Ljubav| Ljudska prava| Moj grad| Porodica

Miškica

natasa_tasic_10 RSS / 20.02.2023. u 23:20

 

 

Želim da vas upoznam sa Miškicom kroz ovu priču, devojčicom koja ima sedam godina. Miškica je zovu od milja, jer je nasmejana, sa očima kao u srne, zubićima niskama bisera i Miškica voli da uleće u zagrljaj.

Ima najnezniju dušu.To je dete koje je gorelo u požaru u Romskom naselju na Čukarici pre par godina, i imala je opekotine koje su prekrivale 90 posto njenoga tela. Jedva je preživela i kao takva, ostavljena sama, bila je u Tiršovoj godinu dana. Po odluci Centra za socijalni rad vraćena je u porodicu, koja je se prećutno odrekla, i po odluci Centra je oduzeta kasnije, kada su je pronašli u još gorem stanju od onoga u kom je ostavljena.

Trenutno je u Prihvatlištu u trči svima u zagrljaj. Danas je potrčala i meni i bila je i tužna i nasmejana. Nama su u priči rekli da joj je potrebna pažnja i nega i ja se nadam da će joj se otvoriti vrata da ode u porodicu koja će je voleti, jer je čekaju operacije i dalji oporavak, a tako je lepa, kao san.

Danas sam upoznala i Snežu, ona ima 10 godina i  kada se smeje liči mi na malog miša iz crtanog filma Pepeljuga, a ona je baš dobro dete. Nema nikoga na svetu i raduje se svima. 

Danas sam upoznala toliko dece koja su željna zagrljaja, dobre dece, širokih osmeha sa setom u očima.

Danas sam se setila dana kada sam svoje srce dovela do izdisaja jer sam na ulici plakala za malim Dzonijem koga nikada nismo videli više, a bio je korisnik centra.

Juče je gorelo još jedno naselje, neko se i radovao tome, a ja bih da mogu da im pokažem svima kako se smeje i raduje dete koje se podiglo poput Feniksa i obasjava ovo naše nebo.

 Biseri po svetu to ste svi vi.

 



Komentari (31)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 23:52 20.02.2023

Mače malo!

Meni je goreo znatno manji deo tela, desna ruka. Znam kakve je bolove trpela! Da je borac, pokazuje činjenica da je preživela tolike opekotine.
Želim joj svu sreću ovog sveta!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:05 21.02.2023

Re: Mače malo!

Samo neka se raduje jer joj je radost dosla od Boga. Jos uvek ne mogu da se povratim
Черевићан Черевићан 01:40 21.02.2023

acta loguuntur

oči kao u srne, zubići niske bisera , Miškica voli da uleće u zagrljaj

и у ова наша .....недорек времена
чудне сe судбине Ромима збивају,
емпатије слабо............ тек у трагу
само они знају....... како пребивају
zoja444 zoja444 03:37 21.02.2023

pitanja

u vezi pozara u ustanickoj. kako sam razumela, izgorelo je 15 baraka u kojima su bili romi. da li su oni zbrinuti? da li ce dobiti neku pomoc?
softelectronics_e softelectronics_e 07:27 21.02.2023

Uh!

Jebem ti život!
zoja444 zoja444 13:18 22.02.2023

knedla u grlu

jesam li ja monstrum sto bih sekla na komade ovog monstruma sto je tukao dvogodisnju pastorku do smrti i majku koja nista nije preduzela?
predatortz predatortz 14:35 22.02.2023

Re: knedla u grlu

zoja444
jesam li ja monstrum sto bih sekla na komade ovog monstruma sto je tukao dvogodisnju pastorku do smrti i majku koja nista nije preduzela?


jesi, jer te rukovodi sadistički nagon kao i njega.
ali, ovakve stvari navode čoveka na misao da je ukidanje smrtne kazne promašaj.
zoja444 zoja444 14:47 22.02.2023

Re: knedla u grlu

predatore, opet je zabrljao centar za socijalni rad. njih bi sve u zatvor i dozivotna zabrana obavljanja poziva. drugo dvoje dece su dali dedi a devojcicu nisu dozvolili. to sve neobrazovano i zaposleno preko veze.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 10:45 23.02.2023

Re: knedla u grlu

Ja sam za dozivozni zatvor. Smrtna kazna je brza,ovo nije.
zoja444 zoja444 11:42 23.02.2023

Re: knedla u grlu

ja sam za radikalnije mere. sterilizacija za oboje. kazne i za ljude sa strane koji su znali sta se desavalo. sad sam slusala neku gospodju neuropsihijatra koja spominje projektivnu identifikaciju kod ocuha u vezi decijeg placa. sta sve i strucnjaci lupetaju.
predatortz predatortz 13:33 23.02.2023

Re: knedla u grlu

zoja444
predatore, opet je zabrljao centar za socijalni rad. njih bi sve u zatvor i dozivotna zabrana obavljanja poziva. drugo dvoje dece su dali dedi a devojcicu nisu dozvolili. to sve neobrazovano i zaposleno preko veze.


Sve je to ok i slažem se sa tim da svi koji su pravili propuste u obavljanju svog posla treba da budu kažnjeni, ali seckanje čoveka nije ništa drugo nego sadistički nagon, jednak onom koji je njega rukovodio da bije dete od dve godine.

Razumem, kada pročitamo nešto o ovako strašnom zločinu većina kaže i ono što ne misli, pa i ti ovo sa seckanjem.
To je ljudski, na kraju krajeva.
Ali, onaj ko bi kao kaznu zaista želeo da sprovede "seckanje komad po komad" je opasniji sadista od ovog umobolnika.
Iskreno verujem da ti nisi ta.
zoja444 zoja444 14:03 23.02.2023

Re: knedla u grlu

jesi li ti realan? sad ja treba da se branim? nije losa masta a ni dusanov zakonik ili serijatsko pravo. kako je on prosao kroz sistem neprimetno? sutirao dete u stomak pa joj je pukla jetra. udarao joj glavu o zidove. dete pokusavalo da pobegne ostavljajuci krv iza sebe. 2 godine. a majka. svaka majka bi stala i podmetnula sebe da je tuku i ubiju a ne njeno dete.
predatortz predatortz 14:07 23.02.2023

Re: knedla u grlu

nije losa masta a ni dusanov zakonik ili serijatsko pravo.


Da, ali za srednji vek.

sutirao dete u stomak pa joj je pukla jetra. udarao joj glavu o zidove. dete pokusavalo da pobegne ostavljajuci krv iza sebe. 2 godine. a majka. svaka majka bi stala i podmetnula sebe da je tuku i ubiju a ne njeno dete.


Za najtežu kaznu, svakako.
Ali, primena zakona nas razlikuje od njega. A u zakonu "seckanje" kao sankcija ne postoji.
Rekoh, meni je žao što je ukinuta smrtna kazna streljanjem.

zoja444 zoja444 14:08 23.02.2023

Re: knedla u grlu

i da niko sa autorskom ne objavi blog o ovome. je.ali vas djubre po beogradu, partizani i cetnici, marko vidojkovic i basara. ovaj blog b92 je bruka.
predatortz predatortz 14:11 23.02.2023

Re: knedla u grlu

zoja444
i da niko sa autorskom ne objavi blog o ovome. je.ali vas djubre po beogradu, partizani i cetnici, marko vidojkovic i basara. ovaj blog b92 je bruka.


Mislim da preozbiljno doživljavaš ovo mesto.

Uzgred, kada čovek govori o nekoj kazni, mora da postavi sebi pitanje da li bi bio sposoban da je lično sprovede.
Ne bih imao problem sa savešću kada bih se našao u streljačkom stroju koji bi pucao u ovog monstruma.
Ali, seckanje komad po komad...
Šta bi me razlikovalo od njega, šta bi razlikovalo takvu zakonsku sankciju od onoga što rade psihopate?
zoja444 zoja444 14:15 23.02.2023

Re: knedla u grlu

batinjanje deteta od 2 god do smrti je gore nego srednji vek. treba svi da mu placamo grejanje, hranu, odecu, spavanje do kraja zivota? to je sve naopako. a majka optuzena samo za zanemarivanje? nije u pitanju nemenjanje pelena.
zoja444 zoja444 14:22 23.02.2023

Re: knedla u grlu

nije u pitanju uticaj bloga vec stavovi ljudi. izgleda sve neki bezkicmenjaci. daju ovde r.i.p. za svakojakve a ovo dete je umrlo u najgorim mukama. a sto se tice kaznjavanja, pogledaj drustvene mreze. moja ideja je bezazlena.
zoja444 zoja444 14:38 23.02.2023

Re: knedla u grlu

skoro jedina scena iz ratova koja mi je ostala u secanju je kada valjda neki paramilitarac pita decka od 15, 16 god, jesi li ikad jebao? decko odgovara: nisam a ovaj mu kaze i neces i puca mu u glavu. to je taj sadizam.
predatortz predatortz 18:47 23.02.2023

Re: knedla u grlu

zoja444
skoro jedina scena iz ratova koja mi je ostala u secanju je kada valjda neki paramilitarac pita decka od 15, 16 god, jesi li ikad jebao? decko odgovara: nisam a ovaj mu kaze i neces i puca mu u glavu. to je taj sadizam.


Da, to su oni degenerici, Škorpioni. Psi rata... Ti bi sutra i našu decu ubijali, ako im se za to plati.
vcucko vcucko 22:58 23.02.2023

Re: knedla u grlu

predatortz

Ne bih imao problem sa savešću kada bih se našao u streljačkom stroju koji bi pucao u ovog monstruma.

Ne bih imao problem ni sa metkom u potiljak. Ono, jesu l' to ti? Oboje. Ima presuda? Po nogama da kleknu i bam.

Nikad ne bih pucao u krznenu živuljku. Pre bih okrenuo cevku na one što pucaju na njih. Da, možda bih pri tome imao neki problem sa sobom. U opisanom slučaju ovo dvoje, baš nikakav. To je isto kao da baciš kesu sa đubretom u kontejner.

Ako neće dete neka ga ostave ispred sirotišta, jebo im pas mater svinjsku.
zoja444 zoja444 23:32 23.02.2023

Re: knedla u grlu

danas sam procitala komentare da je to sve zbog zenskih prava (?!) i da ne treba uznemiravati porodicu pisanjem o zlocinu (?!). ne mogu da verujem. kakvo smo mi zatucano drustvo. i indiferentno. gde su roditelji da pokazu sta je ljubav. ni oni sami ne znaju. katastrofa.
bene_geserit bene_geserit 06:00 24.02.2023

Re: knedla u grlu

danas sam procitala komentare da je to sve zbog zenskih prava

Pa oko ovog što je ubio dete od dve godine, ja se svakako zalažem za smrtnu kaznu, ne treba razmišljati o mučenju to je spuštanje društva na njegov nivo, nego to tretirati kao što i jeste, đubre što reče vučko, metak u potiljak i ćao.

Ali sad druge strane kod nas u USA prošle godine preko 12.000 abortusa u trećem trimestru (od ukupno 1.5M, manje od 1%).
Razlika izmeću tog ubijenog deteta i ovih ubijenih beba je te dve godine i što ovo drugo nije zakonski kažnjivo i smatra se "ženskim pravom".
Ja slabo vidim razliku između abortusa u 7.,8.,9. mesecu trudnoće, sa sve naknadnim ubijanjem neuspelo abortirane bebe ako nešto omane u procesu (pri čemu u to vreme trudnoće beba ima velike šanse da preživi prevremeni porođaj, zavisi naravno od nedelje do nedelje kolike su joj šanse) i ubistva deteta.
Pri tome sam ja ZA abortus do nekog 3. ili 4. meseca, mahom iz praktičnih razloga.
Ali se pitam šta li će o tome da misle neki ljudi koji će da žive na ovoj planeti za 1000 godina, verovatno isto što mi danas mislimo od tome što su Spartanci ubijali nesavršene bebe ili o lapotu (pod pretpostavkom da se i jedno i drugo stvarno događalo).
predatortz predatortz 10:57 24.02.2023

Re: knedla u grlu

Razlika izmeću tog ubijenog deteta i ovih ubijenih beba je te dve godine i što ovo drugo nije zakonski kažnjivo i smatra se "ženskim pravom".


To "žensko pravo" je sporno po više osnova. Od toga kada plod postaje živo biće, a nauka nam daje sve više dokaza o svesti fetusa, preko činjenice da žena odlučuje da li će ubiti (za mene je to ubistvo u poznijim mesecima trudnoće) plod, a da se pravo biološkog oca i ne razmatra.
Ta logika "moje telo, moje pravo", opet po meni, je logika primitivki.

Ne govorim o slučajevima kada je kiretaža nužna zbog medicinskih razloga, ili kada je trudnoća posledica silovanja, incesta i sličnih opravdanih razloga za prekid.

Govorim o tome kada do trudnoće dođe posle voljnog odnosa dve osobe, od kojijh ni jedna nije nesvesna svojih postupaka i mogućih posledica.

U takvom slučaju bih uveo da muškarac ima zakonsko pravo da da svoj stav o prekidu trudnoće i da se taj stav vrednuje koliko i ženin.

jer, telo jeste njeno, ali je u njemu i nešto što je njegovo i što on možda žarko želi. Pa, neka se gospoja, u tim slučajevima, kada rodi odrekne roditeljskih prava u korist biološkog oca ako baš toliko ne želi dete.



zoja444 zoja444 20:35 24.02.2023

Re: knedla u grlu

po ovoj kvalifikaciji majka moze biti osudjena na max 3 god. ona je, po meni, saucesnik u ubistvu! samo je stajala i gledala. srecom da nisam neka vlast i sto nemam ikakvu moc. prvo bih tuzioca na proveru strucnosti i znanja.
alselone alselone 06:56 25.02.2023

Je l ovde trolujemo sledeće

?

shmoo shmoo 07:15 25.02.2023

Re: Je l ovde trolujemo sledeće

alselone
?




Боље код Бобића чим он буде окачио нови блог.

Или код Филипа Младеновића.

Код њих си увек у теми па онда то и није трол.





bene_geserit bene_geserit 07:16 25.02.2023

Re: Je l ovde trolujemo sledeće

Bolje ne ovde, i ovaj blog će da se zatvori za dva dana za komentarisanje, bolje da ne počinjemo.
alselone alselone 07:22 25.02.2023

Re: Je l ovde trolujemo sledeće

Код њих си увек у теми па онда то и није трол.

Super je slika! )))

Tebi bi definitivno trebalo vratiti autorsku, i ne zezam se.
alselone alselone 07:23 25.02.2023

Re: Je l ovde trolujemo sledeće

Bolje ne ovde, i ovaj blog će da se zatvori za dva dana za komentarisanje, bolje da ne počinjemo.

U pravu si. Hoću da vam pričam kada sam bio u Južnoj Americi ali stvarno, i u to toliko malom gradu da službenica na aerodromu nije čula za njega a leteo sam tamo. Lago Agrio se zove. Ili Nueva Loja po novom. Grad je osnovan kao base camp za Texaco.
alselone alselone 07:39 25.02.2023

Re: Je l ovde trolujemo sledeće

Zapadna civilizacija implodira.

alselone alselone 11:36 25.02.2023

Niko ništa da napiše kad je meni dosadno

Ajmo trigeri:

- Propade Rusija!
- Propade Amerika!
- Gde su granice Šumadije?
- Momci iz Brazila?
- Včć pdr!
- Ko voli EKV?
- Srebrenica, Vukovar, Blajburg!
- Ko kaže da nema sira?
- Tasa piše blogove dok ne zatvori predhodne?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana