Biz| Budućnost| Društvo| Kultura| Mediji

Olja Bećković carica

Srđan Fuchs RSS / 19.01.2020. u 09:18

250px-Olja_Be%C4%87kovi%C4%87.jpgNismo odavno komentarisali Olju - bilo je čak dana kada se ona uključivala na ove stranice i kroz komentare određivala koncept predstojeće emisije (eh, bilo nekada a sada se pripoveda); al' meni je ta žena prosto štrumpfastična, i uspela je da u karijeri preživi profesionalno i direktno obrušavanje države na nju te da se vrati kao još bolja i štrumpfastičnija analitičarka društva. Olja, prosto, ima kao ličnost nekako sve što bi čovek mogao poželeti od Srbije: intelektualnu britkost, pronicljivost, elokventnost, unutrašnju lepotu, savremenost, nema mržnju prema tradiciji (sa velikim T, prema Предању), kritički otklon od laskanja, duboki i iskreni odnos prema svojoj zemlji i prema sunarodnicima, odnos poštovanja i ozbiljnosti prema susedima... Što se, razume se, ne bi moglo reći za njene prošlonedeljne goste, Olenika, advokata u politici (dakle, kurvara svoje profesije i zanata) i Samardžića (gde u tamu post-srpske a[/nti]nacionalne inteligencije neću ni zalaziti; reći ću samo da je Samardžić interesantan, eventualno, kada srpska vlada u državi bude pro-СРПСКА; a ne pro-evropska, kineska, američka, ruska ili whatsoever kolonizatorska kučkica; pa da šalje porukice u boci, kao pismonoša, Kralju Čarlsu ili spuksima iz MI6; možda u društvu Bebe Popoviča, namazanog katranom i nabacanog perjem).

image.jpg?imageId=5917&thumb=1

Oljuška, elem... Podžapasmo se moja građanistička, postmoderna antireligijska gospoja i ja, a oko odnosa prema Crnoj Gori. I sada ja, budući pomirljive naravi, povučem se i neću više na tu temu - znam ljude u konfliktu, nemam ideološki odnos prema tome (to hate the Orthodoxy just for the sake of unexplainable hatred) već lični: ti ljudi su vodeći u srpskom narodu za odnose prema jevrejstvu, dobri su i korektni uvek bili prema meni i ja sam uvek davao sve od sebe, da im, kao konzervativnim ali časnim i iskrenim Srbima pomognem u komunikaciji sa Zapadom, koliko je u mojim skromnim moćima (računam, ako bi svako davao po mrvicu sebe da pomogne da se zemlja upristoji, da bi nam nebo bilo limit; jer ima predivnih, inteligentnih, lepih, talentovanih i kvalitetnih Srba, na svim meridijanima sveta - uskoro ću pisati o Fondaciji Svetog Save iz Njujorka, recimo).

 

Uglavnom, biju Turci al' biju i Englezi - ne da meni supruga da se ne izjašnjavam. I "šta mislim" te "šta mislim". Šta mislim? Dobro bre, mislim što i Olja (Bećković). E, "da gledam Olju, baš na tu temu." Da gledam. I naravno, bi mi 10 minuta programa dovoljno da skeniram duhove - Mlađa, BoTa-in savetnik, vodio sam ga lično u Jerusalimu pred kraj BoTa-inog mandata; šta ja znam, ima taj neki zastrašujući odbljesak u pogledu, bio je vidno naklonjen Rusiji ali kapirao je Zapad (može li bilo ko da zabrani Srbima odnos sa Rusima, kao što može li i sme da zabrani Jevrejima sa Amerikom? ); ali nije mi delovao kao pretvoran čovek, naprotiv uljudan i direktan. Pro-srpski dakle. Ekipa sa Cetinjske bogoslovije isto - vodio sam maturante lično, profesori super-korektni, otvorenog uma za jevrejske teme, pravoslavni hrišćani, rođeni i pedigrejni Crnogorci, odani Srbiji... Šta bolje po mene kada mi dolaze ljudi u Jerusalim i odaju mi pun respekt i kao Izraelcu i kao Srbinu?

 

Uglavnom, bivajući otvorenog uma prema toj ideološkoj opciji na koju vidim da mi supruga trza, ne mogu da ne primetim da mi je neshvatljivo, iz izraelske perpsektive, da neki građani Republike Srbije, pride sa aspiracijom da budu lideri te zemlje, poput advokata-political bunny-ice ili istoričara sa mračnom etikom; mogu u toj meri da negiraju sopstveno kulturno nasleđe te da zastupaju interese druge zemlje, čiji režim je otvoreno i neprijateljski nastrojen prema našoj zemlji - bez obzira na ideološke konflikte "liberalno-konzervativno" i "sekularno-religiozno". Ovi ljudi, opet, iz izraelske državne perspektive, otvoreno rade protiv rođene zemlje i naroda a imaju aspiraciju da mu budu vođe?

 

Niđe logike. Dupe i oko... Dobro, osim ako su na platnom spisku  nekog tajanstvenog igrača koji zastupa bog-te-pitaj čije interese, poput Popovića, za kojega je još krajem 2002. počivši Zoran Đinđić pisao u Политици, "da ne zna čiji je zastupnik Beba Popović, i po čijem diktatu radi". Da podvučem Đilasu - očito najagilnijem u zemlji da smeni Vučića - "ne zna se čiji je zastupnik i po čijem diktatu radi."

 



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

katapultican katapultican 10:04 19.01.2020

Da!

Uglavnom, bivajući otvorenog uma prema toj ideološkoj opciji na koju vidim da mi supruga trza, ne mogu da ne primetim da mi je neshvatljivo, iz izraelske perpsektive, da neki građani Republike Srbije, pride sa aspiracijom da budu lideri te zemlje, poput advokata-political bunny-ice ili istoričara sa mračnom etikom; mogu u toj meri da negiraju sopstveno kulturno nasleđe te da zastupaju interese druge zemlje, čiji režim je otvoreno i neprijateljski nastrojen prema našoj zemlji - bez obzira na ideološke konflikte "liberalno-konzervativno" i "sekularno-religiozno". Ovi ljudi, opet, iz izraelske državne perspektive, otvoreno rade protiv rođene zemlje i naroda a imaju aspiraciju da mu budu vođe

Šta tu ima da bude neshvatljivo?!
Prosto je kao pasulj!
Nesolidni ljudi nedovoljno utemeljeni u bilo čemu - sa izrazito izraženim egom.
Zbog čega moraju da budu u fokusu - pa makar svako malo menjali orjentaciju za 180 stepeni.
A prinicip na koji se naslanjuju je 'ko dalje pljune i masnije slaže' - uz koruptivni sentiment podmazan prljavim parama.
Talog!
Što se Olje tiče - nije ni čudo od koga je potekla (od onoga ko je pod Titom pišao uz vetar i nikada nije zaboravio da je Srbin).
Naravno, uz svoj lični pečat i integritet koji je izgradila sama - uz svoje prezime i protiv njega.
Poređenje nje i ovoga taloga medijskoga je protivno elementarnoj logici - jer se teško poredi 'cveće i govna'.
loader loader 15:10 20.01.2020

Re: Da!

Talog!


... Da, bre ...



Nego, imate i one crve slobode, koji žive celih par godina u talogu, a onda, jedne noći, u određeno doba godine, određenog vikenda, po mesečini, određenog minuta, završe metamorfozu i, pretvoreni u leptire, plivaju ka površini: svi u isti čas probijaju posteljicu vode i uzleću izbistrenih očiju i raširenih krila, te se onda, na hiljade njih, veselo udružuju u čudesan svadbeni ples i, lebdeći tako između mesečine i cakleće površine vode, stvaraju novi ciklus života. Pre no što mesec zađe, ispunjeni onim uzvišenim osećanjem da su celo svoje postojanje posvetili raščinjavanju tame i pobedi svetla, mirno se uklanjaju, zauvek, sa te efemerne pozornice.




Черевићан Черевићан 12:20 19.01.2020

ка отвореном уму,

ili, da li nam nužan Neba baš limit

надахнутим писанијем потакнусте размишљања
(г Fushs-e Ви умете довести нас до тог стања),
кад би лимит човек био (оставимо засад Небо)
скрајнули би ми нелако недореке мржњу срања,

кренимо од себе .....ник' никог нејебе
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:30 19.01.2020

Re: ка отвореном уму,

Черевићан

надахнутим писанијем потакнусте размишљања
(г Fushs-e Ви умете довести нас до тог стања),
кад би лимит човек био (оставимо засад Небо)
скрајнули би ми нелако недореке мржњу срања,

кренимо од себе .....ник' никог нејебе

Thnx, Mr. Cher, i c democracy as everyone free in his/her own manner.

But, ain't Serbia's non-free?

The power of perspective: Why EU membership still matters in the Western Balkans
Policy Brief
Beáta Huszka
7th January, 2020

SUMMARY
Aspiring EU members must resolve outstanding disputes as part of the membership process. This has proved a powerful tool over the years.
Resolving bilateral problems, including border disputes, is especially crucial in the Western Balkans, where they are numerous.
France’s October 2019 veto of accession talks for North Macedonia and Albania has already weakened Western Balkans publics’ trust in the EU.
Should the EU’s influence wane, nationalist leaders will exacerbate tensions with neighbouring countries. The future of North Macedonia’s Prespa Agreement with Greece is under threat, and the Serbian Orthodox Church in Kosovo and Montenegro could also prove a potential flashpoint.
The EU should demonstrate its commitment to the Western Balkans by encouraging countries there to resolve their outstanding disputes, both to make them better candidates and to strengthen security in the region.


Evropska unija nas želi kao robove unutra, ne kao slobodne ličnosti.
Черевићан Черевићан 16:36 19.01.2020

ка (полу)отвореном уму,

da,Evropska unija nas želi, ali ne kao slobodne ličnosti


excess freedom can also hurt ,
ups
angie01 angie01 14:14 20.01.2020

Olja

https://www.vreme.com/cms/view.php?id=1722589

...s obzorom na nespornu vaznost Utiska, na protestu protiv sramnog ukidanja emisije, je bilo tuzno malo podrzavaoca, gde su najvecu guzvu pravile regrutovane grupe opozicionih stranaka, a i to je bilo bas jadno, s obzirom da je organizovana akcija bila u pitanju,...postavljena fotka u tekstu, gde je Olja sa ocem, je sa tog dogadjaja,...ja sam stajala sa policajcima, koji su se maltene povukli na parking, jer je i njima bilo jasno njihovo besmisleno prisustvo.

kod nas vlada neka cudna indolentnost i atrofija odbranbenih mehanizama, ono, ucmali organizmi,...pa je Oljina hrabrost i istrajnost u tom smilu jos veca i znacajnija,...voleli je ili ne, slagali se s njom ili ne-zavredjuje postovanje.
loader loader 15:15 20.01.2020

Re: Olja

voleli je ili ne, slagali se s njom ili ne-zavredjuje postovanje.



Apsolutno.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:16 20.01.2020

Re: Olja

kod nas vlada neka cudna indolentnost i atrofija odbrambenih mehanizama, ono, ucmali organizmi,...pa je Oljina hrabrost i istrajnost u tom smilu jos veca i znacajnija,...voleli je ili ne, slagali se s njom ili ne - zavredjuje postovanje.


Da. Neobično stvarno... Kao da Srbe stvarno posipaju nekim omamljujućim sredstvima, ne znam šta da mislim. Sa jedne strane preagresivni ljudi, sa druge potučeni, poraženi, "ćuti bolje, budi srećan da si živ"... Demokratska stranka se raspala kao protestantizam po Reformaciji - oslobađanje savesti i ličnosti je dovelo do toga da dva čoveka ne mogu da sede skupa na nekom zajedničkom cilju duže od 1 dana...
mariopan mariopan 17:32 20.01.2020

Re: Olja

zavredjuje postovanje.

To svakako zaslužuje.

Sve je manje ljudi sa integritetom, ona je svoj integritet pokazala na delu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:05 20.01.2020

Re: Olja

mariopan


Sve je manje ljudi sa integritetom, ona je svoj integritet pokazala na delu.



Ima ljudi sa integritetom uvek nego nisu verovatno u prvom planu. Recimo, ja bih Olju voleo da vidim kao ministarku kulture i informisanja u nekoj vladi ljudi od integriteta u budućnosti. Veliko pitanje je da li Srbi uopšte imaju snage za preokret, budući da su navikli da ih, pa-a već 100 godina tetoše, da država služi da bi se pojedinci čerupali, a ne kvalitet njihovog života poboljšao...
looping looping 08:33 21.01.2020

1

Mogu reći da je ovo možda najbolja emisija Utiska Nedelje.
Ovde je suština svih problema u Srbiji.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:28 21.01.2020

Re: 1

looping
Mogu reći da je ovo možda najbolja emisija Utiska Nedelje.
Ovde je suština svih problema u Srbiji.



Мирна, а јака; судију Мајића Вучић не вади из уста; а када председник ранга личности и карактера Александра Вучића користи позицију Председника Републике да би се обрушио на једног судију, то говори да је Вучић у страху од таквих појединаца; и значи да се ипак није угасила бакља Демократије у Србији!

ево и емисије о којој ја говорим -



looping looping 13:36 21.01.2020

Re: 1

Мирна, а јака; судију Мајића Вучић не вади из уста; а када председник ранга личности и карактера Александра Вучића користи позицију Председника Републике да би се обрушио на једног судију, то говори да је Вучић у страху од таквих појединаца; и значи да се ипак није угасила бакља Демократије у Србији!

Tako je!
Mnogo me žao sudija u Srbiji.
A najviše me žao ovih što ih Vučić javno osuđuje da su neki kriminalci a zaboravlja na presumpciju nevinosti.
Svi su uglavnom nevini osim ovih kokošara što kradu na sitno i ovih što gaje gudru.

Šta hoće on, da u Srbiji skoči cena narkoticima?!
I ovako narod nema para.

PS.
Samo demokratija! Samo jako!
mariopan mariopan 15:45 21.01.2020

Re: 1

Šta hoće on, da u Srbiji skoči cena narkoticima?!
I ovako narod nema para.

.....da i organizovani kriminal prestane da radi pa da ništa više ne radi u Srbiji?

(Vic, poslali mi klinci. Znači da i klinci već znaju šta jedino radi u Srbiji)
mariopan mariopan 15:59 21.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
looping
Mogu reći da je ovo možda najbolja emisija Utiska Nedelje.
Ovde je suština svih problema u Srbiji.



Мирна, а јака; судију Мајића Вучић не вади из уста; а када председник ранга личности и карактера Александра Вучића користи позицију Председника Републике да би се обрушио на једног судију, то говори да је Вучић у страху од таквих појединаца; и значи да се ипак није угасила бакља Демократије у Србији!

ево и емисије о којој ја говорим -






I na mene je ovaj "Utisak ostavio najveći utisak. Smirila je diskusiju, svakom dala priliku da kaže šta misli i zašto misli tako, vodila raspravu u mirnije vode kada je zatrebalo...

Ipak je moj favorit Gojko Perović koji je argumentovano objasnio šta se događa u Crnoj Gori, kakav je marifetluk taj "zakon" i zašto se narod pobunio protiv njega.

Njemu verujem.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:19 21.01.2020

Re: 1

mariopan


I na mene je ovaj "Utisak ostavio najveći utisak. Smirila je diskusiju, svakom dala priliku da kaže šta misli i zašto misli tako, vodila raspravu u mirnije vode kada je zatrebalo...

Ipak je moj favorit Gojko Perović koji je argumentovano objasnio šta se događa u Crnoj Gori, kakav je marifetluk taj "zakon" i zašto se narod pobunio protiv njega.

Njemu verujem.



pazi, a Perović, ne Crnogorac, nego super-Crnogorac. i izuzetno je komponovana ta mlada ekipa. i ne želi konflikt, i neće biti konflikta, makar koliko bi pojedini voleli da se prolije crnogorska i srpska krv, poput Ukrajine i Rusije.
gedza.73 gedza.73 18:36 21.01.2020

Re: 1

Vic, poslali mi klinci. Znači da i klinci već znaju šta jedino radi u Srbiji)

Uhapsili frizera što je dilovao drogu.

Brate njegova sam stalna mušterija.
Pojma nisam imao da je frizer.
looping looping 18:51 21.01.2020

Re: 1

gedza.73
Vic, poslali mi klinci. Znači da i klinci već znaju šta jedino radi u Srbiji)

Uhapsili frizera što je dilovao drogu.

Brate njegova sam stalna mušterija.
Pojma nisam imao da je frizer.

Bez brige. Pustice ga brzo.
Drzace ga taman do sledeceg sisanja.
katapultican katapultican 19:09 21.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
mariopan


I na mene je ovaj "Utisak ostavio najveći utisak. Smirila je diskusiju, svakom dala priliku da kaže šta misli i zašto misli tako, vodila raspravu u mirnije vode kada je zatrebalo...

Ipak je moj favorit Gojko Perović koji je argumentovano objasnio šta se događa u Crnoj Gori, kakav je marifetluk taj "zakon" i zašto se narod pobunio protiv njega.

Njemu verujem.



pazi, a Perović, ne Crnogorac, nego super-Crnogorac. i izuzetno je komponovana ta mlada ekipa. i ne želi konflikt, i neće biti konflikta, makar koliko bi pojedini voleli da se prolije crnogorska i srpska krv, poput Ukrajine i Rusije.

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?
mariopan mariopan 19:54 21.01.2020

Re: 1

pazi, a Perović, ne Crnogorac, nego super-Crnogorac. i izuzetno je komponovana ta mlada ekipa. i ne želi konflikt, i neće biti konflikta, makar koliko bi pojedini voleli da se prolije crnogorska i srpska krv, poput Ukrajine i Rusije.

Ne sme ni da bude konflikta, nikako, to bi baš voleli zlotvori koji su smislili onu "zavadi pa vladaj".
mariopan mariopan 20:19 21.01.2020

Re: 1

katapultican
Srđan Fuchs
mariopan


I na mene je ovaj "Utisak ostavio najveći utisak. Smirila je diskusiju, svakom dala priliku da kaže šta misli i zašto misli tako, vodila raspravu u mirnije vode kada je zatrebalo...

Ipak je moj favorit Gojko Perović koji je argumentovano objasnio šta se događa u Crnoj Gori, kakav je marifetluk taj "zakon" i zašto se narod pobunio protiv njega.

Njemu verujem.



pazi, a Perović, ne Crnogorac, nego super-Crnogorac. i izuzetno je komponovana ta mlada ekipa. i ne želi konflikt, i neće biti konflikta, makar koliko bi pojedini voleli da se prolije crnogorska i srpska krv, poput Ukrajine i Rusije.

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?

Ako se on izjašnjava kao Crnogorac onda on to i jeste. Neka se svako zove kako god hoće samo neka se ne svađaju i ne tuku.

A po meni to jeste jedan narod.

Da bi gospodari i Srbije i Crne Gore doveka vladali podelili su i zemlju i narod, seme razdora sejali i zakrvili, posvađali, da bi mogli doživotno da vladaju. Progledali Crnogorci i eno ne daju se, objasnio Perović kako i zašto.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:28 21.01.2020

Re: 1

katapultican

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?


Zašto Crnogorac, a ne srbin? Zato što je crnogorsko prezime. Masa tih ljudi je naseljavala Šumadiju u XVII veku, kako smo kidali Turke. Akcenat na e, njihovo prezime, čisto crnogorsko. Podgorica/Ribnica. Mal’ne Nemanjići. Ne znam nikoga iz Srbije da se preziva tako. Btw, moji su iz Nikšića dalekim poreklom. Naravno, neću se kidati s tobom zato što si dverjanski velikosrpski kenjator; al' Crnogorci nemanjićki.
mariopan mariopan 20:28 21.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
mariopan


I na mene je ovaj "Utisak ostavio najveći utisak. Smirila je diskusiju, svakom dala priliku da kaže šta misli i zašto misli tako, vodila raspravu u mirnije vode kada je zatrebalo...

Ipak je moj favorit Gojko Perović koji je argumentovano objasnio šta se događa u Crnoj Gori, kakav je marifetluk taj "zakon" i zašto se narod pobunio protiv njega.

Njemu verujem.



pazi, a Perović, ne Crnogorac, nego super-Crnogorac. i izuzetno je komponovana ta mlada ekipa. i ne želi konflikt, i neće biti konflikta, makar koliko bi pojedini voleli da se prolije crnogorska i srpska krv, poput Ukrajine i Rusije.

Nisam mnogo znala o uzrocima tog protesta pa nisam ni komentarisala dok nisam čula argumente koje je Perović izneo u tom "Utisku", i to mi je pomoglo da "imam mišljenje".

Osim toga, toliko smireno i pametno govori, svestrano obrazovan, ekokventan, sve što kaže jasno je, sipa iz rukava istorijske činjenice, pravne, zakonske procedure koje su prekršene, i niko nije mogao da ospori ono sto on kaže - zato što govori istinu.
A pred istinom svaki marifetluk je nemoćan pa i oni koji su došli spremni da ga brane morali su ućutati.
Jednom rečju - Čovek.
mariopan mariopan 20:33 21.01.2020

Re: 1

iz Nikšića dalekim poreklom.

Moje poreklo jeste crnogorsko, kome god kažem devojačko prezime svi znaju od kojih sam.

Pa sad treba da se opredelim, kako? To nije ni moguće jer smo mi jedan narod.
katapultican katapultican 06:22 22.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
katapultican

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?


Zašto Crnogorac, a ne srbin? Zato što je crnogorsko prezime.
Masa tih ljudi je naseljavala Šumadiju u XVII veku, kako smo kidali Turke. Akcenat na e, njihovo prezime, čisto crnogorsko. Podgorica/Ribnica. Mal’ne Nemanjići. Ne znam nikoga iz Srbije da se preziva tako. Btw, moji su iz Nikšića dalekim poreklom. Naravno, neću se kidati s tobom zato što si dverjanski velikosrpski kenjator; al' Crnogorci nemanjićki.

To što je prezime crnogorsko, ne znači da nije Srbin!
Sva crnogorska prezimena su takva.
docsumann docsumann 12:07 22.01.2020

Re: 1

katapultican
Srđan Fuchs
katapultican

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?


Zašto Crnogorac, a ne srbin? Zato što je crnogorsko prezime.
Masa tih ljudi je naseljavala Šumadiju u XVII veku, kako smo kidali Turke. Akcenat na e, njihovo prezime, čisto crnogorsko. Podgorica/Ribnica. Mal’ne Nemanjići. Ne znam nikoga iz Srbije da se preziva tako. Btw, moji su iz Nikšića dalekim poreklom. Naravno, neću se kidati s tobom zato što si dverjanski velikosrpski kenjator; al' Crnogorci nemanjićki.

To što je prezime crnogorsko, ne znači da nije Srbin!
Sva crnogorska prezimena su takva.


jeste on je Srbin, i kao paroh na Cetinju, gdje se 90% stanovništva nacionalno izjašnjava kao crnogorci, ima veliko poštovanje naroda.
crkva i ne bi trebala da gleda na nacionalnost, i Gojko se upravo drži tog principa.
kad je sinove vodio na meč fudbalske reprezentacije CG, bili su obučeni u dres reprezentacije.
katapultican katapultican 13:31 22.01.2020

Re: 1

docsumann
katapultican
Srđan Fuchs
katapultican

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?


Zašto Crnogorac, a ne srbin? Zato što je crnogorsko prezime.
Masa tih ljudi je naseljavala Šumadiju u XVII veku, kako smo kidali Turke. Akcenat na e, njihovo prezime, čisto crnogorsko. Podgorica/Ribnica. Mal’ne Nemanjići. Ne znam nikoga iz Srbije da se preziva tako. Btw, moji su iz Nikšića dalekim poreklom. Naravno, neću se kidati s tobom zato što si dverjanski velikosrpski kenjator; al' Crnogorci nemanjićki.

To što je prezime crnogorsko, ne znači da nije Srbin!
Sva crnogorska prezimena su takva.


jeste on je Srbin, i kao paroh na Cetinju, gdje se 90% stanovništva nacionalno izjašnjava kao crnogorci, ima veliko poštovanje naroda.
crkva i ne bi trebala da gleda na nacionalnost, i Gojko se upravo drži tog principa.
kad je sinove vodio na meč fudbalske reprezentacije CG, bili su obučeni u dres reprezentacije.

Ko kaže da naša crkva gleda na nacionalnost i zabranjuje druge da budu članovi naše crkve.
S druge strane, zašto tim drugima smeta da našu crkvu kroz njenu istoriju održavaju Srbi.
Meš čini da to srpski više smeta milogorcima pa bi sada da naprave da bude crkva milogorska - a ovamo im smeta prefiks srpska.
Do jaja!
Ako smo Srbi, nismo baš toliko glupi.
Nisam mislio da ti misliš da smo glupi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:47 22.01.2020

Re: 1

mariopan
iz Nikšića dalekim poreklom.

Moje poreklo jeste crnogorsko, kome god kažem devojačko prezime svi znaju od kojih sam.

Pa sad treba da se opredelim, kako? To nije ni moguće jer smo mi jedan narod.


Apsolutno, a mi crnogorske Lale i Sose smo najpametniji u Narodu, i zato Nas treba slušati, prvo Tebe zato što si starija, pametnija i iskusnija, a onda i Doksa i mene zato što smo ljepi i čojstveni i šmekeri unutar Naroda.



mariopan mariopan 16:19 22.01.2020

Re: 1

Apsolutno, a mi crnogorske Lale i Sose smo najpametniji u Narodu, i zato Nas treba slušati, prvo Tebe zato što si starija, pametnija i iskusnija, a onda i Doksa i mene zato što smo ljepi i čojstveni i šmekeri unutar Naroda.

Apsolutno
docsumann docsumann 17:42 22.01.2020

Re: 1


katapultican
docsumann
katapultican
Srđan Fuchs
katapultican

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?


Zašto Crnogorac, a ne srbin? Zato što je crnogorsko prezime.
Masa tih ljudi je naseljavala Šumadiju u XVII veku, kako smo kidali Turke. Akcenat na e, njihovo prezime, čisto crnogorsko. Podgorica/Ribnica. Mal’ne Nemanjići. Ne znam nikoga iz Srbije da se preziva tako. Btw, moji su iz Nikšića dalekim poreklom. Naravno, neću se kidati s tobom zato što si dverjanski velikosrpski kenjator; al' Crnogorci nemanjićki.

To što je prezime crnogorsko, ne znači da nije Srbin!
Sva crnogorska prezimena su takva.


jeste on je Srbin, i kao paroh na Cetinju, gdje se 90% stanovništva nacionalno izjašnjava kao crnogorci, ima veliko poštovanje naroda.
crkva i ne bi trebala da gleda na nacionalnost, i Gojko se upravo drži tog principa.
kad je sinove vodio na meč fudbalske reprezentacije CG, bili su obučeni u dres reprezentacije.

Ko kaže da naša crkva gleda na nacionalnost i zabranjuje druge da budu članovi naše crkve.
S druge strane, zašto tim drugima smeta da našu crkvu kroz njenu istoriju održavaju Srbi.
Meš čini da to srpski više smeta milogorcima pa bi sada da naprave da bude crkva milogorska - a ovamo im smeta prefiks srpska.
Do jaja!
Ako smo Srbi, nismo baš toliko glupi.
Nisam mislio da ti misliš da smo glupi.


e jbg, slabo poznaješ situaciju u CG.
jer bilo je više primjera da smo bili baš toliko glupi, mislim ti popovi po CG.
bilo i baš ružnih scena. nehrišćanskog ponašanja.
dosta je tome doprinjeo i sam Amfilohije.

no, u zadnje vrijeme, a vjerujem pod uticajem ljudi kakav je Gojko, počela je i crkva da se razumnije ponaša.
katapultican katapultican 19:11 22.01.2020

Re: 1

docsumann
katapultican
docsumann
katapultican
Srđan Fuchs
katapultican

A zašto Perović da bude crnogorac, a ne Srbin?


Zašto Crnogorac, a ne srbin? Zato što je crnogorsko prezime.
Masa tih ljudi je naseljavala Šumadiju u XVII veku, kako smo kidali Turke. Akcenat na e, njihovo prezime, čisto crnogorsko. Podgorica/Ribnica. Mal’ne Nemanjići. Ne znam nikoga iz Srbije da se preziva tako. Btw, moji su iz Nikšića dalekim poreklom. Naravno, neću se kidati s tobom zato što si dverjanski velikosrpski kenjator; al' Crnogorci nemanjićki.

To što je prezime crnogorsko, ne znači da nije Srbin!
Sva crnogorska prezimena su takva.


jeste on je Srbin, i kao paroh na Cetinju, gdje se 90% stanovništva nacionalno izjašnjava kao crnogorci, ima veliko poštovanje naroda.
crkva i ne bi trebala da gleda na nacionalnost, i Gojko se upravo drži tog principa.
kad je sinove vodio na meč fudbalske reprezentacije CG, bili su obučeni u dres reprezentacije.

Ko kaže da naša crkva gleda na nacionalnost i zabranjuje druge da budu članovi naše crkve.
S druge strane, zašto tim drugima smeta da našu crkvu kroz njenu istoriju održavaju Srbi.
Meš čini da to srpski više smeta milogorcima pa bi sada da naprave da bude crkva milogorska - a ovamo im smeta prefiks srpska.
Do jaja!
Ako smo Srbi, nismo baš toliko glupi.
Nisam mislio da ti misliš da smo glupi.


e jbg, slabo poznaješ situaciju u CG.
jer bilo je više primjera da smo bili baš toliko glupi, mislim ti popovi po CG.
bilo i baš ružnih scena. nehrišćanskog ponašanja.
dosta je tome doprinjeo i sam Amfilohije.

no, u zadnje vrijeme, a vjerujem pod uticajem ljudi kakav je Gojko, počela je i crkva da se razumnije ponaša.

Ako, ako - na mladima svet ostaje!
Verujem u mlade, jer ovi stari nisu ni za kurac.
Ovo što su ostavili mladima, bolje da se zakopaju u govna.

Živeo Gojko i svi naši u Crnoj Gori!
Doduše, živeli i svi ostali, ali naši živeli najviše!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:34 22.01.2020

Re: 1

docsumann


e jbg, slabo poznaješ situaciju u CG.
jer bilo je više primjera da smo bili baš toliko glupi, mislim ti popovi po CG.
bilo i baš ružnih scena. nehrišćanskog ponašanja.
dosta je tome doprinjeo i sam Amfilohije.

no, u zadnje vrijeme, a vjerujem pod uticajem ljudi kakav je Gojko, počela je i crkva da se razumnije ponaša.


Sada ih nedaća prevaspitava. Ali, jeste Milova ekipa sa Cetinja irksome bahata; samo što bahati odgovori na njihovo ponašanje stvaraju još veću bahatost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:19 23.01.2020

Re: 1

mariopan

Apsolutno


Мариопанка, сними ово -

DRAGO PILSEL*: Đukanović je bistar i prodoran, mogao bi da dogura do patrijarha. Ali mora prvo da se krsti

*Пилсел, колоритан тип; из Аргентине родом, из усташке емигрантске породице, завршио политичку теологију на неком католичком факсу; сада је са нама у ЗГ Антифи, добар и са Јеврејима и са Ромима и са Србима - покајани разбојник, што би се рекло.
mariopan mariopan 15:03 23.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
mariopan

Apsolutno


Мариопанка, сними ово -

DRAGO PILSEL*: Đukanović je bistar i prodoran, mogao bi da dogura do patrijarha. Ali mora prvo da se krsti…

*Пилсел, колоритан тип; из Аргентине родом, из усташке емигрантске породице, завршио политичку теологију на неком католичком факсу; сада је са нама у ЗГ Антифи, добар и са Јеврејима и са Ромима и са Србима - покајани разбојник, што би се рекло.

Pročitala.

Više me obradovao ovaj jedan pokajnik nego onoliko "pravovernih" koji pokušavaju dokazati nedokazivo.

Ako je istina, na plivanju za časni krst samo jedan učesnik se prijavio za tu Dedeićevu crkvu da pliva? Pa dobro kaže Pilsel, čime bi napunili crkve i manastire, i ako ih otmu, kad nemaju vernika?

Tako mi dolazi na pamet da bi ona pretpostavka o vrednoj imovini SPC bila motiv za ovaj zakon, a ne vera naroda koju navodno štite?
docsumann docsumann 15:35 23.01.2020

Re: 1

Ako je istina, na plivanju za časni krst samo jedan učesnik se prijavio za tu Dedeićevu crkvu da pliva? Pa dobro kaže Pilsel, čime bi napunili crkve i manastire, i ako ih otmu, kad nemaju vernika?


DPS glasačima
zemljanin zemljanin 01:01 24.01.2020

Re: 1

политичку теологију

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:02 24.01.2020

Re: 1

zemljanin
политичку теологију



Ne bih se baš smejao, Ozi, pogotovo ako je jezuitski koledž. Stara je to kompanija.
zemljanin zemljanin 04:37 24.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
zemljanin
политичку теологију



Ne bih se baš smejao, Ozi, pogotovo ako je jezuitski koledž. Stara je to kompanija.

ima i doktorat, verovatno ... jbt, odavno se nisam ovako smejao
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:01 24.01.2020

Re: 1

zemljanin

ima i doktorat, verovatno ... jbt, odavno se nisam ovako smejao


Ti sada kao leftwinger-izovana edicija Bene Gesserita: srbijanska tvrdoglavost upakovana u Western cynicism. U njihovom narodu taj master of arts pokriva dve trećine ondašnjeg elektorata. Nego, pusti braću Hrvate,
jesi i ti Apel 88 potpisao?

katapultican katapultican 10:57 24.01.2020

Re: 1

zemljanin
Srđan Fuchs
zemljanin
политичку теологију



Ne bih se baš smejao, Ozi, pogotovo ako je jezuitski koledž. Stara je to kompanija.

ima i doktorat, verovatno ... jbt, odavno se nisam ovako smejao

Kako bi se ti tek smejao kada bi ti neko rekao da je život na planeti Zemlji nastao sam od sebe.
zemljanin zemljanin 18:35 24.01.2020

Re: 1

katapultican

Kako bi se ti tek smejao kada bi ti neko rekao da je život na planeti Zemlji nastao sam od sebe.

mislis 'jedan od mojih davnih predaka upija arheon (arheje) da bi postao prvi eukariot' u odnosu na Pinokia koji gleda u bukvu i razmislja kako ga je Djepete napravio

PS. doduse, originalno je glina i prasina ali eto
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:02 25.01.2020

Re: 1

zemljanin

PS. doduse, originalno je glina i prasina ali eto


Aha, kapiram, zbog ideološke zaslepljenosti si potpisao antisrpski apel.
zemljanin zemljanin 12:39 25.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
zemljanin

PS. doduse, originalno je glina i prasina ali eto


Aha, kapiram, zbog ideološke zaslepljenosti si potpisao antisrpski apel.

mani bre Srki, kakva zaslepljenost i kakav apel ... politicki teolog je isto sto i politicki poslasticar ili politicki filatelista, jbt. nema jedno sa drugim veze, sem sto nikome nije jasno sta je to ali mocno zvuci

nije poenta u tome sto je on teolog, a to sto Caki provocira je druga prica
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:20 25.01.2020

Re: 1

zemljanin
Srđan Fuchs
zemljanin

PS. doduse, originalno je glina i prasina ali eto


Aha, kapiram, zbog ideološke zaslepljenosti si potpisao antisrpski apel.

mani bre Srki, kakva zaslepljenost i kakav apel ... politicki teolog je isto sto i politicki poslasticar ili politicki filatelista, jbt. nema jedno sa drugim veze, sem sto nikome nije jasno sta je to ali mocno zvuci


Dobro, sa te strane jest' - svi u teologiji znamo da ona nije nauka, u najboljem slučaju može potpasti u neki podomen književnosti i filosofije; i stalno imaju/mo teolozi neki kompleks niže vrednosti u odnosu na ozbiljnu nauku i znam Pilsela (pri)lično (kao mladi ustaški sin u Buenos Ajresu je razbijao sinagogu - kada se iznenada osvestio i prešao iz nacional-socijalizma na stranu socijaldemokratije); no ovo jest izvanredno - da je najtemeljitija prozivka Milovih protofašističkih dekreta došla upravo iz Hrvatske.
katapultican katapultican 21:35 25.01.2020

Re: 1

Srđan Fuchs
zemljanin
Srđan Fuchs
zemljanin

PS. doduse, originalno je glina i prasina ali eto


Aha, kapiram, zbog ideološke zaslepljenosti si potpisao antisrpski apel.

mani bre Srki, kakva zaslepljenost i kakav apel ... politicki teolog je isto sto i politicki poslasticar ili politicki filatelista, jbt. nema jedno sa drugim veze, sem sto nikome nije jasno sta je to ali mocno zvuci


Dobro, sa te strane jest' - svi u teologiji znamo da ona nije nauka, u najboljem slučaju može potpasti u neki podomen književnosti i filosofije; i stalno imaju/mo teolozi neki kompleks niže vrednosti u odnosu na ozbiljnu nauku i znam Pilsela (pri)lično (kao mladi ustaški sin u Buenos Ajresu je razbijao sinagogu - kada se iznenada osvestio i prešao iz nacional-socijalizma na stranu socijaldemokratije); no ovo jest izvanredno - da je najtemeljitija prozivka Milovih protofašističkih dekreta došla upravo iz Hrvatske.

Religija je više od nauke!
Drugačije rečeno - religija kompenzuje ograničenja nauke.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:48 25.01.2020

Re: 1

katapultican

Religija je više od nauke!
Drugačije rečeno - religija kompenzuje ograničenja nauke.

Jeste kada je autentična i samostalna i kada nije sluškinja politike. Ako jeste sluškinja, tada njenu ograničenost kompenzuje upravo - nauka.
Ribozom Ribozom 21:56 22.01.2020

Olja Beckovic

Vaistinu Carica
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:46 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

Ribozom
Vaistinu Carica


Inače, kažu da su se super izdružili naša dvojica glavonja -


Al' samo ona je dobila pusicu -
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 23.01.2020

Re: Olja Beckovic



- Ееј, ђе си, Друже!

- Ееј, ћао Друже, у ком си фазону?

- Ма, пушти, немам ти кад, сморија онај Ристо, не да ми ка' човјеку ни Острог да му отмем, а прави ми Острог обрта 100 милијона од туризма годишње! Мога би ка' човјек да се пензионишем, да не морамо више Брано и ја од свакогa глисера Обалске страже у Барију стрепијети, Светога ми Николе.

- Ма смарачи, Друже, пусти, и мене ћику малтретирају онај његов кум Ђитлер и она мала стеница из Чачка; мада, одлична ти идеја, мог'о бих и ја Студеницу тако да им макнем, ионако немају Стефан и Растко српски ЈМБГ!

- Ето, виђеш, то сам ти и прича!

- Важи, Друже, ајд' морам да палим, морам Бибију lip service да опалим... Знаш зонфа -lip service - pussy lips !

- Ахаха, а јеси откачен, ајд одох и ја мало још с Колиндом да се видим; смијенили је ови Хрвати; то бре демократија тамо, нијесу тиранија ка' ми ође.

-Ајде, Рођени, љуби ми Бебу.

- Хоћу, Лијепи, ајде и ти мени. Ћао.

-Ћао!


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:04 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

Al' samo ona je dobila pusicu -


Pa kad su samo dve gospodje na skupu..
Ovu drugu je zaklonio ovaj nas(holandski) glavonja od kralja.

Inace Olja kao novinar, da, kao lik je bas odbojna.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:22 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

Inace Olja kao novinar, da, kao lik je bas odbojna

Stvarno? Sujetna, uobražena? Možda joj je zato izostala podrška - ovo što Ejndže pomenu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:46 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

Sujetna, uobražena..


Sestra joj je ok.
looping looping 13:27 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

Srđan Fuchs
Inace Olja kao novinar, da, kao lik je bas odbojna

Stvarno? Sujetna, uobražena? Možda joj je zato izostala podrška - ovo što Ejndže pomenu?

Svi smo mi sujetni.

Ja mislim da skroz pozitivno utiče na društvo sa "Utiskom Nedelje" od 1991 naovamo.


PS.
BTW, osmeh ima kao "Hide the pain Harold".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:19 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

apacherosepeacock
Sujetna, uobražena..


Sestra joj je ok.



BG- Šmizla, 'nači... I can handle it, tak'e tatine princeze su uvek bile slabog garda na nas prosjake iz radničkih predgrađa...
mariopan mariopan 15:09 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

- Ееј, ђе си, Друже!

angie01 angie01 19:06 23.01.2020

Re: Olja Beckovic

Stvarno? Sujetna, uobražena? Možda joj je zato izostala podrška - ovo što Ejndže pomenu?


moze ona privatno da bude kakva god hoce- njena stvar- njena javna uloga je dovoljno ucinila da zasluzuje i vecu podrsku,...kod nas sve ovako i funkcionise, jer na ovoj normalnoj strani, da je tako nazovem, uvek ta podrska izostane,...a na onoj drugoj je veca od ocekivanja:).

sa nekom sigurnoscu ne mogu da kazem, ali koliko se meni cini Olja je sustinski stidljiva i na neki nacin nesigurna na nepoznatom terenu, da tako kazem skraceno, bez sire analize, jer ne bi bilo fer- zato je i odustala od glume, za sta se skolovala, iako je bila super u ulogama koje je odirgala, po sopstvenom priznanju, jer je igrala sebe,...pa verovatno otuda i neki gard kao odbrana,....ali je zato vrlo hrabro nasla svoju vokaciju u kojoj je mogla da se dokaze i to odlicno i odlucno.

meni je ona zanimljiv lik, iako se ne slazem uvek sa njom, sto nije ni bitno,... viseslojna, senzibilna, promucurna, razmisljajuca,...kako god, ona sama uspeva da sprovede sto je naumila, sa svim onim likovima sa svojim specificnim tezinama, koje dovodi u emisije i to je fantastican rezultat..
angie01 angie01 22:52 23.01.2020

nego, je l ste videli ovo,




meni je ovo prilicno promenjen Pobednik
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:42 23.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,


Ma ok je, samo da produže onaj stub za jedno pedeset metara, neće se ništa videti.
angie01 angie01 11:10 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

Ma ok je


Pobednik bio kod plasticara- prekrojili ga, malo bootoksa, malo podignute jagodice, malo silikonske usne, malo brada americkih marinaca- to je sada in, malo razroka sociva, da moze da gleda na dve strane istovremeno, malo Dobermanov-Kasalov nos, jer je on najfaca,...a malo i zaceci rogova na celu,...i podocnjaci nastali od "starosti"...

...prvi put u zivotu cujem, da restaurator preradjuje necije delo, a narocito ovako znacajno, koje je simbol jednog rada...
docsumann docsumann 11:44 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

stvarno nečuveno.
baš je intervenisao. ovo kao da docrtavaš nečija platna, pa dodaš još jedno drvo, oblak...

izraz očiju je bitno promjenjen. nabori na čelu prenaglašeni.
kompletno lice mu je "zabrinutije".
original je imao neutralan izraz lica, ovaj je nekako sjeban
katapultican katapultican 13:32 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

docsumann
stvarno nečuveno.
baš je intervenisao. ovo kao da docrtavaš nečija platna, pa dodaš još jedno drvo, oblak...

izraz očiju je bitno promjenjen. nabori na čelu prenaglašeni.
kompletno lice mu je "zabrinutije".
original je imao neutralan izraz lica, ovaj je nekako sjeban

Ma šta ima veze?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:33 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,


izraz očiju je bitno promjenjen.

Ceo karakter, ovo je neki drugi lik.
Sa onim prvim bih se rado družio (dobro, i pazio šta pričam) a sa ovim drugim ni kafu ne bih popio.
angie01 angie01 14:51 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

Sa onim prvim bih se rado družio (dobro, i pazio šta pričam) a sa ovim drugim ni kafu ne bih popio.


eto, da se i mi slozimo.:))


stvarno nečuveno.
baš je intervenisao. ovo kao da docrtavaš nečija platna, pa dodaš još jedno drvo, oblak...

izraz očiju je bitno promjenjen. nabori na čelu prenaglašeni.
kompletno lice mu je "zabrinutije".
original je imao neutralan izraz lica, ovaj je nekako sjeban


ono, Mestrovic se prevrce u grobu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:00 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,


eto, da se i mi slozimo.:))

E da sam znao tvrdio bih suprotno:)
angie01 angie01 15:09 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

E da sam znao tvrdio bih suprotno:)


e, hebiga sad, moras do kraja neposteno- pa znao si, kada sam se prva izjasnila.

evo jednog misljenja sa tvitera,

Kaži mi kakvo ime da ti dam
@vesna0812
·
Jan 22
Replying to
@PobednikSK
"stari" je pucao od odlučnosti, snage i samopouzdanja. novi kao da je upravo izašao iz nekog fensi kafića u strahinjića bana...


...bas tako...
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:06 24.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

e, hebiga sad, moras do kraja neposteno- pa znao si, kada sam se prva izjasnila.

Naravno da sam znao, zezam se bre.
docsumann docsumann 11:00 25.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

"stari" je pucao od odlučnosti, snage i samopouzdanja. novi kao da je upravo izašao iz nekog fensi kafića u strahinjića bana...


ma i da je obrnuto.
nepojmljivo mi je da neko tek tako prcka i intervenise po umjetnickom djelu i znacajnoj kulturnoj zaostavstini, bitno mjenjajuci izgled originala.
katapultican katapultican 18:30 25.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

docsumann
"stari" je pucao od odlučnosti, snage i samopouzdanja. novi kao da je upravo izašao iz nekog fensi kafića u strahinjića bana...


ma i da je obrnuto.
nepojmljivo mi je da neko tek tako prcka i intervenise po umjetnickom djelu i znacajnoj kulturnoj zaostavstini, bitno mjenjajuci izgled originala.

Ma kao da je to bitno!
Ko na toj visini vidi čelo tog spomenika?
Eee, da - čudi me da nije bilo nekog vajara Srbina, nego baš Meštrović morao da to uradi?
Istina, njemu je bilo svejedno - dal kapela na Lovćenu ili - daj šta daš?
Kad pogledaš kako je tog Meštrovića išlo, zapitaš se - da li je bilo i drugih vajara?
angie01 angie01 19:23 25.01.2020

Re: nego, je l ste videli ovo,

nepojmljivo mi je da neko tek tako prcka i intervenise po umjetnickom djelu i znacajnoj kulturnoj zaostavstini, bitno mjenjajuci izgled originala.


pa to i kazem,...ne mogu da zamislim ni jedno umetnicko delo, da se prilikom restauracije izmeni- to prakticno zanci njegovo unistavanje,...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana