Budućnost| Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Politika

Svaka simetrija je potpuno neverovatna

maksa83 RSS / 20.02.2024. u 15:52

Prolog
 
Artur Libert je bio nemački neokantovski filozof rođen kao Artur Levi u Berlinu 1878. godine. Kada su nacionalsocijalisti došli na vlast 1933. godine pobegao je u Beograd gde je predavao filozofiju na univerzitetu u Beogradu. Bio je lepo dočekan, tu je radio i živeo. Njegovom sinu je ovde bilo toliko lepo da je naučio srpski, prešao u Pravoslavlje i čak i ime promenio iz Wofgang.u Vuk. Univerzitet je molio da dobije državljanstvo ali je policija ipak bila za to da se protera. Proteran je 1939. godine. Sin Vuk je bio bolestan kada se to desilo pa je zemlju napustio na nosilima. 


Epilog:

Mi, građani Srbije, zahtevamo ukidanje rešenja kojima se iz Srbije proteruje državljanka Rusije Elena Koposova.

Književna prevoditeljka Elena Koposova se sa svojim mužem Jevgenijen Muškinom i dvojicom sinova, Đorđem (6) i Mihailom (14) nastanila u Sopotu od 2019. godine. Najveći deo porodične ušteđevine uložili su u kupovinu i izgradnju porodične kuće, deo koje treba da postane hotel.
 
Porodica je naučila srpski jezik, izuzetno dobro se integrisala u lokalnu zajednicu, poštovana je i ima jako dobar ugled kod svih svojih komšija. Deca pohađaju obrazovne ustanove u kraju, uživaju u srećnom detinjstvu sa svojim drugarima i učiteljima i ne vide svoju budućnost van Srbije.
 
Dana 2. februara 2024, Elena je iznenada primila dva rešenja MUP-a, kojima joj se ukida boravak i nalaže joj se da napusti Srbiju u roku od 30 dana. Jedino obrazloženje dotičnih rešenja je da Elena navodno predstavlja „neprihvatljiv rizik“ po bezbednost Srbije.
 
Kako u rešenjima uopšte nije objašnjena priroda navodnog „neprihvatljivog rizika“, jedino objašnjenje je da se taj „rizik“ sastoji u tome da je Elena 5. marta 2022. godine potpisala javno obraćanje članova ruske dijaspore kojim se osuđuje ruska vojna operacija protiv Ukrajine.

Bez obzira na različite stavove koji postoje u srpskom društvu u pogledu dešavanja u Ukrajini, JEDNOKRATNO javno izražavanje mišljenja o određenim svetskim dešavanjima NE MOŽE da ugrožava bezbednost Srbije. U svakom slučaju, proterivanje majke dvoje dece, koja nije prekršila nijedan zakon Srbije i odlično se uklopila u srpsko društvo jeste previše drastična i prekomerna reakcija na bezazlen čin potpisivanja jednog obraćanja. Rešenje koje nalaže takvo proterivanje može se jedino smatrati kao skandalozno i sramotno.
 
Mi, građani Srbije, smatramo da naša zemlja mora da bude otvorena za sve poštene ljude, koji poštuju naše zakone i običaje, bez obzira na njihova politička ubeđenja.
 
Elena i njena porodica su dobrodošli u Srbiju. Tu je njihov novi dom i tu treba da ostanu.
 
Oštro osuđujemo pokušaj proterivanja Elene Koposove kao nezakonit, prekomeran i nepravičan, zahtevamo da se dotična rešenja smesta ukinu, te da se Eleni potvrdi njeno pravo na boravak u Srbiji.
 
Peticiju možete potpisati ovde. - Peticija protiv proterivanja Elene Koposove

 


Komentari (760)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 10:29 22.02.2024

Re: Peticija

Upoznao sam do nekoliko ljudi čija je profesija jezik - srpski ili strani.

Jezičari su fanatici, svi odreda,

mislila sam dugo istoričari, ali ne..
jovilim_e jovilim_e 10:30 22.02.2024

Re: Peticija

tessa1
Nisam shvatio korelaciju ovoga tvoga primera sa onim što piše Predatortz.

Kako ne,

A Srbija, B smo mi, C je narod Srbije

izvoli, malo razmisli

Šta A radi tj šta pametna država radi?

Ja srpski narod ne delim po državama gde živi.
Za mene je svaki Srbin brat - gde god da se rodio i gde god da živi.
tessa1 tessa1 10:32 22.02.2024

Re: Peticija

Ja srpski narod ne delim po državama gde živi.
Za mne je svaki Srbin brat - gde god da se rodio i gde god da živi.


I to je lijepo. Hvala. :)


Ali, predatortzov način je pogrešan.
predatortz predatortz 10:50 22.02.2024

Re: Peticija

Ali, predatortzov način je pogrešan.


Predatorov način ne postoji. Ja sam samo citirao ono što je narod u to vreme, ko u šali ko u zbilji, govorio.

Nema tu pogrešno i ispravno.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:56 22.02.2024

Re: Peticija

Ajd Srki, smisli nešto bolje, ovo ti je baš na nivou retarda.

Sad da tražim mesta gde sam pljuvao po Vučiću da bih tebe demantovao, ne pada mu na pamet.
Ne jednom sam napisao da je Vučić prokomunistički diktator koji je uzurpirao državu, i drži je u polukomunističkom stanju, jer nema uslova da komunizam otvoreno sprovodi.



Ne moraš da tražiš, nego opljuni ovde, kao dokaz. Ali ne ovo tvoje standardno lupetanje da je Vučić neka imaginarna komunjara, SUBNOR Halijard, nego da je šef narko kartela, i vlasnik države, kao što je Putin vlasnik velesile, ujedno glavni konstruktor srpskeg sveta (na koji i ti tako mator vlažiš čim se isti pomene), a na sisi ruske obaveštajne službe, kad ista nije zauzeta Vulinom, koga si naravno ovde kao zaboravio da pomeneš, iako on, po naređenju hapsi i proteruje čestite Ruse koji su pobegli iz onog ludila tamo, jer si umislio da ti to ludilo brani srpske naci interese, a pri tome si kao potpisao peticiju da se ti ljudi zaštite od progona. Pošteniji bi bio da si lepo rekao, ma jebala vas peticija, neću da potpišem ništa što ugrožava moje srpske naci interese kako je to predsednik odlučio a Vulin sproveo u delo, i tačka.

Mislim, ti nisi retardiran, nego si toliko sluđen tom svojom interpretacijom srspkog naci interesa da je to tužno čitati, sreća naša da te niko nište ne pita, ni zarezuje, bar kad su te teme u pitanju.
gvozden1 gvozden1 19:14 22.02.2024

Re: Peticija

Ne moraš da tražiš, nego opljuni ovde, kao dokaz.

Stvarno veruješ da mi to treba?
Da ga opljunem ovde da bih postigao šta?
Da pripadnem nekoj grupi, da me neko prihvati?
To ostavljam tebi, tebi je to važno, meni sigurno ne.
Evo ti to i radiš, a i ne primećuješ da ponavljaš ono što sam ja već rekao jer kažeš da je vlasnik države, a ja pre toga rekao da je uzurpirao državu.

Kad imam razloga i potrebe da ga pljunem ja to i radim, a na tvoj, ili bilo čiji, poziv da to uradim, na pamet mi ne pada.


sreća naša da te niko nište ne pita,

Čija sreća Srki, ko ste vi?
Ako ste vi vas nekoliko, Maksa, ti, Filip, Endži.... uživajte, ništa me ne pitajte i budite srećni.
Dovoljno vas je malo da ste beznačajni.
milisav68 milisav68 20:39 22.02.2024

Re: Peticija

predatortz
Za ove druge su čak usvojili i naziv Kosovari, koji te ljude, Srbe po rođenju, državljanstvu i čvrstom opredeljenju, žestoko vređa.

Ima to neku svoju predistoriju i nije počelo devedesetih.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:19 23.02.2024

Re: Peticija

maksa83



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PtyzBh7blrU[youtube]



Danke schön Putine - vole te do imbecilnosti tvoji srpski konjusari.
vcucko vcucko 00:19 25.02.2024

Re: Peticija

srdjan.pajic


Mogao si i da ne kenjaš nego samo da potpišeš.



Isto važi i za tebe.
vcucko vcucko 00:24 25.02.2024

Re: Peticija

maksa83
Hajd iskreno, jesam li u pravu, da li bi se angažovao oko nekog proputinovskog Rusa u Srbiji, koji je potpisao neki spisak (sve i da je taj potpis stvarni razlog za deportaciju)

Naravno da bih se angažovao - lično bih ga ispratio do Horgoša i onda mahao dugo dugo dok ne zamakne. Imamo dovoljno domaćih debila, to bar ne moramo da uvozimo.

Zašto su drugosrbijanci toliko glupi, da se već sa nekom drugom - trećom rečenicom kao takvi iskažu? Retoričko pitanje.

Ali, da nisu toliko glupi ne bi bili drugosrbijanci. Retorički odgovor.
vcucko vcucko 00:31 25.02.2024

Re: Peticija

newimprovedtadejus


al opet im ne pada na pamet da se lože na češku demokratiju iako nam ni Česi nikad nisu bili ništa nego prijatelji..


Da. Hašek objasnio u "Švejku". Koliko vredi u parama da u Srbiji obesiš muškarca, koliko ženu, koliko dete.
O Ćesima pričamo.
maksa83 maksa83 02:40 25.02.2024

Re: Peticija

Zašto su drugosrbijanci toliko glupi, da se već sa nekom drugom - trećom rečenicom kao takvi iskažu? Retoričko pitanje.

Ali, da nisu toliko glupi ne bi bili drugosrbijanci. Retorički odgovor.

Zato daobog Zrbi sve od Dekija Berića preko Miše Vacića pa do Aleksandra Vulina i sve ono između sve sam go Tesla i Njutn.
zilikaka zilikaka 17:12 20.02.2024

Potpisala

Ujedno pozdrav Eleni.
Jedino bih ponovila da
naša zemlja mora da bude otvorena za sve poštene ljude, koji poštuju naše zakone i običaje, bez obzira na njihova politička ubeđenja.


elenakoposova elenakoposova 17:49 20.02.2024

Re: Potpisala

Preveliko hvala!
nikvet pn nikvet pn 19:12 20.02.2024

Re: Potpisala

Имам примедбу.

Мешање госта у унутрашње ствари земље домаћина (јасан пропутиновски став, шта год ја мислио о томе) не спада у добро кућно васпитање. Исто сам пре десетак година на овоме месту замерио екс-блогеру Будимцу када је с гађењем прокоментарисао страначко опредељење свога ветеринара тамошњег. Још убеђује човека како се зезнуо?!

Туђа вера-политика-приход није моја ствар. Основна лична култура. Ваљда. Али моја ствар у мојој држави је дужност да јој замерим како није лепо да се сили на немоћнима а толерише стране заставе по ободу Србије.

(Потписао сам, наравно, људски разлози превагнули).
zilikaka zilikaka 19:32 20.02.2024

Re: Potpisala

Мешање госта у унутрашње ствари земље домаћина (јасан пропутиновски став, шта год ја мислио о томе) не спада у добро кућно васпитање

Pa kaže:

Elena 5. marta 2022. godine potpisala javno obraćanje članova ruske dijaspore kojim se osuđuje ruska vojna operacija protiv Ukrajine.
Ne znam detalje obraćanja al mi se čini da pripadnik dijaspore bilo koje zemlje ima puno moralno pravo da bilo gde u svetu javno izrazi stav prema politici matične države.

Drugačije bi zvučalo da se Rusi ovde bune protiv politike druge zemlje prema recimo Izraelu il Palestini.
zilikaka zilikaka 19:48 20.02.2024

Re: Peticija

evo ja, koji navijam da Rusija pobedi u Ukrajini, ću da potpišem.


milisav68 milisav68 19:53 20.02.2024

Re: Potpisala

nikvet pn
Мешање госта у унутрашње ствари земље домаћина (јасан пропутиновски став, шта год ја мислио о томе) не спада у добро кућно васпитање.

Heh, pa ne postoji baš jasan državni proputinovski stav.

Više je to neko lažno obećanje kako će eto tako neki tamo (Šešeljev) stric (Putin) da im jebe majku (onima koji su nas bombardovali).

Meni ovo više liči da su se zamerili nekom lokalnom turizmologu koji je takđe hteo da se bavi hotilijerstvom na Sopotskoj rivijeri, pa je našao način da se reši konkurencije.

Mene interesuje, koliko je ruskih državljana potpisalo to "javno obraćanje članova", i koliko njih je dobilo rešenje o ukadanju viza i proterivanje (ne mora tačan broj, može procenat).
zilikaka zilikaka 19:59 20.02.2024

Re: Nikad ne reci nikad

Mene interesuje, koliko je ruskih državljana potpisalo to "javno obraćanje članova", i koliko njih je dobilo rešenje o ukadanju viza i proterivanje (ne mora tačan broj, može procenat).

Hteo si reći koliko je njih do danas dobilo rešenje...
milisav68 milisav68 20:05 20.02.2024

Re: Nikad ne reci nikad

zilikaka

Hteo si reći koliko je njih do danas dobilo rešenje...

Tako nekako.
elenakoposova elenakoposova 09:23 21.02.2024

Re: Potpisala

Ne mislim da BIA radi zajedno sa nekim "turizmologom". Rusi ako podpisuje ne objavlaju ime (naravno preplaseni) ali i peticija je od strani Srpskih drzavljana
elenakoposova elenakoposova 09:26 21.02.2024

Re: Nikad ne reci nikad

Znam o 10-15 slucaja kao je moj. Ali sve su aktivisti (bravo) a ja nisam i najgore sta moja deca nemaju drugog doma
cmix909 cmix909 15:38 21.02.2024

Re: Potpisala

milisav68
... Meni ovo više liči da su se zamerili nekom lokalnom turizmologu koji je takđe hteo da se bavi hotilijerstvom na Sopotskoj rivijeri, pa je našao način da se reši konkurencije...

Ovo je prilično egzotična pretpostavka, mada i ona podrazumeva odgovarajući nivo karaktera levo od nule. Ovdašnji 'režim' bi trebalo da podigne spomenik zahvalnosti pridošlim Ruskinjama i Rusima; em bi i njegova cena bila strogo čuvana tajna, em mu one i oni svojim novcem olakšavaju opstanak -- putem polubratskih kirija, povećanja potrošnje i 'punjenja budžeta', čije je pražnjenje takođe velika misterija. Meni je dovoljno to što su ublažili gerontološku situaciju na terenu, te značajno smanjili koncentraciju bučnih, bahatih, tetoviranih, nabildovanih ili namontiranih kao za jedan posao на вокзале, a i onih sa nezdravom facijalnom ekspresijom kao da je manje.


milisav68 milisav68 18:50 21.02.2024

Re: Potpisala

cmix909
Ovo je prilično egzotična pretpostavka, mada i ona podrazumeva odgovarajući nivo karaktera levo od nule.

Nema potrebe za ovim, a pretpostavka je zasnovana na iskustvu života u ovoj državi.Kreneš nešto da radiš, zasmetaš nekom iz SNS kartela i eto ti inspekcije, batinaša ili šta god ima padne na pamet.Čoveku na jugu Srbije je izgoreo ceo vozni park.
Ovdašnji 'režim' bi trebalo da podigne spomenik zahvalnosti pridošlim Ruskinjama i Rusima;

Ma sve je to ok, i nemam ja ništa protiv tih ljudi (ne samo Rusa) koji žele da se nastane ovde, već pitam i pričam o praktičnim stvarima, i kako realno da se reši problem.Peticije uglavnom to ne rešavaju.

Mislim, možemo mi sad da glumimo Gandija i Majku Terezu, ali zvanična državna politika Srbije je neutralnost u sukobu, i ne mešanje u unutrašnje stvari drugih država (pa i Rusije i Ukrajine).

Iz toga sledi da može da se reaguje ako neko odavde priča/piše protiv vlasti u Rusiji (a i u drugim državama).

Zato sam pitao o broju/procentu ruskih državlja (sapatnika) koji su dobili slično obaveštenje (i da li možda nisu nekom zasmetali).

A sviđa mi se predlog da ode kod predsednika opštine Sopot, jer sam čuo da je omiljen tamo (zovu ga Tito, jer je predsednik opštine skoro 30 godina, pošto ga stalno biraju, i jeste opština napredovala).

------------------------------------------------------

Elena, nemoj pogrešno da me shvatiš, navijam da ostanete, samo gledam stvari iz drugog ugla.
cmix909 cmix909 14:03 22.02.2024

Re: Potpisala

milisav68
cmix909
Ovo je prilično egzotična pretpostavka, mada i ona podrazumeva odgovarajući nivo karaktera levo od nule.

Nema potrebe za ovim, a pretpostavka je zasnovana na iskustvu života u ovoj državi.

Za svaki slučaj: Nisam mislio na Tvoj karakter.
docsumann docsumann 17:16 20.02.2024

rado bih potpisao


al nisam državljanin Srbije.

elenakoposova elenakoposova 17:50 20.02.2024

Re: rado bih potpisao

Mogu svi!
docsumann docsumann 18:23 20.02.2024

Re: rado bih potpisao

to ti je završeno
elenakoposova elenakoposova 18:57 20.02.2024

Re: rado bih potpisao

Hvalaaa
zoja444 zoja444 18:23 20.02.2024

makso

da ne bude epilog kao prolog. gospodjo draga, dok su deca sitna, roditelji ne putuju zajedno. ne znam sta ste mislili? niste dosli u dansku. valjda ste se obavestili gde ste. ja za rod ne mogu da garantujem a ne za nekog tamo. sta oni znaju ko ste i kakve su vam namere. srecno.
docsumann docsumann 18:28 20.02.2024

Re: makso

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.

zoja444 zoja444 18:38 20.02.2024

Re: makso

docs, sve su to floskule. ovde moze da te pojede mrak sto si nekog naglo pretekao ili mu zatrubio da pozuri. valjda se informisete. i onda ne cackate mecku.
zilikaka zilikaka 18:41 20.02.2024

Re: makso

zoja444
docs, sve su to floskule. ovde moze da te pojede mrak sto si nekog naglo pretekao ili mu zatrubio da pozuri. valjda se informisete. i onda ne cackate mecku.


Boj se ovna, boj se govna...
zoja444 zoja444 18:48 20.02.2024

Re: makso

... kad ces ziveti. e, pa ja sam shvatila da mi je svaki dan mozda poslednji, kao i svakome od vas, pa ne izigravam narodnog heroja. vi izvol'te.
zilikaka zilikaka 18:56 20.02.2024

Re: makso

Dobro, al čega se ti tačno bojiš?
docsumann docsumann 18:58 20.02.2024

Re: makso

docs, sve su to floskule.


to su tamo neke poređane riječi

koje nekom zvuče kao floskule

nekom kao poezija s jakom porukom

take sides, što bi rekao jedan kontroverzni bloger ovdašnji
zoja444 zoja444 19:04 20.02.2024

Re: makso

realne realnosti. kakav zivot, ljudi, drustvo, odnosi stvarno jesu. ne kakvim ih zamisljamo i zelimo da su.
zilikaka zilikaka 19:15 20.02.2024

Re: makso

zoja444
realne realnosti. kakav zivot, ljudi, drustvo, odnosi stvarno jesu. ne kakvim ih zamisljamo i zelimo da su.

Opet dobro, ali u tim odnosima, kakvi god da jesu, čega se bojiš spram sebe? Misliš, neko će tebi lično zbog komentara na blogu oduzeti šta?
zoja444 zoja444 19:27 20.02.2024

Re: makso

ne radi se o komentaru na blogu. gledam svoja posla.
docsumann docsumann 19:29 20.02.2024

Re: makso

zoja444
realne realnosti. kakav zivot, ljudi, drustvo, odnosi stvarno jesu. ne kakvim ih zamisljamo i zelimo da su.


pa i ja živim među ljude, nisam se (još uvijek) odmetnuo u šumu.

sad, ne ulazim u tvoja iskustva i muke svakidašnje, al ti želim da se što prije izvučeš iz te situacije.

jebo život u mišjopj rupi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:05 20.02.2024

Елена,...

жао ми је што поврх рата у Вашој земљи, сада пролазите и претњу протеривањем.

Сви ћемо радо потписати петицију, али шта се дешава када се скупи 3000 потписа? (Ја сам потписала многе петиције, али не знам да ли су и колико имале ефекта.)

Пошто су Вам дали рок, можда треба да одмах узмете адвоката и уложите жалбу, па би требало да Вам то да додатно време док је жалба у разматрању.

Друго, Србија је, за разлику од Украјине, и поготово Русије, мала, и лако је у малом броју корака доћи до било кога. Крените од председника Ваше општине Сопот и градоначелника Бг и циљајте на Председника. Мислим да би се случај најлакше решио личном интервенцијом на том нивоу.

Срећно!
elenakoposova elenakoposova 21:33 20.02.2024

Re: Елена,...

Hvala na poruci i na savetu da krenim ka predsedniku i dalje! Ja ću to uraditi. Podneo sam žalbu, imam advokata, razgovaram sa novinarima, pokušam da uključim javne organizacije. Peticija je jedan od pravaca. Možda će sve zajedno imati efekta. Ako ništa ne uradim, ništa se neće desiti, a deca moraju da imaju dom)
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:01 20.02.2024

Re: Елена,...

Добро је да се не ослањате само на петицију. Вреди пробати све, контактирати медије, политичке личности, невладине организације.

Свако добро и срдачан поздрав!
solo solo 23:47 20.02.2024

Re: Елена,...

Ja ću to uraditi. Podneo sam žalbu,


Podneo si?
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:42 21.02.2024

Re: Елена,...

жао ми је што поврх рата у Вашој земљи,



U njenoj zemlji nije rat nego njena zemlja razvaljuje tudju zemlju koja se zove Ukrajina.
Mislim, koliko si ti jedno djubre licemerno i pokvareno, ja reci nemam.

Kao i jos nekoliko djubretarskih komentara koji satro sumnjaju da to u Srbiji kao moze. I sve to posle nedavnih proterivanja iz Srbije jos nekih oponenata Putinohitlerovskih ratnih razvaljivanja Ukrajine a koje spijunira po Srbiji ono djubre i otpad ljudski (da ga castim sa ovim ljudski') zvani Vulin..


I naravno da sam peticiju potpisala, automatski mi je upisana Holandija kao drzava boravka pored e-adrese na peticiji, obaska sam i srpska drzavljanka.


jovilim_e jovilim_e 08:15 21.02.2024

Re: Елена,...

apacherosepeacock
жао ми је што поврх рата у Вашој земљи,



U njenoj zemlji nije rat nego njena zemlja razvaljuje tudju zemlju koja se zove Ukrajina.
Mislim, koliko si ti jedno djubre licemerno i pokvareno, ja reci nemam.

Kao i jos nekoliko djubretarskih komentara koji satro sumnjaju da to u Srbiji kao moze. I sve to posle nedavnih proterivanja iz Srbije jos nekih oponenata Putinohitlerovskih ratnih razvaljivanja Ukrajine a koje spijunira po Srbiji ono djubre i otpad ljudski (da ga castim sa ovim ljudski') zvani Vulin..


I naravno da sam peticiju potpisala, automatski mi je upisana Holandija kao drzava boravka pored e-adrese na peticiji, obaska sam i srpska drzavljanka.



Opet si nadrkana?
Kod tebe to nešto, što bi se reklo, sistemski.
Enivej - kako te nije sramota da se na takav džiberski i prostački način obraćaš kulturnoj osobi?
Užas!
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:43 21.02.2024

Re: Елена,...

apacherosepeacock
жао ми је што поврх рата у Вашој земљи,

U njenoj zemlji nije rat nego njena zemlja razvaljuje tudju zemlju koja se zove Ukrajina.
Mislim, koliko si ti jedno djubre licemerno i pokvareno, ja reci nemam.
Kao i jos nekoliko djubretarskih komentara koji satro sumnjaju da to u Srbiji kao moze. I sve to posle nedavnih proterivanja iz Srbije jos nekih oponenata Putinohitlerovskih ratnih razvaljivanja Ukrajine a koje spijunira po Srbiji ono djubre i otpad ljudski (da ga castim sa ovim ljudski') zvani Vulin..
I naravno da sam peticiju potpisala, automatski mi je upisana Holandija kao drzava boravka pored e-adrese na peticiji, obaska sam i srpska drzavljanka.

Видим да си покупила холандску острашћену русофобију.

Њена земља разваљује Украјину? Само русофоб игнорише чињеницу да Украјинци нису разваљивали Доњецк и палили људе по Одеси, рата вероватно не би ни било. То међутим није овде тема, већ конкретна помоћ једној породици.

А што се тиче сумње у то шта је могуће у Србији, то уопште нисам коментарисала, нити улазим у то. Све је могуће када се државни апарат намери на појединца.

Нисам се ни правила паметна са ”није требало” као неки овде, јер не желим никоме да стајем на муку када већ има стресну ситуацију.

Потписала сам петицију, као и многе друге које потпишем, али не верујем да петиције имају ефекта и зато сам сугерисала и друге начине за које мислим да могу да буду пречица до решења.
tessa1 tessa1 09:10 21.02.2024

Re: Елена,...

obaska sam i srpska drzavljanka.

Blago tebi, zamisli da nisi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:15 21.02.2024

Re: Елена,...

Само русофоб игнорише чињеницу да Украјинци нису разваљивали Доњецк и палили људе по Одеси, рата вероватно не би ни било.



Ej ne lupetaj vise ne bilo ti zapovedjeno..
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:18 21.02.2024

Re: Елена,...

tessa1
obaska sam i srpska drzavljanka.

Blago tebi, zamisli da nisi.


Ne znam cemu ovo sluzi?

Doks je pitao da li moze da potpise iako nije srpski drzavljanin, a meni je na peticiji automatski upisana Holandija a dodala sam ako je bitno da se peticija potpisuje od iskljucivo srpskih drzavljana - cisto da i tu bude kako treba.

Eto samo zato.


elenakoposova elenakoposova 09:28 21.02.2024

Re: Елена,...

podnela! Koristim google prevodilac za dugacije poruke, tamo sve je "on"
tessa1 tessa1 09:42 21.02.2024

Re: Елена,...

Solo, šta mrcvariš?


Elena, nemojte odgovarati na njegove komentare, čovjek je manijak.




Maksa ga stavio u skriptu i pustio da zapišava okolo koga stigne. Nevjerovatno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:58 21.02.2024

Re: Елена,...

a koje spijunira po Srbiji ono djubre i otpad ljudski (da ga castim sa ovim ljudski') zvani Vulin..


Tiću, alapačeros, najebaćeš! Vidiš bre da Vulin žari i pali po Srbiji i određuje ko sme a ko ne sme i ko mora u i iz domovine, kao da ga ceo FSB u tome pomaže, wait, what...?

Mojne da se sekiraš oko prinčipese, ona ti je ženski Bokan, ono, njega kad vidiš na TV-u kako sere, promeniš kanal.
benedykt benedykt 15:58 21.02.2024

Re: Елена,...

principessa_etrusca
Само русофоб игнорише чињеницу да Украјинци нису разваљивали Доњецк и палили људе по Одеси, рата вероватно не би ни било.

U stvarnosti je realno bilo sve drugačije nego što su RT i Sputnjik predstavili. Čisto primera radi, ovo je snimak iz Kramatorska od 12. aprila 2014. kada je zauzeta zgrada policijske uprave od strane nepoznatih lica ili ti ga ”dobrovoljaca”…

Ukoliko malo bolje pogledaš videćeš ljude u maskirnim uniformama koji očigledno nisu juče uzeli oružje u ruke. Pod dva, čućeš u jednom trenutku kako jedan od njih kaže ljudima okolo da se pomere odatle na drugu stranu i upotrebljava izraz porebrik tj ivičnjak na trotoaru. Taj izraz se ne koristi u Ukrajini na ruskojezičnom području, ili ti ga ovi ljudi u maskirnim uniformama i sa fantomkama su došli iz Rusije, odsek specijalne jedinice FSB-a…
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:39 21.02.2024

Re: Елена,...

benedykt
principessa_etrusca
Само русофоб игнорише чињеницу да Украјинци нису разваљивали Доњецк и палили људе по Одеси, рата вероватно не би ни било.

U stvarnosti je realno bilo sve drugačije nego što su RT i Sputnjik predstavili. Čisto primera radi, ovo je snimak iz Kramatorska od 12. aprila 2014. kada je zauzeta zgrada policijske uprave od strane nepoznatih lica ili ti ga ”dobrovoljaca”…

Ukoliko malo bolje pogledaš videćeš ljude u maskirnim uniformama koji očigledno nisu juče uzeli oružje u ruke. Pod dva, čućeš u jednom trenutku kako jedan od njih kaže ljudima okolo da se pomere odatle na drugu stranu i upotrebljava izraz porebrik tj ivičnjak na trotoaru. Taj izraz se ne koristi u Ukrajini na ruskojezičnom području, ili ti ga ovi ljudi u maskirnim uniformama i sa fantomkama su došli iz Rusije, odsek specijalne jedinice FSB-a…

Бенедикте, ја немам приступ ни Спутњику, ни РТ, а и ништа ми не значи који језик говоре људи са снимка. Генерално, не марим за суверенитет земаља које су у неке заједничке државе ушле као територије, а изашле као међународно признате државе са фиксираним, неповредивим границама. Оно што следи је дописивање и фалсификовање историје.

Види овај, споменик у Лондону, постављен на 1000-годишњицу покрштавања Кијевске Русије. (Ставила сам мало већу слику да се лепо чита натпис.)

zaharaga zaharaga 21:27 21.02.2024

Re: Елена,...

benedykt


Ukoliko malo bolje pogledaš videćeš ljude u maskirnim uniformama koji očigledno nisu juče uzeli oružje u ruke. Pod dva, čućeš u jednom trenutku kako jedan od njih kaže ljudima okolo da se pomere odatle na drugu stranu i upotrebljava izraz porebrik tj ivičnjak na trotoaru. Taj izraz se ne koristi u Ukrajini na ruskojezičnom području, ili ti ga ovi ljudi u maskirnim uniformama i sa fantomkama su došli iz Rusije, odsek specijalne jedinice FSB-a…



Slaba ti je to logika. Eto rodjenih beogradjana, npr. Angie, navodno pravoslavna, pa svako malo ubaci nek "zapadniji" izraz, tipa "misa" umesto liturgije, a radi se o pravoslavnoj crkvenoj sluzbi.

solo solo 21:31 21.02.2024

Re: Елена,...

Solo, šta mrcvariš?


Duvaj kompleksašice.
bene_geserit bene_geserit 21:36 21.02.2024

Re: Елена,...

Види овај, споменик у Лондону, постављен на 1000-годишњицу покрштавања Кијевске Русије.

A snimi ovo (Google's Gemini AI).

Posebno su zabavne slike Vikinga, Pape, ljudi rođenih u Škotskoj 1820., medivial kraljica u Engleskoj, bele žene, i, za nepoverovati, naci vojnika iz WW2.
benedykt benedykt 07:25 22.02.2024

Re: Елена,...

principessa_etrusca

Бенедикте, ја немам приступ ни Спутњику, ни РТ, а и ништа ми не значи који језик говоре људи са снимка. Генерално, не марим за суверенитет земаља које су у неке заједничке државе ушле као територије, а изашле као међународно признате државе са фиксираним, неповредивим границама. Оно што следи је дописивање и фалсификовање историје.

Odnekle si dobila informaciju o razvaljivanju Donbasa i Odesi na način na koji si to predstavila, a to može biti Sputnjik, RT, tj ostali ruski državni kanali kao originalni izvor ili neko ko je od njih uradio copy-paste, trećeg nema.
Elem, oko toga što pričaš o granicama, ovo je od pre dvadeset godina…

Dakle država Rusija i njen tadašnji odnosno sadašnji predsednik Vladimir Putin su garantovali državi Ukrajini nepovredivost njenih granica.

Pod dva, onda to pravilo znači važi i za sve ostale države, odnosno praktično pola Evrope, koje nisu ni postojale do 19. veka odnosno do kraja 1. Svetskog rata. Čisto da se podsetimo, osnovni razlog za to da Hitler krene ka Češkoj i Poljskoj, odnosno da Staljin zajedno sa nacistima napadne Poljake a samostalno Litvaniju, Estoniju i Letoniju, i jeste bio upravo taj što ni oni isto tako nisu priznavali granice bivših teritorija Nemačke odnosno Ruske imperije kao nepovredive, jer je sve to njima navodno pripadalo. Hitler pri tome tvrdi da se u Poljskoj progone i masakriraju Volksdeutsche tj lokalni Nemci, a Staljin kaže da on nije ni napao Poljsku nego ušao sa vojskom da zaštiti svoj narod tamo…
benedykt benedykt 08:17 22.02.2024

Re: Елена,...

principessa_etrusca

Види овај, споменик у Лондону, постављен на 1000-годишњицу покрштавања Кијевске Русије. (Ставила сам мало већу слику да се лепо чита натпис.)


Ok, a 2016. mu podigli spomenik u Moskvi, pa Putin držao govor tom prigodom…

Mislim, ne znam koliko znaš istoriju ali realno knez Vladimir znani i kao Jarko sunce pripada svima njima tamo, pa je tako istorijski definitivno pogrešan natpis na tom spomeniku u Londonu jer nikakve Ukrajine tada nije bilo ali ni u primisli, kao što je isto tako pogrešno prisvajati ga samo za Rusiju. Na kraju krajeva ni prva ni poslednja istorijska ličnost koju tako svojataju svi zainteresovani…
benedykt benedykt 08:24 22.02.2024

Re: Елена,...

zaharaga
benedykt


Ukoliko malo bolje pogledaš videćeš ljude u maskirnim uniformama koji očigledno nisu juče uzeli oružje u ruke. Pod dva, čućeš u jednom trenutku kako jedan od njih kaže ljudima okolo da se pomere odatle na drugu stranu i upotrebljava izraz porebrik tj ivičnjak na trotoaru. Taj izraz se ne koristi u Ukrajini na ruskojezičnom području, ili ti ga ovi ljudi u maskirnim uniformama i sa fantomkama su došli iz Rusije, odsek specijalne jedinice FSB-a…



Slaba ti je to logika. Eto rodjenih beogradjana, npr. Angie, navodno pravoslavna, pa svako malo ubaci nek "zapadniji" izraz, tipa "misa" umesto liturgije, a radi se o pravoslavnoj crkvenoj sluzbi.


Mmmmdaaaa, jedan dan tako se u Donbasu sasvim slučajno pojavili neki do zuba naoružani ljudi koji pričaju kao da su iz Rusije, na čelu im pukovnik ruskog FSB-a Igor Ivanovič Girkin zvani Strelkov, ali nikakve veze oni nemaju sa Rusijom ili ne-d’o-Bog pu-pu-pu da ih je car baćuška Vladimir Vladimirovič tamo po zadatku poslao…
bene_geserit bene_geserit 08:42 22.02.2024

Re: Елена,...

dnosno da Staljin zajedno sa nacistima napadne Poljake a samostalno Litvaniju, Estoniju i Letoniju, i jeste bio upravo taj što ni oni isto tako nisu priznavali granice bivših teritorija Nemačke odnosno Ruske imperije kao nepovredive, jer je sve to njima navodno pripadalo

Pa Poljacima te teritorije koje su Rusi vratili i nisu pripadale, iz prostog razloga što na tim teritorijama (osim manjim izuzetcima na zapadu) Poljaci i nisu živeli.
Oteli su ih odmah posle Oktobarske revolucije u trenutku kad je SSSR bio slab.
To su pre svega teritorije današnje Belorusije i Ukrajine, na kojima su "uvek" živeli istočni Sloveni. Čak i u vreme Poljsko-Litvanskog komonvelta koji je vekovima držao te teritorije nisu nešto promenili sastav stanovništva već su naselili Jevreje da ubiraju poreze uz nešto Poljaka, to su sve zaporožanski Kozaci potrebili kad su digli bunu.
Tu je bila i teritorija Litvanije koju su opet Poljaci oteli nešto ranije.
Ta pričam ti priču o podeli Poljske budalaštinu samo prepričavaju kreteni, Rusi su uzeli nazad teritoriju koju su izgubili 20 godina ranije a pre toga držali vek i po. Samo su vratili teritorije istočnih Slovena koje su Poljaci okupirali i na njima nisu živeli.
benedykt benedykt 10:19 22.02.2024

Dva put ništa je ništa…

bene_geserit

Ta pričam ti priču o podeli Poljske budalaštinu samo prepričavaju kreteni, Rusi su uzeli nazad teritoriju koju su izgubili 20 godina ranije a pre toga držali vek i po. Samo su vratili teritorije istočnih Slovena koje su Poljaci okupirali i na njima nisu živeli.

Eto ti ga sad, znači drug Molotov je bio sve u pravu kada je na zasedanju Vrhovnog sovjeta SSSR početkom oktobra 1939. rekao sledeće…
Vladajući krugovi Poljske su se mnogo hvalili „snagom“ svoje države i „moći“ svoje vojske. Ispostavilo se, međutim, da je kratak udarac Poljskoj prvo nemačke, a potom i Crvene armije bio dovoljan da od ovog ružnog derišta Versajskog ugovora ništa ne ostane...


Kada smo već kod te ”nepostojeće” podele Poljske i 1939. Elem, kada sledeći put budeš želeo da pričaš o tome kako je drug Staljin u stvari ”oslobodilac” koji je pod okrilje svoje u Varšavski blok očinski primio sve te saradnike nacista po Istočnoj Evropi, a ti se seti ovih rođendanskih čestitki objavljenih u svim dnevnim listovima u SSSR, 24. decembra iste te godine…


Ova karta Moskovije tj Rusije iz vremena cara baćuške Ivana Groznog, polovina 16. veka, ti je već za razbibrigu i vežbanje a na temu: Nađimo istočne Slovene. Uputno ju je uporediti sa kartom današnje Rusije (i Belorusije) na primer, odnosno svega onoga što van toga Putin tvrdi da je u suštini njihovo…

Međutim tako to već ide u toj Putinovoj kvazi-istoriji koju ti odnekle već prepisuješ, odnosno šta god da Rusi u već nekom trenutku istorije sebi prisvoje to je njihovo sve do kraja Univerzuma, potpuno nebitno ko tamo živi i kako se on lično izjašnjava danas, odnosno šta je tu bilo nekada…
cmix909 cmix909 10:48 22.02.2024

Re: Елена,...

tessa1
... Elena, nemojte odgovarati na njegove komentare...

Verujem da velika većina čitalaca samo krajnjom nepažnjom okrzne pogledom 'komentare' spodobe koja toliko savršeno igra ulogu kliničkog kretena da bi se moglo pomisliti da uopšte ne glumi. Ja sam maločas imao i tu nesreću da vidim kako je taj 'dar' udružen s najogavnijom, neoprostivom zluradošću.
jovilim_e jovilim_e 10:49 22.02.2024

Re: Елена,...

cmix909
tessa1
... Elena, nemojte odgovarati na njegove komentare...

Verujem da velika većina čitalaca samo krajnjom nepažnjom okrzne pogledom 'komentare' spodobe koja toliko savršeno igra ulogu kliničkog kretena da bi se moglo pomisliti da uopšte ne glumi. Ja sam maločas imao i tu nesreću da vidim kako je taj 'dar' udružen s najogavnijom, neoprostivom zluradošću.

Na koga to misliš?
tessa1 tessa1 15:17 22.02.2024

Re: Елена,...

Ja sam maločas imao i tu nesreću da vidim kako je taj 'dar' udružen s najogavnijom, neoprostivom zluradošću.


Elenin privatno ogoljen problem, i to što nas ona ne razumije dobro, samo podlac zloupotrebljava, podlac kao Solo. I potrefilo se Maksino nemanje sluha..
tessa1 tessa1 15:17 22.02.2024

Re: Елена,...

I onda vidiš kroz primjer Soloa i ispred sebe u stvari kako izgleda kada je žrtva nezaštićen podskup u svojoj priči, odvojen od zločina, medija, i onog sa čim se ljudi raskusuravaju, onog što stvorimo..
tessa1 tessa1 15:19 22.02.2024

Re: Елена,...

Na koga to misliš?

Prestani praviti sistematski pregled komentara, čovječe.

Kontrolor na traci, obrne, okrene, ko rekao, šta rekao, šta mislio, istek roka trajanja, datum proizvodnje, zemlja porijekla i itd, nevjerovatno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:56 22.02.2024

Re: Елена,...

Odnekle si dobila informaciju o razvaljivanju Donbasa i Odesi na način na koji si to predstavila, a to može biti Sputnjik, RT, tj ostali ruski državni kanali kao originalni izvor ili neko ko je od njih uradio copy-paste, trećeg nema.


Рецимо са БиБиСи-ја, док нису почели да цензуришу такве вести:

Ukraine crisis: Children die in Donetsk shelling
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:01 22.02.2024

Re: Елена,...

definitivno pogrešan natpis na tom spomeniku u Londonu jer nikakve Ukrajine tada nije bilo ali ni u primisli,

О фалсификовању историје и говорим, кнез Владимир је био ”владар Украјине”, али он сам то није знао.
jovilim_e jovilim_e 17:01 22.02.2024

Re: Елена,...

tessa1
Na koga to misliš?

Prestani praviti sistematski pregled komentara, čovječe.

Kontrolor na traci, obrne, okrene, ko rekao, šta rekao, šta mislio, istek roka trajanja, datum proizvodnje, zemlja porijekla i itd, nevjerovatno.

Red je da kažeš jasno o ome se radi.
benedykt benedykt 17:08 22.02.2024

Re: Елена,.

principessa_etrusca
Odnekle si dobila informaciju o razvaljivanju Donbasa i Odesi na način na koji si to predstavila, a to može biti Sputnjik, RT, tj ostali ruski državni kanali kao originalni izvor ili neko ko je od njih uradio copy-paste, trećeg nema.


Рецимо са БиБиСи-ја, док нису почели да цензуришу такве вести:

Ukraine crisis: Children die in Donetsk shelling

Potpuno tačno i niko to ne poriče, samo su ako smem da primetim deca tada ginula na obe strane, gde je nešto malo više dece pri tome poginulo na ukrajinskoj strani, ali kao ništa značajno tj tipa 60:40%. Tako da je osnovno pitanje kome je to tačno trebao taj besmisleni rat na istoku Ukrajine i pre deset godina i sada, odnosno to i jeste poenta onog mog snimka iz Kramatorska iz aprila 2014. Mislim, vlast u Kijevu je mogla doduše da kaže… E super ste to uradili, evo idemo odmah da štampamo karte Ukrajine u novim granicama… Isto tako, čisto da ne zaboravim, Odesa u maju 2014. se definitivno nije desila na način kako su to ruski mediji predstavili…
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:45 22.02.2024

Re: Елена,.

Potpuno tačno i niko to ne poriče, samo su ako smem da primetim deca tada ginula na obe strane, gde je nešto malo više dece pri tome poginulo na ukrajinskoj strani, ali kao ništa značajno tj tipa 60:40%.

Мало је дегутантно пребројавање мртве деце, али како би ми објаснио зашто су медији западних подржавалаца Еуромајдана крили од нас страдање толике украјинске деце, а обавештавали нас о злочиначком бомбардовању Доњецка?
tessa1 tessa1 18:07 22.02.2024

Re: Елена,...

Red je da kažeš jasno o ome se radi.


benedykt benedykt 20:42 22.02.2024

Re: Елена,.

principessa_etrusca
Potpuno tačno i niko to ne poriče, samo su ako smem da primetim deca tada ginula na obe strane, gde je nešto malo više dece pri tome poginulo na ukrajinskoj strani, ali kao ništa značajno tj tipa 60:40%.

Мало је дегутантно пребројавање мртве деце, али како би ми објаснио зашто су медији западних подржавалаца Еуромајдана крили од нас страдање толике украјинске деце, а обавештавали нас о злочиначком бомбардовању Доњецка?

Slažem se u potpunosti za prebrojavanje ali prosto sam morao da stavim stvari u perspektivu, pošto mi se čini da nemaš sve informacije čim insistiraš samo na delu priče vezane za Donjeck. Što se tiče odgovora na tvoje pitanje stvari su stajale nekako ovako… U tom trenutku pripadnici ruske armije, policije i raznih službi na zadatku u Ukrajini, eufemistično nazvani dobrovoljci, drže gradove (prethodno zauzete kao na onom YouĆubetu) na teritoriji na kojoj se vode borbe, tipa Donjeck, Lugansk, Slovjansk, kao što su držali privremeno i ovu istu sada aktuelnu Avdejevku. Ukrajinci gađaju te gradove svim i svačim, pretežno nenavođenim raketama, pa civili i deca ginu. Ruske snage i one raketiraju npr Mariuopolj uz takođe civilne žrtve. Takođe, mora se napomenuti da se za neke od medijski eksploatisanih slučajeva naknadno ispostavilo da su samo fabrikovana propaganda, tipa ona desetogodišnja devojčica navodno poginula u bombardovanju Donjecka, ili onaj sada već čuveni razapeti dečak iz Slovjanska. Borbe se međutim vode svuda okolo, pa civili i deca ginu na obe strane što prilikom ratnih dejstava od granatiranja a što naknadno od nagaznih mina, ali to nije bilo toliko medijski ”atraktivno”, morbidno ali istinito, kao npr bombardovanje Donjecka…
bene_geserit bene_geserit 05:53 23.02.2024

Re: Елена,...

Putinohitlerovskih ratnih razvaljivanja Ukrajine

9 preporuka na ovo govno od komentara
dakle 10 libtarda na blogu najmanje

A ono što je sigurno je da niko od tih morona nikada nije nazvao predsednike-premijere SAD, Velike Britanije, Francuske, Izraela po Hitleru.
A realno bi bilo, šta god mislili o ovom ratu između Ukrajine-NATOa i Rusije, Rusija ima neke realne razloge za taj rat, njenu teritoriju su komunistički apartici poklanjali nekakvoj Ukrajinskoj republici pa su to posle postale državne granice, iza kojih je ostalo podosta ruskog stanovništva a i vrlo bitna vojna baza, a da ne pominjem narandžaste i majdankaste revolucije kojima su gažena prava Rusa u Ukrajini.
A kad su NATO zemlje razvaljivale Irak, Libiju, Siriju, realno nikakvog razloga nije bilo, bio ruski razlog za ovaj rat prihvatljih libtardiji ili ne, NATO zemlje bukvalno nisu imale nikakav razlog, a opet nije bilo "Obamahitlerovskih" razvaljivanja Libije ili Sirije i sl.

To je još jedan razlog zašto je sa libtardijom bilo kakav kompromis nemoguć, debil do debila, my way or highway vrsta debila.
benedykt benedykt 06:55 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit

A realno bi bilo, šta god mislili o ovom ratu između Ukrajine-NATOa i Rusije, Rusija ima neke realne razloge za taj rat, njenu teritoriju su komunistički apartici poklanjali nekakvoj Ukrajinskoj republici pa su to posle postale državne granice, iza kojih je ostalo podosta ruskog stanovništva a i vrlo bitna vojna baza, a da ne pominjem narandžaste i majdankaste revolucije kojima su gažena prava Rusa u Ukrajini.
A kad su NATO zemlje razvaljivale Irak, Libiju, Siriju, realno nikakvog razloga nije bilo, bio ruski razlog za ovaj rat prihvatljih libtardiji ili ne, NATO zemlje bukvalno nisu imale nikakav razlog, a opet nije bilo "Obamahitlerovskih" razvaljivanja Libije ili Sirije i sl..

Pod pojmom realan razlog se da pretpostavljam podrazumeva samo ono što ti Putinova propaganda u svojim paranoidnim somnambulijama saopšti kao nekakvu istinu. A mogao bih se vidiš skoro pa zakleti da su Amerika i Zapad isto tako prodavali preko svojih medijskih ispostava nekakve kao fol realne razloge kada god je trebalo mlatiti okolo svojom vojnom topuzinom. Kao što je uostalom koliko juče američki predstavnik u Međunarodnom sudu pravde u Hagu kada se povela rasprava oko Izraela na sličan način opravdavao sve ono što Izrael u Gazi radi. Pa kao, kaže on, sve je to iz bezbedonosnih razloga te mora avaj Izrael (teška srca) baš tako, ili ti ga original kao i kod Putina u slučaju Ukrajine.

Takođe, granice Ukrajine su priznate od strane Rusije, pri tome ne jedan već tri sporazuma oko toga potpisana 1994, 1997 i 2003, poslednji za Putinovog vakta, a 92.3% stanovništva se 1991. na referendumu izjasnilo da želi svoju sopstvenu nezavisnu državu uključujući tu i ruskojezično stanovništvo na istoku države. Ne znam ko te je to slagao ali nikakva prava Rusa nisu gažena kada je bila Narandžasta revolucija nego je Janukovič krao malo izbore na zimu 2004. E sad, razlog za baš toliku prišu oko tih izbora, odnosno želju da Januk pobedi po svaku cenu, nije bio u bilo kakvim pravima ruskojezičnog stanovništva u Ukrajini, nego u tome da je Putin pokušavao da rukama i nogama nametne Ukrajini svog posrednika u kupovanju gasa od Gazproma, tj da lupa reket finansirajući od tih para neke svoje varijante i naravno deo toga trpajući na svoje i satrapa mu privatne račune.

Naime, ona prva varijanta sa firmom Eural TransGas je trebala da bude zamenjena jer se saznalo da je sve samo šema za lapanje. Firma je bila registrovana koju godinu pre u nekom mađarskom selu gde su osnivači bili jedan Izraelac i tri neka Rumuna svi nezaposleni, a osnivački kapital je bio nekoliko hiljada dolara tj ni promil u odnosu na onih par milijardi dolara koje će se zarađivati godišnje za bukvalno ništa. Janukovič je u to vreme premijer (Kučma je predsednik) i onaj ko je zadužen za sve te mutne Gazprom varijante, pa nakon bruke sa Eural TransGas gura novog igrača u vidu firme RosUkrEnergo iza koje stoje Dmitri Firtaš, odnosno u senci pravi gazda ruski mafijaš ukrajinskog porekla Semjon Mogiljevič. Julija Timošenko i Viktor Juščenko se protive tom Putinovom reketu jer poskupljuje cenu gasa bez ikakvog razloga, a Juščenko je ujedno i kandidat za predsednika na predstojećim izborima. Juščenka prvo truju u pokušaju da ga eliminišu iz trke jer je popularan i preti da ugrozi Janukoviča koji je Putinov igrač oko tog dila sa RosUkrEnergo. Januk na kraju pokuša da pokrade izbore pa ga nahvataju, ostalo je istorija a to je ujedno i početak onoga što će posle izroditi sva ona trvenja na liniji Gazprom vs. ukrajinski Naftogaz…
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:06 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
Putinohitlerovskih ratnih razvaljivanja Ukrajine

9 preporuka na ovo govno od komentara
dakle 10 libtarda na blogu najmanje






Hajde, hajde picko kukuljicarska fasistoidna nemoj da cmizdris toliko..

Dace tebi tvoji debili cetnici-pocetnici na blogu neku utesnu preporuku da ne pizdis dzabe.
bene_geserit bene_geserit 07:26 23.02.2024

Re: Елена,...

benedykt

Vidim da si svašta nešto nadrobio, sasvim sigurno bez smisla i irelevantno kao i obično.
Nego ajd reci "obamahitlerovsko" razvaljivanje Libije i Sirije i daću ti ćagu da nisi libtard. To pod uslovom da si jedan od ovih što su preporučili onu debilariju od komentara, ako nisi onda ništa.
bene_geserit bene_geserit 07:28 23.02.2024

Re: Елена,...

Hajde

Iš kozo libtardska.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:31 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
Hajde

Iš kozo libtardska.



Is majmune kukuljicarski..
alselone alselone 07:33 23.02.2024

Re: Елена,...

A kad su NATO zemlje razvaljivale Irak, Libiju, Siriju, realno nikakvog razloga nije bilo, bio ruski razlog za ovaj rat prihvatljih libtardiji ili ne, NATO zemlje bukvalno nisu imale nikakav razlog, a opet nije bilo "Obamahitlerovskih" razvaljivanja Libije ili Sirije i sl.

Tako je. Još je dobio Nobela za mir. A ondaj posle njega što je ratove zaustavio, bio najgori. Ovaj sad što ih je ponovo pokrenuo opet odličan i ni mukajet za njega.

Neverovatno nešto. Bukvalno neverovatan nivo ispiranja mozga.
bene_geserit bene_geserit 07:38 23.02.2024

Re: Елена,...

Aj na stranu što si glupa koza,
ali taj nedostatak pokušaja za bilo kakvom objektivnošću,
nego navijam sa jedne i opravdavam sve gadosti koje rade,
a punim ustima najgoru propagandu protiv druge strane,
to samo podlaci tako rade.
Koza + podlac, super kombinacija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:47 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
Aj na stranu što si glupa koza,
ali taj nedostatak pokušaja za bilo kakvom objektivnošću,
nego navijam sa jedne i opravdavam sve gadosti koje rade,
a punim ustima najgoru propagandu protiv druge strane,
to samo podlaci tako rade.
Koza + podlac, super kombinacija.





Is bre dosadni i tupi majmune..

A mozes i da nastavis da jedes govna po obicaju, da ne ispadne sad da ti neko brani.

benedykt benedykt 08:08 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
benedykt

Vidim da si svašta nešto nadrobio, sasvim sigurno bez smisla i irelevantno kao i obično.
Nego ajd reci "obamahitlerovsko" razvaljivanje Libije i Sirije i daću ti ćagu da nisi libtard. To pod uslovom da si jedan od ovih što su preporučili onu debilariju od komentara, ako nisi onda ništa.

Ne nisam preporučio dati komentar a to moje kao fol drobljenje, za koje vidovito znaš da je besmisleno & irelevantno, ti je činjenično stanje na temu kako je počeo sukob između Ukrajine i Rusije koji se na kraju izrodio u ovo danas. Avaj, kako to obično biva, iza svake priče o ljudskim i ostalim pravima se krije alavost i pohlepa. Ukrajinci nisu hteli da im neko lupa reket i poskupljuje bez ikakvog razloga cenu gasa a posebno ne neke mutne mafijaške firme koje su Gazprom i Rusija pokušavali da im na silu nametnu…
benedykt benedykt 08:20 23.02.2024

Re: Елена,...

alselone
A ondaj posle njega što je ratove zaustavio, bio najgori. Ovaj sad što ih je ponovo pokrenuo opet odličan i ni mukajet za njega.

Neverovatno nešto. Bukvalno neverovatan nivo ispiranja mozga.

Cenim da će taj što zaustavlja ratove iz momenta, ukoliko ponovo postane predsednik, narediti Izraelu da izgradi ponovo Gazu a Bibiju da ritualno klekne ispred Al Akse i zamoli Palestince da mu oproste…!? Ili će odjednom ti Palestinci i Izrael postati irelevantni, jer eto ima taj neki viši cilj protivu globalista kome Tramp srcem i dušom stremi, a uostalom najbitnije je da je njegov odnos prema Rusiji drugačiji.
Kao što se već uveliko zaboravlja ovaj moment vezan za Siriju, mislim kada je taj mirotvorac i zaustavljač ratova u pitanju. Ok, makar je čovek bio iskren ako ništa drugo…

Mislim kada smo već kod ispiranja mozga, odnosno lokalnog takmičenja čiji prašak bolje pere sive moždane ćelije…
alselone alselone 08:24 23.02.2024

Re: Елена,...

Cenim da će taj što zaustavlja ratove iz momenta, ukoliko ponovo postane predsednik, narediti Izraelu da izgradi ponovo Gazu a Bibiju da ritualno klekne ispred Al Akse i zamoli Palestince da mu oproste…!? Ili će odjednom ti Palestinci i Izrael postati irelevantni, jer eto ima taj neki viš cilj kome Tramp stremi, a uostalom najbitnije je da je njegov odnos prema Rusiji drugačiji.

Aha.
Hoćeš da se raspravljamo o imaginarnom događaju iz budućnosti protivu realnih stvari koje se dešavaju danas? Važi, nema problema. U pravu si u tom slučaju. Svaka čast matori!
benedykt benedykt 08:33 23.02.2024

Re: Елена,...

alselone
Cenim da će taj što zaustavlja ratove iz momenta, ukoliko ponovo postane predsednik, narediti Izraelu da izgradi ponovo Gazu a Bibiju da ritualno klekne ispred Al Akse i zamoli Palestince da mu oproste…!? Ili će odjednom ti Palestinci i Izrael postati irelevantni, jer eto ima taj neki viš cilj kome Tramp stremi, a uostalom najbitnije je da je njegov odnos prema Rusiji drugačiji.

Aha.
Hoćeš da se raspravljamo o imaginarnom događaju iz budućnosti protivu realnih stvari koje se dešavaju danas? Važi, nema problema. U pravu si u tom slučaju. Svaka čast matori!

Samo primećujem takmičenje u licimurju, odnosno čija mašina i prašak bolje ispiraju mozak. Pod realnim događajima koji se dešavaju se naravno podrazumeva da je valjda Ukrajina napala Rusiju i to zato jer joj je Amerika tako naredila, a pod imaginarnim da je u suštini najbitnije da zaustavljač ratova Tramp dozvoli Rusiji da razvali do kraja Ukrajinu. Jes i to što kažeš, dobar prašak para vredi…
alselone alselone 08:42 23.02.2024

Re: Елена,...

Pod realnim stvarima koje se dešavaju danas se naravno podrazumeva da je valjda Ukrajina napala Rusiju i to zato jer joj je Amerika tako naredila, a pod imaginarnim da je u suštini


Ma ne mora tako. Rusija je napala Ukrajinu ali Amerikanci lože taj rat do poslednjeg Ukrajinca. Je l' sada bolje?
bene_geserit bene_geserit 08:42 23.02.2024

Re: Елена,...

zaustavljač ratova Tramp opet pobedi da dozvoli Rusiji da razvali do kraja Ukrajinu

1. Rusija će svakako do kraja da razvali Ukrajinu šta god da SAD urade
2. To razvaljivanje će da bude sve gore i gore i sa više žrtava što rat duže traje
3. To što NATO zemlje koriste Ukrajince za proksi rat sa Rusima je najgore za Ukrajince
4. Trampa boli ona stvar za Ukrajinu kao što i treba da bude, a ne želi da se američke pare troše na ratove po svetu umesto za obezbeđivanje granica SAD od ilegalne imigracije, što je zdrav razum
benedykt benedykt 08:55 23.02.2024

Re: Елена,...

alselone
Pod realnim stvarima koje se dešavaju danas se naravno podrazumeva da je valjda Ukrajina napala Rusiju i to zato jer joj je Amerika tako naredila, a pod imaginarnim da je u suštini


Ma ne mora tako. Rusija je napala Ukrajinu ali Amerikanci lože taj rat do poslednjeg Ukrajinca. Je l' sada bolje?

Znači poenta je koliko shvatam da je Kijev ipak trebao da bude zauzet za tri dana, a sada ginu Ukrajinci jer ih Amerikanci naložili umesto da su cveće bacali na ruske tenkove, sram da ih bude. Jes i to što kažeš, mir je u svakom slučaju najpreči a ne može biti mira sve dok se ukrajinskim nacistima prvo ne stane nogom za vrat. Dobro, i svim drugima za koje naš dobri Царь-Батюшка государь всероссийский, слава ему, kaže u mudrosti svojoj da su to zli ljudi. Ima to sve nekog dubokog smisla, odnosno jako me podseća na ono što je jedan smešni brka što je mnogo voleo da se dere i maše rukama pričao tamo negde na jesen 1939. kada su Poljaci bili u pitanju. Tada je on tvrdio u jednom od svojih govora da su Britanci zlikovci jedni ložili na taj rat, odnosno Varšava bi pala za tri dana, da je sreće i pameti bilo, a ne ovako što je moralo da se mrcvari i ginu onoliki ljudi…
alselone alselone 09:05 23.02.2024

Re: Елена,...

benedykt
alselone
Pod realnim stvarima koje se dešavaju danas se naravno podrazumeva da je valjda Ukrajina napala Rusiju i to zato jer joj je Amerika tako naredila, a pod imaginarnim da je u suštini


Ma ne mora tako. Rusija je napala Ukrajinu ali Amerikanci lože taj rat do poslednjeg Ukrajinca. Je l' sada bolje?

Znači poenta je koliko shvatam da je Kijev ipak trebao da bude zauzet za tri dana, a sada ginu Ukrajinci jer ih Amerikanci naložili umesto da su cveće bacali na ruske tenkove, sram da ih bude. Jes i to što kažeš, mir je u svakom slučaju najpreči a ne može biti mira sve dok se ukrajinskim nacistima prvo ne stane nogom za vrat. Dobro, i svim drugima za koje naš dobri Царь-Батюшка государь всероссийский, слава ему, kaže u mudrosti svojoj da su to zli ljudi. Ima to sve nekog dubokog smisla, odnosno jako me podseća na ono što je jedan smešni brka što je mnogo voleo da se dere i maše rukama pričao tamo negde na jesen 1939. kada su Poljaci bili u pitanju. Tada je on tvrdio u jednom od svojih govora da su Britanci zlikovci jedni ložili na taj rat, odnosno Varšava bi pala za tri dana, da je sreće i pameti bilo, a ne ovako što je moralo da se mrcvari i ginu onoliki ljudi…


Ti opet o Rusima?
Jesi u pravu si to je poenta. Kijev je trebao da bude zauzet za tri dana a sada ginu. Rusi su krivi za to. I to što pišeš ruskom ćirilicom si takođe u pravu, sve je tako.

Nego, nebilo ti zapoveđeno, da kažeš neku o Amerikancima u tom ratu?
benedykt benedykt 09:19 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit

4. Trampa boli ona stvar za Ukrajinu kao što i treba da bude, a ne želi da se američke pare troše na ratove po svetu umesto za obezbeđivanje granica SAD od ilegalne imigracije, što je zdrav razum

Koliko ja nešto znam prvi ilegalni emigranti su u Ameriku došli brodom, mislim da se zvao Mayflower, samo je ondašnja vlast slabo marila avaj za granice. Te zato…
benedykt benedykt 09:29 23.02.2024

Re: Елена,...

alselone

Ti opet o Rusima?
Jesi u pravu si to je poenta. Kijev je trebao da bude zauzet za tri dana a sada ginu. Rusi su krivi za to. I to što pišeš ruskom ćirilicom si takođe u pravu, sve je tako.

Nego, nebilo ti zapoveđeno, da kažeš neku o Amerikancima u tom ratu?

Pa sad, i onima koji su 2003. pričali da je Amerika započela rat u Iraku, isto tako govorili… Vi opet o Americi, umesto da guknete po koju o Sadamu i WMD. Avaj, moje viđenje je s’oproštenjem malo kompleksnije od onoga u kome na ovom svetu postoji samo globalistička Amerika i naš dobri Царь-Батюшка государь всероссийский, слава ему, (opet ja na ruskoj ćirilici) koji se titanski bori da zlu tom nepojamnom nogom za vrat stane. Samim time primećujem da tog rata u Ukrajini nema koliko sutra ako Rusija to poželi. Mislim, mogu i Ukrajinci doduše da se predaju, te lepo kleknu pa zamole da im se oprosti jer su morali da ih tuku…
tessa1 tessa1 09:47 23.02.2024

Re: Елена,...

Preporuke ovde su kao na Golom otoku kad dođe onaj jedan robijaš a dočekaju ga stari, veterani, pa prođe kroz toplog zeca,

mislim, taj stepen jadnoće i beznađa.

Čim si ti odvojio svojih ljudskih 5 min da biraš ovde stranu, nekom naudiš, tvoj život je tamo gorak. Već patiš.


Najbolje da su ovi što preporučuju ostanak Elene sa porodicom isti oni koji pitaju mene Miljaanu iz Osterajha kakve veze imam sa Srbijom?



Ukratko, što se tiče preporuka, ljudi, da smo u Igrama gladi, 1:1, bilo bi gusto, drugo, mi ne znamo ko bi navijao da preživim, na ovom uzorku od hiljadu ljudi, ne znamo,

tako da vi samo preporučujte, i zamislite da vam je to jedino u životu što imate pod kontrolom danas, i cijukanje iz duboke tame..
benedykt benedykt 09:50 23.02.2024

Re: Елена,...

alselone

Nego, nebilo ti zapoveđeno, da kažeš neku o Amerikancima u tom ratu?

Neka umesto mene sve to lepo kaže ovaj poetični govor iz Reichstaga 1940. koji kao da je juče napisan…
Da su gospodin Čerčil i ostali ratni huškači osetili delić odgovornosti prema Evropi koja bi me inspirisala, ne bi mogli da započnu svoju zloglasnu igru.

Samo zbog mahinacija ovih i drugih evropskih i neevropskih sila Poljska je odbila moje predloge, koji ni na koji način nisu uticali na njenu čast ili egzistenciju, i umesto njih pribegla kursu koji je podrazumevao teror i uništenje.

U ovom slučaju smo još jednom pokazali neviđenu i zaista nadljudsku samokontrolu. Mesecima smo, uprkos mnogim napadima na manjinske Nemce i uprkos pokolju desetina hiljada naših nemačkih sunarodnika, i dalje mirnim sredstvima tražili razumevanje.

Kakva je bila situacija? Jedna od najneprirodnijih tvorevina versajskog diktata, naduvena političkom i vojnom pompom, vređala je drugu državu i pretila da će je samleti u prah, da će voditi bitke na periferiji Berlina, da će nemačke armije iseći na komade, proširiti njene granice do Elbe i tako dalje.

U međuvremenu, Nemačka je u strpljivoj tišini posmatrala ovaj metež, iako bi jedan pokret njenih oružanih snaga bio dovoljan da probode ovaj mehur naduvan mržnjom.

2. septembra sukob je možda mogao bio izbegnut. Musolini je predložio plan za trenutni prekid svih neprijateljstava i za mirne pregovore.

Iako je Nemačka videla da njene armije jurišaju na pobedu, ja sam ipak prihvatio ovaj predlog. Samo su anglo-francuski ratni huškači želeli rat, a ne mir. Više od toga, gospodin Čemberlen je rekao da im je potreban dug rat jer su sada uložili svoj kapital u akcije naoružanja, kupili mašineriju za razvoj svojih poslovnih interesa i potrebno im je vreme da amortizuju svoja ulaganja. Jer, uostalom, šta briga ove građani sveta (globalisti što-no-se danas kaže) za Poljake, Čehe ili takve narode?

Oni (ti neki kao sasvim slučajno nađeni dokumenti) pokazuju da ti političari potpuno tvrdog srca gledaju na sve male nacije kao na sredstvo za postizanje svojih ciljeva, da su pokušali da iskoriste Finsku za svoje interese, da su odlučili da Norvešku i Švedsku pretvore u poprište rata, da su planirali da raspiruju vatru na Balkanu kako bi dobili pomoć 100 divizija iz tih zemalja, da je postojalo nemilosrdno i beskrupulozno tumačenje neutralnosti Turske, koja im nije bila nepovoljna, i da su podmetnuli Belgiju i Holandiju sve potpunije dok ih konačno nisu uvukli u obavezujuće sporazume.

Ti isti zločinci su odgovorni što su uvukli Poljsku u rat.


Lepo je Царь-Батюшка государь всероссийский, слава ему, rekao kod Tuckera… Eto i Hitler je ‘teo čovek da se dogovori al’ ne vredi, nisu ‘teli ti ratni huškači globalistički ni da čuju…
tessa1 tessa1 09:53 23.02.2024

Re: Елена,...

Taso na dva bloga, ma bravo.


alselone alselone 09:54 23.02.2024

Re: Елена,...

Pa sad, i onima koji su 2003. pričali da je Amerika započela rat u Iraku, isto tako govorili… Vi opet o Americi, umesto da guknete po koju o Sadamu i WMD. Avaj, moje viđenje je s’oproštenjem malo kompleksnije od onoga u kome na ovom svetu postoji samo globalistička Amerika i naš dobri Царь-Батюшка государь всероссийский, слава ему, (opet ja na ruskoj ćirilici) koji se titanski bori da zlu tom nepojamnom nogom za vrat stane. Samim time primećujem da tog rata u Ukrajini nema koliko sutra ako Rusija to poželi. Mislim, mogu i Ukrajinci doduše da se predaju, te lepo kleknu pa zamole da im se oprosti jer su morali da ih tuku…

Opet o Rusima.
Baš ti se ne da.

Bas mi se ne da, dusu da smirim
bas mi se ne da, da mi Sunce sine
bas mi se ne da, a ja samo hocu
malo srece i malo topline


tessa1 tessa1 09:56 23.02.2024

Re: Елена,...

Mnogo dobra pjesma. :)
predatortz predatortz 09:56 23.02.2024

Re: Елена,...

Najbolje da su ovi što preporučuju ostanak Elene sa porodicom isti oni koji pitaju mene Miljaanu iz Osterajha kakve veze imam sa Srbijom?


I koji bi da proteruju BoCance (ne Srbe, ne dao bog sve su to Bosanci) sa državljanstvom Srbije, pa čak i Srbe rođene u Srbiji koje sada zovu Kosovari, onako kako ih zovu i Šiptari...

Široka duša beograCka!
Sa defektom uGlavu da poseduje tapiju na Srbiju koju u suštini prezire jer nema Dubrovnik i Trs'...
Pun ih je grad takvih, nizakurac ali u fazonu što sam ja sebi bitan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana