In memoriam| Istorija| Ljubav| Mediji| Moj grad

Nedelja

natasa_tasic_10 RSS / 06.12.2020. u 18:57

 44925_dzejramadanovski-koncert3121111_f.jpg

 Nedelja i nema ga.

Dorcol, devedesete, kriza, sankcije, kasnije i bombardovaanje. 

Tih devedesetih se pojavio dečko sa ulice, neko ko je povezao umetnost, život i lepotu.

Dorćol neće biti isti, muzika neće biti ista, ništa neće biti isto. 

Eh, te devedesete..... 

Počivaj u miru.

 

 



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

haklberi_tom haklberi_tom 20:11 06.12.2020

Da!

Slava mu!

Jedan je bio Džej!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:34 06.12.2020

Re: Da!

MIRJANA BOBIĆ MOJSILOVIĆ
DŽEJ
Izašla sam sa porodičnog nedeljnog ručka, na ulicu, već se smrkavalo, duvala je strašna košava, sroljavala mi je kapuljaču sa glave i sušila suze koje su odjednom nezadrživo lile niz moje lice, i kao da je neko pritisnuo natopljeni sunjđer mog srca, pustila sam da sve nekako ode, ulice su ionako bile prazne, samo lišće i ja, i taj vetar, i tiho sam pevušila u sebi Džejovu pesmu NEDELJA, i mislila sam o tom malom velikom životu, o njemu koji je lebdeo nad Beogradom ovog popodneva, mogla sam da čujem njegov glas, i njegov smeh, i mislila sam o našem milioneru iz blata, o dorćolskoj sobici iz koje ga je učiteljica vodila u školu, taj mali šibicar, nekoliko godina mlađi od nas, koji je bio deo našeg života, odrastanja kod Prve beogradske gimnazije, i mislila sam o toj sudbini i o tome kako ju je prerastao i kako je posle bio veći od života, i kako je otišao u nedelju, kao u pesmi, ostavljajući nam neku neizrecivu divotu i melanholijiu.
I onda sam shvatila da ne plačem samo zbog odlaska poslednjeg dorćolskog šmekera, nego da su te moje tihe suze na toj košavi, bile jedan iznenadni duboki žal za našom mladošću, za smehom i humorom u dorćolskim kafićima, ili na bazenu pored reke, za onim musavim klincima koji su se kešali na tramvaje, za frajerima koji su glancali italijanske cipele sa istom usredređenošću sa kojom su posle mazili svoje prve golfove, bio je to jedan duboki jecaj za svim onim trenucima koje nam nije davao da zaboravimo i bagatelišemo, za svim onim „sobama s pogledom na te“, za svim onim „suncima ljubavi“.
Pustila sam njegovu poslednju pesmu.
...“platiću, samo zaplači
da noćas poverujem ja
da ovom zemljiom hoda jedna
koja bi za mnom plakala.“
I pomislila sam, kako je Džej promenio toliko toga.
Spojio je srž grada i periferiju, rakiju i šampanjac, malo i veliko, smešno i tužno, imati i nemati, i bio je rodonačelnik nove osećajnosti – da nije bilo njega, ni jednom od ovih namunjenih frajera nikada ne bi palo na pamet da je u redu, pa makar i samo u kafani, - voleti, i patiti i pitati „Gde ću sad, moja ružo“.
I onda, učinio je i nas, devojke, nekako posebnim.
Mi smo bile te ruže, devojčice, voljene, ta mala sunca. Pevao je o nama, o tome kako je bilo nekada, i o tome kako bi, možda, za nekim kariranim stolnjakom, opet moglo da bude isto tako, romantično i svetlucavo, i neutešno.
Pomislila sam kako nas je, a da o tome nije imao pojma, učinio boljim osobama-
I, onda sam se nasmešila.
angie01 angie01 22:43 06.12.2020

Re: Da!

haklberi_tom haklberi_tom 17:24 07.12.2020

Re: Da!

natasa_tasic_10
MIRJANA BOBIĆ MOJSILOVIĆ
DŽEJ
Izašla sam sa porodičnog nedeljnog ručka, na ulicu, već se smrkavalo, duvala je strašna košava, sroljavala mi je kapuljaču sa glave i sušila suze koje su odjednom nezadrživo lile niz moje lice, i kao da je neko pritisnuo natopljeni sunjđer mog srca, pustila sam da sve nekako ode, ulice su ionako bile prazne, samo lišće i ja, i taj vetar, i tiho sam pevušila u sebi Džejovu pesmu NEDELJA, i mislila sam o tom malom velikom životu, o njemu koji je lebdeo nad Beogradom ovog popodneva, mogla sam da čujem njegov glas, i njegov smeh, i mislila sam o našem milioneru iz blata, o dorćolskoj sobici iz koje ga je učiteljica vodila u školu, taj mali šibicar, nekoliko godina mlađi od nas, koji je bio deo našeg života, odrastanja kod Prve beogradske gimnazije, i mislila sam o toj sudbini i o tome kako ju je prerastao i kako je posle bio veći od života, i kako je otišao u nedelju, kao u pesmi, ostavljajući nam neku neizrecivu divotu i melanholijiu.
I onda sam shvatila da ne plačem samo zbog odlaska poslednjeg dorćolskog šmekera, nego da su te moje tihe suze na toj košavi, bile jedan iznenadni duboki žal za našom mladošću, za smehom i humorom u dorćolskim kafićima, ili na bazenu pored reke, za onim musavim klincima koji su se kešali na tramvaje, za frajerima koji su glancali italijanske cipele sa istom usredređenošću sa kojom su posle mazili svoje prve golfove, bio je to jedan duboki jecaj za svim onim trenucima koje nam nije davao da zaboravimo i bagatelišemo, za svim onim „sobama s pogledom na te“, za svim onim „suncima ljubavi“.
Pustila sam njegovu poslednju pesmu.
...“platiću, samo zaplači
da noćas poverujem ja
da ovom zemljiom hoda jedna
koja bi za mnom plakala.“
I pomislila sam, kako je Džej promenio toliko toga.
Spojio je srž grada i periferiju, rakiju i šampanjac, malo i veliko, smešno i tužno, imati i nemati, i bio je rodonačelnik nove osećajnosti – da nije bilo njega, ni jednom od ovih namunjenih frajera nikada ne bi palo na pamet da je u redu, pa makar i samo u kafani, - voleti, i patiti i pitati „Gde ću sad, moja ružo“.
I onda, učinio je i nas, devojke, nekako posebnim.
Mi smo bile te ruže, devojčice, voljene, ta mala sunca. Pevao je o nama, o tome kako je bilo nekada, i o tome kako bi, možda, za nekim kariranim stolnjakom, opet moglo da bude isto tako, romantično i svetlucavo, i neutešno.
Pomislila sam kako nas je, a da o tome nije imao pojma, učinio boljim osobama-
I, onda sam se nasmešila.

Amin!
NNN NNN 20:48 06.12.2020

Legenda

Bilo bi lepo da sada može da vidi koliko ga ljudi vole
(bar upola onoliko koliko je on voleo ljude i život).
angie01 angie01 21:12 06.12.2020

Re: Legenda

Kada sam se vratila iz Kanade, ekipa me je, da bih se oporavila odvela na Dzejev koncert u Arenu,...i na moje iznenadjenje ono sto sam tamo dozivela je bilo ravno koncertu recimo Dzemsa Brauna, nevidjeno, energicno, bravurozno i sve vreme sa njim peva cela Arena,...ono sto je bilo skoro opipljivo je neverovatno obozavanje, koje je u talasima celo to vece iz publike lelujavo odlazilo ka bini. Mali Veliki Dzej, koji je uspeo da od hladne Arene napravi prisan prostor.

Jedan je bio Dzej, Legenda, Brat, kako su ga svi zvali.

Mirno spavaj!

angie01 angie01 21:29 06.12.2020

Re: Legenda

Dok sam zivela na Tajlandu, jednom prilikom sa povratka sa nekog izleta iz neke prasume, sedimo svi smlavljeni u kombiju koji trucka i slusamo neku muziku sa loklne radio stanice, a neka tri mladica Iranca krenu da pevaju to nesto meni nepoznato zajedno sa izvodjacem sa radiotalasa, pevaju tako jednu, drugu pesmu, malo cugnu pivce i kada su se ufurali u taj mod, vozac ugasi radio i pusti njih da pevaju sta hoce,...i momci u jednom momentu na cistom Srpskom pocnu da pevaju Dzeja, a u krajnjem dertu, ono kapiraju reci, melos, emociju,...ispostavilo se da su studirali u BGDu i da su otkinuli za Dzejem,...ovo su pevali,

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:08 06.12.2020

Re: Legenda

Njega su stvarno svi voleli. Mi smo bezali sa sa casova kod njega u kafic i u kafanu Oskar.
Nas 5 sve odlicni djaci, on dodje sedne i krene da prica. Bio je stvarno super.
Jednom je stao na nekom semaforu i videla ga deca. Moja drugarica ih je vodila na eskurziju njih 30. I pocnu da vicu Dzej, Dzej. On otvori prozor i kaze sta god deca hoce neka uzmu na moj racun.
Autobus stao deca uletela u prodavnicu, on om se svima ispotpisivao.
Bio je stvarno drugaciji.
angie01 angie01 22:18 06.12.2020

Re: Legenda

Bio je stvarno drugaciji.


Dzej je bio zivot sam.


alselone alselone 20:56 06.12.2020

Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Sjajan je bio Džej, iskren od početka do kraja.
Nisam znao previše njegovih pesama, ali jedno 5 komada sam baš voleo.

Naravno Nedelju, to svi vole i mislim da je to zaista narodnjačko remek delo u nas.

--
Par meseci pošto sam diplomirao, odem na razgovor u HEITEC u Regensburgu, kod Flokija u komšiluk. Minimalno iskustva ali naložen CV, naložen ja i pozovu me.

Par dana pre nego što ću otići, sedam sa cimerom, cugamo pivo, pričamo o tome gde idem i šta će biti, i posle nekog vremena ode on dalje u grad, ostanem sam sa pivom. Nastavim cugu, slušam muziku na kompu, i u jednom momentu pomislim na pesmu Nedelja. Reko sam sebi, brate nećeš valjda sada taj gastarbajterski kliše. Ali pustim, i primi mi se, pa je pustim par puta za redom. I tada slušajući i razmišljajući, sklonivši iz vidika hiljade evara što je Švabo obećavao, shvatim da mi se ne ide.

Ali odem za par dana i na sreću ne dobijem posao.

Više ga u inostranstvu nisam ni tražio.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:03 06.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

I ode u Nedelju.
predatortz predatortz 23:13 06.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Naravno Nedelju, to svi vole i mislim da je to zaista narodnjačko remek delo u nas.


Nemaš pojma, bratac, koji je osećaj kad spremaš oružje, proveravaš ranac, prsluk, okvire, municiju, spremaš se da kreneš u cik zore ne znajući da li se vraćaš, a na radiju ide "Nedelja".

Inače, pored Tome i Harisa, on je bio treći narodnjak čije pesme sam mogao da zapevam.

Laka mu zemlja!

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:20 06.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Aleksandra Stankovic profesorka muzickog

Kako se oprostiti od čoveka koji je svojom iskrenošću, harizmom i pesmom obeležio jedno vreme? Kako se oprostiti od oca, čijim sam ćerkama bila razredni starešina i bila deo njihovih života u periodu života koji je najosetljiviji. Otac koji je zajedno sa Nadom napravio od njih predivna mlada bića. Bića koja nikada nisu potencirala da su nešto specijalno i iznad drugih.

Znaju Ana i Marija da ću biti za njih tu uvek kada im zatrebam, pa i u ovom danu. Putuj dobri čoveče tamo gde je lepše. Zapevaj ponekad za nas, a ovde dole će se tvoje pesme pevati dugo, dugo.

Dzej Ramadanovski
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:23 06.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Ja sam danas sa koleginicom pricala o Tomi i javi mi drug da je umro Dzej.
Samo sam pocela da placem.

alselone alselone 06:04 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Nemaš pojma, bratac, koji je osećaj kad spremaš oružje, proveravaš ranac, prsluk, okvire, municiju, spremaš se da kreneš u cik zore ne znajući da li se vraćaš, a na radiju ide "Nedelja".


Tvoja priča je jača. :)

Jedna od tajni uspeha njegovih pesama je i u tome da su mu tekstovi bili potpuno prilagođeni. Praktično uz svaku njegovu pesmu može da se zamisli i njegov život.

mariopan mariopan 09:54 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

alselone
Nemaš pojma, bratac, koji je osećaj kad spremaš oružje, proveravaš ranac, prsluk, okvire, municiju, spremaš se da kreneš u cik zore ne znajući da li se vraćaš, a na radiju ide "Nedelja".


Tvoja priča je jača. :)

Jedna od tajni uspeha njegovih pesama je i u tome da su mu tekstovi bili potpuno prilagođeni. Praktično uz svaku njegovu pesmu može da se zamisli i njegov život.



Baš to mislim, pesma je bila taj njegov život. On je pevao onako kako živi, bez foliranja. Dođe mi nekako brat "domac", i tu "nedelju" drugačije slušam. Iako je želeo da nikog ne rastuži mislim da malo ko nije pustio suzu slušajući tu pesmu. Slušam je danas ponovo i opet suze.
Atomski mrav Atomski mrav 17:48 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Jedna od tajni uspeha njegovih pesama je i u tome da su mu tekstovi bili potpuno prilagođeni. Praktično uz svaku njegovu pesmu može da se zamisli i njegov život.


Kome noćas treba gitara bez žica?
Kome treba čovek umornoga lica?
Kafana bez dima, pesma bez boema?
Kome treba čovek koji sutra nema...


Što bi rekli neki novi klinci - prejako. Ni sam ne znam zašto mi se ova njegova pesma vrzmala po glavi ovih dana...
alselone alselone 17:52 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Atomski mrav
Jedna od tajni uspeha njegovih pesama je i u tome da su mu tekstovi bili potpuno prilagođeni. Praktično uz svaku njegovu pesmu može da se zamisli i njegov život.


Kome noćas treba gitara bez žica?
Kome treba čovek umornoga lica?
Kafana bez dima, pesma bez boema?
Kome treba čovek koji sutra nema...


Što bi rekli neki novi klinci - prejako. Ni sam ne znam zašto mi se ova njegova pesma vrzmala po glavi ovih dana...


Meni je pocetak te pesme jaci

Vetrovi me lome
Ja teram po svome
Ne cekaj me zeno
Ne cekaj me dome

Tu mu je i glas takav napacen kao da je upravo to i uradio.
Atomski mrav Atomski mrav 18:07 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Negde sam pročitao da ga je jednom Toše Proeski (eto, nažalost su nas obojica prerano napustila) pitao kako može da peva kad toliko puši i pije viski s ledom a Džej mu je odgovorio - "Imam sreće pa mi je glas i inače promukao".
predatortz predatortz 18:26 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Tvoja priča je jača. :)

Jedna od tajni uspeha njegovih pesama je i u tome da su mu tekstovi bili potpuno prilagođeni. Praktično uz svaku njegovu pesmu može da se zamisli i njegov život.



A zamisli kakav lom u duši izazivaju ovi stihovi dok se spremaš da ideš u neku vukojebinamu gde lete glave, a bio sam interventna jedinica i nikad nismo na teren išli 'nako, gledaš majku, oca, sestru, pa čuješ:

Nedelja, i svi ste tu
a mene s' vama nema
daleko negde sam
na put bez povratka
vas sin se sada sprema

Sjebe te u sekundi!

predatortz predatortz 18:35 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

natasa_tasic_10
Ja sam danas sa koleginicom pricala o Tomi i javi mi drug da je umro Dzej.
Samo sam pocela da placem.




Toma i Džej mogu da me bace u sevdah. Džinovića i Miroslava Ilića mogu da pevam.
To iz ugla zakletog pank-rokera.

Ostale Sinane, Jašare, Šabane... ne varim uopšte.
angie01 angie01 19:23 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Ostale Sinane, Jašare, Šabane... ne varim uopšte.


sem tada u Areni, nikada nisam bila na koncertu narodnjaka-a ispade veca zurka nego na Stonsima:))),...dobro dobro, ne bih menjala, al skoro,...i tu mu bili gosti Sinan i Lukas,...ovaj prvi kad je izasao, publika je reagovala kao da je sisao sam Bog, ja gledam sta je ovo, al da ne verujes koja je to tajna veza,...i krene on one svoje- znala sam otprilike kako to izgleda, al nikada odslusala i svi u transu,...no moram da priznam da nisam mogla da razumem,....kao ni posle Lukasa ,ono je bas bilo katasrofa, pa sam izasla da pusim,...al Dzej bio nevidjen, nevidjen!


...e,lazem,...vodili me i na Dzinovica-i to je bilo u fulu,...kad pukne glas, ne trebaju mu ni sviraci, ni bek vokali....a publika u SC odmah posle druge pesme poustajala i tancuje i peva, samo je pice falilo,...i da sme da se pusi:).

Miroslava bas ne volim.


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:26 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Jedini koncert narodnjaka na koji sam otisla ikada u zivotu bio je taj na Sajmu sa Dzejem. Nikada pre i nikada posle. Stvarno je bilo neverovatno.
Njega smo znali svi sa Dorcola. I pesme su mu vrhunske. Imao je tu neku crtu.
haklberi_tom haklberi_tom 19:34 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

mariopan
alselone
Nemaš pojma, bratac, koji je osećaj kad spremaš oružje, proveravaš ranac, prsluk, okvire, municiju, spremaš se da kreneš u cik zore ne znajući da li se vraćaš, a na radiju ide "Nedelja".


Tvoja priča je jača. :)

Jedna od tajni uspeha njegovih pesama je i u tome da su mu tekstovi bili potpuno prilagođeni. Praktično uz svaku njegovu pesmu može da se zamisli i njegov život.



Baš to mislim, pesma je bila taj njegov život. On je pevao onako kako živi, bez foliranja. Dođe mi nekako brat "domac", i tu "nedelju" drugačije slušam. Iako je želeo da nikog ne rastuži mislim da malo ko nije pustio suzu slušajući tu pesmu. Slušam je danas ponovo i opet suze.

Da.
Ja ne znam reči ni jedne Džejeve pesme.
Ali sam Džeja bez ikakvog posebnog razloga mnogo voleo.
Slava mu!
antioksidant antioksidant 20:57 07.12.2020

Re: Eh, narodnjaci, sve vam je u šaci

Imao je tu neku crtu.

iskren
shmoo shmoo 21:51 06.12.2020

"Dorcol, devedesete"

Доћол. шездесетих и седамдесетих...

Џеј и ја смо иста генерација. Само је он старији 5-6 месеци од мене.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:02 06.12.2020

Re: "Dorcol, devedesete"

Ne mogu da verujem da ga nema.
Njega su svi voleli. Pesme koje je pevao, tekstovi, meni je prosto neverovatno da ga nema.
magnus magnus 22:07 06.12.2020

nadnacionalna frekvencija

Morao je životom platit
da neko kaže neku lepu o delu Marine Tucaković
pokoj mu duši
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:52 06.12.2020

Re: nadnacionalna frekvencija

Neka mu je laka zemlja.
aureus aureus 22:55 06.12.2020

56

Pored "Nedelje" volim i "Slažeš li se ti". Nekako je pjesma koja diže na noge, već od prvih par sekundi. Ima zanimljiv motiv.

56 godina je baš rano da se umre.

Atomski mrav Atomski mrav 10:54 07.12.2020

Re: 56

56 godina je baš rano da se umre.


Kao i Maradona sa 60 godina... ali tako su živeli, drugačije nisu mogli.
Kao u pesmi Nedeljka Bilkića:

Kad umoran budem pao,
ja sudbinu neću kleti.
Sa pjesmom sam drugovao,
sa pjesmom sam tugovao,
sa pjesmom ću i umreti.
teslana teslana 13:13 07.12.2020

Re: 56

Nekako je pjesma koja diže na noge, već od prvih par sekundi.

Ej, Aureuse, boemštino dorćolska i blogerska, al si me nasmijao. :)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:21 07.12.2020

Re: 56

Ljudi pa ovo je strasno i Tika je umro. Ja ne znam sta se ovo desava.
aureus aureus 19:02 07.12.2020

Re: 56

teslana
Nekako je pjesma koja diže na noge, već od prvih par sekundi.

Ej, Aureuse, boemštino dorćolska i blogerska, al si me nasmijao. :)



Pa da.
Ima ono "tiri-ti-tiri-ti-titititiriti..."

S tom pjesmom je nastupao i u Breninom filmu još krajem osamdesetih i uveo onaj ludi ples. Dosta ga je praktikovao na početku karijere.
Черевићан Черевићан 19:55 07.12.2020

вид' и Тике

pa ovo je strasno i Tika je umro

наставља се одлазак Познатих
(сви година кад за то баш није),
недорек ће остати ......за њима
тек наслуха шта се у њем' крије
teslana teslana 21:16 07.12.2020

Re: 56

aureus

Pa da.
Ima ono "tiri-ti-tiri-ti-titititiriti..."

S tom pjesmom je nastupao i u Breninom filmu još krajem osamdesetih i uveo onaj ludi ples. Dosta ga je praktikovao na početku karijere.

Maa, pravi si ti nestaško, vidim ja..
aureus aureus 21:59 07.12.2020

Re: 56

Na Cvrkut-platformi ima baš dosta priča ljudi o Džeju. Neko ga vidio na semaforu, nekoj djeci platio prodavnicu, nekom ostavio bakšiš od 2000 dinara za pljeskavicu...Ne znam jesu li sve priče istinite, ali djeluje da je bio čovjek široke ruke.

On je ZNAO DA PJEVA. Znao je šta može, imao je dopadljivu boju i nije cijepao uši. Pjesme su mu bile i za prilog - da slušaš radio tiho dok nešto radiš - a i za glavno jelo, da odvrneš i da (se na)piješ.

Bora Đorđević ga je stavio u pjesmu '99.
"I naravno Džej."
teslana teslana 23:45 07.12.2020

Re: 56

Na Cvrkut-platformi ima baš dosta priča ljudi o Džeju. Neko ga vidio na semaforu, nekoj djeci platio prodavnicu, nekom ostavio bakšiš od 2000 dinara za pljeskavicu...Ne znam jesu li sve priče istinite, ali djeluje da je bio čovjek široke ruke.

Prvo i brzo sam pomislila na neku Cvrkut-platformu sa koje ljudi dolaze pisati ono po Tviteru, ono kratko što obratih pažnju na pisanje tj bljutavu supu koju svi kolektivno kusamo, ne znam:ko su ti ljudi, šta pišu, i što? Ozbiljno, ko su ti nestvarni ljudi, šta rade i što to rade?

On je ZNAO DA PJEVA. Znao je šta može, imao je dopadljivu boju i nije cijepao uši. Pjesme su mu bile i za prilog - da slušaš radiotiho dok nešto radiš - a i za glavno jelo, da odvrneš i da (se na)piješ.

Prije neki dan mi reče moje dijete - na prijedlog da pojede nešto kašikom - "Mama, molim te prestani sa tim mitovima iz sovjetskih studija o ishrani djece osamdesetih god prošlog vijeka", hm, ne znam što mi ovo pade na pamet, nakon kuvara što zna kuvati, Karapandže, i prije pisca što zna pisati na primjera Tolstoja, e, da, Isak Babelj je rekao "Kad bih svijet opisivao, opisao bih ga kao Tolstoj". Hoću ti reći, "znao da pjeva", nešto fali, kašičica vegete, izgleda..
freehand freehand 23:50 07.12.2020

Re: 56

ne znam:ko su ti ljudi, šta pišu, i što? Ozbiljno, ko su ti nestvarni ljudi, šta rade i što to rade?

Ko si ti, šta pišeš ovde i što?
teslana teslana 23:52 07.12.2020

Re: 56

Vidi ovoga, ccc..
teslana teslana 23:52 07.12.2020

Re: 56

Bože sačuvaj, čovjeka i govneta, da li je moguće?
freehand freehand 00:05 08.12.2020

Re: 56

teslana
Bože sačuvaj, čovjeka i govneta, da li je moguće?


To su tvoje reči, izrečene za neke druge nestvarne ljude na drugoj platformi, u suštini istoj kao ova.
Uglavnom su inteligentniji a mahom i pristojniji od tebe.
teslana teslana 00:12 08.12.2020

Re: 56

Hajde da te ignorišem, meni je ovaj tvoj nivo komunikacije stvarno besmislen, stvarno. Baš onako, kako bih ti rekla, mizerija.
freehand freehand 00:17 08.12.2020

Re: 56

teslana
Hajde da te ignorišem, meni je ovaj tvoj nivo komunikacije stvarno besmislen, stvarno. Baš onako, kako bih ti rekla, mizerija.

Ne domašujem ja nivo prostakluka nekog ko u prvoj rečenici na komentar bez uvrede upotrebi "govno" kao kvalifikaciju.
Daj sad malo opet da vidimo - šta još nisi čitala od tih zanimljivih pisaca i knjiga a čime ćeš da mašeš okolo?

teslana teslana 00:43 08.12.2020

Re: 56

Da, izvini, greška. Ti si brabonjak.
teslana teslana 00:44 08.12.2020

Re: 56

Blogerski brabonjak. No, sreća pa nisi svjestan i koliko manijakalan. Jeziv.
freehand freehand 00:46 08.12.2020

Re: 56

teslana
Da, izvini, greška. Ti si brabonjak.

Zahvaljujem milostiva.
U svakom slučaju - kako otvorite usta neki sadržaj tog tipa se zakotrlja ovuda.
teslana teslana 07:27 08.12.2020

Re: 56

Pazi samo dobrih namjera s kojima mi se obratio, cc, ukazaše se, te ovakva si te onakva si.

Vidi, blogerski brabonjku, podapeo si mi za par dana već 6 puta, smatraj da sam ti, u mom virtuelnom fino kućnom vaspitanom svijetu, obe noge sinoć polomila.

Mrš.
freehand freehand 08:31 08.12.2020

Re: 56

ukazaše se, te ovakva si te onakva si.

Pa nisam ja kriv za vaše paranoje milostiva, niti ja teram te rojeve iz glave.
Što se lomljenja nogu tiče to je već vrsta agresije koja ukazuje na dodatne poremećaje. Ja se sa tim ne bih šalio.

teslana teslana 09:26 08.12.2020

Re: 56

Hehe, ali kako se pasivno-agresivno umusa. Njaoo, poremećaj, milostiva. Nakon što podmetne nogu da vrat ulomim.

omamuti kereću
freehand freehand 09:37 08.12.2020

Re: 56

omamuti kereću

Ovo već liči na još jedan online nervni slom u najavi, sa vrištanjem, psovanjem, bacakanjem.
Uvek isto, m.
Mhm.
teslana teslana 09:41 08.12.2020

Re: 56

Volio bi, je li keru?
freehand freehand 18:11 08.12.2020

Re: 56

teslana
Volio bi, je li keru?

Ne, gospođo. Dapače. Sve najbolje Vam želim.
gavros gavros 23:20 06.12.2020

Ima par narodnjaka koje volim

i tu definitivno spada Nedelja i Ni jedne usne se ne ljube same od Džeja.

Slava mu
dolazel dolazel 00:11 07.12.2020

90te

Ja nisam narociti ljubitelj narodnjaka, pogotovo turbo folka ali kako kazu, caru carevo:

Negde u drugoj polovini devedesetih bila je emisija Kod Dzeja, cini mi se na ruzicastoj televiziji, gost u studiju jednom bio Oliver Mandic -

Dzej: - Olivere, posto svi znamo da si bio sa Zdravkom Colicem, reci nam zasto on voli da seta male, debele, brkate zene, tipa tetkice i to ?
Oliver: - (posle krace pauze) pa ne znam, valjda voli da ispravlja socijalne razlike
milisav68 milisav68 09:56 07.12.2020

Re: 90te

Ja nisam narociti ljubitelj narodnjaka, pogotovo turbo folka

Ma kakav turbofolk, Džej je nastavio gde je Toma stao (a slično je i živeo), ovo je iz 1988.



Problem je što je "izbačen u orbitu" u to nesrećno vreme, pa ga ljudi stavljaju u isti koš.

Sad nešto razmišljam, za Džeja sam čuo od jednog druga koji je tih ludih devedstih otišao za Ameriku, i nekako smo izgubili kontakt.Nemam pojma ni da li je živ.
Черевићан Черевићан 01:33 07.12.2020

u miru počivaj

rodonačelniče nove osećajnosti

свој пос'о је радио до јаја
забављао лица небројена,
само себе слабо је чувао
Недеља је била му суђена
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:43 07.12.2020

Re: u miru počivaj

Sto Mjehur rece:

otišao je ulični denser i narodni pevač
vedrinom se opirao omalovažavanju

Steta sto nije imao priliku da svoj senzibilitet izrazi i onako kako je Saban uradio sa Mostar Sevdahom.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:14 07.12.2020

trajemo kol'ko trajemo

Radimo kol'ko radimo.
Dzej je uveseljavao ljude, chinio da njihove emocije "izadju napolje" i ulepshaju im zivot.
Bio je pozitivna razlika.
Nek pochiva u miru.
shmoo shmoo 12:19 07.12.2020

Re: trajemo kol'ko trajemo

cane.srbljanovic

Bio je pozitivna razlika.



Да.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 13:46 07.12.2020

Re: trajemo kol'ko trajemo

Amin.
freehand freehand 18:37 07.12.2020

Da nije Lubenice

... ja ni jednu Džejevu pesmu ne bih znao i sad bih bio najgori u društvu. A nju su je moj pokojni prijatelj Oliver, inače žestoki roker i po moranju kafanski svirač, svirao bar 15 puta.
predatortz predatortz 18:45 07.12.2020

Re: Da nije Lubenice

freehand
... ja ni jednu Džejevu pesmu ne bih znao i sad bih bio najgori u društvu. A nju su je moj pokojni prijatelj Oliver, inače žestoki roker i po moranju kafanski svirač, svirao bar 15 puta.


Ih, brate! Pa gde si ti bio devedesetih?
Džej je bio sveprisutan! I, mogu ti reći, izdvajao se kvalitetom u odnosu na ostatak kafanske ponude.
zemljanin zemljanin 18:55 07.12.2020

Re: Da nije Lubenice

naravno da sam cuo za njega, mada, skoro pa nikad, nisam slusao to sto je pevao ... ako sam i cuo nekad, negde (verovatno da jesam) to je bilo igrom slucaja a ne izborom ... a i da mi zena, juce, ne rece da je umro Dzej, ne bih to ni primetio ... obzirom gde sam to i nije za cuditi ... iz komentara se da zakljuciti da je bio dobar u tome sto je radio
zilikaka zilikaka 19:02 07.12.2020

Re: Da nije Lubenice

iz komentara se da zakljuciti da je bio dobar u tome sto je radio

Da, imao je ono jako važno za taj poso. Emociju.
predatortz predatortz 19:32 07.12.2020

Re: Da nije Lubenice

zilikaka
iz komentara se da zakljuciti da je bio dobar u tome sto je radio

Da, imao je ono jako važno za taj poso. Emociju.


Ali i dozu uličnog mangupluka.
Ne sećam se koja od pevaljki mu je, želeći da ga uvredi, rekla kako može da mu jede pitu s glave, aludirajući na njegov nizak rast.

Odgovor je bio:

Da, ali za jogurt bi morala da se sagneš!

Šibicar, klošar, sve dok ne zapeva.
A kad zapeva, ima dušu ko Rusija veliku.

freehand freehand 20:29 07.12.2020

Re: Da nije Lubenice

predatortz
freehand
... ja ni jednu Džejevu pesmu ne bih znao i sad bih bio najgori u društvu. A nju su je moj pokojni prijatelj Oliver, inače žestoki roker i po moranju kafanski svirač, svirao bar 15 puta.


Ih, brate! Pa gde si ti bio devedesetih?
Džej je bio sveprisutan! I, mogu ti reći, izdvajao se kvalitetom u odnosu na ostatak kafanske ponude.

Malo sam bio tu, malo tamo. Al nisam ja rekao da nisam čuo za Džeja. Čak sam ga i poznavao, imao neke anegdote sa njim al nije ovo mesto za tu priču.
Bio sam precizan: ne bih znao ni jednu njegovu pesmu. Sad kad svi puštaju klipove prepoznam ja refren koji sam čuo na radiju ili u prolazu sa televizije. al ne znam te pesme. Nikad ni jednu u kafani nisam naručio. A znao sam nekad da otmem muziku na dugo. :)

alselone alselone 21:02 07.12.2020

Re: Da nije Lubenice

ne bih znao ni jednu njegovu pesmu

Ja imam sa jedne strane dobru osobinu ali sa druge i prokletstvo. Odlično pamtim reči pesama. Tako da mogu da lako da otpevam sve dobre pesme, ali sa druge strane pamtim i veoma glupe pesme i to godinama.

Kao što bi sada mogao da otpevam Pogo Live Ritma Nereda ili Maori i Crni Gonzales od Ateista, iako ih nisam slušao dugo, mogu da otpevam i Džejeve mnoge pesem, ali nažalost mogu da otpevam i Dr Igija ili onog kako se zvaše Mobi Dika iz diskoteke, i Crvenu Jabuku iz parka i neke baš loše narodnjake koje sam čuo par puta po slavama.

Testiram tako sebe često kada vozim auto pa prebacivam stanice. Sećam se, nažalost, mnogo pesama.
stemajz stemajz 22:12 07.12.2020

Re: Da nije Lubenice

predatortz
zilikaka
iz komentara se da zakljuciti da je bio dobar u tome sto je radio

Da, imao je ono jako važno za taj poso. Emociju.


Ali i dozu uličnog mangupluka.
Ne sećam se koja od pevaljki mu je, želeći da ga uvredi, rekla kako može da mu jede pitu s glave, aludirajući na njegov nizak rast.

Odgovor je bio:

Da, ali za jogurt bi morala da se sagneš!

Šibicar, klošar, sve dok ne zapeva.
A kad zapeva, ima dušu ko Rusija veliku.



хе, да, овог за јогурт се и ја сећам

а мислим да сам чуо да је једном негде џеј, поводом ниског раста, лепо рекао да и мали човек постаје велики када се попне на свој дебели новчаник

за мога вакта проведеног на народњачком радију, џеј би долазио као мелем за уши, као и поменути тома и харис (цуне и тозовац би били исто мелен, само су тамо били баш ретка појава, нажалост)
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:06 08.12.2020

Re: Da nije Lubenice

predatortz
zilikaka
iz komentara se da zakljuciti da je bio dobar u tome sto je radio

Da, imao je ono jako važno za taj poso. Emociju.


Ali i dozu uličnog mangupluka.
Ne sećam se koja od pevaljki mu je, želeći da ga uvredi, rekla kako može da mu jede pitu s glave, aludirajući na njegov nizak rast.

Odgovor je bio:

Da, ali za jogurt bi morala da se sagneš!

Šibicar, klošar, sve dok ne zapeva.
A kad zapeva, ima dušu ko Rusija veliku.



:))))))) Nisam ovo chuo ranije, al iscedi mi suzu... dal od smeha ili tuge, nisam siguran.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:16 08.12.2020

Re: Da nije Lubenice

Malo sam bio tu, malo tamo.


Jeste. Globetrotovao izmedju temerina, chelareva i pancheva... Peshke, a bogami i na bicikli.
:))))))

E jesi sisa free, skoro pa svetska... tipichno balkanska, ali sa globalnim potencijalom :))))))))))))

imash anegdote, ali ne znash te pesme :)))))) nisu ih pushtali "under your rock" :))))

A znao si da otmesh... onako, becarski!

Cirkus.
teslana teslana 07:29 08.12.2020

Re: Da nije Lubenice

imao neke anegdote sa njim al nije ovo mesto za tu priču.



Hajde, ispričaj nam, šta je bilo? Kupio ti Džej pljeskavicu, platio piće, il samo prišao i rekao da si nestvarno lep? Je li, brabonjku?
freehand freehand 08:56 08.12.2020

Re: Da nije Lubenice

izmedju temerina, chelareva i pancheva..

Tsane, kaži Čačak.
Unfuckable Unfuckable 02:49 12.12.2020

Re: epic

Sećam se, nažalost, mnogo pesama.


Perfektna minijatura druže, samo da dodam - ... i mnogo telefonskih brojeva, rođendana i, ponajgore - ljudi.
alselone alselone 07:16 12.12.2020

Re: epic

Perfektna minijatura druže, samo da dodam - ... i mnogo telefonskih brojeva, rođendana i, ponajgore - ljudi.


28-140, prvi broj telefona moje žene, tj. njene porodice, kada smo bili u osnovnoj. Promenjen više puta od tada, ali samo zbog ovog su mi drhtale ruke.

Ne ide ovo pod rubriku "nažalost" nego "verovali ili ne".
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:45 12.12.2020

Re: epic

ali samo zbog ovog su mi drhtale ruke

g.radicevic g.radicevic 20:39 07.12.2020

dobri duh...

kao okoreli, nepopravljivi roker, najgore vrste
nikad se nisam naroljao uz Stonse, Flojde, Peperse....
al jesam uz Tomu, Džeja i Harisa
zilion puta
Tri dobra duha, Toma, Džej i Haris.

počivaj u miru dobri moj i nek ti je laka zemlja





predatortz predatortz 20:43 07.12.2020

Re: dobri duh...

Tri dobra duha, Toma, Džej i Haris.


Gore ih i ja navedoh.
Kraljevi!
alselone alselone 20:54 07.12.2020

Re: dobri duh...

al jesam uz Tomu, Džeja i Harisa
zilion puta


Au zazubice mi pravite a i sam sebi. Nisam popio u kafani uz dobru muziku godinama.
Ali da je kafana i da je dobra muzika, nema toga više braćo i sestre.

Da znam gde ima Džej tribute večeras, sad bi seo u auto.

alselone alselone 20:56 07.12.2020

Re: dobri duh...

Gore ih i ja navedoh.
Kraljevi!

Tačno je to što si naveo. "Toma i Džej mogu da me bace u sevdah. Džinovića i Miroslava Ilića mogu da pevam." Slično je i kod mene.

Ima tu dobrih pesama u paraleli, nema šta, ali tek po koja od svakog od autora, i retko sa toliko snagkom kao Maradonine.
g.radicevic g.radicevic 21:20 07.12.2020

Re: dobri duh...

Tačno je to što si naveo. "Toma i Džej mogu da me bace u sevdah. Džinovića i Miroslava Ilića mogu da pevam." Slično je i kod mene.

nađi negde i poslušaj
Harisovu ''rano je za tugu'', uverićeš se da pripada uz Tomu i Džeja.

nisam ni ja neki poznavalac njihovog opusa, al' znam jedno 10-15 (ukupno)
dovoljno da me uvek upropaste

alselone alselone 21:24 07.12.2020

Re: dobri duh...

nađi negde i poslušaj
Harisovu ''rano je za tugu'', uverićeš se da pripada uz Tomu i Džeja.

Ovo se može rešiti samo na jedan način. Kada prođe ovo sranje sa ranim zatvaranjem kavana, da se organizuje DMT (deder majko tomovače) blogovska sesija. Restoran kod Beške može biti centar, jer vata NS i okolinu, BG i okolinu i ZR. Srbijanci da se snađu.
g.radicevic g.radicevic 21:45 07.12.2020

Re: dobri duh...

podržavam inicijativu
uzDunav negde, da mogu emocije da se o'lade prema potrebi
plus neophodni smeštajni kapaciteti za nedajbože situacije - ko zaboravi kako se zove i odakle je privremeno
magnus magnus 21:46 07.12.2020

Re: dobri duh...

Toma i Džej mogu da me bace u sevdah. Dinovića i Miroslava Ilića mogu da pevam." Slično je i kod mene.
Pazi Miroslavu je puno togo napisao Erić i to je ozbiljna sinergija poezije i zanata , a Đeju Tucakovićka ( sad će sere "suši stado) koja je napisala mnogo toga zanatski ozbiljno a da je i dobra poezija ... dobro dobro znam je da je Ćeda prašak naš največi haiku dramaturg sav mu opus ko haiku pjesma , al on se nije komercijaliziro , on je roker , mrzi komercijalu .. i u tom je Marina velika, našla je talentirano,čestito ciganče sa dušom, izvukla ga od šibicarenja i "kokošarenja" i stvorila autentičnu ljudinu od njega ,da mu pri tome ništa nije izvještačila. nasuprot tome su razni "sisači grantova" koji brinu zq "Rome " a troše novce da po čergama vataju kerove i djele djeci zajebancije...
predatortz predatortz 21:47 07.12.2020

Re: dobri duh...

podržavam inicijativu
uzDunav negde, da mogu emocije da se o'lade prema potrebi


Čarda pod ladom platana idealna, doduše leti.
nikvet pn nikvet pn 08:32 08.12.2020

Re: dobri duh...

alselone

Ovo se može rešiti samo na jedan način.


То уопште није хрђава идеја, напротив.
alselone alselone 09:08 08.12.2020

Re: dobri duh...

nikvet pn
alselone

Ovo se može rešiti samo na jedan način.


То уопште није хрђава идеја, напротив.


Ondak ćemo pisati jedan blog za dogovaranje kada prođe čuma.
zilikaka zilikaka 09:28 08.12.2020

Re: dobri duh...

nikvet pn
alselone

Ovo se može rešiti samo na jedan način.


То уопште није хрђава идеја, напротив.

Da rezimiramo:
-Među prisutnim blogerima postoji potreba za kafanoterapijom.
-Intenzitet potrebe je direktno srazmeran vremenu provedenom u izolaciji i dodatno pojačan smrću Džeja kao izrazitog predstavnika te vrste.
-Postoji načelna saglasnost da se po prekidu izolacije započne sa realizacijom projekta "kafanoterapija"
-Bloger Alselone se je pokazao najveći stepen inicijative, te se imenuje na funkciju rukovodioca projekta
-O tačnom mestu i datumu realizacije učesnici će se naknadno dogovoriti
-Odluke po prethodnom stavu će se doneti većinom glasova, na predlog rukovodioca projekta, s tim što rukovodilac projekta ima pravo samostalnog odlučivanja u slučaju da se glasanjem ne postigne dogovor
alselone alselone 09:30 08.12.2020

Re: dobri duh...

Da rezimiramo:
-Među prisutnim blogerima postoji potreba za kafanoterapijom.
-Intenzitet potrebe je direktno srazmeran vremenu provedenom u izolaciji i dodatno pojačan smrću Džeja kao izrazitog predstavnika te vrste.
-Postoji načelna saglasnost da se po prekidu izolacije započne sa realizacijom projekta "kafanoterapija"
-Bloger Alselone se je pokazao najveći stepen inicijative, te se imenuje na funkciju rukovodioca projekta
-O tačnom mestu i datumu realizacije učesnici će se naknadno dogovoriti
-Odluke po prethodnom stavu će se doneti većinom glasova, na predlog rukovodioca projekta, s tim što rukovodilac projekta ima pravo samostalnog odlučivanja u slučaju da se glasanjem ne postigne dogovor


tako je šefice.

Prepoznaj Hučija među blogerima kada se dogovara odlazak u kafanu


gvozden1 gvozden1 09:38 08.12.2020

Re: dobri duh...

Prepoznaj Hučija među blogerima kada se dogovara odlazak u kafanu

Iz prve ga prepoznao :)
zilikaka zilikaka 09:44 08.12.2020

Re: dobri duh...

gvozden1
Prepoznaj Hučija među blogerima kada se dogovara odlazak u kafanu

Iz prve ga prepoznao :)


Zna jadan šta bi ga snašlo. Zamisli, on na vrata a muzika udari bećarac.
predatortz predatortz 10:44 08.12.2020

Re: dobri duh...


Zna jadan šta bi ga snašlo. Zamisli, on na vrata a muzika udari bećarac



Ako ćemo tako, onda ću ja da poručim pola sata "Gare", plus neprevaziđeni bosančeroski hit:

dok sam maloj košuljicu skid'o
četr' puta međed me prekid'o
zilikaka zilikaka 11:15 08.12.2020

Re: dobri duh...

Ako ćemo tako, onda ću ja da poručim pola sata "Gare", plus neprevaziđeni bosančeroski hit:

dok sam maloj košuljicu skid'o
četr' puta međed me prekid'o

Čuj, to se podrazumeva.
U krajnjoj liniji, garant će se ispostaviti da je bar pola muzike vaše, nego se presvuklo.
zilikaka zilikaka 12:10 08.12.2020

Re: dobri duh...

dok sam maloj košuljicu skid'o
četr' puta međed me prekid'o

Ovo me baš zainteresovalo kako zvuči, nego izgleda nema u jevnosti. Tim pre očekujemo da nam predstaviš materiju.
predatortz predatortz 12:37 08.12.2020

Re: dobri duh...

zilikaka
dok sam maloj košuljicu skid'o
četr' puta međed me prekid'o

Ovo me baš zainteresovalo kako zvuči, nego izgleda nema u jevnosti. Tim pre očekujemo da nam predstaviš materiju.


Ako budete slušali moje izvedbe, poselo neće dugo trajati!

Da je Koštunica bio upoznat sa mojim vokalnim sposobnostima, garantujem da bi u preambulu, pre Kosova stavio da se meni strogo zabranjuje bilo kakav oblik muzičkog izražavanja.
zemljanin zemljanin 16:55 08.12.2020

Re: dobri duh...

dok sam maloj košuljicu skid'o
četr' puta međed me prekid'o

nije valjda ONAJ medjed
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 05:51 09.12.2020

Re: dobri duh...

Tucakovićka ( sad će sere "suši stado) koja je napisala mnogo toga zanatski ozbiljno a da je i dobra poezija


Tucakovicka je pisala pop tekstove osrednjeg kvaliteta. Kakva poezija!? Inace ako ima veze sa kulturom to je da je jedan od stubova Pink kulture.

talentirano,čestito ciganče sa dušom,


Kakav je tek ovo bullshit! Znaci postoje i necestita cigancad. Zameni ovo da 'nasla je talentovano cestito srpce sa dusom'. Balls, balls, balls!
bozanabg bozanabg 12:22 09.12.2020

Re: dobri duh...

alselone
nađi negde i poslušaj
Harisovu ''rano je za tugu'', uverićeš se da pripada uz Tomu i Džeja.

Ovo se može rešiti samo na jedan način. Kada prođe ovo sranje sa ranim zatvaranjem kavana, da se organizuje DMT (deder majko tomovače) blogovska sesija. Restoran kod Beške može biti centar, jer vata NS i okolinu, BG i okolinu i ZR. Srbijanci da se snađu.


Apelujem da se pozovemo i mi, desetogodisnji nemi posmatrači.
gvozden1 gvozden1 12:29 09.12.2020

Re: dobri duh...

bozanabg
alselone
nađi negde i poslušaj
Harisovu ''rano je za tugu'', uverićeš se da pripada uz Tomu i Džeja.

Ovo se može rešiti samo na jedan način. Kada prođe ovo sranje sa ranim zatvaranjem kavana, da se organizuje DMT (deder majko tomovače) blogovska sesija. Restoran kod Beške može biti centar, jer vata NS i okolinu, BG i okolinu i ZR. Srbijanci da se snađu.


Apelujem da se pozovemo i mi, desetogodisnji nemi posmatrači.


Na neviđeno, Božana voli bećarce :)
bozanabg bozanabg 12:38 09.12.2020

Re: dobri duh...

gvozden1
bozanabg
alselone
nađi negde i poslušaj
Harisovu ''rano je za tugu'', uverićeš se da pripada uz Tomu i Džeja.

Ovo se može rešiti samo na jedan način. Kada prođe ovo sranje sa ranim zatvaranjem kavana, da se organizuje DMT (deder majko tomovače) blogovska sesija. Restoran kod Beške može biti centar, jer vata NS i okolinu, BG i okolinu i ZR. Srbijanci da se snađu.


Apelujem da se pozovemo i mi, desetogodisnji nemi posmatrači.


Na neviđeno, Božana voli bećarce :)


Sve što je kafansko, nije mi strano

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana