Astronomija| Biz| Budućnost| Kultura| Muzika

Dogodine u Prizrenu

Srđan Fuchs RSS / 06.01.2020. u 09:47
 
 
Svega dva blogera veruju u "Догодине у Призрену". Damn Serbian lefties! Podguzne muve kolonizatorske! 
 
 
Nego, zanimljivo koliko u srpskom društvu vlada duboka depresija, kada smaknuće jednog war thug-a, u rangu Arkana; svi - uključujući profesore Univerziteta - doživljavaju kao krah sveta, III rat, nuklearni holokaust... U sve nas kao da je ušao vučićitis i patetični duh samoporaženosti, unutarnjeg ogorčenja i očajne želje da se ide linijom manjeg otpora. Strašno kako Srbija, trenutno, nema taj unutrašnji momenat mangupluka, bezobrazluka i nagona za samoodržanjem! Mi želimo da legnemo u krevet, pokrijemo se preko glave, ugasimo svetlo i čekamo veliku eksploziju jezive jasnosti i vatre od spolja... 
 
 
... U međuvremenu, odličan Arets 
 https://www.haaretz.com/us-news/.premium-trump-s-impulsive-soleimani-strike-is-a-gift-for-iran-1.8354152

 

PS. Nemir Božji, Hristos se rodi. ;)
 
 Над литицама, над кланцима

Духови круже
Њих се не тичу пролазни заноси.

Они бдију да мутноћа не напусти свет
Да се реке не расане у гломазним токовима
И да облаци не одбегну у старо издајство.

Јер страшно би било (веле)
Као некад, у почетку векова,
Да се расани и разгали -
Да се небески свод ослободи украса,
Да тице залупају прозрачним крилима о ведрину
Да плава звонкост зажубори отровно

И језива јасност настане.

stanislav-vinaver.jpg
Post-PS. Мех, да. Сконтао сам зашто ме више једи Лијева нег' Десна јудеофобија. Десна је некако приглупаста и површна и од ње то једноставно очекујеш све време, тако да те некада изненади када се из очекиване глупости роди нешто квалитетно и вредно пажње. Код Лијеве је другачије - она је интелигентнија, дубља, концизнија, ученија; те самим тим и перфиднија и опакија и више изненађујућа и болна када је обузме дух opaque-еске. Зато и више боли Њен пад у зло. Међутим, у истој Лијевици постоји и, неозлеђен идеолошким заслепљењима, редак дух доброте, отворености и чисте емоције. Зато ју је тешко напустити. 
 
 
last-known-photo-Nikola-Tesla.jpg
 נשבר לב - This photo was taken in 1943. He died alone in a hotel room at the New Yorker on January 7, 1943


Komentari (444)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 10:24 06.01.2020

bilo je za ocekivati

samo smo cekali da ustanes u frontu izraelske podske Trampu ... ne mogu ni smajlija da stavim ... totalno si se pogubio sa kriterijumima, pravima, pravdom, etikom itd.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Nego, zanimljivo koliko u srpskom društvu vlada duboka depresija, kada smaknuće jednog war thug-a, u rangu Arkana; svi - uključujući profesore Univerziteta - doživljavaju kao krah sveta, III rat, nuklearni holokaust... U s


Ma zabole ih (srpsko drustvo) onako generalno. To malo po blogovima mora da se pokaze zabrinutost, ko na kojoj strani stoji - ko je in . (nista novo).

A sad da su ga zveknuli na kvarno, jesu..

Sa izraelske strane gledista Iran je glavni podstrekac terorizma u regionu.

maksa83 maksa83 11:20 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

A sad da su ga zveknuli na kvarno, jesu..

Čuj na kvarno, takav je rat, nema tu nikad nečeg lepog ni viteškog, tip je bio vojnik i dočekao je vojničku smrt.

Sa druge strane ono dole što sam ostavio je spisak nuklearnih naučnika koje su izrokali, neke sve onako pred ženama i decama na pragu kuće.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:28 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
A sad da su ga zveknuli na kvarno, jesu..

Čuj na kvarno, takav je rat, nema tu nikad nečeg lepog ni viteškog, tip je bio vojnik i dočekao je vojničku smrt.

Sa druge strane ono dole što sam ostavio je spisak nuklearnih naučnika koje su izrokali, neke sve onako pred ženama i decama na pragu kuće.


To sve stoji..
Kao sto rekoh tacka gledista Izraela spram Irana u to spada i eliminacija naucnika jer rade na nuklearnom programu, sto Izraelu nikako ne sme da se desi tu u komsiluku - Iran plus nuklearno oruzje.
maksa83 maksa83 11:31 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Kao sto rekoh tacka gledista Izraela spram Irana u to spada i eliminacija naucnika jer rade na nuklearnom programu, sto Izraelu nikako ne sma da se desi tu u komsiluku - Iran plus nuklearno oruzje.

Ti sad kao onaj direktor policije Rebić "mi sumnjamo da se on trenutno krije".

Svako je pozitivac u svojoj priči i "tako je morao", što ne menja činjenicu da je serijsko rokanje tuđih naučnika državni terorizam.

Rokali bi oni još ali su im Ameri rekli da se zauzdaju malo, pa su umesto toga napravili Stuxnet.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:35 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
Kao sto rekoh tacka gledista Izraela spram Irana u to spada i eliminacija naucnika jer rade na nuklearnom programu, sto Izraelu nikako ne sma da se desi tu u komsiluku - Iran plus nuklearno oruzje.

Ti sad kao onaj direktor policije Rebić "mi sumnjamo da se on trenutno krije".

Svako je pozitivac u svojoj priči i "tako je morao", što ne menja činjenicu da je serijsko rokanje tuđih naučnika državni terorizam.

Rokali bi oni još ali su im Ameri rekli da se zauzdaju malo, pa su umesto toga napravili Stuxnet.


Potpuno tacno. Mene interesuje sta bi bilo sa Izraelom da rade sve po protokolu, tj. da se ne hvataju narecene taktike.
mali_macak mali_macak 13:22 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
maksa83
Kao sto rekoh tacka gledista Izraela spram Irana u to spada i eliminacija naucnika jer rade na nuklearnom programu, sto Izraelu nikako ne sma da se desi tu u komsiluku - Iran plus nuklearno oruzje.

Ti sad kao onaj direktor policije Rebić "mi sumnjamo da se on trenutno krije".

Svako je pozitivac u svojoj priči i "tako je morao", što ne menja činjenicu da je serijsko rokanje tuđih naučnika državni terorizam.

Rokali bi oni još ali su im Ameri rekli da se zauzdaju malo, pa su umesto toga napravili Stuxnet.


Potpuno tacno. Mene interesuje sta bi bilo sa Izraelom da rade sve po protokolu, tj. da se ne hvataju narecene taktike.

Izrael ima pravo da se brani!
Kada se ne bi branio, znamo kako bi prošao. Nema tu ništa nejasno.
To znamo hiljadama godina.
maksa83 maksa83 13:46 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Izrael ima pravo da se brani!
Kada se ne bi branio, znamo kako bi prošao. Nema tu ništa nejasno.
To znamo hiljadama godina.

Ako sam dobro shvatio ti odobravaš ubijanje civila na pragu kuće pred ženom i decom.

Bravo mićo...
mali_macak mali_macak 14:00 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
Izrael ima pravo da se brani!
Kada se ne bi branio, znamo kako bi prošao. Nema tu ništa nejasno.
To znamo hiljadama godina.

Ako sam dobro shvatio ti odobravaš ubijanje civila na pragu kuće pred ženom i decom.

Bravo mićo...

Nisi dobro shvatio.
maksa83 maksa83 14:05 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Nisi dobro shvatio.

Jesam, jesam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:19 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

mali_macak
maksa83
Izrael ima pravo da se brani!
Kada se ne bi branio, znamo kako bi prošao. Nema tu ništa nejasno.
To znamo hiljadama godina.

Ako sam dobro shvatio ti odobravaš ubijanje civila na pragu kuće pred ženom i decom.

Bravo mićo...

Nisi dobro shvatio.

Pa jeste.
Ili sam makar i ja isto grešku napravio.
Izrael radi nešto mimo protokola, neku čudnu taktiku primenjuje (ubija koga misli da treba pa čak i pred porodicom) pitanje je bilo, šta bi se desilo da to ne radi.
Ti kažeš ima pravo, to je odbrana, a znamo kako bi prošao da se ne brani.

Jeste pozicija Izraela "nesvakidašnja", ali šta joj sve ta pozicija opravdava?
Ubijanje tuđih naučnika?
freehand freehand 14:34 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
A sad da su ga zveknuli na kvarno, jesu..

Čuj na kvarno, takav je rat, nema tu nikad nečeg lepog ni viteškog, tip je bio vojnik i dočekao je vojničku smrt.

Sa druge strane ono dole što sam ostavio je spisak nuklearnih naučnika koje su izrokali, neke sve onako pred ženama i decama na pragu kuće.


Do jaja.



Biti svestan toga kako sila funkcioniše nije isto što i relativizovati direktan i neupitan zločin koji sobom smišljeno nosi ogroman rizik od započinjanja velikog sukoba sa nesagledivim posledicama. To što neko nosi uniformu ne čini ga legitimnim ciljem, na teritoriji treće, suverene države i bez objave rata.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.


mali_macak mali_macak 14:36 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
Nisi dobro shvatio.

Jesam, jesam.

Nisi, nisi!
Milan Novković Milan Novković 14:42 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

freehand
maksa83
A sad da su ga zveknuli na kvarno, jesu..

Čuj na kvarno, takav je rat, nema tu nikad nečeg lepog ni viteškog, tip je bio vojnik i dočekao je vojničku smrt.

Sa druge strane ono dole što sam ostavio je spisak nuklearnih naučnika koje su izrokali, neke sve onako pred ženama i decama na pragu kuće.


Do jaja.

Biti svestan toga kako sila funkcioniše nije isto što i relativizovati direktan i neupitan zločin koji sobom smišljeno nosi ogroman rizik od započinjanja velikog sukoba sa nesagledivim posledicama. To što neko nosi uniformu ne čini ga legitimnim ciljem, na teritoriji treće, suverene države i bez objave rata.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.


Evo, jedan od najboljih za koje ja znam i čitam, kaže radi se o decenijama dugoj podršci hegemonije dolara (a i juče su drugi rekloi da je rapsirivanje građanskog rata u Iraku jedan od očekivanih "benefits" )

America Escalates its “Democratic” Oil War in the Near East - Michael Hudson
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:54 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Jeste pozicija Izraela "nesvakidašnja", ali šta joj sve ta pozicija opravdava?
Ubijanje tuđih naučnika?


I to je u sklopu mog pitanja. Vazi i za drugu stranu u sukobu (i potencijalno druge drzave u regionu plus njihove saveznike), dokle su oni spremni da idu i koje metode da koriste da Izraela ne bude vise u regionu.
mali_macak mali_macak 14:56 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
Jeste pozicija Izraela "nesvakidašnja", ali šta joj sve ta pozicija opravdava?
Ubijanje tuđih naučnika?


I to je u sklopu mog pitanja. Vazi i za drugu stranu u sukobu (i potencijalno druge drzave u regionu plus njihove saveznike), dokle su oni spremni da idu i koje metode da koriste da Izraela ne bude vise u regionu.

Pa to je makar jasno - hiljadama puta pokazano!
I ne samo u regionu - nego i Jevreja bilo gde.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:01 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Pa to je makar jasno - hiljadama puta pokazano!
I ne samo u regionu - nego i Jevreja bilo gde.


Ok. jasno od tebe Carli, ajd da cujem i misljenja ostalih na temu ako su raspolozeni..
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:03 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

čudnu taktiku primenjuje (ubija koga misli da treba pa čak i pred porodicom)


Pa nije cudna taktika nego bi da sprece Iran (i ko god je jos kandidat) da napravi bombu.
docsumann docsumann 15:07 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
čudnu taktiku primenjuje (ubija koga misli da treba pa čak i pred porodicom)


Pa nije cudna taktika nego bi da sprece Iran (i ko god je jos kandidat) da napravi bombu.


šta bi bilo da Iran napravi bombu?

da li bi je upotrebio protiv Izraela kad zna da bi tad bio spržen u narednih nekoliko minuta?

Izrael svoju već ima.
maksa83 maksa83 15:11 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Biti svestan toga kako sila funkcioniše nije isto što i relativizovati direktan i neupitan zločin koji sobom smišljeno nosi ogroman rizik od započinjanja velikog sukoba sa nesagledivim posledicama.

Kakav sukob, pa to je Trunpo uradio kao otpozdrav pošto će da povuče vojsku iz regiona tako što je tamo poslao još 6000 jaja strojevim korakom.
freehand freehand 15:12 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
Jeste pozicija Izraela "nesvakidašnja", ali šta joj sve ta pozicija opravdava?
Ubijanje tuđih naučnika?


I to je u sklopu mog pitanja. Vazi i za drugu stranu u sukobu (i potencijalno druge drzave u regionu plus njihove saveznike), dokle su oni spremni da idu i koje metode da koriste da Izraela ne bude vise u regionu.

Ta spirala ima svoj početak u vremenu koji je odlično dokumentovan i poznat, bez nepoznatih. Šta bi bilo kad bi bilo nekako neozbiljno zvuči u sudaru sa realnošću koja se ogleda na prostoru Bliskog istoka, a za kratkovide Gaza i Zapadna obala i izraelski naseljenici na okupiranim teritorijama (zvaničan naziv i direktno kršenje međunarodnog prava) jednostavan su primer koji ne treba mnogo objašnjavati.
Što se preventivnih udara tiče Izraeslci i Amerikanci njima se služe na dnevnoj bazi. ne sećam se da sam pročitao ili video dokaz da je ijedan od njih bio zasnovan na činjenicama. Račak do Račka, Douma do Doume, Glajvic do Glajvica.
I bezumna pljačka.
BTW - Bibi Netanjahu, veliki jastreb i branitelj Izraela: [b][/b]

P.S. Zaboravih da kažem - zli jezici nekad tvrde da je jedan Bilijev felacio pola sveta zavio u crno. Čisto da se i toga ponekad setimo.
maksa83 maksa83 15:25 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

To što neko nosi uniformu ne čini ga legitimnim ciljem, na teritoriji treće, suverene države i bez objave rata.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.

- YOU DON'T FIGHT WITH HONOR!
- No, but he did...

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:37 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Milan Novković
freehand
maksa83
A sad da su ga zveknuli na kvarno, jesu..

Čuj na kvarno, takav je rat, nema tu nikad nečeg lepog ni viteškog, tip je bio vojnik i dočekao je vojničku smrt.

Sa druge strane ono dole što sam ostavio je spisak nuklearnih naučnika koje su izrokali, neke sve onako pred ženama i decama na pragu kuće.


Do jaja.

Biti svestan toga kako sila funkcioniše nije isto što i relativizovati direktan i neupitan zločin koji sobom smišljeno nosi ogroman rizik od započinjanja velikog sukoba sa nesagledivim posledicama. To što neko nosi uniformu ne čini ga legitimnim ciljem, na teritoriji treće, suverene države i bez objave rata.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.


Evo, jedan od najboljih za koje ja znam i čitam, kaže radi se o decenijama dugoj podršci hegemonije dolara (a i juče su drugi rekloi da je rapsirivanje građanskog rata u Iraku jedan od očekivanih "benefits" )

America Escalates its “Democratic” Oil War in the Near East - Michael Hudson


au.. nemoj ljutiš ali ugao posmatranja mu je tačno takav kakav bi i očekivao kad kao razlog zašto bi ga trebalo slušati navodi da je prije 50 godina (sic) sjedio na pregovorima o nečem..

te tako praštaj što ja evo komentarišem bez da sam pročitala al dva fakta..
kaže zlatni standard propo jer Amerika pravila deficit defense spendingom u inostranstvu...
aaaaaaaaaaaaaaaaj koči majstoreeeeeeeeeee..
američka vojska bukvalno vodu nosi iz Amerike kud god pođe, kakav crni spending (osim ako nije mislio da naoružanje kupuju u Koreji?)
e a drugi fakat
pa jbg prijatelju ne moš baš 50 godina da verglaš istu priču a baš nimalo da ne uzmeš u obzir šta se u međuvrmenu promjenilo..
a promjenilo se između ostalog i to da je prošle godine USA po prvi put neto izvoznik nafte..
ne znači naravno da im zato Middle East više nije bitan al definitivno je drugačije važnosti
maksa83 maksa83 15:43 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Izrael svoju već ima.

Izrael je inače missing piece za nuklearnu bombu dobio od Francuza kao nagradu za distrakciju tj. invaziju na Sinaj tokom Suecke krize.
maksa83 maksa83 15:45 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

ne znači naravno da im zato Middle East više nije bitan al definitivno je drugačije važnosti

Važan im je po svoj prilici da kontrolišu cenu da ne padne ispod isplativosti frackinga. Džaba što ja sad umem da pravim i izvozim ako neko može da odluči da mi sobali profit ispod nule.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:48 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
ne znači naravno da im zato Middle East više nije bitan al definitivno je drugačije važnosti

Važan im je po svoj prilici da kontrolišu cenu da ne padne ispod isplativosti frackinga. Džaba što ja pravim i izvozim ako neko može da odluči da mi sobali profit ispod nule.


ma važno je milion i po malih pokretnih meta..
nema na ovu temu nekog dobrog objašnjenja niti dobrog uvida, ja sam ozbiljno prvo mislila jbt neko se zejabao pa opali po pogrešnom čovjeku..
i dalje me ne bi iznenadilo da su se zajebali ali ne mogu sad da priznaju
freehand freehand 16:04 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
To što neko nosi uniformu ne čini ga legitimnim ciljem, na teritoriji treće, suverene države i bez objave rata.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.

- YOU DON'T FIGHT WITH HONOR!
- No, but he did...


Imaš u komentaru link na Fiskov tekst o trovanju naroda hlor(in)om, pogledaj. Iz poglavlja "Zašto mrzim Asada i Ruse"
maksa83 maksa83 16:31 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

i dalje me ne bi iznenadilo da su se zajebali ali ne mogu sad da priznaju

Nisu to baš firme koje prave tako grube omaške, ona regionalna pogotovo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:51 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

docsumann
apacherosepeacock
čudnu taktiku primenjuje (ubija koga misli da treba pa čak i pred porodicom)


Pa nije cudna taktika nego bi da sprece Iran (i ko god je jos kandidat) da napravi bombu.


šta bi bilo da Iran napravi bombu?

da li bi je upotrebio protiv Izraela kad zna da bi tad bio spržen u narednih nekoliko minuta?

Izrael svoju već ima.


Kad bi je upotrebio protiv Izraela (minijaturna teritorija) ko bi ih iz Izraela sprzio (na 50x vecoj teritoriji), nisam razumela pretpostavku?

PS. Izrael ima vec 5 decenija, znamo svi..


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:00 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

freehand
apacherosepeacock
Jeste pozicija Izraela "nesvakidašnja", ali šta joj sve ta pozicija opravdava?
Ubijanje tuđih naučnika?


I to je u sklopu mog pitanja. Vazi i za drugu stranu u sukobu (i potencijalno druge drzave u regionu plus njihove saveznike), dokle su oni spremni da idu i koje metode da koriste da Izraela ne bude vise u regionu.

Ta spirala ima svoj početak u vremenu koji je odlično dokumentovan i poznat, bez nepoznatih. Šta bi bilo kad bi bilo nekako neozbiljno zvuči u sudaru sa realnošću koja se ogleda na prostoru Bliskog istoka, a za kratkovide Gaza i Zapadna obala i izraelski naseljenici na okupiranim teritorijama (zvaničan naziv i direktno kršenje međunarodnog prava) jednostavan su primer koji ne treba mnogo objašnjavati.
Što se preventivnih udara tiče Izraeslci i Amerikanci njima se služe na dnevnoj bazi. ne sećam se da sam pročitao ili video dokaz da je ijedan od njih bio zasnovan na činjenicama. Račak do Račka, Douma do Doume, Glajvic do Glajvica.
I bezumna pljačka.
BTW - Bibi Netanjahu, veliki jastreb i branitelj Izraela: [b][/b]

P.S. Zaboravih da kažem - zli jezici nekad tvrde da je jedan Bilijev felacio pola sveta zavio u crno. Čisto da se i toga ponekad setimo.


Ta spirala ima pocetak dublje u proslosti (drzave Judeja i Izrael), a ne kad tebi odgovara.

Okupirane teritorije ne bi bile okupirane in the first place (ni naseljavane zatim) da Izrael nije 6 puta napadnut iz komsiluka..

Ko izgubi ratove gubi i teritorije, ko ratove pocinje zna za rizik. Inkluziv Izrael. Ali oni su ratove dobili iako ih nisu zapoceli. Svih 6.

Sto se tice preventivnih udara imas ih na dnevnoj bazi - po Izraelu iz Gaze.

PS. Da mi bude jasan potpuno tvoj stav, pitanje - da li ti priznajes ili ne pravo Izraelu da postoji na toj teritoriji?
docsumann docsumann 17:01 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
docsumann
apacherosepeacock
čudnu taktiku primenjuje (ubija koga misli da treba pa čak i pred porodicom)


Pa nije cudna taktika nego bi da sprece Iran (i ko god je jos kandidat) da napravi bombu.


šta bi bilo da Iran napravi bombu?

da li bi je upotrebio protiv Izraela kad zna da bi tad bio spržen u narednih nekoliko minuta?

Izrael svoju već ima.


Kad bi je upotrebio protiv Izraela (minijaturna teritorija) ko bi ih iz Izraela sprzio (na 50x vecoj teritoriji), nisam razumela pretpostavku?

PS. Izrael ima vec 5 decenija, znamo svi..




ne bi ih spržio Izrael nego Ameri
maksa83 maksa83 17:03 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Kad bi je upotrebio protiv Izraela (minijaturna teritorija) ko bi ih iz Izraela sprzio (na 50x vecoj teritoriji), nisam razumela pretpostavku?

Spržilo bi ih bilo šta iz neke podmornice ili iz vazduha, a i Izrael je dovoljno daleko da uoči takvo nešto kako leti odande i pusti retaliatory strike. Ako Iranu nije problem da prebaci Irak i Siriju do Izraela misliš da je npr. Amerikancima problem da dobace do Irana iz neke tačke u regionu? Svejedno je da l' bi ih spržilo deset minuta ili 2 sata kasnije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:08 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83
i dalje me ne bi iznenadilo da su se zajebali ali ne mogu sad da priznaju

Nisu to baš firme koje prave tako grube omaške, ona regionalna pogotovo.


pa dobro da, jeste malo teško zamisliti baš toliko zajebavanje al ko što rekoh, ništa me ne bi iznenadilo

nego po mom mišljenju relativno balansirano štivo na tu temu
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:10 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Docs, Maxa, ok.

Znaci cenite da nema nikakve opasnosti da Iran poseduje N?
maliperica maliperica 17:25 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

freehand
.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.


Maksa i dalje kao donedavno Vladimir u Zadruzi.
Retko ko ima muda da mu protivreči.
Utoliko tvoj komentar ioma veći značaj.

Ima li opravdanja za državni terorizam ?

Maske su odavno pale, ali što je mnogo - mnogo je.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:29 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Maksa i dalje kao donedavno Vladimir u Zadruzi.
Retko ko ima muda da mu protivreči.


Maxi se protivreci redovno i od mnogih kad se s njim ne slaze, ako mogu da primetim..
(i ne samo njemu, ali kad je izdvojen za primer)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:39 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
Docs, Maxa, ok.

Znaci cenite da nema nikakve opasnosti da Iran poseduje N?


realno opasnost, ne opasnost.. N je tu samo proxy za poruku da ne nisi ti big league i ne možeš ti s nama da se igraš dok te mi ne pozovemo i kad te pozovemo igramo našom loptom..
možeš da se duriš koliko hoćeš al to ti je tako..
opasnih scenaria možeš da zamiliš koliko hoćeš ali ovde se radi prosto o projekciji moći.. ako nisi s nama protiv nas si.. kraj priče..
nema potrebe smišljati kao neka opravdanja ali bomba u ovim rukama bomba u onim rukama..
ta bomba morala bi biti ultimate deterrant..
nego nisi s nama i to je to..
ne znam što je to teško prihvatiti..
maksa83 maksa83 17:44 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Maksa i dalje kao donedavno Vladimir u Zadruzi.

Vidi ga Anonanus maskiran u babu sa lažnim brkovima...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:45 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

nego nisi s nama i to je to..
ne znam što je to teško prihvatiti..


Kome je tesko prihvatiti?

Slazem se vecim delom za sredstvo odvracanja, nego klub imaoca se proteze na Indiju, Pakistan, S. Koreju, oni mi ne deluju kao pozeljni deo kluba ali je imaju.

Ko je kome u ovih nekoliko slucajeva doturio mising pis?
maksa83 maksa83 17:46 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Znaci cenite da nema nikakve opasnosti da Iran poseduje N?

Svako posedovanje N je opasnost, al' o tome je možda trebao da razmišlja Trunpo kad je raskidao Obamin nuclear deal sa Iranom. Taj papir inače nije bio obavezujuć i više je bio "pismo o namerama" ali je bio mnogo više od ovoga sada.
freehand freehand 17:47 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Ta spirala ima pocetak dublje u proslosti (drzave Judeja i Izrael), a ne kad tebi odgovara.

Kad je Judeja bila država? A inače ako govoriš biblijskim vremenima - teško da bi razgovor imao smisla kad se Jevreji pozovu na to da su izabrani narod a da im je Bog otac rođeni. Svi smo im mi podstanari i niža bića, u tom slučaju.
Okupirane teritorije ne bi bile okupirane in the first place (ni naseljavane zatim) da Izrael nije 6 puta napadnut iz komsiluka..

Znam, to je onaj Glajvic koji nisi otvorila.
Ko izgubi ratove gubi i teritorije, ko ratove pocinje zna za rizik. Inkluziv Izrael. Ali oni su ratove dobili iako ih nisu zapoceli. Svih 6.

Niti će biti da su Arapi započeli svih 6 ratova, niti logika koju plasiraš ima smisla. To je logika potpuno suprotna svemu na čemu se temelji ono što zovemo modernom civilizacijom.
Sto se tice preventivnih udara imas ih na dnevnoj bazi - po Izraelu iz Gaze.

Sto se tice preventivnih udara imas ih na dnevnoj bazi - po Izraelu iz Gaze.

I ovo je neistina. to su potezi očajnika koji tretirani kao niža rasa žive pod stalnom represijom izloženi svim vidovima torture okupatora - od pljačke do ubistava. Na dnevnoj osnovi.
maksa83 maksa83 17:47 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Ko je kome u ovih nekoliko slucaja doturio mising pis?

Boktepita. Znaš da je kad se raspao SSSR nestalo nekih mislim 200 komada Nečega? Niko ne zna gde je to završilo, ko je to maznuo, gde uštekao, kome prodao...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:49 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83

Vidi ga Anonanus maskiran u babu sa lažnim brkovima...


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:54 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati


Kad je Judeja bila država? A inače ako govoriš biblijskim vremenima - teško da bi razgovor imao smisla kad se Jevreji pozovu na to da su izabrani narod a da im je Bog otac rođeni. Svi smo im mi podstanari i niža bića, u tom slučaju.


Isto kada i Izrael, da seze iz tog vremena zasto ne bi, Palestina nikada nije bila drzava ni u biblijsko vreme ni pre '47/'48.

I Srbija se pozvala na srednji vek i ratovala i prikljucila Kosovo i Makedoniju, ili nije smela?

Potezi ocajnika, pa eto svako ce sebi naci razlog/opravdanje..

Nego, jel moze odgovor na pitanje iz PS?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:54 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
nego nisi s nama i to je to..
ne znam što je to teško prihvatiti..


Kome je tesko prihvatiti?

Slazem se vecim delom za sredstvo odvracanja, nego klub imaoca se proteze na Indiju, Pakistan, S. Koreju, oni mi ne deluju kao pozeljni deo kluba ali je imaju.

Ko je kome u ovih nekoliko slucajeva doturio mising pis?


pa svima koji smišljaju narative zašto X smije da ima bombu a Y ne smije..
freehand freehand 18:07 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

PS. Da mi bude jasan potpuno tvoj stav, pitanje - da li ti priznajes ili ne pravo Izraelu da postoji na toj teritoriji?

Ako misliš na teritoriju definisanu i priznatu u dokumentima UN - apsolutno. Van okupiranih i anektiranih teritorija, to je momenat bez povratka (sa tim što sam apsolutno za to da oni ili njihovi sponzori plate svu otetu privatnu imovinu i na teritoriji države Izrael).
U to ne spada ono što su dobili od Jehove niti ono što su krvavo pootimali od '48 naovamo.
freehand freehand 18:08 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Isto kada i Izrael, da seze iz tog vremena zasto ne bi, Palestina nikada nije bila drzava ni u biblijsko vreme ni pre '47/'48.
Imaš li ti neku referencu na to? Znam da je Judeja bila provincija i oblast, država - nikad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:14 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

freehand
Isto kada i Izrael, da seze iz tog vremena zasto ne bi, Palestina nikada nije bila drzava ni u biblijsko vreme ni pre '47/'48.
Imaš li ti neku referencu na to? Znam da je Judeja bila provincija i oblast, država - nikad.


Brutalna laž Frihenda u rangu Arafata. Dva puta smo bili država.
freehand freehand 18:16 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Srđan Fuchs
freehand
Isto kada i Izrael, da seze iz tog vremena zasto ne bi, Palestina nikada nije bila drzava ni u biblijsko vreme ni pre '47/'48.
Imaš li ti neku referencu na to? Znam da je Judeja bila provincija i oblast, država - nikad.


Brutalna laž Frihenda u rangu Arafata. Dva puta smo bili država.

Umesto tupavih parola i pre nego što me (opet) proglasiš antisemitom - može li referenca neka na državu koja se zvala Judeja?
Milan Novković Milan Novković 18:19 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

newimprovedtadejus
Milan Novković
freehand
maksa83
A sad da su ga zveknuli na kvarno, jesu..

Čuj na kvarno, takav je rat, nema tu nikad nečeg lepog ni viteškog, tip je bio vojnik i dočekao je vojničku smrt.

Sa druge strane ono dole što sam ostavio je spisak nuklearnih naučnika koje su izrokali, neke sve onako pred ženama i decama na pragu kuće.


Do jaja.

Biti svestan toga kako sila funkcioniše nije isto što i relativizovati direktan i neupitan zločin koji sobom smišljeno nosi ogroman rizik od započinjanja velikog sukoba sa nesagledivim posledicama. To što neko nosi uniformu ne čini ga legitimnim ciljem, na teritoriji treće, suverene države i bez objave rata.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.


Evo, jedan od najboljih za koje ja znam i čitam, kaže radi se o decenijama dugoj podršci hegemonije dolara (a i juče su drugi rekloi da je rapsirivanje građanskog rata u Iraku jedan od očekivanih "benefits" )

America Escalates its “Democratic” Oil War in the Near East - Michael Hudson


au.. nemoj ljutiš ali ugao posmatranja mu je tačno takav kakav bi i očekivao kad kao razlog zašto bi ga trebalo slušati navodi da je prije 50 godina (sic) sjedio na pregovorima o nečem..
...

To nije nikakav razlog, njemu nije potreban, nego deo uvoda, i ja mislim da je legitiman
te tako praštaj što ja evo komentarišem bez da sam pročitala al dva fakta..

Praštam, samo what's the point emotivno-idelološkog komentarisanja u tom slučaju, osim sitnog užitka da drugima pošto-poto kažeš da greše (svi to radimo, ok, da ne pomisliš da nedrugarski reagujem na new and improved look
pa jbg prijatelju ne moš baš 50 godina da verglaš istu priču a baš nimalo da ne uzmeš u obzir šta se u međuvrmenu promjenilo..

Koliko ćeš principal i non-principal komponenti da uzmeš u razmatranje zavisi od cilja pisanja/poruke koju želiš da pošalješ u ograničenom prostoru. A ako se principal komponenta ne menja nije bitno da li se radi o 50 ili 10 godina.

Pa opet, to mu je samo uvod, a o hegemonije dolara se baš dosta priča i u poslednje vreme, kako se pojavljuju i novi veliki igrači.
a promjenilo se između ostalog i to da je prošle godine USA po prvi put neto izvoznik nafte.
ne znači naravno da im zato Middle East više nije bitan al definitivno je drugačije važnosti

Errrm, možda, ali je malo verovatno - tj ne znam za prošlu godinu, ako si svesno imala na umu 2020 kao sadašnju pa mislila na 2019, a Bloomberg vesti iz 2018. se i sam sećam - US je još uvek bila značajan net uvoznik nafte, a relativno mali uvoznik čak i kad "preračunaš" ostale, domaće, ne-sirovonaftne izvore energije.

Ali nije vest opasno netačna, tj ima tačni facet, US su, valjda, al proveri slobodno, možda grešim, bila više net-pozitivna sa svetom u derivatima, nego net-negativna u sirovoj nafti - ok, jedna sličica uspešne ekonomije.

Samo nije to point, nego geopolitika, svetska suoerioronost u kontroli energenata, kao jedna od key-odrednica i američke tekuće "igre", pa tako i podrška hegemoniji dolara, iako razloga za ovaj deo tekuće strategije ima više, ... nisu teški ni za nagađanje, npr kontrolišeš energente, pa do neke mere kontrolišeš skoro sve zemlje, neke značajno do kritično, a ja sad nemam vremena da prilažem tuđa mišljenja ...
nsarski nsarski 18:24 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Brutalna laž ... u rangu Arafata.


Arafata?! Usuđuješ se da kažeš da jedan Nobelovac za mir može da laže!? Ljudi, gde ovaj svet ide? Da se Nobelovci tako blate, c,c,c. Zemljo, otvori se.
mali_macak mali_macak 18:24 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maliperica
freehand
.
A to da je napad najbolja odbrana i da cilj opravdava sredstvo refreni su bezumnih primitivnih siledžija, ali to na kraju ne može da važi samo za jednu stranu.


Maksa i dalje kao donedavno Vladimir u Zadruzi.
Retko ko ima muda da mu protivreči.

Utoliko tvoj komentar ioma veći značaj.

Ima li opravdanja za državni terorizam ?

Maske su odavno pale, ali što je mnogo - mnogo je.

Ti slabo pratiš!
Što Maksi ne bi smelo da se protivreči?!
freehand freehand 18:30 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

nsarski
Brutalna laž ... u rangu Arafata.


Arafata?! Usuđuješ se da kažeš da jedan Nobelovac za mir može da laže!? Ljudi, gde ovaj svet ide? Da se Nobelovci tako blate, c,c,c. Zemljo, otvori se.

I to Nobelovac koji je ovozemaljsku karijeru po svoj prilici završio uz diskretnu pomoć CIA-MOSAD Srbina Muhameda Dahlana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:31 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

oni mi ne deluju kao pozeljni deo kluba ali je imaju.


A po kom kriterijumu neko stiče pravo da je ima, a neko ga gubi, i važnije, ko je taj autoritet koji dodeljuje prava?

Ako neko hoće, za svoje pare, sa svojom pameću, da pravi tu bombu, ne vidim ja loguku u tome da bude sprečen jer je bomba kod njega opasna stvar.
A gde ta bomba nje opasna?

Gola sila je u pitanju, ništa više.
Sila koja kaže, ja sam jači i, eto, ne dam ti da i ti imaš, iako možeš to sebi da priuštiš, ono što ja imam.



mali_macak mali_macak 18:40 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
Pa to je makar jasno - hiljadama puta pokazano!
I ne samo u regionu - nego i Jevreja bilo gde.


Ok. jasno od tebe Carli, ajd da cujem i misljenja ostalih na temu ako su raspolozeni..

Da li si čula mišljenje ostalih?!
Mišljenja su im do jaja - kao da su odrastali pred dnevnikom dragog druga Faraona Tite - gde je prva vest bila o jadnim Palestincima, a druga o tome kako Italijani propadaju jer im opet pala vlada.
A ne kao kod nas gde vlada nije ni postojala - nego postojao SIV.
SIV - jebote!
nsarski nsarski 19:19 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

I to Nobelovac koji je ovozemaljsku karijeru po svoj prilici završio uz diskretnu pomoć CIA-MOSAD Srbina Muhameda Dahlana.


Moj najbolji drugar, sada uz veliku moju tugu pokojni, vrhunski fizičar ovog sveta, V. Privman, služio u IDF, posle došao u Amere i tu se upoznali i sjajno sarađivali, je ovako komentarisao baš tu nagradu.
Kaže za Arafata da njega nikako ne bi trebali da roknu jer je toliko ružan da je najbolja kontra-reklama za palestinsku stvar. Za Shamira da je zaslužio nagradu za mir jer je izmislio auto-bombu, a za Rabina da će njemu neko već presuditi. I bi veče i bi jutro i tako se desi.
Amin.

Posle su sjebali i Yes,sir! Arafata, ali to je već bilo posle ručka.
freehand freehand 19:21 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

nsarski
I to Nobelovac koji je ovozemaljsku karijeru po svoj prilici završio uz diskretnu pomoć CIA-MOSAD Srbina Muhameda Dahlana.


Moj najbolji drugar, sada uz veliku moju tugu pokojni, vrhunski fizičar ovog sveta, V. Privman, služio u IDF, posle došao u Amere i tu se upoznali i sjajno sarađivali, je ovako komentarisao baš tu nagradu.
Kaže za Arafata da njega nikako ne bi trebali da roknu jer je toliko ružan da je najbolja kontra-reklama za palestinsku stvar. Za Shamira da je zaslužio nagradu za mir jer je izmislio auto-bombu, a za Rabina da će njemu neko već presuditi. I bi veče i bi jutro i tako se desi.
Amin.

Al jebeš ga - pogano vreme, pogano mesto. Bar su pričali i dogovarali se, u nekim momentima bili na korak od mira.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:24 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

hoochie coochie man
oni mi ne deluju kao pozeljni deo kluba ali je imaju.


A po kom kriterijumu neko stiče pravo da je ima, a neko ga gubi, i važnije, ko je taj autoritet koji dodeljuje prava?

Ako neko hoće, za svoje pare, sa svojom pameću, da pravi tu bombu, ne vidim ja loguku u tome da bude sprečen jer je bomba kod njega opasna stvar.
A gde ta bomba nje opasna?

Gola sila je u pitanju, ništa više.
Sila koja kaže, ja sam jači i, eto, ne dam ti da i ti imaš, iako možeš to sebi da priuštiš, ono što ja imam.





Tako je, i ja mislim da svako, ko može da si priušti, treba da ima nuklearni arsenal. What can possibly go wrong with that? Eh, da je Srbija onomad imala hidrogenske bombe, kur bi nam se ovako lako izvukli oni pogani hrvati, bosanci i albanci i drugi slovenci, bili bismo Velika Atomska Srbija do  Šešeljevih granica, ako ne i dalje, a ni ti ne bi morao da danonoćno dežuraš na obali Drine. (Atomski Četnik)


mali_macak mali_macak 19:36 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

srdjan.pajic
hoochie coochie man
oni mi ne deluju kao pozeljni deo kluba ali je imaju.


A po kom kriterijumu neko stiče pravo da je ima, a neko ga gubi, i važnije, ko je taj autoritet koji dodeljuje prava?

Ako neko hoće, za svoje pare, sa svojom pameću, da pravi tu bombu, ne vidim ja loguku u tome da bude sprečen jer je bomba kod njega opasna stvar.
A gde ta bomba nje opasna?

Gola sila je u pitanju, ništa više.
Sila koja kaže, ja sam jači i, eto, ne dam ti da i ti imaš, iako možeš to sebi da priuštiš, ono što ja imam.





Tako je, i ja mislim da svako, ko može da si priušti, treba da ima nuklearni arsenal. What can possibly go wrong with that? Eh, da je Srbija onomad imala hidrogenske bombe, kur bi nam se ovako lako izvukli oni pogani hrvati, bosanci i albanci i drugi slovenci, bili bismo Velika Atomska Srbija do  Šešeljevih granica, ako ne i dalje, a ni ti ne bi morao da danonoćno dežuraš na obali Drine. (Atomski Četnik)



Ma da!
Srbi napravili grešku što nisu kao u ranijem periodu - spustili kragne i poturili vratove tim svim miroljubivcima koje pominješ!
nsarski nsarski 19:39 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Bar su pričali i dogovarali se, u nekim momentima bili na korak od mira.


Jebote, pa, kako kaže Čomski, njima nikad mir nije odgovarao niti su ga želeli. Nikad. I Ameri su se trudili da im tu želju ispune.
Seti se čuvene floskule "peace process". Peace process, svima puna usta mirovnog procesa decenijama. WTF does that mean?! Pa Dayton agreement (koji im je doneo Nobela) - reče Bibi više puta da je Dejton davno zaboravljen. Znači džaba ste krečili.
To ti je kao potraga za ubicom Ćuruvije - traže ga, ali ne nameravaju da ga nađu.
U međuvremenu, na izložbi oružja povodom Dana Sećanja na palog ratnika na Latrun memorijalnom centru oružanih snaga, devojčica se igra sa snajperom, Izrael, 8. Maj, 2019. Cenim da devojčica ima 10-12 godina.



Dočim, 9. januara 2019, 12-godišnji Palestinac Muhamed Al Nadžar, je evakuisan u Gazi pored granične ograde, u južnom delu Gaze. Dečko je pogođen snajperom u oko.



Izvor: Rojtersove fotografije godine, 2019.

Meni ovo ne liči na skori mir.

P.S. U brzini napravih omašku. Nije u pitanju Dejton, već Camp David.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:39 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Ma da!
Srbi napravili grešku što nisu kao u ranijem periodu - spustili kragne i poturili vratove tim svim miroljubivcima koje pominješ!


Pa to i kažem, a zamisli da smo imali bar taktičke bojeve glave na lageru, gde bi nam kraj bio, sve istorijske nepravde bismo mogli da ispravimo. E, jedino sranje koje vidim je da su i hrvati mogli da imaju isto. Kolika je verovatnoća da se taj vekovni spor završi balkanskom nuklearnom zimom?

edit: Svejedno, da ti preporućim knjižicu koju sam dobio za Božić: link
Bili Piton Bili Piton 19:47 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

maksa83


Vidi ga Anonanus maskiran u babu sa lažnim brkovima...





mali_macak mali_macak 19:57 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

srdjan.pajic
Ma da!
Srbi napravili grešku što nisu kao u ranijem periodu - spustili kragne i poturili vratove tim svim miroljubivcima koje pominješ!


Pa to i kažem, a zamisli da smo imali bar taktičke bojeve glave na lageru, gde bi nam kraj bio, sve istorijske nepravde bismo mogli da ispravimo. E, jedino sranje koje vidim je da su i hrvati mogli da imaju isto. Kolika je verovatnoća da se taj vekovni spor završi balkanskom nuklearnom zimom?

edit: Svejedno, da ti preporućim knjižicu koju sam dobio za Božić: link

Da su oni imali, ti i ja sada ne bi ovo pisali!
Barem su se oni dokazali i bez toga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:57 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Tako je, i ja mislim da svako, ko može da si priušti, treba da ima nuklearni arsenal.


A ako ne tako, kako onda?
Ko bi trebao da ga ima?
Milim, znamo da Rusiji ne možete da zabranite, ali kad biste mogli, da li bi joj trebalo oduzeti?
h, da je Srbija onomad imala hidrogenske bombe, kur bi nam se ovako lako izvukli oni pogani hrvati, bosanci i albanci i drugi slovenci, bili bismo Velika Atomska Srbija do  Šešeljevih granica, ako ne i dalje, a ni ti ne bi morao da danonoćno dežuraš na obali Drine. (Atomski Četnik)


Pa ne znam to, ali da je imala te spravice, šta misliš, da li bi onaj voz roknuli?

Znači, i kad bi mogla ne bi joj trebalo dopustiti, da mogu ljudi da sipaju bombe po njoj kad im se prohte?

E vidiš, ja bih baš voleo da Srbija ima nešto što bi sprečilo kojekakve u naumima im (kad je već svet takav pa u njemu svakakvi postoje)
Bili Piton Bili Piton 20:11 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

freehand


P.S. Zaboravih da kažem - zli jezici nekad tvrde da je jedan Bilijev felacio pola sveta zavio u crno. Čisto da se i toga ponekad setimo.


Ne znam o čemu pričaš.
freehand freehand 20:12 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Bili Piton
freehand


P.S. Zaboravih da kažem - zli jezici nekad tvrde da je jedan Bilijev felacio pola sveta zavio u crno. Čisto da se i toga ponekad setimo.


Ne znam o čemu pričaš.

Aha, sad ne znamo...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Znači, i kad bi mogla ne bi joj trebalo dopustiti, da mogu ljudi da sipaju bombe po njoj kad im se prohte?


Bogami, uz Vulina, ministra vojnog, i tebe, đenerala, bi se namena tog odbrambenog naoružanja brzo promenila. A prvi bi najebao - Bakir.

Ne znam da li bi nas bombardovali kad im se prohte, ili kad mi krenemo da isterujemo pravdu u regionu pa se ovi late posla da nas u tom časnom poduhvatu osujete. Ali priznaj da te uzbuđuje pomisao na takav kapacitet u našim rukama, to jest magacinima.
milisav68 milisav68 21:24 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

ili kad mi krenemo da isterujemo pravdu u regionu pa se ovi late posla da nas u tom časnom poduhvatu osujete.

Pa kad nije bilo Staljna da podigne obrvu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Ne znam da li bi nas bombardovali kad im se prohte, ili kad mi krenemo da isterujemo pravdu u regionu p


A ta pravda se ne poklapa sa njihovom pravdom.
A njihova pravda se računa, zna se, neće valjda srpska.
Ali priznaj da te uzbuđuje pomisao na takav kapacitet u našim rukama, to jest magacinima.


Nije reč uzbuđuje adekvatna, ali da, naravno da bih voleo da je moja država dovoljo sposobna i opremljena.
Ti ne bi voleo da je Srbija opremljena, više bi ti odgovaralo da Tači, Bakir i Milanović imaju te igračke?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

milisav68
ili kad mi krenemo da isterujemo pravdu u regionu pa se ovi late posla da nas u tom časnom poduhvatu osujete.

Pa kad nije bilo Staljna da podigne obrvu.


Ma dosta im je i Putin.

Si video šta bi sa onim što ga Ameri proglasiše za predsednika Venecuele?
Teli Ameri, al Putin kaže, ma jok, nema ota posla ništa, i eno ga sad ne daju mu ni u skupštinu.
Asad bio namenjan za odstrel, Putin veli, ma jok, i ostade.
Kaže, Krim je moj, vi plačite ako vam se ne sviđa, i eto Krima u Rusiji.
zemljanin zemljanin 22:32 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock


Ta spirala ima pocetak dublje u proslosti (drzave Judeja i Izrael), a ne kad tebi odgovara.

Okupirane teritorije ne bi bile okupirane in the first place (ni naseljavane zatim) da Izrael nije 6 puta napadnut iz komsiluka..

Ko izgubi ratove gubi i teritorije, ko ratove pocinje zna za rizik. Inkluziv Izrael. Ali oni su ratove dobili iako ih nisu zapoceli. Svih 6.

Sto se tice preventivnih udara imas ih na dnevnoj bazi - po Izraelu iz Gaze.

PS. Da mi bude jasan potpuno tvoj stav, pitanje - da li ti priznajes ili ne pravo Izraelu da postoji na toj teritoriji?

U medjuvremenu su osnovane i UN, pa je dodeljena teritorija Izraelu od strane te iste UN ... onda je ta ista UN donela masu rezolucija koje bas taj Izrael smatra nistavnim ... a neke je i prihvatio barem potpisom ... po logici istorijskih opasnosti, tadasnja Evropa je trebala da raseli nemce, rasparca teritoriju i svako okopljanje sa vise od 2 Nemca, proglasi za zlocinacki poduhvat i terorizam ...

tim nadmudrivanjima nema kraja ... Izrael ima svoje granice, neka ih postuje i neka se brani kao i svaka druga drzava ... sve ostalo je zlocinacko ponasanje zasnovano na sili a ne na pravu
milisav68 milisav68 22:46 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Ma dosta im je i Putin.

Ma znam, nego sam aludirao kad su oni isterivali pravdu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:49 06.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
čudnu taktiku primenjuje (ubija koga misli da treba pa čak i pred porodicom)


Pa nije cudna taktika nego bi da sprece Iran (i ko god je jos kandidat) da napravi bombu.

Zna li se da li je ajatolah Al Hamnej skinu fetvu, (zabranu) sa pravljenja atomske bombe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:57 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

freehand
Isto kada i Izrael, da seze iz tog vremena zasto ne bi, Palestina nikada nije bila drzava ni u biblijsko vreme ni pre '47/'48.
Imaš li ti neku referencu na to? Znam da je Judeja bila provincija i oblast, država - nikad.


E kao da smo ucili razlicite istorije..

'Kraljevstvo Juda (heb. מַמלְכת יְהוּדָה Mamlekut Jehuda) bilo je ime za kraljevstvo što su tvorila plemena: Juda, Šimun i Benjamin, a nastalo je nakon podjele Kraljevstva Izrael na Sjeverno i Južno kraljevstvo. Kraljevstvo Juda bilo je smješteno na jugu, dok je prijestolnica grad Jeruzalem'.

Severno (Izrael) su ona ostala 9 plemena, da ne nabrajam.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:01 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Izrael ima svoje granice, neka ih postuje i


Ja bih rekla da su oni postovali (granice) no je zapelo ovima okolo da nema Izraela..
Pa je izaslo na to na sta je izaslo.

sve ostalo je zlocinacko ponasanje zasnovano na sili a ne na pravu


Izvini, a kako se zove ponasanje ostalih? Onih koji su Izrael napadali od '48. i Palestinaca danas. (Gaza je pod njihovom ingerencijom koji qrc gadjaju Izrael)
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:11 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

hoochie coochie man
oni mi ne deluju kao pozeljni deo kluba ali je imaju.


A po kom kriterijumu neko stiče pravo da je ima, a neko ga gubi, i važnije, ko je taj autoritet koji dodeljuje prava?

Ako neko hoće, za svoje pare, sa svojom pameću, da pravi tu bombu, ne vidim ja loguku u tome da bude sprečen jer je bomba kod njega opasna stvar.
A gde ta bomba nje opasna?

Gola sila je u pitanju, ništa više.
Sila koja kaže, ja sam jači i, eto, ne dam ti da i ti imaš, iako možeš to sebi da priuštiš, ono što ja imam.


Huci ajd primeti prvo razliku izmedju moje konstatacije i mog nesaopstavanja misljenja.

Tadejus je pomenula big league pa sam ja samo nastavila kao klubu' u tom smislu.

Klub se odnosio na one koji imaju i ne bi da dele pozicije sa zainteresovanima.

E sad, u klubu su i Rusija, Kina, pored US, VB, Francuske, Izraela, a pretpostavka moja je da klub Zapad' ne voli ni sto Rusija (SSSR na startu) ima ili Kina (nisu mogli da sprece, jbg) a kamo li Indija, Pakistan, S. Koreja - sa naglaskom na ova 2 potonja.
Ne mislis valjda da je Putin ili kogoddajesad na celu u Kini po tom pitanju drugacijeg stava?

Znaci o tome je bilo reci, sta se sad ti primas ko da sam im ja delila nuke..

(i ti bi da mozes da sjebes konkurenciju, recimo, i zadrzis votevr privilegije, jok ne bi to uradio)
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:20 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Izvor: Rojtersove fotografije godine, 2019.


Ovaj je bas izabrao logo na majici..
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:32 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

mali_macak
apacherosepeacock
Pa to je makar jasno - hiljadama puta pokazano!
I ne samo u regionu - nego i Jevreja bilo gde.


Ok. jasno od tebe Carli, ajd da cujem i misljenja ostalih na temu ako su raspolozeni..

Da li si čula mišljenje ostalih?!
Mišljenja su im do jaja - kao da su odrastali pred dnevnikom dragog druga Faraona Tite - gde je prva vest bila o jadnim Palestincima, a druga o tome kako Italijani propadaju jer im opet pala vlada.
A ne kao kod nas gde vlada nije ni postojala - nego postojao SIV.
SIV - jebote!



Cula sam sta me interesovalo, uglavnom..
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:40 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Ti ne bi voleo da je Srbija opremljena


Ne bih. Poslednji put kad je bila "opremljena", čak i bez alata za nuklearni holokaust, izveli smo najgori pokolj i razaranje u Evropi od rata do sada, u pokušaju otimanja teritorija i svođenja računa iz prošlosti, koji će se dugo pamtiti. Znači, par drndavih helikoptera, nekoliko ražalovanih migova, malo praznih cevi od S400 i dosta je za loženje vas ratobornih. Ali, razumem da se sa time manje uzdiše u uzbuđenju, no, šta da se radi. Zato bar imaš na raspolaganju Putina, bolji je, izgleda, i od vijagre. Da ne pominjem onu njegovu umetnicu sa Sibirske magistrale, koju je postavio za portparolku. Sa njih dvoje na čelu, kome još treba A-bomba.
apacherosepeacock apacherosepeacock 02:52 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

devojčica se igra sa snajperom, Izrael, 8. Maj, 2019. Cenim da devojčica ima 10-12 godina.


Ta ce devojcica ionako na obavezno sluzenje u vojsku za koju godinu. Da im ne zaskacu zavrat toliko iz komsiluka, ne bi morala. (ko bilo gde na svetu).

Aj zakaci i neku sliku sa dobrovoljkama od 15 godina (moze i ovima rodjenima na zapadu) za dzihad i cime se one od oruzja i eksploziva igraju.. ima ih bar 5 cifara vise.
nsarski nsarski 03:51 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
Izvor: Rojtersove fotografije godine, 2019.


Ovaj je bas izabrao logo na majici..


Smešno, jel' da!?
Svi se iskidaju od smeha kad tu sliku vide.
nsarski nsarski 04:06 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

apacherosepeacock
devojčica se igra sa snajperom, Izrael, 8. Maj, 2019. Cenim da devojčica ima 10-12 godina.


Ta ce devojcica ionako na obavezno sluzenje u vojsku za koju godinu. Da im ne zaskacu zavrat toliko iz komsiluka, ne bi morala. (ko bilo gde na svetu).

Aj zakaci i neku sliku sa dobrovoljkama od 15 godina (moze i ovima rodjenima na zapadu) za dzihad i cime se one od oruzja i eksploziva igraju.. ima ih bar 5 cifara vise.



Ajd' ne izvrći stvari. Ono što sam ja zaključio gledajući te slike je: "Meni ovo ne liči na skori mir." Bez obzira koja slika koga prikazuje.
Jedni pucaju, drugi pucaju - tu mira ne može biti.

A ova prevara
Aj zakaci i neku sliku sa dobrovoljkama od 15 godina (moze i ovima rodjenima na zapadu) za dzihad i cime se one od oruzja i eksploziva igraju.. ima ih bar 5 cifara vise--- (šta precizno matematički ovo znači? 5 redova veličina? 5 puta? Imaš neke precizne podatke ili se samo razbacuješ brojevima koji ti se čine da su veliki. Btw, cifre su 1, 2, 3....8, 9; sve ostalo su brojevi. Ako misliš da broj džihadista ima 5 cifara više nego broj Izraelskih boraca, onda da napravimo računicu: ako boraca u Izraelu ima milion, onda džihadista ima 100 milijardi; wow, zaista!).
mi samo govori da su te dobro naučili talking points.

Naravno da ima džihadista koji se priključuju terorističkim grupama, ISISu, i slično (ima ih koji idu i odavde), ali oni nikakve veze sa Palestincima nemaju. To je deo psy-op tehnike kojoj su te naučili, a ona kaže da se sva nepočinstva Arapa na celom svetu takođe moraju pripisati i Palestincima. Demonizacija je prvi korak ka eliminaciji.
bene_geserit bene_geserit 07:18 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Errrm, možda, ali je malo verovatno - tj ne znam za prošlu godinu, ako si svesno imala na umu 2020 kao sadašnju pa mislila na 2019, a Bloomberg vesti iz 2018. se i sam sećam - US je još uvek bila značajan net uvoznik nafte, a relativno mali uvoznik čak i kad "preračunaš" ostale, domaće, ne-sirovonaftne izvore energije.

Ali nije vest opasno netačna, tj ima tačni facet, US su, valjda, al proveri slobodno, možda grešim, bila više net-pozitivna sa svetom u derivatima, nego net-negativna u sirovoj nafti - ok, jedna sličica uspešne ekonomije.

Samo nije to point, nego geopolitika, svetska suoerioronost u kontroli energenata, kao jedna od key-odrednica i američke tekuće "igre", pa tako i podrška hegemoniji dolara, iako razloga za ovaj deo tekuće strategije ima više, ... nisu teški ni za nagađanje, npr kontrolišeš energente, pa do neke mere kontrolišeš skoro sve zemlje, neke značajno do kritično, a ja sad nemam vremena da prilažem tuđa mišljenja ...

Ogromnu većinu nafte USA uveze is Kanade, Meksika, Venecuele, malo sa Bliskog Istoka.
Ovo sa frakingom je pitanje kakvu budućnost ima obzirom na jako lošu situaciju i bankrote u toj industriji.



Kontrola Bliskog Istoka je bitna geopolitički (čitaj sprečavanje EvroAzijske integracije).
bene_geserit bene_geserit 07:52 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

relativizovati direktan i neupitan zločin koji sobom smišljeno nosi ogroman rizik od započinjanja velikog sukoba sa nesagledivim posledicama.

Kako da ne, ogroman rizik moje dupe. Kad se ništa ozbiljno ne desi onda će da bude, eto na sreću ništa se nije desilo a moglo je svašta.
Nešto mi govori da ovi blogeri što seru sad o ovome:
1. nisu ni čuli za tog Iranca dok ga nisu roknuli
2. kad je Obama ustanovio dron program i rokao njime okolo, slabo su koju rekli o tome
3. zapravo jedino što im smeta je što Klintonova nije umesto Trampa dala zeleno svetlo

Što se mene tiče, voleo bih da ovi kojima plaćam porez što manje učestvuju u rokanjima na Bliskom Istoku, ali mrka kapa ... Jbga, imperija i geopolitika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:22 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

srdjan.pajic
Ti ne bi voleo da je Srbija opremljena


Ne bih.

Kad neko želi da njegova zemlja bude slaba i neopremljena, to samo za sebe govori sve.

Sve te naknadne prazne fraze koje kao pokušavaju da obrazlože tu perverznu želju su apsolutno nevažne, jer patologiji da ti budeš slab, a tvoj protivnik jak, treba tražiti uzroke, a nema potrebe dokazivati očigledno, da za takav stav ne može da bude racionalnih argumenata.

Treba videti zašto na neke ljude propaganda može toliko da utiče da ih dovede do faze mazohizma u kojoj uživa u svojoj nemoći.
mali_macak mali_macak 09:14 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

srdjan.pajic
Ti ne bi voleo da je Srbija opremljena


Ne bih. Poslednji put kad je bila "opremljena", čak i bez alata za nuklearni holokaust, izveli smo najgori pokolj i razaranje u Evropi od rata do sada, u pokušaju otimanja teritorija i svođenja računa iz prošlosti, koji će se dugo pamtiti. Znači, par drndavih helikoptera, nekoliko ražalovanih migova, malo praznih cevi od S400 i dosta je za loženje vas ratobornih. Ali, razumem da se sa time manje uzdiše u uzbuđenju, no, šta da se radi. Zato bar imaš na raspolaganju Putina, bolji je, izgleda, i od vijagre. Da ne pominjem onu njegovu umetnicu sa Sibirske magistrale, koju je postavio za portparolku. Sa njih dvoje na čelu, kome još treba A-bomba.

Imaš li ti podatke koliko je u tom pokolju stradalo Srba?
Ili je odnos, prema tebi i tvojim 'ženama', takav da su Srbi pobili 1000 na jednu svoju žrtvu.
Ili je po tebi i tvojim 'ženama' trebalo da Srbi ispruže vratove i podvrnu okovratnike na košuljama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:57 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Milan Novković
...


evo još jednom s ilustracijom..
pa upravo bi principal component trebala da ti kaže, ej, čekaj, ova varijabla od prije 50 godina što je pratiš, pa nije više tako bitna.. mogu je skoro zanemariti kad svedem na nižu dimenziju..

naravno da sam mislila na prošlu 2019. godinu, no dobro, ti si evo pročitao za 2018, opet bolje nego ovaj tvoj saborac Istvud što gleda 2017. i daje mudre porgnoze..

nafta je prošlost, Bliski Istok je prošlost, sadašnjost je Kina, prosto mi je nemoguće da vas je to zaobišlo..

a kad izbora štiva za čitanje..
tih 50 godina je samo mala lampica.. čekaj, jel nisi ništa radio u tih 50 što bi bilo relevantno da pomeneš u uvodu.. ali ajde, nek bude da je to samo neka slučajna reminescencija..
ali i ti bi morao da vidiš koliko je pogrešno reći da je zlatni standarad napušten jer je bila prevelika potrošnja na odbranu u inostranstvu..
pa čekaj, ako ni to nisi ukačio u ovih 50 godina šta ti je još promaklo..
ne samo da nije čitao ništa relevantno na temu zlatnog stndarda nego nije ni elementarnu logiku umio da primjeni..

i ajd sad da ti kažeš eto ja to čitam pa sad šta, neka svjeta hiljadu svjetova, al ti brate to svoje podebljaš pa fonto 120 kao slušajte vamo da vam objasnim..
a sam si neki dan kukao kako ljudi u Srbiji verglaju stalno istu priču 50 godina i apsolutno ih ni ne okrzne šta je u svijetu (ili bar u komšiluku) aktuelno..
bukvalno se u zadnjih 10 godina nisu projjenile teme na blogu za većinu..
čast izuzecima al ne uspjevaju da nametnu teme..
i sad onda ti dođeš da kao kažeš pa dajte ljudi ajmo biti u toku i onda im pričaš o borbi za naftu na Bliskom Istoku i bolduješ nekog čileta koji nije znao šta priča ni prije 50 godina kad je još možda nešto i znao..
ma daj
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:54 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

zemljanin
samo smo cekali da ustanes u frontu izraelske podske Trampu ... ne mogu ni smajlija da stavim ... totalno si se pogubio sa kriterijumima, pravima, pravdom, etikom itd.


Бежи бре "смо чекали". Срби а јудеофоби и лажови. Фуј!
freehand freehand 10:55 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Ta ce devojcica ionako na obavezno sluzenje u vojsku za koju godinu

Takoe. A i svi ćemo ionako umreti pa šta sad Ameri i Izraelci koknu koju desetinu hiljada godišnje malo ranije. Pomažu Bogu, ne može on sve sam.
Ovo što pišeš ovde je botovski sramotno relativizovanje svega što počini strana za koju si se opredelila.
freehand freehand 10:56 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Srđan Fuchs
zemljanin
samo smo cekali da ustanes u frontu izraelske podske Trampu ... ne mogu ni smajlija da stavim ... totalno si se pogubio sa kriterijumima, pravima, pravdom, etikom itd.


Бежи бре "смо чекали". Срби а јудеофоби и лажови. Фуј!

Šta je slagao (judeofob)?
mali_macak mali_macak 11:07 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

newimprovedtadejus

...

i ajd sad da ti kažeš eto ja to čitam pa sad šta, neka svjeta hiljadu svjetova, al ti brate to svoje podebljaš pa fonto 120 kao slušajte vamo da vam objasnim..
a sam si neki dan kukao kako ljudi u Srbiji verglaju stalno istu priču 50 godina i apsolutno ih ni ne okrzne šta je u svijetu (ili bar u komšiluku) aktuelno..
bukvalno se u zadnjih 10 godina nisu projjenile teme na blogu za većinu..
čast izuzecima al ne uspjevaju da nametnu teme..

i sad onda ti dođeš da kao kažeš pa dajte ljudi ajmo biti u toku i onda im pričaš o borbi za naftu na Bliskom Istoku i bolduješ nekog čileta koji nije znao šta priča ni prije 50 godina kad je još možda nešto i znao..
ma daj

Nakačio sam se ovde samo zbog toga što si pomenula kako je Milan pre neki dan 'opleo po meni'!
Ako je - jer ponekada i ja sam sebi dosadim, a kamoli drugima.
No, ono što bi se moglo razmatrati, principijelno, je sledeće - da li vrteti istu priču ili menjati priče kao čarape?!
Meni se, često, čini - da oni koji često menjaju priče, vrlo (opet) često to rade tako da promena bude referencirana u odnosu na neposredno prethodno - i tada ti koji 'prevere' napadaju sa takvim žarom (i, možda, još većim) ono što su neposredno ispred sa takvim žarom branili.
Ko bi ga znao gde u tome svemu pronaći meru!
Činjenica je, da tzv. tolerantni ljudi, imaju popruilično limitiranu tolerantnost ako se protivreči 'njihovim' stavovima.
A 'njihovi' stavovi su često neizrečeni, nego su 'uzvišeni' stavovima autoriteta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:12 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Лаже док зине. Само не могу да сконтам мотив Левице. Ајд код десних, блабла, стара рускославјанствујушча фобија, вама не могу да скапирам мотив а довољно сте манипулативни да ни не желите да кажете отворено шта је. Зато, српска напредна банда првак односа а ти не липши, Срђане, до зелене траве...

Иначе, Јудеја у VIII в.п.н.е.



Јудеја у I в.п.н.е.


Као што видимо, и Источна обала је у тадашњем Краљевству Израела -једини зајеб је што из ње дошао и Ирод и као последњи краљ античког Израела нас испоручио на сребрној тацни Риму. Но ово је толико подло било што си рекао, и још овај јаран са патолошком нетрпељивошћу преко целог света са измишљотинама и подметачинама - из Плаве Лагуне, нема паметнија посла него нас да мрзи. No really, I don't belong here (though, I love this Apachee woman, she's also Serbian).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:16 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

mali_macak

Nakačio sam se ovde samo zbog toga što si pomenula kako je Milan pre neki dan 'opleo po meni'!
Ako je - jer ponekada i ja sam sebi dosadim, a kamoli drugima.
No, ono što bi se moglo razmatrati, principijelno, je sledeće - da li vrteti istu priču ili menjati priče kao čarape?!
Meni se, često, čini - da oni koji često menjaju priče, vrlo (opet) često to rade tako da promena bude referencirana u odnosu na neposredno prethodno - i tada ti koji 'prevere' napadaju sa takvim žarom (i, možda, još većim) ono što su neposredno ispred sa takvim žarom branili.
Ko bi ga znao gde u tome svemu pronaći meru!
Činjenica je, da tzv. tolerantni ljudi, imaju popruilično limitiranu tolerantnost ako se protivreči 'njihovim' stavovima.
A 'njihovi' stavovi su često neizrečeni, nego su 'uzvišeni' stavovima autoriteta.


ja nisam stekla utisak da je po tebi opleo nego više po svima koji bjesomučno verglaju istu priču koja pri tom još nije ni relevantna..
nije da komunistička partija u Srbiji pretenduje na vlast pa sad hitno moramo da odlučimo jel nam se vraćati u komunizam..
čemu onda..
meni liči na neku užasnu intelektualnu ljenost u kombinaciji sa trendom u Srbiji da se ne prate aktuelnosti nego vergla uporno isto..
ja pratim vijesti sa nekih recimo 5, 6 izvora globalno i skoro svaki dan otvorim i politku, vreme, danas ponekad i blic (sve manje jer mi se bukvalno smuči)..
u toj politici, pa čak i u vremenu, nema apsolutno ničeg što ja vidim drugje..
ni slova
ajd kapiram možda je njima publika takva ali ljudi pa kako vi mislite da opstanete ako računate samo na neku staru publiku koja je izgubila korak i ne prati više ništa..
i još važnije ja ne znam gdje se naši mladi ljudi informišu..
šta čitaju..
dopre li do njih sukob Kine i Amerike, kako oni to vide i razumiju, kako razumiju svoj položaj u tome..
ili je samo plan bježanija i koga više briga šta se u srpskom jeziku dešava..
ne znam
freehand freehand 11:21 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Srđan Fuchs
Лаже док зине. Само не могу да сконтам мотив Левице. Ајд код десних, блабла, стара рускославјанствујушча фобија, вама не могу да скапирам мотив а довољно сте манипулативни да ни не желите да кажете отворено шта је. Зато, српска напредна банда првак односа а ти не липши, Срђане, до зелене траве...

Иначе, Јудеја у VIII в.п.н.е.



Јудеја у I в.п.н.е.


Као што видимо, и Источна обала је у тадашњем Краљевству Израела -једини зајеб је што из ње дошао и Ирод и као последњи краљ античког Израела нас испоручио на сребрној тацни Риму. Но ово је толико подло било што си рекао, и још овај јаран са патолошком нетрпељивошћу преко целог света са измишљотинама и подметачинама - из Плаве Лагуне, нема паметнија посла него нас да мрзи. No really, I don't belong here (though, I love this Apachee woman, she's also Serbian).

Ček, pomozi mi da razumem: ti si svestan da ovde kao nekakav dokaz prilažeš mape iz osmog veka pre nove ere? U dvadesetprvom veku posle Hrista, ur raspravi koja se ne tiče biblije i mitova 8za šta btw nismo - ja svakako ne - stručni) već pravno političkog statusau država savremenom svetu?
I sad, imaju li Jevreji ekskluzivno pravo na takav pristup i teritorijalne pretenzije? Šta ćemo ako se i druge komšije budu na isti način pozvale na svoje mitove, i da li si se pitao šta je na tom prostoru bilo u devetom veku p.n.e.? Ili desetom? Ili dvanaestom?
A ne reče mi šta je slagao Zemljanin, vređanje i etiketiranje se ne računa u ozbiljnan razgovor.
mali_macak mali_macak 11:36 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

newimprovedtadejus
mali_macak

Nakačio sam se ovde samo zbog toga što si pomenula kako je Milan pre neki dan 'opleo po meni'!
Ako je - jer ponekada i ja sam sebi dosadim, a kamoli drugima.
No, ono što bi se moglo razmatrati, principijelno, je sledeće - da li vrteti istu priču ili menjati priče kao čarape?!
Meni se, često, čini - da oni koji često menjaju priče, vrlo (opet) često to rade tako da promena bude referencirana u odnosu na neposredno prethodno - i tada ti koji 'prevere' napadaju sa takvim žarom (i, možda, još većim) ono što su neposredno ispred sa takvim žarom branili.
Ko bi ga znao gde u tome svemu pronaći meru!
Činjenica je, da tzv. tolerantni ljudi, imaju popruilično limitiranu tolerantnost ako se protivreči 'njihovim' stavovima.
A 'njihovi' stavovi su često neizrečeni, nego su 'uzvišeni' stavovima autoriteta.


ja nisam stekla utisak da je po tebi opleo nego više po svima koji bjesomučno verglaju istu priču koja pri tom još nije ni relevantna..
nije da komunistička partija u Srbiji pretenduje na vlast pa sad hitno moramo da odlučimo jel nam se vraćati u komunizam..
čemu onda..
meni liči na neku užasnu intelektualnu ljenost u kombinaciji sa trendom u Srbiji da se ne prate aktuelnosti nego vergla uporno isto..
ja pratim vijesti sa nekih recimo 5, 6 izvora globalno i skoro svaki dan otvorim i politku, vreme, danas ponekad i blic (sve manje jer mi se bukvalno smuči)..
u toj politici, pa čak i u vremenu, nema apsolutno ničeg što ja vidim drugje..
ni slova
ajd kapiram možda je njima publika takva ali ljudi pa kako vi mislite da opstanete ako računate samo na neku staru publiku koja je izgubila korak i ne prati više ništa..
i još važnije ja ne znam gdje se naši mladi ljudi informišu..
šta čitaju..
dopre li do njih sukob Kine i Amerike, kako oni to vide i razumiju, kako razumiju svoj položaj u tome..
ili je samo plan bježanija i koga više briga šta se u srpskom jeziku dešava..
ne znam

Što se tiče praćenja - ja primenjujem princpip sličan 'adaptibilnoj delta modulaciji' - Milan, a i Pajić, bi mogli da znaju o čemu se radi.
A stvar je prosta - ako je naredno stanje višeg nivoa od prethodnog, izbaci se jedinica, a ako je, pak, naredno stanje nižeg nivoa od prethodnog - izbaci se nula. Na taj način se dosta štede resursi pri konverziji.
Istina, moguće su i greške - jer diskontinuitet (vremena - doksumanuti kaže da ne postoji) zezne stvar - to jest, nužno je biti koncentrisan.
To što ti misliš da 'mi ovde' ne pratimo šta se događa u svetu je problematičan stav.
Evo ja - svaki dan otvorim CNN i BBC. Pa neću valjda o događajima u svetu da gledam šta pišu vreme i Bluc (koji nikada ne otvaram - kao i Informer, Alo, Pink i slične splačine). Da nema makse koji stalno nešto iz toga citira, ne bih ni znao da ta sranja postoje.
Što se mene tiče, ne radujem se ekspanziji Kine. Ako već treba kosooki da zavlada, neka to bude Južno Korejanac (znam, znam - nije kako bi bilo željeno).
Ja ću da nastavim da tražim tragove sinergije braće Rusa i Amerikanaca - jbg. ipak sam ja stasao na američkim knjigama (doduše, od Rusa sam koristio samo komparativne tranzistorske tabele otoič ... o kako mi se sviđa ovaj starinski izraz za onovremenost - a, jebote, Doksuman kaže da vreme ne postoji).
Sve u svemu, tebi i tvojima želim sve najbolje za ovaj praznik i sve po spisku (naredne praznike).
Milan Novković Milan Novković 12:02 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

newimprovedtadejus
Milan Novković
...


Moram s žaljenjem da primetim da, so far, nisi ni malo niti new, niti improved - ista ona arognatna, border-line bezobrazna Tadejus sa vrlo ograničenim i promešanim sitnim znanjima, nivo srednje ekonomske, koje ti jedino koristi da bi uživala u kvrckanju po drugima oko sebe. To gde sve vidimo kao vreću oko sebe za udaranje nije postojalo u moje vreme, do 87. kad sam došao ovde, i evo nikako da pohvatam konce te vaše strasti, a ima vas, vala, ko žutih mrava.

Evo, daću ti primere i neću više grubiti vreme na tebe dok ponovo ne promeniš nick:

evo još jednom s ilustracijom..
pa upravo bi principal component trebala da ti kaže, ej, čekaj, ova varijabla od prije 50 godina što je pratiš, pa nije više tako bitna.. mogu je skoro zanemariti kad svedem na nižu dimenziju..

Da kafu kuvaš u Cityju od kad si došla već bi pročitala na desetine članaka o dolarskoj hegemoniji, američkoj povrh toga, glavnim razlozima iračkog rata, rata u Libiji, currency-swaps (ti si forex, zar ne) mukotrpnim prvim koracima u aziji, kineskim gold-backed futures, ... sitno je to, al koji moj se trude ako Ameri ne pretvaraju sve što imaju u oružje, dolar prvo.

naravno da sam mislila na prošlu 2019. godinu, no dobro, ti si evo pročitao za 2018, opet bolje nego ovaj tvoj saborac Istvud što gleda 2017. i daje mudre porgnoze..

Evo da ti dam ilustraciju tog tvog poganog i neotesanog manira. Ti kažeš:
a promjenilo se između ostalog i to da je prošle godine USA po prvi put neto izvoznik nafte.

Ovo nije tačno ni za 2019. I primetićeš kako je moj prvi insinkt ipak taj da ljubaznije pričam sa tobom i dajem ti izlaz iz neznanja. A ovako to može da izgleda u taknuto-maknuto fazonu gde mi je znanje sporedno, a preganjanje sa sagovornicima osnovni poriv:
Nafta nije benzin, i nije LNG, US su 2019 bili ogroman net uboznik sirove nafte, oko 4 miliona barela dnevno u proseku ...

... i sad ja treba da nastavim da gubim vreme na tebe, ja IT, ti ekonomista u Sitiju, a ne znaš ovako proste stvari, i materijal za diskusiju su ti debil-ogranci Bloomberg "urednika" ...

nafta je prošlost, Bliski Istok je prošlost,

Jeste, samo malo sutra (ako ćemo da se gađamo floskulama što da ja sad gubim vreme na pojašnjavanje). I kao što sam skrenuo pažnju Emsiju, i učim mlađu ćerku, ljude često uopšte ne treba pitati, oni ti o sebi ionako sve kažu. Ovde si ti "rekla" da ono o pogrešnom prenošenju blumbergovog kod tebe nije greška, nego neznanje.

sadašnjost je Kina, prosto mi je nemoguće da vas je to zaobišlo..

Bravo Cezare, još samo toplu vodu da otkriješ. Znaš kako si "zaključila" da nas je to zaobišlo - nikako, uopšte nisi zaključila, o Kini to sad svi znamo, dobrodošla nazad. Al ti, u stvari, znaš da mi to znamo, drugi su ti motivi (vidi gore vreća-za-udaranje sintagmu)

... mrzi me dalje, a i nepotrebno je.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:14 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:15 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

Milan Novković

Evo da ti dam ilustraciju tog tvog poganog i neotesanog manira. Ti kažeš:
a promjenilo se između ostalog i to da je prošle godine USA po prvi put neto izvoznik nafte.

Ovo nije tačno ni za 2019. I primetićeš kako je moj prvi insinkt ipak taj da ljubaznije pričam sa tobom i dajem ti izlaz iz neznanja. A ovako to može da izgleda u taknuto-maknuto fazonu gde mi je znanje sporedno, a preganjanje sa sagovornicima osnovni poriv:
Nafta nije benzin, i nije LNG, US su 2019 bili ogroman net uboznik sirove nafte, oko 4 miliona barela dnevno u proseku ...


da nisi Balkanac možda bi na časak i pomislio, ček, da nije stvarno..
al jok..
ne možeš..
nego verglaj neke gluposti o kafe kuharici umjesto da naučiš nešto novo..
vidi ovako..
prosjek slabo ima smisla za stvari koje imaju izražen trend.. složićeš se?
a prosjek neto uvoza nafte i naftnih derivata u 2019. za USA je 1 (ne 4) miliona barela dnevno ako ćemo vjerovati EIA (ko zna, sigurno i tu ne vjeruješ njima nego nekom drugom al ajde)..
e al dakle braco trend je oštro opadajući i šta se dešava?
pa to da je još pred kraj 2018. neto uvoz po prvi put pao ispod nule a evo ga sada u 2020 na dva miliona barela dnevno koje USA izvezu..
no dobro..
ti objasni sebi kako sam ja drska a ne ti zadrto mizogin
freehand freehand 12:22 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

mizogin

Nema šorke bez ultimativnog argumenta!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:30 07.01.2020

Re: bilo je za ocekivati

freehand
mizogin

Nema šorke bez ultimativnog argumenta!


pa nije mi to argument..
argument je -2 vs Milanovih ma sigurno je pozitivno, evo 4 je..

e sad ajde ti meni kaži koji njega mehanizam sprečava da i pomisli da bih ja mogla biti u pravu nego uporno sebi objašnjava da ja nemam pojma, ne samo da ništa ne znam od činjenica nego ništa ne razumijem ni od suštine..
ja mislim da on to vjeruje ne da samo u ljutnji kaže..
vjeruje čovjek da ja prosto ništa niočemu ne znam..
ajde ti meni kaži zašto misliš da je to tako? dal bi bilo drugačije da sam se ja cijelo vrijeme predstavljala kao muško?
i prije nego što kažeš pa drska si..
evo anegdota..

idem redovno u gym koji nije jeftin a publika dolazi i ovako i onako.. jedna grupa pak dolazi uvijek kao da su upravo sišli sa stranica FT How to spend it..
možeš li da pogodiš koja?
crnci..
i sad meni bilo zanimljivo, ono bukvalno mi privuklo pažnju, ljudi su uvijek super prizor, super frizure, super neki gadžeti, super kaputi, ono dođe ti da pomaziš kaput..
i baš razmišljala kao zašto jbt to..
i objasni mi se..
okači neka cica crnkinja, doktor prava, priču na linkedin..
zapade mi za oko jer se radilo o zgradi koja je blizu moje
kaže došla na neku konkrefernciju i na recepciji rekla kuda ide i ovi joj rekli da ne može tuda da uđe, ulaz za poslugu (korisili su izraz help) je sa strane..
ona popizdi, pozove nadređenog bla bla..
ali zamisli taj osjećaj popišanosti koji ti baš treba kad si pošao da održiš govor pred velikom grupom ljudi..
i sad jbg
moš ti meni da vjeruješ a moš i da mi ne vjeruješ ali tog diskontovanja znanja, umjeća, stavova žena u muškom društvu itekako ima..
ne žalim se ja nešto previše..
bože moj.. svijet nije pravedno mjesto da je to najveća nepravda lako bismo..
meni je više zanimljivo kao fenomen

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana