Astrologija| Astronomija| Gost autor

Mesec se ne stidi lajanja psa

angie01 RSS / 10.02.2024. u 16:30

 2c24fc047e5f0ed8.jpg
 
 1. Starost nije časna koliko i smrt, ali je većina ljudi svejedno želi. (Vrane)

2. Ne sudi svom susedu dok ne budeš hodao dva meseca u njegovim mokasinama. (Čejeni)

3. Slušajući svoje unutrašnje ja i sledeći sopstvene instinkte i intuicije, osoba može biti odvedena na sigurno. (Lakota)

4. Ako je čovek mudar kao guja, može sebi priuštiti da bude bezopasan kao golubica. (Čejeni)

5. Ne postoji smrt, samo promena sveta. (Duvamiš)

6. Nemoj se plašiti da plačeš, to će osloboditi tvoj um žalosnih misli. (Hopi)

7. Ti već poseduješ sve što je neophodno da bi postao velikan.

8. Kada iskazujemo poštovanje drugim živim bićima, oni odgovaraju poštovanjem nas. (Arapaho)

9. Čuvaj se čoveka koji ne priča, i psa koji ne laje. (Čejeni)

10. Oni koji su jednom nogom u kanuu a drugom u brodu, upašće u reku. (Tuskarora)

11. Neke stvari vam zapadnu za oko, ali jurite samo za onima koje vam zapadnu za srce.

12. Mi ne nasleđujemo Zemlju od svojih predaka, mi je pozajmljujemo od svoje dece.

13. Čovek ima odgovornost, ne moć.

14. Nije više dovoljno da tražimo mir, moramo delovati mir, živeti mir i živeti u miru.

15. Ne dozvoli da jučerašnji dan uzme previše od današnjeg.

16. Slušaj, ili će te jezik učiniti gluvim.

17. Šta je život? To je blesak svica u noći. To je dah bizona u zimu. To je mala senka koja trči preko trave i gubi se u sumraku.

18. Odrasli ljudi mogu učiti od veoma male dece, jer su srca male dece čista i stoga im Veliki Duh može pokazati mnoge stvari koje starijima promiču. (Crni Los, legendarni vrač Lakota)

19. Naš prvi učitelj je naše sopstveno srce. (Čejeni)

20. Žaba ne pije iz jezera u kome živi. (Sijuksi)

21. Reci mi i zaboraviću. Pokaži mi i možda se neću setiti. Uključi me i razumeću.

22. Kada si se rodio, zaplakao si i svet se radovao. Živi svoj život tako da kada umreš, svet zaplače a ti se poraduješ. (Čeroki)

23. Bolje je imati manje gromova u ustima a više munja u rukama. (Apači)

24. Zakon čoveka se menja sa promenom razumevanja čoveka. Samo zakoni duha ostaju isti.

25. Smatraj Nebo svojim ocem, Zemlju svojom majkom i sve stvari svojom braćom i sestrama.

26. Tragaj za mudrošću, ne za znanjem. Znanje je stvar prošlosti, mudrost je stvar budućnosti. (Lambi)

27. Život nije odvojen od smrti. To samo tako izgleda. (Crne Stope)

28. Čovek pripada Zemlji, Zemlja ne pripada čoveku.

29. Neka topli vetar sa nebesa nežno dune po tvojoj kući. Neka Veliki Duh blagoslovi sve koji u nju ulaze. Neka tvoje mokasine prave vesele tragove u mnogim snegovima i neka duga uvek dodiruje tvoja ramena. (Molitva Čerokija)

30. Kada sve drveće bude posečeno, kada sve životinje budu izlovljene, kada sve reke budu zagađene, kada vazduh više ne bude za disanje, tek onda ćeš shvatiti da ne možeš da jedeš novac.

31. Ne moli se kada pada kiša ako se ne moliš kada sija sunce.

32. Svako ko je uspeo u životu mora da je o nečemu sanjao. (Marikopa)

33. Nemoj ubijati pauka. Ako ga ubiješ moraš reći: "Ubio sam ga zbog svoje babe". (Apači) (Značenje ove poslovice nije momentalno očito, međutim, ona uči decu da poštuju svaki život, ma koliko mali iz naše perspektive bio.)

34. Dan i noć ne mogu obitavati zajedno. (Duvamiš)

35. Nisu mrtvi oni koji žive u srcima koja ostavljaju za sobom. (Tuskarora)

36. Sve biljke su naša braća i sestre. Oni nam pričaju, i ako ih poslušamo možemo ih čuti. (Arapaho)

37. Pre nego što počneš da jedeš, uvek izdvoj trenutak da se zahvališ hrani. (Arapaho)

38. Ako se često budemo pitali, dar znanja će doći. (Arapaho)

39. Većina nas nije zgodna drugima koliko samima sebi. (Asinibojne)

40. Slabost neprijatelja je naša snaga. (Čeroki)

41. Kada je beli čovek otkrio ovu zemlju, Indijanci su njome vladali. Nije bilo poreza, nije bilo duga, žene su radile sav posao. Beli čovek je mislio da može da unapredi takav sistem. (Čeroki)

42. Dobar vojnik je loš izviđač. (Čejeni)

43. Siromaštvo je omča koja davi poniznost i hrani nepoštovanje Boga i čoveka. (Sijuksi)

44. Zauvek ćemo biti znani po tragovima koje ostavljamo. (Dakota)

45. Ništa nije tako blagoglagoljivo kao rep zvečarke. (Navaho)

46. Sila, ma koliko prikrivena bila, rađa otpor. (Lakota)

47. Svi mrtvi su jednaki. (Komanči)

48. Zapamti da tvoja deca nisu tvoja, već da su ti pozajmljena od strane Tvorca. (Mohok)

49. Ono u šta ljudi veruju je istina. (Anišinabe)

50. Ne možeš probuditi osobu koja se pretvara da spava. (Navaho)

51. Manji je problem biti siromašan nego neiskren. (Anišinabe)

52. Jedan prst ne može da podigne ni oblutak. (Hopi)

53. Svi snovi se raspredaju iz iste mreže. (Hopi)

54. Onaj koji bi uradio velike stvari ne bi to trebalo da pokušava sam samcijat. (Seneka)

55. Čak i mali miš nosi bes u sebi.

56. Duga je znak od Onoga koji je u svim stvarima. (Hopi)

57. Hodaj lako tokom proleća: Majka Zemlja je trudna. (Kiova)

58. Kada se čovek udaljava od prirode njegovo srce postaje tvrdo. (Lakota)

59. Mnogi su pali sa flašom u ruci. (Lakota)

60. Hrabar čovek umire jednom, kukavica mnogo puta.

61. Sve što moć radi, radi u krugovima. (Lakota)

62. Čovek, ili žena, sa mnogo dece ima mnogo domova. (Lakota i Sijuks)

63. Ako ne vidiš razlog da se zahvališ, greška je u tebi. (Minkas)

64. Dobar poglavica daje, ne uzima. (Mohok)

65. Kojot je uvek tamo i čeka, i kojot je uvek gladan. (Navaho)

Tagovi



Komentari (380)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:49 10.02.2024

,

66. Slušati lažova je isto kao piti toplu vodu.

67. Svaka životinja zna više od tebe. (Ne-Perse)

68. Dodirnuti zemlju znači biti u skladu sa prirodom. (Sijuks)

69. Kada lisica hramlje, stari zec skače. (Čoktav)

70. Gladni čovek će jesti sa vukom. (Čoktav)

71. Opasnost koja je predviđena je polu-izbegnuta. (Čejeni)

72. Kukavica puca zatvorenih očiju. (Čoktav)

73. Lako je biti hrabar iz daleka. (Omaha)

74. Ptica koja je jela ne može leteti sa pticom koja je gladna. (Omaha)

75. Postavi pitanje iz srca i biće ti odgovoreno iz srca. (Omaha)

76. Gladni stomak donosi kratku molitvu. (Pajute)

77. Ne nanosi štetu i ne mrzi svog suseda jer ne nanosiš štetu njemu već sebi. (Pima)

78. Učini mog neprijatelja hrabrim i jakim, da me ne bi bilo sramota ako ga pobedim.

79. Neguj mladost, ali veruj starosti. (Pueblo)

80. Deljenje i davanje je put Boga. (Sauk)

81. Svi smo mi jedno dete koje se vrti kroz Majku Neba. (Šoni)

82. Svaka je osoba sopstveni sudija. (Šoni)

83. Svi smo mi načinjeni od Majke Zemlje i svi ćemo se vratiti Majci Zemlji. (Šenandoa)

84. Mnogo je dobrih tragova mokasina na stazi prave strele. (Sijuks)

85. Sa svim stvarima u svim stvarima, svi smo rođaci. (Sijuks)

86. Onaj ko priča priče vlada svetom. (Hopi)

87. Narod bez istorije je kao vetar na bizonskoj travi. (Sijuks)

88. Mesec se ne stidi lajanja pasa.

89. Ako čovek treba da uradi nešto nadljudsko, mora imati više od ljudskih moći.

90. Duša ne bi imala dugu kada oči ne bi imale suze.

91. Mudrost dolazi tek onda kada prestaneš da je tražiš i počneš da živiš život koji ti je Tvorac odredio. (Hopi)

92. Ne daje svaki slatki koren slatku travu.

93. Uzmi samo ono što ti treba i ostavi zemlju onakvom kakvom si je našao. (Arapaho)

94. Potrebno je hiljadu glasova da bi ispričali jednu priču.

95. Nijedna se reka ne može vratiti svom izvoru, a opet sve reke moraju imati početak.

96. Kiša pada i na pravedne i na nepravedne. (Hopi)

97. Svaka ptica voli sebe da čuje kako peva. (Arapaho)

98. Čovek mora sam sebi da pravi strele. (Vinebago)

99. Kad padne mrak, sve mačke su leopardi. (Zuni)



+ 10 ZAPOVESTI AMERIČKIH INDIJANACA


1. Postupaj prema Zemlji i svemu što na njoj obitava sa poštovanjem

2. Ostani u blizini Velikog Duha

3. Pokazuj veliko poštovanje prema svojim bližnjim bićima

4. Radi zajedno s drugima za dobrobit čovečanstva

5. Pomaži i budi ljubazan gde god je potrebno

6. Radi ono što znaš da je ispravno

7. Brini od dobrobiti uma i tela

8. Posveti deo svojih napora višem dobru

9. Budi istinit i iskren u svakom trenutku

10. Preuzmi punu odgovornost za svoje postupke






angie01 angie01 16:49 10.02.2024

Re: ,

1. "Ustanite sa suncem i pomolite se. Molite se sami. Molite se često. Jednog dana će Veliki Duh poslušati vaše molitve."

2. "Budite tolerantni prema onima koji su zalutali. Neznanje, bes i ljubomora potiču od izgubljenih duša. Molite se da se vrate na pravi put."

3. "Pronađite sebe. Ne dozvolite drugima da upravljaju vašim putem. To je samo vaš način! Drugi mogu ići sa vama, ali niko ne može napredovati umesto vas."

4. "Budite pažljivi prema gostima u kući. Poslužite im najbolju hranu, ponudite im najbolji krevet, budite pošteni i pravedni prema njima."

5. "Ne uzimajte ono što nije vaše, bilo iz ljudske zajednice, prirode ili nečije kulture. Niste to zaslužili niti dobili. Nije vaše."

6. "Poštujte sve na Zemlji, i ljude i životinje i biljke."

7. "Poštujte mišljenje drugih, njihove želje i reči. Nikada ne prekidajte druge dok govore, nemojte se ljutiti, nemojte im se rugati. Dozvolite svakoj osobi pravo na lično mišljenje."

8. "Nikada ne govorite loše o drugima. Negativna energija koju šaljete, a i dalje uživate u njoj, vratiće vam se mnogo puta."

9. "Svi ljudi prave greške. Svaka greška se može oprostiti."

10. "Negativne misli stvaraju bolest uma, tela i duha. Vežbajte optimizam."

11. "Priroda nije naša, ona je deo nas. Priroda je deo naše globalne porodice."

12. "Deca su budućnost. Usadite ljubav u njihova srca, vodite ih mudrošću i naučite ih životu. Kada porastu, dajte im prostora da rastu."

13. "Izbegavajte da povredite tuđa srca. Vratiće vam se otrov tog bola."

14. "Uvek budite iskreni."

15. "Održavajte ravnotežu. Mentalno, duhovno, emocionalno i fizičko "ja" mora biti podjednako snažno, čisto i zdravo. Okrepite telo da biste okrepili um. Rastite u duhovnosti da biste izlečili emocionalne rane."

16. "Svesno odlučite šta ćete biti, kako ćete se ponašati i kako ćete stajati iza svojih postupaka. Budite odgovorni za svoje postupke."

17. "Poštujte privatnost i lični prostor drugih ljudi. Ne mešajte se u tuđu imovinu, a posebno ne u sveto i duhovno. To je zabranjeno."

18. "Budite sigurni u sebe. Ne možete biti brižni i pomagati drugima ako ne brinete o sebi."

19. "Poštujte verska uverenja drugih ljudi. Ne terajte druge da veruju u vaša."

20. "Podelite svoju sreću."
Черевићан Черевићан 17:34 10.02.2024

трагом No.32

т'јст........округом Marikopa, или, ајмо Аризоном

- Svako ko je..uspeo u životu
mora da je o nečemu sanjao
,
али успех не стиже тек тако
биће да је То......баш гањао
angie01 angie01 22:59 10.02.2024

Re: трагом No.32

crossover crossover 22:46 10.02.2024

Хауг

42. Dobar vojnik je loš izviđač. (Čejeni)


Жива истина.


alselone alselone 22:49 10.02.2024

Re: Хауг

Жива истина.

U čem' je kvaka?
angie01 angie01 23:09 10.02.2024

Re: Хауг

crossover crossover 23:19 10.02.2024

Re: Хауг

alselone
Жива истина.

U čem' je kvaka?


Добар војник мора беспоговорно да извршава наређења, да ради оно што му се каже и да не размишља много. Скаут мора да се прилагођава ситуацији, да крши правила и да му командна хијерархија буде тек на четвртом месту, одмах иза Јапана. Мислим, не мора, али онда има мање шансе да преживи, а мртав војник никоме не треба.
angie01 angie01 23:24 10.02.2024

Sacheen Littlefeather

bene_geserit bene_geserit 05:49 11.02.2024

Re: Хауг

Добар војник мора беспоговорно да извршава наређења, да ради оно што му се каже и да не размишља много. Скаут мора да се прилагођава ситуацији, да крши правила и да му командна хијерархија буде тек на четвртом месту

Da ono što čini skauta dobrim skautom čini ga u isto vreme lošim vojnikom i vice versa.
Interesantno kad su Rusi osvajali Sibir, Kozaci su uvek važili za odlične skaute ali jako nedisciplinovanu i nekotrolabilnu vojsku.
bene_geserit bene_geserit 05:47 11.02.2024

Za koga je ovaj blog?

Ko bi tu bio mesec a ko pas?
angie01 angie01 11:39 11.02.2024

Re: Za koga je ovaj blog?

bene_geserit
Ko bi tu bio mesec a ko pas?


ne razumem pitanje?...ti imas utisak od svega napisanog, da je nekome blog namenjen?!
jovilim_e jovilim_e 13:23 11.02.2024

Re: Za koga je ovaj blog?

angie01
bene_geserit
Ko bi tu bio mesec a ko pas?


ne razumem pitanje?...ti imas utisak od svega napisanog, da je nekome blog namenjen?!

Ni meni nije jasan ovaj naslov?
Mora da je nešto jako veleumno.
angie01 angie01 14:32 11.02.2024

Re: Za koga je ovaj blog?

Ni meni nije jasan ovaj naslov?

pa tebi nikada nista nije jasno, ne znam kako uopste zavrsavas bilo sta.
jovilim_e jovilim_e 17:38 11.02.2024

Re: Za koga je ovaj blog?

angie01
Ni meni nije jasan ovaj naslov?

pa tebi nikada nista nije jasno, ne znam kako uopste zavrsavas bilo sta.

Samo da znaš.
zilikaka zilikaka 11:09 11.02.2024

15.

Meni ovo od jutros baš leglo, pa će možda još nekom.
Ne dozvoli da jučerašnji dan uzme previše od današnjeg.




angie01 angie01 11:40 11.02.2024

Re: 15.

Ne dozvoli da jučerašnji dan uzme previše od današnjeg.


kako je s lakocom sve receno:)
angie01 angie01 15:29 11.02.2024

Re: 15.

angie01 angie01 15:31 11.02.2024

Re: 15.

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:38 11.02.2024

Re: 15.

Duško Radović je jednom napisao: "Ako hoćete da noćas lijepo i mirno spavate morate na tome raditi dans čitav dan".
47.
De Gol je imao kćerku sa Downov sindromom. Kada je umrla i sahranjena De Gol je rekao: "Sada je ista kao i svi drugi".

angie01 angie01 16:06 11.02.2024

svemirska istina

13. Čovek ima odgovornost, ne moć.

14. Nije više dovoljno da tražimo mir, moramo delovati mir, živeti mir i živeti u miru.

Indijanci su dosli do bazicnih mudrosti, a danasnji covek, sa svim savremenim dostignicima, jos uvek nija naucio nista i rukom uvek poseze za destrukcijom.

na mnogim blogovima, je glavna tema pljuvanje po Juogoslaviji, zemlji u kojoj smo svi rodjeni, odrasli, a koja se danas negira, ona je u svoje granice uklopila ljude istog porekla, jezika, kulturnih obrazaca, sto je logicno, a sto se danas osporava negira, a urusilo u besmislenom pokolju i razaranju, kako je moguse, da isti ti ljudi zive u miru i po postavljenim pravilima zajedno u drugim zemljama i to ne samo u zajednici naroda iz EX YU, nego i sa gomilom drugih naroda, a u svojoj zemlji im to nije bilo normalno,...pa tu nesto ozbiljno nije u redu!
jovilim_e jovilim_e 17:43 11.02.2024

Re: svemirska istina

angie01

...

na mnogim blogovima, je glavna tema pljuvanje po Juogoslaviji,
...

Na mnogim blogovima nije glavna tema pljuvanje po Jugoslaviji (iz čista mira).
Nego je reakcija na buljšitizme kojima komunisti hvale nakaradan jednopartijski sistem i Faraona u belom odelu.
Nesvesni, jadni, da je koren ovoga što se sada živi u tom nakaradnom sistemu.
Inače, po svim 'predivnim' rezultatima koje je Jugoslavija darovala Srbima, bolje da je nikada nije ni bilo.
A nije samo Jasenovac u pitanju.
Prema tome, Kralju Petre (i Aleksandru), kamo sreće da niste to sranje od države ni pravili.
angie01 angie01 18:54 11.02.2024

Re: svemirska istina

Na mnogim blogovima nije glavna tema pljuvanje po Jugoslaviji (iz čista mira).
Nego je reakcija na buljšitizme kojima komunisti hvale nakaradan jednopartijski sistem i Faraona u belom odelu.


nece biti, ova laz je samo jedan u nizu koja se ponavlja,...obicno se pljuje nesto preko mere i razloga, a posle se na reakcije, da to nije bas tako, krene sa onim debilinim titici i komun jare,...koliko se samo ti upinjes da po 1000 puta ponovis tu stupidariju, toliko puta podvlacis, da si upravo ti bio komunjara.

Jugosalvija je dogovoreni i okvir i sistem, kao i svaka drzava, to kako se u njoj zivi je vec druga stvar, tako da pljuvati rdojenu zemlju je svakako cudno, mozes voleti sistem ili ga ne voleti, al da mrzis zemlju u kojoj si rodjen i u kojoj siodrastao je prilicno bolesna stvar.

posle toliko godina, od kada nema ni Tita ni komunista, jos uvek se on proziva za greske koje se prave, pa sta to znaci, da pricas/te o nesuvislim ljudima, ili sta.

ko sada brani Srbiji- ti jest, vec dugo, da se ljuudski uredi i organizuje?!
jovilim_e jovilim_e 19:42 11.02.2024

Re: svemirska istina

angie01
Na mnogim blogovima nije glavna tema pljuvanje po Jugoslaviji (iz čista mira).
Nego je reakcija na buljšitizme kojima komunisti hvale nakaradan jednopartijski sistem i Faraona u belom odelu.


nece biti, ova laz je samo jedan u nizu koja se ponavlja,...obicno se pljuje nesto preko mere i razloga, a posle se na reakcije, da to nije bas tako, krene sa onim debilinim titici i komun jare,...koliko se samo ti upinjes da po 1000 puta ponovis tu stupidariju, toliko puta podvlacis, da si upravo ti bio komunjara.

Jugosalvija je dogovoreni i okvir i sistem, kao i svaka drzava, to kako se u njoj zivi je vec druga stvar, tako da pljuvati rdojenu zemlju je svakako cudno, mozes voleti sistem ili ga ne voleti, al da mrzis zemlju u kojoj si rodjen i u kojoj siodrastao je prilicno bolesna stvar.

posle toliko godina, od kada nema ni Tita ni komunista, jos uvek se on proziva za greske koje se prave, pa sta to znaci, da pricas/te o nesuvislim ljudima, ili sta.

ko sada brani Srbiji- ti jest, vec dugo, da se ljuudski uredi i organizuje?!

Lupaš gluposti kao i ostale komunjare.
angie01 angie01 21:51 11.02.2024

Re: svemirska istina

Lupaš gluposti kao i ostale komunjare.


upravo tako, samo bivse komunjare sada drugima ucitavaju to clanstvo, da bi se oprali, kao sto ti stalno radis.
jovilim_e jovilim_e 13:27 12.02.2024

Re: svemirska istina

angie01
Lupaš gluposti kao i ostale komunjare.


upravo tako, samo bivse komunjare sada drugima ucitavaju to clanstvo, da bi se oprali, kao sto ti stalno radis.

Iskusno.
Samo uz jednu distinkciju.
Ja tako ne radim.
Iz jednog prostog razloga - pogodi kojega?
angie01 angie01 13:43 12.02.2024

Re: svemirska istina

jovilim_e
angie01
Lupaš gluposti kao i ostale komunjare.


upravo tako, samo bivse komunjare sada drugima ucitavaju to clanstvo, da bi se oprali, kao sto ti stalno radis.

Iskusno.
Samo uz jednu distinkciju.
Ja tako ne radim.
Iz jednog prostog razloga - pogodi kojega?


po tome, koliko si uporno agresivan u ucitavanju drugima titicima i komunjarlukom, ti si skolski primer bivseg druga clana,...suta ces opet da se prestrojis, kako vec bude bilo popularno....ti si taj leteci, ged god treba- tu sam.
jovilim_e jovilim_e 14:49 12.02.2024

Re: svemirska istina

angie01
jovilim_e
angie01
Lupaš gluposti kao i ostale komunjare.


upravo tako, samo bivse komunjare sada drugima ucitavaju to clanstvo, da bi se oprali, kao sto ti stalno radis.

Iskusno.
Samo uz jednu distinkciju.
Ja tako ne radim.
Iz jednog prostog razloga - pogodi kojega?


po tome, koliko si uporno agresivan u ucitavanju drugima titicima i komunjarlukom, ti si skolski primer bivseg druga clana,...suta ces opet da se prestrojis, kako vec bude bilo popularno....ti si taj leteci, ged god treba- tu sam.

Misliš tako kao ti?
Eeee, nije ti dobro da druge ceniš u skladu sa svojim nazorima.
A kada se samo setim za vreme zlatnog doba bloga, kada se znao red, kako ste se, ti, i tebi slični, čepili uticajnim blogerima.
A ono prc.
Nema više naše Goce i Bilje!
Prdnule u čabar.
Ali dobro.
Ja mogu da shvatim ljude snižene moći rasuđivanja koji su se divili (do imbecilnosti) Faraonu Titi i njegovom jednopartijskom sistemu, čak i koji su se divli njegovoj sahrani (da li je sahranjen u belom maršalskom odelu, zna li se) - ali to je bilo onomad.
Ono što teže shvatam su budale koje mu se dive i danas.
angie01 angie01 16:03 12.02.2024

Re: svemirska istina

Misliš tako kao ti?
Eeee, nije ti dobro da druge ceniš u skladu sa svojim nazorima.
A kada se samo setim za vreme zlatnog doba bloga, kada se znao red, kako ste se, ti, i tebi slični, čepili uticajnim blogerima.
A ono prc.
Nema više naše Goce i Bilje!
Prdnule u čabar.
Ali dobro.


ti ko pokvaren vergl ono zvrdas, skripis jedno te isto lapradnje.
Ono što teže shvatam su budale koje mu se dive i danas.


blablatruc.
maksa83 maksa83 18:13 12.02.2024

Re: svemirska istina

Iz jednog prostog razloga - pogodi kojega?

Zbog popneš se na mojega?
jovilim_e jovilim_e 20:05 12.02.2024

Re: svemirska istina

maksa83
Iz jednog prostog razloga - pogodi kojega?

Zbog popneš se na mojega?

A moj nema uši, uzmi ga pa puši!

Naravno, ako si pušač.
Inače ništa.
angie01 angie01 16:09 11.02.2024

,

docsumann docsumann 16:25 11.02.2024

Re: ,




John Wayne slaughtered our Indian brothers
Burnt their villages and raped their mothers
Now he has given them the white man's Lord-live by this or die by sword

angie01 angie01 16:52 11.02.2024

Re: ,

:)))

kao dete sam obozavala filmove, kaoboji i indijanci tematike, naravno da sam citala i Kit Karson stipove, kao odgajani stipofil,...al mi brate Dzon Vejn uvek bio smesan,...nekako smotan, kabast i nedovoljno zgodan i spretan za glavnog lika:)),...mozda je onim generacijam ranije to bila prava merica, jer nije slucajno on izabran ze model glavnog kauboja.

...uvek navijala za indijance!

dan danas mi je ostao u glavi neki ne bas popularna fim, al je mene kao klinku nevidjeno dojimo, zove se Sinovi velkike medvedice,...niceg se drugog ne secam:)

posle se ispostavilo,da je glavni indijano Gojko Mitic iz Leskovac, sto ti je sudbina,...znala sam da smo mi Indijanci.



angie01 angie01 16:57 11.02.2024

Re: ,

naravno junak svacijeg detinjstva, barem nas nekih, koji smo bili deca pre nindza kornjaca i ovih histericnih crtaca,



i naravno knjige,

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:44 11.02.2024

Re: ,

angie01
naravno junak svacijeg detinjstva, barem nas nekih,

Mom mlađem sinu, gledaocu nindža kornjača, i dan danas je glavni junak harambaša Jovanče.
angie01 angie01 00:18 12.02.2024

Re: ,

gledaocu nindža kornjača


moram da priznam, da su junaci detinjstva, koji su bili popularni dok su odrastali moji sinovi, mene nevidjeno nervirali, jer su bili nekako vestacki i bez nekih realnih poruka, sve neke kerefeke, kako bih rekla,...al isto sam bila svesna, da ne mogu da ih pomeram iz necega sto pripada njihovoj generaciji, tako da sam uredno kupovala igracke sa likovima iz tih serijala, kao i druge mame i gledala te crtace, sta cu...sad su porasli i srecom, zanimaju ih dobre stavri, imaju izgradjen ukus i zadovoljna sam,...i da nije tako, ko me pita, svako ima pravo na svoje junake:)
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:18 12.02.2024

Re: ,

angie01
:)))

kao dete sam obozavala filmove, kaoboji i indijanci tematike, naravno da sam citala i Kit Karson stipove, kao odgajani stipofil,...al mi brate Dzon Vejn uvek bio smesan,...nekako smotan, kabast i nedovoljno zgodan i spretan za glavnog lika:)),...mozda je onim generacijam ranije to bila prava merica, jer nije slucajno on izabran ze model glavnog kauboja.


Moja top lista američkih kaubojskih filmova:
1. Čatova zemlja
2.Čovjek koji je ubio Liberti Valansa
3. Tačno u podne
4. Tombston

...uvek navijala za indijance!

Mora da si puno plakala gledajući filmove sa kaubojima i Indijancima.

posle se ispostavilo,da je glavni indijano Gojko Mitic iz Leskovac

Ovo je odličan primjer kako se filmska industrija, u bilo kojoj državi odnosila prema indijancima. Farbali bjelce da igraju Indijance.


angie01 angie01 00:24 12.02.2024

Re: ,


Moja top lista američkih kaubojskih filmova:


najbolji film o indijancima po meni je Dzeronimo Voltera Hila,


angie01 angie01 00:30 12.02.2024

Re: ,

isto se secam filma, Plavi vojnik i koliko je u njemu bila lepa mlada Kendis Bergen,

angie01 angie01 00:36 12.02.2024

Re: ,

Poslednji mohikanac,

angie01 angie01 00:38 12.02.2024

Re: ,

angie01 angie01 00:39 12.02.2024

Re: ,

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:35 12.02.2024

Re: ,

najbolji film o indijancima po meni je Dzeronimo Voltera Hila,

Кустурица је ставио Џеронима у онај низ великих портрета у зеленом у Андрићграду (заједно са Гандијем, Чеом, Кастром и Путином).

Анђо, шта је било проблематично у мом обрисаном коментару?
angie01 angie01 08:41 12.02.2024

Re: ,

Анђо, шта је било проблематично у мом обрисаном коментару?


u kom komentaru, ja nista nisam brisala, a nisam ni videla da si komentar stavila.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:20 12.02.2024

Re: ,

u kom komentaru, ja nista nisam brisala, a nisam ni videla da si komentar stavila.

Извини, моја грешка.
angie01 angie01 09:38 12.02.2024

Re: ,

Извини, моја грешка.


nema veze, desava se.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:24 12.02.2024

Re: ,

Кустурица је ставио Џеронима у онај низ великих портрета у зеленом у Андрићграду (заједно са Гандијем, Чеом, Кастром и Путином).


Џеронимо је скроз лево.


angie01 angie01 11:10 12.02.2024

Re: ,

Кустурица је ставио Џеронима у онај низ великих портрета у зеленом у Андрићграду (заједно са Гандијем, Чеом, Кастром и Путином).


nisam sigurna da bi DZeronimo bio odusevljen drustvom, sem Gandijem:)
jovilim_e jovilim_e 13:30 12.02.2024

Re: ,

angie01
:)))

kao dete sam obozavala filmove, kaoboji i indijanci tematike, naravno da sam citala i Kit Karson stipove, kao odgajani stipofil,...al mi brate Dzon Vejn uvek bio smesan,...nekako smotan, kabast i nedovoljno zgodan i spretan za glavnog lika:)),...mozda je onim generacijam ranije to bila prava merica, jer nije slucajno on izabran ze model glavnog kauboja.

...uvek navijala za indijance!

dan danas mi je ostao u glavi neki ne bas popularna fim, al je mene kao klinku nevidjeno dojimo, zove se Sinovi velkike medvedice,...niceg se drugog ne secam:)

posle se ispostavilo,da je glavni indijano Gojko Mitic iz Leskovac, sto ti je sudbina,...znala sam da smo mi Indijanci.




Kako si stajala sa praćenjem dogodovština Kita Telera i njegovog pomoćnika Čin Laa?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:26 12.02.2024

Re: ,

angie01
naravno junak svacijeg detinjstva, barem nas nekih, koji smo bili deca pre nindza kornjaca i ovih histericnih crtaca,



i naravno knjige,



Ok, svi ovde znamo da Karl Maj nikad divlji zapad video nije, ali je svejedno napisao nezaboravne knjige (i ja sam komplet doneo ovde da čitam deci ako budu htela da slušaju). I da su njegove knjige bile jako popularne u Evropi, a pogotovu u Istočnom bloku dok je ovaj postojao. I sad sledi priča:

U Novom Meksiku se nalazi naše jedino geološko skladište za nuklerni otpad, blizu Karlsbada, i granice sa Teksasom i Oklahomom. Pošto je to bilo prvo i jedino takvo postrojenje u svetu zemlje su slale svoje naučnike i špijune iz ambasada da vide kako je to sve napravljeno, da bi eventualno tako nešto probali u svojoj zemlji, umesto da to prosto zavrljače u more ili prospu u neki rudnik ili lednik. I tako dođe i delegacija iz Bugarske. A u delegaciji mahom oni ćelavi debeli KGBovci starog kova, utegnuti, namrštini, ljuti, došli da i oni vide, možda je među njima bio i neki naučnik ali je to nebitno za priču.

I jedan moj kolega pećinar, koji je radio kao geolog u tom postrojenju, je bio određen da održi prigodan govor i proželi ovim KGBovcima dobrodošlicu. On mi je ispričao celu ovu priču.

Dakle, čiča krene da priča o istoriji i geografiji tog kraja, da su tu bili rudnici kalijumove soli i da se pokazalo kao zgodno da su tu zatrpa taj otpad. I tako priča on, nastoji da bude i zabavan koliko može, ali ovi Bugari mrtvi ozbiljnji, stoje, gledaju ga namršteno, ne trepću, graške znoja im se slivaju niz lice na kragne, ama ni da zucnum, ko od kamena da su napravljeni. I ovaj na kraju pomene Karla Maja i kaže im da je ovaj region izvor tih njegovih priča i inspiracija i nabroji sve knjige koje je ovaj napisao. Kako je pomenuo Karla Maja, Bugari krenu da se tope, da se smeškaju, gigolje, kikoću, i na kraju cela ta maska hladnih KGBovaca usred Hladnog rata padne, oslobode se malo te metle u dupetu, i do kraja je poseta bila krajnje prijateljska i opuštena, verovatno se i puno alkohola popilo, ovo ne znam, nagađam.

I tako je čestiti Karl Maj doprineo lokalnom otopljavanju hladnoratovske klime.
angie01 angie01 18:24 12.02.2024

Re: ,

I tako je čestiti Karl Maj doprineo lokalnom otopljavanju hladnoratovske klime.


Vinetu, poglavica diplomatije!
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:16 13.02.2024

Re: ,

angie01
Кустурица је ставио Џеронима у онај низ великих портрета у зеленом у Андрићграду (заједно са Гандијем, Чеом, Кастром и Путином).


nisam sigurna da bi DZeronimo bio odusevljen drustvom, sem Gandijem:)

Šta fali pobjednicima?
angie01 angie01 00:29 13.02.2024

Re: ,

Šta fali pobjednicima?


je si li gledao film Geronimo?....on je bio lik, kome nisu bile bilske bilo kakve varijante, koje ugrozavaju slobode.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:59 13.02.2024

Re: ,

angie01
Šta fali pobjednicima?


je si li gledao film Geronimo?....on je bio lik, kome nisu bile bilske bilo kakve varijante, koje ugrozavaju slobode.

Nisam gledao film. Bacio sam večeras oko na par tekstova o Geronimu. Jeste da je površno ali sigurno manje romantizovano vjerodostojnije nego film.
Geronimo jeste bio borac ali samo to.
Priča o ugrožavanju sloboda je romantično zamlaćivanje luzera. Živi život i ljudi su puno suroviji od onog što bi mi voljeli da jesu.
angie01 angie01 01:10 13.02.2024

Re: ,

Geronimo jeste bio borac ali samo to.


meni se cini da je film radjen po njegovom zivotu-fenomenalan je.


Priča o ugrožavanju sloboda je romantično zamlaćivanje luzera.


ne znam sta ti ovo znaci, al samupoznala dovoljno Kubanaca, da znam kako je ta sloboda izgledala.
Živi život i ljudi su puno suroviji od onog što bi mi voljeli da jesu.


pa to i kaem,paispada da sikontradiktoran.
kamilo_emericki kamilo_emericki 01:27 13.02.2024

Re: ,

angie01


ne znam sta ti ovo znaci, al samupoznala dovoljno Kubanaca, da znam kako je ta sloboda izgledala.


Pjevati dodole dok oko tebe zavijaju vukovi željni krvi je malo rizično.
Koliko si upoznala Haićana? Oni su vjerovatno zadovoljni sa slobodama koje kod njih vladaju. Nisu u blokadi 50 godina, imaju NGO a i fondacija porodice Klinton im pomaže.
angie01 angie01 10:29 13.02.2024

Re: ,

Oni su vjerovatno zadovoljni sa slobodama koje kod njih vladaju. Nisu u blokadi 50 godina, imaju NGO a i fondacija porodice Klinton im pomaže.


a ko je to sporio!...mislim na tacnost te ironije...slazem se s tobom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:23 13.02.2024

Re: ,

angie01
Oni su vjerovatno zadovoljni sa slobodama koje kod njih vladaju. Nisu u blokadi 50 godina, imaju NGO a i fondacija porodice Klinton im pomaže.


a ko je to sporio!...mislim na tacnost te ironije...slazem se s tobom.

Niko ne spori kad se stavi na sto, ali se nevino pita što to spominješ kad niko ne spori.
Mišljenje ljudi se formira plasiranjem vijesti i činjenica ali ništa manje važno nije i prešućivanje vijesti i činjenica koje se ne uklapaju u željenu istinu. Poređenje stanja ljudskih prava i sloboda koje postoje na Kubi sa stanjem ljudskih prava i sloboda koje postoje kod mnogih zapadnih prijatelja i saveznika moglo bi poprilično osvjetliti iskrenost Zapada kad priča o ljudskim pravima i slobodma. I koliko im je stvarno stalo do tih prava i sloboda.
Da nema Putina i Karslona trebalo bi ih izmisliti. Histerija koja je vladala oko intervjua Putina Karslonu najbolje govori koliko je kome stalo do "istine", drugačijeg mišljenja ili stava, slobode govora... Posledice tek slijede i ograničenja, tvrda i meka, već se spremaju.
Odmahnuli smo rukom na prekrajanje istorije kao na nevinu dječiju igru, jer su komunisti i Sovjeti u pitanju a sada nas polako kuvaju na tihoj vatri i vode u novi rat. Upravo, sa ponosom i odobravanjem, javljaju da je potpisan dogovor i kako se pravi plan lakog i brzog transportovanja trupa i ratnog materijala Holandije, Njemačke i Poljske prema istoku.
Kako Vib reče:
"U Njemačkoj mi se rodio unuk, Adolf Jovanović. Unuka još nisam vidio, ali ime mi se čini poznato".
angie01 angie01 13:41 13.02.2024

Re: ,

Niko ne spori kad se stavi na sto,


nisam te bas razumela.
angie01 angie01 22:30 15.02.2024

Re: ,

49 41 49 41 18:22 11.02.2024

Shiawassee

Dzada mi
Indian trails, county, parks, lake te mnogo jos toga.
Nigde mi indijanaca i indijanki.

https://youtu.be/ZcZ6emEeAQs?si=ifkI-gzYEDciGlpV

https://youtu.be/E3Ru2D2QGgo?si=3mQ6AqrfawLWvec5
angie01 angie01 19:10 11.02.2024

Jak, jak, jak, Savasavasi



hiladu mi dabrova i pume mog totema,pemikan postoji,



principessa_etrusca principessa_etrusca 08:54 12.02.2024

Хијавата

Поема The Song of Hiawatha Хенрија Лонгфелоа (ЛИНК) је била директна инспирација Дворжаку за други став Симфоније из Новог света, Хијаватина песма.

angie01 angie01 08:59 12.02.2024

Re: Хијавата

e, super si se setila,


angie01 angie01 09:05 12.02.2024

emancipovani idnijanci

Neka plemena su u okviru svojih običaja, prepoznavala i treći pol, pored muškog i ženskog. Smatrali su da te osobe imaju dva duha u jednom telu i da se istovremeno manifestuje duh sa muškim odlikama ali i još jedan, sa ženskim. Na taj način, oni su dali objašnjenje feminiziranih muškaraca, ali i muškobanjastih žena. Događalo se da pristupe istopolnom braku, ali oni na to nisu gledali kao na homoseksualnu vezu, zbog gore pomenutog objašnjenja.
angie01 angie01 09:07 12.02.2024

BIk koji sedi



angie01 angie01 09:20 12.02.2024

Re: BIk koji sedi i Bafalo Bil

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:25 12.02.2024

Re: BIk koji sediu Bafalo Bil

23. Bolje je imati manje gromova u ustima a više munja u rukama. (Apači)

I wish
angie01 angie01 11:06 12.02.2024

Re: BIk koji sediu Bafalo Bil

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:03 12.02.2024

Re: BIk koji sediu Bafalo Bil

49. Ono u šta ljudi veruju je istina. (Anišinabe)

Ova je dobra u svim tumacenjima.
angie01 angie01 12:25 12.02.2024

Re: BIk koji sediu Bafalo Bil

Ova je dobra u svim tumacenjima.


pa pogledaj molim te, koliko univerzalnih istina je izreceno od naroda, koji je ziveo u krajnje primitivnim uslovima, ono filozofija Svemira.
alselone alselone 19:51 12.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Neka plemena su u okviru svojih običaja, prepoznavala i treći pol, pored muškog i ženskog. Smatrali su da te osobe imaju dva duha u jednom telu i da se istovremeno manifestuje duh sa muškim odlikama ali i još jedan, sa ženskim. Na taj način, oni su dali objašnjenje feminiziranih muškaraca, ali i muškobanjastih žena. Događalo se da pristupe istopolnom braku, ali oni na to nisu gledali kao na homoseksualnu vezu, zbog gore pomenutog objašnjenja.


Sa nula etnološke podloge, čisto onako na prvu, mogao bih da se kladim do neke srednje love da je ovo moderna izmišljotina. I pod tim "moderna" mislim nešto što je izmišljeno u prethodnih par godina.
nask nask 00:07 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Sa nula etnološke podloge, čisto onako na prvu, mogao bih da se kladim do neke srednje love da je ovo moderna izmišljotina.

Ajde u koliko god hoćeš love ili nečeg drugog. Na dva klika da proveriš, da ne gubiš pare bezveze.
angie01 angie01 01:18 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Sa nula etnološke podloge, čisto onako na prvu, mogao bih da se kladim do neke srednje love da je ovo moderna izmišljotina. I pod tim "moderna" mislim nešto što je izmišljeno u prethodnih par godina.


ne znam sta te navodi da to mislis,...homoseksualizam je postojao oduvek, pa i kod indijanaca, a kako su oni sve prihvatali kao deo prirode-datost, verovatno su lakse prihvatili i taj detalj, od "civilizovanih" belaca, koji su svoja drustvena misljenja i stavove, bazirali na laznom moralu.
alselone alselone 09:47 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

nask
Sa nula etnološke podloge, čisto onako na prvu, mogao bih da se kladim do neke srednje love da je ovo moderna izmišljotina.

Ajde u koliko god hoćeš love ili nečeg drugog. Na dva klika da proveriš, da ne gubiš pare bezveze.


Ja sam siguran da je to tačno što kažeš, da postoje sada "izveštaji" i "istraživanja" i "studije" kako je to tačno ali im pogledaj datume. Ili su od pre par godina ili su falsifikovani. Ili i jedno i drugo.

To je sada moderna žvaka namenjena u političke svrhe kako su stari narodi eto bili "emancipovani" pa su ne samo verovali da ljudi mogu biti i muško i žensko u isto vreme, nego su to i baštinili, negovali, a onda su došli zli belci i sve to sjebali. Nemojte biti budale.

Pošto to jelte ne može da se proveri osim da se veruje "studijama" onda je jedan lik našao danas primitivnu civilizaciju i otišao tamo u Afriku da ih pita da li muškarac može postati žena i obrnuto. Ismejali ga i napravili budalom. Ima film o tome.
alselone alselone 09:49 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

.homoseksualizam je postojao oduvek,

Homoseksualnost. To je oblik seksualnosti a ne politički pokret. Ako ćeš već da ih braniš od nepostojećeg napada, onda bar nauči kako se deklarišu.

Odgovaraš na nešto što ja nisam rekao.
angie01 angie01 10:31 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Homoseksualnost. To je oblik seksualnosti a ne politički pokret. Ako ćeš već da ih braniš od nepostojećeg napada, onda bar nauči kako se deklarišu.

Odgovaraš na nešto što ja nisam rekao.


samo sam objasnila da je vrlo verovatno, da su Indijanci na taj nacin prihvatali tu razlicitost.
angie01 angie01 11:05 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

evo nekih clanaka na temu,

KLIK

KLIK

maksa83 maksa83 11:11 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

To je sada moderna žvaka namenjena u političke svrhe kako su stari narodi eto bili "emancipovani" pa su ne samo verovali da ljudi mogu biti i muško i žensko u isto vreme, nego su to i baštinili, negovali, a onda su došli zli belci i sve to sjebali.

Homoseksualnost je u feudalnom Japanu bila prihvaćena ako nigde onda sigurno u samurajskoj kasti gde je postojao sličan učitelj-učenik odnos kao u Sparti. Nije bilo ničeg nenormalnog u vezi dva muškarca.

Gde dođu avramovske religije tu donose sa sobom rigidan stav o seksu generalno + naravno i ko kome može šta gde da stavi.
nask nask 11:12 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

da postoje sada "izveštaji" i "istraživanja" i "studije" kako je to tačno ali im pogledaj datume. Ili su od pre par godina ili su falsifikovani. Ili i jedno i drugo.

Ne bih o našim umjetničkim dojmovima na temu ali da ostanemo samo na nekakvim činjenicama. Gledaj samo kako se ta tema provlači kroz umetnost vekovima, znači ne od juče, i kroz razne religije, recimo straogrčku (političkohrišćanski korektno nazvana starogrčki mitovi i legende). Kako se danas, ma oduvek, manipuliše nekim stvarima radi ostvarivanja nečeg od nekog je sasvim druga stvar.
nask nask 11:16 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Homoseksualnost je u feudalnom Japanu bila prihvaćena ako nigde onda sigurno u samurajskoj kasti gde je postojao sličan učitelj-učenik odnos kao u Sparti. Nije bilo ničeg nenormalnog u vezi dva muškarca.

Generalno kod svih militarističkih društava i/ili organizacija. O zatvorime da ne pričamo.

Gde dođu avramovske religije tu donose sa sobom rigidan stav o seksu generalno + naravno i ko kome možda šta gde da stavi.

S time što je diskrepancija između teorije i prakse, ajde da tako kažem, vrlo zanimljiva.
maksa83 maksa83 11:32 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

S time što je diskrepancija između teorije i prakse, ajde da tako kažem, vrlo zanimljiva.

Neumitna je diskrepancija kad god se poriče ljudska priroda, bila to manjinska homoseksualnost ili većinska heteroseksualnost - o čemu svedoče i katolički popovi pedofili i manastirski podrumi puni kostiju beba i gej lobiji.u vrhu klerova i...


alselone alselone 12:44 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Bože pa ja na pričam o homoseksualcima, da li čitate vi ljudi, niti je inicijalni komentar o tome?!
Kakve su ovo lekcije sa trafike?
nask nask 12:51 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

alselone
Bože pa ja na pričam o homoseksualcima, da li čitate vi ljudi, niti je inicijalni komentar o tome?!
Kakve su ovo lekcije sa trafike?

Ja sam se držao teme, pretposravljam da se tvoj komentar ne odnosi na mene i homoseksualce, politički korektno rečeno pedere.
alselone alselone 12:55 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Ja sam se držao teme, pretposravljam da se tvoj komentar ne odnosi na mene i homoseksualce, politički korektno rečeno pedere.

Ne odnosi se na homoseksualce. Njih čak prvi komentar i ne pominje, čak i naglašava da se ne misli na njih. Niti sam ih ja pomenuo ijednom.
angie01 angie01 12:56 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

sto se ljutis,...ja sam te razumela, da je opservacija o gejevima medju Indijancima, deo neke nove politicke struje-kao sto su sada obavezni gejevi u filmovima, u javnom prostoru i slicno, a kako izvori potvrdjuju-nije,...pa sam pokusala da to objasnim kroz generalni stav Indijanaca prema svemu sto ih je okruzivalo, oni su sve samo tumacili, davali opravdanje, prihvatali da su tako priroda, Manitu, ko god tako nesto s razlogom stvorili.

alselone alselone 13:03 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Angie, nisi pomenula homoseksualce. Nego neki imaginarni treći pol. To je budalaština na koju sam reagovao. To je budalaština koja uništava porodice i decu na zapadu danas.



Roditelji koji veruju u tu priču da postoji spektar polova i da se to menja kao čarape su pomodarske budale koje upropašćavanju decu od najranijih godina, zbunjujući ih takvim pričama, dajući im hormone, blokatore puberteta, i odobravajjući operacije genitalija. Ne znam zašto se to i naziva operacijom kada je samo sakaćenje.

Ja to pratim kao roditelj male dece i dešava se užas pred našim očima koje vlade tih zemalja svesrdno podržavaju, a potpuno mi je nejasno iz kojih razloga.
nask nask 13:36 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Ja to pratim kao roditelj male dece i dešava se užas pred našim očima koje vlade tih zemalja svesrdno podržavaju, a potpuno mi je nejasno iz kojih razloga.

Mislim da je ta slika o nekakvom planskom uništavanju porodica malo preterana. Porodicu "uništava" visok standard koji omogućuva veliku dozu samostalnosti a to se onda pretoči u individualizam.
jovilim_e jovilim_e 13:37 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

nask
alselone
Bože pa ja na pričam o homoseksualcima, da li čitate vi ljudi, niti je inicijalni komentar o tome?!
Kakve su ovo lekcije sa trafike?

Ja sam se držao teme, pretposravljam da se tvoj komentar ne odnosi na mene i homoseksualce, politički korektno rečeno pedere.

Nije lako peder biti ni Indijancima.
angie01 angie01 13:39 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Angie, nisi pomenula homoseksualce.


mozda se nismo razumeli, al za Indijance verujem to sto sam napisala.

ove nove tendencije o trecem polu i nedefinisanom polu roditelja, ne kapiram ni ja, meni je to morbidno, znaci, protiv trans osoba i gejeva nemam nista, al brate,ja nisam roditelj 1, nego majka i zajebi me proseravanja.
alselone alselone 13:40 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Mislim da je ta slika o nekakvom planskom uništavanju porodica malo preterana. Porodicu "uništava" visok standard koji omogućuva veliku dozu samostalnosti a to se onda pretoči u individualizam.

Nema ni veze, da ne ulazimo u kasičan razgovor u kom ja nešto kažem, pa se odgovori kako je teorija zavere. Evo, ništa nije planski. Nema ni veze. Da li to menja ono što sam ja rekao? Da zbunjuju decu već od par godina? Da im daju hormone? Dozvoljavaju operacije tinedžerima? Oduzimaju decu roditeljima koji se protive tome dodeljujući ih "po difoltu" onima koji jesu za takve procedure? Seksualizuju decu tako što već u osnovnoškolsku bibioteku ubacuju pornografske knjige?
alselone alselone 13:42 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

nego majka i zajebi me proseravanja.

Ja sam ljut na ova sranja kao otac, ali mislim da majke moraju biti još ljuće.
Nema lepše reči i važnije stvari na svetu od toga i ne sme nikada biti relativizovano.
angie01 angie01 13:45 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Mislim da je ta slika o nekakvom planskom uništavanju porodica malo preterana. Porodicu "uništava" visok standard koji omogućuva veliku dozu samostalnosti a to se onda pretoči u individualizam.


moje misljenje je,da je dugo u porodici zena bila ugrozena i osporavana i da je sa samostalnoscu sklonila te okove, al sa druge strane, otislo se u drugu krajnost, gde ljudi ne kapiraju da patrijarhat nije i normalna porodica, koja moze da funkcionise, ako su ljudi svesni svojih prioriteta, znaci jedan kraj stapa je, da je neko u zajednici ovisan i potlacen, a na drugom, da niko nikoga ne hebe, jer ima mogucnost da zivi sam, a sredina je nekako zanemarena, a ona se sastoji od razumevanja i skladnih odnosa i dogovora o zajednickom cilju.
angie01 angie01 13:56 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

alselone
nego majka i zajebi me proseravanja.

Ja sam ljut na ova sranja kao otac, ali mislim da majke moraju biti još ljuće.
Nema lepše reči i važnije stvari na svetu od toga i ne sme nikada biti relativizovano.


oko toga nema price, sto se mene tice, majka je to malo bice gajila u svojoj utrobi 9 mesecii to nije bas jednostavno, sta god neko rekao, majka je dala zivot tom bicu u prilicno opasnom i bolnom procesu, posle je dozivela nove fizike promene, o kojima je trebalo da brine, kako bi to novo bice hranila,....znaci, MAJKA, nikakav roditelj 1.

a ono sve posle, tokom odrastanja, sva briga, paznja, bdenje, nega, angazovanje na sve moguce nacine, pa hebote, svaka majka ce zivot dati za svoje dete, a ti imas suludu ideju, da je nazoves roditeljem 1, kakav bre jedan-Zemlja, Boginja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:56 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

alselone
nask
Sa nula etnološke podloge, čisto onako na prvu, mogao bih da se kladim do neke srednje love da je ovo moderna izmišljotina.

Ajde u koliko god hoćeš love ili nečeg drugog. Na dva klika da proveriš, da ne gubiš pare bezveze.


Ja sam siguran da je to tačno što kažeš, da postoje sada "izveštaji" i "istraživanja" i "studije" kako je to tačno ali im pogledaj datume. Ili su od pre par godina ili su falsifikovani. Ili i jedno i drugo.

To je sada moderna žvaka namenjena u političke svrhe kako su stari narodi eto bili "emancipovani" pa su ne samo verovali da ljudi mogu biti i muško i žensko u isto vreme, nego su to i baštinili, negovali, a onda su došli zli belci i sve to sjebali. Nemojte biti budale.

Pošto to jelte ne može da se proveri osim da se veruje "studijama" onda je jedan lik našao danas primitivnu civilizaciju i otišao tamo u Afriku da ih pita da li muškarac može postati žena i obrnuto. Ismejali ga i napravili budalom. Ima film o tome.

Тенденција пропуштања апсолутно свега кроз данашње филтере политички наметнутих вредности некада достиже монструозне нивое, као што је нпр. идеја да се целокупно културно наслеђе едитује да би се уклопило у данашњи доминантни велтаншаунг. Који мозгови то смишљају?
alselone alselone 15:04 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

Који мозгови то смишљају?

Zli smišljaju, glupi sprovode.

Za to vreme prolaze na primer ovakve scene u novim filmovima. Tiho, i bez reči.

Zavađaju kao što su zavađali oduvek, i posle će upreti prst i reći "otkud nasilje".

LINK
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:10 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

moje misljenje je,da je dugo u porodici zena bila ugrozena i osporavana i da je sa samostalnoscu sklonila te okove, al sa druge strane, otislo se u drugu krajnost, gde ljudi ne kapiraju da patrijarhat nije i normalna porodica, koja moze da funkcionise, ako su ljudi svesni svojih prioriteta, znaci jedan kraj stapa je, da je neko u zajednici ovisan i potlacen, a na drugom, da niko nikoga ne hebe, jer ima mogucnost da zivi sam, a sredina je nekako zanemarena, a ona se sastoji od razumevanja i skladnih odnosa i dogovora o zajednickom cilju.

Ово је научена феминистичка мантра која се прихвата без преиспитивања, здраво за готово.

Ми никада не бисмо напредовали као цивилизација да су најважнији међуљудски односи, они у породици, били засновани на угрожавању и оспоравању жена.
alselone alselone 15:11 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

E, da, Obama je producirao to rasističko smeće.

He he he nobelovac
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:24 13.02.2024

Re: emancipovani idnijanci

E, da, Obama je producirao to rasističko smeće.

Ту где ја живим, на различите начине се деценијама нормализује црначки расизам, који се притом не сме тако ни назвати пошто расисти могу бити само белци.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana