Ekonomija| Politika

Ko će prije..

Drago Kovacevic RSS / 13.04.2010. u 09:47

Jučer je objavljena vest da je vlada Kosova potpisala ugovor sa američko - turskim knzorciem Behtel - Enke o izgradnji auto puta od Vrbnice do Merdara u dužini od 180 kilometara. Vrednost ugovora je 700 miliona evra a rok za izgradnju tri godine.

Auto - put od Vrbnice do Meradara proteže se duž Kosova, od albanske granice pa do granice sa Srbijom, ili kako se ovde kaže, do administrativne linije.

Kad sam pročitao ovu vest nametnula su mi se dva osnovna utiska. Prvi je da će tako ozbiljne firme kao što su Behtel i Enke radove sigurno izvesti kvalitetno i u roku.

Drugi je, a nemoguće je zaobići tu asocijaciju ovih dana, kako se mrljavi u Srbiji vezano za koridor deset. Kako eksperti poput Mrkonjića i Velje, kako neki nacionalni saveti za infrastrukturu, kako stranke koje participiraju u vladi, prilaze tome problem. Najpre, u roku od godine dana osnuju tri preduzeća za izgradnju koridora. Potom se takmiče koja će od njih presecati vrpcu kad se završi koji kilometar puta. Onda propadaju tenderi jer je navodno zatajila pisarnica vlade. Potom otkrivamo da direktor javnog, državnog preduzeća za puteve ima deonice u privatnom preduzeću kome uredno daje poslove i smatra nepristojnim svaki prigovor da je u sukobu interesa. Stranka koja ga je postavila na direktorsko mesto odbija  mogućnost da ga smeni.Nema izvedbenih projekata, krade se i kraducka na sve strane i pričaju priče za malu decu.Novac međunarodnih kreditora odobren za izgradnju ne može se trošiti jer naši graditelji ne poštuju procedure i standarde koji su predviđeni.

Ovo na Kosovu izgleda tako jednostavno. Možda prodrma i naše "neimare". Jer prebilizu je Kosovo i napredovanje izgradnje tamo može bolno suočavati naše "neimare", savete, ministre i njihove firme sa tragičnom nefikasnošću i nesoposobnošću.

 

Atačmenti



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jinks jinks 10:09 13.04.2010

Možda

Kad sam pročitao ovu vest nametnula su mi se dva osnovna utiska.

bi utisak mogao da bude i to što se autoput gradi upravo prema nama (što je totalno logično, ali opet ... kako god da se okrene izgleda da će gro koridora prema tamo ići preko nas).
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:02 13.04.2010

Re: Možda

jinks
Kad sam pročitao ovu vest nametnula su mi se dva osnovna utiska.

bi utisak mogao da bude i to što se autoput gradi upravo prema nama (što je totalno logično, ali opet ... kako god da se okrene izgleda da će gro koridora prema tamo ići preko nas).

Takav nam položaj...Ali imam osećaj da će proteći mnogo vode da se izgradi nastavak od Merdara do skretanja za Prokuplje..
loader loader 10:10 13.04.2010

Mašnice za asfaltne lutke

... tako ozbiljne firme kao što su Behtel i Enke ...

Tegobna je činjenica da tako ozbiljne firme nisu stigle i u Srbiju. To govori prilično. Možda i sve.

A vrpce... Sečenje vrpci predstavlja onaj lirsko-dodolski deo infrastrukturnih zahvata. Mogli bi da se dogovore da se sa vrpcama slikaju na svakih 5 metara puta, i da od njih prave crvene mašnice, pa da ih zadenu za uvo i da igraju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:18 13.04.2010

Re: Mašnice za asfaltne lutke

Tegobna je činjenica da tako ozbiljne firme nisu stigle i u Srbiju. To govori prilično. Možda i sve.

oskar-z-wild oskar-z-wild 17:07 13.04.2010

Re: Mašnice za asfaltne lutke

Jexo vas ozbiljni Bechtel. Da li znate ko je Bechtel?

[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Bechtel#cite_note-12]
Iraq[/url]

On April 17, 2003, following the 2003 U.S. invasion of Iraq, USAID awarded a $680 million reconstruction contract to Bechtel.[12] It is alleged that some of the construction projects managed by Bechtel were either poorly implemented, failing within months of their installation, or designed in such a way that Iraqi engineers did not have the knowledge or components to fix Bechtel's proprietary technology.[13]

On May 5, 2003, The New Yorker ran an article revealing that the bin Laden family had passively invested several million dollars in The Fremont Group, a private equity fund owned by the Bechtel family.



Za novinare istraživače: ukucajte Bechtel, corruption i guglujte.
sentinel26 sentinel26 10:20 13.04.2010

Neću priznati Autoput Vrbnica - Merdare

Velja i Mrka su unikati, niko nema takve stručnjake i ne može da gradi autoputeve kao oni.

Daj malo dopune, ako možeš?

Način izbora izvodjača radova - tender ili ruka ruci ?

Cijena - 180 Km od Vrbnice do Merdara ne bi moglo da bude jeftinije od 180 Km autoputa u Vojvodini..
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:31 13.04.2010

Iskustvo sa Kosova

Pre nedelju dana sam prošao: rade kao ludi. Od Kačanika do Prištine, pa dalje prema Uroševcu do Lipljana. Takodje kod Suve Reke. Ima da ga završe za čas. Isto kao što su braća Hrvati završili svoj do Splita. I to po kakvim vrletima. Samo mi pravimo 20 kilometara godišnje, sa pet otvaranja i kasnijim zatvaranjima da se popravi ošljarenje
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:19 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Pre nedelju dana sam prošao: rade kao ludi. Od Kačanika do Prištine, pa dalje prema Uroševcu do Lipljana. Takodje kod Suve Reke. Ima da ga završe za čas


Dzaba njima sve to kad ih ne podrzavaju Jamajka i Katar i kad njihova privreda nema kapacitet da ulaze u perspektivnu Hercegovinu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:06 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Dzaba njima sve to kad ih ne podrzavaju Jamajka i Katar i kad njihova privreda nema kapacitet da ulaze u perspektivnu Hercegovinu.

A tek Kolumbija...
inagadadavida inagadadavida 13:25 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Milutin Milošević
Pre nedelju dana sam prošao: rade kao ludi. Od Kačanika do Prištine, pa dalje prema Uroševcu do Lipljana. Takodje kod Suve Reke. Ima da ga završe za čas. Isto kao što su braća Hrvati završili svoj do Splita. I to po kakvim vrletima. Samo mi pravimo 20 kilometara godišnje, sa pet otvaranja i kasnijim zatvaranjima da se popravi ošljarenje


Nesto mislim...mozda ne bi bilo lose da ih zamolimo da , kada dodju do granice ( administrativne ili prave , kako ko voli )...nastave dalje , bar do Bgda??...Naravno, da im se cusne neka kinta...

Pa nasi smo , majku mu
Ribozom Ribozom 16:45 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Milutin Milošević
Pre nedelju dana sam prošao: rade kao ludi. Od Kačanika do Prištine, pa dalje prema Uroševcu do Lipljana. Takodje kod Suve Reke. Ima da ga završe za čas. Isto kao što su braća Hrvati završili svoj do Splita. I to po kakvim vrletima. Samo mi pravimo 20 kilometara godišnje, sa pet otvaranja i kasnijim zatvaranjima da se popravi ošljarenje


Ovakvu rutu mogu da izmisle samo izvidjaci
Izvini, ali gde si ti tacno video auto put?
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:56 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Ovakvu rutu mogu da izmisle samo izvidjaci
Izvini, ali gde si ti tacno video auto put?

Izvini, ali nisam rekao da prave auto put. Rade put Mitrovica - Priština, a radovi počinju od Kačanika i neprestani su sve do Prištine, pa i dalje prema Uroševcu do Lipljana. Upazak u prištinu je u dve trake, kao i put do Lipljana.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:26 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Izvini, ali nisam rekao da prave auto put. Rade put Mitrovica - Priština, a radovi počinju od Kačanika i neprestani su sve do Prištine, pa i dalje prema Uroševcu do Lipljana.

mislim da on/ona ima primedbe na "pa i dalje", jer je uroševac izmedju kačanika i prištine. osim toga, ako prave put mitrovica-priština, zašto početi radove od kačanika?

meni se čini da je tu kačanik uleteo slučajno i da si hteo reći mitrovica. onda ono "pa i dalje prema uroševcu" ima smisla.
Ribozom Ribozom 20:08 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Moguce da je mislio na Vucitrn
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:15 13.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

može i tako. uklapa se odlično.
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:24 14.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

Otkud mi Kačanik

Svakako, mislio sam na Vuštri. Izvinjavam se na zabuni. Brzi prsti
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:36 14.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

eto, rešismo i to, a marović kaže da se ništa ne može rešiti na blogu. samo izmišlja.
Ivan Marović Ivan Marović 00:54 14.04.2010

Re: Iskustvo sa Kosova

marco_de.manccini
eto, rešismo i to, a marović kaže da se ništa ne može rešiti na blogu. samo izmišlja.

Aj stend korekted, it voz džast maj imadžinejšn.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:46 13.04.2010

Koga ubiti?

Jedna od mnogih stvari koje ne razumem su putevi u Srbiji.
Zaista su sve gori. A imamo stalno crvene trake i makaze.
Neodoljiva asocijacija sa puta Kg-Batočina od pre neki dan: Kalamiti Džejn po n-ti put među Srbima.
Ne mogu da shvatim da smo toliko loši, da ne mogu pare da se koncentrišu na dva tri važna putna prioriteta i da se to efikasno realizuje, da ne umemo da napravimo kršteni tender, da nećemo da napravimo kršteni tender, da nam je asvalt po kvalitetu lošiji nego u Hrvatskoj ili BiH (kako pređeš granicu počne truckanje i kolotrazi). Da li je moguće da je kriminal pustio žile u sve partijske pore (i opozicione i pozicione) i sva javna, državna i slična preduzeća? I da niko živ ne gleda opšti, državni interes nego samo lični, grupni ili partijski.
I najgore što ne znam ko je kriv. U koga da pucam?

dragannalovic dragannalovic 12:52 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

Da li je moguće da je kriminal pustio žile u sve partijske pore (i opozicione i pozicione) i sva javna, državna i slična preduzeća? I da niko živ ne gleda opšti, državni interes nego samo lični, grupni ili partijski.
I najgore što ne znam ko je kriv. U koga da pucam?


Stanje je ovakvo, nama su putevi potrebni samo radi glasačkog tela, pošto onima koji odlučuju o svemu nisu potrebni( mislim imaju ljudi svoje jahtice i aviončiće)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:09 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

A imamo stalno crvene trake i makaze.

Glavno pitanje bi morao biti NIP...
Na šta su potrošene pare od Mobtela...Đilas i Dinkić, čini mi se da su upravljali tim ministarstvom..Žuljeve imaju od makaza, a nigde puteva i nigde milijarde dolara...
Ivan Marović Ivan Marović 13:28 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

Drago Kovacevic
Na šta su potrošene pare od Mobtela...

Na blogovanje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:35 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

Na blogovanje.

I ja mislim..
Ivan Marović Ivan Marović 13:37 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

Drago Kovacevic

I ja mislim..

I bloguješ
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:51 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

Ivan Marović
Drago Kovacevic

I ja mislim..

I bloguješ

Eto..blogujem i trošim pare iz NIP-a...Ka i ti..
Ivan Marović Ivan Marović 13:56 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

Drago Kovacevic
Eto..blogujem i trošim pare iz NIP-a...Ka i ti..

Ne. Ja trošim pare od bailouta, ipak živimo u različitim državama
Bili Piton Bili Piton 14:15 13.04.2010

Re: Koga ubiti?

dragannalovic
nama su putevi potrebni samo radi glasačkog tela, pošto onima koji odlučuju o svemu nisu potrebni( mislim imaju ljudi svoje jahtice i aviončiće)


How painfully true...
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:48 13.04.2010

Još samo jednom

da čujem koridor 10 povraćaću.

Daj malo dopune, ako možeš?

Način izbora izvodjača radova - tender ili ruka ruci ?


A zar je zaista važno? Kako god da je ljudi će imati put. A naše društvo gradi onaj jad do NS koliko, 10 ili 30 godina... To manje, više govori sve.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:11 13.04.2010

možda

Možda prodrma i naše "neimare".

al bojim se da neće,
iz jednog jedinog razloga - oni prosto ni ne nameravaju. a zašto? e to je već mnogo ozbiljno pitanje. odgovor lebdi u vazduhu, no ga niko izgovorit neće
Atomski mrav Atomski mrav 12:25 13.04.2010

Re: možda

odgovor lebdi u vazduhu, no ga niko izgovorit neće

Čak ni ti?
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:28 13.04.2010

Re: možda

Atomski mrav
odgovor lebdi u vazduhu, no ga niko izgovorit neće

Čak ni ti?

pa ja nekad kao pokušavam, ali priznajem - nisam dovoljno eksplicitna. možda kad porastem pa postanem hrabra
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:04 13.04.2010

Re: možda

al bojim se da neće,

Bojim se se i ja da neće...
Sistem je u pitanju, a ne "neimari"..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:11 13.04.2010

Re: možda

pa ja nekad kao pokušavam, ali priznajem - nisam dovoljno eksplicitna. možda kad porastem pa postanem hrabra

Hajde Ana..kaži bar onako pažljivo...
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:26 13.04.2010

Re: možda

Drago Kovacevic

Hajde Ana..kaži bar onako pažljivo...

pa je sve pažljivo, pažljivo i onda ispadne da ništa nisam rekla...

ima ovde valjda neko jači, stariji, neko ozbiljniji od mene... što sve ja majku mu

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:30 13.04.2010

Re: možda

ana_radmilovic
Drago Kovacevic

Hajde Ana..kaži bar onako pažljivo...

pa je sve pažljivo, pažljivo i onda ispadne da ništa nisam rekla...

ima ovde valjda neko jači, stariji, neko ozbiljniji od mene... što sve ja majku mu


Pa evo..ja sam stariji i rekoh šta znam... Da znam više kazao bih...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:48 13.04.2010

Re: možda

Drago Kovacevic
al bojim se da neće, Bojim se se i ja da neće...Sistem je u pitanju, a ne "neimari"..

Da pucam u sistem? Da ubijem sistem?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:37 13.04.2010

Re: možda

KRALJMAJMUNA
Drago Kovacevic
al bojim se da neće, Bojim se se i ja da neće...Sistem je u pitanju, a ne "neimari"..

Da pucam u sistem? Da ubijem sistem?

Ne...taman posla...ko je to pominjao..
Sistem treba menjati..
Ivan Marović Ivan Marović 15:43 13.04.2010

Re: možda

Drago Kovacevic
Sistem treba menjati...

... blogovanjem
Sepulturero Sepulturero 15:47 13.04.2010

Re: možda

Знам да сви мрзе теорије завере али зар није логично да се ти, које нико неће да именује, труде да Србија заувек остане ћорсокак. Ако преко нас не пролазе важни путеви и коридори онда више никоме не представљамо сметњу.
Када се онај мост преко Дунава између Румуније и Бугарске изгради (коридор 7?) овај наш коридор не представља много. Можда ћемо у будућности бити захвални Албанцима што ће, силом прилика, и даље да путују преко нас.
Додуше, то може да буде батина са два краја. Аутопут од Мердара до Београда звучи доста злоћудно.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:54 13.04.2010

Re: možda

Додуше, то може да буде батина са два краја. Аутопут од Мердара до Београда звучи доста злоћудно.

Ha, možeš ga zvati auto - put Beograd - Tirana...ili Beograd - Drač...
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:22 13.04.2010

Re: možda

Sepulturero
Аутопут од Мердара до Београда звучи доста злоћудно.

a zašto?
zašto zvuči zloćudno?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:23 13.04.2010

Re: možda

Drago Kovacevic

KRALJMAJMUNA

Drago Kovacevical bojim se da neće, Bojim se se i ja da neće...Sistem je u pitanju, a ne "neimari"..Da pucam u sistem? Da ubijem sistem?Ne...taman posla...ko je to pominjao..Sistem treba menjati..


Ti i ja ćemo da ga promenimo malo sutra. Ovo što piskaramo ne čita skoro niko a i oni što ga čitaju se slatko nasmeju.
corn mouth corn mouth 01:13 14.04.2010

Re: možda

Ana R
a zašto?
zašto zvuči zloćudno?

cuti
daleko bilo
da se naseljavaju duz celog puta
malo li je sto su nam oteli kosovo
ti bi jos?
Ivan Marović Ivan Marović 01:15 14.04.2010

Re: možda

corn mouth
daleko bilo
da se naseljavaju duz celog puta

Ne brini, ne mogu da se naseljavaju. Kao stranim državljanima, trebala bi im boravišna dozvola.
corn mouth corn mouth 01:23 14.04.2010

Re: možda

Kao stranim državljanima, trebala bi im boravišna dozvola.

zar kosovo nije srbija?
Ivan Marović Ivan Marović 01:33 14.04.2010

Re: možda

corn mouth
zar kosovo nije srbija?

Ili beše obrnuto? Uvek brkam ta dva...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:32 13.04.2010

Evo, Dulić zna...

"Jučerašnji dan je veoma važan za sve nas zbog toga što smo dokazali da srpska putarska preduzeća, kada se udruže, mogu da budu konkurentna u odnosu na strana preduzeća i da pobede na međunarodnim tenderima", rekao je Dulić.

Svaka mu je ka u knjaza...
sentinel26 sentinel26 13:43 13.04.2010

Re: Evo, Dulić zna...

Drago Kovacevic
"Jučerašnji dan je veoma važan za sve nas zbog toga što smo dokazali da srpska putarska preduzeća, kada se udruže, mogu da budu konkurentna u odnosu na strana preduzeća i da pobede na međunarodnim tenderima", rekao je Dulić.

Svaka mu je ka u knjaza...

Ne, ne !
To su vijesti iznenada izronile iz tunjela..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:50 13.04.2010

Re: Evo, Dulić zna...

To su vijesti iznenada izronile iz tunjela..

Ja...liče na kontrolu štete...
b92fmember b92fmember 14:01 13.04.2010

sukob interesa ili sukob pameti ?


Potom otkrivamo da direktor javnog, državnog preduzeća za puteve ima deonice u privatnom preduzeću kome uredno daje poslove i smatra nepristojnim svaki prigovor da je u sukobu interesa.



Direktor „Puteva Srbije” Zoran Drobnjak priznao je juče da je vlasnik 170 akcija u Preduzeću za puteve „Beograd” i time potvrdio pisanje „Blica” da se nalazi u sukobu interesa, budući da je na čelu preduzeća koje je PZP-u „Beograd” obezbedilo više unosnih poslova gradnje i restrukturiranja putne mreže u Srbiji.


podatak sa crhov.rs: DROBNJAK ZORAN 179 0.0014%

podatak sa belex.rs
: akcijama PZPB nije trgovano vise od decembra 2007, otprilike od kada je zoran drobnjak postao direktor puteva.

E sad pravno gledano zaista ne znam da po zakonu posedovanje ovih 179 akcija predstavlja sukob interesa ali tvrditi da je posedovanje 0.0014% nekog preduzeca sukob interesa je po meni ili sukob s zdravim razumom ili spinovanje iz nekog drugor razloga.

Ukupna trazna za akcijama PZP BEOGRAD je vec vise od 2 godine 0 (NULA) tako da je cak i zeleo da ih proda od kraja 2007 godine pa na ovamo te akcije ne zeli niko ni da kupi.


Sta cemo da radimo kada se privatizuje telekom i kad neko od direktora javnih preduzeca postane vlasnik par akcija privatne firme 'telekom'? da li to znaci da javna preduzeca u tom slucaju nece moci da koriste usluge telekoma zbog sukoba interesa?

Da li je sukob interesa kad javna preduzeca koriste usluge privatno preduzeca 'NIS' ako neko u upravi tog istog javnog preduzeca poseduje famoznih 5 akcija ?
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:12 13.04.2010

Idila jedna

Potom otkrivamo da direktor javnog, državnog preduzeća za puteve ima deonice u privatnom preduzeću kome uredno daje poslove i smatra nepristojnim svaki prigovor da je u sukobu interesa.


Pa ono jest, nepristojno je, Nije u pitanju nikakav sukob interesa nego jedan sklad, ma harmonija interesa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:18 13.04.2010

Pogled iz tunela!

Srbija je sposobna za auto-strade, a ne za auto-puteve!
A što se onih gore, iznad tunela, tiče, oni su išli stazama tranzicije
dok nisu pronašli put u visoko društvo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:43 13.04.2010

Evo ga..Ovaj o metrou..

"Iako još nismo ni krenuli sa gradnjom, već smo se suočili sa nepoverenjem, nevericom i brojnim otporima", rekao je Đilas i dodao da "u ovu priču mnogi ne veruju, ali ja tvrdim da će Beograd imati metro".

Najgore što se može dogoditi je da Đilas gradi metro. Umesto da se novac namenjen metrou potroši na infrastrukturu po unutrašnjosti Srbije, da ljudi tamo mogu normalno živeti, imati internet, imati put, vodovod, telefonski priključak, on navalio na metro. Pa koliko on misli da će Beograd imati stanovnika..pet miliona, šest...
Oslobodi bože..
Atomski mrav Atomski mrav 16:19 13.04.2010

Re: Evo ga..Ovaj o metrou..

Beogradu treba metro, ali problem je što je do sada taj metro trebalo već da bude izgrađen - makar delimično da se rasterete glavne saobraćajnice. Ovako, Beograd ostaje metropola - ima metro do pola.

No, kao i sa (auto)putevima i brzim prugama, novci koji bi trebalo da su namenjeni takvim projektima završe negde drugo (verovatno po džepovima određenih persona koje-se-ne-smeju-imenovati), tako da sada niti Beograd ima metro, niti Srbija ima izgrađen koridor 10, niti neku normalnu prugu ili bar nešto pametno i korisno od infrastrukture...

P.S. Bar da je do pola (mislim onaj metro)...
G.Cross G.Cross 21:21 13.04.2010

Bechtel - Rumusko iskustvo

Kad sam pročitao ovu vest nametnula su mi se dva osnovna utiska. Prvi je da će tako ozbiljne firme kao što su Behtel i Enke radove sigurno izvesti kvalitetno i u roku.


In 2004, a contract was awarded to Bechtel in Romania for building the A3 freeway. The contract came under criticism from the European Union because it was awarded through negotiation, not competitive bid. In 2005, the new Romanian government held up the project to renegotiate the contract but construction is now underway. Today, after 5 years, Transilvanian Highway is still under construction, 42 km of road finished and 1 billion Euro paid from Romania to Bechtel USA.
SOURCE - Wikipedia
buduci da i sam zivim u Rumuniji , potvrdjujem da je ovo sto novine pisu

Behtel je onoliko dobar koliko su dobre vlade sa kojima radi...

Ukucajte na GOOGLE "Bechtel FCPA" (Foreign Corrupt Practices Act) for more...

Gosn Drago, hm,hm,hm





Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:00 14.04.2010

Re: Bechtel - Rumusko iskustvo

Behtel je onoliko dobar koliko su dobre vlade sa kojima radi...

Kakav god da je, ne može biti gori od ove domaće ajdučije...I ne radi 5 kilometara sto godina...
dragannalovic dragannalovic 10:13 14.04.2010

Re: Bechtel - Rumusko iskustvo

[q
Behtel je onoliko dobar koliko su dobre vlade sa kojima radi...

Kakav god da je, ne može biti gori od ove domaće ajdučije...I ne radi 5 kilometara sto godina...


Ministar Dulić je izjavio kako je za ovako katastrofalne rezultate kriva prethodna vlada, kao još uvek nisu postigli radnu temperaturu.
Po toj analogiji će verovatno i gdin Djilas optužiti prethodnu gradsku vlast za seču platana, tako da je vrlo teško zamisliti jednu ozbiljnu firmu poput Behtela kako uz pomoć policije seče platane po Srbiji a kamoli da nešto gradi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana