Mediji

Za PRESS

Jelica Greganović RSS / 11.07.2020. u 17:25

 

press-media.jpg 

Drage kolege, novinari, pročitajte savete mog druga Vasketa, iskusnog novinara i izveštača sa demonstracija, i iz ratnih zona, Aleksandra Vasovića koji sada radi za čuvenu medijsku kuću, »Zaustavite Rojters«. Ja bih samo da dodam neke sitnice:

 

 -       Kad i ako trčite prema policiji, dignite ruke ili ih raširite, ali otvorenih šaka, a press karticu, koja vam inače visi o vratu, stavite u usta i to tako da se vidi natpis Press. Policajci gledaju u lice i ruke, tako će najbrže videti da ste novinar ili neće imati izgovor da nisu primetili. Tome me je na štrajku »A sad svi na svoje radne zadatke«, 1988. godine, naučio stari novinar RTS-a: »Dete, stavi tu karticu u zube, ako te dohvate nećeš znati ni ruke gde su ti, a kamoli kartica«.

 

 -       Ne oblačite odeću jarkih i upadljivih boja, jer ako se ispostavi da je okolina neprijateljski i nasilnički raspoložena prema novinarima, možete da skinete prsluk ili jaknu na kojima piše Press i utopite se u masu. Press karticu zadržite o vratu, samo je sakrijte pod odeću ili u džep.

 

-       Situacija je takva da je vreme da medijske kuće ne brendiraju novinare i njihovu tehničku opremu. Sada je najvažnije da novinar ne bude povredjen i da odradi svoj posao, za to je sasvim dovoljno da nosi jako vidljiv natpis Press, nije potrebno da dobije batine samo zato što neko ne voli firmu za koju on radi. O slobodi štampe se priča kad prodju vremena u kojima novinar može da bude obogaljen ili da nastrada. Zato to i slikanje svoje firme ostavite za kasnije.

 

-       Ne gurajte se izmedju mase i policije. Ja sam tako, jedared, glumila hrabrost i dobila pendrekom jer sam sa vokmenom stala izmedju radnika-štrajkača i policajca. Jeste da su nadležni posle tvrdili da policija nije tukla, ali meni se ruka crnela i zelenela još mesec dana.

 

A, sada, saveti Aleksandra Vasovića, blago rečeno iskusnog novinara:

 

Mladim novinarima:

 

-       Nijedna vest nije vredna vaše glave, ni povrede.

Činjenica da ste povredjeni je samo to da ste postali ilustracija šire priče, koja pak vredi tačno onoliko vremena koliko je publici potrebno da je čuje/pročita, i ode da kuva boraniju za ručak. Povredjeni niste od koristi ni sebi, ni vašoj firmi, niti vašoj obavezi prema javnosti za koju radite.

 

-       Ako firma za koju radite nema para da vas opremi, onda to morate sami, jer o vama se radi.

Gradjevinski/rudarski šlemovi su odlični. Iskreno preporučujem za proteste kakvi su ovih dana u Beogradu. Nikakva para, a investicija u sopstvenu glavu, koja složićete se je skuplja od šlema.

Jednako valja i biciklistički šlem.

Metnite ih u ranac dok ne krene da pada ozgo...

 

-       Nikada ne dolazite na ovakve i slične dogadjaje u šorcevima i japankama. To je već pola puta do urgentnog centra.

-       Ne nosite sintetičku odeću, ako krenu Molotovljevi kokteli, već višeslojnu, pamučnu (teže se pali, a lakše gasi).

 

-       Nosite boce sa vodom ili 5% rastvorom sode bikarbone za ispiranje lica.

 

-       Gas maska je idealna, svaka druga pomaže donekle. Bolje ju je imati nego nemati, posebno zbog virusa.  Obične HTZ naočare su takodje korisne iz očiglednih razloga. Ne mogu dovoljno da naglasim da je hirurška maska obavezna. Ne igrajte se ovim virusom.

 

-       Opremu nosite pravilno ili je nemojte nositi uopšte, jer od nje u suprotnom nema nikakve koristi.

 

-       Obeležite se jasno. Policija će bar 5 dodatnih sekundi oklevati pre no što primeni silu protiv jasno obeleženog novinara (vidljiv je – šefovima verovatno ne treba skandal, a ni individualnom policajcu po kazni 10% od plate).

 

-       To, medjutim, u neprijateljski nastorjenoj masi odmaže, tako da – igrajte na uvo. Slušajte i gledajte oko sebe.

 

-       Ako policija namenski napada novinare – prsluk se skine i baci. Ionako košta koliko i paklica boljih cigareta.

 

-       Ako vas napadaju demonstratnti – pridjite bliže policiji, probajte da prodjete kroz kordon, tražite zaštitu. Obično pomognu, osim ako ne rade zajedno, u kom slučaju izadjite na obode mase.

 

-       Žuti prsluk, na kome markerom najdebljim slovima napišete Press, spreda i pozadi, je sasvim dovoljan.

 

-       Najavite se policiji, na početku, pokažite legitimaciju.

»Dobar dan, ja sam novinar/fotograf/snimatelj, gde da stanem da vam ne smetam?«

Ako su ljubazni, poslušajte ih, lakše njima, lakše vama. Stanite tamo gde vam kažu ili ako su neljubazni i ne saradjuju, napravite bezbednu distanu.

 

-       Ne inatite se. Probajte sa policiijom, obezbdjenjem, kime god da pregovarate, ako vidite da vam ne ide, odustanite. Više ih je, imaju pendreke i ili oružje, a sloboda štampe im je prilično nejasna kategorija. Nadjite drugi put, a ima kad naprosto ne može i tačka.

 

-       Kordoni su uvek na nekoj udaljenosti i rade po naredjenju, njihovo kretanje se može predvideti. Masa uglavnom ne.

 

-       Koliko gledate u horizontalnoj ravni, gledajte i gore – odozgo padaju cigle, suzavac, itd...

 

-       Tekstopisci ne moraju da pridju kao fotografi ili snimatelji. Nikakve potrebe nema da se nalazite izmedju kordona i mase. Rečenica: »Policija je upotrebila suzavac i pendreke da rastera masu« je ista i za Slaviju i Glavnu poštu i Karaburmu ali uz nju mora da stoji zašto se to dešava – šta je šira slika.

 

-       Naučite šta je Hamer, a šta Landrover, šta je BOV, ko ih koristi, kad i zašto, simbole jedinica, naučite policijsku opremu, jer ako znate šta su izneli, znaćete šta će raditi.

 

-       Jednako naučite svojstva, na primer, suzavca – da li je CS ili pepper spray... kada se i zašto koristi konjica, šta je vod, a šta eskadron, kao i da vodeni topovi često koriste vodu sa nekim iritirajućim agensom, a da mlaz vode može ozbiljno da povredi... zapamtite gde su policajci ili civili sa dve – tri – četiri motorole ili telefona (nekome verovatno komanduju) - gledajte šta rade (ako pozivaju starešine vodova, nešto će se ubrzo desiti).

 

-       Naučite da razlikujete policiju u civilu ili agente provokatore (jasno se vide ako znat karakter mase), jednako i one koji su iz drugih razloga došli da naprave problem/preotmu protest. Odmaknite se jer možete da budete prva meta.

 

-       Ponesite rezervni telefon, neki najjeftiniji, glupo je ostati bez mogućnosti da javite urgentne stvari. Ponesite kablove, baterije, blok, olovku.

 

-       Dodjite na dogadjaj sat vremena ranije i obidjite celu oblast, par blokova okolo, proverite gde je policija i kuda možete brzo da se udaljite ako zatreba. Policija to sve verovatno zna mnogo pre vas ali je glupo da se nadjete zarobljeni.

 

-       Za javljanje uživo – smirite se – što nije lako ako ste pod adrenalinom ali to je vaš posao.

 

-       Nema dreke. Smislte šta ćete da kažete u jednoj minuti. Mislite na jezik.

 

-       Napravite live poziciju, malo podalje od najgore gužve. Ako nemate asistenta – reporter gleda šta je snimatelju iza ledja i obratno. Ako ga imate – asistent to radi za sve u ekipi.

 

(Pogledajte snimak hapšenja CNN na protestu u Americi onomad. Knjiški primer kako treba raditi.)



Komentari (447)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 17:49 11.07.2020

ako zatreba

Stare šlemove sam nedavno bacila ali gotovo sam sigurna da su ostala dva kačketa sa jakim plastičnim ojačanjem za glavu- tzv. bum kape.
Ako nekom treba, neka mi se javi na pp da se dogovorimo za dostavu.
zilikaka zilikaka 21:46 11.07.2020

Re: ako zatreba

Šta da šalješ kada šlem (građevinski, industrijski, ....) u svakoj prčvarnici košta manje od hiljadu dinara.

Nemam pojma pošto je, nego računam meni ne treba a nekom možda posluži. Šta mi teško.
A i izgleda mnogo normalnije od šlema, kao kačket.
loader loader 00:11 12.07.2020

Re: ako zatreba

nego računam meni ne treba a nekom možda posluži


Možda i posluži.
Al nema mnogo vremena. Mora da se privređuje.
»A sad svi na svoje radne zadatke«



predatortz predatortz 18:10 11.07.2020

Tvoj kolega

Drage kolege, novinari, pročitajte savete mog druga Vasketa, iskusnog novinara i izveštača sa demonstracija, i iz ratnih zona, Aleksandra Vasovića


Taj tvoj kolega, na ovom mestu, u jednoj od rasprava na temu komunističkih zločina, meni je rekao:

Malo smo mi vas ubijali!

U normalnoj državi, čovek koji se zbog različitih viđenja istorijskih događaja na takav način obrati sagovorniku trebao bi biti u nekoj od ustanova zatvorenog tipa.
Da li u nadležnosti ministarstva pravosuđa, ili ministarstva zdravlja, ali pod ključem definitivno.


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:14 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ja to videla nisam. Ako se ne varam, to je citat iz Balkanskog špijuna. Poznajući Vasketa, i to jako dobro, ne verujem da je to ozbiljno rekao.
predatortz predatortz 18:19 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Jelica Greganović
Ja to videla nisam. Ako se ne varam, to je citat iz Balkanskog špijuna. Poznajući Vasketa, i to jako dobro, ne verujem da je to ozbiljno rekao.


Ja sam video i dobro upamtio.
Nije ličilo ni na citat, ni na šalu. A na moju opasku da je to što je rekao bolesno, nastavio je da vređa.

Druga veličina blogerska, Krkar, je izrazio želju da se posere na grob mog dede, četnika.

I to sam dobro upamtio.

Ostale svađe na ovom mestu, a bilo ih je ne malo, sam zaboravio, odnosno ne dajem im na značaju.

Ove dve dobro pamtim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:30 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pamtim i ja mnogo više od dve, ali to neće uticati na ovo što je Vaske novinarski, zanatski napisao.
predatortz predatortz 18:33 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Jelica Greganović
Pamtim i ja mnogo više od dve, ali to neće uticati na ovo što je Vaske novinarski, zanatski napisao.


Neće, ako ti smeta ti briši.

Ovo je moj doprinos temi.
Kakav je novinar, to ne znam, niti sam pozvan da sudim o tome.
No, čoveka ne čini samo profesija koju obavlja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:34 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Tvoj doprinos nema veze sa temom, jer tema su saveti novinarima izveštačima sa demonstracija. Kakav je novinar, to gore već piše.
freehand freehand 18:56 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ovo je moj doprinos temi.

Ja sam naučio napamet i za svaki slučaj zapisao. Možda sutra i istetoviram na podlaktici.
predatortz predatortz 18:59 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
Ovo je moj doprinos temi.

Ja sam naučio napamet i za svaki slučaj zapisao. Možda sutra i istetoviram na podlaktici.


Imam neki slabiji bol u predelu prepona zbog toga.
freehand freehand 19:04 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
freehand
Ovo je moj doprinos temi.

Ja sam naučio napamet i za svaki slučaj zapisao. Možda sutra i istetoviram na podlaktici.


Imam neki slabiji bol u predelu prepona zbog toga.

Time tvoj doprinos temi samo raste.
predatortz predatortz 19:05 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
predatortz
freehand
Ovo je moj doprinos temi.

Ja sam naučio napamet i za svaki slučaj zapisao. Možda sutra i istetoviram na podlaktici.


Imam neki slabiji bol u predelu prepona zbog toga.

Time tvoj doprinos temi samo raste.


Ne raste na tebe!
freehand freehand 19:08 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
freehand
predatortz
freehand
Ovo je moj doprinos temi.

Ja sam naučio napamet i za svaki slučaj zapisao. Možda sutra i istetoviram na podlaktici.


Imam neki slabiji bol u predelu prepona zbog toga.

Time tvoj doprinos temi samo raste.


Ne raste na tebe!

Toe ok. Mislim da Vasketov a bogami i moj raste i na dedu četnika i na horske pevače ustaških pesama sa osebujnim smislom za humor i trolovanje. To mu, te muzičćke discipline, dođu izgleda nekako kao tradicija.
predatortz predatortz 19:14 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
predatortz
freehand
predatortz
freehand
Ovo je moj doprinos temi.

Ja sam naučio napamet i za svaki slučaj zapisao. Možda sutra i istetoviram na podlaktici.


Imam neki slabiji bol u predelu prepona zbog toga.

Time tvoj doprinos temi samo raste.


Ne raste na tebe!

Toe ok. Mislim da Vasketov a bogami i moj raste i na dedu četnika i na horske pevače ustaških pesama sa osebujnim smislom za humor i trolovanje. To mu, te muzičćke discipline, dođu izgleda nekako kao tradicija.


Fri, ne smaraj. Trebao si, još poodavno, shvatiti da nisam od onih koji će se nadseravati sa tobom.
Ok, ciničan si, zajedljiv, voliš da smaraš ljude...
To sam skapirao.
Ali, skontaj i ti da su to tvoji problemi a ne moji.
Aj' ćao!
freehand freehand 19:18 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Fri, ne smaraj. Trebao si, još poodavno, shvatiti da nisam od onih koji će se nadseravati sa tobom.
Ok, ciničan si, zajedljiv, voliš da smaraš ljude...
To sam skapirao.
Ali, skontaj i ti da su to tvoji problemi a ne moji.
Aj' ćao!

Još malo doprinosa temi.
Bitno je samo da tebi raste. A da nije IQ
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:01 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Hvala na savetu, počela sam da brišem, ne tebe, al one koji nastavljaju na "ne znam, ali..."
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:03 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Moliću manjavanje ustaša i četnika, koji veze s ovim blogom imaju. Fala na razumevanju.
predatortz predatortz 20:07 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Hvala na savetu, počela sam da brišem, ne tebe


Briši i nene, neću zameriti.
Samo, to mi baš ostavilo jak i ružan utisak, pa ne mogoh a da ne kažem.
shmoo shmoo 20:51 11.07.2020

Re: Tvoj kolega


predatortz


Malo smo mi vas ubijali!



Ако то некако може да те утеши, и ја сам ту исту реченицу чуо много пута у последњих 20 година од разноразних ликова у овој нашој постпетооктобарској Србији.

Додуше, не од овог Јеличиног колеге, човека не познајем нити сам икада био у његовој близини, али сам ту реченицу чуо од других неких постпетооктобарских ликова. Од много њих. А неки од тих су нам били или су нам још увек блогоколеге на овом Блогу Б92.

Просто је за не веровати како сви они користе потпуно исту реченицу. Као да су је учили у истом центру за обуку. Па имали истог професора. Па га цитирају.

Не знам друго објашњење одакле им баш свима иста та реченица?

Да није copyright by Јово Капичић?

Оно, Јово '86/'87. у башти Галерије свога сина, седи са својим ратним друговима и превременим пензионерима и маше утоком у правцу пролазника који циркулишу туда према Зеленом венцу или обратно, према Кнез Михајловој, и изговара исту ту реченицу?







Jelica Greganović Jelica Greganović 21:03 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Shmoo, to smo apsolvirali, počeću da sklanjam nova otvaranja te priče. To nije tema ovog bloga.
shmoo shmoo 21:06 11.07.2020

Re: Tvoj kolega

Jelica Greganović
Shmoo, to smo apsolvirali, počeću da sklanjam nova otvaranja te priče. To nije tema ovog bloga.



Их, извини.

Хтедох само да утешим Преду да зна човек да није једини са таквим искуством.

Нећу више. Односно даље. О томе. Обећавам.

Па макар Фрихенд и покушавао да ме провоцира.

loader loader 00:15 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

седи са својим ратним друговима

Da bi sedeo sa svojim ratnim drugovima
najpre je trebalo izmisliti rat.
Nikakva to cena nije za drugarstvo.


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:16 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
Jelica Greganović
Ja to videla nisam. Ako se ne varam, to je citat iz Balkanskog špijuna. Poznajući Vasketa, i to jako dobro, ne verujem da je to ozbiljno rekao.


Ja sam video i dobro upamtio.
Nije ličilo ni na citat, ni na šalu. A na moju opasku da je to što je rekao bolesno, nastavio je da vređa.

Druga veličina blogerska, Krkar, je izrazio želju da se posere na grob mog dede, četnika.

I to sam dobro upamtio.

Ostale svađe na ovom mestu, a bilo ih je ne malo, sam zaboravio, odnosno ne dajem im na značaju.

Ove dve dobro pamtim.


Bre, predatore, pa ti si izgleda najveća drukara na ovom blogu. To sam odavno podozdrevao, ali sad sam siguran. Pazi, znaš da krkar ili Vaske ne mogu da ti odgovore, ali ih svejedno ovako kukavički prozivaš, i to na blogu koji sa tim za šta ih optužuješ nema nikakve veze. Mogu onda samo da pretpostavim koliko si puta prijavljivao ljude koji su prisutni moderaciji. Svarno, bre, sramota.
predatortz predatortz 08:08 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
predatortz
Jelica Greganović
Ja to videla nisam. Ako se ne varam, to je citat iz Balkanskog špijuna. Poznajući Vasketa, i to jako dobro, ne verujem da je to ozbiljno rekao.


Ja sam video i dobro upamtio.
Nije ličilo ni na citat, ni na šalu. A na moju opasku da je to što je rekao bolesno, nastavio je da vređa.

Druga veličina blogerska, Krkar, je izrazio želju da se posere na grob mog dede, četnika.

I to sam dobro upamtio.

Ostale svađe na ovom mestu, a bilo ih je ne malo, sam zaboravio, odnosno ne dajem im na značaju.

Ove dve dobro pamtim.


Bre, predatore, pa ti si izgleda najveća drukara na ovom blogu. To sam odavno podozdrevao, ali sad sam siguran. Pazi, znaš da krkar ili Vaske ne mogu da ti odgovore, ali ih svejedno ovako kukavički prozivaš, i to na blogu koji sa tim za šta ih optužuješ nema nikakve veze. Mogu onda samo da pretpostavim koliko si puta prijavljivao ljude koji su prisutni moderaciji. Svarno, bre, sramota.


Šta reći na to kada neko javno iznesenu izjavu nazove drukanjem, nego da je taj glup.
A kada to iznese čovek koji je mene druknuo, pa kada sam bio banovan na mesec dana, licemerno i pizdunski se vajkao kako mu je žao što sam banovan, to poprima novu dimenziju ljudske bede i moralne ništavnosti.

Uzgred, oni mogu da odgovore. Ni jednom od njih to nije uskraćeno.


nikvet pn nikvet pn 11:43 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ајде Предо немој си злопамтило према блогодругарима, омакне им се покоја неприкладна у жару дискусије ко и теби, божемој. Имају и они своје муке. Ето Пајић вреба где ће који споменик да собале па исуче плазма нож, накрати и претопи; у Миријево без два кила кајле не долази. Васке и Кркиша свакако сад морају у ове штеловане демонстрације (вежбу за ћао Косово) на љути сузавац. Опрема за пандуре набавља се све кинеска трећа класа, тесно-жуљаво да их наљути али сузавац је израелски прва лига, само плачеш ништа пишаш; псе им побио а коње комирао. И ти си се наврзо ко је шта коме реко, пусти то.
predatortz predatortz 17:35 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ајде Предо немој си злопамтило према блогодругарима, омакне им се покоја неприкладна у жару дискусије ко и теби, божемој.


Meni se omakne često. Umem biti grub, nepristojan, vulgaran... Često se, kada posle čitam neke od mojih komentara, za jezik ugrizem i neke stvari ne bih ponovo napisao.

Ali granice postoje.
To su porodica, deca, ne pretiti nekome...
Zato sam ovu dvojicu upamtio.
U mom kraju se za takve kaže da su oni prošli kroz školu ali ne i škola kroz njih.
Uprkos nespornom obrazovanju, inteligenciji, rečitosti - ostali su primitivni i dozvoljavaju da ih ponesu najniži porivi.
Tu sve njihove priče padaju u vodu, jer da imaju stvarnu vlast, bili bi gori od ovog danas.
Ubeđen sam da bi sa reči brzo prešli na dela.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:42 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
srdjan.pajic
predatortz
Jelica Greganović
Ja to videla nisam. Ako se ne varam, to je citat iz Balkanskog špijuna. Poznajući Vasketa, i to jako dobro, ne verujem da je to ozbiljno rekao.


Ja sam video i dobro upamtio.
Nije ličilo ni na citat, ni na šalu. A na moju opasku da je to što je rekao bolesno, nastavio je da vređa.

Druga veličina blogerska, Krkar, je izrazio želju da se posere na grob mog dede, četnika.

I to sam dobro upamtio.

Ostale svađe na ovom mestu, a bilo ih je ne malo, sam zaboravio, odnosno ne dajem im na značaju.

Ove dve dobro pamtim.


Bre, predatore, pa ti si izgleda najveća drukara na ovom blogu. To sam odavno podozdrevao, ali sad sam siguran. Pazi, znaš da krkar ili Vaske ne mogu da ti odgovore, ali ih svejedno ovako kukavički prozivaš, i to na blogu koji sa tim za šta ih optužuješ nema nikakve veze. Mogu onda samo da pretpostavim koliko si puta prijavljivao ljude koji su prisutni moderaciji. Svarno, bre, sramota.


Šta reći na to kada neko javno iznesenu izjavu nazove drukanjem, nego da je taj glup.
A kada to iznese čovek koji je mene druknuo, pa kada sam bio banovan na mesec dana, licemerno i pizdunski se vajkao kako mu je žao što sam banovan, to poprima novu dimenziju ljudske bede i moralne ništavnosti.

Uzgred, oni mogu da odgovore. Ni jednom od njih to nije uskraćeno.




Znači, i drukara, i lažov, i ovo drugo ponovo demonstriraš. Čak ni tad kad si me krvavo izvređao ja te nisam cinkario kod moderacije, nisam ti čak ni odgovorio onako kako si zaslužio. I ovo sad sa Vasketom i Krkarom, sa izvlačenjem iz konteksta da bi se oni unizili, pokazuje koliki si zapravo podlac. A znaš ti dobro da ni jedan ni drugi nisu ovde, Krkar je i banovan. Sram te bilo.


predatortz predatortz 17:51 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Znači, i drukara, i lažov,


Jok i nisi! Kao što ni Čakija, dok je bivao banovan, nisi posprdno pominjao znajući da ne može da ti odgovori.
Da je Krkar banovan sad čujem.

A sad ću ti reći, poskednji put. Ako sam tražio da se na nešto reaguje, tražio sam to javno.
Za tebe se već ne bih mogao zakleti. Ubeđen sam da drukaš.
Bog me razuveriti ne može da nije tako.
U korene tvoje mržnje prema mnogo čemu ovdašnjem ne bih zalazio, ali znam da prepoznam takve.
angie01 angie01 17:51 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ali granice postoje.
To su porodica, deca, ne pretiti nekome...


poslednje sto si meni pretio je bilo u komentaru koji sam obrisala na mom poslednjem blogu, u kome si rekao, da takvima kao sto sam ja oni u krajevima koji su pomenuti, neznmanijastagrozno rade....

znaci,


U mom kraju se za takve kaže da su oni prošli kroz školu ali ne i škola kroz njih.
Uprkos nespornom obrazovanju, inteligenciji, rečitosti - ostali su primitivni i dozvoljavaju da ih ponesu najniži porivi.



Uprkos nespornom obrazovanju, inteligenciji, rečitosti - ostali su primitivni i dozvoljavaju da ih ponesu najniži porivi.
Tu sve njihove priče padaju u vodu, jer da imaju stvarnu vlast, bili bi gori od ovog danas.
Ubeđen sam da bi sa reči brzo prešli na dela.


i ti sebi dozvoljavas da nekom ovako nesto kazes.


Krkar je banovan, Vaske se samo obrisao sa ovog portala- niti dolaze, niti mogu da se brane.
predatortz predatortz 17:55 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

kome si rekao, da takvima kao sto sam ja oni u krajevima koji su pomenuti, neznmanijastagrozno rade....


Preciznije, rekao sam da huči i ja sa tobom divanimo, dok bi ti na Kosovu, da seješ ovoliku mržnju protiv njih, bubreg izvadili i da je u tome veličina današnje Srbije.
Neka ljudi sami procene ima li tu neke pretnje.
Nije prvi put da brišeš, pa da lažeš kako si napadnuta.
angie01 angie01 18:01 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Preciznije, rekao sam da huči i ja sa tobom divanimo, dok bi ti na Kosovu, da seješ ovoliku mržnju


ti i huci sa mnom nikada ne divanite, nego upravo vi sejete mrznju i opstruirate svaki blog- kao sada npr i pored toga sto je Jelica rekla o cemu je tema i da se o njoj diskutuje.

ja nikakvu mrznju nisam iskazala ni prema kome- za razliku od tebe i tvog kamarada....te lazes, kao i obicno.

nije prvi put da brisem- tvoje zahvaljivanje ratnim zlocincima i ovakve bljuvotine, sto je valjda normalno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:01 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Jok i nisi! Kao što ni Čakija, dok je bivao banovan, nisi posprdno pominjao znajući da ne može da ti odgovori.
Da je Krkar banovan sad čujem.


Čarli nije nikad bio banovan duže od pola sata, zato što je odma kreirao novi nalog. To i ti znaš, i svejedno lažeš.

Da je Krkar banovan sad čujem.


Pa onda obriši to drukanje koje si napisao, sad kad si čuo, mada je i to malo verovatno da nisi znao.


A sad ću ti reći, poskednji put. Ako sam tražio da se na nešto reaguje, tražio sam to javno.
Za tebe se već ne bih mogao zakleti. Ubeđen sam da drukaš.
Bog me razuveriti ne može da nije tako.
U korene tvoje mržnje prema mnogo čemu ovdašnjem ne bih zalazio, ali znam da prepoznam takve.


Možeš ti da budeš ubeđen ušta hoćeš, ali ako to izneseš kao tvrdnju, onda si običan lažov. Inače, jeste, ti si ovde drukao ljude moderaciji i to objavljivao javno.




hoochie coochie man hoochie coochie man 18:15 12.07.2020

Re: Tvoj kolega


Da je Krkar banovan sad čujem.


Pa onda obriši to drukanje koje si napisao, sad kad si čuo, mada je i to malo verovatno da nisi znao.


Što?
Priča se o svima, pominju se svi, nije ovo prvi put da se pominju poznati blogeri koji više nisu ovde.
Ajd nemojte tražiti dlaku u jajetu.

A za Krkara, imao sam nešto o njemu, nimalo prijatno, iz kontakta van bloga, tražio od njega dozvolu da objavim, pokušavao da ga isprovociram, poturao komentare pod njegove, citirao njegove komemtare, nikakve šanse nema da nije video, ali ni jedno jedino slovo mi nije napisao posle tog događaja.

I šta raditi, pustiti ga da se tako zaštiti ili ne?

Ja sam pustio, ali nisam siguran da je to jedini ispravan način.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:18 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

rekao sam da huči i ja sa tobom divanimo, dok bi ti na Kosovu, da seješ ovoliku mržnju protiv njih, bubreg izvadili i da je u tome veličina današnje Srbije.

To brisano?

Ja mislio da je bila neka frka koju nisam ispratio, a to je bila čista zaebancija.

Mnogo osetljive dušice demokratske, brišu sve zalažući se za prava drugomislećih:)
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:43 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:52 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Neću :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Što?
Priča se o svima, pominju se svi, nije ovo prvi put da se pominju poznati blogeri koji više nisu ovde.
Ajd nemojte tražiti dlaku u jajetu.


Zato što nije u redu, izvučeš nešto iz konteksta, i onda nagrdiš čoveka koji nije tu da se odbrani. Vidiš da se i sama drukara sad vadi kako eto nije znao da je krkar banovan.

A za Krkara, imao sam nešto o njemu, nimalo prijatno, iz kontakta van bloga, tražio od njega dozvolu da objavim, pokušavao da ga isprovociram, poturao komentare pod njegove, citirao njegove komemtare, nikakve šanse nema da nije video,


Pa ti si pravi udbaš, bogte. Jel imaš nešto i o meni, da znam, i koliko moram da platim da ne objaviš javno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:10 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pa ti si pravi udbaš, bogte. Jel imaš nešto i o meni, da znam, i

Šta bih mogao da imam o tebi kad se nikad van bloga nismo videli?
Kakav udbaš, šta ti je Srki, što paranoišeš, nisi puko valjda?
predatortz predatortz 19:13 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Vidiš da se i sama drukara sad vadi kako eto nije znao da je krkar banovan.


Vidi vako, drukara je onaj koji poput tebe stišče gumbić za drukanje, potom suze roni za onim kojeg je odrukao, da se Vlasi ne dosete.

Onaj koji reakciju traži javno, a ja sam nekoliko puta pitao moderaciju zbog čega tolerišu neke stvari, ne može biti drukara.

Kvaka je u onom javno.

Ja više da uprostim ne mogu.
Sveo sam na X + 2= 4
Ako ni to ne možeš da ukapiraš, jebi ga brate, meni je žao.
angie01 angie01 19:26 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pa onda obriši to drukanje koje si napisao, sad kad si čuo, mada je i to malo verovatno da nisi znao.


naravno da je znao- sad se pravi nevest-kao i obicno, prvo ide bokserom, pa onda ide tamponiranje,

evo ga na zilinom blogu o krkarevom banovanju,

i-gde-je-Pista


Ja mislio da je bila neka frka koju nisam ispratio, a to je bila čista zaebancija.


zahebancija, je l- sram vas bilo obojicu!
predatortz predatortz 19:36 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

naravno da je znao- sad se pravi nevest-kao i obicno, prvo ide bokserom, pa onda ide tamponiranje,

evo ga na zilinom blogu o krkarevom banovanju,

i-gde-je-Pista


Nisam znao, a i da jesam, ovo pitanje sam pretresao sa Krkarom kad je bio tu. On se vadio, pravio nevešt, pa sam mu našao kompletan komentar.

Tako da ni to ne može biti trač.
A priliku da obrazloži je imao.

Osim toga, šta znači drukanje banovanog čoveka?
Da ga banuju opet?
Vi, kanda, imate problem sa elementarnom inteligencijom.

A o tim forama, da se ne pominje neko ko nije tu, o tome bar vi ne serite jer to stalno radite
j_grandson j_grandson 19:41 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
naravno da je znao- sad se pravi nevest-kao i obicno, prvo ide bokserom, pa onda ide tamponiranje,

evo ga na zilinom blogu o krkarevom banovanju,

i-gde-je-Pista


Nisam znao, a i da jesam, ovo pitanje sam pretresao sa Krkarom kad je bio tu. On se vadio, pravio nevešt, pa sam mu našao kompletan komentar.

Tako da ni to ne može biti trač.
A priliku da obrazloži je imao.

Ko je taj krkar?
Čemu toliko uzbuđenje zbog njega?
angie01 angie01 19:43 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Nisam znao, a i da jesam,


:))), ocigledno jesi.

to sto si dok je bio tu nesto sa njim raspravljao, nema veze sa ovim sada- da je tu, neke svoje komentare ne bi tako lagodno kacio, jer bi te sustigao njegov odgovor.

kako god - ovo sve je vrlo smutljivo, ni malo ok....narocito sto opet, kao i svaki drugi blog, opstruisete svojim temama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:48 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

hoochie coochie man
Pa ti si pravi udbaš, bogte. Jel imaš nešto i o meni, da znam, i

Šta bih mogao da imam o tebi kad se nikad van bloga nismo videli?


Ih, ko da je to neki problem, možeš uvek da izmisliš, kao ova drukara.
gedza.73 gedza.73 19:49 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
narocito sto opet, kao i svaki drugi blog, opstruisete svojim temama.

oćeš da objaviš blog o zločinu koji su počinile folksodjčerske nacističke snage nad srpskim civilima?
predatortz predatortz 19:53 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ih, ko da je to neki problem, možeš uvek da izmisliš, kao ova drukara.


Čovek koji se hvalio vezama sa ljudima bliiskim Nataši Kandić nekog optužuje za drukanje!
Pa, prijatelju, takvi su od drukanja leba jeli. I laži, naravno.
angie01 angie01 19:54 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

oćeš da objaviš blog o zločinu koji su počinile folksodjčerske nacističke snage nad srpskim civilima?


kakve to veze ima sa mnom, pa se meni obracas... i narocito sa Jelicinim blogom i sa ovim o cemu sada pricamo?

predatortz predatortz 19:55 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
oćeš da objaviš blog o zločinu koji su počinile folksodjčerske nacističke snage nad srpskim civilima?


kakve to veze ima sa mnom i narocito sa Jelicinim blogom?



Kako sad nema?
Pa, ti si principijelno protiv zločina.
gedza.73 gedza.73 19:57 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
kakve to veze ima sa mnom i narocito sa Jelicinim blogom i sa ovim o cemu sada pricamo?

Samo pitam pošto si pomenula blog i opstrukciju pa da se ne 'jurimo' i 'opstruišemo'. Jelica može da obriše komentare a i ja ću samo da mi odgovoriš kao osvedočeni blogovski borac protiv zločina i genocida da li ćeš mi objaviti blog o tom događaju

edit
Apsolutno nema veze sa tobom osim što imaš opciju za objavljivanje blogova a o tom zločinu se malo zna.
angie01 angie01 20:00 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Kako sad nema?


kada neko tendenciozno izdvoji neki zlocin i uputi ga kao temu odredjenoj osobi, onda ima i neku ideju oko toga zar ne.


Pa, ti si principijelno protiv zločina.


ja jesam- za razliku od tebe, kome su neki zlocini odlicna ratna strategija, a za neke se i zahvaljujes....tako da ti nisi bas najpogodnija osoba da se bilo kome obratis na ovakve teme.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
Ih, ko da je to neki problem, možeš uvek da izmisliš, kao ova drukara.


Čovek koji se hvalio vezama sa ljudima bliiskim Nataši Kandić nekog optužuje za drukanje!
Pa, prijatelju, takvi su od drukanja leba jeli. I laži, naravno.


Ali pazi kad se nisam nikad hvalio time, nego si me ti uvek za to optuživao, od toga da sam bio njen kursista pa do toga da je lično znam. Dakle, ti si lažovčina i drukara. Ne znam samo kako te nije sramota da sa toliko godina u dupetu to i dalje budeš.
angie01 angie01 20:04 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Apsolutno nema veze sa tobom osim što imaš opciju za objavljivanje blogova a o tom zločinu se malo zna.


pa nisi me pitao da li hocu da ti objavim blog, nego si prilicno nejasno formulisao pitanje- svi koji su me pitali za tako nesto su to uradili na pp....to je pod jedan, a pod dva, neko ko mi je izgovorio onolike gadosti, ne znam kako uopste ima kurazi da me pita tako nesto- mislim na gostovanje, a ne na temu, zar tebi nije bez veze da gostujes kod nekog o kome mislis toliko ruzno?
gedza.73 gedza.73 20:05 12.07.2020

Re: Tvoj kolega


kada neko tendenciozno izdvoji neki zlocin i uputi ga kao temu odredjenoj osobi

Deliš zločine po nacionalnosti? O tom zločinu se malo zna pa mi bilo logično da pitam tebe.
Da li ovo tvoje izbegavanje odgovora znači da nećeš da objaviš blog koji se bavi temom zločina nad civilima?

edit
zar tebi nije bez veze da gostujes kod nekog o kome mislis toliko ruzno?

ta tema nema veze sa tobom, sa mnom i našim animozitetima.
jednostavno si mi najprikladnija, opet kažem, po tvojim stavovima o zločinima u ratu za taj blog.

edit na edit
Na pp ili ovako potpuno je svejedno. Kažeš da li ćeš da objaviš blog, ili nećeš, i ja obrišem trid.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Pa ti si pravi udbaš, bogte. Jel imaš nešto i o meni, da znam, i

Šta bih mogao da imam o tebi kad se nikad van bloga nismo videli?


Ih, ko da je to neki problem, možeš uvek da izmisliš, kao ova drukara.

E Srki, glupo ti je ovo da predatora prozivaš u odgovoru meni.
Mislim baš onako bedno.
Tu ste, koljite se, a ako tebi ne ide šta da radim, nemoj mene u to uvlačiti.

A i ova insinuacija da sam izmislio nešto o Krkaru je sličnog, bednog, ranga.

angie01 angie01 20:25 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Deliš zločine po nacionalnosti?


tako si napisao, tako sam ti odgovorila.


O tom zločinu se malo zna pa mi bilo logično da pitam tebe.


sto mene?...imas toliko drugih blogera sa opcijom pisanja, koji se slazu sa tvojim stavovima i koje bi bilo logicnije da pitas.


ta tema nema veze sa tobom, sa mnom i našim animozitetima.


ima veze sa gostovanjem, ja svakog ko gostuje otpratim i vodim racuna da sve bude ok- u odnosu na tebe nemam takav osecaj, ni zelju, posle svega sto si mi izgovorio- prosto nemas vise kredita jer si visestruko presao granicu pristojnosti i korektnosti.


Na pp ili ovako potpuno je svejedno.


pa nije- jer je ovako tendenciozno uradjeno,...ako niko nikada nikog nije ovako pitao, znaci da je u tvom slucaju postojao neki razlog da se odlucis da to ucinis ovako.

da ne tripujes sada da ovaj moj stav ima veze sa temom- nema, ....znaci bilo koja tema da je u pitanju, tebe ne bih ugostila, jer preko nekih stvari se ne prelazi, jer casni i pristojni ljudi sebi ne dozvoljavaju da ih cine ,...

imam stav, da bi svako ovde trebalo da ima opciju pisanja i da pise o cemu misli da treba.


gedza.73 gedza.73 20:31 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
sto mene?...imas toliko drugih blogera sa opcijom pisanja, koji se slazu sa tvojim stavovima i koje bi bilo logicnije da pitas.

Ti se ubi da osudiš zločine nad civilima pa reko' daj da pitam Endži ona će sigurno da objavi blog koji bi se bavio faktografskim činjenicama i izjavama svedoka bez iznošenja ličnih stavova.
Sad mi već neki paranoični crv burgija da ti u stvari praviš jasnu podelu na koje ćeš zločine da podsećaš a koje ćeš da guraš pod tepih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Sad mi već neki paranoični crv burgija da ti u stvari praviš jasnu podelu na koje ćeš zločine da podsećaš a koje ćeš da guraš pod tepih.

Otkud to jbt :)
predatortz predatortz 20:37 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

hoochie coochie man
Sad mi već neki paranoični crv burgija da ti u stvari praviš jasnu podelu na koje ćeš zločine da podsećaš a koje ćeš da guraš pod tepih.

Otkud to jbt :)


Ma, lupa Gedža!
Seljačina!

angie01 angie01 20:42 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ti se ubi da osudiš zločine nad civilima pa reko' daj da pitam Endži ona će sigurno da objavi blog koji bi se bavio faktografskim činjenicama i izjavama svedoka bez iznošenja ličnih stavova.
Sad mi već neki paranoični crv burgija da ti u stvari praviš jasnu podelu na koje ćeš zločine da podsećaš a koje ćeš da guraš pod tepih.


jasno je bilo od prvog komentara- da je bila ideja da ovo kazes i da je sve skupa smutljiva provokacija,...meni je svejedno sta ti misli, upravo zbog tvog nepostenja, ne bih mogla da vodim racuna o tvom gostovanju, jer ne zelim da imam bilo sta sa ljudima kao sto si ti,...ugostila sam mnoge blogere sa kojima se ne slazem, sa tekstovima gde o temi mislim drugacije, ali nikada do sada nije postojala takva barijera nepostojanja osnovne ljudske korektnosti, sa sve nacinom na koji si to pitao, tako da si ti svojim pokazanim bescascem, prvi bloger koga ne zelim da kacim na svoj blog,...nekog ko te pljuje i gadja govnima, sigurno ne pustas u svoju kucu, zar ne!
predatortz predatortz 20:44 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

tako da si ti svojim pokazanim bescascem, prvi bloger koga ne zelim da kacim na svoj blog,...


I to slučajno o temi zločina folksdojčera nad Srbima.
Podvlačim, slučajno!
angie01 angie01 20:51 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Otkud to jbt :)

Ma, lupa Gedža!
Seljačina!





angie01 angie01 20:52 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Jelice, izvini, povlacim se,....kriva sam jer sam se upecala- brisi sve sto mislis da treba.
angie01 angie01 20:58 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

I to slučajno o temi zločina folksdojčera nad Srbima.
Podvlačim, slučajno!


predatore- ja o toj temi znam vise od tebe-sigurno,...a necu da kacim gedzu, ne temu- on moze da ja postije kod koga god hoce drugog, u cemu je problem- sem sto ne mozes da odolis da budes uobicajeni bednik.
predatortz predatortz 21:07 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
predatortz
Ih, ko da je to neki problem, možeš uvek da izmisliš, kao ova drukara.


Čovek koji se hvalio vezama sa ljudima bliiskim Nataši Kandić nekog optužuje za drukanje!
Pa, prijatelju, takvi su od drukanja leba jeli. I laži, naravno.


Ali pazi kad se nisam nikad hvalio time, nego si me ti uvek za to optuživao, od toga da sam bio njen kursista pa do toga da je lično znam. Dakle, ti si lažovčina i drukara. Ne znam samo kako te nije sramota da sa toliko godina u dupetu to i dalje budeš.


E onda idemo ovako.
Ti si meni, u našim prepirkama ns temu rata u Bosni, više puta rekao da imaš saznanja iz prve ruke.
To znači:
1. Da si bio pripadnik neke vojne formacije u BiH, i gledao zločin svojim očima.
2. Da si bio deo bitangi koje su se pomijale pod plaštom raznih "humanitarnih organizacija", zapravo pokrića za špijune, špijunčiće, raznorazne "prevodioce", "nezavisne ratne izveštače", što je opet bagra drukarska za koju smo znali ko su i šta su i pravili se nevešti. No, to je sve uredno praćeno i evidentirano.
3. Da lažeš o tome

Evo, pošto ja koji sam u tom ratu učestvovao id prvog do poslednjeg dana, a nemam ni jedno saznanje iz prve ruke o počinjenim zločinima jer nisam video ni jedan, zamolio bih tebe da svoja saznanja podeliš.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

21:52
Jelice, izvini, povlacim se

21:58
Predatore......

Šest minuta, malo li je.
predatortz predatortz 21:08 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatore- ja o toj temi znam vise od tebe-sigurno,...


Verujem.
Babe mi!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

hoochie coochie man
srdjan.pajic
hoochie coochie man
Pa ti si pravi udbaš, bogte. Jel imaš nešto i o meni, da znam, i

Šta bih mogao da imam o tebi kad se nikad van bloga nismo videli?


Ih, ko da je to neki problem, možeš uvek da izmisliš, kao ova drukara.

E Srki, glupo ti je ovo da predatora prozivaš u odgovoru meni.
Mislim baš onako bedno.
Tu ste, koljite se, a ako tebi ne ide šta da radim, nemoj mene u to uvlačiti.

A i ova insinuacija da sam izmislio nešto o Krkaru je sličnog, bednog, ranga.



Prvo, nisi video smajlija gore. Drugo, ti si se ubacio u raspravu između nas dvojice, a ja sam ti ponudo njegov najsvežiji lažovski primer kako da dođeš do informacija o meni. I bedno je da se praviš da ne vidiš da se to o izmišljanju odnosilo na mene, a ne na taj tvoj slučaj sa krkarom. I stvarno, jel ne vidiš koliko je podlo to kako nastupaš, video sam to i ranije da si pominjao, i uvek mi je bilo muka, kao, znaš nešto kompromitujuće o krkaru, ali si eto fin pa nećeš bez njegove dozvole da objaviš. To je stvarno neočekivano nisko od tebe.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Duplo.
angie01 angie01 21:22 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Babe mi!


tvoja baba ima neke veze s temom?


To je stvarno neočekivano nisko od tebe.


kako neocekivano,...bilo bi cudno da je drugacije,...jednom je pokojni Dragoljub izgleda dao dobru procenu.
predatortz predatortz 21:25 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Babe mi!


tvoja baba ima neke veze s temom?


Đorđe Čvarkov me inspirisao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:31 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Evo, pošto ja koji sam u tom ratu učestvovao id prvog do poslednjeg dana, a nemam ni jedno saznanje iz prve ruke o počinjenim zločinima jer nisam video ni jedan, zamolio bih tebe da svoja saznanja podeliš.


To sam ti već rekao: odeš na vebsajt Fonda sa humantirano pravo, kao i na vebsajt haškog tribunala i pogledaš spisak osuđenih za ratne zločine, sa detaljnim opisima presuda. I to je samo ono što je pohvatano i osuđeno. Onda se setiš i koji je datum, pa pogledaš i u pravcu Srebrenice i setiš se da ti je kompleno političko i vojno rukovodstvo zbog tog zločina pohapšeno, osuđeno i na robiju oterano. To su ovi koje nekad hvališ a nekad pljuješ, kako kad je zgodno. Tako da ovo pod 3. otpada, ali dovodi u sumnju tvoje izjave na tu temu.

I uopšte ne moraš da se baviš odgonetanjem toga otkud ja znam ponešto o svemu tome iz prve ruke, mada sam ti i to više puta rekao, i da se sad, posle toliko vremena, opet pitaš o tome, iako si me nebrojeno puta ladno optužio za ovo pod dva, siguran kao da ti je to sama Nataša Kandić rekla.


freehand freehand 21:31 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Nisam znao, a i da jesam

freehand freehand 21:33 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Vi, kanda, imate problem sa elementarnom inteligencijom

predatortz predatortz 21:41 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
Vi, kanda, imate problem sa elementarnom inteligencijom



Probaću da ti objasnim, vidim da pomno pratiš a ne kontaš.

Nisam znao, a i da jesam uradio bih isto.

Česta konstrukcija.

Ovo drugo.
Srđan i Anđa zastupaju tezu da, pazi sad, javnom objavom drukam krkara.
To je glupo na više nivoa.
Prvo, nešto izrečeno pred svima ne može biti drukanje.
Drugo, ako je Krkar banovan, čemu drukanje banovanog čoveka?
Da ga još jednom banuju?
Zato sam im rekao da imaju problem sa razumevanjem.
freehand freehand 21:46 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Zato sam im rekao da imaju problem sa razumevanjem.

Ma jok. sa elementarnom inteligencijom.
Prvo, nešto izrečeno pred svima ne može biti drukanje.

Ajde?
Drugo, ako je Krkar banovan, čemu drukanje banovanog čoveka?

Pa da, to je dosta tupav postupak sa nejasnom namerom sem da se istakne sopstvena elementarna inteligencija. Zašto si to radio, zaista?
angie01 angie01 21:47 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Srđan i Anđa zastupaju tezu da, pazi sad, javnom objavom drukam krkara.


ja sam samo rekla da si znao da je banovan, a rekao si da nisi- i postavila link zilinog bloga, gde si i ti ucestvovao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

..jednom je pokojni Dragoljub izgleda dao dobru procenu

Evo i na pokojnike se poziva a zamera kad se o odsutnima govori :)
, kao, znaš nešto kompromitujuće o krkaru, ali si eto fin pa nećeš bez njegove dozvole da objaviš


Pa neću jer se radi o susretu uživo, a sve potvrđuje i njegove privatne poruke.
A sve to zajedno jasno pokazuje da je lažovčina.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Prvo, nešto izrečeno pred svima ne može biti drukanje.


Može, može, to je kao ono kad neki seronja u razredu kaže: nastavnice, nastavnice, pera govori ružne reči.

A na blogu u kome se priča o tome kako da novinari ne dobiju batine od murije ti iz čista mira uzmeš da opanjkavaš ljude sa kojim si se nekad davno svađao, i isto tako im svašta rekao kao i oni tebi, a koji nisu sad tu, i ti znaš da nisu, to ukazuje da ti je cilj da ih uniziš, i to je čista podlost. A ako to radiš javno, mogu misliti šta radiš tek iza leđa, i tajno.



predatortz predatortz 21:52 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

To sam ti već rekao: odeš na vebsajt Fonda sa humantirano pravo, kao i na vebsajt haškog tribunala i pogledaš spisak osuđenih za ratne zločine, sa detaljnim opisima presuda. I to je samo ono što je pohvatano i osuđeno


Sve je to super, samo "iz prve ruke" znači imati ili lično iskustvo, ili znati nekoga kome bezrezervno veruješ a on ti nešto rekao.

A u presudama Haškog tribunala svašta piše. Piše, recimo, da u Hrvatskoj neosporno jeste bilo etnički motivisanih zločina, ali se ne može tačno utvrditi ko iza njih stoji. A za iste zločine druge strane je osuđeno rukovodstvo koje pominješ.
A nešto ne verujem sudu iz kog cure informacije, potom ginu zaštićeni svedoci, pa se pušta optuženi jer nema svedoka.
Da ti pravo kažem, bilo bi me sramota pozivati se na presude takvog "suda".
angie01 angie01 21:52 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Evo i na pokojnike se poziva a zamera kad se o odsutni a govori :)


pozivam se na njegovu konstataciju koju je oovde otkucao javno, a ne na nesto o njemu, niti necemu privatnom, na sta bi trebalo da eventualno odgovori ili demanutuje.
freehand freehand 21:52 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pa neću jer se radi o susretu uživo, a sve potvrđuje i njegove privatne poruke.
A sve to zajedno jasno pokazuje da je lažovčina.

Pa daj te privatne poruke usraćeš se ako ine objaviš a on te baraba zajebo pa ga banovali pre nego što si uspeo da ga isprovocirapš!.
predatortz predatortz 21:56 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Srđan i Anđa zastupaju tezu da, pazi sad, javnom objavom drukam krkara.


ja sam samo rekla da si znao da je banovan, a rekao si da nisi- i postavila link zilinog bloga, gde si i ti ucestvovao.


Meni ovo mesto nije smisao života. Taj blog sam totalno smetnuo s uma.
A rekoh, i da nisam, isto bih uradio.
Što, njih dvojica su neke svete krave?
Pominju ovde ljudi i Biljanu Srbljanović, i Milićku, pa šta?
Ne kmeči niko kao za ovu dvojicu što kmečite.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:56 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Srđan i Anđa zastupaju tezu da, pazi sad, javnom objavom drukam krkara.


ja sam samo rekla da si znao da je banovan, a rekao si da nisi- i postavila link zilinog bloga, gde si i ti ucestvovao.


Ma, da, bre, lažov, više puta uhvaćen ovde. Evo i pre neki dan se kleo ovde da nije nikog nazivao ustašom, i vređao, pa ispade izgleda da jeste, i to je upravo taj događaj kad je popio ban. I još mene nabedio da sam ga ja drukao kod moderacije, i idalje ostaje pri tome. Ja mu odavno zato ništa ne verujem.

predatortz predatortz 21:57 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

pozivam se na njegovu konstataciju koju je oovde otkucao javno,


Pa i ja na ono što su ova dvojica meni javno rekla.
predatortz predatortz 22:00 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

i pre neki dan se kleo ovde da nije nikog nazivao ustašom,


Da, tebe jesam.
Ti si jedini.
A sad da se vratimo na saznanja iz prve ruke.
Spisi tribunala to nisu, niti je ono što si govorio o tome ličilo na to da se pozivaš na njih.

I da, duboko sam ubeđen u to da si me baš ti drukao.
Kao što uživaš u tome da vređaš ljude, kao mene sa insinuacijama o beloj tehnici, čekajući reakciju zbog koje bih mogao biti sankcionisan.
Jednom si je dočekao. Nazvao sam te ustašom i napušio qrtzem.
Posle si likovao žaleći šatro što sam banovan.
Pizdun!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
Pa neću jer se radi o susretu uživo, a sve potvrđuje i njegove privatne poruke.
A sve to zajedno jasno pokazuje da je lažovčina.

Pa daj te privatne poruke usraćeš se ako ine objaviš a on te baraba zajebo pa ga banovali pre nego što si uspeo da ga isprovocirapš!.

Ma to mi glupo.
Voleo sam da to izrazgovaram ovde s njim, al znao je da ne postoji način da bilo šta porekne pa je ćutao.
Sad mi je dovoljno da mogu da kažem da se radi o lažovu prve vrste, i da mi savest bude mirna.
Ko veruje neka veruje, ko ne baš me briga.
angie01 angie01 22:04 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ja mu odavno zato ništa ne verujem.


ni ja- kazem, smutljivci,...


Oa i ha na ono što su ova dvojica meni javno rekla.


koliko sam shvatila, problem je o necemu nevidjenom i tajnom, sto se nije desilo na blogu, sto eto huci nece da kaze, samo 'nako pominje svako malo, ne zaboravljajuci da ipak napomene da je ruzno.
angie01 angie01 22:06 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Da, tebe jesam.
Ti si jedini.


a zar niste grupno tako castili i Filipa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:07 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Sve je to super, samo "iz prve ruke" znači imati ili lično iskustvo, ili znati nekoga kome bezrezervno veruješ a on ti nešto rekao.


Pa to sam ti rekao i pre, ne znam zašto si ti umislio da je taj rat prošao mimo svih nas u Srbiji i da nemamo pojma niočemu, nego slepo verujemo samo onom što kaže Nataša Kandić i haški tribunal.

A razumljivo je da sud koji se bavio time ne priznaješ, a one koji su pribavljali dokaze protiv ratnih zločinaca zoveš drukarama. Evo, zoveš i mene, iako te nikad nisam prijavio moderaciji nizašta, nego sam te uglavnom proporcionalno častio epitetima kao i ti mene.
freehand freehand 22:07 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Evo i pre neki dan se kleo ovde da nije nikog nazivao ustašom, i vređao, pa ispade izgleda da jeste

Da, tebe jesam.
Ti si jedini.

predatortz predatortz 22:08 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

koliko sam shvatila, problem je o necemu nevidjenom i tajnom, sto se nije desilo na blogu, sto eto huci nece da kaze, samo 'nako pominje svako malo, ne zaboravljajuci da ipak napomene da je ruzno.


1. Ja nisam huči!
2. Ti i jaran ti, optužujete mene jer sam izneo ono što su mi Krkar i Vasković rekli.
3. Potom kažeš da si ti iznela ono pro je Dragoljub ovde javno rekao.

Koji je tvoj problem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

ne zaboravljajuci da ipak napomene da je ruzno.

Mnogo ružno.
A pomenem uglavnom onda kad se o njemu počne govoriti kao o nekom ekstra čoveku, blogeru, pametnom, ovakvom onakvom, koga treba štedeti ili hvaliti.

freehand freehand 22:09 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ko veruje neka veruje, ko ne baš me briga.

Ma jasno. I što češće to pominješ to te manje briga.
predatortz predatortz 22:10 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Da, tebe jesam.
Ti si jedini.


a zar niste grupno tako castili i Filipa.

Ma, ima ovde mnogo onih o kojim ja to mislim.
No se suzdržavam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
Ko veruje neka veruje, ko ne baš me briga.

Ma jasno. I što češćeto pominješ to te manje briga.

Pa vidi, ti se već pecaš, da nisam ponavljao ne bi.

angie01 angie01 22:19 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Koji je tvoj problem?


bolje to pitaj sebe.


Ma, ima ovde mnogo onih o kojim ja to mislim.
No se suzdržavam


nekako pricamo o onome sto jeste izgovoreno,...a ti rekao da nije.
freehand freehand 22:23 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

hoochie coochie man
freehand
Ko veruje neka veruje, ko ne baš me briga.

Ma jasno. I što češćeto pominješ to te manje briga.

Pa vidi, ti se već pecaš, da nisam ponavljao ne bi.


Ma kakvo pecanje, zabole me baš za tuđe privatne prepiske.
al volim da podvučem kad fukara to pominje i sopstveni murdarluk u pokušaju da druge navuče da daju saglasnost za javnu difamaciju privatnom prepismom...
Nitkovu i podlacu je to verovatno ok, al ovo je za ono malo normalnih ljudi koji do sad nisu skapirali.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:29 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01

a zar niste grupno tako castili i Filipa.


Nije bilo grupno, to sam samo ja uradio. Doduše nsarski je posle izrazio žaljenje što on to nije prvi uradio.
No eto, ja preuzimam svu odgovornost. Nikakve "organizovane grupe" tu nije bilo.
predatortz predatortz 22:33 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pa to sam ti rekao i pre, ne znam zašto si ti umislio da je taj rat prošao mimo svih nas u Srbiji i da nemamo pojma niočemu, nego slepo verujemo samo onom što kaže Nataša Kandić i haški tribunal.


Ja to ne mislim za sve u Srbiji. To mislim za tebe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana