Društvo| Moj grad| Politika

Kakva setva, takva žetva

Drago Kovacevic RSS / 17.10.2010. u 14:56

Evo, burnu proteklu nedelju nisam bio u Srbiji. Išao malo na zapad da vidim hoće li "propasti". Boravio u Berlinu i Pragu po nekoliko dana.

Skitao sam bogami peške dok me noge ne zabole, obilazio mnoga mesta, ulazio u restorane, prodavnice, robne kuće, javni prevoz, vozao se taksijem a tek kasno uvečer uključivao TV po navici. I vesti iz Srbije, na mnogim od TV postaja bile su vezane samo za dva slučaja. Lupanje Beograda u prošlu nedelju i ona sramota u Đenovi.

I dok se sa drugih geografskih destinacija posmatra kako Čileanci vade svoje zatrpane rudare sa 600 metara dubine i opravdano se raduju tome opštenacionalnom, čudesnom poduhvatu, dok neimari iz cele Evrope otvaraju šampanjac u čast proboja najdužeg tunela u svetu, spajajući Milano sa Cirihom, dok Medvedev obzanjuje da Moskva mora dobiti novog gradonačelnika jer je ovaj dosadašnji nedozvoljivi primerak korumpiranosti, vesti vezane za Srbiju pune su dima, razlupanih izloga, preprečenih trolejbusa, policajaca, vizira, pancira, dima, navijačkih baklji i istetoviranih spodoba što drže klešta za sečenje žice i borbenih prepreka.

Pravo da vam kažem, na sve ovo čovek ne može biti iznenađen, ali nabija to depresiju i pokazuje sav jad i čemer našega položaja. A jad i čemer je tim veći kad se tako nakon sedam - osam dana pogledaju naši mediji i njihovo interpretiranje događaja, izjave najodgovornijih ljudi iz naše vlasti, jedno besprimerno odstupanje od realnosti i bojanje sveta nepostojećim bojama.

Evo, predsednik države u današnjem velikom intervjuu koji je dao "Politici" teši nas kako je država jača od huligana. Predsednica Vrhovnog suda preti oštrijim kaznama. Desničarski i profašistički sajtovi i dalje prete i sprdaju se. Elita koja ih podupire relativizuje sve što se dogodilo. Nastavljaju se napadi na prostorije nekih političkih stranaka širom Srbije. Najeksponiraniji predstavnici klerofašističkog, desničarskog nasilja daju intervjue medijima iz ilegale i prete novim nasiljem. Iako je već godinama jasno da su to kolovođe nereda, ostaju potpuno nedodirnuti. Proslavljaju javno godišnjicu od kada je bezuspešno podnet zahtev za njihovu zabranu, a oni se bez ikakve smetnje pre samo dva meseca preregistrovali i spojili u jednu organizaciju, pa se sada ne zovu "1389" i "Naši", nego "Pokret Naši 1389". Ili, koliko danas "Dveri Srpske" objavljuju saopštenje puno pretnji pod naslovom "Režim neće slobodno šetati našim ulicama".

Ko tu koga vara i o čemu se ovde radi...Ne može se sve opravdati Miloševićevim periodom i korenima nasilja iz toga perioda. Deca koja su prošle nedelje rušila Beograd, jedva da su krenula u školu pre Miloševićeva pada. Ko je u njih uterao virus nasilja..Ko to zaliva korov u Srbiji, vrlo sistematski..Ko onemogućava da se nasilje kažnjava, pa imamo situaciju da ubice Brisa Tatona ni nakon godinu dana nisu osuđeni. Da nasilnici imaju po 30 krivičnih prijava za najteža krivična dela, ali nigde da se okonča postupak. Da država direktno omogući beg nasilniku iz SAD-e, plati galantno milion dolara štete koju je počinio a onda se sa njim nagodi za kaznu koju verovatno neće ni odslužiti.

Otkud povratak mode iz devedsetih godina i reinkaracija "dizelaštva"..ko to nameće taj obrazac..

Sedeo sam sa mojim mlađim drugarom, profesorom sociologije u jednoj  beogradskoj srednjoj školi, na Vaclavskim namestima u Pragu, u bašti do koje je bila jedna prodavnica cigareta. Pili smo pivo i razgovarali. Prostor ispred nas je bio pun ljudi, najviše turista. Iskusno oko mog prijatelja je na tridesetak metara od nas uočilo jednu grupu mladih ljudi za koju je on konstatovao da je "ekskurzija iz Srbije"..

- Kako znaš - pitao sam ga

-Po oblačenju, vidi frizure i vidi trenerke..

Stvarno, svi su kao jedan bili krakto ošišani, svi imali gornje delove trenerki sa kapaljučama i uvučene u donje delove ili u farmerke i svi nekako hodali gegajući se uz specifično držanje ruku..U roku od minut - dva, bili su pred ulazom u prodavnicu cigareta u čijem su malenom izlogu bili izloženi upaljači..Bili su na metar od nas i čujem kako na našem jeziku komentarišu..

- E, brate, upaljač 1000 kruna,znači brate 40 evra...

Moj drugar je bio u pravu, bila su to deca iz Srbije.  I prepoznao ih je na daljinu.

- Vratilo se "dizelaštvo" i moda devedesetih, ali samo u Srbiji i to se tako lepo vidi ove godine. Neko predano radi na tome obrascu i takve stvari ne mogu postojati bez sistema...

Dakle, ovi novi klinci su samo posledica, a ne uzrok nasilju i ako predsednik koji danas u "Politici" pokušava objasniti uzroke našeg propadanja misli da se stvar može rešiti nekim palijativnim akcijama i trulim kompromisima sa monopolistima, korupcionašima, mafijom,prilično se vara. Sistem ne valja, politika je loša,stranačke nomenklature korumpirane, društvo je kriminalizovano, vrednosti izvitoperene, institucije su neadekvatne, foliranje užasno dosledno...laž caruje..

I otuda ponovo masovno "dizelaštvo" kao odgovor, a njegovo manifestovanje protekle nedelje u Beogradu i Đenovi prirodna posledica...žanjemo tačno ono što smo posejali...

 

 



Komentari (32)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran2 gorran2 15:12 17.10.2010

Da nisi zalutao?

Išao malo na zapad da vidim hoće li "propasti". Boravio u Berlinu i Pragu po nekoliko dana.

Jesi li siguran da si baš tamo bio? Prag i Berlin su na severu, ne toliko na zapadu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:20 17.10.2010

Re: Da nisi zalutao?

gorran2
Išao malo na zapad da vidim hoće li "propasti". Boravio u Berlinu i Pragu po nekoliko dana.

Jesi li siguran da si baš tamo bio? Prag i Berlin su na severu, ne toliko na zapadu.

Siguran Gorane..No mislio sam više na politički, nego geografski zapad..
Inner Party Inner Party 15:21 17.10.2010

Sta smo posejali?

žanjemo tačno ono što smo posejali...


Mislim da je u Srbiji problem to sto posle 2000. nije nista posejano. Mladima nije ponudjena neka alternativa losem zivotu iz devedesetih. Prica o ulasku u EU je donela taj poguban model razmisljanja da cemo jednog dana uci u EU i "konacno poceti da zivimo", a dotle mozemo ziveti po starom.

Trebalo je jos onomad posejati neke nove vrednosti, ali vrednosti koje mogu da zazive. Srbija nikada nece postati Nemacka, ni Ceska, ali valjda se mogu nekako promeniti bar neke najosnovnije stvari - zatvarati kriminalce, suditi brzo i po zakonu, iskoreniti korupciju i lopovluk ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:23 17.10.2010

Re: Sta smo posejali?

Inner Party
žanjemo tačno ono što smo posejali...


Mislim da je u Srbiji problem to sto posle 2000. nije nista posejano. Mladima nije ponudjena neka alternativa losem zivotu iz devedesetih. Prica o ulasku u EU je donela taj poguban model razmisljanja da cemo jednog dana uci u EU i "konacno poceti da zivimo", a dotle mozemo ziveti po starom.

Trebalo je jos onomad posejati neke nove vrednosti, ali vrednosti koje mogu da zazive. Srbija nikada nece postati Nemacka, ni Ceska, ali valjda se mogu nekako promeniti bar neke najosnovnije stvari - zatvarati kriminalce, suditi brzo i po zakonu, iskoreniti korupciju i lopovluk ...

Slažem se Iner..
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 16:05 17.10.2010

Re: Sta smo posejali?

da cemo jednog dana uci u EU i "konacno poceti da zivimo", a dotle mozemo ziveti po starom.


Izgleda da je u svesti dobrog broja ljudi da "mi to radimo zbog EU" tj, zbog drugih, a ne zbog nas samih i budućnosti naše dece. A kad se nešto radi zbog toga što to drugi traži od nas, a ne zato što to nama treba i što tako želimo i volimo, onda nema baš velike nade u dugoročni uspeh i napredak.
mariopan mariopan 16:13 17.10.2010

Re: Sta smo posejali?

A šta ti je trebalo da čitaš i gledaš vesti iz Srbije?
Pa ti onda nigde nisi otišao!
Ja sam na tri meseca otišla, sve odavde isključila iz mog života, ni vesti, ni novine ni inetrnet ..ništa nisam pratila.....onda sam se vratila i kao da ni dana nisam bila odsutna. Sve je bilo isto kao pre tri meseca...pre tri godine....pre deset godina...pre dvadeset godina ....čak su i izjave političara sasvim iste.
Strašno!
JJ Beba JJ Beba 16:30 17.10.2010

Re: Sta smo posejali?

Mladima nije ponudjena neka alternativa losem zivotu iz devedesetih.


nisam neki ljubitelj lika i dela dotičnog, ali sam se stila jednog njegovog
teksta iz 2007. god iz Politike

Правила

Данас им је седамнаест година. Свуда су око нас. Пред њима је будућност. Чик нека се неко усуди да им поставља правила
Кад им је било годину дана, очеви су им се крили од војних позивара. Кад им је било две године, њихове мајке су на телевизији гледале почетак рата у Босни. Кад им је било две и по године, родитељи су им постали технолошки вишак у некада добростојећим друштвеним предузећима и привредним гигантима. Кад им је било три године, њихови родитељи морали су да продају замрзивач да би имали шта да једу. Кад им је било три године и десет дана, марка је вредела десет милијарди динара. Кад им је било три године и двадесет дана, марка је вредела сто милијарди динара. Кад им је било четири године, њихови очеви продавали су бензин на улици, а мајке цигарете на пијаци. Кад им је било четири и по године, очеве су им приводили због продаје бензина на улици, а мајке због продаје цигарета на пијаци. Кад им је било пет година, у госте су им дошли рођаци из Книна, а ни до данас нису отишли. Кад им је било пет и по година, одгледали су свој први порнић, на ТВ Палма, кад су се пробудили у три ујутру, јер их је болео стомак. Кад им је било шест година, право из обданишта вукли су их на демонстрације, а увече су их изводили на терасу да ударају у шерпе. Кад им је било седам година, пола школске године су преседели код куће јер су просветни радници штрајковали. Кад им је било осам година, даљи рођак им је скочио с терасе, јер више није могао да издржи. Кад им је било девет година, очеви су им се поново крили од војних позивара, а мајке су им, док су блејали у подруму (зграда није имала атомско склониште) причале како су им се очеви исто тако крили од војних позивара осам година раније. Кад им је било девет и по година, у госте су им дошли рођаци из Пећи, а ни до данас нису отишли. Кад им је било десет година, једног лепог октобарског дана очеви су им рекли да остану код куће, а ако се очевима нешто деси, мајка и сестре су од сутра њихова одговорност. Исте вечери, очеви су се весели вратили кући, а следећег дана поново су били намргођени, као да се ништа није ни десило. Кад им је било дванаест година, херој им је био Шарени. Кад им је било тринаест година, Шарени и његови убили су премијера. Њихове мајке су плакале, а њима је потајно било драго што им мајке плачу. Кад им је било четрнаест година снимили су мобилним како им "мала фукса из шестог три" пуши у школском ве-цеу. Кад им је било четрнаест и по година најбољег друга су им изболи ножевима на екскурзији у Лепенском виру. Кад им је било петнаест година згутали су свој први ексер. Кад им је било петнаест и по година, очеви су им ушли у кредит за кола. Кад им је било шеснаест година њиховим очевима одузели су кола јер су поново изгубили посао и нису имали од чега да их отплаћују. Кад им је било шеснаест година и два месеца заваљали су свој први кет вутре. Кад им је било шеснаест и по година, организовали су оргије с екипом коју су упознали преко нета. Данас им је седамнаест година. Свуда су око нас. Пред њима је будућност. Чик нека се неко усуди да им поставља правила. Чик нека се неко усуди да им приговори што се не придржавају правила. Чик нека им неко објасни зашто уопште треба да се придржавају било каквих правила. Они ће да праве нова правила. Нико вас неће ни питати да ли се са тим правилима слажете.
Марко Видојковић
објављено: 23.10.2007.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:27 17.10.2010

Re: Sta smo posejali?

Prica o ulasku u EU je donela taj poguban model razmisljanja da cemo jednog dana uci u EU i "konacno poceti da zivimo", a dotle mozemo ziveti po starom.

I ništa ne raditi zato što mislimo da trebamo i zbog sebe moramo već zato što zbog nekih drugih to moramo.mislimo da moramo.
Slažem se sa tobom-preporuka.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:31 17.10.2010

Re: Sta smo posejali?

s tim u vezi vredi pročitati
Unfuckable Unfuckable 19:01 17.10.2010

Re: Sta smo posejali?

nisam neki ljubitelj lika i dela dotičnog, ali sam se stila jednog njegovog
teksta iz 2007. god iz Politike

hvala Bebo, odlično je čovek napisao
tajatehno tajatehno 09:43 18.10.2010

Re: Sta smo posejali?

Inner Party
žanjemo tačno ono što smo posejaliquote]

Promasio si godinu kada smo sejali,
a sejali smo od devedesete,
a od tada do sada to i zanjemo
jer smo mnogo dobro posejali
milisav68 milisav68 16:46 18.10.2010

Re: Sta smo posejali?

mariopan
A šta ti je trebalo da čitaš i gledaš vesti iz Srbije?
Pa ti onda nigde nisi otišao!
Ja sam na tri meseca otišla, sve odavde isključila iz mog života, ni vesti, ni novine ni inetrnet ..ništa nisam pratila.....onda sam se vratila i kao da ni dana nisam bila odsutna. Sve je bilo isto kao pre tri meseca...pre tri godine....pre deset godina...pre dvadeset godina ....čak su i izjave političara sasvim iste.
Strašno!

Pre trideset godina:
-Novine treba da štampamo jedanput mesečno....
-Ionako isto pišu.....
-Samo ostaviš prostora za sliku, ako "rikne" neko odozgo!

2:40
bob21201 bob21201 08:17 21.10.2010

Re: Sta smo posejali?

Prica o ulasku u EU je donela taj poguban model razmisljanja da cemo jednog dana uci u EU i "konacno poceti da zivimo",


Biće to veliko razočarenje kad shvatimo da mi za naših života nećemo početi da živimo..a ni mnoge generacijwe posle nas...

Mislim da je u Srbiji problem to sto posle 2000. nije nista posejano

ja mislim da jeste posejano, i svaki dan vidjam šta izrasta iz tog semena- strašno
yugaya yugaya 19:31 17.10.2010

rubbish

Stvarno, svi su kao jedan bili krakto ošišani, svi imali gornje delove trenerki sa kapaljučama i uvučene u donje delove ili u farmerke i svi nekako hodali gegajući se uz specifično držanje ruku
...
- Vratilo se "dizelaštvo" i moda devedesetih, ali samo u Srbiji i to se tako lepo vidi ove godine. Neko predano radi na tome obrascu i takve stvari ne mogu postojati bez sistema...



Huligani nisu deca.

Nisu SVA srpska deca huligani.


Vidjam puuuno dece iz Srbije u sezoni septembar/oktobar i nisu SVI takvi. Vecinom su sasvim obicna,okej deca, na ekskurziji.

Sram vas bilo da pepeo sipate po glavam SVIH roditelja u Srbiji, ovako, kantom.





tajatehno tajatehno 09:53 18.10.2010

Re: rubbish

yugaya
Huligani nisu deca.Nisu SVA srpska deca huligani.Vidjam puuuno dece iz Srbije u sezoni septembar/oktobar i nisu SVI takvi. Vecinom su sasvim obicna,okej deca, na ekskurziji. Sram vas bilo da pepeo sipate po glavam SVIH roditelja u Srbiji, ovako, kantom.


Roditelji su stvarno za pohvalu,
kako su uspeli da od koliko toliko normalne zemlje
deci ostave vukojebinu na poslednjem mestu u Evropi
koja se zaobilazi u sirokom luku
Mora se imati dara za to.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:47 18.10.2010

Re: rubbish

yugaya
Stvarno, svi su kao jedan bili krakto ošišani, svi imali gornje delove trenerki sa kapaljučama i uvučene u donje delove ili u farmerke i svi nekako hodali gegajući se uz specifično držanje ruku
...
- Vratilo se "dizelaštvo" i moda devedesetih, ali samo u Srbiji i to se tako lepo vidi ove godine. Neko predano radi na tome obrascu i takve stvari ne mogu postojati bez sistema...



Huligani nisu deca.

Nisu SVA srpska deca huligani.


Vidjam puuuno dece iz Srbije u sezoni septembar/oktobar i nisu SVI takvi. Vecinom su sasvim obicna,okej deca, na ekskurziji.

Sram vas bilo da pepeo sipate po glavam SVIH roditelja u Srbiji, ovako, kantom.






Mislim da ste tekst pročitali vrlo površno. Ja govorim o povratku "dizelaštva" kao trendu u Srbiji, a ne o tome kako roditelji vaspitavaju decu. I to tako što prepričavam istinitu scenu...
Ne generalizujem, ne pričam o tome da su deca loša,ali govorim o nametanju kuilturnog obrasca koji je veoma loš i čije reflekse vidimo ovih dana...
G.Cross G.Cross 19:42 17.10.2010

Dosta vise sa kreiranjem...


...Osecaja Nize Vrednosti..
....And Cashing on It.

Silom svog posla stanovao sam diljem ove nase divne planete,
I mogu da kazem da uvek u bilo kom engleskom gradu prepoznam Poljake, u bilo kom fransuckom gradu prepoznam Rumune, u New Yorku prepoznam Skote a da ne govorim u Hong Kongu Engleze.
Ali isto u Buenos Airesu sretoh divnu zenu iz Mostara i proslog vikenda sam gledao kako iz tri autobusa (vrlo lepi Lastini autobusi) u Kanu (Francuska) izlaze beogradski srednjoskolci, super su se zabaljali i ne osetih ni malo osecaja manje vrednosti kod njih. Za Francuze su bili, jos jedna grupa mladih odnekuda.

Ako ima ista dobro u Srbiji, to su mladi , oni nemaju sve vase strahove, nemaju osecaj krivice za sva sranja koje je vasa generacija napravila, oni se srecu sa svojim prijateljima sa Web igrica i FB svuda po Evropi. Njih je najmanje par miliona. Oni su dobri , pametni i buducnost Srbije. Vi ste stari, izandjali i pokusavate da okajete vase grehe.
Istina ima nekoliko hiljada drugacijih ali njih vode neki iz vase generacije.

Pozdrav, Srdjan Mijuskovic








tajatehno tajatehno 10:03 18.10.2010

Re: Dosta vise sa kreiranjem...

G.Cross
Ali isto u Buenos Airesu sretoh divnu zenu iz Mostara i proslog vikenda sam gledao kako iz tri autobusa (vrlo lepi Lastini autobusi) u Kanu (Francuska) izlaze beogradski srednjoskolci, super su se zabaljali i ne osetih ni malo osecaja manje vrednosti kod njih. Za Francuze su bili, jos jedna grupa mladih odnekuda.


Svetski putnice, da li si se upitao koji procenat dece iz Srbije moze da plati ekskurziju u Francusku,da li si pomislio da li su ta deca ciji roditelji,hvala bogu,mogu da plate oko 500 evra za ekskurziju reprezentativni uzorak dece iz Srbije.
E pa nisu.Svrati malo do nas ovde da vidis.
mariopan mariopan 10:22 18.10.2010

Re: Dosta vise sa kreiranjem...

Oni su dobri , pametni i buducnost Srbije. Vi ste stari, izandjali i pokusavate da okajete vase grehe.
Istina ima nekoliko hiljada drugacijih ali njih vode neki iz vase generacije.

Pozdrav, Srdjan Mijuskovic


Dopao mi se ceo komentar samo mislim da ovo treba još jednom naglasiti
talicni talicni 18:35 19.10.2010

Re: Dosta vise sa kreiranjem...

tajatehno


Svetski putnice, da li si se upitao koji procenat dece iz Srbije moze da plati ekskurziju u Francusku,da li si pomislio da li su ta deca ciji roditelji,hvala bogu,mogu da plate oko 500 evra za ekskurziju reprezentativni uzorak dece iz Srbije.
E pa nisu.Svrati malo do nas ovde da vidis.

Ziva istina, ja sam u Srbiji sreo ljude koji rade za 250 eura mjesecno.
mariopan mariopan 22:19 19.10.2010

Re: Dosta vise sa kreiranjem...

talicni
tajatehno


Svetski putnice, da li si se upitao koji procenat dece iz Srbije moze da plati ekskurziju u Francusku,da li si pomislio da li su ta deca ciji roditelji,hvala bogu,mogu da plate oko 500 evra za ekskurziju reprezentativni uzorak dece iz Srbije.
E pa nisu.Svrati malo do nas ovde da vidis.

Ziva istina, ja sam u Srbiji sreo ljude koji rade za 250 eura mjesecno.

Kod mene u komšiluku kod privatnika rade i za 120 evra mesečno u tri smene i srećni su što uopšte imaju neki posao...mnogo ih je da nemaju ni takav posao a imaju decu, školarce, kakva ekskurzija, pa oni nemaju ni hleba a ne da putuju negde.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:42 19.10.2010

Re: Dosta vise sa kreiranjem...

talicni
tajatehno


Svetski putnice, da li si se upitao koji procenat dece iz Srbije moze da plati ekskurziju u Francusku,da li si pomislio da li su ta deca ciji roditelji,hvala bogu,mogu da plate oko 500 evra za ekskurziju reprezentativni uzorak dece iz Srbije.
E pa nisu.Svrati malo do nas ovde da vidis.

Ziva istina, ja sam u Srbiji sreo ljude koji rade za 250 eura mjesecno.

Uh, pa ja u familiji ima brojne slučajeve koji su ispod te kvote....I ostaje nam samo solidarnost i međusobno pomaganje...hoćeš, nećeš, živimo ko pleme...
freehand freehand 21:19 17.10.2010

Nemojte ljudi

k'o Boga vas molim.
Pa Drago je to iz najbolje namere.
On je samo malo osetljiviji na te naše proklete mane, kojih je toliko puno... Gleda TV postaje - Srbi prave gluposti. A onda i
izjave najodgovornijih ljudi iz naše vlasti, jedno besprimerno odstupanje od realnosti i bojanje sveta nepostojećim bojama.
Ne može čovek ni pivo da popije na zapadu a da mu neka Srpčad ne presednu.
Pa mislim, stvarno!

BTW - Drago,

dosadašnji nedozvoljivi primerak korumpiranosti
(sviđa mi se, baš, ovo nedozvoljivi)
Dakle, taj ti je tu jedno dvadesetak leta, na tom mestu. Gradonačelnik Moskve, Lužkov, ako na njega mislimo, ti, Mededev i ja.
tajatehno tajatehno 21:54 17.10.2010

Sugradjani

Sasvim mi je nejasno cemu se iscudjavate.
Devedesetih ste ziveli u gradu gde vase sugradjane listom
nije interesovao ni Prag ni Berlin,cak su im
i Prag i Berlin (i njihove vrednosti) bili krvni neprijatelji.
Da me ne shvatite pogresno i vasi sadasnji sugradjani su bili
jos gori,verovatno bi kolektivno zapalili i Prag i Berlin da su mogli.
I sta danas ocekivati u takvim glavama nego 1389,ubijanje Brisa Tatona,
mlade ljude koji izgledaju kao razularene zivotinje kojima nazalost ni sopstveni zivot nista ne vredi.
hazar hazar 21:36 18.10.2010

Re: Sugradjani

sta danas ocekivati u takvim glavama nego 1389,ubijanje Brisa Tatona,

Dobro tajatehno, mi smo bar uhapsili grupu osumnjičenih, a već i vrapci na grani znaju da je Francuz ubijen. Otkuda u glavama Belgijanaca da izbiju jednom navijaču iz Srbije oko, a da drugog pošalju u komu od batina? Kako to da se na tu dvojicu nesrećnika naši mediji osvrnuše samo dvaput za ovih par meseci.

Nemojte više samo pljuvati po Srbima, ko Boga vas molim. Huligana (ah kako je to popularna reč ovih dana) ima svuda i nisu oni reprezent omladine srpske.
g.radicevic g.radicevic 08:32 18.10.2010

propadanje....

Išao malo na zapad da vidim hoće li "propasti". Boravio u Berlinu....


priznajte gosn Drago
da ste vi tamo bili
da pruzzite podrshku g-dji Merkel u pokushaju spashavanja projekta
multikulturnog drushtva, od totalne propasti...


shalu na stranu
pochinju da se deshavaju zabrinjavajuce stvari.
zamislite da se BoTa pojavio na TV i rekao da je projekat stvaranja multikuturnog
drushtva u Srbiji dozziveo potpunu propast i da je neprihvatljivo da neko ko zzivi
u Srbiji ne govori srpski jezik.....bio bi to prvorazredni skandal
kad to kazze dotichna g-dja sa slike, to je ondaK u redu.
tajatehno tajatehno 09:35 18.10.2010

Re: propadanje....

g.radicevic
Išao malo na zapad da vidim hoće li "propasti". Boravio u Berlinu.... priznajte gosn Dragoda ste vi tamo bilida pruzzite podrshku g-dji Merkel u pokushaju spashavanja projektamultikulturnog drushtva, od totalne propasti... shalu na stranupochinju da se deshavaju zabrinjavajuce stvari.zamislite da se BoTa pojavio na TV i rekao da je projekat stvaranja multikuturnogdrushtva u Srbiji dozziveo potpunu propast i da je neprihvatljivo da neko ko zziviu Srbiji ne govori srpski jezik.....bio bi to prvorazredni skandalkad to kazze dotichna g-dja sa slike, to je ondaK u redu.


Samo sto Angela Merkel govori o imigrantima koji su DOSLI u Nemacku koja im je OMOGUCILA zivot o kakvom su mogli da sanjaju u njihovim vukojebinama
freehand freehand 10:25 18.10.2010

Re: propadanje....

Samo sto Angela Merkel govori o imigrantima koji su DOSLI u Nemacku koja im je OMOGUCILA zivot o kakvom su mogli da sanjaju u njihovim vukojebinama

Da se umiješ ti malo?
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:08 18.10.2010

oh,

Boravio u Berlinu i Pragu po nekoliko dana.

pa ti si, drago, boravio u moja dva najmilija grada
evo ti, u to ime, jedna pesma



glede inmtervjua sa onim koji se krije već negde, jbš novinara bez zanimanja i za takve (posebno za takve), ja ne bih da budem pisac pamfleta. takođe, mišljenja sam da su podobni vazda bili dosadni, kao i da uvek treba saslušati one koji nešto spremaju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:23 19.10.2010

Re: oh,

pa ti si, drago, boravio u moja dva najmilija grada
evo ti, u to ime, jedna pesma

E, hvala ti Ana...a ova dva grada, koliko god različita tako se lepo dopunjavaju...
glede inmtervjua sa onim koji se krije već negde, jbš novinara bez zanimanja i za takve (posebno za takve), ja ne bih da budem pisac pamfleta. takođe, mišljenja sam da su podobni vazda bili dosadni, kao i da uvek treba saslušati one koji nešto spremaju.

Mogu oko ovoga da složim..ja sam hteo da kažem da vlast ne želi hapsiti ove što su u tobožnjoj ilegali.I to je ono što mi se u čitavoj priči čini jako nelogičnim..
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:44 19.10.2010

Re: oh,

Drago Kovacevic
.ja sam hteo da kažem da vlast ne želi hapsiti ove što su u tobožnjoj ilegali.I to je ono što mi se u čitavoj priči čini jako nelogičnim..

čini se da vlas' ne zna šta čini.
jako loša predstava, loši glumci i još gori scenario
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:55 19.10.2010

Re: oh,

jako loša predstava, loši glumci i još gori scenario

Koliko god to loše bilo, to prolazi...kasnije "imamo te gorke suze", što bi reko Srđa Popović..i plaćamo cenu..ali ni to kajanje nije autentično, kao ni ono što prethodi kajanju...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana