Budućnost| Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Politika

Svaka simetrija je potpuno neverovatna

maksa83 RSS / 20.02.2024. u 15:52

Prolog
 
Artur Libert je bio nemački neokantovski filozof rođen kao Artur Levi u Berlinu 1878. godine. Kada su nacionalsocijalisti došli na vlast 1933. godine pobegao je u Beograd gde je predavao filozofiju na univerzitetu u Beogradu. Bio je lepo dočekan, tu je radio i živeo. Njegovom sinu je ovde bilo toliko lepo da je naučio srpski, prešao u Pravoslavlje i čak i ime promenio iz Wofgang.u Vuk. Univerzitet je molio da dobije državljanstvo ali je policija ipak bila za to da se protera. Proteran je 1939. godine. Sin Vuk je bio bolestan kada se to desilo pa je zemlju napustio na nosilima. 


Epilog:

Mi, građani Srbije, zahtevamo ukidanje rešenja kojima se iz Srbije proteruje državljanka Rusije Elena Koposova.

Književna prevoditeljka Elena Koposova se sa svojim mužem Jevgenijen Muškinom i dvojicom sinova, Đorđem (6) i Mihailom (14) nastanila u Sopotu od 2019. godine. Najveći deo porodične ušteđevine uložili su u kupovinu i izgradnju porodične kuće, deo koje treba da postane hotel.
 
Porodica je naučila srpski jezik, izuzetno dobro se integrisala u lokalnu zajednicu, poštovana je i ima jako dobar ugled kod svih svojih komšija. Deca pohađaju obrazovne ustanove u kraju, uživaju u srećnom detinjstvu sa svojim drugarima i učiteljima i ne vide svoju budućnost van Srbije.
 
Dana 2. februara 2024, Elena je iznenada primila dva rešenja MUP-a, kojima joj se ukida boravak i nalaže joj se da napusti Srbiju u roku od 30 dana. Jedino obrazloženje dotičnih rešenja je da Elena navodno predstavlja „neprihvatljiv rizik“ po bezbednost Srbije.
 
Kako u rešenjima uopšte nije objašnjena priroda navodnog „neprihvatljivog rizika“, jedino objašnjenje je da se taj „rizik“ sastoji u tome da je Elena 5. marta 2022. godine potpisala javno obraćanje članova ruske dijaspore kojim se osuđuje ruska vojna operacija protiv Ukrajine.

Bez obzira na različite stavove koji postoje u srpskom društvu u pogledu dešavanja u Ukrajini, JEDNOKRATNO javno izražavanje mišljenja o određenim svetskim dešavanjima NE MOŽE da ugrožava bezbednost Srbije. U svakom slučaju, proterivanje majke dvoje dece, koja nije prekršila nijedan zakon Srbije i odlično se uklopila u srpsko društvo jeste previše drastična i prekomerna reakcija na bezazlen čin potpisivanja jednog obraćanja. Rešenje koje nalaže takvo proterivanje može se jedino smatrati kao skandalozno i sramotno.
 
Mi, građani Srbije, smatramo da naša zemlja mora da bude otvorena za sve poštene ljude, koji poštuju naše zakone i običaje, bez obzira na njihova politička ubeđenja.
 
Elena i njena porodica su dobrodošli u Srbiju. Tu je njihov novi dom i tu treba da ostanu.
 
Oštro osuđujemo pokušaj proterivanja Elene Koposove kao nezakonit, prekomeran i nepravičan, zahtevamo da se dotična rešenja smesta ukinu, te da se Eleni potvrdi njeno pravo na boravak u Srbiji.
 
Peticiju možete potpisati ovde. - Peticija protiv proterivanja Elene Koposove

 


Komentari (760)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 10:00 23.02.2024

Re: Елена,...

alselone

Opet o Rusima.
Baš ti se ne da.

Jako me podsećaš na sve one koji na ovo što Izrael u Gazi radi, insistiraju uvek na tome da se prvo osudi Hamas tj samo o tome i Iranu priča. Ne znam samo zašto…
alselone alselone 10:06 23.02.2024

Re: Елена,...

Mnogo dobra pjesma. :)

Sećam je se iz emisije Karavan koju je moj deda slušao praktično svaki dan. Imao je svoj tranzistor, fotelju, naspe si špricer, Karavan, i merači. Često je usput i nešto sitno majstorisao, male popravkice koje može za stolom da radi dok merači.
alselone alselone 10:07 23.02.2024

Re: Елена,...

Ne znam samo zašto…

Ja znam zašto. Zato što bi da uradiš sve i pričaš o svemu pa i mene da optužiš za nešto, samo da ne bi odgovorio na temu koju ja tebe pitam. A moraš priznati da sam u prethodnim razgovorima ja uvek odgovarao na ono što ti mene pitaš. Nije teško se gicati i kobeljati u razgovoru samo nije fer.

I to ja vama zameram. Meni uopšte nije teško da osudim ruse i to sam radio stotinu puta ovde, ali vama je jako teško da zucnete nešto o Amerima u ovom ratu (a za neke druge ovde, da zucnu i za bilo koji drugi rat).
tessa1 tessa1 10:08 23.02.2024

Re: Елена,...

I koji bi da proteruju


Ma poenta je da ne preporuke ne treba obraćati pažnju uopšte,

Posebno ovo kad meni Free očitava bukvicu, nevjerovatno.. dubina dubine boleštine jednog društvenog uzorka se ogleda kroz preporuke bez logičkog smisla, bizarne.



Ponižavajuće je uopšte što ti neki ljudi iz tame određuju ili utiču na komunikaciju ljudi ovde, tako bi i našu sudbinu rješavali, život u areni, kao imperatori prst gore ili dole.

Da se mene pita, na ovaj znakić preporuči staviti neke napravicu da odma skine šaku sa zgloba pa ćeš drugi put samo čitati..

tessa1 tessa1 10:08 23.02.2024

Re: Елена,...

Sećam je se iz emisije Karavan koju je moj deda slušao praktično svaki dan. Imao je svoj tranzistor, fotelju, naspe si špricer, Karavan, i merači. Često je usput i nešto sitno majstorisao, male popravkice koje može za stolom da radi dok merači.


Svaka čast. :)

I ja tako volim Svilen konac. :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:17 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
Putinohitlerovskih ratnih razvaljivanja Ukrajine

A ono što je sigurno je da niko od tih morona nikada nije nazvao predsednike-premijere SAD, Velike Britanije, Francuske, Izraela po Hitleru.


e sve tako kako kažeš samo upravo suprotno..
guglecni bush hitler pa vidi koliko će ti izaći naslova..
ditto blair.. tu će ti prvi izaći klip gdje tip objašnjava kako je blair napravio više štete od hitlera..
potpuno si slijep za racionalna objašnjenja a ubjeđen da je to problem na drugoj strani a ne kod tebe..
nema ti tu ljeba
bene_geserit bene_geserit 10:27 23.02.2024

Re: Елена,...

guglecni bush hitler pa vidi koliko će ti izaći naslova

Ovde se priča o 9 morona koji su preporučili + moronku koja je napisala moronski komentar, a ne čega ima pod beskonačnom kapom internetskom.
A više me zanima ono obama hitler, za buša verujem da se nisu ustezali.
predatortz predatortz 10:29 23.02.2024

Re: Елена,...

Ma poenta je da ne preporuke ne treba obraćati pažnju uopšte,


ja to retko gledam.
priznajem, iznervirao me jednom broj preporuka na govnarski komentar da idem odavde.
ali i lepa škola, veruj mi.
naučiš da ne smatraš da si među prijateljima dok ti na koje si tako gledao to nečim ne potvrde.
mator konj, a uči bazične lekcije.
no, bolje ikada nego nikada...
alselone alselone 10:33 23.02.2024

Re: Елена,...

A više me zanima ono obama hitler, za buša verujem da se nisu ustezali.


Ili Bajden.
Ako treba da se kritikuju Ameri, eventualno ali baš eventualno može republikanci. Ovde druge nikako.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:33 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
guglecni bush hitler pa vidi koliko će ti izaći naslova

Ovde se priča o 9 morona koji su preporučili + moronku koja je napisala moronski komentar, a ne čega ima pod beskonačnom kapom internetskom.
A više me zanima ono obama hitler, za buša verujem da se nisu ustezali.


pa guglaj.. ima i to..
poenta je valjda umiješ li realno da sagledaš svijet oko sebe ili ne..
ja bih rekla ne umiješ.. a uz to si ubjeđen da ti znaš pravu istinu a svi koji je ne vide su budale..
a što je sve posljedica napajanja na toksičnom bunaru..
i jbg..

o tome dal je obama prošao sa mnogo manje reputacione štete kroz predsjednikovanje nego što je zaslužio može se raspravljati.. vanredno je vispren i šarmantan al mislim da vremenom (a i kako se sve više bogati) ostaje sve manje sumnje da je i on bio dobro namazan raznim mastima..
doći će i to na svoje i već dolazi..
a tebi bi bilo pametno profiltrirati šta čitaš i na koje teme trošiš energiju..
unisex klonje možda i nisu gorući problem kako je tebi brlog objasnio
maksa83 maksa83 10:34 23.02.2024

Re: Елена,...

bene_geserit
A kad su NATO zemlje razvaljivale Irak, Libiju, Siriju,


Lele bene mene sad neka tuga obuzme kad zamislim kako je to kod tebe izgledalo. Baš mi teško kad mislim o tome.

Dođeš ti na ges stejšn, suza punih očiju procediš kroz zube onom momku "do vrha" a ti plačeš dok on puni rezervoar po ceni $3 za galon, on te pita "mister, what's wrong" i ti kreneš da mu objašnjavaš kako je to krvav benzin za koji su morali biti rušeni Bliskoistočni gradovi, on klima glavom (i gleda levo desno da li ima još nekoga da mu pomogne ako se stvari otmu kontroli, svakakvih ludaka ima) ponudi ti maramicu a ti odbiješ jer su to muške suze najteže, odeš tako uplakan na kasu a tamo tetka na kasi pljunuta Madlen Olbrajt i tu tebi pukne film i počneš da vičeš na nju KAKAV JE TO NAČIN DA BENZIN PLAĆAM $3 za GALON JE L ZNAŠ TI BABA DA MI ZA TO RAZARAMO ZEMLJE I USPOSTAVLJAMO VLADE I STRAHOVLADE (sve na srpskom naravno jer emocija, i pravedničko iskazivanje emocija može samo na srpskom) lupaš šakom, baba ispod tezge vadi Mosberg 500 shotgun i kaže ti "Mister, please leave the premises", a ti nastavljaš da vićeš na nju, ona stisne oči i nanišani i ....


... ti se probudiš, shvataš da si zaspao u đakuziju i da je sve bio samo san. Vikneš iz đakuzija "ženo, pošto je bemzin?" ona kaže "$4 za galon" a tebi lakne jer je sve bio san, prducneš da napraviš mehuriće i blesavo se nasmeješ smehom pravednika.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:38 23.02.2024

Re: Елена,...

maksa83
bene_geserit
A kad su NATO zemlje razvaljivale Irak, Libiju, Siriju,


Lele bene mene sad neka tuga obuzme kad zamislim kako je to kod tebe izgledalo. Baš mi teško kad mislim o tome.

Dođeš ti na ges stejšn, suza punih očiju procediš kroz zube onom momku "do vrha" a ti plačeš dok on puni rezervoar po ceni $3 za galon, on te pita "mister, what's wrong" i ti kreneš da mu objašnjavaš kako je to krvav benzin za koji su morali biti rušeni Bliskoistočni gradovi, on klima glavom (i gleda levo desno da li ima još nekoga da mu pomogne ako se stvari otmu kontroli, svakakvih ludaka ima) ponudi ti maramicu a ti odbiješ jer su to muške suze najteže, odeš tako uplakan na kasu a tamo tetka na kasi pljunuta Madlen Olbrajt i tu tebi pukne film i počneš da vičeš na nju KAKAV JE TO NAČIN DA BENZIN PLAĆAM 3$ za GALON JE L ZNAŠ TI BABA DA MI ZA TO RAZARAMO ZEMLJE I USPOSTAVLJAMO VLADE. I STRAHOVLADE (sve na srpskom naravno jer emocija, i pravedničko iskazivanje emocija može samo na srpskom) lupaš šakom, baba ispod tezge vadi Mosberg 500 shotgun i kaže ti. "Mister, please leave the premises", a ti nastavljaš da vićeš na nju, ona stisne oči i nanišani i ....


... ti se probudiš, shvataš da si zaspao u đakuziju i da je sve bio samo san. Vikneš iz đakuzija "ženo, pošto je bemzin?" ona kaže "$4 za galon" a tebi lakne jer je sve bio san, prducneš da napraviš mehuriće i blesavo se nasmeješ smehom pravednika.



ma đe realno da zaspe u onoj ladnoj vodurini..
tessa1 tessa1 10:44 23.02.2024

Re: Елена,...

ja to retko gledam.
priznajem, iznervirao me jednom broj preporuka na govnarski komentar da idem odavde.
ali i lepa škola, veruj mi.
naučiš da ne smatraš da si među prijateljima dok ti na koje si tako gledao to nečim ne potvrde.
mator konj, a uči bazične lekcije.
no, bolje ikada nego nikada...



Dobro, nemamo empatiju svih, i ja to razumijem.

Ali kada antipatija hinjski utiče na sve teme i odnose među nama, kada odluku o tvom opstanku donose funkcionalno nepismeni ljudi iz tame koje animira neka moralna priča u tom trenutku pod reflektorima, na to ne možeš pristati, to se u relanom svijetu zove: osjećaj za pravdu.



Ili u par dana

A dobije kilo preporuka jer je rekao B da je neuračunljiv

B dobije kilo preporuka kada mene C diskredituje Austrijom

B dobije i kilo preporuka kada me diskredituje Srbijom otvorenom za sve i bakom radi D koja je raspad nakon decenijskog angažmana da narod podjeli i da nam naudi..


Meni tu u stvari dominira osjećaj ljutnje na sebe što sam dio tog svinjca, prvenstveno, i svaki naredni dan je u stvari ponižavajući u odnosu na naše godine, ajde da smo mi ambiciozni dvadesetogodišnjaci u nekom rijalitiju, pa regrutujemo fanove, ali nismo..
tessa1 tessa1 10:47 23.02.2024

Re: Елена,...

A počelo je vađenje očiju ladnom vodom u bazenu. Lijepo.
tessa1 tessa1 10:49 23.02.2024

Re: Елена,...

Bane, ja ne ostavljam preporuke. Predlažem tvojoj ženi da postavi mine oko bazenčića. :)
predatortz predatortz 11:07 23.02.2024

Re: Елена,...


B dobije kilo preporuka kada mene C diskredituje Austrijom


To samo ignorišeš!
U svakom drugom slučaju ga hraniš svojom reakcijom i ono se tada oseća za neki qratz bitno.

maksa83 maksa83 11:13 23.02.2024

Re: Елена,...

ma đe realno da zaspe u onoj ladnoj vodurini..

Ma može, ima tehnika, kao brojanje ovaca, ali ne sa ovcama, nego gledaš onu vodu u džakuziju kako se mreška i zamišljaš da je Rio Grande koji preplivavaju čovečuljci sa zavežljajima a ti onako pucaš na njih khh-khh-khh i brojiš potopljene i samo ti glava klone u blažen san...
benedykt benedykt 11:15 23.02.2024

Alselone nekad i sad…

alselone

I to ja vama zameram. Meni uopšte nije teško da osudim ruse i to sam radio stotinu puta ovde, ali vama je jako teško da zucnete nešto o Amerima u ovom ratu (a za neke druge ovde, da zucnu i za bilo koji drugi rat).

A sada, naša omiljena rubrika zvana kucamo na vrata zaboravljenih majstora ili kako je to pre dve godine naš Alselone osuđivao Ruse a pri tome skoro sa neverovatnom preciznošću predviđao razvoj događaja… Naslov datog kolaža je: Kada se uključi centrifuga na Сделано в Кремле mašini za ispiranje a prašak bio kvalitetan…





Pazi, radila mašina i kada su drugi u pitanju, obrati pažnju koliko si samo preporuka dobio…
maksa83 maksa83 11:20 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

Pazi, radila mašina i kada su drugi u pitanju, obrati pažnju koliko si samo preporuka dobio…

Oko preporuka, taj broj je besmislen pošto ih blog periodično-intermitentno umnožava sa 2 ili 7, ja mislim da je bag, neki misle da je automatika za "dizanje čitanosti".

Same preporuke ovde kao pojava su besmislene pošto ne postoji i palac nadole.
alselone alselone 11:21 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

A sada, naša omiljena rubrika zvana kucamo na vrata zaboravljenih majstora ili kako je to pre dve godine naš Alselone osuđivao Ruse a pri tome skoro sa neverovatnom preciznošću predviđao razvoj događaja


Prešao si sa Rusa na mene samo da ne bi reč rekao o Amerikancima?

Gospode bože, kakvo ludilo.
benedykt benedykt 11:37 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

alselone
A sada, naša omiljena rubrika zvana kucamo na vrata zaboravljenih majstora ili kako je to pre dve godine naš Alselone osuđivao Ruse a pri tome skoro sa neverovatnom preciznošću predviđao razvoj događaja


Prešao si sa Rusa na mene samo da ne bi reč rekao o Amerikancima?

Gospode bože, kakvo ludilo.

Misliš istim onim Amerikancima koji su se tebi priviđali i pre dve godine, odnosno kako to ti skoro pa poetski reče…
alselone
Bukvalno imaš manijaka koji maše rukama i histeriše na ovog drugog koji ne radi ništa. Priprema se da ga udari prvi i da ga optuži kako je to bilo u samoodbrani.

Da se podsetimo, četiri nedelje posle ovog komentara je Rusija napala Ukrajinu iako je lagala ceo svet pola godine da joj to ne pada na pamet da uradi. Međutim ti si iz nekog razloga upravo na tom blogu napisao jedno brat bratu pedeset komentara posvećenih samo i jedino Americi.
Ko je dakle od nas ovde opterećen i gura neku svoju priču na jednu te istu temu…?!? U prevodu, kada Amerika napada druge države treba pričati o Americi, a kada Rusija radi to isto onda opet treba ad nauseam pričati o Americi, jer da nije Amerike ne bi ni Rusija morala da napada okolo.
Pazi, ima sve to nekog dubokog smisla, ja da ti kažem…
benedykt benedykt 11:44 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

maksa83
Pazi, radila mašina i kada su drugi u pitanju, obrati pažnju koliko si samo preporuka dobio…

Oko preporuka, taj broj je besmislen pošto ih blog periodično-intermitentno umnožava sa 2 ili 7, ja mislim da je bag, neki misle da je automatika za "dizanje čitanosti".

Same preporuke ovde kao pojava su besmislene pošto ne postoji i palac nadole.

Potpuno nebitno, samo ukazujem da je tada u predvečerje tog rata u Ukrajini bila omanja gomila onih koji su bili, kao i sada uostalom, priključeni na Сделано в Кремле mašinu za kvalitetno ispiranje mozga. Kao i da danas dve godine posle svi ti isti ljudi mrtvi hladni prelaze preko onoga što su mislili i pisali onda, odnosno da i dalje slepo veruju u istu onu propagandu koja ih je sve u šesnaes’ lagala početkom 2022.

By the way, ti si onaj ko je tada lepo napisao…
maksa83
Not gona hepn.

Ako rat počne, počeće ulaskom Ruskih snaga na teritoriju Ukrajine koja nije pod njihovom (ruskom) kontrolom.
alselone alselone 11:46 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

benedykt
alselone
A sada, naša omiljena rubrika zvana kucamo na vrata zaboravljenih majstora ili kako je to pre dve godine naš Alselone osuđivao Ruse a pri tome skoro sa neverovatnom preciznošću predviđao razvoj događaja


Prešao si sa Rusa na mene samo da ne bi reč rekao o Amerikancima?

Gospode bože, kakvo ludilo.

Misliš istim onim Amerikancima koji su se tebi priviđali i pre dve godine, odnosno kako to ti skoro pa poetski reče…
alselone
Bukvalno imaš manijaka koji maše rukama i histeriše na ovog drugog koji ne radi ništa. Priprema se da ga udari prvi i da ga optuži kako je to bilo u samoodbrani.

Da se podsetimo, četiri nedelje posle ovog komentara je Rusija napala Ukrajinu iako je lagala ceo svet pola godine da joj to ne pada na pamet da uradi. Međutim ti si iz nekog razloga upravo na tom blogu napisao jedno brat bratu pedeset komentara posvećenih samo i jedino Americi.
Ko je dakle od nas ovde opterećen i gura neku svoju priču na jednu te istu temu…?!? U prevodu, kada Amerika napada druge države treba pričati o Americi, a kada Rusija radi to isto onda opet treba ad nauseam pričati o Americi, jer da nije Amerike ne bi ni Rusija morala da napada okolo.
Pazi, ima sve to nekog dubokog smisla, ja da ti kažem…


I dalje o svemu ostalom a ponajviše o meni? Car kralj prvak u skoku u dalj.

Razumem te, muka je to.
maksa83 maksa83 11:51 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

Potpuno nebitno, samo ukazujem da je tada u predvečerje tog rata u Ukrajini bila omanja gomila onih koji su bili, kao i sada uostalom, priključeni na Сделано в Кремле mašinu za kvalitetno ispiranje mozga

Ma naravno, sad si me naterao da potražim taj blog koji sam zaboravio i da - beskrajno je zanimljiva hronična ruska apologetika, a tragedija (da nisu meni dragi ljudi bila bi komedija) je prozivanje za "ispiranje mozga" dok se sopstveni ekstremno pro-ruski stav smatra za "izbalansiran".

"Nisi ništa rekao o Americi", "a kako Amerika, a što se ti nisi druže izjasnio, hajde se sad izjasni" je ono što zovu u diskusijama "terminator konverzacije". Kažeš nešto o Rusima i kreće automatizam "a ne! Nećemo da pričamo o Rusima! Hoćemo da pričamo o Amerikancima!". To se ponavlja i ponavlja iz bloga u blog.
alselone alselone 11:57 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

To se ponavlja i ponavlja iz bloga u blog.




Manje više iz godine u godinu, ali da, iz bloga u blog.
alselone alselone 12:04 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

I ovde nije tema da se priča o Amerikancima nego o principima. Razgovor o ratu? U redu, hajde da prilčamo o ratovima. A ne, neko bi da priča o jednom ratu i samo o jednom.

Slična stvar koja se dešava kada se priča o Srbiji. Uvek nekako izuzeci a nikada o principima.
maksa83 maksa83 12:09 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

alselone
To se ponavlja i ponavlja iz bloga u blog.




Manje više iz godine u godinu, ali da, iz bloga u blog.

Valjda shvataš da je to prilično jeftina i providna varka telom. "Rusija je uradila A". "Eeee kako si ti pokvaren, NIŠTA NISI REKAO kada je Amerika uradila A". I tako ad nauseam. To je svođenje konverzacije na ličnost - "kako si ti pokvaren jer odobravaš (ovo "odobravaš" je isto čest "trik", prilično tupav IMO, pošto slabo ko to ovde odobrava) kad nešto radi Amerika a kada to radi Rusija onda ti je to loše". I tako smo skrenuli pažnju sa onoga što radi Rusija prepoznavanjem lošeg čoveka koji na to ukazuje, što valjda automatski znači da to nije tačno ili da to što radi Rusija nije loše jer na to ukazuje loš čovek, QED.

maksa83 maksa83 12:14 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

I ovde nije tema da se priča o Amerikancima nego o principima. Razgovor o ratu? U redu, hajde da prilčamo o ratovima.

E, to je taj "terminator konverzacije" o kome pričam, samo ti misliš da je to nešto mnogo pametno i principijelno a zapravo je jeftin trik koji fanovi potežu uvek kad Rusija treba da ispadne grbava.
tessa1 tessa1 12:21 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

Bože kako sam slaba, jedva sam se popela uz stepenice, lift bio u kvaru par dana, popravili ga nisam vidjela tek kad dođoh pred moj stan čujem zuji.

Što bi moja mama rekla samo što sam živa. :)

Dvije sedmice ne osjećam glad uopšte, šta je to?

Kapacitet pluća mi je 0,5 dcl ona mala čašica. Mala kristalna. :)



Zaboravih komentarisati iz teksta u Danasu što je ostavila Principessa ovaj pasus,


– Ovo što se dešava u Srbiji nije karakteristično samo za nju, dešava se i u drugim državama. Daću samo jedan primer Litvanije, koja je od početka rata uvela upitnik koji se tiče rata u Ukrajini. Od trenutka uvođenja tog upitnika, preko 2.000 Rusa i Belorusa je okarakterisano kao bezbednosni rizik. U Evropskoj Uniji imamo sistematski lov na veštice, na Ruse i Beloruse. Biće zanimljivo videti da li će neki od ovih slučajeva završiti pred Evropskim sudom – rekao je Štambuk.

Štambuk je advokat.

Zamislih se, Rusi u EU ko su?, oligarsi, njihova familija, i danas došli, da li su i dobrodošli? Samo ako tri puta dnevno priznaju da bi Putinu grkljan zubima kidali, strastveno kao u Holandiji?




Navaljni je ubijen jer ga nisu mogli psihički slomiti. Tri dana prije smrti on se smije.

Sjetih se kad je sestra moje pokojne svekrve, isto pokojna, pričala kako nikada nije dozvolila da je obuzme malodušnost i pored teških dana u životu,

Izađem ja pred kuću i zovem svog Svetu “ajdee, doručak je na stolu”, on pohita, dobar Sveta bio, volio je, miran, visok čovjek, ona bila putena i otresita, glasno se smijala, velike grudi joj se tresu.

Zovem Svetu na doručak kao da ga čeka pečenje, na stolu ulupala jedno jaje sa lukom i hljeba..


Smijeh Navaljnog u gulagu na minus 50 me podsjetio na njene riječi, i on se okrenuo i otišao u ćeliju kao da ga tamo čeka soba top A kategorije i pečenje na stolu da mu vrati fizičku snagu..
tessa1 tessa1 12:26 23.02.2024

Re: Елена,...

To samo ignorišeš!

Nije poenta u ignorisanju nego razlogu, i ja ga ne vidim.
benedykt benedykt 12:26 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

alselone

I dalje o svemu ostalom a ponajviše o meni? Car kralj prvak u skoku u dalj.

Razumem te, muka je to.

Sve te razumem jer istina ume da bolna, odnosno kao da ne primećuješ da si i tada kao i sada uporno potencirao ono što ti medijske ispostave Kremlja kažu da treba da misliš.

Tada je bilo…Amerika sve laže pričajući o nekakvom ruskom napadu, jer će Ukrajina biti ta koja će napasti Rusiju…

Dve godine posle… Amerika je kriva zato što je Rusija napala Ukrajinu a i šalje joj oružje u želji da što više Ukrajinaca izgine…

Sačekaj da li makar primećuješ da ono što si pričao pre dve godine nema blage veze u odnosu na ovo danas, odnosno da postoji jedna jedina misao vodilja u tom lutanju a to je: Amerika je za sve kriva…
benedykt benedykt 12:31 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

maksa83
beskrajno je zanimljiva hronična ruska apologetika, a tragedija (da nisu meni dragi ljudi bila bi komedija) je prozivanje za "ispiranje mozga" dok se sopstveni ekstremno pro-ruski stav smatra za "izbalansiran".

Pokušavam upravo na to da ukažem Alseloneu, jer ispada da je ispiranje mozga sve ono što nije slepo verovanje u ono što Putinova propaganda tvrdi da je jedina moguća istina…
benedykt benedykt 12:41 23.02.2024

Aleksej…

tessa1

Navljani je ubijen jer ga nisu mogli psihički slomiti. Tri dana prije smrti on se smije.

Najnovija vest je da prvo nisu dozvoljavali nikome da vidi njegovo telo nekoliko dana, valjda su čekali da nestanu svi tragovi koji su uzrokovali ”prirodnu” smrt. E, onda su juče konačno to dozvolili njegovoj majci, ali joj pri tome saopštili da može da ga preuzme ali samo pod uslovom da ga sahrani tamo gde joj oni kažu da ga sahrani i na način kako joj oni kažu da to uradi. Plaše ga se i mrtvog…
tessa1 tessa1 12:54 23.02.2024

Re: Aleksej…

Najnovija vest je da prvo nisu dozvoljavali nikome da vidi njegovo telo nekoliko dana, valjda čekaju da nestanu svi tragovi koji su uzrokovali ”prirodnu” smrt. E, onda su juče konačno to dozvolili njegovoj majci, ali joj pri tome saopštili da može da ga preuzme ali samo pod uslovom da ga sahrani tamo gde joj oni kažu da ga sahrani i na način kako joj oni kažu da to uradi. Plaše ga se i mrtvog…



Da, hrabrost mu je došla glave. Oprostio bi njemu Putin i ne bi ga slao u najgori gulag, mislim posalo bi ga na robiju i to je to, ali da je bio ponizan, manje hrabar i lud Rus.



"Nas dvoje smo se godinama raspravljali o fundamentalnoj prirodi Putina i njegovog režima: Navaljni je govorio da su to „prevaranti i lopovi“; ja sam govorila da su ubice i teroristi. Kada se probudio iz kome, pitala sam ga da li se konačno uverio da su ubice. Ne, rekao je. Oni ubijaju da bi sačuvali svoje bogatstvo. U osnovi, samo su pohlepni.

Imao je suviše visoko mišljenje o njima. Oni, u stvari, jesu ubice.

U petak su ljudi širom Rusije polagali cveće u znak sećanja na Navaljnog. U gradovima gde postoje memorijali ranijim žrtvama ruskog totalitarizma, ti spomenici su postali odredišta. Policija je razbijala skupove, bacala cveće i privodila novinare."
benedykt benedykt 13:02 23.02.2024

Re: Aleksej…

tessa1

[i]"Nas dvoje smo se godinama raspravljali o fundamentalnoj prirodi Putina i njegovog režima: Navaljni je govorio da su to „prevaranti i lopovi“; ja sam govorila da su ubice i teroristi. Kada se probudio iz kome, pitala sam ga da li se konačno uverio da su ubice. Ne, rekao je. Oni ubijaju da bi sačuvali svoje bogatstvo. U osnovi, samo su pohlepni.

Imao je suviše visoko mišljenje o njima. Oni, u stvari, jesu ubice.

Grešiš, bio je potpuno u pravu. Sve što oni rade je samo i jedino iz pohlepe. Ubiće svakoga ko im stane na put, celu Rusiju će u provaliju survati ako treba, samo da bi sačuvali ono što su nalapali. Odatle sve počinje i na tome sve završava. Cela ova priča koju propaganda Kremlja preko svojih ispostava prodaje o nekakvim plemenitim ciljevima borbe za rusku naciju a protivu globalističke pošasti, je samo paravan za to da oni, odnosno njihova deca i unuci budu neki novi feudalni gospodari u Sovjetiji 2.0 koju su napravili…
predatortz predatortz 13:08 23.02.2024

Re: Aleksej…

Grešiš, bio je potpuno u pravu. Sve što oni rade je samo i jedino iz pohlepe. Ubiće svakoga ko im stane na put, celu Rusiju će u provaliju survati ako treba, samo da bi sačuvali ono što su nalapali


Vidiš, ovo je klasičan primer apsolutne satanizacije.
A ne može li biti da i Rusija ima svoje interese i crvene linije, poput Amerike koja svoj "interes i način života" brani hiljadama milja od njenih obala i čini to uglavnom oružjem, ucenama i pritiscima, ili EU koja braneći "svoje vrednosti" počinje da se ponaša kao Hitler u smislu izabranih i onih drugih koji nisu dostojni?


maksa83 maksa83 13:31 23.02.2024

Re: Aleksej…

Plaše ga se i mrtvog…

Plaše se javne sahrane, kao i svih drugih "referendumskih" događaja gde bi se okupila neka veća grupa ljudi - bilo kakav antirežimski "katalizator" je potpuno nedopustiv.
tessa1 tessa1 13:38 23.02.2024

Re: Aleksej…

Grešiš, bio je potpuno u pravu. Sve što oni rade je samo i jedino iz pohlepe. Ubiće svakoga ko im stane na put, celu Rusiju će u provaliju survati ako treba, samo da bi sačuvali ono što su nalapali. Odatle sve počinje i na tome sve završava. Cela ova priča koju propaganda Kremlja preko svojih ispostava prodaje o nekakvim plemenitim ciljevima borbe za rusku naciju a protivu globalističke pošasti, je samo paravan za to da oni, odnosno njihova deca i unuci budu neki novi feudalni gospodari u Sovjetiji 2.0 koju su napravili…



Nasmija me. :)


Jel imaš nastavak teksta, možda iz knjige palo mi na pamet, ili misliš da smo Navaljni i ja pričali o prirodi Putinove vladavine? - ovo poslednje i ima smisla, ni mene čovjek ne može zamisliti poniznom pred vladarima? :)



Stvarno, kad se oslobodimo tereta natovarenog poslednje dvije godine i mišljenja koja stvaramo neki s manje neki s više strasti (pa evo i u intervjuu i istorijskom času Amerikancima je spomenuo Srbe upletene specijalnim vezama, što bi rekao Maksa neverovatna simetrija ili u njegovom slučaju, Putinovom, ne Maksinom, tačno zna šta i kako režira, i u ovaj rat u Ukrajini i preko Krima, Kosova, naših ratova i itd),

Kakva je priroda Putinove vladavine, ajde ovako, da je on lik u film, u romanu, vaš daleki, daleki pravoslavni rođak doživotni predsednik Mauricijusa?


Kako bi okarakterisali prepoznatljivu rusku oligarhiju u svijetu, smrti pod nerazrješenim okolnostima desetine ljudi do sada, cjelih familija, zabranjivanje skupova, pritvaranje ljudi, itd, na koncu, samo činjenica da će Putin biti parafraziram Mašu ritualno krunisan vladar još 6 god.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:38 23.02.2024

Re: Aleksej…

maksa83
Plaše ga se i mrtvog…

Plaše se javne sahrane, kao i svih drugih "referendumskih" događaja gde bi se okupila neka veća grupa ljudi - bilo kakav antirežimski "katalizator" je potpuno nedopustiv.


ma moguće da se i ne plaše..
juče pričala sa koleginicom Ruskinjom, bila da posjeti roditelje u Mosvki.. kaže ludilo, eldorado, nikad ne bi rekao da bilo kakvog rata il problema ima..
lovuša pršti na sve strane..
realno da im se ne obije o glavu suluda politika ne može al isto tako realno da će nešto strašno da se desi bar dok je pućko živ, prije da neće..
e kad im pućko se upokoji tu bi svašta moglo da bude.. nadati se da će ipak kakav takav plan primopredaje vlasti da ipak spremi..
ljudi su potkupljivi a u Rusiji se realno ne živi uopšte loše i to ti je otprilike to..
baš kao i kod nas
daš im ljeba, galerije i igara i manje više im je ok šta god da im serviraš.. a relano u svijetu stalnog, masovnog laganja ne možeš ljudima ni zamjeriti što odlučuju da kažu ma mene se to i ne tiče..
traži jako puno truda da se razluči ko tu kome i šta tačno
tessa1 tessa1 13:42 23.02.2024

Re: Aleksej…

Kako bi okarakterisali prepoznatljivu rusku oligarhiju u svijetu, smrti pod nerazrješenim okolnostima desetine ljudi do sada, cjelih familija, zabranjivanje skupova, pritvaranje ljudi, itd, na koncu, samo činjenica da će Putin biti parafraziram Mašu ritualno krunisan vladar još 6 god.


I da, ono najbitnije, najviše naudi svom narodu, ne Amerikancima.
maksa83 maksa83 13:58 23.02.2024

Re: Aleksej…

ma moguće da se i ne plaše..

"Plaše" je možda prejaka reč ali poznavaoci prilika kažu da svakako ne žele da dozvole jedan takav događaj, koliko god on bio sam po sebi bezopasan po opstanak režima. Npr. 100K ljudi negde da se skupi - ne dolazi u obzir. I keva Navaljni kaže da su tražili od nje da ga oni zakopaju negde i dovedu je posle tu i kažu "evo tu je grob".

juče pričala sa koleginicom Ruskinjom, bila da posjeti roditelje u Mosvki.. kaže ludilo, eldorado, nikad ne bi rekao da bilo kakvog rata il problema ima..

Moskva i Sankt Petersburg nikad nisu bili merilo kvaliteta života u Rusiji, to valjda i koleginica zna (osim ako nije kao i dosta Moskovljana i Peterburžana oblivious na svet izvan tih kupola).
Život tamo je "pod staklenim zvonom", kao i ovde uostalom. Da bi sudila o životu u Srbiji npr. ne možeš da staneš na početak Kneza i brojiš koliko je ljudi po kafićima ili procenjuješ vozni park uveče u Beton Hali, za pun uvid moraš da ideš i u Pirot i Majdanpek i mesta kojima ni ne znaš imena.

Moj stariji se druži intenzivno (oduševljen je njima) sa neka dva Rusa klinca (tipa 22-23 godine), jedan je iz nekog Voronježa (koji je prema njegovim rečima "u sred ničeg pored Ukrajine" ) a drugi iz nekog neopisivo zabačenog sela koje nikad nije izašlo iz kolhozno-sovhozne SSSR bede, a upoznali su se u Sankt Petersburgu koji je jedna od dve tačke gde svi pokušavaju da stignu jer se tamo "stvari dešavaju".

Inače u Rusiji u unutrašnjosti generalno mrze Moskovljane i St. Peterburžane ko što ovde mrze Beograđane, sa potpuno istim narativom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:31 23.02.2024

Re: Aleksej…

maksa83
sa potpuno istim narativom.


pa baš to.. potpuno isti narativ.. mimo Skandinavije svuda je život jedno u centrima a nešto sasvim drugo u zabitima..
ajde možda i poneka evropska država da se provuče (Švica pada na pamet) ali teško.. Njemačka i Francuska obe iako relativno egalitarne države kad zađeš malo krivim šorom to je jeza da te uhvati..
sve što je moglo da pobjegne pobjeglo a što je ostalo jedva miče..
to je prosto usud modernog društva i to u Rusiji nije nešto dramatično izraženije nego drugdje..
tako da mislim da naravno sama situacija da nema alternative do Putina nije slučajna ali stoji i to da se većina na to i navikla i prihvatila i nema kud..
gvozden1 gvozden1 15:07 23.02.2024

Re: Aleksej…

maksa83
Plaše ga se i mrtvog…

Plaše se javne sahrane, kao i svih drugih "referendumskih" događaja gde bi se okupila neka veća grupa ljudi - bilo kakav antirežimski "katalizator" je potpuno nedopustiv.

Plaše se javne sahrane jedne budale, ili kako ga ti ono nazva onomad?:)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:22 23.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
maksa83
Plaše ga se i mrtvog…

Plaše se javne sahrane, kao i svih drugih "referendumskih" događaja gde bi se okupila neka veća grupa ljudi - bilo kakav antirežimski "katalizator" je potpuno nedopustiv.

Plaše se javne sahrane jedne budale, ili kako ga ti ono nazva onomad?:)


Zamisli kakav je taj Putin tek strasljivac kada da se plasi sahrane jedne budale. Ili kako je ovde jos od skora cascivan jednog neonaciste, rasiste i stranog placenika - bice jos.

Cudi me da se ti javljas na ovu temu kada tebe svakako ne zanima ko, kako, zasto itd vlada u Rusiji. Za nas je vazno da oni pobede i OSTATAK MANTRE.
maksa83 maksa83 15:27 23.02.2024

Re: Aleksej…

Plaše se javne sahrane jedne budale, ili kako ga ti ono nazva onomad?:)

Pajac, distrakcija. Njega su onomad ostavili u životu da bude opozicija kao manje opasan, pravog oponenta i ozbiljnog tipa - Nemcova - su roknuli 2015 bez ceremonije, 4 metka u leđa na javnom mestu. Za dobar deo Rusa to je bio priličan šok i tu je počelo ubijanje u pojam.

Šta ja mislim o njemu je nebitno, za gomilu Rusa on je sa svim njegovim manama bio preostali simbil otpora oko kog su se okupljali. a Putin bi iz sve snage da izbegne da se svi fizički okupe na jednom mestu, nije dobro da se svi ti ljudi sretnu i da vide da nisu sami.

tessa1 tessa1 15:30 23.02.2024

Re: Aleksej…

Čitam maloprije komentare ispod vjesti o iskasapljenom navodno Srbinu u Beču.


I piše neki: ajde sve, ali kako je Slobodan znao izgled vrata na stanu dva sprata iznad njegovog?


Slobodan je komšija, vrata su bila druga prije obična, sad su metalna. :)

benedykt benedykt 15:32 23.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz
Grešiš, bio je potpuno u pravu. Sve što oni rade je samo i jedino iz pohlepe. Ubiće svakoga ko im stane na put, celu Rusiju će u provaliju survati ako treba, samo da bi sačuvali ono što su nalapali


Vidiš, ovo je klasičan primer apsolutne satanizacije.
A ne može li biti da i Rusija ima svoje interese i crvene linije, poput Amerike koja svoj "interes i način života" brani hiljadama milja od njenih obala i čini to uglavnom oružjem, ucenama i pritiscima, ili EU koja braneći "svoje vrednosti" počinje da se ponaša kao Hitler u smislu izabranih i onih drugih koji nisu dostojni?

Sačekaj, a kada je to odlučila država Rusija šta su tačno njene crvene linije…?! Nadam se da opet ne moram da pokazujem onu vest iz 2008. gde sam Putin kaže da je potencijalno članstvo Ukrajine u NATO samo njena unutrašnja stvar.
Četiri godine posle toga, odnosno 2012. ,ga u Dumi pita poslanik partije Žirinovskog oko toga što su se pojavile informacije da će NATO da koristi vojnu bazu u Uljanovskoj oblasti…
Putin mu odgovara ovako…
Verujem da je NATO blok u celini (i to direktno govorim i našim kolegama na Zapadu) recidiv iz ere Hladnog rata. Nastao je u vreme kada je postojao bipolarni sistem u međunarodnim odnosima: prvo su stvoreni zapadni blok i NATO, a zatim, kao odgovor na to, Varšavski pakt. Danas nema takve situacije. Nije jasno zašto je potrebna organizacija poput NATO-a. Ali ona postoji, takva je geopolitička realnost i ona se mora uzeti u obzir.

Štaviše, u nekim slučajevima NATO zapravo igra stabilizujuću ulogu u svetskim odnosima. Istina, ponekad se tu zabada nos tamo gde nije potrebno i izlazi čak i iz okvira (NATO) statutarnih aktivnosti, ali mi moramo u skladu sa onim što se dešava reagovati. I sve to je potpuno prirodno. Ali ponavljam, u velikom broju slučajeva (NATO) igra stabilizujuću ulogu.

Dakle 2012. je bilo sasvim u redu, što Putin u nastavku odgovora objašnjava, da se u Uljanovsku obezbedi vojna baza za NATO a zbog Avganistana, jer NATO kako on kaže igra tu jednu stablizujuću ulogu u svetskim okvirima. Da bi manje od dve godine nakon toga NATO već opkolio Rusiju i pripremao napad na nju, što iz nekog razloga niko u vlasti Rusije nije ni primećivao sve dok nije na Majdanu srušen Januk…!?!


Takođe, je l su to može biti Amerika i EU krivi što je Putin od Rusije napravio ono što je ona sada, gde većina naroda krpi kraj sa krajem da bi on, ekipa oko njega i svi oni lapatori i čankolizi imali zilijarde i živeli kao arapski šeici…?!
tessa1 tessa1 15:36 23.02.2024

Re: Aleksej…

napravio ono što je ona sada

Dovoljne su one slike sa orgijanja nedavno kad su hodali goli, i da o poginulim Rusima u Ukrajini nema tačna informacija. Taj odnos suštine društva u Moskvi i njene krajnosti ili pogibije na rubu.
zaharaga zaharaga 15:36 23.02.2024

Re: Aleksej…

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
maksa83
Plaše ga se i mrtvog…

Plaše se javne sahrane, kao i svih drugih "referendumskih" događaja gde bi se okupila neka veća grupa ljudi - bilo kakav antirežimski "katalizator" je potpuno nedopustiv.

Plaše se javne sahrane jedne budale, ili kako ga ti ono nazva onomad?:)


Zamisli kakav je taj Putin tek strasljivac kada da se plasi sahrane jedne budale. Ili kako je ovde jos od skora cascivan jednog neonaciste, rasiste i stranog placenika - bice jos.

Cudi me da se ti javljas na ovu temu kada tebe svakako ne zanima ko, kako, zasto itd vlada u Rusiji. Za nas je vazno da oni pobede i OSTATAK MANTRE.



Putin je budala.

Naravno da treba javna sahrana - tamo gde je i umro, na lepom plavom Jeniseju. A kome je mnogo stalo do tih "referendumskih" okupljanja, lepo ce sesti na voz, i otici da oda postu svom poglavniku.

A i mantra zaista nije da Oni pobede. Ne treba Oni da pobede. Samo nek Oni Drugi izgube. A izgleda da ce tako i biti. Nece za 3 dana, jasno, ali ni 3 godine nije mnogo cekati ako tako bude.
tessa1 tessa1 15:38 23.02.2024

Re: Aleksej…

Zamisli kakav je taj Putin tek strasljivac

Ma da, jadno nesiguran i za srpski fanatizam obožavanja vladara u tuđoj kući.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:40 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

Ma naravno, sad si me naterao da potražim taj blog koji sam zaboravio i da - beskrajno je zanimljiva hronična ruska apologetika, a tragedija (da nisu meni dragi ljudi bila bi komedija) je prozivanje za "ispiranje mozga" dok se sopstveni ekstremno pro-ruski stav smatra za "izbalansiran".


Sad sam i ja pogledao. Kobajagi napad sa jedne i drzavnicka mudrost sa druge strane.


apacherosepeacock apacherosepeacock 15:58 23.02.2024

Re: Aleksej…

(osim ako nije kao i dosta Moskovljana i Peterburžana oblivious na svet izvan tih kupola).




Vec sam pricala, upoznala sam pun k. rRusa ovde u Amsterdamu, nisu oblivious uopste..

Ova jedna Ruskinja koja zivi nedaleko od mene i vidjam je cesto mislim da nije krocila u Rusland od kad je odande pobegla, ima tome jedno 20 godina. I ne samo ona. Sto je sigurno, sigurno. Inace salje redovno pare majci i sestri da ne poumiru tamo od luksuznog zivota.

E a ima tome, poveo se neki razgovor i sad ja onako izdaleka kazem da, Srbi vole Ruse i taj rad kad ce meni Rus - aaa da, druzimo se bas lepo sa Zagrepcanima .

Ovaj, ok, mislim se u sebi..

Sto se tatka Putina tice cuh jednom ali - jednu Litvanku koja im rece kako je Putin veliki smeker, ili tako nesto, mada su je prisutni Rusi belo gledali.



Milan Novković Milan Novković 16:03 23.02.2024

Re: Aleksej…

maksa83
Plaše se javne sahrane jedne budale, ili kako ga ti ono nazva onomad?:)

Pajac, distrakcija. Njega su onomad ostavili u životu da bude opozicija kao manje opasan, pravog oponenta i ozbiljnog tipa - Nemcova - su roknuli 2015 bez ceremonije, 4 metka u leđa na javnom mestu. Za dobar deo Rusa to je bio priličan šok i tu je počelo ubijanje u pojam.

Šta ja mislim o njemu je nebitno, za gomilu Rusa on je sa svim njegovim manama bio preostali simbil otpora oko kog su se okupljali. a Putin bi iz sve snage da izbegne da se svi fizički okupe na jednom mestu, nije dobro da se svi ti ljudi sretnu i da vide da nisu sami.


Masko, brattte, mamaaaaa ... Stani malo, probaj bar jednu parallel-universe theory

"QUESTION: Why was Nemtsov’s mother afraid of the anti-corruption activist Alexi Navalny? You did not explain why.


ANSWER: Alexei Navalny (1976-2024), as far as the image created of him as an activist against corruption, is something that the West used. Did Nemtsov’s mother understand more than what she was saying? Boris Nemtsov (1959-2015) was involved with Hermitage Capital Management’s plot to blackmail Yeltsin to take over Russia. MI6 assassinated Berezovsky to prevent him from telling Putin, and I believe it was the CIA that took out Edmond Safra.

The reason Nemtsov’s mother was afraid for his life from Navalny, not Putin, was because Navalny was an undercover asset of the CIA. Alexei Navalny “was an agent sponsored by the CIA and MI6 to lead a coup against the duly elected government of Russia. He got caught and got himself killed for committing treason.” see Ezra Cohen Watnick, who was undersecretary of defense for intelligence during the Trump Administration. He posted this video on his Telegram channel.

Navalny did not graduate from school until 2001. His anti-corruption stance was not entirely what you think. The Western Intelligence operations had to clean up what took place with the whole blackmail plot of Yeltsin because he had appointed Putin to the FSA to prevent a coup, and he turned to him because (1) he was NOT a communist, and (2) he was NOT connected to Berezovsky’s group of the Seven Oligarchs.

Navalny was part of the clean-up crew, so Nemtsov’s mother feared him – not Putin.
"

Još objasni ko je koknuo Berezovskog, sakrio Skipale, razne saradnike Berezovskog, ... pa do yourself a favour, bar na kratko, isčitavaj mlo Prusta da se odmoriš

Čovek koji ovo gore odgovara je bio u zatvoru, dal 10 godina. Amer, cija ga tamo smestila, zna priče pošto je i sam trebao da bude igrač u komadanju Rusije.

Plus imao odličan softver, i niej hteo da ga da Ciji ...

Nije to nikakva potvrda da je u pravu, ali imaš još samo 50 ko on koji ti znaju priču, i ona nema veze sa ovim što si ti pročitao.

U stvari danas su ti naj stratagemi za "poliranje" preteškog narativna sledeći: uhvatiš se ko pijan plota za istinu, realnu, recimo oko lošeg oko Putina i njegovih pljačkaša, i onda lopataš besomučno sav svoj dirt pod taj asocijativni kišobran, i to ti ovom prilikom rade sija i emajšes, koji, ne znamo kako uspeva, često ubedi ciju da služi kao pokriće, gromobra, za njihove izgubljene bitke - ogromna pretposlednja bitka je Covid, poslednja će izgleda biti nato protiv ukrajine, Rusije, šta god.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:07 23.02.2024

Re: Aleksej…

na lepom plavom Jeniseju



Ob, Jenisej i Lena.. (khm geografija, osnovna skola )
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:12 23.02.2024

Re: Aleksej…

Nece za 3 dana, jasno, ali ni 3 godine nije mnogo cekati ako



Ma za 30 taman kad Putko napuni 103-cu.. u 56-om mandatu..
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:19 23.02.2024

Re: Aleksej…

Vidiš, ovo je klasičan primer apsolutne satanizacije.



Mislis, ko ono kad vi (pl.) pricate o Americi i Engleskoj i EU, njihovim stanovnicima?

(retoricko)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:33 23.02.2024

Re: Aleksej…

Milan Novković

U stvari danas su ti naj stratagemi za "poliranje" preteškog narativna sledeći: uhvatiš se ko pijan plota za istinu, realnu, recimo oko lošeg oko Putina i njegovih pljačkaša, i onda lopataš besomučno sav svoj dirt pod taj asocijativni kišobran, i to ti ovom prilikom rade sija i emajšes, koji, ne znamo kako uspeva, često ubedi ciju da služi kao pokriće, gromobra, za njihove izgubljene bitke - ogromna pretposlednja bitka je Covid, poslednja će izgleda biti nato protiv ukrajine, Rusije, šta god.


ali brate slatki pa kako je ovo moguće?
ti vjeruješ da su cia i mi6 podmetnuli da jedan (nek je i lažni) ruski opozicionar ubije drugog ruskog opozicionara.. a onda su oni ubili njega..
il on njih..
kako bilo svi opozicionari su sad mrtvi al to nije kriv onaj kome su oni kakva takva opozicija.. nego mi6..
i cia..
a korupcie nije bi bilo.. ili je bio ali ne tako kako vi mislite wink wink..
benedykt benedykt 16:49 23.02.2024

Re: Aleksej…

Milan Novković

Masko, brattte, mamaaaaa ... Stani malo, probaj bar jednu parallel-universe theory

QUESTION: Why was Nemtsov’s mother afraid of the anti-corruption activist Alexi Navalny? You did not explain why.


ANSWER: Alexei Navalny (1976-2024), as far as the image created of him as an activist against corruption, is something that the West used. Did Nemtsov’s mother understand more than what she was saying? Boris Nemtsov (1959-2015) was involved with Hermitage Capital Management’s plot to blackmail Yeltsin to take over Russia. MI6 assassinated Berezovsky to prevent him from telling Putin, and I believe it was the CIA that took out Edmond Safra.



Čovek koji ovo gore odgovara je bio u zatvoru, dal 10 godina. Amer, cija ga tamo smestila, zna priče pošto je i sam trebao da bude igrač u komadanju Rusije.

Plus imao odličan softver, i niej hteo da ga da Ciji ...

Čisto da proverim, to je ako se ne varam isti čovek koji je napisao i ovaj blog…?!

Mislim, rekao bi čovek onako na prvi pogled da je pomalo navijački ostrašćen…
benedykt benedykt 16:52 23.02.2024

Re: Aleksej…

newimprovedtadejus
Milan Novković

U stvari danas su ti naj stratagemi za "poliranje" preteškog narativna sledeći: uhvatiš se ko pijan plota za istinu, realnu, recimo oko lošeg oko Putina i njegovih pljačkaša, i onda lopataš besomučno sav svoj dirt pod taj asocijativni kišobran, i to ti ovom prilikom rade sija i emajšes, koji, ne znamo kako uspeva, često ubedi ciju da služi kao pokriće, gromobra, za njihove izgubljene bitke - ogromna pretposlednja bitka je Covid, poslednja će izgleda biti nato protiv ukrajine, Rusije, šta god.


ali brate slatki pa kako je ovo moguće?
ti vjeruješ da su cia i mi6 podmetnuli da jedan (nek je i lažni) ruski opozicionar ubije drugog ruskog opozicionara.. a onda su oni ubili njega..
il on njih..
kako bilo svi opozicionari su sad mrtvi al to nije kriv onaj kome su oni kakva takva opozicija.. nego mi6..
i cia..
a korupcie nije bi bilo.. ili je bio ali ne tako kako vi mislite wink wink..

Poturaju Putinu sva ta ubistva oni zlikovci sa Zapada, eto kako…
gvozden1 gvozden1 16:56 23.02.2024

Re: Aleksej…


Cudi me da se ti javljas na ovu temu kada tebe svakako ne zanima ko, kako, zasto itd vlada u Rusiji.

Pa ne zanima me, neka vlada ko hoće i kako hoće, to je njihova unutrašnja stvar, ne bih da im se mešam u to.

Nego mi zanimljivo kako budala, dobro, pajac, odjednom postade mnogo važna figura koje se Putin i mrtvog plaši:)

A sve u glavi jednog istog čoveka, Makse.
Ma ne, ne naseda Maksa na propagandu:)
predatortz predatortz 17:08 23.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Cudi me da se ti javljas na ovu temu kada tebe svakako ne zanima ko, kako, zasto itd vlada u Rusiji.

Pa ne zanima me, neka vlada ko hoće i kako hoće, to je njihova unutrašnja stvar, ne bih da im se mešam u to.

Nego mi zanimljivo kako budala, dobro, pajac, odjednom postade mnogo važna figura koje se Putin i mrtvog plaši:)

A sve u glavi jednog istog čoveka, Makse.
Ma ne, ne naseda Maksa na propagandu:)



Realno, ne vidim jedan jedini razlog da Rusi ubiju nekog koga drže u zatvoru i to na dugi niz godina.
Šta mogu da dobiju tom smrću i kakvu je pokojnik opasnost predstavljao?
Za suzbijanje njegovog uticaja, ako je uopšte i postojao, dovoljno je bilo da mu isključe internet.

Biće da je ovo ubistvo trebalo onim čija snaga posustaje, da se malo pogura slanje oružja i municije u Ukrajinu, jer su se već i ozbiljni zapadni generali počeli da pitaju čemu to.
NATO gubi rat u Ukrajini i Putin nema ni jedan razlog da bude nervozan.

gvozden1 gvozden1 17:17 23.02.2024

Re: Aleksej…


Realno, ne vidim jedan jedini razlog da Rusi ubiju nekog koga drže u zatvoru i to na dugi niz godina.
Šta mogu da dobiju tom smrću i kakvu je pokojnik opasnost predstavljao?
Za suzbijanje njegovog uticaja, ako je uopšte i postojao, dovoljno je bilo da mu isključe internet.

Ali pazi kad nemaju nikakve sumnje da je ubijen, to se ne dovodi u pitanje, i tačno se zna po čijem nalogu je ubijen.


Uticajan je to čovek bio, opasna pretnja za Putina, zato je morao da ga ubije, jer bi u suprotnom izgubio izbore:)

tessa1 tessa1 17:19 23.02.2024

Re: Aleksej…

Pa ne zanima me, neka vlada ko hoće i kako hoće, to je njihova unutrašnja stvar, ne bih da im se mešam u to.


Sutra je utorak, i desiće se zemljotres nakon kojeg tlo neće mirovati naredne dvije decenije neprestano podrhtavanje i aktivnosti zemlje izazvaće masovno evakuaciju okolnih sela

Gvozden - je li sutra utorak?

Jeste

Gvozden - mene ne interesuje zemljotres, evakuacija, narednih 20 god, samo je li sutra utorak?

Jeste. Utorak.



+

Nisam vidjela za pajaca ali Maksa je već rekao da mu je Putin faca, nešto kao privatno mišljenje ima o njegovim mišićima i harizmi?
tessa1 tessa1 17:19 23.02.2024

Re: Aleksej…

Uticajan je to čovek bio, opasna pretnja za Putina, zato je morao da ga ubije, jer bi u suprotnom izgubio izbore:)

Ko je ovo rekao?
maksa83 maksa83 17:27 23.02.2024

Re: Aleksej…

Uticajan je to čovek bio, opasna pretnja za Putina, zato je morao da ga ubije, jer bi u suprotnom izgubio izbore:)

Uobičajena tri koraka do poslovičnog huči jedenja govana i izmišljanja.

Milan Novković Milan Novković 17:34 23.02.2024

Re: Aleksej…


benedykt
Milan Novković

Masko, brattte, mamaaaaa ... Stani malo, probaj bar jednu parallel-universe theory

QUESTION: Why was Nemtsov’s mother afraid of the anti-corruption activist Alexi Navalny? You did not explain why.


ANSWER: Alexei Navalny (1976-2024), as far as the image created of him as an activist against corruption, is something that the West used. Did Nemtsov’s mother understand more than what she was saying? Boris Nemtsov (1959-2015) was involved with Hermitage Capital Management’s plot to blackmail Yeltsin to take over Russia. MI6 assassinated Berezovsky to prevent him from telling Putin, and I believe it was the CIA that took out Edmond Safra.



Čovek koji ovo gore odgovara je bio u zatvoru, dal 10 godina. Amer, cija ga tamo smestila, zna priče pošto je i sam trebao da bude igrač u komadanju Rusije.

Plus imao odličan softver, i niej hteo da ga da Ciji ...

Čisto da proverim, to je ako se ne varam isti čovek koji je napisao i ovaj blog…?!

Mislim, rekao bi čovek onako na prvi pogled da je pomalo navijački ostrašćen

Eh, misliš ...

... misleći čovek to ne bi rekao, a idiot be rekao mislion-ne-mislio.

Ipak, pošto si radoznao odgovaram ti:

Naslov je retorički, a nukes su u priči zbog opasnog događaja:

- Napad na Pskov bazu dronovima koji mogu da lete 3100 Km.
- Pa napad iz Estonije - NATO država, provokacija da ne objašnjavam, nije rocket science.
- Pa je zaobiđena Belorusija, nego dron išao okolo: Latvija (NATO), Litvanija (NATO), Poljska (NATO), Ukrajina (Cover, a de-facto NATO) - ipak, šanse su da je "samo" jedna NATO država učestvovala, i da su prevarili beloruiske radare.

Da sažmem, idiot će se pogubiti posle 3 bullet-pointa: grad u Rusiji je napadnut dugoletećim dronom direktno sa NATO teritorije ... robusnim, koji može da nosi svašta.

Početkom veka je krenula US vojna doktrina gde je ok da prvi potegnu taktičke nuklearke.

A ovaj dron može dugo da leti, a iako je formalno sastavljen u Ukrajini iza biZmisa su dva bivša Microsoft executives (cija, .... za IDIJOTE), AeroDrone, sa pokrićem u Precision Agriculture, Oil, Gas and Power Infrastructure Inspection (50% Alseova škola

gvozden1 gvozden1 17:40 23.02.2024

Re: Aleksej…

maksa83
Uticajan je to čovek bio, opasna pretnja za Putina, zato je morao da ga ubije, jer bi u suprotnom izgubio izbore:)

Uobičajena tri koraka do poslovičnog huči jedenja govana i izmišljanja.


Ne prepoznsješ ironiju?

Nadao sam se da hoćeš, očigledna je, al jbg ne ide pa ne ide.
tessa1 tessa1 17:41 23.02.2024

Re: Aleksej…

Uticajan je to čovek bio, opasna pretnja za Putina, zato je morao da ga ubije, jer bi u suprotnom izgubio izbore:)



Poslije ovakvih rečenica shvatim da je najbolje gugutati ovde, gu, gu, gu, ko golub.


Upravo je riječ o tome da je apsolutna vladavina Putinova očistila prostor u krugu milion kilometara oko njega, ni na vidiku nema protivnika, i metaforično sjedi udaljen stolom od naroda..

Ali i kao apsolutni gospodar ruskog života, neba i zemlje, i kada ukloni na robiju u neljudske uslove u gulag opozicionara i ovaj umre, on ne dozvoljava sahranu.

Koji su razlozi da se Navaljni ne sahrani uz prisustvo svih onih u Rusiji koji to žele?
tessa1 tessa1 17:43 23.02.2024

Re: Aleksej…

I ovo je gugutanje. :))


benedykt benedykt 18:20 23.02.2024

Re: Aleksej…

Milan Novković

Eh, misliš ...

... misleći čovek to ne bi rekao, a idiot be rekao mislion-ne-mislio.

Ipak, pošto si radoznao odgovaram ti, ali više zbog očaja u brižnoj brizi da Maksa ipak neće izdržati i da će spasti na grane 3-4 uber-blog-idiota: tebe, Tadejus, Colina i Gedže - ja tupavije ljude nisam sreo u životu:

Naslov je retorički, a nukes su u priči zbog opasnog događaja:

- Napad na Pskov bazu dronovima koji mogu da lete 3100 Km.
- Pa napad iz Estonije - NATO država, provokacija da ne objašnjavam, nije rocket science.
- Pa je zaobiđena Belorusija, nego dron išao okolo: Latvija (NATO), Litvanija (NATO), Poljska (NATO), Ukrajina (Cover, a de-facto NATO) - ipak, šanse su da je "samo" jedna NATO država učestvovala, i da su prevarili beloruiske radare.

Da sažmem, idiot će se pogubiti posle 3 bullet-pointa: grad u Rusiji je napadnut dugoletećim dronom direktno sa NATO teritorije ... robusnim, koji može da nosi svašta.

Početkom veka je krenula US vojna doktrina gde je ok da prvi potegnu taktičke nuklearke.

A ovaj dron može dugo da leti, a iako je formalno sastavljen u Ukrajini iza biZmisa su dva bivša Microsoft executives (cija, .... za IDIJOTE), AeroDrone, sa pokrićem u Precision Agriculture, Oil, Gas and Power Infrastructure Inspection (50% Alseova škola

Aha, znači retorički gledano i zbog tog nekog drona bi možda trebalo razmisliti o potezanju nuklearki, eto uostalom i US vojna doktrina razmišlja na isti način. Sasvim razumljivo, odnosno nikakva tu navijačka ostrašćenost glede Putinove Rusije nije u pitanju. Bože svašta pa zar zaista ima onih koji tako nešto mogu i da pomisle…!?

Nego, kako to da na primer ne primećujete da je 90% tekstova na tom istom blogu na jednu te istu varijantu. Takođe, da se za sve što se piše ne nude bilo kakvi dokazi, odnosno sve se svodi na lične opservacije autora iza kojih stoje emocije tj jaka želja da je sve baš tako ili će tako biti u budućnosti.. Takođe, vi koliko shvatam sebe vidite kao mislećeg čoveka, pa onda pretpostavljam da postoji opcija u kojoj se vi setite šta vam je neko na nekom blogu pričao o tome šta će se desiti, pa to uporedite sa onim što se ziasta i desilo te izvučete odgovarajuće zaključke tj pokušate da korigujete svoj način razmišljanja ako se greške iznova ponavljaju. Mislim, ima li toga uopšte kod vas, ili je avaj premala moja tupava pamet da to shvatim…
benedykt benedykt 18:27 23.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Realno, ne vidim jedan jedini razlog da Rusi ubiju nekog koga drže u zatvoru i to na dugi niz godina.
Šta mogu da dobiju tom smrću i kakvu je pokojnik opasnost predstavljao?
Za suzbijanje njegovog uticaja, ako je uopšte i postojao, dovoljno je bilo da mu isključe internet.

Ali pazi kad nemaju nikakve sumnje da je ubijen, to se ne dovodi u pitanje, i tačno se zna po čijem nalogu je ubijen.


Uticajan je to čovek bio, opasna pretnja za Putina, zato je morao da ga ubije, jer bi u suprotnom izgubio izbore:)


Zaboravih ovo da ispričam prošli put. Elem, nakon atentata u Sarajevu je jedan od naših ambasadora, mislim da je Spalaiković, rekao lokalnim novinama kako su to sigurno učinili jezuiti a sve sa željom da za zločin okrive Srbe. Eto, ne znam zašto se odjednom setih sad i toga…
benedykt benedykt 18:43 23.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz


Realno, ne vidim jedan jedini razlog da Rusi ubiju nekog koga drže u zatvoru i to na dugi niz godina.
Šta mogu da dobiju tom smrću i kakvu je pokojnik opasnost predstavljao?
Za suzbijanje njegovog uticaja, ako je uopšte i postojao, dovoljno je bilo da mu isključe internet.

Biće da je ovo ubistvo trebalo onim čija snaga posustaje, da se malo pogura slanje oružja i municije u Ukrajinu, jer su se već i ozbiljni zapadni generali počeli da pitaju čemu to.
NATO gubi rat u Ukrajini i Putin nema ni jedan razlog da bude nervozan.


Da rezimiramo. Navaljnog je 2020. ili otrovala CIA ili se sam otrovao. U zatvoru je bio odmah po povratku sa lečenja iz Nemačke samo zato što je kriminalac a ne zato što ga se Putin kao političkog prootivnika plašio. U toku služenja te prve kazne mu je suđeno još par puta za političku delatnost samo zato jer je on bio jedan opasan terorista, nešto kao ruski Bin Laden. U zatvoru je za tri godine robije bio više u ШИЗО samici nego van nje samo zato jer je on takav jedan čovek i sam je provocirao zatvorsku upravu da ga tamo šalju. Iako ima samo 47. godina je odjednom naprasno umro, ali sve je to, kaže zvanična verzija od prirodnih uzroka. Sudbina mu taka bila a bolest od koje je umro podmukla i opaka…
Ukoliko kojim slučajem nije to u pitanju, onda ga je ubila naravno CIA jer im slabo ide rat u Ukrajini. Njegovo telo se ne predaje rodbini iz nekog razloga, a sada njegovu majku još i ucenjuju da mora da ga sahrani tajno i praktično u neobeleženom grobu inače joj telo za sahranu neće ni dati.
Putin sa time nema naravno ništa, junak je to jedan silan, ej pa koga da se plaši onaka ljudina što-no do pasa gola jaše konja po Sibiru a voda samo prska oko njega.
Sasvim sve razumljivo…
jovilim_e jovilim_e 18:49 23.02.2024

Re: Елена,...

apacherosepeacock
bene_geserit
Putinohitlerovskih ratnih razvaljivanja Ukrajine

9 preporuka na ovo govno od komentara
dakle 10 libtarda na blogu najmanje






Hajde, hajde picko kukuljicarska fasistoidna nemoj da cmizdris toliko..

Dace tebi tvoji debili cetnici-pocetnici na blogu neku utesnu preporuku da ne pizdis dzabe.

Zašto si ti uvek tako nadrkana?!
jovilim_e jovilim_e 18:51 23.02.2024

Re: Елена,...

tessa1
Na koga to misliš?

Prestani praviti sistematski pregled komentara, čovječe.

Kontrolor na traci, obrne, okrene, ko rekao, šta rekao, šta mislio, istek roka trajanja, datum proizvodnje, zemlja porijekla i itd, nevjerovatno.

Pusti to!
Nego na koga si mislila?
jovilim_e jovilim_e 18:56 23.02.2024

Re: Елена,...

tessa1
Preporuke ovde su kao na Golom otoku kad dođe onaj jedan robijaš a dočekaju ga stari, veterani, pa prođe kroz toplog zeca,

mislim, taj stepen jadnoće i beznađa.

Čim si ti odvojio svojih ljudskih 5 min da biraš ovde stranu, nekom naudiš, tvoj život je tamo gorak. Već patiš.


Najbolje da su ovi što preporučuju ostanak Elene sa porodicom isti oni koji pitaju mene Miljaanu iz Osterajha kakve veze imam sa Srbijom?



Ukratko, što se tiče preporuka, ljudi, da smo u Igrama gladi, 1:1, bilo bi gusto, drugo, mi ne znamo ko bi navijao da preživim, na ovom uzorku od hiljadu ljudi, ne znamo,

tako da vi samo preporučujte, i zamislite da vam je to jedino u životu što imate pod kontrolom danas, i cijukanje iz duboke tame..

Ja bih navijao da preživiš.
jovilim_e jovilim_e 19:00 23.02.2024

Re: Елена,...

predatortz
Ma poenta je da ne preporuke ne treba obraćati pažnju uopšte,


ja to retko gledam.
priznajem, iznervirao me jednom broj preporuka na govnarski komentar da idem odavde.
ali i lepa škola, veruj mi.
naučiš da ne smatraš da si među prijateljima dok ti na koje si tako gledao to nečim ne potvrde.
mator konj, a uči bazične lekcije.
no, bolje ikada nego nikada...

Ja to obavezno gledam.
Milan Novković Milan Novković 19:01 23.02.2024

Re: Aleksej…


benedykt
Milan Novković

Eh, misliš ...

... misleći čovek to ne bi rekao, a idiot be rekao mislion-ne-mislio.

Ipak, pošto si radoznao odgovaram ti, ali više zbog očaja u brižnoj brizi da Maksa ipak neće izdržati i da će spasti na grane 3-4 uber-blog-idiota: tebe, Tadejus, Colina i Gedže - ja tupavije ljude nisam sreo u životu:

Naslov je retorički, a nukes su u priči zbog opasnog događaja:

- Napad na Pskov bazu dronovima koji mogu da lete 3100 Km.
- Pa napad iz Estonije - NATO država, provokacija da ne objašnjavam, nije rocket science.
- Pa je zaobiđena Belorusija, nego dron išao okolo: Latvija (NATO), Litvanija (NATO), Poljska (NATO), Ukrajina (Cover, a de-facto NATO) - ipak, šanse su da je "samo" jedna NATO država učestvovala, i da su prevarili beloruiske radare.

Da sažmem, idiot će se pogubiti posle 3 bullet-pointa: grad u Rusiji je napadnut dugoletećim dronom direktno sa NATO teritorije ... robusnim, koji može da nosi svašta.

Početkom veka je krenula US vojna doktrina gde je ok da prvi potegnu taktičke nuklearke.

A ovaj dron može dugo da leti, a iako je formalno sastavljen u Ukrajini iza biZmisa su dva bivša Microsoft executives (cija, .... za IDIJOTE), AeroDrone, sa pokrićem u Precision Agriculture, Oil, Gas and Power Infrastructure Inspection (50% Alseova škola

Aha, znači retorički gledano i zbog tog nekog drona bi možda trebalo razmisliti o potezanju nuklearki, eto uostalom i US vojna doktrina razmišlja na isti način. Sasvim razumljivo, odnosno nikakva tu navijačka ostrašćenost glede Putinove Rusije nije u pitanju. Bože svašta pa zar zaista ima onih koji tako nešto mogu i da pomisle…!?

Nije "Aha", nisi razumeo. (pročitao sam samo prvi paragraf)

Ni ne možeš ako ti ne dam dovoljno detalja, fair-enough - nego je iritatno to konstantno pretpostavljanje - mišljenje, smatranje, cenjenje, .... a pogrešno.

Autor NIJE za nuklearke, a upustio se u takav naslov pošto su mnogi drugi po informativnom prostoru pozivali na to - tih dana, sa oko 20 dronova napadom direktno na Rusiju su se uzburkale strasti.

Tada su neki smatrali da se radi o "cardboard" drones, sastavljenim uz pomoć štapa i kanapa.

Ubrzo se shvatilo da je priča opasnija - dronovi su bili previše precizni za inertial, pa GPS i sličan guidance, a kretali se u jako agresivnom ruskom EMF okruženju ...

... što znači da su imali jako sofisticiranu elektroniku, ajd može i prostija, pa softver za prepoznavanje detalja na slikama.

Kasnije se saznalo koji su dronovi, sofisticirani, i pored civilnih verzija imaju i vojne.

Dakle: Nato je sa nato teritorije direktno napao rusiju sa 20 (jel toliko bejaše) relativno sofisticiranih američkih dronova ...

... Putin nastavio da izigrava dobrog policajca i slegnuo ramenima, Medvedev lošeg, ovaj autor napisao članak i pojasnio komponente potencijalno opasne situacije/zatezanja odnosa.
benedykt benedykt 19:02 23.02.2024

Re: Aleksej…

tessa1

Ali i kao apsolutni gospodar ruskog života, neba i zemlje, i kada ukloni na robiju u neljudske uslove u gulag opozicionara i ovaj umre, on ne dozvoljava sahranu.

Koji su razlozi da se Navaljni ne sahrani uz prisustvo svih onih u Rusiji koji to žele?

Ovo…



Ne želi ponovo nešto slično kao što je bila sahrana Saharova 1989. godine, a on dobro pamti te godine i sve ovo jer je posle toga dobio nogu kao tehnološki višak u KGB i pri tome mu se raspao SSSR, koga i dalje ne može da prežali…
predatortz predatortz 19:04 23.02.2024

Re: Aleksej…

Da rezimiramo. Navaljnog je 2020. ili otrovala CIA ili se sam otrovao


To nisam pomenuo. Rekso sam da sad ne postoji ni jedan razlog da ubiju nekoga koga drže pod ključem.
Zašto bi?
Kome je on bio pretnja?
Cimerima u sobi?
jovilim_e jovilim_e 19:09 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

*novo

maksa83
alselone
To se ponavlja i ponavlja iz bloga u blog.




Manje više iz godine u godinu, ali da, iz bloga u blog.

Valjda shvataš da je to prilično jeftina i providna varka telom. "Rusija je uradila A". "Eeee kako si ti pokvaren, NIŠTA NISI REKAO kada je Amerika uradila A". I tako ad nauseam. To je svođenje konverzacije na ličnost - "kako si ti pokvaren jer odobravaš (ovo "odobravaš" je isto čest "trik", prilično tupav IMO, pošto slabo ko to ovde odobrava) kad nešto radi Amerika a kada to radi Rusija onda ti je to loše". I tako smo skrenuli pažnju sa onoga što radi Rusija prepoznavanjem lošeg čoveka koji na to ukazuje, što valjda automatski znači da to nije tačno ili da to što radi Rusija nije loše jer na to ukazuje loš čovek, QED.


A zašto je boldovano nelegitimno?
tessa1 tessa1 19:18 23.02.2024

Re: Aleksej…

Ovo…



Znaš kako kažu, svi mi na sahranama plačemo pomalo i nad sobom.


Zamisli koliko ih ima u Rusiji - što reče davno pisac, Rusi su slomljena srca - koji bi došli na sahranu da plaču nad sobom, i Rusijom?,

Toga se on boji, tih suza, kolone, tišine.

Može kupiti vrijeme, dvorce, partijske glasove i podanike, praviti sletove i održavati istorijske časove, radi to i svojima, priča o Rusiji u XVIII stoljeću i najavljuje lijek protiv raka, onda zamisli šta čini njegove kule od karata, dok x broj mladih Rusa gine u Ukrajini do danas u 2024. kad se već pogubio i onaj prvi motiv okupacije i bezglavo nasukanih tenkova na ukrajinsku zemlju..

Istina je da bi jedna sahrana i to ne o njegovom trošku pokazala da je razloga za pir u Rusiji malo..
tessa1 tessa1 19:19 23.02.2024

Re: Елена,...

Ja bih navijao da preživiš.

Eto vidiš. :)
benedykt benedykt 19:28 23.02.2024

Re: Aleksej…

Milan Novković


Autor NIJE za nuklearke, a upustio se u takav naslov pošto su mnogi drugi po informativnom prostoru pozivali na to - tih dana, sa oko 20 dronova napadom direktno na Rusiju su se uzburkale strasti.

Dakle: Nato je sa nato teritorije direktno napao rusiju sa 20 (jel toliko bejaše) relativno sofisticiranih američkih dronova ...

... Putin nastavio da izigrava dobrog policajca i slegnuo ramenima, Medvedev lošeg, ovaj autor napisao članak i pojasnio komponente potencijalno opasne situacije/zatezanja odnosa.


Kom to tačno informativnom prostoru ako naravno zaboravimo Medvedeva koji je pretežno u alkoholisanom stanju, Solovjova koji je kao mali upao u kazanče sa čarobnim napitkom, odnosno onog veselog poslanika Guruleva iz Putinove partije koga dovode u studio samo zato da bi pretio nuklearkama i Gulazima po potrebi. Mislim, ko uopšte uzima te ljude i njihove prazne pretnje za ozbiljno…?! Takođe, Rusija vodi već dve godine neki rat koliko ja znam, tako da ukoliko će se za svaki dron u njenom vazdušnom prostoru potezati priča oko nuklearki, onda ja zaista ne znam šta da vam kažem. Mada što da ne, autor naplaćuje čitanje svojih umotvorina, a cenim da bi i čitalac bilo manje kada bi priča bila malo više na zemlji i bez tih doom & gloom varijanti. Nije uostalom ni prvi ni poslednji koji eksploatiše takav pristup problematici…
maksa83 maksa83 19:46 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

A zašto je boldovano nelegitimno?

Zato što je glupo i providno, ali razumem i da se neko ko se u komunikaciji rukovodi time da nije bitno šta je rečeno nego ko je rekao slabo opterećuje tim kategorijama.

benedykt benedykt 19:55 23.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz
Da rezimiramo. Navaljnog je 2020. ili otrovala CIA ili se sam otrovao


To nisam pomenuo. Rekso sam da sad ne postoji ni jedan razlog da ubiju nekoga koga drže pod ključem.
Zašto bi?
Kome je on bio pretnja?
Cimerima u sobi?

Koje god ubistvo, misteriozna smrt ili samo pokušaj trovanja ili ubistva da se desio za Putinovog vakta, uvek se po ruskim provladinim medijima i tabloidima potezala jedna te ista argumentacija…. A zašto bi njega/nju/njih Putin ubio, kada on nije imao razloga za to… ?! Eto, nikada on nije imao razloga, on se nikada nikoga ne plaši a za sve te misteriozne smrti, ubistva, trovanja uspešna i neuspešna je uvek neko drugi bio kriv, pretežno zapadne službe.
By the way, Navaljni je ako nisi eventualno znao pre samo mesec i po dana prebačen u sasvim drugi zatvor lociran u najgoroj mogućoj vukojebini bližoj Severnom polu nego bilo čemu što se može smatrati civilizacijom. Tamo su ga inače transportovali tajno odnosno odjednom je nestao iz zatvora gde je bio i javio se posle par nedelja da je živ. Međutim, nekako je CIA sve to organizovala tamo i u tako kratkom roku, pa još na način da to niko od ruskih vlasti nije izgleda ni primetio…
predatortz predatortz 20:14 23.02.2024

Re: Aleksej…

benedykt
predatortz
Da rezimiramo. Navaljnog je 2020. ili otrovala CIA ili se sam otrovao


To nisam pomenuo. Rekso sam da sad ne postoji ni jedan razlog da ubiju nekoga koga drže pod ključem.
Zašto bi?
Kome je on bio pretnja?
Cimerima u sobi?

Koje god ubistvo, misteriozna smrt ili samo pokušaj trovanja ili ubistva da se desio za Putinovog vakta, uvek se po ruskim provladinim medijima i tabloidima potezala jedna te ista argumentacija…. A zašto bi njega/nju/njih Putin ubio, kada on nije imao razloga za to… ?! Eto, nikada on nije imao razloga, on se nikada nikoga ne plaši a za sve te misteriozne smrti, ubistva, trovanja uspešna i neuspešna je uvek neko drugi bio kriv, pretežno zapadne službe.
By the way, Navaljni je ako nisi eventualno znao pre samo mesec i po dana prebačen u sasvim drugi zatvor lociran u najgoroj mogućoj vukojebini bližoj Severnom polu nego bilo čemu što se može smatrati civilizacijom. Tamo su ga inače transportovali tajno odnosno odjednom je nestao iz zatvora gde je bio i javio se posle par nedelja da je živ. Međutim, nekako je CIA sve to organizovala tamo i u tako kratkom roku, pa još na način da to niko od ruskih vlasti nije izgleda ni primetio…


Opet imputiraš!
Ja nisam rekao da je njega ubila CIA, niti bilo ko drugi Ja čak ne znam ni da li je ubijen ili je umro prirodnom smrću.

Vidim, nekoliko vas je sasvim sigurno.

Ja samo izmosim dilemu:
Zbog čega bi neko ubio osobu koju drži pod kjučem i koja joj ne predstavlja nikakvu opasnost?

A to da u Rusiji postoji mnogo sumnjivih smrti, nekako im je stolarija jako loša pa kroz prozor ispadaju mnogi koji se naslone na njega, to vidim.


gedza.73 gedza.73 20:18 23.02.2024

Re: Aleksej…

newimprovedtadejus
ljudi su potkupljivi a u Rusiji se realno ne živi uopšte loše i to ti je otprilike to..

Dva, tri grada. Ogromna nesrazmera u mobilizaciji po Moskvi i unutrašnjosti kao i po broju poginulih. Naravno drastična razlika u kvalitetu života.

Novinara iz Volgograda su priveli na ispitivanje (gradonačelnik tražio apsu) jer je u sarkastičnom tonu praveći paralelu sa Donbasom tražio da Putin pošalje rusku vojsku kako bi ih odbranila od lokalnih kriminalaca.
gedza.73 gedza.73 20:26 23.02.2024

Re: Aleksej…


benedykt
Cela ova priča koju propaganda Kremlja preko svojih ispostava prodaje o nekakvim plemenitim ciljevima borbe za rusku naciju

Ja sam bio poražen brojem psihičkih bolesnika koji su navijali da Putin baci nuklearku. Nekako mi delovalo da smo zdravija nacija 'u glavu'.

I da se vratim na temu blogu. Blaženo je mesto gde 'lica odranije poznata policiji' nemaju problema sa boravištem i prebivalištem. Kad mirno legneš da spavaš znajući kako te niko neće deportovati. To nema cenu.
benedykt benedykt 20:29 23.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz


Opet imputiraš!
Ja nisam rekao da je njega ubila CIA, niti bilo ko drugi Ja čak ne znam ni da li je ubijen ili je umro prirodnom smrću.

Pretežno se bavim pažljivim čitanjem onoga što se napiše…
predatorz
Biće da je ovo ubistvo trebalo onim čija snaga posustaje, da se malo pogura slanje oružja i municije u Ukrajinu, jer su se već i ozbiljni zapadni generali počeli da pitaju čemu to.
NATO gubi rat u Ukrajini i Putin nema ni jedan razlog da bude nervozan.

Koliko primećujem pominješ da je to ubistvo i da je isto trebalo onima čija snaga posustaje, pošto navodno NATO gubi rat u Ukrajini. Može biti da će da se to zaista i desi, ali ova sad Avdejevka je na deset kilometara od čuvenog aerodroma u Donjecku gde su se borbe vodile još na proleće 2014. Avdejveka bila i tada ”oslobođena” pa je u julu te godine Ukrajinci povratili, pa opet bila klanica 2017. odnosno 2022. te evo opet po drugi put došlo ”oslobođenje”.

Elem, kada Putinov realno najznačajniji politički protivnik odjednom umre u zatvoru u kome beli medvedi donose poštu, a pri tome je isti imao 47 godina, nekako se čoveku javi osećaj sumnje. Da su predali mrtvo telo porodici kako to po osnovnom redu dolikuje, te sumnje bi istog sekunda nestalo. Ovako nedelju dana posle a sa obzirom na sve što se dešava, odnosno na sudbinu koja je na ovaj ili onaj način zadesila bukvalno svakoga ko je u Putinovoj Rusiji previše talasao, ta sumnja može samo da bude veća…
alselone alselone 20:48 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…


Pokušavam upravo na to da ukažem Alseloneu, jer ispada da je ispiranje mozga sve ono što nije slepo verovanje u ono što Putinova propaganda tvrdi da je jedina moguća istina…

Da me ne mrzi mogao bih da se vratim u naša poslednja tri ili četiri razgovora u kojima sam te potpuno uvažio i odgovorio na pitanja koja si postavio. U dva takva slučaja si slučjano morao da odeš i nisi imao vremena za blog pošto sam ja postavio tebi neka pitanja a u ovom slučaju uporno pričaš gluposti na ostale teme, pa i o meni, samo da ne bi odgovorio ono što ja tebe pitam.

Isto to mogu i za Maksu da kažem. I tako godinama. Bukvalno godinama. Tako da, jebeš ga, možda bi i bio u pravu da sam ja neki terminator razgovora, da smo ikada vodili razgovor na temu o kojoj ja pričam. Makar jednom. Ali nismo i svaki put je ignorisana, ismevana, skrenuta, pa je išao red pošalica, red kuliranja, red "baš sad moram negde da odem a kad se vratim zaboravim gde smo ono stali", i tako dalje.

I kao što sam rekao ranije - izbor teme je stav. Ignorisanje neke druga takođe.
Milan Novković Milan Novković 20:49 23.02.2024

Re: Aleksej…

benedykt
Milan Novković


Autor NIJE za nuklearke, a upustio se u takav naslov pošto su mnogi drugi po informativnom prostoru pozivali na to - tih dana, sa oko 20 dronova napadom direktno na Rusiju su se uzburkale strasti.

Dakle: Nato je sa nato teritorije direktno napao rusiju sa 20 (jel toliko bejaše) relativno sofisticiranih američkih dronova ...

... Putin nastavio da izigrava dobrog policajca i slegnuo ramenima, Medvedev lošeg, ovaj autor napisao članak i pojasnio komponente potencijalno opasne situacije/zatezanja odnosa.


Kom to tačno informativnom prostoru ako naravno zaboravimo Medvedeva koji je pretežno u alkoholisanom stanju, Solovjova koji je kao mali upao u kazanče sa čarobnim napitkom, odnosno onog veselog poslanika Guruleva iz Putinove partije koga dovode u studio samo zato da bi pretio nuklearkama i Gulazima po potrebi. Mislim, ko uopšte uzima te ljude i njihove prazne pretnje za ozbiljno…?! Takođe, Rusija vodi već dve godine neki rat koliko ja znam, tako da ukoliko će se za svaki dron u njenom vazdušnom prostoru potezati priča oko nuklearki, onda ja zaista ne znam šta da vam kažem. Mada što da ne, autor naplaćuje čitanje svojih umotvorina, a cenim da bi i čitalac bilo manje kada bi priča bila malo više na zemlji i bez tih doom & gloom varijanti. Nije uostalom ni prvi ni poslednji koji eksploatiše takav pristup problematici…

Okey, pročitao sam pažljivo prvi red, pa proleteo i zadržao se kod ovog što sam kasnije boldovao.

Nemam pojma što si se navrzao sad na autora kojeg ne poznaješ, pogotovo pošto sam ti rekao da on ne predlaže nikakav nuklarni rat, nego skreće pažnju da drugi o tome pričaju.

Plus ne kapiram kakvo zadovoljstvo nalaziš u neinformisanom mrcvarenju na način gde:

- Ja kažem nešto pa navedem autora zato što Maksa pored Navaljnija uvede i Nemtsova - jedan cijin agent, drugi spearhead član, jedan od više, oko onomad Hermitage Capital Managementa.

Dakle, to na šta si ti skrenuo, bez meni neke bliske motivacije osim želje za nekim cenjenjem i smatranjem, ne uglavnom nego sasvim pogrešnim, je prosto:

NAto je napao Rusiju direktno, sa nato teritorije, netrivijalnim američkim oružjem, tj nekoliko desetina dronova koji mogu da nose eksplozivno punjenje od 300 ili više kilograma. I svet je naglo počeo da vidi u tome potencijanu veću opasnost.

I ovde ću ja stati na tu temu.

Staću i na temu Navaljnija ti pojasni blogodrugarima, ako već nisi - jeste bio cijin agent, nije, samo malo je bio ...

A o Hermitažu - isto pojasni Maksi - nema veze ako ništa ne znaš, izguglaj (ume i maksa da gugluje, al učini mu)

- Jedan od osnivača Maksvelov pulen Bili B (jedna blogodrugarica je "renomirani stručnjak", čak mu knjigu pročitala i nešto od X statusa). Nači Maksvel je tatko od naše Žizele, što crnči ko japanka u nekoom američkom zatrvoru, što je dovodila devojčice zapadnoj eliti, od multidisiplinarnog maga Epstajna što se u zatvoru obesi od sramote, do vrhovnog prista Bilija d Klintona, ... preko multi-culti elite raznih sorti.

Ovaj prvi gore Bili je od svojih pulena imao i Nemtsova, i taj jadni Nemtsov je možda prosto previše znao, a small fish - otišao je big fish Berezovski, tako da je ovaj imao manje šanse. Dakle najverovatnije su ih koknule dve bitne agencije iz dve bitne zapadne zemlje.

A ko je od ovih naših junaka posećivao često Epstajna, i u kući, i van kuće, ... glavni na ciju danas - zamisli lepog društva ...

E, to društo je ovom autoru na kojeg si se (malo doduše) navrzao iako o njemu nisi imao pojma ponudilo da uđe u hermitažovanje po rusiji, i sa dal 10 milijardi iz svog fonda, i on odbio.

Ja nemam pojma da li si ti uopšte, ikad svestan koliko nemaš pojma, lupetaš, frljaš se vlastitim imenima koja nemaju veze sa temom, skačeš bez veze sa jedne teme na neku sasvim nevezanu, itd.

Al guglaj ako ne znaš, analiziraj, sažmi, sintetiši, ... pa obajsni blogodrugarima ako imaš vremena.

Ja odoh sada drugim poslovima, iskreno ni ja ne znam mnogo o ovome - apsolutni minimum da napravim neki model ovog pod-domena.
bene_geserit bene_geserit 21:16 23.02.2024

Re: Елена,...

o tome dal je obama prošao sa mnogo manje reputacione štete kroz predsjednikovanje nego što je zaslužio može se raspravljati.. vanredno je vispren i šarmantan

Interesantno putine-hitleru, obama - "vanredno je vispren i šarmantan".
Tako radi tvoj mozak.
A sad realno Obama je odgovoran za razvaljivanje Libije i Sirije iz čista mira, neke teritorije hiljadama kilometara daleko od SAD, na kojima ne žive Amerikanci, bilo kakvi "razlozi" za ta razvaljivanja, u kojima su poginula grdna deca takođe, ne postoje.
Gde je obama - hitleru? nema! ima obama - "vanredno je vispren i šarmantan"
i onda kad se pomenu principi u diskusiji pitate se a šta je to
benedykt benedykt 21:23 23.02.2024

Re: Aleksej…

Milan Novković
I ovde ću ja stati na tu temu.

Staću i na temu Navaljnija ti pojasni blogodrugarima, ako već nisi - jeste bio cijin agent, nije, samo malo je bio ...

Ja nemam pojma da li si ti uopšte, ikad svestan koliko nemaš pojma, lupetaš, frljaš se vlastitim imenima koja nemaju veze sa temom, skačeš bez veze sa jedne teme na neku sasvim nevezanu, itd.

Al guglaj ako ne znaš, analiziraj, sažmi, sintetiši, ... pa obajsni blogodrugarima ako imaš vremena.
U redu kada već insistirate, hajde da se onda vratimo na vaš inicijalni komentar i tu priču Navaljni i CIA koju treba da pojasnim…
The reason Nemtsov’s mother was afraid for his life from Navalny, not Putin, was because Navalny was an undercover asset of the CIA. Alexei Navalny “was an agent sponsored by the CIA and MI6 to lead a coup against the duly elected government of Russia. He got caught and got himself killed for committing treason.” see Ezra Cohen Watnick, who was undersecretary of defense for intelligence during the Trump Administration. He posted this video on his Telegram channel.

Video koji on pominje, i na koga se vi pozivate, odnosno post na koji je na svom Telegram kanalu napisao Ezra Cohen Watnick je ovaj LINK

Elem, ovaj čovek nije Aleksej Navaljni ali taj vaš autor čak ni toliko nije imao pojma a pričao bi nešto o Rusiji, Navaljnom, odnosno ko je ubio Berezovskog a ko Prigožina…!? Mislim kada smo kod frljanja, lupetanja i svega ostalog. Dakle, niti vi niti taj vaš autor i ne znate uopšte kako tačno izgleda Aleksej Navaljni i kako mu zvuči glas, nego vam je dovoljno bilo pokazati eto nekog tamo Rusa snimljenog skrivenog kamerom i koji ali znači blage veze sa Navaljnim nema i to samo bukvalno slep i gluv ne primećuje posle dve sekunde…!?!

I šta ćemo sad, mislim postoji li onaj deo zvani autokorekcija kod vas a kada shvatite da su vas slagali, odnosno da ste širili tuđe pa još toliko providne lagarije, ili prosto nije ni bitno…?!
benedykt benedykt 21:31 23.02.2024

Re: Alselone nekad i sad…

alselone

Pokušavam upravo na to da ukažem Alseloneu, jer ispada da je ispiranje mozga sve ono što nije slepo verovanje u ono što Putinova propaganda tvrdi da je jedina moguća istina…

Da me ne mrzi mogao bih da se vratim u naša poslednja tri ili četiri razgovora u kojima sam te potpuno uvažio i odgovorio na pitanja koja si postavio. U dva takva slučaja si slučjano morao da odeš i nisi imao vremena za blog pošto sam ja postavio tebi neka pitanja a u ovom slučaju uporno pričaš gluposti na ostale teme, pa i o meni, samo da ne bi odgovorio ono što ja tebe pitam.

Odem sa nekog bloga ili kada mislim da ne mogu svojim komentarima da pridonesem više diskusiji ili kada se blog zatvori. Samim time, ma šta ti mislio ja zaista nisam video tvoja pitanja, pošto da jesam sigurno bih ti odgovorio kao bukvalno i svakome ko se ne zove trol Čarlivoje. Njemu već odgovaram ponekad i ako mi je dosadno.
Ukoliko želiš da ponoviš ta svoja dva pitanja stojim ti na raspolaganju, barem dok ne zatvore blog za par dana. Ukoliko ne želiš jer si ljut ili šta god, shvatiću i to. Unapred zahvalan na razumevanju…
predatortz predatortz 21:42 23.02.2024

Re: Aleksej…

Koliko primećujem pominješ da je to ubistvo i da je isto trebalo onima čija snaga posustaje, pošto navodno NATO gubi rat u Ukrajini.



U smislu da ako je ubistvo propagandno je više potrebno ovim drugim nego Rusima.

To hdedoh reći.
benedykt benedykt 21:42 23.02.2024

Re: Aleksej…

gedza.73

benedykt
Cela ova priča koju propaganda Kremlja preko svojih ispostava prodaje o nekakvim plemenitim ciljevima borbe za rusku naciju

Ja sam bio poražen brojem psihičkih bolesnika koji su navijali da Putin baci nuklearku. Nekako mi delovalo da smo zdravija nacija 'u glavu'.

Ništa me i to odavno više ne čudi niti od Putinove Rusije niti od informerovske Srbije. Tako prosto stoje stvari i neće biti bolje u neko dogledno vreme niti tamo niti u Srbiji. Oni plaćaju i dalje danak za onih sedam i kusur decenija boljševizma, mi za sve ono što smo prošlo u periodu drug Tita + drug Sloba. Generacije su i tamo i kod nas vaspitavane na ludilu, paranoji, teorijama zavera, a cele devedesete su kod nas primtome prošle u snovima kako se Rusija opet uzdiže iz blata i svima pokazuje svoju nuklearnu moć…
benedykt benedykt 21:51 23.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz
Koliko primećujem pominješ da je to ubistvo i da je isto trebalo onima čija snaga posustaje, pošto navodno NATO gubi rat u Ukrajini.



U smislu da ako je ubistvo propagandno je više potrebno ovim drugim nego Rusima.

To hdedoh reći.

Ubistvo koje će da se zaboravi koliko za deset dana, a da se pri tome, verovao ili ne, ne zna čak ni kada je Navaljni umro tj 15. februara uveče ili 16. ujutru. Niko to nije video od ostalih zatvorenika, odnosno 15. uveče je zbrzana večernja prozivka iz nekog razloga, onda su ih sve potrpali na brzinu u barake i zaključali, upozorili pri tome da je pojačano obezbeđenje i da ni nos ne smeju da promole a kamoli da izađu. U toku noći su se čula u tri navrata kola koja ulaze u krug zatvora ali niko nema pojma ko je dolazio, niti su to mogli da vide. Ujutru su im samo rekli da je Navaljni umro…
predatortz predatortz 21:53 23.02.2024

Re: Aleksej…

benedykt
predatortz
Koliko primećujem pominješ da je to ubistvo i da je isto trebalo onima čija snaga posustaje, pošto navodno NATO gubi rat u Ukrajini.



U smislu da ako je ubistvo propagandno je više potrebno ovim drugim nego Rusima.

To hdedoh reći.

Ubistvo koje će da se zaboravi koliko za deset dana, a da se pri tome, verovao ili ne, ne zna čak ni kada je Navaljni umro tj 15. februara uveče ili 16. ujutru. Niko to nije video od ostalih zatvorenika, odnosno 15. uveče je zbrzana večernja prozivka iz nekog razloga, onda su ih sve potrpali na brzinu u barake i zaključali, upozorili pri tome da je pojačano obezbeđenje i da ni nos ne smeju da promole a kamoli da izađu. U toku noći su se čula u tri navrata kola koja ulaze u krug zatvora ali niko nema pojma ko je dolazio, niti su to mogli da vide. Ujutru su im samo rekli da je Navaljni umro…


Jbte, ti pišeš kao da si bio tamo!
Ja sa ovolikim ubeđenjem ne pišem ni o događajima kojim sam prisustvovao.
benedykt benedykt 22:01 23.02.2024

Re: Aleksej…

predatortz

Jbte, ti pišeš kao da si bio tamo!
Ja sa ovolikim ubeđenjem ne pišem ni o događajima kojim sam prisustvovao.

Tako su ruskim novinarima koji su sve samo ne šarlatani koji lupetaju i lažu rekli neki od samih zatvorenika uz naravno anonimnost izvora. Za sve ove godine ili bolje reći decenije koliko pratim rusku političku scenu niti jednom se nije desilo da neki od njih napiše nešto za šta nema dobar i proveren izvor. Ukoliko izuzmemo varijantu da su zatvorenici o svemu lagali novinare, tako se zaista desilo tj tako pričaju neposredni svedoci o događajima kojima su sami prisustvovali. Nisu rekli ubili su Navaljnog, nego samo i jedino šta se dešavalo taj dan u zatvoru…
gvozden1 gvozden1 22:02 23.02.2024

Re: Aleksej…

U toku noći su se čula u tri navrata kola koja ulaze u krug zatvora ali niko nema pojma ko je dolazio,

Prisustvovao?
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana