Budućnost| Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Politika

Svaka simetrija je potpuno neverovatna

maksa83 RSS / 20.02.2024. u 15:52

Prolog
 
Artur Libert je bio nemački neokantovski filozof rođen kao Artur Levi u Berlinu 1878. godine. Kada su nacionalsocijalisti došli na vlast 1933. godine pobegao je u Beograd gde je predavao filozofiju na univerzitetu u Beogradu. Bio je lepo dočekan, tu je radio i živeo. Njegovom sinu je ovde bilo toliko lepo da je naučio srpski, prešao u Pravoslavlje i čak i ime promenio iz Wofgang.u Vuk. Univerzitet je molio da dobije državljanstvo ali je policija ipak bila za to da se protera. Proteran je 1939. godine. Sin Vuk je bio bolestan kada se to desilo pa je zemlju napustio na nosilima. 


Epilog:

Mi, građani Srbije, zahtevamo ukidanje rešenja kojima se iz Srbije proteruje državljanka Rusije Elena Koposova.

Književna prevoditeljka Elena Koposova se sa svojim mužem Jevgenijen Muškinom i dvojicom sinova, Đorđem (6) i Mihailom (14) nastanila u Sopotu od 2019. godine. Najveći deo porodične ušteđevine uložili su u kupovinu i izgradnju porodične kuće, deo koje treba da postane hotel.
 
Porodica je naučila srpski jezik, izuzetno dobro se integrisala u lokalnu zajednicu, poštovana je i ima jako dobar ugled kod svih svojih komšija. Deca pohađaju obrazovne ustanove u kraju, uživaju u srećnom detinjstvu sa svojim drugarima i učiteljima i ne vide svoju budućnost van Srbije.
 
Dana 2. februara 2024, Elena je iznenada primila dva rešenja MUP-a, kojima joj se ukida boravak i nalaže joj se da napusti Srbiju u roku od 30 dana. Jedino obrazloženje dotičnih rešenja je da Elena navodno predstavlja „neprihvatljiv rizik“ po bezbednost Srbije.
 
Kako u rešenjima uopšte nije objašnjena priroda navodnog „neprihvatljivog rizika“, jedino objašnjenje je da se taj „rizik“ sastoji u tome da je Elena 5. marta 2022. godine potpisala javno obraćanje članova ruske dijaspore kojim se osuđuje ruska vojna operacija protiv Ukrajine.

Bez obzira na različite stavove koji postoje u srpskom društvu u pogledu dešavanja u Ukrajini, JEDNOKRATNO javno izražavanje mišljenja o određenim svetskim dešavanjima NE MOŽE da ugrožava bezbednost Srbije. U svakom slučaju, proterivanje majke dvoje dece, koja nije prekršila nijedan zakon Srbije i odlično se uklopila u srpsko društvo jeste previše drastična i prekomerna reakcija na bezazlen čin potpisivanja jednog obraćanja. Rešenje koje nalaže takvo proterivanje može se jedino smatrati kao skandalozno i sramotno.
 
Mi, građani Srbije, smatramo da naša zemlja mora da bude otvorena za sve poštene ljude, koji poštuju naše zakone i običaje, bez obzira na njihova politička ubeđenja.
 
Elena i njena porodica su dobrodošli u Srbiju. Tu je njihov novi dom i tu treba da ostanu.
 
Oštro osuđujemo pokušaj proterivanja Elene Koposove kao nezakonit, prekomeran i nepravičan, zahtevamo da se dotična rešenja smesta ukinu, te da se Eleni potvrdi njeno pravo na boravak u Srbiji.
 
Peticiju možete potpisati ovde. - Peticija protiv proterivanja Elene Koposove

 


Komentari (760)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 20:25 25.02.2024

Re: Trol plačipičić u totalnom meltdownu…

benedykt
predatortz
Nego pusti ti mene, ne reče mi ono za zeta kad već o ćeri pričamo i da li se ona seli u Moskvu,


Ne razumem zašto ovo radiš?


Ništa ja ne radim, sve samom sebi radi a kada nađeš makar i trunku uvrede prema njegovoj porodici u bilo kom mom komentaru a ti javi. Da ponovim svaka čast detetu što je otišlo u Englesku, sam se sa time hvalio uostalom. Šta je onda tačno problem izvinjavam se, mislim sem toga što je on bolid koji se tu primio da će da se šlogira ako ovako nastavi…?!
Sačekaj, da li on dan i noć troluje zlobno pri tome dobacujući i to stalno…?!? Pa šta onda sad tu kmeči kao poslednja plačimindža i još i preti batinama da tragikomedija bude zaista potpuna…?! Mislim, ne kapiram ali zaista, sto puta sam već do sada jasno rekao da možemo lepo da pričamo kao ljudi a možemo i manje lepo, odnosno kako neko preka meni tako i ja prema njemu. Švedski sto varijanta što-no-se kaže, biraš sam koje ćeš jelo da izedeš…


Čoveče, prozivao si ga za neke klinke iz osnovne škole!
Da li si svestan toga?

A za decu ti je lepo Gvozden objasnio. Punoletni su, radno sposobni i rade prema svojoj pameti i individualnim sposobnostima.
benedykt benedykt 20:37 25.02.2024

Re: Trol plačipičić ne zna više za sebe…

jovilim_e

Druže!
Rekao sam ti da mi ne pominješ decu!
Tejk ker ov juself!

Koliko nešto znam nismo nikakvi drugovi sa licimurnim čobanima se ne družim iz principa. Takođe, pokaži crno na belo gde to piše da ne smem da ti pominjem decu, pa da porazmislim ali prvo sa se prokonsultujem sa advokatom narafski. Ja za razliku od tebe pišem ako si primetio vrlo smirenim i uljudnim tonom, kao što ne pretim nekome kao poslednja neuračunljiva budaletina koja je zapenila k’o krigla točenog piva. Ako ti nije dobro uzmi već odgovarajuće lekove, a u svakom slučaju vidi pa mi odgovori sve što sam te vrlo lepo i kulturno pitao na temu tog preseljenja u Rusiju i svega ostalog oko ćere. Budi čovek isprsi se za tu pravu stvar…!? Pa kako misliš da propadne taj truli i zlikovački Zapad ako se ne krene od ličnog primera. Sad treba Rusiji pomoći kada joj je najpotrebnije a ne tako…
benedykt benedykt 20:44 25.02.2024

Re: Trol plačipičić u totalnom meltdownu…

predatortz

Čoveče, prozivao si ga za neke klinke iz osnovne škole!
Da li si svestan toga?.

Nego kako da sam svestan, kakve to ima veze sa njegovom porodicom izvini a pročitaj malo bolje kako je to uopšte počelo barem sa moje strane. Ne možeš da ideš okolo i da dobacuješ najgore moguće izmišljotine, jer ti si kao fol neki mangup pa mnogo voliš zlobno da podjebavaš a onda plačeš i kmečiš kada ti se vrati istom merom.
Da ponovim, ničiju porodicu nisam vređao niti mi pada na pamet, a njegovom detetu samo i jedino najiskrenije čestitke. Šta je onda tačno problem, sem kod njega u glavi naravno…?!? Je l’ uvreda pitati to oko Rusije i preseljenja, ili ono za zeta iz Rusije eventualno…?! Pa zar ne treba da mu bude drago a sa obzirom šta o Zapadu tj Rusiji sve priča, ili ja tu nešto propuštam…?!
jovilim_e jovilim_e 20:45 25.02.2024

Re: Trol plačipičić je zna više za sebe…

benedykt
jovilim_e

Druže!
Rekao sam ti da mi ne pominješ decu!
Tejk ker ov juself!

Koliko nešto znam nismo nikakvi drugovi sa licimurnim čobanima se ne družim iz principa. Takođe, pokaži crno na belo gde to piše da ne smem da ti pominjem decu, pa da porazmislim ali prvo sa se prokonsultujem sa advokatom narafski. Ja za razliku od tebe pišem ako si primetio vrlo smirenim i uljudnim tonom, kao što ne pretim nekome kao poslednja neuračunljiva budaletina koja je zapenila k’o krigla točenog piva. Ako ti nije dobro uzmi već odgovarajuće lekove, a u svakom slučaju vidi pa mi odgovori sve što sam te vrlo lepo i kulturno pitao na temu tog preseljenja u Rusiju i svega ostalog oko ćere. Budi čovek isprsi se za tu pravu stvar…!? Pa kako misliš da propadne taj truli i zlikovački Zapad ako se ne krene od ličnog primera. Sad treba Rusiji pomoći kada joj je najpotrebnije a ne tako…

Druže!
Nemoj da mi pominješ decu!
Tejk ker ov juself!
benedykt benedykt 20:48 25.02.2024

Re: Trol plačipičić je zna više za sebe…

jovilim_e

Druže!
Nemoj da mi pominješ decu!
Tejk ker ov juself!

Prestani da radiš copy-paste jednog te istog komentara, kupi valerijanu pa uzmi duplu dozu vidiš da su ti živci stradali…!? Nismo drugovi pod jedan, eto baš hoću da pominjem došlo mi tako a posebno jer nikoga ne vređam, vodim računa o sebi baš ti hvala što brineš. Pusa…
apostata apostata 20:52 25.02.2024

Re: Елена,...

Rekoh sebi dugo nisi bio na blogu, idi pogledaj šta ima!
Listam kad ono vidim maksin blog preko 600 komentara, pomislim 'ovde mora da je teška frkuša' i naravno otvorim ga ...

Već na prvoj strani ugledah mog omiljenog blogera, inženjera opšte prakse benedikta, koji kao što je poznato najvoli da mrči istoriju, što je on naravno uradio i ovog puta.
I tako evo šta on kaže:
Čisto da se podsetimo, osnovni razlog za to da Hitler krene ka Češkoj i Poljskoj, odnosno da Staljin zajedno sa nacistima napadne Poljake (...)

Inženjeru ovo je najmanje 4 ili 5 put, od čini mi se 2013, da ja onima koji napišu ovako nešto postavim nekoliko pitanja.
Biću slobodan da ih postavim i tebi.

Kao prvo zamolio bih te da mi pokažeš i u Dogovoru ... i u njegovom Dopunskom ... gdje se pominje nekakvo vojno savezništvo ili nekakva zajednička borba protiv neke treće države?

Kao drugo takođe te molim da mi daš reference ili na arhivske fondove ili na zbornike izvora ili barem na literaturu koja se poziva na njih, a u kojima se izlažu, analiziraju ili obrađuju planovi sovjetskog i njemačkog generalštaba vezani za zajednički napad na Poljsku.

Jer inženjeru za zajednički napad moraju postojati zajednički planovi kao minimum na strateškom i operativnom nivou, kao i dokumentovana koordinacija viših komandi prije, a u toku operacija i viših i nižih komandi i još mnogo, mnogo drugog.

S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.



gvozden1 gvozden1 21:00 25.02.2024

Re: Aleksej…

ukoliko je Bajden neposoban pošto na njega ciljaš neće više biti predsednik,

Vrlo je sposoban, samo mu ne ide da dva minuta pamti ime žene sa kojom upravo razgovora.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:30 25.02.2024

Re: Елена,...

apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.
predatortz predatortz 21:34 25.02.2024

Re: Елена,...

kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.



I mene ignorišu na vest da je, po rečima šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe Budanova, Navaljni umro prirodnom smrću, od tromboze.

Ja verujem da naši blogodrugari nisu očekivali tako nizak udarac sa te strane.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:01 25.02.2024

Re: Елена,...

predatortz
kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.



I mene ignorišu na vest da je, po rečima šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe Budanova, Navaljni umro prirodnom smrću, od tromboze.

Ja verujem da naši blogodrugari nisu očekivali tako nizak udarac sa te strane.

Ne znam da li sam samo mislio ili sam i napisao na nekom blogu, da ovaj ponosni vlasnik dva infarkta, zarađena u 37 godini života, i nosioc tri premoštavanja vrlo dobro zna kako ljudski život visi na tankom končoću, pa ga zbog toga ničija prerana smrt ne može iznenaditi.
Mene više iznenađuje objava koju prenose novine iz jedne EU i NATO države:
“Njemačka Bundesbanka je priopćila da je izgubila 21,6 milijardi eura prošle godine i ostala gotovo bez svih rezervi. Nizozemska banka izgubila je 3,5 milijardi eura, što je bilo u granici očekivanja. “Financijsko opterećenje vjerojatno će trajati nekoliko godina”, najavio je predsjednik Bundesbanke Joachim Nagel. “Mi očekujemo da će opterećenje biti značajno i u tekućoj godini”, dodao je.”
Milan Novković Milan Novković 22:40 25.02.2024

Re: Елена,...


predatortz
kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.



I mene ignorišu na vest da je, po rečima šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe Budanova, Navaljni umro prirodnom smrću, od tromboze.

Ja verujem da naši blogodrugari nisu očekivali tako nizak udarac sa te strane.

Jeste, od tromboze, nego ona se relativno lako indukuje ...

Tako kažu iako ja nisam išao za tim tredovima da se više informišem.

Koincidencija je, prosto, jako velika: skretanje pažnje sa Takerovog intervjuisanja Putina, pa pripema terena za minhensku konferenciju.
Milan Novković Milan Novković 22:59 25.02.2024

Re: Елена,...

kamilo_emericki
predatortz
kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.



I mene ignorišu na vest da je, po rečima šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe Budanova, Navaljni umro prirodnom smrću, od tromboze.

Ja verujem da naši blogodrugari nisu očekivali tako nizak udarac sa te strane.

Ne znam da li sam samo mislio ili sam i napisao na nekom blogu, da ovaj ponosni vlasnik dva infarkta, zarađena u 37 godini života, i nosioc tri premoštavanja vrlo dobro zna kako ljudski život visi na tankom končoću, pa ga zbog toga ničija prerana smrt ne može iznenaditi.
Mene više iznenađuje objava koju prenose novine iz jedne EU i NATO države:
“Njemačka Bundesbanka je priopćila da je izgubila 21,6 milijardi eura prošle godine i ostala gotovo bez svih rezervi. Nizozemska banka izgubila je 3,5 milijardi eura, što je bilo u granici očekivanja. “Financijsko opterećenje vjerojatno će trajati nekoliko godina”, najavio je predsjednik Bundesbanke Joachim Nagel. “Mi očekujemo da će opterećenje biti značajno i u tekućoj godini”, dodao je.”

Europe is fucked, poprilično. Njom rukovodi armija letećih majmuna.

Dobro, znam da se ponavljam:

- ako ne podrže Evro uvoz im postaje skuplji. Istovremeno, i ono ne previše Evra kao rezervi što drugi drže će početi da se preliva u druge finansijske instrumente, pa će pritisak na urušavanje biti veći - znači paklena petlja.

- Ako podrže Evro podizanjem kamata cene bodnova će početi da opadaju, pa tako i holding penzionih fondova, osiguravajućih društava, pa da, banaka. Plus dalji udar na raju sa hipotekama. Plus će novi bondovi da se izdaju sa većim kuponima/kamatama (inače neće imati kupce) - tj zadužuje po većoj ceni

Pa je sada "zabava" posmatrati da li će EU razlika u kamatama u poređenju sa US rasti u sledećim koracima - što bi ukazivalo na sitnu bitku za Evro i dolaženje do trenutka kad treba kupiti kokice pa da gledam šta će biti sa bankarskim sistemom, pa penzionim fondovima ...

Bitno: sada se već otvoreno otvaraju pitanja u "mobilizaciji" ušteđevina građana ... pa sad tamo kažu "... u ime green agende ..." al to su samo transmisioni mehanizmi krađe ušteđevine od građana - ne baš mafiozo-style, naravno, nego na fino - npr uvedu CBDC pa ti daju offer you cannot refuse da prebaciš nešto lili više ušteđevine u CBDC.

Recimo da je let za Španiju bio 100 Evra i da si za tu lovu mogao kupiti 10 pica. Oni kažu vidi Kamilo, kupi lepo za tu lovu CBDC - nećem moći da to utrošiš na avionsku kartu, alo možeš da kupiš 12 pica za to. I ti kažeš jao vidi dobar dil, baš sam se uželeo pica

Elem, danas, sutra, prekosutra ... možda i ne, iskobeljaju se tipa Biden pobedi, pokose sve protivnike, US sjuri kamate na nulu, počne da štancuje ko lovu suludo, i da mnogo evropi pošto su dobri pajtosi.

Karikira, naravno, ali kad im popucaju druge opcije počeće da kradu lovu od građana ... do tada i po tome šta pukne da pukne
benedykt benedykt 06:18 26.02.2024

Re: Елена,...

Milan Novković

Jeste, od tromboze, nego ona se relativno lako indukuje ...

Tako kažu iako ja nisam išao za tim tredovima da se više informišem.

Koincidencija je, prosto, jako velika: skretanje pažnje sa Takerovog intervjuisanja Putina, pa pripema terena za minhensku konferenciju.

Pa sad, vi ste opšte poznati gosn Milanče kao čovek koji voli da poveruje bukvalno u svaku lagariju koju neko od internet šaralatana negde već napiše. Eto, pre koliko samo par dana ste ovde napisali ovo
Milan Novković
The reason Nemtsov’s mother was afraid for his life from Navalny, not Putin, was because Navalny was an undercover asset of the CIA. Alexei Navalny “was an agent sponsored by the CIA and MI6 to lead a coup against the duly elected government of Russia. He got caught and got himself killed for committing treason.” see Ezra Cohen Watnick, who was undersecretary of defense for intelligence during the Trump Administration. He posted this video on his Telegram channel.

Elem taj video koji se pominje, sa Telegram kanala čoveka po imenu Ezra Cohen Watnick je ovaj LINK

Avaj, ovde na tom snimku nema nikakvog Navaljnog, odnosno za postaviti ovakav video, odnosno prenositi isti kao nekakav dokaz oko Navaljnog, treba biti baš poprilična neznalica koja voli da se frlja i lupeta, kako to vi volite da kažete, a da o onome o čemu priča nema pojma…
benedykt benedykt 06:31 26.02.2024

Re: Елена,...

predatortz

I mene ignorišu na vest da je, po rečima šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe Budanova, Navaljni umro prirodnom smrću, od tromboze.

Ja verujem da naši blogodrugari nisu očekivali tako nizak udarac sa te strane.

Tromboza se za pet sekundi utvrdi na obdukciji, porodici se odmah preda telo pokojnika, objave se rezultati i snimci sa obdukcije i svi zaćute kao zaliveni, a porodica uvek može da traži ponovnu obdukciju ako joj se nešto ne sviđa.

Rekao bi čovek da se iz nekog razloga ništa od toga nije desilo, kao i da o tome kako je on tačno umro odnosno kada je umro imamo samo izveštaje i svedočenja zatvorske uprave. Zatvorenici, ako je suditi po nekim njihovim svedočenjima, nisu videli ništa od toga, odnosno samo su im ujutru saopštili šta se desilo. Pozivati se na bilo koga iz Ukrajine pa i na šefa njihove obaveštajne službe je u najmanju ruku neozbiljno, osim ako isti ima konkretan dokaz za svoju tvrdnju. Ukoliko ga nema, potpuno je irelevantno ono što on priča tj pozivaš se na navodni autoritet koji to uopšte nije tzv argumentum ad verecundiam.

Nadam se da se sećaš kako si pre par dana pričao kako neki anonimni izvori iz zatvora tvrde da je ubijen tako i tako, udarac u srce. I za tu priču koja bi se daleko više uklapala u moje čini mi se opravdane sumnje, kao i za ono što kaže Budanov o prirodnoj smrti nema za sada nikakvog validnog dokaza. Za razliku od tebe i ostalih koji misle slično kao ti, pretežno verujem u dokaze. Unapred zahvalan na razumevanju…
predatortz predatortz 07:43 26.02.2024

Re: Елена,...

kao i za ono što kaže Budanov o prirodnoj smrti nema za sada nikakvog validnog dokaza


Samo mogu da ponovim da se stiče utisak da neke blogokolege imaju bolje i pouzdanije informacije od šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe.

To je veliki problem za Ukrajinu!
jovilim_e jovilim_e 08:02 26.02.2024

Re: Елена,...

predatortz
kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.



I mene ignorišu na vest da je, po rečima šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe Budanova, Navaljni umro prirodnom smrću, od tromboze.

Ja verujem da naši blogodrugari nisu očekivali tako nizak udarac sa te strane.

Čekaj da se pregrupišu.
benedykt benedykt 08:03 26.02.2024

Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

apostata

Biću slobodan da ih postavim i tebi.

Bla-Bla-Bla

S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.

Nu nu, ko se to nama javio…!? Ti beše onaj bezjak koji veruje, tako napisala u nekoj fantazmagoriji jedna staljinistička budaletina koja se izdaje za istoričara, da mudri drug Staljin nema nikakve veze sa onime što se popularno naziva Большой террор iz perioda 1937-38. nego da su to van njegovog znanja neki tamo lokalni funkcioneri sve radili, ili kako ono već beše, već sam zaboravio detalje te bajke za malu a ne mnogo pametnu decu.

Pazi, za nekog ko je u takvu fantazmagoričnu idiotariju spreman da poveruje, pomalo si nadobudan ako smem da primetim. Mislim, nekako mi se sa nekim nipodoštavanjem obraćaš, pa bi onda kao naivnu ovčicu da me poteraš baš tamo gde bi ti voleo, pošto si pri tome odredio i na koja dokumenta mogu da se pozivam, odnosno samo pakt Ribentrop-Molotov i uz to mi objasnio šta sve treba da postoji od dokaza u smislu zajedničkih planova itd itd itd.

Elem, u tajnom protokolu pakta Ribentrop-Molotov tačka 2 se navodi šta je čije kada je Poljska u pitanju, a navodno je u originalu postojala i karta, svedoči tada prisutni nemački diplomata Gustav Hilger, pa kaže…
Poljska je uništena i podeljena. Bili smo svedoci kako je Staljin debelom olovkom u boji lično nacrtao liniju na geografskoj karti koja je počinjala tamo gde se južna granica Litvanije naslanjala na istočnu granicu Nemačke, a odatle išla na jug do granice sa Čehoslovačkom. Na osnovu ove linije, specijalna komisija je tada trebalo da utvrdi tačnu lokaciju granice – posao koji je doneo mnogo posla i doveo do dugih sporova, pošto su se nižerangirani sovjetski činovnici ropski držali plave linije, čak i ako u praksi je to dovelo do besmislenih posledica kao što je rasparčavanje malih naselja i sela, samo zato što je ovu liniju povukla ruka samog Staljina.


Što se tiče koordinacije na terenu, mislim da nam je za to najzanimljivije ono što je u svom ratnom dnevniku pisao general-pukovnik Franz Halder, inače načelnik štaba kopnenih snaga Wehrmacht-a

Pa tako 7. septembra 1939. on piše sledeće…
Poljaci predlažu početak pregovora. Spremni smo za njih pod sledećim uslovima: raskid Poljske sa Engleskom i Francuskom; ostatak Poljske će biti sačuvan; oblasti od reke Narev do Varšave - Poljska; industrijska oblast - nas; Krakov - Poljska; severna periferija Beskida - nama; regioni (zapadne) Ukrajine su nezavisni.
Rusi će nastupiti.


17. septembar 1939.
02:00h: Rusija počela da pomera snage preko (poljske) granice.

07:00h: Naše trupe moraju da se zaustave na liniji Skole-Lavov-Volodimir-Brest Litovsk-Bjalistok.

Jutro: Razmena mišljenja sa OKW (Oberkommando der Wehrmacht ) o budućoj liniji razgraničenja (sa SSSR)


20. septembar 1939.
Jodl: Delujte zajedno sa Rusima. Neposredno i saradnički rešavanje nesuglasica na licu mesta. Ako Rusi budu insistirali na teritorijalnim zahtevima, mi ćemo napustiti tu teritoriju.
Odlučeno je: Rusi će zauzeti Lavov. Nemačke trupe će se povući iz Lavova. Dan srama za nemački politički vrh. Konačni nacrt linije razgraničenja. Sumnjiva pitanja ostaju otvorena. Ne bi trebalo da dođe do zaoštravanja političke situacije. Definitivna linija je reka San.
von Brauchitsch (izvestio): Udaljenost – 10 km. Rusi ne idu napred (Keitel!). Povlačimo se postepeno. Jaroslav, Pšemisl, južnije - Turka. U četiri kolone.
von Vormann (izvestio): Da bi zadovoljio Vorošilovljeve uporne zahteve, Firer se odlučio za konačnu liniju razgraničenja, koja će danas biti zvanično objavljena. Ona ide duž reke Pisa, Nareva, Visle, duž reke Sane, Pšemisla (od Hirova do prevoja - nejasno). Firer želi da nijedan naš vojnik ne pogine ispred ove linije.
von Weizsaecker : Koja je sada linija razgraničenja?

Istog dana, 20. septembra 1939. još jedan unos…
Do 3. oktobra uveče, nemačke trupe moraju da dođu na konačnu liniju razgraničenja. Politički pregovori oko tačnog povlačenja ove linije još uvek traju. Veliki značaj pridaje se direktnom prenošenju od strane naših trupa svih važnih objekata ruskim trupama (aerodromi, veliki gradovi, železničke stanice, ekonomski važni objekti kako bi se sprečilo njihovo uništavanje). Pregovori se vode preko oficira za vezu koji će utvrditi detalje prenosa u svakom konkretnom slučaju, u zavisnosti od njihove veličine i značaja. Tačan redosled će biti naknadno razrađen.

Posle izveštaja vrhovnog komandanta, Firer se složio sa sledećom procedurom: čisto vojni razlozi primoravaju nas da nemačke trupe evakuišemo iza linije razgraničenja u osam etapa. Potrebno vreme je 14 dana, jer je neophodno prekinuti ili prekinuti borbe koje još uvek traju na pojedinim mestima.
Rusi mogu da dođu na trenutne prednje položaje nemačkih trupa (crna linija), uključujući naselja Bjalistok, Brest, Holm, 10 km zapadno od Lavova, Drohobič, Borislava, do sredine dana 22. septembra. Napredovanje od ove linije ka zapadu jedino od 25. septembra u 6:00h, na skokove i po fazama, od linije do linije. Smernice za nastupanje će do tada biti saopštene i naznačene na mapama.
Evakuacija svih trupa iza linije razgraničenja biće završena 4. oktobra. Između nemačkih i ruskih trupa uvek mora postojati jaz od pola dana marša


Da bi na kraju balade drug Molotov 31. oktobra 1939. na zasedanju Vrhovnog sovjeta SSSR rekao sledeće…
Drugo, potrebno je istaći takvu činjenicu kao što je vojni poraz Poljske i raspad poljske države. Vladajući krugovi Poljske su se prilično hvalili „snagom“ svoje države i „moći“ svoje vojske. Ispostavilo se, međutim, da je kratak udarac Poljskoj prvo nemačke, a potom i Crvene armije bio dovoljan da od ovog ružnog derišta Versajskog ugovora, koje je živelo od ugnjetavanja nepoljskih nacionalnosti, ništa ne ostane


Eto, rekao bi laik onako na prvi pogled da je tu ipak postojala neka zajednička koordinacija a u skladu sa napisanim u čuvenom tajnom protokolu pakta Ribentrop-Molotov. By the way, potpisan u Moskvi u ranu zoru 29. septembra 1939. još jedan sporazum, sa dva dodatna tajna protokola, a upravo oko razgraničenja SSSR i nacističke Nemačke. Sve novine u SSSR istog dana slavodobitno objavile karte gde se vidi šta je tu čije i kako Poljske više nema, a Ribentrop otišao uveče posle toga u Boljšoj da gleda Labudovo jezero

Nego, reci mi svega ti, je l’ te to i oko ovoga slagali oni kvazi-istoričari koji svako jutro ljube Staljinovu sliku, ili je sve ovo samo zato što bi da tvrdiš suprotno išao u zatvor a sve prema novom zakonu u Putinovoj Sovjetiji 2.0 gde se reč ”zajedno” u istoj rečenici gde su SSSR i Hitlerova Nemačka smatra krivičnim delom…
jovilim_e jovilim_e 08:08 26.02.2024

Re: Елена,...

Milan Novković
kamilo_emericki
predatortz
kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.



I mene ignorišu na vest da je, po rečima šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe Budanova, Navaljni umro prirodnom smrću, od tromboze.

Ja verujem da naši blogodrugari nisu očekivali tako nizak udarac sa te strane.

Ne znam da li sam samo mislio ili sam i napisao na nekom blogu, da ovaj ponosni vlasnik dva infarkta, zarađena u 37 godini života, i nosioc tri premoštavanja vrlo dobro zna kako ljudski život visi na tankom končoću, pa ga zbog toga ničija prerana smrt ne može iznenaditi.
Mene više iznenađuje objava koju prenose novine iz jedne EU i NATO države:
“Njemačka Bundesbanka je priopćila da je izgubila 21,6 milijardi eura prošle godine i ostala gotovo bez svih rezervi. Nizozemska banka izgubila je 3,5 milijardi eura, što je bilo u granici očekivanja. “Financijsko opterećenje vjerojatno će trajati nekoliko godina”, najavio je predsjednik Bundesbanke Joachim Nagel. “Mi očekujemo da će opterećenje biti značajno i u tekućoj godini”, dodao je.”

Europe is fucked, poprilično. Njom rukovodi armija letećih majmuna.

Dobro, znam da se ponavljam:

- ako ne podrže Evro uvoz im postaje skuplji. Istovremeno, i ono ne previše Evra kao rezervi što drugi drže će početi da se preliva u druge finansijske instrumente, pa će pritisak na urušavanje biti veći - znači paklena petlja.

- Ako podrže Evro podizanjem kamata cene bodnova će početi da opadaju, pa tako i holding penzionih fondova, osiguravajućih društava, pa da, banaka. Plus dalji udar na raju sa hipotekama. Plus će novi bondovi da se izdaju sa većim kuponima/kamatama (inače neće imati kupce) - tj zadužuje po većoj ceni

Pa je sada "zabava" posmatrati da li će EU razlika u kamatama u poređenju sa US rasti u sledećim koracima - što bi ukazivalo na sitnu bitku za Evro i dolaženje do trenutka kad treba kupiti kokice pa da gledam šta će biti sa bankarskim sistemom, pa penzionim fondovima ...

Bitno: sada se već otvoreno otvaraju pitanja u "mobilizaciji" ušteđevina građana ... pa sad tamo kažu "... u ime green agende ..." al to su samo transmisioni mehanizmi krađe ušteđevine od građana - ne baš mafiozo-style, naravno, nego na fino - npr uvedu CBDC pa ti daju offer you cannot refuse da prebaciš nešto lili više ušteđevine u CBDC.

Recimo da je let za Španiju bio 100 Evra i da si za tu lovu mogao kupiti 10 pica. Oni kažu vidi Kamilo, kupi lepo za tu lovu CBDC - nećem moći da to utrošiš na avionsku kartu, alo možeš da kupiš 12 pica za to. I ti kažeš jao vidi dobar dil, baš sam se uželeo pica

Elem, danas, sutra, prekosutra ... možda i ne, iskobeljaju se tipa Biden pobedi, pokose sve protivnike, US sjuri kamate na nulu, počne da štancuje ko lovu suludo, i da mnogo evropi pošto su dobri pajtosi.

Karikira, naravno, ali kad im popucaju druge opcije počeće da kradu lovu od građana ... do tada i po tome šta pukne da pukne

Milane, da ne ispadne da sada podjebavam Tadejus kao makroekonomistu, reci mi kako to da postoje i dalje ljudi koji ne vide ovako jednostavan sled događanja?
Zamisli da ima još budala koji 'smatraju' kako je sve u Evropi Ok i pod kontrolom.
Zanimljivo mi je što sam juče ili prekuče okrznuo da je Analena (ako se tako zove) Berbok (ili Bebrok), nemačka ministarka inostranih poslova, sa pratnjom morala da beži negde u blizini borbenih linija u oklopnim vozilima?
Kao i da je tako morala da beži i u Odesi?
Šta će ona u blizini borbenih linija.?
Da li su Švabe, zaista, takve pudlice da im kolo vode takve budale (postavljene od 'zna se koga') kao Berbokova?
Zar su stvarno zaboravili ko im je postavio zastavu na Rajhstag onomad?
tessa1 tessa1 08:36 26.02.2024

Re: Aleksej…

divljina, nigde nikog, kad nailazi i zaustavi se Roger Moore iz mlađih dana ... da ti pomogne ...

(ja imam toliko godina da se, just about, sećam i serije Svetac u crno-belog prigrevačkoj grofoviji onomad pa iako nij bio neki James Bond cool mi je ... sećam se i udaranja televizora dlanom da bi ponovo proradio, finog podešavanja birača kanala, proces koji smo mi poetski zvali "rigljanje" - od kojih smo imali dal jedan dal dva, pa stabilizatora koji se unutra uredno topio posle dosta sati rada

:))


Stvarno divljina i stvarno nije bilo nikoga, ni signala na tel. :)
tessa1 tessa1 08:37 26.02.2024

Re: Trol plačipičić je zna više za sebe…

Pusa…


Ala čovječe, al si se razuzdao,


potrgao jelek tesan. :))
benedykt benedykt 09:04 26.02.2024

Re: Trol plačipičić ne zna više za sebe…

tessa1
Pusa…


Ala čovječe, al si se razuzdao,


potrgao jelek tesan. :))

Ima jedna izreka koja kaže da ako dugo i uporno cimaš đavoljev rep da ćeš u jednom trenutku morati da mu vidiš i lice. Tek sam počeo, a iskreno se nadam da nećemo doći do razuzdavanja pošto bi mogao plačipičić da nam se šlogne pa šta sam onda radio. Ne opra me posle ni Dunav ni Sava…
benedykt benedykt 09:20 26.02.2024

Re: Елена,...

predatortz
kao i za ono što kaže Budanov o prirodnoj smrti nema za sada nikakvog validnog dokaza


Samo mogu da ponovim da se stiče utisak da neke blogokolege imaju bolje i pouzdanije informacije od šefa ukrajinske vojne obaveštajne službe.

To je veliki problem za Ukrajinu!

Pazi, podugačak je spisak svega što je ukrajinska vojna obaveštajna služba sve tvrdila u ove dve godine, koliko se nešto sećam uvek ste tvrdili kako sve lažu kao poslednje džukele. Koliko shvatam, oni su sad po tebi naprasno počeli da govore istinu posle svega što su lagali i to pri tome o nečemu što im je bilo skoro pa nemoguće da saznaju sa obzirom gde se tačno desilo. U prevodu, veruješ samo u ono što ti se dopada a dokazi i sve ostalo su nebitni, pa je tako nekim skoro pa neverovatnim čudom uvek Putinova Rusija za sve nevina i naivna, pošto ti izabereš već nečiju tvrdnju ma koliko ista bila najobičnija fantazmagorija.

Sorry, verujem pretežno u dokaze, a Budanov je slobodan da ih prezentira. Nisam za ove dve godine, koliko me nešto sećanje služi, na te majke mi dokaze poverovao tek tako u bilo šta što je ista ta ukrajinska služba sve tvrdila, pa nemam nameru ni sada. Da ponovim, po svemu sudeći niko od zatvorenika nije video trenutak kada je Navaljnom pozlilo, odnosno sve informacije o svemu imamo od zatvorske uprave. Inače za to što Budanov priča, ukoliko zaista ima neke informacije, može da bude npr razlog da mu neko nesvesno prenosi pogrešnu informaciju koju je dobio od nekoga iz zatvora. Naravno, koliko sutra ako isti taj Budanov bude rekao nešto što ti se ne dopada, opet u momentu postaje lažov kakvog nema…
gvozden1 gvozden1 10:13 26.02.2024

Re: Елена,...

, verujem pretežno u dokaze

Anonimnih izvora.
Hajd da smanjimo malo, hajd da svakoj opciji samo šansu, i onoj da je stvarno umro, a ne da, poput tebe, tvrdimo da znamo jer, novinar, nobelovac, anonimni izvori iz zatvora, i to pazi, robijaši mu izvor.
Ne, ne postoji šansa da oni lažu, divan je to svet, sve poštenjačina do poštenjačine.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:25 26.02.2024

Re: Елена,...

Kao prvo zamolio bih te da mi pokažeš i u Dogovoru ... i u njegovom Dopunskom ... gdje se pominje nekakvo vojno savezništvo ili nekakva zajednička borba protiv neke treće države?


Koliko ja znam ni u Dogovoru ni u Dopunskom tajnom protokolu ne stoji da su se zajedno dogovorili da napadnu Poljsku.

Ali jesu se dogovorili kome sta pripada u istocnoj Evropi, gde su linije razgranicenja, i jesu se obavezali da se medjusobno nece napadati i da nece ucestvovati i savezima koji su na stetu suprotne strane.

Ovo o podeli postaje aktuelno 'u slucaju teritorijalno-politicke promene stanja na terenu'. Diplomatski jezik pa ne pise eksplicitno ko ce doneti te promene ali taman da su i Marsovci ostaje dogovor sta ce biti zajednicka reakcija.

Promenu na terenu je napravio Hitler a Staljin je par dana kasnije delovao u skladu sa Dogovorom i Dopunskim protokolom. A onda su uskoro posle toga slom Poljske obelezili zajednickim vojnim paradama Vermahta i CA u Brestu i Lavovu.

Zajednicki napad ne, ali koordinisano delovanje kako bi se podelila teritorija da.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:38 26.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
o tome dal je obama prošao sa mnogo manje reputacione štete kroz predsjednikovanje nego što je zaslužio može se raspravljati.. vanredno je vispren i šarmantan

Interesantno putine-hitleru, obama - "vanredno je vispren i šarmantan".
Tako radi tvoj mozak.
A sad realno Obama je odgovoran za razvaljivanje Libije i Sirije iz čista mira, neke teritorije hiljadama kilometara daleko od SAD, na kojima ne žive Amerikanci, bilo kakvi "razlozi" za ta razvaljivanja, u kojima su poginula grdna deca takođe, ne postoje.
Gde je obama - hitleru? nema! ima obama - "vanredno je vispren i šarmantan"
i onda kad se pomenu principi u diskusiji pitate se a šta je to


pa ne kažem ja da je on vanredno vispren i harizmatičan nego on to jeste.. ne znam treba li dokaz.. možeš npr. da pogledaš gostovanje kod Latimera..
ili da guglecneš show u kom je on narator..
ili da pogledaš njegovu (i žene mu) filmsku produkciju..
to se ne dešava ljudima koji nisu vispremi a i haraizmatični..
suvi fakat..
te su mu zato i oprostili natproporcionalno puno ali isto tako vremenom mu sve manje i manje toga opraštaju a mislim da bi sve došlo na naplatu ako bi gospođa odlučila da se kandiduje..
onda bismo se svega naslušali..
ovako dok su politički neambiciozni im se još ćuti ali naravno da bi našao svašta da guglecneš.. pa i poređenja sa hitleraom..
pa na kraju evo ti ga ovde upravo sa Hitlerom porediš (ne znam strahuješ li da ćeš zbog toga dobiti otkaz)..

e tj. bukvalno sve što spočitavate drugima na vašoj je strani..
baš sve..
upljuvaste se od dreke kako netflix nameće ovo ili ono kao da to fox ne radi..
nego valjda žulja što je publika sprema da toleriše crnce doktore u filmu ipak brojnija od publike spremne da toleriše objašnjenja kako je zapad pred raspadom a budućnost je ni manje ni više nego putin
jovilim_e jovilim_e 10:39 26.02.2024

Re: Елена,...

Neues aus der Nachbarschaft
Kao prvo zamolio bih te da mi pokažeš i u Dogovoru ... i u njegovom Dopunskom ... gdje se pominje nekakvo vojno savezništvo ili nekakva zajednička borba protiv neke treće države?


Koliko ja znam ni u Dogovoru ni u Dopunskom tajnom protokolu ne stoji da su se zajedno dogovorili da napadnu Poljsku.

Ali jesu se dogovorili kome sta pripada u istocnoj Evropi, gde su linije razgranicenja, i jesu se obavezali da se medjusobno nece napadati i da nece ucestvovati i savezima koji su na stetu suprotne strane.

Ovo o podeli postaje aktuelno 'u slucaju teritorijalno-politicke promene stanja na terenu'. Diplomatski jezik pa ne pise eksplicitno ko ce doneti te promene ali taman da su i Marsovci ostaje dogovor sta ce biti zajednicka reakcija.

Promenu na terenu je napravio Hitler a Staljin je par dana kasnije delovao u skladu sa Dogovorom i Dopunskim protokolom. A onda su uskoro posle toga slom Poljske obelezili zajednickim vojnim paradama Vermahta i CA u Brestu i Lavovu.

Zajednicki napad ne, ali koordinisano delovanje kako bi se podelila teritorija da.



I šta kažeš onda ... Rusi nacisti.

jovilim_e jovilim_e 10:41 26.02.2024

Re: Елена,...

newimprovedtadejus
bene_geserit
o tome dal je obama prošao sa mnogo manje reputacione štete kroz predsjednikovanje nego što je zaslužio može se raspravljati.. vanredno je vispren i šarmantan

Interesantno putine-hitleru, obama - "vanredno je vispren i šarmantan".
Tako radi tvoj mozak.
A sad realno Obama je odgovoran za razvaljivanje Libije i Sirije iz čista mira, neke teritorije hiljadama kilometara daleko od SAD, na kojima ne žive Amerikanci, bilo kakvi "razlozi" za ta razvaljivanja, u kojima su poginula grdna deca takođe, ne postoje.
Gde je obama - hitleru? nema! ima obama - "vanredno je vispren i šarmantan"
i onda kad se pomenu principi u diskusiji pitate se a šta je to


pa ne kažem ja da je on vanredno vispren i harizmatičan nego on to jeste.. ne znam treba li dokaz.. možeš npr. da pogledaš gostovanje kod Latimera..
...

Izvini, ne provociram.
Kako ne kažeš kada baš kažeš?
Možda si zaboravila, delimično, srpski jezik pa ti izmiču te nijanse?
benedykt benedykt 11:05 26.02.2024

Re: Елена,...

gvozden1
, verujem pretežno u dokaze

Anonimnih izvora.
Hajd da smanjimo malo, hajd da svakoj opciji samo šansu, i onoj da je stvarno umro, a ne da, poput tebe, tvrdimo da znamo jer, novinar, nobelovac, anonimni izvori iz zatvora, i to pazi, robijaši mu izvor.
Ne, ne postoji šansa da oni lažu, divan je to svet, sve poštenjačina do poštenjačine.

Opet providno podmetanje i to u vezi komentara napisanog na ovom istom blogu pre par dana…!?
Ne vredi, deset puta sve da objasnim i da nacrtam, evo tebe i tebi sličnih, koji sebe gledajući u ogledalu predstavljaju mene i moje stavove. Anonimni izvori iz zatvora su jedino ispričali šta se taj dan i tu noć dešavalo u zatvoru, gde nema ni slovo N od Navaljnog osim onoga da su im ujutru samo saopštili da je on umro. Nigde se tu ne tvrdi bilo šta o uzroku smrti, ali niti između redova.

Da tragikomedija bude zaista potpuna Predator je odmah posle toga pokušao da podmetne nekakav anonimni izvor koji je tvrdio da je Navaljni ubijen, pa sam ja reagovao evo ovako…
benedykt
predatortz
tessa1
koji će reći da su videli ili čuli da su čuvari ili neki drugi zatvorenik nekoga ubili.

Niko to nije ni rekao.


Pa eto, neki anonimni izvori su rekli da je ubijen jednim preciznim udarcem u predelu srca, pa da je posle rađena reanimacija koja je ostavila ožiljke da bi taj udarac, odnosno podliv nastao nakon njega, maskirala.

Jesam li ja pominjao bilo šta od toga…?! Nisam, čemu onda to podmetanje…?!


Da ponovim i po jubilarni 11 put, postoji prosto sumnja, jer da se podsetimo u avgustu 2020. je ista ova vlast tvrdila kako Navaljni nije ni otrovan, nego eto nije jeo kako treba itd itd, pa se posle ispostavilo kako su im njihovi sopstveni nalazi, a ne nemački, govorili da je trovanja bilo samo su to sakrili. Umro je naprasno u zatvoru 47-godišnji muškarac i najznačajniji protivnik iste one vlasti u Rusiji koja ima dugu istoriju likvidacije svojih protivnika i isto tako dugu istoriju laganja kada se bilo šta od toga desi…
benedykt benedykt 11:28 26.02.2024

Re: Елена,...

Neues aus der Nachbarschaft
Kao prvo zamolio bih te da mi pokažeš i u Dogovoru ... i u njegovom Dopunskom ... gdje se pominje nekakvo vojno savezništvo ili nekakva zajednička borba protiv neke treće države?


Koliko ja znam ni u Dogovoru ni u Dopunskom tajnom protokolu ne stoji da su se zajedno dogovorili da napadnu Poljsku.

Namerno se postavlja željeni okvir da bi se usmerilo prezentovanje dokaza samo u tom smeru. Na osnovu pakta Ribentrop-Molotov je utvrđen okvirni dogovor o tome da Poljska bude podeljena između SSSR i Nemačke, a pri tome je postojala čak i karta sa linijom budućeg razgraničenja koju je drug Staljin svojom rukom obeležio. Postojao je i prećutni dogovor o tome da jedni napadnu sa jedne strane a drugi sa one druge i da napreduju do utvrđene linije razgraničenja. Postojala je pri tome skoro pa svakodnevna međusobna koordinacija u toku septembra 1939. i to na najvišem nivou, odnosno šta je tačno čije i ko treba do koje linije da nastupa, ili da se eventualno povuče sa teritorije koja će pripasti onoj drugoj strani ako se u međuvremenu dogovorilo nešto drugačije. Sve piše u ratnom dnevniku general-pukovnika Franz Halder-a, prvog čoveka kopnenog dela operacije kada je Wehrmacht bio u pitanju…
gedza.73 gedza.73 11:57 26.02.2024

Re: Aleksej…


gvozden1
Što mene, to je posao države, da kažnjava dezertere.

Pa šta kažeš za onu tvoju Valjevsku brigadu što je kompletna dezertirala?
Zna se ko izvršava kazne, pa i kazne streljanjem.

A tebe ako se sete, sete.
gedza.73 gedza.73 12:01 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gvozden1
A što bi iko ikoga ubeđivao u bilo šta, posebno u to gde će da živi?

Misliš da su deca maloumna pa da roditelji treba da im biraju mesto boravka?

Ova diskusija nema veze sa decom nego što maloumnici poput tebe srbometre druge i svako malo prete metkom.

benedykt benedykt 12:05 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
gvozden1
A što bi iko ikoga ubeđivao u bilo šta, posebno u to gde će da živi?

Misliš da su deca maloumna pa da roditelji treba da im biraju mesto boravka?

Ova diskusija nema veze sa decom nego što maloumnici poput tebe srbometre druge i svako malo prete metkom.


Nikakve blage veze, a deca puna pameti i svaka im čast. Neće sigurno da ostanu da trunu u Vučićevoj Srbiji ili ne-d’o-Bog u onaj čemer i ludilo Putinove Rusije da odu. Kada isto to hoće i neka ruska deca, e onda su to već izdajnici, NATO plaćenici, cirkuzanti i špijuni kojima je CIA isprala mozak. Licimurje kakvog nema…
predatortz predatortz 12:10 26.02.2024

Re: Aleksej…

gedza.73

gvozden1
Što mene, to je posao države, da kažnjava dezertere.

Pa šta kažeš za onu tvoju Valjevsku brigadu što je kompletna dezertirala?
Zna se ko izvršava kazne, pa i kazne streljanjem.

A tebe ako se sete, sete.


Je li može kako bez tih streljanja, braćo?
Kao da dece imamo k'o vrbovih grana!

Umesto toga, ja bih probao sa drugim metodama.
Kada čovek iskreno voli svoju državu, ne beži. Ne beži iz osećanja privrženosti, ne beži zbog osećaja stida.

Ali...
Za to mu država mora dati neke razloge da je do te mere voli da je spreman da glavu za nju položi.
A ti razlozi svakako nisu da najveći broj mojih saboraca danas radi za dezertere koji su postali fabrikanti, nisu u tome da imbecili vode mesne zajednice, opštine, gradove i države. Ne daje se sin da bi Palma pravio bunga-bunga žurke, ili se Vulin igrao specijalca.

Ako ne napravimo deci Srbiju koju će iskreno da vole i u kojoj nam Palme neće mamiti kćeri na takve žurke i koje neće "volkati" razne Jotke, ostaćemo i bez dece koja će da odu (i ja bih na njihovom mestu) i bez Srbije.

Ako napravimo čestitu Srbiju, neće nam ni sinovi biti dezerteri.

jovilim_e jovilim_e 12:15 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
gvozden1
A što bi iko ikoga ubeđivao u bilo šta, posebno u to gde će da živi?

Misliš da su deca maloumna pa da roditelji treba da im biraju mesto boravka?

Ova diskusija nema veze sa decom nego što maloumnici poput tebe srbometre druge i svako malo prete metkom.


Gedžo, u pravu si!
Ova diskusija nema veze sa decom nego sa idiotima koja u nadjebavanju i nemogućnosti 'nametanja' svojih stavova, koriste tuđu decu.
A ti ćutiš na to kao pička!
Pravo da ti kažem, od tebe to nisam očekivao.
gedza.73 gedza.73 12:16 26.02.2024

Re: Trol plačipičić u totalnom meltdownu…


predatortz
A za decu ti je lepo Gvozden objasnio. Punoletni su, radno sposobni i rade prema svojoj pameti i individualnim sposobnostima.

Isto to rek'o jedan beše dosovski političar kad su ga pitali odakle mu jahta i nekretnine. Kaže čovek nemam pojma, to je sve moje žene ja sa tim nemam ništa.
K'o šešelj što svaki dan gine za Putinove interese a dupe vozi u džipovima trule britanske imperije.

Gvozden želi da ima uticaj na ponašanje tuđe dece, odnosno da se ponašaju u skladu sa njegovim 'srpskim kantarom' dok za svoje tvrdi kako nema uticaj.

Što je još gore ljudi poput njega smanjuju mogućnost drugoj deci da, ukoliko žele, odu u Ameriku.

predatortz predatortz 12:17 26.02.2024

Re: Trol plačipičić u totalnom meltdownu…

gedza.73

predatortz
A za decu ti je lepo Gvozden objasnio. Punoletni su, radno sposobni i rade prema svojoj pameti i individualnim sposobnostima.

Isto to rek'o jedan beše dosovski političar kad su ga pitali odakle mu jahta i nekretnine. Kaže čovek nemam pojma, to je sve moje žene ja sa tim nemam ništa.
K'o šešelj što svaki dan gine za Putinove interese a dupe vozi u džipovima trule britanske imperije.

Gvozden želi da ima uticaj na ponašanje tuđe dece, odnosno da se ponašaju u skladu sa njegovim 'srpskim kantarom' dok za svoje tvrdi kako nema uticaj.

Što je još gore ljudi poput njega smanjuju mogućnost drugoj deci da, ukoliko žele, odu u Ameriku.



ja vam malo iznad napisah obojici...
gedza.73 gedza.73 12:17 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e
A ti ćutiš na to kao pička!
Pravo da ti kažem, od tebe to nisam očekivao.

Video sam od tebe. Ovde je deci prećeno streljanjem a ti se nešto nisi bunio. Sad se brani sam.
Ono što mislim o tvojoj deci to sam nekoliko puta napisao. Svaka im čast i čestitam im na uspehu.
jovilim_e jovilim_e 12:22 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
jovilim_e
A ti ćutiš na to kao pička!
Pravo da ti kažem, od tebe to nisam očekivao.

Video sam od tebe. Ovde je deci prećeno streljanjem a ti se nešto nisi bunio. Sad se brani sam.
Ono što mislim o tvojoj deci to sam nekoliko puta napisao. Svaka im čast i čestitam im na uspehu.

Ko im je pretio streljanjem da mu jebem mater 'odloženo'?
A što se tiče moga branjenja mene - pa to uvek i radim sam.
Sam sam se u životu svaki put i odbranio - od raznih hijena.
Tebe sam pomenuo principijelno.
maksa83 maksa83 12:24 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…


Ova diskusija nema veze sa decom nego sa idiotima koja u nadjebavanju i nemogućnosti 'nametanja' svojih stavova, koriste tuđu decu.
A ti ćutiš na to kao pička!

"Ne bacaj kamen na tuđu kuću ako je tvoja od stakla."

- Japanska poslovica
benedykt benedykt 12:24 26.02.2024

Plačipičić opet kmeči…

jovilim_e

Gedžo, u pravu si!
Ova diskusija nema veze sa decom nego sa idiotima koja u nadjebavanju i nemogućnosti 'nametanja' svojih stavova, koriste tuđu decu.
A ti ćutiš na to kao pička!
Pravo da ti kažem, od tebe to nisam očekivao.

Pij bolje onu valerijanu nemoj da mi se šlogiraš, a ako budeš dobar možda ti i oprostim što sam morao da se spuštam na tvoj nivo. Javi u svakom slučaju ono za ćeru, mislim oko zeta i preseljenja u Rusiju…
maksa83 maksa83 12:25 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Tebe sam pomenuo principijelno.

Mislim da ta reč ne znači to što ti misliš da znači.
gedza.73 gedza.73 12:25 26.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz
Ako ne napravimo deci Srbiju koju će iskreno da vole

Mi smo je napravili baš ovakvom kakva je. Deo omladine je zavisan a deo koji nešto ume i nešto zna će pobeći

predatortz predatortz 12:30 26.02.2024

Re: Aleksej…

gedza.73
predatortz
Ako ne napravimo deci Srbiju koju će iskreno da vole

Mi smo je napravili baš ovakvom kakva je. Deo omladine je zavisan a deo koji nešto ume i nešto zna će pobeći



Na nama je i da greške ispravljamo.
Dece se manite, u bilo kojoj formi nadjebavanja.

može to da ode predaleko.
mojoj je jedan ovde želeo sudbinu srebreničana. poznajem ga lično i svašta mi je kroz glavu prolazilo.
onda sam rekao sebi ne budi govno ko on, ne prljaj se.

benedykt benedykt 12:36 26.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz

Dece se manite, u bilo kojoj formi nadjebavanja.

Aman zaman, ko je jednu jedinu ružnu reč rekao o bilo čijem detetu ovde…?! Kao papagaj bukvalno ponavljam, svaka čast deci i najiskrenije čestitke. Jedini problem su očevi koji su prepuni ponosa jer su njihova deca otišla u svilu i zapadnu kadifu a tuđoj žele da ginu i životinjare u totalitarnoj bedi. Mislim, ako neće da budu proglašena izdajnicima, stranim špijunima i NATO plaćenicima ispranog mozga…
gedza.73 gedza.73 12:44 26.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz
Dece se manite, u bilo kojoj formi nadjebavanja.
može to da ode predaleko.

Šta je sve Gvozden pisao po ovom pitanju, ja sam bio čak i vrlo pristojan. Pokušavao sam da se ne spustim na njegov nivo.

Ovde je pitanje karaktera. Daleko od toga da sam ja nešto principijelan ili da ne menjam stavove ali bih se osećao kao polsednje govno da drugima delim savete a za svoje nepridržavanje tih istih saveta nalazim opravdanja.
Na nama je i da greške ispravljamo.

Znam kako se nećeš složiti ali smo od pre dve godine samo zacementirali želju da nam država bude kao ruska autokratija sa onim nakaradnim sistemom vrednosti.

Skoro je bilo neko ubeđivanje oko kladionica i prepisivanja zakona. Ne da nismo prepisali zakon nekog nema veze sa onim da je granica kladionica 500 metara od svake obrazovne ustanove (svake), svake bogomolje (svake), svake zdravstvene ustanove (svake) i svake organizcaije koja se na neki način bavi mladima.
Izmještanje kladionica iz kruga od 500 metara od škola može pomoći da djeca ne idu na velikom odmoru u kladionicu i to je jedan od koraka prevencije od zavisnosti za buduće generacije, ali samo ta mjera nije dovoljna, kaže za Srpskainfo Nataša Pivašević

u Srbiji je oko 300 hiljada ljudi bilo zavisno od kocke, od čega najveći deo mladih od 18 do 25 godina.


Al' ćemo da se bijemo i da pucamo.




jovilim_e jovilim_e 12:47 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

maksa83

Ova diskusija nema veze sa decom nego sa idiotima koja u nadjebavanju i nemogućnosti 'nametanja' svojih stavova, koriste tuđu decu.
A ti ćutiš na to kao pička!

"Ne bacaj kamen na tuđu kuću ako je tvoja od stakla."

- Japanska poslovica

Kontekstualizuj!
Ovo meni ne znači ništa.
Na šta konkretno misliš?
Sigurno ne misliš da staklo može da bude i armirano.
benedykt benedykt 13:47 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e

Sigurno ne misliš da staklo može da bude i armirano.

Bogami, koliko si se nakmečao i isplakao sinoć, stvorio si dodatni vodeni sloj na tom staklu. Ne znam baš da li se sad to računa pod armaturom, ali što-no-se kaže… Suzama sam lepio tapete, na mokar od suza prozor da mi udarite više ne smete…
jovilim_e jovilim_e 14:13 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

benedykt
jovilim_e

Sigurno ne misliš da staklo može da bude i armirano.

Bogami, koliko si se nakmečao i isplakao sinoć, stvorio si dodatni vodeni sloj na tom staklu. Ne znam baš da li se sad to računa pod armaturom, ali što-no-se kaže… Suzama sam lepio tapete, na mokar od suza prozor da mi udarite više ne smete…

Ne znam ko je kmečao, osim da ja nisam.
I verujem da si to dobro zapamtio.
Tejk ker ov juself!
benedykt benedykt 14:33 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Sigurno ne misliš da staklo može da bude i armirano.

Bogami, koliko si se nakmečao i isplakao sinoć, stvorio si dodatni vodeni sloj na tom staklu. Ne znam baš da li se sad to računa pod armaturom, ali što-no-se kaže… Suzama sam lepio tapete, na mokar od suza prozor da mi udarite više ne smete…

Ne znam ko je kmečao, osim da ja nisam.
I verujem da si to dobro zapamtio.
Tejk ker ov juself!

Pa sad, ja zapamtio uplakanu budalicu koja kroz suze preti, valjda monitoru koliko sam shvatio. Znaš ono kad se malo dete rasplače pa krene da histeriše i preti da će ovo ili ono. Sve u svemu, pretežno si izazivao neku vrstu podsmešljivog sažaljenja, ako smem da primetim…
jovilim_e jovilim_e 15:00 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

benedykt
jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Sigurno ne misliš da staklo može da bude i armirano.

Bogami, koliko si se nakmečao i isplakao sinoć, stvorio si dodatni vodeni sloj na tom staklu. Ne znam baš da li se sad to računa pod armaturom, ali što-no-se kaže… Suzama sam lepio tapete, na mokar od suza prozor da mi udarite više ne smete…

Ne znam ko je kmečao, osim da ja nisam.
I verujem da si to dobro zapamtio.
Tejk ker ov juself!

Pa sad, ja zapamtio uplakanu budalicu koja kroz suze preti, valjda monitoru koliko sam shvatio. Znaš ono kad se malo dete rasplače pa krene da histeriše i preti da će ovo ili ono. Sve u svemu, pretežno si izazivao neku vrstu podsmešljivog sažaljenja, ako smem da primetim…

Ne znam ja koga si ti zapamtio.
Ja sam zapamtio sve što si rekao.
Tejk ker ov juself!
gvozden1 gvozden1 15:00 26.02.2024

Re: Елена,...

Anonimni izvori iz zatvora su jedino ispričali šta se taj dan i tu noć dešavalo u zatvoru, gde nema ni slovo N od Navaljnog

Tačno jbt.
Ne znam šta mi bi da zaključim da se o ubistvu radilo.
Možda zbog Nobelove nagrade, nema drugog razloga.
tessa1 tessa1 15:03 26.02.2024

Re: Trol plačipičić ne zna više za sebe…

Ima jedna izreka koja kaže da ako dugo i uporno cimaš đavoljev rep da ćeš u jednom trenutku morati da mu vidiš i lice.


Pocepao jelek tesan, pogriješila sam. :)
tessa1 tessa1 15:04 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Na šta konkretno misliš?



gvozden1 gvozden1 15:05 26.02.2024

Re: Aleksej…


Pa šta kažeš za onu tvoju Valjevsku brigadu što je kompletna dezertirala?

Pa eto, prošlo im, imali su sreće.
A možda ni država nije bila načisto s tim koga brani, treba li to da radi, ima li snage za to, i sve takve važne stvari, koje ne bi postojale da se i nekoj drugoj državi i njenoj vojsci radilo.
Srpskoj npr.
A tebe ako se sete, sete


Šta ima mene da se sećaju kad rade ono što im je posao, kad streljaju dezertere.
gvozden1 gvozden1 15:11 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…


Ova diskusija nema veze sa decom nego što maloumnici poput tebe srbometre druge i svako malo prete metkom

Srbomertija je sloboda govora, naravno da imam pravo da kažem šta mislim i tvom patriotizmu, a mislim da je ne na minimumu nego u minusu, i pretpostavljam razloge za to, mala pamet u velika želja da pripadneš negde, da te prime u društvo "izabranih" u drugu Srbiju.

A metak, pa objašnjavao sam ti sto puta do sad, to je jedna od kazni za dezertere, čiji god da su sinovi, pa i tvoj.
jovilim_e jovilim_e 15:18 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gvozden1

Ova diskusija nema veze sa decom nego što maloumnici poput tebe srbometre druge i svako malo prete metkom

Srbomertija je sloboda govora, naravno da imam pravo da kažem šta mislim i tvom patriotizmu, a mislim da je ne na minimumu nego u minusu, i pretpostavljam razloge za to, mala pamet u velika želja da pripadneš negde, da te prime u društvo "izabranih" u drugu Srbiju.

A metak, pa objašnjavao sam ti sto puta do sad, to je jedna od kazni za dezertere, čiji god da su sinovi, pa i tvoj.

Delikatna je to rabota, te procene.
U ratnom stanju, to valjda tako ide.
Ukoliko rat nije počeo, pretpostavljam da je pravilo drugačije.
A u svakom pravilu imaju i izuzeci.
Mislim da je neko pominjao onoga Nemca koji u Kragujevcu (?) nije hteo da izvršava naređenje i puca u ljude na streljanju.
Pa je i sam bio streljan od svojih Švaba, verovatno najvećih đubradi u modernoj istoriji - i ne samo modernoj.
Ne znam da li je tom Nemcu podignut neki spomenik?

benedykt benedykt 15:45 26.02.2024

Re: Елена,...

gvozden1
Anonimni izvori iz zatvora su jedino ispričali šta se taj dan i tu noć dešavalo u zatvoru, gde nema ni slovo N od Navaljnog

Tačno jbt.
Ne znam šta mi bi da zaključim da se o ubistvu radilo.
Možda zbog Nobelove nagrade, nema drugog razloga.

Zato što gledaš sebe u ogledalu, ako smem da primetim, pa onda shodno tome misliš da svi kao i ti odmah donose zaključke potpuno nebitno od dokaza. U prevodu, najbitnije je da je tebi draga strana nevina i naivna, a ”dokazi” za to će se već nekako naći. Do ovog trenutka ja mogu jedino da sumnjam jer dokazi ne postoje, a svako će okolo da smisli neku svoju teoriju zavere. Pa onda jedna strana kaže, ubila ga CIA jer je Putin imao intervju sa Tucker-om, što je van pameti. Kao što i druga strana kaže, ubio ga Putin jer je Navaljni trebao za koji dan da bude razmenjen za onog ubicu Krasikova, što je isto tako van pameti. U zvaničnu verziju o prirodnoj smrti sumnjam prevashodno zato što je Putinova vlast do sada ali u bukvalno svakoj sličnoj situaciji slagala a da nije ni trepnula. Kada su Skripalji otrovani, sam Putin izašao pa rekao da su ta neka dvojica Rusa koje traže Englezi najobičniji turisti. Posle se ispostavi da su iz GRU (GU po novom) i da im je on lično delio ordene koju godinu pre toga, kao i da su ih kamere taj dan po ciči zimi snimile na par stotina metara od zabačene kuće Skripalja upravo u to neko vreme…
benedykt benedykt 15:56 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e

Ne znam ja koga si ti zapamtio.
Ja sam zapamtio sve što si rekao.
Tejk ker ov juself!

Pazi, najbitnije je da si ti mene poslušao za valerijanu, jer me u jednom trenutku zaista bio strah da će šlog da te rokne koliko si se raskmečao i histerisao…

P.S. By the way, fali ti, ako smem da primetim, jedno r u tom tvom rogobatnom srbgliš ”juself”, kao što se ne zna da li je to opraštanja radi, gde je dovoljno reći samo take care tj nastavak je nepotreban, ili si iskreno zabrinut za moju malenkost kada je tako rečeno…
gedza.73 gedza.73 16:49 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e
Pa je i sam bio streljan od svojih Švaba, verovatno najvećih đubradi u modernoj istoriji - i ne samo modernoj.
Ne znam da li je tom Nemcu podignut neki spomenik?

Nije. Jer u Kragujevcu nije postojao takav Nemac.
Ali su zato postojali Srbi koji su određivali srpsku decu za streljanje.

Poput ovog Gvozdena, Putinovog Z transgenderaša.
gedza.73 gedza.73 16:50 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gvozden1
Srbomertija je sloboda govora

Ti si jedan mali, tužan i po svemu sudeći vrlo nesrećan čovek.
gvozden1 gvozden1 16:54 26.02.2024

Re: Елена,...

, pa onda shodno tome misliš da svi kao i ti odmah donose zaključke potpuno nebitno od dokaza

A moj zaključak je, koji, ne sećam ga se, potseti me.
. Do ovog trenutka ja mogu jedino da sumnjam jer dokazi ne postoje,

Ništa Bajden, i ta strana koja je minut posle smrti sve znala?

Al dobro, reterirao si makar, a i to je mnogo.
gvozden1 gvozden1 16:55 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
gvozden1
Srbomertija je sloboda govora

Ti si jedan mali, tužan i po svemu sudeći vrlo nesrećan čovek.

Koji nema pravo da iznosi svoje stavove.
gvozden1 gvozden1 17:00 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

U ratnom stanju, to valjda tako ide.

O tom stanju se i govori, podrazumeva se ratno stanje, kao što ga je Ković podrazumevao u govoru iz koga se ovde istrže jedna reč, POGINI, i s tim se sprda.

A istrže je ko?
Pa Gedža, Maksa, Endži, Emilia i još par srbomrzaca.
benedykt benedykt 17:41 26.02.2024

Re: Елена,...

gvozden1
, pa onda shodno tome misliš da svi kao i ti odmah donose zaključke potpuno nebitno od dokaza

A moj zaključak je, koji, ne sećam ga se, potseti me.
. Do ovog trenutka ja mogu jedino da sumnjam jer dokazi ne postoje,

Ništa Bajden, i ta strana koja je minut posle smrti sve znala?

Al dobro, reterirao si makar, a i to je mnogo.

Ništa nisam reterirao hajde da smanjimo podmetanje, pošto od početka ponavljam da sumnjam. Priča gde su se pominjali ti anonimni izvori iz zatvora je bila tu samo da bi se napomenulo kako se bukvalno ništa ne zna čak ni tačno vreme smrti. Iskreno sam pre tog članka mislio da je neko od zatvorenika makar video trenutak kada mu je pozlilo. Međutim čak se i na tu i takvu priču odmah skočilo od tebe i ostalih zaljubljenika u lik i delo, jer ma koliko benigna bila ruši zvanični narativ a to je no-no naravno.
Takođe, kad smo već kod toga, dakle kod tebe postoje dve opcije a sve u zavisnosti šta se desilo. Ukoliko za nešto krive Rusiju i Putina ti ćeš naravno da tražiš dokaze, a kada se desi nešto gde je Rusija žrtva onda nikakvi dokazi naravno i ne trebaju, odnosno sve se već zna ili ti samo je pitanje ko će da bude na keca optužen.

Čisto da ne zaboravim i ovo, pošto se potezalo zašto bi se Putin plašio nekoga ko je u zatvoru tj bezopasanog po njega. Dakle, u proteklih šest meseci pre smrti Navaljnog, mu nisu uručivali čak ni pisma od žene i advokata, kao što nisu nikome slali ni njegova iz zatvora, oduzeli mu sve za pisanje tj papire i olovke, trojicu njegovih advokata uhapsili, a dvoje preostalih stavili na poternicu. Pri tome on bude tajno u decembru prebačen u zatvor specijalnog režima koji se bukvalno nalazi u Arktičkom krugu, pa i tamo više ШИЗО samica nego van nje. Verovatno ima neki specijalni razlog za takav odnos prema njemu, mislim sem onoga da ga se vlast očigledno i u zatvoru plašila, te pokušavala na svaki način da ga izoluje od celog sveta i pri tome da ga slomi sa stalnim bacanjem u samicu a sve po sistemu danas izašao sutra se već opet u samicu vratio.
Takođe jako zanimljivo da se Putin nije dosetio tog leka kada je Navaljni u pitanju ranije, mislim mogao je odavno u zatvor pod nekom već optužnicom da ga strpa a ne da ga svuda prati na smenu ceo fudbalski tim FSB-ovaca koji onda pokušava da ga i ubije pre tri i po godine. Ne plaši se nikoga Putin, gde on da i pomisli nekog političkog protivnika da likvidira. Pa šta vam je ljudi pobogu…!?

Ah da, to je sve unutrašnja stvar Rusije i mi ne treba da se mešamo jer nam je Rusija saveznik. Zanimljivo samo kako ta eto to je njihova unutrašnja stvar priča kod tebe važi samo u tom unikatnom slučaju…
tessa1 tessa1 17:59 26.02.2024

Re: Елена,...

Verovatno ima neki specijalni razlog za takav odnos prema njemu, mislim sem onoga da ga se vlast očigledno i u zatvoru plašila, te pokušavala na svaki način da ga izoluje od celog sveta i pri tome pokušavala da ga slomi sa stalnim bacanjem u samicu a sve po sistemu danas izašao sutra se već opet u samicu vratio.


Opet dobar komentar, nepristrasan.


I gdje je Elena, ima li nešto novo u njenom realitetu i vezano za temu bloga?,

Ili je to sve za nju ovde bilo previše? :)
maksa83 maksa83 18:04 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Pa Gedža, Maksa, Endži, Emilia i još par srbomrzaca.

Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga koji otvoreno zastupa interese strane sile u najmanju ruku deplasirana.

No, zrpska posla...

predatortz predatortz 18:48 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

maksa83
Pa Gedža, Maksa, Endži, Emilia i još par srbomrzaca.

Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga koji otvoreno zastupa interese strane sile u najmanju ruku deplasirana.

No, zrpska posla...



Morsm da te ispravim. Kvisling je onaj ko otvoreno podržava okupatora i deo je okupacionog aparata.
Deo naše zemlje jeste okupiran, ali ne od Rusa koliko ja znam.
Oni su nam po tom pitanju, bar u SB UN saveznici.
gvozden1 gvozden1 19:00 26.02.2024

Re: Елена,...


Ništa nisam reterirao hajde da smanjimo podmetanje, pošto od početka ponavljam da sumnjam.

Pa to, sad sumnjaš, a na takav pristup, da je sve moguće, pa i to da je umro, bi pre dan dva to, sumnju, tumačio kao pristrasnost.

Nego ne reče, šta sam ja tvrdio?
Koliko se sećam baš ovo što ti sad tvrduš, da ni za jednu opciju nema dokaza.

Sada ih je više za rusku stranu, da se radi o prirodnoj smrti, ali hajd da ostavimo malo šanse i Basarinoj, tezi onog nobelovca, i tvojij, da ga je Rusija ubila
gvozden1 gvozden1 19:01 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…


Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga

Pogledaj rečnik.
predatortz predatortz 19:02 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gvozden1

Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga

Pogledaj rečnik.


Nije po definiciji!
gedza.73 gedza.73 19:11 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Deo naše zemlje jeste okupiran

Što otvara novu temu. Da li je Ković poginuo na Kosovu pa oživeo na Autokomandi ili su svi oni koji su odozdo pobegli pa izigravali dodole na mostovima po centralnoj Srbiji dezerteri.

Prosto je neverovatno da smo pored ovoliko 'ratnika' spremnih na pogibiju mi izgubili rat a da danas spas očekujemo od Mongola i Tuvinaca.


gvozden1 gvozden1 19:22 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

predatortz
gvozden1

Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga

Pogledaj rečnik.


Nije po definiciji!

U želji da upotrebi neki jak izraz, da parira izrazu srbomržnja, zaleti se pa omaši:)
predatortz predatortz 19:27 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
Deo naše zemlje jeste okupiran

Što otvara novu temu. Da li je Ković poginuo na Kosovu pa oživeo na Autokomandi ili su svi oni koji su odozdo pobegli pa izigravali dodole na mostovima po centralnoj Srbiji dezerteri.

Prosto je neverovatno da smo pored ovoliko 'ratnika' spremnih na pogibiju mi izgubili rat a da danas spas očekujemo od Mongola i Tuvinaca.



Izgubili smo u sukobu od mnogo jačeg neprijatelja.

Nije sramota, a nismo ni prvi u toj poziciji.

No, ovde je veliki deficit insistiranja naših kolega na tome da Srbija ima pravo koje ima Ukrajina, ali joj se to pravo negira, čak joj se o preti zbog toga.

Ti si sebi izabrao nik gedža, koji je nekima posprdan a meni drag naziv za srpskog seljaka.

Kaži ti meni, kao seljak i Srbin, šta je nama preče? Naša ili tuđa zemlja?

I kaži ti meni da li je ok da ponovo za Srbe postoje posebni aršini kao što su bili u Rajhu?
Pa Srbin ne sme da oružjem vraća svoje nego ima da prizna da je to tuđe, ali mora sve da učini, pa i na svoju štetu, da brani pravo Ukrajine da vraća svoje? Da je pomaže, naoružava, Ruse ima da mrzi, a sve dok njegovo otimaju a narod mu ubijaju, biju, hapse i ponižavaju?

Ne znam za vas gedđe, ja sam seljak iz negedžovsnskih krajeva, ali kod nas to budi inat!
maksa83 maksa83 19:32 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gvozden1

Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga

Pogledaj rečnik.

Uopšte ne vidim problem, evo zastupnika banalnog povampirenog Staljinizma nećemo zvati "kvisling" nego "zastupnik interesa strane sile".

I sve to pola-pola smućkano sa šovinizmom svakako nećemo zvati "patriotizam" koji bi tebi davao neku težinu pa da ocenjuješ ko voli a ko mrzi svoj narod.
benedykt benedykt 19:36 26.02.2024

Re: Елена,...

tessa1


Opet dobar komentar, nepristrasan.


I gdje je Elena, ima li nešto novo u njenom realitetu i vezano za temu bloga?

Navaljni je samo vrh ledenog brega, odnosno onaj za koga znaju ljudi i van Rusije, a bukvalno na svakodnevnom nivou se dešavaju nova hapšenja, namešteni sudski procesi i prateće zatvorske kazne za izgovorenu ili napisanu reč. Upravo se dešava još jedno suđenje i to da tragikomedija bude potpuna čoveku koji je bio jedan od vodećih ličnosti organizacije Memorijal, koju je još Andrej Saharov osnovao, i koja se najviše bavila upravo žrtvama staljinističkih represija.
Njegov greh je jer je na svom Fejsbuku objavio rusku verziju nekog svog članka o Rusiji i njenom ratu u Ukrajini, inače ranije napisanog za nezavisni francuski onlajn magazin Mediapart. Čovek juče lepo kaže, ono što se dešava u današnjoj Rusiji najviše liči na Kafkin Proces, sa tom razlikom da Jozef K. nije imao pojma do kraja za šta je tačno optužen a u Putinovoj Rusiji se zna formalni razlog ali je isti potpuno neshvatljiv kako pravno tako i logički gledano. Prvo su ga osudili na novčanu kaznu od 150.000 rubalja (1500 eura) za diskreditaciju vojske, ali tužilaštvo traži i dobije da mu se ponovo sudi jer sud navodno nije uzeo u obzir motiv političke i ideološke mržnje, pa mu sada preti nekoliko godina robije iako čovek ima preko sedamdeset godina.

Elena nažalost ispašta ni kriva ni dužna od pobratimske vlasti onoj u Rusiji, odnosno tamo je na vlasti drug Staljin 2.0 a u Srbiji je drug Tita 2.0…
gedza.73 gedza.73 19:43 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Kaži ti meni, kao seljak i Srbin, šta je nama preče? Naša ili tuđa zemlja?

Nekoliko puta smo došli do ove ivice i opet ću, al samo malo, da se ujedem za jezik.

Sećam se dobro tih dana ko je po Kragujevcu šta, kako radio i pričao. Vrlo malo je išlo da brani rodni kraj ali je sa rukovodećih mesta bilo vrlo glasno u teranju drugih.
500 000 ljudi je brojka sa kojom se spekuliše. To nije mali broj. Čak i jaka sila na tako ujedinjen narod koji je bio spreman da brani zavičaj ne bi mogla.
Do juče Tita iz ruku nisi mogao da im otmeš a danas glavom udaraju u podove crkvi.

Izgubili smo u sukobu od mnogo jačeg neprijatelja.

Što smo se kurčili kad nismo znali ni da letimo niti smo na vreme nabavili padobran.
ali kod nas to budi inat!

Zavisi kad i u kom periodu.
Lasno je ubiti jednog princa i jednu ženu, ama rat se ne dobija ubijanjem prinčeva i žena – mislim se. Interesuje mene šta će sad da bude – misle li ostali Bosanci za tim mladim Bosancima, oće li dići kaku bunu i ustanak? Nije nama do njinoga uzletanja u nebo, ni dosad se u mučenicima nije oskudevalo. Nama, bogati, pomoć treba. Oće li oni uz nas protiv Švaba? –
Odmanem ja vako glavom. Nisu mi tu čista posla. Ne volim da se Bosanci naprazno junače, da ubijaju prinčeve i žene, a posle, guzicu u stranu pa naša seljačija danak da plaća. Pa je l’ tako?
Ako si i Srbin i seljak, nisi stoka, ne voliš da te neko pravi ludim
Knjiga o Milutinu

jovilim_e jovilim_e 19:45 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

benedykt
jovilim_e

Ne znam ja koga si ti zapamtio.
Ja sam zapamtio sve što si rekao.
Tejk ker ov juself!

Pazi, najbitnije je da si ti mene poslušao za valerijanu, jer me u jednom trenutku zaista bio strah da će šlog da te rokne koliko si se raskmečao i histerisao…

P.S. By the way, fali ti, ako smem da primetim, jedno r u tom tvom rogobatnom srbgliš ”juself”, kao što se ne zna da li je to opraštanja radi, gde je dovoljno reći samo take care tj nastavak je nepotreban, ili si iskreno zabrinut za moju malenkost kada je tako rečeno…

Ne fali mi ništa, niti je išta višak.
Tejk ker ov juself!
jovilim_e jovilim_e 19:46 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
jovilim_e
Pa je i sam bio streljan od svojih Švaba, verovatno najvećih đubradi u modernoj istoriji - i ne samo modernoj.
Ne znam da li je tom Nemcu podignut neki spomenik?

Nije. Jer u Kragujevcu nije postojao takav Nemac.
Ali su zato postojali Srbi koji su određivali srpsku decu za streljanje.

Poput ovog Gvozdena, Putinovog Z transgenderaša.

Onda je to možda bilo u Kraljevu.
A govana Srba nikada nije manjkalo.
Kao i što sam vidiš.
gvozden1 gvozden1 19:50 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

evo zastupnika banalnog povampirenog Staljinizma nećemo zvati "kvisling" nego "zastupnik interesa strane sile".

Dobro je, na dobrom si putu, ali još uvek je pogrešno....
Ubaci tu srpske interese, i možda se još približiš istini

Ali i ovo što si shvatio i priznao grešku, ti je svakako pozitivno brojanje.
benedykt benedykt 19:52 26.02.2024

Re: Елена,...

gvozden1

Ništa nisam reterirao hajde da smanjimo podmetanje, pošto od početka ponavljam da sumnjam.

Pa to, sad sumnjaš, a na takav pristup, da je sve moguće, pa i to da je umro, bi pre dan dva to, sumnju, tumačio kao pristrasnost.

Nego ne reče, šta sam ja tvrdio?
Koliko se sećam baš ovo što ti sad tvrduš, da ni za jednu opciju nema dokaza.

Sada ih je više za rusku stranu, da se radi o prirodnoj smrti, ali hajd da ostavimo malo šanse i Basarinoj, tezi onog nobelovca, i tvojij, da ga je Rusija ubila

Kao što rekoh, kada Rusiju okrivljuju ti naravno tražiš dokaze tj presumpcija nevinosti, a kada je Rusija ta koja okrivljuje onda se sve odmah zna, odnosno čemu dokazi kada svi znamo ko je to učinio.
Ponoviću i tebi, sveukupno ja mislim treći ili četvrti put, u čemu je problem i odakle sumnja. Dakle, tromb se na bilo kojoj obdukciji utvrdi za pet sekundi tj nemoguće ga je lažirati sa obzirom šta se tačno desi u ljudskom organizmu. Samim time je za vlast, a sa obzirom na sve što se sa njim dešavalo pre tri godine oko onog trovanja, najlogičnije bilo, ukoliko je zaista to uzrok, da objavi rezultate obdukcije sa sve pratećom dokumentacijom i da svima zapuši usta. Telo se odmah preda rodbini pa ako im se ne sviđa neka traže ponovnu obdukciju. Međutim, telo se iz nekog razloga niti predaje rodbini niti ikome pokazuje punih devet dana, a njegova majka se pri svemu tome na kraju još i ucenjuje da ga sahrani tajno i u praktično neobeleženi grob ili ga sahranjuju oni k’o džukelu tu kod zatvora.

Prema tome, svi do sada prezentirani dokazi od strane vlasti, na koje se ti tu vidim pozivaš tj kao fol ih je više, su majke nam sve je tako bilo. Nema svedoka sem onih koji rade u zatvoru, nema obdukcionog nalaza, prošlo devet dana tj vuk pojeo magarca da se bilo šta pronađe, a majka bi kao i svaka majka da sahranjuje sina dosta joj je više celog ovog mrcvrarenja. Eh da, čisto da ne zaboravim, pre dve godine u istom tom zatvoru umlatili zatvorenika pa posle pričali kako se spotakao pa pao niz stepenice…
jovilim_e jovilim_e 19:52 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

maksa83
Pa Gedža, Maksa, Endži, Emilia i još par srbomrzaca.

Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga koji otvoreno zastupa interese strane sile u najmanju ruku deplasirana.

No, zrpska posla...


Zašto je nelegitimno to što on zastupa interese strane sile, a legitimno kada to rade pobrojani?
I ostali nepomenuti.
Ali?
Pored toga, on nigde i ne kaže da zastupa interese strane sile kako mu se to, kurvanjski, amputira.
Nego kaže jedino da se nada da će pobeda te strane sile povoljno da deluje na status Srbije.
A šta kažu pomenuti?
jovilim_e jovilim_e 19:53 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
Deo naše zemlje jeste okupiran

Što otvara novu temu. Da li je Ković poginuo na Kosovu pa oživeo na Autokomandi ili su svi oni koji su odozdo pobegli pa izigravali dodole na mostovima po centralnoj Srbiji dezerteri.

Prosto je neverovatno da smo pored ovoliko 'ratnika' spremnih na pogibiju mi izgubili rat a da danas spas očekujemo od Mongola i Tuvinaca.



Gde pronalaziš ove budale kada govoriš o uvaženom profesoru Koviću?
benedykt benedykt 19:58 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e

Ne fali mi ništa, niti je išta višak.
Tejk ker ov juself!

Primećuje se odmah vrsan poznavalac materije, how yes now i tako kao to…
jovilim_e jovilim_e 19:58 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

maksa83
gvozden1

Mislim da je ova kvalifikacija od strane kvislinga

Pogledaj rečnik.

Uopšte ne vidim problem, evo zastupnika banalnog povampirenog Staljinizma nećemo zvati "kvisling" nego "zastupnik interesa strane sile".

I sve to pola-pola smućkano sa šovinizmom svakako nećemo zvati "patriotizam" koji bi tebi davao neku težinu pa da ocenjuješ ko voli a ko mrzi svoj narod.

Kako se zove zastupanje interes antisrpske sile koje vršite vi koji se rugate Gvozdenu?
Ima li u rečniku definicija za to?
jovilim_e jovilim_e 19:59 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

benedykt
jovilim_e

Ne fali mi ništa, niti je išta višak.
Tejk ker ov juself!

Primećuje se odmah vrsan poznavalac materije, how yes now i tako kao to…

Za to ti ne brini.
Tej ker ov juself!
benedykt benedykt 20:04 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

predatortz

Deo naše zemlje jeste okupiran, ali ne od Rusa koliko ja znam.
Oni su nam po tom pitanju, bar u SB UN saveznici.

Tako su potpuno isto, samo bez tog ”u SB UN” delu, pričali i oni Titini kada je папаша Сталин bio onaj koji se za sve u SSSR tj Rusiji pita. Posle je bilo jao jao, mislim od onih koji su pretekli kada stigli ”saveznici” i ”oslobođenje”. A i dobri car baćuška Vladimir Vladimirovič, слава ему, napreduje svaki dan u svakom pogledu, mislim kod Tuckera lepo čovek reče da su Poljaci, te džukele jedne pokvarene, razumnog Hitlera koji je samo pošten dogovor sa niima hteo, prosto naterali da ih napadne. Živ je drug Staljin umro on nije, što-no-se kaže…
gedza.73 gedza.73 20:05 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Gde pronalaziš ove budale kada govoriš o uvaženom profesoru Koviću?

Kad sam već kod Danka Popovića aj pronađi 'uvaženog' Kovića u tekstu
Uroševa kafana – prepuna. Pije se s nogu. Sve plaćaju Uroševići. Oni piju i najglasnije pevaju, oni najviše i psuju i pesmama prete Švabi – nije im teško, oni su oduvek najviše pesama i znali i pevali, a mnoge su i sami sročili; već su i o Apisu i drugima pevali, i o Gavrilu Principu –
oni će da pevaju, drugi će da ginu.
Ajde, Milutine, da pijemo i da pevamo, – Pero Urošević, uzo čašu i naliva mi rakiju – zeman je zemlja da se brani.
Ajte vi Uroševići sa mnom da ratujemo. Meni je ovo treći rat, a tebi, Pero, i tvom bratu Jefti nije ni prvi – kažem. Zna to i on dobro, nego neće Uroševići belu torbu da prte. Dva meseca oni pod oružjem paradiraju okićeni značkama ko komite, al neće tamo de se gaće krvave nego pevanjem i dernjavom pokazuju vlastima kako vole kralja i Srbiju. Taki su bili i u prošlim ratovima. Njini su sinovi i sad po komandama u pozadini, a tuđu decu napijaju da se pijana dernjaju kad bi trebalo da plaču.

1985.


benedykt benedykt 20:10 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Ne fali mi ništa, niti je išta višak.
Tejk ker ov juself!

Primećuje se odmah vrsan poznavalac materije, how yes now i tako kao to…

Za to ti ne brini.
Tej ker ov juself!

How yes now, I Benedykt you Charlie, you me understand, yes, no, maybe…
gedza.73 gedza.73 20:13 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e


I da ponovim kako se 'uvaženi' Ković uprepodobio i promenio ploču pa umesto o slavnim pogibijama izražava saučešće Duginu kad mu je poginula čerka
Tragedija koja ga je zadesila teška je i bremenita, takve stvari menjaju čoveka. Gubitak kćerke koju je neizmerno voleo i kojoj se nesebično posvećivao nenadoknadiv je i u svakom pogledu bolan.

'de se dedoše reči o izlaženju pred pretke, da pogibija nije najstrašnija, ništa o životu datom za sveti Donbas?
jovilim_e jovilim_e 20:34 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gedza.73
jovilim_e


I da ponovim kako se 'uvaženi' Ković uprepodobio i promenio ploču pa umesto o slavnim pogibijama izražava saučešće Duginu kad mu je poginula čerka
Tragedija koja ga je zadesila teška je i bremenita, takve stvari menjaju čoveka. Gubitak kćerke koju je neizmerno voleo i kojoj se nesebično posvećivao nenadoknadiv je i u svakom pogledu bolan.

'de se dedoše reči o izlaženju pred pretke, da pogibija nije najstrašnija, ništa o životu datom za sveti Donbas?

Pojma nemam šta pričaš čim ne pridružiš one tvoje klipove.
jovilim_e jovilim_e 20:35 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

benedykt
jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Ne fali mi ništa, niti je išta višak.
Tejk ker ov juself!

Primećuje se odmah vrsan poznavalac materije, how yes now i tako kao to…

Za to ti ne brini.
Tej ker ov juself!

How yes now, I Benedykt you Charlie, you me understand, yes, no, maybe…

Znaš ti vrlo dobro šta ti je rečeno.
I razumeo si.
Tejk ker ov juself!
benedykt benedykt 20:35 26.02.2024

Re: Елена,...

kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.

Ne treba čast hvala, nego ne bilo vam zapoveđeno ako se onaj bezjak Apostata konačno pojavi a vi mu recite da je blog pred zatvaranjem i da nisam zainteresovan za verbalnu ekvilibristiku i prevođenje sa srpskog na srpski. Pa kao znaš zajedno napasti znači nešto drugo, eto nije toga znaš bilo u paktu iz avgusta a ja na to samo mislio. Možda to oni posle nešto ali ne namerno jer pošla tako jedan dan Crvena armija da bere jabuke pa zalutali u Poljsku, pa onda Nemci kud će šta će da se ne sudare sa ljudima. Pa zato sve to bilo što taj nacista Halder piše, odnosno ne bih ja njemu uostalom ništa ni verovao jer to sve CiJA poturila, pošto je i taj dnevnik njegov lažan u svakom slučaju.
Sve u svemu neka se potkuje znanjem pa onda sledeći put dva prsta da se javi ako ima nekih pitanja ili nejasnoća…
jovilim_e jovilim_e 20:41 26.02.2024

Re: Елена,...

benedykt
kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.

Ne treba čast hvala, nego ne bilo vam zapoveđeno ako se onaj bezjak Apostata konačno pojavi a vi mu recite da je blog pred zatvaranjem i da nisam zainteresovan za verbalnu ekvilibristiku i prevođenje sa srpskog na srpski. Pa kao znaš zajedno napasti znači nešto drugo, eto nije toga znaš bilo u paktu iz avgusta a ja na to samo mislio. Možda to oni posle nešto ali ne namerno jer pošla tako jedan dan Crvena armija da bere jabuke pa zalutali u Poljsku, pa onda Nemci kud će šta će da se ne sudare sa ljudima. Pa zato sve to bilo što taj nacista Halder piše, odnosno ne bih ja njemu uostalom ništa ni verovao jer to sve CiJA poturila, pošto je i taj dnevnik njegov lažan u svakom slučaju.
Sve u svemu neka se potkuje znanjem pa onda sledeći put dva prsta da se javi ako ima nekih pitanja ili nejasnoća…

Čekaj, ti si rešio da apostatu podučavaš istoriji?!
Kao kada si onomad nsarskog (ili nekog drugog fizičara) hteo da podučiš fizici?
Id u kurac!
tessa1 tessa1 20:54 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Zašto je nelegitimno to što on zastupa interese strane sile, a legitimno kada to rade pobrojani?
I ostali nepomenuti.
Ali?
Pored toga, on nigde i ne kaže da zastupa interese strane sile kako mu se to, kurvanjski, amputira.
Nego kaže jedino da se nada da će pobeda te strane sile povoljno da deluje na status Srbije.
A šta kažu pomenuti?


Evo podbočila sam glavu rukom kao Čehov na onoj slici i razmišljam kako nazvati u jednoj ili dvije riječi fazu virtuelnosti kada se potpuno izgubi veza sa realitetom i nadgovara čovjek jedan drugoga fiktivnim temama, često lažnim, nepostojećim problemima, koje svako tumači na svoj način stavom građenim na dešavanjima iz prošlosti i predviđanjem budućnosti u kojoj neće učestvovati i kad bi se takva desila?




Svaki moj odlazak kući primjetim isto, ima bogatih ljudi, i djeca rastu, moje prijateljice ćerka je doktorirala.

I za ovih sedam dana dok mi pišemo, evo ne znamo šta je bilo sa Elenom, i neko se obogatio?

Napustio zemlju, vratio se, dobio djete, napravio raketu, presadio bubreg od oca ćerki, od majke sinu, neko je izdao drame (i zamisli piše srpski pisac, npr rođ u BL), neko je izboden nožem, neko je otišao na skijanje, nekom je pukla guma, pojela do pola ajkula itd..




jovilim_e jovilim_e 21:02 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

tessa1
Zašto je nelegitimno to što on zastupa interese strane sile, a legitimno kada to rade pobrojani?
I ostali nepomenuti.
Ali?
Pored toga, on nigde i ne kaže da zastupa interese strane sile kako mu se to, kurvanjski, amputira.
Nego kaže jedino da se nada da će pobeda te strane sile povoljno da deluje na status Srbije.
A šta kažu pomenuti?


Evo podbočila sam glavu rukom kao Čehov na onoj slici i razmišljam kako nazvati u jednoj ili dvije riječi fazu virtuelnosti kada se potpuno izgubi veza sa realitetom i nadgovara čovjek jedan drugoga fiktivnim temama, često lažnim, nepostojećim problemima, koje svako tumači na svoj način stavom građenim na dešavanjima iz prošlosti i predviđanjem budućnosti u kojoj neće učestvovati i kad bi se takva desila?




Svaki moj odlazak kući primjetim isto, ima bogatih ljudi, i djeca rastu, moje prijateljice ćerka je doktorirala.

I za ovih sedam dana dok mi pišemo, evo ne znamo šta je bilo sa Elenom, i neko se obogatio?

Napustio zemlju, vratio se, dobio djete, napravio raketu, presadio bubreg od oca ćerki, od majke sinu, neko je izdao drame (i zamisli piše srpski pisac, npr rođ u BL), neko je izboden nožem, neko je otišao na skijanje, nekom je pukla guma, pojela do pola ajkula itd..





Šta si ti ovde sve nadrobila, ko bi ga znao?
Inače, ko je Elena?
tessa1 tessa1 21:04 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Šta si ti ovde sve nadrobila, ko bi ga znao?

Prvo, prestani da se obraćaš tako: bunca, drobi i itd, nismo mi ovce virtuelne zajedno čuvali.
tessa1 tessa1 21:04 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Pričaj tako sa ženom dok ti drobi sir na puru.
bene_geserit bene_geserit 21:17 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

pojela do pola ajkula

Kog je pojela do pola ajkula, nije valjda zemljanina, vidim da ga nema ovde u zadnje vreme ...
tessa1 tessa1 21:24 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Kog je pojela do pola ajkula

:))

kamilo_emericki kamilo_emericki 21:51 26.02.2024

Re: Елена,...

benedykt
kamilo_emericki
apostata


S nestrpljenjem čekam tvoj odgovor.




Častim ako ti odgovori.

Ne treba čast hvala, nego ne bilo vam zapoveđeno ako se onaj bezjak Apostata konačno pojavi a vi mu recite da je blog pred zatvaranjem i da nisam zainteresovan za verbalnu ekvilibristiku i prevođenje sa srpskog na srpski. Pa kao znaš zajedno napasti znači nešto drugo, eto nije toga znaš bilo u paktu iz avgusta a ja na to samo mislio. Možda to oni posle nešto ali ne namerno jer pošla tako jedan dan Crvena armija da bere jabuke pa zalutali u Poljsku, pa onda Nemci kud će šta će da se ne sudare sa ljudima. Pa zato sve to bilo što taj nacista Halder piše, odnosno ne bih ja njemu uostalom ništa ni verovao jer to sve CiJA poturila, pošto je i taj dnevnik njegov lažan u svakom slučaju.
Sve u svemu neka se potkuje znanjem pa onda sledeći put dva prsta da se javi ako ima nekih pitanja ili nejasnoća…

Ti si, izgleda, od onih što znaju sva slova ali ne razumiju ono što pročitaju.
Ja nisam ni pomislio da častim tebe, ako odgovoriš, već njega.
Ti spadaš u kategoriju ljudi na koje ne bih ni svoj bicikl naslonio a kamo li da sa tobom pijem ili jedem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana