Društvo| Film

Dobri, odlučni ljudi

Boris Drenca RSS / 15.11.2019. u 12:04

Fraza 'Neko bi trebalo da učini nešto' nije, sama po sebi, od pomoći. Ljudi koji je koriste nikada ne dodaju 'a taj neko sam ja'.

Teri Pračet

 MV5BYmJhNTZkZDUtMDFlOS00MDlkLTg2MmItYjM4Nzk4OTlmOGI2XkEyXkFqcGdeQXVyNzQwNzQwMjA@._V1_.jpg


O Dijani Budisavljević sam znao relativno malo. Znao sam da je u vremenu zla Drugog svetskog rata radila sve da spasi decu iz logora. Čitao sam svedočenja ljudi , nekadašnje dece koji su akcijama Dijane Budisavljević spašena noža, krematorijuma, malja, metka*... Čuo sam za film, čuo sam i intervju autorke Dane Budisavljević*. Ali sam odbio da na temu razgovaram. To ću uraditi kada film vidim. I jesam. I video i razgovarao.

Tih 88 minuta je ono što piše u podnaslovu filma 'Istinita priča o najboljim ljudima u najgora vremena'. O ljudima koji su svoju ulogu videli u otporu užasu i ludilu. Otporu čiji cilj nije neka globalna pobeda. Cilj je bio život. I film je predstavio tu borbu. Borbu koja je uspela. Spasili su sve što su mogli njih 12.000*. Ta deca su izvedena iz logora. Ta deca su preživela rat. Neku od njih smo videli u filmu.

Priča oko koje je snimljen film je velika (VEEEELIIIKAAA, stvarno). I ispričana je dobro. A čuo sam i suprotna mišljenja. O filmu, ne o temi. OK, možda je do mene ja cenim dobru priču. Često ne obraćam pažnju na detalje. Zvuk u filmu je onaj potez kičicom koji doprinosi pozitivnom dojmu. Gledati u bioskopu.

Možda o filmu bolje govori tišina koja ga prati u javnosti. Izgleda da su ljudi očekivali nešto drugo. Nešto što bi mogli da pljuju ilikao 'hrvatski film' ili kao nejasnu priču. Nema toga. Film jednostavno obrađuje veliku priču o dobroti i aktivizmu i postavlja pitanja na koja moramo naći odgovore. Svako za sebe.

Recimo šta je borba protiv užasa i diktature? Da li je to samo 'pušku u ruke pa u šumu' ili se može iskoristiti svaka , i najmanja, mogućnost da se stvari poprave? Recimo, da se deca spašavaju? Recimo njih 12000?

Aplauz (i hvala) autorki za film. Brojači krvnih zrnaca i nacoši svih fela ne moraju da gledaju film, nema tu ničega što bi ih moglo interesovati. Film je o dobroti a dobrota nije njihova tema.

Autorka nije ništa sakrila i ništa slagala. Dokument na osnovu koga je snimala je takav. Detalji o tada 'značajnim' ljudima su takvi kakvi su. Svedočenja su autentična. Generalnu priču su nadogradili detalji. Neverovatni.  I taj neverovatan zvuk. (Glumci svi odlični, posebno Alma Prica)

Zašto se nije znalo za Dijanu i njenu akciju? Akciju otpora pod ustašama? Zbog gluposti novih vlasti. Zbog onih koji su zbog užasa i terora kažnjavali one koji su se tome usprotivili.

*Ljudska kreativnost u satiranju drugih ljudi je posebna patologija

*Sama autorka kaže da su prezimena ista ali da nisu porodično povezani

*Brojke su zastrašujuće. I pohvalne. Svako poređenje sa drugim poznatim spasiocima izmešta poentu sa spašavanje na bessmisleno poređenje brojki.

 



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 12:17 15.11.2019

...

O tom filmu sam čitala i čula sve najbolje, želim da ga vidim.

Ali sama priča o Diani Budisavljević, o "dobrim ljudima u zla vremena" je zadivljujuća, pre svega jer je istinita.
Žena - heroj.

U dobra vremena je lako biti dobar čovek.

Trebaju nam dobri ljudi, trebaju nam i sve priče, filmovi o dobrim ljudima, da ne izgubimo nadu, kao dokaz da se može nešto učiniti i ako to izgleda nemoguće.

Njoj je uspelo.

Slava joj i hvala.
Boris Drenca Boris Drenca 12:29 15.11.2019

Re: ...

Svaka preporuka za film. Veoma je poučan. Poučniji od mnogih.

Gledati u bioskopu.
angie01 angie01 12:33 15.11.2019

Re: ...

Svaka preporuka za film.


imam ga vec na spisku,...zajedno sa Dzokerom-za bionju.
dobrica0514 dobrica0514 13:59 15.11.2019

Re: ...

Boris Drenca
Svaka preporuka za film. Veoma je poučan. Poučniji od mnogih.

Gledati u bioskopu.

Imao sam kartu, odnosno, bio sam pozvan na projekciju ovoga filma - ali nisam mogao da idem iz opravdanog razloga.
Stoga, neka je večna hvala Di(j)ani na spašavanju srpske dece od ustaške gamadi.

Slava joj!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:33 16.11.2019

Re: ...

Znači, izdao si nas na frontu. U ključnom trenutku. Da, i pretpostavio sam da si patriota samo na rečima, ne i na delima.
dobrica0514 dobrica0514 14:51 16.11.2019

Re: ...

Srđan Fuchs
Znači, izdao si nas na frontu. U ključnom trenutku. Da, i pretpostavio sam da si patriota samo na rečima, ne i na delima.

Ne znaš ti ništa o mom patriotizmu.
Niti je potrebno da znaš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:32 16.11.2019

Re: ...

Kako nije potrebno? Tako sa savetnikom konzula?

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 19:05 17.11.2019

Re: ...

mariopan
O tom filmu sam čitala i čula sve najbolje, želim da ga vidim.

Ali sama priča o Diani Budisavljević, o "dobrim ljudima u zla vremena" je zadivljujuća, pre svega jer je istinita.
Žena - heroj.

U dobra vremena je lako biti dobar čovek.

Trebaju nam dobri ljudi, trebaju nam i sve priče, filmovi o dobrim ljudima, da ne izgubimo nadu, kao dokaz da se može nešto učiniti i ako to izgleda nemoguće.

Njoj je uspelo.

Slava joj i hvala.


Sve potpisujem. I ja planiram da ga pogledam.
predatortz predatortz 13:20 15.11.2019

Film nisam gledao

Ali sam dobro upamtio priču čika Gojka, prijatelja mojih roditelja i oca dve moje drugarice, o tome kako su ga iz logora izvukli u nekim vrećama, na zaprezi kojom su seljaci dovozili potrepštine ustašama. Kako je drhtao skvrčen pod tim vrećama, dok je ustaša bockao puškom sa nataknutim bajonetom da mu slučajno ne promakne koje srpče.
Dobri čika Gojko, inače ljudeskara gorštačke građe, sa glasom koji cepa plafon, profesor ruskog jezika, je bio najčistija duša koju sam upoznao. U 7 i 15 je sedao sa nas troje da gleda crtani film, grohotom se smejao, potom je gasio tv za vreme Dnevnika.
Nikad nije voleo politiku, bilo koju i bilo čiju.
Kad je krenuo ovaj poslednji rat, iako nije bio vojni obveznik, iako su bili lepo prihvaćeni od teta Danine braće u Bijeljini, kada su izašli iz Tuzle, iako mu je nuđen posao profesora u bijeljinskoj gimnaziji, nije mogao sve to da gleda ni kao posmatrač. Otišli su u Aranđelovac, u nepoznato, i svoju plemenitu dušu je ispustio u nečijoj vikendici, go kao pištolj.
Rat je za njega bio nešto strašno i neprirdno, čak i kad nisi direktno u njemu.

Eto, on je jedno od te spašene dece.
A ja imadoh neku potrebu da ga se na ovaj način setim i pomenem.
milisav68 milisav68 19:35 15.11.2019

Re: Film nisam gledao

predatortz
Eto, on je jedno od te spašene dece.
A ja imadoh neku potrebu da ga se na ovaj način setim i pomenem.

Ako si.

Antifašistima neka je na čast i obraz, zašto je premijera ovog filma 2019. godine.
Bili Piton Bili Piton 09:12 16.11.2019

Re: Film nisam gledao

milisav68


Antifašistima neka je na čast i obraz, zašto je premijera ovog filma 2019. godine.


Donedavno se za čitav slučaj Budisavljević nije ni znalo, pročitah baš pre neki dan negde da su prvi podaci o njoj i njenom delanju ugledali svetlost dana prvi put tek negde iza 2000. Izmedju ostalog i na ovom blogu, bio je odličan tekst o njoj iz pera jednog zagrebačkog, tada redovnog blogera (odavno se više ne pojavljuje ovde, šteta).
Boris Drenca Boris Drenca 10:59 16.11.2019

Re: Film nisam gledao


zašto je premijera ovog filma 2019. godine.


Mislim da je to zbog toga što je snimljen ove godine. Meni deluje kao da je dobar razlog. A antifašistima je upućeno?

Paa za ove druge, koji nisu anti pretpostavljam ikoji zameraju zašto je film prikazan 2019. preporuka da pročitaju citat sa početka.
mirelarado mirelarado 23:44 16.11.2019

Re: Film nisam gledao

Donedavno se za čitav slučaj Budisavljević nije ni znalo, pročitah baš pre neki dan negde da su prvi podaci o njoj i njenom delanju ugledali svetlost dana prvi put tek negde iza 2000. Izmedju ostalog i na ovom blogu, bio je odličan tekst o njoj iz pera jednog zagrebačkog, tada redovnog blogera (odavno se više ne pojavljuje ovde, šteta).


Link na taj tekst, ako nekoga zanima.
milisav68 milisav68 08:37 17.11.2019

Re: Film nisam gledao

Donedavno se za čitav slučaj Budisavljević nije ni znalo,

Zašto se nije znalo?
milisav68 milisav68 08:42 17.11.2019

Re: Film nisam gledao

Mislim da je to zbog toga što je snimljen ove godine. Meni deluje kao da je dobar razlog. A antifašistima je upućeno?

Pitanje, zašto tek sad?
Paa za ove druge, koji nisu anti pretpostavljam ikoji zameraju zašto je film prikazan 2019. preporuka da pročitaju citat sa početka.

A-ha, posle 70 godina je došlo vreme da se posumnja u bratstvo i jedinstvo.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:43 17.11.2019

Re: Film nisam gledao

Zato što se države-naslednice plaše Restitucije, possibly maybe?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 17.11.2019

Re: Film nisam gledao


A-ha, posle 70 godina je došlo vreme da se posumnja u bratstvo i jedinstvo.

Ma, bre, kakvo bratstvo i jedinstvo... Svi mi, u svim matičnim državicama služima kao biz-čipovi, materijal za poslovanje. Sada odjednom se javljaju neki glasovi, pa bi i tužbe da dignu?! Zamisli još i mi potomci, Golootočani, dignemo frku...
Bili Piton Bili Piton 17:00 17.11.2019

Re: Film nisam gledao

milisav68
Donedavno se za čitav slučaj Budisavljević nije ni znalo,

Zašto se nije znalo?


To ne znam - ali odgovorio sam ti na pitanje otkud film i njegova premijera tek u 21 veku.

A ako se prisetimo skorašnjeg incidenta sa dvostrukim odbijanjem projekta Lordana Zafranovića, onda nam neće biti teško da pročešljamo dodatne moguće razloge i stavimo ih na sto.
Черевићан Черевићан 13:50 15.11.2019

стална борба

a i uloga nas u otporu užasu i ludilu

сама радња поменутог филма
изазива горак укус ...у устима,
мада вековима покушаји трају
лудило (не)људи дорека неима
amika amika 18:15 15.11.2019

Дијана Будисављевић и Ирина Сандлер

ОВДЕ ЈЕ ЛИНК >>> null

Слава им!
Boris Drenca Boris Drenca 08:26 16.11.2019

Re: Дијана Будисављевић и Ирина Сандлер

hvala ili tačnije HVALA
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 15.11.2019

*************

Brojači krvnih zrnaca i nacoši svih fela ne moraju da gledaju film, nema tu ničega što bi ih moglo interesovati.


Bez ovoga nije moglo?
Ili je sve ostalo pisano da bi se ovo reklo, onako, kao usput?
Boris Drenca Boris Drenca 08:25 16.11.2019

Re: *************

Bez ovoga nije moglo?


Naravno da nije moglo. Kada preporučuju film uvek stave ograničenja u godinama. Biti brojač krvnih zrnaca jeste karakteristika i potrebno je staviti ograničenje. Da se ne potresaju ljudi. A ni mi da se ne potresamo. I onako oni znaju 'istinu' i propovedaće je glgedali ga ili ne .

Ili je sve ostalo pisano da bi se ovo reklo, onako, kao usput?


Eto šta sam rekao...sve znaju .
predatortz predatortz 10:34 16.11.2019

Re: *************

Eto šta sam rekao...sve znaju .


Čekaj, ti znaš da je huči nacoš i brojač krvnih zrnaca?
Ja nisam stekao takav utisak o njemu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:23 16.11.2019

Re: *************

Nije prema Srbima. Prema manjinama, međutim, crna šulja... Ali, nije bio takav kao mlađi. Prosto se korumpirao čitanjem fašističkih pamfleta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:26 16.11.2019

Re: *************

Da li jeste, ili nije nacista, on sam zna. Po onome što piše, što je meni rekao ("predao bi Gestapou beogradske Jevreje" ), jeste postao crna šulja. Na žalost. Ja sam ga voleo, iskreno, kao izgubljenog rođenog brata... Ali, nacizam... Post sa ćerinom gošćom i crtežima Servije gošće Amerikanke je legendaran.

PS. Slučajno obavestio Borisa.
predatortz predatortz 14:09 16.11.2019

Re: *************

Boris Drenca


Čekaj, ti znaš da je huči nacoš i brojač krvnih zrnaca?


Ne znam ali se ubedljivo ponaša tako.


Mislim da imaš pogrešan utisak o čoveku. E sad, što je postala praksa da se svi neistomišljenici etiketiraju kao nacoši, to samo relativizuje pojam nacizma. Nacizam je jako bolesna i opasna pojava. Ne mašite olako njim, kao da je pripadnost nekoj folklornoj grupi u pitanju.
Ja sam ubeđen da na ovom mestu, uz sve naše razlike, nema nacoša.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:02 16.11.2019

Re: *************

E sad, što je postala praksa da se svi neistomišljenici etiketiraju kao nacoši,


To je to.

Nemam ja problem sa tim što me neko svrstava ovde ili onde, nemam problem ni kad me Srki Fuks svarsta u nacste, ili kad izmišlja nešto o predavanju Jevreja, jer me njegov sud ne zanima. A pošto sam iskreno uveren da svako ima pravo da misli o svakom dugom šta hoće, stoga mu zaista ne zameram.

Svrstavaj me brate koliko hoćeš i gde hoćeš, tvoje pravo i tvoj kantar.
I ja imam kantar koji meri fašizam, koji je meni važniji od tvog, i važno mi je da taj kantar pokazuje da sam daleko od njega. I kantari ljudi do čijeg mišljenja mi je stalo, onih ljudi zbog kojih bi se zamislio kada bi mi rekli nešto slično.
Ovako, Srki, Drenča....ma daj, baš me briga gde me takvi svsrtavaju.
Neću valjda njima da se pravdam i da ih razuveravam?

I nije to problem, znao sam ja da će me Boris svrstati u brojače i kad sam napisao ovaj komentar. Svrstaće mene jer svrstava ogroman deo ljudi koje njegov kanrtar tako meri, a koji su daleko od brojča zrnaca.

I šta onda znači ona njegova rečenica?
Pa to da film ne treba da gleda ogroman deo populacije jer je film, po njemu, za neku elitu kojoj on misli da pripada.

I to je suština njegovog pisanija, ne deca, ne Dijana, ne Dana, nego njegova pripadnost "eliti" koja bi da određuje ko treba da gleda film a ko ne.

Ma more nek se tera.....tamo.
Boris Drenca Boris Drenca 19:10 16.11.2019

Re: *************

Ne govorim o eliti. O eliti govore oni koji bi voleli da su elita (kao što o monarhiji govore oni koji misle da su plemstvo)i koje ugrožavaju svi koji nisu deo istog skupa/plemena/kolone. I ti koji nisu deo toga su zli i zlonamerni. I zbog toga, pošto sam očito takav: Nek' se teram...tamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 16.11.2019

Re: *************

Ne govorim o eliti.


Dobro, o izuzetnosti.
Može tako?
Ili nađi sam neki termin za te koji treba da gledaju film i za one koji to ne bi trebalo da rade.
Koja god imena da smisliš za te grupe biće besmislena jer je ideja da neko ne treba da gleda film besmislena.

I nema drugog objašnejna što je uopšte to napisano nego podela na izuzetne, one koji ne broje, i brojače.

A sad da te pitam nešto, koliko si puta u tekstu pomenuo da su deca koja su ubijana, a neka spašena, bila srpska, a ubice Hrvati?
Ni jednom.

Pomenuti to, da su Srbi u NDH stradali od Hrvata, da su Hrvati ubijali i osnovali logore za srpsku decu, je brojanje krvnih zrnaca ili istina?
G.Cross G.Cross 22:20 16.11.2019

Re: *************

predatortz
Eto šta sam rekao...sve znaju .


Čekaj, ti znaš da je huči nacoš i brojač krvnih zrnaca?
Ja nisam stekao takav utisak o njemu.


Nigde Drenca nije rekao da je Huchi nacos. Čak se ni Huchi sam nije javio kao žrtva nego bio generalno protiv toga da se bude protiv brojača krvnih zrnaca.

I tako je još jedan blog otišao niz pogrešnu ulicu.

Makar znam da ti to nisi uradio namerno.

predatortz predatortz 22:33 16.11.2019

Re: *************


Nigde Drenca nije rekao da je Huchi nacos.


Ne, samo je to dovoljno jasno insinuirao.
Nismo deca.
Huči mu je samo postavio pitanje o delu posta koji je i meni zasmetao, ali nisam hteo da reagujem.
To uzurpiranje prava na istinu, na film, na procenjivanje ko šta sme, je mnogo bliže totalitarnim tendencijama nego smislena zapitanost.
Domaćin je tim delom posta i reakcijom na hučijevo pitanje pokvario dobar blog, niko drugi.
G.Cross G.Cross 22:54 16.11.2019

Re: *************

predatortz

Nigde Drenca nije rekao da je Huchi nacos.


Ne, samo je to dovoljno jasno insinuirao.
Nismo deca.
Huči mu je samo postavio pitanje o delu posta koji je i meni zasmetao, ali nisam hteo da reagujem.
To uzurpiranje prava na istinu, na film, na procenjivanje ko šta sme, je mnogo bliže totalitarnim tendencijama nego smislena zapitanost.
Domaćin je tim delom posta i reakcijom na hučijevo pitanje pokvario dobar blog, niko drugi.


Aplauz (i hvala) autorki za film. Brojači krvnih zrnaca i nacoši svih fela ne moraju da gledaju film, nema tu ničega što bi ih moglo interesovati. Film je o dobroti a dobrota nije njihova tema.


Ovo je originalni tekst.
Ja moram da priznam da ni jednog trenutka nisam pomislio da Huchija.

I ja verujem da nema nacista na ovom blogu.

Plaćenika ima. Kao što valjda svi vidimo.


EDIT : Pojma nemam ko je bloger Drenca tako da sam valjda neutralan sa te strane.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 16.11.2019

Re: *************

Ja moram da priznam da ni jednog trenutka nisam pomislio da Huchija.


Evo kantara koji meni znači.

I meni je žao što je blog malo kliznuo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:35 17.11.2019

Re: *************

Nemam ja problem sa tim što me neko svrstava ovde ili onde, nemam problem ni kad me Srki Fuks svarsta u nacste, ili kad izmišlja nešto o predavanju Jevreja, jer me njegov sud ne zanima. A pošto sam iskreno uveren da svako ima pravo da misli o svakom dugom šta hoće, stoga mu zaista ne zameram.


Nema šta da izmišljam, sve je crno-na-belo. Pitanje: Da li bi predao sugrađane Jevreje Gestapou? Odgovor: Da. Svaka dalja relativizacija je izlišna. Ti si bio demokrata, jasno se sećam. Pa je onda usledila serija razočaranja, verovatno rakija; pa serija simpatije za desničarsku i mržnje i osude za levu ideologiju, da bi se završila i otvoreno nacizmofilijom. Da li mene zanima tvoj pad? Da, zanima me pad svakog ljudskog bića u zlo. Za razliku od fašiste koji, relativizujući i objektivizujući drugo ljudsko biće, dolazi do toga da ga dehumanizuje, odstranjuje od njega njegovu humanu, univerzalnu suštnost i da potom nema problem sa svojom savešću što je predao nekoga samo zato što ima drugačiju etničku odrednicu. Tvoj duh je pao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:43 17.11.2019

Re: *************

Nigde Drenca nije rekao da je Huchi nacos. Čak se ni Huchi sam nije javio kao žrtva nego bio generalno protiv toga da se bude protiv brojača krvnih zrnaca.


Nije, ja sam rekao. Al' ne ni nacoš nego sitna cinkaroška funjara koja bi, ideologije radi, predala svog komšiju u logor. Hajde da je crna košulja pa da znamo: ako ga promaši moj metak da će me uhapsiti i odvesti u logor;

ne, on će otcinkariti, predati spisak u ruke crnim košuljama.

Osvald Mozli naš...

dobrica0514 dobrica0514 11:20 16.11.2019

Da!

Ne sme se biti Srbin ni na blogu koji govori o filmu koji govori o spašavanju (od klanja) srpske dece.
Sve može, samo biti Srbin ne može.
Jer je Srbin, po difoltu, nacoš?!
Strašno!
Boris Drenca Boris Drenca 11:44 16.11.2019

Re: Da!

Film je o dobrim ljudima koji su spašavali decu od smrti. Klanja i užasi se ne kriju i ne umanjuju ali to nije tema filma. a i za vas kao i za one kojima smeta datum izlaska filma važi citat na početku.

A ljudi se sami prepoznaju. Naročito kada treba izbrojati krvna zrnca
korisnickoime-2 korisnickoime-2 12:08 16.11.2019

.

.
alselone alselone 19:04 16.11.2019

Re: Da!

А зашто Веселица не може стално да отвара нове никове чим је банују као што ти то радиш када те банују?

И ти тако ко зна колико пута... А њој дефинитивно за вјеки вјеков забрањено...


Čisto da ne ostane neodgovoreno - to što pokušavaš insinuirati, tehnički nije moguće ostvariti na ovom Blogu B92 (pa i generalno). Svako može otvoriti još jedan mail i sa tog maila još jedan blog nalog. I tvoj Petko Robinzone to radi jednom nedeljno. Rade i drugi pa se javljaju kada im se svadja ili posle par godina kada ih zasvrbi guzica šta se ovde radi. Može i pomenuta blogerka bez ikakvih problema. Nema zavere.
Bili Piton Bili Piton 20:51 16.11.2019

Re: Da!

Izgleda da ipak ne može, videti Blogijev slučaj koji tvrdi da je trajno banovan.

Veselice što se tiče, valjda je ukapirala da se ovde ne uklapa i to je nažalost skontala the hard way, a to što je rešila da se povuče ukazuje, ipak, na normalan i zdrav stepen socijalne inteligencije.

Žene su uvek bistrije, jbg.
alselone alselone 21:04 16.11.2019

Re: Da!

Izgleda da ipak ne može, videti Blogijev slučaj koji tvrdi da je trajno banovan.


Trajno mu je banovan jedan nalog, on neće verovatno da otvori drugi. Nije moguće trajno banovati Blogija iz Kanade imenom i prezimenom. To može biti samo ban mejla ili IP-a što se u principu nikada ne radi. Ne postoji tehnička mogućnost.
maksa83 maksa83 22:02 16.11.2019

Re: Da!

Nije moguće trajno banovati Blogija iz Kanade imenom i prezimenom. To može biti samo ban mejla ili IP-a što se u principu nikada ne radi.

Tako je. Banovanje po IP adresi nema smisla, em ćeš da banuješ nekog ni krivog ni dužnog iza nekog NAT-a (gde puno korisnika deli jednu javnu IP adresu), em se npr. IP adresa jednog istog mobilnog telefona menja non stop, i nemoguće je nekog blokirati po tim osnovama.

Tj. podržao bih izlaganje druga alselonea sa zaključkom da je nemoguće sprečiti nekog da ovde otvori nov nalog, samo je pitanje koliko je njemu smor da otvara nove mejl adrese.
alselone alselone 22:16 16.11.2019

Re: Da!

Tj. podržao bih izlaganje druga alselonea sa zaključkom da je nemoguće sprečiti nekog ovde da otvori nov nalog, samo je pitanje koliko je njemu smor da otvara nove mejl adrese.


Na početku bloga to je bilo lepo rešeno na način da su registracije dozvoljavane samo sa provajderskih ili korporativnih mejl adresa, znači adresa koje se ne mogu tako lako otvoriti dodatno. Tada bi za novi nalog morao da se pomučiš menjanjem provajdera ili davanjem neke firmeće adrese što značajno umanjuje mogućnost kenjanja kasnije jer si došao imenom i prezimenom.
maksa83 maksa83 22:27 16.11.2019

Re: Da!

Na početku bloga to je bilo lepo rešeno na način da su registracije dozvoljavane samo sa provajderskih ili korporativnih mejl adresa, znači adresa koje se ne mogu tako lako otvoriti dodatno.

To nije imalo mnogo smisla ako mene pitaš, pošto je tad već uveliko postojao i gmail i hotmail, a danas provajderske mejl adrese ne znam da iko više koristi.

Zapravo sad shvatam da sa gmailom i ne moraš da otvaraš nove mejl adrese, pošto od svoje jedne možeš da napraviš "beskonačno" (naravno ne beskonačno, ali baš mnogo) mejl adresa tako što na svoju postojeću nakalemiš +paštagodhoćeš (npr. peraperic+blabla123@gmail.com) i to će još uvek biti tvoja mejl adresa, znači kad neko piše na peraperic+blabla123@gmail.com to će stići na peraperic@gmail.com. Potpuno ista stvar važi i za tačku, nju npr. gmail potpuno ignoriše, tako da će npr. i p.eraperic@gmail.com i pe.raperic@gmail.com i per.aperic@gmail.com itd. itd. ju get d pikčr stići na peraperic@gmail.com.

Nadam se da ovim nisam, što bi agresor rekao, otvorio kantu punu crva.
alselone alselone 22:30 16.11.2019

Re: Da!

To nije imalo mnogo smisla ako mene pitaš, pošto je tad već uveliko postojao i gmail i hotmail, a danas provajderske mejl adrese ne znam da iko više koristi.

Pa da, postojao je ali nije bilo dozvoljeno baš iz tog razloga. Danas naravno, niko više ne koristi provajderske adrese. Ali tada je to bila dovoljno kvalitetna simulacija banovanja koja je terala ljude da se koliko toliko pristojno ponašaju.
nsarski nsarski 23:12 16.11.2019

Re: Da!

Film je o dobrim ljudima koji su spašavali decu od smrti.


Da li bi tako opisao i film kao što je "Šindlerova lista"?

To je film o nemačkom biznismenu, Šindleru, koji je spasao mnoge ljude od logora i verovatne smrti.

Nema uopšte veze s Nacistima i stradanjem Jevreja, već o dobrim ljudima u opasnim vremenima. Oni kojima ta podela (Nacisti/Jevreji) pada na pamet su zli ljudi koji broje krvna zrnca.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 23:40 16.11.2019

.

.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:50 17.11.2019

Re: Da!

Nema uopšte veze s Nacistima i stradanjem Jevreja, već o dobrim ljudima u opasnim vremenima. Oni kojima to (Nacisti/Jevreji) pada na pamet su zli ljudi koji broje krvna zrnca.


Eh, umro i Lustig; al' nećemo o njemu. On je cionista, sigurno i bibijevac.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:11 17.11.2019

Re: Da!

Veselice što se tiče, valjda je ukapirala da se ovde ne uklapa i to je nažalost skontala the hard way, a to što je rešila da se povuče ukazuje, ipak, na normalan i zdrav stepen socijalne inteligencije


Don't say twice. Mogu da vidim kako Veselica, Tasa, Šone i Čarli, skupa sa preživelim Bader-Majnhofovcima, pod brižnom palicom Hučija (koji guta za te potrebe svoje antikomunističke sentimente) vežbaju, skupa sa Islamskim Džihadom i Islamskom Revolucionarnom Gardom, na napuštenom vežbalištu JNA kod Batajnice; za cyber warfare protiv cionista i imperijalizma.
Boris Drenca Boris Drenca 08:06 17.11.2019

Re: Da!

nsarski


Očigledno da je problem u tome što se očekuje crno bela slika. I kada je nema nastaje problem. Nemoguće je film, ili knjigu ili svedočenje... staviti u teglicu sa jasno naznačenom grupm kojoj pripada
dobrica0514 dobrica0514 08:43 17.11.2019

Re: Da!

maksa83
Nije moguće trajno banovati Blogija iz Kanade imenom i prezimenom. To može biti samo ban mejla ili IP-a što se u principu nikada ne radi.

Tako je. Banovanje po IP adresi nema smisla, em ćeš da banuješ nekog ni krivog ni dužnog iza nekog NAT-a (gde puno korisnika deli jednu javnu IP adresu), em se npr. IP adresa jednog istog mobilnog telefona menja non stop, i nemoguće je nekog blokirati po tim osnovama.

Tj. podržao bih izlaganje druga alselonea sa zaključkom da je nemoguće sprečiti nekog da ovde otvori nov nalog, samo je pitanje koliko je njemu smor da otvara nove mejl adrese.

Molim dodatne instrukcije!
Hvala!
dobrica0514 dobrica0514 08:49 17.11.2019

Re: Da!

Boris Drenca
nsarski


Očigledno da je problem u tome što se očekuje crno bela slika. I kada je nema nastaje problem. Nemoguće je film, ili knjigu ili svedočenje... staviti u teglicu sa jasno naznačenom grupm kojoj pripada

Ne znam kako izgleda crno bela slika - odnosno, šta podrazumevaš time.
Ono što znam je da - moraju jasno da se istaknu osnovne činjenice oko kojih se gradi umetnička impresija.
A to je - da su klana / spašavana srpska deca , deca koja su ostajala siročad zato što su njihovi roditelji poklani - samo zato što su bili Srbi.
Druga činjenica je da su deca i roditelji klani od ustaša - koji su bili Hrvati.
Ignorisanje tih činjenica predstavlja osnovu za nova klanja.
Da li se to radi svesno ili ne - ne znam.
Jevreji takve stvari sebi ne dozvoljavaju - a ni drugima.
A Diani Budisavljević neka je večna slava - Srbi to ne smeju da joj zaborave.
Svaka čast i Dani!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:50 17.11.2019

Re: Da!

čarli, udarna igla naše Ulrike Majnhof sekcije!

dobrica0514 dobrica0514 08:51 17.11.2019

Re: Da!

Srđan Fuchs
Veselice što se tiče, valjda je ukapirala da se ovde ne uklapa i to je nažalost skontala the hard way, a to što je rešila da se povuče ukazuje, ipak, na normalan i zdrav stepen socijalne inteligencije


Don't say twice. Mogu da vidim kako Veselica, Tasa, Šone i Čarli, skupa sa preživelim Bader-Majnhofovcima, pod brižnom palicom Hučija (koji guta za te potrebe svoje antikomunističke sentimente) vežbaju, skupa sa Islamskim Džihadom i Islamskom Revolucionarnom Gardom, na napuštenom vežbalištu JNA kod Batajnice; za cyber warfare protiv cionista i imperijalizma.

Druže - ja se tebe bojim!
Ti bi mene iz čista mira priklao.
Doduše, možda i grešim.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:18 17.11.2019

Dobri, odlučni ljudi

alselone, Bili Piton, maksa83, Srđan Fuchs, dobrica0514

Molim dodatne instrukcije!

Hvala!





alselone alselone 09:23 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

Čačkaš opet pa ćeš posle kukati kako su svi protiv tebe.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:30 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

alselone

Srđan Fuchs


Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.
alselone alselone 09:32 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.


Voz ide brže danju nego po šinama, zato što je hladnije noću nego napolju.
Boris Drenca Boris Drenca 09:46 17.11.2019

Re: Da!

dobrica0514


Kao što rekohu filmu ni jedna činjenica nije prećutana i ko je klao/ubijao i od koga su deca spašavana . Ni ko je radio na njihovom spasu. Problem je što je to očito previše kompleksno za crno brlu sliku.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:55 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

alselone
Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.


Voz ide brže danju nego po šinama, zato što je hladnije noću nego napolju.






alselone alselone 10:08 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

korisnickoime-2
alselone
Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.


Voz ide brže danju nego po šinama, zato što je hladnije noću nego napolju.








docsumann docsumann 11:16 17.11.2019

Re: Da!

Problem je što je to očito previše kompleksno za crno brlu sliku.


pa mogu i crno-bijele slike biti izuzetno kompleksne

dobrica0514 dobrica0514 11:35 17.11.2019

Re: Da!

Boris Drenca
dobrica0514


Kao što rekohu filmu ni jedna činjenica nije prećutana i ko je klao/ubijao i od koga su deca spašavana . Ni ko je radio na njihovom spasu. Problem je što je to očito previše kompleksno za crno brlu sliku.

Crno bele slike su jasnije nego slike u boji.
Svaka slika, koliko god bila kompleksna, može da se kvantizuje na dovoljan broj nivoa.
Na svakom nivou tako kvantizovane slike, može da se postavi jednostavna dilema ... crno ili belo.
Da je tako posmatrano, onda ne bi bilo dileme - i posle više od 70 godina da su klani Srbi, a ne neki antifašisti.
I znalo bi se ko je klao te Srbe - a ne neki neodređeni fašisti.
Čovek bi pomislio da su u Jasenovcu (i ostalim jamama) klali Italijani - pošto je prva asocijacija na fašizam Musolini - i Italijani.
Mislim da to nije uviđano od glupih ljudi, jer ne mogu da verujem da je to činjeno namerno.
U stvari - ko zna.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 11:48 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

alselone
korisnickoime-2
alselone
Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.


Voz ide brže danju nego po šinama, zato što je hladnije noću nego napolju.

Stray Dogs Bark at Dog Walker

Fear and Loathing in Las Vegas



Шта да вам кажем, момци.

Приближава се Аранђеловдан.

Дан Светог Арханђела Михајла.

Знате које је било његово место у тој хијерархији?



alselone alselone 12:26 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

korisnickoime-2
alselone
korisnickoime-2
alselone
Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.


Voz ide brže danju nego po šinama, zato što je hladnije noću nego napolju.

Stray Dogs Bark at Dog Walker

Fear and Loathing in Las Vegas



Шта да вам кажем, момци.

Приближава се Аранђеловдан.

Дан Светог Арханђела Михајла.

Знате које је било његово место у тој хијерархији?





hoochie coochie man hoochie coochie man 13:12 17.11.2019

Re: Da!

Kao što rekohu filmu ni jedna činjenica nije prećutana

U filmu nije, ali u tvom tekstu o filmu jeste.
Ali zato nije prećutano da ti treba da gledaš film, da polažeš neko pravo na njega, a da drugi ne trebaju.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 14:06 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

alselone
korisnickoime-2
alselone
korisnickoime-2
alselone
Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.


Voz ide brže danju nego po šinama, zato što je hladnije noću nego napolju.

Stray Dogs Bark at Dog Walker

Fear and Loathing in Las Vegas



Шта да вам кажем, момци.

Приближава се Аранђеловдан.

Дан Светог Арханђела Михајла.

Знате које је било његово место у тој хијерархији?




Supreme Artist: Nero's Speech, Quo Vadis










alselone alselone 14:18 17.11.2019

Re: Dobri, odlučni ljudi

korisnickoime-2
alselone
korisnickoime-2
alselone
korisnickoime-2
alselone
Лепа села лепо горе, а ружна остају ружна чак и када горе.


Voz ide brže danju nego po šinama, zato što je hladnije noću nego napolju.

Stray Dogs Bark at Dog Walker

Fear and Loathing in Las Vegas



Шта да вам кажем, момци.

Приближава се Аранђеловдан.

Дан Светог Арханђела Михајла.

Знате које је било његово место у тој хијерархији?




Supreme Artist: Nero's Speech, Quo Vadis












Ne prdi se pre doručka.

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:20 17.11.2019

Re: Da!

Zapravo sad shvatam da sa gmailom i ne moraš da otvaraš nove mejl adrese, pošto od svoje jedne možeš da napraviš "beskonačno" (naravno ne beskonačno, ali baš mnogo) mejl adresa tako što na svoju postojeću nakalemiš +paštagodhoćeš (npr. peraperic+blabla123@gmail.com) i to će još uvek biti tvoja mejl adresa, znači kad neko piše na peraperic+blabla123@gmail.com to će stići na peraperic@gmail.com. Potpuno ista stvar važi i za tačku, nju npr. gmail potpuno ignoriše, tako da će npr. i p.eraperic@gmail.com i pe.raperic@gmail.com i per.aperic@gmail.com itd. itd. ju get d pikčr stići na peraperic@gmail.com.


mnogo elegantnije resio microsoft, sa svojim accountom i aliasima. dakle, alias je skroz posebna email adresa tipa dragosevac@sutra.com koja se vezuje za glavni nalog, a broj aliasa je naravno neogranicen.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:37 18.11.2019

Re: Da!

dobrica0514

Druže - ja se tebe bojim!



Ako, i treba.

korisnickoime-2 korisnickoime-2 11:51 17.11.2019

Дара из Јасеновца

Да, и Предраг Гага Антонијевић снима играни филм на ову тему.

Уз подршку државе Србије.

Добро је што се и то поље коначно отвара очима јавности и на филмски начин.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:41 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

"Uz podršku države Srbije" - ove - će se usrećiti i biti pamflet a ne umetničko delo.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 08:20 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Srđan Fuchs
"Uz podršku države Srbije" - ove - će se usrećiti i biti pamflet a ne umetničko delo.



Зато што филм не снимају "Наши" него "Њихови"?

Биће политикантски памфлет?

Знаш то поуздано унапред иако је снимање тек почело?

И Беренебаум је пристао да буде саветник Антонијевићу свестан да ће га изманипулисати политикантски кафанлук у Србији?

И сигурно ће и жртве Јасеновца у филму носити јасне ознаке српске цицварићевске медијско политикантске сцене из 2019, тј. ко је од жртава данас "Наш", а ко "Њихов" јер се филм снима уз подршку државе Србије?

А јеси ти чуо да Куста опет снима филм у Америци?

Супеееер, је л' да?









Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:58 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Znam bre pouzdano . Sada je Nikšićka napravila, skupa s Grajfom, tešku blamažu Srbije.



PS. Slučajno obavestio Moda da me briše. Treba bre skloniti ovo dugme i od "obriši" i od "izmeni". U božju mater neđe!
angie01 angie01 11:33 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Sada je Nikšićka napravila, skupa s Grajfom, tešku blamažu Srbije.


sta je uradila?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:03 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

U najkraćim crtama - zloupotrebljavala je temu Jasenovca zarad lične samopromocije, te forsiranja promocije kulta ličnosti Vučića nauštrb stradanja u Jasenovcu; ambasada u Beogradu podržala al' mi cviknuli ovde u Izri.

the unexpected Serbian opposition 'round the Globe



PS. Sada, neću da kvarim Tasićevu religiju u Vučića i sveštenopodobnost u Bratu Aleksandru; možda može stvarno neki sineasta da im marne pare pa da napravi svoju priču... Mada, u ovakvim pričama obično Bata sedne s hladnom cevi umetniku na čelo, da se uradi šta mora a ne šta je objektivna umetnička istina. Nego, Taske, šta je s tobom? Nisi se ulagivao niti jednom režimu ovako kao Vučku? Pao sendvič?!

angie01 angie01 12:29 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

zloupotrebljavala je temu Jasenovca zarad lične samopromocije, te forsiranja promocije kulta ličnosti Vučića nauštrb stradanja u Jasenovcu; ambasada u Beogradu podržala al' mi cviknuli ovde u Izri.



hoochie coochie man hoochie coochie man 12:40 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

U najkraćim crtama - zloupotrebljavala je temu Jasenovca zarad lične samopromocije.


Mora da je tako.
Kredibilitet onoga ko procenjuje je neupitan, pa nema mesta sumnji.

Nemam pojma šta je ta uradila, ali s obzirom ko priča......

"Mi u Izri"
Ali MI
Sunce ti žarko
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:32 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Iš, nedićevac.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:36 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Opšti problem sa ovim današnjim nedićevcima je što lažete kako zinete, od najbizarnijih stvari, do ozbiljne lažne angažovanosti oko najsenzibilnijih pitanja. Dakle, sve oko vas je laž: laž prema partnerima; laž prema narodu i, najosnovnija laž - laž prema sebi. Amaterizam, laž i jeftina, pilićarska potreba za unovčenjem najdelikatnijih nacionalnih tema.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:37 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

angie01





Baš tako, što je govorila moja baka, Banaćanka: "Budi Bog s nama."
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:46 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

potreba za unovčenjem najdelikatnijih nacionalnih tema.

To o sebi?:)
Svašta sam doživeo, al da neko ko radi na svojoj očevini bude optužen za, pazi, unovčavanje najdelikatnijih nacionalnih tema, e to nisam.

A ti, unovčavaš tu kap jevrejske krvi u sebi il jok?
Pitam samo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:51 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Ko radi na svojoj očevini? Nikšićka? Jok, jarane, radi na tvojoj i mojoj očevini, za sebe, za svoju guzicu.

Za ostalo, neću odgovarati pošto si pojeden bolesnom, patološkom sumnjom.
predatortz predatortz 15:55 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

A ti, unovčavaš tu kap jevrejske krvi u sebi il jok?
Pitam samo


Eee, al' to je sveta krv!
Ne k'o naša, d' prostiš, srpska!
Srpsku može da prosipa ko god 'oće, kad god 'oće, pa i dečiju,i opet su nekako krivi oni koji to primete i imenuju krivce.

Nabijem ja na onu stvar nas što to trpimo u svojoj zemlji. Nije do njih, do nas je!
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:56 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Ko radi na svojoj očevini? Nikšićka

I ona nedićevka?
Ja mislio da samo ja zaslužujem tu titulu.
Ili si je sad proglasio da bi gluposti koje si ispisao nekako ublažio?

I nemoj tu titulu deliti šakom i kapom, osećam se privilegovanim kad sam jedan od retkih nosilaca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:58 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Srpsku može da prosipa ko god 'oće, kad god 'oće, pa i dečiju i opet su nekako krivi oni koji to primete i imenuju krivce.

Pa kad je genocidnofašistička:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:37 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

hoochie coochie man

I ona nedićevka?
Ja mislio da samo ja zaslužujem tu titulu.
Ili si je sad proglasio da bi gluposti koje si ispisao nekako ublažio?

I nemoj tu titulu deliti šakom i kapom, osećam se privilegovanim kad sam jedan od retkih nosilaca.


Ne. Ona je komunjara, Vulinovka, kadar Mire Marković. Ti si jedini nedićevac ovde.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца


Ne. Ona je komunjara, Vulinovka, kadar Mire Marković. Ti si jedini nedićevac ovde.


A opšti problem sa nedićevcima je, kažeš

Opšti problem sa ovim današnjim nedićevcima je................potreba za unovčenjem najdelikatnijih nacionalnih tema.


Kažeš da se to odnosilo na nju, a sad kažeš da nije.
Samo se odluči, da mogu da te pratim.

Ma zezam se Srki, niti mi je stalo da te pratim, a i znam da ti ne možeš da se odlučiš.
Ne možeš jer nemaš stav, stav ti je kako vetar dune.
Skoro si pisao pohvale četnicima, da bi potom odlučio da su loši.

Samo, pazi ipak malo.
Dugo smo mi ovde, mnogo toga jedni o drugima znamo, znamo da nije moguće meni prebaciti da unovčavam nacionalna osećanja.
Meni nije moguće, za razliku od tebe gde je to veoma verovatno.

Tako da, pazi oko tema na kojima si opasno ranjiv.

Ne bih ti ja ovo pomenuo nikad, ali, brate, pa gde baš ti, i baš meni, to da spočitaš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:49 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Брате... Смараш са својим спиновима. Умараш ми мозак, душу, интелект, дух. Извади се више из тог ситног-нацош ст/рања. Престани да пијеш. Пређи на вутру, диемти. Умараш, искрено, својом глупсонском острашћеношћу. Мисао палог духа, nuthin else.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:23 18.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Srđan Fuchs
Брате... Смараш са својим спиновима. Умараш ми мозак, душу, интелект, дух. Извади се више из тог ситног-нацош ст/рања. Престани да пијеш. Пређи на вутру, диемти. Умараш, искрено, својом глупсонском острашћеношћу. Мисао палог духа, nuthin else.


Ma šta je o bilo, odustaješ od tvrdnji?

Vidi Srki, zamolio si me sojevremeno da prestanem da ti se obraćam, poštovao sam to.
A onda si ti krenuo da kmečiš, da me pominješ po blogovima i temama na koje se čak i ne javljam.

Kad ti odgovorim ti obavezno skrećeš sa teme i počinješ da lupetaš o rakiji.
Najpre šta tebe zaboli šta ja pijem, a zatim, čašicu rakije nisam popio već par decenija.

Ja ti nisam pominjao ni ono što su ti mnogi pomenuli, a što je prilično očigledno, a to je da često pišeš iz neke druge stvarnosti, a onda TI (TI JEBOTE!) krećeš o rakiji.

Opet istu grešku praviš, kao što meni spočćitavaš naplatu patriotizma, što je glupst, dok ti od te naplate i živiš, tako meni prebacuješ rakiju dok je ogromnom delu ovog blogdrušta jasno da veoma često pišeš pod drogama sa kojima se strašno loše nosiš.

Šta je to Srki, kako se zove to kad svoju muku (grižu savesti?) pokušavaš tako naivno da prebaciš na druge?





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:03 19.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Брате, досадан си као стеница. Лупеташ нешто затровано, по обичају. Које тврдње, шта, како? У две реченице... Шта сам одбацио? Да си нацизмофил? Нисам. Сам си рекао: "Да ли би предао београдске Јевреје, зарад мира с нацистима?" "Да", гласио је твој одговор. Пошто је мој отац у то доба београдски Јеврејин, ти би га значи дао смрдљивим Швабојнерима у логор. Да сам ја био жив, и да си ми предао оца, тетку и баку, ја бих дошао, нашао бих те па макар и у арђентинску и уругвајску ил' чикашку црницу проп'о, као БГ-илегалац и рокнуо те колико одмах, без суда, размишљања и гриже савести. Не знам шта ти није јасно?

PS. Срећом, па српски Јевреји знају да нису сви Срби такви као ти; а нисте ни већина у народу па имамо још креде код њих, а озбиљнији су да направе државу од нас, и ваља учити од њих. Тебе може неко да обрлати са две "нацош-титрање јајаца" реченице и да те, потом, поткрада деценијама. Мене не може. Јеби га, Миља Street научила да осећаш ко је пичка а ко часно биће. За тебе сам мислио да си часно, када оно - шипак: пичка.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:27 19.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Брате, лакше ти је да се покајеш за ту глупу, наракијану изјаву (којој је покојни Драгољуптчо присуствовао, Бог да му душу чува... а овај твој колега-неочетник, Боске, покушавао да јој умањи значај), и да кажеш: "Срки, опрости"; него да ме вијаш с неким будалаштинама и још већим продубљивањем своје патолошке сумЉе. Ајде, можеш ти то, није те појела Тама још сасвим, ваљда?



hoochie coochie man hoochie coochie man 09:07 19.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

Сам си рекао: "Да ли би предао београдске Јевреје, зарад мира с нацистима?" "Да", гласио је твој одговор.

Normalno.
Jer na nepristojna pitanja dolaze takvi odgovori.
Proveri, probaj ponovo.
predatortz predatortz 10:19 19.11.2019

Re: Дара из Јасеновца

. а овај твој колега-неочетник, Боске, покушавао да јој умањи значај),


Prvo, ja nisam nikakav četnik.
Drugo, smanji te prozivke po osnovu geografskog porekla, to je svojstveno samo primitivnom svetu.
Ako ne možeš da preskočiš takve opaske, molim te da preskočiš komunikaciju sa mnom
jedan_covek jedan_covek 23:31 18.11.2019

Heroj!

Sve dok ordinarnu bagru budemo proglašavali ili veličali kao heroje - a ovakve ljude i žene zaboravljali, kao i do sad, biće nam ovako kako nam je. A verovatno i gore!
predatortz predatortz 23:43 18.11.2019

Re: Heroj!

jedan_covek
Sve dok ordinarnu bagru budemo proglašavali ili veličali kao heroje - a ovakve ljude i žene zaboravljali, kao i do sad, biće nam ovako kako nam je. A verovatno i gore!


Nešto si ti malo pomešao.
Za ovu ženu se donedavno nije ni znalo. Zapravo, nije smelo da se zna. Bagra nije dala!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:18 19.11.2019

Re: Heroj!

Броз сматрао да су на Блајбургу затворени рачуни. Оно што је претекло, преваспитао на Голом... И то је то; остало под тепих, у јаму заборава...
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:08 19.11.2019

Re: Heroj!

Броз сматрао

Pa to ti čovek i priča, bagra.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:35 19.11.2019

Re: Heroj!

Pobio tvoju bagru? Ruku na srce, samo vas je parstotinjak bradonja bilo tamo, a povređeni ste kao da ste ustaše.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana