Društvo| Moj grad

Prilika koju ne bi trebalo propustiti

Drago Kovacevic RSS / 29.10.2010. u 23:03

Danas su se na sednici skupštine grada čule reči mržnje i njagrublje kršenje zakona protiv diskriminacije.

Odbornici DSS-a i SRS-a, a naročito Nebojša Bakarac i Nemanja Šarović, grubo su se ogrešili o zakon i podsticali nasilje nad LGBT populacijom, sa skupštinske govornice.

Taj čin, odnosno njihovi istupi nisu dozvoljena sredstva političke borbe. Za to što su izgovorili ne postoji imunitet.To su kriminalni akti, kao što je kriminalni akt i ono što je jučer uradio jedan odbornik DSS-a na sednici skupštine opštine Stari Grad, kad je delio fotografije učesnika "Parade ponosa" izjavljujući da će te forografije dostaviti SNP Naši 1389 a "da će ovi znati šta sa tim treba dalje da rade". Kriminalni akt je i huškanje vernika SPC na pripadnike LGBT populacije od strane Amfilohija Radovića pred održavanje parade ponosa.

Javni tužilac bi morao da se oglasi ovim povodima, ako smo i malo država. Vlast bi morala da učini sve da do sličnih scena ne dolazi. Jer, pored političkih stranaka kakvi su radikali i DSS, te crkvenih velikodostojanstvenika kakav je Amfilohije Radović,džaba je hapsiti njihova duhovna čeda, od koji neki nemaju još ni osamnaest godina.

Mnogo bi efikasnije bilo samo pozvati na saslušanje one koji sa vrha svojih pozicija, kreiraju, podstiču i neguju nasilje,evidentno kršeći zakon, nego na višegodišnje robije slati njihovu "pešadiju". Pri tom mislim da i "pešadija" mora okusiti pravdu, ali mač pravde mora zapretiti i istinskim kolovođama i inspiratorima.

Ovako, tolerisanjem očiglednog kršenje zakona od strane političara i crkvene elite, a kažnjavanje "pešadinaca" neće ni za jotu smanjiti problem. Ovi nekažnjeni će praviti neke nove "pešadince", kažnjeni će iz zatvora izlaziti još ogorčeniji i nerazumniji, a Srbija svake godine imati dane masovnog nasilja slične onome od 10. 10. 2010.  Takav odgovor države se ne može smatrati efikasnim. Što je govorio moj đed - To više liči na udaranje kapom po turu, nego na ozbiljnu rešenost da se nešto uradi.

P.S.

 Član 11. Zakona o zabrani diskriminacije ("Sl. glasnik RS", br. 22/2009)
"Zabranjeno je izražavanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog ličnog svojstva, u javnim glasilima i drugim publikacijama, na skupovima i mestima dostupnim javnosti, ispisivanjem i prikazivanjem poruka ili simbola i na drugi način."



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 23:17 29.10.2010

..

u pravu si.
crno na belo.
JJ Beba JJ Beba 23:25 29.10.2010

SS (srbo samuraji)


Odbornici DSS-a i SRS-a, a naročito Nebojša Bakarac i Nemanja Šarović, grubo su se ogrešili o zakon i podsticali nasilje nad LGBT populacijom, sa skupštinske govornice.

ovaj iz SRSe je rekao da će te fotografije dostaviti i organizaciji “SNP Naši 1389” čiji će članovi "znati šta sa njima treba da se radi”.

Nebojša Bakarac, taj mačo Srbin sa mačem, podržao je pozivanje na nasilje i homoseksualnost okarakterisao kao “bolest, nastranost, devijantno ponašanje i izopačenost te društveni problem zbog koga su se sukobili predstavnici zdrave, heteroseksualne Srbije”.
Bakarec je huligane koji su 10. oktobra porušili pola grada i divljački napali pripadnike policije (kad već nisu mogli učesniker prajda) nazvao “mladim ljudima koji su gurnuti da se biju protiv predstavnika policije.


gej duplerica sa mačem
AlexDunja AlexDunja 23:29 29.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

jj, meni su samuraji
uuuuh coool.
kako je to sjajan trip!
JJ Beba JJ Beba 23:45 29.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

AlexDunja
jj, meni su samuraji
uuuuh coool.
kako je to sjajan trip!


ma da...askeza, kontrola emocija, put ratnika na srBski način.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:51 29.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

JJ Beba
AlexDunja
jj, meni su samuraji
uuuuh coool.
kako je to sjajan trip!


ma da...askeza, kontrola emocija, put ratnika na srBski način.

Pa zar on ne bi trebao da fura neki buzdovan šestoperac...onako srBski...
AlexDunja AlexDunja 23:52 29.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

put ratnika na srBski način.

neplanirano brojan:)
AlexDunja AlexDunja 23:59 29.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

Pa zar on ne bi trebao da fura neki buzdovan šestoperac...onako srBski..

ccc, yok.
srBi su naučili bolje.

JJ Beba JJ Beba 00:02 30.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

Pa zar on ne bi trebao da fura neki buzdovan šestoperac...onako srBski.

ma neeee, mač. Viteški. Buzdovan je za geake, one ko Marko što ore drumove
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:05 30.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

JJ Beba
Pa zar on ne bi trebao da fura neki buzdovan šestoperac...onako srBski.

ma neeee, mač. Viteški. Buzdovan je za geake, one ko Marko što ore drumove

Da...to sam prevideo..uz buzdovan bi išla i tulumina vina, a to je komplikovano..
Nego, šta će mu buzdovan..Da ga drži mi bi na slici videli dva buzdovana...
JJ Beba JJ Beba 00:07 30.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

JJ Beba
Pa zar on ne bi trebao da fura neki buzdovan šestoperac...onako srBski.

ma neeee, mač. Viteški. Buzdovan je za geake, one ko Marko što ore drumove


a pogej sliku mačevaoca Bakarca. Prava gej fotka. Valjda je 'teo da izleda k'o on. Al jbg ne može se
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:09 30.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

JJ Beba
JJ Beba
Pa zar on ne bi trebao da fura neki buzdovan šestoperac...onako srBski.

ma neeee, mač. Viteški. Buzdovan je za geake, one ko Marko što ore drumove


a pogej sliku mačevaoca Bakarca. Prava gej fotka. Valjda je 'teo da izleda k'o on. Al jbg ne može se

I meni liči da je teo...
milosss92 milosss92 06:33 30.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

JJ Beba


Samo psihicki poremecena osoba moze iz cista mira polugola da zavitla macem.

Bio jedan takav u Beogradu pre dve godine, prosao pola grada vitlajuci dok ga nije uhapsila policija, i on isto tako imao neke "fotografije" u glavi pa ranio nekoliko slucajnih prolaznika i policajca, samo je imao macetu a ne mac.
Tako i ovaj dusevni bolesnik, dok ga neko ne uhapsi i institucionalizuje prolice krvi.
andjelija_lisac andjelija_lisac 09:10 30.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

latentan 100%
mariopan mariopan 11:39 30.10.2010

Re: SS (srbo samuraji)

andjelija_lisac
latentan 100%

Slažem se, otuda njegova halabuka , džabe vitlanje ladnim oružjem i javno lupetanje
b92fmember b92fmember 23:39 29.10.2010

odgovornost

Mnogo bi efikasnije bilo samo pozvati na saslušanje one koji sa vrha svojih pozicija, kreiraju, podstiču i neguju nasilje,evidentno kršeći zakon, nego na višegodišnje robije slati njihovu "pešadiju". Pri tom mislim da i "pešadija" mora okusiti pravdu, ali mač pravde mora zapretiti i istinskim kolovođama i inspiratorima.


Ne treba ih pozvati samo na saslusanje vec osuditi po zakonu, ako su ga prekrsili.


Ako su navijaci mogli da zaglave pritvor zbog skandiranja: “Otrovna si kao zmija, proći ćeš k'o Ćuruvija”, a ovo prodje nekaznjeno onda smo stvarno drzava za *ura*.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:41 29.10.2010

Re: odgovornost

Ne treba ih pozvati samo na saslusanje vec osuditi po zakonu, ako su ga prekrsili.


Ako su navijaci mogli da zaglave pritvor zbog skandiranja: “Otrovna si kao zmija, proći ćeš k'o Ćuruvija”, a ovo prodje nekaznjeno onda smo stvarno drzava za *ura*.

Naravno...
Hteo sam kazati koliko je sve ovo što država radi neefikasno, a sa tobom se slažem..
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:23 30.10.2010

Re: odgovornost

leplep, ko upisan!


vrelina vrelina 02:25 30.10.2010

Re: odgovornost

Lep ko slika Frank van Dalen u setnji sa ministrom Čiplicem "covek"koji je u Holandiji optuzen za pedofiliju
Taj lik je na brodicima koji plove Amsterdamom u sklopu tamosnje gay parade uvodio musku decu od 12-16 god.Nedugo potom, majka jednog od dečaka koji je učestvovao u vožnji „ponosnim čamcima“ prijavila je Van Dalena za pokušaj zlostavljanja njenog sina. Holandski listovi preneli su potresne i eksplicitne detalje optužbi. Prema tim navodima, Van Dalen je brod s decom tretirao kao javnu kuću.
Taj lep ko slika promovise ove "nase" ovde
Prilika koju ne bi trebalo propustiti je upitati Draga da li takvom liku treba dozvoliti ulazak u Srbiju ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:37 30.10.2010

Re: odgovornost

Lep ko slika Frank van Dalen u setnji sa ministrom Čiplicem "covek"koji je u Holandiji optuzen za pedofiliju

da li osuđen?

i naravno, podrazumeva se da znaš razliku između pedofila i gej ili strejt
osoba.
i naravno, pedofili ljudi, bilo gej ili strejt!
ime_korisnicko ime_korisnicko 10:43 30.10.2010

Re: odgovornost

Exitus Letalis
Lep ko slika Frank van Dalen u setnji sa ministrom Čiplicem "covek"koji je u Holandiji optuzen za pedofiliju


da li osuđen?


Gospođa Hag i selektivna prezumpcija nevinosti.
Da nije jadno - bilo bi komicno.

Exitus Letalis

i naravno, podrazumeva se da znaš razliku između pedofila i gej ili strejt
osoba.
i naravno, pedofili ljudi, bilo gej ili strejt!



Sta li je honorarna humanitarka htela da kaze ovim?
Kapiram da je neka relativizacija, ali priznajem i da mi izmice sva ta vestina pragmaticne licemernosti.
ime_korisnicko ime_korisnicko 10:43 30.10.2010

Re: odgovornost






budnosti nikad dosta gospođice od tri pedlja
na krivinama zadnji vagoni luđački tresu
i mnogi prazne crijeva zaboravljajući stid
a oholost nekad suđena da bude vrlinom
splašnjava na očigled i smrdi nadaleko
i nitko nema snage da odagna propadanje
i nitko i ne pokušava da bude više od hladne želatine
koja laprda medju krajnostima kao rijetko govno
dok svi tvoji besprizorni usrećitelji
i samozvani štovaoci onog što ne razumiju
i svi tvoji plaćeni nitkovi doušnici i sjecikese
i svi tvoji mutavi urlatori zvučnih titula
hrabro spletkare zaštićeni lopovskim kodeksom
koji štiti vernike od zaraženih
a svaku duhovitost uvijek i na vrijeme
efikasno liječe u samom začetku
pa kakvo ime da ti damo gospođice od tri pedlja
krivo srastanje gospodine krivo srastanje
kao kad bogate prose za miraz
a talon nose ružni i opaki
s nečuvenom moći da tjeraju što zažele
mnogo ih je i strašno galame
obično razbiju sva ogledala na koja naidju
da ne ostane ni pomen na ljepotu

B.Johnny Štulić
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:51 30.10.2010

Re: odgovornost

Gospođa Hag i selektivna prezumpcija nevinosti.
Da nije jadno - bilo bi komicno.

nikakva selektivna.
da li je podignuta optužnica protiv franka van dalena?
koliko vidim ne krije se po šupama, rupama, vojnim bazama, manastirima
i sličnim mestima.
stoji na raspolaganju svojoj državi.

za razliku od ove dvojice na koju aludiraš, koji se kriju 10 godina a
podignuta je optužnica.
Sta li je honorarna humanitarka htela da kaze ovim?

htela je da kaže da postoji razlika između gej populacije i pedofila.
da li možda znaš da je najviše seksualno zlostavljane dece od najbližih
srodnika, oca, strica, brata, porodičnog prijatelja etc?
i od popova, naravski.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:57 30.10.2010

Re: odgovornost

i od popova, naravski.

Samo što kod nas slučajevi vezani za popovsku pedofiliju redovno zastarevaju na sudu..
libkonz libkonz 14:37 30.10.2010

Re: odgovornost

da li osuđen?

EL, jesi to ti???

da li osuđen?


Kazezoze Kazezoze 15:04 30.10.2010

Re: odgovornost

vrelina
Lep ko slika Frank van Dalen u setnji sa ministrom Čiplicem "covek"koji je u Holandiji optuzen za pedofiliju
Taj lik je na brodicima koji plove Amsterdamom u sklopu tamosnje gay parade uvodio musku decu od 12-16 god.Nedugo potom, majka jednog od dečaka koji je učestvovao u vožnji „ponosnim čamcima“ prijavila je Van Dalena za pokušaj zlostavljanja njenog sina. Holandski listovi preneli su potresne i eksplicitne detalje optužbi. Prema tim navodima, Van Dalen je brod s decom tretirao kao javnu kuću.
Taj lep ko slika promovise ove "nase" ovde
Prilika koju ne bi trebalo propustiti je upitati Draga da li takvom liku treba dozvoliti ulazak u Srbiju ?

imas li ti neki link holandskih novina koje su pisale to sto tvrdis o tom van dalenu?
topcat topcat 19:16 30.10.2010

Re: odgovornost

Kazezoze

imas li ti neki link holandskih novina koje su pisale to sto tvrdis o tom van dalenu?

vijest je objavio alo.

Ministar Čiplić šetao sa pedofilom iz Holandije!

Subota - 16.10.2010
Frank van Dalen, holandski gej aktivista koji je u Beogradu u nedelju pravio društvo ministru za ljudska prava Svetozaru Čipliću, s kojim je prošetao beogradskim ulicama na „Paradi ponosa“, osumnjičen je u Holandiji za zlostavljanje deteta!

Naime, Frank van Dalen, poslanik holandske desničarske Narodne partije za slobodu i demokratiju u amsterdamskoj skupštini, deklarisani homoseksualac i jedan od glavnih organizatora tamošnjih gej parada, uspeo je 2007. godine da izdejstvuje da se na čamcima koji plove holandskim kanalima na gej paradi uvede i čamac za dečake od 12 do 16 godina!
Gradonačelnik Amsterdama, kako su tada pisali lokalni mediji, bio je protiv toga, ali je Van Dalen uspeo da ga ubedi, posle čega je gradonačelnik tvrdio da će im čak trebati veći čamac kako bi mogla da stanu sva deca.
Nedugo potom, majka jednog od dečaka koji je učestvovao u vožnji „ponosnim čamcima“ prijavila je Van Dalena za pokušaj zlostavljanja njenog sina. Holandski listovi preneli su potresne i eksplicitne detalje optužbi. Prema tim navodima, Van Dalen je brod s decom tretirao kao javnu kuću.


Pošto je objavljena vest o optužbama majke napastvovanog dečaka, juna 2008. godine, Frank van Dalen podneo je ostavku na mesto predsednika holandskog udruženja LGBT osoba. U vezu s njim dovode se i mnoge finansijske malverzacije.
Našoj javnosti postao je poznat posle konferencije u beogradskom medija centru, 21. jula ove godine, gde je pored Bobana Stojanovića iz „Kvirija centra“ i Lazara Pavlovića iz Gej-strejt alijanse pružio podršku beogradskoj „Paradi ponosa“.


Organizatori bez komentara

Jedan od organizatora „Parade ponosa“ Lazar Pavlović iz Gej-strejt alijanse kaže da nije znao za optužbe protiv Van Dalena.
- Nemam takvu informaciju... Tim pitanjem treba da se pozabavi holandska država i tužilaštvo - rekao je kratko Pavlović.
Boban Stojanović iz „Kvirije“, drugi organizator „Parade“, odbio je da priča za „Alo!“ jer se „apsolutno ne slaže“ sa stavovima koje je pre neki dan u kolumni izneo glavni i odgovorni urednik Antonije Kovačević!
Ministar Čiplić u toku jučerašnjeg dana nije bio dostupan na poznate brojeve telefona!

R. Kantar


Iskoristiću nepropustivu priliku da priupitam da li je poruka s parade "Smrt državi" govor mržnje? Jednako tako neću propustiti priliku da podsjetim da se radi o toj istoj državi koja je omogućila i osigurala paradu (platila 5600 ljudi da vas čuvaju!)


filantrop filantrop 19:48 30.10.2010

Re: odgovornost



Whilst the cameras of CNN and the BBC were filming Danny, Max and the other others, Frank van Dalen, secretary of the COC gay rights organisation, looked on in pride. The city of Amsterdam only agreed to give the youths a permit for the boat when their parents promised to take part in the parade as well.

http://static.rnw.nl/migratie/www.radionetherlands.nl/currentaffairs/ned070806-redirected
ime_korisnicko ime_korisnicko 07:58 31.10.2010

Re: odgovornost

Exitus Letalis


Gospođo Hag, ja nemam krizu identiteta koju resavam tako sto sam, recimo, u oktobru gej, pa mi, onda, gej desnicar(narocito ako je iz zemlje koja daje najmasnije donacije) - vise nije nacoš, a govno mu mirise na ljubicice.
Moj stav je univerzalan - i on, kao i apsolutno svi ostali, su nevini dok ih ne osude!
Jedino sto je kod vas principijelno je to da je vasa meta - uvek Srbija.
Stigli ste, vidim, i do treće...
vrelina vrelina 01:57 30.10.2010

Autisticna parada

Jedan od ucesnika parade je izjavio:"Beograd je izgubio nevinost"
Ja mislim da je "Beograd silovan"
Po definiciji paraderi ne paradiraju zbog sebe ,nego zbog drugih u suprotnom parada je autistična.
Kad neko pomene parada na prvo sto pomislim je početak Kusturičinog Undergrounda
Kada Nemci ulaze u Maribor i Zagreb ,i zatim snimak iz Beograda koji je i tada i 10.10
sacuvao svoj obraz
Licno mislim da je ova parada korak u nazad za svakog onog koji ima drugacije seksualno opredelenje,a nije po zanimanju peder...
Dok se na ulicama Beograda vodio rat,dok su Policajci i demonstranti jedni drugima razbijali glave ,parada je prolazila onako kako su prosli Nacisti kada su usli u okupirani Beograd
Sa jednom bitnom razlikom ne verujem da je iko od Nemackih vojnika i oficira pokazivao srednji prst monahinjama
Nas narod kaze "obraza nema ,a guzice se ne boji "
Guza je bila zasticena iza policijskog kordona ,a kultura je pokazana ispred crkve Vaznesenja pokazivanjem srednjeg prsta monahinjama
Jel mozda takve fotografije ne treba objavljivati ?





vagabunda vagabunda 05:37 30.10.2010

Re: Autisticna parada

jedna stvar mi nije jasna na temu bolećivosti i "poštovanja" prema raznom crkvenom osoblju, te padanja u nesvest kada se isti tretiraju kao i sav normalan svet (npr primena elementarne logike da se analiziraju stavovi, ili insistiranje da učinjeno i izrečeno ima posledice, u plaćanje poreza sad da ne ulazim ).

ove monahinje (i popovi, a i deo "ozbiljnijih" vernika), na primer, misle da će pederi (ateisti, inovernici, whoever) goreti u paklu, prolazeći kroz najstrašnije muke svakodnevno do kraja vremena. i one očigledno misle da tako i treba da bude. dakle, one meni i mojim prijateljima žele nesto najjezivije što se može zamisliti, a ako neko njima pokaže prstić, to je skandal.

ne razumem, zaista. mislim, ima li neko vagu, da izmeri: večne muke vs. srednji prst, šta je veći problem? pri tom je ovo prvo zaradjeno za karakteristiku na koju osoba ne može da utice, a srednji prst za stav koji je u potpunosti izraz slobodne volje. i nije argument da niko od ovih što im se smeška pakao u isti ionako ne veruje. oni koji im muke priželjkuju veruju, a oni su tema ove analize.

btw, ne mislim da im se treba pokazivati prst, jer to samo vodi u eskalaciju i u ionako usijanim uslovima pogoršava stvari (plus u principu igra na njihovu kartu dehumanizacije drugačijeg). ono što me zbunjuje (i donekle fascinira) je preosetljivost. pokazivanje srednjeg prsta je iskazivanje ličnog stava, ma koliko vulgarno, ono nije poziv na akciju niti bilo šta slično. svi to manje vise vidjamo svakodnevno, pa baš i ne padamo u nesvest. zašto je prst za monahinje/popove toliki problem (s obzirom da, kao što rekoh, one ne da ne ostaju dužne nego debelo prednjače u "lepim željama" )? da li je stvar samo u tome da se dogma mora braniti i od najobičnijeg ličnog stava nekog tamo anonimnog pojedinca, prosto zato što je neodbranjiva (ne kazem čak ni pogrešna, samo neodbranjiva, po definiciji, jelte)?

@vrelina: ovo je skroz zabavno. virtuoznost je potrebna da bi se gay parada uporedila sa onima koji su homoseksualce trpali u koncentracione logore. i sve to dok nam u ušima odzvanjaju amfilohijeve tirade na čistom mein kampf jeziku (pri tom ne mislim na nemački, da ne bude zabune), a jugend juriša da bije koga god stigne. neka si ti nama živ i zdrav, a za logiku ćemo lako.

JJ Beba JJ Beba 10:24 30.10.2010

Re: Autisticna parada

Guza je bila zasticena iza policijskog kordona


moža je srednji prst bio upućen tebi?
Ko tebe krstom ti njega srednjim prstom, jeltorad?

edit
ja sam se baš pitala da li te monahinje imaju važnija posla do da prete krstovima na učesnike prajda ispred vaznesenske crkve? recimo da neguju neku decu po sirotištima koje je crkva podigla negde? Ili da dele hranu sirotinju ili tako nešto okrenuto životu a ne pretnjama smrću
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:39 30.10.2010

Re: Autisticna parada

edit
ja sam se baš pitala da li te monahinje imaju važnija posla do da prete krstovima na učesnike prajda ispred vaznesenske crkve? recimo da neguju neku decu po sirotištima koje je crkva podigla negde? Ili da dele hranu sirotinju ili tako nešto okrenuto životu a ne pretnjama smrću

A, pa SPC ima prioritet čuvanja nacije, a ne misiju milosrđa i širenja bratske ljubavi među ljudima..
yngwie92 yngwie92 12:01 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina


parada je autistična.
Kad neko pomene parada na prvo sto pomislim je početak Kusturičinog Undergrounda
Kada Nemci ulaze u Maribor i Zagreb ,i zatim snimak iz Beograda koji je i tada i 10.10
sacuvao svoj obraz
Licno mislim da je ova parada korak u nazad za svakog onog koji ima drugacije seksualno opredelenje,a nije po zanimanju peder...
Dok se na ulicama Beograda vodio rat,dok su Policajci i demonstranti jedni drugima razbijali glave ,parada je prolazila onako kako su prosli Nacisti kada su usli u okupirani Beograd
Sa jednom bitnom razlikom ne verujem da je iko od Nemackih vojnika i oficira pokazivao srednji prst monahinjama
Nas narod kaze "obraza nema ,a guzice se ne boji "
Guza je bila zasticena iza policijskog kordona ,a kultura je pokazana ispred crkve Vaznesenja pokazivanjem srednjeg prsta monahinjama
Jel mozda takve fotografije ne treba objavljivati ?


Sta na ovaj i ovakav komentar reci, i jos ovo poredjenje njemacke "parade" prilikom ulaska u Beograd sa paradom ponosa. Vrelino, slusas li sebe dok nesto ovako pises, njemci su bili okupatori a LGBT su dio nas, nasa braca, sestre, komsije, prijatelji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:03 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina

Sta na ovaj i ovakav komentar reci,

Šta reći a ne zaplakati..
vrelina vrelina 14:42 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina

Šta čujem li ? ja pisao...


Fino sam rekao ,ali gospoda blogeri prate vise sustinu nego pojedinosti,na paradi su bili oni kojima je zanimanje peder,(tako mi bar reče jedan pripadnik gay populacije)
Ja nisam vidio razdragane mase ljudi,koji bacaju latice ruza i razdragano pozdravljaju povorku ...Zatvoreni prozori,spustene roletne ,puste ulice...
to je vidjeno 10.10 i u prolece 41 i to je fakat ...
Oni kojima je zanimanje peder i nisu Gay je svejedno dali ce pokazivati srednji prst monahinjama ,njih ne intersuje dali ce neki lik zakrvavljenih ociju zbog toga slomiti glavu nekom Gayu u nekom pičkovcu u Srbiji
Profesionalne pedere intersuje samo donacije i paznja medija ...
Sve dok se Gay populacija ne resi profesionalnih pedera
koji provociraju vazelinima za ovog ili onog ,pokazivanjem srednjeg prsta ,dekosovizacijama .....nece biti napretka
Niko im nece pomoci ,ako prvo sebi ne pomognu
JJ Beba JJ Beba 16:05 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina

ali gospoda blogeri prate vise sustinu

????!!

jel to dobro ili loše?
na paradi su bili oni kojima je zanimanje peder,(tako mi bar reče jedan pripadnik gay populacije

jbt šta ti to znači?
a nisam vidio razdragane mase ljudi,koji bacaju latice ruza i razdragano pozdravljaju povorku ...Zatvoreni prozori,spustene roletne ,puste ulice...

nisi ni mogao da se vidiš. ko se još raduje događaju koji se odvija unutar trostrukog prstena načinjenog od 5-6 vrsta policije, čuvani konjima, hamerima, psima a koji treba da sačuvaju učesnike događaja od besne i razularene rulje ? To je za plakanje, ne za radovanje
Oni kojima je zanimanje peder i nisu Gay je svejedno dali ce pokazivati srednji prst monahinjama ,njih ne intersuje dali ce neki lik zakrvavljenih ociju zbog toga slomiti glavu nekom Gayu u nekom pičkovcu u Srbiji
Profesionalne pedere intersuje samo donacije i paznja medija ...

a jel se to sve što si odvalio u tvom komentaru odnosi i na lezbejke?
vrelina vrelina 16:20 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina

Probaj da javno iskazes,( na sred ulice) svoje gay sklonosti (ako nisi gay glumi malo) pa mi javi (ako mognes) sta sam odvalio?

ovi sto pokazuju srednje prste i dovlače pedofile ,dele vazeline ...
bas pomazu LGTB populaciji

automatic automatic 17:31 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina

ovi sto pokazuju srednje prste i dovlače pedofile ,dele vazeline ...
bas pomazu LGTB populaciji


mislim da je poenta - svako ko pokaže srednji prst monahinji žestoko će se zameriti pravoslavnom verniku, bilo da je l, g, b, t, pedofil, strejt ili nešto sedmo...

onaj ko pokazuje srednji prst sveštenom licu ne može očekivati da mu se desi nešto lepo, ne znam da li bi trebalo crtati nekome i ne znam šta nagoni lgbt populaciju da takvim gestovima navlači gnev na sebe...

dok kucam ovaj post, p. azdejković piše uvredljivi tekst o godišnjici lista "vreme" i ismeva zvanice. lista onih koje lgbt populacija vređa neprestano se uvećava...
gedza.73 gedza.73 18:50 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina

mislim da je poenta - svako ko pokaže srednji prst monahinji žestoko će se zameriti pravoslavnom verniku, bilo da je l, g, b, t, pedofil, strejt ili nešto sedmo...

Nema veze sa zameravanjem, ali ima veze sa vaspitanjem. Što će reći da u svim grupama ima budala i kretena.

dok kucam ovaj post, p. azdejković piše uvredljivi tekst o godišnjici lista "vreme" i ismeva zvanice. lista onih koje lgbt populacija vređa neprestano se uvećava...

Ja ne mogu da ih ismevam, jer mi se plače. Od muke.

Jeste malo neubičajeno da se neko ko je optužen (osumnjičen) pojavi na čelu parade. Čak se kroz medije provukla vest da je deo nvoca donirala neka desničarska holandska partija. Nemam linak da to potvrdim, ali sam to pročitao u nekim od dnevnih novina.
topcat topcat 19:33 30.10.2010

Re: Autisticna parada

vagabunda

ove monahinje (i popovi, a i deo "ozbiljnijih" vernika), na primer, misle da će pederi (ateisti, inovernici, whoever) goreti u paklu, prolazeći kroz najstrašnije muke svakodnevno do kraja vremena. i one očigledno misle da tako i treba da bude.


Misliti još nije nasilje niti kao takvo treba biti sankcionirano.

Ja mislim da je od parade ispala neviđena blamaža i iskreno mi je žao onih koji su se tamo našli vjerujući da se bore za slobodu i ljudska prava.

Lično, pri pomisli da šetam pored parole koja mojoj zemlji želi smrt, da se pokazujem sa čovjekom koji je u gay paradu uključio djecu, da primim novac da se pokažem na paradi sa idejom da za 40 evra i ja jedan dan mogu biti gej ili kad vidim da se organizator ni u jednom tekstu do sada nije obratio i bar zahvalio onima koji su šetali za njegovo dupe, ponos i uspjeh nisu riječi koje mi padaju na pamet. Al ok, to je samo moja "pamet" i mišljenje. Vrijeme će pokazati ostalo.
topcat topcat 20:00 30.10.2010

Re: Autisticna parada

ja sam se baš pitala da li te monahinje imaju važnija posla do da prete krstovima na učesnike prajda ispred vaznesenske crkve? recimo da neguju neku decu po sirotištima koje je crkva podigla negde? Ili da dele hranu sirotinju ili tako nešto okrenuto životu a ne pretnjama smrću



Sigurno imaju važnijeg posla, kao što i mi imamo važnijeg posla nego da se bavimo nečijom seksualnom orijentacijom, ali si me podsjetila na situaciju koja je obišla internet, a nekako zaobišla ovaj prostor:



Priča (po sjećanju):
čiča je pitao policajca zašto brani pedere, a ovaj je odgovorio da mora zaraditi za hleb.
Starac mu je ponudio svoj, "nemoj da te pederi hrane".
Uslijedio je aplauz prisutnih.

edit:
(jbg, prilike se baš namiještaju)
Pitam se što li je Dragecov đed govorio o pederima?
vrelina vrelina 20:15 30.10.2010

Re: Autisticna parada

jedna stvar mi nije jasna na temu bolećivosti i "poštovanja" prema raznom crkvenom osoblju, te padanja u nesvest kada se isti tretiraju kao i sav normalan svet

Ako je u Vasoj percpciji pokazivanje srednjeg prsta tretiranje normalnog sveta ,onda se ja samoizuzimam iz normanih,i tako nenormalan dobijam nagon da mlatnem onog po glavi ko mi pokaze srednji prst
ovo je skroz zabavno. virtuoznost je potrebna da bi se gay parada uporedila sa onima koji su homoseksualce trpali u koncentracione logore

Ja na to nisam mislio,ali ako Vi tako mislite to je Vasa stvar
Takodje je virtuznost potrebna proglasiti fasistima sve one koji imaju negativan stav prema homoskesualizmu,u samom Izraelu ultra ortodoksni Jevreji napadaju homoskualce,šta li su oni po matrici Vaše virtuoznosti ?
JJ Beba JJ Beba 20:34 30.10.2010

Re: Autisticna parada

Sigurno imaju važnijeg posla, kao što i mi imamo važnijeg posla

To i ja kažem. Koja li ih je guja merkala da se bave onima koji se bave (tuđim !!) bavljenjem ljudkih prava i sloboda (ma kako to neko interpretirao).
SPS nije izgradilia nijedno sirotište ali su prvi u redu za zabranu abortusa.
Tolko napuštene, gladne dace a njih se baš tiču oni iz Amfilohijevog sumpora.
Ne znam što nisu išle da krstovima proklinju "decu" koji, umesto da ponude drugi obraz, kamenicama, molotovljevim koktelima i ostalim šipkama vijaju svoje "neprijatelje".
zar Hrist nije rekao da svoje neprijatelje treba da volimo?

Starac mu je ponudio svoj, "nemoj da te pederi hrane".
Uslijedio je aplauz prisutnih.

ti što su aplaudirali valjda su zaboravili da sami jedu lebac od gejova kojima su podređeni.

Pitam se što li je Dragecov đed govorio o pederima?


ne znam šta je Dragov deda govorio o peredrima, al znam da je deda jednog lika koji je poreklom iz nekog woodoo sela kod Negotina, dao pištolj na poklon svom mladom ljubavniku rečima "Izvini sine, nemam ništa drugo vrednije da ti dam"
toliko je bio zadovoljan.

automatic automatic 21:16 30.10.2010

Re: Autisticna parada

ne znam šta je Dragov deda govorio o peredrima, al znam da je deda jednog lika koji je poreklom iz nekog woodoo sela kod Negotina, dao pištolj na poklon svom mladom ljubavniku rečima "Izvini sine, nemam ništa drugo vrednije da ti dam"
toliko je bio zadovoljan.

voleo bih da pomešam pića na isti način na koji ste to vi učinili...
JJ Beba JJ Beba 21:23 30.10.2010

Re: Autisticna parada

voleo bih da pomešam pića na isti način na koji ste to vi učinili...

što? živa je istina da je u mnogim karjevima pederstija vazda bila normalna pojava.
postoje katunske i druge priče....sad se svi odjednom zgraržavaju



si čitao Samaraga?
maksa83 maksa83 21:25 30.10.2010

Re: Autisticna parada

al znam da je deda jednog lika koji je poreklom iz nekog woodoo sela kod Negotina, dao pištolj na poklon svom mladom ljubavniku rečima "Izvini sine, nemam ništa drugo vrednije da ti dam"


Eh, ima deda i deda ... bolje da mu je platio stipendiju za Italiju kao ovaj deda svom štićeniku:

die hard die hard 22:08 30.10.2010

Re: Autisticna parada

Jel mozda takve fotografije ne treba objavljivati ?


Treba, jer je to zaista najstrasnija stvar koja se desila toga dana.
die hard die hard 22:15 30.10.2010

Re: Autisticna parada by Vrelina

.....nece biti napretka


A ti bas Vrelino( Omorina, bi bila bolja rec) istes napredak?
I brines se za LGBT populaciju i mangupe u njihovim redovima.
Jadno zvuci, ko da si glup.
vrelina vrelina 22:31 30.10.2010

Re: Autisticna parada

onaj pedofil je ne strasan
JJ Beba JJ Beba 02:54 31.10.2010

Re: Autisticna parada

bolje da mu je platio stipendiju za Italiju kao ovaj deda svom štićeniku:

eto
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:29 31.10.2010

Re: Autisticna parada

Pitam se što li je Dragecov đed govorio o pederima?

Nismo vodili takve rasperave. Verovatno je mislio da toga nema među Srbima..
Ali znao je po nekada reći, pričajući na druge teme - Sinko, obraz je važniji od guzice...
JJ Beba JJ Beba 12:48 31.10.2010

Re: Autisticna parada

Sinko, obraz je važniji od guzice.

u stilu kome gujica ima dva obrza, lice mu ima dve polovine, da?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:55 31.10.2010

Re: Autisticna parada

JJ Beba
Sinko, obraz je važniji od guzice.

u stilu kome gujica ima dva obrza, lice mu ima dve polovine, da?

Sasvim moguće...
cakiteror cakiteror 06:09 30.10.2010

DSS i SRS i nisu glasali za zakon!

Je l` tako?
Po toj logici oni ni ne treba da odgovaraju!
Znali su "pravi Srbi" kakve muke nama Srbima taj zakon protiv diskriminacije moze da donese!
Drago, naravno da niko nece da odgovara. Zamislite kakvo bi ZLO nastalo kada bi zatvrolili svoje bivse koalicione partnere???!!!
Pandorina kutija, anyone?:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:19 30.10.2010

Re: DSS i SRS i nisu glasali za zakon!

Drago, naravno da niko nece da odgovara. Zamislite kakvo bi ZLO nastalo kada bi zatvrolili svoje bivse koalicione partnere???!!!
Pandorina kutija, anyone?:)

Znam, ali da vlast misli ozbiljno, ovo bi bila sjajna prilika da se stvari počnu postavljati na svoje mesto. Ovako...putovaćemo i dalje kroz noć...
deset_slukom deset_slukom 10:35 30.10.2010

Vlasti

se ubiše tražeći inspiratore i nalogodavce fašističkih ispada, a ovi se sami javljaju.

cakiteror cakiteror 15:41 30.10.2010

Re: Vlasti

deset_slukom
se ubiše tražeći inspiratore i nalogodavce fašističkih ispada, a ovi se sami javljaju.

hahaha!
Ovo je smesno jer je istinito!
I tuzno.
koksy koksy 19:37 30.10.2010

Re: Vlasti

Eh, nema dobrih starih vremena. OZNA, UDBA... Taj revolucionarni zanos...Pa odstranjivanje elemenata, reakcije, nepoštene inteligencije...Pa preki sudovi!
Ostade samo nostalgija
deset_slukom deset_slukom 22:00 30.10.2010

Re: Vlasti

koksy
Eh, nema dobrih starih vremena. OZNA, UDBA... Taj revolucionarni zanos...Pa odstranjivanje elemenata, reakcije, nepoštene inteligencije...Pa preki sudovi!
Ostade samo nostalgija

Ovo je trebalo da bude ironično? Nema tu ničeg revolucionarnog. Ljudi se traže (barem bi trebalo da se traže) zbog učinjenih krivičnih dela. A ovi nesrećni "političari" ih još i javno čine.

Ako prekim sudom nazovemo svaki sud koji presudi za manje od pet godina, onda jesam za preke sudove.
Obren Markov Obren Markov 23:20 30.10.2010

Prilika koju ne bi trebalo propustiti...

...je bila onomad kad je bila Sablja, jer tek tada su bili krivi i crni od krivice svoje.
Sada će teže ići.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:36 31.10.2010

Re: Prilika koju ne bi trebalo propustiti...

Sada će teže ići.

Hoće teže, ali da vlast pokaže ozbiljnu nameru da provodi zakon, možda i ne bi bilo tako teško. Da tužilaštvo samo podigne prijavu protiv građanina Rista Radovića, a istražni sudija ga pozove na saslušanje, ja mislim da sledeće godine ne bi pominjao sumpor, Sodomu i Gomoru..
milisav68 milisav68 10:34 31.10.2010

Re: Prilika koju ne bi trebalo propustiti...

Drago Kovacevic
Sada će teže ići.

Hoće teže, ali da vlast pokaže ozbiljnu nameru da provodi zakon, možda i ne bi bilo tako teško. Da tužilaštvo samo podigne prijavu protiv građanina Rista Radovića, a istražni sudija ga pozove na saslušanje, ja mislim da sledeće godine ne bi pominjao sumpor, Sodomu i Gomoru..

Da je otac dotičnog poštovao zakon i proceduru, ovaj danas ne bi bio toliko bahat.
Uostalom, ne treba se držati zakona kao pijan plota.
Ček, ovo mi nešto poznato, al ne mogu da se setim odakle.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:27 31.10.2010

Re: Prilika koju ne bi trebalo propustiti...

Uostalom, ne treba se držati zakona kao pijan plota.
Ček, ovo mi nešto poznato, al ne mogu da se setim odakle.

Jasno mi je na koga aludiraš...On nije gajio baš sve slobode, ali to se jasno znalo..
No, priznaćeš da su se zakoni poštovali mnog više nego danas..i da je Srbija bila mnogo uređenija, bolja, prosperitetnija i poštenija. A njega nema trideset godina...
milisav68 milisav68 14:03 31.10.2010

Re: Prilika koju ne bi trebalo propustiti...

Drago Kovacevic

No, priznaćeš da su se zakoni poštovali mnog više nego danas..i da je Srbija bila mnogo uređenija, bolja, prosperitetnija i poštenija. A njega nema trideset godina...

Zakone su poštovali obični smrtnici, a nije važio za ljude na položajima.Što je veći bio položaj, manje je smelo o tome da se priča, a kamoli da se piše.Sudije i tužioci koji su pokušali da rade svoj posao kako treba, gubili su isti za primer(neki čak i glavu), pa ostalima nije padalo napamet se mešaju u svoj posao.Zato sad izgleda kao da toga nije bilo, pa se kao pitamo odkud odjednom metastaza, a ustvari se krili simptomi.
Kada se postavilo pitanje gde su pare(a gde su pare tu je i moć), svi su upirali prstom u druge i pričali kako je taj neko drugi kriv i huškanje na rat je počelo, da bi se uništili dokazi i skrenula priča na drugu temu(šatro nacionalizam).
Onda se "odjednom" obogatiše razni bivši direktori, političari i njihove familije, koji su bili na položaju za vreme njega.tzvrtz.
Za vreme njega su bili formalno gazde, a sada su i pravno.
I ovo ne važi samo za Srbiju.




dejan_vilovski dejan_vilovski 23:04 03.11.2010

dilema

Ne znam da li je moguće da se to dešava fiziološki, ali kako vidim nekog iz DSS, SRS, SNS, NS (a u novije vreme i ostalih političkih partija u ovoj našoj maloj državi), da i ne govorim o svim onim otvoreno fašističkim, maloumnim likovima, svaki put me obuzme neodoljivi poriv da ih gurnem pod auto ili bager i u naletu crnih misli znam da mi ne bi bilo žao da im se desi nešto loše.

Pod svetlom ne tako crnih misli, u mirnijim trenucima, često se zapitam da li je u redu iskreno želeti da se loše stvari dese lošim ljudima. Zdrav razum i činjenice, njihova dela i reči jasno svedoče o tome da su to ljudi koji čine loše stvari i kad se realno sagleda potencijalna situacija njihovog nepostojanja, očigledno je da bi to doprinelo smanjenju loših stvari u društvu u kojem živimo. Sve manje verujem da ako činiš loše nekome ko čini loše, isti si kao i on. Prokleta savest i njene dileme!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana