Ljubav| Moj grad

Sada lezis na dnu vode

angie01 RSS / 16.02.2020. u 14:33

 
 sonja-savic.jpg
 
 Za moju generaciju ime Sonja je oznacavalo zastitni kod jednog urbanog, naprednog, humanog, promisljajuceg, kreativnog sveta, koji je istrazivao mogucnosti stvaralastva sa ciljem otkrivanja, razumevanja i sirenja svega onoga sto je moglo doprineti sveopstem osvescenju.

Ulogu predvodnice je Sonja slucajno preuzela, bez nadobudne zelje i ambicije, vise jer joj je bila nametnuta njenom izuzetnoscu, dobrotom, harizmom, hrabroscu, neverovatnim umetnickim darom i snagom njenog razgibanog uma i britke ubitacne reci.

Oduvek svoja, nepokolebljiva, nesklona pristajanju i daleko ispred svog vremena, pre svega po sirini vizure kojojm je posmatrala svet, u cije bezgranicne okvire nije mogao da se uglavi skuceni palanacki mentalitet, lako je nosena nekom prirodnom silom, usla u kostim vanvremenske heroine buntovnistva, nepokolebljivog borca za pravdu i istinu, koje ce do kraja braniti svojim zivotom.

U svom energetskom bogatstvu, bila je i Dzesika Rebit i Bambi i Rambo i Tibetanski mudrac, i Don Kihot i Jezerska vila cuvarica Ekskalibura i Ofelija i Lorens od Arabije.

Guliver medju Liliputancima, kako ju je nazvao Cane.

Iako velika i sjajna, nije robovala pocastima niti je zelela pijedastal, volela je ljude i jednostavno im se priblizavala kada su je prepoznavalai na ulici, “Znamo se iz bioskopa” umela je sa smeskom da kaze, pokusavajuci da sakrije oreol slave.

 "(...)Izbaciti sve te grčeve iz tela znači osvestiti sve to što te je bolelo. Ne stidim se suza. One često naviru zato što je to taj, verovatno, prelazni period, kada se polako pretvaraš u tu stenu (…). Znaš onog klinca što je došao u manastir I vikao – Oče, ja volim ljude! Ja volim ljude! A ja sam zaista toliko volela ljude. Bože, koliko sam ih volela..."

Osamdesetih, kada je izronila nova gradska estetika i umetnicka snaga izuzetnih pojedinaca, kao sto su bili VD, Milan Mladenovic, Magi, Bojan Pecar, Cavke,…koji su rusili  zakorelu ucmalost i budili uspavani tok, Sonja je bila vezivno tkivo, matica koja je cuvala ovaj otkrivani novi svet, dajuci mu infuziju svojim sarmom, lepotom, pamecu i duhom i iskrenom, berezrvnom ljubavlju.

Jednako kao sto je svojim neuobicajenim talentom, originalnom glumom, specifinom gestikulacijom, misterioznim seksipilom, autenticnim ponasnjem i stilom oblacenja i osobenim intrigantnim stavovima utisnula pecat ne samo  jugoslovenskom filmu, nego  kulturi u njenom celokupnom znacenju.

„Mi nismo voleli ugovorena mesta, ugovoreno vreme, mi smo verovali u slučaj. Slučaj koji je uvek zlatni vez vremena u večnosti.“

A onda devedesetih, neke druge sakrivene mracne sile ruse potpuno stvarnost koja je zalicila na pomak napred i kretivnost i stvaralstvo zamenjuju kosti i krv koja je curila na sve strane kroz pukotine razrusene i spaljene zemlje u kojoj najedamput vladaju druge vrednosti daleko od normale, morala i humanosti, koje u svom razarajucem piru rezultiraju opstom destrukcijom.

„Dvesta kilometara odavde ljudi se lišavaju duše, i jedni, i drugi, i treći. Oni gube mogućnost iskustva planete zbog čega su i došli, a to je stvar koja se ne može poravnati. To je stvar prva, u Starom Zavetu,  ne u Novom – Ne ubij! – jer kad dođe do ubistva dolazi do rasčovečenja.“

 Verovati u ideju 1991. jeste verovati da je jos moguce prevoziti se nevidljivim prevozonim sredstvima, a ne tenkom

Bilo je nateze proci rat, a nikoga ne ubiti. Ne ubiti, a proci rat znaci pronaci paradoksalni izlaz

“Posveceno onima koji su sa bombom pod trbuhom umirali kod Vukovara”

 „Ljudi su se pretvorili u sobne azilante. Ali nije narod izdao, izdali su intelektualci.“

 „Tražiti đavola izvan sebe, pa to je vulgarno.“

Osetljiva kakva je bila, tesko se mirila sa novonastalim ludilom, patnjom, nestankom sveta koji je poznavala, narocito ljudi, medju kojima su bili i mnogi iz njenog bazicnog okruzenja, onog istog koje je stvorilo novi autenticni milje modernog izraza, sto se samo nadovezalo na gubitak  najvece ljubavi njenog zivota, dzez muzicara Vlajka Lalica, posle cije smrti je samu sebe dozivljavala kao trajno osakacenu.

 "Dok sam bila mlada, često sam zamišljala kako ću imati brak I porodicu sa čovekom koga beskrajno volim I kome ću se potpuno posvetiti. Imala sam veliku ljubav. Od kako je on otišao iz mog života, kada sam imala 20 godina, sebe smatram udovicom".

Nategnuta struna po njenoj senzibilnoj nutrini, sve vise je treperila na negativne talase koji su se sirili i konacno su je savladali, iako se ona odupirala, kopracala, pokusavala da prizove pameti drustvo koju je potpuno napustilo i ostavilo je samu na braniku zdravog razuma i normalnih vrednosti, potpuno se oglusujuci na primalni krik iz njene duse, sastavljenog od sve boli koje su se tako lako proizvodile u tom vremenu.

Njen veliki zagrljaj u kome je ona zelela da zastiti svakog i sve, ostao je prazan i njene ruke su  od te nepodnosljive hladnoce, padajuci nazad niz telo, razbilie nju i pretvorile je u prah.

Prah, koji se poput vilnske prasine rasuo svuda naokolo i svetluca skriven, da bi cuvao i dalje one koji umeju da ga vide.

"Ja sam bila srećna kad sam pronašla ljude koji su jednako nesrećni kao ja".

 Ofelija

Sada ležiš na dnu vode 
iznad tebe šaš i trava. 
Kao leptir koji ode, 
kao dijete koje spava.

Nikad nije tvoje lice 
u snu bilo tako bijelo. 
Kao krilo mrtve ptice 
rijekom plovi tvoje tijelo.

Dok te ljulja val za valom 
sanjaš da si opet živa. 
Slatki bol u srcu malom 
tvoje nježne nade skriva.

Na svom ležaju od mulja 
tvoje mrtvo srce sanja. 
Dok te ruka vode ljulja 
tiho ploviš ispod granja.

Kao ljiljan ti si pala 
u taj hladni ponor vode. 
Cvijeće koje si ubrala 
s tobom plovi, s tobom ode.

Dok iz tamnog groba svoga 
Gledaš srne što te prate, 
dok iz šume pjesma roga 
poput kiše pada na te,

Ispod vode, iz svog mraka, 
prije sna i prije zime, 
ti ćeš čuti glas dječaka 
koji zove tvoje ime.

Sada ležiš na dnu vode, 
iznad tebe šaš i trava. 
Kao leptir koji ode, 
kao dijete koje spava. 
Arsen Dedić

 

 

 

 

Tagovi



Komentari (306)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:40 16.02.2020

,



(glas pozajmila Snezana Jandrlic)
predatortz predatortz 15:02 16.02.2020

Lepa je...

... na ovoj slici. Baš lepa.
angie01 angie01 15:45 16.02.2020

Re: Lepa je...

Черевићан Черевићан 15:35 16.02.2020

sanjam da je opet živa

Osetljiva kakva je bila, tesko se mirila sa novonastalim ludilom

заблистала у времену кратком
истрошила себе али и сад траје ,
а могла је јер ......мудрица беше
да се штеди ......мање да се даје

да'с не пита ЗАШТО.... ал' то није TO
angie01 angie01 15:43 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

а могла је јер ......мудрица беше
да се штеди ......мање да се даје


ili jesi ili nisi,
ako nisi, nikada neces ni biti,
ako jesi- to si!

...i onda ne moze drugacije.

angie01 angie01 16:13 16.02.2020

oni i mi



"Je l smo sad svi odjednom sve zaboravili? Je l sad treba da mi sedi Sindi pred ekranom I da kaže – U demokratiji šta narod hoće, to treba da se pušta? Da li je, možda, neka velika siva senka iznad svega toga koja ubacuje čipove primitivcima da bi zadržao svoje mesto(...)? I onda će reći – Gle, kako je nervozna! Hajde, vi budite 15 godina u otporu"!
"Ako je negde bilo otpora, onda je to u Srbiji! Evo, ja sam primer! Od 1987. pa do 2003. godne nemam dodira sa režimom"!
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:14 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

Lepa pesma i lepa fotografija, imala je bas ljupko lice.

Evo jos malo o Sonji Savic, verovatno svi znaju, al opet.

Sonja Savić je bila jugoslovenska i srpska glumica, a neke od najznačajnijih uloga je ostvarila u filmovima snimanim osamdesetih godina 20. veka.

Rođena je u Čačku 15. septembra 1961. godine.

Prvi put je glumila na filmu sa šesnaest godina u Leptirovom oblaku Zdravka Randića.

Fakultet dramskih umetnosti u Beogradu je upisala već posle drugog razreda gimnazije, i diplomirala u klasi profesora Minje Dedića 1982. godine.

Glumila je u više od 50 filmova - Živeti kao sav normalan svet, Šećerna vodica, Davitelj protiv davitelja, Balkanski špijun, Una, Crna Marija iMi nismo anđeli, između ostalih.

Dobitnica je najznačajnijih glumačkih priznanja, poput nagrada „Zlatna arena", „Carica Teodora" i „Ćele Kule" i nagradu žirija u Veneciji.

Poslednju glavnu ulogu je odigrala 2005. godine u filmu Jug jugoistok, a poslednje pojavljivanje je bilo na filmu Zabranjena ljubav.

Režirala je nekoliko filmova, družila se sa Milanom Mladenovićem iz benda EKV i novotalasnom rokenrol ekipom iz Beograda, pokušala da studira teologiju.

Preminula je 23. septembra 2008. godine u stanu u Beogradu.

Sahranjena je u Donjoj Gorevnici kraj Čačka.

Na Svetski dan pozorišta, 27. marta, prošle godine se lik Sonje Savić našao među najpoznatijim glumcima Srbije na serijalu markica koje su objavile Pošte Srbije.

angie01 angie01 16:21 16.02.2020

evo malo o Sonji

docsumann docsumann 16:37 16.02.2020

sjećanja

kad sam bio klinac, volio sam kad programske TV šeme malo iskliznu u neki alternatuivniji sadžaj, što na tadašnja 2 kanala nije bio čest slučaj. recimo volio sam kad se na TV-u pojave Cane partibrejker i Sonja.
Cane bi obično valjao neku blesavu priču na svom nazalnom otegnutom beogradskom akcentu, a Sonja je pričala kao biće iz neke knjige.
(s)likovito, raskošno, neobično, elokventno, a ujedno lagano, spontano, bez napora.
sjećam se samo da sam bio impresioniran, a pomalo i zaplašen, njenom bistrinom
angie01 angie01 16:40 16.02.2020

alternativa za doksa-od Sonje



Sonja je pričala kao biće iz neke knjige.
(s)likovito, raskošno, neobično, elokventno, a ujedno lagano, spontano, bez napora.
sjećam se samo da sam bio impresioniran, a pomalo i zaplašen, njenom bistrinom

docsumann docsumann 16:46 16.02.2020

baj d usput

Điletu je omiljena knjiga Pogledaj Dom Svoj, Anđele

a recimo, Milanu je to bila - Lijeva Ruka Tame
angie01 angie01 16:50 16.02.2020

Re: baj d usput

docsumann docsumann 18:40 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

Zašto se ta ekipa toliko drogirala?!


zašto se ljudi inače drogiraju? toliko
st.jepan st.jepan 18:49 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

docsumann
Zašto se ta ekipa toliko drogirala?!

zašto se ljudi inače drogiraju? toliko

Docs, s kime pričaš?
Ode čovek, odnese i to pitanje.
docsumann docsumann 18:50 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

zašto bristati ovaj topic.
droga jeste bila usud te generacije.
i taj segment priče je sociološki bitan
angie01 angie01 19:00 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

zašto bristati ovaj topic.


zato sto je samo zato i dosao,...nije problem topik, nego losa namera blentavca kome je jedini cilj da zapisava...namera da Sonju Savic svede na taj segmen njenog zivota,...jednako kao sto je jednom savetnik u nekoj raspravi, clanove EKV, koji su za njega svi ponaosob mislena imenica, okarakterisao kao nistavne luzere...sa iztim predznakom.


docsumann docsumann 19:05 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

fer enough
angie01 angie01 19:14 16.02.2020

...evo, ovako moze...

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

angie01
zašto bristati ovaj topic.


zato sto je samo zato i dosao,...nije problem topik, nego losa namera blentavca kome je jedini cilj da zapisava...namera da Sonju Savic svede na taj segmen njenog zivota,...jednako kao sto je jednom savetnik u nekoj raspravi, clanove EKV, koji su za njega svi ponaosob mislena imenica, okarakterisao kao nistavne luzere...sa iztim predznakom.




Pa i čarli se drogira - čita jedan isti katalog dioda po stoti put (sam se hvalio ovde, mada i dalje ne razume kako dioda tačno radi).

angie01 angie01 19:26 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

znas sta, nije mi vise ni smesno, nemam ni zarez damfa za takve likove koji navodno bezazleno zagadjuju sve oko sebe,...a gomila neprimetno raste dok se mi smejuljimo gluposti, sve dok nas potpuno ne zatrpa.


angie01 angie01 19:28 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:29 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

zato sto je samo zato i dosao,...nije problem topik,


A ti čuvar lika i dela?
Idi bre.
angie01 angie01 19:44 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

st.jepan st.jepan 21:53 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

angie01
zašto bristati ovaj topic.

zato sto je samo zato i dosao,...nije problem topik, nego losa namera blentavca kome je jedini cilj da zapisava...

Eto šta bloger (tj. da prostiš blogerka) mora, kad zapostavlja preventivu.
Ergo, pre-ven-ti-va!
angie01 angie01 22:11 16.02.2020

Re: sanjam da je opet živa

Eto šta bloger (tj. da prostiš blogerka) mora, kad zapostavlja preventivu.


rekoh, vec je davno preslo mericu to sta je postalo prihvatljivo, jedni cute, drugi preskacu, a neki se upustaju u navodno saljivu zahebanciju,...dok urin curi naokolo.
cassiopeia cassiopeia 23:03 16.02.2020

Re: evo malo o Sonji

angie01
Sonja i Jakonić


Hvala ti za ovaj snimak.
angie01 angie01 23:21 16.02.2020

Re: evo malo o Sonji

docsumann docsumann 16:23 16.02.2020

što više osjećaš

više će da boli


lijepo napisano, endži
angie01 angie01 16:24 16.02.2020

Re: što više osjećaš









tnx-..jer je iz srca.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:32 16.02.2020

Re: što više osjećaš

Pretužno. Baš je ta vaša generacija ozbiljno fasovala.

angie01 angie01 16:36 16.02.2020

Sarlo te gleda

st.jepan st.jepan 17:33 16.02.2020

...

volela je ljude i jednostavno im se priblizavala kada su je prepoznavalai na ulici, “Znamo se iz bioskopa”

Sa Sonjom sam se upoznao tako što se s njom uopšte nisam upoznao.
Banula mi je u periferiju vidnog polja dok smo, pred vitrinom u samousuzi, čekali na svoje naseckanosti.
- Izvini, ti si Sonja?, pitao sam je skroz mimo svog uzdržljivog garda.
- Da, a ko si ti?
- Ma..., ja sam niko.
Uveče, javlja mi se njen prijatelj Đile (Supernaut):
- Hej, reće mi Sonja da te upoznala!.
angie01 angie01 18:34 16.02.2020

Re: ...

mariopan mariopan 21:06 16.02.2020

Re: ...

Lepo napisano, sa dušom.

Sonja je bila nežna i lepa, prelepa, kao devojčica, kao na onoj prvoj slici gore.

Tako je pamtim.

Previše nežna duša za vreme u kome je živela.
angie01 angie01 21:51 16.02.2020

Re: ...

Atomski mrav Atomski mrav 21:55 16.02.2020

Re: ...

angie01 angie01 22:19 16.02.2020

Re: ...

G.Cross G.Cross 22:17 16.02.2020

Vreme, Voda

Za mene koji sam otišao pre trideset i kusur godina Bata Stojković, Dragan Nikolić, Bora Todorović i drugi su još uvek mladi tamo negde i Milan, Sonja, Magi i drugi su još mladji i sede u bašti SKC ili sa nama u parkicu ispred doma JNA sa vinom kupljenim u dragstoru u predzorje gde moj drug Jasa koji je poginuo u Vukovaru ili malo kasnije od heriona kaže "Leto, jebo te". I ja odlazim u zoru do Borbe, kupujem Večernje Novosti, i onda do mog stana u Svetozara Markovica i dok na radiju Duško Radovic govori "Beograde dobro jutro" ja tonem u san.
angie01 angie01 22:27 16.02.2020

Re: Vreme, Voda




cmix909 cmix909 09:51 17.02.2020

Vlajko

Prema biografijama na Netu, S. Savic nije ‚postala udovica‘ sa 20 godina, vec gotovo deceniju kasnije. Vlajko o kome se tu radi mora da je isti onaj s kojim sam imao jedan susret kod zajednickog druga, koji je pozeleo da nas upozna. Cuo sam da je talentovan i da voli Baha, cija je muzika dolazila sa gramofona tom prilikom. Secam se kako se zacudio sto mu je ranije izmicao kontrabas u jednoj deonici... Nisao znao da je posle, a mozda jos tada, bio naklonjen i dzezu. Mnogo godina kasnije pitao sam tog svog druga za njega i saznao da se Vlajko udavio.
angie01 angie01 10:43 17.02.2020

Re: Vlajko

Prema biografijama na Netu, S. Savic nije ‚postala udovica‘ sa 20 godina, vec gotovo deceniju kasnije


tacnije, imala je 28 te 1989. kada se Vlajko utopio vozeci jedrilicu od Venecije ka Rovinju, ako je to bitno,...ona je taj broj od 20 vise figurativno upotrebila- jer to su njene reci.

u toj generaciji su se pojavili kao izuztni talenti kao pijanisti, Vlajko, Magi i Ivo Pogorelic- koji je na kraju otisao na dalje usavrsavanje u Rusiju.

Vlajko,


st.jepan st.jepan 11:00 17.02.2020

Re: Vlajko

Ivo Pogorelic- koji je na kraju otisao na dalje usavrsavanje u Rusiju.

Negde u vreme kad se školovao u Rusiji, s Pogorelićem sam spavao.
Hahhahah, ne, nije to, nego... , slučajno smo delili isti kupe u spavačim kolima (Split - Beograd).
Sećam se, išao mi naqratz. Odlučno je negirao bilo kakav značaj i kvalitet čak i najkvalitetnijeg tadašnjeg roka.

predatortz predatortz 11:07 17.02.2020

Re: Vlajko

Sećam se, išao mi naqratz. Odlučno je negirao bilo kakav značaj i kvalitet čak i najkvalitetnijeg tadašnjeg roka.


Ok, nije čovek iz tog filma i to kapiram. Možda rok njega nije određivao, ali veliki broj drugih jeste.
Isključivost je svojstvena mladosti. Verujem da bi sad imao drugi stav o tome.
angie01 angie01 11:15 17.02.2020

Re: Vlajko

išao mi naqratz.


dadadada,...on je bio taj ucaureni nadobudni lik,...dok je njegov mladji brat Lovro- bio baja!:)

njihov cale je takodje bio pijanista, pa verovatno otuda ta potpuna upucenost i iskljucivost na tu stranu,

...po gradu se pricalo u vreme kada se biralo ko ce u Rusiju da ode- u izboru su bili Magi i Ivo,...da je Magi bila jaci kandidat od njega,..al eto...ona se prepustila roku i arhitekturi...jer su izabrali Ivu.

nju sam prvi put videla u KST-u, mladu, cudno lepu, zgodnu,gracilnu, umirujucu,...kako svira nekog Baha na klaviru u klubu, sa sve onom gustom katran kosom do dupeta i crnim magicnim ocima koje izviriju ispod siski,...njenu drugcijost koja iskljucuje sve drugo okolo u trenutku.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:20 17.02.2020

Re: Vlajko

...po gradu se pricalo u vreme kada se biralo ko ce u Rusiju da ode- u izboru su bili Magi i Ivo,...da je Magi bila jaci kandidat od njega,..al eto...ona se prepustila roku i arhitekturi...jer su izabrali Ivu.


Magi je i izabrana jer je bila jos bolja od njega. Ali majka joj nije dala da u tim godinama zivi sama u drugoj zemlji. Jbg.
Bili Piton Bili Piton 11:23 17.02.2020

Re: Vlajko

predatortz
Sećam se, išao mi naqratz. Odlučno je negirao bilo kakav značaj i kvalitet čak i najkvalitetnijeg tadašnjeg roka.


Ok, nije čovek iz tog filma i to kapiram. Možda rok njega nije određivao, ali veliki broj drugih jeste.
Isključivost je svojstvena mladosti. Verujem da bi sad imao drugi stav o tome.


Ivo je bio beskrajno nadobudan i uobražen u mladosti, a zapravo užasno nesiguran. Majstor svog zanata i ostvaren 100% ali ne neko s kim bih voleo da popijem kafu.
angie01 angie01 11:36 17.02.2020

Re: Vlajko

Ivo je bio beskrajno nadobudan i uobražen u mladosti, a zapravo užasno nesiguran. Majstor svog zanata i ostvaren 100% ali ne neko s kim bih voleo da popijem kafu.





Ivo je isao ulicom i gledao ljude preko njihovih glava, a sve sa stisnutim usnama, dok je Lovro ljude gledao u oci sa smeskom.
angie01 angie01 11:44 17.02.2020

Re: Vlajko

Magi je i izabrana jer je bila jos bolja od njega. Ali majka joj nije dala da u tim godinama zivi sama u drugoj zemlji. Jbg.


razni izvori daju razlicite podatke- negde pise kako je Timakin pozvao oboje, a da su Mergitini roditelji odbili ponudu, jer je imala tek 11 godina,..Ivo je tada imao 12,...i sav onakav kako ga je dobro opisao Bili, mali, izgubljen a sa maskom, vrlo je tesko podnosio taj ruski dril daleko od roditelja u tidjoj zemlji,...tako se valjda i vezao posle za mnogo stariju Alisu.

...a neki izvori kazu- pa se tako pricalo po gradu, da je Ivo malo poguran, a da je Magi bila bolja,...sad nije ni vazno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:47 17.02.2020

Re: Vlajko

acnije, imala je 28 te 1989. kada se Vlajko utopio vozeci jedrilicu od Venecije ka Rovinju, ako je to bitno,...ona je taj broj od 20 vise figurativno upotrebila- jer to su njene reci.

Иначе, Влајко Лалић је био син Ивана В. Лалића, уз Матију и Попу, највећег Српског песника у другој половини 20. века. Иван је своје песничко довршење дочекао у збирци Писмо, књизи која је цела покренута и обележена смрћу његовог сина.
predatortz predatortz 11:48 17.02.2020

Re: Vlajko

Ivo je tada imao 12,...i sav onakav kako ga je dobro opisao Bili, mali, izgubljen a sa maskom, vrlo je tesko podnosio taj ruski dril daleko od roditelja u tidjoj zemlji,...tako se valjda i vezao posle za mnogo stariju Alisu


Jbga, ovo je već tračarenje.
Bili Piton Bili Piton 11:50 17.02.2020

Re: Vlajko

angie01
ruski dril


Da, ozloglašen. Konc logor, tako reći. Znam po Tasovcu koji je pucao na konzervatorijum tamo, na prijemnom su ga vratili u srednju školu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:51 17.02.2020

Re: Vlajko

bolja,...sad nije ni vazno.


Naravno, samo oko toga da je bila veliki, veliki talenat.
angie01 angie01 12:04 17.02.2020

Re: Vlajko

Jbga, ovo je već tračarenje.


tracarenje ili ne,...Ivo je rodjen 58., Alisa 37....znaci, ladno je mogla da mu bude keva,...on mlad, harizmatican, planetarno popularan, juri ga Nastasija Konski,...a on se ozeni kevom, koja je bila uz njega dok je bio mali i sam u surovoj Rusiji.

slazem se da se u tudju intimu ne dira,...ovo vise zbog okolnosti u kojima se jedno malo dete snalazi,...ako je tacna verzija da Magi roditelji nisu pustili da se aka sama sa 11 u surovom svetu- onda su imali pravo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:10 17.02.2020

Re: Vlajko

slazem se da se u tudju intimu ne dira,...ovo vise zbog okolnosti u kojima se jedno malo dete snalazi,...ako je tacna verzija da Magi roditelji nisu pustili da se aka sama sa 11 u surovom svetu- onda su imali pravo.


Pa ja cisto sumnjam da su tamo bez ikakvog nadzora ta deca mogla da budu.
Ko bi inace pustio dete u tim godinama samo bilo gde. Neka organizacija je morala da postoji. (?)
angie01 angie01 12:14 17.02.2020

Re: Vlajko

Neka organizacija je morala da postoji.


pa jeste postojala organizacija- ono internat:),...samo sto malo dete jos uvek nije izgradjeno i emotivno ima jos uvek veliku potrebu za zastitom i neprikosnovenom ljubavlju, koju jedino daju roditelji.
angie01 angie01 12:15 17.02.2020

Re: Vlajko

Da, ozloglašen. Konc logor, tako reći.


:)



Znam po Tasovcu koji je pucao na konzervatorijum tamo, na prijemnom su ga vratili u srednju školu.


meni nekako zao sto se Tasovac pokazao kao slina.
Bili Piton Bili Piton 12:19 17.02.2020

Re: Vlajko

angie01


meni nekako zao sto se Tasovac pokazao kao slina.


Da ali to ćemo saznati mnogo kasnije.
angie01 angie01 12:20 17.02.2020

Re: Vlajko

Da ali to ćemo saznati mnogo kasnije.


to ti i kazem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:27 17.02.2020

Re: Vlajko

angie01
Neka organizacija je morala da postoji.


pa jeste postojala organizacija- ono internat:),...samo sto malo dete jos uvek nije izgradjeno i emotivno ima jos uvek veliku potrebu za zastitom i neprikosnovenom ljubavlju, koju jedino daju roditelji.


Jeste, samo sto se talenat bas tada mora usavrsavati pa kad je jos kod najboljih u fahu, takve prilike se ne propustaju, takoreci.
angie01 angie01 12:47 17.02.2020

Re: Vlajko

Jeste, samo sto se talenat bas tada mora usavrsavati pa kad je jos kod najboljih u fahu, takve prilike se ne propustaju, takoreci.


zahebano.
Bili Piton Bili Piton 12:51 17.02.2020

Re: Vlajko

Tražim već pola sata demo verziju "Jeseni", na kojoj je Magi, u onom centralnom, apstraktnom delu odsvirala tako neke ubitačne akorde da ih se ni Prins ne bi postideo. I ne mogu da nadjem tu demo verziju, ima samo zvanična, s ploče, na kojoj je drugačija svirka. :(



angie01 angie01 12:57 17.02.2020

Re: Vlajko

ja nadjoh samo ovo,





ovde od 86. do 90.

angie01 angie01 13:05 17.02.2020

Jesen live

Bili Piton Bili Piton 13:09 17.02.2020

Re: Jesen live

Nema, obrisano je s tjuba, raspitao sam se.

Sonju sam samo jednom sreo, u SKCu, bila je proba za neki mjuzikl ili mini rok operu, tako nešto - neki totalni andergraund ali vrlo zanimljivo i dobro - takvih stvari je po Beogradu u svakom trenutku bilo po dve-tri u to doba, sećam se da je pevala nešto totalno opičeno, tipa "Ju-go-dr-VO!" ali skroz u Zdravko Čolić fazonu, sa sve gestikulacijom, bilo je totalno šašavo. I sjajno, naravno.

docsumann docsumann 13:11 17.02.2020

Re: Vlajko

Bili Piton
angie01
ruski dril


Da, ozloglašen. Konc logor, tako reći. Znam po Tasovcu koji je pucao na konzervatorijum tamo, na prijemnom su ga vratili u srednju školu.


sin od mog brata od tetke, upisao Čajkovski konzervatorijum, prošle godine.
no njemu to lako pada, taj i da ne mora svirao bi klavir 6-7 sati svaki dan...
predatortz predatortz 13:16 17.02.2020

Re: Vlajko

sin od mog brata od teke, upisao Čajkovski konzervatorijum, prošle godine.
no njemu to lako pada, taj i da ne mora svirao bi klavir 6-7 sati svaki dan...


Obično je tako sa klincima koji su nečemu posvećeni.
Moj stariji posle treninga, na kom ih razvale, ode na basket.
nikvet pn nikvet pn 13:40 17.02.2020

Re: Vlajko

predatortz

Moj stariji posle treninga, na kom ih razvale, ode na basket.


Aух. На тополи кош; нас клинце (и Мута Николић убројен) изишкају маторци врући с тренинга и пиче. Однекуд бане тренер Аца Кенгур, построји и ишамара редом (на наше велико задовољство) урлајући: Кошаркашу је баскет за-бра-њен! Квари се рука!

Исто је важило и у музичкој за хармоникаша наватаног на клавиру.

Кажу и хирургу не ваља транжирати (хладно) месо у кухињи; квари се рука...

Је ли то истина или није и даље немам одговор.
predatortz predatortz 13:46 17.02.2020

Re: Vlajko

Кошаркашу је баскет за-бра-њен! Квари се рука!


Njegov trener tvrdi da je basket za uličare.
Ne vredi, klinci teraju po svom.
Bivalo je da na utakmici upotrebe neku basketašku fintu i daju odličan koš. Odmah šalje na klupu.
angie01 angie01 15:25 17.02.2020

Re: Vlajko

upisao Čajkovski konzervatorijum, prošle godine.


prvo, svaka cast,...drugo, to znaci da je vec stariji, zreliji,...i sve sto uz to ide...
angie01 angie01 15:34 17.02.2020

Re: Vlajko

Је ли то истина или није и даље немам одговор.


nekada je u svakom drvoistu bio kos,...gde god vidis dobro mesto- ti kos posadi,...i svi su igrali,..i ovi sto treniraju i ovi sto ne- cesto igrali bolje od ovih prvih- pa mesane ekipe iz kraja,...nemam pojma da l se nekome zamerao basket, a da je trenirao kosarku,...u nase vreme je to bila obavezna stvar, svakog dana,...kao sto sada klinci idu u kladionice:(,...

to za ruku i klavir i harmoniku, mi ima neke logike, al samo u slucaju vrhunskih muzicara, jer se postavljanje ruku uci od pocetka, a na ova dva instrumenta je to sasvim drugacije ponaosob.

...za hiruga mi je jos logicnije- jer su to dve potpuno razlicite stvari,...razlicite su i hladna mesa od razlicitih zivotinja, pa hladna mesa od razlicitih delova istih zivotinja,... a kamoli ovo sta si ti uporedio....:)
angie01 angie01 15:46 17.02.2020

Re: Jesen live

U meni postoji miks tri beogradska kraja u kojima sam zivela: Dorcola, Cubure i Neimara, sa svim svojim specificnostima. Ljudi su prosto bili povezani medju sobom, jos kao vrlo mladi. To su bile intelektualno-boemske ekipe. Recimo, poznavala sam Margitu Stefanovic, Milana Mladenovica, Sapera, Nebojsu Krstica, Cavketa. Ljudi su se sretali po beogradskim sobama, nekoj vrsti klubova. Gledao se Pazolini, slusao se dzez. Druzila sam se sa '57. godistem i prozivela njihov pubertet. Da bih negde oko cetrnaeste, definitivno pocela da otkrivam Beograd - SKC i njegove klubove: razni sesni, konceptualni performansi...

Bile su to dionizijsko apolonijske veceri i noci ovog grada, kada je bio oslobodjen maloletnickih bandi i tog mangupskog fazona da ponizava nove ljude kako bi postali deo zajednice. U tom smislu, bila je to mirnodopska era, izmedju 1975. i 1986. godine. Posle nje dolazi do definitivnog povratka divljih ruralno-lovackih nasledja i neosvescenih principa svesti.



ISPOVEST SONJE SAVIC
docsumann docsumann 15:51 17.02.2020

Re: Vlajko

angie01
upisao Čajkovski konzervatorijum, prošle godine.


prvo, svaka cast,...drugo, to znaci da je vec stariji, zreliji,...i sve sto uz to ide...


da, i to je odlična priča. profesor iz Rusije, koji je dolazio da im povremeno drži predavanja u srednjoj, skrenuo je pažnju njegovom ocu da bi bilo greota da takav talenat ne ode na konzervatorijum...i bi tako. položio prijemni bez problema. sad mu je taj profa mentor.
a pošto mu stric već živi i radi u Moskvi 30 godina (onaj biolog kojeg sam svojevremeno spominjao), sve je išlo mnogo lakše.
najbolja u svemu je bila stričeva tašta, stara moskovljanka, koja je lično otišla u ambasadu Srbije da im skrene pažnju kao to da nisu propratili takav jedan uspjeh svog zemljaka.

jedino mu se baš ne vraća kući, za praznike, pošto je i svoj klavir odnio u Moskvu, pa sad kući nema na čemu da svira
angie01 angie01 15:53 17.02.2020

Re: Vlajko

jedino mu se baš ne vraća kući, za praznike, pošto je i svoj klavir odnio u Moskvu, pa sad kući nema na čemu da svira


...rekla bih, da ima dobro drustvo na klasi:).
docsumann docsumann 15:55 17.02.2020

Re: Vlajko

angie01
jedino mu se baš ne vraća kući, za praznike, pošto je i svoj klavir odnio u Moskvu, pa sad kući nema na čemu da svira


...rekla bih, da ima dobro drustvo na klasi:).


djevojka mu je u Bg-u
angie01 angie01 16:09 17.02.2020

Re: Vlajko

djevojka mu je u Bg-u


gde je tu kolizija,...dapace:).
nsarski nsarski 16:27 17.02.2020

Re: Vlajko

tracarenje ili ne,...Ivo je rodjen 58., Alisa 37....


Šta fali? Da se ja pitam - idealna razlika.
Evo, na primer, Makron.

angie01 angie01 16:35 17.02.2020

Re: Vlajko

Šta fali? Da se ja pitam


svako neka sledi svoje afinitete.

...meni licno, ta prevelika razlika nagore, jednako je rogobatna kao i ona nadole,...jer je uvek neko tu roditelj,...to su naprosto dve generacije- u svakom smislu,...al ako neko voli, njegova stvar.
predatortz predatortz 18:40 17.02.2020

Re: Vlajko

meni licno, ta prevelika razlika nagore, jednako je rogobatna kao i ona nadole,...jer je uvek neko tu roditelj,...to su naprosto dve generacije- u svakom smislu,...al ako neko voli, njegova stvar.


Ok, ali između "zašto se drogirala" i "zašto je oženio ženu koja može majka da mu bude" nema razlike.
Ti si njega uklonila, jer ti se može.
Treba li sad da, zbog iste stvari koju si uradila, mi insistiramo da moderacija ukloni tebe?
angie01 angie01 19:02 17.02.2020

Re: Vlajko

predatortz


ja sam njega uklonila jer ni jednom nije dosao na moj blog sa nekim suvislim komentarom, nego uvek sa nekom zlom namerom kao sada- nekada ga pustim, ne odgovaram, sada necu- Sonja nije zasluzila da je neki blentavac zaokruzuje na taj nacin,...sto sam vec objasnila i ne vidim razloga da ti sada otvras temu nekom losom usporedbom,...ni huciju na njegov bas presmesan zlonamerni komentar, koji je na nivou osnovne skole nisam htela da odgovorim, iako je dovoljan broj vas dao podrsku takvoj budalastini, opet i uvek iz neke netrpeljivosti prema meni- sto je samo po sebi bedno, no vasa stvar,...na mom blogu se trudim da budem korektna, sto ne znaci da bas svako zapisavanje treba da trpim.
predatortz predatortz 19:05 17.02.2020

Re: Vlajko

da bas svako zapisavanje treba da trpim.


Skapirao sam zbog čega ne dozvoljavaš da neko zapišava Sonju i smatram da je to ok.

Nije mi jasno zbog čega ti zapišavaš Pogorelića.

Ili si protiv zapišavanja, ili nisi.

Na to sam reagovao.
angie01 angie01 19:17 17.02.2020

Re: Vlajko

Nije mi jasno zbog čega ti zapišavaš Pogorelića.


razgovor je tekao u pravcu njegovih suvise ranih godina kada je otisao, sa bezazlenom napomenom da je to mozda razlog njegovog kasnijeg izbora,...kao sto smo i razjasnili da je to svacija privatna stvar i da jeste u domenu traca.
predatortz predatortz 19:22 17.02.2020

Re: Vlajko

angie01
Nije mi jasno zbog čega ti zapišavaš Pogorelića.


razgovor je tekao u pravcu njegovih suvise ranih godina kada je otisao, sa bezazlenom napomenom da je to mozda razlog njegovog kasnijeg izbora,...kao sto smo i razjasnili da je to svacija privatna stvar i da jeste u domenu traca.


Možda je i Čarlivoje želeo o sociološkom fenomenu preranih smrti mladih, talentovanih, perspektivnih rokera koje je odnela droga.

Mene to zanima, bez da vređam ili unizim bilo koga od njih.
Mislim da je taj neki bunt, potreba za promenom, traženje nečeg novog, da je sve to preraslo u autodestrukciju.
Zašto, nisam dovoljno pametan da dobacim.
angie01 angie01 19:32 17.02.2020

Re: Vlajko

Možda je i Čarlivoje želeo o sociološkom fenomenu preranih smrti mladih, talentovanih, perspektivnih rokera koje je odnela droga.


rekoh ti kako stoje stvari,...ne sada, nego uvek,...a sada nije bilo prostora da to dopustim.

cim je apashe nakacila one podatke, kada sam videla deo o drogi, tacno sam znala da ce neko tako da nastupi.


Mene to zanima, bez da vređam ili unizim bilo koga od njih.


nije problem da se o tome prica- samo ovo nije blog za tu diskusiju, prosto je drugacijeg senzibiliteta, sto je vrlo jasno,...znaci moze kao sto je to ucinila Mira Banjac povodom prezentacije Sonjine knjige,...to je bila ta mera suptilnosti, koja nije ugrozila povod.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 17.02.2020

Re: Vlajko

.ni huciju na njegov bas presmesan zlonamerni komentar,


angie01 angie01 21:25 17.02.2020

Re: Vlajko

evo, preporuka od mene, odlican klip- potpuno sam ga zaboravila,...ima i onaj iz Vratice se rode.
kick68 kick68 17:03 17.02.2020

.

Kacila sam OVO vec jednom, pa eto:

Od početka sveta je tako da dok god stvarnost oko sebe ne ugledaš kao apokalipsu nisi odrastao. Možda je generacija 80-ih prevremeno odrasla. To je čudna generacija koja je mladost doživela na sasvim drugi način nego generacija pre i posle nje; zahvaljujući inter rail putovanjima u inostranstvo, dobrim komunikacijama među gradovima na relaciji Ljubljana–Zagreb–Beograd i radu muzičkih i pozorišnih vaninstitucionalnih trupa. Mnogih od tih ljudi danas više nema, ali mi smo se tada, bežeći od stvarnosti i tuge - dobro zabavljali. Uspeh 80-ih u tome je što je stvorila veselu srednju klasu koja je na trenutak zaboravila na politiku da bi se onda u 90-ima sve srušilo.

Rekli ste da danas živite od ljubavi mrtvih prijatelja.
- U to je vreme umro Milan Mladenović iz "Ekatarine Velike", Ivica Vdović bubnjar "Šarlo akrobate" umro je nešto ranije i znao je da će umreti jer je uradio ono što je znao da ne sme da se radi - miksovao je brze sa sporim drogama. Margita Stefanović iz "Ekatarine Velike", žena koja je diplomirala arhitekturu i muzičku akademiju umrla je u centru za izbeglice. Miomir Gruić Fleka koji je osnovao "podrum" beogradske likovne akademije koji je krajem 80-ih ušao na popis 200 najznačajnijih evropskih kulturnih okupljališta, oslepeo je i umro u najvećoj bedi, a Pavle Vujisić umro je ispod savskog mosta. Neću da kažem da su to bili neporočni ljudi, ali istorija umetnosti je istorija psihodeličnih stubova. U mom filmu "Šarlo te gleda" zabeleženo je kako je propao novi talas i kako su umirala braća iz mladosti.
Nacizam u modi


Danas živim u zatvorenoj zoni Interpola, u estetskom, duhovnom i životnom pogledu ja sam sama. Autentičnost personalnog sretanja sa ljudima, sa njihovom muzikom, filmovima i knjigama, moj je najintimniji oltar i moja monaška civilizacija. Zato govorim o Indošu, Zlatku Buriću Kići, Rundeku, Ivici Vdoviću... Susret sa tim ljudima smatram najvećom kvalitetom mog života. Čitava generacija onih koji su sledili ovakve učitelje završila je kod Vukovara s bombom pod trbuhom. Bilo je to samoubistvo jedne mladosti.

A Pogorelica je bio glas da je gay, a da je Alisa samo pokrice, kad smo vec kod abrova:)
angie01 angie01 18:53 17.02.2020

Re: .

„Duhom su osamdesete bile takve u našoj bivšoj zajedničkoj domovini. Mislim da je pravi razlog u tome što smo se našli negde između. Čini mi se da je cela generacija naslućivala da se situacija drastično menja, ali niko nije mogao da pretpostavi u kom pravcu će to da se kreće“,

„Muzika, kreativnost i stvaralaštvo postali su prirodni ventili. Imamo kreativnu eksploziju u čitavoj bivšoj Jugoslaviji, posebno u rokenrolu, koji je, kao najglasniji izraz te frustracije, bio možda najjednostavniji način da se dođe do preko potrebne katarze, makar privremene. Da se ta frustracija istrese iz čoveka, pa bilo to da ste na bini ili da ste u publici, pa gledate one koji nastupaju. Ta veza je bila jaka, ali i veza između centara u kojima je muzika nastajala je bila fantastična“,

„Bio sam student u to vreme i to me nekako nije doticalo. Prosto, taj osećaj sigurnosti je bio toliko jak. To je nešto što mladi danas verovatno ne mogu ni da zamisle, da studiraš i znaš da ćeš se, kada završiš fakultet, zaposliti u nekoj firmi i najverovatnije u njoj dočekati penziju. Dobiti stan, obrazovati decu, ne razmišljati o zdravstvu i pravosuđu. To je sve bilo dato, podrazumevalo se. Dakle, sve ono što je danas upitno i što zavisi od toga kako se snađeš i da li imaš novca, tada je funkcionisalo zato što je tadašnja zemlja bila socijalna država. Nije bilo velikih klasnih razlika, i ako me neko pita da li je tada bilo bolje nego danas, lično mislim da jeste“,

„Dok sam bio u vojsci, na sve to smo gledali sa strepnjom i čuđenjem, jer to niko nije očekivao, ali kada smo se ’skinuli‘ vratili smo se na studije i sa osećajem olakšanja prepustili smo se novom talasu. Sećam se, prvi događaj na kome sam bio posle povratka iz vojske bio je koncert Riblje čorbe na Kalemegdanu. Onda je počela bujica velikih koncerata u Beogradu — Azra, Leb i sol, Lačni Franc, Film, svi ti bendovi koji su stvarali u drugim sredinama“,

„Kao da smo naslutili da će pukotine sve više da se šire i možda smo želeli da to na neki način zadržimo kroz prepuštanje toj vrsti zadovoljstva, tako da možemo gledati na osamdesete kao na neku vrstu dekadentnih godina pred raspad“,

„Nama je sve to izgledalo normalno; sada, iz ove perspektive, izgleda neverovatno. Možda najgore što se dogodilo u ovih tridesetak godina je urušavanje kulture i urušavanje shvatanja kod ljudi da je normalno udovoljiti svojoj potrebi za kulturom. Voleo bih da smo sačuvali okrenutost prema duhu i spremnost da to ispoljavamo svaki put. Tada je postojala jedna druga vrsta energije“,

„Bile su legendarne žurke u Vlajkovićevoj ulici, na Dedinju, i nije bilo neobično da se promeni više lokacija u toku večeri. Poznati muzičari, poznati mladi glumci su cirkulisali po takvim mestima. Naravno da to, bez obzira što se dešava u nekakvom stanu, postaje mesto gde se suočavaju mišljenja. Bilo je i zajedničkih tema, kontroverznih pozorišnih predstava, kao što je bila ’Golubnjača‘ i knjige koje su težile tome da prikažu drugačije oficijelnu istoriju. Beograd je u tom smislu zaista bio metropola, kulturni centar. Naravno, momci, devojke, hormoni, sve je to radilo i sve je to bilo povezano“,

Goran Skrobonja
predatortz predatortz 19:02 17.02.2020

Re: .

Bio sam student u to vreme i to me nekako nije doticalo. Prosto, taj osećaj sigurnosti je bio toliko jak. To je nešto što mladi danas verovatno ne mogu ni da zamisle, da studiraš i znaš da ćeš se, kada završiš fakultet, zaposliti u nekoj firmi i najverovatnije u njoj dočekati penziju. Dobiti stan, obrazovati decu, ne razmišljati o zdravstvu i pravosuđu.


Bem ti rokera koji mašta o sigurnom poslu na kojem će da zaradi penziju!
angie01 angie01 19:10 17.02.2020

Re: .

Skrobonja je pisac, scenarista, urednik, izdavac,...a koliko citam, govori generalno, ne o sebi,...btw, biti pisac je prilicno nesigurno zanimanje,...inace je on pokretac i urednik prve privatne edicije horor izdanja.






...tuzni pokusaj...
predatortz predatortz 19:13 17.02.2020

Re: .

angie01
Skrobonja je pisac, scenarista, urednik, izdavac,...a koliko citam, govori generalno, ne o sebi,...btw, biti pisac je prilicno nesigurno zanimanje,...inace je on pokretac i urednik prve privatne edicije horor izdanja.






...tuzni pokusaj...


Znam ko je. Aži je i izdanak te rok generacije, kojoj i sam pripadam.
Kada smo zujali po koncertima nismo puno razmišljali o zaposlenju, o penziji i zdravstvenom osiguranju nismo uopšte.

Pokušaj čega?
Da kažem svoje viđenje onoga što je napisao?
angie01 angie01 19:20 17.02.2020

Re: .

. Aži je i izdanak te rok generacije, kojoj i sam pripadam.





ne bi tako govorio da si deo tog miljea, jer niko od njih nije mislio ni zarez od onoga sto ti zastupas.



Pokušaj čega?


pokusaj ismevanja necega sto je sustinski dobro, kao da je nesto neverovatno lose.


Kada smo zujali po koncertima nismo puno razmišljali o zaposlenju, o penziji i zdravstvenom osiguranju nismo uopšte.


pa to ti kazem,...niko nije morao da o tome razmislja:).
predatortz predatortz 19:26 17.02.2020

Re: .

ne bi tako govorio da si deo tog miljea, jer niko od njih nije mislio ni zarez od onoga sto ti zastupas.


Ooo, koliko ti zapravo pojma nemaš o ljudima, a i o događajima o kojim pričaš. Pa, hrvatski rok je bio jedan od motora njihove nezavisnosti. Animirao je veliki deo urbane populacije.

pa to ti kazem,...niko nije morao da o tome razmislja:).


O čemu? O socijalnim momentima? Da li si ti nekad slušala Azru, Kazalište...?
kick68 kick68 19:33 17.02.2020

Re: .

Bio sam student u to vreme i to me nekako nije doticalo. Prosto, taj osećaj sigurnosti je bio toliko jak. To je nešto što mladi danas verovatno ne mogu ni da zamisle, da studiraš i znaš da ćeš se, kada završiš fakultet, zaposliti u nekoj firmi i najverovatnije u njoj dočekati penziju. Dobiti stan, obrazovati decu, ne razmišljati o zdravstvu i pravosuđu.


Bem ti rokera koji mašta o sigurnom poslu na kojem će da zaradi penziju!


Ne bih ja rekla da je on o tome mastao. Samo je dao prikaz drustva kakvo je bilo tada, i stvari koje smo tada uzimali zdravo za gotovo. Niko ne kaze da je sve bilo savrseno, daleko od toga, ali kad uporedis sa onim sto je usledilo ili sa nekim drugim sistemima...
predatortz predatortz 19:35 17.02.2020

Re: .

je dao prikaz drustva kakvo je bilo tada,


Ja sam mlađi od njega. Već je to bilo mnogo neizvesnije.

kick68 kick68 19:40 17.02.2020

Re: .

Ja sam mlađi od njega. Već je to bilo mnogo neizvesnije.

Da ali govori o periodu osamdesetih, nevazno koliko je ko imao godina. Brazilka jedna koju sam ovde upoznala, tri godine je mladja od mene, nije mogla da kupi obcne naocare za vid tih godina, to je bio luksuz za njenu porodicu. A o bezbenosti u kraju u kome je odrasla da i ne govorimo. Poredjenja radi, kad vec pominjemo socijalne razlike.
angie01 angie01 19:40 17.02.2020

Re: .

Ooo, koliko ti zapravo pojma nemaš o ljudima, a i o događajima o kojim pričaš. Pa, hrvatski rok je bio jedan od motora njihove nezavisnosti. Animirao je veliki deo urbane populacije.


izvini, ko je pomenuo hrvatski rok,...ja ovde pisem o jednoj neveoravtnoj generaciji iz Beograda, koja je svojom energijom i kreativnoscu stvorila jedan potpuno novi milje,...i koja je i nestala zbog onoga sto ti velicas.


O čemu? O socijalnim momentima? Da li si ti nekad slušala Azru, Kazalište...? Pa, hrvatski rok je bio jedan od motora njihove nezavisnosti. Animirao je veliki deo urbane populacije.


ne znam na sta tacno ciljas?

angie01 angie01 19:48 17.02.2020

Re: .

Već je to bilo mnogo neizvesnije.


znaci- super, kako ti kazes:).
predatortz predatortz 19:50 17.02.2020

Re: .

ja ovde pisem o jednoj neveoravtnoj generaciji iz Beograda, koja je svojom energijom i kreativnoscu stvorila jedan potpuno novi milje,...i koja je i nestala zbog onoga sto ti velicas.


Ne razumem?
Gde i kad sam veličao heroin?
A ako misliš na kretanja u svetu koja su se reflektovala i na Jugoslaviju koja mije mogla da preživi te promene, onda ne razumem logiku da se oni drogom pobiju zbog toga.
angie01 angie01 19:58 17.02.2020

Re: .

Gde i kad sam veličao heroin?


eto, samo sam cekala gde ces da ispustis to sto ti titra u grudima.


A ako misliš na kretanja u svetu koja su se reflektovala i na Jugoslaviju koja mije mogla da preživi te promene, onda ne razumem logiku da se oni drogom pobiju zbog toga.


jeste, kretanja u svetu su zapalila nacose i gurnula ih da osvajaju veliku srbiju po radikalskim nacrtima....koja su to svetska kretanja naterala migove na Vukovar i bacanje bombi u podrume u kojima su se krili zene, dece i starci, ...koja su to svetska kretanja pucala snajperom na antiratnu povorku u Sarajevu, da bi ga posle opkolika i drzala na nisanu 4 godine,...ajde molim te idi negde drugde sa ovom pricom-jer se ona nece ovde nastaviti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana