Astrologija

proleće je 13. u aprilu (dugouzlazni na a)

antioksidant RSS / 07.04.2019. u 20:10

dok šetamo ograde

 

protesti traju već toliko dugo da je postalo sasvim očito da niko ne zna šta će s njima. vučića nerviraju i pomalo plaše, opozicija ih ne kontroliše do kraja, organizatori su... ok, ne moramo baš o svima. jedini koji izgleda znaju šta žele od protesta su građani koji uporno svake subote dolaze, ne odslušaju govor sa kamiona, ne učestvuju u izboru govornika, odšetaju, popričaju s ekipom i odu kući bez ukakvog plana da se i sledeće subote pojave na protestu iako je organizacija sve haotičnija iako niko ne zna u potpunosti koji je plan, samo je želja jedna - da se ovo promeni.

 

i to je upravo ono što svako pojedinačno koji dolazi na proteste uporno svake nedelje, u nekih 100 gradova u srbiji - da se ovo promeni.

 

svako to formuliše različito, svako guta različite žabe, neko ne može da vidi đilasa, neko jeremića, neko zveri boška obradovića, neko je zgrožen umišljenošću i nezapitanošću milion (5 miliona?) analitičara koji savršeno znaju svoje istine ali sve te različitosti uporno dovlače ljude na proteste. opozicija deluej najviše zbunjeno i pogubljeno i ne verujem da sam predaleko od istine kada kažem da vučića od pada spašava samo nesposobna opozicija. ne drže ga stranci, niko ne bi mrdnuo da ga spašava kada bi unutar srbije postojala snaga da ga počisti (u stvari snaga postoji, ne postoji organizacija). u opozicionom bloku je obradović, koji kao muva bez glave skače iz performensa u perfomens, obradović koga na vlasti u srbiji ni obradović ne bi želeo. u opozicionom bloku je i đilas (vučić sa neznatno više manira i značajno više obzira u ponašanju prema svom najbližem poslovnom okruženju), đilas koji i dalje drži demokratsku stranku u blokadi i na taj način je onemogućava da bude bar pokušaj funkcionalne organizacije. u opozicionom bloku je i niz karikatura koje su decenijama tu i potpuno su bezgrešni u svojim glavama a to što je ovo zlo metastaziralo ovde se desilo slučajno, nikada tadić nije istovremeno bio predsednik stranke i države koji je za premijera postavio politički fikus.

 

sve bi se do sada milion puta raspalo da išta zavisi od njih.

 

za sledeći vikend najavljuje se  mega miting, dođemo svi i bude... šta?

 

u dosadašnjim šetnjama protesti su imali dva vrhunca: kada je vučić bio uhapšen par sati na andrićevom vencu i kada je igrao šah noseći pelene i jučerašnaj navlaka pola državnog aparata da skoči u odbranu pinka. ono što je zanimljivo je da su ta 2 događaja odrađena sa manje više srednjom posetom, brojnost nije toliko bitna koliko poruka. a šta je poruka ovih protesta?

 

pa osnovna je - niste sami. onima koji sumnjaju, koji ne vide, koji ne smeju da kažu, poruka im je - niste sami. osnovna poruka je mobilizacija. jer ni jedan protest, a bilo ih je mnoooogo od 90tih, ništa nije postigao ako nije bio čista odbrana prethodno osvojenog na izborima. tako je bilo 97-98me, tako je bilo i 5.oktobra. branilo se osvojeno na kutijama.

 

a sada niko ni ne pokušava da osvoji kutije, sem građana samih. opozicija glumi ludilo i traži idealne izborne uslove, koji nikada pre nisu ni postojali, inače će bojkotovati izbore i kada ih bude. za sada ih nema samo zato što vučiću ne daju.

 

ali kad bude izbora na njih treba izaci, na njima popiti batine i pobediti, a onda pobedu odbraniti jer se ovaj psiho neće sam povući.

 

samo to košta, to traži organizaciju i to traži da to neko hoće.

 

 



Komentari (265)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:10 07.04.2019

негативни тастер

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:54 08.04.2019

Re: негативни тастер

Caneta za ministra kulture, sporta i omladine u novoj vladi!
nepopustljiv nepopustljiv 16:00 08.04.2019

Re: негативни тастер

Srđan Fuchs
Caneta za ministra kulture, sporta i omladine u novoj vladi!

Slažem se !
jadragoljub jadragoljub 20:24 07.04.2019

kec

sve si upravu
petargli petargli 20:37 07.04.2019

znači, sve u svemu ...

ništa od svega ovoga! ima da se čeka još minimum dve do četiri, pet godina ...
antioksidant antioksidant 20:43 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

petargli
ništa od svega ovoga! ima da se čeka još minimum dve do četiri, pet godina ...

ne mora da znači, ovaj se klima sam može ostati bez vlasti bukvalno u par meseci. šupalj je kao šupalj zub (slučaj za kolegu kukusigameni)
jadragoljub jadragoljub 20:50 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

antioksidant
petargli
ništa od svega ovoga! ima da se čeka još minimum dve do četiri, pet godina ...

ne mora da znači, ovaj se klima sam može ostati bez vlasti bukvalno u par meseci. šupalj je kao šupalj zub (slučaj za kolegu kukusigameni)

džabe što je šupalj i klimav kad nema ko da dune i vatru sune
sam si reknuo bez pobede na izborima i njene odbrane nema ništa.
mariopan mariopan 21:16 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...


Analiza ti je odlična.

Mene brine što huškaju narod jedne na druge, nameravaju da se za njih bore drugi, obični ljudi, da se međusobno potamane samo da oni ne uprljaju ruke ali da dobiju šza žele. Huškanje naroda preko režimskih medija traje već mesecima i sve je spremno da pukne gde je najtanje.

Opozicija mora da ide korak brže, ispred ovih koji ni mašte ni pameti nemaju ali imaju silu i spremni su da je upotrebe. Nije fikus-premijerka džabe onako "vickasto" zapretila policijom, to je njihov plan i naći će načina da ga sprovedu.

Oni neće otići tiho i to me plaši.

Ne znam da li je opozicija sposobna da radi i misli brže, da bude korak ispred njih, da li ima neki plan, i kakav je. Ne pokazuju da jesu, brži, bolji, pamentiji, bar do sada nisam to videla na delu, ali se nadam, moram da se nadam jer ovo kako je sada zaista je neizdržljivo.

Srbija je oprostačena zemlja, cirkus, kaljuga, sluđena....i sve je moguće kao nikada do sada.
shone shone 21:20 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

Ne znam da li je opozicija sposobna da radi i misli brže, da bude korak ispred njih, da li ima neki plan, i kakav je. Ne pokazuju da jesu, brži, bolji, pamentiji, bar do sada nisam to videla na delu


Stvarno?
Ja sam većinu video na delu o i te kako samo se tada nisu zvali opozicija nego vlast.
mariopan mariopan 21:28 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

shone
Ne znam da li je opozicija sposobna da radi i misli brže, da bude korak ispred njih, da li ima neki plan, i kakav je. Ne pokazuju da jesu, brži, bolji, pamentiji, bar do sada nisam to videla na delu


Stvarno?
Ja sam većinu video na delu o i te kako samo se tada nisu zvali opozicija nego vlast.

Koga?

Video si Đilasa i Jeremića?

Oni nisu većina, oni su samo dva čoveka koji su tu radi zajedničkog cilja koji ima i onaj šetajući narod, a to je rušenje AV. Ko će posle biti neko i nešto odlučiće se na izborima i možeš slobodno da glasaš za Vučićča opet, niko ti ne brani.
jadragoljub jadragoljub 21:46 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

Nije fikus-premijerka džabe onako "vickasto" zapretila policijom, to je njihov plan i naći će načina da ga sprovedu.

neće, znaju iz iskustva da ako puste silu sutra će bude još više ljudi, izučili zanat sa miloševićem. ovako igraju igru iznurivanja pa ko odustane.
shone shone 21:52 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

možeš slobodno da glasaš za Vučićča opet, niko ti ne brani.


Žao mi je nisi pogodila. Ja nisam SNS glasač.Malo si ostrašćena pa si ili ili.

KO NAM TO CRTA METU NA LEĐIMA? Zašto svako ko u Srbiji javno iznese stav automatski postaje FAŠISTA ILI BOTINA

https://www.blic.rs/vesti/politika/ko-nam-to-crta-metu-na-ledjima-zasto-svako-ko-u-srbiji-javno-iznese-stav-automatski/2jgp9g4
antioksidant antioksidant 21:54 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

bad politicians are elected by good people who don't vote
petargli petargli 22:39 07.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

antioksidant

ne mora da znači, ovaj se klima sam može ostati bez vlasti bukvalno u par meseci. šupalj je kao šupalj zub (slučaj za kolegu kukusigameni)

Slažem se da je ovaj baš takav i malo više, ali kao što je gore dragoljub rekao, i što je po meni poenta tvoje analize, bez pobede na izborima i njene eventualne odbrane nema ništa od svega ovoga. Ne znam, veoma sam pesimističan po pitanju svrgavanja ovog režima ... Da li uopšte postoji takav scenario u kome bi ovi zglajznuli za par meseci, ili godinu?
mariopan mariopan 08:01 08.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

shone
možeš slobodno da glasaš za Vučićča opet, niko ti ne brani.


Žao mi je nisi pogodila. Ja nisam SNS glasač.Malo si ostrašćena pa si ili ili.

KO NAM TO CRTA METU NA LEĐIMA? Zašto svako ko u Srbiji javno iznese stav automatski postaje FAŠISTA ILI BOTINA

https://www.blic.rs/vesti/politika/ko-nam-to-crta-metu-na-ledjima-zasto-svako-ko-u-srbiji-javno-iznese-stav-automatski/2jgp9g4


Nisam ostašćena, naprotiv, kažem ti da slobodno glasaš i za AV kada budu izbori, ako ti je dobar. Sloboda izbora je prva stvar za koju se bore baš ti demonstranti.

Sloboda da odlučiš kada budeš imao prave informacije, ne kao sada, da odlučuješ na osnovu laži AV kompanije i Gebels informacija.

Rečnik pretnji i uvreda je uveo AV u svakodnevni govor. Pretnje, uvrede i ucene su njegov nivo. Satima se AV vrti na svim kanalima državnih medija, i sve vreme sipa uvrede i mržnju, lepi etikete i pljuje sve koji ne mosle njegovom glavom.

Privatni mediji koji ga veličaju i rade to isto - štite svoje pare da ih neko ne bi pitao odakle im. Oni imaju interes da se ništa ne promeni i taj interes je njima na prvom mestu, nikakvo dobro za sve nas.

Kada predstavnici opozicije budu imali, i ako budu imali, ravnopravan tretman u medjima, pre izbora, da kažu narodu šta imaju, da im ponude mogućnost izbora, samo tada će izbori biti demokratski.

Ako toga nema, ta vlast koja pod tim neravnopravnim uslovima bude osvojena, ko god da je osvoji, nije legitimna niti je demokratski izabrana, već na laž i prevaru.

Svi koji u tome učestvuju u ovom trenutku svesni su te laži i prevare, nisu oni mala deca, rade to iz svojih interesa i zato se lavovski bore da zadrže privilegije i položaj. To je sadašnja vlast na čelu sa AV i zato moraju da odu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:55 08.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

shone


Stvarno?
Ja sam većinu video na delu o i te kako samo se tada nisu zvali opozicija nego vlast.


sve si ih video na delu osim sebe, ti kao Borisica Tadićica naša - sve sjajno vidiš osim sebe.
shone shone 19:46 08.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

sve si ih video na delu osim sebe, ti kao Borisica Tadićica naša - sve sjajno vidiš osim sebe


Šta je turistički vodič hteo da saopšti?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:21 08.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

reko' - kako te nije sramota da tako bezočno podržavaš režim?
shone shone 20:48 08.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

reko' - kako te nije sramota da tako bezočno podržavaš režim?


Gde si to pročitao?
cikaron cikaron 12:28 10.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

Ценим да комотно добија неке наредне изборе али да су му то последњи на којима побеђује....
cikaron cikaron 12:30 10.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

mariopan
shone
Ne znam da li je opozicija sposobna da radi i misli brže, da bude korak ispred njih, da li ima neki plan, i kakav je. Ne pokazuju da jesu, brži, bolji, pamentiji, bar do sada nisam to videla na delu


Stvarno?
Ja sam većinu video na delu o i te kako samo se tada nisu zvali opozicija nego vlast.

Koga?

Video si Đilasa i Jeremića?

Oni nisu većina, oni su samo dva čoveka koji su tu radi zajedničkog cilja koji ima i onaj šetajući narod, a to je rušenje AV. Ko će posle biti neko i nešto odlučiće se na izborima i možeš slobodno da glasaš za Vučićča opet, niko ti ne brani.


Једини Бошко није био на власти...ако ћемо искрено.
mariopan mariopan 12:50 10.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

cikaron
mariopan
shone
Ne znam da li je opozicija sposobna da radi i misli brže, da bude korak ispred njih, da li ima neki plan, i kakav je. Ne pokazuju da jesu, brži, bolji, pamentiji, bar do sada nisam to videla na delu


Stvarno?
Ja sam većinu video na delu o i te kako samo se tada nisu zvali opozicija nego vlast.

Koga?

Video si Đilasa i Jeremića?

Oni nisu većina, oni su samo dva čoveka koji su tu radi zajedničkog cilja koji ima i onaj šetajući narod, a to je rušenje AV. Ko će posle biti neko i nešto odlučiće se na izborima i možeš slobodno da glasaš za Vučićča opet, niko ti ne brani.


Једини Бошко није био на власти...ако ћемо искрено.

Ti vidiš i gledaš samo u političare u celoj onoj masi.

A ja gledam sve one nezadovoljne ljude i u toj masi tražim neke nove likove koji bi mogli biti u onoj vladi nacionalnog spasa. Nekoga ko nije kompromitovan a sigurno ih ima, jer nije sva pamet ovog sveta stala u tih nekoliko političara koji se smenjuju kao na ringišpilu.
Mora biti da imamo i boljih zato i kažem da ta dvojica ne mogu da povuku teg na svoju stranu toliko da pretegnu onoliki narod koji ce glasati. Ko kaže da će onoliki narod da glasa baš za njih? Biće valjda i drugih imena?
nepopustljiv nepopustljiv 13:06 10.04.2019

Re: znači, sve u svemu ...

mariopan
cikaron
mariopan
shone
Ne znam da li je opozicija sposobna da radi i misli brže, da bude korak ispred njih, da li ima neki plan, i kakav je. Ne pokazuju da jesu, brži, bolji, pamentiji, bar do sada nisam to videla na delu


Stvarno?
Ja sam većinu video na delu o i te kako samo se tada nisu zvali opozicija nego vlast.

Koga?

Video si Đilasa i Jeremića?

Oni nisu većina, oni su samo dva čoveka koji su tu radi zajedničkog cilja koji ima i onaj šetajući narod, a to je rušenje AV. Ko će posle biti neko i nešto odlučiće se na izborima i možeš slobodno da glasaš za Vučićča opet, niko ti ne brani.


Једини Бошко није био на власти...ако ћемо искрено.

Ti vidiš i gledaš samo u političare u celoj onoj masi.

A ja gledam sve one nezadovoljne ljude i u toj masi tražim neke nove likove koji bi mogli biti u onoj vladi nacionalnog spasa. Nekoga ko nije kompromitovan a sigurno ih ima, jer nije sva pamet ovog sveta stala u tih nekoliko političara koji se smenjuju kao na ringišpilu.
Mora biti da imamo i boljih zato i kažem da ta dvojica ne mogu da povuku teg na svoju stranu toliko da pretegnu onoliki narod koji ce glasati. Ko kaže da će onoliki narod da glasa baš za njih? Biće valjda i drugih imena?

Da.
Kada to sve vidim, onda, ponekada, u trenucima slabosti, pomislim - pa, ja sam za sve ove mag - jebote!
Bez ikakvih problema bih mogao da budem neko u vlasti.
shone shone 21:08 07.04.2019

i nema ništa novo pod suncem

ali kad bude izbora na njih treba izaci,


To smo mi. Taki smo ,,kaki,, smo. Problem je izgleda što se sami sebi ne sviđamo taki ,,kaki,, smo. Pravo pitanje je zašto?

Branko Ćopić je znao kasti:,,znaš ti nas jebo ti nas,,




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:57 08.04.2019

Re: i nema ništa novo pod suncem

koja je ovo teza? "mi" smo vučić, zapravo je on odraz sviju nas a mi eto nećemo da ga prihvatimo. c-c-c, crni mi, tako dobrog i finog čoveka.
shone shone 19:48 08.04.2019

Re: i nema ništa novo pod suncem

koja je ovo teza? "mi"


Mi žitelji ovih prostora. Potrudi se da čitaš pažljivo.
Ako te mrzi ne laprdaj tek tako..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:25 08.04.2019

Re: i nema ništa novo pod suncem

Mi žitelji ovih prostora. Potrudi se da čitaš pažljivo.



čitam pažljivo, i vidim da si se, pošto-poto navrzao da nas kolektivizuješ sve u koloni iza svojih predsednika-diktatora; sa sve zgražavanjem u javnosti na "agresivnu i beskrupuloznu opoziciju". nismo to "mi", to si ti - radiš za kintu i svoje dupe, okej, samo me nemoj "mikati" 'leba ti, pričaj u svoje ime.
shone shone 20:55 08.04.2019

Re: i nema ništa novo pod suncem

i vidim da si se, pošto-poto navrzao da nas kolektivizuješ

Sami ste se kolektivizovali.

sa sve zgražavanjem u javnosti na "agresivnu i beskrupuloznu opoziciju". nismo to "mi", to si ti


Ja sam opozicija i jednima i drugima. Teško je to tebi objasniti.

radiš za kintu i svoje dupe,


Jel misliš da treba da radim za tvoje dupe? Ajde?
angie01 angie01 22:32 07.04.2019

.

pape92 pape92 00:41 08.04.2019

Ime

Ako je 5. oktobar doneo išta, doneo je obavezu poštenog brojanja glasova, tačnije opomenu šta se desi kada do krađe dođe. Izbornu volju su od tada poštovale sve stranke, proces kontrole je solidan. Danas protesti daju do znanja da se izborna krađa neće tolerisati, jer pre-protestna apatija i defetizam su osilili režim do tačke u kojoj je izborna krađa (ako se za njom ukaže potreba) izgledala lako izvodljivom, možda i samo preventivno. Ličilo je da se niko ne bi bunio. Vraga se ne bi, kažu prosvjednici. Kažu i mnogo toga drugog, ali ovo i to da se ne plaše je najvažnija poruka.
Ostalo je konfuzno, ali će postati jasno onog trenutka kad ispliva neko ime. Nije to ni jedno od ovih koja su u opticaju. Ali isplivaće. (Ne znam kad, i ne znam gdje, što bi rekao Stublić).
antioksidant antioksidant 07:21 08.04.2019

Re: Ime

Ako je 5. oktobar doneo išta, doneo je obavezu poštenog brojanja glasova, tačnije opomenu šta se desi kada do krađe dođe.

da, ali ovaj režim ne krade na brojanju glasova već na pristupu glasačkim kutijama. jedno su mediji i to je bitka koja nema svrhu (prvo - režimski mediji su u stanju da kreiraju incident gde ga i nema, kao ispred skupštine grada kao i kada je u subotu čovek legao ispred kolone a svi su objavili da je pretučen a drugo - sad glasačima možeš prići i na druge načine ali problem je animacije).
drugo je nasilje i zloupotreba. pretnje na lokalu, birački spiskovi, ono što se zove "sigurni glasovi" a svodi se na pretnje i ucene. s ti se može botiti samo širokom mrežom aktivista. a to znači organizaciju, plan i novac.
prvo želju.
ovi protesti su bitni jer su mobilizacija.
anonymous anonymous 07:32 08.04.2019

Re: Ime

antioksidant


ovi protesti su bitni jer su mobilizacija.


Oni su bitni jer jasno ukazuju na karakter " demokratije "
Bilo da je želja zadržavanje vlasti ili njeno rušenje - kapital je taj koji presudjuje - odnosno , onaj ko ga ima.

Njime se kupuju sve poluge moći. Sve ostalo je pozorište.
Dakle, neko mora da plati za medije, za ideje, za organizaciju...
I onda on stvara sistem po svojoj volji.

To je mehanizam liberalnog kapitalizma.
Koji neki još uvek ne razumeju.



nepopustljiv nepopustljiv 13:02 08.04.2019

Re: Ime

pape92
Ako je 5. oktobar doneo išta, doneo je obavezu poštenog brojanja glasova, tačnije opomenu šta se desi kada do krađe dođe. Izbornu volju su od tada poštovale sve stranke, proces kontrole je solidan. Danas protesti daju do znanja da se izborna krađa neće tolerisati, jer pre-protestna apatija i defetizam su osilili režim do tačke u kojoj je izborna krađa (ako se za njom ukaže potreba) izgledala lako izvodljivom, možda i samo preventivno. Ličilo je da se niko ne bi bunio. Vraga se ne bi, kažu prosvjednici. Kažu i mnogo toga drugog, ali ovo i to da se ne plaše je najvažnija poruka.
Ostalo je konfuzno, ali će postati jasno onog trenutka kad ispliva neko ime. Nije to ni jedno od ovih koja su u opticaju. Ali isplivaće. (Ne znam kad, i ne znam gdje, što bi rekao Stublić).

Ovo boldovano si baš dobro uočio.
Da.
To je suština.
Razbiti i potisnuti strah.
Jer - je strah najveći inhibitor, čak blokator aktivnosti.
Jedino ljudi oslobođeni straha mogu delovati kvalitetno i aktivno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:05 08.04.2019

Re: Ime

kao ispred skupštine grada


Što je samo dokaz da dno ipak ima više nivoa.
nepopustljiv nepopustljiv 13:09 08.04.2019

Re: Ime

stefan.hauzer
kao ispred skupštine grada


Što je samo dokaz da dno ipak ima više nivoa.

Koliko?
Ja znam, do sada, za 3 - dno dna dna.
Kazezoze Kazezoze 17:10 08.04.2019

Re: Ime

stefan.hauzer
kao ispred skupštine grada


Što je samo dokaz da dno ipak ima više nivoa.


Davno rekoše penzioneri u nadrealistima:

- Nije ti ovo dno, imaju ispod rudari i prosvetni radnici.

I zaključiše:

- A dok se oni gore ne dogovore mi ćemo da sisamo motku.

anonymous anonymous 07:14 08.04.2019

Saučesništvo se ....

...u krivičnom pravu kažnjava isto kao što se kažnjava i izvršilaštvo.

A današnja nesposobna i neprihvaćena opozicija je kao takva saučesnik Vučićev.

Građanstvo treba da joj najotvorenije i najjasnije okrene leđa i zahteva deblokiranje političkih partija i otvaranje prostora za nove ljude, nove ideje i novu politiku.

Pa nek traje koliko traje.

A možda će neki Vučićev potez pre toga biti okidač.
Moguće je da na to računaju ovi "kompradori" .
aureus aureus 08:48 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Zbilja, Anoninuse...bez obzira šta ti je bio deda, niko ne bi trebalo da spori tvoje pravo da zaslužiš jednu lijepu lustraciju.

"Pravo", mislim, hm...Nije to pravo pravo.
mariopan mariopan 08:59 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous
A možda će neki Vučićev potez pre toga biti okidač.


Ne verujem.

Mogla bi to biti samo upotreba sile, što bi bilo ravno političkom samoubistvu i ne verujem da će do toga doći.

Njegovi "kompradori" nisu nikakvi njegovi kompradori.

Oni su tu samo iz interesa i sada sa najvećom pažnjom prate događaje ne bi li na vreme promenili stranu.

To će da odluči, taj trenutak kada svako od sadašnjih AV uvlakača za sebe bude procenio da treba bežati sa broda koji tone i hvatati se za skute sledeđeg pobednika.

Ta pantljičara tako funkcioniše, Vučić je tu nebitan, stepen panike u redovima saradnika i poltrona će odlučiti kad će AV da padne.
vcucko vcucko 12:32 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

mariopan
anonymous
A možda će neki Vučićev potez pre toga biti okidač.


Ne verujem.

Mogla bi to biti samo upotreba sile, što bi bilo ravno političkom samoubistvu i ne verujem da će do toga doći.

Njegovi "kompradori" nisu nikakvi njegovi kompradori.

Oni su tu samo iz interesa i sada sa najvećom pažnjom prate događaje ne bi li na vreme promenili stranu.

To će da odluči, taj trenutak kada svako od sadašnjih AV uvlakača za sebe bude procenio da treba bežati sa broda koji tone i hvatati se za skute sledeđeg pobednika.

Ta pantljičara tako funkcioniše, Vučić je tu nebitan, stepen panike u redovima saradnika i poltrona će odlučiti kad će AV da padne.

Odlično opisano, tako je i bilo 2000.
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.
aureus aureus 12:39 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

vcucko

Odlično opisano, tako je i bilo 2000.
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.

Čak i ako je sistem isti, treba mijenjati titulara vlasti (pogotovo zato što trenutni ne izgleda baš normalan). Mijenjati, mijenjati, mijenjati što češće.

Ne valja ni iste gaće neprestano nositi mjesec dana.
nepopustljiv nepopustljiv 12:53 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
vcucko

Odlično opisano, tako je i bilo 2000.
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.

Čak i ako je sistem isti, treba mijenjati titulara vlasti (pogotovo zato što trenutni ne izgleda baš normalan). Mijenjati, mijenjati, mijenjati što češće.

Ne valja ni iste gaće neprestano nositi mjesec dana.

Da.
Tako jednostavno sažeto u jednu reč - menjati.

Ne mislim pri tome na gaće.
vcucko vcucko 13:02 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
vcucko

Odlično opisano, tako je i bilo 2000.
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.

Čak i ako je sistem isti, treba mijenjati titulara vlasti (pogotovo zato što trenutni ne izgleda baš normalan). Mijenjati, mijenjati, mijenjati što češće.

Ne valja ni iste gaće neprestano nositi mjesec dana.

Pa nije preporučljivo, mislim ovo za gaće.

Na nešto drugo mislim. Sećem se, dobro se sećam, posle promena od 2000. (ne znam tačno oko kojih izbora itd. ali formulaciju i imena znam kao danas da je) - Beba, Vesić i Željko Mitrović su u medijima predstavljani kao tvrdo jezgro DS. Znači ne kao članovi iste, nego kao njena so, oni koji glavu daju ali DS ne daju.

O tome pričam.
mariopan mariopan 13:16 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

vcucko

Odlično opisano, tako je i bilo 2000.
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.


Samim tim što shvatamo kako to funkcioniše imamo (svi mi) velike šanse da se to prepozna na vreme i ubuduće spreči.
Kako da se spreči?
Tako što narod mora da nauči da učestvuje u stvaranju svoje države, zakona, čuvanju institucija od uzurpatora, kontrolisanju politike i političara, da zahteva odogovornost i da veruje u smenjivost vlasti...a to se baš na protestima uči, ne uči se kod kuće iz neke knjige.

Pre svega to moraju da nauče mladi jer oni nemaju iskustva u političkom životu. Politika se toliko svima ogadila da se bavljenje politikom vezuje za nepoštenje, pokvarenost, kriminal, korupciju i mafiju.

Mora da se nauči da je vlast smenjiva, jer defetizam i beznađe u narodu takvu vlast zapravo održava u životu. tako ona duže traje.

Sve se to uči a mi smo predugo spavali i pustili ove da podivljaju.

Znam da je ovo samo moj spisak lepih želja ali se nadam da će makar deo biti ostvaren, pa malim koracima napred?

Bila bih zadovoljna i malim koracima, samo da se vrati nada u život u ovoj zemlji.
maksa83 maksa83 13:20 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

(pogotovo zato što trenutni ne izgleda baš normalan)

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?




antioksidant antioksidant 13:36 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.

za početak dobiti nešto značajno manje nasilno
povratak na đilas-tadić vreme bi bio neverovatan napredak za ovo društvo
mariopan mariopan 13:37 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

maksa83
(pogotovo zato što trenutni ne izgleda baš normalan)

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?






Dobar ti ovaj klip, svaka Mu čast kako je oduvao ono dete.

Ja sam ga videla kako u bolnici ljubi ono dete, bez maske i zaštitne odeće, dete koje je u tu sobu smešteno da bi mu spasli život a on ga je ugrozio.....to ne može da radi normalan čovek.

I videla sam da ga niko od lekara nije zaustavio. što mi je još strašnije.

Ako je nekome i to prihvatljivo onda i taj treba hitno kod lekara.
antioksidant antioksidant 13:40 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

maksa83
(pogotovo zato što trenutni ne izgleda baš normalan)

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?





vezano za ovaj snimak - ne mogu opisati nivo zgađenosti kod osmeha i njegove ekipe sa treniga. "džiber" je možda i najbenigniji opis koji je nepomen dobio od tih klinaca.
maksa83 maksa83 13:47 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Dobar ti ovaj klip, svaka Mu čast kako je oduvao ono dete.

I još dete skroz opremljeno - patike, dres, itd., a on igra sa hendikepom sapet u odelu i cipelama,

Nema tu, ko zna - zna...

Inače, ne postoji simboličnija slika Vučića i SNS Srbije.
anonymous anonymous 15:16 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

antioksidant
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.

za početak dobiti nešto značajno manje nasilno
povratak na đilas-tadić vreme bi bio neverovatan napredak za ovo društvo


Nisam siguran, zato pitam.

Kada je Mitrović dobio nacionalnu frekvenciju i pod čijom vlašću mu je legalizovan bespravno izgrađen TV objekat ?
anonymous anonymous 15:22 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
vcucko

Odlično opisano, tako je i bilo 2000.
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.

Čak i ako je sistem isti, treba mijenjati titulara vlasti (pogotovo zato što trenutni ne izgleda baš normalan). Mijenjati, mijenjati, mijenjati što češće.

Ne valja ni iste gaće neprestano nositi mjesec dana.


Aureus, ti si jedina budala sa kom se ja ponekad slažem.



Ali pazi, menjati - ne znači vraćati one stare.


anonymous anonymous 15:27 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

mariopan
anonymous
A možda će neki Vučićev potez pre toga biti okidač.


Ne verujem.


Kad kažem potez - mislim na nekakvu odluku o Kosovu.
A kad su u pitanju " kompradori " nalazim ih u opoziciji.
mariopan mariopan 15:39 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous
mariopan
anonymous
A možda će neki Vučićev potez pre toga biti okidač.


Ne verujem.


Kad kažem potez - mislim na nekakvu odluku o Kosovu.
A kad su u pitanju " kompradori " nalazim ih u opoziciji.



Na to sam potpuno zaboravila.

Da, to bi moglo biti okidač.
mariopan mariopan 15:46 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous
antioksidant
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.

za početak dobiti nešto značajno manje nasilno
povratak na đilas-tadić vreme bi bio neverovatan napredak za ovo društvo


Nisam siguran, zato pitam.

Kada je Mitrović dobio nacionalnu frekvenciju i pod čijom vlašću mu je legalizovan bespravno izgrađen TV objekat ?

Mnogo babica je kumovalo tom ružičastom detetu.

Nije da ne pamtim i Đilasa drvoseču i bahatost koju je i on pokazivao u vezi toga. Ništa ne zaboravljam ali mogu da kažem isto kao antioksidant i da se nadam da su nešto i oni naučili u međuvremenu?
Naprimer da se vlast lako može izgubiti ako krenu sa bahanalijama?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:02 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Odlično opisano, tako je i bilo 2000.
I šta će onda da se promeni? Sem titulara vlasti, naravno.
Sistem sigurno neće.



Boško Obradović da ih hapsi onda, pre nego što zapale za Urugvaj. Suštinska promena sistema bi bila da se duge cevi okrenu protiv korupcije, što ne vidim da će se desiti, posebno u svetlu da svi vole nove džipove, komotne vile, a ja koliko vidim, vozni park po Srbiji je nikada džipastiji. Mislim da se čak ni Žuto Preduzeće nije tako otvoreno i džiberski bahatilo kao ovi.
aureus aureus 17:04 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous

Ali pazi, menjati - ne znači vraćati one stare.

To zavisi od broja raspoloživih gaća. Ako imaš samo dva para, onda nosiš jedne dok se druge ne operu i osuše.

Ili si zapravo gunđao što je na vlasti ponovo Vučić koji je zajedno sa Miloševićem pao 2000?

A možda si deprimiran što se u UK stalno smjenjuju torijevci i laburisti umjesto da probaju još nekoga, recimo Faraža?
anonymous
ti si jedina budala

E ovo već nije lijepo.
Mislim na boldovano.

A nije ni tačno, kad se sve zajedno posmatra.
Bili Piton Bili Piton 17:36 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus


A možda si deprimiran što se u UK stalno smjenjuju torijevci i laburisti


S neskrivenom radosnom zlobom posmatram nemoćno batrganje i moguću imploziju ovih prvih. Teško da je igde na svetu na vlasti baš toliko nesposobna garnitura (sem u Srbiji, naravno, i tu sličnosti ne prestaju, odmah da kažem).

Laburista što se tiče - Korbin je takodje mega seronja, takodje kratkovid i opsednut vlašću umesto dobrobiti zemlje, ali u marginalno manjoj meri.

Milina, drugim rečima. I naravno, idealan vakuum koji neko drugi lako može da popuni, a taj je po definiciji još mnogo gori.


anonymous anonymous 18:07 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus

anonymous
ti si jedina budala

E ovo već nije lijepo.
Mislim na boldovano.

A nije ni tačno, kad se sve zajedno posmatra.


Očekivao sam da ćeš biti lucidniji .

Maksim mene redovno naziva " budalom " što je faantastično.
Rasterećen možeš o svemu ....i svakom ....kako god.

Sa druge strane , istorijski gledano, dvorska luda (budala) je uvek imala zavidan položaj i ulogu na evropskim i drugim dvorovima.

Bila je institut od izuzetnog značaja. Jedina je mogla vladaru da pljune istinu pravo u oči - i preživi. A vladaru pruži priliku da se zamisli.

I na kraju, a ne manje bitno, sam si poželeo pravo da budeš - budala.
I ja sam te u tome,imajući u vidu sve prethodno, podržao.

Dakle, u svemu ničeg - ružnog.

Usput

Nije isto kad se smenjuju stranke i kad se / ili ne , ne smenjuju pojedinci problematičnih biografija.
Nema mesta deprimiranju.
aureus aureus 18:45 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus


A možda si deprimiran što se u UK stalno smjenjuju torijevci i laburisti


S neskrivenom radosnom zlobom posmatram nemoćno batrganje i moguću imploziju ovih prvih. Teško da je igde na svetu na vlasti baš toliko nesposobna garnitura (sem u Srbiji, naravno, i tu sličnosti ne prestaju, odmah da kažem).

Laburista što se tiče - Korbin je takodje mega seronja, takodje kratkovit i opsednut vlašću umesto dobrobiti zemlje, ali u marginalno manjoj meri.

Milina, drugim rečima. I naravno, idealan vakuum koji neko drugi lako može da popuni, a taj je po definiciji još mnogo gori.

Možda je Korbin opsjednut vlašću jer su ga tako dugo držali podalje od nje?

Inače, jedan od najzanimljivijih likova u britanskoj politici je predsjednik parlamenta (spiker Doma komuna) - Džon Berkov. Omalen, katkad smiješnog izraza lica, prokleto vješt sa engleskim jezikom i, rekao bih, veoma uvažen: 2017. za njegov reizbor glasala je i vlast i opozicija, mislim da nije bio nijedan glas protiv.

Nedavno je, obrativši se brbljivim poslanicima, kazao da "niko među njima (uprkos političkoj krizi) nije izdajnik i da svi žele dobro svojoj zemlji".
Zbog njega sam se osjetio ponosnim što sam Britanac.

Pravedan je i vodi računa o dignitetu i svoje pozicije i tijela kojim predsjedava. Ne kažnjava nepotrebno, svakom daje riječ.

"Order! Order! Ordeeeeeer!! The question must be heard, the Leader of the Opposition must be heard! Mr Jeremy Corbyn!

- Thank you, Mr Speaker."

Majo, stidiš li se?
Bili Piton Bili Piton 18:52 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus

Džon Berkov


Potomak rumunskih Jevreja imigranata. Moguće je da je to razlog većoj širini njegovih pogleda od opšteg proseka, mada ne mora da znači. Drago mi je što je seoskoj učiteljici stao na rep, ako ništa drugo. A ima i nestašan sjaj u očima, što mi se po difoltu svidja.
nepopustljiv nepopustljiv 19:06 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous
aureus

anonymous
ti si jedina budala

E ovo već nije lijepo.
Mislim na boldovano.

A nije ni tačno, kad se sve zajedno posmatra.


Očekivao sam da ćeš biti lucidniji .

Maksim mene redovno naziva " budalom " što je faantastično.
Rasterećen možeš o svemu ....i svakom ....kako god.

Sa druge strane , istorijski gledano, dvorska luda (budala) je uvek imala zavidan položaj i ulogu na evropskim i drugim dvorovima.

Bila je institut od izuzetnog značaja. Jedina je mogla vladaru da pljune istinu pravo u oči - i preživi. A vladaru pruži priliku da se zamisli.

I na kraju, a ne manje bitno, sam si poželeo pravo da budeš - budala.
I ja sam te u tome,imajući u vidu sve prethodno, podržao.

Dakle, u svemu ničeg - ružnog.

Usput

Nije isto kad se smenjuju stranke i kad se / ili ne , ne smenjuju pojedinci problematičnih biografija.
Nema mesta deprimiranju.

Ja mislim da taj što tebe naziva budalom nije u pravu.
Jer - ja mislim da ti nisi budala.
mariopan mariopan 19:08 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

S neskrivenom radosnom zlobom posmatram nemoćno batrganje i moguću imploziju ovih



Ovu rečenicu ću da pozajmim kad se i ja budem radovala, biće to baš ovako.
mariopan mariopan 19:15 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Ja mislim da taj što tebe naziva budalom nije u pravu.
Jer - ja mislim da ti nisi budala.


Nisi u pravu.

Ja mislim da je ta izjava bila sa simpatijama a ne sa zlobom, jer iz bloga u blog se njih dvojica nadgornjavaju ali se poštuju i rekla bih veoma uvažavaju. Uživam nekad u njihovom peckanju samo da nisu preopširni.

Dečki

Edit

Cvetak je da se ne posvađate. Mislim da ste pametniji.
aureus aureus 19:25 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Mariopan, Anonimus tvrdi da ga neki Maksim naziva budalom.
Bili Piton Bili Piton 19:30 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
Mariopan, Anonimus tvrdi da ga neki Maksim naziva budalom.


Kakav Maksim, to je Nečastivi lično.
mariopan mariopan 19:44 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
Mariopan, Anonimus tvrdi da ga neki Maksim naziva budalom.

To neka vidi sa Maksimom, ne mešam se, ne poznajem čoveka.
mariopan mariopan 19:47 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus
Mariopan, Anonimus tvrdi da ga neki Maksim naziva budalom.


Kakav Maksim, to je Nečastivi lično.

Maksime, ogovaraju te, reaguj.
shone shone 19:51 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Ali pazi, menjati - ne znači vraćati one stare.


Konačno.
aureus aureus 20:12 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

shone
Ali pazi, menjati - ne znači vraćati one stare.


Konačno.

Pa, evo, Boško Obradović nije bio na vlasti.
Mladunci iz Ne davimo Beograd takođe.
Zoran Živković jeste, ali nije Aris Movsesijan.
Aleksandar Olenik (GDF), Tatjana Macura (SMS) mislim da nisu bili na vlasti.

Glumac Trifunović i njegov PSG.

Ovi što su pješačili do Beograda, Građanski front i slične lokalne političke grupe.


Šta? Niste zadovoljni alternativnom ponudom? Može li se vama ugoditi?

Bili Piton Bili Piton 20:15 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus


Ovi što su pješačili do Beograda, Građanski front


Kraljevčani? Lokalni front. Voleo bih da se spoje sa NDMBGD. Slične ideje, sličan odgovarajući profil ljudi, ja se tu skroz prepoznajem.
shone shone 20:19 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Može li se vama ugoditi?


Zlatko kakav je bio sladoled?
aureus aureus 20:41 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus


Ovi što su pješačili do Beograda, Građanski front


Kraljevčani? Lokalni front. Voleo bih da se spoje sa NDMBGD. Slične ideje, sličan odgovarajući profil ljudi, ja se tu skroz prepoznajem.

Da, Lokalni.
A zaista se udružuju se sa NDMBGD i sličnim lokalnim pokretima. Ima već dva mjeseca da se priča o tome.

SMS (osnivači - jedan broj poslanika koji su pripadali nesrećnom DJB-u) takođe pravi saradnju sa novoformiranim GDF-om (onima što su se izdvojili iz PSG-a), baziranu na programskim sličnostima.

Postoji bar jedna stvar koju zamjeram ovim alternativnim političkim grupama: nastupanje sa pozicija prokletih autsajdera.

Često ih na tviteru ulovim da kritikuju najistureniju i trenutno najaktivniju opozicionu političku grupaciju. I zaista, ima šta da se kritikuje, nesporno. Ima milion stvari.
Ali, ovi su bar aktivni, imaju neku inicijativu.
Ovi drugi imaju samo okej program, normalne stavove i nekoliko tvitova dnevno. U ovakvoj Srbiji to je nedovoljno. Pojedini veb portali su jednako aktivni kao neke političke organizacije koje su umislile da se razumiju u politiku i da je politika samo dobra, uravnotežena priča. I određeni rad na komunalnim pitanjima.
Nedavno je poslanik SMS-a rekao da ne govori na protestima jer ga niko ne zove. Šta ima da ga neko zove? Je li predstavlja on nekog uopšte? Nek ode u opštinu gdje još nema protesta pa nek pokrene sam protest u njemu i nek govori, a ne da stavlja primjedbe SzS-u.

Drugim riječima, dosta tih političkih organizacija koje za sebe drže da su ispravne, nove i nevine, nastupa sa pozicije komentatora dešavanja a ne sa pozicije političkih aktera. Kao neki komentatori koji komentarišu utakmicu i koji se nadaju da će ih gledaoci, kad čuju njihove pametne komentare, pozvati da siđu i igraju umjesto tih nesposobnih glupana. A to je greška.
aureus aureus 20:49 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

shone
Može li se vama ugoditi?

Zlatko kakav je bio sladoled?

Shone, ostani fokusiran na temu, pusti sad sladoled, večeras sam ionako samo pio kafu.
Nemoj k'o jedan bivši kolega, mislim da se zvao Eloy. I on je tako imao običaj da odluta. Dok mu nije sve dosadilo i dok naposlijetku nije odlutao sa bloga. Otišao je i veliko je pitanje da li će se ikad vratiti.
Bili Piton Bili Piton 21:09 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
A to je greška.


Da, slažem se. Nadam se da je kod svih njih u toku proces sazrevanja i sticanja iskustava, to nikad nije izgubljeno vreme. Kako god, sasvim su mi bliski.
shone shone 21:11 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Nemoj k'o jedan bivši kolega, mislim da se zvao Eloy. I on je tako imao običaj da odluta. Dok mu nije sve dosadilo i dok naposlijetku nije odlutao sa bloga. Otišao je i veliko je pitanje da li će se ikad vratiti.


Ma ko ga hebe kad je odlutao.

Shone, ostani fokusiran na temu, pusti sad sladoled


Šta je uopće tema - daj šta daš pa u krug. Dragec moj sve je ovo već viđeno.Ovo tvoje sa sladoledom je bar nešto konkretno i potpuno te podržavam.

Pazi ovu sjajnu vest

Kinezi u Hrvatskoj otvaraju fabriku električnih automobila.
Kinezi bi uskoro u Dalmaciji trebalo da počnu sa gradnjom fabrike automobila, a na različitim pozicijama biće uposleno i do 500 radnika.

Riječ je o fabrici električnih automobila i skutera u poslovnoj zoni Nova sela, u do sada, poprilično nerazvijenoj neretvanskoj opštini Kula Norinska, prenosi S
aureus aureus 21:17 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Evo, Shone, kad prenosiš info u vezi Hrvatske, da objavim da je Milorad Pupovac ubijedio politikologa Dejana Jovića da učestvuje u trci za Evropski parlament.

Poželimo Joviću (Srbinu i Hrvatu) uspjeha u političkoj trci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Joviću (Srbinu i Hrvatu)


Blago njemu, može sam sa sobom da se svađa.
shone shone 21:32 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Evo, Shone, kad prenosiš info u vezi Hrvatske, da objavim da je Milorad Pupovac ubijedio politikologa Dejana Jovića da učestvuje u trci za Evropski parlament.


To već nije u domenu mojih interesovanja tako da tu nemam ti šta reći.
aureus aureus 21:38 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

hoochie coochie man
Joviću (Srbinu i Hrvatu)


Blago njemu, može sam sa sobom da se svađa.

Jović je, po meni, pravilno razdvojio etničku pripadnost (Srbin) od nacionalne (Hrvat). On se sa sobom ne svađa, svađaju se drugi oko njega.
Da je bilo iole normalnosti bar tokom raspada Jugoslavije, ljudi kao Jović, u smislu opredjeljenja - bili bi pravilo a ne izuzetak.
Naravno, mogli su i Hrvati pustiti Srbima da se otcijepe, ali to je bilo teško očekivati, pogotovo što je političko vođstvo Srba umislilo da se takve stvari mogu uraditi bez podrške velikih sila. Pominjasmo budale. E to su budale.

Ali da ne širim priču.
Jović je kritične godine proveo u Engleskoj i to mu je možda pomoglo da zadrži tlo pod nogama, da mu koordinatni sistem ostane u normali.
Rekao bih da je veoma dobar u analizi političkih dešavanja. Zanimljivo je njegovo mišljenje da EU griješi što brže ne priključuje ovaj preostali balkanski čemer (moja riječ) jer te države ne postaju boljima tako što dugo ostaju van EU.
Bili Piton Bili Piton 21:44 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
EU griješi što brže ne priključuje ovaj preostali balkanski čemer


Pa EU nije Crveni krst ni udruženje samarićana. Iz njihove perspektive taj čemer, dobro odabrana reč, deluje kao krntija od prikolice koja stoji napuštena pored puta i čeka da je neko pokupi iz samilosti, a to ne biva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

On se sa sobom ne svađa,


Ne zna šta propušta.

"Ima li nekog od one Torcide da se malo pljujemo" čisto zadovoljstvo.
maksa83 maksa83 22:02 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Pa EU nije Crveni krst ni udruženje samarićana.

Bogami će ovo sve otići u EU, ali jedan po jedan ili po dvoje-troje. (Šašavo, niko da ode u Rusku Federaciju, najbliže što priđu je Finska.).

Ljudi oko mene svih vrsta nestaju ovako nekako:



jadragoljub jadragoljub 22:09 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus
EU griješi što brže ne priključuje ovaj preostali balkanski čemer


Pa EU nije Crveni krst ni udruženje samarićana. Iz njihove perspektive taj čemer, dobro odabrana reč, deluje kao krntija od prikolice koja stoji napuštena pored puta i čeka da je neko pokupi iz samilosti, a to ne biva.

pa jes oni su budale pa će dvaput da prave istu grešku, prvi put ze zajebali sa bugarskom, hrvatskom pa donekle i rumunijom plus orban, pa će sad sa nama koji ni sami sasobom ne možemo.
aureus aureus 22:10 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus
EU griješi što brže ne priključuje ovaj preostali balkanski čemer

Pa EU nije Crveni krst ni udruženje samarićana. Iz njihove perspektive taj čemer, dobro odabrana reč, deluje kao krntija od prikolice koja stoji napuštena pored puta i čeka da je neko pokupi iz samilosti, a to ne biva.

Što kaže Florijan Biber: "Nije dobar argument da bi EU trebalo da primi preostale balkanske države jer će one u suprotnom završiti u haosu. Sa stanovišta građana EU, bolje je da te države eksplodiraju van Unije nego u njoj."
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:10 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus
Mariopan, Anonimus tvrdi da ga neki Maksim naziva budalom.


Kakav Maksim, to je Nečastivi lično.


Da, i obraća se anonimbusu nemuštim jezikom i posredstvom medijuma, iako ne vidi njegove komentare, zbog skripta koji je sam napisao. Sotona, lično (znam čoveka)!
aureus aureus 22:21 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

srdjan.pajic

Da, i obaća se anonimbusu

Anonimbus? Anonim-BUS?

Da to nije jedan od onih autobusa što voze vrlo teškim putevima, rizikujući da se strovale u ponor? I meni se čini da naš blogovski kolega ima običaj da se nepromišljeno zaleti čudnim rutama, prizivajući pogibiju.





Vidjeti naredni video od 1:33:

jadragoljub jadragoljub 22:29 08.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
srdjan.pajic

Da, i obaća se anonimbusu

Anonimbus? Anonim-BUS?

Da to nije jedan od onih autobusa što voze vrlo teškim putevima, rizikujući da se strovale u ponor? I meni se čini da naš blogovski kolega ima običaj da se nepromišljeno zaleti čudnim rutama, prizivajući pogibiju.





Vidjeti naredni video od 1:33:
majok bre to su oni oblaci što gi ima po nebo bezveze sa bilo čim.

anonymous anonymous 01:07 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Šta? Niste zadovoljni alternativnom ponudom? Može li se vama ugoditi?






Vučića za doživotnog Predsednika !
anonymous anonymous 01:15 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus


Ovi što su pješačili do Beograda, Građanski front


Kraljevčani? Lokalni front. Voleo bih da se spoje sa NDMBGD. Slične ideje, sličan odgovarajući profil ljudi, ja se tu skroz prepoznajem.


Samo ako oni ne sruše voljenog mi Vučića.

U Kraljevu imaju 9 pristalica.

Bili bi bio - deseti.

anonymous anonymous 01:29 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Cvetak je da se ne posvađate. Mislim da ste pametniji.


Cvetak i tebi Mariopan.



Rekao bih, ipak, da nisi u pravu.

Pametniji/e su oni - koji su napustili ovaj prostor.

Principessa npr ...
aureus aureus 01:44 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous

Samo ako oni ne sruše voljenog mi Vučića.

U Kraljevu imaju 9 pristalica.

Vidim, Anonymouse, da se tebi stalno nose iste bokserice.



AN: Trenutno niko nije bolji od Vučića. Evo, već, sedam godina.
AV: Sviđa mi se kako razmišljate.
Bili Piton Bili Piton 05:41 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous


Bili bi bio - deseti.



Nek je to pravih deset, radije to nego desetine hiljada botina koji, kao pacovi što i jesu, menjaju brod u zavisnosti odakle vetar duva.

Pametniji/e su oni - koji su napustili ovaj prostor.

Principessa npr ...


Oš i ti za njenim štiklicama? Kad ti je već utabala put. Pitam iz dosade, ne što me stvarno zanima.
anonymous anonymous 07:56 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton


Nek je to pravih deset, radije to nego desetine hiljada botina koji, kao pacovi što i jesu, menjaju brod u zavisnosti odakle vetar duva.



Fascinantna je ta tvoja - i vaša - pozicija moralne i političke superiornosti.
Ničim opravdana i ni na čemu utemeljena.
Osim frustraciji.



Pazi, 9 , pardon 10 ( sa tobom ) veličanstvenih razočaranih i neuspešnih bivših otporaša, na jednoj strani i "Leoni " sa nekoliko hiljada zaposlenih , na drugoj strani.

Biće to neodlučna politička borba.

Ribozom Ribozom 09:38 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus

shone
Ali pazi, menjati - ne znači vraćati one stare.Konačno.Pa, evo, Boško Obradović nije bio na vlasti.Mladunci iz Ne davimo Beograd takođe. Zoran Živković jeste, ali nije Aris Movsesijan. Aleksandar Olenik (GDF), Tatjana Macura (SMS) mislim da nisu bili na vlasti.Glumac Trifunović i njegov PSG.Ovi što su pješačili do Beograda, Građanski front i slične lokalne političke grupe.Šta? Niste zadovoljni alternativnom ponudom? Može li se vama ugoditi?[/quote]

Pozlatila ti se.
Najbolje nesto sto sam procitao u zadnjih...
Ne ljutite se sto je boldovano, morao sam.
mariopan mariopan 10:19 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

shone
Ali pazi, menjati - ne znači vraćati one stare.


Konačno.


Šta konačno?

Ubih se ovde da tebi dokažem da ovog moramo da sklonimo, pišem čaršave samo za tebe jer drugim blogerima to ne treba, znaju i bolje od mene ali ih mrzi da ovoliko kuckaju.

Pa promena znači da ga prvo skunemo a onda da glasamo, drugačije ne ide?

Neće se ništa strašno desiti kad nepomen ode, može samo da nam se desi trunka normalnosti koje sve teže mogu da se setim.

I sad, jesi li i ti jedan od pet miliona?

Nemoj da sam sve ovo džabe pisala, pašću u depresiju.
anonymous anonymous 10:47 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

I sad, jesi li i ti jedan od pet miliona?

Nemoj da sam sve ovo džabe pisala, pašću u depresiju.


Mariopan, ti si pravi borac , a ne ovi što arlauču po tribinama.

Boriš se za svaki glas.



Usput

Kad si ti u pitanju , ja sam spreman da budem i jedan od šest miliona.

Samo mi se sve čini - slaba vajda.
mariopan mariopan 10:52 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous
I sad, jesi li i ti jedan od pet miliona?

Nemoj da sam sve ovo džabe pisala, pašću u depresiju.


Mariopan, ti si pravi borac , a ne ovi što arlauču po tribinama.

Boriš se za svaki glas.



Usput

Kad si ti u pitanju , ja sam spreman da budem i jedan od šest miliona.

Samo mi se sve čini - slaba vajda.


Nije slaba vajda, ne posustaj, ima nas.

Sad sam čitala tekst u Danasu, pisao Milojko Pantić - odličan.

Ko god se pita i dvoumi trebalo bi da ga pročita, sve je rekao.

Edit

Bila sam na svim protestima i šetala onoliko, sad me stigle godine i zdravlje pa ne mogu, ali mogu bar ovako. Ugnjavim kolebljive blogere, prijatelje, rodbinu, komšije, a uporna sam kao što vidiš pa biće nas i više kad ih savatam na argumente i kondiciju?
aureus aureus 11:02 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous

Kad si ti u pitanju , ja sam spreman da budem i jedan od šest miliona.
Samo mi se sve čini - slaba vajda.

Ne, Mariopan, navlakuša!
Zar ne vidiš da će preći na pravu stranu tek kad na njoj bude prvih pet miliona? On će među poslednjima ući u voz, biće u onoj brojci između petog i šestog miliona, vjerovatno 5 900 000-ti član pokreta.
Nećemo takve, pet miliona je sasvim dovoljno!
anonymous anonymous 11:28 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Ugnjavim kolebljive blogere, prijatelje, rodbinu, komšije, a uporna sam kao što vidiš pa biće nas i više kad ih savatam na argumente i kondiciju?




anonymous anonymous 11:52 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
anonymous

Kad si ti u pitanju , ja sam spreman da budem i jedan od šest miliona.
Samo mi se sve čini - slaba vajda.

Ne, Mariopan, navlakuša!
Zar ne vidiš da će preći na pravu stranu tek kad na njoj bude prvih pet miliona? On će među poslednjima ući u voz, biće u onoj brojci između petog i šestog miliona, vjerovatno 5 900 000-ti član pokreta.
Nećemo takve, pet miliona je sasvim dovoljno!


Grešiš AUREAs ,opasno grešiš.
Zaboravljaš da ja umem da dopisujem preporuke, pa bih tako mogao da vam dopišem i neku hiljadu glasova.

A trebaće vam toga ...dosta.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana