka bude barem 125m, kako bi bila veća od Spire of Dublin. Mislim, ako bude samo 120 biće manja...

Da.
Ili kao ona u Sheboygan, Viskonsin, USA.
niccolo niccolo 17:58 27.06.2017

Re: Реторички обрти

A čujem da po Tadžikistanu i tako tim zemljama ima i većih...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:05 27.06.2017

Re: Реторички обрти

A čujem da po Tadžikistanu i tako tim zemljama ima i većih...

Ameri imaju kao našu.
Beda.
Ni ovde nas ne stižu.
Moj apsolutno kritički stav, na koji kao i svaki građanin imam pravo, odnosi se na ideju da se 200 miliona dinara potroši za nekakav jarbol.

Jbgt, kod njih imaš pravo na svoje mišljenje.
A ne kao kod nas.
Amateri.
blogov_kolac blogov_kolac 18:46 27.06.2017

Re: Реторички обрти

Predrag Brajovic
A čujem da po Tadžikistanu i tako tim zemljama ima i većih...

Ameri imaju kao našu.
Beda.
Ni ovde nas ne stižu.
Moj apsolutno kritički stav, na koji kao i svaki građanin imam pravo, odnosi se na ideju da se 200 miliona dinara potroši za nekakav jarbol.

Jbgt, kod njih imaš pravo na svoje mišljenje.
A ne kao kod nas.
Amateri.

Ova americka motka je samo oko 70 metara, i postavljena je na nekoj vetrometini u sred nedodjije gde vetar moze od nje da pravi atrakciju, a da pritom ne ometa pogled na bilo sta drugo u okruzenju. Na Gugletu moze da se procita podatak kako su rekord "sa najduzim" postavile narodne vlasti Turkmenistana, pa ih je ubrzo prestigla narodna vlast Severne Koreje, ali su i njih ubrzo prestigli Azerbejdzanci, a njih Tadzikistanci, da bi trenutni rekord preuzeli Saudijci prilikom inaguracije novog kralja iz 2014 sa visinom od 170 metara.

Ovim velelepnim planom da mi imamo najveci (a mozda i dva, jer mi imamo sluzbenu i narodnu zastavu, pa eto razloga da se podignu dva turbo-mega-grande jarbola), donekle cemo zaleciti bolnu ranu sto onomad ne izgradismo planirani najveci krst na planeti u Niš, pa je najveci na svetu sada u... Skopje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:31 27.06.2017

Re: Реторички обрти

Ova americka motka je samo oko 70 metara, i postavljena je na nekoj vetrometini u sred nedodjije gde vetar moze od nje da pravi atrakciju, a da pritom ne ometa pogled na bilo sta drugo u okruzenju.

Променио сам мотку,* она ми је сада од 120 (у метрима, наравно), а правила ју је, зарад властите промоције, једна приватна компанија.

*јућуб видео
pikuc pikuc 12:49 28.06.2017

Re: Реторички обрти

Predrag Brajovic
...![/i]
.... То је стога што у визури СНС идеологије не постоји исправно и погрешно размишљање, већ наше и њихово. То је основна мера која садашња власт примењује.


Hm,
Na neki način sam sebi uskaces u stomak.
Jer ovde(na blogu) se komentatori vode upravo time "mi" i "oni", "njihovo" i "naše".
Ja sam dugo mislio da je čovek u obavezi da pohvali nekoga coveka za njegov rad, za neku stvar koju je neki čovek dobro uradio isto onako kako se tom čoveku ukazuje na lošu stvar koju je uradio.
Shvatio sam da čovek nije obavezan da pohvali nekoga.
Ali je u obavezi ako sebe smatra čovekom, ljudom, da prizna isto to pravo onome koji ukazuje na suprotno od njega, na nečije dobre poteze i kvalitete.
Možda ne bi postojalo mi i oni , naše i njihovo kada bi smo imali konsenzus oko toga šta nam je važno i šta zelimo polazeći od toga da jedno društvo čine ljudi različitih želja i onoga što im je važno.
Dakle preduslov da se ljudi različitih želja i važnosti razumeju je da je svima važno očuvanje i napredak društva kojeg sami čine.
A to okreni obrni podrazumeva žrtvu svakog pojedinca, pozivanje na licnu odgovornost.
Pitanje je koliko smo spremni dati lične žrtve za društvo kome pripadamo?
draganstankovic draganstankovic 16:04 01.07.2017

Re: Реторички обрти

Saudijci prilikom inaguracije novog kralja iz 2014 sa visinom od 170 metara.



INAUGURACIJA nije mala stvar, to valja dobrano obeleziti nekim, u najmanju ruku herojskim i osobito visinskim (moze i u jardima ) poduhvatom !
Uzgred nije bilo ovoliko polemike oko Verkovog krsta (Stefanovic) u Kragujevcu valjda zato sto je kraci, bre, a nema ni zastave!

cerski
mariopan mariopan 06:24 03.07.2017

Re: Реторички обрти

cerski

aureus aureus 16:52 27.06.2017

Донт микс фрогс енд грандмадерс

Nema puno smisla dovoditi u vezu platu povjerenika sa cijenom nekog jarbola.
Povjerenik je živ čovjek koji radi koristan posao za društvo, a jarbol je tek puki predmet koji služi...da se na njega - okači jedan drugi predmet.

Čovjek bi sledeći logiku poznatog tviteraša mogao zaključiti da je još bolje ako se Šabiću oduzme čitava plata jer bismo na taj način došli do više novca za bolnicu, a možda bi mogla da se podignu dva jarbola.

Tako...Moram se u ovom slučaju staviti na stranu Šabića koga je besprizorno napao Vučić, a opanjkavao Krstić.

Imam i jedan prijedlog: da se Krstiću oduzme pola plate i da se onda od tog iznosa opremi VMA, Klinički Centar Srbije i beogradski domovi zdravlja, a od ostatka novca da se ispred Palate Srbije podigne dvanaest jarbola i na njih okače replike majice koju je Vučić nosio na dan inauguracije Borisa Tadića 2004. godine.

arianna arianna 17:19 27.06.2017

....

Što lepo ne okače zastavu na zgradi poslovnog centra "Ušće" ili na pilon mosta na Adi i poštede nas jarbola?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:33 27.06.2017

Re: ....

Što lepo ne okače zastavu na zgradi poslovnog centra "Ušće" ili na pilon mosta na Adi i poštede nas jarbola?

Јеси ли ти читала Шабићев текст? Или тек онако... убадаш?
Шабић
A oni kojima je jako važno da zastava bude na ogromnoj visini mogli bi npr. da se zadovolje sa tim da je istaknu na pilonu mosta na Adi, ako se ne varam, i višem od 120 metara.
mariopan mariopan 18:38 27.06.2017

Re: ....

arianna
Što lepo ne okače zastavu na zgradi poslovnog centra "Ušće" ili na pilon mosta na Adi i poštede nas jarbola?

Како онда даа мазну 200 милиона?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:01 27.06.2017

eh

ja sam za hologramski jarbol, ako rokne, neće nikog ubije
8c_competizione 8c_competizione 21:15 27.06.2017

Re: eh

Vesna Knežević Ćosić
ja sam za hologramski jarbol, ako rokne, neće nikog ubije


nadam se da onaj VazduPLOhovno strucnjak nece postaviti isti jarbol na prilaznim/poletnim putanjama aviona koji slecu/polecu sa Surcina/Bataje ...

pikuc pikuc 21:32 27.06.2017

Re: eh

8c_competizione
Vesna Knežević Ćosić
ja sam za hologramski jarbol, ako rokne, neće nikog ubije


nadam se da onaj VazduPLOhovno strucnjak nece postaviti isti jarbol na prilaznim/poletnim putanjama aviona koji slecu/polecu sa Surcina/Bataje ...



Avioni ne lete 120 metera iznad Ušća
Bez brige mislilo se o tome.

P.s.

Neki dan sam čitao u na jednoj internet stranici vesti intervju sa jednim arhitektom koji skreće izmedju ostalog pažnju na problem fontane na Slaviji i žica koje koriste trole.
Navodno voda iz fontane može vetrom poprskati te žice u kojima je struja.

A 50 godina pada kiša i sneg na te iste žice.
Eto struke..
pikuc pikuc 19:18 27.06.2017

Re: Dobar dan

Bojim se da je ovo kiks poverenika.
Dakle ta većina su oni koji imaju otvoren tviter nalog i prate tvitove Rodoljuba Sabica. Posao poverenika gradjana je da "štiti" gradjane pa samim tim rad poverenika gradjana je usmeren na sve nepravilnosti koje dolaze iz vlasti ka gradjanima, što se pokazalo da je tako.
Iz toga se može zaključiti da rad Sabica najviše prate upravo oni koji osporavaju vlast i njen rad.
Siguran sam da je Šabić svestan ovoga.
To je isto kao da na tribini navijača Partizana pusti sudija anketu je li bolje igra Zvezda ili Partizan, mada
Nije sporna sama anketa iako ne znam je li ona u nadležnosti Sabica već lični stav koji stoji iza nje.
Na neki način to jeste zloupotreba funkcije poverenika gradjana i njegov kiks.
pikuc pikuc 19:31 27.06.2017

Re: Dobar dan

Inače ja jesam za taj jarbol.
Mislim da to jeste važno neumanjujuci važnost zidanja bolnica i pomoći deci.
Odnos prema sopstvenoj državi i svom identitetu se upravo odražava u našem odnosu prema ljudima koji čine tu državu.
Možda bi bilo mnogo manje bolesne dece kada bi smo imali drugačiju porodicu a opet da bi je imali moramo imati i konsenzus o vrednostima društva, a da bi uopšte imali konsenzus o tome moramo imati državu u koju će se to ugradjivati i koja će biti čuvar toga. A država ima svoje simbole i upravo simboli su ono što čoveka u momentu najezi, ulije mu veru i nadu, sve gore pobrojano čovek vidi u jednoj zastavi cuje u jednoj himni, omirise u jednoj sljivovici :)
To je ljudski!
sasaminijature sasaminijature 19:32 27.06.2017

Re: Dobar dan

Премудри Макса;

Дечко ти си дебил!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:36 27.06.2017

Re: Dobar dan

Inače ja jesam za taj jarbol.

Некко видим симоболику у овом.
У овој твојој везаности...
За јарбол.
qrlederupe qrlederupe 19:45 27.06.2017

Re: Dobar dan

Inače ja jesam za taj jarbol.


Ma znju svi da jesi, ali ovog još nema, a i suviše je veliki, dočim onih praktičnih, iz Turskog vremena, nešto nema, nestašica, mnogo dobrovoljaca, šta li.
pikuc pikuc 20:09 27.06.2017

Re: Dobar dan

Predrag Brajovic
Inače ja jesam za taj jarbol.

Некко видим симоболику у овом.
У овој твојој везаности...
За јарбол.



Možda!
pikuc pikuc 20:21 27.06.2017

Re: Dobar dan

sasaminijature
Премудри Макса;

Дечко ти си дебил!


Audiautur et altera pars

nsarski nsarski 22:44 27.06.2017

Re: Dobar dan

pikuc
Predrag Brajovic
Inače ja jesam za taj jarbol.

Некко видим симоболику у овом.
У овој твојој везаности...
За јарбол.



Možda!


Pa, kako ne biti na njegovoj strani!
nsarski nsarski 23:29 27.06.2017

Re: Dobar dan

pikuc
sasaminijature
Премудри Макса;

Дечко ти си дебил!


Audiautur et altera pars


Pikuce, rode, oni tebe ne razumeju...oni bi tebe sad rastrgli svojim zubima, i noktima i...i...ahh...svačim!...a u tome je cela poenta tvog nastupa.
pikuc pikuc 11:04 28.06.2017

Re: Dobar dan

nsarski
pikuc
sasaminijature
Премудри Макса;

Дечко ти си дебил!


Audiautur et altera pars


Pikuce, rode, oni tebe ne razumeju...oni bi tebe sad rastrgli svojim zubima, i noktima i...i...ahh...svačim!...a u tome je cela poenta tvog nastupa.


Ja sam tu da im pomognem, verujem da će shvatiti to pre nego me rastrgnu.
Jer šta bi time dobili.
Čoveka možeš ubiti ali njegove reči ne možeš.
Reč je ta koja vlada i caruje.
Oduvek je tako bilo i zauvek će tako biti.
Seti se samo Bruna koga spalise.
Ubiše ga a njegove reči vladaju, i to ga cini zivim!
G.Cross G.Cross 20:46 27.06.2017

Kad su se dva...

Prvo, nezamislivo je da u normalnoj zemlji Predsedink napada zastitnika gradjana,ili sta je vec Sabic, makar i oko tako vazne teme kao sto je jarbol.

Drugo, potpuni je promasaj graditi jedan jarbol, jer zemlje koje su skoro , samo sto nisu clanice EU isticu i imaju pravo da isticu zastavu EU.Ali ajte molim vas gde to ima da mi kazemo da smo za EU a da u istoj recenici ne kazemo koliko smo zahvalni majci Rusiji, tako da treba jedan jarbol i za njih, ali posto pokojni Toma nije samo zaduzen za Rusiju nego i Kinu ( u protivnom Kinezi mogu da se naljute I ne grade kanal Beograd-Moskva-Sangaj). Tako u totalu trebajh nam 4 jarbola.


Trece, mora da je neko iz SNS nesto negde zasro pa su ubacili ovu dalmatinsku (toliko milu Krsticu i Gavrilu, oba teska artiljerija SNS ) temu da ljudi glodju.


G.Cross G.Cross 20:49 27.06.2017

Re: Kad su se dva...

...
pikuc pikuc 21:25 27.06.2017

Re: Kad su se dva...

G.Cross
Prvo, nezamislivo je da u normalnoj zemlji Predsedink napada zastitnika gradjana,ili sta je vec Sabic, makar i oko tako vazne teme kao sto je jarbol.

Drugo, potpuni je promasaj graditi jedan jarbol, jer zemlje koje su skoro , samo sto nisu clanice EU isticu i imaju pravo da isticu zastavu EU.Ali ajte molim vas gde to ima da mi kazemo da smo za EU a da u istoj recenici ne kazemo koliko smo zahvalni majci Rusiji, tako da treba jedan jarbol i za njih, ali posto pokojni Toma nije samo zaduzen za Rusiju nego i Kinu ( u protivnom Kinezi mogu da se naljute I ne grade kanal Beograd-Moskva-Sangaj). Tako u totalu trebajh nam 4 jarbola.


Trece, mora da je neko iz SNS nesto negde zasro pa su ubacili ovu dalmatinsku (toliko milu Krsticu i Gavrilu, oba teska artiljerija SNS ) temu da ljudi glodju.




Svasta od tebe,
Odkuda ti to da EU zabranjuje postavljanje nacionalnih zastava i simbola država koje su njene clanice?
Pa Hrvatska je još dalje od toga otišla pa postavlja ustaske table kao deo svog identiteta i jel EU to sprečila?
Nije.
Pa ovi strateški partneri EU u Prištini i Tirani što pozivaju na Veliku Albaniju, jel smeta to EU i GB?
Pa žice na granicima što postavljaju?
A tebi problem srpski jarbol u sred Srbije.

Mislim da je predsednik države dužan štititi i promovisati simbole svoje države, jačati sve ono što oblikuje državu čiji je predsednik.
Ne znam niti me interesuje praksa u EU i GB na koju se ljudi često pozivaju.
Ja smatram da je ovo Srbija i da razum nije rezervisan samo za gradjane EU i GB a i one Srbe koji su otišli iz Srbije.
Smatram da ljudi koji žive u Srbiji imaju pravo istu i velicati kroz njene simbole koji nisu pali juče sa neba i na koje sa punim pravom mogu biti ponosni.


Ovo zadnje što si napisao je dokaz da nemaš argumentaciju :)
pikuc pikuc 21:25 27.06.2017

Re: Kad su se dva...

Dupli post
G.Cross G.Cross 21:31 27.06.2017

Re: Kad su se dva...

pikuc
G.Cross
Prvo, nezamislivo je da u normalnoj zemlji Predsedink napada zastitnika gradjana,ili sta je vec Sabic, makar i oko tako vazne teme kao sto je jarbol.

Drugo, potpuni je promasaj graditi jedan jarbol, jer zemlje koje su skoro , samo sto nisu clanice EU isticu i imaju pravo da isticu zastavu EU.Ali ajte molim vas gde to ima da mi kazemo da smo za EU a da u istoj recenici ne kazemo koliko smo zahvalni majci Rusiji, tako da treba jedan jarbol i za njih, ali posto pokojni Toma nije samo zaduzen za Rusiju nego i Kinu ( u protivnom Kinezi mogu da se naljute I ne grade kanal Beograd-Moskva-Sangaj). Tako u totalu trebajh nam 4 jarbola.


Trece, mora da je neko iz SNS nesto negde zasro pa su ubacili ovu dalmatinsku (toliko milu Krsticu i Gavrilu, oba teska artiljerija SNS ) temu da ljudi glodju.




Svasta od tebe,
Odkuda ti to da EU zabranjuje postavljanje nacionalnih zastava i simbola država koje su njene clanice?
Pa Hrvatska je još dalje od toga otišla pa postavlja ustaske table kao deo svog identiteta i jel EU to sprečila?
Nije.
Pa ovi strateški partneri EU u Prištini i Tirani što pozivaju na Veliku Albaniju, jel smeta to EU i GB?
Pa žice na granicima što postavljaju?
A tebi problem srpski jarbol u sred Srbije.

Mislim da je predsednik države dužan štititi i promovisati simbole svoje države, jačati sve ono što oblikuje državu čiji je predsednik.
Ne znam niti me interesuje praksa u EU i GB na koju se ljudi često pozivaju.
Ja smatram da je ovo Srbija i da razum nije rezervisan samo za gradjane EU i GB a i one Srbe koji su otišli iz Srbije.
Smatram da ljudi koji žive u Srbiji imaju pravo istu i velicati kroz njene simbole koji nisu pali juče sa neba i na koje sa punim pravom mogu biti ponosni.


Ovo zadnje što si napisao je dokaz da nemaš argumentaciju :)


Ne seri, casti ti.
pikuc pikuc 21:50 27.06.2017

Re: Kad su se dva...

G.Cross
pikuc
G.Cross
Prvo, nezamislivo je da u normalnoj zemlji Predsedink napada zastitnika gradjana,ili sta je vec Sabic, makar i oko tako vazne teme kao sto je jarbol.

Drugo, potpuni je promasaj graditi jedan jarbol, jer zemlje koje su skoro , samo sto nisu clanice EU isticu i imaju pravo da isticu zastavu EU.Ali ajte molim vas gde to ima da mi kazemo da smo za EU a da u istoj recenici ne kazemo koliko smo zahvalni majci Rusiji, tako da treba jedan jarbol i za njih, ali posto pokojni Toma nije samo zaduzen za Rusiju nego i Kinu ( u protivnom Kinezi mogu da se naljute I ne grade kanal Beograd-Moskva-Sangaj). Tako u totalu trebajh nam 4 jarbola.


Trece, mora da je neko iz SNS nesto negde zasro pa su ubacili ovu dalmatinsku (toliko milu Krsticu i Gavrilu, oba teska artiljerija SNS ) temu da ljudi glodju.




Svasta od tebe,
Odkuda ti to da EU zabranjuje postavljanje nacionalnih zastava i simbola država koje su njene clanice?
Pa Hrvatska je još dalje od toga otišla pa postavlja ustaske table kao deo svog identiteta i jel EU to sprečila?
Nije.
Pa ovi strateški partneri EU u Prištini i Tirani što pozivaju na Veliku Albaniju, jel smeta to EU i GB?
Pa žice na granicima što postavljaju?
A tebi problem srpski jarbol u sred Srbije.

Mislim da je predsednik države dužan štititi i promovisati simbole svoje države, jačati sve ono što oblikuje državu čiji je predsednik.
Ne znam niti me interesuje praksa u EU i GB na koju se ljudi često pozivaju.
Ja smatram da je ovo Srbija i da razum nije rezervisan samo za gradjane EU i GB a i one Srbe koji su otišli iz Srbije.
Smatram da ljudi koji žive u Srbiji imaju pravo istu i velicati kroz njene simbole koji nisu pali juče sa neba i na koje sa punim pravom mogu biti ponosni.


Ovo zadnje što si napisao je dokaz da nemaš argumentaciju :)


Ne seri, casti ti.


Ja sam tebe drugačije doživljavao.
aureus aureus 23:43 27.06.2017

Re: Kad su se dva...

G.Cross
Tako u totalu trebajh nam 4 jarbola.

Slažem se.
No ne nužno baš tih ili samo tih zemalja i organizacija (Srbija, EU, Rusija, Kina).
Mogle bi se istaći i zastave komšija.
Ne bi li to bilo divno?

Šveđani, recimo, rado podižu svoju zastavu. Možeš je vidjeti svuda: na čamcima, na važnim i poluvažnim objektima, ispred običnih kuća kad su nacionalni praznici...
Ali najbolje od svega je što su oni toliko sigurni u sebe, a uz to su i pozitivci, da oni u svojoj zemlji nemaju problem da kače zastave drugih zemalja, a posebno svojih susjeda.


Hotel Drottning Kristina, Stockholm


Hotel Grand, Stockholm


Hotel Grand, Stockholm

Inače, bolje je imati milion malih zastava svuda po gradu nego jednu veliku na ogromnom jarbolu. I poruka je bolja.
Kad vidiš mnoštvo zastava, normalnih dimenzija na normalnim jarbolima i držačima, raspoređenih na raznim lokacijama - ti ne možeš da se otmeš utisku da si došao među ljude koji vole svoju zemlju. Kakva je - takva je, oni su njome zadovoljni i drago im je što baš u njoj žive.
A kad vidiš (samo jednu) jarbolčinu (ili par njih) koja para nebo i na njoj zastavu, ne možeš da ne pomisliš: "Kakvi kompleksi, kakvi megalomani!"
nsarski nsarski 00:05 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

Kad vidiš mnoštvo zastava, normalnih dimenzija na normalnim jarbolima i držačima, raspoređenih na raznim lokacijama - ti ne možeš da se otmeš utisku da si došao među ljude koji vole svoju zemlju. Kakva je - takva je, oni su njome zadovoljni i drago im je što baš u njoj žive.
A kad vidiš (samo jednu) jarbolčinu (ili par njih) koja para nebo i na njoj zastavu, ne možeš da ne pomisliš: "Kakvi kompleksi, kakvi megalomani!"


Jebiga, Aureus, nemoj da generalizuješ baš toliko. Eto, u Meksiku ima ceo program, započet još 1999., zove se banderas monumentales, za postavljanje velikih zastava - većih od 50m. Ja se sećam jedne impresivne u Cancunu (106m). Uvek mi je bilo drago kad sam pored nje prolazio. Mislim, gledaj, vidi, sažmi: te Mehose su Ameri vekovima kecali, otimali im zemlju, jebu ih sada kao radnu snagu - pa šta je loše u tome da se makar zastavama kurče?! Kad ne mogu nikako drugačije.

Eto, tako ja to vidim.
Sada, kad je situacija kod nas u pitanju - ne znam, nisam bio tamo ovih dana da pratim. Mislim, imamo mi i važnije stvari da pozavršavamo. Ope, bolje i zastava nego ono ludilo od krsta pred Kragujevcem. Mada su oba monumenta monumentalna glupost.

P.S. Kada sam pre par godine hteo da okačim na kuću usa zastavu normalne veličine za 4.juli - mnogi su me upozoravali da se na zajebavam pa sam odustao.
aureus aureus 00:33 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

nsarski
Mislim, gledaj, vidi, sažmi: te Mehose su Ameri vekovima kecali, otimali im zemlju, jebu ih sada kao radnu snagu - pa šta je loše u tome da se makar zastavama kurče?! Kad ne mogu nikako drugačije.

Možda si u pravu, Šarski.
Ali si čitavu stvar, rekao bih, posmatrao sa priličnim simpatijama prema Meksikancima, pa su ti visoki jarboli i te ogromne zastave ispale još kul.
Opet, vjerujem da bi neku sličnu frustraciju istorijom i odnosom prema nekoj moćnoj naciji mogle da imaju mnoge zemlje na ovom svijetu, stoga bi u njihovom slučaju, iz razloga koji si naveo, uvijek bilo moguće opravdati monumentalne projekte tog tipa.
nsarski
P.S. Kada sam pre par godine hteo da okačim na kuću usa zastavu normalne veličine za 4.juli - mnogi su me upozoravali da se na zajebavam pa sam odustao.

Jesi li razmišljao da se poslužiš trikom? Staviš dvije zastave Srbije i jednu američku?
b92fmember b92fmember 00:42 28.06.2017

Re: Kad su se dva...


Trece, mora da je neko iz SNS nesto negde zasro pa su ubacili ovu dalmatinsku (toliko milu Krsticu i Gavrilu, oba teska artiljerija SNS ) temu da ljudi glodju.


a da nije ovo: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=06&dd=27&nav_id=1276704

ili je to samo jos jedan od podmuklih napada na tek inaugurisanu ekelenciju?

A kolika li je plata ovom Petroviću? i šta je radio taj fiskalni savet dok su žuti arčili narodne pare a sad im smeta što se radi i gradovi razvijaju?


nsarski nsarski 00:51 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

Jesi li razmišljao da se poslužiš trikom? Staviš dvije zastave Srbije i jednu američku?


Ne. Ne bih da izazivam sudbinu.
Ali, ilustracije radi, registraciona tablica mog poslednjeg automobila u Amerima (pre 5 godina) je bila ova dole. Pa kad me pitaju šta to znači, ja im kažem da nauče ćirilicu (a u pitanju je ime mog psa tadašnjeg). To je bila moja mala pakost i kurčenje.



misha.m misha.m 10:02 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

Ima tih domišljatih primera još, ja video:

LJ - HEBEH

W - MAPKO

(uz izvinjenje za trol)
pikuc pikuc 10:35 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

aureus
G.Cross
Tako u totalu trebajh nam 4 jarbola.

Slažem se.
No ne nužno baš tih ili samo tih zemalja i organizacija (Srbija, EU, Rusija, Kina).
Mogle bi se istaći i zastave komšija.
Ne bi li to bilo divno?

Šveđani, recimo, rado podižu svoju zastavu. Možeš je vidjeti svuda: na čamcima, na važnim i poluvažnim objektima, ispred običnih kuća kad su nacionalni praznici...
Ali najbolje od svega je što su oni toliko sigurni u sebe, a uz to su i pozitivci, da oni u svojoj zemlji nemaju problem da kače zastave drugih zemalja, a posebno svojih susjeda.


Hotel Drottning Kristina, Stockholm


Hotel Grand, Stockholm


Hotel Grand, Stockholm

Inače, bolje je imati milion malih zastava svuda po gradu nego jednu veliku na ogromnom jarbolu. I poruka je bolja.
Kad vidiš mnoštvo zastava, normalnih dimenzija na normalnim jarbolima i držačima, raspoređenih na raznim lokacijama - ti ne možeš da se otmeš utisku da si došao među ljude koji vole svoju zemlju. Kakva je - takva je, oni su njome zadovoljni i drago im je što baš u njoj žive.
A kad vidiš (samo jednu) jarbolčinu (ili par njih) koja para nebo i na njoj zastavu, ne možeš da ne pomisliš: "Kakvi kompleksi, kakvi megalomani!"


Ima toga i u Beogradu samo treba primetiti.
Čuj zastave , pa cela zgrada u centru Beograda zove se Palata Albanija. Pa spomenici raznim narodima. Pa nazivi ulicama po istaknutim ljudima koji pripadaju drugim narodima koji su doprineli razvoju čovečanstva kroz neki svoj rad.
To što si postavio ne prikazuje ni jednu zastavu države sa Balkana a da ne govorim o srpskoj zastavi.
Beograd i Srbija mogu da se ponose svojom otvorenošću ka drugim narodima pogotovo iz EU.
Da nije tako, ne bi turisti iz tih zemalja imali utiske o Srbiji kakve imaju.

aureus aureus 12:15 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

pikuc

Čuj zastave , pa cela zgrada u centru Beograda zove se Palata Albanija. Pa spomenici raznim narodima. Pa nazivi ulicama po istaknutim ljudima koji pripadaju drugim narodima koji su doprineli razvoju čovečanstva kroz neki svoj rad.
To što si postavio ne prikazuje ni jednu zastavu države sa Balkana a da ne govorim o srpskoj zastavi.

Sjetio sam se da sam na nekim zgradama u Stokholmu gledao skupno zastave svih skandidanvskih zemalja, što je na mene ostavilo lijep utisak jer je vizuelno govorilo o dobrosusjedskim odnosima. Te dvije-tri slike su nabrzinu iskopane, ima toga još, siguran sam i za hotel Hilton i još neke objekte, a imaš i ovo:


Drottninggatan - Kraljičina ulica

Drottninggatan, jedna od glavnih pješačkih ulica u Stokholmu, prepuna raznih zastava. Kao da se kaže: nas posjećuju ljudi iz raznih zemalja, kod nas žive ljudi iz raznih zemalja, i mi ćemo tu činjenicu na koju smo toliko ponosni predstaviti u našoj glavnoj ulici. (Jedna slična ulica postoji i u Helsinkiju.)

Što se tiče naše sredine, stvari su ipak drukčije. Da, ima zgrada, spomenika i ulica imenovanih po nekome iz okoline...Ponegdje je bilo preimenovanja no imena nekako prolaze. Ali ono što gledamo i što čujemo, e to već ide mnogo teže. U zadnje dvije-tri decenije razvio se dosta loš odnos prema simbolima neke države: na stadionima se zviždi himni (ludaci su stigli da zvižde himni "neprijateljske" Jermenije), Šešelj i slični pale razne zastave...vidiš da je Šarski odustao da na kuću stavi američku zastavu?


S vremena na vrijeme, da se održi tradicija
nsarski nsarski 12:41 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

vidiš da je Šarski odustao da na kuću stavi američku zastavu?


Da malo preciznije iskažem moj stav. Prvo, mislim da je cela ova "frka" oko zastave jedan nonissue, tj. jedan nepostojeći, naduvan problem. Takve nonissues vlasti vole da plasiraju kao kosku medju narod jer se tako skreće pažnja od istinskih problema. Moji komentari su, u tom smislu, uglavnom bili zezanje jer ja zaista nemam nikakav stav prema zastavama i sličnom simbolima.
Možda bi kod nas mogao da se slavi dan opanaka, na primer?! Pa da se napravi ogroman opanak u nekom parku - deca mogu da se u njemu igraju, a i da se sklone od kiše ako treba.

Šalu na stranu, jedini istinski i zabrinjavajući issue ovde je istupanje Gospodara povodom komentara gosn Šabića. I uopšte nije bitno da li je u pitanju zastava ili opanak ili nešto treće. U pitanju je to da je Gospodar omalovažavao, na sebi svojstven način - "mi radimo oni kritikuju", jednu državnu instituciju koja mu nije po volji jer ne hvali njegovu mudrost i njegovu viziju. E, TO je ovde istinski issue - ta bahatost i samovlašće. A zastave, ili veš koji se suši, neka se vijore kako pirka vetar.
angie01 angie01 13:14 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

Šalu na stranu, jedini istinski i zabrinjavajući issue ovde je istupanje Gospodara povodom komentara gosn Šabića. I uopšte nije bitno da li je u pitanju zastava ili opanak ili nešto treće. U pitanju je to da je Gospodar omalovažavao, na sebi svojstven način - "mi radimo oni kritikuju", jednu državnu instituciju koja mu nije po volji jer ne hvali njegovu mudrost i njegovu viziju. E, TO je ovde istinski issue - ta bahatost i samovlašće. A zastave, ili veš koji se suši, neka se vijore kako pirka vetar.


evo, na ovu vrucinu je sarski sublimirao sustinu ove rasprave,...
petargli petargli 14:11 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

Šalu na stranu, jedini istinski i zabrinjavajući issue ovde je istupanje Gospodara povodom komentara gosn Šabića. I uopšte nije bitno da li je u pitanju zastava ili opanak ili nešto treće. U pitanju je to da je Gospodar omalovažavao, na sebi svojstven način - "mi radimo oni kritikuju", jednu državnu instituciju koja mu nije po volji jer ne hvali njegovu mudrost i njegovu viziju. E, TO je ovde istinski issue - ta bahatost i samovlašće. A zastave, ili veš koji se suši, neka se vijore kako pirka vetar.

... samo da ulozim primedbu, , mislim da je potpunije ako kazemo, gospodar Mamlaz ili Gospodar mamlaza ...
pikuc pikuc 14:14 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

aureus
pikuc

Čuj zastave , pa cela zgrada u centru Beograda zove se Palata Albanija. Pa spomenici raznim narodima. Pa nazivi ulicama po istaknutim ljudima koji pripadaju drugim narodima koji su doprineli razvoju čovečanstva kroz neki svoj rad.
To što si postavio ne prikazuje ni jednu zastavu države sa Balkana a da ne govorim o srpskoj zastavi.

Sjetio sam se da sam na nekim zgradama u Stokholmu gledao skupno zastave svih skandidanvskih zemalja, što je na mene ostavilo lijep utisak jer je vizuelno govorilo o dobrosusjedskim odnosima. Te dvije-tri slike su nabrzinu iskopane, ima toga još, siguran sam i za hotel Hilton i još neke objekte, a imaš i ovo:


Drottninggatan - Kraljičina ulica

Drottninggatan, jedna od glavnih pješačkih ulica u Stokholmu, prepuna raznih zastava. Kao da se kaže: nas posjećuju ljudi iz raznih zemalja, kod nas žive ljudi iz raznih zemalja, i mi ćemo tu činjenicu na koju smo toliko ponosni predstaviti u našoj glavnoj ulici. (Jedna slična ulica postoji i u Helsinkiju.)

Što se tiče naše sredine, stvari su ipak drukčije. Da, ima zgrada, spomenika i ulica imenovanim po nekome iz okoline...Ponegdje je bilo preimenovanja no imena nekako prolaze. Ali ono što gledamo i što čujemo, e to već ide mnogo teže. U zadnje dvije-tri decenije razvio se dosta loš odnos prema simbolima neke države: na stadionima se zviždi himni (ludaci su stigli da zvižde himni "neprijateljske" Jermenije), Šešelj i slični pale razne zastave...vidiš da je Šarski odustao da na kuću stavi američku zastavu?


S vremena na vrijeme, da se održi tradicija


Ovo zadnje što si postavio je delo grupe gradjana a ne delo jednog naroda u celini.
To nije stav celog naroda.
Eno u EU postavljaju svinjske glave oko džamija pa opet to nije stav celog naroda.
Ne opravdavam to paljenje zastave već skrećem pažnju da se ne može sa tim poistovecivati ceo narod jer jednostavno to nije duh celog naroda.

Inače,
Svojevremeno sam imao ideju o otvaranju kafića-klub koji bi se zvao Eвропа namenjenog putnicima namernicima iz cele Evrope koji posećuju Beograd.
Kao nekakava ambasada za sve backpacker-e koji prolaze kroz Bg.
Fasada kafića u bojama svih zastava zemalja Evrope.
Tu bi mogli ti ljudi razmenjivati iskustvo o Srbiji i Beogradu, dobiti neke informacije i družiti se, upoznavati se.
Takvo jedno mesto nedostaje Beogradu, ja bih voleo da ga neko otvori.
aureus aureus 14:44 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

pikuc

Ovo zadnje što si postavio je delo grupe gradjana a ne delo jednog naroda u celini.
To nije stav celog naroda.

To je djelo čovjeka koji prije 20 godina u ovoj zemlji umalo nije postao njen predsjednik, ili zapravo jeste ali je onda to mjesto prodao Milutinoviću.
Koliko se narod od tad promijenio to je za diskusiju, no nije ni važno, s obzirom da ti praviš prilično veliki previd kad govoriš da to nije stav "cijelog naroda".

1) Prvo, rijetka su pitanja oko kojih se slaže cijeli narod, ne samo srpski, nego svaki. Zato se treba suzdržavati od tvrdnji gdje figurira cijeli narod. One su uglavnom ili netačne ili prosto govore manje nego što se na prvi pogled čini da govore.
2) Drugo, nije od velikog praktičnog značaja to što nešto nije stav cijelog naroda već jednog manjeg dijela, ako se sama stvarnost povinuje tom manjem dijelu. Zbog te manjine pretpostavljam da niko neće rizikovati da u Beogradu (koji je kako sam kažeš otvoren grad) na svojoj kući stavi zastavu Amerike, Hrvatske, Albanije...čak ni u društvu srpske zastave.
Možda i ima junaka koji su se na tako nešto usudili.

E sad, ne kažem da ne postoje razlozi zbog kojih bi ove zemlje mogle biti nepopularne, pa čak i omrznute, no svejedno - onda nema pretvaranja i priče da je kod nas bezmalo sve isto kao u Stokholmu. Nije.
aureus aureus 14:50 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

pikuc

Inače,
Svojevremeno sam imao ideju o otvaranju kafića-klub koji bi se zvao Eвропа namenjenog putnicima namernicima iz cele Evrope koji posećuju Beograd.
Kao nekakava ambasada za sve backpacker-e koji prolaze kroz Bg.
Fasada kafića u bojama svih zastava zemalja Evrope.
Tu bi mogli ti ljudi razmenjivati iskustvo o Srbiji i Beogradu, dobiti neke informacije i družiti se, upoznavati se.
Takvo jedno mesto nedostaje Beogradu, ja bih voleo da ga neko otvori.

Lijepo.
Ovo je pozitivno.
Pozitivno je od tebe, a pozitivno bi bilo i od Beograda.
Čak mislim da Beograd apsolutno ima i kosmopolitizam i širinu za takvo nešto...sve dok pored tog kafića ne prođe nadrndani Šešelj.
Ili neko sličan njemu, pa onda sa sprejom prekriži par zastava...
pikuc pikuc 15:18 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

aureus
pikuc

Ovo zadnje što si postavio je delo grupe gradjana a ne delo jednog naroda u celini.
To nije stav celog naroda.

To je djelo čovjeka koji prije 20 godina u ovoj zemlji umalo nije postao njen predsjednik, ili zapravo jeste ali je onda to mjesto prodao Milutinoviću.
Koliko se narod od tad promijenio to je za diskusiju, no nije ni važno, s obzirom da ti praviš prilično veliki previd kad govoriš da to nije stav "cijelog naroda".

1) Prvo, rijetka su pitanja oko kojih se slaže cijeli narod, ne samo srpski, nego svaki. Zato se treba suzdržavati od tvrdnji gdje figurira cijeli narod. One su uglavnom ili netačne ili prosto govore manje nego što se na prvi pogled čini da govore.
2) Drugo, nije od velikog praktičnog značaja to što nešto nije stav cijelog naroda već jednog manjeg dijela, ako se sama stvarnost povinuje tom manjem dijelu. Zbog te manjine pretpostavljam da niko neće rizikovati da u Beogradu (koji je kako sam kažeš otvoren grad) na svojoj kući stavi zastavu Amerike, Hrvatske, Albanije...čak ni u društvu srpske zastave.
Možda i ima junaka koji su se na tako nešto usudili.

E sad, ne kažem da ne postoje razlozi zbog kojih bi ove zemlje mogle biti nepopularne, pa čak i omrznute, no svejedno - onda nema pretvaranja i priče da je kod nas bezmalo sve isto kao u Stokholmu. Nije.


Tvoj pristup Srbiji u 2017 godini meni daje za pravo da ti repliciram ovako,
Nekada pre Nemačka je imala vrhovnog vodju koji je ubio milione ljudi, pa i Srba. I danas u Nemačkoj u narodu postoji kult posvećen toj ideji, tome vodji u nekoj grupi ljudi.

Uopšte ne poredim Šešelja sa Hitlerom jer je to nemoguće. Izabrao sam jednu krajnost da bi ti pokazao pravac u kome razmišljaš.
Ja sam stava da se ljudi pa i narodi menjaju, da imaju mogućnosti za to i da je to ono što je ljudski, što je čovek.
I to im treba priznati ne radi njih već radi sebe, da bi se sam čovek izvukao iz življenja u prošlosti i večitog suda drugim ljudima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:29 28.06.2017

Re: Kad su se dva...

Šalu na stranu, jedini istinski i zabrinjavajući issue ovde je istupanje Gospodara povodom komentara gosn Šabića. I uopšte nije bitno da li je u pitanju zastava ili opanak ili nešto treće. U pitanju je to da je Gospodar omalovažavao, na sebi svojstven način - "mi radimo oni kritikuju", jednu državnu instituciju koja mu nije po volji jer ne hvali njegovu mudrost i njegovu viziju. E, TO je ovde istinski issue - ta bahatost i samovlašće. A zastave, ili veš koji se suši, neka se vijore kako pirka vetar.

Тачно, мада мислим да се овде ради о веома дубокој патологији.

Извесно је да Вучић није у стању да генерише било какву квалитетну садржину, већ су му потребна звона и прапорци као димна завеса, т.ј. баш такав мегаломански јарбол са заставом. Многи, у које и сама спадам, мислимо да нам на Ушћу (или другде) нису потребни (скупи) фалусни симболи и мислимо да би било боље новац усмерити на другу страну, а ја нпр. мислим да је посебно саркастично инсталирати било шта на Ушћу, док је Музеј савремене уметности још увек затворен.

Вучић међутим, као психолошки неостварена особа не може да поднесе критику, па чак ни различито мишљење. Нажалост, то није нешто што се решава између њега и његовог психотерапеута, већ се тиче свих нас пошто он, као васпитно запуштена особа, есенцијално без суперега, на невероватно сиров и бахат, управо стаљинистички начин, користи своју политичку моћ да супресира друкчије мишљење и да дисквалификује своје критичаре. Уопште не сумњам да би за нас, само када би могао, основао и српски ГУЛАГ.
anonymous anonymous 06:44 29.06.2017

Re: Kad su se dva...

G.Cross
pikuc
G.Cross
Prvo, nezamislivo je da u normalnoj zemlji Predsedink napada zastitnika gradjana,ili sta je vec Sabic, makar i oko tako vazne teme kao sto je jarbol.

Drugo, potpuni je promasaj graditi jedan jarbol, jer zemlje koje su skoro , samo sto nisu clanice EU isticu i imaju pravo da isticu zastavu EU.Ali ajte molim vas gde to ima da mi kazemo da smo za EU a da u istoj recenici ne kazemo koliko smo zahvalni majci Rusiji, tako da treba jedan jarbol i za njih, ali posto pokojni Toma nije samo zaduzen za Rusiju nego i Kinu ( u protivnom Kinezi mogu da se naljute I ne grade kanal Beograd-Moskva-Sangaj). Tako u totalu trebajh nam 4 jarbola.


Trece, mora da je neko iz SNS nesto negde zasro pa su ubacili ovu dalmatinsku (toliko milu Krsticu i Gavrilu, oba teska artiljerija SNS ) temu da ljudi glodju.




Svasta od tebe,
Odkuda ti to da EU zabranjuje postavljanje nacionalnih zastava i simbola država koje su njene clanice?
Pa Hrvatska je još dalje od toga otišla pa postavlja ustaske table kao deo svog identiteta i jel EU to sprečila?
Nije.
Pa ovi strateški partneri EU u Prištini i Tirani što pozivaju na Veliku Albaniju, jel smeta to EU i GB?
Pa žice na granicima što postavljaju?
A tebi problem srpski jarbol u sred Srbije.

Mislim da je predsednik države dužan štititi i promovisati simbole svoje države, jačati sve ono što oblikuje državu čiji je predsednik.
Ne znam niti me interesuje praksa u EU i GB na koju se ljudi često pozivaju.
Ja smatram da je ovo Srbija i da razum nije rezervisan samo za gradjane EU i GB a i one Srbe koji su otišli iz Srbije.
Smatram da ljudi koji žive u Srbiji imaju pravo istu i velicati kroz njene simbole koji nisu pali juče sa neba i na koje sa punim pravom mogu biti ponosni.


Ovo zadnje što si napisao je dokaz da nemaš argumentaciju :)


Ne seri, casti ti.


Sram te bilo, mator čovek, a tako se izražava.

Da se izviniš smesta svim pratiocima bloga.

eloy eloy 18:38 02.07.2017

Re: Kad su se dva...

Ja sam tebe drugačije doživljavao.


Hahahaha kako si se zajebo/ala - ali je sjajno kako ti polazi za rukom. Ne znaš ti hercegovce - il on tebe il niko nikog-aaaa.....

emsiemsi emsiemsi 21:01 27.06.2017

М'да !

Читам којешта о том јарболу и једноставно, како би то рекао макса --- не ве-ру-јем !
Ужас !
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 27.06.2017

MRI

A da kupe umesto motke jednu pristojnu MRI mašinu, kako je predložio gosn' Šabić, one su tu negdeo oko 1M$/T, taman za 200 milki dinara da se uzme jedna pristojna, makar i polovna, i onda da je oslikaju kao onaj voz-crkvu, u patriotske nacionalističke verske boje? Ako treba i Svetog Savu i Belog anđela oko superprovodnog magneta da razvuku, ili neki slavenoserbski motiv protiv uroka. Pa da bar neki ljudi imaju koristi od ovog troška, da kraće čekaju na dijagnostiku, i da ne moraju kod privatnika.

To bih čak i ja pohvalio kao dobar i koristan gest, dok od ovog ispraznog srbovanja i kurčenja zastavom na motki, makar ona bila impresivne dužine, u falusnom smislu, nema ama baš nikakve vajde, mimo lečenja kompleksa.


mlatisa mlatisa 21:40 27.06.2017

Проблем је јарбол

Јарбол је скуп а не застава. Има веома офуцаних застава (тако рећи у фронцалама) па се нико од "патриота" не узбуђује. Овако ће се направити нешто што ће захтевати велике трошкове одржавања.

Ја чак немам против ни да се "уграде", али немојте да нарушавате постојећу функционалност. У комшилуку су репарирали неки трототар и пошто га нису завршили, инвалидима је сада отежан излазак (није онемогућен). Тротоар је могао али није морао бити мењан. Али ако га већ мењају да би мало пара скренули себи у џеп нека нам не отежавају живот.

Генерално мислим да ни овима на власти не одговара да се брига појединца о окружењу развија, (по мени то је прави патриотизам) пошто би онда били у проблему.

Овако ћемо имати са нашег становишта Lose-Lose: ем нам узимају паре, ем нам скрећу пажњу са својих послова, а са њихове стране Win-Win: ем нам узимају паре, ем нам скрећу пажњу са својих послова
mladic mladic 22:07 27.06.2017

Trućanje...

Jesi li pominjao magnetnu reznonacu ili 64 voro slajzni skener kada su zuti pustosili Srbiju , iz poderanih farmerica uskakali u Armanijeva odela, iz izderanih starki u najskuplje dzipove
Kakavu jebenu bitnost ima tvoj stav? , ma fućka nam se sta misle pseudo liberalni kvazi urbani smarači

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:51 28.06.2017

Re: Trućanje...

mladic
Jesi li pominjao magnetnu reznonacu ili 64 voro slajzni skener kada su zuti pustosili Srbiju , iz poderanih farmerica uskakali u Armanijeva odela, iz izderanih starki u najskuplje dzipove
Kakavu jebenu bitnost ima tvoj stav? , ma fućka nam se sta misle pseudo liberalni kvazi urbani smarači



Nisam pominjao MRI, mada sam tu i tamo doznačio neku kintu za nabavku kojekakvih uređaja, kad su pokretane akcije za to, i kad me je neka žalost nad posrnulim srpstvom obuzela. Mislim, ako već merimo ovde ko je veći Srbin.

Usput da pomenem i ordenje, kad me je Krle više puta banovao jer sam se sprdao sa onim Teslinim dildoom koji je Tadić hteo da erektuje na Slaviji, u smislu isticanja srpstva. Sad Tadića više nema, ostala samo kožurica, a na mestu žutog dildoa koji nikad nije sagrađen sada je erektovana ona besmislena kada koja svira i peva ljudima beznadežno zaglavljenim u gužvi na Slaviji na milion stepeni celziujsa, koja je koštala koliko*?

A ovo imbecilno trabunjanje iz poslednje rečenice po običaju neću komentarisati.

*Evo, našao sam, 211 miliona dinara, znači, ode još jedna jedna MRI mašina od 3 Tesle, polovna, GE-jeva, koja je mogla da dijagnostikuje dvadesetak pacijenata dnevno, i spase bar nekoliko života otkrivanjem kancera u ranoj fazi, za razliku od proklete megalomanske raspevane fontane koja sulži čemu tačno?
pikuc pikuc 22:21 27.06.2017

Gde postaviti jarbol?

To je pitanje koje treba postaviti.

Hvala na pitanju,
Evo moj odgovor

Na sred Velikog ratnog ostrva!
Zašto?
Da se vidi iz Zemuna, sa Kalemegdana i sa Dunava kojim plove turisticki i drugi brodovi.
A tu je i Košava koja bi se pobrinula da zastava "ozivi".
Novi simbol Beograda je rodjen.
aureus aureus 23:08 27.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

pikuc

Na sred Velikog ratnog ostrva!
Zašto?
Da se vidi iz Zemuna, sa Kalemegdana i sa Dunava kojim plove turisticki i drugi brodovi.

Na Velikom ratnom ostrvu postoje orlovi belorepani koji bi lako mogli ako ih nešto iznervira da cijepaju zastavu.

- Inače, čitava stvar sa gradnjom jarbola može lako da se riješi.
Sprovede se anketa (onako kao što je Šabić uradio) i ko je ZA - njemu naplatiš.
Prosto k'o pasulj.
Pikuc se već izjasnio, a pošto je još toliki ljubitelj jarbola - njemu ga treba naplaćivati naredne dvije godine.
blogov_kolac blogov_kolac 23:54 27.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

Ne razumem zasto bas mora u Beogradu?

Pomenuo sam negde gore veliku tragediju koja je zadesila grad Niš time sto nisu bili dobili 2013 na veliku godisnjicu proslave Milanskog edikta obecani najveci krst na svetu. Bilo bi onda fer da njima ode ovaj najveci svecki jarbol. Predlazem u tom smislu kao najbolju lokaciju dvoriste ruskog humanitarnog centra! U zavisnosti kako vetar duva i obrce zastavu, cas bi se videla srbska, a cas ruska zastava, sto bi najbolje odrazavalo dualnu prirodu nase zemlje koja je cas suverena drzava a cas ruska gubernija. Uz to, toliki metalni jarbol bi mogao savrseno da se iskoristi kao antena za kompleksne humanitarne aktivnosti kojima se ovaj centar bavi.
aureus aureus 00:16 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

blogov_kolac
. Predlazem u tom smislu kao najbolju lokaciju dvoriste ruskog humanitarnog centra! U zavisnosti kako vetar duva i obrce zastavu, cas bi se videla srbska, a cas ruska zastava, sto bi najbolje odrazavalo dualnu prirodu nase zemlje koja je cas suverena drzava a cas ruska gubernija. Uz to, toliki metalni jarbol bi mogao savrseno da se iskoristi kao antena za kompleksne humanitarne aktivnosti kojima se ovaj centar bavi.


Ovo je subverzivni akt, i to akt usmjeren protiv ruskog humanitarnog centra u Srbiji, a samim tim protiv srpske i ruske države i dodatno protiv srpsko-ruskog odnosa koji je prepun uvažavanja prema Rusima.

A subverzivan je zato što se jarbol mora zabosti u zemlju!
To zabijanje u zemlju je simboličko zabijanje jarbola razdora u prijateljske odnose, a dvostrana zastava je samo trik kojim se taj čin maskira.

Valja oko svega ovoga biti pažljiv. Razne su asocijacije moguće:



Je li još uvijek želiš da zabiješ jarbol u ruski humanitarni centar u Nišu, Blogov Koče?
Da centar probodeš, izbušiš i ostaviš da izdahne u agoniji?
pikuc pikuc 10:10 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

aureus
pikuc

Na sred Velikog ratnog ostrva!
Zašto?
Da se vidi iz Zemuna, sa Kalemegdana i sa Dunava kojim plove turisticki i drugi brodovi.

Na Velikom ratnom ostrvu postoje orlovi belorepani koji bi lako mogli ako ih nešto iznervira da cijepaju zastavu.

- Inače, čitava stvar sa gradnjom jarbola može lako da se riješi.
Sprovede se anketa (onako kao što je Šabić uradio) i ko je ZA - njemu naplatiš.
Prosto k'o pasulj.
Pikuc se već izjasnio, a pošto je još toliki ljubitelj jarbola - njemu ga treba naplaćivati naredne dvije godine.


Pošteno.
Ali onda hajmo referendum o svemu.
Da pitamo decu i penzionere šta njima treba, i oni žive u ovom gradu.
Šta misliš kako bi se deca i penzioneri izjasnili o fontani na Slaviji i automobilima oko nje.
Ja verujem da bi deca zatvorila saobraćaj na Slaviji. A i ja bi ih podrzao, jer ne vozim auto, volim peške i biciklom.
Hoću da kažem, to se tako ne radi.
Zato postoje izbori gde se daje poverenje čoveku koji zastupa sve, radi u interesu države vodjen vizijom njenog razvoja. To se zove državnik.
A to što je Šabić uradio je zastupanje sebe samoga, nesagledavanje jedne šire slike potreba društva, ne poštovanje potreba gradjana koje zastupas.
Ja čak verujem da to nije namerno, jednostavno ljudi nisu u stanju osetiti potrebe celog društva.
Ta zastava je potrebna nekome isto koliko drugome put i semafor i šta znam već, parking mesto.

pikuc pikuc 10:10 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

Dupli post
pikuc pikuc 10:17 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

blogov_kolac
Ne razumem zasto bas mora u Beogradu?
.


Pa ne mora, rečeno je da je ideja da to urade i drugi gradovi.
Radi se o kultu zastave a ne Beograda.
Zastava Srbije pripada svima.
aureus aureus 11:38 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

pikuc

Ta zastava je potrebna nekome isto koliko drugome put i semafor i šta znam već, parking mesto.

A ne, Pikuče, tu sam te ček'o.
Tačno može da se vidi da li je nešto što se pravi realna potreba ili tek puki hir.
Može nekome da se učini da ljudima treba malo više duhovnosti i malo više patriotizma, i da onda na svako malo veće brdo podigne jedan betonski krst, a u svakom gradu podigne bar 50 metara visoki jarbol i na njega stavi zastavu.

E sad, što bi ti rekao:
Hoću da kažem, to se tako ne radi.

pikuc pikuc 13:04 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

aureus
pikuc

Na sred Velikog ratnog ostrva!
Zašto?
Da se vidi iz Zemuna, sa Kalemegdana i sa Dunava kojim plove turisticki i drugi brodovi.

Na Velikom ratnom ostrvu postoje orlovi belorepani koji bi lako mogli ako ih nešto iznervira da cijepaju zastavu.



Ako, i treba da budu tu i neka ih je što više.
Na srpskoj zastavi je orao, pa eto neka i oni dobiju zastavu sa svojim likom na njihovoj teritoriji.
Neka se gnezde na tom jarbolu, eto ideje možda.

Ja sam čovek koji voli simboliku, jer ona potvrdjuje da slučajnost ne postoji.
Već put sa znacima kraj njega koji se obraćaju čoveku kroz njegovu veru, nadu i ljubav.
Čovek se prepoznaje u simbolima koji ga vode.


pikuc pikuc 13:21 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

Čuvena Olja Ivinjicki je imala jednu ideju za svoga života. Meni se to bilo dopalo i vazda mi se mota po glavi.
To je ideja o trokrakom mostu koji spaja obale starog, novog Beograda i Velikog ratnog ostrva.
Možda bi ta ideja mogla da se primeni na jarbol. Trokrako belo postolje iz koga se uzdiže jarbol sa zastavom.
pikuc pikuc 13:34 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

aureus
pikuc

Ta zastava je potrebna nekome isto koliko drugome put i semafor i šta znam već, parking mesto.

A ne, Pikuče, tu sam te ček'o.
Tačno može da se vidi da li je nešto što se pravi realna potreba ili tek puki hir.
Može nekome da se učini da ljudima treba malo više duhovnosti i malo više patriotizma, i da onda na svako malo veće brdo podigne jedan betonski krst, a u svakom gradu podigne bar 50 metara visoki jarbol i na njega stavi zastavu.

E sad, što bi ti rekao:
Hoću da kažem, to se tako ne radi.



Ne razumem šta želiš reći.
Ponoviću,
Nekim ljudima je važna ta zastava kao simbol države, važno im je ono što simboliše državu.
To je njihovo pravo.
A drugo je da zalazimo u to kakvi su to ljudi.
Evo pitam ja tebe, šta ti misliš kakvi su to ljudi kojima je važna njihova država i ono što je simboliše?
Jesu li to ljudi od hira, kako si nazvao ovu inicijativu?
Daj da pišemo o tim ljudima pa da razumemo zašto im je ta zastava važna.
Otvoren sam za tu diskusiju.
aureus aureus 13:47 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

pikuc

Nekim ljudima je važna ta zastava kao simbol države, važno im je ono što simboliše državu.
To je njihovo pravo.
A drugo je da zalazimo u to kakvi su to ljudi.
Evo pitam ja tebe, šta ti misliš kakvi su to ljudi kojima je važna njihova država i ono što je simboliše?
Jesu li to ljudi od hira, kako si nazvao ovu inicijativu?
Daj da pišemo o tim ljudima pa da razumemo zašto im je ta zastava važna.

О којим људима да пишемо, Пикуче?
Ја се не сјећам да су неки обични људи тражили заставу на јарболу од 120 метара и притискали власт да се тај јарбол и застава подигну не би ли се на тај начин задовољила нека њихова потреба. (И да су још додали: "Нек кошта шта кошта!"
Можда се ти сјећаш таквог захтјева, петиције, иницијативе?

looping looping 13:47 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

pikuc
dupli post

Izbacio si ti mnogo više od dva posta.
petargli petargli 14:15 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

pikuc

"... Ludnica je, kanda, otkljucana sirom ostala
(provert'e, molim vas) ..."
maksa83 maksa83 15:15 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

Dupli post

Naravno, kad si debil.
aureus aureus 19:35 28.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

Све си погрешно представио, Пикуче.

Стекао сам утисак да не знаш много о демократији, а да си танак и на оном подручју које говори о томе чему служи држава и шта је заправо добра држава.

Но ниси једини који тај проблем има, тако да те овом приликом не треба брутално.

anonymous anonymous 06:55 29.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

aureus
Све си погрешно представио, Пикуче.

Стекао сам утисак да не знаш много о демократији, а да си танак и на оном подручју које говори о томе чему служи држава и шта је заправо добра држава.

Но ниси једини који тај проблем има, тако да те овом приликом не треба брутално.



A čemu služi država, premudri Aureuse?

Objasni mi, recimo, na primeru USA.

aureus aureus 13:33 29.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

anonymous

A čemu služi država, premudri Aureuse?

Objasni mi, recimo, na primeru USA.

Oooo, Anonimuse!

Poplava tvojih komentara sugeriše: a) da si se vratio s ljetovanja i b) da ti je bilo lijepo i da si se dobro odmorio, pa si sad pun energije.
Drago mi je zbog toga, zaslužio si.

Što se tiče pitanja koja te muče ili si tek radoznao, rado ću ti odgovoriti, samo me moraš u narednih desetak dana posjetiti na planini. Na ovako teška pitanja odgovaram samo na planini (vazduh je čist pa slušaocima mozak bolje funkcioniše) i to predveče između 18:30 i 19:30. Biću, dakle, na planini Zlatar, još preciznije - na Petrica Brdu, lokalitet Bjela Voda, na 1200 metara nadmorske visine. Sjediću napolju na panju i uživati u zalasku sunca iznad brda Mileševa.
'Aj' pa biće mi drago da ti objasnim šta znam.
anonymous anonymous 13:53 29.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

aureus
anonymous

A čemu služi država, premudri Aureuse?

Objasni mi, recimo, na primeru USA.

Oooo, Anonimuse!

Poplava tvojih komentara sugeriše: a) da si se vratio s ljetovanja i b) da ti je bilo lijepo i da si se dobro odmorio, pa si sad pun energije.
Drago mi je zbog toga, zaslužio si.

Što se tiče pitanja koja te muče ili si tek radoznao, rado ću ti odgovoriti, samo me moraš u narednih desetak dana posjetiti na planini. Na ovako teška pitanja odgovaram samo na planini (vazduh je čist pa slušaocima mozak bolje funkcioniše) i to predveče između 18:30 i 19:30. Biću, dakle, na planini Zlatar, još preciznije - na Petrica Brdu, lokalitet Bjela Voda, na 1200 metara nadmorske visine. Sjediću napolju na panju i uživati u zalasku sunca iznad brda Mileševa.
'Aj' pa biće mi drago da ti objasnim šta znam.


Još uživam.

Što i tebi želim.

Pa, da se čujemo nakon odmora.


mariopan mariopan 12:06 30.06.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

pikuc
Čuvena Olja Ivinjicki je imala jednu ideju za svoga života. Meni se to bilo dopalo i vazda mi se mota po glavi.
To je ideja o trokrakom mostu koji spaja obale starog, novog Beograda i Velikog ratnog ostrva.
Možda bi ta ideja mogla da se primeni na jarbol. Trokrako belo postolje iz koga se uzdiže jarbol sa zastavom.


Eto ideje gde neki idiot od ministra moze da spiska stotinak milona evara?

Sve imamo samo nam to fali.

pikuc pikuc 09:49 01.07.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

mariopan
pikuc
Čuvena Olja Ivinjicki je imala jednu ideju za svoga života. Meni se to bilo dopalo i vazda mi se mota po glavi.
To je ideja o trokrakom mostu koji spaja obale starog, novog Beograda i Velikog ratnog ostrva.
Možda bi ta ideja mogla da se primeni na jarbol. Trokrako belo postolje iz koga se uzdiže jarbol sa zastavom.


Eto ideje gde neki idiot od ministra moze da spiska stotinak milona evara?

Sve imamo samo nam to fali.



Pa ako ćemo tako postavljati stvari, svima fali ljubav pa hajde onda da se samo volimo?
Šta će nam auto, putevi, avioni kamioni, kuće, pozorišta, bioskopi kada imamo ljude?
Zar ne?
mariopan mariopan 10:03 01.07.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

pikuc
mariopan
pikuc
Čuvena Olja Ivinjicki je imala jednu ideju za svoga života. Meni se to bilo dopalo i vazda mi se mota po glavi.
To je ideja o trokrakom mostu koji spaja obale starog, novog Beograda i Velikog ratnog ostrva.
Možda bi ta ideja mogla da se primeni na jarbol. Trokrako belo postolje iz koga se uzdiže jarbol sa zastavom.


Eto ideje gde neki idiot od ministra moze da spiska stotinak milona evara?

Sve imamo samo nam to fali.



Pa ako ćemo tako postavljati stvari, svima fali ljubav pa hajde onda da se samo volimo?
Šta će nam auto, putevi, avioni kamioni, kuće, pozorišta, bioskopi kada imamo ljude?
Zar ne?


O Boze!

'Ajde tu jednu mozdanu celiju vrati sledecem SNS-ovcu, svu si je razbucao.

Uzmi pet kamencica i igraj se piljaka.
eloy eloy 18:50 02.07.2017

Re: Gde postaviti jarbol?

Gde postaviti jarbol? Na sred Velikog ratnog ostrva!


Loša ideja. Kad nadođe voda gubi na visini.

Gardoš Zemun je bolje mesto iz više razloga a i košava je tamo u fulu.

looping looping 06:19 28.06.2017

1

Ah, još jedna žestoka kritika vlasti.

Vučić je sad stvarno nadrljao. Neće on još dugo biti na vlasti.
emsiemsi emsiemsi 09:50 28.06.2017

Re: 1

looping
Ah, još jedna žestoka kritika vlasti.

Vučić je sad stvarno nadrljao. Neće on još dugo biti na vlasti.

Неће надрљати !
Но, ипак нека остане неки бајт и о томе - никада се не зна.
Ти се вероватно не сећаш драгог (им) друга Тите --- мислило се да ће он вечно да влада и невероватно велики број људи се пренеразио када је пандркнуо у 88. години.
looping looping 10:08 28.06.2017

Re: 1

emsiemsi
looping
Ah, još jedna žestoka kritika vlasti.

Vučić je sad stvarno nadrljao. Neće on još dugo biti na vlasti.

Неће надрљати !
Но, ипак нека остане неки бајт и о томе - никада се не зна.
Ти се вероватно не сећаш драгог (им) друга Тите --- мислило се да ће он вечно да влада и невероватно велики број људи се пренеразио када је пандркнуо у 88. години.

Tito je bio neprikosnoven u nedemokratskoj državi.

A Vučić je neprikosnoven u višepartijskoj demokratskoj državi uz pomoć pajaca koji ga kritikuju.

Jedino što mi nije jasno je da li to rade namerno ili nemaju ni malo pameti u glavi (mislim na ove pajace).
emsiemsi emsiemsi 10:25 28.06.2017

Re: 1

looping
emsiemsi
looping
Ah, još jedna žestoka kritika vlasti.

Vučić je sad stvarno nadrljao. Neće on još dugo biti na vlasti.

Неће надрљати !
Но, ипак нека остане неки бајт и о томе - никада се не зна.
Ти се вероватно не сећаш драгог (им) друга Тите --- мислило се да ће он вечно да влада и невероватно велики број људи се пренеразио када је пандркнуо у 88. години.

Tito je bio neprikosnoven u nedemokratskoj državi.

A Vučić je neprikosnoven u višepartijskoj demokratskoj državi uz pomoć pajaca koji ga kritikuju.

Jedino što mi nije jasno je da li to rade namerno ili nemaju ni malo pameti u glavi (mislim na ove pajace).

Па добро - какав Вучић, таква и опозиција.
Пошто је опозиција таква, зато Вучић и влада.
Но, поред свега - ја бих ипак био опрезнији када квалификујем све људе који критикују пајацима. Ипак би требало мало да се води рачуна користићи такве тврдње.
looping looping 10:59 28.06.2017

Re: 1

Па добро - какав Вучић, таква и опозиција.
Пошто је опозиција таква, зато Вучић и влада.
Но, поред свега - ја бих ипак био опрезнији када квалификујем све људе који критикују пајацима. Ипак би требало мало да се води рачуна користићи такве тврдње.


Što?

Kvalifikujem ih na osnovu njihove kritike, kao na primer one na ovom blogu.
Ja još uvek nisam čuo nijednu suvislu kritiku.

I kada te kritike povećaju popularnost AV-u onda ti kritičari kažu "narod je glup i primitivan".
Eto zašto su pajaci.
emsiemsi emsiemsi 12:15 28.06.2017

Re: 1

looping
Па добро - какав Вучић, таква и опозиција.
Пошто је опозиција таква, зато Вучић и влада.
Но, поред свега - ја бих ипак био опрезнији када квалификујем све људе који критикују пајацима. Ипак би требало мало да се води рачуна користићи такве тврдње.


Što?

Kvalifikujem ih na osnovu njihove kritike, kao na primer one na ovom blogu.
Ja još uvek nisam čuo nijednu suvislu kritiku.

I kada te kritike povećaju popularnost AV-u onda ti kritičari kažu "narod je glup i primitivan".
Eto zašto su pajaci.

Па добро - можда није толико проблем у критикама, колико у твојим ушима. Напрегни се мало па ћеш чути.
looping looping 12:58 28.06.2017

Re: 1

emsiemsi
looping
Па добро - какав Вучић, таква и опозиција.
Пошто је опозиција таква, зато Вучић и влада.
Но, поред свега - ја бих ипак био опрезнији када квалификујем све људе који критикују пајацима. Ипак би требало мало да се води рачуна користићи такве тврдње.


Što?

Kvalifikujem ih na osnovu njihove kritike, kao na primer one na ovom blogu.
Ja još uvek nisam čuo nijednu suvislu kritiku.

I kada te kritike povećaju popularnost AV-u onda ti kritičari kažu "narod je glup i primitivan".
Eto zašto su pajaci.

Па добро - можда није толико проблем у критикама, колико у твојим ушима. Напрегни се мало па ћеш чути.

Vrlo je moguće.
Ali ne samo u mojim ušima već i u ušima drugih glupaka, tj. one većine glupih, primitivnih glasača.

Na sledećim izborima predlažem sledeću parolu za neku opozicionu stranku (ili još bolje - koaliciju): "Napregni se, pa ćeš čuti!"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana