Istorija| Zabava

Dinastija Spiridona Putina

jinks RSS / 04.12.2023. u 09:25

spi.jpg

U istoriji društva nasleđivanje pozicija je česta praksa. U mnogim kulturama, naslednici su automatski nasleđivali rođačke uloge, bilo da se radilo o pozicijama kralja, vođe plemena ili nekakvog bogatog zemljoposednika.

U savremenom svetu, nasleđivanje pozicija je i dalje prisutno, ali je izgleda ipak nešto manje zastupljeno nego u prošlosti. Opet, i dalje postoji mnogo primera u kojima naslednici imaju prednost u odnosu na druge kandidate za određene pozicije.

Jedan od takvih mogao bi delom da bude čak i Vladimir Putin, predsednik Rusije.

Naime, njegov deda, Spiridon Putin, bio je višedecenijski lični kuvar Lenjina i Staljina. I da li je ovo ikako moglo da utiče na Putinovu karijeru? Teško je definitivno reći da li bi Putin postigao iste uspehe bez ovakvog pretka, uprkos izuzetnoj inteligenciji i radnoj etici koju je pokazao tokom karijere. Međutim, nema sumnje da je njegov deda imao priliku da upozna dosta uticajnih ljudi, što je Vladimiru Vladimiroviču nedvosmisleno moglo biti od pomoći tokom karijere.

Takođe, Putin bi mogao da bude i dobar primer hijerarhijskog nasleđivanja koje ne podrazumeva isključivo nasleđivanje pozicije za poziciju u okviru sistema, već nasleđivanje pozicije u najširem smislu, na osnovu stečenog hijerarhijskog "pedigrea".

Jer, pitanje da li je hijerarhijsko nasleđivanje isključivo posledica stečenih poznastava ili se možda radi i o nekim dubljim razlozima. Naime, pored kontakata, potomci pripadnika hijerarhije često nasleđuju i određenu kulturu i vrednosti koje im mogu biti od pomoći prilikom napredovanja. Odrastanje u okruženju u kojem dominira hijerarhijska struktura i fokus na uspeh može uticati na formiranje njihovih vrednosti i ciljeva. Takođe, potomci pripadnika hijerarhije često imaju priliku da nauče nepisana pravila i dinamiku hijerarhije od najranijeg doba, što im može pružiti prednost u odnosu na one koji nemaju takvo iskustvo.

Opet, pored nasleđene kulture i vrednosti, potomci pripadnika hijerarhije ponekad nasleđuju i određene obrasce ponašanja koji im mogu pomoći u napredovanju. Na primer, mogli bi naslediti i harizmatičnost, komunikacijske veštine ili sposobnost odlučivanja koja su svojstvena roditeljima ili drugim članovima porodice. Takođe, mogli bi naslediti i radnu etiku, posvećenost ciljevima ili samopouzdanje koje su česti atributi onih koji uspevaju u hijerarhijskim sistemima.

Naravno, sve ovo ne znači da se navedene osobine ne mogu steći i u prvoj generaciji, kao ni to da podrazumevana naslednost sistemski poželjnih osobina nije često precenjena.

Ipak, da li se sve navedene "sistemske" osobine mogu svesti na jednu - osećaj za zajednički interes? I, ovo nas dovodi do jednog od ključnih istorijskih pitanja - da li se razumevanje zajedničkog interesa gradi i prenosi generacijama, ili ga je moguće steći za neko kraće vreme (za šta bi neki rekli da upravo i predstavlja jednu od ključnih razlika između desnog i levog pogleda na svet).

Drugim rečima, da li se bezbednosni, razvojni, kao i mnogi drugi aspekti neke zajednice mogu razlučiti posmatrano isključivo iz ugla više generacija, ili se mogu sagledati i nešto brže, na osnovu ličnih talenata i afiniteta, po nekakvim ubrzanim partijskim kursevima, ili kako već sve ne.

Na kraju, neki bi rekli da postoji i pitanje koje na određeni način objedinjuje prethodno pomenute levi i desni pogled na svet - a to je koliko je generacija potrebno da bi se stekao osećaj o tome kako drugi vide i doživljavaju zajednički interes. Ali, to je po svoj prilici neki sasvim drugačiji ugao gledanja, kao i neka drugačija vrsta priče.

 



Komentari (664)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:14 07.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

tvoja 'ostrumnost' je tak spuvana,...u mojoj ulici se uvek govorilo Tile i Joka.

Tibika je vec druga stvar, covek je toliko vispren i duhovit, a ja to najvise postujem.


zato ce sad da se glasa za aciku


gvozden1 gvozden1 00:15 07.12.2023

Re: lijevi i desni pogled na svijet

to je samo vest o tome, gde moze da se vidi to na internetu?
Slovenija na internetu objavila deo arhive UDBE...........
.......
Digitalizacija celog arhiva koštala bi oko pola miliona evra, a postupak bi trajao više godina

Jasnije?

mislis na one tvoje o kalabicu, mirisnoj bebici?

Tako je sud presudio.
Ah da, srpski sud, a on se ne računa.
Računa se samo haški.
znas koliko me interesuje sta ko misli.


Pa što pišeš onda, ako te ne zanima šta će ko o tome da misli?
U tim emisijama ih nema, a na kojim televizijama ih ima?


Zaboravila si smajli, to uvek radiš kad nemaš odgovor.
Popravi to.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:38 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Да ли се у српске школе уопште припремају децу за ПИСА тестове?


skoro sam negde cuo najbolju ilustraciju pize. ako bi vulgarizovali do ekstrema, na piza skali od 0 do 100, gde je nula naravno nula (srpski djaci su gde, negde na 30-40?) a sto je maximum,

e onda bi na toj skali musk imao 100. perelman bi imao nula.


gedza.73 gedza.73 10:35 07.12.2023

Re: PISA test 2022

principessa_etrusca
Učenici iz Srbije i dalje su ispod proseka u matematičkoj, čitalačkoj i naučnoj pismenosti, rezultati su najnovijeg ciklusa PISA testa za 2022.

Проблем је ако се деца тестирају тестовима за које нису припремана и ако се оцењују по другим критеријумима од оних који се примењују у редовној настави.
Да ли се у српске школе уопште припремају децу за ПИСА тестове?

Da ih u srpskim školama pripreme kako da primene gradivo, odnosno da razumeju tekst i reše običan problem? Pripremaju ih. Eto vidi se po rezultatima.
U Srbiji i dalje svaki treći učenik ne dostiže osnovni nivo pismenosti - 43 odsto na skali matematičke pismenosti, 36 odsto čitalačke, a 35 odsto naučne - i smatra se da će ovi đaci imati teškoće da odgovore izazovima s kojima će se susreti u svakodnevnim životnim situacijama: nastavku školovanja, budućem zapošljavanju, profesionalnom napredovanju i snalaženju u savremenom svetu, pokazuju najnoviji rezultati Međunarodnog programa procene učeničkih postignuća PISA (Programme for International Student Assessment), objavljenih juče.

kada se posmatraju rezultati naših učenika na PISA testiranju u poslednjoj deceniji jasno je da nema značajnijih promena - konstantno j visok procenat naših učenika koji ne dosežu osnovni nivo matematike, čitalačke i naučne pismenosti.


predatortz predatortz 10:43 07.12.2023

Re: PISA test 2022


Да ли се у српске школе уопште припремају децу за ПИСА тестове?


Ne, ne postoje nikakve pripreme. Juče sam pitao sestru od strica koja preko dvadeset godina predaje matematiku u jednoj beogradskoj gimnaziji.
Ona mi reče da ta testiranja niko ozbiljno ne shvata i da rezultati nemaju mnogo veze sa stvarnim znanjem klinaca.

Istine radi, ona se već duže žali na znanje dece koja dolaze u gimnaziju, tvrdi da prvo polugodište sa prvacima protraći na utvrđivanje elementarnog gradiva iz osnovne škole. Naročito se žali na decu iz fensi gradskih škola ala Drinka, gde svi dođu sa 5.0 prosekom a blage veze nemaju, pa posle ne može da se odbrani od helikopter mama koje nasrću sa pričom "moje dete je imalo pet iz matematike u Drinki...".
gedza.73 gedza.73 10:54 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Ona mi reče da ta testiranja niko ozbiljno ne shvata i da rezultati nemaju mnogo veze sa stvarnim znanjem klinaca.

Najgrublje rečeno ne znaju da izračunaju koliko pločica 20x20 treba za prostoriju od 40 m2.
angie01 angie01 10:57 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Ona mi reče da ta testiranja niko ozbiljno ne shvata i da rezultati nemaju mnogo veze sa stvarnim znanjem klinaca.


kakva glupost- broj jedan,

a broj dva,


Naročito se žali na decu iz fensi gradskih škola ala Drinka, gde svi dođu sa 5.0 prosekom a blage veze nemaju, pa posle ne može da se odbrani od helikopter mama koje nasrću sa pričom "moje dete je imalo pet iz matematike u Drinki...".


ovo bukvalno svako moze da ti kaze da je laz, izmisljena glupost,...Drinka je mozda jos jedina skola, koja je zadrzala neku svoju autonomiju i nivo i kolektiv, kome nije moglo da se namecu direktori i nastavnici po podobnosti,...njihovi djaci se u srednjim skolama obicno pokazu kao vrlo pripremljeni,...za razliku, na zalost, od vecine drugoh skola, koje su nekada vazile za dobre....ovako kada se kaze, naravno da zvuci generalizovano, sto nije bila ideja.

ono sto jeste generalno tacno, da nam je skolstvo u konstantnom padu,...stari kadrovi su polako otisli u penziju, a novi se primaju iskljucivo po podobnosti, direktori takodje,...deca tu nista nisu kriva.
predatortz predatortz 11:03 07.12.2023

Re: PISA test 2022

ovo bukvalno svako moze da ti kaze da je laz, izmisljena glupost,...


A zar je neko sumnjao da ti materiju poznaješ bolje od žene koja toj deci predaje preko dvadeset godina? Ona nije rekla da svi klinci iz Drinke ne znaju matematiku, rekla je da iz takvih škola dolazi najviše 5.0 učenika i da je veliki nesrazmer njihovog znanja i takvog proseka.

Za pozitivan primer navodi jednu školu iz Borče i jednu iz Grocke. Kaže da deca iz te dve škole najčešće zadrže ocenu iz matematike sa kojom su došla u gimnaziju.

Dosadna si, Anđo...
angie01 angie01 11:23 07.12.2023

Re: PISA test 2022

A zar je neko sumnjao da ti materiju poznaješ bolje od žene koja toj deci predaje preko dvadeset godina? Ona nije rekla da svi klinci iz Drinke ne znaju matematiku, rekla je da iz takvih škola dolazi najviše 5.0 učenika i da je veliki nesrazmer njihovog znanja i takvog proseka.


ma nisam ni sumnjala da imas "nekog svog bliskog" ko je krunski svedok tvojih izmisljotina,...rekoh ti vec, bukvalno svako moze da ti kaze, da je Drinka jos uvek zadrzala svoj nivo, a to znaci i da nema laznih Vukovaca.

isto tako, nisam ni sumnjala da ces dati primer nekih skola na periferiji, to vriste tvoji kompleksi,...generalno, u svim skolama gde pomenutu matematiku predaje dobar nastavnik, imaju dobre rezultate iz tog predmeta, sto vazi i za svaki drugi predmet,...a Drinka vrlo pazi, ko ce u njoj da predaje.


Dosadna si, Anđo...


ma ne, nego si ti, stalo konstruises neku laznu sliku o Beogradu, koja bi trebalo da je losija od one kako jeste,...rekoh vec, kompleksi.
predatortz predatortz 11:39 07.12.2023

Re: PISA test 2022

ma nisam ni sumnjala da imas "nekog svog bliskog" ko je krunski svedok tvojih izmisljotina,..


naravno da imam bliske osobe!
ti nemaš?

isto tako, nisam ni sumnjala da ces dati primer nekih skola na periferiji, to vriste tvoji kompleksi,


Moji ili tvoji?
ja nemam ni jedan kompleks vezan za činjenicu da sam iz Tuzle. Tvoji komplaksi, a reklo bi se i jedina referenca u životu, što si iz Beograda su očigledni.
Misliš da zbog toga vrediš više, često pominješ neke "seljačine", "seljanu", a zapravo si mentalna palančanka broj jedan na ovom mestu.

Piši tugaljive postove kad neko umre, kači klipove, ali mene, moju porodicu, moje bliske koje svako malo pominješ, zaobilazi i biće sve ok.

ma ne, nego si ti, stalo konstruises neku laznu sliku o Beogradu,


Ovo da si ti neka braniteljka Beograda, od mene i "seljačina", nadilazi moje kompetencije, nemam formalno obrazovanje iz te oblasti, ne mogu ti pomoći osim da te ljudski uputim da posetiš za to nadležnu medicinsku ustanovu.

Ja sam stanovnik ovog grada već četvrt veka, nemam ni lažnu ni stvarnu sliku o njemu. Imam sliku koju sam razvio na osnovu mog iskustva stečenog životom u njemu.
Negde je ta slika tačna, negde nije, negde su mi iskustva veća, negde manja, interesovanja za neki segment takođe.
Ti bi da to iznošenje vlastitih iskustava meni da zabraniš jer se ne podudaraju sa tvojim viđenjem.
To je snajka boles'...
angie01 angie01 11:54 07.12.2023

Re: PISA test 2022

naravno da imam bliske osobe!


pa bokte, koliko to striceva i brace i sestara imas od njih, koliko si se na iste ovde pozivao na razne teme, za svaku izmisljotinu koju sklepas.


Tvoji komplaksi, a reklo bi se i jedina referenca u životu, što si iz Beograda


ja ovo nikada ni na koji nacin nisam rekla- nikada se nisam pozivala, niti govorila o tome odakle sam, to su sve tvoja ucitavanja,...obicno samo branim pljuvacinu koja se upucuje tamo gde joj nije mesto.


često pominješ neke "seljačine", "seljanu",


kao mentalnu kategoriju- koja je preplavila...meni ne smeta ni jedno mesto, grad, selo na planeti,..al mi smetaju seljoberske agresije i primitivizmi-znaci, do coveka je, pojedinca.


Ovo da si ti neka braniteljka Beograda, od mene i "seljačina", nadilazi moje kompetencije, nemam formalno obrazovanje iz te oblasti, ne mogu ti pomoći osim da te ljudski uputim da posetiš za to nadležnu medicinsku ustanovu.


cekaj, ja da odem kod cika doce, jer ti stalno nesto izmisljas i pricas gluposti- zanimljiv pristup.


Ja sam stanovnik ovog grada već četvrt veka,


ajde ne davi vise sa istom kasetom, koga bre zabole,...i otkud sad to u prici,...tema je ono sto si izjavio, da se niko ne obazire na Pisa testove i da je Drinka skola, iz koje izlaze nespremna deca sa laznim dobrim uspehom, zbog helikopter majki, o tome smo pricali,...ako se secas.

sad samo jos da krenes sa ratom, pa si zatvorio krug.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:01 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz
ovo bukvalno svako moze da ti kaze da je laz, izmisljena glupost,...


A zar je neko sumnjao da ti materiju poznaješ bolje od žene koja toj deci predaje preko dvadeset godina? Ona nije rekla da svi klinci iz Drinke ne znaju matematiku, rekla je da iz takvih škola dolazi najviše 5.0 učenika i da je veliki nesrazmer njihovog znanja i takvog proseka.

Za pozitivan primer navodi jednu školu iz Borče i jednu iz Grocke. Kaže da deca iz te dve škole najčešće zadrže ocenu iz matematike sa kojom su došla u gimnaziju.

Dosadna si, Anđo...


ovo ti je klasična komunjarska sviraža..
nisu najbolji oni koji su po svim mjerilima najbolji nego su najbolji oni koji su po svim mjerilima najgori, al su sirotilja..
klasičan komunjarizam..
klasičan..
predatortz predatortz 12:04 07.12.2023

Re: PISA test 2022

sad samo jos da krenes sa ratom, pa si zatvorio krug.


Hoćeš li da puštaš suzu za opkoljenim Sarajevom ili za SreeeBreeenicom, da znam koju temu da forsiram?



pa bokte, koliko to striceva i brace i sestara imas od njih, koliko si se na iste ovde pozivao na razne teme, za svaku izmisljotinu koju sklepas.


Ajde citiraj mi ta tolika pozivanja, ako ti nije teško.

Po tom pitanju ti uvek prednjačiš na ovom mestu, tako da znaš i detalje istrage o slučaju K.K i njegove porodice jer "znaš ljude koji znaju", ali eto nećeš da podeliš...

Smor si, Anđo!
Težak smor!

Svaki blog usereš "braneći se" od nekoga. Od onih "koji na tebe nasrću u udrugicama".

Evo, uzmi za primer ovaj, pogledaj hronologiju, vreme komentara, pa će ti biti jasno ko ova debilna natezanja započinje.

Mene, kad si ti u pitanju, već ozbiljno smaraju...
angie01 angie01 12:18 07.12.2023

Re: PISA test 2022

kako da ti kazem- tvoje verzije istine su vrlo sumnjivog kvaliteta.

a ne znam na sta se zalis- obicno ti meni pritrcavas sa nekim kretenizmom, kada ja tebi kazem da lupas gluposti-sto uglavnom radis- onda se osecas ugrozenim....ma nemoj molim te.

a sto se hronologije tice- pa pogledaj, ova tvoja nelecena ustane i napise 10 ruznih komentara o meni-bez bilo kakvog razloga, niti joj se obracam, niti me briga za nju, ja to obicno ignorisem, a ponekad reagujem,...i ti na to dodjes i kao i svaki pokavrenko, kazes, kao da sam ja nesto zapocela- tako da odhebi sa svojom seljobreskom logikom i tretmanima.

rekoh ti vec, paravi si Leka iz Tri karte za Holivud- to su i tvoj profil i dijagnoza.
predatortz predatortz 12:24 07.12.2023

Re: PISA test 2022

newimprovedtadejus
predatortz
ovo bukvalno svako moze da ti kaze da je laz, izmisljena glupost,...


A zar je neko sumnjao da ti materiju poznaješ bolje od žene koja toj deci predaje preko dvadeset godina? Ona nije rekla da svi klinci iz Drinke ne znaju matematiku, rekla je da iz takvih škola dolazi najviše 5.0 učenika i da je veliki nesrazmer njihovog znanja i takvog proseka.

Za pozitivan primer navodi jednu školu iz Borče i jednu iz Grocke. Kaže da deca iz te dve škole najčešće zadrže ocenu iz matematike sa kojom su došla u gimnaziju.

Dosadna si, Anđo...


ovo ti je klasična komunjarska sviraža..
nisu najbolji oni koji su po svim mjerilima najbolji nego su najbolji oni koji su po svim mjerilima najgori, al su sirotilja..
klasičan komunjarizam..
klasičan..


Sažmi misao u jasnu formu.
Šta si htela da kažeš?
Na šta se odnosi?
Na opšte znanje učeničke populacije u Srbiji ili na to da tvrdiš da nema znanjem nepotkrepljenog dizanja proseka u navikanim školama?
predatortz predatortz 12:27 07.12.2023

Re: PISA test 2022

a sto se hronologije tice- pa pogledaj, ova tvoja nelecena ustane i napise 10 ruznih komentara o meni-bez bilo kakvog razloga, niti joj se obracam, niti me briga za nju


Po kom osnovu je ona moja?
I što se meni žališ zbog vaše loše komunikacije?
Šta ja imam sa tim?

rekoh ti vec, paravi si Leka iz Tri karte za Holivud- to su i tvoj profil i dijagnoza.


Za sumnju nisu potrebne formalne kvalifikacije, ja eto sumnjam da si ti isfrustrirana i da to povlači neki F iz spektra F dijagnoza.
No, za dijagnozu je potrebno mnogo škole iz oblasti iz kojih imam samo kurs prve pomoći.
Pretpostavljam da ni ti nemaš više, zato smanji sa dijagnozama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:29 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz

Na opšte znanje učeničke populacije u Srbiji ili na to da tvrdiš da nema znanjem nepotkrepljenog dizanja proseka u navikanim školama?


e ovo već nije komunjarizam nego nešto iz čarlijevog priručnika za učevno izražavanje..
znači učenička populacija..
znači znanjem nepotkrepljeno dizanje prosjeka..
istina navikane škole se malo slabije uklapaju al ako u sledećoj iteraciji umetneš neku koreliranost ili recimo supstituisanost..
to će već biti nešto..
predatortz predatortz 12:41 07.12.2023

Re: PISA test 2022

newimprovedtadejus
predatortz

Na opšte znanje učeničke populacije u Srbiji ili na to da tvrdiš da nema znanjem nepotkrepljenog dizanja proseka u navikanim školama?


e ovo već nije komunjarizam nego nešto iz čarlijevog priručnika za učevno izražavanje..
znači učenička populacija..
znači znanjem nepotkrepljeno dizanje prosjeka..
istina navikane škole se malo slabije uklapaju al ako u sledećoj iteraciji umetneš neku koreliranost ili recimo supstituisanost..
to će već biti nešto..


dobro smo mi prošli ako su i ostali koji su "analizirali i pravili strategije" ovog dobačaja!
šta dobro?
odlično!

još jednom, ako želiš razgovor, govori jasnim jezikom, postavljaj jasna pitanja i ne lutaj naširoko u formulaciji.

izvoli!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:50 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz

dobro smo mi prošli ako su i ostali koji su "analizirali i pravili strategije" ovog dobačaja!
šta dobro?
odlično!

još jednom, ako želiš razgovor, govori jasnim jezikom, postavljaj jasna pitanja i ne lutaj naširoko u formulaciji.

izvoli!

ma dobro brate, kako si krenuo i penderk ćeš da isučeš..
nemam nikakva pitanja..
samo kažem..
malo je komunjarska fora, dole Drinka, ustan Borča i Ovča.. al dobro..
kako nas je zalivalo dobro smo i ispali
predatortz predatortz 12:56 07.12.2023

Re: PISA test 2022

malo je komunjarska fora, dole Drinka, ustan Borča i Ovča.. al dobro..
kako nas je zalivalo dobro smo i ispali


Šta je tačno komunjarski ili četnički u tome što profesorka sa dvadeset godina iskustva u struci kaže da joj iz te dve škole, jednoj iz Borče i jednoj iz Grocke, dolaze deca sa dobrim znanjem matematike?

Baš bih voleo da mi objasniš takav misaoni tok.



promoter promoter 12:58 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Ona mi reče da ta testiranja niko ozbiljno ne shvata i da rezultati nemaju mnogo veze sa stvarnim znanjem klinaca.


kakva glupost- broj jedan,

a broj dva,


Naročito se žali na decu iz fensi gradskih škola ala Drinka, gde svi dođu sa 5.0 prosekom a blage veze nemaju, pa posle ne može da se odbrani od helikopter mama koje nasrću sa pričom "moje dete je imalo pet iz matematike u Drinki...".


ovo bukvalno svako moze da ti kaze da je laz, izmisljena glupost,...Drinka je mozda jos jedina skola, koja je zadrzala neku svoju autonomiju i nivo i kolektiv, kome nije moglo da se namecu direktori i nastavnici po podobnosti,...njihovi djaci se u srednjim skolama obicno pokazu kao vrlo pripremljeni,...za razliku, na zalost, od vecine drugoh skola, koje su nekada vazile za dobre....ovako kada se kaze, naravno da zvuci generalizovano, sto nije bila ideja.

ono sto jeste generalno tacno, da nam je skolstvo u konstantnom padu,...stari kadrovi su polako otisli u penziju, a novi se primaju iskljucivo po podobnosti, direktori takodje,...deca tu nista nisu kriva.

U koliko škola ti radiš?

promoter promoter 13:04 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
A zar je neko sumnjao da ti materiju poznaješ bolje od žene koja toj deci predaje preko dvadeset godina? Ona nije rekla da svi klinci iz Drinke ne znaju matematiku, rekla je da iz takvih škola dolazi najviše 5.0 učenika i da je veliki nesrazmer njihovog znanja i takvog proseka.


ma nisam ni sumnjala da imas "nekog svog bliskog" ko je krunski svedok tvojih izmisljotina,...rekoh ti vec, bukvalno svako moze da ti kaze, da je Drinka jos uvek zadrzala svoj nivo, a to znaci i da nema laznih Vukovaca.

isto tako, nisam ni sumnjala da ces dati primer nekih skola na periferiji, to vriste tvoji kompleksi,...generalno, u svim skolama gde pomenutu matematiku predaje dobar nastavnik, imaju dobre rezultate iz tog predmeta, sto vazi i za svaki drugi predmet,...a Drinka vrlo pazi, ko ce u njoj da predaje.


Dosadna si, Anđo...


ma ne, nego si ti, stalo konstruises neku laznu sliku o Beogradu, koja bi trebalo da je losija od one kako jeste,...rekoh vec, kompleksi.

Ala ti lupaš gluposti da je to postalo skoro neuhvatljivo.
Znaš li ti da je jedna osnovna škola iz Šapca sinonim za dobar matematički rad.
Mnogo puta sam bio u toj školi vozeći svoju, i još poneku, decu na takmičenja iz matematike.
Kao i u letnji matematički kamp u njihovoj organizaciji.
Tako da ne bi bilo loše da budeš ljubaznija u lupardanju gluposti.
A da ti ne kažem koliko su u Matematičkoj gimnaziji uspešni osnovci iz Pančeva.
Jebote, mora to da progovori - pa makar i na guzicu.
Naravno, niko ne kažeda je matematika u školama u Beograd loša.
Nego je nivo sličan ostalima.
promoter promoter 13:07 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz
ma nisam ni sumnjala da imas "nekog svog bliskog" ko je krunski svedok tvojih izmisljotina,..


naravno da imam bliske osobe!
ti nemaš?

isto tako, nisam ni sumnjala da ces dati primer nekih skola na periferiji, to vriste tvoji kompleksi,


Moji ili tvoji?
ja nemam ni jedan kompleks vezan za činjenicu da sam iz Tuzle. Tvoji komplaksi, a reklo bi se i jedina referenca u životu, što si iz Beograda su očigledni.
Misliš da zbog toga vrediš više, često pominješ neke "seljačine", "seljanu", a zapravo si mentalna palančanka broj jedan na ovom mestu.

Piši tugaljive postove kad neko umre, kači klipove, ali mene, moju porodicu, moje bliske koje svako malo pominješ, zaobilazi i biće sve ok.

ma ne, nego si ti, stalo konstruises neku laznu sliku o Beogradu,


Ovo da si ti neka braniteljka Beograda, od mene i "seljačina", nadilazi moje kompetencije, nemam formalno obrazovanje iz te oblasti, ne mogu ti pomoći osim da te ljudski uputim da posetiš za to nadležnu medicinsku ustanovu.

Ja sam stanovnik ovog grada već četvrt veka, nemam ni lažnu ni stvarnu sliku o njemu. Imam sliku koju sam razvio na osnovu mog iskustva stečenog životom u njemu.
Negde je ta slika tačna, negde nije, negde su mi iskustva veća, negde manja, interesovanja za neki segment takođe.
Ti bi da to iznošenje vlastitih iskustava meni da zabraniš jer se ne podudaraju sa tvojim viđenjem.
To je snajka boles'...

Ja mislim da ona nije iz Beograda.
Jer ljudi iz Beograda ne pizde toliko na kritiku Beograda.
promoter promoter 13:12 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
kako da ti kazem- tvoje verzije istine su vrlo sumnjivog kvaliteta.

a ne znam na sta se zalis- obicno ti meni pritrcavas sa nekim kretenizmom, kada ja tebi kazem da lupas gluposti-sto uglavnom radis- onda se osecas ugrozenim....ma nemoj molim te.

a sto se hronologije tice- pa pogledaj, ova tvoja nelecena ustane i napise 10 ruznih komentara o meni-bez bilo kakvog razloga, niti joj se obracam, niti me briga za nju, ja to obicno ignorisem, a ponekad reagujem,...i ti na to dodjes i kao i svaki pokavrenko, kazes, kao da sam ja nesto zapocela- tako da odhebi sa svojom seljobreskom logikom i tretmanima.

rekoh ti vec, paravi si Leka iz Tri karte za Holivud- to su i tvoj profil i dijagnoza.

Ali zašto je potrebno da se tebi neko obraća i kaže ti da si smor.
Može to da kaže meni ili bilo kome drugome na blogu.
Neko, recimo, tebe ne podnosi - i neće da ti se obraća.
Onda će taj neko, na primer, da se obrati meni i kaže da si ti ovo ili ono.
Zamisli, molim te, kada bi neko trebalo tebi da se obraća da mu ti nešto dozvoliš ili ne?
Pa koga briga za tebe!
Jebote!
promoter promoter 13:14 07.12.2023

Re: PISA test 2022

newimprovedtadejus
predatortz

Na opšte znanje učeničke populacije u Srbiji ili na to da tvrdiš da nema znanjem nepotkrepljenog dizanja proseka u navikanim školama?


e ovo već nije komunjarizam nego nešto iz čarlijevog priručnika za učevno izražavanje..
znači učenička populacija..
znači znanjem nepotkrepljeno dizanje prosjeka..
istina navikane škole se malo slabije uklapaju al ako u sledećoj iteraciji umetneš neku koreliranost ili recimo supstituisanost..
to će već biti nešto..

Šta si ti sada rekla?

angie01 angie01 13:49 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Po kom osnovu je ona moja?


po tome sto ste na zajednickom zadatku i uskaces uvek da je branis u tim njenim kretnskim napadima....kao sto si i sada uradio.
zato smanji sa dijagnozama.


pa, kada je ocigledno.
angie01 angie01 13:52 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Ali zašto je potrebno da se tebi neko obraća i kaže ti da si smor.
Može to da kaže meni ili bilo kome drugome na blogu.
Neko, recimo, tebe ne podnosi - i neće da ti se obraća.
Onda će taj neko, na primer, da se obrati meni i kaže da si ti ovo ili ono.
Zamisli, molim te, kada bi neko trebalo tebi da se obraća da mu ti nešto dozvoliš ili ne?
Pa koga briga za tebe!
Jebote!


sta si sada rekao, je l znas uopste, glavno da si pritrcao da prodrzis, kao svaka podguzna muva,

ja nemam problem da me polusvet ne podnosi, to je prirodna selekcija, ne znam samo zasto mi se obracaju, ja sve koje smatram nedolicnim-ignorisem, ne ispisujem desetine i desetine komentara o njima.
predatortz predatortz 13:53 07.12.2023

Re: PISA test 2022

po tome sto ste na zajednickom zadatku


Na kom sam ja to zadatku? Ko nam daje zadatke?

Primećuješ li da si ozbiljno prolupala?

Vidiš neke "udruge" protiv tebe, vidiš ljude na "nekim zadacima", tvrdiš da je "neko nečiji"...

Nemoj to ignorisati!
predatortz predatortz 13:54 07.12.2023

Re: PISA test 2022

ja nemam problem da me polusvet ne podnosi, to je prirodna selekcija, ne znam samo zasto mi se obracaju, ja sve koje smatram nedolicnim-ignorisem, ne ispisujem desetine i desetine komentara o njima.


Ovo je mnogo ozbiljnije nego što sam mislio da jeste!
angie01 angie01 13:54 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Ja mislim da ona nije iz Beograda.
Jer ljudi iz Beograda ne pizde toliko na kritiku Beograda.


ja mogu da sam i sa Marsa, al kada neko dodje u Beograd i stalno nesto sere, da je losiji od provincije, onda to jeste kopleks i bezobrazluk.
angie01 angie01 13:58 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Na kom sam ja to zadatku? Ko nam daje zadatke?

Primećuješ li da si ozbiljno prolupala?

Vidiš neke "udruge" protiv tebe, vidiš ljude na "nekim zadacima", tvrdiš da je "neko nečiji"...

Nemoj to ignorisati!

ahahaha,..pa tvoji nastupi ovde su bili sasvim drugaciji do 1012. kada su se ustolicili tvoji, od onda si spustio rucnu i laprdas u glavnom najgori primitivni ters,..a na zadatku ste oboje u odbrani retorgardnih vrednosti- 'vaseg naroda', kako ste se sami prozvali za predstavnike istog, samo ne znam na koga mislite, jer ljudi i sa ove i sa one strane Drine, niti su vas izabrali za predstavnike, niti misle kao vi.
angie01 angie01 13:59 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Ovo je mnogo ozbiljnije nego što sam mislio da jeste!


nesto sumnjam da si i razumeo napisano,...tvoje kognitivne sposobnosti su mnogo skromnije, nego sam verovala da jesu.
promoter promoter 14:01 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Ali zašto je potrebno da se tebi neko obraća i kaže ti da si smor.
Može to da kaže meni ili bilo kome drugome na blogu.
Neko, recimo, tebe ne podnosi - i neće da ti se obraća.
Onda će taj neko, na primer, da se obrati meni i kaže da si ti ovo ili ono.
Zamisli, molim te, kada bi neko trebalo tebi da se obraća da mu ti nešto dozvoliš ili ne?
Pa koga briga za tebe!
Jebote!


sta si sada rekao, je l znas uopste, glavno da si pritrcao da prodrzis, kao svaka podguzna muva,

ja nemam problem da me polusvet ne podnosi, to je prirodna selekcija, ne znam samo zasto mi se obracaju, ja sve koje smatram nedolicnim-ignorisem, ne ispisujem desetine i desetine komentara o njima.

Ja volim da se šćućurim tamo gde je toplo.
A pomenuti nisu polusvet, nego ozbiljni intelektualci.
Ne misliš valjda da je Predatortz polupismen.
Ili Tess?
predatortz predatortz 14:01 07.12.2023

Re: PISA test 2022

.pa tvoji nastupi ovde su bili sasvim drugaciji do 1012

A od 1054 sam drugačiji prema katolicima.

.a na zadatku ste oboje u odbrani retorgardnih vrednosti- 'vaseg naroda',

predatortz predatortz 14:01 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Ovo je mnogo ozbiljnije nego što sam mislio da jeste!


nesto sumnjam da si i razumeo napisano,...tvoje kognitivne sposobnosti su mnogo skromnije, nego sam verovala da jesu.


nešto sumnjam da je iko...
angie01 angie01 14:02 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Znaš li ti da je jedna osnovna škola iz Šapca sinonim za dobar matematički rad.


izvini, a gde sam ja nesto uopste rakla takvo?
A da ti ne kažem koliko su u Matematičkoj gimnaziji uspešni osnovci iz Pančeva.


ili iz bilo koje druge skole,...gde sam ja negirala da postoje i dobri profesori i dobri djaci bilo gde,..ja samo negoram to sto je predator rekao- jer nije istina,...ne znam zasto uskaces sa gomilom nedotupavnosti u tu raspravu,...bolje ne diraj nista i nahrani svinje.
angie01 angie01 14:03 07.12.2023

Re: PISA test 2022

nešto sumnjam da je iko...


eto, ja verujem da jesu,..prvo, nisu svi u tvom retrogadnom i ogranicenom fazonu, a drugo, ovde ima dovoljno pametnih ljudi,...sto ne mogu da kazem i za tebe.
promoter promoter 14:05 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Na kom sam ja to zadatku? Ko nam daje zadatke?

Primećuješ li da si ozbiljno prolupala?

Vidiš neke "udruge" protiv tebe, vidiš ljude na "nekim zadacima", tvrdiš da je "neko nečiji"...

Nemoj to ignorisati!

ahahaha,..pa tvoji nastupi ovde su bili sasvim drugaciji do 1012. kada su se ustolicili tvoji, od onda si spustio rucnu i laprdas u glavnom najgori primitivni ters,..a na zadatku ste oboje u odbrani retorgardnih vrednosti- 'vaseg naroda', kako ste se sami prozvali za predstavnike istog, samo ne znam na koga mislite, jer ljudi i sa ove i sa one strane Drine, niti su vas izabrali za predstavnike, niti misle kao vi.

Nisi u pravu.
U zadnje vreme je na ovom blogu ipa malo demokratičnije.
Dok si ti stolovala, i tebi slični, broj komentara onih koje vi niste podnosili je jedva dostizao 2.
Ali je tada bila tvoja Goca, tvoja Bilja ... a ti si sa njima bila na prst u dupe.
Ne verujem da je baš stvarno tako bilo, no, tako je delovalo.
angie01 angie01 14:05 07.12.2023

Re: PISA test 2022

.a na zadatku ste oboje u odbrani retorgardnih vrednosti- 'vaseg naroda',


pa koliko puta ste oboje upotrebili tu debilnu floskulu?!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:05 07.12.2023

Re: PISA test 2022

t

predatortz
malo je komunjarska fora, dole Drinka, ustan Borča i Ovča.. al dobro..
kako nas je zalivalo dobro smo i ispali


Šta je tačno komunjarski ili četnički u tome što profesorka sa dvadeset godina iskustva u struci kaže da joj iz te dve škole, jednoj iz Borče i jednoj iz Grocke, dolaze deca sa dobrim znanjem matematike?

Baš bih voleo da mi objasniš takav misaoni tok.


brate trivijalno je baš, keko ga ne prepoznaješ ne znam..
manir da se uprokos pokazateljima rezultata (zvanična rang lista ministartstva, nezvanične rang liste roditelja, razultati sa takmičenja) potencira da je Drinka kao najbolja škola zapravo najgora, a da su škole sa periferije koje poslovično slabo kotiraju na rang listama zapravo najbolje..
e to je komi ideja nametanja uravnilovke koja krene od toga da se najbolji svuče u blato, a oni sa dna kuju u zvijezde dok ljudi ne zaborave šta je šta..
radi posao..
ta tvoja učiteljca a kanda i ti internalizovali do koštane srži..
da niste em ne biste takva poređenja uopšte pravili (centar vs periferija) a pogotovo ne biste tvrdili stvari koje su baš očigledno pogrešne (da najbolja škola nekako proizvodi najgore đake, a najgora najbolje)..
da nisi komunjara u duši to bi odmah prepoznao kao em zaludan em komunjarski posao..

promoter promoter 14:06 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Znaš li ti da je jedna osnovna škola iz Šapca sinonim za dobar matematički rad.


izvini, a gde sam ja nesto uopste rakla takvo?
A da ti ne kažem koliko su u Matematičkoj gimnaziji uspešni osnovci iz Pančeva.


ili iz bilo koje druge skole,...gde sam ja negirala da postoje i dobri profesori i dobri djaci bilo gde,..ja samo negoram to sto je predator rekao- jer nije istina,...ne znam zasto uskaces sa gomilom nedotupavnosti u tu raspravu,...bolje ne diraj nista i nahrani svinje.
Ti si merodavna da pišeš o stanju u školstvu u Srbiji?
O učenju matematike?
Jebote!
Užas!
angie01 angie01 14:07 07.12.2023

Re: PISA test 2022

U zadnje vreme je na ovom blogu ipa malo demokratičnije.
Dok si ti stolovala, i tebi slični, broj komentara onih koje vi niste podnosili je jedva dostizao 2.
Ali je tada bila tvoja Goca, tvoja Bilja ... a ti si sa njima bila na prst u dupe.
Ne verujem da je baš stvarno tako bilo, no, tako je delovalo.


je l znas ti uopste sat si nalupetao, ili ti to samo onako,...lik tvog profila je potpuno nepoznanica....ono samozadovoljni blentavac.

ja nemam pojam o kojoj Goci pricas,..a jedinog Bilija koga znam sa bloga je Bili piton, koji je bio sam za sebe i izuzetan lik.
promoter promoter 14:08 07.12.2023

Re: PISA test 2022

newimprovedtadejus
t

predatortz
malo je komunjarska fora, dole Drinka, ustan Borča i Ovča.. al dobro..
kako nas je zalivalo dobro smo i ispali


Šta je tačno komunjarski ili četnički u tome što profesorka sa dvadeset godina iskustva u struci kaže da joj iz te dve škole, jednoj iz Borče i jednoj iz Grocke, dolaze deca sa dobrim znanjem matematike?

Baš bih voleo da mi objasniš takav misaoni tok.


brate trivijalno je baš, keko ga ne prepoznaješ ne znam..
manir da se uprokos pokazateljima rezultata (zvanična rang lista ministartstva, nezvanične rang liste roditelja, razultati sa takmičenja) potencira da je Drinka kao najbolja škola zapravo najgora, a da su škole sa periferije koje poslovično slabo kotiraju na rang listama zapravo najbolje..
e to je komi ideja nametanja uravnilovke koja krene od toga da se najbolji svuče u blato, a oni sa dna kuju u zvijezde dok ljudi ne zaborave šta je šta..
radi posao..
ta tvoja učiteljca a kanda i ti internalizovali do koštane srži..
da niste em ne biste takva poređenja uopšte pravili (centar vs periferija) a pogotovo ne biste tvrdili stvari koje su baš očigledno pogrešne (da najbolja škola nekako proizvodi najgore đake, a najgora najbolje)..
da nisi komunjara u duši to bi odmah prepoznao kao em zaludan em komunjarski posao..


Kako ti znaš kakvo je stanje u školama u Srbiji - i iz kojih škola dolaze najbolji matematičari?
promoter promoter 14:09 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
U zadnje vreme je na ovom blogu ipa malo demokratičnije.
Dok si ti stolovala, i tebi slični, broj komentara onih koje vi niste podnosili je jedva dostizao 2.
Ali je tada bila tvoja Goca, tvoja Bilja ... a ti si sa njima bila na prst u dupe.
Ne verujem da je baš stvarno tako bilo, no, tako je delovalo.


je l znas ti uopste sat si nalupetao, ili ti to samo onako,...lik tvog profila je potpuno nepoznanica....ono samozadovoljni blentavac.

ja nemam pojam o kojoj Goci pricas,..a jedinog Bilija koga znam sa bloga je Bili piton, koji je bio sam za sebe i izuzetan lik.

Pa da.
To sam i mislio.
Čim ih nema, ti kažeš ko ih jebe.
angie01 angie01 14:10 07.12.2023

Re: PISA test 2022

brate trivijalno je baš, keko ga ne prepoznaješ ne znam..
manir da se uprokos pokazateljima rezultata (zvanična rang lista ministartstva, nezvanične rang liste roditelja, razultati sa takmičenja) potencira da je Drinka kao najbolja škola zapravo najgora, a da su škole sa periferije koje poslovično slabo kotiraju na rang listama zapravo najbolje..
e to je komi ideja nametanja uravnilovke koja krene od toga da se najbolji svuče u blato, a oni sa dna kuju u zvijezde dok ljudi ne zaborave šta je šta..
radi posao..


da ponovim.
angie01 angie01 14:12 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Čim ih nema, ti kažeš ko ih jebe.


pa kazi ti, o kome pricas, ko je Goca?...o kom Biliju pricas, ja rekoh za jedinog kojeg znam.

znaci Bili Car!
angie01 angie01 14:13 07.12.2023

Re: PISA test 2022

U koliko škola ti radiš?


radim nesto za skole....sve.
angie01 angie01 14:14 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Sažmi misao u jasnu formu.
Šta si htela da kažeš?
Na šta se odnosi?
Na opšte znanje učeničke populacije u Srbiji ili na to da tvrdiš da nema znanjem nepotkrepljenog dizanja proseka u navikanim školama?



angie01 angie01 14:18 07.12.2023

Re: PISA test 2022

ma dobro brate, kako si krenuo i penderk ćeš da isučeš..
nemam nikakva pitanja..
samo kažem..
malo je komunjarska fora, dole Drinka, ustan Borča i Ovča.. al dobro..
kako nas je zalivalo dobro smo i ispali


kazem ja lepo, Lekin lik iz Tri karte za Holivud.:)))
predatortz predatortz 14:19 07.12.2023

Re: PISA test 2022

manir da se uprokos pokazateljima rezultata (zvanična rang lista ministartstva, nezvanične rang liste roditelja, razultati sa takmičenja) potencira da je Drinka kao najbolja škola zapravo najgora, a da su škole sa periferije koje poslovično slabo kotiraju na rang listama zapravo najbolje..


Čitanje sa razumevanjem ti izgleda ne ide.

Dakle, moja šveca tvrdi da je veliki nesrazmer u znanju i ocenama sa kojim su došli u gimnaziju kod dece iz tih fensi škola.
Dakle, niti je rekla da tamo nema dece koja odlično znaju matematiku, niti je rekla da su gori od nekih drugih škola.

Rekla je lako proverljivu činjenicu - da odatle dolazi najviše dece sa 5.0 prosekom, a da malo njih zadrži peticu iz matematike.

Za dve škole koje je navela, iz Borče i Grocke, pretpostavljam da jako mali broj dece uopšte upisuje gimnaziju u kojoj ona predaje, ali su ona i kolege, na tom ograničenom uzorku, primetili da ta deca jako lepo rade matematiku.

Drinka možda jeste najbolja po prikazanom proseku. U OŠ koju su pohađala moja deca, sasvim osrednjoj OŠ u Zemunu, prosek razreda je bio nešto iznad 4.
Misliš li da je to realno?



ta tvoja učiteljca a kanda i ti internalizovali do koštane srži..


Izvini što ću toj "mojoj učiteljici" više verovati kada je matematika u pitanju nego tebi. Matematika na Ekonomskom je šaša i za prosečnog gimnazijalca, pa mi ostavi slobodu da ipak više verujem diplomiranom matematičaru nego diplomiranom ekonomisti.

a pogotovo ne biste tvrdili stvari koje su baš očigledno pogrešne (da najbolja škola nekako proizvodi najgore đake, a najgora najbolje)..


A gde je takva tvrdnja uopšte izneta?
predatortz predatortz 14:19 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
U koliko škola ti radiš?


radim nesto za skole....sve.


Matematiku možda?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:22 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz
...


blablablabla..
nisam je reko da je najgora samo sam reko...
komunjarluk težak..
nemoj poslije da kenjaš kako s ti četnik peto koljeno kad si brate komunjara čist..

a ove fore iz SNSVŠPD.. to kod koga ti prođe prođe
predatortz predatortz 14:23 07.12.2023

Re: PISA test 2022

a ove fore iz SNSVŠPD.. to kod koga ti prođe prođe


Sestro, šta misliš ko bi koga lakše povezao sa SNS?
Ti mene, ili ja tebe?

Ti si za njihovog vakta bila visoki ćata, a kažu da to bez davanja guz'ce ne može...
angie01 angie01 14:29 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Dakle, moja šveca tvrdi da je veliki nesrazmer u znanju i ocenama sa kojim su došli u gimnaziju kod dece iz tih fensi škola.
Dakle, niti je rekla da tamo nema dece koja odlično znaju matematiku, niti je rekla da su gori od nekih drugih škola.



Drinka možda jeste najbolja po prikazanom proseku. U OŠ koju su pohađala moja deca, sasvim osrednjoj OŠ u Zemunu, prosek razreda je bio nešto iznad 4.
Misliš li da je to realno?


evo ga kompleksas,..pa je l tebi uopste dopire do mozga, da Dtinka vrlo pazi na sve sto je vazno za jednu skolu,...kakva je autoritet tvoja sestra od strica, ako uopste postoji?

da ne bude zabune, moja deca nisu isla u Drinku- na zalost!!!
Izvini što ću toj "mojoj učiteljici" više verovati kada je matematika u pitanju nego tebi. Matematika na Ekonomskom je šaša i za prosečnog gimnazijalca, pa mi ostavi slobodu da ipak više verujem diplomiranom matematičaru nego diplomiranom ekonomisti.


ma nije valjda,..evo, mom mladjem sinu je matemnatiku predavala prilicno poznata matematicarka- kretenka na kvadrat,...i sta bih rekla i u srednjoj isto takva jedna,..i...pa nisu dobre profesorke, pedagozi, nego su partijski dobile posao,...o cemu ti bre brljavis.
A gde je takva tvrdnja uopšte izneta?


pa "tvoja sveca od strica" je to rekla,..a posto ti pojam nemas , kakva je skola Drinka, ladno si sebi dovolio da izmisljas i lupetas.
predatortz predatortz 14:32 07.12.2023

Re: PISA test 2022


ma nije valjda,..evo, mom mladjem sinu je matemnatiku predavala prilicno poznata matematicarka- kretenka na kvadrat,


Što bi rekla ti, opet ta lična iskustva...



evo ga kompleksas,..pa je l tebi uopste dopire do mozga, da Dtinka vrlo pazi na sve sto je vazno za jednu skolu,...kakva je autoritet tvoja sestra od strica, ako uopste postoji?

Očigledno nisi ni ti. Da jesi ne bi pisala "vrlo pazi" i slične jezičke egzibicije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:33 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz
a ove fore iz SNSVŠPD.. to kod koga ti prođe prođe


Sestro, šta misliš ko bi koga lakše povezao sa SNS?
Ti mene, ili ja tebe?


Ti si za njihovog vakta bila visoki ćata, a kažu da to bez davanja guz'ce ne može...


misliš kurvo.. kako sestro?
i kako bila ako im vakat ne da traje, nego sve pršti..
jel mora glupo ako je već pogano?
promoter promoter 14:33 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Čim ih nema, ti kažeš ko ih jebe.


pa kazi ti, o kome pricas, ko je Goca?...o kom Biliju pricas, ja rekoh za jedinog kojeg znam.

znaci Bili Car!

Pa tvoja Goca.
I tvoja Bilja!
Kakav Bili kar?
Bilja.
angie01 angie01 14:36 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Pa tvoja Goca.
I tvoja Bilja!
Kakav Bili kar?
Bilja.


pa to te pitam, o kome pricas?...koja goca i koja mja Bilja?
predatortz predatortz 14:37 07.12.2023

Re: PISA test 2022

misliš kurvo.. kako sestro?


Da sam mislio kurvo, rekao bih kurvo. Mada mi to nije manir.


i kako bila ako im vakat ne da traje, nego sve pršti..


Tačno! Traje! Ali je trajao i kad si ti "obnašala" određene dužnosti.

Nisi ti tako davno postala nobles Londonerka.
promoter promoter 14:38 07.12.2023

Re: PISA test 2022

newimprovedtadejus
predatortz
a ove fore iz SNSVŠPD.. to kod koga ti prođe prođe


Sestro, šta misliš ko bi koga lakše povezao sa SNS?
Ti mene, ili ja tebe?


Ti si za njihovog vakta bila visoki ćata, a kažu da to bez davanja guz'ce ne može...


misliš kurvo.. kako sestro?
i kako bila ako im vakat ne da traje, nego sve pršti..
jel mora glupo ako je već pogano?

Pa šta se ti sada na njega ljutiš?
Posereš se sto puta na njega, on ti odvrati - i ti onda pizdiš?
Pa ti prva vređaš baš pogano.
angie01 angie01 14:40 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Očigledno nisi ni ti. Da jesi ne bi pisala "vrlo pazi" i slične jezičke egzibicije.


pa zamisli da jesam,...a to sto je tebi rogobatno vrlo pazi- je tvoj problem,...sta si ono rekao da si ti nesto specijalno obrazovan u Tuzli....covece boziji, ti pojam nemas o prilikama u Beogradu vezane za obrazovanje i lupets sa tom "setrom od strica" sve u sesnaest....glup si ko noc!!!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:40 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz
misliš kurvo.. kako sestro?


Da sam mislio kurvo, rekao bih kurvo. Mada mi to nije manir.


i kako bila ako im vakat ne da traje, nego sve pršti..


Tačno! Traje! Ali je trajao i kad si ti "obnašala" određene dužnosti.

Nisi ti tako davno postala nobles Londonerka.


prostitutko onda?
kako ti zoveš žene koje kako kažeš "daju guze" radi (ako dobro čitam) političkih fotelja?
i ne misliš li da si malo pretjerao jer ti (grubo) insinuiram da namećeš dosta otrcan stav kako su najbolje BG škole zapravo izvikane dok su one sa periferije nekakav pošteni kvalitet?
da nije malo previše tako reagovati ako ti neko kaže da možda nisi u pravu?
retoričko je pitanje, možeš slobodno i u tišini da razmisliš ja ti više ne bih smetala..
angie01 angie01 14:42 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Pa šta se ti sada na njega ljutiš?
Posereš se sto puta na njega, on ti odvrati - i ti onda pizdiš?
Pa ti prva vređaš baš pogano.


ucuti, ako boga znas, samo ukopavas i sebe i njega,...toliko si glup!
angie01 angie01 14:43 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Matematiku možda?

...i matematiku.
predatortz predatortz 15:10 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Matematiku možda?

...i matematiku.


Znači, ti si kriva za loš "prelom" udžbenika?

I greške tipa <,>, ≤, ≥ naopako postavljeno u zadacima...
predatortz predatortz 15:15 07.12.2023

Re: PISA test 2022

prostitutko onda?
kako ti zoveš žene koje kako kažeš "daju guze"


Davanje dupeta u srpskom jeziku najmanje označava sam seksualni čin.
To znaš ali voliš da sereš pa ti to zgodno došlo.

A činjenica je da ja prezirem ovu kalakotru, smatram ih za kvislinge kojima treba suditi i ne dozvoljavam da me njihov ćata nabeđuje i dovodi u vezu sa njima.

To što nešto tako radi i Anđa, ona ima opravdanje. Ona je priglupa i sve koji ne misle kao ona svrstava u taj skup.

Ti nisi glupa i nemaš ni jedno opravdanje za povezivanje mene i tih imbecila.

Ukoliko nemaš neki čvrst dokaz.
Ako imaš, izvoli i iznesi ga.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:31 07.12.2023

Re: PISA test 2022

predatortz
prostitutko onda?
kako ti zoveš žene koje kako kažeš "daju guze"


Davanje dupeta u srpskom jeziku najmanje označava sam seksualni čin.
To znaš ali voliš da sereš pa ti to zgodno došlo.

A činjenica je da ja prezirem ovu kalakotru, smatram ih za kvislinge kojima treba suditi i ne dozvoljavam da me njihov ćata nabeđuje i dovodi u vezu sa njima.

To što nešto tako radi i Anđa, ona ima opravdanje. Ona je priglupa i sve koji ne misle kao ona svrstava u taj skup.

Ti nisi glupa i nemaš ni jedno opravdanje za povezivanje mene i tih imbecila.

Ukoliko nemaš neki čvrst dokaz.
Ako imaš, izvoli i iznesi ga.


šta si ti od njih uzeo kad ti toliki zent kad se pomene to samo ti znaš..
mene slabo zanima..
ja ti samo aludiram na činjenicu da ti je komunikacija na nivou SNSa ako ne gora..
pa i provjerih
dala guze na sprkom ne znači samo seks, nego analni seks..
Kurir ima i članak naravno sa pomenutim davanjem guze u naslovu..
dal otuda i insipiracija tebe sirotog koji prezireš SNS da sve pršti.. da, sigurno..
jadniče jadni
angie01 angie01 15:34 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Znači, ti si kriva za loš "prelom" udžbenika?

I greške tipa <,>, ≤, ≥ naopako postavljeno u zadacima...


svakako-ne!

smesno je tvoje insistiranje na tome da sam ja losa, kao i ova tvoja nelecena, vi ste neka specijalno devijantna ekipa, koja opservira domicilno stanovnostvo, kao neadekavtno u odnosu na vas"prave"-fasitiska teorija u praksi!!!
predatortz predatortz 15:39 07.12.2023

Re: PISA test 2022

šta si ti od njih uzeo kad ti toliki zent kad se pomene to samo ti znaš..


Ne umeš čak ni strah i prezir da razlikuješ, SNS činovnice...

Pa ti vidi ko je jadan, onaj ko ih oduvek prezire, ili ćata koji im je služio pa sad druge ljude optužuje za to.

Odjebi i ti, dosta sam i za tvoja sranja tolerancije imao.
angie01 angie01 15:41 07.12.2023

Re: PISA test 2022

To što nešto tako radi i Anđa, ona ima opravdanje. Ona je priglupa i sve koji ne misle kao ona svrstava u taj skup.

ahahaha, retorigradni i zatucani new age chetnik, koji se klanja i zahvaljuje ratnim zlocincima i priziva proslost od pre 100 godina, radikalsku diktaturu i "tradiciju", fasisticki se odnosi prema drugim narodima i zagovara najgori primitivizam, nekome spocitava da je glup,...dok laze o stvarima koje pobijaju sve njegove postavke,....sa sve"bracom" i "sestrama" od "striceva", koji eto, bas znaju da je tako:)))),...pa kkakav smehotresna uobrazilja.

ti si bre covek, za sns i babu, ono rodjen sa tom potrebnom greskom.
predatortz predatortz 15:42 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Znači, ti si kriva za loš "prelom" udžbenika?

I greške tipa , ≤, ≥ naopako postavljeno u zadacima...


svakako-ne!

smesno je tvoje insistiranje na tome da sam ja losa, kao i ova tvoja nelecena, vi ste neka specijalno devijantna ekipa, koja opservira domicilno stanovnostvo, kao neadekavtno u odnosu na vas"prave"-fasitiska teorija u praksi!!!


Kako bih ti rekao a da se ne uvrediš.- ti ne predstavljaš nikakvo domicilno stanovništvo, svoju glupost i svoj bezobrazluk ne tovari ljudima koji sa tim veze nemaju.
Nemam ja problem ni sa domicilnim, ni sa pridošlim.
Imam sa priglupim koji mi se kače za nogavicu.


angie01 angie01 15:55 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Kako bih ti rekao a da se ne uvrediš.- ti ne predstavljaš nikakvo domicilno stanovništvo, svoju glupost i svoj bezobrazluk ne tovari ljudima koji sa tim veze nemaju.
Nemam ja problem ni sa domicilnim, ni sa pridošlim.
Imam sa priglupim koji mi se kače za nogavicu.


za razliku od tebe, ja nikada nisam ni rekla da nekog predstavljam, al u odnosu na idiotarije koje ispisujes, ipak vise znam o tome, kako ovde stvari stoje i kakve su bile pre, a ti bi da to sve prekorojis po potrebi tvoga babe i agende koju prodajete,...primitivizam i agresija u praksi i ti i nelecena, ista ste ekipa,....kod sebe sta napravili sranje i to vam nije dosta, nego biste i ovde,...ne znam samo sto ne uzivate u onome sto ste stvorili, nego ste oboje pobegli negde drugde,...takvi kao ti, sto su ucestvovali u pravljenju svog sranja za sve, bolje da se pokriju usima, nego sto jos drugima drze pridike....to je bas prelazak svake granice normale....militantni fasisodini i primitivni bosacerosi, koji bi da kecaju sve one koji to nisu....i to u njihovoj kuci, jer su iz svoje pobegli.
promoter promoter 17:35 07.12.2023

Re: PISA test 2022

angie01
Kako bih ti rekao a da se ne uvrediš.- ti ne predstavljaš nikakvo domicilno stanovništvo, svoju glupost i svoj bezobrazluk ne tovari ljudima koji sa tim veze nemaju.
Nemam ja problem ni sa domicilnim, ni sa pridošlim.
Imam sa priglupim koji mi se kače za nogavicu.


za razliku od tebe, ja nikada nisam ni rekla da nekog predstavljam, al u odnosu na idiotarije koje ispisujes, ipak vise znam o tome, kako ovde stvari stoje i kakve su bile pre, a ti bi da to sve prekorojis po potrebi tvoga babe i agende koju prodajete,...primitivizam i agresija u praksi i ti i nelecena, ista ste ekipa,....kod sebe sta napravili sranje i to vam nije dosta, nego biste i ovde,...ne znam samo sto ne uzivate u onome sto ste stvorili, nego ste oboje pobegli negde drugde,...takvi kao ti, sto su ucestvovali u pravljenju svog sranja za sve, bolje da se pokriju usima, nego sto jos drugima drze pridike....to je bas prelazak svake granice normale....militantni fasisodini i primitivni bosacerosi, koji bi da kecaju sve one koji to nisu....i to u njihovoj kuci, jer su iz svoje pobegli.

Nisi u pravu!
bene_geserit bene_geserit 18:47 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Što se znanja matematike dece iz Grotcke i Borče tiče,
za Grotcku ne znam, uzorak mi je mali,
ali u Borči nije bilo previše pametne dece pre 30-tak godina, moguće da se profil populacije ponešto promenio u međuvremenu.
Iz odelenja moje žene fakultet je završilo mislim troje-četvoro (od čega dvoje poljoprivredu, ne da imam nešto protiv poljoprivrede, naprotiv), tu je bila gomila nekih starih Borčana koji su imali odgovore tipa, na pitanje čime žele da se bave u životu, da gaje zečeve i sl.
Pošto u Borči nije bilo a verovatno nema ni danas srednje škole (osim neke poljoprivredne tu u blizini), ta deca se raspu po srednjim školama sa druge strane Dunava.

Predatorov komentar je bio o tome koliko su ocene iz matematike realne, a to je drugi par opanaka u odnosu na to koliko su dobra deca iz matematike iz koje škole.
Moguće da nekih par profesora matematike iz te škole u Borči drže ocene realnim, za razliku od profesora matematike u Drinki.
Moguće da do te škole gde radi Predatorova rođaka stigne samo par najboljih đaka iz te škole u Borči, pa joj tako deluje.

Ali interesantno kako Anđi pljuvačina po Srbiji u celini kad krene Emilija ne smeta uopšte, ali kad joj dirneš nešto fensi iz centra Beograda, tu se naroguši.
promoter promoter 19:09 07.12.2023

Re: PISA test 2022

bene_geserit
Što se znanja matematike dece iz Grotcke i Borče tiče,
za Grotcku ne znam, uzorak mi je mali,
ali u Borči nije bilo previše pametne dece pre 30-tak godina, moguće da se profil populacije ponešto promenio u međuvremenu.
Iz odelenja moje žene fakultet je završilo mislim troje-četvoro (od čega dvoje poljoprivredu, ne da imam nešto protiv poljoprivrede, naprotiv), tu je bila gomila nekih starih Borčana koji su imali odgovore tipa, na pitanje čime žele da se bave u životu, da gaje zečeve i sl.
Pošto u Borči nije bilo a verovatno nema ni danas srednje škole (osim neke poljoprivredne tu u blizini), ta deca se raspu po srednjim školama sa druge strane Dunava.

Predatorov komentar je bio o tome koliko su ocene iz matematike realne, a to je drugi par opanaka u odnosu na to koliko su dobra deca iz matematike iz koje škole.
Moguće da nekih par profesora matematike iz te škole u Borči drže ocene realnim, za razliku od profesora matematike u Drinki.
Moguće da do te škole gde radi Predatorova rođaka stigne samo par najboljih đaka iz te škole u Borči, pa joj tako deluje.

Ali interesantno kako Anđi pljuvačina po Srbiji u celini kad krene Emilija ne smeta uopšte, ali kad joj dirneš nešto fensi iz centra Beograda, tu se naroguši.

Ma bre!
Nema ona pojma.
Ali voli da smatra.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:09 07.12.2023

Re: PISA test 2022

bene_geserit

Moguće da nekih par profesora matematike iz te škole u Borči drže ocene realnim, za razliku od profesora matematike u Drinki.
Moguće da do te škole gde radi Predatorova rođaka stigne samo par najboljih đaka iz te škole u Borči, pa joj tako deluje..


ma sviraža i to teška..
osnovci polažu malu maturu.. statistika ocjena zaključenih iz nastave i ocjena na maturi je poznata..
Drinka ima konzistentno visoke ocjene u nastavi i na maturi..
sviraža i to komunjarska 100%..
jadna ta djeca koja dođu kod te budale koja ih zajebava jer nisu iz Borče i Ovče i još to mrtva ladna okolo prepričava kao svoje briljantne uvide..

a najogavniji SNS manir u raspravi na stranu jer onda dođeš ti pametan da kao ne primjetiš i jbg.. onda imaš šta imaš..
ne može se razmjeniti ni mišljenje ni informacija niočemu..
tebi valjda zabavno..
predatortz predatortz 20:18 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Moguće da do te škole gde radi Predatorova rođaka stigne samo par najboljih đaka iz te škole u Borči, pa joj tako deluje.


Baš tako! Verovatno najbolja deca iz tih škola upisuju gimnaziju u kojoj šverca radi i koja slovi za elitnu.

Međutim, nekima je problem da prihvate činjenicu da i u Borči i u Grockoj ima pametne dece, a u fensi školama i onih sa navučenim i nepotkrepljenim peticama.

Što je njihov problem i njihovi kompleksi.

Moje mišljenje je da je generlno kriterijum za ocenjivanje snižen, da nije prirodno da pola odeljenja u bilo kojoj školi bude odlično, ostali vrlodobri uz ponekog dvojkaša i trojkaša.

Sam taj podatak, a rekoh da je prosek razreda u osnovnoj kod oba moja sina bio iznad 4, govori da sa školstvom nešto debelo nije u redu.

Kada takva deca dođu u iole ozbiljniju srednju, bilo da dolaze iz Drinke ili neke druge škole, nastaje kuknjava helikopter mama:
Ali, moje dete je imalo pet iz matematike!

A dete ne ume da skrati razlomak ili da sabere dva decimalna broja.

Drinku sam pomenuo jer mi je šveca rekla da su majke iz te i takvih škola najagresivnije u traženju objašnjenja kako je došlo do toga da njihovo čedo ide na popravni ili ima "samo" dvojku ili trojku.

Odavno se škole utrkuju sa prosecima kako bi bolje kotirale u nekim tabelama.
Znanje je tu sekundarna stvar.
Verujem da je po manjim sredinama, koje po prirodi stvari teže podležu trendovima, fenseraju i modernim vetrovima, kriterijum očuvaniji.

I to nema veze sa kompleksima.
Činjenica je da deca iz gimnazija u Valjevu, Loznici, Užicu lako upisuju, a bogami i završavaju one fakuktete na kojima je matematika prilično bitna.

Als je jednom pisao i o klincima iz RS koji dolaze na fakultet kod njega kao studentima koji jako dobro plivaju kroz faks.

Naravno da po centralnim gradskim školama ima izuzetne dece, dece koja postižu izuzetne uspehe. No, u takvim školama je i trend štelovanja statistika najviši.
Da bi ostale na glasu na koji su navikli da ih prati.

Recimo, stariji ide u Zemunsku gimnaziju, slušam njegove i priče njegovih drugova koji kažu da je Treća teška debilana.
Ali je fensi i skoro svi su odlični, jbga...




angie01 angie01 20:34 07.12.2023

Re: PISA test 2022

ali kad joj dirneš nešto fensi iz centra Beograda, tu se naroguši.


i ti si sve ono nadrobio da rekao ovu glupost?

pa nije Drinka fensi skola- nego dobra skola.

pljuvačina po Srbiji u celini


gde si to video?

mislis na karikature koje kritikuju neke pojave, je l to, tebi je to pljuvacina po Srbiji u celini?...i ti si otisao u svet,..c,c,c,c,c,c
angie01 angie01 20:57 07.12.2023

Re: PISA test 2022


Međutim, nekima je problem da prihvate činjenicu da i u Borči i u Grockoj ima pametne dece, a u fensi školama i onih sa navučenim i nepotkrepljenim peticama.


ma ne lupetaj vise,...ko je rekao da nema pametne dece gdegod? svuda ima, svuda ima dobrih i losih profesora,.al Drinka nije skola u kojoj se stancuju lazni Vukovci, to je poAnta, nego je dobra skola, koja je uspela da zadrzi novo kvaliteta i pored sveopsteg urusavanja prosvete.

sad ti razradjujes neke spletkaroske price o drugima,...bozemesacuvaj.
Drinku sam pomenuo jer mi je šveca rekla da su majke iz te i takvih škola najagresivnije u traženju objašnjenja kako je došlo do toga da njihovo čedo ide na popravni ili ima "samo" dvojku ili trojku.


ahahaha...pa mozda tvoja "sveca" nije dobra nastavnica....eto i moje dete je islo u srednju u kojoj je nastavnica matematike bukvalno maltretirala decu, lose im je predavala, stalno im je davala neke kontrolne kao za matematicku i surila kecevima i dvojkama.....ako pola odelenja ima lose ocene iz nekog predmeta, nije valjda do dece.
Als je jednom pisao i o klincima iz RS koji dolaze na fakultet kod njega kao studentima koji jako dobro plivaju kroz faks.

Naravno da po centralnim gradskim školama ima izuzetne dece, dece koja postižu izuzetne uspehe. No, u takvim školama je i trend štelovanja statistika najviši.
Da bi ostale na glasu na koji su navikli da ih prati.


pa ovo je ono sto si hteo da silom proguras:)))

u Drinki ce tesko neko da ti steluje ocene, jer nema ni potrebe,...kavlitet skole je u nastavnom osoblju i u onome ko je na celu ustanove, znaci, kako njome rukovodi,...sada su sve partijski kadrovi, koji se ponasaju da su skole njihovi mali biznisi i gomila nastavnika nije bas dobra, na razne nacine i isto se primaju iskljucivo sa ceduljicom, a ne na osnovu cv-a....deca bukvalno izlaze nepismena iz skola, nije bitna ocena, nekada je i onaj sa dvojkama znao osnovne stvari, sada je to bas dikutabilno.

PISA test pokazuje funkcionalnu upotrebu naucenog, znaci funkcionalnu pismenost iz matematike, razumevanja procitanog i prirodnih nauka,...posto se kod nas, samo trazi u vecini slucajeva reprodukcija lekcija, nema vise casova sa razgovorima o materiji koja se obradjuje-nema ni funckionalnog znanja,...nikoga to vise ni ne zanima,...kada dodje do tog testiranja, par dana se nesto tupi u prazno i samo se nastavlja dalje, kako je i bilo,...deca nisu tu nista kriva.
predatortz predatortz 21:14 07.12.2023

Re: PISA test 2022

al Drinka nije skola u kojoj se stancuju lazni Vukovci, to je poAnta, nego je dobra skola, koja je uspela da zadrzi novo kvaliteta i pored sveopsteg urusavanja prosvete.


Pazi 'vako...

Ako Drinka nema posebne kriterijume za prijem učenika, a ne može da ih ima jer se radi o osnovnoj školi i dužni su da prime svu decu koja im teritorijalno gravitiraju, a zadržala je visok nivo nastave i ocenjivanja, onda logika kaže da takva škola mora da ima manje a ne više odličnih učenika od škola u kojima je nivo nastave i kriterijum ocenjivanja niži.

Ako nije tako, a nije, onda su taj "nivo" i te statistike prilično upitni.





angie01 angie01 21:29 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Ako nije tako, a nije, onda su taj "nivo" i te statistike prilično upitni.


kaze predator, stricnjak za skolstvo.

pa fora je u tome, sto prvo Drinku ne upisuje svako, kao sto ne upisuje svako petu ili recimo devetu gimnaziju, bez obzira kojoj skoli gravitira, u Drinki je uvek bila jaka konkurencija i jak profesorski kadar i to jeste dobitna kombinacija,...kako god, rekoh vec, tamo se ne stancuju Vukovci, sve mora da se zaluzi,...meni je recimo zao, sto moja deca nisu isla u Drinku, bilo mi je glupo da se maltretiraju 8 godina i leti i zimi i pre i posle podne, da idu u skolu tako daleko od kuce, a u dvoristu su imali isto skolu sa reputacijom,...za koju mogu da potvrdim, da je diskutabilna,...al mi nismo sve vreme bili u zemlji, pa su se skolovali i na drugim mestima,...o cemu mogu da napisem disertaciju,...nije to tako jednostavna stvar i velika je propast ovog drustva, sto je skolstvo pusteno niz vodu.
predatortz predatortz 21:35 07.12.2023

Re: PISA test 2022


pa fora je u tome, sto prvo Drinku ne upisuje svako


Upravo si potvrdila sve ono što govorim.

Osnovna škola može da ima samo jedan kriterijum za upis učenika - teritorijalni.
Osnvna škola je dužna da upiše i ni po koju cenu ne sme da odbije dete koje teritorijano gravitira toj školi.

Sve drugo je muljaža!

Šta bi ti učinila da neko odbije da upiše tvoje dete u osnovnu školu koja vam je najbliža uz obrazloženje da ne upisuju svakog?
angie01 angie01 21:41 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Upravo si potvrdila sve ono što govorim.


pa nisam, ti tvrdis, da ti je 'sveca' rekla, kako deca iz Drinke nemaju pojma, ikao su dosli sa peticama, a ja ti kazem, da Drinku vecinski upisuju deca koja imaju kapacitet za njihov standard.
Osnovna škola može da ima samo jedan kriterijum za upis učenika - teritorijalni.
Osnvna škola je dužna da upiše i ni po koju cenu ne sme da odbije dete koje teritorijano gravitira toj školi.


skola je duzna, al roditelji nece da im se dete muci, pa upisuju decu u lakse skole, da ih tako nazovem i vozaju ih 8 godina tamo ovamo.


Sve drugo je muljaža!


kakva muljaza?...Drinka je u centru grada i njoj gravitira vise nego dupli broj djaka od onih koje moze da upise.


Šta bi ti učinila da neko odbije da upiše tvoje dete u osnovnu školu koja vam je najbliža uz obrazloženje da ne upisuju svakog?


gde si ti prepoznao ovaj problem u diskusiji?...nije uopste stavr da skola nece da upise dete iz komsiluka, nego nece roditelji,...ti pojma nemas kako ovde funkcionisu stvari, al pojam nemas.
predatortz predatortz 21:46 07.12.2023

Re: PISA test 2022

kakva muljaza?...Drinka je u centru grada i njoj gravitira vise nego dupli broj djaka od onih koje moze da upise.


Centralne gradske škole, nažalost, primaju sve manje dece.

Ali i da je tako, a ti reče da ne upisuju "svakog", kako određuju koje je dete "svako" a koje je "neko"?

Deci od šest godina organizuju prijemni?

pojma nemas kako ovde funkcionisu stvari, al pojam nemas.


Imam. Lažni elitizam, koji lako skrene u debilizam.
angie01 angie01 22:00 07.12.2023

Re: PISA test 2022

Imam. Lažni elitizam, koji lako skrene u debilizam.


ma koji elitizam, u Drinku idu deca normalnih ljudi, sada je elita ekipa sa Pinka i Granda, ta deca idu u Monte Sori....o cemu ti prices covece.


Ali i da je tako, a ti reče da ne upisuju "svakog", kako određuju koje je dete "svako" a koje je "neko"?


je l ti razumes napisano- roditelji nece da im deca idu u Drinku, iako im je najbliza skola- jer ima visoke kriterijume.
predatortz predatortz 22:05 07.12.2023

Re: PISA test 2022


je l ti razumes napisano- roditelji nece da im deca idu u Drinku, iako im je najbliza skola- jer ima visoke kriterijume.


Ne želim da poverujem da postoji toliko loših roditelja koji ne žele da im deca idu u dobru školu, a imaju mogućnost da idu, pa ih svesno ih upisuju u lošiju.

Biće da su tu ipak neke druge stvari u pitanju.
angie01 angie01 22:09 07.12.2023

Re: PISA test 2022

pa ih svesno ih upisuju u lošiju.


u laksu,....pa ti si postavio teroriju o helikopter mamama i laznim Vukovcima, sta se sad prenemazes.
Biće da su tu ipak neke druge stvari u pitanju.

koje?

stvar je jednostavna, neko hice da mu dete nauci sve sto treba, neko hice da mu dete lako prodje kroz skolu, ful pojnt.

ja imam dosta prijatelja cija su deca isla u Drinku, divne, pametna, uspesna deca, roditelji normalni, nema nikakve price oko toga,...eto, jedan od bivsih djaka je i Filip Vukasa.,,decko, koji se samostalno angazovao oko resavanja problematike u gradu u kome zivi.
predatortz predatortz 22:21 07.12.2023

Re: PISA test 2022

stvar je jednostavna, neko hice da mu dete nauci sve sto treba, neko hice da mu dete lako prodje kroz skolu, ful pojnt.


I ti što hoće, baš njima deca prepametna i svi 5.0?
Onda isto tako hoće i u gimnaziji, ali nekima pođe za rukom a neki se čude šta bi...

Škola sa viokim kriterijumima ne može imati natprosečan broj odličnih ukoliko u startu ne postavi visoke kriterijume za prijem.

Osnovne škole to ne mogu da rade, niti su deca onih roditelja koji žele da im potomci pohađaju bolju osnovnu po difoltu pametnija od druge dece.

Da pojednostavim, svima je jasno zašto Matematička gimnazija ima visok postotak uspešnih matematičara.
Kako ti kažeš, ne može je upisati svako. Upisuju je najbolji od najboljih.

Sa osnovnim školama to već nije slučaj jer se deca ne biraju ni po pameti, ni po afinitetima.

Ako osnovna škola ima znatno viši procenat odličnih u odnosu na druge škole, tu se najmanje radi o visokom kriterijumu.

angie01 angie01 22:37 07.12.2023

Re: PISA test 2022

I ti što hoće, baš njima deca prepametna i svi 5.0?
Onda isto tako hoće i u gimnaziji, ali nekima pođe za rukom a neki se čude šta bi...


sta si sad rekao?
Škola sa viokim kriterijumima ne može imati natprosečan broj odličnih ukoliko u startu ne postavi visoke kriterijume za prijem.

prvo pitas, kako skola sme da ne upise dete koje njoj gravitira, a sada si okrenuocurak:)))

pa kazem ti, pojma nemas,..znaci zna se gde je tesko, gde je lako, pa se roditelji opredsljuju po tome sta zele....a skole su krive, sto skolstvo nije bolje, sto nema standrda, pravih kriterijuma za sve.


Osnovne škole to ne mogu da rade, niti su deca onih roditelja koji žele da im potomci pohađaju bolju osnovnu po difoltu pametnija od druge dece.


sta si sad opet nalupetao, ko kaze da su deca nekih roditelja po difoltu pametnija,...to ti somnabulises nesto,...nego svaki roditelj vec ima neki utisak o svom detetu, a i o tome, sta zeli za njega,...isto kao sto neko dete polaze prijemni na teskom drzavnom faksu, a neko bez problema upise Megableju,...omogucila ti zemlja koju boli dupe za obrazovanje.
Ako osnovna škola ima znatno viši procenat odličnih u odnosu na druge škole, tu se najmanje radi o visokom kriterijumu.


kako gde, negde se folira, negde se radi kako treba- Drinka je jedna od tih drugih.
predatortz predatortz 00:06 08.12.2023

Re: PISA test 2022

osnovci polažu malu maturu.. statistika ocjena zaključenih iz nastave i ocjena na maturi je poznata..


A svima je poznato da se na maturama, baš zbog statistike, prilično suflira.

Dva maturanta sam nedavno imao.

jadna ta djeca koja dođu kod te budale koja ih zajebava jer nisu iz Borče i Ovče i još to mrtva ladna okolo prepričava kao svoje briljantne uvide..


Objasnite stručnjakinji za sve i svja da matematika nije Politička ekonomija, nego je egzaktna nauka.
Svi dobiju isti pismeni, zadaci koje uradiš mogu biti tačni ili netačni.
Ako su tačni, teško da "budala" može da te zajebava.
Ako nisu, onda su te zajebali oni koji su te ubedili da si genije, poseban i iz posebne škole.



emilia emilia 02:50 08.12.2023

Re: PISA test 2022

Ali interesantno kako Anđi pljuvačina po Srbiji u celini kad krene Emilija ne smeta uopšte

Ne smeta joj zato što je njoj jasno da se pljuje po kriminalcima koji od Srbije prave mafijaški kupleraj. I po onima koji to podržavaju.
Tebi smeta zato što si jedna od onih bitangi koje su se sklonile na bezbedno i odatle podržavaju, pravdaju one koji prave mafijaški kupleraj od Srbije. Nema te kriminalne budalaštine i budale koju u tome nisi podržao.
bene_geserit bene_geserit 04:30 08.12.2023

Re: PISA test 2022

ko kaze da su deca nekih roditelja po difoltu pametnija

Škola sa viokim kriterijumima ne može imati natprosečan broj odličnih ukoliko u startu ne postavi visoke kriterijume za prijem

Zapravo može, ali to verovatno nije slučaj u Beogradu.

U SAD je to prilično pravolinijski, tamo gde su nekretnine jako skupe, tamo su državne škole najčešće dobre, samo pametni ljudi sa visokim primanjima mogu da priušte kupovinu skupih nekretnina (sa visokim real estate tax), kuće i stanovi se prodaju u proseku na 5-6 godina, pametni ljudi imaju pametnu decu (ne po difoltu ali svakako u proseku su deca npr. šahovskog velemajsora daleko pametnija od dece nekoga ko je završio turizam), pa škola koja prima po teritorijalnom principu a bez prijemnog može da ima veći procenat pametne dece.

U Srbiji sa druge strane, kuće i stanovi se prodaju verovatno jednom u 50 godina, po centru grada sebi podelili vile i salonske stanove komunjare (po definiciji glupi i neobrazovani, pa su im i deca glupa), slabo ima korelacije između cene i lokacije nekretnine i pameti onog ko je poseduje, pa kad škola prima po teritorijalnom principu a bez prijemnog teško da može da ima mnogo pametniju decu nego druge škole.
emilia emilia 05:19 08.12.2023

Re: PISA test 2022

bene_geserit
Ne smeta joj zato što je njoj jasno da se pljuje po kriminalcima koji od Srbije prave mafijaški kupleraj.


1--U svakom slučaju nije ti lako, živiš u zemlji među ljudima koje mrziš.
2--Takvo ponašanje je bolesno, pogledaj gore samo kakve gluposti kačiš, i to kačiš jedna te ista sranja po ne znam koji put i kopiraš tuđe komentare, valjda sama ne umeš ništa da sročiš.
3--Ne znam šta te trigeruje na takvo bolesno ponašanje, ali neki jači lekovi su preporučivi. Jesil bila kod čika doce za glavu skoro? Samo mu daj link na tvoje komentare ovde na blogu i biće mu sve jasno ...

1-2 Pogledao si se u ogledalo, odlično, korak prvi.
3. Primeni sve te recepte kojima se razbacuješ na sebi i bog da te vidi.
emilia emilia 05:27 08.12.2023

Re: PISA test 2022


ustaška kučka, bajlijska kučka, milogorka ili komunistički potomak.

^Ovo je nešto iz tvoje autobiografije po ugledu na svog duhovnog oca:



emilia emilia 06:01 08.12.2023

Re: PISA test 2022

Ti pljuješ po Rusima, ruskoj državi, ruskoj crkvi kad te uhvati napad.

Da ne zaboravim ovaj biser.
Ma šta kažeš, zar Rusiju?!? Potresno! rotflmao
Kakav si ti tužan mali klovn.





predatortz predatortz 09:06 08.12.2023

Re: PISA test 2022

Ti pljuješ po Srbima, srpskoj državi,


Naravno, pa je Srbija po njoj/njemu "tzv Srbija".
Ali mi smo glupi, pa u tome vidimo zlu nameru, a namere su krajnje časne i čiste.
al u qrtzu!

predatortz predatortz 09:23 08.12.2023

Re: PISA test 2022

.
angie01 angie01 10:38 08.12.2023

Re: PISA test 2022

ne po difoltu ali svakako u proseku su deca npr. šahovskog velemajsora daleko pametnija od dece nekoga ko je završio turizam),


koja si ti budala i jadnik, sada dajes i procene pameti tudje dece, a u odnosu na obrazovanje roditelja:)))-pa ovo je za posmatranje,

kad bi se malo raspitao, ustanovio bi, kako su na tom smeru PMF, aplicirali iskljucivo Vukovci i odlikasi iz cele YU, a polagao se i prijemni, pa nisu svi ni prosli do mogucnosti da se upisu, isto tako, ne znam kako bena kao ti uopste zamilja studije tog smera, al isto, kada bi se raspitao, video bi da je program bio vise nego ozbiljan,...ja ne znam sta si ti zavrsio i bas me briga, al ti ocigledno nije bas puno pomoglo u poboljsanju sive mase,...pa sad ne znam da l treba da ti pominjem decu,

...sto sigurno necu, jer nisam kreten kao ti, a i ona nisu kriva sto imaju budalu za caleta.
bene_geserit bene_geserit 11:07 08.12.2023

Re: PISA test 2022

kako su na tom smeru PMF, aplicirali iskljucivo Vukovci i odlikasi iz cele YU, a polagao se i prijemni, pa nisu svi ni prosli do mogucnosti da se upisu, isto tako, ne znam kako bena kao ti uopste zamilja studije tog smera, al isto, kada bi se raspitao, video bi da je program bio vise nego ozbiljan

Ma jeste, turizam na PMFu je zapravo najozbiljnija škola.
Kad pomeneš nekome da si završila turizam on padne na dupe, takoreći "rocket science".
Jesil uspela sa tim turizmom da makar provedeš život radeći u struci ili si morala da se malo prekvalifikuješ, malo vrtiš prste kod kuće, malo raznosiš pice?

Nego obrazovanje na stranu, ali pamet je možda po malo nurture ali 90% nature.
Tako da deca "nekih roditelja" jesu po difoltu pametnija, tačnije deca pametnijih roditelja. U proseku naravno, pojedinačno genetska lutrija i neka distribucija.
Imaš naravno i regression to the mean, pogotovo u outlier slučajevima kad je dete dobilo na genetskoj lutriji pa bude solidno pametnije od predaka, al se to u sledećoj generaciji najčešće vrati ka proseku predaka, dugoročno ka proseku plemena.
angie01 angie01 11:15 08.12.2023

Re: PISA test 2022

Ma jeste, turizam na PMFu je zapravo najozbiljnija škola.
Kad pomeneš nekome da si završila turizam on padne na dupe, takoreći "rocket science".
Jesil uspela sa tim turizmom da makar provedeš život radeći u struci ili si morala da se malo prekvalifikuješ, malo vrtiš prste kod kuće, malo raznosiš pice?


ti covece pricas iz pozicije nekog, ko nema nikakva saznanja o tome sto prica i samo ima potrebu da omalovazi, ko tako nesto radi-samo jadnik, koji nema nista drugo u glavi,...pa jos uplices i decu, insinuiras da su deca onih koji su zavrsili turizam glupa,...pa kolikisi ti moron covece.


Nego obrazovanje na stranu, ali pamet je možda po malo nurture ali 90% nature.
Tako da deca "nekih roditelja" jesu po difoltu pametnija, tačnije deca pametnijih roditelja. U proseku naravno, pojedinačno genetska lutrija i neka distribucija.


na tvom mesto se ne bih petljala ni u sta sto objasnjava pamet.

po toj tvojoj teoriji-ne znam da li si ubrojao i genezu svojih predaka:)...koliko su ti bili obrazovani roditelji, babe, dede i oni pre njih?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana