Budućnost| Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Politika

Svaka simetrija je potpuno neverovatna

maksa83 RSS / 20.02.2024. u 15:52

Prolog
 
Artur Libert je bio nemački neokantovski filozof rođen kao Artur Levi u Berlinu 1878. godine. Kada su nacionalsocijalisti došli na vlast 1933. godine pobegao je u Beograd gde je predavao filozofiju na univerzitetu u Beogradu. Bio je lepo dočekan, tu je radio i živeo. Njegovom sinu je ovde bilo toliko lepo da je naučio srpski, prešao u Pravoslavlje i čak i ime promenio iz Wofgang.u Vuk. Univerzitet je molio da dobije državljanstvo ali je policija ipak bila za to da se protera. Proteran je 1939. godine. Sin Vuk je bio bolestan kada se to desilo pa je zemlju napustio na nosilima. 


Epilog:

Mi, građani Srbije, zahtevamo ukidanje rešenja kojima se iz Srbije proteruje državljanka Rusije Elena Koposova.

Književna prevoditeljka Elena Koposova se sa svojim mužem Jevgenijen Muškinom i dvojicom sinova, Đorđem (6) i Mihailom (14) nastanila u Sopotu od 2019. godine. Najveći deo porodične ušteđevine uložili su u kupovinu i izgradnju porodične kuće, deo koje treba da postane hotel.
 
Porodica je naučila srpski jezik, izuzetno dobro se integrisala u lokalnu zajednicu, poštovana je i ima jako dobar ugled kod svih svojih komšija. Deca pohađaju obrazovne ustanove u kraju, uživaju u srećnom detinjstvu sa svojim drugarima i učiteljima i ne vide svoju budućnost van Srbije.
 
Dana 2. februara 2024, Elena je iznenada primila dva rešenja MUP-a, kojima joj se ukida boravak i nalaže joj se da napusti Srbiju u roku od 30 dana. Jedino obrazloženje dotičnih rešenja je da Elena navodno predstavlja „neprihvatljiv rizik“ po bezbednost Srbije.
 
Kako u rešenjima uopšte nije objašnjena priroda navodnog „neprihvatljivog rizika“, jedino objašnjenje je da se taj „rizik“ sastoji u tome da je Elena 5. marta 2022. godine potpisala javno obraćanje članova ruske dijaspore kojim se osuđuje ruska vojna operacija protiv Ukrajine.

Bez obzira na različite stavove koji postoje u srpskom društvu u pogledu dešavanja u Ukrajini, JEDNOKRATNO javno izražavanje mišljenja o određenim svetskim dešavanjima NE MOŽE da ugrožava bezbednost Srbije. U svakom slučaju, proterivanje majke dvoje dece, koja nije prekršila nijedan zakon Srbije i odlično se uklopila u srpsko društvo jeste previše drastična i prekomerna reakcija na bezazlen čin potpisivanja jednog obraćanja. Rešenje koje nalaže takvo proterivanje može se jedino smatrati kao skandalozno i sramotno.
 
Mi, građani Srbije, smatramo da naša zemlja mora da bude otvorena za sve poštene ljude, koji poštuju naše zakone i običaje, bez obzira na njihova politička ubeđenja.
 
Elena i njena porodica su dobrodošli u Srbiju. Tu je njihov novi dom i tu treba da ostanu.
 
Oštro osuđujemo pokušaj proterivanja Elene Koposove kao nezakonit, prekomeran i nepravičan, zahtevamo da se dotična rešenja smesta ukinu, te da se Eleni potvrdi njeno pravo na boravak u Srbiji.
 
Peticiju možete potpisati ovde. - Peticija protiv proterivanja Elene Koposove

 


Komentari (760)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 20:42 24.02.2024

Re: Aleksej…

Dobro Emsi, zar ti ja izgledam tj zvučim kao osoba koja ne zna šta radi, i da moja priča drži vodu dok majstori ne odu? :)
gvozden1 gvozden1 21:03 24.02.2024

Re: Aleksej…

Rusija je tu više kao lokalni seoski kabadahija koji je umislio da ga se svi na svetu plaše…

Eto, nigde se to ne može pročitati, al Benedikt zna:)

Pa plaše je se, ne smeju na nju direktno, ne smeju ni na Kinu, i ništa nisu umislili nago su se naoružali dovoljno da na njih ne sme niko.

Smeju na mnoge, na razne Srbije i Ukrajine, na Libije i Sirije, ali na Rusiju ne smeju, nego pokušavaju posredno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:21 24.02.2024

Re: Aleksej…

bene_geserit bene_geserit 21:54 24.02.2024

Re: Aleksej…

Elena Milašina ...
Tako da je ta Nobelova nagrada manje više svima njima

Čekaj, a kad će Jolandi Nobelova nagrada?
tessa1 tessa1 22:33 24.02.2024

Re: Aleksej…

Čekaj, a kad će Jolandi Nobelova nagrada?

Ko je Jolanda? Znam samo Hadid Jolandu, i Anwara.

tessa1 tessa1 22:34 24.02.2024

Re: Aleksej…

Od svih sestara, harizmatičnog. :)


predatortz predatortz 22:39 24.02.2024

Re: Aleksej…

Od svih sestara, harizmatičnog


Ko je ovaj Šaban?
bene_geserit bene_geserit 22:44 24.02.2024

Re: Aleksej…

Ko je Jolanda?

Ne znam ko je, pitaj Bajdena.
tessa1 tessa1 22:46 24.02.2024

Re: Aleksej…

Ko je ovaj Šaban?


Evo sad razmišljam, zašto me to ranije niste pitali? :)

Anwar je br 1


tessa1 tessa1 22:47 24.02.2024

Re: Aleksej…

Mlad je, ali def kako bih rekla :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:47 24.02.2024

Re: Aleksej…

Tako da je ta Nobelova nagrada manje više svima njima, a to je naravno ahahahaha sve jako smešno. Čuveni borci za slobodu reči zvani Free Julian Assange NOW! a onu đubrad izdajničku u Rusiji treba mlatiti pa koknuti u glavu…

Проблем са руским опозиционарима, тзв. независним новинарима и невладиним сектором је у томе што врло радо и врло брзо постају западни асет, па и убојито западно оружје у борби против Русије. За узврат добијају паре, насловне странице западне штампе, Нобелову награду, деца им студирају по Станфордима и сличним местима итд.

Русија то не ради. Када је Асанж помогао Сноудену да се извуче из ХК, он је заглавио на једном од московских аеродрома, колико се сећам са поништеним пасошем, и Руси су неколико дана оклевали и смишљали шта ће. Када су му дали азил, нису парадирали са њим.

Да ли можеш да видиш разлику или си и за то превише заслепљен русофобијом?
tessa1 tessa1 22:49 24.02.2024

Re: Aleksej…

Ne znam ko je, pitaj Bajdena.

Ajde ne zezaj, ne mogu sad pretraživati umrlog Bajdena, reci.
gvozden1 gvozden1 23:44 24.02.2024

Re: Aleksej…

, и Руси су неколико дана оклевали и смишљали шта ће. Када су му дали азил, нису парадирали са њим.

I uslovili ga da prestane sa aktivnostima zbog kojih ga Amerika traži.

Ali, ne mogu to da pojme ovi antirusi.
gvozden1 gvozden1 23:57 24.02.2024

Re: Aleksej…

tessa1
Ne znam ko je, pitaj Bajdena.

Ajde ne zezaj, ne mogu sad pretraživati umrlog Bajdena, reci.

Ma Bajden pogrešio pa ženu Navaljnog krstio Jolanda, a žena se zove Julija.

A znaš li onu brkatu Jolandu?
vcucko vcucko 01:23 25.02.2024

Re: Aleksej…

Neues aus der Nachbarschaft


Zamisli kakav je taj Putin tek strasljivac kada da se plasi sahrane jedne budale. Ili kako je ovde jos od skora cascivan jednog neonaciste, rasiste i stranog placenika - bice jos.

Cudi me da se ti javljas na ovu temu kada tebe svakako ne zanima ko, kako, zasto itd vlada u Rusiji. Za nas je vazno da oni pobede i OSTATAK MANTRE.

Navaljni nije čašćen nego je bio neonacista i rasista. Počeo je kao skinhed vulgaris pa se probio jer je bio glasniji i bezobrazniji od ostalih.

Ovaj drugi citiran deo je genijalno glup, ali ima veze sa prvim. To je ista priča koju je pričao Čerčil o Titu. Ono, jeste on ovakav i onakav, ali zar ćete vi, gospodo, posle rata da živite u Jugoslaviji? Taj rad.

Navaljni je na skupovima drečio kako će Kavkasce i ostale niže rase da potrpa u vozove i kući. Milione njih. Posle ne treba ni da vraćaju vozove, neka im.
A drugorusijanci janciguju. Sa koje planete su ti likovi?

Zamisli da je ovde neko tako govorio o nesrbima, a ti da ga danas veličaš?!
emilia emilia 04:36 25.02.2024

Re: Aleksej…

Obilje naših budalastih "rusofila" a zapravo najpreciznije bi bilo reći putinofila, utrkuju se da kažu nešto glupo da bi odbranili kleptokratske naZiste iz Kremlja.

Nažalost Srbiji jedino što ne nedostaje su glupani, toga ima u izobilju i za izvoz, te je ovaj ruski manijakalni ubica za takve bog a RuZija nešto za pohvalu jer je postala najveći kaZamat na svetu.
Smrt izvesno čeka one koji malo postanu preglasni kritičari okupatorskog mafijaškog režima koji drži Ruse pod čizmom još od 1917.
Uzgred, tužno je kako je carski apsolutizam taman ukinut i napravljena kakva takva demokratska parlamentarna vlast.
Slično kao što su se Rusi ponadali da je staljinizmu došao kraj sa Jeljcinom i kakva takva demokratija, pod čim se pre svega podrazumeva smenjivost na vlasti, samo da bi im mali DB ubica i paćenik uveo mafijašku KGB oligarhiju kao novog okupatora.
Tuga jedna ruska istorija.
Samo jedan za drugim bolesnikom koji želi krv, znoj, pare, živote, suze, i kao Berija silovanja, sopstvenog naroda.

Srbiji je potreban jedan sveopšti vrednosni otklon i suočavanje sa društvenom mitomanijom koja proizvodi raznorazne mitologije i laži, kako iz dalje, tako i skore istorije.
Pogledajmo samo termine koje koriste kako u raspravama pivopija ispred seoske prodavnice, tako i u raspravama generala i akademika. Nema nikakve razlike.
To je samo jedan banalan primer koji je postao deo opšteg "znanja".
Ovde se laže čak i tada kada su te laži lako dokazive.
Taj problem je toliko duboko utkan u društvu danas da je postao deo društvene patologije.
Kod nas je to ne staza nego magistrala sa osam traka a na njoj jezdi u punoj brzini i kuso i repato, vozi i jaše dok unovčava svoje magle.

Spirale laži više ni autor laži ne prati, a kamoli ovi što u to sve blenu.
Nije ni važno jer narod pilećeg pamćenja se ionako sutra ničega neće sećati niti mu je sećanje a i učenje na greškama ikada nešto značilo.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:54 25.02.2024

Re: Елена,...

newimprovedtadejus
maksa83
bene_geserit
A kad su NATO zemlje razvaljivale Irak, Libiju, Siriju,


Lele bene mene sad neka tuga obuzme kad zamislim kako je to kod tebe izgledalo. Baš mi teško kad mislim o tome.

Dođeš ti na ges stejšn, suza punih očiju procediš kroz zube onom momku "do vrha" a ti plačeš dok on puni rezervoar po ceni $3 za galon, on te pita "mister, what's wrong" i ti kreneš da mu objašnjavaš kako je to krvav benzin za koji su morali biti rušeni Bliskoistočni gradovi, on klima glavom (i gleda levo desno da li ima još nekoga da mu pomogne ako se stvari otmu kontroli, svakakvih ludaka ima) ponudi ti maramicu a ti odbiješ jer su to muške suze najteže, odeš tako uplakan na kasu a tamo tetka na kasi pljunuta Madlen Olbrajt i tu tebi pukne film i počneš da vičeš na nju KAKAV JE TO NAČIN DA BENZIN PLAĆAM 3$ za GALON JE L ZNAŠ TI BABA DA MI ZA TO RAZARAMO ZEMLJE I USPOSTAVLJAMO VLADE. I STRAHOVLADE (sve na srpskom naravno jer emocija, i pravedničko iskazivanje emocija može samo na srpskom) lupaš šakom, baba ispod tezge vadi Mosberg 500 shotgun i kaže ti. "Mister, please leave the premises", a ti nastavljaš da vićeš na nju, ona stisne oči i nanišani i ....


... ti se probudiš, shvataš da si zaspao u đakuziju i da je sve bio samo san. Vikneš iz đakuzija "ženo, pošto je bemzin?" ona kaže "$4 za galon" a tebi lakne jer je sve bio san, prducneš da napraviš mehuriće i blesavo se nasmeješ smehom pravednika.



ma đe realno da zaspe u onoj ladnoj vodurini..



Nije bre ladna, to se greje iz mreže 24/7, pa ne može čovek da prdi u ladnom. Ne znam samo da li je bene odabrao da mu struja dolazi iz renewables 100%, verovatno jeste, mada se dosta otimao kad sam ga nagovarao da stavi solarne panele na krov svoje skromne vile na obali mora.
benedykt benedykt 06:32 25.02.2024

Re: Aleksej…

gedza.73
a onu đubrad izdajničku u Rusiji treba mlatiti pa koknuti u glavu…

I Muratov je imao velikih problema. ovako su se komunisti i zlobisti onomad sa pozicija moći podsmevali 'izdajničkoj petoj koloni' koju bi oni 'po kratkom postupku' ali nema potrebe pošto njih niko ne podržava i ne predstavljaju nikakvu pretnju Vladaru koji ima podršku od minimum 80 posto.

Ma gde gosn Gedžo ta junačina najveća ikoga da se plaši od te petokolonaške kamarile…?! Ma ‘ajte molim vas, pa šta vam pada na pamet…!? Bile sve đuture dve radio stanice, jedna televizija i te jedne novine koje je držao Dima Muratov do februara 2022, a onda je i toga nestalo. Opozicije u pravom smislu te reči nema ni od korova, sve to isterano iz zemlje, ili u gorem slučaju metak u glavu k’o Njemcovu to jest u zatvor k’o Navaljni, mislim dok i on nije umro tamo ”prirodnom” smrću. Takođe Putin se u poslednjih deset i više godina niti jednom nije pojavio pred narodom svojim a da to nije bila nameštena i dobro organizovana varijanta gde se moglo doći samo sa pozivnicom, odnosno gde su ”razdragani narod” dovozili u Moskvu autobusima pošto su im pre toga rekli u državnim preduzećima da ako neće sutra na ulicu, treba da idu na Lužnjiki i tamo tapšu Putinu. Zastave i sva uputstva će dobiti u autobusu koji polazi tad i tad sa tog i tog mesta.
Međutim, ničega se ne plaši Vladimir Vladimirovič, ta junačina najveća…
bene_geserit bene_geserit 06:34 25.02.2024

Re: Елена,...

Ne znam samo da li je bene odabrao da mu struja dolazi iz renewables 100%, verovatno jeste, mada se dosta otimao kad sam ga nagovarao da stavi solarne panele na krov svoje skromne vile na obali mora.

Kad smo već kod toga, treba da menjam krov na kući, pa se stvarno razmišljam dal ima smisla da stavim solarne panele + bateriju naravno, sad su napravili sistem koji te tera da imaš bateriju ako hoćeš bilo kakvu korist od solara. Što nije da nema logike, ako svi vlasnici solara mogu da peglaju svoju potrošnju i da pune baterije onda kad struje ima viška, smanjuješ pikove u mreži. Jel Alse beše pre linkovao onaj rad gde će država da koristi baterije od ljudi u kolima ili tesla wall ili šta god da pegla potrošnju u mreži? To nešto ko naša elektro-doistribucija svojevremeno, platiš da ti razvedu struju do kuće od svojih para a onda su oni vlasnici.
Naravno zakon je idiotski, ograničavaju ti snagu solarnih panela koje smeš da staviš na 125% prosečne potrošnje, retardi ko i uvek, kad država nešto reguliše. To samo Tadejus u državnoj administraciji vidi nešto dobro ili nedajBože pametno. I ako recimo kupim plug-in hibrid ili električna kola, nije da hoću ali možda me nateraju, onda nema dovoljno struje za punjenje zbog tog 125% zakona.
bene_geserit bene_geserit 06:42 25.02.2024

Re: Елена,...

ma đe realno da zaspe u onoj ladnoj vodurini..

Ne stvarno, voda na 37 stepeni celzijusa nije ladna, naprotiv. Ako podigneš temperaturu na 40 stepeni bukvalno 10 minuta smeš da ostaneš u hot-tubu inače ima šansi da dobiješ toplotni udar. Većina ljudi drži i javni đakuziju su na 38-39 stepeni, što jeste malo toplije (40 je zakonski propisan maksimum).
Nego ako je tebi 37 stepeni hladno, godine, srčka oslabila, cirkulacija slaba, proveri ti to kod čika doce.
benedykt benedykt 06:46 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Pa plaše je se, ne smeju na nju direktno, ne smeju ni na Kinu, i ništa nisu umislili nago su se naoružali dovoljno da na njih ne sme niko.

Smeju na mnoge, na razne Srbije i Ukrajine, na Libije i Sirije, ali na Rusiju ne smeju, nego pokušavaju posredno.

Pod jedan, Rusija i Kina ne idu u jednu rečenicu iz milion razloga, a prevashodno zato jer je Kina ozbiljan igrač koji tačno zna šta hoće i što je najbitnije zna kako to da dobije. Pod dva, samo u toj izvitoprenoj realnosti koju indukuje Putinova propaganda neko je tu nekog opkolio jer bi ratovali sa njim, ali ne smeju kukavice da krenu jer nji’ bi Rusija nuklearkama sve spržila tra-la-la-la…

U realnom svetu se borba za globalnu dominaciju ne vodi sa tenkovima i avionima već parama i ekonomijom. Avaj, pametni su naučili neke lekcije iz ona dva svetska rata a taj lokalni seoski kabadahija živi u imaginarnom svetu gde je i dalje 1942-1943. Nacisti sa Zapada napadaju a oni se junački bore…
benedykt benedykt 07:07 25.02.2024

Re: Aleksej…

principessa_etrusca

Проблем са руским опозиционарима, тзв. независним новинарима и невладиним сектором је у томе што врло радо и врло брзо постају западни асет, па и убојито западно оружје у борби против Русије. За узврат добијају паре, насловне странице западне штампе, Нобелову награду, деца им студирају по Станфордима и сличним местима итд.

Русија то не ради. Када је Асанж помогао Сноудену да се извуче из ХК, он је заглавио на једном од московских аеродрома, колико се сећам са поништеним пасошем, и Руси су неколико дана оклевали и смишљали шта ће. Када су му дали азил, нису парадирали са њим.

Да ли можеш да видиш разлику или си и за то превише заслепљен русофобијом?

Ma naravno, ko drugovi drugačije kaže taj je naravno zaslepljeni rusofob što laže, kao što je i svaka opozicija dobrom caru baćuški na platnom spisku MI6 & CIA.
Pazi, hvala ti i gde čula i gde ne čula jer si me za trenutak vratila u mladost. Evo me, mlad sam dečkić, kao da je juče bilo, i raspravljam se sa nekim titoističkim bezjakom zaljubljenim u Sovjetiju, pa mi on objašnjava potpuno istu stvar skoro pa istim rečima to jest svi ti u SFRJ i SSSR koji vole Zapad a pričaju sve i svašta protivu mudrih rukovodstava su strani špijuni…!?!

Na svakog Snoudena i Asanža na Zapadu ti imaš stotinu takvih istih u Rusiji za koje pretežno nisi ni čula, pošto je ta tvoja navodna ljubav ka Rusiji samo i jedino manifestacija mržnje prema Zapadu. Ne znaš bukvalno ništa o onome tamo sem što ti i to na engleskom saopšte propagandne ispostave Kremlja, odnosno radiš copy-paste njihovih lagarija. Zabole te briga kako Rusi zaista žive jer je Rusija tu samo i jedino da bi se borila sa Zapadom a ti sa tog istog Zapada da navijaš za njih.

By the way, i čisto da ne bude nesporazuma, pošto nisam licimur ne pravim nikakvu razliku između Navaljnog i Asanža, odnosno vidim jednu te istu stvar gde se dvojica hrabrih ljudi zatvaraju samo zato jer su iznosili u javnost prljav veš onih na vlasti. Podsetio bih te takođe da neka tvoja ”sabraća” sa Zapada pravdaju ono što se ne može opravdati oko Asanža na potpuno isti način kao i ti za Navaljnog i rusku opoziciju, to jest da je Asanž bio aset Kremlja…

P.S. Pre nekih sedamdeset i kusur godina su u ondašnjem SSSR imali specifičan naziv za sve one koji sa Zapada a zbog ličnih ideoloških pobuda samo recikliraju njihovu propagandu, Полезные идиоты…

bene_geserit bene_geserit 07:08 25.02.2024

Re: Aleksej…

U realnom svetu se borba za globalnu dominaciju ne vodi sa tenkovima i avionima već parama i ekonomijom

Ha pa najveća svetska sila nam demonstrira kako se to radi evo već skoro 80 godina.
Vojna sila je bitan deo cele jednačine inače zbog čega su ovi moji vodili tolike ratove posle WW2, ako se borba za globalnu dominaciju vodi parama i ekonomijom? A da li imaš ili nemaš para to opet puno zavisi od dolara kao globalne valute a to opet zavisi od vojne sile pa tako kad neko proba da ukida dolar ti ga spičiš iz čista mira kao obama-hitlerovski Libiju svojevremeno na primer.
A i vojna sila mu dođe prilično korisna da sprečavaš konkurenciji pristup resursima, to je vazda bio najjeftiniji način da ostvariš dominaciju.

Sve u svemu ne da pojma nemaš nego je to tužno koliko.
Ne znam samo dokle više ćeš da štancuješ tolike komentare u kojima to demostriraš i još maskiraš gomilom nekakvih besmislenih informacija koje si ko zna odakle izvukao a uporno od drveta ne vidiš šumu.
benedykt benedykt 07:19 25.02.2024

Re: Aleksej…

bene_geserit

Sve u svemu ne da pojma nemaš nego je to tužno koliko.
Ne znam samo dokle više ćeš da štancuješ tolike komentare u kojima to demostriraš i još maskiraš gomilom nekakvih besmislenih informacija koje si ko zna odakle izvukao a uporno od drveta ne vidiš šumu.

Srećan sam da je ti Bane tako pametan vidiš, mislim tu šumu od tog kao drveta…

By the way, pokušaću sa metodom simplifikovanja kao za sedmi osnovne, mislim da je to odgovarajući nivo. Elem, ratove vodiš jedino protiv sirotinje koja ne može da ti se suprostavi, odnosno praviš sebi Win-Win situaciju gde se obezbeđuješ/napreduješ strateški zbog nečega a uz to pokazuješ svima da si i dalje najjači igrač. Prekomplikovano je to za tebe, ti si i dalje u bespućima onoga što ti onaj bolid Tucker gusla…
U to ime…

Sunčajmo svoja anti-woke mudašca, jer šamaranje majmuna na Vladimira Vladimiroviča može samo sa kvalitetno osunčanim mudima…
gvozden1 gvozden1 07:52 25.02.2024

Re: Aleksej…

U realnom svetu se borba za globalnu dominaciju ne vodi sa tenkovima i avionima već parama i ekonomijom

Da, Amerika to demonstrira uredno.

Ali vidim Bene ti je već odgovorio.
benedykt benedykt 07:54 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
, и Руси су неколико дана оклевали и смишљали шта ће. Када су му дали азил, нису парадирали са њим.

I uslovili ga da prestane sa aktivnostima zbog kojih ga Amerika traži.

Ali, ne mogu to da pojme ovi antirusi.

Pa sad, sa obzirom da je dobio azil tamo, bilo bi, složićemo se, ipak malo glupo da se oduži domaćinu tako što će svima okolo da priča kako u Rusiji vlast ima pristup svakom poslatom mejlu i da se bukvalno svaki internet komentar ili post na socijalnim mrežama pregleda i u slučaju ”antidržavne” aktivnosti sprovode odgovarajuće mere, odnosno da FSB ima pristup apsolutno svemu što se na internetu dešava kada je Rusija u pitanju.
U suštini upravo primer Snoudena pokazuje, pod jedan, da je on dobro naučio lekciju jer ćuti kao zaliven oko potpuno iste stvari, odnosno da dobro kapira da se u Rusiji za to ne dobija zatvorska kazna već da se slični slučajevi leče dozom olova u predelu potiljka ili konzumiranjem supstanci posle kojih ti drže opelo a rodbina u crnini plače.
Pod dva, pokazuje to bezgranično licimurje prosečnog putriote koji naravno primećuje samo Snoudena ili Asanža pošto mrzi Zapad, a njima slične ljude u Rusiji naziva pajacima ili ih bez dokaza proglašava za MI6 & CIA špijune i/ili NATO plaćenike.
Mislim, kada smo već kod toga šta ko od nas tačno pojmi…
tessa1 tessa1 07:57 25.02.2024

Re: Aleksej…

Ma Bajden pogrešio pa ženu Navaljnog krstio Jolanda, a žena se zove Julija.

Je li da, hvala Gvozdene.

Bane kao dijete neko, Anwar je zreliji. :)
gvozden1 gvozden1 08:09 25.02.2024

Re: Aleksej…

da je on dobro naučio lekciju jer ćuti kao zaliven oko potpuno iste stvari,

Ne, nego će da državu koja mu je dala azil, da tretira na isti način kao i onu koja bi da ga apsi ili ubije.

Da li bi to iko radio ili trpeo?
gedza.73 gedza.73 08:10 25.02.2024

Re: Aleksej…

врло брзо постају западни асет, па и убојито западно оружје у борби против Русије. За узврат добијају паре, насловне странице западне штампе, Нобелову награду, деца им студирају по Станфордима и сличним местима итд.

Sreća pa deca političara ruske vrhuške svoje školovanje i život provode po Severnim Korejama, Kinama, Iranima umesto Parizima, Londonima...

Ili tradicionalna, pravoslavna, multipolarna venčanja po NJujorcima


meni suza krenula kad je Peskov objašnjavao koliko se njegova čerka patila dok je studirala u Francuskoj u malenom stančiću od 180 m2. Ili koliko se gajbica pastorka Lavrova nanosila da sa 18 godina isplati nekretninu u Londonu od 4, 4 miliona funti.
Када су му дали азил, нису парадирали са њим.

Što jes, jes. nisu paradirali ni sa našom hraniteljkom i usrećiteljkom Mirjanom marković koja je jadna morala da pobegne od ovdašnjih nepatriotskih, stranoplaćeničkih (naravno satanističkog zapada) i nacističkih hordi.
benedykt benedykt 08:20 25.02.2024

Re: Aleksej…

bene_geserit

Ne znam samo dokle više ćeš da štancuješ tolike komentare u kojima to demostriraš i još maskiraš gomilom nekakvih besmislenih informacija koje si ko zna odakle izvukao...

Složićemo se, nadam se, da je potpuno besmisleno očekivati da svi mi baratamo sa istom ili barem sličnom količinom informacija o svakoj temi na koju se vodi rasprava. Eto, ti na primer prosto briljiraš kada se potegne pitanje temperature vode u đakuziju, da je prosto milina čitati svaki tvoj komentar…
jovilim_e jovilim_e 08:20 25.02.2024

Re: Aleksej…

maksa83
Plaše se javne sahrane jedne budale, ili kako ga ti ono nazva onomad?:)

Pajac, distrakcija. Njega su onomad ostavili u životu da bude opozicija kao manje opasan, pravog oponenta i ozbiljnog tipa - Nemcova - su roknuli 2015 bez ceremonije, 4 metka u leđa na javnom mestu. Za dobar deo Rusa to je bio priličan šok i tu je počelo ubijanje u pojam.

Šta ja mislim o njemu je nebitno, za gomilu Rusa on je sa svim njegovim manama bio preostali simbil otpora oko kog su se okupljali. a Putin bi iz sve snage da izbegne da se svi fizički okupe na jednom mestu, nije dobro da se svi ti ljudi sretnu i da vide da nisu sami.


Vrati ti doksumanutom ono što ti daje i traži nešto slabije.
gedza.73 gedza.73 08:21 25.02.2024

Re: Aleksej…

Međutim, ničega se ne plaši Vladimir Vladimirovič, ta junačina najveća…

Pravi vođa na pravom mestu sa odlično organizovanom državom. kad je ona mlada studentkinja napisala nešto protiv rata odmah su je njene kolege studenti prijavili tamo gde treba a ona bila proglašena za teroristu čime je, fala Carevom zakonu, izgubila sva prava koja imaju ostali poslušni i ne previše lajavi građani. Što i nama želimo.

zna se ko šta sme i gde da peva, kome se isplaćuju tantijeme iz državne kase a ko pod pretnjom smrću mora da beži iz jedne divne, demokratske države.

trenutno najveći biznis u Rusiji, posle onih Mad Max kafeza na tenkovima iz tridesetih je postavljanje metalnih rešetki na prozore. kažu ruska promaja zbog klimatskih promena ubija ovih dana.

srce mi zaigra od sreće kad vidim koliko samo pametnog naroda imamo koji od novog staljina bogatu i veliku milost očekuju. Pravo je čudo da Nestorović, miroljub Petrović i vidovita Kleopatra nemaju bar šeset posto na izborima. Nebeski narod ne zaslužuje ništa manje.


p.s.
upravo su objavljene ekskluzivne fotografije koje potvrđuju prisustvo reptila među nama.





jovilim_e jovilim_e 08:27 25.02.2024

Re: Aleksej…

newimprovedtadejus
Milan Novković

U stvari danas su ti naj stratagemi za "poliranje" preteškog narativna sledeći: uhvatiš se ko pijan plota za istinu, realnu, recimo oko lošeg oko Putina i njegovih pljačkaša, i onda lopataš besomučno sav svoj dirt pod taj asocijativni kišobran, i to ti ovom prilikom rade sija i emajšes, koji, ne znamo kako uspeva, često ubedi ciju da služi kao pokriće, gromobra, za njihove izgubljene bitke - ogromna pretposlednja bitka je Covid, poslednja će izgleda biti nato protiv ukrajine, Rusije, šta god.


ali brate slatki pa kako je ovo moguće?
ti vjeruješ da su cia i mi6 podmetnuli da jedan (nek je i lažni) ruski opozicionar ubije drugog ruskog opozicionara.. a onda su oni ubili njega..
il on njih..

kako bilo svi opozicionari su sad mrtvi al to nije kriv onaj kome su oni kakva takva opozicija.. nego mi6..
i cia..
a korupcie nije bi bilo.. ili je bio ali ne tako kako vi mislite wink wink..

Ti ne veruješ?!
Misliš nije se nikada dogodilo?
Pa jebote!
Kako ti možeš biti makroe, a da ne kapiraš ovakve trivijalne stvari?
gvozden1 gvozden1 08:27 25.02.2024

Re: Aleksej…


srce mi zaigra od sreće kad vidim koliko samo pametnog naroda imamo koji od novog staljina bogatu i veliku milost očekuju. Pravo je čudo da Nestorović, miroljub Petrović i vidovita Kleopatra nemaju bar šeset posto na izborima. Nebeski narod ne zaslužuje ništa manje.

Ne može to da izdrži a da ne pljucne po sopstvenom narodu:)
Dobro su te izdresirali.
jovilim_e jovilim_e 08:29 25.02.2024

Re: Aleksej…

benedykt
newimprovedtadejus
Milan Novković

U stvari danas su ti naj stratagemi za "poliranje" preteškog narativna sledeći: uhvatiš se ko pijan plota za istinu, realnu, recimo oko lošeg oko Putina i njegovih pljačkaša, i onda lopataš besomučno sav svoj dirt pod taj asocijativni kišobran, i to ti ovom prilikom rade sija i emajšes, koji, ne znamo kako uspeva, često ubedi ciju da služi kao pokriće, gromobra, za njihove izgubljene bitke - ogromna pretposlednja bitka je Covid, poslednja će izgleda biti nato protiv ukrajine, Rusije, šta god.


ali brate slatki pa kako je ovo moguće?
ti vjeruješ da su cia i mi6 podmetnuli da jedan (nek je i lažni) ruski opozicionar ubije drugog ruskog opozicionara.. a onda su oni ubili njega..
il on njih..
kako bilo svi opozicionari su sad mrtvi al to nije kriv onaj kome su oni kakva takva opozicija.. nego mi6..
i cia..
a korupcie nije bi bilo.. ili je bio ali ne tako kako vi mislite wink wink..

Poturaju Putinu sva ta ubistva oni zlikovci sa Zapada, eto kako…

Ne, nego će da ih pripišu sebi?
Jebote Benediktu!
Sada više ne verujem da si plaćenik, nego da, jednostavno, lupaš gluposti.
jovilim_e jovilim_e 08:31 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Cudi me da se ti javljas na ovu temu kada tebe svakako ne zanima ko, kako, zasto itd vlada u Rusiji.

Pa ne zanima me, neka vlada ko hoće i kako hoće, to je njihova unutrašnja stvar, ne bih da im se mešam u to.

Nego mi zanimljivo kako budala, dobro, pajac, odjednom postade mnogo važna figura koje se Putin i mrtvog plaši:)

A sve u glavi jednog istog čoveka, Makse.
Ma ne, ne naseda Maksa na propagandu:)

Maksu ne treba preozbiljno shvatati.
Gubi se u poslednje vreme.
Pregreva mu se bobina i varniči platinska dugmad.
jovilim_e jovilim_e 08:33 25.02.2024

Re: Aleksej…

tessa1
Pa ne zanima me, neka vlada ko hoće i kako hoće, to je njihova unutrašnja stvar, ne bih da im se mešam u to.


Sutra je utorak, i desiće se zemljotres nakon kojeg tlo neće mirovati naredne dvije decenije neprestano podrhtavanje i aktivnosti zemlje izazvaće masovno evakuaciju okolnih sela

Gvozden - je li sutra utorak?

Jeste

Gvozden - mene ne interesuje zemljotres, evakuacija, narednih 20 god, samo je li sutra utorak?

Jeste. Utorak.



+

Nisam vidjela za pajaca ali Maksa je već rekao da mu je Putin faca, nešto kao privatno mišljenje ima o njegovim mišićima i harizmi?

O čemu ti ovde buncaš?
Kakav zemljotres?
benedykt benedykt 08:36 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
, и Руси су неколико дана оклевали и смишљали шта ће. Када су му дали азил, нису парадирали са њим.


I uslovili ga da prestane sa aktivnostima zbog kojih ga Amerika traži.

Ali, ne mogu to da pojme ovi antirusi.

Čisto samo da se podsetimo da je, prema izjavama njegovog advokata, pravi razlog za to oklevanje i premišljanje na aerodromu u Moskvi bilo to da su ga iz FSB ucenjivali u pokušaju da ga regrutuju, odnosno da je, kaže i to njegov advokat, on posle toga imao problema pošto nigde nije mogao da nađe posao u toj zemlji koja mu je dala azil upravo zato jer nije želeo da radi za FSB. Mislim, kada smo već kod te priče o Snoudenu i time da se nije sa njim paradiralo, odnosno tih nekih antirusa koji ništa ne mogu da pojme.

gvozden1
Ne, nego će da državu koja mu je dala azil, da tretira na isti način kao i onu koja bi da ga apsi ili ubije.

Da li bi to iko radio ili trpeo?


Koliko shvatam iz te zanimljive opaske o tome šta se radi & trpi a šta ne, Amerika je naravno zla kada neće da trpi takve kao što je Snouden, a to što Rusija to ne bi trpela je nešto sasvim opravdano, odnosno ko će izdajnike što odaju tajne državne trpeti. Metak u čelo je jedini lek za sve takve…
jovilim_e jovilim_e 08:37 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
maksa83
Uticajan je to čovek bio, opasna pretnja za Putina, zato je morao da ga ubije, jer bi u suprotnom izgubio izbore:)

Uobičajena tri koraka do poslovičnog huči jedenja govana i izmišljanja.


Ne prepoznsješ ironiju?

Nadao sam se da hoćeš, očigledna je, al jbg ne ide pa ne ide.

Reci i ti njemu kako dolikuje.
benedykt benedykt 08:38 25.02.2024

Čibe trolu glupavi, ne smaraj više…

jovilim_e

Ne, nego će da ih pripišu sebi?
Jebote Benediktu!
Sada više ne verujem da si plaćenik, nego da, jednostavno, lupaš gluposti.

I dalje bez dobrog naslova…
gedza.73 gedza.73 08:39 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
Ne može to da izdrži a da ne pljucne po sopstvenom narodu:)

zašto ti mrziš svoj šljivar koji je na dobrom putu da postane bagremar pa misliš da Nestorović i vidoviti Mićo (astrolog i numerolog, prava renesansna ličnost, nisam mu zapamtio ime ali priča sve isto što i ti) nisu arhetipovi naših ljudi koji se bore na pravoj strani u ovom sukobu epskih razmera?
Dobro su te izdresirali.

jel' i ja moram da glasam za Bajdena kako bi nešto ućario?
benedykt benedykt 08:44 25.02.2024

Re: Aleksej…

gedza.73
Međutim, ničega se ne plaši Vladimir Vladimirovič, ta junačina najveća…

Pravi vođa na pravom mestu sa odlično organizovanom državom. kad je ona mlada studentkinja napisala nešto protiv rata odmah su je njene kolege studenti prijavili tamo gde treba a ona bila proglašena za teroristu čime je, fala Carevom zakonu, izgubila sva prava koja imaju ostali poslušni i ne previše lajavi građani. Što i nama želimo.

zna se ko šta sme i gde da peva, kome se isplaćuju tantijeme iz državne kase a ko pod pretnjom smrću mora da beži iz jedne divne, demokratske države.

Free Julian Assange NOW! što-no-se kaže, jer svi oni što su protiv cara ruskog ili ne misle dobro o ratu tom stanju najdivnijem su na platnom spisku MI6 & CIA…

Ima nas Čvorovića majku mu jebem, pa da razbucamo ta govna…
gvozden1 gvozden1 08:46 25.02.2024

Re: Aleksej…

Ček, zar i sam ne reče da bi bilo malo glupo
Pa sad, sa obzirom da je dobio azil tamo, bilo bi, složićemo se, ipak malo glupo da se oduži domaćinu tako što će svima okolo da priča kako u Rusiji vlast ima pristup svakom poslatom mejl....


Bilo bi glupo da pokazuje kako domaćin ima pristup mejlovima, a ne bi bilo glupo ako bi odavao tajne.
Sve i da dobije priliku da ima pristup tajnama u Rusiji, kakvu je imao u Americi.

Ajd malo doslednosti.
jovilim_e jovilim_e 08:49 25.02.2024

Re: Aleksej…

Milan Novković
benedykt
Milan Novković


Autor NIJE za nuklearke, a upustio se u takav naslov pošto su mnogi drugi po informativnom prostoru pozivali na to - tih dana, sa oko 20 dronova napadom direktno na Rusiju su se uzburkale strasti.

Dakle: Nato je sa nato teritorije direktno napao rusiju sa 20 (jel toliko bejaše) relativno sofisticiranih američkih dronova ...

... Putin nastavio da izigrava dobrog policajca i slegnuo ramenima, Medvedev lošeg, ovaj autor napisao članak i pojasnio komponente potencijalno opasne situacije/zatezanja odnosa.


Kom to tačno informativnom prostoru ako naravno zaboravimo Medvedeva koji je pretežno u alkoholisanom stanju, Solovjova koji je kao mali upao u kazanče sa čarobnim napitkom, odnosno onog veselog poslanika Guruleva iz Putinove partije koga dovode u studio samo zato da bi pretio nuklearkama i Gulazima po potrebi. Mislim, ko uopšte uzima te ljude i njihove prazne pretnje za ozbiljno…?! Takođe, Rusija vodi već dve godine neki rat koliko ja znam, tako da ukoliko će se za svaki dron u njenom vazdušnom prostoru potezati priča oko nuklearki, onda ja zaista ne znam šta da vam kažem. Mada što da ne, autor naplaćuje čitanje svojih umotvorina, a cenim da bi i čitalac bilo manje kada bi priča bila malo više na zemlji i bez tih doom & gloom varijanti. Nije uostalom ni prvi ni poslednji koji eksploatiše takav pristup problematici…

Okey, pročitao sam pažljivo prvi red, pa proleteo i zadržao se kod ovog što sam kasnije boldovao.

Nemam pojma što si se navrzao sad na autora kojeg ne poznaješ, pogotovo pošto sam ti rekao da on ne predlaže nikakav nuklarni rat, nego skreće pažnju da drugi o tome pričaju.

Plus ne kapiram kakvo zadovoljstvo nalaziš u neinformisanom mrcvarenju na način gde:

- Ja kažem nešto pa navedem autora zato što Maksa pored Navaljnija uvede i Nemtsova - jedan cijin agent, drugi spearhead član, jedan od više, oko onomad Hermitage Capital Managementa.

Dakle, to na šta si ti skrenuo, bez meni neke bliske motivacije osim želje za nekim cenjenjem i smatranjem, ne uglavnom nego sasvim pogrešnim, je prosto:

NAto je napao Rusiju direktno, sa nato teritorije, netrivijalnim američkim oružjem, tj nekoliko desetina dronova koji mogu da nose eksplozivno punjenje od 300 ili više kilograma. I svet je naglo počeo da vidi u tome potencijanu veću opasnost.

I ovde ću ja stati na tu temu.

Staću i na temu Navaljnija ti pojasni blogodrugarima, ako već nisi - jeste bio cijin agent, nije, samo malo je bio ...

A o Hermitažu - isto pojasni Maksi - nema veze ako ništa ne znaš, izguglaj (ume i maksa da gugluje, al učini mu)

- Jedan od osnivača Maksvelov pulen Bili B (jedna blogodrugarica je "renomirani stručnjak", čak mu knjigu pročitala i nešto od X statusa). Nači Maksvel je tatko od naše Žizele, što crnči ko japanka u nekoom američkom zatrvoru, što je dovodila devojčice zapadnoj eliti, od multidisiplinarnog maga Epstajna što se u zatvoru obesi od sramote, do vrhovnog prista Bilija d Klintona, ... preko multi-culti elite raznih sorti.

Ovaj prvi gore Bili je od svojih pulena imao i Nemtsova, i taj jadni Nemtsov je možda prosto previše znao, a small fish - otišao je big fish Berezovski, tako da je ovaj imao manje šanse. Dakle najverovatnije su ih koknule dve bitne agencije iz dve bitne zapadne zemlje.

A ko je od ovih naših junaka posećivao često Epstajna, i u kući, i van kuće, ... glavni na ciju danas - zamisli lepog društva ...

E, to društo je ovom autoru na kojeg si se (malo doduše) navrzao iako o njemu nisi imao pojma ponudilo da uđe u hermitažovanje po rusiji, i sa dal 10 milijardi iz svog fonda, i on odbio.

Ja nemam pojma da li si ti uopšte, ikad svestan koliko nemaš pojma, lupetaš, frljaš se vlastitim imenima koja nemaju veze sa temom, skačeš bez veze sa jedne teme na neku sasvim nevezanu, itd.

Al guglaj ako ne znaš, analiziraj, sažmi, sintetiši, ... pa obajsni blogodrugarima ako imaš vremena.

Ja odoh sada drugim poslovima, iskreno ni ja ne znam mnogo o ovome - apsolutni minimum da napravim neki model ovog pod-domena.

Milane, kada budeš dolazio u BG, javi mi se.
Da te častim nekim laganim ručkom ili doručkom.
Večera isključena, jer ja spavam već u 8 uveče.
gvozden1 gvozden1 08:51 25.02.2024

Re: Aleksej…

zašto ti mrziš svoj šljivar

Gde piše da ga mrzim, ili kako si to zaključio:)
jel' i ja moram da glasam za Bajdena kako bi nešto ućario?

Ma ćuti, ne može da ubedi ni sopstvenog momka da glasa za Bajdena, ti si joj apsolutno nebitan.

Makar da imaš američki pasoš i pravo glasa u Americi, italijanski nju uopšte ne zanima.
jovilim_e jovilim_e 09:01 25.02.2024

Re: Aleksej…

tessa1
Dobro Emsi, zar ti ja izgledam tj zvučim kao osoba koja ne zna šta radi, i da moja priča drži vodu dok majstori ne odu? :)

Jok!
Deluješ mi kao pametna osoba difuznog iskazateljstva.
jovilim_e jovilim_e 09:03 25.02.2024

Re: Aleksej…

vrabac_onaj

Ovakvog smo imali pre 30 godina.
Dobili ga kao maloga, bez imena.
I dan za danom, ostao bez imena.
I onda smo ga jednostavno nazvali Pas.
jovilim_e jovilim_e 09:11 25.02.2024

Re: Aleksej…

bene_geserit
U realnom svetu se borba za globalnu dominaciju ne vodi sa tenkovima i avionima već parama i ekonomijom

Ha pa najveća svetska sila nam demonstrira kako se to radi evo već skoro 80 godina.
Vojna sila je bitan deo cele jednačine inače zbog čega su ovi moji vodili tolike ratove posle WW2, ako se borba za globalnu dominaciju vodi parama i ekonomijom? A da li imaš ili nemaš para to opet puno zavisi od dolara kao globalne valute a to opet zavisi od vojne sile pa tako kad neko proba da ukida dolar ti ga spičiš iz čista mira kao obama-hitlerovski Libiju svojevremeno na primer.
A i vojna sila mu dođe prilično korisna da sprečavaš konkurenciji pristup resursima, to je vazda bio najjeftiniji način da ostvariš dominaciju.

Sve u svemu ne da pojma nemaš nego je to tužno koliko.
Ne znam samo dokle više ćeš da štancuješ tolike komentare u kojima to demostriraš i još maskiraš gomilom nekakvih besmislenih informacija koje si ko zna odakle izvukao a uporno od drveta ne vidiš šumu.

Koja je to budala koja je izjavila da se dominacija u svetu ne vodi vojnom silom?
Ne vidim to iz tvoga kvotovanja, a ne znam da li je benedikt, jer njegove stringove slabo čitam.
Dakle, ko god je ta budala, trebalo bi da zna da je vojna moć osnova dominacije.
Ni jedna druga moć, ukoliko joj ne prethodi vojna moć, nema značaj u trci za tom dominacijom.
Sila je jedini princip u odnosim među državam, od početka vremena.
benedykt benedykt 10:16 25.02.2024

Re: Aleksej…

jovilim_e
Milan Novković

I ovde ću ja stati na tu temu.

Staću i na temu Navaljnija ti pojasni blogodrugarima, ako već nisi - jeste bio cijin agent, nije, samo malo je bio ...

Milane, kada budeš dolazio u BG, javi mi se.
Da te častim nekim laganim ručkom ili doručkom.
Večera isključena, jer ja spavam već u 8 uveče.

Kada se vidite javi leba ti gosn Milančetu da je po ko zna koji put radio copy-paste lagarija nekih internet šaralatana sa dijagnozom, pošto je ovde pre neki dan kao dokaz za svoje somnambulije poturao neki snimak gde se kao fol vidi CIA Navaljni a ono tamo neki sasvim deseti čovek koji blage veze sa Navaljnim nema. Avaj, ode negde čovek pa to još izgleda nije ni shvatio.
By the way, izmerite tom prilikom jedan drugom dijagnozu, mislim da vidimo čija je s’oproštenjem veća…
benedykt benedykt 10:19 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Ma ćuti, ne može da ubedi ni sopstvenog momka da glasa za Bajdena, ti si joj apsolutno nebitan..

Bitno je da si ti ponosan zbog toga a kapiram da bi još ponosniji da je u Moskvi a dečko joj je Rus, ali ne vredi nije se dalo pa moralo dete i sa zlom Amerikom, prokleta bila, da se u nedostatku ”boljeg” zadovolji…
benedykt benedykt 10:27 25.02.2024

Re: Aleksej…

jovilim_e

Koja je to budala koja je izjavila da se dominacija u svetu ne vodi vojnom silom?
Ne vidim to iz tvoga kvotovanja, a ne znam da li je benedikt, jer njegove stringove slabo čitam.
Dakle, ko god je ta budala, trebalo bi da zna da je vojna moć osnova dominacije.
Ni jedna druga moć, ukoliko joj ne prethodi vojna moć, nema značaj u trci za tom dominacijom.
Sila je jedini princip u odnosim među državam, od početka vremena.

Za šta inače nema boljeg primera od toga gde je danas Kina koja je razmišljala glavom pa se fokusirala na ekonomiju u odnosu na Putinovu Rusiju koja je razmišljala donjom glavom da ne kažem sad glavićem (s’oproštenjem) pa se batraga i njišti k’o magare u ukrajinskom blatu.
Kapiram da je tvoja ćera izabrala Englesku da živi tamo samo zato jer joj je najbitnija vojna sila, odnosno ‘tela je i plakala da ide u Rusiju kod Putina jer je nji’ova vojna sila s’oproštenjem veća ali nije mogla nikako, pošto avaj ne primaju kod cara baćuške da živi svaku tamo šušu ma koliko ona želela…
maksa83 maksa83 10:33 25.02.2024

Re: Aleksej…

Vrati ti doksumanutom ono što ti daje i traži nešto slabije.

Ko te stigne taj ti nabije.

Otvaramo poetski matinej.
gvozden1 gvozden1 10:36 25.02.2024

Re: Aleksej…

benedykt
gvozden1

Ma ćuti, ne može da ubedi ni sopstvenog momka da glasa za Bajdena, ti si joj apsolutno nebitan..

Bitno je da si ti ponosan zbog toga a kapiram da bi još ponosniji da je u Moskvi a dečko joj je Rus, ali ne vredi nije se dalo pa moralo dete i sa zlom Amerikom, prokleta bila, da se u nedostatku ”boljeg” zadovolji…

Naravno da jesam, ponosim se njima i njihovim odlukama kakve god da su, i njom što je izabrala Ameriku, i njenom sestrom što je izabrala Srbiju.
Da je i Rusiju izabrala bio bih isto ponosan.

Znaš, kad ti deca imaju mogućnost da biraju, ti se ponosiš kakav god izbor da naprave.
benedykt benedykt 10:39 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
Ček, zar i sam ne reče da bi bilo malo glupo
Pa sad, sa obzirom da je dobio azil tamo, bilo bi, složićemo se, ipak malo glupo da se oduži domaćinu tako što će svima okolo da priča kako u Rusiji vlast ima pristup svakom poslatom mejl....


Bilo bi glupo da pokazuje kako domaćin ima pristup mejlovima, a ne bi bilo glupo ako bi odavao tajne.
Sve i da dobije priliku da ima pristup tajnama u Rusiji, kakvu je imao u Americi.

Ajd malo doslednosti.

Mislim da je malo glupo da ukazuješ bilo kome na (ne)doslednost, a sve sa obzirom da kod tebe uvek postoje dva aršina koja se shodno situaciji primenjuju. Za Zapad i Ameriku kod tebe važi sve suprotno u odnosu na Rusiju, odnosno sve ono na šta pokazuješ pravedničkim prstom na Zapadu, je ne samo dozvoljeno odnosno opravdano u Rusiji nego i poželjno u većini slučajeva.
Čisto da te informišem kako to praktično obesmišljava svaku racionalnu raspravu…
gedza.73 gedza.73 10:44 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
Gde piše da ga mrzim, ili kako si to zaključio:)

Izvini, moja greška. Pogrešno sam razumeo tvoj biznis plan da za nekoliko godina od rakijskog šljivara 'sam od sebe' napraviš medonosni bagrenjak.
Makar da imaš američki pasoš i pravo glasa u Americi

A oni nas bobmardovali i otimaju Kosovo?

Iskreno se nadam kako će na najbolji način i u što kraćem roku regulisati svoj status. Ovo stvarno bez imalo ironije mislim.
gvozden1 gvozden1 10:47 25.02.2024

Re: Aleksej…


Mislim da je malo glupo da ukazuješ bilo kome na (ne)doslednost, a sve sa obzirom da kod tebe uvek postoje dva aršina koja se shodno situaciji primenjuju. Za Zapad i Ameriku kod tebe važi sve suprotno u odnosu na Rusiju, odnosno sve ono na šta pokazuješ pravedničkim prstom na Zapadu je ne samo dozvoljeno odnosno opravdano u Rusiji, nego i pože

Postoji tu izvesna razlika, Amerika se hvališe svojom demokratijom, a Rusija ne, ili znatno manje.

A takav je i doživljaj Amerike i Rusije, prva se doživljava kao slobodna država, druga kao diktatura, pa, pošto se zna šta znače slobodna država i demokratija, onda je red pokazati da lažu kad pričaju o slobodi i demokratiji.

A da li je u Rusiji diktatura ili ne, njihova stvar, ako i jeste, makar ne lažu da nije.

gvozden1 gvozden1 10:49 25.02.2024

Re: Aleksej…

Izvini, moja greška. Pogrešno sam razumeo tvoj biznis plan da za nekoliko godina od rakijskog šljivara sam od sebe napraviš medonosni bagrenjak.

Sve si ti pogrešno razumeo.
Naravno, kako bi TI drugačije.
A oni nas bobmardovali i otimaju Kosovo

Da, i?
gedza.73 gedza.73 10:50 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
Znaš, kad ti deca imaju mogućnost da biraju, ti se ponosiš kakav god izbor da naprave.

A za tuđu decu metak?

E Koviću, Koviću govedo jedno. Kakav si ti čoban takvi ti i ovi ovnovi iz stada.
ponosim se njima i njihovim odlukama kakve god da su, i njom što je izabrala Ameriku

Da je i Rusiju izabrala bio bih isto ponosan.

Jes isto. U Rusiji pravoslavni, bratski narod, tradicija, porodica, kolica u marketima, jaka rublja i organska votka a u Americi pederi, satanisti, beskućnici, slom dolara i najlošiji heroin.
benedykt benedykt 10:53 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Naravno da jesam, ponosim se njima i njihovim odlukama kakve god da su, i njom što je izabrala Ameriku, i njenom sestrom što je izabrala Srbiju.
Da je i Rusiju izabrala bio bih isto ponosan.

Znaš, kad ti deca imaju mogućnost da biraju, ti se ponosiš kakav god izbor da naprave.

Znači ipak nije toliko zla i loša ta Amerika i taj Zapad, čim tamo živi dosta njih sa bloga, a ne samo tvoje dete i deca još nekih. Pa će vam pri tome i unuci sigurno, ako deca već nisu, biti mali Amerikanci ili Englezi. Rekao bi laik onako na prvi pogled da je to pomalo šizofrena situacija, pošto pričamo naravno o ljudima koji kao i ti o tom Zapadu misle sve najgore…
tessa1 tessa1 11:14 25.02.2024

Re: Aleksej…

Otvaramo poetski matinej.

Može. :)


tessa1 tessa1 11:15 25.02.2024

Re: Aleksej…

O čemu ti ovde buncaš?

Znaš ko ti bunca?
gvozden1 gvozden1 11:17 25.02.2024

Re: Aleksej…

A za tuđu decu metak?

To bre za dezertere, to im sleduje.
Vojni obveznik koji odbije da se odazove pozivu zaslužuje kaznu.
Često je to metak u potiljak.

Ako ratuje za svoju zemlju sleduje mu orden, ili makar priznanje, borački status....


Jes isto. U Rusiji pravoslavni, bratski narod, tradicija, porodica, kolica u marketima, jaka rublja i organska votka a u Americi pederi, satanisti, beskućnici, slom dolara i najlošiji heroin.

I šta s tim?
Sve i da ovo nisu glupave fraze,sve i da je to tako, šta s tim?

tessa1 tessa1 11:18 25.02.2024

Re: Aleksej…

I onda smo ga jednostavno nazvali Pas.


I mačku Mačka?

Slika je mnogo dobra,


uz ovu imam mnogo dobru priču dva dana, problemi na putu sa autom.


gvozden1 gvozden1 11:21 25.02.2024

Re: Aleksej…


Znači ipak nije toliko zla i loša ta Amerika i taj Zapad, čim tamo živi dosta njih sa bloga

Pa nije baš u svemu loša, velike su plate, velike mogućnosti, ali država im je nasilna prema celom svetu, a unutar nje nema mnogo veze sa demokratijom i slobodom.
Umesto toga vlada "sistem" mada taj sistem mnogi zovu duboka država, tj vlada neko kome se ime ne zna, i ko nije dobio izbore.
benedykt benedykt 11:33 25.02.2024

Poetski matinej…

maksa83
Vrati ti doksumanutom ono što ti daje i traži nešto slabije.

Ko te stigne taj ti nabije.

Da ga primi u anale sporta to Čarli voli najradije…

TeKnika i poezija narodu….
gedza.73 gedza.73 11:36 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
o bre za dezertere, to im sleduje.
Vojni obveznik koji odbije da se odazove pozivu zaslužuje kaznu.
Često je to metak u potiljak.

E? Pa ti bi pobio više Srba nego nacisti i komunisti zajedno.
Velika većina mladih muškaraca se sakrivala, svako veče bi spavali na drugom mestu kako bi izbegli vojnoj policiji koja je jurila dezertere. Drugi su, prema nekim procenama i do 200.000 njih je radije napustilo zemlju nego da idu u rat – zapadna Evropa, Severna Amerika, Australija – bilo gde, samo da izbegnu da idu na front. Podaci za Beograd su više nego upečatljivi: prema Centru za mir u Beogradu, 85 do 90 odsto mladih muškaraca je odbilo da ide u vojsku. Na nivou cele Srbije ti brojevi su varirali od 50 do 80 odsto. Čak i među onima koji su služili vojsku, zabeležen je značajan broj slučajeva dezertiranja.


Ove tvoje 'Šumadince' po Valjevu bi sigurno klao?
Druga mehanizovana brigada (Valjevci) kompletno je pobegla. To su ortodoksni srpski nacionalisti. Sada u Šidu stoji kompletna tehnika Druge mehanizovane brigade bez vojske

Vladimir Živković, rezervista JNA iz Valjeva, dovezao je, iz Šida gde je bio stacioniran i čekao polazak za Vukovar, borbeno vozilo pred Skupštinu SFRJ u Beogradu 23. septembra iste godine, zbog čega je bio uhapšen i osuđen kao dezerter na jednogodišnju kaznu zatvora.

I šta s tim?

Taman sam 'teo o 'doslednosti' al' ovo tvoje pitanje je pravi didnstrit.



gvozden1 gvozden1 11:45 25.02.2024

Re: Aleksej…


E? Pa ti bi pobio više Srba nego nacisti i komunisti zajedno.

A ti bi dezertere pohvalio?
Verujem, ali samo ako bi se krili od srpske vojske, ako u nju ne bi hteli da idu.
I od ruske.

A od ukrajinske?
Šta o ukrajinskim dezerterima misliš?
Državu im napali, a oni se kriju i beže.
Ove tvoje 'Šumadince' po Valjevu bi sigurno klao?

Ne bih bre, niti je to bila srpska vojska, niti je rat vođen za srpske interese.





Taman sam 'teo o 'doslednosti' al' ovo tvoje pitanje je pravi didnstrit.

A doslednost su one tvoje glupe fraze?
Pa jesu, stalno ih ponavljaš?
gedza.73 gedza.73 11:45 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
Pa nije baš u svemu loša, velike su plate

'nači prodaje se dupe za veliku platu umesto džabe u Rusiji za naše interese?
unutar nje nema mnogo veze sa demokratijom i slobodom.

Čuo sam. Kažu u Severnoj Koreji da je tolko loše u Americi da su sve ptice pojeli a zimi tope sneg kako bi preživeli. Ove naše tamo potapaju u džakuzije sa temperaturom preko četres stepeni za te velike plate a oni jadni moraju da trpe jer ne mogu da pobegnu pošto ih 'duboka država' ogradila mmmm onom... kako se zove... mmm bodljikavom žicom i kroz nju mmmm pustila struju.
Još će jednog sutra da im otmu decu pa što u pedere što za fabriku unutrašnjih organa. Što pretekne ide u NATO da ruši i pali pravoslavnu komunističku Rusiju.
mada taj sistem mnogi zovu duboka država, tj vlada neko kome se ime ne zna, i ko nije dobio izbore.

Tako zovu? Au. Pa tamo još gore nego što mi mislimo.
benedykt benedykt 11:47 25.02.2024

Re: Aleksej

gvozden1

Mislim da je malo glupo da ukazuješ bilo kome na (ne)doslednost, a sve sa obzirom da kod tebe uvek postoje dva aršina koja se shodno situaciji primenjuju. Za Zapad i Ameriku kod tebe važi sve suprotno u odnosu na Rusiju, odnosno sve ono na šta pokazuješ pravedničkim prstom na Zapadu je ne samo dozvoljeno odnosno opravdano u Rusiji, nego i pože

Postoji tu izvesna razlika, Amerika se hvališe svojom demokratijom, a Rusija ne, ili znatno manje.

A takav je i doživljaj Amerike i Rusije, prva se doživljava kao slobodna država, druga kao diktatura, pa, pošto se zna šta znače slobodna država i demokratija, onda je red pokazati da lažu kad pričaju o slobodi i demokratiji.

A da li je u Rusiji diktatura ili ne, njihova stvar, ako i jeste, makar ne lažu da nije.

Tom istom uvrnutom logikom je potpuno nebitno sa čime se Amerika hvališe i da li je to iskreno ili nije. Njihova unutrašnja stvar na kraju krajeva, kao što to ti uostalom uvek istakneš kada se potegne priča o Rusiji.

Dakle, ono što ti u skladu sa tvojim ličnim političkim uverenjima i pripadajućim stavovima smeta u Americi, mora da ti smeta i u Putinovoj Rusiji, kao i u Vučićevoj Srbiju. Sve ono što želiš sebi i svom detetu treba valjda da želiš i Rusima i njihovoj deci.

Prema tome, hajde samo da budemo dosledni, jer ne može, jako mi je žao, da se za potpuno iste stvari priča jedno kada je Amerika u pitanju, sasvim drugo kada se govori o Rusiji, odnosno nešto potpuno deseto kada je Vučićeva Srbiji na dnevnom redu. Ne mogu neki ljudi da budu heroji jer su na Zapadu radili isto što i oni u Rusiji koji se tako olako proglašavaju za cirkuzante i/ili strane špijune, kao i za izdajnike u svakom slučaju…
gedza.73 gedza.73 11:58 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
A ti bi dezertere pohvalio?

Ni slu-čajno. Stavio bi tebe sa kamom i mašingeverom na aerodrom i po listi sve one koji su dezertirali a krenuli u posetu domovini na licu mesta po kratkom postupku. Ipak prvo da kreneš iz Valjeva (vidim da brigade broje nekoliko hiljada ljudi) ove tvoje koji su svi kukavice i dezerteri. Pa javi kako su te zemljaci dočekali i kako si prošao.
Ne bih bre, niti je to bila srpska vojska, niti je rat vođen za srpske interese.

Tu me seci ako svatam šta oćeš. Do juče si tvrdio kako je Dalmacija srpska a sad odjednom nije srpska vojska nisu srpski interesi.

aaaa, ti nisi teo sa tom vojskom koja nije srpska (iako bilo Valjevaca bar na prozivci do bežanije nakon doručka) nego sad sa ovom ruskom koja je u stvari srpska i koja treba što ubedljivije da pobije tamo neki narod kako bi ti dobio Veliku Srbiju al da dupetom ne mrdneš pošto je sezona radova? na prvi se pogled se odma' vidi da si 'karakterni, principijelni čo'ek' koji bi bez razmišljanja žrtvovao tuđ život.

kao onaj kafedžija iz Knjige o Milutinu koji nudi narod besplatnom rakijom, onda ih onako pijane huška a rat proveo u selu dok je decu sklonio na sigurno.

Mora da ima neki naziv za takve ljude... izmiče mi... neka gadna uvreda je u pitanju, samo ne mogu da je se setim (a nije 'Ković')



benedykt benedykt 12:08 25.02.2024

Re: Aleksej…

gedza.73

Ove tvoje 'Šumadince' po Valjevu bi sigurno klao?
Druga mehanizovana brigada (Valjevci) kompletno je pobegla. To su ortodoksni srpski nacionalisti. Sada u Šidu stoji kompletna tehnika Druge mehanizovane brigade bez vojske

Vladimir Živković, rezervista JNA iz Valjeva, dovezao je, iz Šida gde je bio stacioniran i čekao polazak za Vukovar, borbeno vozilo pred Skupštinu SFRJ u Beogradu 23. septembra iste godine, zbog čega je bio uhapšen i osuđen kao dezerter na jednogodišnju kaznu zatvora.

Valjevci iz te generacije su jasno razlikovali zdrav srpski nacionalizam kao ljubav prema svom narodu, od onog toksičnog nacional-boljševizma koga je propovedao Milošević i koji je za osnovu imao paranoidni šovinizam. Ovo što danas Putin radi u Rusiji je potpuno isto što je radio Milošević u Srbiji, kao što će na kraju balade neko drugi, kao i kod nas, biti kriv kada sve ode i u Rusiji u majčinu a naredne generacije ostanu da ispaštaju.
Ruse danas, nažalost ali zaista, praktično svugde u svetu gledaju kao nekakve krvožedne ludake, iako ogromna većina njih Putina očima ne može da vidi…
Milan Novković Milan Novković 12:31 25.02.2024

Re: Aleksej…


tessa1
I onda smo ga jednostavno nazvali Pas.


I mačku Mačka?

Slika je mnogo dobra,


uz ovu imam mnogo dobru priču dva dana, problemi na putu sa autom.



... divljina, nigde nikog, kad nailazi i zaustavi se Roger Moore iz mlađih dana ... da ti pomogne ...

(ja imam toliko godina da se, just about, sećam i serije Svetac u crno-belog prigrevačkoj grofoviji onomad pa iako nij bio neki James Bond cool mi je ... sećam se i udaranja televizora dlanom da bi ponovo proradio, finog podešavanja birača kanala, proces koji smo mi poetski zvali "rigljanje" - od kojih smo imali dal jedan dal dva, pa stabilizatora koji se unutra uredno topio posle dosta sati rada
benedykt benedykt 12:52 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Znači ipak nije toliko zla i loša ta Amerika i taj Zapad, čim tamo živi dosta njih sa bloga

Pa nije baš u svemu loša, velike su plate, velike mogućnosti...

A možda i deca u Rusiji hoće da imaju velike plate i velike mogućnosti a ne da za to moraju da odlaze na Zapad. Doduše, mogu i da ostanu pa da krpe kraj sa krajem, odnosno da ćute i trpe pazeći naravno jako dobro da ne kažu i ne napišu nešto što ne treba. Da li bi ti svom detetu poželeo da ima takav život…?! Ne, ne bi naravno…
benedykt benedykt 13:08 25.02.2024

Re: Aleksej…

gedza.73

Čuo sam. Kažu u Severnoj Koreji da je tolko loše u Americi da su sve ptice pojeli a zimi tope sneg kako bi preživeli.

Bio neki moj prijatelj tamo prošle godine, da ga Bog pita zašto. Kaže, pre nego što pređu granicu ih opomenu da šta god da čuju od svog vodiča tamo, bez koga inače ne smeju da mrdnu nigde, ne smeju nikako da se nasmeju tome, ma koliko im to budalasto zvučalo, nego samo da kažu… Amazing ili Great i da značajno klimnu glavom. Kada se ide u mauzolej gde je sahranjen Kim Il Sung može samo u odelu i sa cipelama, a tamo se ispred njegovog balsamovanog tela mora kleknuti uz skroz ispružene ruke na zemlju ispred sebe. Za bilo koji oblik ”nedoličnog” ponašanja u mauzoleju se ostaje tamo u trajnom obliku, pošto su pasoši oduzeti na ulasku u zemlju. Nikakvo snimanje fotoaparatima ili mobilnim telefonima nije poželjno bilo gde u zemlji…

Zato je Kim Džong Unu poklonio car baćuška, слава ему, automobil ruske proizvodnje. Poklon primila Kimova sestra pa tom prilikom izjavila kako poklonjeni automobil služi kao jasno svedočanstvo o posebnim prijateljskim odnosima uspostavljenim između lidera dve zemlje. Drug Kim Džong Un pazi jako sa kime se druži, odnosno slični se sličnima raduju što-no-se kaže…
jovilim_e jovilim_e 13:09 25.02.2024

Re: Aleksej…

benedykt
jovilim_e

Koja je to budala koja je izjavila da se dominacija u svetu ne vodi vojnom silom?
Ne vidim to iz tvoga kvotovanja, a ne znam da li je benedikt, jer njegove stringove slabo čitam.
Dakle, ko god je ta budala, trebalo bi da zna da je vojna moć osnova dominacije.
Ni jedna druga moć, ukoliko joj ne prethodi vojna moć, nema značaj u trci za tom dominacijom.
Sila je jedini princip u odnosim među državam, od početka vremena.

Za šta inače nema boljeg primera od toga gde je danas Kina koja je razmišljala glavom pa se fokusirala na ekonomiju u odnosu na Putinovu Rusiju koja je razmišljala donjom glavom da ne kažem sad glavićem (s’oproštenjem) pa se batraga i njišti k’o magare u ukrajinskom blatu.
Kapiram da je tvoja ćera izabrala Englesku da živi tamo samo zato jer joj je najbitnija vojna sila, odnosno ‘tela je i plakala da ide u Rusiju kod Putina jer je nji’ova vojna sila s’oproštenjem veća ali nije mogla nikako, pošto avaj ne primaju kod cara baćuške da živi svaku tamo šušu ma koliko ona želela…

Druže, ovo sam ipak pročitao.
Ne bilo ti zapoveđeno da ne pominješ moju decu.
Jer bih mogao da te nabijem na kurac.
benedykt benedykt 13:18 25.02.2024

Trol plačipičić…

jovilim_e

Ne bilo ti zapoveđeno da ne pominješ moju decu.
Jer bih mogao da te nabijem na kurac.

Imaš verovatno neko specijalno dugme na tastaturi sa kojim ćeš da to uradiš, mislim to nabijanje...?! Wooow…!!??!!
Elem, znam da si osetljiv na decu a posebno na lepe devojčice iz osnovne (Know what I mean…?! Nudge nudge say no more…), ali avaj ne mogu da ti udovoljim srca želji jer si licimur onaj najbedniji. Prema tome ćera ti u Englesku jer voli lepo da živi, dok joj tatko u Srbiju naj-što-više-obožava da prdi po tastaturi kako je Zapad zao, Rusija divna a da od Srbije lepše zemlje nema…
jovilim_e jovilim_e 13:23 25.02.2024

Re: Aleksej…

maksa83
Vrati ti doksumanutom ono što ti daje i traži nešto slabije.

Ko te stigne taj ti nabije.

Otvaramo poetski matinej.

... jer za drugo on ni nije.

Neko kaže, možda laže,
da je tvoja mala
Da je mala, da je mala,
taman bi pasala.

Ili tako nekako ... nemam baš inspiraciju. Jer ako nekoga zanima kako izgleda kada se ima temperatura 39,9 ... neka pita.



jovilim_e jovilim_e 13:25 25.02.2024

Re: Aleksej…

benedykt
gvozden1

Naravno da jesam, ponosim se njima i njihovim odlukama kakve god da su, i njom što je izabrala Ameriku, i njenom sestrom što je izabrala Srbiju.
Da je i Rusiju izabrala bio bih isto ponosan.

Znaš, kad ti deca imaju mogućnost da biraju, ti se ponosiš kakav god izbor da naprave.

Znači ipak nije toliko zla i loša ta Amerika i taj Zapad, čim tamo živi dosta njih sa bloga, a ne samo tvoje dete i deca još nekih. Pa će vam pri tome i unuci sigurno, ako deca već nisu, biti mali Amerikanci ili Englezi. Rekao bi laik onako na prvi pogled da je to pomalo šizofrena situacija, pošto pričamo naravno o ljudima koji kao i ti o tom Zapadu misle sve najgore…

Čekaj!
Pa ti si, ipak, teška budala, jer sada vidim da i Gvozdenovu decu koristiš u ovim raspravama?
benedykt benedykt 13:32 25.02.2024

Kme-kme plačipičiću…

jovilim_e

Čekaj!
Pa ti si, ipak, teška budala, jer sada vidim da i Gvozdenovu decu koristiš u ovim raspravama?

Nije poenta u deci nego u licimurju a tvojoj i Gvozdenovoj deci svaka čast. Tako da kada budeš svoju ćeru ubedio da iz Engleske ode u Rusiju, dođi pa ubeđuj bilo koga ovde da je Rusija super a Zapad loš da ga goreg nema…
jovilim_e jovilim_e 13:33 25.02.2024

Re: Aleksej…

tessa1
I onda smo ga jednostavno nazvali Pas.


I mačku Mačka?


Slika je mnogo dobra,


uz ovu imam mnogo dobru priču dva dana, problemi na putu sa autom.



Ne.
Mačka smo uglavnom zvali Reponja.
A samo ponekada Macan.
Osim kada smo imali blizance, onda smo ih nazivali Debeli i Mršavi.
I poslednjeg vučjaka smo zvali Pas, kao i labradora od pre 30 godina.
jovilim_e jovilim_e 13:39 25.02.2024

Re: Trol plačipičić…

benedykt
jovilim_e

Ne bilo ti zapoveđeno da ne pominješ moju decu.
Jer bih mogao da te nabijem na kurac.

Imaš verovatno neko specijalno dugme na tastaturi sa kojim ćeš da to uradiš, mislim to nabijanje...?! Wooow…!!??!!
Elem, znam da si osetljiv na decu a posebno na lepe devojčice iz osnovne (Know what I mean…?! Nudge nudge say no more…), ali avaj ne mogu da ti udovoljim srca želji jer si licimur onaj najbedniji. Prema tome ćera ti u Englesku jer voli lepo da živi, dok joj tatko u Srbiju naj-što-više-obožava da prdi po tastaturi kako je Zapad zao, Rusija divna a da od Srbije lepše zemlje nema…

Ja ti rekoh!
Na tvom mestu se ne bih sa mnom zajebavao na taj način.
Ni preko tastature.
A za pominjanje te male dece ti jebem mater - hiljadu puta.
Za sada, samo, preko tastature.
gvozden1 gvozden1 13:50 25.02.2024

Re: Aleksej…


'nači prodaje se dupe za veliku platu umesto džabe u Rusiji za naše interese?

A kako bi se to zaštitili naši interesi ako bi se Rusiji radilo?
Rusija je srpski saveznik bez obzira na to koliko Srba radi u njoj, i to ama baš nikakve veze jedno sa drugim nema.
Al glupi Gedža bi nešto da poveže, pa makar i na silu.

Nema tu veze, gedžovanu, nema.

Čuo sam. Kažu u Severnoj Koreji

Opet glupi Gedža povezuje, a veze nigde.
Gedžo, ajd napregni se, baš si nisko pao.

Tako zovu?

Tako.
Nisi čuo, ne priča se o dubokoj državi na parkinzima?
Ja mislio da čak i ti znaš za taj izraz.
benedykt benedykt 13:51 25.02.2024

Trol plačipičić se razbesneo…

jovilim_e

Ja ti rekoh!
Na tvom mestu se ne bih sa mnom zajebavao na taj način.
Ni preko tastature.
A za pominjanje te male dece ti jebem mater - hiljadu puta.
Za sada, samo, preko tastature.

Auuuuu, pa ja tek sad shvatam kako ti nisi trol plačipičić, nego neki mnogo opasan baja…!? Evo ako mi veruješ tresu mi se već ruke dok ovo pišem, prosto me zaslepila moć iako te na svoju ”sreću” ne vidim.
NegRo, imaš li ili nemaš nameru da popričaš sa ćerom na temu preseljenja iz Engleske kod Putina u Rusiju…?! To ti meni reci…
gvozden1 gvozden1 13:53 25.02.2024

Re: Aleksej…

Stavio bi tebe sa kamom i mašingeverom na aerodrom i po listi sve one koji su dezertirali a krenuli u posetu domovini na licu mesta po kratkom postupku.

Što mene, to je posao države, da kažnjava dezertere.
Zna se ko izvršava kazne, pa i kazne streljanjem.
gvozden1 gvozden1 13:55 25.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

Tako da kada budeš svoju ćeru ubedio da iz Engleske ode u Rusiju,

A što bi iko ikoga ubeđivao u bilo šta, posebno u to gde će da živi?

Misliš da su deca maloumna pa da roditelji treba da im biraju mesto boravka?
gvozden1 gvozden1 14:02 25.02.2024

Re: Aleksej


Dakle, ono što ti u skladu sa tvojim ličnim političkim uverenjima i pripadajućim stavovima smeta u Americi, mora da ti smeta i u Putinovoj Rusiji,

U Americi mi smetaju licemerje i laž, neprincipijelnost i dvostruki aršini, i to im zameram,
Toga u Rusiji nema.
benedykt benedykt 14:28 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1

Tako.
Nisi čuo, ne priča se o dubokoj državi na parkinzima?
Ja mislio da čak i ti znaš za taj izraz.

Izraz je inače u originalu iz Turske i glasi Derin devlet, u svakodnevnu upotrebu uveden sa pojavom Erdogana i njegovih čauša tamo. Iz nekog razloga se isti dopao lovcima na zavere u Americi pa su ga izvitoperili za neke svoje potrebe, iako je u Turskoj vezan pretežno za Ataturkovo nasleđe i one iz vojske, službi i sudstva koji bi da ga odbrane od islamizma.
Ne postoji nikakva duboka država u Americi, barem ne u onom obliku kakvom je predstavlja deo ondašnjih medija. Pre trideset godina je popularan bio svemogući a nikome vidljivi Novi svetski poredak, onda su se pojavili globalisti, pa na kraju i duboka država. Na Zapadu prosto postoji deo medija koji računa na populaciju koja nije baš svoja što-no-se kaže, pa im se onda besomučno prodaju doom & gloom priče, svugde su MI6 & CIA, globalisti, duboka država, satanisti i svi ostali iz te iste priče. Lažu, izmišljaju, a veselnici kao naš gosn Milanče im otvorenih usta veruju jer je na unutrašnjem tasu dijagnoza teža nego pamet u glavi.
Bukvalno su likovi kao Alex Jones i njemu slični medijske imperije sagradili na taj način, odnosno žive lažući i izmišljajući…
benedykt benedykt 14:45 25.02.2024

Re: Kme-kme plačipičiću…

gvozden1
Tako da kada budeš svoju ćeru ubedio da iz Engleske ode u Rusiju,

A što bi iko ikoga ubeđivao u bilo šta, posebno u to gde će da živi?

Misliš da su deca maloumna pa da roditelji treba da im biraju mesto boravka?

Mislim da svi koji žive na Zapadu (od mene inače samo iskrene čestitke za to), treba da žive svoj život kao što ovde na sva usta pričaju, odnosno nemojte braćo se više u tom zlu i čemeru tamo zlopatiti kao Boga vas molim, nego pravac Rusija. U slučaju da su opet deca otišla na zli Zapad (od mene samo i jedino i oko toga najiskrenije čestitke) pa onda iz njihovog džepa idu pare za na primer naoružavanje Ukrajine i sve ostalo što Amerika radi, onda se time ne treba baš ponositi (mislim vi koji očima Zapad ne možete da vidite a živite za pobedu Putinove armade) kao što na onoj drugoj strani treba razumeti i neke mlade ljude u Rusiji kada i oni isto tako žele lepo da žive a ne da krpe kraj sa krajem, dok im 24/7 ispiraju mozak sa ludilom, mržnjom i ratom.
Samo to, dakle što želite sami sebi i svojoj deci, isto to i svima drugima a ne… Napred braćo, neki ćete u bedi da izginete, a neki ćemo na Zapadu da živimo i uživamo…
benedykt benedykt 14:54 25.02.2024

Re: Aleksej

gvozden1

Dakle, ono što ti u skladu sa tvojim ličnim političkim uverenjima i pripadajućim stavovima smeta u Americi, mora da ti smeta i u Putinovoj Rusiji,

U Americi mi smetaju licemerje i laž, neprincipijelnost i dvostruki aršini, i to im zameram,
Toga u Rusiji nema.

Pa sad, sve zavisi koliko dobro poznaješ situaciju u Rusiji, pošto su im puna usta zlog Zapada i mržnje prema njemu a žene, deca i švalerke na istom tom Zapadu žive u svili i kadifi, na luksuznim jahtama svud po Mediteranu letuju, a na Alpima u Francuskoj uz skup šampanjac veselo zimuju. Tuđoj deci beda, sirotinja, odnosno blato u Ukrajini a svojoj besna kola i kuće koje su više zamkovi, dok se za jedan izlazak u grad potroši koliko neko tamo zaradi za godinu dana dirinčenja. Putinova Rusija je esencija svake laži i licemerja, samo ako te zanima da saznaš kako zaista stoje stvari tj šta se krije iza gromopucatelne propagande o rodini, naciji, pravoslavlju i čuvanju tradicije. Samo zbog toga danas Navaljnom spremaju opelo, jer ih je razotkrio i pokazao svima ko su zaista oni na vlasti, a to je licimurni lažovi i lopovi…
gvozden1 gvozden1 16:23 25.02.2024

Re: Aleksej…

Ne postoji nikakva duboka država u Americi, barem ne u onom obliku kakvom je predstavlja deo ondašnjih medija

Ko, onda, vlada u Americi, kad izglasani predsednik, na funkciji kojoj je poverena sva izvršna vlast, dakle osoba koja ima ogromna ovlašćenja, za to nije sposoban?

jovilim_e jovilim_e 16:48 25.02.2024

Re: Trol plačipičić se razbesneo…

benedykt
jovilim_e

Ja ti rekoh!
Na tvom mestu se ne bih sa mnom zajebavao na taj način.
Ni preko tastature.
A za pominjanje te male dece ti jebem mater - hiljadu puta.
Za sada, samo, preko tastature.

Auuuuu, pa ja tek sad shvatam kako ti nisi trol plačipičić, nego neki mnogo opasan baja…!? Evo ako mi veruješ tresu mi se već ruke dok ovo pišem, prosto me zaslepila moć iako te na svoju ”sreću” ne vidim.
NegRo, imaš li ili nemaš nameru da popričaš sa ćerom na temu preseljenja iz Engleske kod Putina u Rusiju…?! To ti meni reci…

To ko sam ja, tebi bi bilo bolje da ne spoznaš.
A postoji velika verovatnoća da to neće moći da se izbegne ako nastaviš da mi pominješ decu.
Moja deca su za tebe tabu tema.
I za velik broj vas ostalih.
Koji, takođe, znaju ko su.
Stoga, što bi rekli stranci, tejk ker ov joself!
benedykt benedykt 17:01 25.02.2024

Re: Aleksej…

gvozden1
Ne postoji nikakva duboka država u Americi, barem ne u onom obliku kakvom je predstavlja deo ondašnjih medija

Ko, onda, vlada u Americi, kad izglasani predsednik, na funkciji kojoj je poverena sva izvršna vlast, dakle osoba koja ima ogromna ovlašćenja, za to nije sposoban?


Za to je nadležan 25 amandman američkog ustava, koji se bavi time šta se dešava kada neki predsednik kao Nikson da ostavku, ili ga ubiju kao Kenedija. Zna se takođe, isto prema tom amandmanu, šta se tačno dešava kada je predsednik nesposoban da obavlja svoju dužnost, pročitaj uostalom ako te eventualno zanima. Taj deo je inače ubačen zbog toga što je Vudro Vilson bio šlogiran i u invalidskim na kraju svog mandata a nisu imali zakonsku proceduru kako to da reše.

Prema tome, ukoliko je Bajden neposoban pošto na njega ciljaš neće više biti predsednik, a takođe mu preti i da uskoro izgubi izbore iz istog toga razloga, pošto ne može da se sakrije i ne pojavljuje nigde kao što je to uradio bolesni Jeljcin pred izbore za drugi mandat. Postoji prosto sistem koji je ponekad zapetljan, ponekad samom sebi smetnja za efikasan rad, u svakom slučaju užasno podložan lobiranju, korupciji, nepotizmu i tzv specijalnim interesima onih koji imaju mnogo para, ali makar ne zavisi nikada sve od jednog čoveka i njegove samovolje ako ništa drugo. Putina relativno uskoro neće više biti i Rusija će imati ozbiljan problem, a Amerika će ostati tu gde jeste kada svi budu zaboravili da je Bajden ikada bio predsednik…
benedykt benedykt 17:18 25.02.2024

Trolu plačipičiću mnogo nije dobro…

jovilim_e

To ko sam ja, tebi bi bilo bolje da ne spoznaš.
A postoji velika verovatnoća da to neće moći da se izbegne ako nastaviš da mi pominješ decu.
Moja deca su za tebe tabu tema.
I za velik broj vas ostalih.
Koji, takođe, znaju ko su.
Stoga, što bi rekli stranci, tejk ker ov joself!

Jaooooo šta mi to radiš evo i noge mi se već tresu a jedva se suzdržavam da se ne userem (s’oproštenjem) od silnoga straha…!? Nego, ne reče ti meni kako napreduje ubeđivanje ćere na planu preseljenja u Rusiju da bude svoja međ’ svojima, da se ne zlopati međ’ onim zlikovcima pokvarenim a engleskim…?! Nadam se makar da je zet Srbin ili ako ga nema da se obavezno i na to maksimalno utiče, jer nemoj sa unucima na engleskom da pričaš pu-pu-pu…

P.S. Čuo sam da je ona valerijana opasno dobra za štres, zato pravac dežurna apoteka pa to kupi. Nemoj pobogu toliko da mi se nerviraš i plačipičićaš, šlogiraćeš se ne-d’o-Bog pa šta će ovaj blog bez tebe i tvog trolovanja…
jovilim_e jovilim_e 18:16 25.02.2024

Re: Trolu plačipičiću mnogo nije dobro…

benedykt
jovilim_e

To ko sam ja, tebi bi bilo bolje da ne spoznaš.
A postoji velika verovatnoća da to neće moći da se izbegne ako nastaviš da mi pominješ decu.
Moja deca su za tebe tabu tema.
I za velik broj vas ostalih.
Koji, takođe, znaju ko su.
Stoga, što bi rekli stranci, tejk ker ov joself!

Jaooooo šta mi to radiš evo i noge mi se već tresu a jedva se suzdržavam da se ne userem (s’oproštenjem) od silnoga straha…!? Nego, ne reče ti meni kako napreduje ubeđivanje ćere na planu preseljenja u Rusiju da bude svoja međ’ svojima, da se ne zlopati međ’ onim zlikovcima pokvarenim a engleskim…?! Nadam se makar da je zet Srbin ili ako ga nema da se obavezno i na to maksimalno utiče, jer nemoj sa unucima na engleskom da pričaš pu-pu-pu…

P.S. Čuo sam da je ona valerijana opasno dobra za štres, zato pravac dežurna apoteka pa to kupi. Nemoj pobogu toliko da mi se nerviraš i plačipičićaš, šlogiraćeš se ne-d’o-Bog pa šta će ovaj blog bez tebe i tvog trolovanja…

Ja tebi kažem ponovno da mi ne pominješ decu!
Da ti se ne bi noge tresle.
benedykt benedykt 19:25 25.02.2024

Trol plačipičić u totalnom meltdownu…

jovilim_e

Ja tebi kažem ponovno da mi ne pominješ decu!
Da ti se ne bi noge tresle.

Sačekaj, već mi se tresu noge lepo ti kažem a u međuvremenu sam počeo i ceo da se al’ k’o prut da se tresem od silnoga straha. Ti kao da imaš neku bioenergiju, jer iako te ne vidim ispred sebe a ja bukvalno premro koliko sam se uplašio. Sve ovo ti pišem sakriven ispod kreveta, samo da znaš…

Nego pusti ti mene, ne reče mi ono za zeta kad već o ćeri pričamo i da li se ona seli u Moskvu, Piter ili će da joj prija neka mirnija a manja sredina u Rusiji…?! Ajde, budi čovek pa pomozi tu jednu ispravnu borbu protivu američkog zla i ličnim primerom a ne samo prrrr prrrr po tastaturi. Mislim, a zašto da taj truli Zapad ima koristi od tvoje ćere kada Rusiji baš sad trebaju takvi mladi a pametni, jer im pobegoše neki silni izdajnici iz zemlje izgleda da se nikada ne vrate.
Eto, i zeta može tamo da nađe pa na srpskoj ćirilici da se kao braća mejlovima dopisujete i caru Putinu da nazdravljate svaki put kad se vidite. Zamisli ako je slučajno kod Putina u partiji pa da može preko veze ti obezbedi i ulaznicu za neki miting, te da se posle hvališ svima ovde kako je mali Pinki konačno video Tita, mislim ruskoga cara…
jovilim_e jovilim_e 19:53 25.02.2024

Re: Trol plačipičić u totalnom meltdownu…

benedykt
jovilim_e

Ja tebi kažem ponovno da mi ne pominješ decu!
Da ti se ne bi noge tresle.

Sačekaj, već mi se tresu noge lepo ti kažem a u međuvremenu sam počeo i ceo da se al’ k’o prut da se tresem od silnoga straha. Ti kao da imaš neku bioenergiju, jer iako te ne vidim ispred sebe a ja bukvalno premro od straha. Sve ovo ti pišem sakriven ispod kreveta, samo da znaš…

Nego pusti ti mene, ne reče mi ono za zeta kad već o ćeri pričamo i da li se ona seli u Moskvu, Piter ili će da joj prija neka mirnija a manja sredina u Rusiji…?! Ajde, budi čovek pa pomozi tu jednu ispravnu borbu protivu američkog zla i ličnim primerom a ne samo prrrr prrrr po tastaturi. Mislim, a zašto da taj truli Zapad ima koristi od tvoje ćere kada Rusiji baš sad trebaju takvi mladi a pametni, jer im pobegoše neki silni izdajnici iz zemlje izgleda da se nikada ne vrate.
Eto, i zeta može tamo da nađe pa na srpskoj ćirilici da se kao braća mejlovima dopisujete i caru Putinu da nazdravljate svaki put kad se vidite. Zamisli ako je slučajno kod Putina u partiji pa da može preko veze ti obezbedi i ulaznicu za neki miting, te da se posle hvališ svima ovde kako je mali Pinki konačno video Tita, mislim ruskoga cara…

Druže, rekao sam ti da mi ne pominješ decu!
To ne sme da radi niko.
Tejk ker ov juself!
predatortz predatortz 20:03 25.02.2024

Re: Trol plačipičić u totalnom meltdownu…

Nego pusti ti mene, ne reče mi ono za zeta kad već o ćeri pričamo i da li se ona seli u Moskvu,


Ne razumem zašto ovo radiš?

Ovde baš toliko glupih nema da misle da deca moraju da dele sve stavove svojih roditelja.
Naša deca su, uglavnom, već svoji ljudi.
Ne znam niša o tvojoj deci, ne znam da li ih uopšte imaš niti tim treba da se bavim.
Kad razgovaram sa tobom, razgovaram sa tobom. Ne sa tvojom decom, ne sa tvojim roditeljima, ne sa tvojom ženom.
Niti mislim da si ti malouman, pa da u ovim godinama moraš da slediš put koji ti zacrtavaju roditelji, niti mislim da su tvoja deca, pa da moraju zbog tvojih političkih stavova da se ponašaju po nekom stereotipu.

Moja deca su još maloletna. Stariji će u junu biti punoletan, mlađi dogodine.
Zašto misliš da su dužni da se sele u Rusiju jer ja naginjem ruskoj strani u ratu u Ukrajini?
I da li uopšte razumeš koliko je glupo potezati tako nešto i koliko je nisko prozivati tuđu decu?

Evo, ja smatram da je zapad licemeran i da je njihova priča o slobodama i demokratiji kofa puna govana sve dok ljudima uzimaju živote, ruše gradove, ekonomski ih izrabljuju i politički ucenjuju. Sve dok recimo litijum koji imaju ne kopaju u Nemačkoj, a nas pritišću da ga oni, ne mi, kopaju u Podrinju ili na Majevici gde sada vrše pritiske.
A ja sam u godinama moje dece u sobi držao američku zastavu i fotografiju Ronalda Regana.
Moj otac tada nije delio tu moju opčinjenost Amerikom, ali je meni nije branio niti mi je bilo šta nametao.
Ja ništa ne namećem svojim sinovima.

Dakle, prođi se dece. Ti i drugi koji to potežete.
Na taj način ne pojačavate svoje stavove, ne dajete im na težini.
Pokazujete karakternu osobinu koja nije za ponisiti se njom.
Lepo ti čovek govori - prođi se njegove dece!
On je tu, ti si tu, njemu reci šta hoćeš.

Takođe, moram da vam kažem da ste prešli liniju prihvatljivog u prozivanju Čarlija za neke klinke. Ti si evo to doveo do nivoa osnovne škole. Kojim dokazima za to raspolažeš? Znaš li ti šta uopšte znači i kakve posledice može da ima kada nekog optužiš da spopada klinke do 15 godina starosti? Jer to je uzrast osnovne škole!
Čoveče, to je gore od toga da ja sada tebe ili bilo koga optužim za dilovanje heroina.
To je udar na obraz, na čast, može biti i udar na život ako neko te reči ozbiljno shvati pa reši da malo uzme stvari u svoje ruke.

Manite se ljudi ćoravog posla!

Dovoljno na ovom mestu svi gluposti izreknemo.

Ovakve stvari su višak!

Granice negde moramo postaviti!

benedykt benedykt 20:11 25.02.2024

Trol plačipičić ne zna više za sebe…

jovilim_e

Druže, rekao sam ti da mi ne pominješ decu!
To ne sme da radi niko.
Tejk ker ov juself!

Sorry, je l’ može neki link ili slička da ja vidim gde to tačno piše da se to ne sme…?! Avaj, nije da ti ne verujem na reč ali prosto volim da proverim prvo, shvati me.
U međuvremenu mi odgovori kada te lepo i ljudski pitam ono za zeta, mislim naš ili ruski, Moskva ili Piter, umesto što si tu zapenio da te je tužno više gledati…
benedykt benedykt 20:20 25.02.2024

Re: Trol plačipičić u totalnom meltdownu…

predatortz
Nego pusti ti mene, ne reče mi ono za zeta kad već o ćeri pričamo i da li se ona seli u Moskvu,


Ne razumem zašto ovo radiš?


Ništa ja ne radim, sve samom sebi radi a kada nađeš makar i najmanju trunku uvrede prema njegovoj porodici u bilo kom mom komentaru a ti javi. Da ponovim svaka čast detetu što je otišlo u Englesku, sam se sa time hvalio uostalom. Šta je onda tačno problem izvinjavam se, mislim sem toga što je on bolid koji se tu primio da će da se šlogira ako ovako nastavi…?!
Sačekaj, da li on dan i noć troluje i pri tome zlobno dobacuje neke izmišljotine za mene i to redovno…?!? Pa šta onda sad tu kmeči kao poslednja plačimindža i još i preti batinama da tragikomedija bude zaista potpuna…?! Mislim, ne kapiram ali zaista, sto puta sam već do sada jasno rekao da možemo lepo da pričamo kao ljudi a možemo i manje lepo, odnosno kako neko prema meni tako i ja prema njemu. Švedski sto varijanta što-no-se kaže, biraš sam koje ćeš jelo da izedeš…
jovilim_e jovilim_e 20:23 25.02.2024

Re: Trol plačipičić je zna više za sebe…

benedykt
jovilim_e

Druže, rekao sam ti da mi ne pominješ decu!
To ne sme da radi niko.
Tejk ker ov juself!

Sorry, je l’ može neki link ili slička da ja vidim gde to tačno piše da se to ne sme…?! Avaj, nije da ti ne verujem na reč ali prosto volim da proverim prvo, shvati me.
U međuvremenu mi odgovori kada te lepo i ljudski pitam ono za zeta, mislim naš ili ruski, Moskva ili Piter, umesto što si tu zapenio da te je tužno više gledati…

Druže!
Rekao sam ti da mi ne pominješ decu!
Tejk ker ov juself!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana