Budućnost| Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Politika

Svaka simetrija je potpuno neverovatna

maksa83 RSS / 20.02.2024. u 15:52

Prolog
 
Artur Libert je bio nemački neokantovski filozof rođen kao Artur Levi u Berlinu 1878. godine. Kada su nacionalsocijalisti došli na vlast 1933. godine pobegao je u Beograd gde je predavao filozofiju na univerzitetu u Beogradu. Bio je lepo dočekan, tu je radio i živeo. Njegovom sinu je ovde bilo toliko lepo da je naučio srpski, prešao u Pravoslavlje i čak i ime promenio iz Wofgang.u Vuk. Univerzitet je molio da dobije državljanstvo ali je policija ipak bila za to da se protera. Proteran je 1939. godine. Sin Vuk je bio bolestan kada se to desilo pa je zemlju napustio na nosilima. 


Epilog:

Mi, građani Srbije, zahtevamo ukidanje rešenja kojima se iz Srbije proteruje državljanka Rusije Elena Koposova.

Književna prevoditeljka Elena Koposova se sa svojim mužem Jevgenijen Muškinom i dvojicom sinova, Đorđem (6) i Mihailom (14) nastanila u Sopotu od 2019. godine. Najveći deo porodične ušteđevine uložili su u kupovinu i izgradnju porodične kuće, deo koje treba da postane hotel.
 
Porodica je naučila srpski jezik, izuzetno dobro se integrisala u lokalnu zajednicu, poštovana je i ima jako dobar ugled kod svih svojih komšija. Deca pohađaju obrazovne ustanove u kraju, uživaju u srećnom detinjstvu sa svojim drugarima i učiteljima i ne vide svoju budućnost van Srbije.
 
Dana 2. februara 2024, Elena je iznenada primila dva rešenja MUP-a, kojima joj se ukida boravak i nalaže joj se da napusti Srbiju u roku od 30 dana. Jedino obrazloženje dotičnih rešenja je da Elena navodno predstavlja „neprihvatljiv rizik“ po bezbednost Srbije.
 
Kako u rešenjima uopšte nije objašnjena priroda navodnog „neprihvatljivog rizika“, jedino objašnjenje je da se taj „rizik“ sastoji u tome da je Elena 5. marta 2022. godine potpisala javno obraćanje članova ruske dijaspore kojim se osuđuje ruska vojna operacija protiv Ukrajine.

Bez obzira na različite stavove koji postoje u srpskom društvu u pogledu dešavanja u Ukrajini, JEDNOKRATNO javno izražavanje mišljenja o određenim svetskim dešavanjima NE MOŽE da ugrožava bezbednost Srbije. U svakom slučaju, proterivanje majke dvoje dece, koja nije prekršila nijedan zakon Srbije i odlično se uklopila u srpsko društvo jeste previše drastična i prekomerna reakcija na bezazlen čin potpisivanja jednog obraćanja. Rešenje koje nalaže takvo proterivanje može se jedino smatrati kao skandalozno i sramotno.
 
Mi, građani Srbije, smatramo da naša zemlja mora da bude otvorena za sve poštene ljude, koji poštuju naše zakone i običaje, bez obzira na njihova politička ubeđenja.
 
Elena i njena porodica su dobrodošli u Srbiju. Tu je njihov novi dom i tu treba da ostanu.
 
Oštro osuđujemo pokušaj proterivanja Elene Koposove kao nezakonit, prekomeran i nepravičan, zahtevamo da se dotična rešenja smesta ukinu, te da se Eleni potvrdi njeno pravo na boravak u Srbiji.
 
Peticiju možete potpisati ovde. - Peticija protiv proterivanja Elene Koposove

 


Komentari (760)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 22:15 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Pored toga, on nigde i ne kaže da zastupa interese strane sile kako mu se to, kurvanjski, amputira.

Ma zna to Maksa, al mora nešto da kaže:)

Iskreno, kad sam pisao ona imena (Gedža, Endži, Emilia...) na trenutak sam pomislio da njegovo ne pišem, ali u poslednje vreme ipak spada u to društvo.
apostata apostata 22:26 26.02.2024

Re: Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

benedykt

Nu nu, ko se to nama javio…!? Ti beše onaj bezjak koji veruje, tako napisala u nekoj fantazmagoriji jedna staljinistička budaletina koja se izdaje za istoričara, da mudri drug Staljin nema nikakve veze sa onime što se popularno naziva Большой террор iz perioda 1937-38. nego da su to van njegovog znanja neki tamo lokalni funkcioneri sve radili, ili kako ono već beše, već sam zaboravio detalje te bajke za malu a ne mnogo pametnu decu.

Komentarisati mišljenje jednog inžinjera (i to još opšte prakse) o profesionalnoj djelatnosti bivšeg doktora istorijskih nauka i glavnog naučnog saradnika Instituta ruske istorije Ruske akademije nauka, je nešto što mi je ne samo ispod časti, nego je i nešto što je u koliziji sa zdravim razumom.
Pazi, za nekog ko je u takvu fantazmagoričnu idiotariju spreman da poveruje,

Improvizuješ i izmišljaš inženjeru, ja nigdje, ni ovde, a ni bilo gdje drugdje nikada nisam ni pomenuo tu Žukovljevu hipotezu, po meni za nju, da bi ona bila prihvačena kao plauzibilna, fali još dokaza.
A tvoje svođenje Žukovljevog opusa na tu hipotezu, o samom Žukovu ne govori ništa, ali zato mnogo govori o tebi, jer ono prekrasno pokazuje koliko ti zapravo površno poznaješ njegovu djelatnost,

A kao drugo, samo mi svega ti nemoj ti govoriti o ‘fantazmagoričnim idiotarijama’. Ćovjek koji je ovde mirne duše kačio famozni falsifikat tzv. ‘Sporazum Budak-Pijade’ (koji je raskrinkan prije najmanje 20. g.) posljednji je koji na to ima pravo.
pomalo si nadobudan ako smem da primetim. Mislim, nekako mi se sa nekim nipodoštavanjem obraćaš,

Ja sam nadobudan samo prema nadobudnima .., eto napravi experiment pa daj nekome ko te ne poznaje tako dobro da pročita komentare ovog maxinog bloga i onda ga zamoli da ti kaže šta on misli o korisniku pod nikom benedykt?
pa bi onda kao naivnu ovčicu da me poteraš baš tamo gde bi ti voleo, pošto si pri tome odredio i na koja dokumenta mogu da se pozivam, odnosno samo pakt Ribentrop-Molotov i uz to mi objasnio šta sve treba da postoji od dokaza u smislu zajedničkih planova itd itd itd.

Opet izmišljaš, da sam htio mogao sam, kao što sam ovde na blogu i znao uraditi, samo da te pitam ‘ima li neka ‘artija, koja ovo potvrđuje’, pa ti onda brate traži.
No juće sam bio u pozitivnom modu i kao svaki dobronamjerni profesionalac htio sam da tebi kao šarlatanu pomognem. Jer za nas profesionalce radi se o očevidnim stvarima – ako se kaže ‘zajedno’, onda to podrazumijeva neki papir u kojem će karakter tog ‘zajedno’ biti definisan i fiksiran, a još ako to ‘zajedno’ sadrži u sebi i vojna dejstva, onda to podrazumijeva nove papire, u kojima će biti definisani i fiksirani modaliteti tog vojnog ‘zajedno’.

Iskreno se nadam da smo to raščistili .., ako jesmo idemo na tvoju argumentaciju i odmah da ti kažem sa ovakvim argumentima mislim da te ne bi pustili na neku poljsku konferenciju ili simpozijum, koja bi imala npr. naziv ‘Jadna Poljska – žrtva dvaju totalitarizama’. Čak i za njih bi ovo bio blam.
Elem, u tajnom protokolu pakta Ribentrop-Molotov tačka 2 se navodi šta je čije kada je Poljska u pitanju, a navodno je u originalu postojala i karta, svedoči tada prisutni nemački diplomata Gustav Hilger, pa kaže…

Kao prvo treba biti precizan ne ‘navodi se šta je čije’ nego se fino kaže ‘granice sfera interesa’, a kao drugo ono ‘navodno je u originalu postojala karta’, znači da karte nema, a sa ‘navodno’ raditi ne možemo .., zapravo ti izgleda možeš, ali to nije istorija, nego je to nešto što poćinje sa slovom ‘š’.
Poljska je uništena i podeljena. Bili smo svedoci kako je Staljin debelom olovkom u boji lično nacrtao liniju na geografskoj karti koja je počinjala tamo gde se južna granica Litvanije naslanjala na istočnu granicu Nemačke, a odatle išla na jug do granice sa Čehoslovačkom. Na osnovu ove linije, specijalna komisija je tada trebalo da utvrdi tačnu lokaciju granice – posao koji je doneo mnogo posla i doveo do dugih sporova, pošto su se nižerangirani sovjetski činovnici ropski držali plave linije, čak i ako u praksi je to dovelo do besmislenih posledica kao što je rasparčavanje malih naselja i sela, samo zato što je ovu liniju povukla ruka samog Staljina.

Nije mi se dalo tražiti, te zato budi ljubazan pa mi reci na šta se ovo gore konkretno odnosi – na Dogovor … od 23.08. ili na Dogovor … od 28.09?
Ma u stvari nebitno je, ako je 23.08. Staljin na navodnoj karti crta granicu interesnih zona, a ako je 28.03. onda Staljin na navodnoj karti crta državnu granicu i dobro šta je tebi tu čudno, odnosno šta tebi tu konkretno smeta – nije valjda ‘debela olovka u boji’?

I ako je Švabama smetalo ropsko sovjetsko cjepidlačenje oko nove granice (a poznato je da nikada ni jedna država u istoriji nije cjepidlačila oko granica, ko će se još time zaebavati, ko ga ‘ebe, neka ide kuda hoće) što nisu brate Švabe popustili (za njih barem Staljinova nije bila Božje slovo) i otišli malo na zapad … da ta sela ostanu nepodjeljena.

I ja, jel’ Hilger kaže u kojem je razmjeru bila ta navodna karta, kada je Staljin debelom olovkom u boji mogao sela na karti sjeći na dvoje?
Što se tiče koordinacije na terenu, mislim da nam je za to najzanimljivije ono što je u svom ratnom dnevniku pisao general-pukovnik Franz Halder, inače načelnik štaba kopnenih snaga Wehrmacht-a.

Jel' ti to matere ti meni objašnjavaš ko je Halder?
Pa tako 7. septembra 1939. on piše sledeće…
Poljaci predlažu početak pregovora. Spremni smo za njih pod sledećim uslovima: raskid Poljske sa Engleskom i Francuskom; ostatak Poljske će biti sačuvan; oblasti od reke Narev do Varšave - Poljska; industrijska oblast - nas; Krakov - Poljska; severna periferija Beskida - nama; regioni (zapadne) Ukrajine su nezavisni.
Rusi će nastupiti.

A što nisi boldovao ono ‘regioni (zapadne) Ukrajine su nezavisni’?
Tek tada ono ‘Rusi će nastupiti’ dobija objašnjenje.
Nego reci ti meni u čiju ono zonu interesa spada Zapadna Ukrajina?
Zna se u čiju!
Halder nije budala, on zna da će, ne na proglašenje nekakve nezavisnosti, nego samo na najavu o proglašenju nekakve nezavisnosti, Sovjeti intervenisati momentalno.
I to je kasnije i dokazano.

Naime 15.09. Ribentrop u njemačku ambasadu u Moskvi šalje poruku i traži od Šulenburga da o njoj hitno izvjesti Molotova. U poruci je između ostalog pisalo kako:„... u slučaju otsustva sovjetske intervencije, ne mora da znači da će na teritorijama istočno od njemačke sfere interesa, biti formiran politički vakum, nego je moguće, da na tim prostorima, ako sovjetska intervencija izostane, budu formirane nove države.
I kroz dva dana Sovjeti intervenišu
17. septembar 1939.
02:00h: Rusija počela da pomera snage preko (poljske) granice.

07:00h: Naše trupe moraju da se zaustave na liniji Skole-Lavov-Volodimir-Brest Litovsk-Bjalistok.

Jutro: Razmena mišljenja sa OKW (Oberkommando der Wehrmacht ) o budućoj liniji razgraničenja (sa SSSR)


Ja i?
20. septembar 1939.
Jodl: Delujte zajedno sa Rusima. Neposredno i saradnički rešavanje nesuglasica na licu mesta. Ako Rusi budu insistirali na teritorijalnim zahtevima, mi ćemo napustiti tu teritoriju.
Odlučeno je: Rusi će zauzeti Lavov. Nemačke trupe će se povući iz Lavova. Dan srama za nemački politički vrh. Konačni nacrt linije razgraničenja. Sumnjiva pitanja ostaju otvorena. Ne bi trebalo da dođe do zaoštravanja političke situacije. Definitivna linija je reka San.
von Brauchitsch (izvestio): Udaljenost – 10 km. Rusi ne idu napred (Keitel!). Povlačimo se postepeno. Jaroslav, Pšemisl, južnije - Turka. U četiri kolone.
von Vormann (izvestio): Da bi zadovoljio Vorošilovljeve uporne zahteve, Firer se odlučio za konačnu liniju razgraničenja, koja će danas biti zvanično objavljena. Ona ide duž reke Pisa, Nareva, Visle, duž reke Sane, Pšemisla (od Hirova do prevoja - nejasno). Firer želi da nijedan naš vojnik ne pogine ispred ove linije.
von Weizsaecker : Koja je sada linija razgraničenja?

Sve to stoji, samo meni je nejasno šta ti misliš da sa ovim dokazuješ?
N
akon početka sovjetske intervencije koordinacije je moralo biti zbog In order to avoid incidents, kako to piše u Šulenburgovom telegramu Ribentropu, koji on šalje 17.09. nakon razgovora sa Staljinom i Molotovom.
Osim toga ta obaveza informisanja jedne potpisnice o namjerama druge potpisnice predviđena je i 3. članom Dogovora ... , kao i konsultacije u vezi pitanja koji se dotiču njihovih opštih interesa.

A Jodlova pomalo panična naređenja su lako razumljiva.
On je još 17.09. skontao da se Sovjeti ne šale, odnosno konkretnije da se Vorošilov ne šali.
Vorošilov je tog dana od ranog jutra pregovarao sa njemačkim vojnim atašeom u Moskvi generalom Kestringom i rekao mu da se sve njemačke jedinice koje su prešle liniju Bialystok-Brest-Litovsk-Lemberg moraju u toku dana povući inače se naći pod udarom sovjetske avijacije, kao i svi njemački avioni, koji budu presjecali pomenutu liniju.
Kestring je naravno pokušao uticati na promjenu te odluke, međutim nakon konsultacija Vorošilova sa Staljinom njegova molba je odbijena.

Sve u svemu pokušaj koordinacije radi In order to avoid incidents nije bio baš uspješan.
17. i 18. zabilježeno je dvadesetak napada sovjetske avijacije na njemačku pješadiju i otprilike jednak broj vazdušnih dvoboja. No najgore je bilo kod Ljvova, tu je 19. na 20. vođena, pred očima opsjednutih Poljaka, prava pravcata bitka.
Istog dana, 20. septembra 1939. još jedan unos…
Do 3. oktobra uveče, nemačke trupe moraju da dođu na konačnu liniju razgraničenja. Politički pregovori oko tačnog povlačenja ove linije još uvek traju. Veliki značaj pridaje se direktnom prenošenju od strane naših trupa svih važnih objekata ruskim trupama (aerodromi, veliki gradovi, železničke stanice, ekonomski važni objekti kako bi se sprečilo njihovo uništavanje). Pregovori se vode preko oficira za vezu koji će utvrditi detalje prenosa u svakom konkretnom slučaju, u zavisnosti od njihove veličine i značaja. Tačan redosled će biti naknadno razrađen.

Posle izveštaja vrhovnog komandanta, Firer se složio sa sledećom procedurom: čisto vojni razlozi primoravaju nas da nemačke trupe evakuišemo iza linije razgraničenja u osam etapa. Potrebno vreme je 14 dana, jer je neophodno prekinuti ili prekinuti borbe koje još uvek traju na pojedinim mestima.
Rusi mogu da dođu na trenutne prednje položaje nemačkih trupa (crna linija), uključujući naselja Bjalistok, Brest, Holm, 10 km zapadno od Lavova, Drohobič, Borislava, do sredine dana 22. septembra. Napredovanje od ove linije ka zapadu jedino od 25. septembra u 6:00h, na skokove i po fazama, od linije do linije. Smernice za nastupanje će do tada biti saopštene i naznačene na mapama.
Evakuacija svih trupa iza linije razgraničenja biće završena 4. oktobra. Između nemačkih i ruskih trupa uvek mora postojati jaz od pola dana marša

Dobro,ali šta si konkretno mislio sad sa ovim?
Stvar je završena, pregovara se oko granice, ništa tu nema čudno.
Da bi na kraju balade drug Molotov 31. oktobra 1939. na zasedanju Vrhovnog sovjeta SSSR rekao sledeće…
Drugo, potrebno je istaći takvu činjenicu kao što je vojni poraz Poljske i raspad poljske države. Vladajući krugovi Poljske su se prilično hvalili „snagom“ svoje države i „moći“ svoje vojske. Ispostavilo se, međutim, da je kratak udarac Poljskoj prvo nemačke, a potom i Crvene armije bio dovoljan da od ovog ružnog derišta Versajskog ugovora, koje je živelo od ugnjetavanja nepoljskih nacionalnosti, ništa ne ostane...

Da, i šta s tim?
Jel’ to Molotov negdje pomenuo savezništvo, zajedničke operacije ili nešto slično?
Nije brate!

A ni tadašnji glavni igrači u Evropi – VB i FR isto to nisu shvatili tako nakaradno i šarlatanski kao ti.
I ne samo da nisu objavili rat SSSR-u,nego je čak Halifax rekao:“Istine radi treba se podsjetiti na dvije stvari: kao prvo, sovjetska vlada nikada ne bi na tako nešto krenula, da to nije prva uradila Njemačka; kao drugo akcija Sovjeta završila se na onoj liniji koja je u vrijeme Versajske konferencije predložena lordom Kerzonom.

Tako da griješiš kada kažeš:
Nego, reci mi svega ti, je l’ te to i oko ovoga slagali oni kvazi-istoričari koji svako jutro ljube Staljinovu sliku, (...)

Nisu me oni slagali inšenjeru opšte prakse, nego Halifax.
Kriv je prokleti Halifax!
Eto, rekao bi laik onako na prvi pogled da je tu ipak postojala neka zajednička koordinacija a u skladu sa napisanim u čuvenom tajnom protokolu pakta Ribentrop-Molotov.

Tebi se na prvi pogled kao laiku reklo da je i onaj sporazum ‘Budak-Pijade’ autentičan, tako da je tvoj prvi pogled blago rečeno nepouzdan, a koordinacije je bilo, ali tek od 17.09, no to sam ja znao, mene je interesovalo nešto sasvim drugo.
I zato ponavljam samo dio iz moga prethodnog posta:
Kao drugo takođe te molim da mi daš reference ili na arhivske fondove ili na zbornike izvora ili barem na literaturu koja se poziva na njih, a u kojima se izlažu, analiziraju ili obrađuju planovi sovjetskog i njemačkog generalštaba vezani za zajednički napad na Poljsku.

Jer inženjeru za zajednički napad moraju postojati zajednički planovi kao minimum na strateškom i operativnom nivou, kao i dokumentovana koordinacija viših komandi prije, a u toku operacija i viših i nižih komandi i još mnogo, mnogo drugog.

apostata apostata 22:51 26.02.2024

Re: Елена,...

benedykt

Namerno se postavlja željeni okvir da bi se usmerilo prezentovanje dokaza samo u tom smeru.

Eto ti ga na!
Na osnovu pakta Ribentrop-Molotov je utvrđen okvirni dogovor o tome da Poljska bude podeljena između SSSR i Nemačke,

A ima li neka 'artija gdje piše da je ovo 'Na osnovu pakta Ribentrop-Molotov utvrđen okvirni sporazum'?
a pri tome je postojala čak i karta sa linijom budućeg razgraničenja koju je drug Staljin svojom rukom obeležio.

Jel’ to ona navodna, velikih razmjera sa mnogo sela?
Postojao je i prećutni dogovor o tome da jedni napadnu sa jedne strane a drugi sa one druge i da napreduju do utvrđene linije razgraničenja.

Kako ti to znaš ako je bio prećutni (jel’ ti to na onaj svoj čuveni prvi pogled?)
I znači jedni sa jedne strane, a drugi sa druge strane - ma nema šta genijalan plan, pardon prećutni dogovor.
I onda kada su došli do te zaranije utvrđene linije, počeli su pregovarati o utvrđivanju linije.
Interesantno majku mu, fakat interesantno.

Postojala je pri tome skoro pa svakodnevna međusobna koordinacija u toku septembra 1939.

Samo da ti nešto kažem - kontakti nisu isto što i koordinacija.
i to na najvišem nivou,

Ma nije valjda da su ... Hičo i Koba ...?
odnosno šta je tačno čije i ko treba do koje linije da nastupa, ili da se eventualno povuče sa teritorije koja će pripasti onoj drugoj strani ako se u međuvremenu dogovorilo nešto drugačije.

Gdje to ima, gdje?
De svega ti pokaži mi to, meni Halifaxom zaluđenim.
Sve piše u ratnom dnevniku general-pukovnika Franz Halder-a, prvog čoveka kopnenog dela operacije kada je Wehrmacht bio u pitanju…

I to ima, pa što mi to ba ne pokaza?
tessa1 tessa1 23:18 26.02.2024

Re: Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

eto napravi experiment pa daj nekome ko te ne poznaje tako dobro da pročita komentare ovog maxinog bloga i onda ga zamoli da ti kaže šta on misli o korisniku pod nikom benedykt?



Hm, interesantno.

Zamislih se, kako se našao Benedykt u prvom planu kraj deportacije u Srbiji i smrti Navaljnog u zatvorskoj koloniji Polarni vuk (nije mi teško ponoviti svaki put), i na koncu pored Emsija koji zabaguje nakon svakog njegovog komentara.. a evo i Kamilo se uspandrcao nešto, ko veli, budi sretan samo što ne spominješ gospodara Mileta, vidio bi ti svog boga iz moje francuske vukojebine..



Ali nisam zato tu, zaboravih reći, Marija Šerifović i Matija Cvek snimili su Pola sunca. :)
tessa1 tessa1 23:20 26.02.2024

Re: Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

eto napravi experiment pa daj nekome ko te ne poznaje tako dobro da pročita komentare ovog maxinog bloga i onda ga zamoli da ti kaže šta on misli o korisniku pod nikom benedykt?


Ne, imam bolji prijedlog, neka neko ko ne poznaje Benedykta pročita sve komentare i onda nam ispriča nešto peto, nešto što nema veze ni sa Maksinim blogom ni sa Benedyktom, što da ne, izađimo iz ovog mentalnog špajza.
Milan Novković Milan Novković 23:28 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

tessa1
Zašto je nelegitimno to što on zastupa interese strane sile, a legitimno kada to rade pobrojani?
I ostali nepomenuti.
Ali?
Pored toga, on nigde i ne kaže da zastupa interese strane sile kako mu se to, kurvanjski, amputira.
Nego kaže jedino da se nada da će pobeda te strane sile povoljno da deluje na status Srbije.
A šta kažu pomenuti?


Evo podbočila sam glavu rukom kao Čehov na onoj slici i razmišljam kako nazvati u jednoj ili dvije riječi fazu virtuelnosti kada se potpuno izgubi veza sa realitetom i nadgovara čovjek jedan drugoga fiktivnim temama, često lažnim, nepostojećim problemima, koje svako tumači na svoj način stavom građenim na dešavanjima iz prošlosti i predviđanjem budućnosti u kojoj neće učestvovati i kad bi se takva desila?




Svaki moj odlazak kući primjetim isto, ima bogatih ljudi, i djeca rastu, moje prijateljice ćerka je doktorirala.

I za ovih sedam dana dok mi pišemo, evo ne znamo šta je bilo sa Elenom, i neko se obogatio?

Napustio zemlju, vratio se, dobio djete, napravio raketu, presadio bubreg od oca ćerki, od majke sinu, neko je izdao drame (i zamisli piše srpski pisac, npr rođ u BL), neko je izboden nožem, neko je otišao na skijanje, nekom je pukla guma, pojela do pola ajkula itd..


Svakako interesantna osnova za temu. Ja bih je samo dalje rasterizovao, pa parametrizovao:

1. Kako nazvati? Ne postoji jedan lak naziv. Imamo spektar, od augmented-reality (uglavnom realno sa dodatkom virtuelnog), preko augmented virtuality (uglavnim virtuelno sa dodacima realnog) do virtual-reality (ovo samo za sebe je svašta od vernosti slike realnosti do neobuzdane mašte)

2. Tumačenje je neminovno ograničeno znanjem i imaginacijom, a kako ograničeno tako i okovano.

Primer: možemo da imamo dva diskutantna učesnika, dva pojedinca, dve grupe, ili neke mešavine - suprotstavljena poprilično na neku temu. Ali da budu interesantno dekorisani na interesantno zbunjujući način, kao ilustracija problemskog prostora:

- Jedan zna mnogo ali je krotak (recimo relativno) i neagresivan

- Drugi ne zna skoro ništa, tek sitnicu od juče-preključe, a i to nepotpuno i površno-pogrešno, a da je jako emotivno uronio u skoro histerično onanisanje na tako neku temu.

I šta se onda dešava - igre bez granica ili igre nikakve.

- Zaisli da ja nemam pojma o Navaljniju, ni ko ga je plaćao, ni kako, ni ko su mu bili hendleri, ni koju je ulogu igrao, pa šta je tu Njemcov igrao, ko je bio Bili B, a ko Edmond Safra, pa kako je on to nesrećnim slučajem izgorio u dva požara i sa dva metka u sebi, i zašto je to emajšes bilo bitno do imbecilnosti da su morali da ukokaju Berezovskog da se to ne bi otkrilo, pa tamo HSBC i obskurne banke da ne spominjemo, i zamislimo da ne znam sitne korake Jeltsina u spoznaji dok nije nekotrnolisano otišao do Putina, mimo svih planova, ...

- ... i zamisli da ti to sve znaš, i pre nego šo sam ja "propričao" ti se od znatiželje, ko Spiderwoman zalepila na vrh Beograđanke, poletela da pričaš, ...

- ... al ja onda propričao za sve pare, i ti gledaš levos-desnos, zbunjena sa vrha još uvek Beograđanke, i kažeš "gde ću sad, jebote" ...

- ... i neprimetno zbrišeš u robnu kuću da kupiše još jednan XXX šal (jbg, uporno zaboravljam šta mi je ovo XXX, neka vuna, super fina, moja prva žena to religiozno kupovala i još uvek kupuje - dal od nekih čudnih neevropskih životinja... KAŠMIR, jbt, setih se pre nadletanja Return tipke
tessa1 tessa1 23:46 26.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Milane, kasno je, mislila sam podjeliti s vama nešto lijepo, ajde, ček nađem.. o Jezerima mladim u odnosu na vreme..


"Onda se led povukao, skvrčio nazad prema Severnom polu odakle je stigao, ostavivši svoje ledene prste duboko uronjene tamo gde ih je zavukao, a oni su se zatim pretvorili u Jezera, i tako su Jezera danas tu gde su. Mlada, u odnosu na vreme. Pokušavala sam da pred očima zamislim ravnicu, dinosauruse kako šetaju po njoj, ali meni ne polazi za rukom da prizovem ni obalu Jezera dok su, pre Tapertauna, Indijanci živeli na njoj. Majušni deo vremena koji nama pripada me je prestravljivao, dok ga je moj otac izgleda posmatrao smireno. A čak je i on, za koga mi se činilo da se sa svetom srodio od vremena njegovog postanja, u odnosu na celokupno vreme koje je na raspolaganju za život na ovoj zemlji živeo tek za zeru duže od mene. Baš kao i ja, ni on nije znao za doba bez automobila i električnih sijalica. Kada je ovaj vek počeo, nije bio ni rođen. A ja ću jedva mrdati biti matora, matora - kada se bude završio. Ne volim ni da mislim na to."

Alice Munro, priča iz Plesa srećnih senki



+


Uh, kako su dobri.

Volim Marinu boju glasa, i Matija je sa njom perfektan, skladan, ne prevagne ni jedno. Ma bravo.


maksa83 maksa83 01:32 27.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

A šta kažu pomenuti?

Da je Zrbin biti lako
Zrbin bi bio svako
benedykt benedykt 06:36 27.02.2024

Re: Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

apostata

No juće sam bio u pozitivnom modu i kao svaki dobronamjerni profesionalac htio sam da tebi kao šarlatanu pomognem. Jer za nas profesionalce radi se o očevidnim stvarima – ako se kaže ‘zajedno’, onda to podrazumijeva neki papir u kojem će karakter tog ‘zajedno’ biti definisan i fiksiran, a još ako to ‘zajedno’ sadrži u sebi i vojna dejstva, onda to podrazumijeva nove papire, u kojima će biti definisani i fiksirani modaliteti tog vojnog ‘zajedno’.
Pod jedan, odakle tebi ideja da sam ja nekakav inženjer opšte prakse samo ti znaš, ali kao nebitno, valjda ti tako nesretniku odgovara da bi se osećao bolje. Nešto ili znaš ili ne znaš, a ti sve te tvoje diplome sa obzirom kakve gluposti pišeš možeš da gurneš lepo urolane tamo gde sunce ne sija (s’proštenjem).

Elem, kada smo sve to raščistili nadam se, da se ipak vratimo na našu temu…
Kao što već rekoh sinoć msje Kamilu da ti poruči, pošto sam već imao kovertiran tvoj sledeći potez, nisam zainteresovan za verbalnu ekvilibristiku kojom se trenutno baviš, niti da mi sa srpskog na srpski prevodiš šta znači zajedno, još manje da mi se pravdaš kako si tražio da se fokusiramo na 23. avgust i šta piše u paktu a šta u tajnom protokolu, niti da mi pričaš bajke kako je eto koordinacija morala postojati od 17. septembra kada je Crvena armija valjda zalutala u Poljsku.
Nije mi se dalo tražiti, te zato budi ljubazan pa mi reci na šta se ovo gore konkretno odnosi – na Dogovor … od 23.08. ili na Dogovor … od 28.09?
Ma u stvari nebitno je, ako je 23.08. Staljin na navodnoj karti crta granicu interesnih zona, a ako je 28.03. onda Staljin na navodnoj karti crta državnu granicu i dobro šta je tebi tu čudno, odnosno šta tebi tu konkretno smeta – nije valjda ‘debela olovka u boji’?

Staljin je crtao svojom rukom po toj karti u avgustu, moj komentar je napisan hronološki ako nisi eventualno i to primetio, tako da očigledno nisi ni imao pojma za to čim me pitaš kada se to desilo. Čak ti je jasno napisano u tom svedočenju da se posle toga išlo na razrađivanje podele, a to nije mogao biti kraj septembra. Za tu priču o kao fol samo podeli zona interesa slobodno nađi prvog mačka pa mu obesi o rep. Blamiraš se, jer ti lepo Ribentropov saradnik kaže na samom početku… Poljska je uništena i podeljena, kao što ako nisi primetio zone interesa retko kada idu posred teritorije strane države, odnosno to što je Staljin crtao su buduće linije razgraničenja i to ti jasno Halder piše na nekoliko mesta počevši od 17. septembra. Po tebi su znači tu oko 23. avgusta oni to onako nešto bezveze crtali te zone interesa a onda odjednom 17. septembra Halder konstatuje kako Rusi prelaze granicu i to kao da je to bilo sasvim očekivano, i pri tome napominje kako se tu već uveliko dogovara sa OKW oko linije razgraničenja. Ma da l’ će baš tako sve biti glavni naučni saradniče…?!?
benedykt benedykt 06:53 27.02.2024

Re: Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

apostata

A ni tadašnji glavni igrači u Evropi – VB i FR isto to nisu shvatili tako nakaradno i šarlatanski kao ti.
I ne samo da nisu objavili rat SSSR-u,nego je čak Halifax rekao:“Istine radi treba se podsjetiti na dvije stvari: kao prvo, sovjetska vlada nikada ne bi na tako nešto krenula, da to nije prva uradila Njemačka; kao drugo akcija Sovjeta završila se na onoj liniji koja je u vrijeme Versajske konferencije predložena lordom Kerzonom.

Tako da griješiš kada kažeš:
Nego, reci mi svega ti, je l’ te to i oko ovoga slagali oni kvazi-istoričari koji svako jutro ljube Staljinovu sliku, (...)

Nisu me oni slagali inšenjeru opšte prakse, nego Halifax.
Kriv je prokleti Halifax!

Kao što već rekoh nisam nikakav inženjer opšte prakse, a ti glavni naučni saradniče trt-mrt pokazuješ jedino da nemaš pojma o onome o čemu bi da se raspravljaš. Pazi ovo je već vrhunac očaja kada se ti oko onoga što se dešava između Nemaca i Sovjeta u avgustu i septembru 1939. kada je napad na Poljsku u pitanju pozivaš na engleskog lorda Halifaxa…?!! Sačekaj, da li si makar svestan svoje nesvesti da se pozivaš na lično mišljenje političara iz neke sasvim treće države…!? Pazi kada me je sad sramota tvoje sramote ali najiskrenije. Ludilo, lord Halifax je rekao da Sovjeti ne bi to uradili da nije krenula Nemačka. Ne znam da li su te na tom tvom fakultetu učili šta je npr argumentum ad verecundiam pa ga svesno upotrebljavaš ili ti se omaklo. Dakle ti se u ovoj raspravi pozivaš na nekakav autoritet tj lorda Halifaxa koji to nije, odnosno njegovo mišljenje kao engleskog političara je potpuno irelevantno u ovom slučaju. Treba da nađeš ako možeš, kao moja malenkost, svedočenja iz prve ruke onih koji su direktni učesnici a pri tome da su bili na odgovarajućim položajima, pa da se na njih pozivaš, odnosno na dokumente u kojima nešto piše a ne na to šta tamo neki engleski političar misli o tome. Neverovatno ali zaista, pa bolje da se nisi puvakao tim svojim doktoratima kada ovako tužno lupetaš…
benedykt benedykt 07:09 27.02.2024

Re: Елена,...

apostata

odnosno šta je tačno čije i ko treba do koje linije da nastupa, ili da se eventualno povuče sa teritorije koja će pripasti onoj drugoj strani ako se u međuvremenu dogovorilo nešto drugačije.

Gdje to ima, gdje?
De svega ti pokaži mi to, meni Halifaxom zaluđenim.
Sve piše u ratnom dnevniku general-pukovnika Franz Halder-a, prvog čoveka kopnenog dela operacije kada je Wehrmacht bio u pitanju…

I to ima, pa što mi to ba ne pokaza?

Sve ti piše glavni naučni saradniče, proveri dioptriju ako ne vidiš dobro ili možda treba sa srpskog na srpski da ti prevodim. Mada mi se čini da si ti u suštini doktor nauka u toj materiji, mislim presipanje iz šupljeg u prazno metodom prevođenja sa srpskog na srpski. Tu priču da su Nemcima kao tresu gaće od moćnih Sovjeta, pa Jodl nešto panično naređuje obesi istom onom mačku o rep.

By the way, prestani više da radiš copy-paste sovjetske kvazi-istorije, čisto da te opomenem kako znam odakle vetar u svemu što tvrdiš duva, kao što znam i sve te kvazi-argumente ali bukvalno napamet. Lažeš jedino samog sebe, jer ti se dopada ta detinjasta laž, odnosno postavio si zadati okvir pa onda u njega trpaš sve što ti odgovara a sve što ti ne odgovara poturaš pod tepih, pa zato i lord Halifax u celoj ovoj priči jer treba naći bilo šta što tu fantazmagoriju opravdava ma koliko irelevantno bilo…
Sve u svemu pokušaj koordinacije radi In order to avoid incidents nije bio baš uspješan.
17. i 18. zabilježeno je dvadesetak napada sovjetske avijacije na njemačku pješadiju i otprilike jednak broj vazdušnih dvoboja. No najgore je bilo kod Ljvova, tu je 19. na 20. vođena, pred očima opsjednutih Poljaka, prava pravcata bitka

Ahahahahaha izuvaj se…!?? Ahahahahaha…!?
22. septembra, dakle samo dva dana posle tih „teških borbi” između Sovjeta i nacista, u Brest Litovsku se organizuje vojna parada ”pobednika”…
Mir, mir, niko nije za Lavov 19-tog i 20-tog kriv…
benedykt benedykt 07:22 27.02.2024

Re: Елена,...

apostata

Postojala je pri tome skoro pa svakodnevna međusobna koordinacija u toku septembra 1939.

Samo da ti nešto kažem - kontakti nisu isto što i koordinacija.
Sačekaj jesu ili nisu, mislim ima li na kraju te koordinacije ili nema, sada sam već pomalo zbunjen…?!!
Nakon početka sovjetske intervencije koordinacije je moralo biti zbog In order to avoid incidents, kako to piše u Šulenburgovom telegramu Ribentropu, koji on šalje 17.09. nakon razgovora sa Staljinom i Molotovom.

a koordinacije je bilo, ali tek od 17.09, no to sam ja znao, mene je interesovalo nešto sasvim drugo.

Jbt pa ja tek sada shvatam da ti ne samo da si doktor nauka u prevođenju sa srpskog na srpski, nego i glavni naučni saradnik u skakanju samom sebi u usta. Bravo junače, odmah se vidi sovetska škola kvazi-istorije, odsek drug Staljin i priključenija…
benedykt benedykt 07:42 27.02.2024

Re: Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

apostata
a koordinacije je bilo, ali tek od 17.09, no to sam ja znao, mene je interesovalo nešto sasvim drugo.
I zato ponavljam samo dio iz moga prethodnog posta:
Kao drugo takođe te molim da mi daš reference ili na arhivske fondove ili na zbornike izvora ili barem na literaturu koja se poziva na njih, a u kojima se izlažu, analiziraju ili obrađuju planovi sovjetskog i njemačkog generalštaba vezani za zajednički napad na Poljsku.

Jer inženjeru za zajednički napad moraju postojati zajednički planovi kao minimum na strateškom i operativnom nivou, kao i dokumentovana koordinacija viših komandi prije, a u toku operacija i viših i nižih komandi i još mnogo, mnogo drugog.


Ne mora ništa od toga da postoji ne blamiraj se jer nemaju zajedničku vojnu komandu, odnosno dovoljno je bilo dogovoriti šta je čije i da onda svako svoj deo ”posla” planira i organizuje za sebe, kao što se gle čuda i dogodilo samo par nedelja nakon toga. U suštini, samo je primenjena ista ”uspešna” formula kao i kod podele Poljske krajem 18. veka kada se prvo dogovorilo šta je čije a onda Prusi sa jedne, Austrougari sa druge a Rusi sa treće strane i svakom svoje parče kolača. Možda bi trebao u nadležnom ministarstvu da tražiš da dobiješ zvaničnu ćagu da si ovlašćeni prevodilac sa srpskog na srpski. Šta misliš o tome glavni naučni saradniče…
benedykt benedykt 07:58 27.02.2024

Re: Staljinovu sliku ljubim, šapćem mu ime…

apostata
, ja nigdje, ni ovde, a ni bilo gdje drugdje nikada nisam ni pomenuo tu Žukovljevu hipotezu…

Nisi je pominjao…
apostata
Toplo ti preporučujem Jurija Žukova, on i jeste najveći stručnjak za Staljina.

apostata
I znam ja narvno da vam Žukov smeta i hvala Bogu što on jeste i neka još dugo poživi i neka još piše. Njega niko u Rusiji ne ismijava osim liberalne bratije, a njih je bratu oko 3-4%. Homoseksualaca ima mnogo više.
Žukov je iznjeo hipotezu i na to on ima apsolutno pravo. On nije dao dokument koji pominje, jer ga nije pronašao, tako da o toj hipotezi se naravno može diskutovati, ali mislim da je bespredmetno.

No Žukov je takođe govorio i da je Ježov lagao Staljina u svojim izvještajima i tome su se isto liberali smijali. A eto ko njima za inat je prošle godine izašla (željno očekivana) knjiga Dugina A.N. Тайны архивов НКВД СССР: 1937–1938 (взгляд изнутри) gdje je na dokumentima dokazano da jeste lagao.

Tako da polako – kuda žuriš?

I da, Žukov je ubjedljivo za mene najveći stručnjak, jer je dao sasvim novu sliku ne samo Staljina, nego cijelog tog perioda. Onu vašu crno-bijelu konstrukciju, koja je dominirala od kraja 80-tih i tokom 90-tih, on je rasturio k'o Bugar skupštinu.

Najveći stručnjak za Staljina po tebi, a ta hipoteza, na koju sam ti ja ukazao bukvalno u neverici koga mi toplo preporučuješ, sasvim validna koliko shvatam ali avaj nije samo priložio taj dokument koji pominje. Čisto samo i to da te podsetim kako sam ti ja tada prvi napisao da tog dokumenta nema nigde u arhivama, pa si teška srca to morao posle i da priznaš u svom komentaru gore citiranom.
benedykt
Pa se ispostavilo da u arhivima ne postoji uopšte taj ključni dokument na koji se on poziva. Inače cela ta teorija je skoro pa neverovatna i kaže da je kao Коба hteo demokratiju i višestranačke izbore ali mu zlotvori ne dadoše, odnosno oni kao zbog toga Большой террор pokrenuli.

Eto bio je uostalom sve u pravu kada je tvrdio da je Ježov lagao Staljina, što je da se podsetimo jako bitan upravo deo te njegove fantazmagorične hipoteze o nevinom i naivnom Staljinu…!? Glavni naučni saradniče, svaka ti čast šta da ti kažem sem toga, pošto smo sada utvrdili da si sklon selektivnoj amneziji koju je nešto već upravo oko Žukova uzrokovalo.
Živ je drug Staljin umro on nije dok je glavnih naučnih saradnika iz bratske nam Rusije…
Milan Novković Milan Novković 21:14 20.02.2024

Potpisao

...
elenakoposova elenakoposova 21:28 20.02.2024

Re: Potpisao

Hvala Vam!
shmoo shmoo 21:47 20.02.2024

Поштована Елена,

много тога у овом Вашем случају протеривања из Србије није баш јасно. Почев од самих тих решења МУП Србије.

Видим да сте се доселили у Србију са читавом породицом 2019. године. Дакле, пре почетка сукоба у Украјини.

Да ли сте у међувремену затражили држављанство Србије?

Кажете да сте уштеђевину уложили у куповање некретнине у Србији. Дакле, намера Вам је да са породицом и останете у Србији. Да ли сте онда покушали да осим руског држављанства добијете и држављанство Србије?

Ако јесте то покушали, зашто до сада нисте добили држављанство Србије?

Ако нисте покушали, зашто нисте?

Јасно Вам је да са евентуалним држављанством Србије ово са протеривањем на основу решења МУП не би било баш тако лако извести.

Нагађање да сте Ви са својом породицом "неприхватљиви ризик по безбедност Србије" само због тога што сте потписали једно јавно обраћање (и то на фејсбуку) чланова руске дијаспоре у којем је осуђена агресија Русије на Украјину звучи ми невероватно.

Колико је хиљада Ваших сународника који су сада у Србији привремено, на дуже или чак за стално, потписало то јавно обраћање?

Да ли то значи да ће сви ти људи који су потписали а који сада живе у Србији бити протерани из Србије јер представљају "неприхватљив ризик по безбедност земље"?

Побогу, па ја у мојој фамилији имам децу која су у протекле две године више пута као припадници хуманитарних организација одлазили у Украјину и у Кијев, боравили тамо, помагали оном јадном народу... И сада одлазе још увек. Нико им никада није правио проблеме у протекле две године због тога.

Зашто би онда неко ко је само потписао једно јавно обраћање, и то на друштвеној мрежи фејсбук, представљао "неприхватљив ризик по безбедност Србије".

Тешко ми је да поверујем у то нагађање.

Прогуглао сам мало јер ме је заинтересовао овај Ваш случај и сазнао да ви нисте једини страни, заправо руски, држављанин у Србији који пролази кроз овако нешто, али је на тој конференцији за штампу наведено да таквих случајева попут Вашег има само 4-5, а то јавно обраћање је сигурно потписало много више Руса који живе у Србији.

У Србији у којој су Руси у последње две године организовали читав један свој мали паралелни свет (започели бизнисе, поотварали своје школе, чак и обданишта, организовали сопствене културне активности и слично јер је по неким слободним проценама у последње две године у Србију стигло око 200 хиљада Руса) звучи невероватно да се из земље протерује неко ко је овде стигао пре скоро 6 година, купио некретнину и ту се скућио.

Шта је онда та БИА радила са својим проценама о прихватљивим и неприхватљивим ризицима за Србију у претходних 6 година? Зашто би Вама било допуштено да се чак и скућите у Србији и уклопите у локалну заједницу да би Вам тек сада рекли да сте "неприхватљив ризик за безбедност Србије"?

Понављам, нагађање да је то због једног потписа на јавном апелу преко фејсбука после Ваших протеклих 6 година у Србији заиста ми звучи невероватно.

Да није дошло до неког неспоразума са именом? Можда је БИА помешала личности због истог имена и презимена?

Погледајте, рецимо, профил на самом врху на ОВОМ линку.

Сигуран сам да Ви нисте једина Елена Копосова.

А све Службе могу да погреше, па и БИА.

Мог оца, који није био члан комунистичке партије нити се икада бавио политиком, 1948. године у време Информбироа и сукоба Тита са Стаљином југословенске власти су ухапсиле и држале у затвору три месеца и већ су намеравали да га шаљу на Голи оток... Да би се на сву срећу пре тог "службеног путовања" на то острво на Јадрану испоставило да су ухапсили погрешног човека чија је једина кривица то што је имао исто име и презиме као и човек за кога су онда проценили да заиста представља "безбедносни ризик" за нашу тадашњу државу. Мог оца је пуким случајем од робијања на Голом отоку спасло средње слово (прво слово очевог имена) између имена и презимена које је опет пуким случајем неки службеник тадашњих безбедносних структура Југославије приметио тек пошто је мој отац провео три месеца у затвору. (После тога се отац потписивао обавезно са тим средњим словом којем је био захвалан што није робијао као политички затвореник ни крив ни дужан.)

Дакле, све службе могу да погреше.

И на крају, коначну одлуку о Вашем случају са тим решењем МУП Србије свакако не доносе ни БИА ни МУП, поготово не после оволико прашине у неким медијима у Србији коју је подигао Ваш случај. Коначну одлуку о Вашем случају после свега треба да донесу судски органи Србије.

Послушајте блогерку principessa_etrusca, узмите адвоката (а наћи ће се сигурно подоста оних добрих међу њима који ће хтети да Вам помогну) да Вас заступа, истерајте ту ствар до краја на судовима Србије и нека правда буде на Вашој страни.

Јер...

Без правде нема и неће бити ни мира.

Нигде на овоме свету. Не само у Србији, него ни у Украјини, Русији,... Било где.

zilikaka zilikaka 22:01 20.02.2024

Re: Поштована Елена,

Да није дошло до неког неспоразума са именом? Можда је БИА помешала личности због истог имена и презимена?

Погледајте, рецимо, профил на само врху на ОВОМ линку.

Сигуран сам да Ви нисте једина Елена Копосова.


Znam slučaj da su čoveku koji se zove Dragan Jovanović onomad odbili zahtev za tranzitnu vizu kroz Sloveniju jer je navodno prethodne godine napravio saobraćajni prekršaj (il udes) u toj istoj Sloveniji i pobegao.
Naravno da ovaj čovek godinama pre toga nije ni kročio u tu istu Sloveniju i da se u tom momentu verovatno u njoj nalazilo nekoliko desetina ljudi sa istim imenom i prezimenom, al ovaj nije dobio vizu.
Birokratija je čudo.

shmoo shmoo 22:20 20.02.2024

Колатерална штета?

zilikaka
Да није дошло до неког неспоразума са именом? Можда је БИА помешала личности због истог имена и презимена?

Погледајте, рецимо, профил на само врху на ОВОМ линку.

Сигуран сам да Ви нисте једина Елена Копосова.


Znam slučaj da su čoveku koji se zove Dragan Jovanović onomad odbili zahtev za tranzitnu vizu kroz Sloveniju jer je navodno prethodne godine napravio saobraćajni prekršaj (il udes) u toj istoj Sloveniji i pobegao.
Naravno da ovaj čovek godinama pre toga nije ni kročio u tu istu Sloveniju i da se u tom momentu verovatno u njoj nalazilo nekoliko desetina ljudi sa istim imenom i prezimenom, al ovaj nije dobio vizu.
Birokratija je čudo.



Знам. То и кажем.

Бирократија је бирократија, Служба је Служба, полиција је полиција, извештаји су извештаји,...

А и пријемни испити за те пандурске школе су сетовани за такве умове.

Овај несуђени "Словенац" се зове Драган Јовановић. (ЛИНК)

На свету има тренутно 216,675 Драгана и 174,916 Јовановића.

Мој матори се звао Богољуб (А.) Тасић.

А можда је мој матори одмардељао своја три месеца због морално-политички неподобног имена у то време?

У сваком случају, није му то било ни први ни последњи пут да мардеља у Југославији после Другог светског рата због политике иако се њоме није бавио.

shmoo shmoo 22:58 20.02.2024

Хај-нехај

solo
Бирократија је бирократија, Служба је Служба, полиција је полиција, извештаји су извештаји,...


Teško da su pogrešili u ovoj ,,orkestraciji,,

Ne bih baš potcenjivao naslednike OZNE.



Не потцењујем.

Само кажем да су и они део овог друштва (заједнице?) у Србији.

Па какво је друштво, такве му и безбедносне структуре. (И школство, здравство, култура, медији, спорт, привреда, економија,...)







јавашлук (тур.) - немарност, немар, неодговорност, лежерност, нехајност, непажња, незаинтересованост, комоција, комотност, комодитет, необзирност, инерција, индоленција, небрига, несавесност, површност, занемаривање, равнодушност, лакомисленост, небрижљивост, инертност, нехај, нехајање, огуглалост, индолентност, непажљивост, безбрижност, распуштеност, неозбиљност, немарење, лакоумност, запуштање, нетемељитост, необазирање, немарљивост, мурдарлук, фјака, брљивост, аљкавост, хај-нехај...


tessa1 tessa1 09:12 21.02.2024

Re: Хај-нехај

Zili, izvini, meni je nešto smiješan ovaj tvoj komentar. :))



Taso, forenzičaru prevejani, gledamo crime i istraživačko novinarstvo u jednom, i porodičnu priču koja osvjetljava Elenin problem sa nove ali prvenstveno nama bitne strane. :)

elenakoposova elenakoposova 09:46 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Да ли сте у међувремену затражили држављанство Србије?
Кажете да сте уштеђевину уложили у куповање некретнине у Србији. Дакле, намера Вам је да са породицом и останете у Србији. Да ли сте онда покушали да осим руског држављанства добијете и држављанство Србије?

Ако јесте то покушали, зашто до сада нисте добили држављанство Србије?

Ако нисте покушали, зашто нисте?

Јасно Вам је да са евентуалним држављанством Србије ово са протеривањем на основу решења МУП не би било баш тако лако извести.


Postoji procedura - prvo 5 godina (sad 3) privremeni boravak, posle stalno nastanjenje, posle drzavjanstvo. I tako smo radili i cil je bila ublizu. Ali sad sve je sruseno i ne znam gde da odemo sa decom. Samo Srbija sad nudi mogucnost legalnog boravista za obicne ruse ko nije IT, startup, biznis ili slicno
docsumann docsumann 11:09 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

elenakoposova
Да ли сте у међувремену затражили држављанство Србије?
Кажете да сте уштеђевину уложили у куповање некретнине у Србији. Дакле, намера Вам је да са породицом и останете у Србији. Да ли сте онда покушали да осим руског држављанства добијете и држављанство Србије?

Ако јесте то покушали, зашто до сада нисте добили држављанство Србије?

Ако нисте покушали, зашто нисте?

Јасно Вам је да са евентуалним држављанством Србије ово са протеривањем на основу решења МУП не би било баш тако лако извести.


Postoji procedura - prvo 5 godina (sad 3) privremeni boravak, posle stalno nastanjenje, posle drzavjanstvo. I tako smo radili i cil je bila ublizu. Ali sad sve je sruseno i ne znam gde da odemo sa decom. Samo Srbija sad nudi mogucnost legalnog boravista za obicne ruse ko nije IT, startup, biznis ili slicno


jeste probali u Crnu Goru?

ovdje trenutno ima dosta Rusa i Ukrajinaca izbjeglih od rata. u gradu gedje živim, trenutno Rusi&Ukrajinci predstavljaju oko 20% populacije
alselone alselone 11:13 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

A i grad je super, ima more, Srbe, DMT - šta poželeti više?
docsumann docsumann 11:17 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

alselone
A i grad je super, ima more, Srbe, DMT - šta poželeti više?


heh, pa DMT-a ima u svakom gradu, tj čovjeku ... i bez spoljnjeg unosa


jeste da se DMT ekstrakuje iz korjena mimoze al nije baš ta u pitanju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:19 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

docsumann
elenakoposova
Да ли сте у међувремену затражили држављанство Србије?
Кажете да сте уштеђевину уложили у куповање некретнине у Србији. Дакле, намера Вам је да са породицом и останете у Србији. Да ли сте онда покушали да осим руског држављанства добијете и држављанство Србије?

Ако јесте то покушали, зашто до сада нисте добили држављанство Србије?

Ако нисте покушали, зашто нисте?

Јасно Вам је да са евентуалним држављанством Србије ово са протеривањем на основу решења МУП не би било баш тако лако извести.


Postoji procedura - prvo 5 godina (sad 3) privremeni boravak, posle stalno nastanjenje, posle drzavjanstvo. I tako smo radili i cil je bila ublizu. Ali sad sve je sruseno i ne znam gde da odemo sa decom. Samo Srbija sad nudi mogucnost legalnog boravista za obicne ruse ko nije IT, startup, biznis ili slicno


jeste probali u Crnu Goru?

ovdje trenutno ima dosta Rusa i Ukrajinaca izbjeglih od rata. u gradu gedje živim, trenutno Rusi&Ukrajinci predstavljaju oko 20% populacije


Koiko sam ukapirao ljudi su ulozili svoj novac u neku nekretninu i sad kad bi hteli da je prodaju za 30 dana, koliko im je MUP dao vremena, za to bi dobili sigurno manje od trzisne vrednosti.

Ali da, CG ima prednost jer vi (jos) nemate tajnu sluzbu koja se obavezala drugoj drzavi da ce prisluskivati njene gradjane i one koji se ne slazu sa Putinovom politikom izbacivati iz Srbije.
maksa83 maksa83 11:25 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Ali da, CG ima prednost jer vi (jos) nemate tajnu sluzbu koja se obavezala drugoj drzavi da ce prisluskivati njene gradjane i one koji se ne slazu sa Putinovom politikom izbacivati iz Srbije.

Nije samo Putin, Erdoganu su izručili nekog Kurda još 2017. a vidim i spremaju se i Lukašenku da istovare nekog opozicionara.

Bukvalno smo se slizali sa svim totalitarnim ološem u okolini.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:30 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

maksa83
Ali da, CG ima prednost jer vi (jos) nemate tajnu sluzbu koja se obavezala drugoj drzavi da ce prisluskivati njene gradjane i one koji se ne slazu sa Putinovom politikom izbacivati iz Srbije.

Nije samo Putin, Erdoganu su izručili nekog Kurda još 2017. a vidim i spremaju se i Lukašenku da istovare nekog opozicionara.

Bukvalno smo se slizali sa svim totalitarnim ološem u okolini.


A i sire - bila i ona prica o kineskim tajnim policijskim stanicama za evidentiranje kineskih drzavljana.

Toliko o onoj slavnoj tezi kako braca saveznici nista ne traze od Srbije.
docsumann docsumann 11:31 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Ali da, CG ima prednost jer vi (jos) nemate tajnu sluzbu koja se obavezala drugoj drzavi da ce prisluskivati njene gradjane i one koji se ne slazu sa Putinovom politikom izbacivati iz Srbije.


a, vjerovatno i naša služba trenutno radi za cdrugu stranu, al koliko primjećuje ne protjeruju i ne proganjaju. bar ne običan svijet.

rekao bih da su i Rusi i Ukrajinci zadovoljni tretmanom koji generalno imaju u CG.
za Ukrajince vudim da se otvaraju i obdaništa, vanastavne aktivnosti.
a mislim da postoji i povratna dobit za lokalnu zajednicu.
kulturna scena nam je baš živnula i ona zvanična a bogami i anderground

u jednom razgovoru s aktuelnom ministarkom kulture, koju btw poznajem 100 godina, oboje smo konstatovali gotovo istovremeno & jednoglasno kako nam se opet dešava kulturni skok zahvaljujući novim bijelim rusima
maksa83 maksa83 11:33 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

A i sire - bila i ona prica o kineskim tajnim policijskim stanicama za evidentiranje kineskih drzavljana.

Koliko znam raw stream sa Huawei kamera u gradu odavde ide drito u Kinu, gde se dekoduje i obrađuje na naš zahtev.
Milan Novković Milan Novković 11:36 21.02.2024

Re: Поштована Елена,


alselone
A i grad je super, ima more, Srbe, DMT - šta poželeti više?

+ vibrant music scene
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:48 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

a, vjerovatno i naša služba trenutno radi za cdrugu stranu, al koliko primjećuje ne protjeruju i ne proganjaju. bar ne običan svijet.


Nisu dovoljno motivisani medaljama za zasluge sluzenja drugoj drzavi.

rekao bih da su i Rusi i Ukrajinci zadovoljni tretmanom koji generalno imaju u CG.
za Ukrajince vudim da se otvaraju i obdaništa, vanastavne aktivnosti.
a mislim da postoji i povratna dobit za lokalnu zajednicu.
kulturna scena nam je baš živnula i ona zvanična a bogami i anderground

u jednom razgovoru s aktuelnom ministarkom kulture, koju btw poznajem 100 godina, oboje smo konstatovali gotovo istovremeno & jednoglasno kako nam se opet dešava kulturni skok zahvaljujući novim bijelim rusima


Ja mislim da su Srbija i CG neocekivano dobro profitirale dobijajuci dinamicne, kvalifikovane i prijateljski raspolozene ljude. Kao sto kazes, tako necega nije bilo od migracije Belih Rusa. I onda se nadje neki bukvalno izdajnik koji ih uhodi i isteruje iz Srbije.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:57 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

maksa83
A i sire - bila i ona prica o kineskim tajnim policijskim stanicama za evidentiranje kineskih drzavljana.

Koliko znam raw stream sa Huawei kamera u gradu odavde ide drito u Kinu, gde se dekoduje i obrađuje na naš zahtev.


Da li su na kraju dozvolili kamere za prepoznavanje lica? Ako jesu onda i to stize Kinezima.

I granicari (srpski i madjarski) imaju neka poluoklopna kineska vozila sa kamerama.


maksa83 maksa83 12:03 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Da li su na kraju dozvolili kamere za prepoznavanje lica? Ako jesu onda i to stize Kinezima.

Pa da, to je cela poenta operaacije sa kamerama, mi smo poligon za tzv. caucasian face recognition.
maksa83 maksa83 12:05 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Nisu dovoljno motivisani medaljama za zasluge sluzenja drugoj drzavi.

Kad reče medalje u ovoj poslednjoj tranši što je Srbija delila medalje moj favorit je:



Zorica Brunclik, odlikovana za ... ne znam šta tačno. Nije fotomontaža.
tessa1 tessa1 12:12 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Kao sto kazes, tako necega nije bilo od migracije Belih Rusa.

Da, ovo sam vidjela prije neki dan samo je čovjek bio konkretniji pa napisao od 1990. da se ništa bolje Srbiji nije desilo,

reko, ne znam, možda stvarno među milion raseljenih Srba BiH i Hrvatske nije bilo ništa dobro. Sve je moguće.
tessa1 tessa1 12:14 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Principessa, da se ne razbacujem milionima i pestohiljadama, imaš li ti neku stranicu sa tačnim brojem raseljenih Srba BiH, Hrvatske i Kosova.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:19 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

maksa83
Da li su na kraju dozvolili kamere za prepoznavanje lica? Ako jesu onda i to stize Kinezima.

Pa da, to je cela poenta operaacije sa kamerama, mi smo poligon za tzv. caucasian face recognition.


Neverovatno. Vazno je da se ovde kuka o smisljenoj gender agendi i kako deca od cetiri godine u Skotskoj samostalno mogu da menjaju rod ili kako su Amerikanci nefer jer su minirali rusko-nemacko prijateljstvo pa sada jadna nemacka privreda propada, o Evropi koju ce spasiti neofasisti da ne pricamo.

Kako vole da se budalisu sa ovim medaljama i senatorima to je za medalju.
elenakoposova elenakoposova 12:36 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Hvala! Crna Gora ne daje stalno nastanjenje po osnovu nekretnine i nikad ne daje drzavljanstvo. Naravno mozemo da kupimo tamo neku kucu i svaku godinu ponovimo boravak bez ikakvoj nade na sigurnost zivota ocekujuci svaki put otkaz ili promenu zakona. Sa drugoj strane - vise negde uopste da idemo. Studirala imigracioni zakoni svuda, ne postoji niti osnova ni mogucnosti kad ti si 54, sa decom i knjizevni prevodilac )
jovilim_e jovilim_e 13:02 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

tessa1
Kao sto kazes, tako necega nije bilo od migracije Belih Rusa.

Da, ovo sam vidjela prije neki dan samo je čovjek bio konkretniji pa napisao od 1990. da se ništa bolje Srbiji nije desilo,

reko, ne znam, možda stvarno među milion raseljenih Srba BiH i Hrvatske nije bilo ništa dobro. Sve je moguće.

Nije to tačno.
Srbija je mnogo dobila sa Srbima koji su stigli iz ostalih srpskih zemalja 90-tih godina.
tessa1 tessa1 13:04 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Nije to tačno.
Srbija je mnogo dobila sa Srbima koji su stigli iz ostalih srpskih zemalja 90-tih godina.

Ne znam, ja to ovde nisam vidjela, vidjela sam da je ovaj kako se zove Nele Karajlić pokrao Ziju nekog Seksona Sarajliju, eto samo to. Nemam pojma, nemoguće da nije bio barem jedan doktor, profesor i umjetnik ako ništa iz Sarajeva i Zagreba?
jovilim_e jovilim_e 13:53 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

tessa1
Nije to tačno.
Srbija je mnogo dobila sa Srbima koji su stigli iz ostalih srpskih zemalja 90-tih godina.

Ne znam, ja to ovde nisam vidjela, vidjela sam da je ovaj kako se zove Nele Karajlić pokrao Ziju nekog Seksona Sarajliju, eto samo to. Nemam pojma, nemoguće da nije bio barem jedan doktor, profesor i umjetnik ako ništa iz Sarajeva i Zagreba?

Ma, pusti to što budaletine blebeću.
tessa1 tessa1 13:57 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Ma, pusti to što budaletine blebeću.

Eto sada, hoćeš mi reći da ne zarezujem u potpunosti ovaj svijet ovde? Ok, ima smisla. :)
jovilim_e jovilim_e 14:04 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

tessa1
Ma, pusti to što budaletine blebeću.

Eto sada, hoćeš mi reći da ne zarezujem u potpunosti ovaj svijet ovde? Ok, ima smisla. :)

Nisam rekao u potpunosti, nego sam (samo) pomenuo budaletine.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:24 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Toliko o onoj slavnoj tezi kako braca saveznici nista ne traze od Srbije.


I to sve ide u prilog hučijevoj tezi, na kojoj uporno insistira, da su se interesi Srbije i Ološa Totalitarnih poklopili, dobro, verovatno nije baš mislio tako to da formuliše.
tessa1 tessa1 16:26 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Nisam rekao u potpunosti


Zezam se, i vrijeme da se pozdravim sa ovog bloga, sat-dva sedmično je dovoljno odvojiti na viurtulenost.


Ne mogu se sjetiti koje sjećanje imam uz ovu pjesmu, i kakve veze imaju Mađari, kao da je nečije tuđe sjećanje, nevjerovatno.


mlatisa mlatisa 16:34 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Koliko znam raw stream sa Huawei kamera u gradu odavde ide drito u Kinu, gde se

А ја сам још чуо да су лаптопови које су носили пописивачи били директно повезани са неком фирмом у Ленглију.

И Асанжа треба ослободити!
shmoo shmoo 17:27 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

elenakoposova

Ali sad sve je sruseno i ne znam gde da odemo sa decom.



Ништа није срушено нити је готово.

Утакмица се игра 90 минута, до краја.

Узмите адвоката и покрените случај пред судом.

zaharaga zaharaga 21:14 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

Neues aus der Nachbarschaft
maksa83
Ali da, CG ima prednost jer vi (jos) nemate tajnu sluzbu koja se obavezala drugoj drzavi da ce prisluskivati njene gradjane i one koji se ne slazu sa Putinovom politikom izbacivati iz Srbije.

Nije samo Putin, Erdoganu su izručili nekog Kurda još 2017. a vidim i spremaju se i Lukašenku da istovare nekog opozicionara.

Bukvalno smo se slizali sa svim totalitarnim ološem u okolini.


A i sire - bila i ona prica o kineskim tajnim policijskim stanicama za evidentiranje kineskih drzavljana.

Toliko o onoj slavnoj tezi kako braca saveznici nista ne traze od Srbije.


Za Beograd, ne mogu da kazem da sam cuo da postoje kineske policijske stanice, ali ne cudi me da postoje. Ali cuo jesam za kineske policijske stanice u Sidneju i u Njujorku. Cak su novinari pitali ambasadora, koji je vrdao s odgovorom, ali nije rekao da nema. A nesto mi se ne cini da se tu radi o saveznicima.
zaharaga zaharaga 21:19 21.02.2024

Re: Поштована Елена,

maksa83

Koliko znam raw stream sa Huawei kamera u gradu odavde ide drito u Kinu,...


Ali je zato Gugl prosto exemplarna Societe Anonyme.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:27 23.02.2024

Re: Поштована Елена,

maksa83
Nisu dovoljno motivisani medaljama za zasluge sluzenja drugoj drzavi.

Kad reče medalje u ovoj poslednjoj tranši što je Srbija delila medalje moj favorit je:



Zorica Brunclik, odlikovana za ... ne znam šta tačno. Nije fotomontaža.



E, aj ti stavi sledeci put neko upozorenje ispred da sledeci post sadrzi uznemiravajucu sliku/slike votevr.
docsumann docsumann 20:14 23.02.2024

Re: Поштована Елена,

И Асанжа треба ослободити!


šta misliš o pokretanjui potpisivanja globalne peticije za oslobađanje Asanža.

cijenim da bi to bilo daleko učinkovitije od periodičnih ponavljanja zahtjeva u e-etar.

zašto to već nije pokrenuto?

ili ako jeste ( a ja ispadoh Koštunica) - gdje?
michiganac michiganac 13:42 24.02.2024

Re: Поштована Елена,

Neues aus der Nachbarschaft

Kako vole da se budalisu sa ovim medaljama i senatorima to je za medalju.

Kao valjanje na seljackom vasaru u Donjoj Kaljuzi.

Ali u prvom prolaznom vremenu XX vijeka ovo izvjesno bjese najskuplje odlikovanje po Srbalje.

alselone alselone 22:04 20.02.2024

Banana republjik

Nadam se da vas neće deportovati!
shmoo shmoo 22:47 20.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

solo

Potpisivati peticije u kojima se deo vlastitog naroda naziva fašistima i agresorima govori o vama,odgovornosti prema sudbini vlastite dece,porodice i odnosu prema zemlji koja vas je prihvatila najdobronamernije i koja svakako ima pravo da razmišlja i čuva vlastite interese u ovim teškim vremenima.


Ма не верујем да је због тога...

Само се нагађа да је због тог потписа на том јавном обраћању.

А колико би онда не само Руса него и Срба и осталих који живе у Србији требало по том схватању да се протера одавде јер "представљају безбедносни ризик по Србију"?

Не могу никако да прогутам то нагађање да је због тог једног потписа.

Не пије ми воду.

Друго нешто је у питању...

Али не само да не могу него и нећу да нагађам шта јер је и ово нагађање медија да је због тог потписа на једном јавном апелу на фејсбуку већ само по себи довољно замутило воду у овом случају.


I nemoj da te zavaraju ovi blogogovnari koji tvoj zajeb i muku koriste za vlastite interese.

Ovaj blog je i zamišljen davnih godina za ovakva i slična proseravanja.





elenakoposova elenakoposova 09:34 21.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

Apsolutno! To je ostra nepravda - samo jednom stavilla sam potpis i dve godine kasnije proglasena bezbednosni rizik. Naravno ne mozete da verujete ali tako je.
docsumann docsumann 11:12 21.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

I nemoj da te zavaraju ovi blogogovnari koji tvoj zajeb i muku koriste za vlastite interese.

Ovaj blog je i zamišljen davnih godina za ovakva i slična proseravanja.


da nije jadno bilo bi smješno.







shmoo shmoo 17:37 21.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

elenakoposova
Apsolutno! To je ostra nepravda - samo jednom stavilla sam potpis i dve godine kasnije proglasena bezbednosni rizik. Naravno ne mozete da verujete ali tako je.



Не могу да верујем.

Поготово што је тај поменути потпис као ралог само нагађање медија и Вас, а не званично образложење државних органа који су издали то решење.

Зато, ево, понављам по трећи пут.

Узмите адвоката, идите на суд и истерајте ствар до краја да би се утврдило да ли је та процена таква само тек због једног потписа на апелу који је потписало на хиљаде људи или је у питању нека забуна или је можда у питању нешто треће.

У Србији тренутно бораве неки ликови који су заиста прави безбедносни ризик за ову земљу. Истински безбедносни ризик.

И ти ликови нису још увек протерани из Србије. А када ће их протерати, не знамо. Као са Ђекном што не знамо када ће умрети.

И зато ми је тешко да поверујем у то нагађање да је разлог Вашег протеривања из Србије један потпис на јавном апелу за прекид сукоба у Украјини.

niccolo niccolo 19:49 21.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

У Србији тренутно бораве неки ликови који су заиста прави безбедносни ризик за ову земљу. Истински безбедносни ризик.

И ти ликови нису још увек протерани из Србије

Ne samo što nisu proterani, nego su još i na funkciji predsednika zemlje...
shmoo shmoo 21:05 21.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

niccolo
У Србији тренутно бораве неки ликови који су заиста прави безбедносни ризик за ову земљу. Истински безбедносни ризик.

И ти ликови нису још увек протерани из Србије

Ne samo što nisu proterani, nego su još i na funkciji predsednika zemlje...


Ето лепе илустрације за оно што сам написао. Погађаш ми мисли.

Николо, ти си у човек у струци... Можда ти није овакав случај твоја ужа област, али свакако знаш више од мене на том правничком пољу.

Реци ми да ли сам у праву када Елени кажем да узме адвоката и да иде на суд због та два решења која је добила и да ову утакмицу игра до краја, а не да се помири са ситуацијом и судбином као да је све готово и завршено?

(Принцеза јој је, заправо, то прва саветовала.)

Мени је то логичан следећи Еленин потез.


П.С. - А пази апсурда...

У тренутку када онај који се у Србији за све пита (читај, председник земље) изјављује како је Србији потребно још 100 хотела (ЛИНК), из Србије хоће да протерају људе који намеравају да у једном делу своје некретнине направе хотел и отпочну бизнис.

И због чега их протерују?

Према непотврђеним нагађањима, јер службе које су издале решење о протеривању нису дале никакво званично објашњење, људе протерују због једног потписа од пре две године на неком антиратном јавном апелу, петицији на фејсбуку која се тиче, занмљиво, једног глобалног проблема и геостратешког питања око којег је и сама читава Србија подељена у мишљењима.

Блесаво, зар не?

Па колико сам само ја потписао разноразних интернет петиција и јавних апела које не иду у интерес пилићарима и башибозуку на власти у Србији, локалној и државној власти. (Хиподром, Паркић Пожешка, Кошутњак, смене министара, против Рио Тинта, за пуштање неких људи из затвора, подршке Палестинцима, за престанак рата у Украјини,... Све до оне последње да се сачува хемијска школа Урош Предић у Зрењанину... Добијам од Крени-Промени редовно обавештења на мејл о њиховим активностима на интернету, сматрају ме већ чланом своје интернет заједнице...)

Мене ће, бре, по тој логици "једног потписа" да стрпају на дугогодишњу робију као огромни безбедносни ризик по Србију.

Никада нисам имао ниједан једини проблем што сам на тај начин, својим потписом, исказивао своје мишљење о нечему.

И зато ми ово нагађање разлога за два решења о Елени као безбедносном ризику по Србију због једног потписа на интернет апелу од пре две године за престанак сукоба у Украјини никако није логично објашњење узрока за протеривање.

Нешто друго је ту у питању... Не знам шта, нећу да нагађам.

Нисам ја неозбиљан као ови медији у Србији који тако, нагађањем, објашњавају јавности Еленин случај.

niccolo niccolo 21:38 21.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

Реци ми да ли сам у праву када Елени кажем да узме адвоката

Apsolutno. Uvek treba uzeti advokata kad imaš posla sa pravnim stvarima.
tessa1 tessa1 22:17 21.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

из Србије хоће да протерају људе који намеравају да у једном делу своје некретнине направе хотел и отпочну бизнис.

Stvarno postoji priča o nekretnini, a ja mislim Milisav to navodi kao primjer spletke, i za manje ljudi nastradaju?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:36 21.02.2024

Re: Banana republjik

alselone


skoro pa ko Nemаčka
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:34 22.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

niccolo
Реци ми да ли сам у праву када Елени кажем да узме адвоката

Apsolutno. Uvek treba uzeti advokata kad imaš posla sa pravnim stvarima.

И ја сам написала да обавезно ангажују адвоката, али пошто се ради о ствари од огромне важности за живот породице, сугерисала сам да предузму и све друго што се предузети може, укључујући ванинституционалне, неко би рекао непринципијелне методе.

Пре свега сам мислила да вреди да некако дођу у фокус пажње нашег милостивог Председника који је пре неку годину дао држављанства петочланој сиријској породици чије је једно дете лепо цртало.

tessa1 tessa1 15:23 22.02.2024

Re: Svaka asimetrija je kontraproduktivna

Пре свега сам мислила да вреди да некако дођу у фокус пажње нашег милостивог Председника

Ma da, samo to.
Черевићан Черевићан 22:54 20.02.2024

non procedatur

или...naša zemlja mora da bude otvorena

ево кажу ми.............колају гласови
што Србији..негативну оцену дају,
поздравити.............овом приликом
да се Понеки ипак за Њу занимају
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:05 21.02.2024

Артур Либерт

Artur Libert je bio nemački neokantovski filozof rođen kao Artur Levi u Berlinu 1878. godine. Kada su nacionalsocijalisti došli na vlast 1933. godine pobegao je u Beograd gde je predavao filozofiju na univerzitetu u Beogradu. Bio je lepo dočekan, tu je radio i živeo. Njegovom sinu je ovde bilo toliko lepo da je naučio srpski, prešao u Pravoslavlje i čak i ime promenio iz Wofgang.u Vuk. Univerzitet je molio da dobije državljanstvo ali je policija ipak bila za to da se protera. Proteran je 1939. godine. Sin Vuk je bio bolestan kada se to desilo pa je zemlju napustio na nosilima.

Либерти су из Београда отишли у Лондон, што им је, with hindsight, вероватно спасило животе.

Нашла сам неке податке о њиховом доласку у Београд 1933. у краткој беографији Кајице Миланова.
Када је један од његових професора из Берлина, др Артур Либерт, протеран из Немачке због јеврејског порекла (1933), доц. др Кајица Миланов посредовао је у његовом доласку у Београд, где је др Либерт постао професор и где је 1936. формирао међународно друштво Философија (Philosophia), које је окупило бројна светска и домаћа имена из те области.


О драматичном протеривању из Београда нисам нашла податке ни у једној биографији проф. Либерта. Који је твој извор?
tessa1 tessa1 09:45 21.02.2024

Re: Артур Либерт

О драматичном протеривању из Београда нисам нашла податке ни у једној биографији проф. Либерта. Који је твој извор?

Nisam ni shvatila prolog. Samo da se radi o Njemcima. I tog jednog rijetkog i prihvaćenog su Srbi na kraju deportovali?
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:00 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Samo da se radi o Njemcima.

Немачки Јевреји. Рат су провели у Лондону.
tessa1 tessa1 10:57 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Немачки Јевреји. Рат су провели у Лондону.



Hm, opet sam malo razmislila gdje je dubina simetrije od prologa do epiloga,

jevrejstvo ne mjenja prvu poentu da je Srbija deportovala ljude u prologu, deportuje ih i u epilogu?

Poenta na drugi pogled ima taj neki touch nevjerovatnog (nema, Net je paralelni život i deponija nevjerovatnog)


Srbija je deportovala Jevreje (da su samo dobri Njemci koji su uzeli pravoslavlje, prolog je efektniji) po nalogu uslovno rečeno EU, danas deportuje Ruse (iz Srbije u EU?) po nalogu uslovno rečeno Rusije?

U oba slučaja Srbija je negativac? Ili njen državni vrh?


Ovde je u stvari bitno ono što si ti napisali i Taso, da se obrati advokatima, ne prepušta stihiji interneta, i otkrije šta se dešava, odgovor potpis nije dovoljan.

Vulin se na tom nivou ja ljublju Rusiju i Manjaču može raskusuravati sa Selmom, ona njemu orla, on njoj - ne može nam niko ništa,


Porodica sa djecom mora tražiti ozbiljne odgovore i ozbiljno rješavati problem danas bilo gdje da se nalazi pa i u Srbiji koja je primila 250.000 Rusa od početka rata.




principessa_etrusca principessa_etrusca 12:51 21.02.2024

Re: Артур Либерт

jevrejstvo ne mjenja prvu poentu da je Srbija deportovala ljude u prologu,

Јеврејство сам поменула у вези са тим да су рат срећом провели у неокупираној Енглеској, а као што рекох, у биографијама сам нашла само ”протеран из Немачке” и ”отишао из Београда”.

The philosopher Arthur Liebert (1878-1946) was born and educated in Berlin, where he lived until he was forced to leave at the age of 65 in 1933. He taught at the University of Belgrade, but in 1939 he felt it was better to leave Yugoslavia. He emigrated to Birmingham, England where he stayed until the end of the war. After 13 years of emigration he returned to Berlin in 1946.
tessa1 tessa1 12:58 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Јеврејство сам поменула у вези са тим да су рат срећом провели у неокупираној Енглеској, а као што рекох, у биографијама сам нашла само ”протеран из Немачке” и ”отишао из Београда”.


Da, dobro i za nas da su živi izašli iz prologa. :)
tessa1 tessa1 12:58 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Prologa šućmuraste poente. :))
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:00 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Porodica sa djecom mora tražiti ozbiljne odgovore i ozbiljno rješavati problem danas bilo gdje da se nalazi pa i u Srbiji koja je primila 250.000 Rusa od početka rata.

Одгледала сам и конференцију за штампу адвоката Пјотра Никитина и Марка Штамбука. Обојица делују добро, звуче да баш знају о чему причају.
tessa1 tessa1 13:02 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Одгледала сам и конференцију за штампу адвоката Пјотра Никитина и Марка Штамбука. Обојица делују добро, звуче да баш знају о чему причају.

Je li da, gdje ima? Jesu to njeni, Elenini, advokati?
tetris tetris 13:20 21.02.2024

Re: Артур Либерт

principessa_etrusca
jevrejstvo ne mjenja prvu poentu da je Srbija deportovala ljude u prologu,

Јеврејство сам поменула у вези са тим да су рат срећом провели у неокупираној Енглеској, а као што рекох, у биографијама сам нашла само ”протеран из Немачке” и ”отишао из Београда”.

The philosopher Arthur Liebert (1878-1946) was born and educated in Berlin, where he lived until he was forced to leave at the age of 65 in 1933. He taught at the University of Belgrade, but in 1939 he felt it was better to leave Yugoslavia. He emigrated to Birmingham, England where he stayed until the end of the war. After 13 years of emigration he returned to Berlin in 1946.


Malo više o njegovim iybegličkim godinama se može naći ovde

Ovo je isečak gde su sumirani razlozi odlaska iz Beograda. Boldovan je problem sa boravišnom dozvolom.

Nicht nur die Zeitschrift bereitete Liebert damals in Belgrad aber große Mühen. Seine Aufenthaltsgenehmigung, die Verlängerung seiner Stelle, das regelmäßige Gehalt und seine Aufgaben waren nicht gesichert. Dazu kamen die politische Radikalisierung und der grassierende Antisemitismus auch in Jugoslawien. Der Auftrag zur Gründung eines pädagogischen Instituts oder Internats endete dann mit einem Fiasko. Noch vor dem 9. November 1938 unternahm Liebert deshalb auch erste diskrete Schritte zur Emigration nach England. Zweifellos hat er damals in verschiedene Richtungen Bemühungen unternommen. Wahrscheinlich ist deshalb auch in weiteren Archiven und Kontinenten Korrespondenz auffindbar. Sicher aber wurde die Londoner Society for the Protection of Science and Learning (SPSL) zur rettenden Institution. Sie holte Liebert nach England und finanzierte seinen Verbleib bis zum Sommer 1946.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:26 21.02.2024

Re: Артур Либерт

tessa1
Одгледала сам и конференцију за штампу адвоката Пјотра Никитина и Марка Штамбука. Обојица делују добро, звуче да баш знају о чему причају.

Je li da, gdje ima? Jesu to njeni, Elenini, advokati?

Конференција за штампу
tessa1 tessa1 13:56 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Конференција за штампу


Ko je Simo Spasić? Ko su ti ljudi?

Koju nadležnost trenutno ima Vulin u Srbiji?
tessa1 tessa1 16:02 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Ko je Simo Spasić?

Pročitala sam i nemoguće da je stvarno ono što sam pročitala.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:27 21.02.2024

Re: Артур Либерт

tessa1
Ko je Simo Spasić?

Pročitala sam i nemoguće da je stvarno ono što sam pročitala.


Moguce na zalost.

A Vulin nema nikakvu funkciju. Ali je bivsi sef drzavne bezbednosti, a pre toga je bio ministar vojni. Od kad je sklonjen sa ove prvopomenute pozicije uspeo je da osvoji vise nego Djokovic za isto vreme: Dodik mu dodelio titulu senatora RSa, Putin neku medalju a rusko Ministarstvo odbrane jos jednu medalju. Za vreme ministrovanja isao u FSB (ex KGB) i dogovorio kako ce da spijunira i isporucuje Rusiji predstavnike ruske opozicije i ljude kao sto je Elena.

Eto to ti je i kontekst u kome se desava proterivanje Rusa iz Srbije.
tessa1 tessa1 16:34 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Predsednik Udruženja porodica kidnapovanih, nestalih i ubijenih na Kosovu i Metohiji,

I bio je u zatvoru radi silovanja svoje žene?


Počnem mucati, nemam prvu riječ, slog pa ispuštam neke glasove mm, aa, am
tessa1 tessa1 16:35 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Dodik mu dodelio titulu senatora RSa


I ovo je ozbiljno? Nisam znala.


Ali jednostavno i to ima svoj kraj.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:44 21.02.2024

Re: Артур Либерт

tessa1
Predsednik Udruženja porodica kidnapovanih, nestalih i ubijenih na Kosovu i Metohiji,

I bio je u zatvoru radi silovanja svoje žene?


Počnem mucati, nemam prvu riječ, slog pa ispuštam neke glasove mm, aa, am


Ma ne predstavlja taj nikoga. To je jos jedan primer kako se lako sakriti kao patriota iza nekog zvucnog simbola. Ranije je svako selo imalo svoju seosku ludu (da ne ulazimo u kako/zasto), i to je njegova uloga ovde. Samo sto je ovaj deo drzavne strategije za odbranu nacionalnih interesa. Eto koliko je sve otislo u persun.
maksa83 maksa83 16:56 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Ma ne predstavlja taj nikoga. To je jos jedan primer kako se lako sakriti kao patriota iza nekog zvucnog simbola. Ranije je svako selo imalo svoju seosku ludu (da ne ulazimo u kako/zasto), i to je njegova uloga ovde.

Simo nije random luđak sa megafonom nego državno sponzorisan razbijač i ometač svih okupljanja koja smetaju kartelu. Čovek ima prostorije, platu, policijsku zaštitu.

Prilično je agresivan ali su ga pre neki dan neke žene najurile sa nekog skupa, pobeže ko onomad Vesić sa Promocije.
tessa1 tessa1 17:47 21.02.2024

Re: Артур Либерт

Pa da, to je kolektivna reakcija, kolektivna hrabrost,

Dovoljno su dvije-tri žene i da im pukne film na Simu Spasića samo kad mu ugledaju glavurdu ide prema njima.. I šta će biti? Hapsiće Vučić žene po Srbiji jer ne dozvoljavaju da ih Simo Spasić presvlači, pravi budalama.




Nešto razmišljam, da li je moguće da su “pogriješili” sa Elenom, ali u čemu pogriješili?, koji je to nivo odriješinih ruku da donosiš odluke o deportaciji jedne porodice i desi se pogrešno slovo ili broj na papiru?

Jesu li oni svjesni da su 250.000 ljudi napustili Rusiji jer im tamo nije bilo dobro? - ok, nije im bilo dobro ali neka razloge drže među svoja četiri zida? - što?, defetizam će narušiti rusofilnu harmoniju srpskog bića? - i to će pogoršati naše dobre imaginarne odnose sa Rusijom? - nevjerovatno - pokušavam pratiti tok radnje kako se od a stigne do d i dalje?
shmoo shmoo 09:31 24.02.2024

Инструментализација туђе несреће

tessa1

Ovde je u stvari bitno ono što si ti napisali i Taso, da se obrati advokatima, ne prepušta stihiji interneta, i otkrije šta se dešava, odgovor potpis nije dovoljan.


Наравно.

Медији и друштвене мреже на интернету свакако неће решити проблем који има Елена Копосова и њена породица.

Они (медији и појединци на друштвеним мрежама) могу само опет по ко зна који пут да искористе несрећу малог човека стварајући му илузију да ће се тим путем решити његов проблем, а у ствари само користе још једну прилику да би пред јавношћу заступали интересе оних који те медије и те појединце на друштвеним мрежама финансирају, а не да би заиста заступали интересе тог малог човека који се суочава са проблемом.

Није Елена Копосова ни прва ни једина којој инструментализовани медији и појединци на друштвеним мрежама то раде. Многима су то до сада већ урадили и после свега их одбацили као искоришћени тоалет папир.

tessa1 tessa1 10:01 24.02.2024

Re: Инструментализација туђе несреће

Медији и друштвене мреже на интернету свакако неће решити проблем који има Елена Копосова и њена породица.

Da, ali trenutno je jedini način da saznamo nešto više kao ja prije neki dan u Danasu, dok se Elena ne javi lično,


ali i tada mora paziti da joj anonimni virtuelni ljudi ne podmeću nogu. Mora se čuvati u ovom svijetu tame.
shmoo shmoo 12:51 24.02.2024

Re: Инструментализација туђе несреће

tessa1
Медији и друштвене мреже на интернету свакако неће решити проблем који има Елена Копосова и њена породица.

Da, ali trenutno je jedini način da saznamo nešto više kao ja prije neki dan u Danasu, dok se Elena ne javi lično,



Значење ове речи "сазнамо" у овом контексту је под великим знаком питања.

Осим ако се под том речју подразумевају полуинформације, дезинформације и коментари саме информације пуни лажи и просеравања.

Па ко воли, нека изволи.

Ко не воли, не мора.

ali i tada mora paziti da joj anonimni virtuelni ljudi ne podmeću nogu. Mora se čuvati u ovom svijetu tame.


Да, баш тако.

Ако већ изволи, мора да пази.

tessa1 tessa1 20:47 24.02.2024

Re: Инструментализација туђе несреће

Taso, razvijaš dramu.



tessa1 tessa1 20:52 24.02.2024

Re: Инструментализација туђе несреће

victoria7526 victoria7526 12:07 21.02.2024

wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page
maksa83 maksa83 16:53 21.02.2024

Mi Gas iz Naroda kaput


Uanabi Šaman napustio pokret koji je osnovao jer nije htelo da ga izglasa za For Ril Šamana.

To je verovatno najbolja stvar koja je mogla da im se desi, ostaje doduše onaj Ljepojević koji saznanja o savremenom svetu stiče iz Internet mimova, s tim da on ne razume da nisu realnost nego montirana zajebancija.

jovilim_e jovilim_e 17:30 21.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda kaput

maksa83

Uanabi Šaman napustio pokret koji je osnovao jer nije htelo da ga izglasa za For Ril Šamana.

To je verovatno najbolja stvar koja je mogla da im se desi, ostaje doduše onaj Ljepojević koji saznanja o savremenom svetu stiče iz Internet mimova, s tim da on ne razume da nisu realnost nego montirana zajebancija.


Skoro kao naš Gedža.

Enivej - i šta će biti sada kada je Nestor i još jedan sa njim napustio stranku, odnosno, pokret -kako ga oni zovu? Piše da je njih 7 osnovalo taj pokret. Šta to konkretno znači - da li će Nestor da preleti ka Vučiću ili će to ovih 5 da urade? Ili, na kraju krajeva, svi oni?
maksa83 maksa83 17:36 21.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda kaput

Skoro kao naš Gedža.

Eto, trebalo je samo da udri na srpsku Svetinju Putina pa da prestane da bude gospodin Gedža i doktor nauka Gedža. E živote prozukla pavlako...

Enivej - i šta će biti sada kada je Nestor i još jedan sa njim napustio stranku, odnosno, pokret -kako ga oni zovu? Piše da je njih 7 osnovalo taj pokret. Šta to konkretno znači - da li će Nestor da preleti ka Vučiću ili će to ovih 5 da urade? Ili, na kraju krajeva, svi oni?

Sa tim stvarima se dragi čitaoče nikad ne zna. Nestorović definitivno nije neuvezan sa strukturama, ali neki od njih (iz Gasa Naroda) organski ne podnose Vučića. Doduše ne bi bili ni prvi ni poslednji koji su ga bog zna kako pljuvali pa ipak prišli k čici.
jovilim_e jovilim_e 18:04 21.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda kaput

maksa83
Skoro kao naš Gedža.

Eto, trebalo je samo da udri na srpsku Svetinju Putina pa da prestane da bude gospodin Gedža i doktor nauka Gedža. E živote prozukla pavlako...

Enivej - i šta će biti sada kada je Nestor i još jedan sa njim napustio stranku, odnosno, pokret -kako ga oni zovu? Piše da je njih 7 osnovalo taj pokret. Šta to konkretno znači - da li će Nestor da preleti ka Vučiću ili će to ovih 5 da urade? Ili, na kraju krajeva, svi oni?

Sa tim stvarima se dragi čitaoče nikad ne zna. Nestorović definitivno nije neuvezan sa strukturama, ali neki od njih (iz Gasa Naroda) organski ne podnose Vučića. Doduše ne bi bili ni prvi ni poslednji koji su ga bog zna kako pljuvali pa ipak prišli k čici.

Za mene je Gedža uvek gospodin!
Čovek koji je stasavao (i) u Italiji, meni dragoj zemlji, ima sav potencijal da bude gospodin.
I za mene jeste.
Kao, uostalom, i Gvozden.
Koliko god to zvučalo čudno.
Bez obzira na bilo koja neslaganja.
I to nema razloga da se menja.
To može da promeni samo (sam) Gedža.
Za drugo, ne sećam se da sam Gedžu nazvao doktorom nauka.
Nisam ni sebe tako nazvao.
Nego, da ne kažem, enivej - nisam od tebe čuo kakve su tvoje prognoze ... koliko dugo će se 'Pokretovci' lelujati dok se ne priklone?
emilia emilia 04:01 22.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda Nestorovićevihsvedoka

maksa83

Uanabi Šaman

Doći će čovek u belom a nije ni Kasper ni KKK
Igle Vavilona bežaće od njega,
rik njegov plašiće gospodu u snovima i na javi
Ime mu je negacija Stora jer uradiće ono što se mora.


...

Srbijom vladaju šabani i šamani.



emilia emilia 04:04 22.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda NestorovićevihSvedoka

@
maksa83 maksa83 04:39 22.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda kaput

Za drugo, ne sećam se da sam Gedžu nazvao doktorom nauka.

Eee, to ti je od staros'.
Nego, da ne kažem, enivej - nisam od tebe čuo kakve su tvoje prognoze ... koliko dugo će se 'Pokretovci' lelujati dok se ne priklone?

Ko to zna (mislim, zna onaj ko kontroliše igru, a znamo ko kontroliše igru) i da li je zapravo bitno? Minimum pola stranaka od kandidovanih nije sakupilo potpise za učešće nego su učestvovali jer je ovaj rekao "ti i ti će da učestvuju". Stvarno misliš da npr. taj Nestorovićev Mi Gas iz Narodda ima neke aktiviste koji su sedeli za nekim stolovima/štandovima na javnim mestima gde je sve zajedno 10K ljudi došlo i dalo neki potpis pa to nosili kod notara na overavanje? Jeskuracmalo. Samim tim cela stvar je lakrdija od početka.

P.S. Moje verovanje je da su potpise pošteno skupili recimo Jeremić i SPN, eventualno i DSS, sve ovo ostalo je prošlo na "pušćaj tako sam odlučio".
jovilim_e jovilim_e 10:22 22.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda kaput

maksa83
Za drugo, ne sećam se da sam Gedžu nazvao doktorom nauka.

Eee, to ti je od staros'.
Nego, da ne kažem, enivej - nisam od tebe čuo kakve su tvoje prognoze ... koliko dugo će se 'Pokretovci' lelujati dok se ne priklone?

Ko to zna (mislim, zna onaj ko kontroliše igru, a znamo ko kontroliše igru) i da li je zapravo bitno? Minimum pola stranaka od kandidovanih nije sakupilo potpise za učešće nego su učestvovali jer je ovaj rekao "ti i ti će da učestvuju". Stvarno misliš da npr. taj Nestorovićev Mi Gas iz Narodda ima neke aktiviste koji su sedeli za nekim stolovima/štandovima na javnim mestima gde je sve zajedno 10K ljudi došlo i dalo neki potpis pa to nosili kod notara na overavanje? Jeskuracmalo. Samim tim cela stvar je lakrdija od početka.

P.S. Moje verovanje je da su potpise pošteno skupili recimo Jeremić i SPN, eventualno i DSS, sve ovo ostalo je prošlo na "pušćaj tako sam odlučio".

Ma to svi znamo.
Nego, ko će prvi da se pridruži - njih 2 ili njih 5?
Nesporno je da će, na kraju, da se pridruže svi.
gedza.73 gedza.73 10:43 22.02.2024

Re: Mi Gas iz Naroda kaput

ostaje doduše onaj Ljepojević koji saznanja o savremenom svetu stiče iz Internet mimova,

Skoro kao naš Gedža.

'Ala montiraš'.

Podsetio bih te da su neki drugi blogeri što direktno što indirektno podržavali 'Mi - glas iz naroda'.
Bilo je citiranja, bilo je 'znam ljude' a bilo je i 'ne znam zašto intelektualci poput Pavlovića (verovatno i Ljepojevića... spoljni analitačr koji tvrdi kako je Ilon Mask Srbin) sa Nestorovićem'

Ta ekupa koja je izašla na površinu pre dve godine se nalupetala toliko gluposti i prognoza da je bila prava veština izdvojiti najluđe i najfantističnije.

Svaki put si pitao kako mogu da pratim te budale a onda kažeš da ono što oni zagovaraju ide u našu koristi. Jedino ako smatraš kako je naša korist da budemo budale... što nekima verovatno odgovara.


grupacija 'Mi' na priči koju je plasirala je dobila ako se ne varam šest posto.

Bolji projekat koji bi pokazao kakvi smo nije mogao biti odrađen (eventualno Jogi letači). Ispod jedne kutije šibica 'libtardi i pederi', ispod druge 'izdajnici' a ispod treće budale i ti svaki put iz te vreće se ufatiš za budale. I svaki put najebeš u ubeđenju da ti je bolje nego sa 'pederima' i 'libtardima'









Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana