Društvo| Eksperimenti u blogovanju

pada sneg na zbor(no mesto)

antioksidant RSS / 15.03.2019. u 19:29

izvor je www.index.hr

Australski senator o pokolju na Novom Zelandu: Za sve su krivi muslimani 

 

 

......

Pravi razlog za krvoproliće na ulicama Novog Zelanda danas je imigracijski program koji je muslimanskim fanaticima dopustio da se dosele na Novi Zeland", rekao je 69-godišnji senator Anning u svom priopćenju.

....."Neka nam bude jasno, dok su muslimani možda bili žrtve danas, obično su oni počinitelji. Širom svijeta muslimani ubijaju ljude u ime svoje vjere u industrijskim razmjerima", dodao je Anning.

Usporedio je islam s fašizmom i smatra da iako "sljedbenici te divljačke religije nisu ubojice u ovom slučaju, to ih ne čini bezgrešnima".

Na kraju svog priopćenja Anning je citirao Bibliju. "Tko se lati mača, od mača će poginuti", zaključio je Anning dodavši kako muslimani ne mogu biti iznenađeni ako im netko odluči vratiti istom mjerom.

 

ima i slika

anning-priopcenje-tw.jpg?v1 

 



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 19:29 15.03.2019

...

...
zilikaka zilikaka 19:35 15.03.2019

Re: ...

antioksidant
...

Bili Piton Bili Piton 19:38 15.03.2019

Re: ...

A što me ne iznenadjuje da citira bajbl, jebo ga bajbl.
antioksidant antioksidant 19:40 15.03.2019

Re: ...

Bili Piton
A što me ne iznenadjuje da citira bajbl, jebo ga bajbl.

odlicna knjiga za one neopasne koji nisu procitali samo jednu knjigu. mada je i ona sama dve knjige.
zilikaka zilikaka 19:43 15.03.2019

Re: ...

jebo ga bajbl.

Nešto se mislim, za nije jebla?
Ono, nije da moram da znam nego pitam u načelu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:09 16.03.2019

Re: ...

Lakše malo, braćo i sestre partizani.

antioksidant
Bili Piton
A što me ne iznenadjuje da citira bajbl, jebo ga bajbl.

odlicna knjiga za one neopasne koji nisu procitali samo jednu knjigu. mada je i ona sama dve knjige.


Pet zapravo, Moše, Proročestva, Pisanija, Hrile i Dela (Delima sledstvuju takođe Pisanija, pa se i to može posmatrati kao zasebna celina). Knjiga je lepa i poetična kada se čita u jevrejsko-grčkom originalu i kod nas u Jerusalimu se izučava na katedri za drevnu književnost. Za zverstvo ove individue se svakako ne može kriviti ona, ili bosanski Srbi, već duboko prisutni beli britanski rasizam, koji mediji uporno zaobilaze (britanski, gle li čuda!). Dakle, zvezda-čudovište nisu ni Pismo, ni Srbi; već beli britanski rasizam.
romi.daba romi.daba 22:52 16.03.2019

Re: ...

"Ljotićevci predvode specijalni rat u Bgd. Podrška od Tačija i hrvatskih medija... "

Vulin, Vučićević, Krstić, Stefanović trenutno na Pinku.
Uzbudljivo u Beogradu.
omega68 omega68 20:05 19.03.2019

Re: ...

Kršćani koji žive u muslimanskim zemljama imaju ’143 puta veću vjerojatnost’ da će biti ubijeni od strane muslimana nego obratno


линк
mirelarado mirelarado 20:11 15.03.2019

:(

Otkad je čovečanstva, ništa lakše nego okriviti žrtvu. Ono Ezopovo jagnje vazda muti vodu silnom i (krvo)žednom lavu.
antioksidant antioksidant 20:25 15.03.2019

Re: :(

mirelarado
Otkad je čovečanstva, ništa lakše nego okriviti žrtvu. Ono Ezopovo jagnje vazda muti vodu silnom i (krvo)žednom lavu.

biti drugaciji je uvek kratka suknja
angie01 angie01 23:29 15.03.2019

Re: :(

Otkad je čovečanstva, ništa lakše nego okriviti žrtvu. Ono Ezopovo jagnje vazda muti vodu silnom i (krvo)žednom lavu.


bas tako- da ne sastavljam sada slicnu recenicu, ova mirelina je upravo to sto sam htela da kazem.

s tim, sto se od jednog visoko pozicioniranog zvanicnika ocekuje barem politicka korektnost u zvanicnoj izjavi, kada su ovako jezive stvari u pitanju,- ono stradali nevini ljudi...zbog necijih bolesnih ideja.

negde sam videla da je ovaj ludak, najavio na netu sta planira da uradi...nisam bas narocito upucena kako funkcionisu odeljenja za e-kriminal, ( zamisljam da neki program prepoznaje odredjene opasnosti u nekom sadrzaju i negde alarmira, ako vec pratioci nekog ko takve stvari kaci, ne prijavljuju-ovo sve, kako mali perica...).
zilikaka zilikaka 23:35 15.03.2019

Re: :(

zamisljam da neki program prepoznaje odredjene opasnosti u nekom sadrzaju i negde alarmira,

Ne bih da se pravim pametna al prvi komentar na detaljnu objavu kako je sve teklo mi je bio da su i njihovi bezbednjaci opušteni kao svojevremeno Norvežani.
Nisu imali potreba da se mešaju u svoj posao.
angie01 angie01 23:37 15.03.2019

Re: :(

Nisu imali potreba da se mešaju u svoj posao.


na to sam prvo pomislila, kada sam procitala ovu izjavu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:11 16.03.2019

Re: :(

zilikaka

Ne bih da se pravim pametna al prvi komentar na detaljnu objavu kako je sve teklo mi je bio da su i njihovi bezbednjaci opušteni kao svojevremeno Norvežani.
Nisu imali potreba da se mešaju u svoj posao.


Ili nisu želeli. Ipak je beli rasizam gazda u kući spram tih nekih levičarčića i izbegličica.
jadragoljub jadragoljub 20:15 15.03.2019

istini za volju

uopšte nisam iznenađen ovim napadom, očekivao sam da će kad tad da se desi.
to ne znači da odobravam, već samo da sam svestan da svaka akcija izaziva reakciju.
antioksidant antioksidant 20:23 15.03.2019

Re: istini za volju

jadragoljub
uopšte nisam iznenađen ovim napadom, očekivao sam da će kad tad da se desi.
to ne znači da odobravam, već samo da sam svestan da svaka akcija izaziva reakciju.

hoces reci da ce ova akcija regrutovati sledeci talas za dzihad?
jadragoljub jadragoljub 20:50 15.03.2019

Re: istini za volju

antioksidant
jadragoljub
uopšte nisam iznenađen ovim napadom, očekivao sam da će kad tad da se desi.
to ne znači da odobravam, već samo da sam svestan da svaka akcija izaziva reakciju.

hoces reci da ce ova akcija regrutovati sledeci talas za dzihad?

džihad se unajveće vodi ali će sad da se pokrene talas , aj nazovimo ga, krstaša.
ovi teroristički napadi džihadista su polako gulili civilizacijske naslage na hrišćanima i pitanje je kad će da sasvim spadnu i počne verski rat.
ne držim nikom stranu samo pokušavam racionalno da analiziram ovu i ovakvu sadašnjost.
ne verujem da se sećaš da sam u nekom razgovoru baš o povećavanju zahteva muslimana u zapadnomevropskim državaa i pretpostavio-tvrdio, bilo je vezano za holandiju, da će ih holanđani sve pobiti kad im prekipi, a polako počinju da vriju.
ovo znam jer sam gledao baš holanđane kako umeju da budu agresivni prema onom ko pretera sa nepoštovanjem i bezobrazlukom.
opet ponavljam samo hladno analiziram bez stajanja na bilo koju stranu.
jadragoljub jadragoljub 23:53 15.03.2019

Re: istini za volju

da se nadovežem sam na sebe se..
u kini držre u logorima oko milion muslimana, u onoj zemljici pored indije su počeli genocid nad svojim muslimanima, neki musliman je izjavo da će ih u rusiji biti uskoro 30%, ovaj poubija ljude u dve džamije, incidenti po ameriki i evropi se brzo zataškavaju.
meni se čini da mi ozbiljno gazimo ka ratu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:18 16.03.2019

Re: istini za volju

ovi teroristički napadi džihadista su polako gulili civilizacijske naslage na hrišćanima i pitanje je kad će da sasvim spadnu i počne verski rat.


Ma kakav verski rat, ponovo nema to veze sa verom. Čak nije, čini mi se, masovni ubica nigde ni pomenuo veru. "Civilizacijske naslage" kod nas u judeohrišćanskoj civilizaciji nisu od papira ta da se ogule tako lako. Primera radi, jerusalimska kultura (crkve i sinagoge) palila je juče sveće i služila molitve za stradalu najmlađu braću i sestre. Ekstremizam Belog Čoveka stvara, zapravo, veću povezanost različitih polova u ljudskoj civilizaciji.
bene_geserit bene_geserit 07:27 16.03.2019

Re: istini za volju

Ekstremizam Belog Čoveka

Jel može pojašnjenje (što bi rekao Čarli) šta mu dođe ovo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:41 16.03.2019

Re: istini za volju

Kako ne, tirani Helade, Makedonije, potom Rima, pa Rima kao Svetog Carstva, Romejci sporadično, srednjevekovlje, Vatikan, luterijanizam, kolektivizacija i deizacija Hristovog iskustva zarad pragmatične manipulacije i kontrole masa, posthrišćanska era i Novi Svet kao Novi Rim za Belu Suprematiju, beli rasizam kao samodovoljnost, Čembrlen, Guido von List, bela ezoterija, "Firer koji napasa stado", Šoa, pacovski kanali, postideološko Novo Doba...

bene_geserit bene_geserit 08:00 16.03.2019

Re: istini za volju

Najluđe je što sam siguran da ovu listu nisi sastavio uduvan, čuj čak je i Guido von List na njoj, dakle relevantna.
Paranoja koja skače kroz eone.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:03 16.03.2019

Re: istini za volju

Identifikuješ se?
jadragoljub jadragoljub 10:20 16.03.2019

Re: istini za volju

antioksidant
jadragoljub
uopšte nisam iznenađen ovim napadom, očekivao sam da će kad tad da se desi.
to ne znači da odobravam, već samo da sam svestan da svaka akcija izaziva reakciju.

hoces reci da ce ova akcija regrutovati sledeci talas za dzihad?

[url=http://www.nationalgeographic.rs/vesti/9661-istrazivanja-otkrivaju-koja-ce-religija-zavladati-svetom-do-2070-godine.

[url=http://www.nationalgeographic.rs/vesti/9661-istrazivanja-otkrivaju-koja-ce-religija-zavladati-svetom-do-2070-godine.html][/url]
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:57 16.03.2019

Re: istini za volju

jadragoljub

[url=http://www.nationalgeographic.rs/vesti/9661-istrazivanja-otkrivaju-koja-ce-religija-zavladati-svetom-do-2070-godine.

islam

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:59 16.03.2019

Re: istini za volju

Mada, te srpske verzije nacionalne geografije, pa dojče vele, foks, i slični - u kontekstu kinofobije; nisam siguran koliko su to precizni.podaci.
jadragoljub jadragoljub 11:09 16.03.2019

Re: istini za volju

Srđan Fuchs
Mada, te srpske verzije nacionalne geografije, pa dojče vele, foks, i slični - u kontekstu kinofobije; nisam siguran koliko su to precizni.podaci.

čitao sam ranije sa različitih izvora, ovo su tačni podaci, moje mišljenje na osnovu tih izvora. a i od zadnje posete onoj zemlji koju volim do imbrcilnosti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:59 16.03.2019

Re: istini za volju

zapadnomevropskim državaa i pretpostavio-tvrdio, bilo je vezano za holandiju, da će ih holanđani sve pobiti kad im prekipi, a polako počinju da vriju.
ovo znam jer sam gledao baš holanđane kako umeju da budu agresivni prema onom ko pretera sa nepoštovanjem i bezobrazluk



U Holandiji se od poslednjih parlamentarnih izbora osnovala, kandidovala i usla u Parlament muslimanska stranka..

Zanimljivo ce biti posmatrati sad stranke levice, koje su do poslednjih izbora imale sve muslimane kao glasace a koji sada listom glasaju za muslimanski stranku, kakav ce odnos imati prema pitanjima koje se njih ticu. (vec su neki predlozi muslimanske stranke naisli na noz sa svih strana u Parlamentu)

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:10 16.03.2019

Re: istini za volju

[url]http://www.nationalgeographic.rs/vesti/9661-istrazivanja-otkrivaju-koja-ce-religija-zavladati-svetom-do-2070-godine.


Ma nije bitno uopste koja ce religija biti najzastupljenija brojcano na svetu vec koja
drzi novac i oruzje.

Pogledas samo prvih 10 naoruzanih do zuba plus novac koji kontrolisu i sve ti jasno. Nikada nece dati svoju premoc, pre ce sve biti zbrisano plus kugla zemaljska nego sto ce do izmene na tronu doci. Nametnuli su se jos od srednjeg veka i imaju uvek milju prednosti u odnosu na druge u svim sektorima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:23 16.03.2019

Re: istini za volju



po obrazovanju (još ako se uzme da su ovi agnostici i ateisti isto sve naši )



po kinti. nisu loši ni Ou Siz, ni Ou Džejz, praud tu bilong tu ze bout ov zem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:31 16.03.2019

Re: istini za volju

gulili civilizacijske naslage na hrišćanima i pitanje je kad će da sasvim spadnu


Ma ova Evropa je uvek leglo za pravljenje sranja. Dinamika je da se Jevreji iseljavaju sto zbog sporadicnih napada muslimanskih sto zbog antisemitske politike levice, narocito
kod Skandinavaca i Engleza. Vec ih je 100.000 napustilo Evropu, a mnogi se vec pakuju..

U isto vreme ni muslimane ne zele, narocito ne dalje migracije ka Evropi.
Niti prosirenje EU ka istoku, a ni migracije iz istocne Evrope.

To sto sviraju ovuda politicki korektno na tv ne znaci da narod prihvata i tako misli. Bojim se da misle mnogo gore nego sto pretpostavljam da misle.










apacherosepeacock apacherosepeacock 13:38 16.03.2019

Re: istini za volju

po kinti. nisu loši ni Ou Siz


Gde su im bre sajentolodzi nestali?
Nisu ni oni bez kinte.
bene_geserit bene_geserit 17:48 16.03.2019

Re: istini za volju

U isto vreme ni muslimane ne zele, narocito ne dalje migracije ka Evropi.
Niti prosirenje EU ka istoku, a ni migracije iz istocne Evrope.

Hoćeš reći žele da njihova zemlja ostane njihova?
Pa to je strašno.
bene_geserit bene_geserit 20:38 15.03.2019

Jedva da ima nedelju dana

Jedva da ima nedelju dana otkad su nigerijski muslimani ubili (minimum) 32 hrićanina u crkvi (vrlo slično ovom zločinu).
Ne sećam se da su uopšte pomenuli kod nas u vestima.
I svakako niko nije ovde napisao blog o tome.
Pa me zanima zbog čega?

Zbog čega je vest kada hrišćanin ubije mulimane u džamiji a nije kada musliman ubije hrišćane u crkvi?
Ili možda nije vest jer se desilo u Nigeriji a jeste pošto se desilo na Novom Zelandu?
antioksidant antioksidant 20:41 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Siguran sam da Frejzer zna odgovor
bene_geserit bene_geserit 21:03 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Frejzer, jel to beše neka psihijatrijska serija?
Nikad mi nije bilo jasno zbog čega ljudi gledaju takve stvari, ali dobro, svi smo različiti.
A nekima je pomoć potrebna, pa je traže gde stignu, pa i u TV seriji.
jadragoljub jadragoljub 21:05 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Frejzer, jel to beše neka psihijatrijska serija?
Nikad mi nije bilo jasno zbog čega ljudi gledaju takve stvari, ali dobro, svi smo različiti.
A nekima je pomoć potrebna, pa je traže gde stignu, pa i u TV seriji.

kritikuješ nešto što nisi gledao i očemu nemaš pojma. stvaraš sud bez ikakvih činjenica.
Bili Piton Bili Piton 21:10 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Frejzer, jel to beše neka psihijatrijska serija?
Nikad mi nije bilo jasno zbog čega ljudi gledaju takve stvari, ali dobro, svi smo različiti.
A nekima je pomoć potrebna, pa je traže gde stignu, pa i u TV seriji.



Frejzer je bio super-suptilan i duhovit sitkom, vredelo ga je gledati.

No čujem da se glavni glumac nedavno istrampirao, da ne kažem izblamirao, podrškom onoj formi života što sedi u beloj kući.
bene_geserit bene_geserit 21:12 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Nisam kritikovao konkretnu seriju, već ceo "žanr", ali kao što rekoh svi smo različiti i zanimaju nas različite stvari.
Moja žena je gledala In Treatment, i od onih minut i po što sam bio prinuđen da bacim pogled u prolazu me stomak zaboleo.
Ali samo napred kome se sviđa.
bene_geserit bene_geserit 21:13 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Frejzer je bio super-suptilan i duhovit sitkom, vredelo ga je gledati.

No čujem da se glavni glumac nedavno istrampirao, da ne kažem izblamirao, podrškom onoj formi života što sedi u beloj kući.

Pa to je strašno. Znači seriju više ne vredi gledati?
Bili Piton Bili Piton 21:15 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Frejzer je bio super-suptilan i duhovit sitkom, vredelo ga je gledati.

No čujem da se glavni glumac nedavno istrampirao, da ne kažem izblamirao, podrškom onoj formi života što sedi u beloj kući.

Pa to je strašno. Znači seriju više ne vredi gledati?


Jebo seriju, rešavajte problem s moronom koji vam vodi zemlju.
bene_geserit bene_geserit 21:18 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Jebo seriju, rešavajte problem s moronom koji vam vodi zemlju.

Pre bi rekao da vama vodi zemlju moron, ali moronluk je u očima posmatrača.
antioksidant antioksidant 21:18 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

niko slike ne gleda. frejzer je senator koji razume krivicu pobijenih
Bili Piton Bili Piton 21:21 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Jebo seriju, rešavajte problem s moronom koji vam vodi zemlju.

Pre bi rekao da vama vodi zemlju moron


Ovo nije netačno ali ne vidim u kakvoj je vezi.

ali moronluk je u očima posmatrača.


U očima miliona, koji svi, gle čuda, izvlače isti zaključak.
bene_geserit bene_geserit 21:24 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Ove slike? Snimi inspirisao se Bajom Pivljaninom.

antioksidant antioksidant 21:25 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

kako mislis da ga je bajo pivljanin inspirisao?
bene_geserit bene_geserit 21:27 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Možda je video sliku "Bajo Pivljanin ubija Turčina".
mirelarado mirelarado 21:28 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Ove slike? Snimi inspirisao se Bajom Pivljaninom.


Izjasnio se i kao fašista, inspirisan takođe Lukom Trainijem.
Uzori su mu dostojni počinjenog zločina.
bene_geserit bene_geserit 21:41 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

ali moronluk je u očima posmatrača.

U očima miliona, koji svi, gle čuda, izvlače isti zaključak.

Kako li onda postade predsednik.
antioksidant antioksidant 21:43 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
ali moronluk je u očima posmatrača.

U očima miliona, koji svi, gle čuda, izvlače isti zaključak.

Kako li onda postade predsednik.

medijskim manipulacijama, ocitim slabostima sistema koji ne ume da odgovori na promene i potrebe vecine i na kraju - zbog melanije. ona je bolja opcija za prvu damu nego bil klinton
aureus aureus 21:46 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Kud se sjeti Marka Miljanova ovaj napadač?

Marko Miljanov je rekao da je junaštvo štititi sebe od drugoga a da je čojstvo štititi druge od sebe.

Tako da...ubica nije pokazao ni junaštvo a čojstvo još manje. Uzeo pušku i pobio nenaoružane ljude na molitvi.
bene_geserit bene_geserit 21:54 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

medijskim manipulacijama, ocitim slabostima sistema koji ne ume da odgovori na promene i potrebe vecine i na kraju - zbog melanije. ona je bolja opcija za prvu damu nego bil klinton

Ajde ovaj Melanija razlog je dobar.
Ali medijske manipulacije, a praktično svi mediji bili protiv njega?
Nego deluje mi da će tebi da bude jako neobično kad dobije drugi mandat?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:03 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Izjasnio se i kao fašista, inspirisan takođe Lukom Trainijem.
Uzori su mu dostojni počinjenog zločina.

Има ту мала зачкољица.
По свој прилици, ти ликови су за њега VR.
Отуда и она камера на шлему, којом је снимао, као у пуцачким игрицама.

Ево објашњења:
https://twitter.com/kokota/status/1106600430266732544
mirelarado mirelarado 22:12 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Predrag Brajovic
Izjasnio se i kao fašista, inspirisan takođe Lukom Trainijem.
Uzori su mu dostojni počinjenog zločina.

Има ту мала зачкољица.
По свој прилици, ти ликови су за њега VR.
Отуда и она камера на шлему, којом је снимао, као у пуцачким игрицама.

Ево објашњења:
https://twitter.com/kokota/status/1106600430266732544


Ima i toga. I taj Traini potiče iz istog miljea, pogledaj mu samo stajling i imidž.
aureus aureus 22:13 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

mirelarado

Izjasnio se i kao fašista

Ovo sam našao na B92:

On je dodao i da sebe opisuje kao etnonacionalistu i ekofašistu, komunistu, anarhistu i libertarijanca.

1) etnonacionalista
2) ekofašista
3) komunista
4) anarhista
5) libertarijanac

Pod uslovom da nije klinički lud, da mu se ova ideološka zbrka na suđenju uzme kao otežavajuća okolnost.

Toliko o njemu.
Žao mi je ljudi koji su izgubili život.
antioksidant antioksidant 22:14 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
medijskim manipulacijama, ocitim slabostima sistema koji ne ume da odgovori na promene i potrebe vecine i na kraju - zbog melanije. ona je bolja opcija za prvu damu nego bil klinton

Ajde ovaj Melanija razlog je dobar.
Ali medijske manipulacije, a praktično svi mediji bili protiv njega?
Nego deluje mi da će tebi da bude jako neobično kad dobije drugi mandat?

Ne bi me iznenadilo. Jer jako dobro manipulise medijima. Ume da dobije medijsku paznju cak i protiv njihove volje.
Za razliku od naseg retarda on ne koristi golu silu u otimanju medijskog prostora. Psihopata druge vrste.
bene_geserit bene_geserit 22:18 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Jer jako dobro manipulise medijima. Ume da dobije medijsku paznju cak i protiv njihove volje.

Pa ako to već tako dobro ume, što je ozbiljan skill za političara, kako si ga proglasio za morona? Deluje malo kontradiktorno.
bene_geserit bene_geserit 22:23 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

1) etnonacionalista
2) ekofašista
3) komunista
4) anarhista
5) libertarijanac

Ma daj, niko ne proglašava sebe za ekofašistu, to se koristi kao uvreda.
Ova lista sama po sebi je dovoljna za dijagnozu.
antioksidant antioksidant 22:23 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Jer jako dobro manipulise medijima. Ume da dobije medijsku paznju cak i protiv njihove volje.

Pa ako to već tako dobro ume, što je ozbiljan skill za političara, kako si ga proglasio za morona? Deluje malo kontradiktorno.

Ti si rekao da je moron (ironicno verovatno). Ja sam rekao da je psihopata (potpuno neeticno i laicki)
maksa83 maksa83 22:29 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Pa ako to već tako dobro ume, što je ozbiljan skill za političara, kako si ga proglasio za morona?

On jeste moron po svim važećim merilima. To što je moron koji priča priču koja se tebi sviđa ne menja ništa u tome da je moron.

Čisto da ne bude nesporazuma, ne kažem da si ti moron - znam Amerikance koji se lože na njegovu priču a nisu moroni (bar ne svi), neki su anoniman svet a neki su i prominentne face, npr. Scott Adams koji crta Dilberta mi pada na pamet. Ovo takođe ne znači ni da u tom skupu nema baš teških morona, dapače ima ih na buljuke.
jadragoljub jadragoljub 22:30 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Nisam kritikovao konkretnu seriju, već ceo "žanr", ali kao što rekoh svi smo različiti i zanimaju nas različite stvari.
Moja žena je gledala In Treatment, i od onih minut i po što sam bio prinuđen da bacim pogled u prolazu me stomak zaboleo.
Ali samo napred kome se sviđa.

opet nemaš pojma,
frejžer, u originalu ime, nema veze sa psikijatrijom, psikoanalizom ili bilo čime sličnim, jedina veza je što je glavni lik po zanimanju psikolog, šrink se valjd a kaže na američanski.
inače radnja nema veze sa poslom kojim se bavi.
radnja se bavi isključivo njegovim ličnim i porodičnim životom bez ikakve psihoanalize.
bene_geserit bene_geserit 22:31 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Bili je rekao da je moron.
bene_geserit bene_geserit 22:33 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

On jeste moron po svim važećim merilima.

Moron znači, koliko ja znam, glup čovek.
Šta bi bila "važeća merila" za to?
antioksidant antioksidant 22:34 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Bili je rekao da je moron.

pa kako sam ga ja proglasio za morona ako je bili to rekao?
prilicno i trilicno sam siguran da bili sam dolazi do svojih zakljucaka
maksa83 maksa83 22:34 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Šta bi bila "važeća merila" za to?

Sirijsli dud...
bene_geserit bene_geserit 22:41 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Sirijsli.
I ne računa se "tako kažu na CNNu".
antioksidant antioksidant 22:46 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit
Sirijsli.
I ne računa se "tako kažu na CNNu".

Npr, nije u stanju da procita i razume stranu teksta.
Na bilo kom jeziku
jadragoljub jadragoljub 22:50 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

antioksidant
bene_geserit
Sirijsli.
I ne računa se "tako kažu na CNNu".

Npr, nije u stanju da procita i razume stranu teksta.
Na bilo kom jeziku

ja umem da razumem al numem da pročitam
bene_geserit bene_geserit 22:53 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

opet nemaš pojma

Majstore, zašto uporno pokušavaš da pričaš sa mnom o Fraiser-u, lepo sam ti rekao da nisam gledao, a to što imam pogrešna (ili ne) predubeđenja o tome o čemu se tu radi nije mnogo bitno za bilo šta, pusti me da ih imam. Eno imaš antioksija koga to zanima, pa pričaj sa njim o tome.
I šta bi bilo Fraiser nego ime?
jadragoljub jadragoljub 22:56 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Majstore, zašto uporno pokušavaš da pričaš sa mnom o Fraiser-u

zato što ti uporno daješ ocene-mišljenje a meni se, eto, ta srija sviđa. to je samo jedna zabavna komedija i ništa više.
ti si tišo u sasvim drugu stranu a ja kao dobar samarićanin pokušavam da te vratim na pravi put.
maksa83 maksa83 23:03 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Predrag Brajović
Узгред, Трамп је по свет далеко бољи председник него демократске кучке Клинтон-Обама.

Možda će ti biti zanimljiva čijnenica da je Trunpo sunuo oko 10% više boNbi na Bliski Istok nego njegovi prethodnici.

Takođe će ti možda biti zanimljiva činjenica da je Trunpo povukao Obamin ukaz iz 2016. koji obavezuje CIA da izveštava o broju civilnih žrtava (dronovi i sl. candy) van ratinh zona tipa Somalija, Pakistan, Avganistan. Kaže da je ta naredba bila "superfluous and distracting".
bene_geserit bene_geserit 23:13 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Jel imaš i neku statistiku koliko je ratova započeo i zemalja razjebao tipa Libija ili Sirija?
maksa83 maksa83 23:18 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Jel imaš i neku statistiku koliko je ratova započeo i zemalja razjebao tipa Libija ili Sirija?

Middle East pizdariju je započeo tata Buš, nastavio sin Buš, eksponenti naftne industrije. Trunpo je eksponent iste te industrije - ne'š naći naftaša koji ne voli Trunpoa, ako zanemarimo Rexa Tillersona koji je za njega rekao da je - pazi sad ovo - fuckin' moron. (Možda da pitaš njega šta je to moron?)
floki floki 23:21 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Obamin ukaz iz 2016. koji obavezuje CIA da izveštava o broju civilnih žrtava


uf, al' im je zapretio taj obama...

i šta, kad dobije izveštaj, onda im kaže da malo pripaze i oni poslušaju?
maksa83 maksa83 23:23 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

i šta, kad dobije izveštaj, onda im kaže da malo pripaze i oni poslušaju?

Ne, ne dobije on, nego bude objavljen.
nsarski nsarski 23:24 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Witz (upravo mi preneli iz Amera):

Konferencija za štampu u Kremlju.
Strana novinarka pita: "Mr Putin do you think a woman can ever be a president of Russia?"
VVP: "No, because I am not a woman".
bene_geserit bene_geserit 23:31 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Middle East pizdariju je započeo tata Buš, nastavio sin Buš, eksponenti naftne industrije. Trunpo je eksponent iste te industrije - ne'š naći naftaša koji ne voli Trunpoa

Ma naravno, samo ni za šta nisu krivi Obama, Klintonovi i slični a Libija se razjebala sama od sebe, kao i Sirija.
Nego koliko je novih ratova započeo Tramp?
OK, ima probleme da izađe iz postojećih ali sa time ima problema svaki USA predsednik i pokusaji (Obamini ili Trampovi) da se to uradi se brzo završe ćuškom od strane službi.
floki floki 23:32 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

maksa83
i šta, kad dobije izveštaj, onda im kaže da malo pripaze i oni poslušaju?

Ne, ne dobije on, nego bude objavljen.


da, kao kvartalni izveštaj neke firme... ono, opala nam preciznost na tom području za 10% i to je uspeh?

jel poslao nekog govnjavi nobelovac na robiju zbog tih zločina?

"we came, we saw, he died"

maksa83 maksa83 23:39 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Nego koliko je novih ratova započeo Tramp?

Pa nema više 'de da započinje, sve to gori već uveliko - od prvog zalivskog rata 1990. požar se samo širi.

Inače, da, mislim da Trunpo nije ratnik (zapravo većma pošto nije ni pravi Predsednik, iako kažu da ponekad svrati iz Mar a Lago u kancelariju bez ćoškova), on je više sitan prevarant za sopstveni ćar. Beskrajno bi bilo zanimljivo čitati o svemu tome za jedno 100 godina otpr.

OK, ima probleme da izađe iz postojećih ali sa time ima problema svaki USA predsednik i pokusaji (Obamini ili Trampovi) da se to uradi se brzo završe ćuškom od strane službi.

Pri čemu ćuška ponekad bude i metak.
maksa83 maksa83 23:45 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

da, kao kvartalni izveštaj neke firme... ono, opala nam preciznost na tom području za 10% i to je uspeh?

Cifre su sledeće - broj trupa na Bliskom Istoku se za Trunpoovog vakta povećao za oko 30%. Broj naleta/udara dronovima se povećao pet puta, i to onako ravnomerno razastrto po planeti - Severna Afrika, Pakistan, Avganistan, Arabija, 'de 'oćeš.

To su brojke mićo, a ti daj još neko zajedljivo pitanje.
floki floki 23:57 15.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

a ček, ta vojska bila tamo i pre trampa? sami garant otišli, elokventni bivši potus nobelovac je samo bele golubove puštao...

nego bre, malo ne kontam gde su putinovi specijalci zauzeti sada kad ne mogu u srbiju na izlet da dođu, pa je vazal orange beast morao svoje foke da pošalje kod vulina na trening...
maksa83 maksa83 00:03 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

a ček, ta vojska bila tamo i pre trampa? sami garant otišli, elokventni bivši potus nobelovac je samo bele golubove puštao...

Ta vojska je bila tamo i pre Trunpoa, a Trunpo je prepustio sve generalima koji su vrlo režali na Obamu zato što im je dao dedlajn da napuste Avganistan i zato što im je rekao koliko i do kad vojske da povuku iz Iraka. Kad su se ratosiljali Obame dobili su Trunpoa koji je rekao "vid'te vi to", i krenuo je rampage po svetu veći nego pre.

Hoćeš još brojeva? Ja volim kad pričamo o tome da pričamo o brojevima. Mislim, ne moramo, možemo i a-kako-je-Obama-započeo-2.-svetski-rat...

nego bre, malo ne kontam gde su putinovi specijalci zauzeti sada kad ne mogu u srbiju na izlet da dođu, pa je vazal orange beast morao svoje foke da pošalje kod vulina na trening...

Ako, red je da i Foke nauče nešto od Vulina, nije džabe proveo ta tri dana na obuci.
floki floki 00:23 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

jbt makso, pa u toj americi ne zarezuju predsednike ni za suvu šljivu?

i jadan obama taman započeo lepo sa svojim čedom isis-om da razjebava siriju, uleti putin sa ruskim krntijama, još naredi svom orangutanu da pošalje još više vojske na bliski istok i zajedno raskantaju obamine isisovce? pa da, sve se lepo uklapa, jadan obama...

a hoće te foke u nišu da budu stacionirane, kad je gazda već tamo?


maksa83 maksa83 00:26 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

pa da, sve se lepo uklapa, jadan obama...

Izvini što ti brojevima remetim sliku Trunpoa sa cvećem u kosi kako peva nešto od Dženis.
a hoće te foke u nišu da budu stacionirane, kad je gazda već tamo?

Ne znam, videćemo gde će Putin da ih stavi, to je sad sve njegovo.
nask nask 00:30 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Trump=moron i/ili psihopata je tačna dijagnoza, političar koji se drži svojih predizbornih obećanja mora da je barem jedno od prethodno navedenih. Samo primećujem, ne sudim.
floki floki 00:33 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

pa ne remetiś ništa, vidiš da se sve lepo uklapa :) obama lepo taman nađe društvo da uvede siriji demokratiju i krene dobro, onda ameri pošalju još više vojske pod putinom na bliski istok i asad ostane na vlasti a obamina i društvo iz daeša idu kući, teše se da su makar gadafija uspeli da srokaju pa je narod libije konačno oslobođen od svojih para i nafte, pa da...
maksa83 maksa83 00:48 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

, političar koji se drži svojih predizbornih obećanja mora da je barem jedno od prethodno navedenih

To je zanimljivo, evo (i za flokija, mada imam utisak da ga brojevi nerviraju) - Trunpo je obećao da će povećati broj aktivnih vojnika na 540000, da će broj bataljona Marinaca povećati sa 23 na 36, da će broj lovaca povećati na 1200 a plovila na 350. To su obećanja, i njihovo ispunjenje je u toku. Hipik jebote.

Sa druge strane obećanje da će premiums na zdravstveno moći da se odbije od poreza ostalo neispunjeno, kao i dodatno poresko rasterećenje za do 4 dece + ako izdržavaš starce. Plus gomilu obećanja oko poreza, mrzi me da ređam.

E da, rekao je i da nikad neće ići na godišnji odmor, a potrošio je do sad 10 puta više para poreskih obveeznika na putovanja u Mar a Lago nego Obama na švrćkanja za oba mandata.

Takođe je rekao i da će da pokaže svoje tax returns "čim se obračunaju", ali se ni to nije desilo.

Primećujem da ni Hilari nije uhapsio, a ni Mexico nikako da plati taj zid.

P.S. Obećao je da će Mount Denali (preimenovaano za Obaminog vakta) da vrati ime Mt. McKinley. Učinjeno!
nask nask 00:55 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Sa druge strane ...


To bi bilo rešeno da ga neki iz sve snage demokratski ne opstruiraju, mada ima to naš zet da ispuni u drugom predsedničkom mandatu.
maksa83 maksa83 01:01 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

To bi bilo rešeno da ga neki iz sve snage demokratski ne opstruiraju

Apsolutno ga ne opstruiraju u tome (što nisi do kraja citirao), nego je prosto lagao.

Moram još nešto da primetim - njegov GOP u Kongresu je uspeo da mu pomogne da ispuni jedno obećanje - da ukine Medicare za sve ... osim za Kongres, za sebe su ga zadržali + još zdravstvenih perkova odozgo. Ko bi se tome nadao...
floki floki 01:07 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

ma jok bre, ne nerviraju mene brojevi nimalo i verujem da je sve i jedan broj koji je maksa ovde stavio tačan

nego to putin tera amere da što više para u vojsku skrkaju pošto je putin vrhovni komandant američke vojske, jel tako ispada?

isto tako putin huška svog jednog vazala, narandžastog, da skrlja više bombi od obame po siriji da bi drugi putinov vazal, asad, učvrstio svoju vlast...
taj putin, đavo lično, za sve je kriv
Bili Piton Bili Piton 01:11 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

antioksidant
bene_geserit
Bili je rekao da je moron.

pa kako sam ga ja proglasio za morona ako je bili to rekao?
prilicno i trilicno sam siguran da bili sam dolazi do svojih zakljucaka


Ni slučajno! Ja to samo mislim da sam dolazim do svojih zaključaka a u stvari sam titov pionir isprana mozga i to ću doveka biti.

Ako je verovati dijagnozi koju dobih ovde pre neki dan a da je nisam tražio.
bene_geserit bene_geserit 01:34 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Kako Maksa izdaleka priželjno prati šta je Trumponja obećao a nije ispunio.
Verovatno je zapisao šta treba da uradi, ali pošto "nije u stanju da pročita i razume stranu teksta" a obećavao puno, pa ima puno strana, onda ništa od toga.

Nego, jel imaš sličnu listu i za Obamu?
Bili Piton Bili Piton 01:44 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit


Nego, jel imaš sličnu listu i za Obamu?



Ja bih, da mi Obama udje u kuću, znao koju ploču bih mu pustio, onako na slepo. Znao bih verovatno i o čemu da popričam s njim a da ne bude neprijatnih pauza.

Trampu ne znam šta bih pustio, zavijanje vukova možda.
maksa83 maksa83 01:45 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Kako Maksa izdaleka priželjno prati šta je Trumponja obećao a nije ispunio.

Tu smo da pomognemo.
Nego, jel imaš sličnu listu i za Obamu?

Ne budi gotovan, moraš i ti nešto da uradiš.

Mislim, a zašto se baviti Obamom, to je prošlos', metak koji je prozujao. Ti bre k'o ovi što se dan danas žale na pre 30 godina umrlu SFRJ.
bene_geserit bene_geserit 01:46 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Pa nema više 'de da započinje, sve to gori već uveliko - od prvog zalivskog rata 1990. požar se samo širi.

Nego interesantne jezičke figure:
- kad Buš počne rat, onda je Buš, pizda mu materina imperijalistička, počeo rat (OK, sa ovim delom se slažem)
- kad Obama počne rat (uz obilatu pomoć Klintonke) onda se požar samo širi. Takoreći sam od sebe. A sve zbog toga što je Buš, pizda mu materina imperijalistička, izazvao požar negde u okolini ili malo dalje kad je Libija u pitanju.

Usput veruj mi itekako ima gde da započne novi rat, što bi već uveliko gledali da je zlobaba dobila izbore.
bene_geserit bene_geserit 01:51 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

Ja bih, da mi Obama udje u kuću, znao koju ploču bih mu pustio, onako na slepo. Znao bih verovatno i o čemu da popričam s njim a da ne bude neprijatnih pauza.

Trampu ne znam šta bih pustio, zavijanje vukova možda.

Ma Trampu samo pustiš Abba-u (Money, Money, Money) i okreneš razgovor na metode muvanja dugonogih modelsica.

Nego nešto mi govori da, i pored izražene želje, ni jedan ni drugi neće da ti svrate na gajbu.
bene_geserit bene_geserit 01:54 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

a zašto se baviti Obamom, to je prošlos', metak koji je prozujao. Ti bre k'o ovi što se dan danas žale na pre 30 godina umrlu SFRJ.

I jedno i drugo je ostavilo vrlo zajebane posledice.
Bili Piton Bili Piton 02:04 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene_geserit


Nego nešto mi govori da i pored izražene želje ni jedan i drugi neće da ti svrate na gajbu.


Sad mi ostaje samo da skočim s balkona.

Znam da bi te to obradovalo ali sačekaćeš još malo.

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:18 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

bene
Zbog čega je vest kada hrišćanin ubije mulimane u džamiji a nije kada musliman ubije hrišćane u crkvi?
Ili možda nije vest jer se desilo u Nigeriji a jeste pošto se desilo na Novom Zelandu?


Možda zato što se to desilo u razvijenoj zemlji, gde se takve stvari obično ne rade, sem ako nisi član kukuljičarskog udruženja, ili mentalno poremećen (jedno ne isključuje drugo). Ali, dobro, to si već pitao na nekoliko blogova, ovi nesrećnici se nisu još ni oladili.

Nego mene zanima otkud sad ti tvoji kukuljičari i na Novom Zelandu? Jer, koliko sam čuo, tamo je, bre, neka idila, socijalizam, bratstvo i jedinstvo, najveća frka je kad im zakasni onaj brod što donosi banane (a ludi su za tim voćem), pa svi mediji danima bruje o tome. Jedino je dozvoljeno slobodno posedovanje oružja. I izgleda internet, pa su se majmuni navukli na tu hejtersku trulež.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:34 16.03.2019

Re: Jedva da ima nedelju dana

P.S. Obećao je da će Mount Denali (preimenovaano za Obaminog vakta) da vrati ime Mt. McKinley. Učinjeno!


I prizemljio je ove drndave boinge, iako su se ovi njegovi pajtosi iz, gle, boinga, jako protiv toga bunili i kleli u majke da im je na avionima sve u redi, čak i softver. Za to sam mu već odao priznanje, i priznao mu politički poen koji je vešto uknjižio na leševima onih 157 izginulih putnika u Etiopiji. I sigurno ću se toga setiti na sledećim izborima kad budem glasao protiv njega - glasaću malo smanjenom žestinom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana