Kultura| Ljubav| Nostalgija

čija je ono ''Zvezda'' ?

Radovan Nastić RSS / 02.12.2014. u 20:57

procitao sam ali nisam komentarisao 

http://blog.b92.net/text/24936/od-bioskopa-do-izgovora/

jer Stefan.Hauzer napisa kako izgleda realno stanje stvari, bez iluzija.

 mene jedino svrbi

to što u beogradu ima kinoteka (i to u dve zgrade) koju posećuje desetak ljudi u proseku ;ali nekad je kul biti buntovnik,obnavljati zvezdu ...svi znamo na šta padaju alternativne klinke:)

i to je to.

 

 

 

 



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 21:43 02.12.2014

kako si ovo napisao

kao da je nešto loše glumiti buntovnika, obijati Zvezdu, ne ići u Kinoteku (obe zgrade)
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:47 02.12.2014

Re: kako si ovo napisao

ja tamo ne vidim buntovnike, meni to drugacije izgleda.

i nisam napisao ja vec Stefan, ali svejedno je.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:51 02.12.2014

Re: kako si ovo napisao

ja nisam bio - jbg em nemam godina za to, em nemam ni vremena, ali...

Ideja je legitimna, skvot je ok ideja. Ako nam troše ideju na budalu strašno je. Beograd može i mora da ima skvot a društvo da ga toleriše jer je to dobro za razvoj tolerancije. Zvezda je odlično mesto za to.

Ako nam je politika zagadila ili stvorila skvot ubiće ideju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:00 02.12.2014

Re: kako si ovo napisao

čitav moj život je gomila protivrečnosti. nemam ništa protiv ideje,ali mi ljudi koji je sprovode deluju bezidejno ;toliko od mene. samo to sam hteo da kažem onim komentarom.

libkonz libkonz 22:09 02.12.2014

Re: kako si ovo napisao

ljudi koji je sprovode deluju bezidejno

slažem se, ali ljudi vole buntovnike.
Radovane, dobar izbor muzike, po običaju.
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:40 02.12.2014

Re: kako si ovo napisao

izvin'te na odsustvu, setao sam psa, ovde je doslo tih 8 dana kise tokom godine.

ljudi koji je sprovode deluju bezidejno


Meni apsolutno bezidejno, u fazonu - hajde da budemo buntovnici jer nam se moze... a ne jer su zaista buntovnici...


Ideja je legitimna, skvot je ok ideja. Ako nam troše ideju na budalu strašno je. Beograd može i mora da ima skvot a društvo da ga toleriše jer je to dobro za razvoj tolerancije. Zvezda je odlično mesto za to.


a znaci bice skvot ? a vlasnik se slozio ? mada nemam pojma ko je vlasnik, pitam ?

Radovane, dobar izbor muzike, po običaju.


Hvala, ovo su odradili majstorski, nasa ljubav dugo traje :)
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:05 02.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Ideja je legitimna, skvot je ok ideja. Ako nam troše ideju na budalu strašno je. Beograd može i mora da ima skvot a društvo da ga toleriše jer je to dobro za razvoj tolerancije. Zvezda je odlično mesto za to.


Elem, jeste skvotovanje je "dobro", ali samo kada se radi o sistemu koji je uređen. Institucionalno i pravno. Kod nas poslednja stvar koja nam treba je "ozakonjeno bezakonje!" ☻

Recimo UK - kreneš da skvotuješ u stambenom objektu, možeš da zaglaviš 6 meseci zatvora a krivičnod elo činiš ako ne napustiš prostor po zahtevu vlasnika (i inih). Nema potrebe da te tera na sud..

Kreneš da skvotiraš u nerezidencijalnom objektu - nema problema. Vlasnik mora da te preko suda izbacuje. Ne kršiš zakon sve dok ne kreneš da oštećuješ imovinu, praviš buku (što ovde kod nas nije zabranjeno nikome ;>> ) a i kada koristiš struju i ostale utlitije bez dozvole.

Znači ovi Zvezda umEtnici bi tu imali problem. Mimo toga bi im zakucala i inspekcija - obzirom da predstavljaju izuzetan rizik po sam objekat i sve ostale objekte da izazovu požar obavljajući komercijalnu delatnost (nema veze što ne naplaćuju koriste postojeću komercijalnu aparaturu bez dozvole i kontrole, te bi ih sama opština poterala po dhitno pred sud zarad izbacivanja. Ne zbog nekakvog trabunjanja o krokodilskom žalu za bioskopima u centru grada (*) nego jer predstavljaju rizik po bezbednost zgrada.

Znam ja da je to ovde neshvatljivo, jer se sve odvija bez propisa uslova, kontrole i inspekcije obaška kažnjavanja, ali mi smo i dalje tek negde kod prve nedelje "košenja trave" ;> dakle da sačekamo tih trista-četristo godina

(*) Pogotovo kada se prvo zatvaraju oči, uši i usta nad BF mahinacijama, samo stoga što em niti jedna smUljiva privatizacija nije smela biti dirana, em što se - kao dobrodošao bonus, tom mahinacijom, tj. urušavanjem Beograd FIlma, ide na ruku stanovitim ljudima koji su pravili megabioskope pa im odgovaralo da drugih kina i nema.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:10 02.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Znači ovi Zvezda umEtnici


pinkove zvezde hipster granda u haosu propisa i krsenja istih.


docsumann docsumann 06:58 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

stefan.hauzer
čitav moj život je gomila protivrečnosti. nemam ništa protiv ideje,ali mi ljudi koji je sprovode deluju bezidejno ;toliko od mene. samo to sam hteo da kažem onim komentarom.



mojne se pojašnjavaš. budi samozatajan. mistifikuj.

uros_vozdovac uros_vozdovac 08:28 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Radovan Nastić


a znaci bice skvot ? a vlasnik se slozio ? mada nemam pojma ko je vlasnik, pitam ?



Da tako mi je izgledalo prvih dana skvot u kombinaciji sa projekcijama. U međuvremenu sam malo bolje obavešten, pa vidim da se pojavio pokret "Okupiraj bioskop" a da je skvot nekako na drugom mestu. Što ne znači da Beogradu ne treba skvot itekako treba.

Javiću uskoro kako se razvija priča.
Radovan Nastić Radovan Nastić 09:02 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

hvala Urose, i slazem se da je skvot potreban Beogradu.

a ''okupiraj bioskop'' mi lici na ''zaigrala se TatinoMamina dečica''...
libkonz libkonz 09:21 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

ovo su odradili majstorski, nasa ljubav dugo traje :)

da, slično je i kod mene. omiljene su mi ta i ova:
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:22 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Radovan Nastić
hvala Urose, i slazem se da je skvot potreban Beogradu.

a ''okupiraj bioskop'' mi lici na ''zaigrala se TatinoMamina dečica''...


Javiću svakako imam neki kontakt.
antioksidant antioksidant 09:34 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

ljudi koji je sprovode deluju bezidejno



Meni apsolutno bezidejno, u fazonu - hajde da budemo buntovnici jer nam se moze... a ne jer su zaista buntovnici...

bunt postaje bunt kad sistem pokusa da ga ugusi.
a ovo je prica o parama i nekoj poruci javnosti? vlasti? sebi?
cela prica je lepa paradigma sveopsteg odsustva pravca
za sad mi je ipak favorit podrska skupstinskog odbora za kulturu
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:43 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

uros_vozdovac
Radovan Nastić
hvala Urose, i slazem se da je skvot potreban Beogradu.

a ''okupiraj bioskop'' mi lici na ''zaigrala se TatinoMamina dečica''...


Javiću svakako imam neki kontakt.


imam i ja, nažalost. mislim, kontakt.

i neću javiti ništa.

šta mislim o svemu tome rekoh kod Krstića, a to je u glavnom na liniji onog što priča Stefan.
libkonz libkonz 10:11 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

cela prica je lepa paradigma sveopsteg odsustva pravca

Buntovnici kakve bi svaka vlast poželela.
Još da su napravili neki perfomans za mir u svetu i pročitali par Filipika.
antioksidant antioksidant 10:43 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

ma njima se najmanje ima zameriti, i da su revolucionari i da samo reklamiraju film. sistem je raspad
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:39 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Koje ste vi seronje. Ucmale matore (duhom) cepidlake.
Ko god nesto pokusa valja ga zatuci i u pokusaju.

antioksidant antioksidant 12:02 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

gde si to ucitao?
libkonz libkonz 12:04 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Ko god nesto pokusa valja ga zatuci i u pokusaju.

Nismo se razumeli, mi stvarno gotivimo Sunshine.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:29 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

mojne se pojašnjavaš. budi samozatajan. mistifikuj.

:)


stefan.hauzer stefan.hauzer 13:46 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Koje ste vi seronje. Ucmale matore (duhom) cepidlake.

:(


Radovan Nastić Radovan Nastić 21:19 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Buntovnici kakve bi svaka vlast poželela.


ili stvorila.

Još da su napravili neki perfomans za mir u svetu i pročitali par Filipika.


daj im fore, ipak je to ''urbana'' ekipa, razmisljaju jos...

Radovan Nastić Radovan Nastić 21:30 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

Koje ste vi seronje. Ucmale matore (duhom) cepidlake.



Radovan Nastić Radovan Nastić 22:14 03.12.2014

Re: kako si ovo napisao

bunt postaje bunt kad sistem pokusa da ga ugusi.
a ovo je prica o parama i nekoj poruci javnosti? vlasti? sebi?
cela prica je lepa paradigma sveopsteg odsustva pravca
za sad mi je ipak favorit podrska skupstinskog odbora za kulturu



docsumann docsumann 08:53 04.12.2014

Re: kako si ovo napisao

legenda kaže da je Bane odlučio da napravi bend kada je u amerikama vidio ove momkove u akciji



a ova mi je baš sanšajnska


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:06 04.12.2014

Re: kako si ovo napisao

dobra kick ass momačka ekipa + apache rose na ovoj temi

Radovan Nastić Radovan Nastić 11:44 04.12.2014

Re: kako si ovo napisao

ja sam cuo da je, dok je ziveo u usa, Bane u komsiluku imao prodavnicu ploca i kaseta koja se zvala SUNSHINE....

evo malo Ramireza iz Sunshine - sjajan bend

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:49 05.12.2014

Re: kako si ovo napisao

dobra kick ass momačka ekipa


Hmda, momačka ko PUPS na partijskom
larisa_bg larisa_bg 22:49 02.12.2014

...

Ne mogu da verujem, TREĆI blog o bioskopu!!!
Kao da živimo u Kopenhagenu u kom se ništa ne događa pa kao, eto, napokon se nešto desilo, daj tri bloga o okupaciji bioskopa.

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:54 02.12.2014

Re: ...

ako mene pitaš,ovo je blog o sanšajnu #diskostu


larisa_bg larisa_bg 23:02 02.12.2014

Re: ...

ooouuuu jeaaaaa... (znači pustila sam klip)

Radovan Nastić Radovan Nastić 23:06 02.12.2014

Re: ...

Ne mogu da verujem


daj mi temu koja je van kopenhagenske svakodnevice.

meni je ovo oko Zvezde zanimljivo.

Sanšajn - večni.
larisa_bg larisa_bg 23:18 02.12.2014

Re: ...

Radovan Nastić

daj mi temu koja je van kopenhagenske svakodnevice.

meni je ovo oko Zvezde zanimljivo.

Sanšajn - večni.


pa brate, ceo blog samo o Šešelju, Vučiću i bioskopu
ni reči o Cuci
nije u redu

Radovan Nastić Radovan Nastić 23:23 02.12.2014

Re: ...

sestro, a Milena Ceranic ?

cista egzotika.

long tajm nou si...

larisa_bg larisa_bg 23:26 02.12.2014

Re: ...

Radovan Nastić
sestro, a Milena Ceranic ?


u redu je Ćeranićka, ali Cuci je sad hitnije
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:27 02.12.2014

Re: ...

ja se secam Ceranicke, meni sjajna riba.

Cuca mi je nepoznanica... baci hit.
larisa_bg larisa_bg 01:31 03.12.2014

Re: ...

Radovan Nastić
ja se secam Ceranicke, meni sjajna riba.

Cuca mi je nepoznanica... baci hit.


pa ti hoćeš sav posao da ti obavim, i da ti dam temu i da ti bacim hit i posle ćeš da tražiš i blog da ti napišem i da ti dam sto eura

lepo vidim kuda to vodi
Radovan Nastić Radovan Nastić 02:47 03.12.2014

Re: ...

a kuda to vodi ?

hit moras da mi das jer ne znam ko je Cuca.

blog bolje da pisem ja, mislim da bi pisala tako da bi ispalo da pljujem samoga sebe, te bi neko pomislio da mi nova terapija ne prija.

sto eura mi ovde nista ne znaci, mozda 100 dolara za Krismas ?

evo tebi nesto odavde



i naravno, dorcolsko-radovska kultura
angie01 angie01 09:37 03.12.2014

Re: ...

jer ne znam ko je Cuca.


nista nisi propustio, ostani kod ceranicke:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:59 03.12.2014

Re: ...

pa ti hoćeš sav posao da ti obavim,


Evo ja sam proverio i ko je ta Ćeranička i ko je Cuca.
Ljudi, pa imajte makar malo mere.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:06 03.12.2014

Re: ...

jedna je Ceranicka, pricajte / pisite sta hocete !
larisa_bg larisa_bg 23:35 03.12.2014

Re: ...

hoochie coochie man

Evo ja sam proverio i ko je ta Ćeranička i ko je Cuca.
Ljudi, pa imajte makar malo mere.


eto, sad ja kriva
a što autor bloga naslovom asocira na Zdravka Čolića pa omladina posle ovako o nama misli

Koje ste vi seronje. Ucmale matore (duhom) cepidlake.


to ti ne smeta, a?



(Huči Kuči, šta ti je čoveče, zezamo se... )
Radovan Nastić Radovan Nastić 04:58 04.12.2014

Re: ...



a što autor bloga naslovom asocira na Zdravka Čolića pa omladina posle ovako o nama misli


Čola je za omladinu hipstere Majk Tajson.
Čola je za omladinu hipstere Ajnštajn.

Čola je za omladinu hipstere neshvatljiv.
lanates lanates 12:34 03.12.2014

s

Berlin je grad skvotera. Gledam pre neki dan dokumentarac: zauzeli deo zgrada, u sklopu vojnog objekta, uz- sad već nepostojeći- ZID. U podrumu, napravili, sklepali, kafanu i prijemno, tu se obratiš da bi te neko, od prisutnih, poveo u obilazak. I ulaze u prvi hodnik, visokogradnja stare kasarne, dečko na skeli, crta graffit(Graffito)..vodič ide dalje, kao makler pokazuje prostorije, iscrtane, ili da izabereš sebi jednu "praznu" ako hoćeš ti da je osmisliš. Iz celog sveta dolaze, crtaju zidove, pozovu DJ i prave Party.
I kao, znamo mi da je to predviđeno za rušenje, ali eto, oni su, puni entuzijazma, napravili sebi anarhoumetničku koloniju.
Mislim da bi lepe pare uzeli, pre rušenja, samo za snimanje nekog filma, atmosfera je, čarobno, postapokaliptična. Futurizam i jednostavno, samo jedan, crtač, danas, crta na zidovima iz juče.Sveža tetovaža na hladnim zidovima.
Dobro, u Beču je skoro milion € koštalo iseljavanje zgrade, živeli pankeri; došli u pancirima, helikopterom, oklopnim vozilom- i iznosili ih van.
Ovo, sa bioskopom, u BG, ne bih da komentarišem. Nisam više pametna šta je pametno, ali mi se čini da sve generacije nose prokletstvo partija, elitizma i komplexa na brdovitom Balkanu. Mnogo toga smo zgusnuli u samo 100 godina; u zdravu svest i ideju i hrabrost više i ne verujem. Sve je podmirivanje računa il na kraju: sve za samo jedan snošaj..
Za, nekih, 25 god, neki novi klinci, izaberu sebi, neke nove, revolucije. Za sad im je da trpe naše somnabulno, bezbojno, il crvenobeloplavo, komunističko, nasleđe. Dok ne umre i poslednji pionir. Ave:)
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:41 03.12.2014

Re: s


Dobro, u Beču je skoro milion € koštalo iseljavanje zgrade


Dobro, za milion evrica moze da se izgradi pristojna bolnica ? Mozda ? Omanja ? Ili narodna kuhinja.




u zdravu svest i ideju i hrabrost više i ne verujem. Sve je podmirivanje računa il na kraju: sve za samo jedan snošaj..


uz dobra ledja sve je lako...

Za sad im je da trpe naše
....

nismo valjda za sve krivi mi, jadni oni sa sve ajfonima...

Ave :)


lanates lanates 06:50 04.12.2014

Re: s

Radovan Nastić

Dobro, u Beču je skoro milion € koštalo iseljavanje zgradeDobro, za milion evrica moze da se izgradi pristojna bolnica ? Mozda ? Omanja ? Ili narodna kuhinja.
u zdravu svest i ideju i hrabrost više i ne verujem. Sve je podmirivanje računa il na kraju: sve za samo jedan snošaj..uz dobra ledja sve je lako...
Za sad im je da trpe naše ....nismo valjda za sve krivi mi, jadni oni sa sve ajfonima...Ave :)

Hm, nemam pojma, šta je sa tim ajfonima?
Evo, kako pročitah, asocira me na Commodore 64 i film Idiocracy.
Dobra leđa su metafora za nešto?
Izvini, posle gospodina Milana i bloga o deci tj. kolapsa i pravca u "duhu teme", treba mi par dana da determinišem realitet, dezorjentisana sam.
lanates lanates 07:20 04.12.2014

Re: s

lanates

Radovan NastićDobro, u Beču je skoro milion € koštalo iseljavanje zgradeDobro, za milion evrica moze da se izgradi pristojna bolnica ? Mozda ? Omanja ? Ili narodna kuhinja.u zdravu svest i ideju i hrabrost više i ne verujem. Sve je podmirivanje računa il na kraju: sve za samo jedan snošaj..uz dobra ledja sve je lako...Za sad im je da trpe naše ....nismo valjda za sve krivi mi, jadni oni sa sve ajfonima...Ave :)Hm, nemam pojma, šta je sa tim ajfonima?Evo, kako pročitah, asocira me na Commodore 64 i film Idiocracy.Dobra leđa su metafora za nešto?Izvini, posle gospodina Milana i bloga o deci tj. kolapsa i pravca u "duhu teme", treba mi par dana da determinišem realitet, dezorjentisana sam.

I da, taj milion €, nisu otkinuli "bedi" od usta, nego uzeli meni i sličnima za npr. nepropisno parkiranje.
Te bi naša briga, o njihovom milionu €, bila još jedna: patetična, partijska, žvaka.
Mislim da i najmanja, provincijska, bolnica dnevno utroši tufera, dezinfekcione tečnosti, toalet papira, što kod nas nema region-ceo.
Tedoh reći, mogao je biti i 1€, to nije prva stavka u našem: nepoznavanju stvarnog stanja na terenu. Tako društvo i mesečari.
Odoh, dezorjentisana sam kao magare u magli.
Radovan Nastić Radovan Nastić 08:38 04.12.2014

Re: s

Dobra leđa su metafora za nešto?


izvini, bez vredjanja zaista, ali u kojoj si drzavi i kom gradu odrastala pa ti je ovo nejasno ?? naiskrenije i bez trunke podjebavanja.


Hm, nemam pojma, šta je sa tim ajfonima?
Evo, kako pročitah, asocira me na Commodore 64 i film Idiocracy.


otprilike tako - kladim se da polovina ucesnika ''osvajanja Zvezde'' ima ajfon - merilo ljudske vrednosti u srbiji / mada ni ovde nije bolje, a opet neuporedivo /
Radovan Nastić Radovan Nastić 08:49 04.12.2014

Re: s

I da, taj milion €, nisu otkinuli "bedi" od usta, nego uzeli meni i sličnima za npr. nepropisno parkiranje.


i ok, nisi ispostovala zakon - cepili te po dzepu.
zasto se bunis ? regularno zaradjen milion ako je milion vas nepropisno parkiralo.
koliko provaljujem, zivis u koliko-toliko uredjenoj drzavi. u Srbiji te cepe i kada si propisno parkiran.

hocu da ti kazem da se ne moze XY ''revolucionar'' useliti u bilo koji prostor koji ima vlasnika. jednostavno ne moze. u nekim USA drzavama se ne bi veselo proveo.

Tedoh reći, mogao je biti i 1€, to nije prva stavka u našem: nepoznavanju stvarnog stanja na terenu. Tako društvo i mesečari.


pravo stanje na terenu, po meni, je da nas ziguju sa svih strana. zato odgledam Rasel Brenda uredno, umesto stampe, i znam gde sam. Otprilike.
Radovan Nastić Radovan Nastić 08:52 04.12.2014

Re: s

Izvini, posle gospodina Milana i bloga o deci tj. kolapsa i pravca u "duhu teme", treba mi par dana da determinišem realitet, dezorjentisana sam.


Samo polako.

Nesto lepo.


lanates lanates 13:08 04.12.2014

Re: s



i ok, nisi ispostovala zakon - cepili te po dzepu.
zasto se bunis ? regularno zaradjen milion ako je milion vas nepropisno parkiralo.
koliko provaljujem, zivis u koliko-toliko uredjenoj drzavi. u Srbiji te cepe i kada si propisno parkiran.


Da, nije parkiranje 1DM(Deutsche Mark), kazne 20-25€, il od 100 do 200€, itd.
Pa tek tad x milion. Socijalna i policijska država, ni ne žalim se, naprotiv, akceptiram.
Germanska disciplina- kao, potreban, mentalni trening, da ojačam- samo, pozitivno uticala na moj, zanesen i energičan, duh u dilemi: dal da budem boem il konstruktor..


hocu da ti kazem da se ne moze XY ''revolucionar'' useliti u bilo koji prostor koji ima vlasnika. jednostavno ne moze. u nekim USA drzavama se ne bi veselo proveo.


Ma okupacija bioskopa mesečarenje kao i sve.
Mnogo surovije, u gradu, svakodnevna, cena nekretnina- stara gradnja, pod zaštitom države, sa weceom u hodniku-itd. Te štenare iza izvedene fasade, kako ih nazivam, u kojima žive ljudi, stranci i ini.
Uostalom, pored azilanata u plastičnim sandalama, na snegu
nepristojno je cmizdriti- malo pa malo.
Te me revolucije ne inspirišu.

Pankeri su imali, ponuđene, neke pogodnosti, ali nisu prihvatili. Pankerska posla:)




pravo stanje na terenu, po meni, je da nas ziguju sa svih strana. zato odgledam Rasel Brenda uredno, umesto stampe, i znam gde sam. Otprilike.

Pravo stanje na terenu?- a to je, recimo i u ovom tekstu, o odgoju dece, kod gospodina Milana (nisam podrugljiva, pristojna, vidim da je čovek em dosta stariji od mog oca, em strog) na kojem on insistira, da se čita, po nekoliko puta:
cc, šta?

Prvo: oprati suđe, okupati se, proveriti jel prokišnjava, parkirati auto na sigurno (da ne plaćam kaznu, sigurno je imaginarno sowieso), pa zameniti eko sijalice (ako ima struje uopšte), smanjiti jazz na radiju, videti šta radi dete, upitati kako je, poljubiti, biti prijatelj, staviti bankrote na sto, dumati malo, priznati greške, krenuti dalje, trčati dalje, prestati pušiti, eliminisati talibane u okruženju, čitati dobru knjigu, gledati dobar film, napraviti kiflice, zavoleti biciklo, ok neko ima psa, itd..

I tek onda, drugo: kakav vi tekst meni, nama, nudite? Mogu li da ga pročitam, brzo, razmislim, još brže- i upitam ako mi nešto nije jasno?
Konfuzija je velika, odnekud bi se moralo početi, poći, ili?
Šta mi radimo? Prepričavamo, jedni drugima, jedno te isto, mesecima i godinama- i zgražavamo se.

Pravo stanje na terenu je: da smo mi kilavi, kao obuzeti.
lanates lanates 13:14 04.12.2014

Re: s



izvini, bez vredjanja zaista, ali u kojoj si drzavi i kom gradu odrastala pa ti je ovo nejasno ?? naiskrenije i bez trunke podjebavanja.


E sad neću ništa da kažem.
Jel nešto sramota?
o.O



otprilike tako - kladim se da polovina ucesnika ''osvajanja Zvezde'' ima ajfon - merilo ljudske vrednosti u srbiji / mada ni ovde nije bolje, a opet neuporedivo /


Pa šta da rade? Nose kameru sa stalkom, na ramenu, kao na snimanju King Konga? Il pejdžer za uvom, pasom, čime? :)

Radovan Nastić Radovan Nastić 01:32 05.12.2014

Re: s

E sad neću ništa da kažem.
Jel nešto sramota?
o.O


nije sramota, samo da znam zbog cega se zargonski ne razumemo.



Pa šta da rade? Nose kameru sa stalkom, na ramenu, kao na snimanju King Konga? Il pejdžer za uvom, pasom, čime? :)


ok, ne zivis u srbiji, ne kapiras oko ajfona.
statusni simbol.

slušaj, da je grupa navijača ušla u bioskop Zvezda i pokušala da napravi identično što su uradili ovi, bili bi privedeni za pola sata.
Radovan Nastić Radovan Nastić 01:39 05.12.2014

Re: s

I tek onda, drugo: kakav vi tekst meni, nama, nudite? Mogu li da ga pročitam, brzo, razmislim, još brže- i upitam ako mi nešto nije jasno?
Konfuzija je velika, odnekud bi se moralo početi, poći, ili?
Šta mi radimo? Prepričavamo, jedni drugima, jedno te isto, mesecima i godinama- i zgražavamo se.

Pravo stanje na terenu je: da smo mi kilavi, kao obuzeti.


Nudim ti svoj stav.
Naravno da možeš da upitaš. Ali zbog čega besno. Odvikao sam se od besa, možemo i uz poljupce.

Ako misliš da je ovo oko bioskopa Zvezda početak nečega... ok, videćemo :) Ako gresim, pojescu sva govna koja sam ovde izasrao i cestitati mladim buntovnicima.

Po mom misljenju, opet da ponovim, zaigrala se TatinoMamina deca koja imaju dobra ledja i moze im se da se zajebavaju.
I ne zgrazavam se, samo konstatujem. Moje misljenje. Stav.

anat anat 11:04 05.12.2014

Re: s



nije sramota, samo da znam zbog cega se zargonski ne razumemo.


Hm, žargonsko nerazumevanje?
Dobro, nije to tako strašno, ako se izblamiram bude i veselo- na moj račun.
Ne bi ti verovao šta sve ne znam.

Dobra leđa ili zaleđina, žargonski, meni je palo na pamet kičmanje, kada kažu: imao je široka leđa da uprti klavir na njih, očas posla prenese s kraja na kraj velegrada. Dobro bi bilo i zdravo. Dobra, zdrava široka leđa. Ta leđa tatina, mamina, leđa protekcije bi ipak bila zaleđina.
A i reko', šta sad kičmanje ima veze s mesečarenjem? Ipak je mesečarenje vilinska rabota, ne sad tu neko fizikalisanje..



ok, ne zivis u srbiji, ne kapiras oko ajfona.
statusni simbol.


..ohje, ajfoni. Ne živim u Srbiji, ali ne živim ni na Novom Zelandu, nisam na pristojnoj, nadmoćnoj, udaljenosti od: nas. Svi smo mi blizu i deo, sve i da svakodnevno tantramo, levitiramo ili se skinemo goli kao Femen i predviđamo, uzvišeniju, budućnost bez nasilja i razmena tečnosti..
Tj. to s ajfonima je, kao komadić Puzzle, kao u Majdanpeku bez struje obratiti pažnju na tri četiri kuće u kojima dogorevaju sveće romantično.



slušaj, da je grupa navijača ušla u bioskop Zvezda i pokušala da napravi identično što su uradili ovi, bili bi privedeni za pola sata.


Da, ovo je interesantan primer. Sjajno.

anat anat 11:11 05.12.2014

Re: s


Nudim ti svoj stav.

I to je lepo od tebe:)

Naravno da možeš da upitaš. Ali zbog čega besno. Odvikao sam se od besa,


Ma ne, kakav bes? Tako možeš napisati i da mi je pms.
Bes pms.


I ne zgrazavam se, samo konstatujem. Moje misljenje. Stav.



Ovde se nismo razumeli, ali ok.

Hvala na razgovoru, što se mene tiče napiši blog o navijačima. Oni su barem iskreni.
Poz.
larisa_bg larisa_bg 20:22 05.12.2014

Re: s

Radovan Nastić
zaigrala se TatinoMamina deca koja imaju dobra ledja i moze im se da se zajebavaju.
I ne zgrazavam se, samo konstatujem. Moje misljenje. Stav.



Radovan Nastić

slušaj, da je grupa navijača ušla u bioskop Zvezda i pokušala da napravi identično što su uradili ovi, bili bi privedeni za pola sata.



Pa da, to je to.
Plus su napravili sebi reklamu za film, koji odatle ide u ove komercijalne bioskope u šoping molovima, a kao fol zgražavaju se toga.


Radovan Nastić Radovan Nastić 04:41 06.12.2014

Re: s

Plus su napravili sebi reklamu za film, koji odatle ide u ove komercijalne bioskope u šoping molovima, a kao fol zgražavaju se toga.


Upravo to.

Biće puno Ušće i Delta siti hipsteraja ove zime...

I da vidim ko ce od Urbanoida da kaze da je film loš !!

A zaista nista licno nemam protiv filma / ljudi koji su ga radili, mada trejler sam iskljucio nakon ''Misisipi brojalice''. Opet stvar ukusa, nista licno.



Belopoljanski bi, gledajuci ''revolucionare'', napravio spektakularne mrdalice

Radovan Nastić Radovan Nastić 05:08 06.12.2014

Re: s

Hvala na razgovoru, što se mene tiče napiši blog o navijačima. Oni su barem iskreni.
Poz.


napisao sam knjigu o navijacima, neki od njih su iskreni.

a na sve ostalo sto si napisala, na tu postmodernu... jedna navijacka...

poz :)


anat anat 08:07 06.12.2014

Re: s

napisao sam knjigu o navijacima



Da li je i knjiga žargonski? Sve one životne, otvorene, nenapisane, što stanu u nekoliko beseda? Vidim, posle, da si fan Ž.Malnara.
Šta je on bio, nego postmodernista?
Ili je "prava" knjiga? Dobro, nije sramota napisati knjigu, iako nigde ne piše da su knjige iskrene.
Iskrenost iz knjige je malo.


neki od njih su iskreni


Navijačka skupina, grupa, ne pojedinačno dobrodušan ili hrabar lola. Da ne razumeš pogrešno, mene progrebavanje lozova iz mase, tipa "vidimo se u čitulji", interesuje, samo, kao fenomen.
I, pre neki dan razmišljam o filmovima snimljenim u periodu 1995.-1999.
1995. završen rat u Bosni, 1999. bombardovanje Srbije.
Pazi, distanca koja postoji, pazi, ima je,
ali, u vidu, ta 3-4 snimljena filma;
e, to je -propast.
Mesečarenje. Snimaju filmove, zajebavaju se, režiraju, foliraju i nakon 4 god. -op- bombardovanje. Hm, kada to shvatim propadam s Marsa kroz bezdan.
Toliko me poražava, strmoglavim se.

Poz.
Radovan Nastić Radovan Nastić 09:28 06.12.2014

Re: s

Vidim, posle, da si fan Ž.Malnara.
Šta je on bio, nego postmodernista?


Malnar - cist realizam. Da li si gledala nekada njegovu emisiju ''Nocna Mora''




Radovan Nastić Radovan Nastić 09:39 06.12.2014

Re: s

Ili je "prava" knjiga? Dobro, nije sramota napisati knjigu, iako nigde ne piše da su knjige iskrene.
Iskrenost iz knjige je malo.


To da potvrde moji drugari sa tribine od pre 15 godina.


Navijačka skupina, grupa, ne pojedinačno dobrodušan ili hrabar lola.


Trebalo je da ides na tekme pa vidis ekipu. Bude zanimljivo.




I, pre neki dan razmišljam o filmovima snimljenim u periodu 1995.-1999.
1995. završen rat u Bosni, 1999. bombardovanje Srbije.
Pazi, distanca koja postoji, pazi, ima je,
ali, u vidu, ta 3-4 snimljena filma,
e to je -propast.


Razmisljas o losim stvarima od pre 20 godina. Cemu to. Vrzino kolo.

Kada sam sumanuto bio zaljubljen u Zadranku, imali smo dil da ne pricamo o politici. Cemu i zbog cega bi. Sjajna cura. Sve kapirala. Ne zelim da se vracam 20 godina unazad, i volim dobre navijacke, a ova je spektakularna



Snimaju filmove, zajebavaju se, režiraju, foliraju


i tako u krug, na 4 godine, samo bez rata.

Gud najt / morning from LA.
anat anat 09:45 06.12.2014

Re: s

Malnar- cist realizam. Da li si gledala nekada njegovu emisiju ''Nocna Mora''


Da, videla ga i uživo, davno. Ok, bila sam mala.
Nisam pratila emisiju: par, znam o čemu je reč.
Hm, koliko bi avanturista i putopisac bio realista.
Imao je preglednost, da bi napravio nešto više, od pukog realizma.
Pre nadrealizam.
Ali i dalje mislim da je postmoderna, moglo mu se, bio bi barem u odnosu na "civilizovan svet", "modernu danas", u koju ne ubrajam naš region.
Reći za njega da je realista je kao čoveku koji se vrati iz svemira ispričati kakvo je bilo vreme, kod kuće..
A i vreme je da se svi ti pravci predefinišu.
anat anat 10:36 06.12.2014

Re: s


Nevoljno sam prišla do PC, bole me oči od kljucanja na TEL.
Eh, kad nema dobre stare vatre i dima, da komentar pošaljem.

To da potvrde moji drugari sa tribine od pre 15 godina.


Dobro, možda im i ne verujem. Šta je sad sa tom, tvojom, knjigom? Reci. Šta se snebivaš, neću ti je oduzimati. A i rekoh gore da nisam neki sveznalica, te oprosti, avaj, na neupućenosti.

Trebalo je da ides na tekme pa vidis ekipu. Bude zanimljivo.


Dobro, više sam za atletiku i plivanje, pa i box, ali da se ne nastavljam na ovo- čini mi se da bi me, malo, iznerviralo.

Razmisljas o losim stvarima od pre 20 godina. Cemu to. Vrzino kolo.


Dobro, juče me boleo stomak. Danas pijem čaj.

Kada sam sumanuto bio zaljubljen u Zadranku, imali smo dil da ne pricamo o politici. Cemu i zbog cega bi. Sjajna cura. Sve kapirala. Ne zelim da se vracam 20 godina unazad


Dobro, ti bi, vidim, o sexu.
A gore spočitavaš grupi da je alternativna, opet,- zbog sexa.

Da, ipak, ima razlike, među tim alternativcima, u grupnjaku; nema šanse da bude poneko iskren kao navijač -retko iskren čovek.

I napominjati da je Zadranka je bespotrebno, skoro pa autošovinizam; biće da bi se na kraju, te vaše romanse, ja posipala pepelom. Šta?

i volim dobre navijacke, a ova je spektakularna


Da. Domoljubiva je.

i tako u krug, na 4 godine, samo bez rata.


I tako u krug 2-5-11-111 godina, dok ne omatorim i pomirim se sa luzerstvom.
Dok ne omlohavim skroz? Fino.
I jel kod tebe rat počinje, tako što zakuca na vrata?
"Kuc, kuc, dobar dan, ja sam rat; što ste snimali u miru, snimali ste- sad ćemo malo da se ubijamo?"
a ti odgovoriš:
"Beži bre, u sexu sam"
il odgovoriš:
"Beži bre, sad si mi došao tu da mi patetišeš"
Itd.

Gud najt / morning from LA.


Ti si u LA?
Jbt, sve biram reči da ne uvredim, vidim: ajfon, vrednosti, ovo, ono; reko', da ne priznam šta sve od tehnike posedujem, da mi se ne omakne:)

Poz.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:06 06.12.2014

Re: s

prvo da ti kazem da sam iscitao sve sto si napisala ali odgovaram samo na ovo

Kada sam sumanuto bio zaljubljen u Zadranku, imali smo dil da ne pricamo o politici. Cemu i zbog cega bi. Sjajna cura. Sve kapirala. Ne zelim da se vracam 20 godina unazad


Dobro, ti bi, vidim, o sexu.
A gore spočitavaš grupi da je alternativna, opet,- zbog sexa.

Da, ipak, ima razlike, među tim alternativcima, u grupnjaku; nema šanse da bude poneko iskren kao navijač -retko iskren čovek.

I napominjati da je Zadranka je bespotrebno, skoro pa autošovinizam; biće da bi se na kraju, te vaše romanse, ja posipala pepelom. Šta?


jer, ako ne razumes ljubav, o cemu ima vise da raspravljamo, filozofiramo.

da ne pominjem autosovinizam i slicne gluposti.

nista nisi razumela - ili neces da razumes.

u krajnjem slucaju nebitno je.

budi dobro.


anat anat 22:34 06.12.2014

Re: s

jer, ako ne razumes ljubav, o cemu ima vise da raspravljamo, filozofiramo.


o.O

da ne pominjem autosovinizam i slicne gluposti.


Što bi autošovinizam bio glupost?
Pre da je korozija.

nista nisi razumela - ili neces da razumes.


Ma odlično sam ja tebe razumela.
Nije tu bilo bogznašta nerazumljivo.

u krajnjem slucaju nebitno je.


Učitavaš mi prvo bes, posle toga taj neki pacifizam kroz sex sa, kapirajućom, Zadrankom.
Ako mi učitavaš i bes i, kapirajuću, Zadranku zbog onog malog, devijantnog, brabonjka od pre dve večeri, šta da ti kažem: i plavuša iz Nemačke ima sex s alpinistom iz Austrije, pa se posle toga patetično ne jaranišu. Ne prave državu.

Tedoh reći, brabonjak se s praga samo puškom tera, tu teško da ustuknem; a koga boli uvo dal ti karaš i pomalo mutavu Kineskinju na mandarinskom, navijačicu?
To bi bilo malo slovo o nebitnosti.

budi dobro.


Ti budi kako hoćeš i te dobre želje su kao uskršnji zec.



I da, dole rekoh da bi Svetislav bio dobar „performer realista“, ali sam pogrešila, kad bolje razmislim, s Bajinobaštanima, varvarima, bi u sitne sate zapevao i ojkaču; te mi se čini da, on, u tom CRO kvazi realizmu- što zapanji groteskom i nihilizmom- ne bi bio kao svoj na svome, meškoljio bi se Bas, pa ti zamisli..

Radovan Nastić Radovan Nastić 08:37 07.12.2014

Re: s

besmisleno je komentarisati ono gore napisano, ali ovo... čoveče.

Učitavaš mi prvo bes, posle toga taj neki pacifizam kroz sex sa, kapirajućom, Zadrankom.
Ako mi učitavaš i bes i, kapirajuću, Zadranku zbog onog malog, devijantnog, brabonjka od pre dve večeri, šta da ti kažem: i plavuša iz Nemačke ima sex s alpinistom iz Austrije, pa se posle toga patetično ne jaranišu. Ne prave državu.

Tedoh reći, brabonjak se s praga samo puškom tera, tu teško da ustuknem; a koga boli uvo dal ti karaš i pomalo mutavu Kineskinju na mandarinskom, navijačicu?
To bi bilo malo slovo o nebitnosti.


1. šta brabonjak, pre koje 2 večeri, koje jaranisanje koja država, o čemu pišeš ti ??

2. sa Zadrankom nije bilo sexa, nigde reč sex nisam stavio niti je sex ubačen s moje strane u bilo kom konekstu, tebi su ljubav i karanje isto. A jebiga. Ja sam bio zaljubljen, kao Belopoljanski u Vanju. Oni se nisu karali.

3. Nikada se ne svađam na svom blogu, tuđe pročitam samo ako nemaju veze sa politikom a ne komentarišem nikada. Baš iz razloga nerazumevanja. Ali ti i ja se odlično razumemo.

4. I generalno ne bih ti ništa odgovorio jer je besmisleno, ''jer ti i ja dva smo sveta različita'' kako otpeva Toma Zdravković, nego Robi Louler je pobedio Džoni Hendriksa pre sat i nešto pa sam još pod utiskom i dobrog raspoloženja.

5. A da to raspoloženje ne bih kvario, adio.






anat anat 13:30 07.12.2014

Re: s

besmisleno je komentarisati ono gore napisano, ali ovo... čoveče.


Ne menja stvarno stanje na terenu.

sa Zadrankom nije bilo sexa, nigde reč sex nisam stavio niti je sex ubačen s moje strane u bilo kom konekstu, tebi su ljubav i karanje isto.

Dobro, čim je kapirala sve, znala sam da je reč o ljubavi.
Karanje bi bilo navijački, žargonski.
A i to karanje ili ljubav i nije tako strašno.
Ne boj se.
Zna da bude i nežno.

Oni se nisu karali.


Dobro, evo opet, nije to karanje, tako, fuj kaka.

samo ako nemaju veze sa politikom


Dobro, zašto ne profilišeš blog: samo držanje za ruke..

ti i ja se odlično razumemo


Ne znam šta radiš ti, ali ja ovde prikucavam eksere.

''jer ti i ja dva smo sveta različita''


E malog mu miša, a lepo sam naumila da se udam.
Ljubav do groba i vođenje ljubavi.

A da to raspoloženje ne bih kvario, adio.


o.O

'ajde ne daj se.
docsumann docsumann 17:00 04.12.2014

aj još malo masivnih samoanaca ...


zasigurno najbolji heavy rock & rap fjužn

Radovan Nastić Radovan Nastić 01:40 05.12.2014

Re: aj još malo masivnih samoanaca ...

ceo taj album je SAVRSEN !!!!!

po meni, najbolji saundtrek ikada.

i film je dobar.
docsumann docsumann 05:27 05.12.2014

Re: aj još malo masivnih samoanaca ...

ceo taj album je SAVRSEN !!!!!



stefan.hauzer stefan.hauzer 11:28 06.12.2014

Re: aj još malo masivnih samoanaca ...

di canio je bog fudbala



+ ovaj koment nije trebao da bude na ovom mestu. več tamo u nizu o navijačima:)
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:07 06.12.2014

Re: aj još malo masivnih samoanaca ...

sjajan tip !!!

imam majicu sa njegovim likom :)
anat anat 13:56 06.12.2014

film

Razmišljala sam malo, da prostite.

I prvo pomislim na Jovana Memedovića, pleše ples orlova u Kirgistanu, zavija s vukovima u Finskoj i dođe kući; tamo opet kažu da je ultra giga moderno otići na Rtanj i piti kuvanu rakiju pod vedrim nebom, ono da se čovek okrene sebi i prirodi i vanzemaljcima.
Ok, Jovan odluči da pozove par taxista, frendova iz ulice i pričaju uz pićence u emisiji?
Hm, ne ide, uz Jovana ide realizam, takvog je narodskog kova, ali ne performans,
-no da u prirodi s ljudim jede pečenu jagnjetinu..

I setim se, ko bi mogao, Svetislav Basara
-za stolom, s par taxista, beskućnika, mudraca iz kraja, sedi, pije piće, čita novine i da to bude realizam čist kao suza.

Svetislav je inače naš postmodernista.

Dočim je Bora Đorđević poeta, realista,
te on peva: "Nemoj srećo, nemoj danas da ispravljaš krive Drine, možeš doći do istine, pusti lađe neka tonu, daj mi sodu bikarbonu."

To bi bilo to:)
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:12 06.12.2014

Re: film



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana