Istorija

Haradinaj, Čeku i govedje glave

Jelica Greganović RSS / 27.04.2017. u 21:22

ToXRJTx8__Swqchi0sBjfbaNdHsoifCM0bPCqq6AD5CtS8WWr0heVi-pJB5odTkQ61g=w300

Pustilo Haradinaja. Znala sam. Ne zato što se pravim pametna, nego zato što sam te filmove već par puta gledala, čak u njima igrala i epizodne, novinarske uloge. I oba su se završila kao danas francuski. Doduše, tada je ovaj sa Haradinajem je bio tako kratak da bi ga manje pažljivi gledaoci u treptaju propustili, dočim je istotematski u kome je glavnu ulogu igrao Agim Čeku potrajao dovoljno da na mene ostavi neizbrisivi trag. Daklem, ništa ne prejudiciram, insinuiram, samo evociram.

Bilo je to u jesen 2003. godine, dok živeh u Ljubljani i beh dopisnicom. Do tog dana sam se mahom bavila slovenačkim pripremama za ulazak u EU i ludim kravama čija epidemija je upravo harala svetom i okolinom. Ovo drugo samo na mah izgleda nebitno u priči. Dok sam ja bajala po simptomima ludila, usput proučavajući rezultat pregovora Slovenije i EU po pitanju zaštite autohtone kranjske pčele, pred očinji vid mi je iskočila brejking njuz – Uhapšen Agim Čeku na ljubljanskom aerodromu. Tog istog trena mi je zazvonio telefon i vrisnuo:

-      Uhapsili su komandanta KZK!

Nisam dobila ni priliku da odgovorim na paniku koju jedan uskličnik teško opisuje, a koju je iskazala predstavnica tada dežurne, informativne radijske ekipe B92. Samo sam usta otvorila, a sa druge strane je usledila salva:

-      Saznaj šta je tamo radio, koji pasoš je imao, gde je odveden u pritvor, ko mu je advokat, da li je advokatova baba bila alkoholičar, koji sud je nadležan, ima li zvaničnih reakcija, za šta ga poternica tereti, kako se zove sudija, šta kažu mediji, analitičari... Idemo u program odmah, a ti to posle...

-      Odmah?

-      Naravno, sad će dnevnik, daj šta imaš i idemo!

 Imam sive pčele i lude krave...

 

Tako je počela višednevna, dopisnička noćna mora koja je mahom danju uzimala maha. Ajd što sam ja jurila svaku informaciju koju sam mogla da nadjem, išta, bilo šta, bračno stanje sudskog prevodioca, nego što su slovenački mediji ganjali mene, što iz kolegijalnih razloga, što računajući da ja znam više od njih. Trampili smo reč za zarez. Odlazila sam u krevet razmišljajući gde za jutarnji dnevnik da iskopam šta drugi nemaju i budila se sa strahom da me opet neko ne ukeba za gostovanje i analiziranje analiziranja. Naravno da mi redakcija matičnog mi radija, televizije, sajta, svega, nije silazila sa grbače ni za tren. Što sam doduše već doživela pola godine ranije kada je isto tako skleptan Fatmir Ljimaj. Jurio ga Hag. On je bio usred pčela.

A, onda je usledio naizgled samo jedan u nizu redakcijskih poziva:

 

-      Zvali su nas iz Prištine. Traže tvoj broj.

-      Što Priština traži moj broj? Ko je Priština?

-      Novina Zeri, da l da im damo?

Kako da im ne damo, kolege su nam, novinari, nije red...

Koliko odmah mi je opet zazvonio telefon:

-      Dobar dan, mi smo Zeri.

-      Dobar dan...

Usledilo je dugo predavanje na temu da su oni Zeri, ali ne i Zeri i Populit. Da su Zeri i Populit onakvi, ali Zeri nisu takvi, oni su ovakvi. Njihov tiraž je ovoliki, a Zeri i Populit onoliki. Ciljevi i način informisanja, članovi redakcije...Očekivala sam da mi ponude ugovor i da popričamo o visini plate, al sam morala da ga prekinem:

-      Izvinite, sve je to u redu, ali zašto vi mene zovete? Zbog Čekua?

-      Ne.

-      Ne? Nego?

-      Zbog govedjih glava.

-      Čega?

-      Govedjih glava.

-      Vi nećete od mene izveštaj o Čekuu?

-      Ne. Hoćemo izveštaj o govedjim glavama.

Došlo mi da plačem od neshvatanja. Ispostavilo se da su Zeri kolege naletele na moj izveštaj o Evropskoj komisiji koja je naredila spaljivanje svih zamrznutih govedjih ekstremiteta, naročito glava, njihovu prodaju i izvoz, a sve povodom epidemije ludih krava, pa sad njih brine činjenica da je inspekcija te komisije zašla po državama članicama EU i kandidatkinja i... Čeku im nije tema. Morala sam da ih odbijem, malo mi je Čekua, samo mi još fale govedje glave.

Valjda zato, sad kad su privatili Haradinaja opet, ja nikako nisam mogla da se otresem straha da će opet da će opet sve da se svede na govedje glave. Al bar nema više nikog da me dvadeset pet sati dnevno postrojava. I to je nešto. 



Komentari (760)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 21:31 27.04.2017

Кад ће нам ...

...из дупета доћи у .....главу ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:31 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Problem je što je i drugima dupe daleko od glave.
anonymous anonymous 21:43 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...


Jelica Greganović
Problem je što je i drugima dupe daleko od glave.


....говеђе.


Успут

Са великим задовољством пратим свако твоје појављивање на овим таласима.
Као и обично, врло шармантан приступ.

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:46 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Fala lepo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:27 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Шлихтара, Лецо, не прихватај олако његов увлакс. Just a punk's observation.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:37 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Неће нам никада доћи из дупета у главу јер Србија пати од пост-транзиционог губитка разума.
freehand freehand 23:05 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Srđan Fuchs
Шлихтара, Лецо, не прихватај олако његов увлакс. Just a punk's observation.

Tuži ga moderaciji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:09 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Znaš iz iskustva?
freehand freehand 23:15 27.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Jelica Greganović
Znaš iz iskustva?

Pitaj Blogovatelja kako Šojka radi.
blogovatelj blogovatelj 02:24 28.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Pitaj Blogovatelja kako Šojka radi.


Шојка друка само тако, истина жива. А пуна му уста удбе и дебеа и како нам комуњаре нану нанину и дан данас и како треба отворити архиве, а све за добробит Србије. Шта ли по архивама има о њему, жив нисам.
anonymous anonymous 03:45 28.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Srđan Fuchs
Неће нам никада доћи из дупета у главу јер Србија пати од пост-транзиционог губитка разума.


Тај губитак код твојих Јевреја није уопште упитан.

Мосад би му пресудио - без суђења.
mariopan mariopan 14:06 28.04.2017

Re: Кад ће нам ...

anonymous

Jelica Greganović
Problem je što je i drugima dupe daleko od glave.


....говеђе.


Успут

Са великим задовољством пратим свако твоје појављивање на овим таласима.
Као и обично, врло шармантан приступ.


OoooooooooOooooooo
anonymous anonymous 17:21 28.04.2017

Re: Кад ће нам ...


mariopan
15:06 28.04

OoooooooooOooooooo


Не знам шта значи ова реакција.
Да ли то што правим разлику између Јелице и тебе на једној страни и Ангие и Вишње на другој.
Ја сам увек био изричит и јасан у погледу мишљења о блогерима.

Често ми Срки то пребацује и назива увлачењем и шлихтањем.
Кад би само могао да ми објасни шта би ми за то био мотив.

Јасан сам био и у погледу Кркара.
А и неких других које повремено похвалим , иако се генерално разликујемо у мишљењима.

О свему без увијања.
anonymous anonymous 17:21 28.04.2017

Re: Кад ће нам ...

....
mariopan mariopan 09:58 29.04.2017

Re: Кад ће нам ...

anonymous

mariopan
15:06 28.04

OoooooooooOooooooo


Не знам шта значи ова реакција.
Да ли то што правим разлику између Јелице и тебе на једној страни и Ангие и Вишње на другој.
Ја сам увек био изричит и јасан у погледу мишљења о блогерима.

Често ми Срки то пребацује и назива увлачењем и шлихтањем.
Кад би само могао да ми објасни шта би ми за то био мотив.

Јасан сам био и у погледу Кркара.
А и неких других које повремено похвалим , иако се генерално разликујемо у мишљењима.

О свему без увијања.


Па зезам се бре, опусти се мало.

Срам га било ко зло помислио.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:19 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

blogovatelj
Pitaj Blogovatelja kako Šojka radi.


Шојка друка само тако, истина жива. А пуна му уста удбе и дебеа и како нам комуњаре нану нанину и дан данас и како треба отворити архиве, а све за добробит Србије. Шта ли по архивама има о њему, жив нисам.



o čemu ti to?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:22 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Jelica Greganović
Znaš iz iskustva?


iz iskustva, bolje iskreni neprijatelj nego lažni frend,
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:25 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

freehand
Srđan Fuchs
Шлихтара, Лецо, не прихватај олако његов увлакс. Just a punk's observation.

Tuži ga moderaciji.


Ja sam tužio nekog moderaciji, lažovko?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:49 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

blogovatelj
Pitaj Blogovatelja kako Šojka radi.


Шојка друка само тако, истина жива. А пуна му уста удбе и дебеа и како нам комуњаре нану нанину и дан данас и како треба отворити архиве, а све за добробит Србије. Шта ли по архивама има о њему, жив нисам.



jesi ovo za mene rekao?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:18 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Dripci, izjasnite se s kojim motivima ste me oklevetali kod Lece, 'ajde.

Ako nema objašnjenja, onda recite zašto ste lazovčine.

(za Filipovića okej, čovek ima ličnu averziju, ali zašto si ti lagao ženu, Kičinerac, s kojim motivima, gukni)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:52 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Izjasnite se obojica ovde, pred Gospodaricom, zašto ste, i s kojim motivima lagali javno da ja tužakam ljude?
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:36 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Srđan Fuchs
Izjasnite se obojica ovde, pred Gospodaricom, zašto ste, i s kojim motivima lagali javno da ja tužakam ljude?


Dokaze na sunce!

A ja hoću da vidim i taj pikantan detalj zbog kojeg je blogi zglajznuo!

freehand freehand 14:44 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

srdjan.pajic
Srđan Fuchs
Izjasnite se obojica ovde, pred Gospodaricom, zašto ste, i s kojim motivima lagali javno da ja tužakam ljude?


Dokaze na sunce!

A ja hoću da vidim i taj pikantan detalj zbog kojeg je blogi zglajznuo!


Kad ukrstiš ličnost i karakter gnjide koja briše, banuje bez razloga, laže, ogovara, autuje sa izjavom Blogovatelja da ga je upravo ta gnjida prijavila moderaciji, i da je banovan bez razloga (zbog homofobije?!) i na osnovu gluposti i gnjide i moderacije ja ne vidim razlog da to ne poverujem.
A javiće se, valjda da to i posvedoči.
Ja sam to iz njegovih javnih komentara pročitao.
freehand freehand 15:58 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...


jesi ti normalan, Filipoviću?!

ja Blogija drukao zbog pepika?! jesi ti lud, druže, najozbiljnije te pitam?!

"logika" s kojom si izvukao zaključak je ista ta s kojom mene vijaš po blogu otkad sam ti Borisicu zanijekao.

Mrš
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:00 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

srdjan.pajic


Dokaze na sunce!

A ja hoću da vidim i taj pikantan detalj zbog kojeg je blogi zglajznuo!



ajd da razumem đolin hejt,
to se vucara godinama,
al Blogi da me izda, ovako, k'o pizda, da isprojektuje svoje nepodnošenje mene me,
ovako pizdasto, kod najčitanije autorke bloga
- i to UŠPRAVO sada kada sam zatvorio klijentelisanje sa Hamiltonom i Kičinerom,
nema druge do da je Antihrist umešao svoje podlačke prste.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:01 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

freehand

Mrš


kaži - gudalo!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:04 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

srdjan.pajic
Srđan Fuchs
Izjasnite se obojica ovde, pred Gospodaricom, zašto ste, i s kojim motivima lagali javno da ja tužakam ljude?


Dokaze na sunce!

A ja hoću da vidim i taj pikantan detalj zbog kojeg je blogi zglajznuo!



Sada sam pričao sa Blogijem - naime, njegov ban se potrefio sa mojim komentarom, kako Blogi tvrdi, u kojem sam ga ja optužio za homofobiju, mada se ja ne sećam, a homofobija je poslednje zašta bih ga optuživao. Neka drukarska cava ga je u taj mah prijavila Supermodu, koji je uto online, i kada se Giblo javio da meni odgovori, ispostavilo se da je banovan. Supermod mu je rekao da je prijavljen za homofobiju, i uzev u obzir da je moj komentar, prema Blogiju, bio poslednji prethodeći banu, on je poneo gnev u srcetu da sam ga ja izdrukario, i nosio taj gnev do sada, do Маајка Леце. Stara spinjarska funjara je, bržebolje, dočekala da može profy zaspinovati gnev Blogijeve srculecke i da vaspostavi svoj dobropoznati hejtić al' jebi ga, ponovo mu nije pošlo za rukom. Što znači da je Blogijev gnev izlečen, dok spinjarin nastavlja da tinja, jeb'ga, pošto sam mu ja oborio Borisicu s vlasti- ja i niko drugi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:26 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:31 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Ja samo Srđane da ti napišem da sam jedan komentar tvoj obrisala, zbog autovanja, tj. napisanog prezimena blogera koji piše pod nikom. Ako je još koji za njega bio zakačen...žao mi je.
emsiemsi emsiemsi 21:40 30.04.2017

Re: Кад ће нам ...

Jelica Greganović
Ja samo Srđane da ti napišem da sam jedan komentar tvoj obrisala, zbog autovanja, tj. napisanog prezimena blogera koji piše pod nikom. Ako je još koji za njega bio zakačen...žao mi je.

Ма, нема за чиме да жалиш !
То су све, ионако, најобичније тлапње.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:21 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

Pffft, zbog homofobije? Blogi homofob? Jeste da mi je blogi uzeo stotku na Trampa, ali mi homofobija ne ide uz njegov lik, keve mi Nevenke. A ne liči mi ni da Srki ide okolo i druka ljude kod Supermodova, bar na osnovu ovog koliko ga ja znam na blogu, što je dosta godina. Da se tu nije desio neki zajeb, nesporazum, zaboravljeni smajli, nečitanje između redova, itd? Zato sam hteo da pitam da mi neko opiše šta je blogi to tako strašno napisao da popije mesec dana lađenja.

Pazi, i ja sam ovde svašta srao, doduše ne homofobno, nego protiv administracije, i dobio ukor pred isključenje od moderacije za to, ali nikad na duže od dan. Zato sam zapanjen surovošću reakcije, pa se pitam šta je to konkretno blogi mogao da izvali da zasluži takvu kaznu. A smeo bih da se zakunem da sam ovde na blogu pročitao mnogo gore stvari protivu čovečnosti, a pogotovu disklejmera, ali se ne sećam da je neko dobio ban, sem par dibidus kretena koji su se posle i vratili pod drugim nikom i nikom ništa, i dalje seru ovde po blogu kad nađu za shodno.

Ali ajde, nema veze, kao da ja pa moram sve da znam. Mojne da se svađate ljudi, ok, u nekoj meri, zato smo i ovde, ali baš ovako da se krljate, nema smisla, ne volim to da vidim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:07 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

zato i kažem da nas je neko namestio, ono jednim udarcem dve muve, dva velika uma današnjice, blogija kičinerskog i srkija judejskog, verovatno peđa , blogica i ja smo se izmirili i ponovo smo drugari, a ing. frihendije se i dalje raspada u svom sistemu slepe ljubavi prema titu ovaplotivšem se u borisici odnosno mržnjice prema meni pošto sam mu oborio borisicu s vlasti. jeco, što se mene tiče, briši sve, što kaže ing. emsijevič - sve su to tlapnje. peace n luv.
mariopan mariopan 06:30 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

Mojne da se svađate ljudi, ok, u nekoj meri, zato smo i ovde, ali baš ovako da se krljate, nema smisla, ne volim to da vidim.

AMIN.
emsiemsi emsiemsi 06:52 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

srdjan.pajic
Pffft, zbog homofobije? Blogi homofob? Jeste da mi je blogi uzeo stotku na Trampa, ali mi homofobija ne ide uz njegov lik, keve mi Nevenke. A ne liči mi ni da Srki ide okolo i druka ljude kod Supermodova, bar na osnovu ovog koliko ga ja znam na blogu, što je dosta godina. Da se tu nije desio neki zajeb, nesporazum, zaboravljeni smajli, nečitanje između redova, itd? Zato sam hteo da pitam da mi neko opiše šta je blogi to tako strašno napisao da popije mesec dana lađenja.

Pazi, i ja sam ovde svašta srao, doduše ne homofobno, nego protiv administracije, i dobio ukor pred isključenje od moderacije za to, ali nikad na duže od dan. Zato sam zapanjen surovošću reakcije, pa se pitam šta je to konkretno blogi mogao da izvali da zasluži takvu kaznu. A smeo bih da se zakunem da sam ovde na blogu pročitao mnogo gore stvari protivu čovečnosti, a pogotovu disklejmera, ali se ne sećam da je neko dobio ban, sem par dibidus kretena koji su se posle i vratili pod drugim nikom i nikom ništa, i dalje seru ovde po blogu kad nađu za shodno.

Ali ajde, nema veze, kao da ja pa moram sve da znam. Mojne da se svađate ljudi, ok, u nekoj meri, zato smo i ovde, ali baš ovako da se krljate, nema smisla, ne volim to da vidim.

Ееееее, та ти си другосрбијанац, а то је есенцијална разлика.
Право да ти кажем, чуди ме да си опоменут и на један дан.
Страшно је то шта су ти урадили ?
Није могуће да ти до сада ниси укапирао да је теби дозвољено (и теби сличнима), много којечега што многим другима није ... ето видиш, ти мртав ладан можеш да кажеш другима да су кретени и слично.
Но, то говори и још нешто, а то је - да ти и теби слични, као и они који (су) вам то омогућавају/али нисте баш такве цвећке, те да је то ваше позивање на различитост, уважавање туђих мишљења и слично, веома лимитирано, те да би ту границу дефинисали искључиво ви.
Јбт, понекада се запитам да ли сте ви свесни колико је такво понашљње најобичнији комуњаризам. Страшно !
Но, ти спадаш у ону категорију самокритичних (Срба) тако да тиме добијаш скоро неограничен кредит. Једино већи кредит имају (дакле, неограничен) који пљују против Срба. Истина, није као у "златним данима блога", али још увек је тешко бити Србин. Док год је тешко, ја ћу бити. Када не буде тешко, нећу имати разлога да будем. Тада ћу да будем ко будем био.
angie01 angie01 12:21 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

dzemsi, evo, prvi put cu se nakaciti na tvoj relej komunikacije, samo da ti kazem, kako seres- jer ne moze drugacijim jezikom da se odgovori na ovo sto si prostro.

...izmedjuostalog, upravo zbog raznih neujednacenih tretmana- ali ne ovako kako si ti slozio, zabuna, nedoumica, slucajnih ili namernih poteza, sam i rekla da bi bilo fino, pristojno i normalno, da se sa nama komunicira od strane onih koji blogom rukovode.

inace, potpisujem Pajketov komentar,...da budem iskrenija- sve njegove komentare na ovom blogu....kao i Tajsonove.
Bili Piton Bili Piton 13:36 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

Ako je Blogi homofob ja sam Lepa Lukić.

Što se Tajsona tiče, čovek briljira, imam poriv da idem za njim i redom uramljujem po nešto iz svakog njegovog posta ovde ali to bi bilo em neukusno, em već imamo face koje stanuju na blogu i seju komentare.
mirelarado mirelarado 14:01 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

Bili Piton
Ako je Blogi homofob ja sam Lepa Lukić.

Što se Tajsona tiče, čovek briljira, imam poriv da idem za njim i redom uramljujem po nešto iz svakog njegovog posta ovde ali to bi bilo em neukusno, em već imamo face koje stanuju na blogu i seju komentare.


Samo bih dodala, Bili, da i ti briljiraš. Postao si redak gost ovde i obradujem se uvek kad se javiš.

urbana_gerila urbana_gerila 14:08 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...


Bili Piton
ja sam Lepa Lukić.


samo se ti igraj, biće ti drugi kriv kad te strefi šifra barbut.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:41 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

Није могуће да ти до сада ниси укапирао да је теби дозвољено (и теби сличнима), много којечега што многим другима није ...


To je zato što sam ja ovde džomba, a vi "drugi" ste još gugiji!

Ne zezaj čarli, te sitne grubosti su ovde odvajkada prisutne, i deo miljea (a i "kreten" je vrlo precizno upotrebljena reč koju ne potežem bez razloga). Imao si ovde ljude koji su priželjkivali da ih mala deca vataju za polne organe dok trik or trituju, pa eno ih i dalje komentarišu po blogu bez sankcije, svašta se izleglo tu među vama, desničarima. Na njih treba da se skoncentrišeš, ako si baš toliko dokon.
emsiemsi emsiemsi 17:16 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

srdjan.pajic
Није могуће да ти до сада ниси укапирао да је теби дозвољено (и теби сличнима), много којечега што многим другима није ...


To je zato što sam ja ovde džomba, a vi "drugi" ste još gugiji!

Ne zezaj čarli, te sitne grubosti su ovde odvajkada prisutne, i deo miljea (a i "kreten" je vrlo precizno upotrebljena reč koju ne potežem bez razloga). Imao si ovde ljude koji su priželjkivali da ih mala deca vataju za polne organe dok trik or trituju, pa eno ih i dalje komentarišu po blogu bez sankcije, svašta se izleglo tu među vama, desničarima. Na njih treba da se skoncentrišeš, ako si baš toliko dokon.

Какве везе ја имам са левичарима и десничарима !?
Успут --- та класификација још увек постоји ?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:18 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

Какве везе ја имам са левичарима и десничарима !?
Успут --- та класификација још увек постоји ?!


Ma, u tvoj slučaju se misli na Desanku (Šakić).
emsiemsi emsiemsi 20:11 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

srdjan.pajic
Какве везе ја имам са левичарима и десничарима !?
Успут --- та класификација још увек постоји ?!


Ma, u tvoj slučaju se misli na Desanku (Šakić).

Како каже она стара народна ... свуда му је боље него у гаћама !
Bili Piton Bili Piton 20:52 01.05.2017

Re: Кад ће нам ...

mirelarado




za nas dvoje ovo (ne znam da objasnim zašto baš to, ali neka veza postoji).


Lionsgate Lionsgate 21:46 27.04.2017

Opa

Pomislih da je nestio drugo a ono u pitanju samo ruzno secanje na dogodovstine sa posla..
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:54 27.04.2017

Re: Opa

Lični blog. Sve mu ime kaže.
Lionsgate Lionsgate 22:02 27.04.2017

Re: Opa

Jelica Greganović
Lični blog. Sve mu ime kaže.


Naravno. A pogotovo sto neke licne stvari vezuju coveka za neki veci dogadjaj u svetu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:03 27.04.2017

Re: Opa

Tačno tako
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 27.04.2017

.........

nego zato što sam taj film već par puta gledala, čak u njima igrala i epizodne, novinarske uloge. I oba su se završila kao danas francuski
.
Nije valjda sa si zaboravila sličan sa Tačijem u Budimpešti?

A da li je iko realan očekivao da Haradinaj bude izručen.
Ne verujem.

Ali tu su i činjenice da se Hardinaj dobro i prilično dugo preznojavao u Francuskoj, da je tužilac tražio izručenje, da je, navodno, prvobitna odluka suda bila da se izruči a koja je preinačena, a sve to se dešsava po prvi put.

Do sad se ovo radilo po automatizmu: Srbija traži izručenje Albanca? Odbija se.
Nešto se ipak, kanda, menja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:03 27.04.2017

Re: .........

Nisam zaboravila, al tamo nisam bila dopisnica.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:34 27.04.2017

Re: .........

Шта ти је чудно? Ми имамо једну председниковицу Словенку, и једну Лецу, Словенку и одану својој земљи и народу, и немамо breaktrough, јербо ова српска посленица није ушлихтана Режиму. Генде од режима и државе.

Иначе, одлично функционисање браће Албанаца у интернационалној арени, свака част момци, домаћи сте задатак за српску буранију, дипломатски узев.
anonymous anonymous 22:40 27.04.2017

Re: .........

Srđan Fuchs
Шта ти је чудно? Ми имамо једну председниковицу Словенку, и једну Лецу, Словенку и одану својој земљи и народу, и немамо breaktrough, јербо ова српска посленица није ушлихтана Режиму. Генде од режима и државе.

Иначе, одлично функционисање браће Албанаца у интернационалној арени, свака част момци, домаћи сте задатак за српску буранију, дипломатски узев.


Немој да заборавиш да су многи од стране УСА ...
...добијали најпре ветар у леђа, а онда по носу.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 27.04.2017

Re: .........

Иначе, одлично функционисање браће Албанаца у интернационалној арени, свака част момци, домаћи сте задатак за српску буранију, дипломатски узев.


Ne čini mi se da su oni to izboksovali, a i ako jesu, ovog puta su baš morali da se potrude.
Trend im ne ide u prilog, ali videćemo.

Ja sam se iznenadio i kad su Haradinaju prvi put produžili pritvor, tj kad su odložili odluku.

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:10 27.04.2017

Re: .........

Što bre ja sad Slovenka?!
deset_slukom deset_slukom 00:17 28.04.2017

Re: .........

Jelica Greganović
Što bre ja sad Slovenka?!


Možda zbog "beh"?
eloy eloy 07:23 28.04.2017

Re: .........

Иначе, одлично функционисање браће Албанаца у интернационалној арени, свака част момци, домаћи сте задатак за српску буранију, дипломатски узев.




tasadebeli tasadebeli 08:51 28.04.2017

Re: .........

eloy
Иначе, одлично функционисање браће Албанаца у интернационалној арени, свака част момци, домаћи сте задатак за српску буранију, дипломатски узев.








Jelica Greganović Jelica Greganović 09:01 28.04.2017

Re: .........

"Beh" veze nema sa slovenačkim, srpski arhaizam je.
eloy eloy 09:40 28.04.2017

Re: tasadebeli Sweet Home Chicago



mlekac mlekac 22:10 27.04.2017

Lepote

Novinarskog poziva. Skoro da mi je krivo što više nemam takvih frka. Skoro...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:14 27.04.2017

Re: Lepote

Skoro neka fala.
freehand freehand 23:36 27.04.2017

Elem

... dve su stvari - ne računajući tvoje novinarsko-amalitčarske traume - ovde bitne:
jedna je da je, kao i u samoj EU, uostalom, vreme da ovde i najveći i najuporniji pobornici bezuslovnog jurcanja te plastične šargarepe preispitaju o čemu zaista govore kad govore o EU i "Evropi" i da li to o čemu govore ima realne veze sa postojećom organizacijom koja se tako zove.
I drugo, da se bar oni razumni a nezadovoljni neizrućivanjem Haradinaja zapitaju kakvo je pravosuđe u Srbiji i postoji li ikakav osnov po kome bi se ono moglo nazvati respektabilnim i od njega očekivati profesionalno i objektivno suđenje u procesu takvog kalibra ako nije u stanju da se bavi očiglednostima u samoj Srbiji podležući sramno pritiscima izvršne vlasti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:03 28.04.2017

Re: Elem

Mada, Free, priznaćeš, sud nije socijalna služba pa da se bavi time kako će se Haradinaj osećati ako ga izruče, i kakav uticaj će to imati na njegovo stanje.
freehand freehand 09:58 28.04.2017

Re: Elem

Jelica Greganović
Mada, Free, priznaćeš, sud nije socijalna služba pa da se bavi time kako će se Haradinaj osećati ako ga izruče, i kakav uticaj će to imati na njegovo stanje.

Nije reč o emocijama, naročito ne Haradinajevim, nego o stanju pravosuđa i njegovoj sposobnosti da sudi regularno. Inače je to jedan od bitnih faktora kod razmatranja uslova za ekstradiciju. I svejedno je da li je stv arni ili hinjeni razlog za odbijanje.
karabasbarabas karabasbarabas 08:18 29.04.2017

Re: Elem

freehand
Jelica Greganović
Mada, Free, priznaćeš, sud nije socijalna služba pa da se bavi time kako će se Haradinaj osećati ako ga izruče, i kakav uticaj će to imati na njegovo stanje.

Nije reč o emocijama, naročito ne Haradinajevim, nego o stanju pravosuđa i njegovoj sposobnosti da sudi regularno. Inače je to jedan od bitnih faktora kod razmatranja uslova za ekstradiciju. I svejedno je da li je stv arni ili hinjeni razlog za odbijanje.


Slazem se potpuno.
Haradinaj ne bi imao fer sudjenje, i znajuci sudsku vlast u Srbiji (vidi Savamala, Miskovic, Kantrimen, Sablja) verujem da bi zlikovac bio oslobodjen i jos bi mu placali odstetu za dusevni bol.
milisav68 milisav68 08:51 29.04.2017

Re: Elem

karabasbarabas
Slazem se potpuno.
Haradinaj ne bi imao fer sudjenje, i znajuci sudsku vlast u Srbiji (vidi Savamala, Miskovic, Kantrimen, Sablja) verujem da bi zlikovac bio oslobodjen i jos bi mu placali odstetu za dusevni bol.

A onda se malo "izmakneš", pa shvatiš da je Srbija okupirana zemlja, i da za sve te nepodovštine što rade lokalni stručnjaci, dobijaju aplauz i tapšanje po ramenu.

Inače, mišljenja sam, da su nam kauboji učinili veliku uslugu sa odsecanjem tumora.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:35 29.04.2017

Re: Elem

Nije reč o emocijama, naročito ne Haradinajevim

Upravo zato i nije trebalo da francuski sud o tome u svojoj odluci piše.
noboole noboole 02:35 28.04.2017

.

Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.
freehand freehand 07:09 28.04.2017

Re: .

noboole
Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.

Kratkoročno političko guranje đubreta pod tepih a u stvari nasilje nad pravdom sigurno ne može svima da odgovara. Dapače - nikom, dugoročno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:32 28.04.2017

Re: .

Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.

:)
Па ми тужиоца за ратне злочине и немамо, после Вукчeвића нико није изабран. Уосталом, немамо ни заштитника грађана. Најпосле, ми смо пречесто спрдња од правне државе.
predatortz predatortz 07:51 28.04.2017

Re: .

noboole
Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.


A da onda ne sudimo nikog? Da prestanemo da raspisujemo poternice za ubicama, silovateljima, narko-dilerima? Mislim, ako ne jurimo ratne zločince, ako žmurimo na ubice beba, silovatelje, trgovce ljudskim organima - zašto onda da jurimo bilo koga?

Prijatelju, Jevreji dan-danas pronalaze neke odrtavele švapske frikove, čičuzgare čija je duša već decenijama u nosu. I ne posustaju. Tako se ponaša narod koji ceni svoje žrtve.

Mi na pomen Jasenovca odmahujemo rukom, a srpskim žrtvama u minulim ratovima se neka govna uveliko izruguju.
Sve dok smo takvi, niko nas neće ozbiljno shvatati.
gedza.73 gedza.73 07:53 28.04.2017

Re: .

, ми смо пречесто спрдња од правне државе.

Dočeci čoveci

Ante Gotovina



Naser Orić



Haradinaj (videćemo večeras)



Posle 14 godina Lazarević



Jednom mi je neko odgovorio da su 'i to naši građani' kad sam dao predlog da po Bujanovcu, Preševu i Medveđi, na primer, EPS krene sa isključivanjima neplatiša, sudski izvršitelji sa naplatama, policija sa detaljnim kontrolama (max kazne od dužine intervala žmigavca do posedovanja legalno-nelegalnog oružja i šverca narkotika)...
Oni tvrde da 'nisu naši građani' već građani Velike Albanije.

Videćemo ko je u pravu za jedno deset godina.



milisav68 milisav68 08:18 28.04.2017

Re: .

gedza.73
Videćemo ko je u pravu za jedno deset godina.

Samo što će onda gedže da gledaju samo svoja posla - neka svaki narod brani svoju reku.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:04 28.04.2017

Re: .

neka svaki narod brani svoju reku.

"Knjiga o Milutinu"
highshalfbooze highshalfbooze 09:13 28.04.2017

Re: .

A da onda ne sudimo nikog?

Na kraju ispada tako. Prvo razjebu ceo sistem jer je nekome u interesu da štiti domaće zločince, pa onda kada treba da se sudi tuđim zločincima, ups... šta ćemo sad...
milisav68 milisav68 09:30 28.04.2017

Re: .

Jelica Greganović
neka svaki narod brani svoju reku.

"Knjiga o Milutinu"

Da, da, neki kažu srpski "Majn kampf".
milisav68 milisav68 09:36 28.04.2017

Re: .

highshalfbooze
Prvo razjebu ceo sistem jer je nekome u interesu da štiti domaće zločince,

Ma jok, sudovi su razjebani zbog lopova, ratni zločinci su tu "kolateralna šteta".
pa onda kada treba da se sudi tuđim zločincima, ups... šta ćemo sad...

Uzdamo su u Hag, u EU, i njihovo poštenje.

predatortz predatortz 09:53 28.04.2017

Re: .

highshalfbooze
A da onda ne sudimo nikog?

Na kraju ispada tako. Prvo razjebu ceo sistem jer je nekome u interesu da štiti domaće zločince, pa onda kada treba da se sudi tuđim zločincima, ups... šta ćemo sad...


Au, ovo je baš binarno!

Uporedi broj "naših zločinaca" kojima se sudi u zemlji i inostranstvu, sa brojem "njihovih zločinaca" koji su došli pod ruku pravde.
Takođe, uporedi pritiske na nas da do tih suđenja dođe, sa pritiscima na sve druge.
U oba slučaja ćeš uočiti veliki nesrazmer.
Ispade da, po EU, nije nikakav zločin ubiti Srbina.
Iste poruke nam je odašiljao i Hitler.

noboole noboole 10:06 28.04.2017

Re: .

predatortz
noboole
Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.


A da onda ne sudimo nikog? Da prestanemo da raspisujemo poternice za ubicama, silovateljima, narko-dilerima? Mislim, ako ne jurimo ratne zločince, ako žmurimo na ubice beba, silovatelje, trgovce ljudskim organima - zašto onda da jurimo bilo koga?

Prijatelju, Jevreji dan-danas pronalaze neke odrtavele švapske frikove, čičuzgare čija je duša već decenijama u nosu. I ne posustaju. Tako se ponaša narod koji ceni svoje žrtve.

Mi na pomen Jasenovca odmahujemo rukom, a srpskim žrtvama u minulim ratovima se neka govna uveliko izruguju.
Sve dok smo takvi, niko nas neće ozbiljno shvatati.



Prijatelju, drzava izrael je naoruzana do zuba, a Jevreji globalno imaju fantasticnu logistiku i uticaj.

Pre nego sto uhapsis Haradinaja, ali tako da zaista to zelis, treba da obezbedis da to moze i da se desi. Ratni zlocini ne zastarevaju. Ako se ova zemlja bude ikada sastavila sa sobom, moci ce to da uradi i ako bude doziveo sto godina.


Spoljna politika nam je neozbiljna i puna praznih gestova kojima se jedino baca prasina u oci domacoj javnosti. Znaci, ako ti propadne skoro svaki bitniji spoljnopoliticki angazman, samo dokazujes koliko si neozbiljna drzava. Ma, smesno je i da pricam o ovome.
highshalfbooze highshalfbooze 11:22 28.04.2017

Re: .

Au, ovo je baš binarno!

Nisam baš razumeo ovu kvalifikaciju
Uporedi broj "naših zločinaca" kojima se sudi u zemlji i inostranstvu, sa brojem "njihovih zločinaca" koji su došli pod ruku pravde.

Ja ne pravim podele na naše zločince i njihove zločince, pa ne mogu ni da upoređujem. Zločinac je zločinac bez obzira na veru i nacionalnost. Kao što sam rekao, te podele na naše i njihove zločince su i dovele do ovog odbijanja zahteva za izručenje.
Zašto mene stalno neko izjednačava sa zločincima iste vere i nacionalnosti koje sam i ja. Zabole mene koje je vere i nacionalnosti zločinac.
Ispade da, po EU, nije nikakav zločin ubiti Srbina.


Stranci nas nedužne građane izjednačavaju sa zločincima jer nas naša rođena država izjednačava sa zločincima, zato nam je predsednik četnički vojvoda.
Predsednik države, predsednik vlade i onaj vadikal su se vozali po Bosni u vozilu na kojom je bila ljudska lobanja. I posle se čudimo što drugi imaju takvo mišljenje o nama.
predatortz predatortz 11:26 28.04.2017

Re: .

Kao što sam rekao, te podele na naše i njihove zločince su i dovele do ovog odbijanja zahteva za izručenje.


I? Da li je to pravni razlog? Ili politički?


Stranci nas nedužne građane izjednačavaju sa zločincima jer nas naša rođena država izjednačava sa zločincima, zato nam je predsednik četnički vojvoda.


Njihove države su počinile niz genocida diljem planete. Francuska se, u toj raboti, naročito isticala u Africi. Treba li mi sve Francuze da izjednačavamo sa zločincima?
milisav68 milisav68 11:59 28.04.2017

Re: .

predatortz
Francuska se, u toj raboti, naročito isticala u Africi. Treba li mi sve Francuze da izjednačavamo sa zločincima?

Naleteo pre neki dan, pa da se ne baci.



Ovde davimo Alžirce (stvarno su ih bacali u reku za vreme mirnog protesta - oktobar 1961.)
highshalfbooze highshalfbooze 14:04 28.04.2017

Re: .

I? Da li je to pravni razlog? Ili politički?


Naravno da je politički. I?
Koji je to argument da se razjebe pravosuđe u Srbiji i da se zločinci dele po nacionalnoj i verskoj osnovi?

Njihove države su počinile niz genocida diljem planete. Francuska se, u toj raboti, naročito isticala u Africi. Treba li mi sve Francuze da izjednačavamo sa zločincima?


Neki misle da ne treba, a neki misle da treba. Isto kao što i od njih neki misle da ne treba da izjednačavaju sve Srbe sa zločincima, a neki misle da treba.
I šta onda? Koji je to argument da se čine i podržavaju zločini?
Uostalom, svako žanje šta je posejao. Od toga ne može da pobegne.
gedza.73 gedza.73 07:14 29.04.2017

Re: .

noboole
Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.

Zamisli (ne znam da nije neko slično prokomentarisao) da je Kosovo u Srbiji.
Kakve li bi tek skupštinske sednice bile u Beogradu. Ne bi se skidali sa svetskih vesti.
A saopštenja srpskh i albanskih stranaka?
Makedonci sa čalmama i flasterima bi bili tek prijateljska razmenja mišljenja.
Usput nisam skoro video smešniju sliku (ne znaš gde prestaje znak 'štiklirano' a kude počinju flasteri)


Kaže juče 'analitičar' janić kako je ponašanje Albanaca normalno. Oni to malo pred izbore.

Valjda će i naši da krenu pred izbore sa pitanjima Republike Srpske i severnog dela Kosova.


milisav68 milisav68 07:59 29.04.2017

Re: .

gedza.73
Kaže juče 'analitičar' janić kako je ponašanje Albanaca normalno.



gedza.73 gedza.73 10:47 29.04.2017

Re: .

milisav68
Jelica Greganović
neka svaki narod brani svoju reku.

"Knjiga o Milutinu"

Da, da, neki kažu srpski "Majn kampf".


Sva sreća pa nam 'komšiluk' piše isključivo i jedino o hortikulturi.

narcis narcis 11:08 29.04.2017

Re: .

gedza.73
milisav68
Jelica Greganović
neka svaki narod brani svoju reku.

"Knjiga o Milutinu"

Da, da, neki kažu srpski "Majn kampf".


Sva sreća pa nam 'komšiluk' piše isključivo i jedino o hortikulturi.


daklem ako komšiuje seru i pišaaju po svoje dvorište moramo i mi.
ebemte logiko

gedza.73 gedza.73 11:19 29.04.2017

Re: .

daklem ako komšiuje seru i pišaaju po svoje dvorište moramo i mi.

Moja prodica ima odlične prijatelje koji godinama dolaze, i kojima odlazimo, u posetu.
Iz Sofije su. Bugari. Vredni, pošteni.
Uopšte mi nije jasno što tamo tvoj kraj piša po komšijama.

Nikad nismo išli dublje u porodično-ratne istorije.

Moj jedan predak, oficir i kraljev kućni prijatelj (bitno u drugoj priči), bio odlikovan zato što je sjebao bugarske diverzante. Malo im je divljački odsekao uši i vratio ih bugarskim položajima.
Kasnije (ta druga priča) je bio samo degradiran (prethodne zasluge i navedeno prijateljstvo) jer je odbio direktno naređenje nadređenog oficira koje je bilo ravno samoubistvu cele jedinice.
Bilo je tu i dedinog povlačenja pištolja na psovanje srbijanske majke oficira Crnogorca. Jedva izbegao zatvor. U njegovu odbranu stali ratni veterani iz njegove jedinice. I kralj.

ebemte logiko

Svi su kulturni, civilizovani, fini i vospitani kad je tuđe dupe u pitanju.
narcis narcis 11:44 29.04.2017

Re: .

Nikad nismo išli dublje u porodično-ratne istorije.

daklem nezna ništa al znaš da nam zameraš.
imam ja bugarku u dvorište i lepo se slažemo, al to je lični plan koj ti brkaš sa širim.
ja sad da ulazim u to šta su blgari radili po niš i ostalu jugoistočnu srbiju bespredmetno je. da ti pišem o svom podjebavanju i maltretiranju koje smo trpeli od blgara kao turisti i to je za tebe bezpredmetno, o bezobrazluku blgarskih carinika i to je za tebe ništa.
bugari su iskonski neprijatelji ljudi na ovim prostorima, još iz doba vizantije i stvaranja bugarskog carstva, sva njihova dela na ovim prostorima su zverska dela. al tebi to ne ide iz dupeta u glavu.
ti si upoznao dva blgara i stvaraš mišljenje o blgarskoj politici na osnovu toga što su onidobri ljjudi, ne dao ti bog da moraš to na delu da proveravaš, da ti uđu oni kao blgarski bvojnici u to tvoje selo, video bi onda kolko su to dobri ljudi.
al ti o tome ne znaš ništa i ne želiš ništa da znaš.
gedza.73 gedza.73 12:13 29.04.2017

Re: .

pišem o svom podjebavanju i maltretiranju koje smo trpeli od blgara kao turisti i to je za tebe bezpredmetno, o bezobrazluku blgarskih carinika i to je za tebe ništa.

Možda što je porodice član na mitnici a drugi prokurator ili tako nešto.

bugari su iskonski neprijatelji ljudi na ovim prostorima, još iz doba vizantije i stvaranja bugarskog carstva, sva njihova dela na ovim prostorima su zverska dela.


Posle ja zapišavam tuđe avlije.

Ja o tome i pričam.

bugari su iskonski neprijatelji ljudi na ovim prostorima

sva njihova dela na ovim prostorima su zverska dela

da ti uđu oni kao blgarski bvojnici u to tvoje selo, video bi onda kolko su to dobri ljudi.


Zameni Bugare u jednačini, stavi Hrvate ili Albance.

Da li je onda zameriti blogeru koji iz ličnog iskustva i porodičnog nasleđa kaže za Hrvate da su bili monstrumi dok su bili Hitlerovi džukci ili Srbinu sa Kosova dok su albanske balije klale krijući se iza italijanskih fašista?


imam ja bugarku u dvorište i lepo se slažemo, al to je lični plan koj ti brkaš sa širim.

Ne brkam, samo gledam širu sliku.
Lična vizura se menja kad grupama daš bilo koji vid identiteta (boju kože, nacionalnost, plemensku ili esnafsku pripadnost, veru...) i razlog da se pobiju.

Imaš puno dvorište kokošaka, mačaka, papagaja... I u komšiluk se doseli diler koji za kućnog ljubimca ima pit bula koji obožava da nedeljno rastrgne po neku tvoju životinjku.
Samo ti uređuj svoje dvorište. Da vidim kad ćeš da popizdiš.



Samo (ovde ni sebe ne izuzimam) olako osudimo druge za iste stvari za koje sebi nalazimo opravdanje.
narcis narcis 12:26 29.04.2017

Re: .

Posle ja zapišavam tuđe avlije.

Ja o tome i pričam.

ti si u svom komentaru opravdao seratore u našem dvorištu zato što postoje i u tuđem, a sad pokušavaš da zameniš teze i okrriviš mene i zamagliš svoju krivicu .
aj zajebi.
nemožeš da opravdaš svoje kretene time što kažeš da i tamo imaju isto.
ja ovde pričom o bugarima nisam opravdavao nijednog kretena kod mene.
niti sam pozivao da blgare treba maltretirati kad dođu kod nas, uostalom to niko ovde po jugoistok i ne radi.
kad si čuo da je neko ovde napao blgarina, nikad i nećeš.
mi samo ne verujemo blgarima i to je sve. da i ne volimo ih onako uopšteno.
daklem zajebi da izvrćeš ono što kažem, a i ne trebate nam ič ako ne blgari napadnu, i do sad smo ih tepali bez vašu pomoć pa ćemo i od sad.
fala na pomoć neni treba od vas.
gedza.73 gedza.73 12:57 29.04.2017

Re: .

smo ih tepali bez vašu pomoć pa ćemo i od sad.

Ne znam otkud taj moj paradeda kod vas.
Pominje se neka 'Šumadijska divizija'.
Osim toga, i Srbija je napadala Bugarsku ne samo BUgari Srbe.

ti si u svom komentaru opravdao seratore u našem dvorištu zato što postoje i u tuđem, a sad pokušavaš da zameniš teze i okrriviš mene i zamagliš svoju krivicu .

A to. Neću ja da 'zamaglim moju krivicu' samo nivelišem subjektivne, objektivne, 'moje', 'tuđe' poglede na svet.
Daklem ako si okružen narodima, nacijama koje tvrde da su ih Srbi ugnjetavali, osvajali zadnjih sto i jače godina koje je najoptimalnije i najpraktičnije rešenje?
Jednostrano bratstvo i jedinstvo? Totalna predaja? Da damo Niš Albancima?

Albanci su napravili haos u Makedoniji da bi postali od manjine konstitutivni narod (jer su oni Iliri i odvajkada na Balkanu) a Srbe samo što ne odstreljuju po kućama jer su u Hrvatskoj branili status konstitutivnog naroda.
Eto, moj lični stav je da vojska ničemu ne služi. Da se pare džebe izdvajaju, da nam ne treba trošak aviona, helikoptera, pušaka...

Ali da li je taj moj stav ispravan? Ako ti komšija svako malo tvrdi da deo tvoje teritorije nije tvoj nego njegov.

Onda moraš da imaš seratore u svom dvorištu da bi imao odbranu, ili kontratežu, njihovim seratorima.
TO ti je priroda.
Bitno je samo da vidiš da li je ispaltivije da 'NJih' biješ oružjem ili ekonomski napraviš zavisnim.

aj zajebi.

š'o se ljudi toliko nerviraju ovde na blogu?

mi samo ne verujemo blgarima i to je sve. da i ne volimo ih onako uopšteno.

Tako 'Ovi' nisu voleli 'One' pa se vremenom to pretvorilo u sukob jer su 'Oni' zli, loši, prevrtljivi... Samo čekaju priliku da ti zabodu nož u leđa.
predatortz predatortz 16:36 29.04.2017

Re: .

narcis
Nikad nismo išli dublje u porodično-ratne istorije.

daklem nezna ništa al znaš da nam zameraš.
imam ja bugarku u dvorište i lepo se slažemo, al to je lični plan koj ti brkaš sa širim.
ja sad da ulazim u to šta su blgari radili po niš i ostalu jugoistočnu srbiju bespredmetno je. da ti pišem o svom podjebavanju i maltretiranju koje smo trpeli od blgara kao turisti i to je za tebe bezpredmetno, o bezobrazluku blgarskih carinika i to je za tebe ništa.
bugari su iskonski neprijatelji ljudi na ovim prostorima, još iz doba vizantije i stvaranja bugarskog carstva, sva njihova dela na ovim prostorima su zverska dela. al tebi to ne ide iz dupeta u glavu.
ti si upoznao dva blgara i stvaraš mišljenje o blgarskoj politici na osnovu toga što su onidobri ljjudi, ne dao ti bog da moraš to na delu da proveravaš, da ti uđu oni kao blgarski bvojnici u to tvoje selo, video bi onda kolko su to dobri ljudi.
al ti o tome ne znaš ništa i ne želiš ništa da znaš.


Reč "Bugari" zameni sa "Muslimani", ili "Hrvati" i dobićeš priču Srbina iz mog zavičaja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:36 29.04.2017

Re: .

Da, da, neki kažu srpski "Majn kampf".

Izuzetno se sa tim mišljenjem ne bih složila.
milisav68 milisav68 18:29 29.04.2017

Re: .

Jelica Greganović
Da, da, neki kažu srpski "Majn kampf".

Izuzetno se sa tim mišljenjem ne bih složila.

Ma to sam ja negde prokomentarisao, da bih je stavio u obaveznu lektiru, pa je na mene skočila ala i vrana, da je to tumor (pored Memoranduma SANU naravno), te da je srpski "Majn kampf", te da je to izazavalo rat devedestih....i tako.

Jedva živ pretekoh.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:44 29.04.2017

Re: .

te da je srpski "Majn kampf"

Izem im poredjenje.
anonymous anonymous 12:01 30.04.2017

Re: .

predatortz
noboole
Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.


A da onda ne sudimo nikog? Da prestanemo da raspisujemo poternice za ubicama, silovateljima, narko-dilerima? Mislim, ako ne jurimo ratne zločince, ako žmurimo na ubice beba, silovatelje, trgovce ljudskim organima - zašto onda da jurimo bilo koga?

Prijatelju, Jevreji dan-danas pronalaze neke odrtavele švapske frikove, čičuzgare čija je duša već decenijama u nosu. I ne posustaju. Tako se ponaša narod koji ceni svoje žrtve.

Mi na pomen Jasenovca odmahujemo rukom, a srpskim žrtvama u minulim ratovima se neka govna uveliko izruguju.
Sve dok smo takvi, niko nas neće ozbiljno shvatati.

anonymous anonymous 12:01 30.04.2017

Re: .

...
anonymous anonymous 12:07 30.04.2017

Re: .



narcis
12:44 29.04.201




bugari su iskonski neprijatelji ljudi na ovim prostorima, još iz doba vizantije i stvaranja bugarskog carstva, sva njihova dela na ovim prostorima su zverska dela.


tasadebeli tasadebeli 08:49 28.04.2017

Шиптари

noboole

.
Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.




У овом датом тренутку, да. Али је и Фри у праву:

freehand

Kratkoročno političko guranje đubreta pod tepih a u stvari nasilje nad pravdom sigurno ne može svima da odgovara. Dapače - nikom, dugoročno.



Са оваквим ветром у леђа у свету какав данас имамо, Шиптари су тумор.

И то онај малигни.

И то не само Балкана, него и Европе.


EDIT: А запањује чињеница како неки и даље не верују или неће по задатку да верују да тај тумор може да метастазира сваког часа.

Занимљиво је да један од председничких кандидата на недавним изборима у Србији понавља исто оно што Тачи и Рама "твитују" ових дана.

"Sagovornici su Jankoviću ponudili saradnju i pomoć", piše u saopštenju.

Janković je u Briselu razgovarao s potpredsednicom Evropskog parlamenta Ulrike Lunaček

(Janković u Briselu: Vlast ruši vrednosti Srbije i Evrope - ЛИНК)


Potpredsednica Evropskog parlamenta i izvestiteljka za Kosovo Ulrike Lunaček pozdravila je odluku o puštanju Ramuša Haradinaja.

Osim toga, ona je pozvala EU da utiče na to da Srbija povuče "zastarele naloge za hapšenja", kao uslov za nastavak briselskog dijaloga.

(Lunačekova: Pozdravljam, Srbija da povuče zastarele naloge - ЛИНК)



Зар нам не рекоше у оно доба захуктале денацификације Срба привођењем у Хаг да оптужнице за ратне злочине никада не застаревају?

Тумор. И то малигни.

Као последица коришћења бомби са осиромашеним уранијумом.

Пунктум.
freehand freehand 09:04 28.04.2017

Re: Шиптари

tasadebeli
noboole

.
Dajte ljudi, budimo ozbiljni. Pa ovo je ishod koji svima odgovara. Zamislite da je izrucen Srbiji. Pa, nastao bi haos.




У овом датом тренутку, да. Али је и Фри у праву:

freehand

Kratkoročno političko guranje đubreta pod tepih a u stvari nasilje nad pravdom sigurno ne može svima da odgovara. Dapače - nikom, dugoročno.



Са оваквим ветром у леђа у свету какав данас имамо, Шиптари су тумор.

И то онај малигни.

И то не само Балкана, него и Европе.

Пунктум.

I šta Vi, doktore, predlažete? Zračenje ili odmah skalpel?
Inače je reč o karakterističnom pogledu na svet i politiku, vrlo rasprostranjenom. Doduše, neki od njegovih zastupnika reč "Šiptari" zamene rečju "Srbi", treći koriste "Jevreji", četvrti "Crnci", peti "Muslimani".
No stav je u svojoj suštini uvek isti: ksenofoban, šovinistički, rasistički.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana