Astrologija| Društvo

NEPROHOD **

Boris Drenca RSS / 09.10.2018. u 18:38

(crtice iz kupusare)

'Dogovorom je vaša država određena da bude stalni poligon rata. To znači da, ako se nekome prohte da ratuje, ratovaće sa vama. ...
.......
Ali to je ...strašno!
Još gore! To je devijacija.
                                                                                          Gradimir Stojković*

fire-challenge.jpeg

 

Ovakav scenario prisutan je i u životu koji živimo geografski ovde (na Balkanu) i vremenski sada (krajem druge decenije 21. veka). Rat koji se završio pre nekog vremena i koji je iza sebe ostavio mnogo zla i mnogo razaranja za one koji su na vlasti na ovom prostoru, nikako ne bi smeo da se završi. I zbog toga insistiraju na stalnim 'napetostima', stalnim 'pretnjama' arčenjima para na oružje i vojske....

I podele /razmene teritorija/ljudi kao 'argument nacionalnog spasa' .... Ko ozbiljno razmatra takve opcije ne misli dobro. Ni svojima ni onima koji to nisu. Ni sebi. Istorija je pokazala, milion puta, da je to samo zasejano seme koje ne sedi i ne čeka da proklija već je izvor konstantne frustracije i zla.

Upoznao sam samo jednog čoveka koji može (na žalost mogao je) da priča o razgraničenju između Pakistana i Indije i zlu i ožiljcima koje je to razgraničenje ostavilo (Arundati Roj opisuje delić tog 'zaveštanja'), ali sam lično svedok i savremenik postdejtonovskih razgraničenja u Bosni i Hercegovini. Da podsetim zaboravne, to je ono 'dobrovoljno' preseljenje ljudi preko sadašnjih/tadašnjih entitetskih linija .

Sećam se malih tamića koji transportuju kovčege sa posmrtnim ostacima davno preminulih koje 'sele' na groblja u 'svom' entitetu. I posejanim (u ratu i posle) semenima zla i frustracijama koje će zauvek pretiti da negde 'eksplodiraju' u manjoj ili većoj meri.

Predlagače 'razmena' ili 'razgraničenja' ili koju god reč upotrebe, ne mogu nikako da opravdam. Nekako mi je bliže da ne razmišljaju o posledicama verbalne gimnastike i tu nalazim zrnce 'bezpredumišljajnog' delovanja. Oni 'samo' ne žele da se ratna tematika skloni iz javnosti.Kao da i njihovo 'postojanje' u javnosti od toga zavisi.

Verbalne gimnastičke figure su tu samo zbog birača ali i nema nikakvog opravdanja za one koji su te verbalne gimnastike stavili u zvanične dokumente. Oni tim postupkom direktno izazivaju zlo.

Neću se praviti naivan pa reći ' ne mogu da verujem', mnogo je onih koji žive od 'pregovora', tenzija, 'ratnih pretnji'. Bolje od onih na koje se 'situacija' odnosi.

*Ne znam zašto ali ova Stojkovićeva knjiga (Prvi, Narodna knjiga 2001.) mi je celo leto u glavi. Ukratko, knjiga o budućnosti neke zamišljene zemlje (Srbija!?) koja je stalno u nekom ratu, društvo , naročito školska deca (o kojima je knjiga) su do maksimuma militarizovana u školama koje više podsećaju na kasarne i vojne jedinice nego na obrazovne institucije pojavljuje se 'dobri duh' koji, prvo kod dece, inspiriše promenu, oslobađanje od stega i zamišljenih društvenih pravila i 'ratovanja'. Kada deca postanu deca a ljudi ljudi, vojnici dolaze sa nekih 'frontova' , tako u toj zemlji nestane rata i vojničke organizacije. Da ne dužim, rat je virtuelan, ljudi su u strahu a vojna organizacija samo sredstvo za kontrolu onih koji u toj zemlji žive.

**Izraz iz prvog romana Zorana Živkovića, jedinog ko to ime nosi a ozbiljno ga shvatam.



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:07 09.10.2018

"Deca ponoći"

... tako se zove roman Salmana Rušdija koji je, mislim, obavezna i izvanredna lektira ako se hoće saznati nešto više o razlazu Indije i Pakistana, i to gledano očima indijskog muslimana iz visokog društva.
Za razliku od domaćina i autora ovog bloga Rušdi ne preskače pominjanje britanske imperije i lorda Mauntbatena kao autore scenarija i režisere tog horora. Kao i mnogih drugih, sličnih.
Što se ovdašnjih razgraničenja tiče potpuno se slažem da je to najgora opcija sa nesagledivim posledicama, ali takođe slutim da domaćin bloga kao alternativu u vidu kao rešenje ima za Srbiju takođe neprihvatljivu i katastrofalnu opciju, preskačući usput da imenuje scenariste i režisere i na ovim prostorima.
spinoza spinoza 20:51 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

freehand
... Rušdi ne preskače pominjanje britanske imperije ...
... ali takođe slutim da domaćin bloga kao alternativu u vidu kao rešenje ima za Srbiju takođe neprihvatljivu i katastrofalnu opciju, preskačući usput da imenuje scenariste i režisere i na ovim prostorima...

Hoćeš na neviđeno moj optimistički osvrt na svet (ne može na viđeno pošto o temi malo znam)?

Hoćeš, cool

Možda si primetio da je Nikki Haley dala otkaz kao US predstavnbik u UN.
Retko bizarna i destruktivna osoba, i iako, po rečima jednog analitičara, to može da znači lošu vest da je neocons pomeraju pošto stežu obruč oko Trumpa, pa da je pripreme kao potencijalni predsednički "materijal" ...

... ali može da znači i dobru, da se Trump otresao smrtnog zagrljaja deep gov frakcije i neocons koji su mu radili o glavi i polako čisti močvaru oko sebe (ne on lično, naravno, nego mozgovi oko njega za koje mi, u stvari, ni ne znamo tačno ko su).

Ovo drugo je mnogo verovatnije, ako si pratio Breta Kavanaha i par priča pre toga gde kad god previše priđu Trump Incu krenu pretnje sa deklasifikovanjem dokumenata gde mu neprijatelji preko noći mogu završiti u egzistencijalnim problemima, tj zatvoru, i neprijatelji mu se pomalo smire, bar u meri dovoljnoj da administracija ide dalje.

A i Nikki je bizarna do te mere da, IMHO, nema nikakve šanse, bila bi retko budalasta opcija za predsedničkog kandidata.

Plus je, dobre su šanse, ona bila u management timu koji je vukao konce MI6a dok su podmetali nogu trampovoj kandidaturi (tu swap foru verovatno znaš, ameri se kunu da ne špijuniraju i manipulišu svoje građane, u nekim situacijama, britanci se isto tako kunu da to ne rade britancija, ali, prećutno i iza scene, britanci špijuniraju amere, ameri britance, po dogovoru, pa po potrebi razmenjuju podatke - naravno, vrlo vešto niko nikoga ne pita da se zakune kako su u dosluhu sa strancima koji rade prljave poslove - tipa ja prebijem tvog komšiju, ti mog, a kunemo se kako niko od nas nije prebio svog komšiju.

Istovremeno Evropljani otvoreno jure zamenu za SWIFT - dovoljno je klincima 5 partija šaha pa da o strategiji u šahu nauče više nego ko god je krenuo u veponizaciju dolara (srpski, pravljenje oružja od dolara), pa se pitaš kako je moguća tolika glupost, samo teraš svet da se ubrzano udružuje protiv tebe.

I sad, kako, na prvi pogled, Trump Inc bedi a krenuo iz mnogo slabije pozicije (verovatno nije, nego mi to ne možemo da vidimo, a igra je suviše duboka da bismo to olako i prebrzo i spoznali) poštavlja se pitanje, ako su toliko spretni, a verovatno jesu, zašto se tako bedasto ponašaju prema dugoročnim prijateljima, npr EU, na prvi pogled ih nepotrebno maltretiraju.

Jedna potpuno suluda teza onomad, ali nije je lako otresti iz misli, je da je to deo igre razbijanja NATO-a. Trump Inc je o tome onomad otvoreno pričao, pa napravio taj neki tajni dil sa John McCainom, ali je NATO prosto previše moćan i sad se vuku konci evropskih marioneta da bi im skidanje NATO-a sa grbače bilo nezaobilazni deo posla.

A taj NATO je osnovna odskočna daska za projekciju moći tih neprijateljskih deep gov fragmenata i neocons.

Far-fetched? Jeste, a opet, ako gledaš delove Evrope, sve su glasniji u zaobilaženju i NATO-a i SWIFT-a.

Trum Inc razlozi su prosti, i NATO i veponizacija dolara su postali oruđe koje je većini u US od ogromne štete, bogate se dalje samo jako bogati, i njih je manje od 1%, 800-1000 milijardi dolara godišnje za military-security complex nema ama baš nikakve veze sa US strategijskim boljitkom, naprotiv, potpuno je samoubilačka strategija ubrzanog urušavanja hegemonije sa sve slabijom strukturalnom bazom:

- Nema strategijskih benefits i proizvodnji eksploziva pošto je manufaktura bizarno stara i nema novih znanja koji mogu šire da se iskoriste

- A srećni dobitnici bombi sa neba i sa strane, krstarećim raketama, ti samo postaju neprijatelji, koji će te mrzeti i posle smrti, pošto će te mrzeti i njihova deca, i unuci.

Sitan, nabacan osvrt u obliku švajcarskog sira, sorry

freehand freehand 21:01 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Sitan, nabacan osvrt u obliku švajcarskog sira, sorry

A ne, ne - ovi tvoji upadi dragcocen su materijal, sadrže mnoštvo podataka koje nisam ispratio, a i tumačenja bilo da su realna ili ne takođe su dragocena u sagledavanju opcija i laternativa.
Sedi pa napiši blog, ja mogu da ti darujem naslov.
Npr - Dolar: d veponizacije do vaporizacije
nsarski nsarski 21:08 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

zašto se tako bedasto ponašaju prema dugoročnim prijateljima, npr EU, na prvi pogled ih nepotrebno maltretiraju.


Ma sve to stoji, ali zašto kecaju Kanadu, to mi nije jasno?

Pa još počeli da prozivaju MBS-a za Kašogija, pa "da nije nas ti ne bi ni 2 nedelje opstao" (što je istina), a on se tek slizao sa Bibijem (njihova ljubav je kao Romeo i Julija, samo tužnija). Mislim, mutljavina totalna. A Kanada je kao prebacivala MBS-u onomad za "prava" i te radnje. Sve češće počinjem da mislim da Orange Beast svaki čas meša karte da ih zbuni.
E, sada možda će da se u sve uplete MAT (Muhamed al Thani) tek da žurka živne, a opet Severni Tok i Turski Tok im ne idu na ruku, Erdogan traži istragu. SoB (Steven of Banon) hara, po Evropi i Brazilu). Meni je, Milanče, sve to, da prostiš, veoma nelinearno. Uključi te tvoje senzore, možda će ti nešto reći.

I, najzad, kako ovo da shvatim? Pomagaj, ako Boga znaš! Na ovoj slici ne znam ko je lud, a ko zbunjen. Ili, kako bi moji LGBT prijatelji rekli- ko je topdžija, a ko furundžija? Ili je u pitanju toliko pominjani TBP?!

spinoza spinoza 21:21 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

nsarski
zašto se tako bedasto ponašaju prema dugoročnim prijateljima, npr EU, na prvi pogled ih nepotrebno maltretiraju.


Ma sve to stoji, ali zašto kecaju Kanadu, to mi nije jasno?

Pa još počeli da prozivaju MBS-a za Kašogija, pa "da nije nas ti ne bi ni 2 nedelje opstao" (što je istina), a on se tek slizao sa Bibijem. Mislim, mutljavina totalna. A Kanada je kao prebacivala MBS-u onomad i te radnje. Sve češće počinjem da mislim da Orange Beast svaki čas meša karte da ih zbuni.

Ne znam za Kanadu.

MBS - ne znam ko ga proziva, on je polu-lud i zamerio se, smrtno, armiji milijardera tamo koji imaju isto tako armiju pajtosa u US, u raznim sferama. Ako si im pratio pokušaje privatizacije Aramcoa - mislim da su tu razni pokušali da se ogrebu o strategisjki asset, pa je sve išlo "kako treba", ali se ispostavilo da Kinezi bolje igraju igru pa je sad na ledu, dok MSB-ju, bukvalno, razni rade o glavi, nagađa se da, možda, spava na jahti pošto se ne zna ko može po palatama iza ćoška da ga kokne.

Meni mišljenje o njemu varira u neznanju, od teške, krvoločne budale, da nešto manje toga a više naivnosti i možda ipak želje da se nešto uradi u KSA, samo naivno-prebrzo.

Ja mislimd a on Bibija odigrava maestralno, s obzirom da je najljući i najmoćniji, pa najpametniji "neprijatelj". Ima dosta indikacija da se uopšte ne radi o slizavanju - recimo ovo sa avionom su Ameri preskočili, nisu uopšte učestvovali, dok su u ona dva navrata krstareće rakete, sve je više indikacija, bile samo glumatanje.

Ja msilim da Trump juri neki zdrav dil na Bliskom Istoku, i da će ga dobiti, mimo nezaobilaznih talasanja i cenjkanja, pa brige da mu neko "bližnji" ne zabije nož u leđa.
nsarski nsarski 21:32 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Izvini, Milanče, dodao sam još nekoliko zbunjova u gornjem postu kojih sam se setio.

Ako ti nije teško...


EDIT: Jbt, moje čhedo (12g), na početku školske godine, pre mesec dana, pitali da odluči je li muško ili žensko!

maksa83 maksa83 22:39 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Jbt, moje čhedo (12g), na početku školske godine, pre mesec dana, pitali da odluči je li muško ili žensko!

Možda će ti biti zanimljivo da su neka američka indijanska plemena imala više od 2 roda, kako koji i kako koliko, neki i po šest. Hrišćani (beli migranti) su, pogađaš, bili užasnuti zatečenim stanjem i pojavu te rodne neodređenosti krstili 'berdache', što je posle preimenovano u two-spirit. Vrlo zamršena priča.
nsarski nsarski 22:45 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

maksa83
Jbt, moje čhedo (12g), na početku školske godine, pre mesec dana, pitali da odluči je li muško ili žensko!

Možda će ti biti zanimljivo da su neka američka indijanska plemena imala više od 2 roda, kako koji i kako koliko, neki i po šest. Hrišćani (beli migranti) su, pogađaš, bili užasnuti zatečenim stajnem i pojavu te rodne neodređenosti krstili 'berdache', što je posle preimenovano u two-spirit. Vrlo zamršena priča.

Ma, razumem te, makso. Ali takvom detetu - she walks, she talks, she falls in love - (she's a duck, original), da postaviš pitanje te vrste...ona se zgranula, ali eto. Uostalom, zamisli da tvoje klince pitaju takvo pitanje. Potpuno budalasto.
spinoza spinoza 22:46 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

nsarski
Izvini, Milanče, dodao sam još nekoliko zbunjova u gornjem postu kojih sam se setio.

Ako ti nije teško...


EDIT: Jbt, moje čhedo (12g), na početku školske godine, pre mesec dana, pitali da odluči je li muško ili žensko!


I ja sam zaboravio za MBS-a - osim toga što svako ko drži do sebe u KSA želi da mu zabode bodež u leđa, i takmiče se čiji će bodež imati lepše korice, Kinezi ga maltretiraju da mu plaćaju naftu u svojoj valuti, a bežati iz Dolara je smrtni greh, na kraju, po svemu sudeći, i Sadam Husien i Gadafi su zbo toga, izgleda, zglajznuli, prvi bacio oko na Evro, a drugi na pan-severnoafrički dinar (srpska posla) koji je imao podlogu u zlatu - to kao da si stavio sam sebi metu na leđa.

MBS je počeo i da baca oko na Ruse, tipa daj da se obrće kinta zajednički, ...

Macron je potpuno pod palcem nestašnih anglosaksonaca, ne znam da li znaš da je njegov mentor, bukvalno mu "izdejstvovao" predsedništvo, francuski ambasador u UK, Jean-Pierre Jouyet, stari, vrlo, anglosaksonac (Eu je više stajanje na nezajaživi put Nemačkoj) - Francuska je sa Anglosaksoncima, ko nije znao, spremna i na poteze koje mi tumačimo kao "prevrtljive"

Sad je, izgleda, dosta izvesno da je ruski avion bio Izraelsko-Francusko-Britanski posao, gde su, mnogi bi se iznenadili, Britanci kolovođe - oni su vukli mnogo konaca na Bliskom Istoku preko Muslimanskig Bratstva, i sad gube tu ulogu, iako se ja ne uspevam oteti utisku da prosto ispunjavaju "drugarsku" obavezu prema nadnacionalnim neocons jako često.

Macron, prepušten slobodnoj volji u ono malo prostora gde mu je dopušteno da se igra, je, po mom ukusu, bizaran, on je uvek imao gospodare koji se slušaju bez pogovora, i slobodna volja mu je terra-nova, u svakoj inkarnaciji.

Sa Erdoganom nikad nisi siguran, on skoro sigurno nije napustio neo-otomanske iluzije, a skoro sigurno se približio Putinu - to možeš da vidiš i po snazi indirektnog pokušaja da ga bace na kolena napadom na ekonomiju i valutu, brutalno.

Rusi vešto koriste te tokovo, i vanredno spretno, njihov genije je manje u Putino, što mnogi nisu svesni, nego u spoljnoj politici, jako pametno, spretno i strpljivo je vode još od sredine devedesetih, ili malo ranije - multi-plarnost j eproces, ne može preko noći i oni ga hladnokrvno igraju.

Ajd zaobilazi se Ukrajina, toliko slupana da ako Ameri poćele da uđu u nju imaju i dobre šanse, to je sad jedna od interesantnih igara.

Čedo - oni su pametni, jako je skrenuti i pobrkati lončiće, ja u kući dosta rabim metode "dvorske lude", pod tim kišobranom se olako glume i muške šovinističke budale, pa razni "progresivci", i deca od ćaleta i dede neprimetno nauče kroz šalu neke bitne sitnice a ni ne primete - tipa muškarci su debili, često gramzivi, i moraš da paziš, to kso fol glumiš, ali fourth wave feministiknje i US demokrate su idioti absolutne kategorije - čedo sve neprimetno pokapira a može da ostane zdrava feministikinja, bori se za svoja prava, i ima zdravu mušku okolinu kao pomoć, podršku i dobro zezanje

maksa83 maksa83 22:47 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Ma, razumem te, makso. Ali takvom detetu - she walks, she talks, she falls in love - (she's a duck, original), da postaviš pitanje te vrste...ona se zgranula, ali eto. Uostalom, zamisli da tvoje klince pitaju takvo pitanje. Potpuno budalasto.

Ma kretenizam je postavljati deci (ili bilo kome zapravo) takva pitanja, nego sam ovo relativno skoro saznao a bilo mi zanimljivo i ovo tvoje me podsetilo. Neka plemena su imala "muške muškarce", "ženske muškarce", "ženske žene", "muške žene", jugetdpikčr...
maksa83 maksa83 22:50 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

po svemu sudeći, i Sadam Husien i Gadafi su zbo toga, izgleda, zglajznuli

To je bio uzrok sankcija Iranu (mislim, mrzi me da proveravam, ali tu u epsilon okolini) 2007. Krenuli su da otvore međunarodnnu berzu energenata razvezanu od dolara.
spinoza spinoza 22:50 09.10.2018

Re: "Deca ponoći"

maksa83
Ma, razumem te, makso. Ali takvom detetu - she walks, she talks, she falls in love - (she's a duck, original), da postaviš pitanje te vrste...ona se zgranula, ali eto. Uostalom, zamisli da tvoje klince pitaju takvo pitanje. Potpuno budalasto.

Ma kretenizam je postavljati deci (ili bilo kome zapravo) takva pitanja, nego sam ovo relativno skoro saznao a bilo mi zanimljivo i ovo tvoje me podsetilo. Neka plemena su imala "muške muškarce", "ženske muškarce", "ženske žene", "muške žene", jugetdpikčr...

Daj šta daš, samo da se "lova" obrće
blogovatelj blogovatelj 04:16 10.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Neka plemena su imala "muške muškarce", "ženske muškarce", "ženske žene", "muške žene", jugetdpikčr...


Dobro, to je četiri pola. Kamo još dva?
tasadebeli tasadebeli 06:39 10.10.2018

Re: "Deca ponoći"

nsarski

EDIT: Jbt, moje čhedo (12g), na početku školske godine, pre mesec dana, pitali da odluči je li muško ili žensko!



Да ОДЛУЧИ? Дете од 12 година?

У Кењади?

Girls will be boys, and boys will be girls, It's a mixed-up, muddled-up, shook-up world ?

(Питам јербо ми се Кум оданле већ дужи низ година жали на тај исти проблем који има са канадском просветом.)


П.С. - Само да додам... Не лаје куца села ради, но себе ради! (ЛИНК)

Profesorima i profesorkama nije dovoljno dati program i prateće udžbenike čiji je sadržaj nediskriminatoran i nakon toga pustiti ih da se sami snalaze, već je potreban zreliji pristup, odnsno širi institucionalni okvir i dugotrajan rad sa njima. Kontekst u kome su profesori sticali svoje znaje zasnivao se na dominantnom stavu da je istopolna seksualna orijentacija bolest. Svoje znanje koje prenose učenicima/cama nije samo puko prenošenje sadržaja udžbenika, već je i prenošenje onih stavova za koje profesori smatraju da su ispravni i značenja koja oni pridaju određenim društvenim pojavama, a koje su upravo odraz njihove socijalizacije i šireg drušvenog vrednosnog okvira. Opšta preporuka bi s toga trebalo da ide u pravcu, šire promene obrazovne politike.


(ЛИНК - ЛАБРИС, види донаторе)


( "Истополна оријентација у средњошколским уџбеницима", анализа дискриминаторног садржаја средњошколских уџбеника, ЛАБРИС, Београд, 2014 - ЛИНК)


(А колико ја знам, оваква врста политизације школе и уношења политике у школске учионице је код нас У Србији још увек законом забрањена. Барем је била последњи пут када сам то проверавао.)

Јбг... Ако сам већ преживео и Шувара и Тинде Ковач Церовић и све остале "реформе и реформаторе" српског образовања... Наћи ће се начин и за ово...


maksa83 maksa83 07:26 10.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Dobro, to je četiri pola. Kamo još dva?

Ne znam. Možda "žene" i "muškarci" bez išta.
adviser adviser 07:27 10.10.2018

Re: "Deca ponoći"

freehand
... tako se zove roman Salmana Rušdija koji je, mislim, obavezna i izvanredna lektira ako se hoće saznati nešto više o razlazu Indije i Pakistana, i to gledano očima indijskog muslimana iz visokog društva.
Za razliku od domaćina i autora ovog bloga Rušdi ne preskače pominjanje britanske imperije i lorda Mauntbatena kao autore scenarija i režisere tog horora. Kao i mnogih drugih, sličnih.
Što se ovdašnjih razgraničenja tiče potpuno se slažem da je to najgora opcija sa nesagledivim posledicama, ali takođe slutim da domaćin bloga kao alternativu u vidu kao rešenje ima za Srbiju takođe neprihvatljivu i katastrofalnu opciju, preskačući usput da imenuje scenariste i režisere i na ovim prostorima.

Jedna usputna konstatacija - i pitanje onima koji znaju više.

Posle prvog svetskog rata nismo (na ovim prostorima - kako se to sada moderno kaže) bili razgraničeni, nego, upravo suprotno - zgraničeni.
Rezultat smo videli u drugom svetskom ratu, u kome su Srbi bili klani kao nikada pre u Istoriji.
Učeći se na istorijskim iskustvima, šta Srbima preostaje - zgraničavati se sa svojim i razgraničavati sa drugima - ili nešto drugo.
Naravno, podrazumeva se - mirnim putem.
freehand freehand 09:55 10.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Posle prvog svetskog rata nismo (na ovim prostorima - kako se to sada moderno kaže) bili razgraničeni, nego, upravo suprotno - zgraničeni.
Rezultat smo videli u drugom svetskom ratu, u kome su Srbi bili klani kao nikada pre u Istoriji.

Sjajno povezivanje uzroka i posledica i prilog tezi da je na Turke bačena ogromna neopravdana ljaga.
Učeći se na istorijskim iskustvima, šta Srbima preostaje - zgraničavati se sa svojim i razgraničavati sa drugima - ili nešto drugo.

Tu okotog klanja i zraničenja (svaka čast, favorit u izboru najglupljeg termina meseca) moram da pitam - jesu li partizani i četnici svoji?
Pitam za druga.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:59 10.10.2018

Re: "Deca ponoći"

maksa83
po svemu sudeći, i Sadam Husien i Gadafi su zbo toga, izgleda, zglajznuli

To je bio uzrok sankcija Iranu (mislim, mrzi me da proveravam, ali tu u epsilon okolini) 2007. Krenuli su da otvore međunarodnnu berzu energenata razvezanu od dolara.


Pa stari dobri Zapadu provereni (korenje pustivsi) diktatori su vidjeni za odstrel posle 9/11 kada su na G.W.B ili ste sa nama ili protiv nas, dakle 2 opcije na stolu, mislili da mogu da biraju onu trecu, neponudjenu.

Kod njih je islo glatko a malo je zapelo kod Sirije, za sada, zbog prisutnih Rusa.

Cuvena arapska o glupim Zapadnjacima i prodavanju banane.

Slicno je mislio i Milosevic, doduse on je odleteo iz malo drugacijih razloga nego onih bliskoistocnih.


nsarski nsarski 01:20 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Да ОДЛУЧИ? Дете од 12 година?

У Кењади?


Не, у Шикагоу...
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:52 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

nsarski
zašto se tako bedasto ponašaju prema dugoročnim prijateljima, npr EU, na prvi pogled ih nepotrebno maltretiraju.


Ma sve to stoji, ali zašto kecaju Kanadu, to mi nije jasno?

Pa još počeli da prozivaju MBS-a za Kašogija, pa "da nije nas ti ne bi ni 2 nedelje opstao" (što je istina), a on se tek slizao sa Bibijem (njihova ljubav je kao Romeo i Julija, samo tužnija). Mislim, mutljavina totalna. A Kanada je kao prebacivala MBS-u onomad za "prava" i te radnje. Sve češće počinjem da mislim da Orange Beast svaki čas meša karte da ih zbuni.
E, sada možda će da se u sve uplete MAT (Muhamed al Thani) tek da žurka živne, a opet Severni Tok i Turski Tok im ne idu na ruku, Erdogan traži istragu. SoB (Steven of Banon) hara, po Evropi i Brazilu). Meni je, Milanče, sve to, da prostiš, veoma nelinearno. Uključi te tvoje senzore, možda će ti nešto reći.

I, najzad, kako ovo da shvatim? Pomagaj, ako Boga znaš! Na ovoj slici ne znam ko je lud, a ko zbunjen. Ili, kako bi moji LGBT prijatelji rekli- ko je topdžija, a ko furundžija? Ili je u pitanju toliko pominjani TBP?!


Kad zakljucite ko je i kome pokazo prst javite i francuzima. Ovdje se vrlo zivo raspravlja da li je prst za Makrona ili Makronov prst francuzima. Za sada mrtva trka ali, da su svi zgadjeni, jesu.
nsarski nsarski 10:33 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Za sada mrtva trka ali, da su svi zgadjeni, jesu.


A što bi bili zgađeni, pobogu? Očevidno je da su ljudi dobro raspoloženi i, uopšte, raspoloženi na druge načine. Neka cveta hiljadu cvetova! - stara je Kineska mudrost.
Boris Drenca Boris Drenca 15:09 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"


Britansku imperiju nisam pominjao zbog toga što nisam hteo da maskiram tragediju razmene teritorija raspravom o ulogama imperija u istoriji malih i još manjih naroda.

slutim da domaćin bloga kao alternativu u vidu kao rešenje ima za Srbiju takođe neprihvatljivu i katastrofalnu opciju, preskačući usput da imenuje scenariste i režiser e i na ovim prostorima.


Svaka razmena teritorije je tragedija ... i ne znam kakvu neprihvatljivu i katastrofalnu opciju slutite . Vidim i da mislite da postoje scenaristi i režiseri na ovim prostorima. Verovatno mislite na uobičajene ovdašnje gluposti . Koje samo nataknu povremeno neku novu masku

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:42 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Svaka razmena teritorije je tragedija ... i ne znam kakvu neprihvatljivu i katastrofalnu opciju slutite .

Овде се и није радило о размени територија.

Идеја "разграничења" је била само један Вучићев маневар "да се Власи не сете", односно да привидно мења нешто за нешто, а у ствари нешто за ништа. Та идеја је срећом пропала. (Американци јесу иницијално дали Вучићу неке назнаке да се не противе, али Немци су јасно били против, а они се ипак понешто питају.)

Сада када је Foreign Affairs (који је на линији естаблишмента), објавио чланак Ерика Гордија, академика са SSEES, Why Borders Are Not the Problem—or the Solution—for Serbia and Kosovo, чини ми се да је закуцан ексер у ковчег те преминуле идеје, ма колико да је Блер наводно трчкарао около и покушао да је прода, пре свега Ангели.
Bili Piton Bili Piton 16:33 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

principessa_etrusca


Сада када је Foreign Affairs (који је на линији естаблишмента), објавио чланак Ерика Гордија, академика са SSEES, Why Borders Are Not the Problem—or the Solution—for Serbia and Kosovo, чини ми се да је закуцан ексер у ковчег те преминуле идеје, ма колико да је Блер наводно трчкарао около и покушао да је прода, пре свега Ангели.


Može link plz?

Cenim da Angela nije u poziciji da se premišlja pošto je kod kuće vrlo scrutinised baš po tom pitanju.
Bili Piton Bili Piton 18:12 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Ta ali ne valja link, tj. ne vodi nigde.

edit NP našao sam
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:48 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Требало би да сада ради, могуће да сам исекла нешто у копи-пејстовању.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Идеја "разграничења" је била само један Вучићев маневар "да се Власи не сете", односно да привидно мења нешто за нешто, а у ствари нешто за ништа. Та идеја је срећом пропала.


Hit meseca, kako ga nazva Srmardžić (ili bi Antonić?) ispade da je bio u pravu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:41 11.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Самарџић. (Цео његов текст са “хитом месеца” у наслову сам пренела овде.)
tasadebeli tasadebeli 14:31 12.10.2018

Re: "Deca ponoći"

nsarski
Да ОДЛУЧИ? Дете од 12 година?

У Кењади?


Не, у Шикагоу...


Ето видиш ти то!

Дакле, САД и Канада имају истоветну сексуалну образовну, спољну и унутрашњу политику.

Скоро к'о једнојајчани близанци.

То што си ти испричао (да дете од 12 година одлучи да ли је мушко или женско) мени причао онај мој Кум из Ванкувера пре једно 6-7 година, можда и више...
nsarski nsarski 14:45 12.10.2018

Re: "Deca ponoći"

То што си ти испричао (да дете од 12 година одлучи да ли је мушко или женско) мени причао онај мој Кум из Ванкувера пре једно 6-7 година, можда и више..


Istina, rekla mi je da možeš kasnije da se predomisliš oko izbora. I tako više puta. Ma, divota!
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:05 12.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Istina, rekla mi je da možeš kasnije da se predomisliš oko izbora. I tako više puta. Ma, divota!

Улазак у тај процес може да иницира нека сасвим наивна ствар, неки безвезни коментар малог детета. Код деце се не раде хируршки захвати, већ се, по садашњим протоколима, хормонском терапијом зауставља нормални пубертетски развој детета, и онда се оно олучује са 18 година на коју ће страну.

Е сада, та особа од 18 година у дечјем телу, сумњам да више уопште зна ко је, нити ко жели да постане.
tasadebeli tasadebeli 21:36 12.10.2018

Re: "Deca ponoći"

nsarski
То што си ти испричао (да дете од 12 година одлучи да ли је мушко или женско) мени причао онај мој Кум из Ванкувера пре једно 6-7 година, можда и више..


Istina, rekla mi je da možeš kasnije da se predomisliš oko izbora. I tako više puta. Ma, divota!



А па добро онда... Онда и није толико страшно, само је глупо јербо се ради о деци од 12 година која су ионако довољно збуњена пошто им ионако у том добу пубертетски хормони шикају у плафон.

Није то к'о у Србији када ти још као беби у колевки подметну навијачке шалове Звезде и Партизана (некада пре Другог светског рата БСК и Југославија), па за који се прво у'ватиш, онда то остане тако записано и закуцано до краја живота и нема предомишљања због претње законском санкцијом тешке робије (у појединим моментима наше историје, када смо имали море, и на неким јадранским отоцима).






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:32 14.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Sad je, izgleda, dosta izvesno da je ruski avion bio Izraelsko-Francusko-Britanski posao, gde su, mnogi bi se iznenadili, Britanci kolovođe


Wrong. Izraelsko-ruski posao. Vidiš kako se olako šire pseudo-informacije. Onda se posle veruje u to, a prijatelji ti postaju fašisti. Čudni su putevi informatičkog rata - hybrid warfare.

PS. Umrla Milena,
Neka joj je večan i blag pomen.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:34 14.10.2018

Re: "Deca ponoći"

"dosta je izvesno"


eh, muko moja, srboliberalna, pređi na drugoga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:06 14.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Što se ovdašnjih razgraničenja tiče potpuno se slažem da je to najgora opcija sa nesagledivim posledicama


Interesantno si se ograničio od razgraničenja uopšte na pojedinačno tj. specifično razgraničenje. Slično misle i oci srpske Crkve. A slično boga mi i oci judejske Sinagoge i Države, u svom specifičnom slučaju razgraničenja Izraela od Judeje i Samarije. Zašto misliš da bi to, u srpskom slučaju, bilo pogubno? Kipar, recimo, nije nikada ništa potpisao a ušao je u sve zapadne institucije.
adviser adviser 09:41 14.10.2018

Re: "Deca ponoći"

Srđan Fuchs

...

PS. Umrla Milena,
Neka joj je večan i blag pomen.




Slava joj !
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:32 09.10.2018

ČITAJMO MEMOARSKE ZAPISE...

Hrvoje Šarinić je bio glavni pregovarač u pregovorima sa pobunjenim Srbima, a godinama je održavao i važnu ulogu “veze” između Franje Tuđmana i Slobodana Miloševića, sa kojim se tokom rata od 1991. do 1995. susreo 13 puta.

Hrvoje Šarinić je još 1998. objavio memoarsku knjigu “Svi moji tajni pregovori sa Slobodanom Miloševićem - između rata i diplomacije”.

Čitanjem te knjige lako se može doći do zaključka da je sve tokom devedesetih godina bila režija 2 komunistička aparatčika, jednog vojnog i drugog civilnog.

Ako vam nije dovoljan Šarinić, tu je i Dušan Bilandžić, najbolji hrvatski istoričar druge polovine XX veka. Evo njegove ispovesti o velikoj režiji Slobe i Franje:

"Nakon sastanka sa Slobodanom Miloševićem u Karađorđevu 25. ožujka 1991, predsjednik Tuđman pozvao me je u ured i rekao da ću biti u timu koji će pregovarati sa Srbima. Glavni cilj tih pregovora, koji su se, eufemistički, zvali “pregovori o normalizaciji srpsko-hrvatskih odnosa”, bila je, zapravo, podjela Bosne i Hercegovine.
Tuđman nam je rekao da se on dogovorio s Miloševićem da dva tima rade na normalizaciji odnosa Srbije i Hrvatske. No trebalo je skriti pravi smisao tih pregovora. U tim pregovorima uopće nije bilo riječi o normalizaciji odnosa između Zagreba i Beograda. Na njima se isključivo razgovaralo o podjeli BiH između Hrvatske i Srbije. Rekao nam je tada da su se on i Milošević oko toga načelno dogovorili, a da mi vidimo kako povući konkretnu crtu razgraničenja.
U jednom sam mu trenutku rekao: "Franjo, molim te, nema ništa od tih razgovora." Pitao me je: “Zašto?” Odgovorio sam mu: "Prvo, zato što se ne možemo dogovoriti." Rekao sam mu da su Srbi maksimalisti. Tražili su Baranju i Kninsku krajinu. "Pa kako ćemo se onda s njima dogovoriti?" Odgovorio mi je da ne kompliciram, jer su se Sloba i on dogovorili. Inzistirao je da nastavimo razgovore. Pokušao sam ga upozoriti i na sljedeći problem. Ako bi nam i uspjelo podijeliti BiH, onda ćemo imati i druge prepreke. Prva je bila međunarodna zajednica, koja je jasno deklarirala da nema promjena granica među republikama bivše Jugoslavije. Odgovorio mi je: “Pusti ti međunarodnu zajednicu, što Sloba i ja dogovorimo, oni će to prihvatiti, prije ili kasnije. Jer međunarodna zajednica neće imati drugo rješenje.”
freehand freehand 21:05 09.10.2018

Re: ČITAJMO MEMOARSKE ZAPISE...

Ako vam nije dovoljan Šarinić, tu je i Dušan Bilandžić, najbolji hrvatski istoričar druge polovine XX veka. Evo njegove ispovesti o velikoj režiji Slobe i Franje:

Šta fali Manoliću i Boljkovcu, na primer?
Što se Bilandžića tiče u pitanju je komunista pokajnik koji je preleteo Tuđmanu usput se ispirući za svoje grehe jugoslovenstva. Ne bih se ja baš mnogo uzdao u njegove reči iz tog doba, revidirci nikad nisu bili pouzdan istotiogradfski materijal.
tasadebeli tasadebeli 21:21 09.10.2018

Re: ČITAJMO MEMOARSKE ZAPISE...

Filip Mladenović

Hrvoje Šarinić je bio glavni pregovarač u pregovorima sa pobunjenim Srbima,

Hrvoje Šarinić je još 1998. objavio memoarsku knjigu “Svi moji tajni pregovori sa Slobodanom Miloševićem - između rata i diplomacije”.



И Јосип Рајхл Кир је био преговарач са побуњеним Србима. Додуше, не по кабинетима него на терену, где су људи гинули. (ЛИНК)

Али није могао да нам остави мемоарске записе јер су га одмах убили да би се знало ко једини може и сме бити преговарач са побуњеним Србима.

То је на овим просторима, ваљда, судбина свих таквих људи као што је био Рајхл Кир.

А они "овлашћени преговарачи" после свега у дубокој старости пишу мемоаре и умиру у кревету.


blogovatelj blogovatelj 04:18 10.10.2018

Re: ČITAJMO MEMOARSKE ZAPISE...

Čitanjem te knjige lako se može doći do zaključka da je sve tokom devedesetih godina bila režija 2 komunistička aparatčika, jednog vojnog i drugog civilnog.


A ti posle fali Titu i njegov režim.
milisav68 milisav68 23:14 09.10.2018

Nije sramota biti go :)

arčenjima para na oružje i vojske....

A i blokiranju pruge...



Mladenovac je srce Srbije!

VEŽBA Srpska policija i NATO danas u Mladenovcu
tasadebeli tasadebeli 07:36 10.10.2018

Плави зец

Ali to je ...strašno!
Još gore! To je devijacija.
Gradimir Stojković*



*Ne znam zašto ali ova Stojkovićeva knjiga (Prvi, Narodna knjiga 2001.) mi je celo leto u glavi. Ukratko, knjiga o budućnosti neke zamišljene zemlje (Srbija!?) koja je stalno u nekom ratu, društvo , naročito školska deca (o kojima je knjiga) su do maksimuma militarizovana u školama koje više podsećaju na kasarne i vojne jedinice nego na obrazovne institucije pojavljuje se 'dobri duh' koji, prvo kod dece, inspiriše promenu, oslobađanje od stega i zamišljenih društvenih pravila i 'ratovanja'. Kada deca postanu deca a ljudi ljudi, vojnici dolaze sa nekih 'frontova' , tako u toj zemlji nestane rata i vojničke organizacije. Da ne dužim, rat je virtuelan, ljudi su u strahu a vojna organizacija samo sredstvo za kontrolu onih koji u toj zemlji žive.








П.С. -


Градимир Стојковић, приручници (коаутор) (ЛИНК):

1) Pars pro toto (медијска писменост за наставнике основних школа)

2) Читати медије (мултимедијални пројекат за медијско описмењавање)
romi.daba romi.daba 09:11 10.10.2018

Evroazijati protiv Evropljana

U ovom ratu koji Evroazijati (produžeci sovjetskih-ruskih i jugoslovenskih-srpskih komunističkih službi bezbednosti) vode za umove i srca Srba i Srpkinja definitivno pobedjuju za sada evroazijski bezbednjaci.

Nisu samo Srbi podlegli toj ideološkoj nakaradi, mnogi levi Britanci imaju više poverenja u Putina nego u Terezu Mej, ali njihova ideološka zaslepljenost barem nije obložena pravoslavnim i nacionalističkim oblandama, niti su imali iskustvo rata na svojoj teritoriji.
freehand freehand 09:21 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Evroazijati

Vau
maksa83 maksa83 09:32 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
Evroazijati

Vau

Što vau?

Ovo je ekipa koja je organizovala ono u Hiltonu gde je u prisustvu Vučića i Ane Brnabić onaj BIA Parezanović objašnjavao kako su najveća pretnja po Srbiju opozicija, neki mediji, i neki NVO.

Sa njihovog "O Nama":

Идеја археофутуризма подразумева појектовање предмодерног у постмодерно како би се превазишло (заобишло) модерно. Циљ је да се у будућност унесе наслеђе и идентитет. Хоплитски шлем је симбол античке, хеленске, али и медитеранске цивилизације. Да није било хеленске културе, ни Рим не би био оно што јесте био. Да није Рима, не би било ни хришћанске Европе. Да није било Рима, не би било ни Другог Рима оличеног у Ромејском царству – Византији. Не би било ни Трећег Рима, оличеног у империјалној Москви.


Prave ljudi Treći R...im, ali ovaj put, je l' te, kako treba.
freehand freehand 09:49 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Prave ljudi Treći R...im, ali ovaj put, je l' te, kako treba.

Da me ne mrzi sad bih ovde kačio kojekakve groteskne Evroatlantiđane koji su, valjda, na istom zadatku oko ustoličenja Četvrtog R... ima, nego ne znam dal se zajebavaš ili si ozbiljan. Takvih ortodoksnih budaletina vazda je bilo, na oba pola a često se i mešaju i odlično međusobno razumeju.
A kav već pomenu vučića ja bih obratio pažnju na činjenicu da ga je Zli Putin i dočekao najmanje srdačno a ispratio još adekvatnije, nijednom ne pohvalivši ni njegovu državničku mudrost ni njegove vizije, ni Velike i Duboke reforme kojima je usrećio i zemlju i region. Ni blizu onome kako dolikuje i kako ga časte Hanovi, MekAlisteri, Merkelke, Makroni i raznorazni američki senatori.

Inače, reagovao sam sa divljenjem na upotrebu pojma "Evroazijati". Jako, tebra, baš jako.
maksa83 maksa83 10:01 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Da me ne mrzi sad bih ovde kačio kojekakve groteskne Evroatlantiđane koji su, valjda, na istom zadatku oko ustoličenja Četvrtog R... ima, nego ne znam dal se zajebavaš ili si ozbiljan.

Mrtav sam ozbiljan. Da je to neka fringe ekipa tipa Dr. Jovana Stojković i Čuvari Srbije kojima na antivakserski miting dođe anonimbus i njih još 6 - nasmejemo se haha i slegnemo ramenima, ali ovi su ti u Hiltonu organizovali ivent na kom su Predsednik, Premijerka, Ministar Odbrane i neko BIA mudance (valjda je Gašića ostavilo u sobi pošto ne može da nauči tekst, a i može nešto nedolično da lane pa onda siroma opet godinu dana greje klupu) onako četkom sredjne veličine markirali izdajnike, tj. prepreke na putu ka sjajnoj budućnosti.

A kav već pomenu vučića ja bih obratio pažnju na činjenicu da ga je Zli Putin i dočekao najmanje srdačno a ispratio još adekvatnije, nijednom ne pohvalivši ni njegovu državničku mudrost ni njegove vizije, ni Velike i Duboke reforme kojima je usrećio i zemlju i region.

Vljadimir nije neki činovničić koji 'vata odskok za neko bolje mesto da bi završio u bordu korporacije, on je royalty iznad tih brate-do-jaja-si tapšanja po guzovima. On kad hoće nešto da kaže pošalje ambasadora da viče.
romi.daba romi.daba 10:02 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
Evroazijati

Vau


Pa friji, stvaraju vam/nam novi identitet hteo ti to ili ne. Sećam se da je priču o rusko-bjeloruskoj-srpskoj uniji propovedao udbaški lider Šešelj. I to još traje.

Friji, reci mi kako da se odbrani čovek ako ne može da definiše neprijatelja?

Meni ne smeta kulturni identitet Milorada Didika kako ga ispoljava ovde: https://youtu.be/8oLU7_zQzLc
[youtube]http//youtu.be/8oLU7_zQzLc[/youtube]
Ali, da li je prvo posle izbora morao da oplete po američkoj ambasadorki i da započne inicijativu o Krimu. Da li se tako brane interesi Srba ili Rusa? Dugi su pipci evroazijata.
maksa83 maksa83 10:06 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Pa friji, stvaraju vam/nam novi identitet hteo ti to ili ne. Sećam se da je priču o rusko-bjeloruskoj-srpskoj uniji propovedao udbaški lider Šešelj.

Ne, to je bio Slobodanov instant-projekat 1999. koji je trebao da nas sačuva od bonbardovanja.
niccolo niccolo 10:08 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Da li se tako brane interesi Srba ili Rusa?

Srbi i Rusi imaju različite interese, a Dodik brani interese samo jednih od njih.
freehand freehand 10:14 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Mrtav sam ozbiljan. Da je to neka fringe ekipa tipa Dr. Jovana Stojković i Čuvari Srbije kojima na antivakserski miting dođe anonimbus i njih još 6 - nasmejemo se haha i slegnemo ramenima, ali ovi su ti u Hiltonu organizovali ivent na kom su Predsednik, Premijerka, Ministar Odbrane i neko BIA mudance (valjda je Gašića ostavilo u sobi pošto ne može da nauči tekst, a i može nešto nedolično da 'lane pa onda siroma opet godinu dana greje klupu) onako četkom sredjne veličine markirali izdajnike, tj. prepreke na putu ka sjajnoj budućnosti.

Nešto kao što Mađari, Poljaci, raznorazni baltički Vučići sede sa svojim Evroatlantidima slične (fašističke) provenijencije?
Naravno da se slažem sa tobom da ništa u toj priči nije naivno i da bi tu gamad valjalo neutralisati, ali to se radi tako što izabereš razumne ljude da vode državu na razuman način. Govna koja u ovoj zemlji imaju apsolutnu vlast nemaju ni ideologiju ni opredeljenje, njima je potpuno svejedno da li istok ili zapad, da li smeđi, crveni ili žuti dok mogu da baronišu i dok keš flou radi u mlazu.

Vljadimir nije neki činovničić koji 'vata odskok za neko bolje mesto da bi završio u bordu korporacije, on je royalty iznad tih brate-do-jaja-si tapšanja po guzovima. On kad hoće nešto da kaže pošalje ambasadora da viče.

Apsolutno si u pravu, uz detalj da Junker nije baš činovničić bez moći, i uz napomenu da gore pobrojani nisu ni slobodni strelci niti određuju pravce politike koju zastupaju. Ne biraju oni "naše kučkine sinove", njihovo je da ih maze i potpomognu kad im pripadne teško.
freehand freehand 10:15 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

niccolo
Da li se tako brane interesi Srba ili Rusa?

Srbi i Rusi imaju različite interese, a Dodik brani interese samo jednih od njih.

Samo jednog od sebe.
freehand freehand 10:16 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

maksa83
Pa friji, stvaraju vam/nam novi identitet hteo ti to ili ne. Sećam se da je priču o rusko-bjeloruskoj-srpskoj uniji propovedao udbaški lider Šešelj.

Ne, to je bio Slobodanov instant-projekat 1999. koji je trebao da nas sačuva od bonbardovanja.

Ne davi faktima. Pusti da se priča lepo razvije u jedan epski bulšit.
romi.daba romi.daba 10:17 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Slučaj Skripal koji je tek juče dobio obrise konačne detektivsko priče

https://www.independent.co.uk/news/world/europe/alexander-mishkin-doctor-gru-poisoning-novichok-antidote-doctor-sergei-skripal-a8576321.html

pokazuje da su EVROAZIJATI TI KOJI SU IZABRALI trajno antizapadno opredeljenje, i da je to njihova rukovodeća ideologija. Srpsko stanovništvo je zatočenik te ideologije. Ideja o posleratnoj denacifikaciji Srba u 21 veku je bila naivna.
romi.daba romi.daba 10:25 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Friji zvučiš kao Šuvaković. Kako takve tipove deradikalizovati?

Jedina alternativa koju imam umesto termina evroazijatski identitet je reptilski identitet.
romi.daba romi.daba 10:27 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

niccolo
Da li se tako brane interesi Srba ili Rusa?

Srbi i Rusi imaju različite interese, a Dodik brani interese samo jednih od njih.


Pa čije?
freehand freehand 10:29 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Kako takve tipove deradikalizovati?

Ne znam, ček da malo prelistam one Tasine i Prinčipesine blogove. Oni su ugošćavali neke radikalne morone pa još kukali za njima kad su se samodetornirali vde, tri nedelje su to skupljali špahtlama sa zidova.
niccolo niccolo 10:32 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Pa čije?

Evo kaže Free svoje.
romi.daba romi.daba 10:44 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
Kako takve tipove deradikalizovati?

Ne znam, ček da malo prelistam one Tasine i Prinčipesine blogove. Oni su ugošćavali neke radikalne morone pa još kukali za njima kad su se samodetornirali vde, tri nedelje su to skupljali špahtlama sa zidova.


Kao što mnogi nisu mogli da shvate dubinu Hitlerovog nacističkog zla tako ni ja nisam mogao da shvatim dubinu postkomunističkog zla u tim SB Rusima i Srbima. Srećom imam još vremena da učim.

Rusi i Srbi imaju još uvek jedan odveći sloj stanovništva koji misle da su SVA sredstva dozvoljena u njihovoj borbi za vlast. Naivci poput mene su mislili da svi ipak prihvatamo iste granice fer ponašanja kada se ratovi završe. Medjutim reptilima je rat trajno stanje.
romi.daba romi.daba 10:49 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

niccolo
Pa čije?

Evo kaže Free svoje.


Frijeva demagogija relativizacija trolovanje razvodnjavanje. Ako je Dodik potkupljiv kako to da ga niko sa Zapada nije potkupio za njihove svrhe?
freehand freehand 10:56 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

romi.daba
niccolo
Pa čije?

Evo kaže Free svoje.


Frijeva demagogija relativizacija trolovanje razvodnjavanje. Ako je Dodik potkupljiv kako to da ga niko sa Zapada nije potkupio za njihove svrhe?

Kako to misliš "nije"?
Ali
Srećom imam još vremena da učim.

Ma sve ok, jebeš čoveka koji bar po tri puta u svom životu nije bio na ekstremnim a suprotnim političkim i ideolškim polovima i sa istim žarom lupao sve isto samo suprotno onomšto je lupao malopre. Jer ko nije taj se nije imao rašta i ispiliti kao reptil.

romi.daba romi.daba 11:06 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Ne radi se o "gamadima koje treba neutralisati" već se radi o ideologiji koja je principijelno antizapadna dok su svi drugi činioci idelogije promenjljivi shodno potrebama: nacionalizmi, religije, ekonomski sistemi - sve je to samo orudje u kreiranju antizapadnog konflikta.
maksa83 maksa83 11:56 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Nešto kao što Mađari, Poljaci, raznorazni baltički Vučići sede sa svojim Evroatlantidima slične (fašističke) provenijencije?

Mislim da je to neutemeljeni tzv. whataboutizam.

Kotekst: Hilton, fantomska sveže iznikla pseudointelektualna militantna patriotska organizacija sa očima uprtim u Imperijalnu Moskvu organizuje nešto na čemu predsednik, premijer, ministar odbrane i DB crtaju mete na opoziciji, "nekim NVO" i "nekim medijima". Na koga ti to liči, ali bez zajebavanja?

Ne biraju oni "naše kučkine sinove", njihovo je da ih maze i potpomognu kad im pripadne teško.

Pa, to je jedna sredjne složena igranka. Sa jedne strane imaš EU (koja je većim delom u NATO) i koja bi da se to oko Kosova završi i aupičkumaterinuvišestim, a sa druge strane imaš džudistu iz Lenjingrada i između njih izvesnog Aleksandra Vučića koji je Svima Nešto Obećao. Ovi mu daju pare da glumi da ova država nešto radi + ličnu validaciju i džmire na njegove domaće pizdarije (ono što sad moderno zovu "iliberalizam", a što se kod nas, pošto smo Specijalni, efektivno svodi na diktaturu) jer im je tako zgodno i nema se vremena za traženje alternative, a džudista iz Lenjingrada mu obećava Zaštitu ako ne dozvoli da ga ovi prvi uvuku u EU (i sledstveno - NATO). Nemamo siguran sam ni ti ni ja dileme čiji je model državnog ustrojstva i vladavine njegovom srcu bliži. Meni je samo čudno što on već nije odjebao EU, ali valjda zna oklen stvarno dolaze kakve takve pare za ovaj njegov simulakrum + voli to tapšanje po guzovima. Bukvalno dvosmerno pasivno-agresivno jedne ucenjuje drugima, a za to vreme se Ovo pretvara u ono u šta se, je l' te, pretvara, da se vratimo opet na Državni Vrh koji na Hilton hostovanom iventu u organizaciji Patriotske Organizacije zahvalne Imperijalnoj Moskvi (III Rimsko Carstvo) crta mete na nepoćudnim sugrađanima.

freehand freehand 12:33 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Kotekst: Hilton, fantomski sveže iznikla pseudointelektualna militantna patriotska organizacija sa očima uprtim u Imperijalnu Moskvu organizuje nešto na čemu predsednik, premijer, ministar odbrane i DB crtaju mete na opoziciji, "nekim NVO" i "nekim medijima". Na koga ti to liči, ali bez zajebavanja?

Među prvim zapaženim kulturnim događajima u vaktu te nove vlasti bilo je knjževno veče Milana Lukića Repića, pod okriljem države i crkve, zbratimljenih u tom činu.
Od trenutka ustoličenja krenula je hajka sa crtanjem meta na svemu "žutom", samo je to tada i dosta dugo bio popularan sport kod pučanstva.
A ako malo bolje pogledaš - vrhovni komandant i svedržitelj svih službi ti je Vučić; ministar odbrane vulin; ministar policije Slina; šef debea Gašić A ne smem ni da mislim kako izgleda kadrovsko groblje po vertikali naniže u svim tim službama.
I sad treba da sam u šoku zbog ovakvog performansa kojim vučić plaši svoje mentore jerbo bi, eto, mogao i na tu sttranu?
nezajebavaj, bre, to je plašeje mečke rešetom. Koliko sam pre pet i šest godina strepeo od stadionske perspektive toliko sam sad siguran da oni nemaju ni herca ni sile za to. Koliko god snažnidelovali sve su vreme na staklenim nogama. Dovoljno je da Merkelova namigne pa da ta kula od karata sama padne.
A Putin je sve samo ne budala. Nejmu, bar po mom mnenju ne bi ni odgovaralo nikakvo tvrdo prestrojavanje ovde. neutralna Srbija mu realno najviše odgovara, bilo kakvu "prorusku" tvorevinu ne bi mogao da održi ni šest meseci a takav eskperiment i kockanje samo bi mu srozalo imidž vde i šire. Ne treba njemu to, prempametan je za takve nepotrebne avanture. U tom bih ključu gledao i taj odnos sa vučićem. Primi ga, odsluša, kaže "njet Fiat" "njet s 300", "njet vojna pomoć" i dosvidanja tovariš Aljeksandar. U Moskvi ne prolazi ni ta vrsta kurvanja ni ta vrsta folirancije.

Edit: da pri nabrajanju lumena koji vode upravljaju ovim nesrećnim provizorijumom od države ne zaboravim i današnji hajlajt sa tužiteljkom koja je "zagubila" predmet u kome je okrivljeni Šešeljev sin. Pre toga je zagubila pun mrtvih ljudi i parče centra bBeograda koje se zove Savamala puno srušenih privatnih objekata zajedno sa idiotima iz vrha beogradske vlasti.
E to nije Putin doveo niti na vlasti oržava.
maksa83 maksa83 12:55 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

nezajebavaj, bre, to je plašeje mečke rešetom. Koliko sam pre pet i šest godina strepeo od stadionske perspektive toliko sam sad siguran da oni nemaju ni herca ni sile za to.

Uh... ovo je perspektiva Velikog Grada u kome još uvek može mestimično relativno nekažnjeno da se jedu g. i tu i tamo u nekoj opštini Glasa 'Nako. Mala mesta su uveliko pod okupacijom lokalnog šljama, a kad zafali lokalnog uveze se privremeno sa strane, džipovi bez tablica, neimari sa Pančićevog Vrha, itd.

Primi ga, odsluša, kaže "njet Fiat" "njet s 300", "njet vojna pomoć"

Njemu je dosta da Vučić kaže "suka blyat NATO" a ovom da se slika.
bilo kakvu "prorusku" tvorevinu ne bi mogao da održi ni šest meseci a takav eskperiment i kockanje samo bi mu srozalo imidž vde i šire.

Uh ovde mislim grešiš debelo. Za 98% Vučićevog anturaža i 100% njegovog glasačkog tela (i otpr. 20% ovog bloga) bi to bilo ostvarenje svih snova. Ovo je možda kliše, ali je zapravo istina - ogroman broj ljudi ne želi demokratiju nego diktatora koji se slaže sa njima, na ovim prostorima pogotovo. Kome nije jasno šta želi biće mu objašnjeno, a ko ni to ne ukapira - eno mu ga aerodrUm.
freehand freehand 13:14 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Uh... ovo je perspektiva Velikog Grada u kome još uvek može mestimično relativno nekažnjeno da se jedu g. i tu i tamo u nekoj opštini Glasa 'Nako. Mala mesta su uveliko pod okupacijom lokalnog šljama, a kad zafali lokalnog uveze se privremeno sa strane, džipovi bez tablica, neimari sa Pančićevog Vrha, itd.

Grešiš, bate. Živim u gradu u kome je direktor javnog preduzeća osuđeni ubica, koji je u tri ujutro pred noćnim klubom "u samoodbrani pucao u teme čoveku koji je, po navodima tužioca - klečao.
Ovde stoluje jedina dobro organizovana navijačka grupa za koju ja znam koja nema klub za koji navija.
Ovde stoluju Malovići i ekipa, u Kovačici su otimali i vezivali ljude koji su na silu postajali članovi i pslancii lokalnog SNS. A i brat Andrej dolazi često i rado, sa bogatim poslovnim interesima.
mada je to, ssa tim poslovnim interesima dosta uobičajena stvar za čitavu teritoriju Srbije, dotle da i u Velikom Gradištu postoji monopol na švec nafte i cigareta koji drži... Pogađaš li ko?
Sve ja to znam, Maksimoviću, čak i bolje nego što bih želeo i što prija mojoj krhkoj psihičkoj stabilnosti.
Ali i dalje mislim da će se ta banda govana raspršiti kao maslačak na prvi ozbiljniji udar. Niti je ovo vreme niti su oni sposobni za pravu diktaturu sa otvorenom silom.
Njemu je dosta da Vučić kaže "suka blyat NATO" a ovom da se slika.

Pa to je ok, samo što ovom drugom više nije dosta da se samo slika. "Njet nezavisno Kosovo" mu izgleda nije baš prijalo. A zato je poslat u Moskvu.
Uh ovde mislim grešiš debelo. Za 98% Vučićevog anturaža i 100% njegovog glasačkog tela (i otpr. 20% ovog bloga) bi to bilo ostvarenje svih snova.

Možda, pod uslovom da dobiju nekakav rat čega neće biti. U suprotnom čisto sumnjam. Odmah se postavlja pitanje "Su čim ćeš pred Lidla", a na tom se odgovoru lomezubi ditktatora.Začas mu se ospe rukovodeći kadar. i u tom bi ga poslu Merkel i Putin zajedno otpratili.
niccolo niccolo 14:37 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Merkel i Putin zajedno otpratili

Rusi generalno teško poklanjaju poverenje nekome, a ovom ne veruju uopšte...
Bili Piton Bili Piton 15:47 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

maksa83
da se vratimo opet na Državni Vrh




Da se vratimo.

romi.daba romi.daba 16:19 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

"Banda govana raspršiti kao maslačak".
Ne znam na čemu si, ali blago tebi.

Propušteno vreme se ne može nadoknaditi, naričito posle jugokomunističkog perioda.

St. Protić je dobar u ovoj emisiji.
[youtube]http://youtu.be/tB1qr-YemTA[/youtube]
freehand freehand 19:38 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Ne znam na čemu si, ali blago tebi.

To nije problem ako znaš na kome/čemu si ti.
sweet64 sweet64 22:14 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Ali i dalje mislim da će se ta banda govana raspršiti kao maslačak na prvi ozbiljniji udar. Niti je ovo vreme niti su oni sposobni za pravu diktaturu sa otvorenom silom.


Zavisi od percepcije. Ovo za mene jeste diktatura, a silu ko kako vidi i oseća. Činjenica da mnogi ne znaju šta im rade ne umanjuje nameru.
Ostaje da verujemo u ovo raspršenje, mada mislim da je redosled prvo otvorena sila koju komplet raja nedvojbeno oseća, a tek posle neki rasplet uz još bolniji period jer je noć pred jutro najtamnija.
blogovatelj blogovatelj 22:21 10.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Meni je samo čudno što on već nije odjebao EU, ali valjda zna oklen stvarno dolaze kakve takve pare za ovaj njegov simulakrum + voli to tapšanje po guzovima.


Sve se slažem u potpunosti sem ovoga. On sluša EU zbor para, ali i zbog toga što je naučio lekciju zvanu Milošević, tj kako prođe onaj ko se uskurči zapadu.
Tako da se trenutno pozicionirao otprilike po modelu Josipa Broza, jer je tako u mogućnosti. Tačno je na sredini klackalice, i on i pobratim mu Milo u Crnu Goru. S tim što jedan malo nagne ka Atlantiku, drugi malo ka Sibiru.
Milošević tu mogućnost nije imao, a bio je dovoljno glup da to ne shvati. Drugačije bile okolnosti. Zid tek srušen, a Moskva dekintirana.
maksa83 maksa83 07:44 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Sve se slažem u potpunosti sem ovoga. On sluša EU zbor para, ali i zbog toga što je naučio lekciju zvanu Milošević, tj kako prođe onaj ko se uskurči zapadu.

Sad je to malo drugačije, ima prilično vitalan FSB koji mu šapuće u uvo nemožetinikoOoništaAajačisiodsudbineEee... Milošević je igrao na grogi Rusiju u vreme kada se nafta vrtela između $20 i $30, pri čemu je u tom periodu udarila dno baš na kraju njegove vladavine, oko $13. Kad je nafta odmah potom krenula nagore uskurčila se i Rusija pošto je one trick pony koji bez visoko profitabilnih fosilnih goriva ne ume da pravi nikakve značajne pare. Zato mi je smešno kad Putinu pripisuju nadnaravne moći.

adviser adviser 08:47 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

maksa83

...Zato mi je smešno kad Putinu pripisuju nadnaravne moći.


Šteta što Jeljcin nije poživeo.
freehand freehand 08:52 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Milošević je igrao na grogi Rusiju

Miloševićje igrao na sve što je mogao da igra, a istorija mu nije dala baš veliki izbor.
maksa83 maksa83 08:55 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Miloševićje igrao na sve što je mogao da igra, a istorija mu nije dala baš veliki izbor.

Ovde - večito na granici imperija, samo se imperije menjaju - izbor nikad nije bio lak.
freehand freehand 08:57 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

maksa83
Miloševićje igrao na sve što je mogao da igra, a istorija mu nije dala baš veliki izbor.

Ovde - večito na granici imperija, samo se imperije menjaju - izbor nikad nije bio lak.

Pa da, ali kad ti je jedna od njih otvoreni neprijatelj a druga je obnevidela na kolenima - onda si baš u sranju do guše.
P.S. Tito je imao taj luksuz i konfor (i genije, da se ne zajebavamo) da može da lavira, balansira, trguje i uzima i od jednih i od drugih, nekad naizmenično a nekad, bogami, i istovremeno. I još da stvori nesvrstane, svojoj zemlji obezbedi tržišta a sebi titulu božanstva trećeg sveta
adviser adviser 09:18 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
maksa83
Miloševićje igrao na sve što je mogao da igra, a istorija mu nije dala baš veliki izbor.

Ovde - večito na granici imperija, samo se imperije menjaju - izbor nikad nije bio lak.

Pa da, ali kad ti je jedna od njih otvoreni neprijatelj a druga je obnevidela na kolenima - onda si baš u sranju do guše.
P.S. Tito je imao taj luksuz i konfor (i genije, da se ne zajebavamo) da može da lavira, balansira, trguje i uzima i od jednih i od drugih, nekad naizmenično a nekad, bogami, i istovremeno. I još da stvori nesvrstane, svojoj zemlji obezbedi tržišta a sebi titulu božanstva trećeg sveta

Alal mu vera na zaostavštini.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:30 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
niccolo
Da li se tako brane interesi Srba ili Rusa?

Srbi i Rusi imaju različite interese, a Dodik brani interese samo jednih od njih.

Samo jednog od sebe.

Interesantna je ta prica sa Dodikom i tim silnim interesima.
Meni je interesantnije protiv cijih je on interesa i kome je sve gurnuo prst u oko i izbio iz dzepa vec vidjen novac. Cudno je da covijeku kojeg optuzuju za toliko stvari nista ne mogu naci i dokazati a on dobija sve sudske procese koje povede.
Za one koji ne znaju. U BiH sudstvo je reformisano po idejama "Medjunarodne zajednice", sta god to znacilo tako da sudije i tuzioce bira nezavisno tijelo. Politicari nemaju nikakvu ulogu u tome i njihovo je da obezbijede samo novac za funkcionisanje takvog sistema.
Sigurno je da mnogima smeta sto ljudi u RS nisu bas raspolozeni da promijene vlast tako sto ce dovesti puno goru i neposteniju ekipu nego sto je trenutna a i sjecanja na vladavinu sadasnje opozicije jos su ziva. Nije RS Srbija pa da uradi tako nesto.
Ljudi u RS se odlucuju glasati po rezultatima a ne po medijskoj hajci, a ta hajka je pocela jako davno. Ima neko stivo koje se zove: "Zeljko Cvijanovic novinar u civilu". Tada je to pocelo a sada se samo dolijeva i usavrsava. Cini mi se da je tu spomenut i sadasnji glavni anti-Dodik novinar Vaskovic.
gedza.73 gedza.73 10:31 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Alal mu vera na zaostavštini.

Šta fali? Umesto šnajdera na čelu OZNE (izvorna i autentična KGB škola) danas imaš keramičara koji se brine o bezbednosti nacije.
A i zaostavština ljubavi prema sovjetskoj autokratiji nije zanemarljiva.
Malo Vođinog obezbeđivanja novih radnih mesta, malo balansiranje i trgovina u ovim 'teškim, sudbonosnim trenucima za našu zemlju' i sa jednima i drugima ima od njega da stvori božanstvo za bar još dva izborna ciklusa.

Uz dopisne fakultete i falš diplome za drugove rukovodioce...

Ostalo samo kad bi nas Ameri pustili da se igramo sa državama koje bi mogle da pretegnu na rusku stranu (al' danas malo drugačija situacija na svetskoj igranci), da ih nazovemo nesvrstani pa da Vođa gura našu državu u budućnost do kraja svog života. Lažne optužbe, podmetanja i obavezno d'ukine izbore.

Bogo moj vlažnih li snova. Tako da mi i dalje sa T(v)oga puta ne skrećemo.

freehand freehand 11:11 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Sigurno je da mnogima smeta sto ljudi u RS nisu bas raspolozeni da promijene vlast tako sto ce dovesti puno goru i neposteniju ekipu nego sto je trenutna a i sjecanja na vladavinu sadasnje opozicije jos su ziva. Nije RS Srbija pa da uradi tako nesto.
Ljudi u RS se odlucuju glasati po rezultatima a ne po medijskoj hajci, a ta hajka je pocela jako davno. Ima neko stivo koje se zove: "Zeljko Cvijanovic novinar u civilu". Tada je to pocelo a sada se samo dolijeva i usavrsava. Cini mi se da je tu spomenut i sadasnji glavni anti-Dodik novinar Vaskovic.

Dve stvari: ako je neko na ovim prostorima bez dileme "doveden" i postavljen na vlast onda je to bio Europljanin i intelektualac Mile Dodik (tad još nije bio Mile već Milorad), i to posle seče knezova u SDS. Toliko o volji birača, a i konzistentnosti Dodikove politike i priči o interesima. Što se, pak, imovine tiče tu ima stvari koje su , valjda, neupitne. Video sam vile i stanove, nisam video razumno objašnjenje, koliko god nisam sklon da upirem prstom u nekoga bez dokaza.
freehand freehand 11:11 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

.
freehand freehand 11:15 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
Alal mu vera na zaostavštini.




A jebi ga, nije on kriv što su mržnja i osveta ovde jača sila i snažniji pokretač nego od ljubavi, prijaeljstva i zajedništva. Al eto, slatka je uteha i u tome što malo-malo pa neki od anti-buljubaša mora da prizna kako je ovo-i-ono bilo dobro/bolje nego danas. Malo li je od takih lumena?
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:13 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
Sigurno je da mnogima smeta sto ljudi u RS nisu bas raspolozeni da promijene vlast tako sto ce dovesti puno goru i neposteniju ekipu nego sto je trenutna a i sjecanja na vladavinu sadasnje opozicije jos su ziva. Nije RS Srbija pa da uradi tako nesto.
Ljudi u RS se odlucuju glasati po rezultatima a ne po medijskoj hajci, a ta hajka je pocela jako davno. Ima neko stivo koje se zove: "Zeljko Cvijanovic novinar u civilu". Tada je to pocelo a sada se samo dolijeva i usavrsava. Cini mi se da je tu spomenut i sadasnji glavni anti-Dodik novinar Vaskovic.

Dve stvari: ako je neko na ovim prostorima bez dileme "doveden" i postavljen na vlast onda je to bio Europljanin i intelektualac Mile Dodik (tad još nije bio Mile već Milorad), i to posle seče knezova u SDS. Toliko o volji birača, a i konzistentnosti Dodikove politike i priči o interesima. Što se, pak, imovine tiče tu ima stvari koje su , valjda, neupitne. Video sam vile i stanove, nisam video razumno objašnjenje, koliko god nisam sklon da upirem prstom u nekoga bez dokaza.

Kad je Milorad Dodik doveden na vlast u RS ja sam tad zivio tamo. U Prijedoru. To je bio pakleno vrijeme, neopisiv kriminal, pljacka, zabrana povratka izbijeglica i da ne nabrajam dalje. Biljna Plavsic sa dijelom SDS-a je krenula u pobunu protiv toga i uz veliku pomoc stranaca dobila priliku da sastavi vladu. Prvi i daleko najjaci kandidat je bio Mladen Ivanic. Poslije rzgovora u Beogradu i videci kakva ga borba ceka i protiv koga on je odustao. Dodik se jedini usudio prihvatiti i to bez razgovora u Beogradu. Sam podatak da je veliki dio dokumentacije vlade RS na Palama spaljen prije preuzimanja iste od strane Dodika govori razmijerama demokratije koja je tada zgazena. Prvi koji je Dodiku uveo sankcije bio je Milosevic.
Ne bih da budem Dodikov advokat, ali zar nije na tuziocima da dokazu optuzbe a ne na okrivljenom da dokaze nevinost. Cini mi se da je u velikom svijetu tako.
Gledao sam jednom neku diskusiju kad Dodik kaze da je bio suvlasnik firme koja je u Sarajevu pred rat imala godisnji promet 50 mil. DM. Poslije sam bas pratio stampu ali ga niko nije opovrgao. Mislim da se radilo o nekakvoj fabrici namijestaja ili tako nesto.
O Dodikovim ukusima ne bih a o manirima je jednom u skupstini rekao da je jos od djeda naucio da sa ciganima razgovara ciganski a sa gospodom gospodski.
maksa83 maksa83 12:44 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Ostalo samo kad bi nas Ameri pustili da se igramo sa državama

Ne možeš očekivat isti tretman za fleku na mapi sa 7 miliona ljudi (u opadanju) sa komadom Dunava kao jedinim strateškim toponimom, i zemlju od 22 miliona ljudi a koja drži celu stranu Jadrana i graniči se i sa istočnom i zapadnom Evropom.
romi.daba romi.daba 13:36 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

freehand
Milošević je igrao na grogi Rusiju

Miloševićje igrao na sve što je mogao da igra, a istorija mu nije dala baš veliki izbor.


Cela srpska komi elita je izabrala RAT umesto političkih pregovora i to ne jednom već više puta. Posledice su takve da niko nije srećan i zadovoljan stanjem nacije već decenijama.

Treba da budemo srećni što su Srbi uglavnom pod starateljstvom nesrpskih zemalja, da se ne samopovredjujemo dalje.
gedza.73 gedza.73 14:36 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Ne možeš očekivat isti tretman za fleku na mapi sa 7 miliona ljudi (u opadanju) sa komadom Dunava kao jedinim strateškim toponimom, i zemlju od 22 miliona ljudi a koja drži celu stranu Jadrana i graniči se i sa istočnom i zapadnom Evropom.

Naravno da ne. Zato su uzeli dizgine u svoje ruke pa se 'potrudili' da pod okrilje dovedu Makedonce. I Crnogorce. U ukupnom zbiru njima dolazi na isto.

Ujedno se znalo kako i dokle država od 22 miliona sme da se igra.
edit
Čerčil i Staljin se dogovorili 'dovde je mo'e a odavde je tvo'e' (bez ikoga iz Yu).

Tako je crvena tačka (dovde i ni korak dalje) bila Trst odavdepočinjeEvropa.

usput kako su drugi videli 'humana' preseljenja, kamione, nacije, teritorije...
(pa nije 'naš Sloba' tikva bez korena i porekla)

alselone alselone 17:19 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

konfor


principessa_etrusca principessa_etrusca 17:27 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

alselone
konfor


Немој да ситничариш.
freehand freehand 17:30 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Treba da budemo srećni što su Srbi uglavnom pod starateljstvom nesrpskih zemalja, da se ne samopovredjujemo dalje.

Budite, šta vam ko ko može?
To je kudikamo bolje nego kad ste bili srećni uz Serbien muss Sterbien. Srbi ne moraju da se sekiraju, vi ne morate da ginete kad navale da vas isteruju.
freehand freehand 17:32 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

principessa_etrusca
alselone
konfor


Немој да ситничариш.

Ti si sigurna da je u pitanju sitnica i sitničarenje?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:39 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

romi.daba
Cela srpska komi elita je izabrala RAT umesto političkih pregovora i to ne jednom već više puta. Posledice su takve da niko nije srećan i zadovoljan stanjem nacije već decenijama.

Treba da budemo srećni što su Srbi uglavnom pod starateljstvom nesrpskih zemalja, da se ne samopovredjujemo dalje.

Ово уопште, али уопште није тачно.

Хрватска се наоружавала (види рецимо под Шпегељ и Тус), формирала је своју војску, а Срби су били потпуно неспремни, па су се престројавали у ходу.

А за ово што си написао о старатељству, стварно немам коментар.
alselone alselone 17:41 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Немој да ситничариш.




Što bi se reklo, imam konfornu kuću sa tri odelenja.
freehand freehand 17:44 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

А за ово што си написао о старатељству, стварно немам коментар.

Što, može da elaborira kao gost autor a posle da se slomiš braneći njegovo pravo da propagira okupaciju i starateljstvo.
Mislim, to je isti onaj Ljotić, nego je shvatio u međuvremenu pa je sad opet Latinka.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:58 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

alselone
Немој да ситничариш.


Što bi se reklo, imam konfornu kuću sa tri odelenja.

Пусти човека (а и н и м су једно до другог на тастатури).
alselone alselone 18:13 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Пусти човека (а и н и м су једно до другог на тастатури).


Šta si se ti primila? Da još to razjasnimo pa ću ti ga pustiti da ga vodiš kući.
blogovatelj blogovatelj 23:43 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Пусти човека (а и н и м су једно до другог на тастатури).


Može i konfor, pardon my French.

Klik.
alselone alselone 23:50 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Može i konfor, pardon my French.


Može na francuskom, na srpskom ne može. Tj. može ali ima malo drugačije značenje kao koren drugim terminima.
blogovatelj blogovatelj 23:58 11.10.2018

Re: Evroazijati protiv Evropljana

Milošević je igrao na grogi Rusiju u vreme kada se nafta vrtela između $20 i $30, pri čemu je u tom periodu udarila dno baš na kraju njegove vladavine, oko $13


Nisam znao tačne cifre, ali sam u podsvesti bio duboko ubeđen u ovo.
Pogledaj kako ta fakin cena nafte određuje ali bukvalno sve. S tim što Rusima odgovara visoka cena, a Amerima niska, jer tada štekaju svoju naftu za buduće generacije, a kupuju arapsku.
Na ogroman prvi izvod gornje crvene funkcije Ameri su u čabru, a na ogroman negativan prvi izvod Rusi.

1974 - Cena ide u nebo, a Ameri završavaju rat u Vijetnamu
1979 - Cena ide u nebo, a Ameri prepuštaju Iran Homeiniju
1980 - 1986 - Cena se stropoštava, a mučeni Gorbačov peva Beng, beng, sej da, da,da
1991 - Ludački rast, pa pad, baš u vreme kada Milošević pravi strateški zajeb, pre toga je bio uz dlaku sa Bušom starijim i Bejkerom.

I tako dalje...
Samo sada je jednačina postala zajebanija i teže rešiva, jer postoji i faktor zvani Kina. Kod njih se proizvodi sve, njima odgovaraju niske cene sirovina, a njih diktira niska cena nafte.
Daklem, zaključak... Ameri moraju da balansiraju sa svetskom cenom nafte koju određuju batinom i kursom dolara. Ako je cena nafte previsoka, voda kreče na rusku vodenicu, a ako je niska, na kinesku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana