Po čemu je ona gora?

medjutim92 RSS / 04.03.2009. u 16:26

Prababa joj se udala sa nepunih 16 i stomakom do zuba. Otišla je za momka iz dobre kuće iz sela u ravnici. Imao je dvadeset hektara, od toga deset u jednom komadu pored Morave, puno stoke, čak i traktor, u ono vreme..

Svi su bili srećni, govorili su „Svaka čas ćeri, našla si muža kako valja, će budeš gospođa, Bog da te vidi, nema ništa teže od kašiku da digneš, nikad gladna da legneš, sve će imaš, da uživaš i da se kinđuriš, a drugi da rade"..

Baba je bila lepotica mezimica, najmlađe dete, ali se rodila u teška ratna vremena.. Prvo taj rat, a za njim crveni, uzeli i zemlju i mašine i sve, oca joj jedva živog pustili.. Udala se mlada za momka gastarbajtera.. radio u Nemačkoj, prva generacija koja je otišla, vozio Opela Olimpiju, krenuo da zida najveću kuću u selu, kakvu su dotad videli samo na požutelim predratnim anzihtskartama..

Svi su bili srećni, govorili su „Svaka čas ćeri, našla si muža kako valja, će budeš gospođa, Bog da te vidi, nema ništa teže od kašiku da digneš, nikad gladna da legneš, sve će imaš, da uživaš i da se kinđuriš, a drugi da rade"..

Majka je bila malo raspuštena, roditelji bili u inostranstvu, pa su je očuvali baba i deda.. imala je mnogo toga što druga deca nisu imala, ali ne i roditelje, pa je sve oko sebe kupovala prvo šarenim Ritter Sport čokoladicama, a nešto kasnije su na red došli Ernte 23 i šarene krpice. Napustila je srednju posle prve godine, jer ionako nije ničemu služila. Ubrzo se udala za mangupa iz slične priče, sa još većom kućom i mercedesom minikom koji je pre toga bio taksi ali to nisu pričali po selu.

Svi su bili srećni, govorili su „Svaka čas ćeri, našla si muža kako valja, će budeš gospođa, Bog da te vidi, nema ništa teže od kašiku da digneš, nikad gladna da legneš, sve će imaš, da uživaš i da se kinđuriš, a drugi da rade"..

Danas je ona sa tipom sa Pajero džipom, sumnjivim poslovima, prljavim parama i stanom sa đakuzijem. Tip ima lokal u kome se diluje svašta i reputaciju mangupa sa kojim se nije zajebavati.

I svi kažu „Pogle kurva, otišla za onoga sam zbog pare, još ni osamnes nema a oće se udaje, kakva su bre ovo deca danas, u te godine da se kurvaju, u naše vreme to nije bilo.."

A po čemu je konkretno gora od svojih.. kako bi se to sad kulturno reklo, „pretkinja"? Je li ona kriva što se statusni simboli vremenom menjaju?



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Blade Runner Blade Runner 16:58 04.03.2009

Sto rece Broj 1

iz Alana Forda: "Ne secam se kakva je bila mladez u moje doba. Ma, sigurno pokvarena kao i ova sada!"
margos margos 17:35 04.03.2009

...

Novo vreme, novi simboli , (kao) novi običaji - a ista nit.
Svi želimo da živimo bolje i da nam bude bolje - al to je postalo sramota.
Ja to zovem 'nacionalnim sportom (da prostiš/te) jedenja g....ana' - takmičimo se ko će više. To je ono kad neko kaže ''evo kad sam krenuo da jedem, idem do kraja', umesto da baci kašiku i prestane to da radi. Zbog toga postasmo zavidni i zlobni - što drugom da bude bolje - pa onda idu i prateći nazivi. Od ženskog čeljadeta iz dobre kuće, preko pametnice ... opasnice... do kurve.
dunja73 dunja73 17:51 04.03.2009

Re: ...


ovome treba posvetiti paznje i paznje
jer ovo nije " sala"
Znam i sama "live" ovakvih slucajeva
koliko ti volja ..
E, znas sta je razlika samo kod predkinja sto su se dobro" udomile"
nisu decu ostavljale babama i dedama , vec bile sa decom..
I onda ova " seljacka logika" ima smisla
Medjutim kod nje je drugi jedan problem( kao kod mnogih koje poznajem)
a to je odrastanje " bez roditelja"
I naravno da priroda njena " treba zastitu- jacu licnost"
e sad je to opet , drugo nesto i " poremecene vrednosti"
sta je za koga " jaca licnost" , pajero ili intelektualac , matorac ili klinac itd...
Naravno tema za psihologe ..
ps
Ranije i nije bilo sexa pre braka
pa oni to podvode pod termin " kurva"
medjutim92 medjutim92 08:43 05.03.2009

Re: ...

dunja73

ovome treba posvetiti paznje i paznje
jer ovo nije " sala"
Znam i sama "live" ovakvih slucajeva
koliko ti volja ..


eeeee.. i previse..

dunja73
E, znas sta je razlika samo kod predkinja sto su se dobro" udomile"
nisu decu ostavljale babama i dedama , vec bile sa decom..
I onda ova " seljacka logika" ima smisla
Medjutim kod nje je drugi jedan problem( kao kod mnogih koje poznajem)
a to je odrastanje " bez roditelja"
I naravno da priroda njena " treba zastitu- jacu licnost"
e sad je to opet , drugo nesto i " poremecene vrednosti"
sta je za koga " jaca licnost" , pajero ili intelektualac , matorac ili klinac itd...
Naravno tema za psihologe ..


to jeste skroz teska stvar, i tesko je naci ljude koji su kroz to prosli i postali onakvi kakvi bi bili i da su roditelji bili tu..

dunja73
ps
Ranije i nije bilo sexa pre braka
pa oni to podvode pod termin " kurva"


aj na stranu to sto se vise pricalo da nema seksa pre braka nego sto ga stvarno nije bilo, ali mnoogo je lakse nemati seks pre braka kad u brak stupis sa 17 nego kad to ucinis sa 27.. neuporedivo.. ona koja se udala u 17 (i to opet uglavnom sa stomakom koji se posle udaje zaboravi) su fine porodicne zene, a one koje su imale prvi seks sa recimo 25, a udale se sa 28-30 su kurve? Cisto sumnjam..
dunja73 dunja73 10:03 05.03.2009

Re: ...

aj na stranu to sto se vise pricalo da nema seksa pre braka nego sto ga stvarno nije bilo, ali mnoogo je lakse nemati seks pre braka kad u brak stupis sa 17 nego kad to ucinis sa 27.. neuporedivo.. ona koja se udala u 17 (i to opet uglavnom sa stomakom koji se posle udaje zaboravi) su fine porodicne zene, a one koje su imale prvi seks sa recimo 25, a udale se sa 28-30 su kurve? Cisto sumnjam..

Moja pokojna nana se "u ono vreme" udala sa 30 god,
dve veridbe " srusila" dok nije dedu "izabranika" pronasla
jeste da je nana za ono vreme bila skolovana i radila ( sto nije bio kod vecine slucaj) , znaci da se razumemo neko ko se uda sa 17 god , ja ne pocenjujem , ali
po meni je jako nezreo i mlad ( ustvari to je grozno)
Doduse , ona je uvek govorila , kako "onda" bilo ratno vreme pa nisu ni imali momaka na izbor...
i da je to sve isto ( bas kako Milorad napisa ) i onda kao i danas bilo
Hocu reci , da i onda nije bilo "pravila" ..
Meni je rec "kurva" izuzetno teska i vulgarna rec , koja kod primitivnih struktura oslikava iste ,a mogu da se kladim da iz tih struktura nikad niko i nije video pravu " kurvu " mislim na zenu sto se bavi prostitucijom)
rapunzel rapunzel 18:19 04.03.2009

Da,

da, divno je to kako ljudi imaju dupla merila vrednosti.
To me podseti na prichu kada je majka imala cerku i sina,
pa se prva divno udala, zmu sve radi po kuci i donosi dorucak
u krevet, ali zato sin, nesrecnik, uze za zenu onu rospiju sto mu krv popi
i sto ga mrcvari i tera ga da joj pomaze.
medjutim92 medjutim92 08:44 05.03.2009

Re: Da,

rapunzel
da, divno je to kako ljudi imaju dupla merila vrednosti.
To me podseti na prichu kada je majka imala cerku i sina,
pa se prva divno udala, zmu sve radi po kuci i donosi dorucak
u krevet, ali zato sin, nesrecnik, uze za zenu onu rospiju sto mu krv popi
i sto ga mrcvari i tera ga da joj pomaze.


:-D

odlican
mashha mashha 18:57 04.03.2009

...

Meni je smešno što i dalje mogu da čujem reč "prizetko"- ono kad muškarac pređe da živi kod nje(nih). Ljudi se i dan danas silno iscerekaju kad čuju za tako nešto...
A što se udadbe tiče- vaspitavana sam da uopšte ne stupam u brak pre nego što počnem da zarađujem i zaradim za svoje parče 'leba. Nego raspikuća kakva jesam, nećem se nikad udadem ako ovako nastavim...
miloradkakmar miloradkakmar 18:58 04.03.2009

Све је било исто



Прво себе види , па о другом причај.
Наша бољка, волимо да сређујемо туђе двориште, док је наше ђубриште, код других налазимо мане и врлине, а за себе не хајемо... Не померамо личне критеријуме и такве деценијама примењујемо у " оцењивању " других.
u naše vreme to nije bilo..

Све је било исто и у њихово, и у наше , у садашње и биће и у будуће време.
medjutim92 medjutim92 08:47 05.03.2009

Re: Све је било исто

miloradkakmar


Прво себе види , па о другом причај.
Наша бољка, волимо да сређујемо туђе двориште, док је наше ђубриште, код других налазимо мане и врлине, а за себе не хајемо... Не померамо личне критеријуме и такве деценијама примењујемо у " оцењивању " других.
u naše vreme to nije bilo..

Све је било исто и у њихово, и у наше , у садашње и биће и у будуће време.


cinjenica.. brvno u svom i trun u tudjem oku..

Sve ono sto treba da se menja menja se mnogo sporije nego sto treba i vuce se kao creva..
markonio92 markonio92 03:02 05.03.2009

Blitz

Onako, na prvu loptu...
Imamo sad tu gradaciju naniže, tj. degradaciju simbola "dobre prilike": od seljaka sa veliko imanje (veliko imanje = veliki i težak rad), preko gastarbajtera (težak rad u inostranstvo, možda se čak i bavio s' kriminal preko grane, ali to će mu oprostimo jer je NAŠ a krade od NJIH) i mangupa (najverovatnije sin gastarbajtera, najveći domet pijančenje na igranke i šutiranje sa šimike lokalnog pijanca) pa do PPP lika (Pajero, Pejdžer, Pištolj, dečko sa asfalta u usponu).
Sa opadanjem "moralnih" kvaliteta mladoženja svakako sledi i "moralno" opadanje pripadajuće mu ženskinje. Međutim, kod žena ta postepena degradacija ne postoji - ili je poštena ili je kurva! Zato i dolazi do tako naglog prelaza od "gospođe" do "kurve".

Ekvivalentan hepiend ove tvoje priče bi bio:

Danas je ona sa diplomiranog elektrotehničara, pametnog i poštenog dečka koji je vredno studirao i radio dok su njegovi drugovi s' reputaciju sumnjivi' mangupa vozili Pajere i muvali se po sumnjivi lokali u koji se dilovalo svašta...

Svi su srećni, pričaju „Svaka čas ćeri, našla si muža kako valja, će budeš gospođa, Bog da te vidi, nema ništa teže od kašiku da digneš, nikad gladna da legneš, sve će imaš, da uživaš i da se kinđuriš, a drugi da rade"...

medjutim92 medjutim92 08:55 05.03.2009

Re: Blitz

markonio92
Onako, na prvu loptu...
Imamo sad tu gradaciju naniže, tj. degradaciju simbola "dobre prilike": od seljaka sa veliko imanje (veliko imanje = veliki i težak rad), preko gastarbajtera (težak rad u inostranstvo, možda se čak i bavio s' kriminal preko grane, ali to će mu oprostimo jer je NAŠ a krade od NJIH) i mangupa (najverovatnije sin gastarbajtera, najveći domet pijančenje na igranke i šutiranje sa šimike lokalnog pijanca) pa do PPP lika (Pajero, Pejdžer, Pištolj, dečko sa asfalta u usponu).


Ima tu dublja prica.

Pre 100 godina bilo je mnogo logicnije nego sada pretpostaviti sledece:

momak je iz dobre (citaj bogate) kuce -> njegovi su domacini -> dobro rade -> iver ne pada daleko od klade -> bice i on domacin covek

No, da bi ovo funkcionisalo, treba da sin iz bogate kuce krene da radi nesto od malena, a ne da ga roditelji pretvore u zavisnika od svoje pomoci, kao sto je to danas cest slucaj. Pare su za sobom cesce vukle i druge kvalitete nego sada.

One koje su vaspitavale danasnje (i neke prethodne) generacije su to gledale kao normalnu stvar. U medjuvremenu se klima izmenila, ali kao sto nije za ocekivati da neko sa 50 godina pocne da slusa nu metal zato sto je danas popularan (nego se drzi price o Stonsima kao maltene jedinoj grupi na svetu pored mozda Bitlsa), tesko je ocekivati i da se taka kolektivna svest tek tako promeni pod pritiskom cinjenica i faktickog stanja na terenu..

markonio92
Sa opadanjem "moralnih" kvaliteta mladoženja svakako sledi i "moralno" opadanje pripadajuće mu ženskinje. Međutim, kod žena ta postepena degradacija ne postoji - ili je poštena ili je kurva! Zato i dolazi do tako naglog prelaza od "gospođe" do "kurve".


jes, ne moze samo da bude "postena, al voli one stvari", to ne biva

markonio92
Ekvivalentan hepiend ove tvoje priče bi bio:

Danas je ona sa diplomiranog elektrotehničara, pametnog i poštenog dečka koji je vredno studirao i radio dok su njegovi drugovi s' reputaciju sumnjivi' mangupa vozili Pajere i muvali se po sumnjivi lokali u koji se dilovalo svašta...

Svi su srećni, pričaju „Svaka čas ćeri, našla si muža kako valja, će budeš gospođa, Bog da te vidi, nema ništa teže od kašiku da digneš, nikad gladna da legneš, sve će imaš, da uživaš i da se kinđuriš, a drugi da rade"...





mislim da su doktori jos uvek vise na ceni kod majki.. kod doktora svi kad-tad dodju i moraju da ga postuju kao gospodina da bi im manje uzeo, kazu gospodin doktor, i jos ce biti tu kad majka ostari.. kud ces vise? :)

off topic, a kad ces ti nesto da napises? :)
markonio92 markonio92 00:13 06.03.2009

Re: Blitz

medjutim92

nije za ocekivati da neko sa 50 godina pocne da slusa nu metal zato sto je danas popularan (nego se drzi price o Stonsima kao maltene jedinoj grupi na svetu pored mozda Bitlsa), tesko je ocekivati i da se taka kolektivna svest tek tako promeni pod pritiskom cinjenica i faktickog stanja na terenu..

Nemoj tako, mojoj kevi se sviđa metal. Al' stvarno, ne zezam!

medjutim92
jes, ne moze samo da bude "postena, al voli one stvari", to ne biva

Ma to su žene nametnule među sobom zbog radi smanjenja konkurencije i "ograničavanja" prostora delovanja dobrim ribama. Kada moral ne bi postojao, onda loše ribe ne bi mogle da dobiju svoj deo kolača.
(Brateeee, al' sam šovinista!! )

medjutim92
mislim da su doktori jos uvek vise na ceni kod majki.. kod doktora svi kad-tad dodju i moraju da ga postuju kao gospodina da bi im manje uzeo, kazu gospodin doktor, i jos ce biti tu kad majka ostari.. kud ces vise? :)

Pričaju dve babe i jedna će drugoj:
- Od mog unuka nikad ništa neće biti, stalno je za kompjuterom, priča s njim, kuca po tastaturi.
Na to će druga baba:
- Moj će unuk biti ili doktor ili pilot. Kad god uđem u sobu svuda su špricevi, a on mi kaže: "Baba, 'ajde da letimooo!"


medjutim92
off topic, a kad ces ti nesto da napises? :)

Pazi kad ne znam o čemu bih pisao.
medjutim92 medjutim92 15:49 06.03.2009

Re: Blitz

markonio92
Pričaju dve babe i jedna će drugoj:
- Od mog unuka nikad ništa neće biti, stalno je za kompjuterom, priča s njim, kuca po tastaturi.
Na to će druga baba:
- Moj će unuk biti ili doktor ili pilot. Kad god uđem u sobu svuda su špricevi, a on mi kaže: "Baba, 'ajde da letimooo!"


dobar.. piloti su odmah uz doktore, jos sad dok ranjeni orao nije izvetrio iz secanja..

markonio92
medjutim92
off topic, a kad ces ti nesto da napises? :)

Pazi kad ne znam o čemu bih pisao.


Aha, pa onda treba da pises VIP
markonio92 markonio92 17:20 06.03.2009

Re: Blitz

medjutim92
ranjeni orao nije izvetrio iz secanja..


medjutim92
Aha, pa onda treba da pises VIP

rapunzel rapunzel 08:46 05.03.2009

trolić

al mi ide nekako:

"Previše je vrućina da se ide obučen", kaze muž kada je izašao iz kupatila. "Draga, šta misliš šta bi komšije rekle ako bih kosio travu go?"

"Da sam se za tebe udala zbog novca", odgovori mu zena.



medjutim92 medjutim92 08:48 05.03.2009

Re: trolić

rapunzel
al mi ide nekako:

"Previše je vrućina da se ide obučen", kaze muž kada je izašao iz kupatila. "Draga, šta misliš šta bi komšije rekle ako bih kosio travu go?"

"Da sam se za tebe udala zbog novca", odgovori mu zena.



bwahahaha

hvala, ulepsa mi jutro na poslu :)
bocvena bocvena 10:56 05.03.2009

Što reče moj otac

za svoga budućeg zeta, a mog sadašnjeg muža - Važno da je on dobar čovek i dobar radnik...(čitaj:kad je već siroma)
A za ženu je bitno da bude nasmejana! (Štefica Cvek)
Moja kćer želi da se uda za nekog američkog rvača (dal beše Rendi Orton?) i mi je u potpunosti podržavamo. Dobar čovek i dobar radnik.
medjutim92 medjutim92 15:48 06.03.2009

Re: Što reče moj otac

bocvena
za svoga budućeg zeta, a mog sadašnjeg muža - Važno da je on dobar čovek i dobar radnik...(čitaj:kad je već siroma)
A za ženu je bitno da bude nasmejana! (Štefica Cvek)
Moja kćer želi da se uda za nekog američkog rvača (dal beše Rendi Orton?) i mi je u potpunosti podržavamo. Dobar čovek i dobar radnik.




e ako mi ovo ne dovede Kviriju u goste, nista nece

neka cerka pogleda Rvaca, odlican film, a i pokaze kako rvaci prodju malo kasnije..
reanimator reanimator 12:11 06.03.2009

gradacija

Nenad Bjeković senior - odličan fudbaler, uspešan u životu Nenad Bjeković junior najgori fudbaler u istoriji.
Slobodan Aligrudić - uspešan, s razlogom. Mladi Aligrudić - dno.
Miloš Žutić - veliki umetnik. Ćerka - no comment.
Dušan Silni...Uroš Nejaki.
Drugim rečima, kroz istoriju Srbije nepopravljivo se smenjuju generacije uspešnih i luzera.
Moj pradeda bio vrlo uspešan i priznat zanatlija. Dolazili iz cele Srbije da im sredi cipele.
Deda nije hteo da nastavlja porodičnu tradiciju, odmetnuo se, na silu ga zaposlili u pošti, popio pedalu zbog hroničnog eskiviranja radnih obaveza, ostavile ga dve žene, pa se baba smilovala...uspeo da razjebe celo nasledstvo i da potomka ostavi da počinje od nule.
Potomak, moj otac, počeo od nule i disciplinovano išao utabanim stazama. Može se reći da je bio izuzetno uspešan u svom poslu. Nije uradio ništa senzacionalno, ali je učinio da i ja krećem od nule, a ne iz minusa.
Ako me pitate, u životu neću priznati da sam luzer. Ko? Ja? Nema teorije, meni je sve jasno..znam šta hoću..znam šta neću...imam stav. Stvarnost me demantuje i otkriva, ne da sam luzer, nego sam mega luzer, jer ne uspevam da se uklopim ni u jedan obećavajući model.
Pozivam se na tradiciju i odgovorno tvrdim da će mi sin, ili osovjiti Vimbldon, ili svirati pred 100 soma na Vembliju, ili biti neki priznati naučnik, ili ...
Tako da, ako ima neka raspoložena da bude majka srpskog heroja...
dunja73 dunja73 14:35 06.03.2009

Re: gradacija

Nenad Bjeković senior - odličan fudbaler, uspešan u životu Nenad Bjeković junior najgori fudbaler u istoriji.
Slobodan Aligrudić - uspešan, s razlogom. Mladi Aligrudić - dno.
Miloš Žutić - veliki umetnik. Ćerka - no comment.
Dušan Silni...Uroš Nejaki.
Drugim rečima, kroz istoriju Srbije nepopravljivo se smenjuju generacije uspešnih i luzera.

ovo je "ziva istina"i ne samo za Srbiju
ovo je tek "tema" za sebe
i neko bi trebao o ovome da napise vise jos

medjutim92 medjutim92 15:44 06.03.2009

Re: gradacija

reanimator
Nenad Bjeković senior - odličan fudbaler, uspešan u životu Nenad Bjeković junior najgori fudbaler u istoriji.
Slobodan Aligrudić - uspešan, s razlogom. Mladi Aligrudić - dno.
Miloš Žutić - veliki umetnik. Ćerka - no comment.
Dušan Silni...Uroš Nejaki.
Drugim rečima, kroz istoriju Srbije nepopravljivo se smenjuju generacije uspešnih i luzera.


Sila onih koji ocigledno nemaju talenat i sposobnost svojih roditelja, ali su sticajem okolnosti u mogucnosti da budu na mestu koje ne zasluzuju. Porodicne manufakture su uvek uspevale da se proguraju i obezbede nezasluzenu slavu onima koji bi inace bili skroz nebitni..

videti:

Srecna porodica - jedan od najgorih domacih filmova ikad, stvoren da omoguci celoj porodici Mihic da ucestvuje u istom projektu.. sto je najgore, kasnije su to ponavljali, vise puta..

Kao rani mraz - nekako smem da se kladim da ce ovo biti epohalna katastrofa od filma u kojoj ce valjati samo par glumaca i mozda muzika..

BB Show - . . . sta covek da kaze a da ne opsuje? Poslednji ekser u kovceg svega onog sto je nekad i uradio dobro, Boris Bizetic je zakucao kada je dao cerkama da se igraju sa pesmama Rokera S Moravu, tako da su one potpisane kao saradnici (Treba li reci da nisu donele apsolutno NISTA pozitivno u svom radu? ) dok recimo Bane Cora nije..

(ovde moram da napomenem kako sam neopisivo srecan sto Sinisa Pavic nema decu glumce, to bi me dotuklo)

Da ne pominjem Rastka Cvetkovica - prvi kosarkas koji je iz kk sledeca sezona otisao u NBA, a da nikome jos nije jasno kako..
medjutim92 medjutim92 15:45 06.03.2009

Re: gradacija

dunja73
Nenad Bjeković senior - odličan fudbaler, uspešan u životu Nenad Bjeković junior najgori fudbaler u istoriji.
Slobodan Aligrudić - uspešan, s razlogom. Mladi Aligrudić - dno.
Miloš Žutić - veliki umetnik. Ćerka - no comment.
Dušan Silni...Uroš Nejaki.
Drugim rečima, kroz istoriju Srbije nepopravljivo se smenjuju generacije uspešnih i luzera.

ovo je "ziva istina"i ne samo za Srbiju
ovo je tek "tema" za sebe
i neko bi trebao o ovome da napise vise jos



naravno da je tema svetska

ko bi inace dobrovoljno slusao Kelly Osbourne i Lauren Harris? (ovu drugu sam slusao na Sajmu pre Mejdena, u Areni sam znao za jadac pa preskocio )
dunja73 dunja73 01:11 07.03.2009

Re: gradacija

(ovde moram da napomenem kako sam neopisivo srecan sto Sinisa Pavic nema decu glumce, to bi me dotuklo)

Pa i jel bi S.Kovacevic i Lj .Blagojevic?( ne zameri malo prebacim neki put)
I njima je kcerka glumica , jel tako bi?
reanimator reanimator 11:42 07.03.2009

Re: gradacija

medjutim92


Srecna porodica - jedan od najgorih domacih filmova ikad, stvoren da omoguci celoj porodici Mihic da ucestvuje u istom projektu.. sto je najgore, kasnije su to ponavljali, vise puta..

Kao rani mraz - nekako smem da se kladim da ce ovo biti epohalna katastrofa od filma u kojoj ce valjati samo par glumaca i mozda muzika..

BB Show - . . . sta covek da kaze a da ne opsuje? Poslednji ekser u kovceg svega onog sto je nekad i uradio dobro, Boris Bizetic je zakucao kada je dao cerkama da se igraju sa pesmama Rokera S Moravu, tako da su one potpisane kao saradnici (Treba li reci da nisu donele apsolutno NISTA pozitivno u svom radu? ) dok recimo Bane Cora nije..

(ovde moram da napomenem kako sam neopisivo srecan sto Sinisa Pavic nema decu glumce, to bi me dotuklo)

Da ne pominjem Rastka Cvetkovica - prvi kosarkas koji je iz kk sledeca sezona otisao u NBA, a da nikome jos nije jasno kako..


Ja ne mogu da verujem da sam izostavio najznačajnije primere.
Mislim..Rastko :)
A ovo..BB Show, Mihić...to mi je izuzetak od pravila. Ono..bez uspešnih generacija :)
Ali Pavić

medjutim92 medjutim92 11:02 09.03.2009

Re: gradacija

dunja73
(ovde moram da napomenem kako sam neopisivo srecan sto Sinisa Pavic nema decu glumce, to bi me dotuklo)

Pa i jel bi S.Kovacevic i Lj .Blagojevic?( ne zameri malo prebacim neki put)
I njima je kcerka glumica , jel tako bi?


jeste, al reko da ne bude predugacko :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana