Društvo| Kultura| Ljubav| Moj grad| Životinjski svet

Levijatan i ljubav prema životinjama

Radovan Nastić RSS / 07.07.2019. u 18:43

Nema mnogo filozofije  - ovi momci i devojke rade sjajan i divan ''posao''. 

Ima ona stara - ko ne voli životinje, ne voli ni ljude. 

Oduvek sam više bio bliži životinjama. 

Sa psima se bolje razumem nego sa ljudima a i ljubav je veća, uzajamna. 

Ali nebitan sam ja, bitan je Levijatan. 

Spasili su  mnogo maltretiranih i napuštenih životinja širom Srbije i meni je,  kao čoveku koji živim uz pse ceo život  -hvala roditeljima koji su uvek pse tretirali kao najbolje prijatelje i što sam odrastao uvek uz 2 psa u stanu - Levijatan udruženje retka divna pojava koja opstaje u Srbiji. 

 https://levijatan.org/

Naklon ovim vrednim i dobrim ljudima i hvala im na svemu što rade. 

 



Komentari (666)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:21 07.07.2019

Gde si, UF

Jesi u Zemlji?

Pomeo si se nešto s ovima...

Ideš do prestonice Republike Vojvodine ikako?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:35 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Ljubav prema životinji, i mržnja prema čoveku. A Jevrejin dečko osnivač, interesantno,
kao je kada bih bio vođa UF-a. Kum Škrbić nemirno spava koliko sam levo.
Radovan Nastić Radovan Nastić 19:50 07.07.2019

Re: Gde si, UF


Pomeo si se nešto s ovima


ovo nisam razumeo, sta znaci ?

Nisam u Srbiji a za Republiku Vojvodinu - niste priznati pa ne mogu vas smatrati ozbiljnim :)
Radovan Nastić Radovan Nastić 19:52 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Ljubav prema životinji, i mržnja prema čoveku. A Jevrejin dečko osnivač, interesantno,
kao je kada bih bio vođa UF-a. Kum Škrbić nemirno spava koliko sam levo


Ma daj, ako mislis da cu se baviti ovim budalastinama....

Ajde, da smo zivi i zdravi :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:57 07.07.2019

Re: Gde si, UF

FK Vojvodina jedina antifa tribina u zemlji; vi ste svi desno, cigani, grobari, i vi.

Možda je Radnički Niš još crvena Tribina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:06 07.07.2019

Re: Gde si, UF

ovo nisam razumeo, sta znaci ?

Pometen si. Nisi u zemlji. Ne pratiš. Voliš likove koji su ti ubili Merlinku. Zbog nekakve kontre mejnstrim Levici, šta li!
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:21 07.07.2019

Re: Gde si, UF

FK Vojvodina jedina antifa tribina u zemlji; vi ste svi desno, cigani, grobari, i vi.

Možda je Radnički Niš još crvena Tribina.


Cekaj, da ti drugarski objasnim nesto.

Fudbal ne pratim preko 12 godina. Ne gledam ga uposte. Poslednja utakmica na kojoj sam bio - 2005.
Sada je 2019.

Dakle - ne znam ko smo to MI.

Ne gledam ni reprezentaciju, samo pratim boks i MMA.

Kakve ja veze imam sa UF ?
To kao da tebe povezem sa pionirima ili komunustima jer si bio Titov pionir. Blesavo.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:25 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Pometen si. Nisi u zemlji. Ne pratiš. Voliš likove koji su ti ubili Merlinku. Zbog nekakve kontre mejnstrim Levici, šta li!


Ma nikako pometen, apsolutno znam sta pisem.

Ne znam da li si procitao tekst.

Zivotinje. Znam koliko pomazu zivotinjama.

Sada mogu da dodam - a zbog cega mrzis ljude koji pomazu i spasavaju zivotinje ? Jel to samo zato sto nisu Levica ?

A to sto pomenu Merlinku - vidim, Levica se ubi od odrzavanja Merlinkinog nasledja. Ajde ne budi licemer.

I serem ti se i na Levicu i na Desnicu, pisem o ljubavi i spasavanju zivotinja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:31 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Ne znam, reko' otišao si sa klubom na srcu. Čekaj, moram se posvetiti ljudskom biću od svoje ćerke. Ne mogu sada mržnjom da se bavim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:33 07.07.2019

Re: Gde si, UF

A to sto pomenu Merlinku - vidim, Levica se ubi od odrzavanja Merlinkinog nasledja. Ajde ne budi licemer.


Izraelska ambasada je pravila pomen na Merlinku, naša ortakinja Lana s Vračara.
tasadebeli tasadebeli 20:35 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Radovan Nastić

Dakle - ne znam ko smo to MI.

Kakve ja veze imam sa UF ?



Са' ће светионици слободе и демократије у Србији све да ти објасне. Само да проваре сир, броколи са белим луком и гљиве које су имали данас на менију.

Иначе, Раднички Ниш поцрвенео од образа до џаџа откако му је неформални власник Ивица Тончев. (ЛИНК)

Други брат Тончев држи Радник Сурдулицу. (Не зезам се, озбиљно. ФК Радник Сурдулица. Првољигаш.)

Стварно дуго ниси пратио фудбал, види се... Па реко' да те информишем да не будеш због тога у заостатку у јавној дискусији у Србији.







А и очигледно је да ти недостаје (х)историјска перспектива, тј. ла про-спе-ти-ваааа...



Radovan Nastić Radovan Nastić 20:35 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Ne znam, reko' otišao si sa klubom na srcu. Čekaj, moram se posvetiti ljudskom biću od svoje ćerke. Ne mogu sada mržnjom da se bavim.


Otisao sam praznog srca.
maksa83 maksa83 20:37 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Zivotinje. Znam koliko pomazu zivotinjama.

Radovan Nastić Radovan Nastić 20:37 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Izraelska ambasada je pravila pomen na Merlinku, naša ortakinja Lana s Vračara.


Imam fotke iz Donjeg Grada i onoga sto je Merlinka gradila tokom bombardovanja. Hoces fotke ?

Pomen ? Hvala Lani.
Sta ste konkretno uradili.

Zanima me.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:53 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Samo me ne zanima fudbal generalno. Dosadno mi.

Zato i nisam u toku, znam za Kokezu Krstajica i Milojka Pantica i Andjusa i to mi je dovoljno.

Zasto ljudi ovde mrze ljude koji pomazu zivotinjama... e to mi je sumanuto.

Hvala za linkove.
angie01 angie01 20:56 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Zasto ljudi ovde mrze ljude koji pomazu zivotinjama... e to mi je sumanuto.


imam utisak da je doslo do nesporazuma- ako te ne mrzi, otvori link koji sam postavila nesto nize- tu je razjasnjenje.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:57 07.07.2019

Re: Gde si, UF


pojesce vas mrznja, celo drustvo.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:04 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Video sam, procitao.

I sta ?

Da je Pavle angazovan na desnoj opciji, pa cela pizdarija oko pekare, pa tetovaze...

Znaci, ako se ne slazem sa necim sto Pavle - a ne Levijatan - radi, pod svojim imenom i prezimenom, ne bi trebalo da podrzavam sve ono dobro sto radi ta organizacija ??

Zbog Pavla, Nazi tetovaze itditd ?

Pa sve sam ovo znao odavno. Pratim ih na tviteru.

A sta ti mislis o zivotinjama koje su spasili ? Da li ih je trebalo ostaviti da crknu i da ih mentolcine zlostavljaju ?
shone shone 21:05 07.07.2019

Re: Gde si, UF

pojesce vas mrznja, celo drustvo.


Kasno, već je pojela - ovo su samo koske.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:16 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Kasno, već je pojela - ovo su samo koske.


Istina.
tasadebeli tasadebeli 21:22 07.07.2019

Re: Gde si, UF

shone
pojesce vas mrznja, celo drustvo.


Kasno, već je pojela - ovo su samo koske.



Баш хтедох да кажем човеку за ту мржњу која нас гута...

Мада, за разлику од тебе, ја сам ипак неозбиљни песимиста, па још увек видим да има нешто мало меса око кичме...

Не слушај овог Шонета, Радоване. Ја га стално грдим што ми вазда ту нешто мрачи.

Није све тако црно. Има мржње, тачно је, и прети да нас поједе, али то само ако се препустиш медијској (виртуелној) слици Србије.

На оној реалној слици, на улицама, међу људима, стање ипак није баш тако црно како ти се можда учини по овим коментарима овде.


П.С. - Шоне, не замантравај човека наводећи га на то да стање у Србији оцењује по коментарима на Блогу Б92.

И ти си, бре, неки... К'о да си од јуче на Блогу.



shone shone 21:29 07.07.2019

Re: Gde si, UF

П.С. - Шоне, не замантравај човека наводећи га на то да стање у Србији оцењује по коментарима на Блогу Б92.


Ti bre Taso ko da si se najeo presnih brokolija, a sira dodavo nijesi.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:37 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Баш хтедох да кажем човеку за ту мржњу која нас гута...

Мада, за разлику од тебе, ја сам ипак неозбиљни песимиста, па још увек видим да има нешто мало меса око кичме...

Не слушај овог Шонета, Радоване. Ја га стално грдим што ми вазда ту нешто мрачи.

Није све тако црно. Има мржње, тачно је, и прети да нас поједе, али то само ако се препустиш медијској (виртуелној) слици Србије.

На оној реалној слици, на улицама, међу људима, стање ипак није баш тако црно како ти се можда учини по овим коментарима овде.


П.С. - Шоне, не замантравај човека наводећи га на то да стање у Србији оцењује по коментарима на Блогу Б92.

И ти си, бре, неки... К'о да си од јуче на Блогу.





Hvala za link - prvi put ga vidim.

Ma meni je ovo ok, ovi sto pisu o fasizmu a zivotinje pomenuli nisu.

Sloboda govora, nista licno.

Nego blesavo je, tetovaze fantomke i ostalo...

Sve bezgresni ljudi.

Zivotinje neka crknu, spasice ih ovi sto mrze Pavla.
tasadebeli tasadebeli 21:37 07.07.2019

Re: Gde si, UF

shone
П.С. - Шоне, не замантравај човека наводећи га на то да стање у Србији оцењује по коментарима на Блогу Б92.


Ti bre Taso ko da si se najeo presnih brokolija, a sira dodavo nijesi.



Ја без сира не могу да живим. Једем га чак и уз сарму.

Броколи мање-више. Ту врсту хране једе моја храна.

А гљиве најбоље волем са џаџама, у кајгани.
angie01 angie01 21:42 07.07.2019

Re: Gde si, UF

A sta ti mislis o zivotinjama koje su spasili ? Da li ih je trebalo ostaviti da crknu i da ih mentolcine zlostavljaju ?


vidi, ja zivotinje volim- i to ne samo pse, koji su neka uobicajena varijanta za voljenje, uz macke- podrzavam brigu o njima,...ali u ovom konkretnom slucaju nesto nije bas jasno, s jedne strane se spasavaju psi, ali zato nije problem da se ugrozavaju ljudi,...

znaci, s jedne strane neke mentolcine ugrozavaju pse, koje spasavaju neki drugi ljudi, koji se pak na slican mentolski nacin ponasaju prema ljudima.


tasadebeli tasadebeli 21:44 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Radovan Nastić

Hvala za link - prvi put ga vidim.



Нема на чему, и други пут.


То је од пре неку годину... (ЛИНК)

Кад је у монтираном базену у Арени финале првенства Европе у ватерполу пратио највећи број гледалаца на ватерполу икада у историји после Сиднеја 2000.


Ma meni je ovo ok, ovi sto pisu o fasizmu a zivotinje pomenuli nisu.

Sloboda govora, nista licno.

Nego blesavo je, tetovaze fantomke i ostalo...

Sve bezgresni ljudi.

Zivotinje neka crknu, spasice ih ovi sto mrze Pavla.



Све те разумем. И ја сам за слободу говора, али ме безгрешни сваки пут доведу до тога да почнем да муцам.

Све што могу да ти кажем из сопственог искуства (током ових година док ниси залазио овде), вози по своме како си замислио и не дај да те помету безгрешни и непометени.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:05 07.07.2019

Re: Gde si, UF

ali u ovom konkretnom slucaju nesto nije bas jasno, s jedne strane se spasavaju psi, ali zato nije problem da se ugrozavaju ljudi,...

znaci, s jedne strane neke mentolcine ugrozavaju pse, koje spasavaju neki drugi ljudi, koji se pak na slican mentolski nacin ponasaju prema ljudima.


Ko ?

Mogu li imena ?

Ili broj ljudi iz Levijatana koji ugrozavaju neke ljude.

Pa nije to sekta - ili partija, pa da svi imaju iste stavove.


freehand freehand 23:06 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Mogu li imena ?

Ždrebe Cvetko?
shone shone 23:09 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Mogu li imena ?

Ždrebe Cvetko?


Jel vidiš Taso da nema pomirenja?


angie01 angie01 23:14 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Ko ?

Mogu li imena ?

Ili broj ljudi iz Levijatana koji ugrozavaju neke ljude.

Pa nije to sekta - ili partija, pa da svi imaju iste stavove.


meni se cini da nisi bas upoznat,...postavila sam ti link sa objasnjenjem, a i free ti je ispraco pricu koja bi trebalo da razjasni o cemu se tu radi- dovoljno je da pogledas njihov logo, koji na prvi pogled deluje kao pseca sapa, a u stvari je bokser sa kandzama.
Bili Piton Bili Piton 23:18 07.07.2019

Re: Gde si, UF

angie01
Ko ?

Mogu li imena ?

Ili broj ljudi iz Levijatana koji ugrozavaju neke ljude.

Pa nije to sekta - ili partija, pa da svi imaju iste stavove.


meni se cini da nisi bas upoznat,...postavila sam ti link sa objasnjenjem, a i free ti je ispraco pricu koja bi trebalo da razjasni o cemu se tu radi- dovoljno je da pogledas njihov logo, koji na prvi pogled deluje kao pseca sapa, a u stvari je bokser sa kandzama.



Ma ili se pravi blesav ili vidi da se skroz zajebo pa se sad aktivirao odbrambeni mehanizam.

Ili, najgore od svega, uistinu ne vidi ili se pravi da ne vidi da ovde ima išta upitno.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:21 07.07.2019

Re: Gde si, UF

meni se cini da nisi bas upoznat,...postavila sam ti link sa objasnjenjem, a i free ti je ispraco pricu koja bi trebalo da razjasni o cemu se tu radi- dovoljno je da pogledas njihov logo, koji na prvi pogled deluje kao pseca sapa, a u stvari je bokser sa kandzama.


ok, vazi.

hvala.

Radovan Nastić Radovan Nastić 23:22 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Ma ili se pravi blesav ili vidi da se skroz zajebo pa se sad aktivirao odbrambeni mehanizam.

Ili, najgore od svega, uistinu ne vidi ili se pravi da ne vidi da ovde ima išta upitno.


Covece, koliko ti u krivu kameru gledas :)

Nastavi sa psihoanalizom, zabavno je :)

Meni nema nista upitno. Da ti pojednostavim.
Bili Piton Bili Piton 23:28 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Radovan Nastić


Meni nema nista upitno. Da ti pojednostavim.


Ukratko, ono najgore.

Pa dobro, naseo si. Tužno ali već vidjeno.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:30 07.07.2019

Re: Gde si, UF

Ukratko, ono najgore.

Pa dobro, naseo si. Tužno ali već vidjeno.


Desava se.

Naseo.

Radovan Nastić Radovan Nastić 00:10 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Ždrebe Cvetko?


Duhovita progresiva Srbije.

Kako te ne mrzi da blejis ovde, to je blesavo.

Pa ovo cita nekoliko ljudi, osvesti se, koga briga....
Radovan Nastić Radovan Nastić 01:25 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Све те разумем. И ја сам за слободу говора, али ме безгрешни сваки пут доведу до тога да почнем да муцам.

Све што могу да ти кажем из сопственог искуства (током ових година док ниси залазио овде), вози по своме како си замислио и не дај да те помету безгрешни и непометени.


Ma naravno.

Ovih nebuloza se nacitah na tviteru poodavno. Fantomke nacisti zlo itditd.

Kapirao bih da ne vole Pavla, desnicu, ali da bar ljudski kazu - pa jbt spasili su 55 pasa od monstruma. Ali nece. I onda gistro - ne mrze.

Mrze i to hardcore.

A za vaterpolo kapa dole, samo sam jos tu emotivno vezan za Srbiju.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:07 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Radovan Nastić


Cekaj, da ti drugarski objasnim nesto.

Fudbal ne pratim preko 12 godina. Ne gledam ga uposte. Poslednja utakmica na kojoj sam bio - 2005.
Sada je 2019.

Dakle - ne znam ko smo to MI.

Ne gledam ni reprezentaciju, samo pratim boks i MMA.

Kakve ja veze imam sa UF ?
To kao da tebe povezem sa pionirima ili komunustima jer si bio Titov pionir. Blesavo.



Aaa, okej, izvini, mislio sam da si ostao afirmativan prema WFC. Imam jednog drugara ovde koji obožava ФКВ. Nema veze što nikada ništa ne naprave, ali on ih i dalje voli.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:19 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Radovan Nastić

Ma nikako pometen, apsolutno znam sta pisem.

Ne znam da li si procitao tekst.

Zivotinje. Znam koliko pomazu zivotinjama.

Sada mogu da dodam - a zbog cega mrzis ljude koji pomazu i spasavaju zivotinje ? Jel to samo zato sto nisu Levica ?

A to sto pomenu Merlinku - vidim, Levica se ubi od odrzavanja Merlinkinog nasledja. Ajde ne budi licemer.

I serem ti se i na Levicu i na Desnicu, pisem o ljubavi i spasavanju zivotinja.


"Serem vam se u ton-film!"

Žena je održala pomen, sa sve fotografijama i uspomenama. Sada, šta bi ti više, ne znam. I to još na teritoriji strane države. Slažem se da je socijalno stanje u zemlji loše samo ne vidim kako će se popraviti skretanjem u ekstremno desno.
Radovan Nastić Radovan Nastić 05:43 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Žena je održala pomen, sa sve fotografijama i uspomenama. Sada, šta bi ti više, ne znam. I to još na teritoriji strane države. Slažem se da je socijalno stanje u zemlji loše samo ne vidim kako će se popraviti skretanjem u ekstremno desno.


Ma ja vise nista ne ocekujem. Da pojednostavim.

Pusti me levog i desnog, rekao sam ti.

Nisam ja onaj Rale iz 2005.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:21 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Nisam ja onaj Rale iz 2005.


Па сад, јеси и он, још плус Калифорникејшн-надоградња.

Него, смешно ми је како си сада Амер, а сећам се као дан када си мене товарио зато што сам писао нешто афирмативно о њиховом друштву.

Значи,
тужба пада, наци-кејс Амер Настич/Шкрбич Вс. Раткович... Иди бре у першун, тебра, слатко ме насмеја...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:24 08.07.2019

Re: Gde si, UF


Ma ja vise nista ne ocekujem. Da pojednostavim.


Ја очекујем, јеби га, нисам разочаран у људе, родио сам децу у Србији; а емиграцијска пројекција црнила према земљи је фаза која дође и прође. Нећу да живе у агресивном друштву.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:36 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Kapirao bih da ne vole Pavla, desnicu, ali da bar ljudski kazu - pa jbt spasili su 55 pasa od monstruma. Ali nece. I onda gistro - ne mrze.

Mrze i to hardcore.

A za vaterpolo kapa dole, samo sam jos tu emotivno vezan za Srbiju.


Лагање себе. А ово - спасили псе, супер. Пустимо тај културни модел неометано, само агресивно, фантомке, црнило, друже, само агресивно напред.
tasadebeli tasadebeli 08:48 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Radovan Nastić

A za vaterpolo kapa dole, samo sam jos tu emotivno vezan za Srbiju.



И по томе је овде било пљувачине ономад... Не по самим момцима у капицама и купајама, колико по онима који су све организовали јер, боже мој, нису "Наши".

(Колико знам, монтажни базен после првенства отишао у Врњачку бању с намером да се и тамо прави ватерполо центар јер онај ВК Гоч има исто добру базу за селекцију клинаца талената. То је то "месо око кичме", и то не само у ватертполу, које поменух од којег треба полазити, а не искључиво од оглоданих костију.)

Никако да им објасним да ме боли уво како се зове онај ко је на власти докле год тај мени омогућава какав-такав пристојан живот (који се код мене најпре огледа у обављању овог мог посла са осећајима достојним човека, а не црва и гњиде) и докле год видим да понешто ради и за општу добробит.

Шта ме се, у том случају, тиче да ли је "Наш" или је "Њихов".

Па 20 година сам члан школског одбора у својој школи. И за то време смењивали су се разноразни "Наши" и "Њихови" из локалне заједнице. Да сам тако размишљао све време, у тим релацијама "Наши" - "Њихови", моја школа никада не би добила ништа. И даље бисмо наводили као наставна средства искључиво креду и сунђер уместо компјутера, видео бимова, новог школског намештаја, прављења ограде око школе, доградње школе,...

И то ми је увек успевало да објасним овима у школском одбору из локалне заједнице ма из које год странке долазили ( "Радимо у интересу деце, не у интересу странке." - кажем им лепо на почетку и после стварно све иде како треба, никада ниједну одлуку нисмо донели прегласавањем, увек једногласно), а не могу то да објасним овима на Блогу Б92.

Биће да је због овога што кажеш:


Ovih nebuloza se nacitah na tviteru poodavno. Fantomke nacisti zlo itditd.

Kapirao bih da ne vole Pavla, desnicu, ali da bar ljudski kazu - pa jbt spasili su 55 pasa od monstruma. Ali nece. I onda gistro - ne mrze.

Mrze i to hardcore.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:28 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Настићу, бивши Србине, да те упознам само са ситуацијом - Тасић је попио педалу код мене па ме прогања сада по коментарима; нико не искључује овде неистомишљенике, напротив, Б92 је постао углавном чисто Вучићева платформа, особа са никнејмом Шоне је режимски бот, са јединим мотивом да тролује теме које се додирују Пусилипсове владавине.

Значи, то је то, црнило нам је најдаљи домет? Фантомке су шала биле, зафркавали се младићи? Наци-тетови су зафрканција исто. Дивни и хумани младићи, pro-life...
shone shone 12:18 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Настићу, бивши Србине, да те упознам само са ситуацијом - Тасић је попио педалу код мене па ме прогања сада по коментарима; нико не искључује овде неистомишљенике, напротив, Б92 је постао углавном чисто Вучићева платформа, особа са никнејмом Шоне је режимски бот, са јединим мотивом да тролује теме које се додирују Пусилипсове владавине.

Значи, то је то, црнило нам је најдаљи домет? Фантомке су шала биле, зафркавали се младићи? Наци-тетови су зафрканција исто. Дивни и хумани младићи, pro-life..


Titaniče jel možeš dublje?
Aj probaj,napregni se.

tasadebeli tasadebeli 13:31 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Srđan Fuchs

Тасић је попио педалу код мене... нико не искључује овде неистомишљенике



Ти си се баш нешто жестоко посвађао не само са логиком него и са стварношћу, са оним што се догодило и шта се догађа, избркавши при томе и узроке и последице.

Пази сад!

Нико не искључује неистомишљенике, али је Тасић попио педалу код мене.


А ти пре тога дођеш на мој пост о једној обичној ђачкој екскурзији по Србији и, без обзира на тему тог мог поста (са сасвим јасним назнакама о теми због наведених бројева прегледа клипова), просераваш се о Николају Велимировићу, србонацизму, љотићевштини. Сам од себе, брате, нико те тамо није на то подстакао.

Чак сам у првом тренутку покушао да ти кажем да ти то није у реду и да том твом булшиту на том посту заиста нема места. Али не хајеш ти, возиш свој филм из главе.

И онда после свега тога још овде тврдиш да ја тебе прогањам.

Мени све то твоје заједно изгледа некако као да те мржња коју носиш у себи толико ждере да не можеш ни да видиш ствари какве јесу нити да извлачиш логичке закључке на релацији узрок-последица.

Јер само људи који носе у себи толико мржње као ти изгубе сваку ближу везу и са логиком и са стварношћу.

Не знам шта да ти кажем... Можда само исто оно што и Анђи:


Срђане, ја тебе не мрзим нити сам те икада мрзео нити ћу те икада мрзети.

А ти мене?



Е, мој Срки... А лепо ти чак и после те педале и свега успут рекох онако сасвим људски и искрено у једном ПП, само што ти ни за то не хајеш...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:33 08.07.2019

Re: Gde si, UF



Чибе.

Едит, Боту упућено, не Таскету.
Radovan Nastić Radovan Nastić 13:42 08.07.2019

Re: Gde si, UF

И по томе је овде било пљувачине ономад... Не по самим момцима у капицама и купајама, колико по онима који су све организовали јер, боже мој, нису "Наши".


ludilo uzelo maha.

video sam na tviteru, ali nisam znao za blog.
Radovan Nastić Radovan Nastić 13:49 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Па сад, јеси и он, још плус Калифорникејшн-надоградња.

Него, смешно ми је како си сада Амер, а сећам се као дан када си мене товарио зато што сам писао нешто афирмативно о њиховом друштву.

Значи,
тужба пада, наци-кејс Амер Настич/Шкрбич Вс. Раткович... Иди бре у першун, тебра, слатко ме насмеја...


Ti mene ne znas ni iz 2005 ni 1999 ni 2019. Kao ni ja tebe.

Znas iz prica i mozda onoga sta sam nabacao u knjigama - budalastina i projekcije.

Ti si agresivan 24/7.

To sto bi u USA pala tuzba ne znaci da nemam kriticki odnos prema sistemu / pojavama u drustvu.

Pa u prvom obracanju si me nazvao Nacistom. A ne poznajemo se licno pa kao interno zezanje /zezanje do k/ . Cekaj bre. Umij se hladnom vodom.

Aj da zavrsimo, ti imaj poslednju i ne odgovaram.
nepopustljiv nepopustljiv 13:55 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Srđan Fuchs
Kapirao bih da ne vole Pavla, desnicu, ali da bar ljudski kazu - pa jbt spasili su 55 pasa od monstruma. Ali nece. I onda gistro - ne mrze.

Mrze i to hardcore.

A za vaterpolo kapa dole, samo sam jos tu emotivno vezan za Srbiju.


Лагање себе. А ово - спасили псе, супер. Пустимо тај културни модел неометано, само агресивно, фантомке, црнило, друже, само агресивно напред.

Meni se crna boja gadi - u bilo kom kontekstu.
A fantomke mi se gade na kvadrat - u bilo kom kontekstu.
nepopustljiv nepopustljiv 13:59 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Srđan Fuchs
Настићу, бивши Србине, да те упознам само са ситуацијом - Тасић је попио педалу код мене па ме прогања сада по коментарима; нико не искључује овде неистомишљенике, напротив, Б92 је постао углавном чисто Вучићева платформа, особа са никнејмом Шоне је режимски бот, са јединим мотивом да тролује теме које се додирују Пусилипсове владавине.

Значи, то је то, црнило нам је најдаљи домет? Фантомке су шала биле, зафркавали се младићи? Наци-тетови су зафрканција исто. Дивни и хумани младићи, pro-life...

Što se tiče Tase - kada ćeš da ga deblokiraš?!
Nije lepo da tako solidnog blogera, Srbina i Učitelja blokiraš zbog 'ne znam ti ja čega'.
Ne smatram da je ovaj blog Vučićeva platforma - naprotiv.
Da bi se izneo takav stav, trebalo bi da navedeš više blogera, a ne samo Šoneta(?).
Radovan Nastić Radovan Nastić 15:27 08.07.2019

Re: Gde si, UF

Настићу, бивши Србине, да те упознам само са ситуацијом - Тасић је попио педалу код мене па ме прогања сада по коментарима; нико не искључује овде неистомишљенике, напротив, Б92 је постао углавном чисто Вучићева платформа, особа са никнејмом Шоне је режимски бот, са јединим мотивом да тролује теме које се додирују Пусилипсове владавине.

Значи, то је то, црнило нам је најдаљи домет? Фантомке су шала биле, зафркавали се младићи? Наци-тетови су зафрканција исто. Дивни и хумани младићи, pro-life..


Titaniče jel možeš dublje?
Aj probaj,napregni se.


Pazi kada ne znam ni sta da mu napisem :)

"Bivsi Srbine" -kao sala, komika ?

Izgubili su se.
Jukie Jukie 19:44 07.07.2019

хммм

Укратко речено, нико на мојим фејсбучким мрежама нема реч хвале за њих
али немају ни за арс, ни једни за друге (људе са којима се иначе свакодневно дописујемо)
имам утисак да је сваки заштитар острво за себе, само он зна шта са животињом а нико други појма нема
"седим ти ја с ове моје мачке у ову пустару"
тако да се ја трудим да ништа не налазим и не доносим кући
Bili Piton Bili Piton 19:47 07.07.2019

Re: хммм

Jukie
Укратко речено, нико на мојим фејсбучким мрежама нема реч хвале за њих



Naprotiv (blago rečeno).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:54 07.07.2019

Re: хммм

Nedavno sam se dokačio sa vođama Torcide u Splitu, bio u nekom restoranu, kao da sam kod Nastića na Banjici bio, u kopu Tribine, s američkim Jevrejima. Moram odati vođama Torcide poštovanje, s obzirom da sam bio sam, da me nisu ispeglali, s mojim BG-naglaskom, kao što verujem da me Nastić i Kum Škrbić ne bi ispeglali, kao Jevrejina, da naiđem do Kluba. Torcida mi priča, kao, levo su, namestili im svastiku. Samo peglaju Srbe po gradu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:01 07.07.2019

Re: хммм

"levo smo, samo mrzimo Srbe"
"i mi smo levo, samo volimo životinje, al' mrzimo jebene levičare"
"kool smo, samo smo pod fantomkama, the New Left"

angie01 angie01 20:02 07.07.2019

Re: хммм

Bili Piton
Jukie
Укратко речено, нико на мојим фејсбучким мрежама нема реч хвале за њих



Naprotiv (blago rečeno).


Brajovic je vec pisao o njima,

Kuce-mace-dva-Pavla-i-srpska-desnica
zilikaka zilikaka 20:05 07.07.2019

Re: хммм

Brajovic je vec pisao o njima,

Kuce-mace-dva-Pavla-i-srpska-desnica

Bravo!
Upravo kopala po memoriji koji to beše tekst, ko ih je pominjao.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:42 07.07.2019

Re: хммм

Nedavno sam se dokačio sa vođama Torcide u Splitu, bio u nekom restoranu, kao da sam kod Nastića na Banjici bio, u kopu Tribine, s američkim Jevrejima. Moram odati vođama Torcide poštovanje, s obzirom da sam bio sam, da me nisu ispeglali, s mojim BG-naglaskom, kao što verujem da me Nastić i Kum Škrbić ne bi ispeglali, kao Jevrejina, da naiđem do Kluba. Torcida mi priča, kao, levo su, namestili im svastiku. Samo peglaju Srbe po gradu.


Cek, da li si svestan da si sada napisao nenormalne stvari. Ok, ortaci smo /kakvi takvi ali ja te postujem /.
Koji Nastic i tribina i Jevreji i fantaziranje o sta bi bilo kad bi bilo.... Pa ostao si u 2005oj.

Daj umij se ledenom vodom i malo razuma u prste pre kuckanja.

Sta sad, da te dovedem u vezu s Palestincima?

Radovan Nastić Radovan Nastić 20:55 07.07.2019

Re: хммм

Stara fotka.

Znas kako izgledaju momci.

Sve ostalo nema veze sa bilo cime sto napisah. Cista konstrukcija.

Radovan Nastić Radovan Nastić 21:38 07.07.2019

Re: хммм

Brajovic je vec pisao o njima,

Kuce-mace-dva-Pavla-i-srpska-desnica


da,i ?

cekam vezu sa spasavanjem zivotinja.

Hvala.
freehand freehand 21:44 07.07.2019

Re: хммм

cekam vezu sa spasavanjem zivotinja.

Hvala.

angie01 angie01 21:58 07.07.2019

Re: хммм

bas htedoh neku slicnu ilustraciju, umesto odgovora.

NACISTI SU VOLELI PSE
nsarski nsarski 22:01 07.07.2019

Re: хммм

angie01
bas htedoh neku slicnu ilustraciju, umesto odgovora.

NACISTI SU VOLELI PSE.


Može ova?



Eh, pogrešna slika. Ali, ništa za to. Evo ga - šmeker i pas.

angie01 angie01 22:05 07.07.2019

Re: хммм

Može ova?


eh, pa Tile je bio smeker.
tasadebeli tasadebeli 22:11 07.07.2019

Re: хммм

Radovan Nastić

Pa ostao si u 2005oj.



Ех, да је само он...

Ето, рече ти доле Шоне:


to je vremenom izdiferencirano, preostalo tvrdo jezgro bloga b92 u nekoliko frakcija,pomislio bi čovek razlikuju se...
a oni u stvari obožavaju brokole i sir u raznim vrijantama.


Па ти је зато и поређење сасвим на местО:

ma ja sam sljaka na radiju b92 jos 1995, pa do pocetka politicki korektnog nacizma. isti patern.



Ја сам се још као нешто и секирао у првом моменту, после сам одустао.

Сада и мене само сваки пут изненађује колико мрзе.

Никако да томе видим крај, ма шта год покушавао.

Фриз-фрејм у 2005. је ипак овде јачи.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:08 07.07.2019

Re: хммм

Nedavno sam se dokačio sa vođama Torcide u Splitu, bio u nekom restoranu, kao da sam kod Nastića na Banjici bio, u kopu Tribine, s američkim Jevrejima. Moram odati vođama Torcide poštovanje, s obzirom da sam bio sam, da me nisu ispeglali, s mojim BG-naglaskom, kao što verujem da me Nastić i Kum Škrbić ne bi ispeglali, kao Jevrejina, da naiđem do Kluba.


pa sada tek obratih paznju na ovo....

majstore, preterujes.

u americi bi za ovo popio tuzbu i tvorza.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:09 07.07.2019

Re: хммм

Никако да томе видим крај, ма шта год покушавао.

Фриз-фрејм у 2005. је ипак овде јачи.


nema kraja.

bolesni limbo.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:11 07.07.2019

Re: хммм

svi mi koji imamo pse smo nacisti.

a ovo sa Hitlerom vise ni nemastovita levica u americi ne koristi.... bruka.
nask nask 23:12 07.07.2019

Re: хммм

Torcida mi priča, kao, levo su, namestili im svastiku.


Toliko su levo da su pomalo izbili i na krajnju desnicu:

freehand freehand 23:15 07.07.2019

Re: хммм

a ovo sa Hitlerom vise ni nemastovita levica u americi ne koristi.... bruka.

Ma jok, to je samo slikovita metafora kao odgovor na tvoj pokušaj da kroz ljubav prema životinjama (stvarnu ili hinjenu) definišeš ljude i organizacije, čak i tamo gde je jasno da je u pitanju samo krinka.
svi mi koji imamo pse smo nacisti.

E ovo je bruka, koliko je plitkoumno i patetično.
maksa83 maksa83 23:23 07.07.2019

Re: хммм

svi mi koji imamo pse smo nacisti.

Baćo ja sam do skora brinuo o tri generacjije pasa avlijanera - zvali smo ih baba, keva i Malac (on jedini ima ime pošto se rodio na našem placu), stvarno su bili u tim relacijama, na žalost baba koja je bila baš stara je uginula prošle godine pre zime, keva je uginula pre proleća, ostao nam je Malac, ali ne pravim od toga predstavu, ne kačim slike po Fejsbucima i tviterima i što je najvažnije - nije mi SNS poklonio prostorije da ih delim sa Mišom Vacićem.

A Levijatan je trulo fašističko govno, pa makar mazili jaganjce 0-24 i bili jebeni vegani. Ti sad možeš da kažeš "pa šta, ali brinu o životinjama" a ja mogu da kažem "pa šta, to su jebeni neonacisti", i tako možemo da paštaujemo dok se blog ne zatvori.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:25 07.07.2019

Re: хммм

E ovo je bruka, koliko je plitkoumno i patetično.


Koristim vase metode.

Generalizacija.

Zasto da se razlikujemo, isto ''oruzje''da koristimo.

O plitkoumnosti...

Sve najbolje.
shone shone 23:26 07.07.2019

Re: хммм

svi mi koji imamo pse smo nacisti.


Pojam ,,kerovi,, je ovde negde posle 05.10.2000 g ozbiljno evoluirao.
Tako da danas ima više vrsta kerova.
Kao i štrafastih leoparda.
Imaš recimo žute kerove,štrafaste kerove i tako redom.
Ovi žuti su se dosta mešali sa drugim jer su bili u modi tako da danas to više i nije bitno toliko. Sad su štrafasti većinom. Ma ko se kuži u životinjice.


Radovan Nastić Radovan Nastić 23:26 07.07.2019

Re: хммм

A Levijatan je trulo fašističko govno, pa makar mazili jaganjce 0-24 i bili jebeni vegani. Ti sad možeš da kažeš "pa šta, ali brinu o životinjama" a ja mogu da kažem "pa šta, to su jebeni neonacisti", i tako možemo da paštaujemo dok se blog ne zatvori.


Pa necemo, imam i pametnija posla, a verujem i ti.

a sloziti se necemo i nema razloga da se slozimo.

Reseno.
tasadebeli tasadebeli 23:52 07.07.2019

Re: хммм

nask
Torcida mi priča, kao, levo su, namestili im svastiku.


Toliko su levo da su pomalo izbili i na krajnju desnicu:





Разговарају самопрокламована Левица и самозвана Десница у 2019. години:



I want you to hold me. Oh, hold me closer! Closer! Closer! - If I hold you any closer, I'll be in back of ya!




shone shone 23:56 07.07.2019

Re: хммм

pa makar mazili jaganjce 0-24 i bili jebeni vegani


Ko su sad pa ti vegani oca im u prkno?
Jesu to oni što pjevaju hare,hare?




nepopustljiv nepopustljiv 05:19 08.07.2019

Re: хммм

Radovan Nastić
svi mi koji imamo pse smo nacisti.

a ovo sa Hitlerom vise ni nemastovita levica u americi ne koristi.... bruka.

Niste.
zilikaka zilikaka 20:07 07.07.2019

Nešto mi se javlja

Da će ovaj blog vrlo brzo biti zaključan za komentare.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:08 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Brate, imaš memoriju kao piletina, to je bilo pre metar dana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:10 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ne treba da bude zaključan, treba Rale da objasni zašto mu je cool gomila fantomskih, režimskih mladića.
zilikaka zilikaka 20:14 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Srđan Fuchs
Brate, imaš memoriju kao piletina, to je bilo pre metar dana.

Znaš kako, kad nemilosrdno tovare novim podacima, ne ostaje drugo nego da sam prazniš postojeće.
Čudan je taj proces. Ide na nivou nesvesnog ali ume i da razveseli.
Znaš kako se obradujem kad čitajući nešto pomislim "bože, ko li je ovo piso, tačno razmišlja kao ja"...a onda proverim i vidim da i jesam ja.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:32 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ne treba da bude zaključan, treba Rale da objasni zašto mu je cool gomila fantomskih, režimskih mladića.


Zivotinje.

Sta nije jasno.

Rezimski ?
Ok, i ?
Spasili su stotine zivotinja sigurne smrti.
Ne zanima me da li su rezimski.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:33 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Da će ovaj blog vrlo brzo biti zaključan za komentare


Ma ne.

Pa zasto.

Neka kazu ljudi sta misle.

Izadjite iz caure, nije sve politika.
freehand freehand 21:10 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Srđan Fuchs
Ne treba da bude zaključan, treba Rale da objasni zašto mu je cool gomila fantomskih, režimskih mladića.

Ne znam za Raleta ali bi tebi sedam dana tihovanja u nekoj keliji dobro došlo. ovo bulažnjenje o službama/navijačima/klubovima/Jevrejima uz drndanje po privatnim stvarima u neprekidnom lancu ume opasno da smori.
shone shone 21:13 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ne znam za Raleta ali bi tebi sedam dana tihovanja u nekoj keliji dobro došlo. ovo bulažnjenje o službama/navijačima/klubovima/Jevrejima uz drndanje po privatnim stvarima u neprekidnom lancu ume opasno da smori.



Zašto Free? Taman te je odbanovao.
E neka te sad stigne jevrejska kletva.
zilikaka zilikaka 21:13 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Izadjite iz caure, nije sve politika.

Ma kojačaura. Mnoge politika uopšte ne interesuje.
Mene, recimo.
I imam po dva kera, pa tako godinama unazad, ako me to nešto kvalifikuje za diskusiju.
Negde mislim da razumem tvoj motiv promovisanja ovih tipova ali se ne slažem sa tim.
To što neko spašava životinje ali istovremeno, kroz istu organizaciju propagira fašističke ideje, po mom sistemu vrednosti, tu organizaciju ne čini prihvatljivom.
To u najmanju ruku, ako se dogovorimo da je priča samo o Levijatanu.
shone shone 21:15 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

To što neko spašava životinje ali istovremeno, kroz istu organizaciju propagira fašističke ideje,


Sve životinje ili samo fašističke životinje?
mirelarado mirelarado 21:20 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

To što neko spašava životinje ali istovremeno, kroz istu organizaciju propagira fašističke ideje, po mom sistemu vrednosti, tu organizaciju ne čini prihvatljivom.


Znam mnoge ljude, neki su čak i iz moje najuže porodice, koji spasavaju/udomljavaju napuštene i nađene životinje, a ne nose fantomke i zaista su daleko od bilo koje politike i ideologije.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:21 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ma kojačaura. Mnoge politika uopšte ne interesuje.
Mene, recimo.
I imam po dva kera, pa tako godinama unazad, ako me to nešto kvalifikuje za diskusiju.
Negde mislim da razumem tvoj motiv promovisanja ovih tipova ali se ne slažem sa tim.
To što neko spašava životinje ali istovremeno, kroz istu organizaciju propagira fašističke ideje, po mom sistemu vrednosti, tu organizaciju ne čini prihvatljivom.
To u najmanju ruku, ako se dogovorimo da je priča samo o Levijatanu.


Kako je Levijatan fasisticka sta god ?

ono zdrebe koje su spasili pre dan -dva, kako promovisu fasizam kroz to delo?

Hvala na odgovoru.
zilikaka zilikaka 21:23 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

shone
To što neko spašava životinje ali istovremeno, kroz istu organizaciju propagira fašističke ideje,


Sve životinje ili samo fašističke životinje?

Ne znam da li si primetio da nešto nemam volju da se sa tobom upuštam u priču. Već dugo. A tako teeba i da ostane.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:25 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Znam mnoge ljude, neki su čak i iz moje najuže porodice, koji spasavaju/udomljavaju napuštene i nađene životinje, a ne nose fantomke i zaista su daleko od bilo koje politike i ideologije.


Koja je to ideologija i blesavo je to sa fantomkama, pa momcima svi znate face, dosta foliranja.

Sta, spasavaju zivotinje noseci fantomke ?:)

Izasto vas pogadja njihova politicka opredeljenost ?
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:27 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

To što neko spašava životinje ali istovremeno, kroz istu organizaciju propagira fašističke ideje,


Sve životinje ili samo fašističke životinje?


samo fasisticke.
ono zdrebe od juce ima svastiku na celu :)

cudni su ljudi, pre bi da crknu pas ili zdrebe nego da zive zahvaljujuci Levijatanu. Ludilo mozga.
zilikaka zilikaka 21:31 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

kako promovisu fasizam kroz to delo?

Naravno da ne promovišu kroz to delo, nego s jedne steane spašavaju životinje a s druge promovišu mržnju prema nekim grupama ljudi.
Da je briga o životinjama deo neke terapije, pa da sam ja terapeut, pa da pohvalim zrnce humanosti u nekom ko je u osnovi nehuman, zarad terapije, al nisam.
Meni lično je taj deo o mržnji prema ljzdima daleko ispred ovog spašavanja životinja.
shone shone 21:31 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Ne znam da li si primetio da nešto nemam volju da se sa tobom upuštam u priču. Već dugo. A tako teeba i da ostane.



Vidiš, ja baš suprotno obožavam priču s mašinkama, i tako će sigurno da ostane.
mirelarado mirelarado 21:32 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Radovan Nastić
Znam mnoge ljude, neki su čak i iz moje najuže porodice, koji spasavaju/udomljavaju napuštene i nađene životinje, a ne nose fantomke i zaista su daleko od bilo koje politike i ideologije.


Koja je to ideologija i blesavo je to sa fantomkama, pa momcima svi znate face, dosta foliranja.

Sta, spasavaju zivotinje noseci fantomke ?:)

Izasto vas pogadja njihova politicka opredeljenost ?


Mene lično ništa ne pogađa, a vama ako se sviđa preteći, siledžijski izgled, to je vaša stvar. Samo, to koketiranje s neonacizmom nema ama baš nikakve veze sa ljubavlju prema životinjama, te tako ne vidim čemu ovaj vaš hvalospevni tekst.
zilikaka zilikaka 21:33 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Radovan Nastić
To što neko spašava životinje ali istovremeno, kroz istu organizaciju propagira fašističke ideje,


Sve životinje ili samo fašističke životinje?


samo fasisticke.
ono zdrebe od juce ima svastiku na celu :)

cudni su ljudi, pre bi da crknu pas ili zdrebe nego da zive zahvaljujuci Levijatanu. Ludilo mozga.

Ne treba ždrebe da crkne al ne moram ni da hvalim takvu ekipu.
alselone alselone 21:34 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

zilikaka


Gospodična, samo da dodam kako ste danas u elementu i svaka vam je zlatna, ko da ste se napili zlatne banatske vode.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:43 07.07.2019

Re: Nešto mi se javlja

Naravno da ne promovišu kroz to delo, nego s jedne steane spašavaju životinje a s druge promovišu mržnju prema nekim grupama ljudi.
Da je briga o životinjama deo neke terapije, pa da sam ja terapeut, pa da pohvalim zrnce humanosti u nekom ko je u osnovi nehuman, zarad terapije, al nisam.
Meni lično je taj deo o mržnji prema ljzdima daleko ispred ovog spašavanja životinja.


A ko tacno.

I jel pricamo o Bureku ?

Jel mogu imena.

Da li je to ceo Levijatan ?
Da li znate koliko clanova ima Levijatan i koja im je ideologija ?

Znate li da su skupili 100.000 potpisa vezano za pomoc zivotinjama i da se siri svest o brizi za iste.

da li je to 100.000 fasista ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana