Jubileji| Kultura| Život

Ponosna

Jelica Greganović RSS / 03.04.2018. u 18:48

 195x300-Kralj-Betajnove-plakat.jpg

 

Moram da se pohvalim, jako sam ponosna.

Večeras Jugoslovensko dramsko pozorište slavi sedamdeset godina postojanja. Premijerom predstave kojom je i počelo svoj rad – »Kralj na Betajnovi«, Ivana Cankara.

 Znam da je zvanični prevod »Kralj Betajnove«, ali ja originalu nikada ne bih uzela ono »na«, kako zbog ritma, tako i zbog toga što upravo to »na«, kao »na prestolu«, pojačava ulogu lažnog kralja. Mada, nisam o tome htela da pišem. Da se vratim večerašnjoj premijeri. Ja sam silno ponosna na to što je upravo tu predstavu, kojom se slavi veliki jubilej, režirao naš student.

Pre tačno deset godina me je pozvala moja drugarica, Alisa Stojanović, i zamolila me da pomognem njenom studentu pred diplomom. Naime, student je smislio da diplomira predstavom u Sloveniji, na Primorskom festivalu. Sve je dogovorio, i glumce studente sa ljubljanske akademije, i učešće na festivalu, gde i kako će da sprema predstavu...Samo mu je falila sitnica – prevedeni tekst drame. Jer, student je za diplomsku predstavu želeo da postavi tekst Milene Marković, »Šine«. I to na slovenačkom jeziku, na koji ta drama do tog trenutka nije prevodjena. Tu je bila Alisina molba, da budućem režiseru pomognem tako što ću da prevedem na slovenački Mileninu dramu.

 Usput mi je Alisa objasnila da je student vredan svake pomoći, da se sam izdržava, da radi sve što može samo da bi studirao režiju, da neću požaliti, da su mu sredstva za predstavu vrlo oskudna...uostalom kad studenti nisu bili u oskudnom stanju...Nije ni morala sve da mi ispriča, u tom trenutku je naš Prestolonaslednik studirao u Beču, i onako bapski sujeverno sam se nadala da će njemu neko pomoći onako kao što sam ja rekla da ću naravno pomoći Alisinom studentu.

Dok sam se lomatala prevodeći »Šine« na slovenački, naravno uz prateću adaptaciju teksta, jer bez toga takvi prevodi ne mogu, u Ljubljanu je stigao student. Pokazalo se da je tačno onakav kakvim ga je Alisa predstavila, vredan, više no skroman, spreman da uradi sve samo da bi pripremio tu svoju diplomsku predstavu. Ukratko – student zaista vredan svake pomoći. Jasno da mama u meni nije mogla da dozvoli da to »dete« jede pitajbogakakvuhranu, kud već spava u studentskom domu, tako da je student uskoro kod nas kusao supe i sve drugo na kašiku, jer samo tako smo mogli da računamo da će ostati zdrav i imati snage za predstojeće kreativne napore.

Da skratim, sa ono malo sredstava, puno rada i duše, student je uskoro postavio predstavu »Šine« i njome diplomirao. Sa desetkom. U slovenačkom pozorištu »Tartini«, u Piranu. U klasi profesora Nikole Jevtića i profesorke Alise Stojanović. Kao prvi student iz tadašnje države koji je diplomirao pozorišnu režiju u Evropskoj uniji.

Zvučaće patetično, ali – mi smo porodično silno bili ponosni na studenta koji je, u medjuvremenu, postao Naš Student. Onda se on vratio u Srbiju, a nama je na zidu ostala zahvala. Novopečeni režiser je fotografije sa diplomske predstave uramio i ispod napisao, koristeći stih Zorana Predina, »Moj andjeo sreće je porodica Greganović«. Dan danas počasno visi na zidu ljubljanskog stana i izaziva sentimentalne šmrceve članova pomenute porodice.

Baš taj student, Milan Nešković, je režirao večerašnju predstavu, čijom premijerom se proslavlja jubilej Jugoslovenskog dramskog pozorišta, »Kralj Betajnove«. Drame koju je napisao jedan od dva najbolja slovenačka pisca, Ivan Cankar. Krug se zatvorio.

 

Ponosna sam. Na studenta. Na Milana.



Komentari (36)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 19:20 03.04.2018

Najlepši osećaj na svetu

kad vidiš da je neko uspeo, a ti si imao priliku da ugradiš barem jedan mali kamenčić u to. Mada u tvom slučaju je bilo više kamenčića. Čestitke Milanu ali i Jelici.
angie01 angie01 20:05 03.04.2018

Re: Najlepši osećaj na svetu

krug se zatvorio-napravljen od najbolje, a vec neko duze vreme zaboravljenog pruzanja energije- ilikakobivecnazvaotosvezajedno, koju dajes nekom drugom kao podrzku, bez ocekivanja. Cestitam!

...i ja imam neku takvu decu i vrlo sam ponosna na njih.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:46 03.04.2018

Re: Najlepši osećaj na svetu

Hvala :) Fakat je baš lep osećaj, al baš.
Черевићан Черевићан 23:24 03.04.2018

student vredan

kusao je supe i sve drugo

коцкице се сложише ....по реду
у Студенту.... таленат је чуучо,
сад размахнут театром се гласа
Вама присет код Вас да је руучо,

гђо Greganović , упс








Jelica Greganović Jelica Greganović 16:54 04.04.2018

Re: student vredan

Hvala, gazda Čer
Nedostajali su mi tvoji stihovi.
c_h.arlie c_h.arlie 07:39 04.04.2018

M'da !

Zašto me ne čudi da to pozorište nije moglo pri svome osnivanju da prvu predstavu odigra od nekoga srpskog autora !?
Zašto me čudi da i na svoju 70-tu godišnjicu (da izvini Tajson zbog ovakvog pisanja rednog broja) ne može da izvede neku predstavu srpskoga autora ?!
Zašto se to pozorište, uopšte, još uvek tako zove --- kada su svi tu ideju na kojoj se zasniva i to pozorište toliko popljuvali ?!
nask nask 08:57 04.04.2018

Re: M'da !

Pa ajde elaboriraj malo to tvoje "Zašto" pa da krene diskusija na temu. I nemoj pritom da zaboraviš partizane i četnike samo da se zna ko je za sve kriv.
c_h.arlie c_h.arlie 14:31 04.04.2018

Re: M'da !

nask
Pa ajde elaboriraj malo to tvoje "Zašto" pa da krene diskusija na temu. I nemoj pritom da zaboraviš partizane i četnike samo da se zna ko je za sve kriv.

Ja o partizanima i četnicima ne diskutujem.

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:55 04.04.2018

Re: M'da !

Sve ja tebe razumem i složila bih se u sva tri čudjenja, ali po pitanju srednjeg sam subjektivna.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:57 04.04.2018

Re: M'da !

Sa elaboriranjem ili bez, sa četnicima, šumarima, Nemcima i partizanima, ja sam i dalje - ponosna :)
freehand freehand 22:15 04.04.2018

Re: M'da !

Jelica Greganović
Sa elaboriranjem ili bez, sa četnicima, šumarima, Nemcima i partizanima, ja sam i dalje - ponosna :)

Dok se Čarli ne zalaufa pa potegne i pitanje zašto si morala sa srpskog da prevodiš na sslovenački, a ne lepo na dunđerski srpski da te i on razume, iako ne ide u pozorištea a naročito u ta nesrpska.

Imnače, otkad si se ufurala u tu mamlju rolu žrtve se samo nižu.
c_h.arlie c_h.arlie 06:42 05.04.2018

Re: M'da !

freehand
Jelica Greganović
Sa elaboriranjem ili bez, sa četnicima, šumarima, Nemcima i partizanima, ja sam i dalje - ponosna :)

Dok se Čarli ne zalaufa pa potegne i pitanje zašto si morala sa srpskog da prevodiš na sslovenački, a ne lepo na dunđerski srpski da te i on razume, iako ne ide u pozorištea a naročito u ta nesrpska.

Imnače, otkad si se ufurala u tu mamlju rolu žrtve se samo nižu.

Gluposti !
Kako ti znaš da ja ne idem u pozorište !?
Ne radi se ovde o Slovencima, nego o nama Srbima.
Usput, kada već pominjemo Slovence - šta misliš kada bi Slovenci za 70. godišnjicu svoga pozorišta igrali srpsku predstavu ?
freehand freehand 07:39 05.04.2018

Re: M'da !

nego o nama Srbima.

Nisam sigruan kako ste se vi Nama Srbima pronašli u ovom tekstu, mada je činjenica da se prepoznate i nađete i u botaničkim priručnicima .
tasadebeli tasadebeli 07:49 05.04.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Zašto me ne čudi da to pozorište nije moglo pri svome osnivanju da prvu predstavu odigra od nekoga srpskog autora !?
Zašto me čudi da i na svoju 70-tu godišnjicu (da izvini Tajson zbog ovakvog pisanja rednog broja) ne može da izvede neku predstavu srpskoga autora ?!
Zašto se to pozorište, uopšte, još uvek tako zove --- kada su svi tu ideju na kojoj se zasniva i to pozorište toliko popljuvali ?!



Да, баш јуче причах са неким људима из тог света позоришта о овоме што ти питаш...

Југословенско спортско друштво "Партизан"?







П.С. - Ако су у стању да инструментализују и једно Стеријино позорје за своје свакодневне ситнополитикантске и ситносопственичке сврхе, зашто се онда не би и то позориште у центру Београда, престонице Србије, називало још увек Југословенско драмско позориште скоро три деценије откако те Југославије више нема?

Иначе, Никита Миливојевић, један од чланова жирија на прошлогодишњем Позорју, непосредно је пре тога поставио на сцену своју представу "На Дрини ћуприја".

Само, Никита је своје виђење "На Дрини ћуприја" морао да ради у позоришту у иностранству јер је сав простор у српској култури, па и његово место, узаптио један Кокан Младеновић и слична му културњачка (и образовна! ) "југословенска" багра коју Србија још увек поносно храни и трпи као да им је мајка, а та багра јој враћа тиме што је и једног Андрића злоупотребила у сврху још једног опљувавања Срба по задатку који им је задат.

Po krahu jugoslovenskog bratstva i jedinstva, krešendom dođosmo do poente predstave. Scena je ista kao i u endehaziji. Samo sada, umesto ustaša, postrojene žrtve (iz svih nacija koje u predstavi sretosmo) preklaše, isto palcem, dva srpska ratnika. Pre toga, obučeni u mesarske maskirne kecelje, preko megafona „šumskim“ dijalektom izgalamiše krivima krivicu. Da se zalediš. Ne trepnuvši, gospodin Kokan jednakošću žigosa Višegradsku brigadu Vojske Republike Srpske sa Crnom legijom. Šta brigadu – izjednači Srpsku i tzv. NDH. Srbe sa ustašama. Pa zaključi: evo još je uvek vakat takvih Srba ali ima nade – opisani vremeplov kazuje da ničija nije do zore...deca rastu s puškama.


И то је Кокан Младеновић радио у позоришту са традицијом много много дужом од трајања Југословенског драмског позоришта, у позоришту у српском граду Новом Саду које себе поносно назива Српско народно позориште.

Како ти оно кажеш?


Свака Југославија у мутну Марицу?







tasadebeli tasadebeli 08:59 05.04.2018

Re: M'da !

freehand

dunđerski srpski



Само да разјаснимо, дунђерски српски или Дунђерски српски?


freehand freehand 10:49 05.04.2018

Re: M'da !

Младеновић и слична му културњачка (и образовна! ) "југословенска" багра коју Србија још увек поносно храни и трпи као да им је мајка, а та багра јој враћа тиме што је и једног Андрића злоупотребила у сврху још једног опљувавања Срба по задатку који им је задат.

Malo će nezgodno biti kad budete oformili tu Komisiju za pitanja čistote srpstva u kulturi kako objasniti razlike između vas komesara i onih komesara na koje onako vrištite zbog cenzure i ideoloških rampi u kulturi. Mada ne sumnjam da ćete svakako biti kreativni i na kraju uspešni.Ništa se sa srpstvom meriti ne može, a merenje srpstva biće osnovni zadatak u budućem periodu, kad dođe Novo vreme, ali vaše. Srpsko.
c_h.arlie c_h.arlie 10:55 05.04.2018

Re: M'da !

freehand
Младеновић и слична му културњачка (и образовна! ) "југословенска" багра коју Србија још увек поносно храни и трпи као да им је мајка, а та багра јој враћа тиме што је и једног Андрића злоупотребила у сврху још једног опљувавања Срба по задатку који им је задат.

Malo će nezgodno biti kad budete oformili tu Komisiju za pitanja čistote srpstva u kulturi kako objasniti razlike između vas komesara i onih komesara na koje onako vrištite zbog cenzure i ideoloških rampi u kulturi. Mada ne sumnjam da ćete svakako biti kreativni i na kraju uspešni.Ništa se sa srpstvom meriti ne može, a merenje srpstva biće osnovni zadatak u budućem periodu, kad dođe Novo vreme, ali vaše. Srpsko.l

Taman posla da se srpstvo bude merilo na način sličan onome kako su radile komunjare.
Oni su ga premerili skoro za sva vremena.
Srpstvo bi trebalo (samo) da bude ravnopravno jugoslovenstvu i svima ostalima - a potom će Srpstvo samo da se snađe - u to ne sumnjam.
Za početak ne bi bilo loše da Srbi prestanu da se izvinjavaju time što su Srbi.
Odavno nije lako biti Srbin !
freehand freehand 11:02 05.04.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
freehand
Младеновић и слична му културњачка (и образовна! ) "југословенска" багра коју Србија још увек поносно храни и трпи као да им је мајка, а та багра јој враћа тиме што је и једног Андрића злоупотребила у сврху још једног опљувавања Срба по задатку који им је задат.

Malo će nezgodno biti kad budete oformili tu Komisiju za pitanja čistote srpstva u kulturi kako objasniti razlike između vas komesara i onih komesara na koje onako vrištite zbog cenzure i ideoloških rampi u kulturi. Mada ne sumnjam da ćete svakako biti kreativni i na kraju uspešni.Ništa se sa srpstvom meriti ne može, a merenje srpstva biće osnovni zadatak u budućem periodu, kad dođe Novo vreme, ali vaše. Srpsko.l

Taman posla da se srpstvo bude merilo na način sličan onome kako su radile komunjare.
Oni su ga premerili skoro za sva vremena.
Srpstvo bi trebalo (samo) da bude ravnopravno jugoslovenstvu i svima ostalima - a potom će Srpstvo samo da se snađe - u to ne sumnjam.
Za početak ne bi bilo loše da Srbi prestanu da se izvinjavaju time što su Srbi.
Odavno nije lako biti Srbin !

Rekao bih da je ovo standardan pristup srbstvujuščih komesara za pitanja čistote srpstva.
Dakle, ko je od koga i u kojoj reči, rečenici, pasusu pominjao srpstvo i tražio bilo kakvo izvinjavanje?
Imao sam iluziju da bi čak i tvoj, doduše rudimentarni, logički aparat morao da povže činjenice na ispravan način, obzirom da je ovde vatra krenula od pomena prideva "jugoslovenski".
Da nije obrnuto, Čarli, da nisu žrtve i ugnjeteni ipak sa druge strane a srbstvujušči komesari ti i Tasa na mestu islednika, tužilaca, sudija i streljačkog voda?
c_h.arlie c_h.arlie 11:08 05.04.2018

Re: M'da !

freehand
c_h.arlie
freehand
Младеновић и слична му културњачка (и образовна! ) "југословенска" багра коју Србија још увек поносно храни и трпи као да им је мајка, а та багра јој враћа тиме што је и једног Андрића злоупотребила у сврху још једног опљувавања Срба по задатку који им је задат.

Malo će nezgodno biti kad budete oformili tu Komisiju za pitanja čistote srpstva u kulturi kako objasniti razlike između vas komesara i onih komesara na koje onako vrištite zbog cenzure i ideoloških rampi u kulturi. Mada ne sumnjam da ćete svakako biti kreativni i na kraju uspešni.Ništa se sa srpstvom meriti ne može, a merenje srpstva biće osnovni zadatak u budućem periodu, kad dođe Novo vreme, ali vaše. Srpsko.l

Taman posla da se srpstvo bude merilo na način sličan onome kako su radile komunjare.
Oni su ga premerili skoro za sva vremena.
Srpstvo bi trebalo (samo) da bude ravnopravno jugoslovenstvu i svima ostalima - a potom će Srpstvo samo da se snađe - u to ne sumnjam.
Za početak ne bi bilo loše da Srbi prestanu da se izvinjavaju time što su Srbi.
Odavno nije lako biti Srbin !

Rekao bih da je ovo standardan pristup srbstvujuščih komesara za pitanja čistote srpstva.
Dakle, ko je od koga i u kojoj reči, rečenici, pasusu pominjao srpstvo i tražio bilo kakvo izvinjavanje?
Imao sam iluziju da bi čak i tvoj, doduše rudimentarni, logički aparat morao da povže činjenice na ispravan način, obzirom da je ovde vatra krenula od pomena prideva "jugoslovenski".
Da nije obrnuto, Čarli, da nisu žrtve i ugnjeteni ipak sa druge strane a srbstvujušči komesari ti i Tasa na mestu islednika, tužilaca, sudija i streljačkog voda?

Taman posla !
Ako se ičega grozim, onda su to (i) ti vaši, komunjarski, preki sudovi.
Izvini se !
I ne - neće biti da su žrtve na drugoj strani - ne negiram da ih je i bilo.
No, na srpskoj strani su nemerivo najveće.
Čekam vreme u kojemu se Srbi neće morati izvinjavati zbog toga što su imali toliko žrtava - malo po malo.
Što se mene tiče, najviše me zanimaju Srbi - što nikoga drugoga ne treba da spreči da ga zanimaju svi ili samo neki drugi.
Da li zbog toga što me zanimaju najviše Srbi, moram svaki puta (i stalno) da se nekome izvinjavam ?!
Rekoh ja da nije lako biti Srbin !
freehand freehand 11:23 05.04.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
freehand
c_h.arlie
freehand
Младеновић и слична му културњачка (и образовна! ) "југословенска" багра коју Србија још увек поносно храни и трпи као да им је мајка, а та багра јој враћа тиме што је и једног Андрића злоупотребила у сврху још једног опљувавања Срба по задатку који им је задат.

Malo će nezgodno biti kad budete oformili tu Komisiju za pitanja čistote srpstva u kulturi kako objasniti razlike između vas komesara i onih komesara na koje onako vrištite zbog cenzure i ideoloških rampi u kulturi. Mada ne sumnjam da ćete svakako biti kreativni i na kraju uspešni.Ništa se sa srpstvom meriti ne može, a merenje srpstva biće osnovni zadatak u budućem periodu, kad dođe Novo vreme, ali vaše. Srpsko.l

Taman posla da se srpstvo bude merilo na način sličan onome kako su radile komunjare.
Oni su ga premerili skoro za sva vremena.
Srpstvo bi trebalo (samo) da bude ravnopravno jugoslovenstvu i svima ostalima - a potom će Srpstvo samo da se snađe - u to ne sumnjam.
Za početak ne bi bilo loše da Srbi prestanu da se izvinjavaju time što su Srbi.
Odavno nije lako biti Srbin !

Rekao bih da je ovo standardan pristup srbstvujuščih komesara za pitanja čistote srpstva.
Dakle, ko je od koga i u kojoj reči, rečenici, pasusu pominjao srpstvo i tražio bilo kakvo izvinjavanje?
Imao sam iluziju da bi čak i tvoj, doduše rudimentarni, logički aparat morao da povže činjenice na ispravan način, obzirom da je ovde vatra krenula od pomena prideva "jugoslovenski".
Da nije obrnuto, Čarli, da nisu žrtve i ugnjeteni ipak sa druge strane a srbstvujušči komesari ti i Tasa na mestu islednika, tužilaca, sudija i streljačkog voda?

Taman posla !
Ako se ičega grozim, onda su to (i) ti vaši, komunjarski, preki sudovi.
Izvini se !
I ne - neće biti da su žrtve na drugoj strani - ne negiram da ih je i bilo.
No, na srpskoj strani su nemerivo najveće.
Čekam vreme u kojemu se Srbi neće morati izvinjavati zbog toga što su imali toliko žrtava - malo po malo.
Što se mene tiče, najviše me zanimaju Srbi - što nikoga drugoga ne treba da spreči da ga zanimaju svi ili samo neki drugi.
Da li zbog toga što me zanimaju najviše Srbi, moram svaki puta (i stalno) da se nekome izvinjavam ?!
Rekoh ja da nije lako biti Srbin !

Razumem i svakako i bez ostatka verujem da tebi svakako nije lako. Samo ozbiljno sumnjam da je to zbog toga što si (ako si) Srbin.
Što tebi, opet, ne treba da budi bilo kakve strepnje obzirom da ja ipak nisam stručno lice.
c_h.arlie c_h.arlie 16:16 05.04.2018

Re: M'da !

freehand
c_h.arlie
...
Rekoh ja da nije lako biti Srbin !

Razumem i svakako i bez ostatka verujem da tebi svakako nije lako. Samo ozbiljno sumnjam da je to zbog toga što si (ako si) Srbin.
Što tebi, opet, ne treba da budi bilo kakve strepnje obzirom da ja ipak nisam stručno lice.

Eeee, tu si (baš) promašio !
Ako je ikome lako, meni je.
O kakvom stručnom licu se radi ... nisi inženjer, doktor, advokat, naučenjak, ili šta ?
Na žalost, tu ne mogu da ti pomognem.
freehand freehand 18:53 05.04.2018

Re: M'da !

naučenjak

Dokle će nas trovati tom hrvatštinom, dokle neće lako biti Srbin kome malo-malo pa neko odgovaraju hrvatskim umesto čistim i pravim srpskim jezikom?
tasadebeli tasadebeli 22:45 05.04.2018

Re: Позоришта, позориштанца и позорја

freehand

Da nije obrnuto, Čarli, da nisu žrtve i ugnjeteni ipak sa druge strane a srbstvujušči komesari ti i Tasa na mestu islednika, tužilaca, sudija i streljačkog voda?










VEZE

Sve na svetu, druže, ostavlja svoj trag
Nevidljiv i nežan, rasut kao prah,
A osetan ipak, tužan ili drag;
K'o miris starine, kao cveća dah.

Duše sviju stvari žive, dragi moj,
Lutaju i žive . . . i ko im zna put!
I jave se katkad živima kroz sloj
Vazduha, ko miris prijatan ili ljut.

Šta takvih mirisa snese vihor lud,
Il' jesenji studen vetar, ili tek
Proleća uzdah razdražljiv i mek,
I svih dana čudna i nemirna ćud!

Život prošlih stvari, prošlih ruža vek,
Davnih snova radost, starih jada dah
Vetrovi mi dragi nose kao lek
S mirisima tela što postaju prah.

Vetrovi su dobre veze, dragi druže,
Sa svetom što više ne postoji sad;
A mirisi duše što oko nas kruže
Za trenutnu radost, za naš stalni jad.



(Сима Пандуровић - осуђен 1945. на 5 година губитка српске националне части због објављивања текстова за време окупације; познат још и по преводима Шекспирових 20 дела заједно са Живојином Симићем, најбољим урађеним преводима Шекспира до дана данашњег; Пандуровић је у том тандему био задужен за версификацију стихова на српском језику.)


freehand freehand 23:52 05.04.2018

Re: Позоришта, позориштанца и позорја

Ako ni po čemu drugom ovo će mesto ostati zapamćeno po fantastičnoj inovaciji - Tasinim dinamičkim komentarima.
Nikad isti, kad god uđeš i pogledaš nešto se novo desilo. dodato, oduzeto, izmenjeno.
Zadivljujuće.
tasadebeli tasadebeli 00:21 06.04.2018

Re: Позоришта, позориштанца и позорја

freehand
Ako ni po čemu drugom ovo će mesto ostati zapamćeno po fantastičnoj inovaciji - Tasinim dinamičkim komentarima.
Nikad isti, kad god uđeš i pogledaš nešto se novo desilo. dodato, oduzeto, izmenjeno.
Zadivljujuće.



Ако је ово једини и најбољи аргумент који имаш и умеш да напишеш коментаришући мој "динамички коментар", онда ништа.
freehand freehand 00:34 06.04.2018

Re: Позоришта, позориштанца и позорја

tasadebeli
freehand
Ako ni po čemu drugom ovo će mesto ostati zapamćeno po fantastičnoj inovaciji - Tasinim dinamičkim komentarima.
Nikad isti, kad god uđeš i pogledaš nešto se novo desilo. dodato, oduzeto, izmenjeno.
Zadivljujuće.



Ако је ово једини и најбољи аргумент који имаш и умеш да напишеш коментаришући мој "динамички коментар", онда ништа.

A jebiga, izmiče mi dublji smisao i suština ponavljanja i variranja uvek istih motiva u beskrajnim sitnim modifikacijama.
Ali me zato dijalektička forma kroz stalne mijene uvek iznova takne vrlo snažno.
c_h.arlie c_h.arlie 06:32 06.04.2018

Re: Позоришта, позориштанца и позорја

tasadebeli
freehand
Ako ni po čemu drugom ovo će mesto ostati zapamćeno po fantastičnoj inovaciji - Tasinim dinamičkim komentarima.
Nikad isti, kad god uđeš i pogledaš nešto se novo desilo. dodato, oduzeto, izmenjeno.
Zadivljujuće.



Ако је ово једини и најбољи аргумент који имаш и умеш да напишеш коментаришући мој "динамички коментар", онда ништа.

Taso, predaj se !
Frihend igra na kondiciju.
c_h.arlie c_h.arlie 06:34 06.04.2018

Re: M'da !

freehand
naučenjak

Dokle će nas trovati tom hrvatštinom, dokle neće lako biti Srbin kome malo-malo pa neko odgovaraju hrvatskim umesto čistim i pravim srpskim jezikom?

СА ПАШЊАКА ДО НАУЧЕЊАКА
freehand freehand 08:23 06.04.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
freehand
naučenjak

Dokle će nas trovati tom hrvatštinom, dokle neće lako biti Srbin kome malo-malo pa neko odgovaraju hrvatskim umesto čistim i pravim srpskim jezikom?

СА ПАШЊАКА ДО НАУЧЕЊАКА

Znam to, tebi je i kruh najdraža reč.
c_h.arlie c_h.arlie 08:28 06.04.2018

Re: M'da !

freehand
c_h.arlie
freehand
naučenjak

Dokle će nas trovati tom hrvatštinom, dokle neće lako biti Srbin kome malo-malo pa neko odgovaraju hrvatskim umesto čistim i pravim srpskim jezikom?

СА ПАШЊАКА ДО НАУЧЕЊАКА

Znam to, tebi je i kruh najdraža reč.

LINK

narcis narcis 08:45 06.04.2018

Re: M'da !

freehand
c_h.arlie
freehand
naučenjak

Dokle će nas trovati tom hrvatštinom, dokle neće lako biti Srbin kome malo-malo pa neko odgovaraju hrvatskim umesto čistim i pravim srpskim jezikom?

СА ПАШЊАКА ДО НАУЧЕЊАКА

Znam to, tebi je i kruh najdraža reč.

ma voli on hrvate i hrvatski narod, samo se folira jer je mržnja danna s in, sutra će promeni ćurak naopako ko i svaka komunjara.
highshalfbooze highshalfbooze 17:00 06.04.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Zašto me ne čudi da to pozorište nije moglo pri svome osnivanju da prvu predstavu odigra od nekoga srpskog autora !?
Zašto me čudi da i na svoju 70-tu godišnjicu (da izvini Tajson zbog ovakvog pisanja rednog broja) ne može da izvede neku predstavu srpskoga autora ?!
Zašto se to pozorište, uopšte, još uvek tako zove --- kada su svi tu ideju na kojoj se zasniva i to pozorište toliko popljuvali ?!


Evo ovde možeš da vidiš zašto. Siguran sam da neće da ti se svidi.
narcis narcis 17:34 06.04.2018

Re: M'da !

highshalfbooze

ne znam zašto sa njim pokušavaš da vodiš ozbiljan razgovor a on te zajebava celo vreme.
c_h.arlie c_h.arlie 19:54 06.04.2018

Re: M'da !

narcis
highshalfbooze

ne znam zašto sa njim pokušavaš da vodiš ozbiljan razgovor a on te zajebava celo vreme.

Nisi u pravu !
freehand freehand 22:19 06.04.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
narcis
highshalfbooze

ne znam zašto sa njim pokušavaš da vodiš ozbiljan razgovor a on te zajebava celo vreme.

Nisi u pravu !

Kuku, latinica...
narcis narcis 22:34 06.04.2018

Re: M'da !

freehand
c_h.arlie
narcis
highshalfbooze

ne znam zašto sa njim pokušavaš da vodiš ozbiljan razgovor a on te zajebava celo vreme.

Nisi u pravu !

Kuku, latinica...

ao , izdaja
čarli zašto mrziš srpsku ćirilicu i srpski narod

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana