Astrologija| Astronomija

Samo daj, taj stari zagrljaj

angie01 RSS / 19.11.2023. u 11:26
Amy+Hiley+Art+-+Hug+-+10.jpg?format=1000w
Amy Hiley art

 
 
 ustanovljeno dejstvo sirokog spektra:


koristiti protiv umora, tuge, losih misli, bolova u zglobovima, migrene, prosirenih vena i hemorodia, upala, problema sa prostatom, lose probave i  opstipacije, knedli u grlu, zastalih suza, suse i poplava, drhtavice i nesanice, hladnih nogu i srca, hladnog znoja, starackih fleka i onih svrbecih na obrazu, dlaka iz nosa i keratoza, nebuloza, artritisa, oseroporoza, ciroza, kifoza, lordoza, skleroza, lumbaga i nevidljivih tereta na ledjima, bradavica i polnih bolesti, kratkovidosti, pogleda na dole i zaborava, dubokog minusa u banci i neplacenih racuna, dugova u dusi, prevara prijatelja, izgubljenog sna i rasprsenih leptirica, tuznog kraja, celulita i strija, bora, i okesavilih stomaka,...i jos kojecega unaokolo,... i kad ne mozes i kad ti se nece, protiv losih izbora i krivih poteza, gresaka u koracima i recima, protiv Granda, Zadruga i Parova i spanskih serija, seronja, guzonja, smutljivaca, zla i mrzanje, rupe na cipeli i rasparanih dzepva, krompirica na rasparenoj carapi, lose frizure i krzavih noktiju, silikona, botoksa i laznog Luj Vitona, kamiona, aviona, gipsanih lavova na ogradi i laznih fasada,....kad te je sramota zbog drugih...
Izrazeno delovanje protiv sadasnjosti!

upotreba po potrebi, ako nije drugacije prepisano.

sajdefekti-povremeni trzaji i pogled u ogledalo, ponekad malo dublje od ocekivanog.

Balkan Polzela pharmacy inc ddt



Komentari (934)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

promoter promoter 11:42 19.11.2023

Uh!

Nisam siguran da to pomaže protiv pobrojanoga.
Ja bih pre rekao da to služi luzerima kao uteha.
angie01 angie01 12:22 19.11.2023

Re: Uh!

Ja bih pre rekao da to služi luzerima kao uteha.


luzeri se ne grle,...nemaju vise koga.


mentol mentol 12:47 19.11.2023

Re: Uh!

angie01 angie01 13:02 19.11.2023

Re: Uh!


"luzerima kao uteha..."


niko nije luzer, ako ima ko da ga zagrli!...univerzalni melem zivota.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:13 19.11.2023

Re: Uh!

Черевићан Черевићан 12:18 19.11.2023

opera et studio

т'јст.....upotreba po potrebi

набројаност терапија
за зеру ме... слудила,
крећем већ од одмах
наду ми.....разбудила
angie01 angie01 12:21 19.11.2023

Re: opera et studio

крећем већ од одмах



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:00 19.11.2023

Re: opera et studio

“jedna od najlepsih reci, koja se ne izgovara” - zagrljaj.

ovo malopre smislih-pomislih.


ali da napisem jednu suludu pricicu.
mnogo godina unazad, izadjem ja sa nekim drustvom. pored nas u blizini, prizor zadruga-grand parada-ibarska magistrala- majkl dzeksoni na srpski nacin…nekoliko zena ali zaista skroz izoperisanih. ako cemo iskreno, meni to cesto dve sek interesantno da vidis dokle ide ludilo i to je to, zaboravim sta videh. ali nekoliko zena iz drustva ne prestaju- te poslovna pratnja, te vidi uzas, te vidi usta, te vidi jagodice, uzas…. i tako kad su vec bile sigurne da je to poslovna pratnja pa i rekle to poluglasno, jedna od tih izoperisanih zena vice moje ime i zalece se ka meni u ZAGRLJAJ.
ja se sad smejem dok pisem, glasno. ovi pored konsternirani, a ja u uzasu, jer ja pojma nemam ko je to! i kaze meni da se dugo ne videsmo da se nisam nista promenila, i tu ukapira da se mucim da se setim, prepoznam. i tu kaze da se eto ona malo promenila, i isprica sta je sve uradila a onda mi i saopsti ko je. ono sto je zanimljivo u celoj prici je da je ta zena vrlo inteligentna, zavrsila je nimalo lak fakultet, profesionalac je u svom poslu koji nema blage veze sa onim sto se o njoj misli.nije zla ni pokvarena.





angie01 angie01 13:12 19.11.2023

Re: opera et studio

eto, zagrljaj je cudo, lepo kazem:)



sto se tice plasticarki, pratnje i svegautomsmislu,..ja nemam nikakv problem sa tudjim izborima, meni smeta sto se fejk nudi kao mejnstrim, pozeljno, obavezno,...

generalno me nervira kada se daju neka pravila, posle nekih godina ne smes ovo/ono,...sta koga bole usi, ako taj neko voli bas tako i cime ga ugrozava.

jednom sam u Reci videla neke vrlo poznate i obozavane, koji su se em smesno skockali, jos semsnije ponasali, peli se na stolice, kao u dertu su od muzike,..i prva pomisao mi je bila, jao, molim bliznje, kada dodjem u te godine i dobijem takve napade ludila, da me samo gurnu niz liticu,..a posle sam shvatila, pa sta je problem, njima je tako super i kakve to veze ima sa mnom i bilo kim drugim i ko je taj ko je postavio pravila,..znaci HUG i to bi bilo dovoljno.

zilikaka zilikaka 13:24 19.11.2023

Re: opera et studio

posle sam shvatila, pa sta je problem, njima je tako super i kakve to veze ima sa mnom i bilo kim drugim i ko je taj ko je postavio pravila,..

Pa to , važno da je njima lepo a da to nikog ne ugrožava.

U ostalom, takva pravila su da se krše.
angie01 angie01 13:37 19.11.2023

Re: opera et studio

Pa to , važno da je njima lepo a da to nikog ne ugrožava.


sigurno,...nego ja imam onaj estetski kvrc, kao da sve bude bjutiful, a postoje uslovi da moze i onda reagujem instiktivno,...no kao sto rekoh, koga bre zabole, sve sto nikoga ne ugrozava, a tom nekom prija-hug!


angie01 angie01 13:47 19.11.2023

Re: opera et studio

svaki putkada sretnem Rusku Jakiuc, ja se uplasim, ko vampir je nasminkana i jezivo skockana u neke jeftine kineske krpe-nije pojnt na jeftine, nego na sljasteci kic- a zena ima uslova da to izgleda drugacije,...no posle prvih par minuta, ja se presvicujem u, svaka joj cast, da u tim godinama jos uvek ima zelju da se se sredjuje, sminka, izlazi, pravi one stupidne emisije sa onim glupostima koje igovara- znaci, svaka cast, jer to kod nas nije bas uobicajeni manir i zene su uglavnom bake koje su odustale i sa pola njenih godina.



promoter promoter 13:54 19.11.2023

Re: opera et studio

jednarecfonmoi
“jedna od najlepsih reci, koja se ne izgovara” - zagrljaj.

ovo malopre smislih-pomislih.


ali da napisem jednu suludu pricicu.
mnogo godina unazad, izadjem ja sa nekim drustvom. pored nas u blizini, prizor zadruga-grand parada-ibarska magistrala- majkl dzeksoni na srpski nacin…nekoliko zena ali zaista skroz izoperisanih. ako cemo iskreno, meni to cesto dve sek interesantno da vidis dokle ide ludilo i to je to, zaboravim sta videh. ali nekoliko zena iz drustva ne prestaju- te poslovna pratnja, te vidi uzas, te vidi usta, te vidi jagodice, uzas…. i tako kad su vec bile sigurne da je to poslovna pratnja pa i rekle to poluglasno, jedna od tih izoperisanih zena vice moje ime i zalece se ka meni u ZAGRLJAJ.
ja se sad smejem dok pisem, glasno. ovi pored konsternirani, a ja u uzasu, jer ja pojma nemam ko je to! i kaze meni da se dugo ne videsmo da se nisam nista promenila, i tu ukapira da se mucim da se setim, prepoznam. i tu kaze da se eto ona malo promenila, i isprica sta je sve uradila a onda mi i saopsti ko je. ono sto je zanimljivo u celoj prici je da je ta zena vrlo inteligentna, zavrsila je nimalo lak fakultet, profesionalac je u svom poslu koji nema blage veze sa onim sto se o njoj misli.nije zla ni pokvarena.






Meni su te plastičarke odvratne.
Ne znam da li mi je odvratniji onaj stanjeni nosić, majmunske usne, samostojeće sise veličine bundeva, guzičetine veličine dva bojlera - ili sve zajedno.
Da to plastično objasnim ... jednostavno, na takve kreature mi se ne bi digao - ali nikada.
maksa83 maksa83 19:33 19.11.2023

Re: opera et studio

svaki putkada sretnem Rusku Jakiuc, ja se uplasim

Ja nalećem na Rušku povremeno pošto je kod mene u kraju i ljudi imaju takvu reakciju na nju - ja prvi, međutim prema izvorima kojima beskonačno verujem - Ruška je laf i faca. Dala je plac na kom je bila njena kuća investitoru i tu je izgrađena stambena zgrada (nije velika, imam drugara koji je tu kupio stan), urađena je vrlo kvalitetno i na zgradi piše ime zgrade - Vila Ruška.
angie01 angie01 19:48 19.11.2023

Re: opera et studio

Ruška je laf i faca


verovatno to za svakog znaci nesto drugo, jer kako inace da razumem....jer ima i drugacijih utisaka,..no nije bitno, uopste nisam u ideju da je nesto tracam, kazem, kapa dole za zelju da si u svom fazonu jos uvek u tim godinama, da ne posustanes, da teras svoje, ja to postujem.

...dala plac investitoru, jer da je kucu renovirala, ne bi imala sta da jede, a sigurno je u toj zgradi dobila novu gajbu, ili dve, kako se to radi,...i treba da se zove vila Ruska,...kazem ja, koja sam se grozila onih njenih emisija devedesetih sa maricem i zamajavanjima.

...kada sam bila klinka, nesto idem Terazijama, ono guzva, haos, al se u daljini vidi Ruska sa kilometra, jer je u ciklama svetlo roze mini haljini, sa istim takvim carapama, cipelama i nakrecena za sve pare,...i sece onu gomilu,...
angie01 angie01 19:50 19.11.2023

al moram ovo,

zanemarite mizanscen i cecu, acu i ostale, nema drugog snimka, pa moram taj, ova zena se nekada zvala TanjaTanja i pevala je dens muziku, bila mrsava brineta,

ja emotivniju verziju nisam cula, a bez preterivanja s dertom,

angie01 angie01 20:17 19.11.2023

Re: opera et studio

dragosevacsutra dragosevacsutra 13:29 19.11.2023

crvenkapa

krenula crvenkapa u sumu i naidje na velikog zlog vuka

pita je vuk - 'pa gde ces crvenkapo'? ona mu odgovori: 'u Azerbejdzan'.

ovaj u cudu, pita je: 'kakav sad Azerbejdzan'

kaze crvenkapa: 'pa da vidim Baku'.
angie01 angie01 13:38 19.11.2023

Re: crvenkapa

dragosevacsutra dragosevacsutra 14:14 19.11.2023

Re: crvenkapa

:smiley shiri prste u obliku slova V:

peace, Andjo!
angie01 angie01 14:20 19.11.2023

Re: crvenkapa

freehand freehand 15:22 19.11.2023

Re: crvenkapa

dragosevacsutra
:smiley shiri prste u obliku slova V:

peace, Andjo!

Leži mačor u kujni uz šporet i duva džoint.
Ulazi baba, vidi ga i drekne: "Pis mačko!"
A mačore je gleda i kaže: "Peace, baba!"
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:24 19.11.2023

Re: crvenkapa

Leži mačor u kujni uz šporet i duva džoint.
Ulazi baba, vidi ga i drekne: "Pis mačko!"
A mačore je gleda i kaže: "Peace, baba!"


e moj forhendu, ispricao sam ga vec kod zili. hence, ovde andji.

ne pazis na casu

freehand freehand 15:30 19.11.2023

Re: crvenkapa

dragosevacsutra
Leži mačor u kujni uz šporet i duva džoint.
Ulazi baba, vidi ga i drekne: "Pis mačko!"
A mačore je gleda i kaže: "Peace, baba!"


e moj forhendu, ispricao sam ga vec kod zili. hence, ovde andji.

ne pazis na casu


Ne moraš da cinkariš odma.
A nisam kod Zili pročitao ni petinu komentara, samo sam uklizao pri kraju, s obe noge ko Jusuf Hatunić.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:58 19.11.2023

Re: crvenkapa

Ne moraš da cinkariš odma.
A nisam kod Zili pročitao ni petinu komentara, samo sam uklizao pri kraju, s obe noge ko Jusuf Hatunić.


sve ok zezamo se


freehand freehand 16:02 19.11.2023

Re: crvenkapa

dragosevacsutra
Ne moraš da cinkariš odma.
A nisam kod Zili pročitao ni petinu komentara, samo sam uklizao pri kraju, s obe noge ko Jusuf Hatunić.


sve ok zezamo se




jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:02 19.11.2023

Re: crvenkapa

promoter, pa imakome se to svidja.. tako je kako je.

dragosevac, znam vic od pre, simpa..

angie, isto mislim za rusku, ja se uplasim, sto mi je zao,ali imam sve pohvale za nju kakvu radost zivota nosi. prepuna je energije. radila je nekad pre hrista u “politici” ili “bazaru” zaboravila sam.

angie01 angie01 16:57 19.11.2023

Re: crvenkapa

angie01 angie01 17:43 19.11.2023

Bluz

razmisljam razmisljam 18:57 19.11.2023

Re: Bluz

angie01 angie01 19:16 19.11.2023

ako ce ti biti lakse,

angie01 angie01 19:21 19.11.2023

Re: ako ce ti biti lakse,

moze i ovako,

AKO CE TI BITI LAKSE
angie01 angie01 20:22 19.11.2023

Re: crvenkapa

freehand


ako ona tvoja kuglof sarma na drugom blogu nije zagrljaj, ja ne znam sta je.


docsumann docsumann 20:39 19.11.2023

Re: Bluz


angie01 angie01 20:49 19.11.2023

Re: Bluz

docsumann


ephemeris ephemeris 19:59 19.11.2023

Skulptura "Zemlja"

angie01 angie01 20:14 19.11.2023

Re: Skulptura "Zemlja"

sjajna je, hvala.

posto ja volim obrade, evo jedna bas dobra...iako su zene upitanju vs jedinstveni Oliver.



angie01 angie01 20:35 19.11.2023

Bruno Bruni



Postoji 280 primeraka ove skulpture, visine 54 centimetra.

- Prosečno trajanje zagrljaja između dvoje ljudi je 3 sekunde. Istraživači su otkrili nešto neverovatno. Kad zagrljaj traje 20 sekundi, proizvodi pozitivan efekat na um i telo. Iskren zagrljaj proizvodi "oksitocin", poznat i kao hormon ljubavi. Ova supstanca ima mnogo prednosti u našem fizičkom i mentalnom zdravlju opušta nas, pruža osećaj sigurnosti i otklanja stres i strahove.

Ovaj divan sedativ je besplatan! Svaki put kada držite bebu u rukama a ne u kolevci bićete srećni, ko miluje psa ili mačku, ko drži prijatelja za ramena ili iskreno grli svog partnera osetiće olakšanje. Zagrli nekoga iskreno danas i daruj mu ovaj jednostavan poklon! - kaže master iz joge i meditacije, autorka i govornik, Nikol Bordeleo.

Cena ove skulpture iznosi 5.980 evra.

Tanjug
angie01 angie01 22:09 19.11.2023

obecaj mi

angie01 angie01 22:38 19.11.2023

Brik, putuj



Beogradsko dramsko, Macka na usijanom limenom krovu, puna sala, mlada, lepa i zgodna Snezana Bogdanovic igra Megi u kombinezonu, ali se ne desava nikakva euforija dok na scenu ne udje isto tako mlad lep i zgodan Zarko Lausevic, e tu pocinje vristanje od 15 minuta i ne cuje se nista drugo, pa scena koja je u toku, mora malo da pauzira...
emilia emilia 04:08 20.11.2023

Mačka na usijanom limenom krovu



Januar 19 1960 - Novembar 15 2023

angie01 angie01 10:05 20.11.2023

Re: Mačka na usijanom limenom krovu

ovo je nova postavka sa Marinom Cosic i Stefanom Radonjicem,...al brate Megi treba da izgleda ovako,







za Brika tek nemam reci,...ono, Rade Markovic, Laus, Pol Njumen,...kakva bre bebica Radonjic.



emilia emilia 03:08 21.11.2023

Re: Mačka na usijanom limenom krovu

angie01
ovo je nova postavka sa Marinom Cosic i Stefanom Radonjicem,...al brate Megi treba da izgleda ovako,







za Brika tek nemam reci,...ono, Rade Markovic, Laus, Pol Njumen,...kakva bre bebica Radonjic.

Jeste tako, nema diskusije. U cipele Olivere i Radeta Markovića se ne može lako. Ni u Žarkove. To je ono što imamo. Glumačke ekipe od pre više decenija ove nove ne mogu da dosegnu, ni približno.
emilia emilia 03:23 21.11.2023

VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Ako nije problem, nešto još.

Monah Arsenije Jovanović, iguman manastira Svetog Petra i Pavla kod Mionice, koji narod zove i Manastir Ribnica, putem svojih društvenih mreža uputio je apel da se održi protest tokom koncerta poljske blek metal grupe Batushka koji je zakazan za 23. novembar u Dorćol Platzu.

U svom četrdesetpetominutnom obraćanju na svom Jutjub kanalu, pod nazivom „Satana u Beogradu“, monah Arsenije je najpre istakao da je za sam događaj saznao tako što mu je stigla poruka zabrinutog vernika iz Austrije sa sadržinom da stiže „neka satanistička grupa u Beograd“, te zamolio da se o svemu obavesti i sam patrijarh.

Monah Arsenije je u snimku istakao i da, prema njegovim saznanjima, „grupa na sceni vrši svojevrsno skrnavljenje svetinja“, ali i da to nije jedino upozorenje koje je dobio da dolaze „satanisti iz Poljske“.

„Nisu oni naivni uopšte. Oni su Poljaci koji se sprdaju sa pravoslavljem, izruguju. Ali ne sa bilo kojim pravoslavljem, nego sa ruskim pravoslavljem, za divno čudo. Vrlo detaljno i pažljivo su ispitali ikonografiju, da kažemo možda čak i bogosluženje, a naročito scenografiju pravoslavne crkve i još naročitije, kako izgleda velikoshimnik – ruski monah. Kod Rusa je to naročito izraženo“, podelio je svoje utiske monah Arsenije Jovanović nakon pregledanog video materijala koji je pronašao na internetu.

@

Šta neće biti iduće nedelje. Neće biti mnogo toga, ali za sada je sigurno samo da neće biti svirke poljskog benda Batuška, najavljene za 23. novembar u Dorćol placu.

A zašto neće biti te svirke? Zato što je iguman „namastira“ - nije greška, „naš narod“ kaže „namastir“ - Svetog Petra i Pavla kod Mionice i pravoslavni influenser, takozvani Jovan, „putem svojih društvenih mreža“ obavestio verni narod i pravoslavni senat da „satanistički“ bend Batuška „vrši skrnavljenje“ i da su to „Poljaci (čitaj katolici) koji se sprdaju i izruguju s pravoslavljem. Ali ne s bilo kojim pravoslavljem, nego s ruskim pravoslavljem, za divno čudo. Vrlo detaljno i pažljivo su ispitali ikonografiju, da kažemo možda čak i bogosluženje, a naročito scenografiju pravoslavne crkve i još naročitije, kako izgleda velikoshimnik - ruski monah. Kod Rusa je to naročito izraženo“.

Interesantna stvar: pre nego što je na putu u Damask ugledao neopalimu kupinu i preobratio se, iguman-influenser Jovan takođe je bio roker, član (osrednjeg) benda VIA Talas.

Još jedna interesantna stvar: nešto se ne sećam da je Jovan reagovao preko „svojih društvenih mreža“ kad se mokrogorski kajmakam - takođe i rok muzikant, Kusturica - sprdao s pravoslavnim zaupokojnim molebanima prigodom svečane sahrane filma, da l’ „Umri muški“, da l’ „Nemoguća misija“, jebem li ga, zaborav je izbrisao sve.

Sve u svemu - no big deal, kemp scenski nastup tipičan za blek metal bendove (svih boja) koji vole da očijukaju sa sakralnim atmosferama.

Za mene, dakle, nije problem što Batuška neće nastupiti, ali je problem - i to ne samo za mene - što je nakon Jovanove propovedi na društvenim mrežama i bogougodnog poziva na protest, organizator otkazao svirku zato što - pazite sad - „nije u stanju da garantuje bezbednost bendu, posetiocima i zaposlenima“.

Čekaj malo. Tko je organizator da garantuje bilo čiju bezbednost - to je nadležnost državnih organa, u datom slučaju policije - a sa druge strane, tko je Jovanu dao pravo da - posredno, bogougodno, kako to kalcani najbolje vole - sprečava održavanje društvenih događaja.

Ne kažem da baš svaki javni nastup i svaku svirku treba dopustiti, ali o tome šta treba dopustiti, a šta ne, odluku sme donositi isključivo jedan drugi državni organ, javno tužibapstvo. I niko drugi. U suprotnom, uskoro ćemo dobiti pravoslavno šerijatsko pravo i odgovarajuću miliciju.

Basara



emilia emilia 03:29 21.11.2023

Nacionalni parfem?!

How apropriate.

https://www.021.rs/story/Info/Zanimljivosti/358478/FOTO-Tamara-Vucic-predstavila-prvi-nacionalni-parfem-Zemlja-jorgovana.html



Vlasnik najstarije fabrike parfema i istoimenog muzeja "Doran" Bašar Nasri rekao je da mu je čast i zadovoljstvo što ima priliku da kreira nacionalni parfem Srbije, a ujedno i prvi parfem jedne zemlje.
Autor ovog parfema je najstarija fabrika parfema "Mejzon Doran", osnovana 1780. godine u predgrađu Pariza. Fabrika koja je u 18. veku kreirala parfeme za francusku kraljicu Mariju Antoanetu.

Ima li nade da ovo sluti da će i naš Luj XVI i naša Marija Antoaneta da pođu putem svojih prethodnika?

promoter promoter 08:53 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

emilia
Ako nije problem, nešto još.

Monah Arsenije Jovanović, iguman manastira Svetog Petra i Pavla kod Mionice, koji narod zove i Manastir Ribnica, putem svojih društvenih mreža uputio je apel da se održi protest tokom koncerta poljske blek metal grupe Batushka koji je zakazan za 23. novembar u Dorćol Platzu.

U svom četrdesetpetominutnom obraćanju na svom Jutjub kanalu, pod nazivom „Satana u Beogradu“, monah Arsenije je najpre istakao da je za sam događaj saznao tako što mu je stigla poruka zabrinutog vernika iz Austrije sa sadržinom da stiže „neka satanistička grupa u Beograd“, te zamolio da se o svemu obavesti i sam patrijarh.

Monah Arsenije je u snimku istakao i da, prema njegovim saznanjima, „grupa na sceni vrši svojevrsno skrnavljenje svetinja“, ali i da to nije jedino upozorenje koje je dobio da dolaze „satanisti iz Poljske“.

„Nisu oni naivni uopšte. Oni su Poljaci koji se sprdaju sa pravoslavljem, izruguju. Ali ne sa bilo kojim pravoslavljem, nego sa ruskim pravoslavljem, za divno čudo. Vrlo detaljno i pažljivo su ispitali ikonografiju, da kažemo možda čak i bogosluženje, a naročito scenografiju pravoslavne crkve i još naročitije, kako izgleda velikoshimnik – ruski monah. Kod Rusa je to naročito izraženo“, podelio je svoje utiske monah Arsenije Jovanović nakon pregledanog video materijala koji je pronašao na internetu.

@

Šta neće biti iduće nedelje. Neće biti mnogo toga, ali za sada je sigurno samo da neće biti svirke poljskog benda Batuška, najavljene za 23. novembar u Dorćol placu.

A zašto neće biti te svirke? Zato što je iguman „namastira“ - nije greška, „naš narod“ kaže „namastir“ - Svetog Petra i Pavla kod Mionice i pravoslavni influenser, takozvani Jovan, „putem svojih društvenih mreža“ obavestio verni narod i pravoslavni senat da „satanistički“ bend Batuška „vrši skrnavljenje“ i da su to „Poljaci (čitaj katolici) koji se sprdaju i izruguju s pravoslavljem. Ali ne s bilo kojim pravoslavljem, nego s ruskim pravoslavljem, za divno čudo. Vrlo detaljno i pažljivo su ispitali ikonografiju, da kažemo možda čak i bogosluženje, a naročito scenografiju pravoslavne crkve i još naročitije, kako izgleda velikoshimnik - ruski monah. Kod Rusa je to naročito izraženo“.

Interesantna stvar: pre nego što je na putu u Damask ugledao neopalimu kupinu i preobratio se, iguman-influenser Jovan takođe je bio roker, član (osrednjeg) benda VIA Talas.

Još jedna interesantna stvar: nešto se ne sećam da je Jovan reagovao preko „svojih društvenih mreža“ kad se mokrogorski kajmakam - takođe i rok muzikant, Kusturica - sprdao s pravoslavnim zaupokojnim molebanima prigodom svečane sahrane filma, da l’ „Umri muški“, da l’ „Nemoguća misija“, jebem li ga, zaborav je izbrisao sve.

Sve u svemu - no big deal, kemp scenski nastup tipičan za blek metal bendove (svih boja) koji vole da očijukaju sa sakralnim atmosferama.

Za mene, dakle, nije problem što Batuška neće nastupiti, ali je problem - i to ne samo za mene - što je nakon Jovanove propovedi na društvenim mrežama i bogougodnog poziva na protest, organizator otkazao svirku zato što - pazite sad - „nije u stanju da garantuje bezbednost bendu, posetiocima i zaposlenima“.

Čekaj malo. Tko je organizator da garantuje bilo čiju bezbednost - to je nadležnost državnih organa, u datom slučaju policije - a sa druge strane, tko je Jovanu dao pravo da - posredno, bogougodno, kako to kalcani najbolje vole - sprečava održavanje društvenih događaja.

Ne kažem da baš svaki javni nastup i svaku svirku treba dopustiti, ali o tome šta treba dopustiti, a šta ne, odluku sme donositi isključivo jedan drugi državni organ, javno tužibapstvo. I niko drugi. U suprotnom, uskoro ćemo dobiti pravoslavno šerijatsko pravo i odgovarajuću miliciju.

Basara




Au jebote!
Koja velikomudrost i sviranje kurcu izlizanih 'fora' notornog Basare.
Ko ta njegova preseravanja još uvek čita?
predatortz predatortz 09:29 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Ko ta njegova preseravanja još uvek čita?


Ja ne!
Otkako sam ga video pijanog do te mere da se upišao, na jednom događaju na koji me poveo jedan od tadašnjih čelnih ljudi DHSS, ne mogu ozbiljno da shvatam bilo šta što kaže ili što napiše.
angie01 angie01 09:48 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

evo, da nije ovo napisao Basara, nego neko vama po volji,...da li bi onda obratili paznju na-prvo, upliv crkve u neke odluke van njihove sfere delovanja, a u sekularnoj drzavi, je l kapirate uopste razmeru retrogradnosti i primitivizma,...i zasto ne.

pod dva,...da li uopste treba neki komentar na nacionalni parfem.
predatortz predatortz 09:53 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

evo, da nije ovo napisao Basara, nego neko vama po volji,...da li bi onda obratili paznju na-prvo, upliv crkve u neke odluke van njihove sfere delovanja, a u sekularnoj drzavi,


Realno, ti nemaš pojma šta je sekularnost i sekularna država.

Evo, for dummies, najjednostavnije:

Crkva ima pravo da apeluje, kao što ima pravo i bilo ko drugi u demokratskom društvu. Crkva ima pravo da kritikuje, zahteva, osporava bilo šta što možeš ti, ja ili bilo koja druga organizacija ili pojedinac.
U sekularnoj državi organi nisu u obavezi da te zahteve, kritike, primedbe verskih organizacija uvaže i postupe po njima.

Jednostavnije od ovoga ne može.
angie01 angie01 10:00 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Evo, for dummies, najjednostavnije:

abrebozemesacuvajpametiovakve,...pa fora je u tome, a vrlo ocigledna, da je drzava reagovala na glupu primedbu.

evo neka kaze neko ko prati metal bendove,...je l moze neka kretenskija zamerka od ovog laznog vernika, koji je pri tome svirao u rok bendu...znaci, nije cuvao ovce i cuo samo za frulicu.
predatortz predatortz 10:03 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

angie01
Evo, for dummies, najjednostavnije:

abrebozemesacuvajpametiovakve,...pa fora je u tome, a vrlo ocigledna, da je drzava reagovala na glupu primedbu.


Tako je. Država može, ali ne mora da uvaži. Ovim retardima jeste koliko pratim uskratila priliku da šire bolest u javnosti, ali se desetinama puta oglušila o neke druge zahteve crkve.
angie01 angie01 10:06 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Ovim retardima jeste koliko pratim uskratila priliku da šire bolest u javnosti,


o cemu pricas? ko su retardi, kakva bolest?


ali se desetinama puta oglušila o neke druge zahteve crkve.


kao na primer?
predatortz predatortz 10:10 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


o cemu pricas? ko su retardi, kakva bolest?


Jesi li pogledala neki klip poljskog benda? Ja jesam, zanimalo me. Teška bolest i vređanje verskih osećanja građana.

kao na primer?


kao na primer da se neke nastavne jedinice koje čak i biološka nauka osporava ne obrađuju u školama.
Kao i neke zahteve za povrat crkvene imovine i drugih vrednosti koje su nekada pripadale crkvi.
maksa83 maksa83 10:12 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Ovim retardima jeste koliko pratim uskratila priliku da šire bolest u javnosti

Vrlo je prosto, ako nećeš da te "retardi razbolu" - ne odeš na koncert. Takođe ne uskraćuješ pravo nekome da ode na koncert, ako hoće. Sve ostalo je talibansko jedenje govana.


predatortz predatortz 10:17 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Sve ostalo je talibansko jedenje govana.


Naprotiv!
Jedenje govana, i to velikom kašikom, je da svi imaju prava na sve. Ako nešto vređa javni moral, treba da bude zabranjeno.

Tako piše u zakonu.

Ako ti se to ne dopada, osnuješ stranku, pobediš na izborima, promeniš zakon i dozvoliš retardima svih vrsta i fela da rade sve ono gde ih bolestan um odvede.

Do tad, ovako je.

angie01 angie01 10:19 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Jesi li pogledala neki klip poljskog benda? Ja jesam, zanimalo me. Teška bolest i vređanje verskih osećanja građana.


cime tacno vredjaju verska osecanja gradjana?

evo recimo, pogledaj komentare,

KLIK
kao na primer da se neke nastavne jedinice koje čak i biološka nauka osporava ne obrađuju u školama.


nikad cula,...pazi molim te, crkvenodostojnici, koji zive u vilama u kojima tece voda i radi struja, pa koriste i satanin izum internet, imaju neke predloge, da se osporie dostignuca nauke:)))


Kao i neke zahteve za povrat crkvene imovine i drugih vrednosti koje su nekada pripadale crkvi.


koliko sam upoznata, restitucija je najuspesnije obavila crkva,..a primer veze nema sa sa ovim o cemu pricamo...to su imovinsko pravni odnosi.
maksa83 maksa83 10:20 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Teška bolest i vređanje verskih osećanja građana.

2019. sam bio na Metaliki u Lisabonu, predgrupa je bila grupa Ghost (tada prvi put čuo za njih, neki sweet metal koji se meni lično ne sviđa) a sastavni deo njihovog performansa je frontmen u ulozi nečega što zovu Papa Emeritus koji izgleda ovako:



Portugal je vrlo katolička zemlja i zamisli nikome nije palo na pamet da zabranjuje koncert.

Dakle zajebi ta palanačka proseravanja o povređenim verskim osećanjima, da ovaj taliban nije uzeo da šareni niko pojma ne bi imao da taj bend postoji osim nekih sto fanova, a kamoli da bi neko tu bio povređen. Verska osećanja koja povredi neki freak show su rekao bih vrlo niskokvalitetna verska osećanja.
maksa83 maksa83 10:22 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Jedenje govana, i to velikom kašikom, je da svi imaju prava na sve. Ako nešto vređa javni moral, treba da bude zabranjeno.


Kakav javni moral, šta haluciniraš? Opskurni hevi metal frik šou vreća JAVNI MORAL?

Palanačka talibanija.

predatortz predatortz 10:23 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Verska osećanja koja povredi neki freak show su rekao bih vrlo niskokvalitetna verska osećanja.


Moguće, ali ako razni frikovi nasrću agresivno i bivaju sve bučniji i bezobrazniji, red je da ih neko svede na razumnu meru.

Država ili Crkva, meni svejedno.

Mada bi trebalo da to uvek bude država.
predatortz predatortz 10:23 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

maksa83
Jedenje govana, i to velikom kašikom, je da svi imaju prava na sve. Ako nešto vređa javni moral, treba da bude zabranjeno.


Kakav javni moral, šta haluciniraš? Opskurni hevi metal frik šou vreća JAVNI MORAL?

Palanačka talibanija.



A što se ti toliko jediš oko toga?
angie01 angie01 10:25 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Ako nešto vređa javni moral, treba da bude zabranjeno.


koji javni moral, o cemu pricas?
Tako piše u zakonu.


cekaj, tebi nije ocigledna serijatska zabrana ili ti ona bas odgovara, iako nisi ni vernik, ono, nasao si se da podrzis budalastinu spc, jer se i oni podmecu za stvari koje tebi znace, ili sta.

pa vidi molim te sta peva Crni Cerak, recimo,...da ne nabrajam sve ove morone koji su preplavili, to ne uznemirava javni moral?
predatortz predatortz 10:27 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

pa vidi molim te sta peva Crni Cerak, recimo,...da ne nabrajam sve ove morone koji su preplavili, to ne uznemirava javni moral?


Takve morone je zabranio Draško i Banjaluci u ima moje poštovanje zbog toga. Imao bi i Gangula, da ima muda da im zabrani hale u vlasništvu grada, trgove i slično. Ali nema...
maksa83 maksa83 10:28 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

A što se ti toliko jediš oko toga?

Zato što ne želim da živim u zemljji u kojoj zatucani kaluđer Kulta Zombi Ješe koji svet meri prema prašnjavoj zbirci legendi nastaloj na prefeudalnom Bliskom Istoku određuje koji će koncerti da se održe a koji neće.
angie01 angie01 10:28 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Moguće, ali ako razni frikovi nasrću agresivno i bivaju sve bučniji i bezobrazniji, red je da ih neko svede na razumnu meru.


nikad nisi cuo za njih, al treba da se svedu na razumnu meru,....:)))))

dok sve ono sto svakodnevno imas u ponudi, to te ne vredja,...pa javni moral vredja mural tvog idola, jer je ratni zlocinac, a ne neka ekipa muzicara sto stagod svira.
Država ili Crkva, meni svejedno.



maksa83 maksa83 10:29 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Moguće, ali ako razni frikovi nasrću agresivno i bivaju sve bučniji i bezobrazniji, red je da ih neko svede na razumnu meru.

Ko nasrće, šta izmišljaš? Kupiš kartu, odeš na koncert. Ne kupiš kartu ne odeš na koncert. Da nije bilo ovog talibana ti (a ni ja) ne bi znao da ovi likovi postoje.
angie01 angie01 10:31 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Verska osećanja koja povredi neki freak show su rekao bih vrlo niskokvalitetna verska osećanja.


upravo.

baska, kakva su to verska osecanja, koja ugrozavaju osecanja nekih drugih.
predatortz predatortz 10:31 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

maksa83
A što se ti toliko jediš oko toga?

Zato što ne želim da živim u zemljji u kojoj zatucani kaluđer Kulta Zombi Ješe koji svet meri prema prašnjavoj zbirci legendi nastaloj na prefeudalnom Bliskom Istoku određuje koji će koncerti da se održe a koji neće.


Osnuješ stranku, pobediš na izborima... Još bolje, sprovedeš revoluciju! Onda možeš da jašeš kaluđere na hipodromu nekažnjeno.


predatortz predatortz 10:32 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

maksa83
Moguće, ali ako razni frikovi nasrću agresivno i bivaju sve bučniji i bezobrazniji, red je da ih neko svede na razumnu meru.

Ko nasrće, šta izmišljaš? Kupiš kartu, odeš na koncert. Ne kupiš kartu ne odeš na koncert. Da nije bilo ovog talibana ti (a ni ja) ne bi znao da ovi likovi postoje.


Raznih frikova se nakotilo. To što ih ti ne vidiš, ili za tebe nisu frikovi, ne znači da ih nema ili da nisu frikovi ili poremećeni na ovaj ili onaj način.


predatortz predatortz 10:33 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


nikad nisi cuo za njih, al treba da se svedu na razumnu meru,....:)))))


Snajka, realno teško je voditi razgovor sa nekim ko ne razume kontekst...
maksa83 maksa83 10:34 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Osnuješ stranku, pobediš na izborima... Još bolje, sprovedeš revoluciju! Onda možeš da jašeš kaluđere na hipodromu nekažnjeno.

Kakvo jahanje kakvi hipodromi i revolucije, šta haluciniraš?

angie01 angie01 10:35 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


Osnuješ stranku, pobediš na izborima... Još bolje, sprovedeš revoluciju! Onda možeš da jašeš kaluđere na hipodromu nekažnjeno.


ceTkaj, al tebi je fajn, da kaludjeri jasu naokolo druge?



Raznih frikova se nakotilo.


jeste, narocito devdesetih, bas previse.
predatortz predatortz 10:36 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

maksa83
Osnuješ stranku, pobediš na izborima... Još bolje, sprovedeš revoluciju! Onda možeš da jašeš kaluđere na hipodromu nekažnjeno.

Kakvo jahanje kakvi hipodromi i revolucije, šta haluciniraš?



Pa, rečnik kojim ti opisuješ monaha više liči na neurozu ili halucinaciju, iskren da budem.
Onako, baš neka agresivnost izbija iz onog veoma ružnog pasusa.

Pa mi dođe ta asocijacija, da su takvi nekad i jahali...


angie01 angie01 10:37 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Snajka, realno teško je voditi razgovor sa nekim ko ne razume kontekst...


a koji kontekst nije shvacen?

ti tvrdis, kako delovanje, nadiranje ovih muzicara treba da se svede na razumnu meru, a nikada za njih cuo nisi,...a ni ja, ni maxa,...verujem niko sa bloga- sem, eventualno doksa....i pazi, svirka im je ogranizovana u malom prostoru na kraju grada, za retke ljubitelje takve muzike.
predatortz predatortz 10:38 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

ceTkaj,


Ovo jako debilno zvuči. Šta da četkam? Cipele, čizme?

Koga i gde su monasi jahali?

To što imaju stav nije jahanje.
A to što bi neki to pravo da im ukinu, e to je već za brigu i reakciju.
predatortz predatortz 10:41 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


ti tvrdis, kako delovanje, nadiranje ovih muzicara treba da se svede na razumnu meru, a nikada za njih cuo nisi,...


Kontekst je u pojavi, ne u njima konkretno.

Doduše, ja bih istim aršinom merio i štošta drugo. Farme, Parove, turbodžihad...

Sve to vređa i moral i zdrav razum normalnom građaninu i sve to treba svesti na razumnu meru - dakle da teži ka nuli.
angie01 angie01 10:45 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Ovo jako debilno zvuči


ma debilno zvuci tvoja odbrana,...ti branis njihovo pravo da ukidaju tudje pravo


i jos kazes, da je to za brigu i posmatranje, pa covece:)))
predatortz predatortz 10:46 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

ti branis njihovo pravo da ukidaju tudje pravo


Da apeluju!
Nemaju mehanizam da ukidaju bilo šta.

Đavo je u detaljima...
maksa83 maksa83 10:46 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Raznih frikova se nakotilo. To što ih ti ne vidiš, ili za tebe nisu frikovi, ne znači da ih nema ili da nisu frikovi ili poremećeni na ovaj ili onaj način.

To da su se frikovi nakotlili mi je jasno i gledamo to non stop. Ovo je drugo - opskurni metal bend koji je hteo da održi koncert. Meni patološka seljana tipa Baja Mali Knindža vređa osećanja pa nisam tražio da se zabrani, samo sam sa žaljenjem konstatovao da postoji dovoljno debila koji će ta govna da trpaju sebi u uši.

Sad sam pogledao šta je to koj kurac Batjoška, ispostavlja se da postoje dva benda pod istim imenom (osnivač i pevač se popičkali pa svako ima svoj) i da je jedan od njih u oktobru ove godine održao u Beogradu koncert bez ikakvih problema (pošto jel da jeromonah nije stigao da upozori). Isto sve, blek metal pomešan sa crkvenom muzikom i Pravoslavnom ikonografijom.

Baćuška koncert je inače zabranjen do sad na tri mesta - u Rusiji 2016., Belorusiji i sad u Srbiji.

angie01 angie01 10:47 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Kontekst je u pojavi, ne u njima konkretno.


kontekst ej onda sta- metalbendovi?


Sve to vređa i moral i zdrav razum normalnom građaninu i sve to treba svesti na razumnu meru - dakle da teži ka nuli.


rekoh ti vec, sta vredja moral i zdrav razum,...a snimi lika,

KLIK
maksa83 maksa83 10:47 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Pa, rečnik kojim ti opisuješ monaha više liči na neurozu ili halucinaciju, iskren da budem.
Onako, baš neka agresivnost izbija iz onog veoma ružnog pasusa.

Ja agresivan, a ti vidiš da neki metalci šire neku tešku boles' i zabranjivao bi koncerte...
predatortz predatortz 10:49 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Ja agresivan,


Da, ti!


angie01 angie01 10:49 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Meni patološka seljana tipa Baja Mali Knindža vređa osećanja pa nisam tražio da se zabrani, samo sam sa žaljenjem konstatovao da postoji dovoljno debila koji će ta govna da trpaju sebi u uši.


al je njega isti ovaj predator- branio...tu nije bilo vredjanje javnog morala:)


Baćuška koncert je inače zabranjen do sad na tri mesta - u Rusiji 2016., Belorusiji i sad u Srbiji.


dovoljno da se skapira kontekst, sto bi reko predator.
predatortz predatortz 10:50 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Baćuška koncert je inače zabranjen do sad na tri mesta - u Rusiji 2016., Belorusiji i sad u Srbiji.


Da, tri pravoslavne zemlje?
Razlog?
Vređa verska osećanja.
I?
angie01 angie01 10:51 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Da apeluju!
Nemaju mehanizam da ukidaju bilo šta.


pa djavo je u detalju da drzava ispunjava zelje takvim crkvenim likovima- to je detalj za paniku.
angie01 angie01 10:52 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Vređa verska osećanja.
I?


pa je l ti kapiras u kakvim se zemljama poziva na takve razloge za neciju zabranu,...ili bas nemas pojam.
maksa83 maksa83 10:53 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

dovoljno da se skapira kontekst, sto bi reko predator.

Talibanija koja štiti i zataškava pedofiliju u sopstvenim redovima zabranjuje hevi metal koncerte Zbog Morala.

Ke kumedija...
maksa83 maksa83 10:55 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Da, tri pravoslavne zemlje?
Razlog?
Vređa verska osećanja.
I?

I jeromonah da se nasisa kurca, ukratko.

A društva koja dozvole da im jeromonasi biraju koji koncerti mogu da se održe a koji ne da nastave lepo u zasluženi talibanski kurac u koji su se krupnim koracima zaputili, u bratskom zagrljaju.
promoter promoter 10:56 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

predatortz

ti tvrdis, kako delovanje, nadiranje ovih muzicara treba da se svede na razumnu meru, a nikada za njih cuo nisi,...


Kontekst je u pojavi, ne u njima konkretno.

Doduše, ja bih istim aršinom merio i štošta drugo. Farme, Parove, turbodžihad...

Sve to vređa i moral i zdrav razum normalnom građaninu i sve to treba svesti na razumnu meru - dakle da teži ka nuli.

Svi oni kojima Srbi smetaju, ovako ili onako, ulažu neobičan nivo energije da oblate Srpsku pravoslavnu crkvu.
predatortz predatortz 10:56 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

snimi lika,


"Lik" je, očigledno, jako dobro upućen u ono što govori. A govori:




„Pozivam sve one koji imaju hrišćansko hrabro srce 23. novembra, na mestu koje se zove Dorćol Platz, da se pojave sa ikonama, krstovima i sa pesmom, osmehom i sa ljubavlju, ali da na neki način pokušaju da, daju barem do znanja, da se sa tim ne slažemo, a i po mogućnosti da spreče taj koncert na miran način“, istakao je monah Arsenije

Potom, naseo sam na vašu laž da je država otkazala koncert. Napravio sam dve greške. Prvo, što nisam vest proverio, drugo što sam vam verovao.

A koncert je otkazao organizator. Ne državni organ nadležan za to, nego organizator.

Dakle, monah je kriv što je izneo svoj stav i primerenim rečima pozvao na iskazivanje neslaganja, pa mu još u maniru '48. prišivate da je on neštozabranio, odnosno da ga država sluša jer je tako u Srbiji.

Tužno!
predatortz predatortz 10:57 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

angie01
Da apeluju!
Nemaju mehanizam da ukidaju bilo šta.


pa djavo je u detalju da drzava ispunjava zelje takvim crkvenim likovima- to je detalj za paniku.


Zašto ponovo lažeš?

Organizator je otkazao događaj. Napisah dole da čovek pogreši kada vam veruje na reč bez provere.
predatortz predatortz 10:59 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

maksa83
dovoljno da se skapira kontekst, sto bi reko predator.

Talibanija koja štiti i zataškava pedofiliju u sopstvenim redovima zabranjuje hevi metal koncerte Zbog Morala.

Ke kumedija...


A kako je to zabranila?
Kojim aktom?

Da čujem?

Da li je događaj zabranjen, ili ga je otkazao sam organizator?
predatortz predatortz 11:03 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA



Svi oni kojima Srbi smetaju, ovako ili onako, ulažu neobičan nivo energije da oblate Srpsku pravoslavnu crkvu.


naravno!

O tome se ovde zapravo radi. Srbija je više puta bacana na kolena, okupirana, paljena, čerečena. I ne samo Srbija, nego sve zemlje u kojima Srbi žive kao domicilno stanovništvo.

Jedino što nikad nije pokoreno, potčinjeno, uništeno, ugašeno kod Srba to je njihova Crkva.
Ne samo da nije, nego je uvek bila centar očuvanja, moralnog, duhovnog pa i fizičkog. Mesto gde je srpski narod bio svoj na svome, gde nije morao da saginje glavu i gde se rađala svaka iskra otpora i slobode.

Otuda danas smrdljivi nemački ambasador srpske manastire zove kosovskim, a ala, vrana, šuša i pogan svake vrste nasrće na Crkvu.

Zbog poljskih imbecila?

Kurac moj!
angie01 angie01 11:03 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Zašto ponovo lažeš?


gde ja to ponovo lazem?...pazi predatora, koji izmislja u svakoj raspravi gomilu stavri, ono, za svaku situaciju ima nekog u familiji, koji je bas to o cemu se prica iskusio:)))


Organizator je otkazao događaj.


pa normalno da nece da kazu drugacije,...pazi molim te, organizator iz Dorcol Plaza je pratio stupidarije koje monah pise po netu, pa otkazao nesto sto mu donosizaradu, pa nije valjda.
maksa83 maksa83 11:04 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA


A kako je to zabranila?
Kojim aktom?

Da čujem?

Da li je događaj zabranjen, ili ga je otkazao sam organizator?

Otkazao ga je organizator pošto je jeromonah digao frku i tako napujdao talibane na njih i stvorio situaciju da se desi sranje.

Isti takav koncert je održan bez ikakvih problema mesec dana ranije ali je nekako prošao ispod radara jeromonahu jurodivom.
predatortz predatortz 11:05 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

pa normalno da nece da kazu drugacije,...pazi molim te, organizator iz Dorcol Plaza je pratio stupidarije koje monah pise po netu, pa otkazao nesto sto mu donosizaradu, pa nije valjda.


Imaš li dokaz da je neko drugi?
Ko?
Kojim aktom?
Ako je MUP, mora biti izdato rešenje.
Ako je grad, opet ne može usmeno.

Čekam...
predatortz predatortz 11:08 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Otkazao ga je organizator pošto je jeromonah digao frku i tako napujdao talibane na njih i stvorio situaciju da se desi sranje


Aha...
Pa što onda lažete da je zabranjeno?

A taj "taliban" koji je "pujdao", em nigde nije pozvao na nasilje, em o temi te i takve muzike zna više nego što ćemo ti i ja u zbiru pa na desetu ikad znati.
angie01 angie01 11:09 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

„Pozivam sve one koji imaju hrišćansko hrabro srce 23. novembra, na mestu koje se zove Dorćol Platz, da se pojave sa ikonama, krstovima i sa pesmom, osmehom i sa ljubavlju, ali da na neki način pokušaju da, daju barem do znanja, da se sa tim ne slažemo, a i po mogućnosti da spreče taj koncert na miran način“, istakao je monah Arsenije


pa isto, kao sto su oni pacenici protestovali na gej paradi,


maksa83 maksa83 11:10 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

O tome se ovde zapravo radi. Srbija je više puta bacana na kolena, okupirana, paljena, čerečena. I ne samo Srbija, nego sve zemlje u kojima Srbi žive kao domicilno stanovništvo.


Black metal sa pravoslavnim pojanjem, fjužn napravljen sa ciljeme da se unizi SPC i Srbi. Reko jeromonah da je to satanizam.

Kakav debil.

predatortz predatortz 11:11 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

pa isto, kao sto su oni pacenici protestovali na gej paradi,


Šta znam, medicina je donedavno tvrdila da su pacijenti oni koji su paradirali, pa su malo korigovali registre i rekli da se ipak radi o "poremećaju" a ne bolesti.

angie01 angie01 11:13 21.11.2023

Re: VRŠENJE SKRNAVLJENJA

Čekam...


pa vidi, sigurnost na svim dogadjajima treba da obezbedi policija,...kako se ovde odvijao niz dogovora, ja ne znam, al da je neko organizovao frku- ti likovi isto nemaju pojma ko je taj bend, ni sta svira- jeste....i da je data poruka organizatoru da otkaze- to je sigurno.

sad ti mozes do preksutra da sviras nesto drugo, al jasno je kako se talibanisemo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana