Astronomija

promene a ne...

antioksidant RSS / 21.05.2019. u 07:22

otpevao je to omiljeni dečiji pesnik još pre 20 godina, hteli smpromene a dobili zamene. tako zaglavimo.

ako nas je nešto naučio kraj serije čiji smo kraj čekali kako bi se nastavio pisanje knjiga, to je da pobeda dolazi promenom sistema a ne zamenom igrača. u igri se pobeđuje napuštanjem.

 

 

 

 

 

 

 

srećno vam nestabilno leto, kiša i sunce često rode dugu

 

ps i da, zaboravih - na današnji dan rodila se i  srbija, šarena naša <3



Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 07:22 21.05.2019

негативни тастер

freehand freehand 07:47 21.05.2019

"Promena sistema"

... je lajtmotiv u dobrom delu politički mislećeg dela populacije u Srbiji. Kao parola i zahtev zvuči snažno i hrabro, svakako.
Opet, "sistem" je u političkom smislu - parlamentarna demokratija; u ekonomskom to je kapitalizam.
Nikako da čujem i pročitam koji bi deo (ili čitav sistem) i čime trebalo menjati?
antioksidant antioksidant 08:08 21.05.2019

Re: "Promena sistema"

koji bi deo (ili čitav sistem) i čime trebalo menjati?

deo u kom ljudi deformišu instituciju i gde delovi sistema postaju fikusi
imanentno je to i opozicionim strankama (na žalost), nije se vučić pojavio sam niotkuda, on je dete ovakvog sistema u kom je sva vlast u kralju ili kraljici. potreban je neko bez vojske (sa pričom za prodati i sa tirionom u pozadini)
nepopustljiv nepopustljiv 08:21 21.05.2019

Re: "Promena sistema"

antioksidant
koji bi deo (ili čitav sistem) i čime trebalo menjati?

deo u kom ljudi deformišu instituciju i gde delovi sistema postaju fikusi
imanentno je to i opozicionim strankama (na žalost), nije se vučić pojavio sam niotkuda, on je dete ovakvog sistema u kom je sva vlast u kralju ili kraljici. potreban je neko bez vojske (sa pričom za prodati i sa tirionom u pozadini)

Poštujem!
No - samo da ovo čudo ode.
freehand freehand 08:32 21.05.2019

Re: "Promena sistema"

antioksidant
koji bi deo (ili čitav sistem) i čime trebalo menjati?

deo u kom ljudi deformišu instituciju i gde delovi sistema postaju fikusi
imanentno je to i opozicionim strankama (na žalost), nije se vučić pojavio sam niotkuda, on je dete ovakvog sistema u kom je sva vlast u kralju ili kraljici. potreban je neko bez vojske (sa pričom za prodati i sa tirionom u pozadini)

Što će reći da u pitanju nije nikakva promena sistema već njegova popravka, a po pravilu ni to, već samo njegovo funkcionisanje.
nepopustljiv nepopustljiv 08:33 21.05.2019

Re: "Promena sistema"

freehand
antioksidant
koji bi deo (ili čitav sistem) i čime trebalo menjati?

deo u kom ljudi deformišu instituciju i gde delovi sistema postaju fikusi
imanentno je to i opozicionim strankama (na žalost), nije se vučić pojavio sam niotkuda, on je dete ovakvog sistema u kom je sva vlast u kralju ili kraljici. potreban je neko bez vojske (sa pričom za prodati i sa tirionom u pozadini)

Što će reći da u pitanju nije nikakva promena sistema već njegova popravka, a po pravilu ni to, već samo njegovo funkcionisanje.

Ma - da ne palamudi(š)mo previše.
Samo neka ovo čudo ode - a zovi kako god hoćeš.
antioksidant antioksidant 08:43 21.05.2019

Re: "Promena sistema"

freehand

Što će reći da u pitanju nije nikakva promena sistema već njegova popravka, a po pravilu ni to, već samo njegovo funkcionisanje.

što će reći da je u pitanju promena sistema jer sistem nisu knjige starostavne, tj ono što piše, već ono što se dešava.
drugim rečima, promena je olakšana time što je zapisano kako treba, još samo da se sistem promeni toliko da se počne primenjivati napisano.
nepopustljiv nepopustljiv 08:50 21.05.2019

Re: "Promena sistema"

antioksidant
freehand

Što će reći da u pitanju nije nikakva promena sistema već njegova popravka, a po pravilu ni to, već samo njegovo funkcionisanje.

što će reći da je u pitanju promena sistema jer sistem nisu knjige starostavne, tj ono što piše, već ono što se dešava.
drugim rečima, promena je olakšana time što je zapisano kako treba, još samo da se sistem promeni toliko da se počne primenjivati napisano.

Čudi me da ne kapiraš - ne samo ti, nego premnogo drugih - da stabilnost nekog društva i kvalitet života u njemu, ne zavisi toliko od napisanoga, nego u mnogo većoj meri - od nenapisanoga.
Nepisana pravila su ona koja čine neku naciju ozbiljnom ... poštenje, otvorenost, iskrenost, vrednoća, solidarnost, ... se nigde ne zapisuju.
A ko prema tome uspe da organizuje život u svojoj zajednici - taj ima kvalitetan život.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:34 21.05.2019

Re: "Promena sistema"

Srbija je taman tamo gde treba da bude - populistički nacoš na vlasti, ni na Zapadu ni u Rusiji, Partija uspešno odoleva i 30. (70. ) godinu na vlasti, neka mala nebitna manjina talasa nešto taman da stvori privid demokratije...
nepopustljiv nepopustljiv 20:57 22.05.2019

Re: "Promena sistema"

freehand
... je lajtmotiv u dobrom delu politički mislećeg dela populacije u Srbiji. Kao parola i zahtev zvuči snažno i hrabro, svakako.
Opet, "sistem" je u političkom smislu - parlamentarna demokratija; u ekonomskom to je kapitalizam.
Nikako da čujem i pročitam koji bi deo (ili čitav sistem) i čime trebalo menjati?

Trebalo bi menjati proceduru za izdavanje pasoša - da bude potpuno elektronska.
Malopre pokušao da 'elektronski' zakažem termin - ali slobodnih termina nema.
Zato sutra moram od jutra da uhvatim stari dobri red - nema zajebancije.
nepopustljiv nepopustljiv 08:03 21.05.2019

M'da.

ako nas je nešto naučio kraj serije čiji smo kraj čekali ...

O kojoj seriji je reč?
Usput - kada će, po tebi, sledeća zamena?
antioksidant antioksidant 08:05 21.05.2019

Re: M'da.

O kojoj seriji je reč?

guglaj, ovih dana je to jedna od glavnih tema
hint: nije "žigosani u reketu" mada je blizu :)
cassiopeia cassiopeia 09:17 21.05.2019

Re: M'da.

ovih dana je to jedna od glavnih tema


Totalno sam van tokova, al' primećujem da fb gori od komentara na tu seriju.

Još jutros naletim na komentar da se pišu peticije za novo snimanje poslednje epizode.

Valjda sam retka zverka koja nije pogledala ni jednu epizodu, a nisam gledala ni jedan nastup na Evroviziji.
predatortz predatortz 09:19 21.05.2019

Re: M'da.

Valjda sam retka zverka koja nije pogledala ni jednu epizodu, a nisam gledala ni jedan nastup na Evroviziji


Ima nas još, sis!
Atomski mrav Atomski mrav 09:22 21.05.2019

Re: M'da.

Ima nas još, sis!


+1
cassiopeia cassiopeia 09:26 21.05.2019

Re: M'da.

predatortz
Valjda sam retka zverka koja nije pogledala ni jednu epizodu, a nisam gledala ni jedan nastup na Evroviziji


Ima nas još, sis!



Za trenutak sam se osetila izopštenom sa fb-a

Sad mi lakše. Bar na blogu imam sapatnika
nikvet pn nikvet pn 10:01 21.05.2019

Re: M'da.


+ 1
Milan Novković Milan Novković 10:20 21.05.2019

Re: M'da.

cassiopeia
predatortz
Valjda sam retka zverka koja nije pogledala ni jednu epizodu, a nisam gledala ni jedan nastup na Evroviziji


Ima nas još, sis!



Za trenutak sam se osetila izopštenom sa fb-a

Sad mi lakše. Bar na blogu imam sapatnika

Atomski mrav
Ima nas još, sis!


+1

nikvet pn

+ 1



Maksa ili Floki da vam odmah prepišu lečenje, to je za vaše dobro
cassiopeia cassiopeia 10:27 21.05.2019

Re: M'da.

Maksa ili Floki da vam odmah prepišu lečenje, to je za vaše dobro




Atomski mrav Atomski mrav 10:28 21.05.2019

Re: M'da.

Maksa ili Floki da vam odmah prepišu lečenje, to je za vaše dobro

Nja, zmajove na TV mogu da gledam samo u ovom aranžmanu:



Ako bih gledao neku seriju, opet bi to bili Sopranovi.
maksa83 maksa83 10:33 21.05.2019

Re: M'da.

Maksa ili Floki da vam odmah prepišu lečenje, to je za vaše dobro

Postoji cela serija mimova na Internetu o "izgleda da sam ja jedini koji ne gleda GoT" ljudima.



P.S.

maksa83 maksa83 10:40 21.05.2019

Re: M'da.

Vredi ako ni zbog čega onda zbog GoT šala i mimova.

Npr. naš Tibor Jona ima na tu temu da kaže:

Milan Novković Milan Novković 11:16 21.05.2019

Re: M'da.

maksa83
Vredi ako ni zbog čega onda zbog GoT šala i mimova.

Npr. naš Tibor Jona ima na tu temu da kaže:


Si vido, šta sam "reko", šetaju ćutke zamišljeni, desetinama minuta, i onda samo padne kamenje ...

... i svi junctions razrešeni u ispod minuta - pa iznenada (mislim, ispod minuta je vremenski iznenada po definiciji, nego mislim i na funkcionalno-iznenada)
Milan Novković Milan Novković 11:17 21.05.2019

Re: M'da.

Milan Novković
maksa83
Vredi ako ni zbog čega onda zbog GoT šala i mimova.

Npr. naš Tibor Jona ima na tu temu da kaže:


Si vido, šta sam "reko", šetaju ćutke zamišljeni, desetinama minuta, i onda samo padne kamenje ...

... i svi junctions razrešeni u ispod minuta - pa iznenada (mislim, ispod minuta je vremenski iznenada po definiciji, nego mislim i na funkcionalno-iznenada)

Plašim se da je elemenat parodije ušao u autore po dizajnu, ne slučajno
maksa83 maksa83 11:23 21.05.2019

Re: M'da.

Plašim se da je elemenat parodije ušao u autore po dizajnu, ne slučajno

Ako postoji neka parodija tamo, subverzivni momenat, to je onda kada Buca predloži da o tome ko je na vlasti glasaju oni kojima će biti vladano, na šta velmože zgledaju i grohotom nasmeju.
Milan Novković Milan Novković 11:32 21.05.2019

Re: M'da.

maksa83
Plašim se da je elemenat parodije ušao u autore po dizajnu, ne slučajno

Ako postoji neka parodija tamo, subverzivni momenat, to je onda kada Buca predloži da o tome ko je na vlasti glasaju oni kojima će biti vladano, na šta velmože zgledaju i grohotom nasmeju.

Kad reče "momenat" pogledaj pregršti momenata vezane za glavne junake, uopšte nisu "dizajnirani", over enthusiastic excercise po Deus ex machina obrascu.
floki floki 13:13 21.05.2019

Re: M'da.

maksa83
Plašim se da je elemenat parodije ušao u autore po dizajnu, ne slučajno

Ako postoji neka parodija tamo, subverzivni momenat, to je onda kada Buca predloži da o tome ko je na vlasti glasaju oni kojima će biti vladano, na šta velmože zgledaju i grohotom nasmeju.


i još predlože pride da daju i psima posle pravo glasa...

tako je isto i danas - zove se "Elitendemokratie", raji je dato da biraju iz unapred filtriranog skupa "odabranih", tj. stranaka...
Ribozom Ribozom 14:29 21.05.2019

Re: M'da.

Atomski mrav
Ima nas još, sis!


+1


Ti si jedan os ukupno dva norvezanina sto ne gledaju evrosong. Drugi je onaj vrac

Nego, dajte koji spojler o toj seriji, za nss iz (belo) svetskih vukohebina.
Atomski mrav Atomski mrav 15:29 21.05.2019

Re: M'da.

Ti si jedan os ukupno dva norvezanina sto ne gledaju evrosong. Drugi je onaj vrac


Misliš na kraljevskog đuvegiju? On je šaman, a ne vrač.
Milan Novković Milan Novković 16:26 21.05.2019

Re: M'da.

maksa83
Plašim se da je elemenat parodije ušao u autore po dizajnu, ne slučajno

Ako postoji neka parodija tamo, subverzivni momenat, to je onda kada Buca predloži da o tome ko je na vlasti glasaju oni kojima će biti vladano, na šta velmože zgledaju i grohotom nasmeju.

Evo ga, jedan od autora kojem ja sve čitam, rekao sve, nežnim rečima (deo pri dnu, članak je mnogo duži):

Tom Luongo: "...Just a temporary halt in the absurd cycle of chaos. Welcome to Shitlib Screenwriting 101, friend-citizen.

But, most importantly, Game of Thrones is a warning to what’s coming next for us. It is truly a reflection of the fall of our society. It shows that many of our artists have lost the plot of humanity’s struggle.

That post-modern Marxism is so thoroughly ingrained in the next generation of writers and producers that they will now continue their assault on the institutions of culture in the name of political correctness and toxic egalitarianism.

The one hope I am left with after watching Game of Thrones end with a whimper is the knowledge that the outrage over its mishandling is real, deep and abiding. That it will be quickly turned into a meme for failure by the vindictive culture of the Internet and left to rot in the poisoned ground in which it was cultivated.
"
maksa83 maksa83 17:00 21.05.2019

Re: M'da.

That post-modern Marxism is so thoroughly ingrained in the next generation of writers and producers that they will now continue their assault on the institutions of culture in the name of political correctness and toxic egalitarianism.

Ovo ko da je pisao komšija vrabac. :))))

Ali ozbiljno sad, njegova glavna primedba je što cela priča nema neku Pouku na kojoj će da se Uče Naraštaji.

I kriv mu je postmoderni Marksizam mladih naraštaja. Pa šta čiča 'lebati očekuješ u svetu u kome su korporacije i pojedinci zgomilali za sebe sve pare ovog sveta dok robotizuju i kompjuterizuju radna mesta a ona koja ne mogu sele u Bangladeš gde je mesečni minimalac 17,5 (sedamnaest tačka pet) USD.

Tjeeeehhh...

nepopustljiv nepopustljiv 17:18 21.05.2019

Re: M'da.

maksa83
That post-modern Marxism is so thoroughly ingrained in the next generation of writers and producers that they will now continue their assault on the institutions of culture in the name of political correctness and toxic egalitarianism.

Ovo ko da je pisao komšija vrabac. :))))

Ali ozbiljno sad, njegova glavna primedba je što cela priča nema neku Pouku na kojoj će da se Uče Naraštaji.

I kriv mu je postmoderni Marksizam mladih naraštaja. Pa šta čiča 'lebati očekuješ u svetu u kome su korporacije i pojedinci zgomilali za sebe sve pare ovog sveta dok robotizuju i kompjuterizuju radna mesta a ona koja ne mogu sele u Bangladeš gde je mesečni minimalac 17,5 (sedamnaest tačka pet) USD.

Tjeeeehhh...


Ali ih zato, Bangladešana, ima oko 150 miliona - i nemaju nameru da stanu.
A površine 50% veće nego Srbija - ili tako nekako.
g.radicevic g.radicevic 13:13 22.05.2019

Re: M'da.

Atomski mrav
Ima nas još, sis!


+1


+2
Kazezoze Kazezoze 14:44 22.05.2019

Re: M'da.

g.radicevic
Atomski mrav
Ima nas još, sis!


+1


+2

Ima nas sve više i više

Uzgred, naš satiričar Željko Jovanović je na tviteru napravio zgodno poređenje, citiram:

Sličnosti između GOT-a i naše vlade:

-Tetka se neizmerno voli
-Armija živih mrtvaca (samo što kod njih hoće da ubiju a kod nas glasaju)
-Nikad ne znaš ko je iza maske
-Jebe ko koga stigne
-Oni imaju kepeca a mi Malog
-Rušenje zidova (Zid na severu i potporni zid)
g.radicevic g.radicevic 16:14 22.05.2019

Re: M'da.

Za trenutak sam se osetila izopštenom sa fb-a


nemam ni fb
jbt kad bolje razmislim totalno sam asocoijalan
cassiopeia cassiopeia 18:49 22.05.2019

Re: M'da.

g.radicevic


nemam ni fb
jbt kad bolje razmislim totalno sam asocoijalan


Normalan si
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:26 23.05.2019

Re: M'da.

g.radicevic
Atomski mrav
Ima nas još, sis!


+1


+2


-1.
lelemood lelemood 07:38 23.05.2019

Re: M'da.

Atomski mrav
Ima nas još, sis!


+1

+2
vrabac_onaj vrabac_onaj 07:47 23.05.2019

Re: M'da.

maksa83
That post-modern Marxism is so thoroughly ingrained in the next generation of writers and producers that they will now continue their assault on the institutions of culture in the name of political correctness and toxic egalitarianism.

Ovo ko da je pisao komšija vrabac. :))))

Ali ozbiljno sad, njegova glavna primedba je što cela priča nema neku Pouku na kojoj će da se Uče Naraštaji.




А видиш, ја баш када сам током скроловања (читам са телефона) налетео на овај део Милановог коментара, хтедох да напишем, “Где бре Милане налазиш ове алт рајт троваче који се овако фрљају појмовима”. :)
Ај можда допишем и нешто дуже када се домогнем неке прасвославне тастатуре, да не куцам са овог сокоћала.
Milan Novković Milan Novković 13:01 23.05.2019

Re: M'da.

vrabac_onaj
maksa83
That post-modern Marxism is so thoroughly ingrained in the next generation of writers and producers that they will now continue their assault on the institutions of culture in the name of political correctness and toxic egalitarianism.

Ovo ko da je pisao komšija vrabac. :))))

Ali ozbiljno sad, njegova glavna primedba je što cela priča nema neku Pouku na kojoj će da se Uče Naraštaji.




А видиш, ја баш када сам током скроловања (читам са телефона) налетео на овај део Милановог коментара, хтедох да напишем, “Где бре Милане налазиш ове алт рајт троваче који се овако фрљају појмовима”. :)
Ај можда допишем и нешто дуже када се домогнем неке прасвославне тастатуре, да не куцам са овог сокоћала.

Ja mislim da mašite pomalo i "objekat" i perspektivu.

I ja sam levo od centra, ali ...

... prvo i prvo, da su Marksa vratili na kratko u ovaj naš realm polovinom prošlog veka (nači pre 70 godina), a i ranije, on
Markizam ne bi prepoznao kao svoj.

A 70 godina posle toga, iliti danas, to je jedan oblak ...

Ako mu pročitate ceo članak, open minded, videćete i sami.

A ako ostanete samo na ovom mom teaseru:

1. Zamislite Killary, "progresivica", njemu, i meni, nema mnogo "jedinki" desnije od nje, niti većih foliranata, nisu oni u "toku" ljudske jednačine, da ne prepričavam članak, oni su mulj - foliranje uz pomoć brige za ilegalne imigrante, kobajagi, dok su im Jemen i slično boooring, to je predaleko od domaće scene, u lokalu od Trampa više mrzi samo one koji su glasali za njega - valjda alt-left, post-moderni makrsizam što Tom kaže, ne važi podjednako za sve, nego imamo svoje i nesvoje, za koej čak imamo i ime - deplorables.

2. Uzmi UK primer čovek, ministar, je pre n-godina, ili decenije, drugarici dodirnuo koleno. Njoj bilo simpatično, kako sada kaže, odavno zaboravila, ali ga "drugovi" prijavljuju sad da bi ga izbacili iz vlade, i uspevaju. Njoj neprijatno i brani se, ako da je pona napadnuta. Napadači su za Toma i slične post-moderni Marksisti - meni i nije neki izraz, i post-moderno i Marksizam su oblaci, pa potežemo šta nam treba i odgovara, oblak pomnožen sa oblakom, i kao takav, ovo je sad moja teza ....

3. ... dovodi do toga da je mladima, jako mladima, online flertovanje interesantnije od druženja uživo (ovo je tamo neko ispitivanje javnog mnjenja ovih dana donelo, tj ovaj deo mi nije deo teze), i ja tumačim da je to tako, između ostalog i zato što je uživo sve prosto tako "opasno" - može drug, ili drugarica, onom drugom da dotakne koleno.

4. ... na ovo se osvrnula jedna starija gospođa, još uvek na periferiji zagrada koji obuhvataju i mene, recimo da ona ima 40 godina, koja kaže da bi se on naljutila ako joj osoba koja joj se sviđa ne dodirne koleno. A ako joj se ne sviđa - onda ništa, ni pišu se prijave na licu mesta, ne potpisuju ugovori na preko mobilnog pre nego što se dogovore o dozvolama za flertovanje.

Završetak GoTa je taj hard-core rubish političke korektnosti, zombi ako pokušaš da pogledaš na ljudsku jednačinu preko njega - jednog zombija sa armijom ubili, i ovi su sad novi zombiji - nikakav kraj, u stvari, ... pročitajte članak, al open-minded, i izbacite reč "Marksizam" ako vam bode oči
nepopustljiv nepopustljiv 13:13 23.05.2019

Re: M'da.

Milan Novković
vrabac_onaj
maksa83
That post-modern Marxism is so thoroughly ingrained in the next generation of writers and producers that they will now continue their assault on the institutions of culture in the name of political correctness and toxic egalitarianism.

Ovo ko da je pisao komšija vrabac. :))))

Ali ozbiljno sad, njegova glavna primedba je što cela priča nema neku Pouku na kojoj će da se Uče Naraštaji.




А видиш, ја баш када сам током скроловања (читам са телефона) налетео на овај део Милановог коментара, хтедох да напишем, “Где бре Милане налазиш ове алт рајт троваче који се овако фрљају појмовима”. :)
Ај можда допишем и нешто дуже када се домогнем неке прасвославне тастатуре, да не куцам са овог сокоћала.

Ja mislim da mašite pomalo i "objekat" i perspektivu.

I ja sam levo od centra, ali ...

... prvo i prvo, da su Marksa vratili na kratko u ovaj naš realm polovinom prošlog veka (nači pre 70 godina), a i ranije, on
Markizam ne bi prepoznao kao svoj.

A 70 godina posle toga, iliti danas, to je jedan oblak ...

Ako mu pročitate ceo članak, open minded, videćete i sami.

A ako ostanete samo na ovom mom teaseru:

1. Zamislite Killary, "progresivica", njemu, i meni, nema mnogo "jedinki" desnije od nje, niti većih foliranata, nisu oni u "toku" ljudske jednačine, da ne prepričavam članak, oni su mulj - foliranje uz pomoć brige za ilegalne imigrante, kobajagi, dok su im Jemen i slično boooring, to je predaleko od domaće scene, u lokalu od Trampa više mrzi samo one koji su glasali za njega - valjda alt-left, post-moderni makrsizam što Tom kaže, ne važi podjednako za sve, nego imamo svoje i nesvoje, za koej čak imamo i ime - deplorables.

2. Uzmi UK primer čovek, ministar, je pre n-godina, ili decenije, drugarici dodirnuo koleno. Njoj bilo simpatično, kako sada kaže, odavno zaboravila, ali ga "drugovi" prijavljuju sad da bi ga izbacili iz vlade, i uspevaju. Njoj neprijatno i brani se, ako da je pona napadnuta. Napadači su za Toma i slične post-moderni Marksisti - meni i nije neki izraz, i post-moderno i Marksizam su oblaci, pa potežemo šta nam treba i odgovara, oblak pomnožen sa oblakom, i kao takav, ovo je sad moja teza ....

3. ... dovodi do toga da je mladima, jako mladima, online flertovanje interesantnije od druženja uživo (ovo je tamo neko ispitivanje javnog mnjenja ovih dana donelo, tj ovaj deo mi nije deo teze), i ja tumačim da je to tako, između ostalog i zato što je uživo sve prosto tako "opasno" - može drug, ili drugarica, onom drugom da dotakne koleno.

4. ... na ovo se osvrnula jedna starija gospođa, još uvek na periferiji zagrada koji obuhvataju i mene, recimo da ona ima 40 godina, koja kaže da bi se on naljutila ako joj osoba koja joj se sviđa ne dodirne koleno. A ako joj se ne sviđa - onda ništa, ni pišu se prijave na licu mesta, ne potpisuju ugovori na preko mobilnog pre nego što se dogovore o dozvolama za flertovanje.

Završetak GoTa je taj hard-core rubish političke korektnosti, zombi ako pokušaš da pogledaš na ljudsku jednačinu preko njega - jednog zombija sa armijom ubili, i ovi su sad novi zombiji - nikakav kraj, u stvari, ... pročitajte članak, al open-minded, i izbacite reč "Marksizam" ako vam bode oči

Milane - ovo što ti pišeš je toliko elementarno.
Ono što baca poražavajuću senku je - koliki broj načitanih ljudi to ne razume - i to ne samo naoko načitanih.
Šteta!
maksa83 maksa83 13:52 23.05.2019

Re: M'da.

Završetak GoTa je taj hard-core rubish političke korektnosti, zombi ako pokušaš da pogledaš na ljudsku jednačinu preko njega - jednog zombija sa armijom ubili, i ovi su sad novi zombiji - nikakav kraj, u stvari, ... pročitajte članak, al open-minded, i izbacite reč "Marksizam" ako vam bode oči

Pročitao sam članak još kad si ga linkovao, i mislim da je ceo potpuno nepotrebna i promašena politizacija jednog filmskog projekta.

Kako bi izgledao "dobar kraj" nezagađen ... čime je već ovaj zagađen?

Edit: ako hoćeš seriju sa hard core političkom korektnošću - Star Trek: Discovery vrišti i šišti od takvih stvari, počevši od crne heroine pa do gej parova...
Milan Novković Milan Novković 19:47 23.05.2019

Re: M'da.

maksa83
Završetak GoTa je taj hard-core rubish političke korektnosti, zombi ako pokušaš da pogledaš na ljudsku jednačinu preko njega - jednog zombija sa armijom ubili, i ovi su sad novi zombiji - nikakav kraj, u stvari, ... pročitajte članak, al open-minded, i izbacite reč "Marksizam" ako vam bode oči

Pročitao sam članak još kad si ga linkovao, i mislim da je ceo potpuno nepotrebna i promašena politizacija jednog filmskog projekta.

Možda, ali to je meni samo deo razočarenja, nego se nekoliko poslednjih kometara na to odnosi.

A većina razočarenja je prosto u tome da je sezona relativno do značajno dosadna, i na ključnim junctions, nexuses, se radnja prosto previeše ...eeeerm, ne dešava, pošto skoro da nemamo dešavanje radnje, nego se rezolucije dese.
Kako bi izgledao "dobar kraj" nezagađen ... čime je već ovaj zagađen?

Ja sam mislio na đubre od političke koretknosti, kao finale dosadne i jadne sezone - ne zagađenost, to bi sugerisalo da je sezona cool, pa je na kraju zagađena.
Edit: ako hoćeš seriju sa hard core političkom korektnošću - Star Trek: Discovery vrišti i šišti od takvih stvari, počevši od crne heroine pa do gej parova...

Star Trek je naučno fantastična fantazija, a ovde uopšte ne pričamo o tim crticama političke korentknosti - junaci Star Treka su na momente sasvim politički nekorektni, svako malo se neko joguni, odbija naređenja - oni su unutar ljudske jednačine, po meni.

Al ovo gore su brzi delovi odgovora na fragmente tvog komentara.

Nači ova poslednja sezona - meni totalni bućkuriš od tih sudden Deux ex Machina pojava, on the cheap scenario, a pogotovo story telling. Primeri:

- Arya ide kroz dve sezone dok joj razvijaju karakter (ovaj komentar sam video negde na Internetu, ali ću ga proširiti). I sad odjednom sve to razvojeno - gde je, nema, koda nije ni razvijano.

- Kakva je logika da ona, nako sneba pa u rebra, zaokruži Night Kinga?! Ili, ako je ideja da ona to uradi, što na taku bodež foru, kad je bogatiji lik, a i baš je iznenada.

- Ako hoćeš ideju, onako s kuka, zamisli da ga je Bucko razbucao - što da ne, bio debeo (nači nemam ništa protiv te vrste političke korektnosti), bio kukavica pa postao hrabar, načitan, sve knjige pročitao, bio s te strane realma već, a knjige idu od pamtiveka, kao i Night King - možeš celu epizodu da posvetiš nekoj kombinaciji znanja, nove hrabrosti, ingenioznosti, ne 10 sekundi. Ljudska jednačina: simples, life-finds-a-way, u kontekstu Night kinga, ovo je, npr, značajna dimenzija. I kraj to kaže, ali kilavo, jebo taj way, ko da priča gde si ti jedan od glavnih junaka završava sa tvojom budućnošću gde VB Programerima pišeš test vektore, u test planu koji je drugi osmislio, za back-up module. Jedan primer dajem, mogu ti dati pet primera u 10 minuta, a ovaj aktuelni, stvarni, je meni baš dosadan.

- Bran - na kraju najdosadniji lik, ne znam da li je odsustvo talenta (u UK je surova selekcija, netalenti samo preko veza prolaze, a ima i toga dosta) ili je prosto žrtva nikakvog scenarija - dato mu da sedi u kolicima, ne mrda, ne smeši se, ima 5 rečenica u celoj sezoni, ama baš nikakvog nagoveštaja kako bi on to mogao završiti, ili nikakvog razboja te uloge, i paf e jbg, a što reče Tom on živi u sadašnjosti i prošlosti, ja dodajem da je najdosadniji, uloga je netalentovana do bola, ma kakav dečko bio, i odjednom, bez hormona, bez mojoa, takoreći slepac, on vodi svet u budućnost, i to autoritativno.

- Zmaj piči u pretposlednjoj epizodi, možeš slobodno da odeš i napraviš kafisu dok on sve popali, ajd Daenerys ludost su malo pripremili, ali je opet zbrzaše na kraju ...

- ... Jon Snow je bocnu, onako, 30 sekundi ranije je veran podanik, i odjednom boc, nema nikakvih unutrašnjih konflikta, razvoja, nema ništa - imamo boc, gotovo.

- Cersei Lannister i njeno suočavanej sa sudbnom - braza radnja ko da se scenaristima i pričopiscima žurilo na žurku, ili su jurili end-of-month bonus - posel svih tih Lannister drama ajmo naglo, padne kamenje i to je to.

- Što njoj, npr, Arya došla glave, na neku pripremanu dramatiku,m koja u finalu traje, recimo, 5 minuta - nego imamo 5 minuta padanja kamenja.

- Ili Sansa, al ajde, ona je maestralno odradila svoju ulogu nad tormentorom, kako li se zvaše, sa gladnim psima - seti se samo koliko je njegov lik bio razvijen, i kako je efektivno okončan ...

A ljudksa jednačina, jel treba listati njene osnovne komponente, o kojima je serija, i koje nisu tipa crnac-belac, muško-žensko, gay-hetero .... ?!
4krofnica 4krofnica 08:50 24.05.2019

Re: M'da.

cassiopeia

Valjda sam retka zverka koja nije pogledala ni jednu epizodu, a nisam gledala ni jedan nastup na Evroviziji.



Ja odgledala prvih par epizoda prvog serijala (valjda do onog dela kad su ubili nesrećnog Boromira) i sad sam odgledala poslednju epizodu da zaokružim priču, više mi ne treba. samo ne kapiram po čijem scenariju je snimano ako nema knjiga i zašto su najavili ovo kao poslednju sezonu kad su već krenuli bez knjiga da vijaju, mogu lepo da se raspištolje kad je toliko gledano.

Od serija da preporučim Love, Death & Robots, mada možda već jesam a ovaj Černobilj me razbija. Serija je urađena neverovatno autentično, uprkos engleskom govornom području, srećom su birali samo engleske i irske glumce + moj apsolutni skandinavski favorit, predivni Stellan.


Atomski mrav Atomski mrav 09:11 24.05.2019

Re: M'da.

valjda do onog dela kad su ubili nesrećnog Boromira

Zar nije taj iz Gospodara Prstenova?
maksa83 maksa83 09:32 24.05.2019

Re: M'da.

Zar nije taj iz Gospodara Prstenova?




4krofnica 4krofnica 09:34 24.05.2019

Re: M'da.

Atomski mrav
valjda do onog dela kad su ubili nesrećnog Boromira

Zar nije taj iz Gospodara Prstenova?


ma jeste nego ne mogu da se setim kako se zove lik u GoT i kako god okreneš, likove koje on tumači ubrzo ubiju :)
sad sam bila na Malti par dana i nerviram prijatelje fanove sa slikama sa lokacija snimanja, oni kukaju: pa na tom zidu je bio naslonjen taj-i-taj i rešavala se neka velika drama, tu je Deneris ušla na konju :)) stvarno nemam blage veze.




antioksidant antioksidant 12:28 24.05.2019

Re: M'da.

prve knjige epske fantastike koje sam čitao su šanara (u plavoj ptici, naravno) pa sam nešto kasnije, kad sam čitao gospodara prstenova, bio u fazonu - kako tolkin plagira :)
kasnije sam razumeo tolkinove inspiracije i redolsed plagiranja ali mi je šanara i danas jedna od omiljenih
inače, preporučujem erika od melnibonea. taman za hbo
maksa83 maksa83 12:40 24.05.2019

Re: M'da.

prve knjige epske fantastike koje sam čitao su šanara (u plavoj ptici, naravno) pa sam nešto kasnije, kad sam čitao gospodara prstenova, bio u fazonu - kako tolkin plagira :)
kasnije sam razumeo tolkinove inspiracije i redolsed plagiranja ali mi je šanara i danas jedna od omiljenih
inače, preporučujem erika od melnibonea. taman za hbo

Hehe, ko da sam ja pisao, sa sve Elrikom Melniboneom. Ako ti se to svidelo kao malom kao velikom će ti se možda svideti Amberove Hronike.

Inače, ima na Netflixu Šanara serijica (sequel onoga što si čitao u Plavoj Ptici), nije loše.
antioksidant antioksidant 12:49 24.05.2019

Re: M'da.

sequel onoga što si čitao u Plavoj Ptici

kupio sam ja posle i kamen šanare i...
a gledaću to, lepo je noću putovati
ps: plus ambera - pročitaću, samo da se izborim sa oštricom
docsumann docsumann 15:56 24.05.2019

Re: M'da.

Hehe, ko da sam ja pisao, sa sve Elrikom Melniboneom.


+1

predatortz predatortz 08:55 21.05.2019

Korak pre

Mišljenja sam da promeni sistema, ili kako god to nazivali, mora da prethodi jedan, verovatno mnogo teži, korak.
Promena mentaliteta.
Trpljenje nakaradnih sistema je naša odlika. Nećemo ih menjati sve dok se ne promenimo, dok ne promenimo mentalitet.
Atomski mrav Atomski mrav 09:03 21.05.2019

Re: Korak pre

predatortz
Mišljenja sam da promeni sistema, ili kako god to nazivali, mora da prethodi jedan, verovatno mnogo teži, korak.
Promena mentaliteta.
Trpljenje nakaradnih sistema je naša odlika. Nećemo ih menjati sve dok se ne promenimo, dok ne promenimo mentalitet.


cassiopeia cassiopeia 09:14 21.05.2019

Re: Korak pre

Trpljenje nakaradnih sistema je naša odlika. Nećemo ih menjati sve dok se ne promenimo, dok ne promenimo mentalitet.


Eh, da je samo trpljenje. Gde su odsustvo odgovornosti za sopstveno činjenje ili nečinjenje, strah od promena (naježim se kad čujem "ma, pusti, ko zna kako može gore" ), strah do preuzimanja odgovornosti za promene.

Sve u svemu, ljudi se plaše da izađu iz zone komfora, koliko god im ta zona bila sve suprotno od komfora.
predatortz predatortz 09:22 21.05.2019

Re: Korak pre

Sve u svemu, ljudi se plaše da izađu iz zone komfora, koliko god im ta zona bila sve suprotno od komfora.


Ma, bre... Ljudi na ovim prostorima imaju podanički mentalitet. Mentalitet sluge koji čini sve da se umili gospodaru, ma koliku šikanu od njega trpeo.
Naš narod se i pred poštarom sklanja jer je u njihovim glavama i on nekakva vlast.
Pokazivanje očnjaka na svaki pokušaj činovništva iz državnog aparata da nas tretira kao marvu bi bio dobar početak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:24 21.05.2019

Re: Korak pre

A ni ne primećujem da su Srbi nešto specifično nezadovoljni, taman su tamo gde treba da budu između Evrope i Rusije, siva stalkerovska zona, ceo režim iz 1990-ih je ponovo na vlasti... Jedina nezgoda je što Vučića pritiskaju to Kosovo da prizna/podeli/razgraniči...
shone shone 11:16 21.05.2019

Re: Korak pre

A ni ne primećujem da su Srbi nešto specifično nezadovoljni,


ceo režim iz 1990-ih je ponovo na vlasti...


Ponovo?

Iz 1990-ih - duže Lisac, duže.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:22 21.05.2019

Re: Korak pre

Ovo mi šalješ kao prilog da si ipak ti, a ne Taske, obio Гецу Кона?
shone shone 11:30 21.05.2019

Re: Korak pre

Ovo mi šalješ kao prilog da si ipak ti, a ne Taske, obio Гецу Кона?




U prednosti si Lisac, imaš olakšavajuću okolnost na neuračunljivost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:43 21.05.2019

Zločin iz strasti, TaSSa Kinšasa i Sibir

Zločin iz strasti, nije mogao da izdrži 24 časa Kinšase, u njegovoj izmučenoj sumnjama i nihlizmom slovenskoj duši javila se neutoljiva želja da, da, da... Napadne, uništi... Koga ako ne lihvare! Posegao je u groznici za kamenom i... Bacio ga u izlog kuće u kojoj mu je odrastao otac. U smesi krivice, žalosti i besa izvadio je iz slupanog izloga - jedino drevne gusle! Zločin je toliko bizaran, slovenski i sdelan iz niskih strasti, da to može jedino Tasa. Mogao bih da sumnjam da si ti smislio zlodelo, ali ne bi ga i realizovao, ipak si gospodin čovek, ne voliš čuvstvo zločina na rukama a psihološki - sve se da relativizovati.

PS. Pa ti šalji posle u Kinšasu labilne slovenske revolucionare...

tasadebeli tasadebeli 18:10 21.05.2019

Re: Zločin iz strasti, TaSSa Kinšasa i Sibir

Srđan Fuchs
Zločin iz strasti, nije mogao da izdrži 24 časa Kinšase, u njegovoj izmučenoj sumnjama i nihlizmom slovenskoj duši javila se neutoljiva želja da, da, da... Napadne, uništi... Koga ako ne lihvare! Posegao je u groznici za kamenom i... Bacio ga u izlog kuće u kojoj mu je odrastao otac. U smesi krivice, žalosti i besa izvadio je iz slupanog izloga - jedino drevne gusle! Zločin je toliko bizaran, slovenski i sdelan iz niskih strasti, da to može jedino Tasa. Mogao bih da sumnjam da si ti smislio zlodelo, ali ne bi ga i realizovao, ipak si gospodin čovek, ne voliš čuvstvo zločina na rukama a psihološki - sve se da relativizovati.

PS. Pa ti šalji posle u Kinšasu labilne slovenske revolucionare...









tasadebeli tasadebeli 18:14 21.05.2019

Re: Korak pre

shone
Ovo mi šalješ kao prilog da si ipak ti, a ne Taske, obio Гецу Кона?




U prednosti si Lisac, imaš olakšavajuću okolnost na neuračunljivost.











Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:44 21.05.2019

Re: Korak pre

Debel Juco fašuco, jesi unovčio barem đitru?

tasadebeli tasadebeli 23:52 21.05.2019

Re: Korak pre

Srđan Fuchs
Debel Juco fašuco, jesi unovčio barem đitru?






kamilo_emericki kamilo_emericki 07:45 22.05.2019

Re: Korak pre

predatortz
Sve u svemu, ljudi se plaše da izađu iz zone komfora, koliko god im ta zona bila sve suprotno od komfora.


Ma, bre... Ljudi na ovim prostorima imaju podanički mentalitet. Mentalitet sluge koji čini sve da se umili gospodaru, ma koliku šikanu od njega trpeo.
Naš narod se i pred poštarom sklanja jer je u njihovim glavama i on nekakva vlast.
Pokazivanje očnjaka na svaki pokušaj činovništva iz državnog aparata da nas tretira kao marvu bi bio dobar početak.

Ne preporucujem ovaj komentar
g.radicevic g.radicevic 14:38 22.05.2019

Re: Korak pre

Sve u svemu, ljudi se plaše da izađu iz zone komfora

Ljudi se plaše da uključe mozak. Onda mora da se razmišlja, a to je priznaćeš napor. Lakše pritisnuti dugme na daljinskom.




Черевићан Черевићан 09:44 21.05.2019

коло Врзе

promene a ne...

промене су неопходне
(ту рачуни ........чисти),
ајмо ......друге мењати
ми потрајмо ........исти
jinks jinks 13:15 21.05.2019

...

Ne znam, ali čini se da od 1000 onih koji govore da nije dovoljno promeniti ljude već da treba menjati i sistem, kada bi se 995 njih dovelo u situaciju da stvarno menjaju sistem napravili bi isto ili još gore nego što je bilo ranije.

Sad, to što gube tuđe i svoje vreme najviše je njihov problem, ali zajednički je izgleda dobrim delom i u tome što svojom pričom i svojim delovanjem sprečavaju između ostalih i onih 5 da dođu u situaciju išta da urade.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:08 21.05.2019

Re: ...

a pošto je 5 promila ljudi nedovoljno da se makar šta promeni, ostaje da se valja preusmeriti sa politike na biznis - if u can't change 'em, take their money outta 'em.



antioksidant antioksidant 16:24 21.05.2019

Re: ...

sprečavaju između ostalih i onih 5 da dođu u situaciju išta da urade.

o kako je lako smisliti izgovor za sopstvenu nesposobnost
jinks jinks 18:40 21.05.2019

Re: ...

Ne verujem da pomenutih 5 koriste preostalih 995 kao izgovor za bilo šta.
antioksidant antioksidant 07:06 22.05.2019

Re: ...

jinks
Ne verujem da pomenutih 5 koriste preostalih 995 kao izgovor za bilo šta.

vera je loš saveznik u dijalogu. vodi u dogmu.
G.Cross G.Cross 22:24 21.05.2019

I have a dream

Za mene koji sa ponosom izjavljujem da nisam gledao ni jednu od 368 raznih epizoda Rata Zvezda biti u stanju da kazem da nisam gledao ni jednu epizodu niti citao ni jednu knjigu niti kontribuisao ni jednim dolarom basnoslovnoj moralnoj pljacki I ovaj zaboravio sam sta sam hteo da kazem.

Osim da zaista nisam gledao Star Wars niti ovo novo zaboravih kako se zove

Cekam dan kada ce poslednja ali zaista zaista godamn zaista poslednja epizoda GoT da se prikaze u pauzi Super Bowla.
antioksidant antioksidant 07:08 22.05.2019

Re: I have a dream

ali zašto je to uopšte bitno? naglašavati da ne znaš ko je maja berović ili da nisi gledao got ili rođaka sa sela? mnogo ljudi ima tu potrebu ali je ne razumem. ti znaš da artikulišeš misao pa ako te ne mrzi voleo bih da mi objasniš.
nepopustljiv nepopustljiv 07:10 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
ali zašto je to uopšte bitno? naglašavati da ne znaš ko je maja berović ili da nisi gledao got ili rođaka sa sela? mnogo ljudi ima tu potrebu ali je ne razumem. ti znaš da artikulišeš misao pa ako te ne mrzi voleo bih da mi objasniš.

Ni ja ne znam ko je ta Maja, niti sam gledao te serije.
Zašto tebe zanima potreba ljudi da to istaknu?

antioksidant antioksidant 07:25 22.05.2019

Re: I have a dream

Zašto tebe zanima potreba ljudi da to istaknu?

pa čudno je. dvoje razgovaraju o nekoj temi a treći se uključuje u razgovor sa rečenicom "pojma nemam o čemu razgovarate".
na to se svede a nije neuobičajeno (gore ima plus jedan plus jedan plus jedan niz koji je upravo to) pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki.
maksa83 maksa83 08:00 22.05.2019

Re: I have a dream

na to se svede a nije neuobičajeno (gore ima plus jedan plus jedan plus jedan niz koji je upravo to) pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki.

Valjda se ljudi osećaju posebno.

Da probam - kada je bila slična ovakva Breaking Bad histerija ja nisam gledao Breaking Bad.

(Malo sam se naduo od ponosa, ali ne nešto što neće proći za des' minuta)
Atomski mrav Atomski mrav 08:42 22.05.2019

Re: I have a dream

Da probam - kada je bila slična ovakva Breaking Bad histerija ja nisam gledao Breaking Bad.


+1
antioksidant antioksidant 08:49 22.05.2019

Re: I have a dream

Valjda se ljudi osećaju posebno

to mi nije ni čudno ni sporno (nije nešto posebno ni dodatak u vidu nezvanog javljanja ko šta nije gledao iako to malo vuče na pridiku "vidi kako si se napalio na neku glupost a ja sam odoleo"
svako gleda šta voli i ne gleda šta ne voli a međusobno prebacivanje je ... pa kao gledanje prvih 5 sezona got-a

a breaking bad sam odgledao polako, višegodišnji pokušaji su me doveli do kraja serije i to zahvaljujući džesiju pinkmenu. veoma emotivno i dobro biće.
jooscout jooscout 08:51 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
Zašto tebe zanima potreba ljudi da to istaknu?

pa čudno je. dvoje razgovaraju o nekoj temi a treći se uključuje u razgovor sa rečenicom "pojma nemam o čemu razgovarate".
na to se svede a nije neuobičajeno (gore ima plus jedan plus jedan plus jedan niz koji je upravo to) pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki.


Ponekad u dijalogu moraš da naglasiš jer ljudi pričaju pred tobom, podrazumevajući da znaš, te očekuju neki input. ja nisam gledala Top gun! Beat that! Mislim da je to za moju generaciju zaista jedinstveno.
antioksidant antioksidant 09:00 22.05.2019

Re: I have a dream

ja nisam gledala Top gun!

a da li si gledala bar tarantivovo objašnjenje da je to gej film? :)
floki floki 09:02 22.05.2019

Re: I have a dream

мени је то смешно, тинејџерски (да не кажем медиокритетски) :)
да се буде посебан, можеш мислити, у пм... кога брига...

ја сам серије почео да гледам крајем 2011, пре тога нисам никакве серије гледао, ако се изузме гледање "смоговаца", "сивог дома" и осталих серија док сам био клинац...
гледао сам филмове

и то сам почео да гледам случајно, кад ми је другар причао да је гледао серију "rome" о два легионара (а мени су те историјске ствари увек занимљиве)
и то сам прво гледао (а гледао сам и филмове, кад налетим)... па сам онда мало почео да њушкам, налетео на got, boardwalk empire, the wire, и не сећам се више
breaking bad сам почео да гледам чини ми се тамо негде 2013, сећам се да нисам морао да чекам епизоде, већ је све било готово док сам ја стигао до последњих епизода
и филмове скоро да уопште више не гледам, кратко трају
jooscout jooscout 09:04 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
ja nisam gledala Top gun!

a da li si gledala bar tarantivovo objašnjenje da je to gej film? :)


Naravno! To je (uz prikaze iz Brava) sve što o filmu znam! :)
alselone alselone 09:04 22.05.2019

Re: I have a dream

мени је то смешно, тинејџерски (да не кажем медиокритетски) :)
да се буде посебан, можеш мислити, у пм... кога брига...


Ja apsolutno ništa ne radim, jer je sve lame. Samo tako sedim i kontempliram i ponekad okrenem stranu Fenomenologije duha.
antioksidant antioksidant 09:05 22.05.2019

Re: I have a dream

"смоговаца"

znaš da smogovci završavaju u domovinskom ratu u borbi protiv srbskoćetničke bande?

antioksidant antioksidant 09:06 22.05.2019

Re: I have a dream

jooscout
antioksidant
ja nisam gledala Top gun!

a da li si gledala bar tarantivovo objašnjenje da je to gej film? :)


Naravno! To je (uz prikaze iz Brava) sve što o filmu znam! :)

i više nego dovoljno :)
maksa83 maksa83 09:14 22.05.2019

Re: I have a dream

.
maksa83 maksa83 09:17 22.05.2019

Re: I have a dream

Naravno! To je (uz prikaze iz Brava) sve što o filmu znam! :)

Sleep With Me je jaći film od Top Gana.

Inače, Tararatantino ima novi film:

cassiopeia cassiopeia 09:18 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
Valjda se ljudi osećaju posebno

to mi nije ni čudno ni sporno (nije nešto posebno ni dodatak u vidu nezvanog javljanja ko šta nije gledao iako to malo vuče na pridiku "vidi kako si se napalio na neku glupost a ja sam odoleo"
svako gleda šta voli i ne gleda šta ne voli a međusobno prebacivanje je ... pa kao gledanje prvih 5 sezona got-a

a breaking bad sam odgledao polako, višegodišnji pokušaji su me doveli do kraja serije i to zahvaljujući džesiju pinkmenu. veoma emotivno i dobro biće.


Nemam razloga da se osećam posebno jer nisam gledala nešto što je veliki broj ljudi gledao. Samo mi je interesantno da mreže gore od diskusije šta je bilo u nekoj tamo seriji, da je Madona falširala, mo'š misliti, kao da žena na to nema pravo... Samo sam konstatovala da ima par dana kako malo, malo pa naletim na nešto vezano za seriju.

Ništa posebno. Ne definiše me to da li gledam nešto, ni da li ne gledam.
antioksidant antioksidant 09:19 22.05.2019

Re: I have a dream

a bred pit u svakom filmu jede :)
kao da ga ne hrane kući
jooscout jooscout 09:46 22.05.2019

Re: I have a dream

maksa83
Naravno! To je (uz prikaze iz Brava) sve što o filmu znam! :)

Sleep With Me je jaći film od Top Gana.

Inače, Tararatantino ima novi film:



Jeste, meni je u fioci sa Clerks. Ma samo sam htela da kažem da odavno ne važi da samo ljudi bez ukusa i znanja se zanimaju pučkim zabavama. Evo, meni žao što mi epska fantastika dosadna pa sad ne mogu sasvim da ispratim najnovije pisanije Slavoja Žižeka koji se osvrnuo na mizoginiju u gejmotronu. Ili, ako nisi bar jednom čuo Miljacku, ne možeš da razumeš hiljade mimova sa Dačićem, itd. Evo, ja sam nedavno morala da se upoznam sa Zokijem Šumadincem i odjednom sam razumela dosta kvalitetnih šala (i naučila šta je autotune usput). A svi imamo neki guilty pleasure, moj je Evrovizija, ali nećemo to pominjati pred gostima :)
maksa83 maksa83 10:00 22.05.2019

Re: I have a dream

Evo, meni žao što mi epska fantastika dosadna

Pazi kad je i meni, a žao mi je što mi je dosadna pošto ima toliko toga (kao što mi je žao što ne pijem pivo kad odem u neku zemlju u kojoj ima milion nekih belihžutihcrnihplavihzlatnihrezeda vrsta piva, ili u krajnjoj liniji kad stanem pred onaj raf u nekom jačem Maxiju gde ima samo pola miliona vrsta), ali gejmotron kao knjiga mi je legao, pa računam da bi mi se svidela i serija. Isto tako mislim za sebe da ne volim Space Opera SF podžanr (recimo da bi Star Wars bio predstavnik), pa tu i tamo legnem na rudu.

A svi imamo neki guilty pleasure, moj je Evrovizija, ali nećemo to pominjati pred gostima :)

Eto kad poznaješ nekog četvrt veka a zapravo samo misliš da ga poznaješ.
nepopustljiv nepopustljiv 10:03 22.05.2019

Re: I have a dream

cassiopeia
antioksidant
Valjda se ljudi osećaju posebno

to mi nije ni čudno ni sporno (nije nešto posebno ni dodatak u vidu nezvanog javljanja ko šta nije gledao iako to malo vuče na pridiku "vidi kako si se napalio na neku glupost a ja sam odoleo"
svako gleda šta voli i ne gleda šta ne voli a međusobno prebacivanje je ... pa kao gledanje prvih 5 sezona got-a

a breaking bad sam odgledao polako, višegodišnji pokušaji su me doveli do kraja serije i to zahvaljujući džesiju pinkmenu. veoma emotivno i dobro biće.


Nemam razloga da se osećam posebno jer nisam gledala nešto što je veliki broj ljudi gledao. Samo mi je interesantno da mreže gore od diskusije šta je bilo u nekoj tamo seriji, da je Madona falširala, mo'š misliti, kao da žena na to nema pravo... Samo sam konstatovala da ima par dana kako malo, malo pa naletim na nešto vezano za seriju.

Ništa posebno. Ne definiše me to da li gledam nešto, ni da li ne gledam.

Nisam gledao sve što si pomenula.
nepopustljiv nepopustljiv 10:05 22.05.2019

Re: I have a dream

maksa83
Evo, meni žao što mi epska fantastika dosadna

Pazi kad je i meni, a žao mi je što mi je dosadna pošto ima toliko toga (kao što mi je žao što ne pijem pivo kad odem u neku zemlju u kojoj ima milion nekih belihžutihcrnihplavihzlatnihrezeda vrsta piva, ili u krajnjoj liniji kad stanem pred onaj raf u nekom jačem Maxiju gde ima samo pola miliona vrsta), ali gejmotron kao knjiga mi je legao, pa računam da bi mi se svidela i serija. Isto tako mislim za sebe da ne volim ne volim Space Opera SF podžanr (recimo da bi Star Wars bio predstavnik), pa tu i tamo legnem na rudu.

A svi imamo neki guilty pleasure, moj je Evrovizija, ali nećemo to pominjati pred gostima :)

Eto kad poznaješ nekog četvrt veka a zapravo samo misliš da ga poznaješ.

Nisam gledao niti čitao ništa od ovoga što pominješ.
jooscout jooscout 10:07 22.05.2019

Re: I have a dream

maksa83


A svi imamo neki guilty pleasure, moj je Evrovizija, ali nećemo to pominjati pred gostima :)

Eto kad poznaješ nekog četvrt veka a zapravo samo misliš da ga poznaješ.


Ćuti, taj makar ne goji.
antioksidant antioksidant 10:09 22.05.2019

Re: I have a dream

jooscout
maksa83


A svi imamo neki guilty pleasure, moj je Evrovizija, ali nećemo to pominjati pred gostima :)

Eto kad poznaješ nekog četvrt veka a zapravo samo misliš da ga poznaješ.


Ćuti, taj makar ne goji.

kakvo je ovo prozivanje?
pa niko više ne liči na svoju sliku s avatara
cassiopeia cassiopeia 10:12 22.05.2019

Re: I have a dream

Mene generalno ne drže serije. Počela Breaking Bad pre par godina i stala posle 5 epizode, jednostavno zaboravila da sam počela da gledam.

Jedina serija koju sam odgledala je Big Little Lies i to sam krenula da gledam pošto ima samo 7 epizoda koje sam odgledala sve u jednom danu.

Ova gomila informacija kojoj smo izloženi na mrežama zaista menja mozak i to kako radi i procesira informacije. Ja sam došla u fazu da mi je knjiga, ma koliko mi se svidela, spora i dosadna jer traje. Sad se lečim tako što svako veče čitam bar nešto i vikend obavezno odvojim za neku knjigu.

Zez je što ne mogu da čitam u prevozu, bude mi muka. Inače je to super iskorišćeno vreme i zavidim onima koji čitaju u busu.
jooscout jooscout 10:13 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
jooscout
maksa83


A svi imamo neki guilty pleasure, moj je Evrovizija, ali nećemo to pominjati pred gostima :)

Eto kad poznaješ nekog četvrt veka a zapravo samo misliš da ga poznaješ.


Ćuti, taj makar ne goji.

kakvo je ovo prozivanje?
pa niko više ne liči na svoju sliku s avatara


Htedoh dakažem da je to bezazleni guilty pleasure. Inače, što bi rekao maksa pre četvrt veka (mada ja mislim da je 5 godina, jer ja još nemam četvrt veka): "sve što u životu valja, ili je nemoralno ili goji!"
Milan Novković Milan Novković 10:14 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
jooscout
maksa83


A svi imamo neki guilty pleasure, moj je Evrovizija, ali nećemo to pominjati pred gostima :)

Eto kad poznaješ nekog četvrt veka a zapravo samo misliš da ga poznaješ.


Ćuti, taj makar ne goji.

kakvo je ovo prozivanje?
pa niko više ne liči na svoju sliku s avatara

Maksa liči, ja ne, a za Emsija nisam siguran
maksa83 maksa83 10:16 22.05.2019

Re: I have a dream

Nisam gledao niti čitao ništa od ovoga što pominješ.

Što bi rekli na Internetima:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana