Astrologija| Gradjanske inicijative| Hobi| Religija| Životni stil

Stazama revolucije

maksa83 RSS / 20.10.2021. u 23:25

... na rezervni položaj. 

Ovo je blog posvećen Pajinom oblaganju stola limom i naravno temi c) razno.

Čisto da se nađe, ako bi neko nešto intelektualno evo i malo istočnjačke filozofije, a može i nutricionizam.

 

 4O4m5m6.jpg 

 

 



Komentari (600)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 23:29 20.10.2021

Prvi

zilikaka zilikaka 23:33 20.10.2021

Re: Prvi

Pa što ne reče da oblaže sto? Mi se ubismo praveći modle.
A i koji će mu astal presvučen limom?
To nožem prosečeš...
gvozden1 gvozden1 23:36 20.10.2021

Re: Prvi

zilikaka
Pa što ne reče da oblaže sto? Mi se ubismo praveći modle.
A i koji će mu astal presvučen limom?
To nožem prosečeš...

I što ga savija ako je sto ravan?

Ma da mi ipak raspravimo ono o komunistima :)
Milan Novković Milan Novković 23:40 20.10.2021

Re: Prvi

zilikaka
Pa što ne reče da oblaže sto? Mi se ubismo praveći modle.
A i koji će mu astal presvučen limom?
To nožem prosečeš...

Kad ne pratiш наставу с разумевањем


maksa83 maksa83 23:44 20.10.2021

Re: Prvi

Pa što ne reče da oblaže sto? Mi se ubismo praveći modle.
A i koji će mu astal presvučen limom?
To nožem prosečeš...

Paja nestrpljivo čeka da mu stigne peć za picu, napravio je sto i pitao kako da ga obloži nekim limom, verovatno da ga štiti od žara koji može iz nje da ispadne pri hendlovanju.

Moj predlog je bio da batali lim i stavi neke pločice, ovako nešto, Granada Alhambra fazon, nemam sad originalnu sliku predloga ali ovo je ok aproksimacija:



Loader se naljutio zato što hoćemo da razgovaramo o limu a ne o kataklizmi koja je nastala isterivanjem Nemaca iz Beograda, napisao je nešto tebi što je meni bilo BAŠ smešno, vrabac je probao da ga odobrovolji tako što mu je ponudio vožnju kajakom (kakva je to ... da ne lajem sad), loaderu se ni to nije svidelo.

Meni je to što je napisao tebi bilo tako smešno da sam sačuvao skrinšot osećajući pomor koji će da nastane zbog tog lima (koji ni ne treba da bude lim nego pločice), da sam sačuvao skrinšot tog komentara, nadam se da me zbog toga neće proganjati jer stvarno ne običavam, ovo je bilo šteta da se baci:



Zašto je ovo meni bilo mnogo smešno nemoj da me pitaš, ja nemam kontrolu nad tim stvarima.


angie01 angie01 23:47 20.10.2021

Re: Prvi

napisao je nešto tebi što je meni bilo BAŠ smešno,


prvo je Pajketu, a posle zili-pala sam sa stolice od smeha...al ne to sto si skrinsotovo,nego ono,i to vam je opravdanje,..pa nisam verovala:)))
maksa83 maksa83 23:49 20.10.2021

Re: Prvi

prvo je Pajketu, a posle zili-pala sam sa stolice od smeha.

Pajiću je tražio da objasni svoj postupak sa limom (za šta je odmah dobio moju punu podršku!) ali nije ostavio prostora, ne razumem šta se desilo.
zilikaka zilikaka 23:54 20.10.2021

Re: Prvi

sačuvao skrinšot osećajući pomor koji će da nastane zbog tog lima (koji ni ne treba da bude lim nego pločice),

Možda bi sve bilo drugačije da si lepo objasnio da to i ne treba da bude lim. Nego pločice.
Vidiš dokle sitan nesporazum dovede.
angie01 angie01 23:54 20.10.2021

Re: Prvi

Pajiću je tražio da objasni svoj postupak sa limom (



Re: Aluminijum
srdjan.pajic
Imam pitanje za domaćina hučija i domaćina gedžu:
Kako da savijem aluminijumski lim a bez ........


Da li biste bili ljubazni da ovaj svoj limarski komentar, koji inicira seriju trol-komentara, nekako obrazložite - a da to ne bude nevešto opravdanje za trolovanje?
Da li ste nesvesni uloge svog komentara na ovom postu?
Da li ste svesni uloge svog komentara na ovom postu?

Moj stav je da takav postupak nije u redu.

No, to vas ne lišava izvesne obaveze da objasnite svoj postupak. Izvolite.

maksa83 maksa83 23:56 20.10.2021

Re: Prvi

Možda bi sve bilo drugačije da si lepo objasnio da to i ne treba da bude lim. Nego pločice.

Sve sam lepo reko! I da je metal topl. provodnik a keramika izolator, i dao predog dezena, diskutovao, obrazložio.
gvozden1 gvozden1 23:57 20.10.2021

Re: Prvi


Možda bi sve bilo drugačije da si lepo objasnio da to i ne treba da bude lim. Nego pločice.

Razumeš li ti ovo?

Srki traži način da nekako savije lim, a Maksa predlaže pločice, što upućuje da je površina ravna?

Šta onda Srki savija?
zilikaka zilikaka 23:58 20.10.2021

Re: Prvi

Ivice oko stola. Kantuje.
Milan Novković Milan Novković 00:00 21.10.2021

Re: Prvi

maksa83
Pa što ne reče da oblaže sto? Mi se ubismo praveći modle.
A i koji će mu astal presvučen limom?
To nožem prosečeš...

Paja nestrpljivo čeka da mu stigne peć za picu, napravio je sto i pitao kako da ga obloži nekim limom, verovatno da je štiti od žara koji može iz nje da ispadne pri hendlovanju.

Moj predlog je bio da batali lim i stavi neke pločice, ovako nešto, Granada Alhambra fazon, nemam sad originalnu sliku predloga ali ovo je ok aproksimacija:



Loader se naljutio zato što hoćemo da razgovaramo o limu a ne o kataklizmi koja je nastala isterivanjem Nemaca iz Beograda, napisao je nešto tebi što je meni bilo BAŠ smešno, vrabac je probao da ga odobrovolji tako što mu je ponudio vožnju kajakom (kakva je to ... da ne lajem sad), loaderu se ni to nije svidelo.

Meni je to što je napisao tebi bilo tako smešno da sam sačuvao skrinšot osećajući pomor koji će da nastane zbog tog lima (koji ni ne treba da bude lim nego pločice), da sam sačuvao skrinšot tog komentara, nadam se da me zbog toga neće proganjati jer stvarno ne običavam, ovo je bilo šteta da se baci:



Zašto je ovo meni bilo mnogo smešno nemoj da me pitaš, ja nemam kontrolu nad tim stvarima.



Meni se učinilo da se on zeza

Pločice:


maksa83 maksa83 00:00 21.10.2021

Re: Prvi

Ivice oko stola. Kantuje.

Hvala zili ovo Kantuje je skroz okej nabacoka da neko sad može i o zapadnoj filozofiji, Kantovanje, Hegelovanje, Hajdergerovanje, i zašto da ne i Marksovanje...
gvozden1 gvozden1 00:00 21.10.2021

Re: Prvi

zilikaka
Ivice oko stola. Kantuje.

Ujbt, lim, aluminijum od 05 da savije preko ivice.
Ne verujem da mu je to problem.

A voleo bih da jeste, da mu dušu vadim :)
angie01 angie01 00:01 21.10.2021

Re: Prvi

Šta onda Srki savija?

maksa83 maksa83 00:02 21.10.2021

Re: Prvi

Meni se učinilo da se on zeza

Louder? Ne verujem, meni on deluje kao mnogo ozbiljan čovek.

Pločice:

E, e, e - tako nešto sam imao na umu, samo možda za nijansu Miki Pajo Šiljo veselije, pretpostavljam da je ovo tvoje na moru gde je to plavo belo maltene propisano kao kombinacija (Santorini fazon) i to je skroz okej. U Pajinim planinama bih pre stavio neke šumske nijanse dakle zeleno, braon, cigla boja.
gvozden1 gvozden1 00:08 21.10.2021

Re: Prvi

angie01
Šta onda Srki savija?


Šta je bilo Endži leb mu ebem.
Jesi li to opet "razumela" :)
Milan Novković Milan Novković 00:22 21.10.2021

Re: Prvi

maksa83
Pločice:

E, e, e - tako nešto sam imao na umu, samo možda za nijansu Miki Pajo Šiljo veselije, pretpostavljam da je ovo tvoje na moru gde je to plavo belo maltene propisano kao kombinacija (Santorini fazon) i to je skroz okej. U Pajinim planinama bih pre stavio neke šumske nijanse dakle zeleno, braon, cigla boja.

Jeste, naš glavni roštilj, a sporedna terasa (Španija, Costa Blanca) - od love iz penzionog fonda, kešflow-neutralni structured product plus capital gains ostaje dečurliji ti.

Kad već voliš pločice, na DIY blogu (ove rubove možeš sam da liješ - još ako imaš cemente u boji u Bgd, al ne mora, da pustiš inner Velaskeza na slobodu - pa lepiš pločice - za cvetje lepo zamoliš Radu

Milan Novković Milan Novković 00:59 21.10.2021

Re: Prvi

maksa83
... obrazložio.

Definisao sistem vrednosti


Milan Novković Milan Novković 01:32 21.10.2021

Re: Prvi

maksa83
Ivice oko stola. Kantuje.

... i zašto da ne i Marksovanje...



crossover crossover 02:44 21.10.2021

Re: Prvi

maksa83
Ivice oko stola. Kantuje.

Hvala zili ovo Kantuje je skroz okej nabacoka da neko sad može i o zapadnoj filozofiji, Kantovanje, Hegelovanje, Hajdergerovanje, i zašto da ne i Marksovanje...


"If you’re not having fun, you’re doing something wrong." - G. Marx
gedza.73 gedza.73 06:56 21.10.2021

Re: Prvi

gvozden1
Ujbt, lim, aluminijum od 05 da savije preko ivice

Oštro da ga pogleda ima sam da se obori preko ivica. Umesto k'o pravi srpski domaćin da motorkom učetvrti panj pa da može da seče i pečenje on aluminijum debeo kao flis papira za picu. ošo ovaj svet uqurac

Nego me setilo na pločice jedan snimak koji sam gledao na netu pa ga jedva pronađo'.


Pajke, sad kad si napravio haos na blogu, kad smo ukapirali šta oćeš onda ili prohrom (meni ružnija varijanta, sterilna) ili terakota sto (asocijacije pica-Italija-peć)

ili neko kuvano jako drvo




freehand freehand 08:49 21.10.2021

Re: Prvi

da sam sačuvao skrinšot tog komentara, nadam se da me zbog toga neće proganjati jer stvarno ne običavam, ovo je bilo šteta da se baci:

Jujuju...
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 15:23 22.10.2021

Re: Prvi

Možda bi sve bilo drugačije da si lepo objasnio da to i ne treba da bude lim. Nego pločice.
Vidiš dokle sitan nesporazum dovede.


a cica nije legla, nego sela!

angie01 angie01 23:30 20.10.2021

,


Pokahontas 1244
@PokahontasII
· Oct 19
Ako morate da se vakcinisete ,a ne zelite uticaj vakcine onda pre vakcine popijte 2 casice alkohola I posle vakcine 2 casice. Alkohol ce rastvoriti lipidni omotac Sspyke proteina koji ga stiti od nasih killer cells/ celija ubica I Spyke protein ce biti razoren I ne moze da dodje
solo solo 23:37 20.10.2021

S pajki

Ako morate da se vakcinisete ,a ne zelite uticaj vakcine onda pre vakcine popijte 2 casice alkohola I posle vakcine 2 casice. Alkohol ce rastvoriti lipidni omotac Sspyke proteina koji ga stiti od nasih killer cells/ celija ubica I Spyke protein ce biti razoren I ne moze da dodje


i naravno temi c) razno.


'bem im oca antivakserskog

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:38 20.10.2021

Pizda

Teška pizda.
Obrisa mi komentar a samo sam ga uljudno pitao da li bi možda na veslanje.
solo solo 23:41 20.10.2021

Re: Pizda

Teška pizda.
Obrisa mi komentar a samo sam ga uljudno pitao da li bi možda na veslanje.


Uvredio si ga. Ima čamac na motor.

Znam čoveka.
maksa83 maksa83 23:45 20.10.2021

Re: Pizda

Obrisa mi komentar a samo sam ga uljudno pitao da li bi možda na veslanje.

Znam. Meni je cedevita izašla na nos.

Ali oprosti čoveku, ne zna šta propušta.
alselone alselone 06:34 21.10.2021

Re: Pizda

a samo sam ga uljudno pitao da li bi možda na veslanje.




Ovo se profilisalo kao fora za sebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:20 21.10.2021

Loader

Samo da kažem da me drug loader nije banovao (on ipak nije dlakava sisa kao omega i krlo da se služi tim metodama), ja sam postavio pitanje u nadi da kad se vratim na blog da će biti nekih ideja, saveta, pa i podjebavanje (to obavezno, jer Srbi smo!).

Elem, lim, prvo, taj 20 milsa (1mils = 25.4um) je ono što imam, znači "uzmi deblji lim" odgovore ne primam. Zašto aluminijum, pa zato što ne rđa, to je valjda jasno.

Drugo, lim mi treba da savijem oko ivice stola i onda da ga lepo zakucam ispod tako da sto izgleda kao da je od metala. Zašto? Pa zato što na njega oću da stavim peć koja radi na 500C i ako mi ispadne nešto iz nje, da mi ne progori astal. A i ne znam koliko je vrelo oko nje kad oganj radi, mada verujem da nije nešto preterano.

Dalje, pločice, to sam prvo razmatrao, kao estetski najugodnije rešenje, ali tu sam imao nekoliko nedoumica (osim što nemam alat za sečenje pločica, ali znam ko u komšiluku ima) - pošto to treba da stoji napolju, cele godine, prvo, koju podlogu da stavim ispod ploćica, da ne povuče vodu i da istruli? A drugo, čime da te pločice zamalterišem za tu podlogu da to zimi ne ispuca? Oni obični malteri za pločice su svi za unutra, možda ima neki za spolja koji može da trpi te velike varujacije u temperaturi. Uglavnom, to sa pločicama mi se učinilo previše komplikovano, a onda sam u krtogu u garaži našao i taj lim, i reko, aha, eto rešenja!

Savijanje tog tankog lima je lako, na kant (mada nije loš ni Hegel), ali ja hoću da mi to bude lepa oštra ivica, ravnomerna na celoj toj dužini ("da muva raseče p... kad sleti", kako se to nekad govorilo u JNA). E, to ne znam kako da postignem, pa sam zamolio za savet kolege koje možda znaju, jer kad ne dangube ovde na blogu rade sa metalom (dobro, huči to ne zna, njega sam pitao da se ne uvredi što sam pitao samo gedžu, ali gedža verovatno zna (btw, samo da šanem ovde da je gedža opasan zanatlija, pokazao mi je svoje postrojenje, halu, i ja sam ostao zadivljen, bez obzira što o četnicima i partizanima ne zna ništa i stalno citira šta je još čuo od Jednog Čoveka, što je najverovatnije izmislio , ali kad nešto treba da se popravi, osveži, refurbish-uje to se onda nosi kod gedže, eto da znate, nadam se da se neće naljutiti za besplatnu reklamu).

Eto, nije neki rokit sajens u pitanju, ali ja to ne umem, a i učinilo mi se da će kod loadeara lep trol svima da padne ko budali šamar, inače će ceo taj blog da bude opet ono neko otužno i besplodno kukumavčenje nad sudbinom hudom, i već milion puta drljane teme, u čemu sam i sam učestvovao više puta nego što je bilo normalno i razumno.

Znači, ajmo sad, drugovi limari i gospodo metalosavijači, i drugarice mašinke, kako da izvedem to savijanje na elegantan način i u kućnim uslovima? A u najgorem slučaju, a to znači ako zaserem taj jedan lim koji imam, vratiću se ovim pločicama, jer one i ne moraju da se malterišu za podlogu nego mogu i silikonskim gitom za istu da se zalepe, te gitove prave za sve moguće uslove.




nikvet pn nikvet pn 05:03 21.10.2021

Re: Loader

Друже Пајићу, на твоме месту већ бих однео тај хектар лима до најближих врата (да, оних америчких са глупом кугла кваком) гурнуо до шарки и онда шта Пајићу? Затвориш их енергично, треснеш мушки ко кад изађеш од српског шалтера. И тако четири пута. А не да овде смараш блогосферу и изазиваш масовна бановања и контраблогове.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:14 21.10.2021

Re: Loader

nikvet pn
Друже Пајићу, на твоме месту већ бих однео тај хектар лима до најближих врата (да, оних америчких са глупом кугла кваком) гурнуо до шарки и онда шта Пајићу? Затвориш их енергично, треснеш мушки ко кад изађеш од српског шалтера. И тако четири пута. А не да овде смараш блогосферу и изазиваш масовна бановања и контраблогове.





A mogu prosto i u kantu za đubre, koja je pored vrata, da ga spustim, mislim taj lim, i da ne pitam glupa i provokativna pitanja na blogu kad su ovako neki važni datumi na dnevnom redu.

(btw, imamo mi ovde i normalne kvake, ne samo te okrugle. Ja prvo što sam uradio kad sam se uselio u svoju kuću je da ih poskidam i stavim te krštene kvake sa ručkom, jer jebeš ti to ako vrata ne možeš da otvoriš laktom jer su ti ruke štrokave ili nešto u njima nosiš).

edit: šta misliš, da odem kod loadera na blog i sad da pitam šta ljudi misle koje su kvake bolje, okrugle ili na ćoše?
maksa83 maksa83 05:55 21.10.2021

Re: Loader

Drugo, lim mi treba da savijem oko ivice stola i onda da ga lepo zakucam ispod tako da sto izgleda kao da je od metala. Zašto? Pa zato što na njega oću da stavim peć koja radi na 500C i ako mi ispadne nešto iz nje, da mi ne progori astal. A i ne znam koliko je vrelo oko nje kad oganj radi, mada verujem da nije nešto preterano.

Prvo, kao što si shvatio to 500 stepeni unutra nema veze, spolja ćeš moći i da je pipneš bez posledica (ali ipak nemoj).

Drugo da bismo ostali u skladu sa naslovom ja bih drugovi unapred da destimulišem svaku raspravu koja uključuje taj lim dakle nije u skladu sa mojim (jasno mnogo boljim) rešenjem, ne znam zašto ovo tvoje sa limom nisam odmah obrisao vervatno zato što sam u suštini mnogo dobar i tolerantan čovek (ali i moja tolerancija ima neke granice, pošto beskonačna tolerancija vodi kao ukidanju tolerancije). Ovo ne znači da će svako ko priča o tom limu biti banovan automatski ali ne garantujem da neće biti nekih brisanja upozorenja.

Zaebanciju na stranu ono što ja stvarno ozbiljno mislim je da će biti prilično teško da napraviš tu stvar sa tim limom tako da ne završiš sa četiri ivice na koje će neko da se iskasapi, a pošto će tu biti malih deca kojima je sve to dodatno u visini glave pušti đaola. Verovatno je moguće ali sigurno nije p. dim. Ako pođeš evidentno pametnijim putem (pločice, jasno) onda taj sto možeš da koristiš i kao sto za ispomoć kada dođe neka gomila ljudi, svakako je prihvatljivije i lepše (a i može da bude nice conversation piece) od nekog dung-klang-dong limenog stola.

Inače nećeš imati samo žar kao nešto vrelo, nego i onaj poklopac nazad za tray sa drvima, njega ćeš povremeno da skidaš da vidiš kako stojiš sa drvima, ubaciš neko, je l gori i tako to, a sad možeš da ga držiš u ruci i mlatiš njime (nepametno, tu trče neka deca pa možeš sebe ili njih da zalepiš tim) dok džaraš tu vatru, a možeš i (pametno) da ga spustiš tu odmah na pločice, a pošto je on stvarno vrlo vruć onda bolje pločice pošto je tanki metal toplotni provodnik a deblje (i svakako lepše!) pločice koje su već uveliko pečene termoizolator.

Da ne bude da je moje rešenje sa pločicama na svaki način superiorno imaš taj dodatni rizik ako ih zvekneš nečim baš jako i baš nezgodno možeš da ih polomiš i onda bezveze, a za lim te boli uvo.
bene_geserit bene_geserit 06:11 21.10.2021

Re: Loader

Pajiću zar nemaš ništa pametnije da radiš nego da praviš taj sto, ako odeš na kreg listu naći ćeš verovatno bolji od tog što ćeš da napraviš za 100 dolara.
zilikaka zilikaka 06:26 21.10.2021

Re: Loader

Ja noćas apgrejdovala (jel vidiš, Pajke!) to rešenje s pločicama. Uzmi nekoliko starih, različitih, što više nigde ne pašu (to valjda ima svaka poštena kuća), polupaj ih i zajedno sa klinkama napravi mozaik. Njima će to biti ekstra zabava da ređaju i ostaće im uspomena, a ne može da ispadne loše.
A lepak imaš onaj za spolja, pruži se toliko.
P.S. ovim je otklonjena tehnička manjkavost Maksinog rešenja. Ne možeš da polomoš već polupano
gedza.73 gedza.73 07:10 21.10.2021

Re: Loader

srdjan.pajic
nadam se da se neće naljutiti za besplatnu reklamu



Tek sam sad pročitao ovaj tvoj komentar (otpada drvo).
Da se nalupam za sve pare. Ako je debljina 0,5 pa čak i malo više a imaš neki komadić tog aluminijumskog lima viška probaj da ga staviš na taj sto, odozgo ga pritisni drugim komadom ravne površine (lajsna, ravno drvo, šparing, kutijasta cev...) da ti lim ostane zaglavljen između stola do same ivice (kao sendvič), pričvrsti to stegama, klampama, uzmi isto neki komad drveta, plastike i probaj da ga peglaš po ivici. Ako zajebeš onda si upropastio samo to parče. A ako uspeš i imaš malo viška kad ga pričvrstiš sa strana da to stoji možeš da povratiš i sa donje strane stola. Ima da bude 'fes'.

negde sam naišao a to već nema šanse da tražim (zavisi i kakav ti je sto) da u prvi sloj ispod peći stavljaju lomljeno staklo kako bi se štitio beton od pucanja. Imaš i šamotne ploče (kad se pločice već ne vide), one tanje a povežu se šamotnim brašnom i staklenom vodom. I odozgo pećku.

stalno citira šta je još čuo od Jednog Čoveka, što je najverovatnije izmislio

Mogu ja čas posla ovde da naštancujem jedno dvesta, trista komentara
maksa83 maksa83 07:14 21.10.2021

Re: Loader

Mogu ja čas posla ovde da naštancujem jedno dvesta, trista komentara

docsumann docsumann 07:33 21.10.2021

Re: Loader

srdjan.pajic
nadam se da se neće naljutiti za besplatnu reklamu


heh, pročitah na prvu - nadam se da se neće nauljiti za besplatnu reklamu


gvozden1 gvozden1 07:36 21.10.2021

Re: Loader

A lepak imaš onaj za spolja, pruži se toliko.

Ma ne verujem.
Ja nikad nigde nisam video pločice napolju :)

Srki, taj lim je toliko tanak i mekan da će se vrlo brzo deformisati sve i da ga staviš tako lako do zamislio pa će da bude baš ružno.
Kad spustiš bilo šta sa oštrim ivicama a iole teško, drvo npr malo nepažljivije, ostaće trag koji nećeš moći nikad da ukloni.
Tako nekoliko puta i moraćeš to da skidaš.

Ili jači lim ili pločice.

A da saviješ možeš, imaš stegu, dobru.

Dva flaha sa dodrim ivicama, ili dva L profila, u stegu, između njih taj lim, idealno poravnaš liniju po kojoj ćeš da saviješ (prethodno obeležiš na limu kud savijaš) stegneš dobro i presaviješ.

Onda nekim valjkom, neka cev može, prevaljaš.
gedza.73 gedza.73 07:42 21.10.2021

Re: Loader

maksa83
Mogu ja čas posla ovde da naštancujem jedno dvesta, trista komentara



Izazov?
<ukrštanje prstiju, čuje se puckanje prilikom zagrevanja vrata>

freehand freehand 08:31 21.10.2021

Re: Loader

nikvet pn
Друже Пајићу, на твоме месту већ бих однео тај хектар лима до најближих врата (да, оних америчких са глупом кугла кваком) гурнуо до шарки и онда шта Пајићу? Затвориш их енергично, треснеш мушки ко кад изађеш од српског шалтера. И тако четири пута. А не да овде смараш блогосферу и изазиваш масовна бановања и контраблогове.

Mislim da te nisu ozbiljno razumeli, a ovo je najbolji savet koji je dobio.
istovremeno i stega i poluga, ništa mu više ne treba.
Dečinja posla.
Milan Novković Milan Novković 09:15 21.10.2021

Re: Loader

docsumann
srdjan.pajic
nadam se da se neće naljutiti za besplatnu reklamu


heh, pročitah na prvu - nadam se da se neće nauljiti za besplatnu reklamu



Jel ovaj vakcinisan?
docsumann docsumann 09:24 21.10.2021

Re: Loader

Milan Novković
docsumann
srdjan.pajic
nadam se da se neće naljutiti za besplatnu reklamu


heh, pročitah na prvu - nadam se da se neće nauljiti za besplatnu reklamu



Jel ovaj vakcinisan?


mnooogo puta
Milan Novković Milan Novković 09:45 21.10.2021

Re: Loader

zilikaka
Ja noćas apgrejdovala (jel vidiš, Pajke!) to rešenje s pločicama. Uzmi nekoliko starih, različitih, što više nigde ne pašu (to valjda ima svaka poštena kuća), polupaj ih i zajedno sa klinkama napravi mozaik. Njima će to biti ekstra zabava da ređaju i ostaće im uspomena, a ne može da ispadne loše.
A lepak imaš onaj za spolja, pruži se toliko.
P.S. ovim je otklonjena tehnička manjkavost Maksinog rešenja. Ne možeš da polomoš već polupano

Naša kuma je jednom od nas N uzela stare otpatke or raznih pločica i napravila impresivnu kuhinju.

Na UK Amazonu je na "mosaic tiles" nekad bilo stotine stranica. Sad su skresali izbor, ali se mogu kupiti i dalje, plus drugi sajtovi, gde su ili stavljene fugne već, ili nisu, ali su pločice već zalepljene na kvadratne/pravougaone mrežice, pa ti je tamo neko već odradio cool design, a i te mrežice možeš da sečeš makazama da bi dobila pojedninačne pločice za svoj dizajn. Plus imaš mozaike od nerđajućeg čelika, aluminijuma, raznih epoxy ili kako li se zovu materijali, pripremleneji, a možeš i da ih kupiš višekomponentne pa sama liješ. Od kamena su relativno jeftine pošto te kockice dobiju od otpadaka dok prave veće ploče.

Primer:


angie01 angie01 09:46 21.10.2021

Re: Loader

Uzmi nekoliko starih, različitih, što više nigde ne pašu (to valjda ima svaka poštena kuća), polupaj ih i zajedno sa klinkama napravi mozaik. Njima će to biti ekstra zabava da ređaju i ostaće im uspomena, a ne može da ispadne loše.



obicno se ne mesamu vase majstorske price- al to sa mozaikom je super stvar-mi radili na toliko mesta-svojevremeno su neki od uradaka bili izasli u casopisima za uredjenje,...u sadasnjoj gajbi sam uradila na podnoj povrsini, gde je trpezarija, upravo to sto bi bilo Pajketu resenje za taj sto- centralni deo te pravougaone forme je redjan od velikih plocica u terakot boji, teksture kao da su brusene, pa je to opsiveno ivicnim plocicama koje se uklapaju kao puzzle, a sa diskretnim aplikacijama u art nuvo maniru, gde se ponavlja ta terakot boja u detaljima i onda sve to uokvireno mozaikom-pa je utisak, kao da je neki cilim na podu.

mogla bih da uslikam, al n'umem da prebacim na blog
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:47 21.10.2021

Re: Loader

freehand
nikvet pn
Друже Пајићу, на твоме месту већ бих однео тај хектар лима до најближих врата (да, оних америчких са глупом кугла кваком) гурнуо до шарки и онда шта Пајићу? Затвориш их енергично, треснеш мушки ко кад изађеш од српског шалтера. И тако четири пута. А не да овде смараш блогосферу и изазиваш масовна бановања и контраблогове.

Mislim da te nisu ozbiljno razumeli, a ovo je najbolji savet koji je dobio.
istovremeno i stega i poluga, ništa mu više ne treba.
Dečinja posla.

Da, ali sto ima najmanje tri strane i na svakoj strani treba smotati lim. plus ćoškovi. Vrata su upotrebljiva za jednu stranu i do ograničene dubine. Ako imaju falc.
angie01 angie01 09:53 21.10.2021

Re: Loader

..a na terasi sam pod resila ostacima velikih ploca, gde sam prostor izmedju popunila mozaikom-s tim, sto sam celu formu morala vec da pripremim, jer se nije lepilo lepkom, nego je majstor ulivao cementno mleko na podlogu, na koju sam ja morala brzo da redjam, jer se ono brzo susi-sto je za spoljne uslove.
freehand freehand 09:55 21.10.2021

Re: Loader

kamilo_emericki
freehand
nikvet pn
Друже Пајићу, на твоме месту већ бих однео тај хектар лима до најближих врата (да, оних америчких са глупом кугла кваком) гурнуо до шарки и онда шта Пајићу? Затвориш их енергично, треснеш мушки ко кад изађеш од српског шалтера. И тако четири пута. А не да овде смараш блогосферу и изазиваш масовна бановања и контраблогове.

Mislim da te nisu ozbiljno razumeli, a ovo je najbolji savet koji je dobio.
istovremeno i stega i poluga, ništa mu više ne treba.
Dečinja posla.

Da, ali sto ima najmanje tri strane i na svakoj strani treba smotati lim. plus ćoškovi. Vrata su upotrebljiva za jednu stranu i do ograničene dubine. Ako imaju falc.
Može najmanje tri stranejer se ne savija do kraja iz prve, nego do 45 stepeni, na primer, dalje ide i rukom ili nekim priručnim sredstvom. Onda te stranice vrati, četvrtu savije, bitno je da dobije falc, tu ivicu po kojoj je lim savijen. Drugi put ide samo, kad pravi konačni oblik. Sad, problem je onaTo ni na abkant presi ne bi drugačije. A za uglove mora biti dovitlji.
maksa83 maksa83 10:26 21.10.2021

Re: Loader

Da, ali sto ima najmanje tri strane i na svakoj strani treba smotati lim. plus ćoškovi. Vrata su upotrebljiva za jednu stranu i do ograničene dubine. Ako imaju falc.

Obaška što to podrazumeva da će opet da pravi ceo sto koji je već napravio i da on mora da bude dimenzija vrata, a što mu je za ovu namenu definitinvno preglomazno i pogrešnog odnošaja strana. Njemu treba sto otpr. 120x80 cm, ne znam koliko je to u nautičkim miljama ili šta već oni tamo koriste....
freehand freehand 10:36 21.10.2021

Re: Loader

maksa83
Da, ali sto ima najmanje tri strane i na svakoj strani treba smotati lim. plus ćoškovi. Vrata su upotrebljiva za jednu stranu i do ograničene dubine. Ako imaju falc.

Obaška što to podrazumeva da će opet da pravi ceo sto koji je već napravio i da on mora da bude dimenzija vrata, a što mu je za ovu namenu definitinvno preglomazno i pogrešnog odnošaja strana. Njemu treba sto otpr. 120x80 cm, ne znam koliko je to u nautičkim miljama ili šta već oni tamo koriste....

Kaži mi da se zajebavaš... Malo me brine ta nota ozbljnosti u komentaru.
noboole noboole 11:56 27.10.2021

Re: Loader

maksa83
Drugo, lim mi treba da savijem oko ivice stola i onda da ga lepo zakucam ispod tako da sto izgleda kao da je od metala. Zašto? Pa zato što na njega oću da stavim peć koja radi na 500C i ako mi ispadne nešto iz nje, da mi ne progori astal. A i ne znam koliko je vrelo oko nje kad oganj radi, mada verujem da nije nešto preterano.

Prvo, kao što si shvatio to 500 stepeni unutra nema veze, spolja ćeš moći i da je pipneš bez posledica (ali ipak nemoj).

Drugo da bismo ostali u skladu sa naslovom ja bih drugovi unapred da destimulišem svaku raspravu koja uključuje taj lim dakle nije u skladu sa mojim (jasno mnogo boljim) rešenjem, ne znam zašto ovo tvoje sa limom nisam odmah obrisao vervatno zato što sam u suštini mnogo dobar i tolerantan čovek (ali i moja tolerancija ima neke granice, pošto beskonačna tolerancija vodi kao ukidanju tolerancije). Ovo ne znači da će svako ko priča o tom limu biti banovan automatski ali ne garantujem da neće biti nekih brisanja upozorenja.

Zaebanciju na stranu ono što ja stvarno ozbiljno mislim je da će biti prilično teško da napraviš tu stvar sa tim limom tako da ne završiš sa četiri ivice na koje će neko da se iskasapi, a pošto će tu biti malih deca kojima je sve to dodatno u visini glave pušti đaola. Verovatno je moguće ali sigurno nije p. dim. Ako pođeš evidentno pametnijim putem (pločice, jasno) onda taj sto možeš da koristiš i kao sto za ispomoć kada dođe neka gomila ljudi, svakako je prihvatljivije i lepše (a i može da bude nice conversation piece) od nekog dung-klang-dong limenog stola.

Inače nećeš imati samo žar kao nešto vrelo, nego i onaj poklopac nazad za tray sa drvima, njega ćeš povremeno da skidaš da vidiš kako stojiš sa drvima, ubaciš neko, je l gori i tako to, a sad možeš da ga držiš u ruci i mlatiš njime (nepametno, tu trče neka deca pa možeš sebe ili njih da zalepiš tim) dok džaraš tu vatru, a možeš i (pametno) da ga spustiš tu odmah na pločice, a pošto je on stvarno vrlo vruć onda bolje pločice pošto je tanki metal toplotni provodnik a deblje (i svakako lepše!) pločice koje su već uveliko pečene termoizolator.

Da ne bude da je moje rešenje sa pločicama na svaki način superiorno imaš taj dodatni rizik ako ih zvekneš nečim baš jako i baš nezgodno možeš da ih polomiš i onda bezveze, a za lim te boli uvo.


omg, slucajno sam preporucio. zasto bi se neko posekao na ivice? cemu sluzi vinkelslajfer?
freehand freehand 14:18 27.10.2021

Re: Loader

omg, slucajno sam preporucio. zasto bi se neko posekao na ivice? cemu sluzi vinkelslajfer?

Sa limom od 0,5 verovatno ničemu
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:31 21.10.2021

Motanje i lijepljenje

Da bi smotao lim na tom tvom stolu treba ti jedna pravougaona cijev ili "L" profil dužine stola, najmanje dvije ručne stege, makaze za lim i čekić.
Lim postaviš na sto da pralazi preko ivica koliko je potrebno, cijev ili "L" profil u daljem tekstu "vinkl" stavljaš preko lima samom ivicom stola i čvrsto stegneš stegama. lagano kuckajući čekićem premotaćeš lim. Istina, neće biti smotan "čisto" kao u mašini ali ako nisi nervozan prilikom kuckanja imaćeš pristojan rezultat. Makaze za lim ti trebaju da skrojiš ćoškove.
Prilikom mjerenja ne zaboravi da lim motaš po unutrašnjoi strani.

Silikon nije trajan koliko ljudi misle, ako se odlučiš za maksa varijantu, ali epoksidno, dvokomponentno ljepilo za pločice je ono što ti treba. Odlično lijepi keramiku na drvo i ne upija vlagu koju onda prepušta drvetu. Sa njim i fugiraš. Ako lomiš pločice i lijepiš ih budi oprezan jer ivice lomljene keramike su izuzetno oštre.
Želim ti prijatan i uspješan rad.
docsumann docsumann 07:43 21.10.2021

majmun, pas i jare


gedza.73 gedza.73 07:48 21.10.2021

Re: majmun, pas i jare

docsumann


Doneo sin jedno slatko kučence kući. Tu već ima mačka i malo mače. kuče ko kuče reži na mačke, skakuće oko njih ali svaki put mu mačka vrati bokserskim brzim udarcima uz šištanje.

Umro sam od smeha kad sam ga video kako on pokušava da vrati istim udarcima i šištanjem pa se valjda seti da je pas i krene da laje. Kriza identiteta. Sad se sa mačetom odlično slaže. Spavaju zajedno, grizu se a lenjivac se natovari na mačja leđa da ga mače nosi. grize je po vratu ali za sada ne jako. Frka mi da je ne stegne previše i raskrvari.
docsumann docsumann 09:30 21.10.2021

Re: majmun, pas i jare

a lenjivac se natovari na mačja leđa




meni ovi klipovi isceljuju
Milan Novković Milan Novković 09:51 21.10.2021

Re: majmun, pas i jare

docsumann
a lenjivac se natovari na mačja leđa




meni ovi klipovi isceljuju

I mene

I tebi mogu da sredim, preko zemljoradničko-stočarske veze, immersive, hands-on godišnji za male pare u Prigrevici - t.j. Huči i ja, napravili smo onomad virtuelni JV na tu temu, nači može i Šumadija

Tj HN je ipak grad, dosadno malo tamo, jelda
docsumann docsumann 11:20 21.10.2021

Re: majmun, pas i jare

Tj HN je ipak grad, dosadno malo tamo, jelda


pretpostavljam
predatortz predatortz 07:51 21.10.2021

Ne kontam...

Ako je naum da astal oblaže limom da se ne bi oštetio, astal je već oštećen i nagrđen tim oblaganjem.

Zar nije jednostavnije kupiti metalni astal za tu namenu?
zilikaka zilikaka 08:01 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Zar nije jednostavnije kupiti metalni astal za tu namenu?

Ma pusti ga, vidiš da sam ne zna šta hoće, a sve nas zabunio.
Gori po tom pitanju je samo Alse.
Obojica nas puste da ko krtice dovlačimo ideje i savete, onda bace pogled i ako nema ništa što im baš vredi, samo zamahnu i razgrnu krtog sa astala.

A ti nemoj tamo da diskutuješ sa mnom, neću se javiti.
Dobro, neću vala ni ovde na tu temu, da budem iskrena.
predatortz predatortz 08:13 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Dobro, neću vala ni ovde na tu temu, da budem iskrena.


Ma, neću ni ja. Moj stav je poznat i teško da će ovo ili bilo koje drugo mesto da ga promeni, kao i bilo čiji drugi što neće.

Samo mi nije jasno kako veoma inteligentna osoba, a tako te vidim, može zverstva jedne ideologije pokriti antifašizmom?

Ja na to nisam spreman.
I ove moje, među kojima sam dobrovoljno bio, umem da nazovwm govnima kada govorim o stvarima i odlukama koje samo govna mogu uraditi.

Tak'i sam!

A komunizam i nacizam, nema tu nekih velikih razlika, gledano iz cipela običnog čoveka kojem zapadne ta nesreća da bude rođen u jednom od ta dva sistema a da nije spreman da bespogovorno sluša i da se divi vođama

vrabac_onaj vrabac_onaj 08:20 21.10.2021

Re: Ne kontam...

predatortz
Dobro, neću vala ni ovde na tu temu, da budem iskrena.


Ma, neću ni ja. Moj stav je poznat i teško da će ovo ili bilo koje drugo mesto da ga promeni, kao i bilo čiji drugi što neće.

Samo mi nije jasno kako veoma inteligentna osoba, a tako te vidim, može zverstva jedne ideologije pokriti antifašizmom?

Ja na to nisam spreman.
I ove moje, među kojima sam dobrovoljno bio, umem da nazovwm govnima kada govorim o stvarima i odlukama koje samo govna mogu uraditi.

Tak'i sam!

A komunizam i nacizam, nema tu nekih velikih razlika, gledano iz cipela običnog čoveka kojem zapadne ta nesreća da bude rođen u jednom od ta dva sistema a da nije spreman da bespogovorno sluša i da se divi vođama



Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!
zilikaka zilikaka 08:22 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Dobro, samo na trenutak, u tvom fazonu.
Ja nisam preživela ni okupaciju ni poratno doba.
Moj otac i stariji iz porodice jesu.
Celog života sam znala da ne bih mogla da više uvredim i ponizim porodicu nego da se učlanim u SKJ.
E, da sam tom i takvom ocu rekla nešto poput onog naslova iz bloga, mislim da bi me razvalio preko usta.
Inače nikad nije.
zilikaka zilikaka 08:25 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!

Tako je!
Il mu bar napomeni da ne širi trol koji nije na temu lima.
Dobro, i pločica, al polupanih.
Jaril Jaril 08:43 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Dobro, i pločica,

freehand freehand 08:45 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Jaril
Dobro, i pločica,




milisav68 milisav68 08:50 21.10.2021

Re: Ne kontam...

zilikaka

Ma pusti ga, vidiš da sam ne zna šta hoće, a sve nas zabunio.

Ma zna nego je stipsa, hteo bi da se, a da mu ne uđe :)

Godinu dana ga Maksa ubeđuje da kupi peć a on se nećkao.

I sad našo u garaži aluminujimski lim, pa kao čime da ga savije, a što kaže Gedža - može pogledom :)

Pajiću otvori se, i kupi granitnu ploču od 20mm i samo je stavi preko stola, i ima ceo komšiluk da ti zavidi :)

Garantujem da neće da bude mnogo skuplje, a mnogo manje vremena i živaca ima da potrošiš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:56 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Pajiću otvori se, i kupi granitnu ploču od 20mm i samo je stavi preko stola, i ima ceo komšiluk da ti zavidi :)


To sam i ja hteo da mu predložim al reko optužiće me da sam rasipnik.
nikvet pn nikvet pn 09:04 21.10.2021

Re: Ne kontam...

vrabac_onaj

Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!


Немој ту да се тужакаш него фатај изгредника и правац у чамац на прамац!
predatortz predatortz 09:05 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!


Prigovor!
Ne može da postoji trol na postu na kom postoji tema c) razno,!
predatortz predatortz 09:06 21.10.2021

Re: Ne kontam...

nikvet pn
vrabac_onaj

Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!


Немој ту да се тужакаш него фатај изгредника и правац у чамац на прамац!


Ja više vodi nenaoružan ne prilazim!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:22 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Ja više vodi nenaoružan ne prilazim!


Samo hrabro i odlucno:



Ko ovo gore odgleda od pocetka do kraja dan mu/joj propasti nemre.
maksa83 maksa83 10:52 21.10.2021

Re: Ne kontam...


Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!

Video sam to reakcionarno delovanje ovde i bio sam na ivici da primenim mere, ali prvo - moramo da glumimo neki pluralizam (manje bitno) a (više bitno) vidim da se deklarisao za team keramičari, i u ovom odsudnom trenutku kada limarske reakcionarne snage još nisu odustale od svojih ciljeva moramo bez predrasuda da priglimo sve ljude koji su spremni da razmišljaju otvoreno beskompromisno i u skladu sa vremenom, kakva god im bila prošlost.

freehand freehand 10:56 21.10.2021

Re: Ne kontam...

maksa83

Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!

Video sam to reakcionarno delovanje ovde i bio sam na ivici da primenim mere, ali prvo - moramo da glumimo neki pluralizam ovde (manje bitno) a (više bitno) vidim da se deklarisao za team keramičari, i u ovom odsudnom trenutku kada limarske reakcionarne snage još nisu odustale od svojih ciljeva moramo bez predrasuda da priglimo sve ljude koji su spremni da razmišljaju otvoreno beskompromisno i u skladu sa vremenom, kakva god im bila prošlost.



keramičari svih zemalja, ujedinite se!




Milan Novković Milan Novković 11:12 21.10.2021

Re: Ne kontam...

freehand
maksa83

Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!

Video sam to reakcionarno delovanje ovde i bio sam na ivici da primenim mere, ali prvo - moramo da glumimo neki pluralizam ovde (manje bitno) a (više bitno) vidim da se deklarisao za team keramičari, i u ovom odsudnom trenutku kada limarske reakcionarne snage još nisu odustale od svojih ciljeva moramo bez predrasuda da priglimo sve ljude koji su spremni da razmišljaju otvoreno beskompromisno i u skladu sa vremenom, kakva god im bila prošlost.



keramičari svih zemalja, ujedinite se!


Ovaj gospodin meni ne uliva neko poverenje!

Ne bi on u našem blogo-udruženju lako dobio dozvolu
freehand freehand 11:13 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Ovaj gospodin meni ne uliva neko poverenje!

Ne bi on u našem blogo-udruženju lako dobio dozvolu

Keramičari su poznati po tome da im je svako dobar, samo d aih je više na gomili.
nsarski nsarski 14:32 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Ja više vodi nenaoružan ne prilazim!


Iz ovih razloga, ili je neko drugo iskustvo u pitanju?

predatortz predatortz 14:42 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Iz ovih razloga, ili je neko drugo iskustvo u pitanju?


Da prostiš profo, Vrabac već neko vreme mami muškinje na čamac i izokola se raspituje za njihovu telesnu masu i građu.

Ja obraz bez krvi ne dam!
alselone alselone 15:01 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Ja obraz bez krvi ne dam!

On obraz ni ne ište.
predatortz predatortz 15:05 21.10.2021

Re: Ne kontam...

alselone
Ja obraz bez krvi ne dam!

On obraz ni ne ište.


Sačekaće nas negde sa bejzbolkom zbog ovih prozivki, na kukovima ćemo hodati!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:23 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Ah, baš se lepa diskusija začela dok sam spavao, a i, prirodno, uspostavljena je podela na klanove, limare i keramičare, izdajnike i oslobodioce, s tim što limari i metalostrugari izgleda zaostaju u ovom slučaju (hvala gedžo na ideji, maksa je mogao komotno sve ostale komentare da obriše i ostavi samo tvoj, i blog bi opet imao svrhu ).

Ako izuzmemo zapravo dva najpametnija saveta od kolega predatora i beneta, da prosto kupim astal, polovan ili nov (što nije da mi nije prošlo kroz glavu na početku, ali mi je garaža puna nekog otpada, uglavnom daske, OSB ploče, neki metalni tie-i, dobro i taj lim koji sam pomenuo, pa sam u ovom astalu za pica peć video priliku da se svega toga ratosiljam na plemeniti način. A i sto je već napravljen, ostalo je samo da se reši ta gornja površina.

Ovo što kaže maksa, za ivice i malji deca, to je dobro opaženo, nije mi prošlo kroz glavu da neko mali može da se natakari, mada sam gledao kako da savijem oko ćoškova tako da tu nema oštrih ivica da se ja ili ko već radi na peći ne iseče. Ali sam zaboravio da kažem da tu i nema oštre ivice za dečije glave, jer sam mislio drugačije da rešim, lim da savijem preko ivice i onda to pri kraju lima obložim lajsnom tako da je zajeban deo lima zapravo ušuškan između lajsne i drvenog rama stola pa tu niko ne može da opali glavom, a i ta lajsna ga lepo drži stregnutog, ne moram da ukucavam eksere u lim i tako ga deformišem.

Svejedno, ovo sa limom mi se sad, a pod uticajem kolektiva, sve manje sviđa... priznajem. Ali mi se ni pločice još uvek ne sviđaju kao rešenje iako sam se u međuvremenu setio da ima da se kupe cementne podloge koje su vodonepropusne a koje se koriste u kupatilima za tuš kabine. To bi trebalo da može i napolju da se koristi, ali i dalje ne znam da li će da mi popucaju fuge kad zagude zime kolorađanske ili upeče sunce pustinjsko. Ploćice će verovatno da puknu tu i tamo ako ih raspalim nečim tečkim i oštrim, mada ove deblje porcelanske je dosta teško razlupati, mislim da je to malo verovatno da se desi (dobro, to sam mislio i za pločice u dnevnoj sobi dok klinke nisu uzele da prave Ajfelovu kulu od mojih tegića za fizikalnu terapiju, pa im je onaj najmanji, od pola kile, pao sa vrha Ajfela na pločice i napravio rupu, sad moram i to da menjam, zato gajim pasivnu mržnju i podozrenje prema svemu keramičarskom...).

No, hvala na savetima, ima tu šta da se probere i proba. Mislim da ću, pošto več imam lim, a i gedža mi rekao kako da ga savijem, huči ukazao na to da imam odličnu stegu koja može da se stavi u pogon umesto da služi za ukras, i dodao valjkove (to sam video i na youtubeu kao jedan od štoseva, dakle, sve samo ne čekić), da probam to prvo. Pa ako zaserem, onda pločice, ili ovo milisavljevo, ako nađem neku kamenčinu, ali to je skoro sigurno preskupo (zato mi on to i savetuje, razume se! ).





maksa83 maksa83 17:41 21.10.2021

Re: Ne kontam...

keramičari svih zemalja, ujedinite se!


freehand freehand 17:44 21.10.2021

Re: Ne kontam...

maksa83
keramičari svih zemalja, ujedinite se!



Pajić da gleda i da oči. A i ovaj Nikvet Preletačević.
maksa83 maksa83 17:47 21.10.2021

Re: Ne kontam...

No, hvala na savetima, ima tu šta da se probere i proba.

Nemoj da misliš da je sve ovo organizovano za tebe.

Ja sam kao senzibilan čovek video hrabar loaderov iskorak, i to baš sada - kada je najopasnije - u temu koju se niko ne usuđuje da pokrene ovde od početka ove platforme. Onda si došao ti sa tim limovima i da nismo nešto uradili mnoga bi tajna bi ostala neotkrivena i ta tema bi zapala u zaborav u kome je netaknuta tavorila godinama, i ta šansa da se ratosiljamo tog tereta koji nas drži ovde gde smo bi bila propuštena. Ne mislim na limove nego ono drugo.

Ja sam ovaj blog otvorio ne zbog tebe, nego zbog Srbije.

Posle juče više ništa neće biti isto.
gedza.73 gedza.73 17:47 21.10.2021

Re: Ne kontam...

. Mislim da ću, pošto več imam lim, a i gedža mi rekao kako da ga savijem, huči ukazao na to da imam odličnu stegu koja može da se stavi u pogon umesto da služi za ukras, i dodao valjkove (to sam video i na youtubeu kao jedan od štoseva, dakle, sve samo ne čekić), da probam to prvo

I probaj na manjem komadu ako imaš da vidiš prvo dal to fercera.
Za ivice lima, jeste tanji ali može da se desi da radi, probaj da nađeš keder traku nešto poput ove prve na slici i ako odgovara mera samo se navuče.


gvozden1 gvozden1 17:53 21.10.2021

Re: Ne kontam...

probaj na manjem komadu ako imaš da vidiš prvo dal to fercera.

:)

Ebo me blog.

Tumaram nešto po šupi i naletim na parče tog štamparsko lima.
I ajd izdrži da ne probaš :)

Može da se uradi, ja sam malo na brzinu, al može.

gedza.73 gedza.73 18:00 21.10.2021

Re: Ne kontam...

gvozden1
probaj na manjem komadu ako imaš da vidiš prvo dal to fercera.

:)
Ebo me blog.
Tumaram nešto po šupi i naletim na parče tog štamparsko lima.
I ajd izdrži da ne probaš :)
Može da se uradi, ja sam malo na brzinu, al može.

Nego jel' si provalio na ovom blogu kako su zakopane ratne sekire?

Verovatno si čuo da su nekad majstori nareznice i ureznice podmazivali ovčijim lojem. Danas napravili sprej al' neko se nekad setio kako da upotrebi ovcu u metalostrugarskoj radionici.


zilikaka zilikaka 18:04 21.10.2021

Re: Ne kontam...

gvozden1
probaj na manjem komadu ako imaš da vidiš prvo dal to fercera.

:)

Ebo me blog.

Tumaram nešto po šupi i naletim na parče tog štamparsko lima.
I ajd izdrži da ne probaš :)

Može da se uradi, ja sam malo na brzinu, al može.


Da, jeste da ima posla će biti al milina za videti. Oko da ti stane.
gvozden1 gvozden1 18:06 21.10.2021

Re: Ne kontam...


Verovatno si čuo da su nekad majstori nareznice i ureznice podmazivali ovčijim lojem. Danas napravili sprej al' neko se nekad setio kako da upotrebi ovcu u metalostrugarskoj radionici.

I tišljeri vosak za eksere.

Na keseru, teslu, kako ga ko zove, na dršci, majstor izbuši rupu, u nju nagura voska, ekser prvo malo čukne gde hoće da ga zakuje, onda ga izvadi, gurne u vosak u onoj rupi na dršci, i onda udri.
Ide ko lud.
zilikaka zilikaka 18:14 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Verovatno si čuo da su nekad majstori nareznice i ureznice podmazivali ovčijim lojem.

Moji majstori kozji loj koristili kao mast za zaptivanje kad ispucaju sve druge opcije.
Bila prisutna kad se odlično pokazalo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 21.10.2021

Re: Ne kontam...

Može da se uradi, ja sam malo na brzinu, al može.



Ma znam i ja da može, ima toga koliko hoćeš na jutjubu, nego sam ja hteo da čujem mišljenja cenjenih kolega koji nešto znaju. Dobro, i tvoje mišljenje, reda radi. I to onih koji su probali a ne samo gledali na tjubu ko ja.

A to da će da se grebe mi ne smeta, ili da se ulubi ako stavim nešto teško. Dobro, ne bih baš i da ga isečem i probušim, i to je moguće da se desi. Ali eto nemam deblji lim, a gledao sam ovde u prodavnicama isto nema, doduše ima stainless steel, ili onaj potcinkovani, ali je dosta skup, ovaj potcinkovani i ne bih koristio tu gde se sprema hrana. E, sad, jedino da potegnem čak u Denver, u metalsku radnju i tamo da kupim komad. Osećam neke preletačevićevske kolaboracionističke porive u sebi, bojim se da ću preći na okupatorsku stranu.

Gladao sam i na oglasima i nisam video ništa zgodno, mislim na gotov astal, nema ništa tih dimenzija i visine (imam hard limits na terasi gde mogu da uglavim taj sto i peć, ne baš mnogo prostora).

Svejedno, vidim da ima ovaj alat da se kupi za savijanje dužih limova, link. Mislim da ću to da probam, ili da improvizujem sličan alat. A šta misliš, jel pomaže ako malo zarežem taj metal duž linije savijanja (scoring)? Voleo bih da dobijem onako lepu ivicu, kao što rekoh, a ne neko labavo grbavo sranje kao da je nogama savijano.




gvozden1 gvozden1 18:16 21.10.2021

Re: Ne kontam...

zilikaka
gvozden1
probaj na manjem komadu ako imaš da vidiš prvo dal to fercera.

:)

Ebo me blog.

Tumaram nešto po šupi i naletim na parče tog štamparsko lima.
I ajd izdrži da ne probaš :)

Može da se uradi, ja sam malo na brzinu, al može.


Da, jeste da ima posla će biti al milina za videti. Oko da ti stane.

Šta je kome lepo.
Ja mislim da sa tim limom ne može da se dobije lepa stvar, ali ako se nekome sviđa...

Prohrom mi je takođe ružan materijal, sterilan, monoton.
Vidim prave gelendere od toga, valjda im se sviđa.

A ja ovo probao koliko je teško dobiti ivicu, ćošak, podviti sa donje strane, i nije neka mudrost.
zilikaka zilikaka 18:20 21.10.2021

Re: Ne kontam...

A šta misliš, jel pomaže ako malo zarežem taj metal duž linije savoijanja

0,5mm aluminijuma?
Pazi da ga ne presečeš.
gvozden1 gvozden1 18:24 21.10.2021

Re: Ne kontam...

. A šta misliš, jel pomaže ako malo zarežem taj metal duž linije savoijanja

Pomoglo bi naravno, dosta bi pomoglo, ali imaš li "mesa" debljine za to?

Nekom iglom, kirnerom, nečim oštrim, možda vrh noža ali kontra okrenut pa pored lenjira... sa unutrašnje strane, one na koju savijaš.
Nije ti loša ideja, samo lagano da ne probije lim, tanko je to.

I moraš gerovati na ćoškovima, seći pod 90 stepeni da ti se ne nagužva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:26 21.10.2021

Re: Ne kontam...

gedza.73
gvozden1
probaj na manjem komadu ako imaš da vidiš prvo dal to fercera.

:)
Ebo me blog.
Tumaram nešto po šupi i naletim na parče tog štamparsko lima.
I ajd izdrži da ne probaš :)
Može da se uradi, ja sam malo na brzinu, al može.

Nego jel' si provalio na ovom blogu kako su zakopane ratne sekire?

Verovatno si čuo da su nekad majstori nareznice i ureznice podmazivali ovčijim lojem. Danas napravili sprej al' neko se nekad setio kako da upotrebi ovcu u metalostrugarskoj radionici.




I kokosovo ulje. Ovo sam pominjao, to su izmislili valjda Japanci za vreme rata kad je bila nestašica svega pa i maziva to jest i rashladne tečnosti za glodalice, freze i uopšte mašine za obradu metala. I to je kod mene na bivšem faksu gde sam nekad koristio radionicu (pre kovida) bilo standardno mazivo za sve. Tamo ne koriste ulje ni coolant za ove manje CNC i manuelne mašine, samo taj kokos, koji ima konzistentnost recimo kao guščoja mast na sobnoj temperaturi, nabavljaju na veliko od lokalne fabrike za kozmetiku. Dobro, ako se radi neki besan alatni čelik i trebaju brzi feed rate-ovi, onda mora na pravu mašinu sa hlađenjem kroz alat i pravom rashladnom tečnošću pod pritiskom, ali to nemaju, ne rade jer nije u pitanju fabrika nego mesto gde se prave prototipovi, to jest male serije).
freehand freehand 18:29 21.10.2021

Re: Ne kontam...

zilikaka
A šta misliš, jel pomaže ako malo zarežem taj metal duž linije savoijanja

0,5mm aluminijuma?
Pazi da ga ne presečeš.
Mislim da bi se iznenadilakoliko je taj aluminijum žilav. I ja mu rekoh go, svakako bi pomoglo, da napravi pravac i da nema krivudanja u zavisnosti od toga čime savija.
Milan Novković Milan Novković 18:35 21.10.2021

Re: Ne kontam...

nikvet pn
vrabac_onaj

Makso, Predo troluje!
Briši komentare i banuj ga!


Немој ту да се тужакаш него фатај изгредника и правац у чамац на прамац!

Potseti me na tekuću sezonu serije YOU. Me likes - opičena, na weirdo način, ovlaš krvavuškast, ko voli
gedza.73 gedza.73 18:37 21.10.2021

Re: Ne kontam...

ekser prvo malo čukne gde hoće da ga zakuje, onda ga izvadi, gurne u vosak u onoj rupi na dršci, i onda udri.
Ide ko lud.

Moji majstori kozji loj koristili kao mast za zaptivanje kad ispucaju sve druge opcije.

Nisam čuo ni za jedno ni za drugo. A sigurno radi i verovatno vuče iz nekog iskustva

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana