Istorija| Politika

Benonova doktrina

jinks RSS / 25.08.2018. u 10:17

bd1.jpg

Da li bi iko trebalo da se zabrine nad činjenicom da je Stiv Benon zainteresovan za ishod narednih EU parlamentarnih izbora. I da li bi još više trebalo da brine to što se Stiv zalaže za ukrupnjavanje i jačanje evropske desnice (inače Benon je bio manje-više prvi čovek Trampove pobedničke predsedničke kampanje, kao i njegov bliski saradnik i savetnik, bivši doduše). Sad bilo da g. Stiv priča u svoje lično ime ili u ime nekih novih, starih ili ko zna kojih već sve ne poslodavaca, ostaje pitanje kako (posebno u vremenima u kojima Ameriku, između ostalog, trese i afera vezano za uticaj Rusije na njihove izbore) jedna SAD interesna grupa, koja god i kakva god bila, može tako otvoreno da utiče na ishod evropskih izbora. Uz drugo, možda još i važnije pitanje – zbog čega druže Benone baš desnica.

Sad tema bloga i nije toliko Benon, jer, ako ništa drugo ono bar autor bloga u principu i nema pojma o čemu stvarno tu i radi.  Naime, tema je, pre, to što se nešto slično i ranije dešavalo kroz istoriju. Mislim, ne to da se neko meša u ishode izbora po Evropi – već činjenica da su i ranije vrlo uticajne interesne grupe iz SAD bile zainteresovane za dolazak prilično ekstremnih režima na vlast u Evropi. Neko će reći, kako je moguće da ijedan dolar bude potrošen na nešto što ne predstavlja otelotvorenje liberalne demokratije i slobodnog tržišta, ali izgleda da ipak jeste.

Na kraju krajeva, rat je uvek bio dobar biznis, a oni evropski oduvek izgleda i najbolji. Uzmite I svetski, na primer, većina zemalja učesnica izašle su iz njega prezadužene na istom mestu, u jednoj od onih najpoznatijih ulica - sa zidom u imenu. Naime, Engleska i Francuska su enormne količine novca (koje su u principu dobijale od nemačkih reparacija, nema odakle drugo) vraćale SAD kao ratni dug, dok se Nemačka u istim tim SAD istovremeno zaduživala kako bi reparacije Engleskoj i Francuskoj uopšte i mogla da plati. U toj meri, da je po nekima upravo taj začarani atlantski krug novca i predstavljao jedan od osnovnih uzroka velike ekonomske krize 1929. godine. Sad, nije samo finansijski SAD sektor bio zainteresovan za događanja u Evropi, već su i mnoge velike američke korporacije prepoznale u novim evropskim režimima mogućnost dobre zarade.

bd2.jpg

Navešću samo neke od najpoznatijih koje su otvoreno sarađivale sa nacističkim režimom u Nemačkoj. Naravno, trebalo bi možda ipak na određeni način i napraviti razliku između jednih (kao što su Kola Kola i Fanta, Standard Oil ili Menhetn Čejs Banka, …) koje su sa nacističkim režimom sarađivale pre II sv. rata, i drugih koje su intenzivno sa Hitlerom sarađivale i tokom samog rata (u čemu su, po svoj prilici najdalje otišli Ford, Dženeral Motors i IBM). Na primer, za DžM se tvrdi da je, između ostalog, predstavljao jednu od okosnica nemačkog napada na Poljsku i SSSR (preko Opela, čiji je vlasnik tada i bio). Sa druge strane IBM je čitavo vreme rata Nemačkoj isporučivao i održavao u to vreme jedan od najnaprednijih računarskih sistema (zasnovan na bušenim karticama), koji je upotrebljavan kako bi se formirala u to vreme, na određeni način, i najrazvijenija informatička baza podataka (korišćena za organizaciju kako vojne, tako i okupacione logistike i vlasti u čitavoj Evropi, uključujući i koncentracione logore i evidenciju logoraša).

bd3.jpg

I na kraju, ostaje neko ko je prema nacistima od samih početaka iskazivao otvoreno poštovanje I divljenje – Henri Ford, iz Ford Motors kompanije. Do te mere, da se smatra da su mnogi industrijski projekti u predratnoj naci Nemačkoj (oživljavanje auto i avio industrije, koncept narodnog automobila i gradnja u to vreme najmodernijih auto-puteva) predstavljali rezultat saradnje između Forda i nacista, a što je upravo i krunisano ordenom najviše moguće kategorije koji je Ford dobio od Hitlera.

Iza svega su pretekle i dve prilično opore “anegdote” vezane za Fordovo učešće u ratu. Prva se tiče čuvene vojne operacije u Ardenima krajem 1944. i početkom 1945, u kojoj su nemačke snage opkolile više savezničkih divizija, u očajničkom pokušaju da preokrenu tok rata. Ipak, američki vojnici (koji su divovskim naporima sprečili nemačko napredovanje ka belgijskim i holandskim lukama, ključnim za ratne napore) imali su u tom trenutku i krajnje neočekivanog saveznika. Naime, pošto su im linije snabdevanja bile presečene, džipove i kamione zaglavljene u snegu planina Ardena popravljali su tako što su delove skidali za zarobljenih nemačkih vozila – u kojima se nalazila identična oprema kao i u američkim (elektrika i mehanika, motor, menjač, kvačilo, …), pošto su svi zajedno ionako bili proizvedeni u nekom od Fordovih proizvodnih pogona (u nemačkom slučaju radilo se o Ford-Werke fabrici),

Druga “anegdota” predstavlja činjenicu po kojoj je Ford od američke države posle rata dobio odštetu reda veličine stotina miliona dolara za već pomenutu fabriku automobila i kamiona Ford-Werke, koja je prilično oštećena u vreme savezničkih bombardovanja Kelna, i koja je punom parom radila u Nemačkoj tokom čitavog rata.

bd4.jpg

Naravno nije se fascinacija bogatih Amerikanaca završila samo na nacizmu i fašizmu. Ostalo je na primer zapamćeno i ničim sputano i otvoreno divljenje Rokfelera komunističkom Rusijom, koje je najbolje sam i ilustrovao rečenicom tipa: “Uvek sam prezirao slobodno tržište i konkurenciju, interesantno koliko i u SSSR-u ima pametnih ljudi koji umeju da dele upravo takvo moje mišljenje.”

Dobro, možda Stiv Benon i ne traga po Evropi za nekim novim Adolfom, Benitom ili Didom, ali u čemu je onda stvar. Mislim, da li bi išli toliko daleko da rasturaju EU, ili da je bar restauriraju u neku iz, na primer, više niša, jednih manje a drugih više evropskih. Takođe, pitanje je da li se ukrupnjavanje i jačanje desnice odnosi samo na zemlje članice EU, ili i na one koje tek pretenduju da tako nešto postanu. Šta bi onda i za njih mogla da predstavlja Benonova doktrina – da li i prekidanje pristupnih pregovora sa EU i vođenje politike mimo svih i svega, u zamenu za, ne znam, najnoviji Lambordžini ili za vilu na nekom obližnjem prestižnom brdu.

Opet, čitava bi priča dobrim delom mogla da zavisi i od toga koliko su stvarno i ozbiljni igrači koji stoje iza Benona. Sad, ako uistinu i jesu, onda bi i mnogo čega drugog možda dobrim delom moglo i time da se objasni – počev od Bregzita, pa sve do nikad opovrgnute šeretske pričice po kojoj je Tramp Makronu nudio povlastice u trgovini sa SAD ukoliko bi Francuska napustila EU.

Na kraju, ko zna, možda će se u nekoj i ne baš tako dalekoj budućnosti uloge dijametralno promeniti. Mislim na to da će se možda ponekad i na nepreglednim rivijerama ujedinjene Evrope, po luksuznim restoranima i jahtama iz korpusa meksičkih i američkih tajkuna odabirati ime sledećeg stanara Ovalnog kabineta. Opet, zašto i tu stati, a što da ne, možda birati i premijeri i prestolonaslednici i nekih drugih kraljevstava i carstava, zainteresovanih danas, na ovaj ili na onaj način možda, za laku zaradu na starom kontinentu.

Što da ne, možda stvarno i hoće.

 



Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

g.radicevic g.radicevic 11:19 25.08.2018

....

Opet, čitava bi priča dobrim delom mogla da zavisi i od toga koliko su stvarno i ozbiljni igrači koji stoje iza Benona


prema iskustvu,
iza svakog američkog glasnogovornika , uvek stoji barem ozbiljan novac
a to je razlog za ozbiljnu brigu

jinks jinks 11:23 25.08.2018

Re: ....

Da, obično je tako. U toj, ne baš ni tako retkoj varijanti, Benon mu dođe samo kao PR agent.

U stvari, ko zna koliko mu i samih predsednika US ili čega sve nisu bili obični PR agenti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:16 26.08.2018

Re: ....

prema iskustvu,
iza svakog glasnogovornika , uvek stoji barem ozbiljan novac
a to je razlog za ozbiljnu brigu


ma, ni ne treba ti nacionalna odrednica, sećam se kada sam radio ovaj hajking s drugarima (oboje profesori i evropski komunisti, on nemac a ona YU-jevrejka), i pitam ih: "a čije su ove lepe vile?" "a-a, te... to su od finansijera neuroznog brke."
romi.daba romi.daba 11:54 25.08.2018

Novac, konspiracije... Tralala

Far right se brine šta će biti sa čistom belom engleski govorećom nominalno hrišćanskom rasom i njenim interesima.

Ljubićemo mi Madlelinu čkicu kad nas budu napušavali pravi plavooki fašisti.
jinks jinks 12:10 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Far right od kada postoji je uvek nešto slično i radila.

Sad, pitanje u blogu je da li se ono što se sada dešava, to da US far right ili ko već pokušava da organizuje evropski far right, dešavalo i ranije u istoriji.

I koliki je stvarno i bio onda uticaj nekih iz US (a možda i UK, i koga sve već ne) na far right (ali i far left) kroz istoriju, na primer 20. veka.
mirelarado mirelarado 12:43 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

I koliki je stvarno i bio onda uticaj nekih iz US (a možda i UK, i koga sve već ne) na far right (ali i far left) kroz istoriju, na primer 20. veka.


Mislim da se taj uticaj duboko ukorenio upravo u prošlom veku. Gladio&Stay Behind Operation.
romi.daba romi.daba 12:47 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala


Homegrown-domaći pokreti imaju mnogo veću snagu nego intervencije iz inostranstva. Uzmi samo srpski primer.

Naivne duše pod mojim krovom se nadaju raspadu EU već godinama, nije im bitno da li će oni biti žrtve far righta u UK-EU ili neko drugi. Važno im je šta neki tamo Dragoslav Bokan predskazuje.


Možda je najveća sreća u nesreći bila ta što su dobromisleći Ameri na vreme sprečili dalnju rusku mafijašku infiltraciju.

Bliskost UK i US far righta je zanemarljiva u odnosu na bliskost mislećih ljudi u EU, UK i USA.
freehand freehand 12:54 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Naivne duše pod mojim krovom se nadaju raspadu EU već godinama, nije im bitno da li će oni biti žrtve far righta u UK-EU ili neko drugi

Verovatno su te pažljivo slušali pre šest meseci ili godinu i sve prihvatili?
freehand freehand 12:59 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Ljubićemo mi Madlelinu čkicu kad nas budu napušavali pravi plavooki fašisti.

Rekao bih da je i Madlenin fašizam skroz ok a da je velika sreća što nismo imali prilike da doživimo i gospođu Klinton u punom kapacitetu njenog političkog zanosa poduprtog pravom na dugmiće kojima se aktivira sva američka sila.
Pola miliona iračke dece kao adekvatan kusur iz slučaja njenog muža i gospođe Olbrajt deluje mi kao teška sića, da oprostite na izrazu, u odnosu na ono što bi ona mogla da postigne.
jinks jinks 13:11 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Homegrown-domaći pokreti imaju mnogo veću snagu nego intervencije iz inostranstva.

Dobro, ali teško da se može zanemariti i uticaj novca. U I svetskim ratom devastiranoj i osiromašenoj Nemačkoj, bez posla i perspektive za većinu građana, pojavljuje se (u principu) niotkuda sveže uniformisana ekipa, koja plaća sve živo kešom, uključujući i dnevnice za aktivno učešće na njihovim mitinzima.

Sad otkud ekipi svež keš, i to i u vremenima kada su poprilično bili daleko od vlasti. Mislim, naravno da su homegrown, ali nije zgoreg i kada neko spolja malo doprinese. Posebno što je u isto vreme i levičarska ekipa u Nemačkoj, koja je 20-ih godina bila izuzetno jaka, dobijala svakojake donacije.
apostata apostata 14:21 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Pola milionha iračke dece kao adekvatan kusur iz slučaja njenog muža i gospođe Olbrajt deluje mi kao teška sića, da oprostite na izrazu, u odnosu na ono što bi ona mogla da postigne.

Nemoj mu to raditi matere ti!

Đe se može državni sekretar USofA vezivati sa fašizmom .., a još se radi i o pokatolićenoj Jevrejki koja je jedva izbjegla holokaust.

Nije free to u redu, nikako nije u redu - iznenađuješ me majke mi.
vcucko vcucko 14:33 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

apostata
a još se radi i o pokatolićenoj Jevrejki koja je jedva izbjegla holokaust.

Plus je kao devojčurak živela u Beogradu odakle joj je ostao nadimak Luda Lena.
Pa se ti onda čudi, što nas toliko voli
g.radicevic g.radicevic 14:46 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Pola miliona iračke dece kao adekvatan kusur iz slučaja njenog muža i gospođe Olbrajt deluje mi kao teška sića, da oprostite na izrazu, u odnosu na ono što bi ona mogla da postigne.


rezultat ovo dvoje je đačka olimpijada u odnosu na obaranje WR-a. jbg ne postaje se president of the USA da bi se igralo u 3. opštinskoj ligi

apostata apostata 19:52 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

vcucko
apostata
a još se radi i o pokatolićenoj Jevrejki koja je jedva izbjegla holokaust.

Plus je kao devojčurak živela u Beogradu odakle joj je ostao nadimak Luda Lena.
Pa se ti onda čudi, što nas toliko voli
To nisam smio uopšte pomenuti.

Daba bi garant iz toga expresno generisao teoriju o neizbrisivom tragu koji je na malu Madlenku ostavila, prvo srpska patrijarhalno-ksenofobna (čitaj fašistoidna), a nakon rata i još gora totalitarno-komunjarska sredina.

Teorija bi se onda dalje vjerovatno razvijala po sledećem scenariju - sve te podsvjesne traume izbile su na površinu kada je na Balkanu počeo divljati dedinjski Knez tame i naša liberalna heroina odlučuje da mora reagovati .., onda nije mogla, ali sada može

Kod Iraka je stvar bila mnogo prostija - tu je riječ o životinjskom nagonu liberalnih političara da po svaku cijenu svima i svugdje instaliraju slobodu i demokratiju.
maksa83 maksa83 19:55 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Kod Iraka je stvar bila mnogo prostija - tu je riječ o životinjskom nagonu liberalnih političara da po svaku cijenu svima i svugdje instaliraju slobodu i demokratiju

Čkčkčkčkčk... pa taj kermez je započeo tata Buš prvim zalivskim ratom, a potonjim zalivskim ratovima nastavio ljubigamajka sin Dubya. Ovaj raspad koji se sad dešava je bukvalno aftermath svega toga.

freehand freehand 19:58 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Kod Iraka je stvar bila mnogo prostija - tu je riječ o životinjskom nagonu liberalnih političara da po svaku cijenu svima i svugdje instaliraju slobodu i demokratiju.

Voditeljka: "Da li je 500.000 dečijih života previsoka cena za to?"
Velika svetica slobode i demokratije: "Svakako ne. Spremni smo da platimo i daleko više u tuđim životima."
apostata apostata 19:58 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

maksa83
Kod Iraka je stvar bila mnogo prostija - tu je riječ o životinjskom nagonu liberalnih političara da po svaku cijenu svima i svugdje instaliraju slobodu i demokratiju

Čkčkčkčkčk... pa taj kermez je započeo tata Buš prvim zalivskim ratom, a potonjim zalivskim ratovima nastavio ljubigamajka sin Dubya. Ovaj raspad koji se sad dešava je bukvalno aftermath svega toga.

Da, sve stoji, a što "Čkčkčkčkčk".
freehand freehand 20:01 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

apostata
maksa83
Kod Iraka je stvar bila mnogo prostija - tu je riječ o životinjskom nagonu liberalnih političara da po svaku cijenu svima i svugdje instaliraju slobodu i demokratiju

Čkčkčkčkčk... pa taj kermez je započeo tata Buš prvim zalivskim ratom, a potonjim zalivskim ratovima nastavio ljubigamajka sin Dubya. Ovaj raspad koji se sad dešava je bukvalno aftermath svega toga.

Da, sve stoji, a što "Čkčkčkčkčk".

Pa i ne stoji, jer ta priča neprekinuta stoji od kraja Prvog rata na ovaj ili onaj nhačin, ali je okidač starterskog pištolja u poslednjoj iteraciji povukao Lepi Roni, ako ćemo baš mak na konac.
maksa83 maksa83 20:03 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Da, sve stoji, a što "Čkčkčkčkčk".

Shvatio sam da su ti za kermez dole krivi američki liberali, a ovu poslednju rundu kermeza su ipak zakuvali američki neliberali. To "uvođenje demokratije i ljudskih prava" je izlizan pretekst, kao i wmd i sve ostale budalaštine kad se nameriš na nečija naftna polja ili plantaže banana, u to veruju samo rust belt hilbiliji pošto im tako lakše uzmu dete i pošalju u prašnjavu pripizdinu preko pola kugle da im obezbedi niske cene benzina i petrodolar hegemoniju.
maksa83 maksa83 20:04 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Lepi Roni, ako ćemo baš mak na konac.

... koji je bio, šta drugovi? Američki liberal? Ne baš.
freehand freehand 20:07 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

maksa83
Lepi Roni, ako ćemo baš mak na konac.

... koji je bio, šta drugovi? Američki liberal? Ne baš.

NeBaš mu je srednje ime
maksa83 maksa83 20:11 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

NeBaš mu je srednje ime

Inače (ako mislimo na Regana) - on je bio slep ko šišmiš, i to ne pod stare dane nego oduvek. Nosio je cvikere dok nije probao proboj u Holivud, shvatio je da nema šanse da postane glumac sa cvidžama i prosto ih je odbacio, to se produžilo i u njegovoj političkoj i predsedničkoj karijeri. Zato onoliko čkilji na svim snimcima i fotkama. Ništa nije video.
apostata apostata 20:11 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

freehand

Pa i ne stoji, jer ta priča neprekinuta stoji od kraja Prvog rata na ovaj ili onaj nhačin, ali je okidač starterskog pištolja u poslednjoj iteraciji povukao Lepi Roni, ako ćemo baš mak na konac.

I to stoji, ali ja sam imao u vidu ovaj nesputano-podivljali period.
apostata apostata 20:14 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

maksa83

Shvatio sam da su ti za kermez dole krivi američki liberali, a ovu poslednju rundu kermeza su ipak zakuvali američki neliberali. To "uvođenje demokratije i ljudskih prava" je izlizan pretekst, kao i wmd i sve ostale budalaštine kad se nameriš na nečija naftna polja ili plantaže banana, u to veruju samo rust belt hilbiliji pošto im tako lakše uzmu dete i pošalju u prašnjavu pripizdinu preko pola kugle da im obezbedi niske cene benzina i petrodolar hegemoniju.

A to, dobro tu sam bio malo neprecizan.
freehand freehand 20:20 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

maksa83
NeBaš mu je srednje ime

Inače (ako mislim na Regana) - on je bio slep ko šišmiš, i to ne pod stare dane nego oduvek. Nosio je cvikere dok nije probao proboj u Holivud, shvatio je da nema šanse da postane glumac sa cvidžama i prosto ih je odbacio, to se produžilo i u njegovoj političkoj i predsedničkoj karijeri. Zato onoliko čkilji na svim snimcima i fotkama. Ništa nije video.

To je detalj koji nisam znao. Mislim, to je jedino slepilo koje se kod njega ne vidi na prvu.
Tako da je sem ideološkog slepila i karakterne insuficijencije nephodne za radosni makartizam i antikomunistički drukeraj u smislu obrane - da pogađamo čega? - Slobode i Demokratije bio obdaren i istnskom nevidljivošću (što reko Ciga u devedespetici)*

*
Ciga 1 u autobusu 95: "Konju skloni se, da prodže čovek vidiš da ima beli štap!!"
Ciga 2: "Pa dobro, nisam odma vido da je nevidljiv!"
romi.daba romi.daba 21:09 25.08.2018

Razum?Štatobeše?Dekartovo klatno? Visak?

Sudeći po stepenu Apostatine participacije na blogu izgleda da momci oće rat.

Kod Iraka je stvar bila mnogo prostija - tu je riječ o životinjskom nagonu liberalnih političara da po svaku cijenu svima i svugdje instaliraju slobodu i demokratiju.


Polako provaljujem da Šešelj ima više nikova na blogu.


napušavali pravi plavooki fašisti.

A možda se to i ceni na današnjoj evoluiranoj far right srpskoj sceni?

Kao što rekoh samo kolgejt pasta i četkica za zube mogu oprati akumulirano moždano zakrečenje naših dragih anti-mondijalista.
vcucko vcucko 21:16 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

freehand

Inače (ako mislim na Regana) - on je bio slep ko šišmiš, i to ne pod stare dane nego oduvek.
To je detalj koji nisam znao. Mislim, to je jedino slepilo koje se kod njega ne vidi na prvu.

I Aleksandar Šoštar nosi (i uvek je nosio) dioptriju na granici legitimacije slepog lica. Pa je bio jedan od najboljih golmana svih vremena. Jedino što smo izgubili nekoliko svetskih i olimpijskih zlata jer ga je Kašaš provalio. Pa ga je bušio sa 8-9 metara. Sa 5-6 nema boga da bi mu ga dao, ali ovako, dok Šoštaru lopta uđe u vidno polje dobije takvo ubrzanje i rotaciju da joj ne može ništa.
Hoću da kažem da na tom nivou stvari i nije prevelik hendikep.

Sem toga, Regana možemo zvati svakako, samo ne slepcem. On je ostvario šta je zacrtao (slom komunizma). A nekako sam sklon da verujem: ako vidi u šta se to pretvorilo (opšte divljanje i iživljavanje frikova svih vrsta) mora da se negde roštilja u paklu. Nije on bio od tog testa, on je više bio ono, ko brže i preciznije potegne pištolj pobedio. Esencija Amerike.
romi.daba romi.daba 21:34 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Far right od kada postoji je uvek nešto slično i radila.

Sad, pitanje u blogu je da li se ono što se sada dešava, to da US far right ili ko već pokušava da organizuje evropski far right, dešavalo i ranije u istoriji.

I koliki je stvarno i bio onda uticaj nekih iz US (a možda i UK, i koga sve već ne) na far right (ali i far left) kroz istoriju, na primer 20. veka.


Zanimljiva pitanja ali ipak mislim da naši mozgovi imaju nekakvu prirodnu tendenciju da svemu pripisuju neke mračne, tajne, zakulisane ili božanske namere, dok u realnosti svetom vlada slučajnost - sticaj okolnosti, i naročito greške. Predsednik najveće države na svetu je postao to slučajem okolnosti, što nam je lepo razotkrilo krhost svakog sistema a ne samo "Novog Svetskog Poretka.


PS.
Irak je okupirao Kuvajt pre nego što je počeo prvi Zalivski rat.

Srbi su proglasili svoje autonomne pokrajine i države godinama pre nego što je NATO uspeo da se sabere.

Rusi su stvorili svoje Donjecke i anktirali Krim pre nego što je svet shvatio šta se dešava.

Niskost Srba i Rusa nije u njihovim postupcima nego što svaljuju krivice na žene.
apostata apostata 22:06 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

A nekako sam sklon da verujem: ako vidi u šta se to pretvorilo (opšte divljanje i iživljavanje frikova svih vrsta) mora da se negde roštilja u paklu. Nije on bio od tog testa, on je više bio ono, ko brže i preciznije potegne pištolj pobedio. Esencija Amerike.




Istina ta izjava je izvađena iz konteksta, a osim toga radi se i o parafrazi:


freehand freehand 22:13 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Rusi su stvorili svoje Donjecke i anktirali Krim pre nego što je svet shvatio šta se dešava.

Pa kad je Svet shvatio šta se dešava morao je retroaktivno da organizuje puč u Kijevu, Majdan, i da spaljuje one ljude po zgradama uz Crno more.
Sreća da imaju vremeplov i tebe da se sve lepo složi u narativ za bvudale.
apostata apostata 22:19 25.08.2018

Re: Razum?Štatobeše?Dekartovo klatno? Visak?

romi.daba
Sudeći po stepenu Apostatine participacije na blogu izgleda da momci oće rat.

Kod Iraka je stvar bila mnogo prostija - tu je riječ o životinjskom nagonu liberalnih političara da po svaku cijenu svima i svugdje instaliraju slobodu i demokratiju.


Polako provaljujem da Šešelj ima više nikova na blogu.
Prvo sam mislio da ti je analiza najjača strana, ali sada sam "provalio" da si ti zapravo pravi car u izvođenju zaključaka.
g.radicevic g.radicevic 22:20 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Niskost Srba i Rusa nije u njihovim postupcima nego što svaljuju krivice na žene.


el ova ''mudrost'' iz vikipedije ili sopstveno promišljanje ?
mis'im stvarno me zanima
vcucko vcucko 22:33 25.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

g.radicevic
Niskost Srba i Rusa nije u njihovim postupcima nego što svaljuju krivice na žene.


el ova ''mudrost'' iz vikipedije ili sopstveno promišljanje ?
mis'im stvarno me zanima

S kim se vi ljudi raspravljate, da mi je znati
(mislim i na Apostatu)

Dugo nije bilo ovako.
Baš dugo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 25.08.2018

Re: Razum?Štatobeše?Dekartovo klatno? Visak?

Prvo sam mislio da ti je analiza najjača strana......

A onda provališ da se čovek ili dobro zeza, ili pokušava da isprovocira, a kad vidi da mu ne ide doda gas pa izgubi kontrolu.
apostata apostata 23:00 25.08.2018

Re: Razum?Štatobeše?Dekartovo klatno? Visak?

hoochie coochie man
Prvo sam mislio da ti je analiza najjača strana......

A onda provališ da se čovek ili dobro zeza, ili pokušava da isprovocira, a kad vidi da mu ne ide doda gas pa izgubi kontrolu.
Pa šta ti predlažeš, šta da radim?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 25.08.2018

Re: Razum?Štatobeše?Dekartovo klatno? Visak?

Pa šta ti predlažeš, šta da radim?


Ništa.
Ili zezanje.
Ili kako ti se ćefne.
U svakom slučaju opušteno i bez iluzije da ćeš nešto dokazati.
Ja bio napisao neki komentar, ukapiram da sam preozbiljno shvatio čoveka i obrišem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:00 26.08.2018

Re: Razum?Štatobeše?Dekartovo klatno? Visak?

Ništa.
Ili zezanje.
Ili kako ti se ćefne.
U svakom slučaju opušteno i bez iluzije da ćeš nešto dokazati.
Ja bio napisao neki komentar, ukapiram da sam preozbiljno shvatio čoveka i obrišem.


класични србијански дефетизам/конзервативизам: "ша ми има да причамо с било киме?"

него, браћо, другови, зна ли се у овом Новом Вавилону шта је српски интерес (да се ограничимо на либкон Љевицу ође присутну), шта ми желимо, шта нам је циљ (осим лизања, добро де ако већ мора да лижемо нешто, да бар буде свежа ђанс - )?
Bili Piton Bili Piton 00:21 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

vcucko

Plus je kao devojčurak živela u Beogradu odakle joj je ostao nadimak Luda Lena.
Pa se ti onda čudi, što nas toliko voli


Da, ja mislim da se ona uspentrala na sam vrh planetarne razaračke moći isključivo zato da bi iživela svoje frustracije iz devojačkih dana i osvetila se za to "Luda Lena".

Već vidim scenario za film sa Meril Strip.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:24 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

apostata

Nemoj mu to raditi matere ti!

Đe se može državni sekretar USofA vezivati sa fašizmom .., a još se radi i o pokatolićenoj Jevrejki koja je jedva izbjegla holokaust.




episkopalka danas. nego, bzvz je ovo radovanje na prazno, on čovek ima kintu i powerful connections, a nas proletere nema kera zašta da ujede. bolje razmišljajte kako ćete do kinte i da dočekamo barem kraj liberalizma s kakvom-takvom normalnom vladom.



mlatisa mlatisa 06:26 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Irak je okupirao Kuvajt pre nego što je počeo prvi Zalivski rat.

Srbi su proglasili svoje autonomne pokrajine i države godinama pre nego što je NATO uspeo da se sabere.

Rusi su stvorili svoje Donjecke i anktirali Krim pre nego što je svet shvatio šta se dešava.

Niskost Srba i Rusa nije u njihovim postupcima nego što svaljuju krivice na žene.



Кривица је индивидуална. Могли би рећи Садам Хусеин је крив за инвазију. Ако се ти осећаш крвим због инвазије на Кувајт, немам ништа против. А и питање је зашто је то он уопште урадио. Као савезник САД у том региону ми је то чудно.

И не видим где се ту спомињу жене. Заправо ти си први споменуо у овом блогу.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:15 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

američki neliberali.


Džordž Buš stariji je liberal.
Uopšte, zanimljiva je priča sa njim i "no new taxes" i sukobu sa konzervativcima u sopstvenoj stranci. Čovek je primer pojma bipartinizma u američkoj politici:)
anonymous anonymous 09:22 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

stefan.hauzer
američki neliberali.


Džordž Buš stariji je liberal.
Uopšte, zanimljiva je priča sa njim i "no new taxes" i sukobu sa konzervativcima u sopstvenoj stranci. Čovek je primer pojma bipartinizma u američkoj politici:)


Pretpostavljam da su liberali i demokrate bili i oni koji su obarali Aljendea, demokratski izabranog predsednika Čilea.


Realni režimi imaju isto toliko veze sa teorijskim i ideološkim značenjima " demokratija " i " liberalizam" koliko je to imao " socijalizam " u SSSR-u, sa proklamovanim dogmama.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:29 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

anonymous
stefan.hauzer
američki neliberali.


Džordž Buš stariji je liberal.
Uopšte, zanimljiva je priča sa njim i "no new taxes" i sukobu sa konzervativcima u sopstvenoj stranci. Čovek je primer pojma bipartinizma u američkoj politici:)


Pretpostavljam da su liberali i demokrate bili i oni koji su obarali Aljendea, demokratski izabranog predsednika Čilea.


Realni režimi imaju isto toliko veze sa teorijskim i ideološkim značenjima " demokratija " i " liberalizam" koliko je to imao " socijalizam " u SSSR-u, sa proklamovanim dogmama.


Jok, tebra, samo sam hteo da ukažem da je nategljiva tema to oko američkih liberala i neliberala. Džordž Buš stariji je imao progresivniju unutrašnju politiku nego Bil Klinton, pogotovo ako se ima u vidu koje kontrolisao predstavničke domove u toku mandata i jednog i drugog.
Milan Novković Milan Novković 11:01 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

anonymous
...Realni režimi imaju isto toliko veze sa teorijskim i ideološkim značenjima " demokratija " i " liberalizam" koliko je to imao " socijalizam " u SSSR-u, sa proklamovanim dogmama.

I više

Gledam kako mi sintaktički i prve faze ematničkog procesiranja tvog komentara prvo primećuju ovu "dihotomiju" značenje-dogma, u dihotomiji zapad-istok.

Iako bih i ja, skoro sigurno, isto tako rekao da mi je slična misao pala na pamet.

Realni zapadni režimi koje dotičeš danas koriste levo, socijalno, progresivno i liberalno kao začine od fragmenata teorijskih i civilizacijski istina da bi od većine sakrili monstruozne praktične laži - plačkanje, i u to ime ubijanje i razaranje, po svetu od strane male grupe ljudi.

Ali bi i meni tvoja rečenica zvučala čudno da si rekao:

"... teorijekse i ideološke dogme .... sa proklamovanim značenjima ..."
romi.daba romi.daba 11:06 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Bili Piton
vcucko

Plus je kao devojčurak živela u Beogradu odakle joj je ostao nadimak Luda Lena.
Pa se ti onda čudi, što nas toliko voli


Da, ja mislim da se ona uspentrala na sam vrh planetarne razaračke moći isključivo zato da bi iživela svoje frustracije iz devojačkih dana i osvetila se za to "Luda Lena".

Već vidim scenario za film sa Meril Strip.



Demonizacija državnog sekretara SAD na svim nivoima poreklo, vera, detinjstvo... ccc

Svi smo sposobni da ratujemo rečima i drugim oružijem, ali da se nadjemo na debati...

Huči Kuči, izgleda da je zajebavanje dozvoljeno samo određenima??
Milan Novković Milan Novković 11:06 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

stefan.hauzer
anonymous
stefan.hauzer
američki neliberali.


Džordž Buš stariji je liberal.
Uopšte, zanimljiva je priča sa njim i "no new taxes" i sukobu sa konzervativcima u sopstvenoj stranci. Čovek je primer pojma bipartinizma u američkoj politici:)


Pretpostavljam da su liberali i demokrate bili i oni koji su obarali Aljendea, demokratski izabranog predsednika Čilea.


Realni režimi imaju isto toliko veze sa teorijskim i ideološkim značenjima " demokratija " i " liberalizam" koliko je to imao " socijalizam " u SSSR-u, sa proklamovanim dogmama.


Jok, tebra, samo sam hteo da ukažem da je nategljiva tema to oko američkih liberala i neliberala. Džordž Buš stariji je imao progresivniju unutrašnju politiku nego Bil Klinton, pogotovo ako se ima u vidu koje kontrolisao predstavničke domove u toku mandata i jednog i drugog.

Ja mislim da je njih dvojicu nemoguće lako porediti, prvi je integralni deo velikog dela deep-gov u US, drugi nije, tj meni je razlika kao između onoga što naručuje i plaća ubistvo, i ubice.

Dobro, znam da vi ne pričate o pojedincima nego periodima, nego toliko ih mrzim da nisam mogao da odolim
c_h.arlie c_h.arlie 11:31 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

stefan.hauzer
američki neliberali.


Džordž Buš stariji je liberal.
Uopšte, zanimljiva je priča sa njim i "no new taxes" i sukobu sa konzervativcima u sopstvenoj stranci. Čovek je primer pojma bipartinizma u američkoj politici:)

Ma !
Sve je to ista bagra.
Razlike nema ni u nijansama.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:30 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

a da je velika sreća što nismo imali prilike da doživimo i gospođu Klinton u punom kapacitetu njenog političkog zanosa poduprtog pravom na dugmiće kojima se aktivira sva američka sila.


Čekaj samo dok ova budaletina krene da pritiska dugmiće, e da bi sprečio da ode u zatvor ;>>

Elem, Hitlerovci (ne ljubitelji Hilarice, nego republikanci u Kongresu/Senatu) ajde dobro, Trampovci, onaj dan kada je Trampov lični advokat i Fikser, naveo Trampa kao saučesnika i nalogodavca u činjenju federalnog (saveznog ) krivičnog dela, Republikanci zakazali sastanak Pravosudnog Komiteta za sutradan - sa temom:

- Email pošta Hilari Klinton!

Nazdravlje! ;>

NM - Zeza se Maher

With so many Republicans are going to jail now, who's going to be left to lock up Hillary? #TrumpCrimeFamily #LockHimUp

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:38 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Čekaj samo dok ova budaletina krene da pritiska dugmiće, e da bi sprečio da ode u zatvor ;>>


Nakon što je Glavni u onom papirnom smeću koje je godinama otkupljivalo vesti nezgodne za Trampa i trpali ih u Sef, trampio ;> slobodu (da bude na ☻) za podatke o tome šta je sve radio za Trampa i otvaranje Sefa, sada je to (Trampa za Slobodu ☻) uradio i decenijski Trampov Glavni Finansijer

Allen Weisselberg, Longtime Trump Organization CFO, Testified and Was Granted Immunity in Cohen Probe

Accountant is third longtime confidant of Mr. Trump known to have provided information in hush-money investigation that has implicated the president
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:58 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Razlike nema ni u nijansama.

Upravu si, EmsiEmsi, stvarno je bezveze komentarisati na ovom mestu ozbiljno


freehand freehand 14:04 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

stefan.hauzer
Razlike nema ni u nijansama.

Upravu si, EmsiEmsi, stvarno je bezveze komentarisati na ovom mestu ozbiljno



De, de...Zavisi i od toga kome se obraćaš i šta si naučio da preskačeš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:17 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

vala, nasparingovali smo kao rođeni burazi!



stefan.hauzer stefan.hauzer 16:52 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

De, de...Zavisi i od toga kome se obraćaš i šta si naučio da preskačeš.


Preteška je to gimnastika za mene od 300 kila





Message read on the bathroom wall said:
I don't feel at all like I thought
And we're losing all touch
Losing all touch
Building a desert
romi.daba romi.daba 17:39 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Milan
Realni zapadni režimi koje dotičeš danas koriste levo, socijalno, progresivno i liberalno kao začine od fragmenata teorijskih i civilizacijski istina da bi od većine sakrili monstruozne praktične laži - plačkanje, i u to ime ubijanje i razaranje, po svetu od strane male grupe ljudi.


Na koga ustvari misliš kad kažeš mala grupa ljudi?

Nisam siguran da li pišeš figurativno kad kažeš "zapadni režimi koriste ..... kao začine." Nisam baš siguran da neko sedi kao Merlin nad kazanom i baca ideološke začine u lonac. I da je motiv zbog koje vladaju sakrivanje monstruzne praktične laži-plačkanje, i u to ime ubijanje i razaranje, po svetu od male grupe ljudi"..

Danas ima oko 60 konkflikata i ratova u svetu, a u poslednjih 100 godina, bilo je onda lupam 160 konflikta i dva megakonflikta. Prvo odajem zahvalnost što sam živi. Drugo, zašto bi iko osećao prinuđenin da uzima svetske zločine na sebe. Istorija sveta jeste zločinačka od početaka. Ali smo daleko od toga da možemo svaliti sva dešavanja na "malu grupu ljudi" - samo treba podsetiti da su se u poslednjih 30 godina smenile su se generacije na svim stranama.

Jedino što se promenilo što više ne spominjemo Bilderberg, Council of Foreign Relations, ili Novi svetski poredak. Te napade su najviše proizvodili Amerikanci na YouTubu. Samo što zapdani čovek pada na teorije o vanzemaljcima a našima više odgovara neko autohtono začinje.

Ja sam imao oko 30 godina kad je Hladni Rat zamenjem demokratijom u velikoj većini zemalja Istočne Evrope, sve su prilično stabilne i idu svojim putanjama. Kina je napravila ogromne pomake od tada.

Sa druge strane, u vreme George Busha je u stvari i počelo ili bolje reći intenzivirano je otvaranje Amerike prema ostalim delovima sveta. George Bush ili sini mislim da nisu bili RASISTI. Jesu bili privilegovana klasa ali ni to ih ne može osuditi. Akteri u svetu su mnogobrojni. Pa onda 9-11, itd.

romi.daba romi.daba 17:54 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

mlatisa
Irak je okupirao Kuvajt pre nego što je počeo prvi Zalivski rat.

Srbi su proglasili svoje autonomne pokrajine i države godinama pre nego što je NATO uspeo da se sabere.

Rusi su stvorili svoje Donjecke i anktirali Krim pre nego što je svet shvatio šta se dešava.

Niskost Srba i Rusa nije u njihovim postupcima nego što svaljuju krivice na žene.



Кривица је индивидуална. Могли би рећи Садам Хусеин је крив за инвазију. Ако се ти осећаш крвим због инвазије на Кувајт, немам ништа против. А и питање је зашто је то он уопште урадио. Као савезник САД у том региону ми је то чудно.

И не видим где се ту спомињу жене. Заправо ти си први споменуо у овом блогу.



Pa zar britanksu kraljicu bakutu ne spominjemo kao glavnog krivca svakoj svetskoj čorbi., pa onda naš NVO sektor.


OVO JE BITNO: I za Miloševića se pričalo da je čovek CIJE. Fols njuz?
gedza.73 gedza.73 18:07 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

anonymous
socijalizam " u SSSR-u,

najgrublje moguće, po meni, imamo dva sistema. jedan u kome svi moraju da budu budale u okviru samo jedne grupe (obično je reper najveća budala koja se dokopala vrha pa se okružila još većim budalama) i drugi u kome budale mogu da biraju svoje skupove budala (svakome po volji).


Oba su držala Evropu u gvozdenom zagrljaju. jedan koji je od svih napravio poslušnu, gladnu i plašljivu sirotinju, drugi koji je, bar uz privid demokratije, davao ljudima određen stepen slobode.

u praksi? Severna i Južna Koreja.

nisam siguran ali oko saradnje kompanija sa nacistima i kolaboracije... ne znam da li postoji neki sporazum SAD sa Hitelrom i nacistima poput Ribentrop - Molotov sporazuma.

I koju je to evropsku državu SAD napala zajedno sa nacistima poput Sovjeta koji su združenim snagama sa fašistima masakrirali Poljsku.



na stranu posleratna okupacija istočne Evrope i pljačkanje tih država.

Imaš zagriženog verskog fundamentalistu koji ako smatra da ne živiš po njegovim (njihovim) usvojenim kanonima ima inkvizitorski da te nabije na kolac na sred trga za primer drugima, isto tako ćeš da prođeš i ako se pobuniš protiv Kompanije i drugog konkurentskog verskog činovnika koji će da zažmuri ako nisi postio svaki dan samo ako dovoljno i 'dobrovoljno' priložišu Firminu kasu. A i progledaće ti kroz prste kritike dogmatske Svete Knjige.




alselone alselone 18:10 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

nisam siguran ali oko saradnje kompanija sa nacistima i kolaboracije... ne znam da li postoji neki sporazum SAD sa Hitelrom i nacistima poput Ribentrop - Molotov sporazuma.


Postoji u mnogim drzavama Evrope, i pre tog sporazuma koji spominjes, mada se oni danas nekako propustaju spomenuti u medijima, dok se ovaj spominje prilicno redovno.

A Ameri? Da, nisu potpisali, mada su dobrano odolevali da udju u rat i u medjuvremenu preko svojih kompanija pomagali naciste.
gedza.73 gedza.73 18:22 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Postoji u mnogim drzavama Evrope, i pre tog sporazuma koji spominjes, mada se oni danas nekako propustaju spomenuti u medijima, dok se ovaj spominje prilicno redovno.

svi su oni koketirali sa Nemcima. ali sovjetski napad na Poljsku je potpuno isti kao i ustaške legije pred Staljingradom. nema razlike.

A Ameri? Da, nisu potpisali, mada su dobrano odolevali da udju u rat

praktičari. Kažu da, nakon kolonizacije Amerike, doseljenici nisu imali puno vremena za formu već da su se što pragmatičnije ponašali u trenutnom okruženju.

medjuvremenu preko svojih kompanija pomagali naciste.

ne samo to nego mnogo nacista što sklonili nakon rata što zaposlili u svojim kompanijama.

alselone alselone 18:58 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

svi su oni koketirali sa Nemcima.


Koketirali?

praktičari.

Prakticari?

Jebote kako biras reci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:12 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

А бе не да си на крајечке на срлчулечке

apostata apostata 19:17 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

I koju je to evropsku državu SAD napala zajedno sa nacistima poput Sovjeta koji su združenim snagama sa fašistima masakrirali Poljsku.



Ima ovaj primjer:

- 9 aprila '40. Njemačka okupira Dansku

- istog mjeseca danski Island proglašava samostalnost i neutralnost

- 10. maja '40. Britanija okupira nekadašnji danski i sada neutralni Island (da ne bi Švabe to uradile - to u vezi preventive mi je nešto poznato)

- 1941. jul, Britanija predaje okupacionu vlast SAD

- 1944. SAD organizuje referendum za nezavisnost (98% glasa "za" i od juna te godine Island je nezavisna republika.
gedza.73 gedza.73 19:19 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Koketirali?

Prvo su pustili Nemce da se naoružaju a onda se nisu aktivno suprostavljali.
Englezi su prebacivali front na drugu stranu što dalje od sebe, Francuzi se predali, Italijani tamo-vamo... Nisu Francuzi zajedno sa Nemcima napali Britance i podelili Englesku na pola već Sovjeti sa Nemcima Poljsku (taj datum se i uzima za početak WW2).
Koje je razlika između fašističke Italije i Sovjetskog Saveza sa predbračnim ugovorom sa Hitelrom? U dužini učešća u silama Osovine? U broju pokorenih zemlja? Ili pobijenih civila?

Prakticari?

Jebote kako biras reci.


A šta su trebali? Da ulete glavuške u rat?


apostata
Ima ovaj primjer:

Koliko su Iraca tokom aneksije streljali Britanci?
Sovjeti su se u Poljskoj ponašali isto kao nacisti.
alselone alselone 19:24 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

A šta su trebali? Da ulete glavuške u rat?

Koje je razlika između fašističke Italije i Sovjetskog Saveza sa predbračnim ugovorom sa Hitelrom? U dužini učešća u silama Osovine? U broju pokorenih zemlja? Ili pobijenih civila?



Vidi ovako.

- Prvo su Nemci potpisali Deklaracija o nenapadanju sa Francuzima i Britancima 1938, a tek naredne godine sa Rusima. Potpisali su je i sa Baltickim drzavama, i sa Danskom. Takodje pre nego sa Rusijom. I ovo je tebi koketiranje a Ruski potpis ti je jednakost sa hitlerom. Ali pazi izbor reci, koketiranje, kao nesto naivno, dobrodusno, mozda malo pogresno ali razumljivo.
- Amerikanci su cekali predugo da udju u Svetski rat. Ponovicu, svetski rat protiv nacista, holokausta i globalne pretnje, koji im nisu smetali da njihove najvece kompanije saradjuju sa hitlerom (ovaj deo si propustio da komentarises). I ovo je tebi prakticnost? Ali pazi izbor reci, PRAKTICNOST, cak i pozitivno jbt.

Neozbiljno.
Filipovski.
Andjinski.
Moto koji kaze - kada izaberes stranu budi toliko tvrdoglav i slep za suprotne stavove, cak ih i opravdavaj kao da pricas sa detetom, i trudi se da iritiras bilo koga sa dva grama mozga.


apostata apostata 19:33 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Koliko su Iraca tokom aneksije streljali Britanci?
Sovjeti su se u Poljskoj ponašali isto kao nacisti.

A znači radi se o žrtvometriji .., a ja mislio da je riječ o nekakvom sramnom i neprincipjelnom ponašanju i o nekakvom kršenju normi međunarodnog prava.
apostata apostata 19:35 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Koje je razlika između fašističke Italije i Sovjetskog Saveza sa predbračnim ugovorom sa Hitelrom? U dužini učešća u silama Osovine? U broju pokorenih zemlja? Ili pobijenih civila?

Sa Njemačkom:

- V. Britanija 1935 - tzv. Morski sporazum
- V. Britanija 1938 (septembar) - Deklaracija o nenapadanju
- Francuska 1938 (decembar) - Deklaracija o nenapadanju
- Litva 1939 (mart) - Dogovor o nenapadanju
- Danska 1939 (maj) - Dogovor o nenapadanju
- Estonija 1939 (jun) - Dogovor o nenapadanju
- Latvija 1939 (jul) - Dogovor o nenapadanju
- SSSR 1939 (august) - Dogovor o nenapadnju

Stvarno koja je razlika?


alselone alselone 19:36 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

- V. Britanija 1935 - tzv. Morski sporazum


Pokusao sam da guglam ovo jos onomad kad si prvi put postavio. Ali pod tim imenom ne mogu da pronadjem nista. Zamoljavam za koji detalj vise ili za link.
apostata apostata 19:44 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

alselone
- V. Britanija 1935 - tzv. Morski sporazum


Pokusao sam da guglam ovo jos onomad kad si prvi put postavio. Ali pod tim imenom ne mogu da pronadjem nista. Zamoljavam za koji detalj vise ili za link.

Traži podovim nazivom: Anglo–German Naval Agreement (A.G.N.A.)
gedza.73 gedza.73 19:51 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Prvo su Nemci potpisali Deklaracija o nenapadanju sa Francuzima i Britancima 1938, a tek naredne godine sa Rusima. Potpisali su je i sa Baltickim drzavama, i sa Danskom. Takodje pre nego sa Rusijom. I ovo je tebi koketiranje a Ruski potpis ti je jednakost sa hitlerom.

Koja zemlja je zajedno sa nacističkom Nemačkom napala jednu suverenu državu, pobila civilno stanonvištvo od svih zemalja koje su potpisale sporazum sa Nemcima?


Amerikanci su cekali predugo da udju u Svetski rat. Ponovicu, svetski rat protiv nacista, holokausta i globalne pretnje

Samo dve decenije ranije je bio isto tako veliki rat pa su verovatno gledali na nov rat kroz stari. A novi je krenuo zbog para. Tek se posle ispod toga se pojavio holokaust i globalna pretnja.


koji im nisu smetali da njihove najvece kompanije saradjuju sa hitlerom (ovaj deo si propustio da komentarises)

Zato što sam već nekoliko puta pisao na blogu. Od Hitelrovog ordena Fordu i njegovog antiesmitizma, preko nadogradnje Fordovih kamiona u Francuskoj za prevoz Jevreja u logore do uključivanja Fon Brauna u NASA program.

očigledno da ne znam kako da objasnim. Sovjetski savez ti je Borg organizam. Imaš par ljudi (u stvari jedan čova) koji odlučuju o svemu i ostali koji samo kao ovce prate (ako 'oće da prežive). Amerika nema tako monolitna režime. Neko je sarađivao, neko nije ali se SAD od trenutka ulaska u rat borila protiv fažizma (ako ne grešim)

Ako pogledaš bolje je što su se Amerikanci kasnije uključili u rat protiv Nemaca nego da su kao Sovjeti započeli rat zajedno sa Nemcima.


Ali pazi izbor reci, PRAKTICNOST, cak i pozitivno jbt.

Da nije bilo te 'praktičnosti', borbi na Pacifiku, Africi, Italiji ko zna šta bi ostalo od SSSR-a.


gedza.73 gedza.73 20:00 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Deklaracija o nenapadanju
...
Dogovor o nenapadanju
...
Stvarno koja je razlika?

jedna mala, sitna ali ne i nebitna



Crvena armija je ostvarila svoj cilj, te je bila brojčano nadmoćna poljskom otporu, čime je zarobila 230.000 poljskih ratnih zarobljenika.
Sovjetska vlada je anketirala istok Poljske u novembru 1939., prostor koji je predstavljao preko 50% teritorija prijeratne Poljske, te je 13,5 miliona bivših poljskih građana tako postalo građanima Sovjetskog Saveza.
Kako bi se suzbio otpor novoj sovjetskoj vladi, provodila se represija te je hiljade osoba uhićeno i smaknuto.
SSSR je poslao stotine hiljada osoba te regije u Sibir i druge udaljene krajeve SSSR-a u četiri talasa deportacija između 1939. i 1941

28. septembra, dok je kampanja još uvijek trajala, Njemačka i SSSR su u Moskvi potpisali Sporazum o prijateljstvu i granicama između SSSR i Njemačke, kojim je noveliran, odnosno nadopunjen Pakt Ribbentrop-Molotov. Njime su Sovjeti Nijemcima priznali nadzor nad područjima koja su osvojili tokom dotadašnje kampanje, a koja su po Paktu trebala ući u sovjetsku sferu - to se prije svega odnosi na Lublinsko vojvodstvo i istočni dio Varšavskog vojvodstva. Kao kompenzaciju, Sovjetima je priznata Litva kao dio njihove interesne sfere. U skladu sa odredbama sporazuma je izvedena demarkacija između njemačke i sovjetske okupacijske zone.

Hitler je 6. oktobra proglasio formalni nestanak poljske države, odnosno zapadnim silama ponudio mir u zamjenu za priznanje status quoa. Zapadne sile su to odbile, te su umjesto toga izbjeglu poljsku vladu, koja je odbila potpisati ili objaviti formalnu kapitulaciju, priznale kao legitimnog predstavnika poljske države i naroda; ona će nekoliko godina nastaviti djelovati u izbjeglištvu; kao njen formalni predstavnik u zemlji je djelovao pokret otpora poznat kao tzv. Poljska podzemna država.

Poljske teritorije su potom podijeljene između susjednih država. Njemačka je 8. oktobra formalno anektirala zapadne dijelove Poljske (Šleska, Pomeranija, Danzig), dok je od ostatka formiran tzv. Generalni guvernman. Slovačka je, pak, dobila manji dio teritorija na Karpatima. Sovjeti su pak 28. oktobra dio svoje okupacijske zone - područje oko Vilniusa gdje su Litvanci činili većinu stanovništva - predali tada još uvijek neutralnoj Litvi. Na ostalim područjima su obavljeni namješteni izbori na kojima su izabrane skupštine, koje su proglasile ujedinjenje sa Bjeloruskom i Ukrajinskom SSR, čime su ona postala dio SSSR-a.


Ovo nisu 'Dogovori o nenapadanju' ovo je zajednička akcija nemačkih fašista i sovjetskih komunista.
alselone alselone 20:03 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Traži podovim nazivom: Anglo–German Naval Agreement (A.G.N.A.)


Hvala.

Koliko je naivno pomisliti kako je svet tada bio mirno i divno mesto i onda se dese Ribentrop i Molotov i odjednom ni iz cega potpisu sporazum.

Pa svet je vrio tada i samo se cekala varnica.

Pa ta ista Poljska je okupirala Litvaniju.
Pa ta ista Poljska je jos 1934. potpisala sporazum sa Nemackom kojim se obavezala da neće donositi nikakve odluke bez konsultacija sa njima.
Pa ta ista Poljska je sledece godine, 35, potpisala naredni sporazum kojim Nemcima dozvoljava slobodan prolaz.
Pa ta ista Poljska izjavljuje kako počinje verski rat između nacizma i komunizma i kako su spremni da ratuju protiv SSSR.

Da li je Staljin zapravo bio prakticar?
gedza.73 gedza.73 20:03 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Po sećanju a ne znam odakle. Kao što su Nemci upadali i izvodili Jevreje tako su Sovjeti opkoljavali noću sela, izvodili ljude i decu iz kreveta i naređivali da se u roku od sat vremena spreme.
Te ljude su slali u Sibir.

Da li je Staljin zapravo bio prakticar?

Jeste. I saradnik fašista za razliku od Amerikanaca.

Jel' ti primećuješ da u polemici ne pominjemo ime predsednika Amerika za razliku od Staljina?
alselone alselone 20:05 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Po sećanju a ne znam odakle. Kao što su Nemci upadali i izvodili Jevreje tako su Sovjeti opkoljavali noću sela, izvodili ljude i decu iz kreveta i naređivali da se u roku od sat vremena spreme.
Te ljude su slali u Sibir.



I Amerikanci su ubijali Indijance.

(to je taj tip razgovora koji sam spomenuo)
apostata apostata 20:07 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Sovjeti su se u Poljskoj ponašali isto kao nacisti.

Evo šta kaže Lešek Kolakovski, a njega optužiti za prosovjetske simpatije može samo teški ignorant:

"Ako pri tome još kažemo da su razlike između nacizma i komunizma beznačajne, onda iz toga proizilazi da je Poljska pod nacističkom okupacijom i Poljska pod "narodnom demokratijom", uz male detalje, praktički jedno te isto.
Eto pokušajte uvjeriti u to onoga koji je živio i u toj i drugoj Poljskoj!"


gedza.73 gedza.73 20:08 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

I Amerikanci su ubijali Indijance.

(to je taj tip razgovora koji sam spomenuo)

Ovde govorimo o WW2, otporu fažizmu, saradnji sa nacistima i ratnim zločinima. posle možemo o Hirošimi i Nagasakiju.
gedza.73 gedza.73 20:09 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Poljska pod nacističkom okupacijom i Poljska pod "narodnom demokratijom", uz male detalje, praktički jedno te isto.Eto pokušajte uvjeriti u to onoga koji je živio i u toj i drugoj Poljskoj

naravno da nije isto. Mislio sam da pričamo o podeli Poljske između Hitelra i Staljina, ne o ratnoj i poratnoj Poljskoj. TU se slažem sa ovom izjavom.
alselone alselone 20:11 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

naravno da nije isto.


Pa upravo na tvoj komentar u kom zakljucujes da jeste isto si dobio odgovor da nije, pa si se nadovezao da naravno nije.

Kako dalje?
apostata apostata 20:14 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

naravno da nije isto.

Eto ti ga na!
gedza.73 gedza.73 20:17 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Kako dalje?

lako. pročitaj ponovo izjavu.

ko pri tome još kažemo da su razlike između nacizma i komunizma beznačajne, onda iz toga proizilazi da je Poljska pod nacističkom okupacijom i Poljska pod "narodnom demokratijom

Dva različita perioda. ne poredim ja nacizam u poljskoj tokom WW2 i sojvetsku 'demokratiju' nakon rata već ponašanje Nemaca i Sovjeta na početku rata. Pogledaj mapu. Sa jedne strane upadaju fašisti, sa druge komunisti. Ubijaju i jedni i drugi Poljake, odvode u logore i prisilno preseljavaju.

Prijateljski razmenjuju iskustva Nemci i Svojeti na mestu susreta i razgraničenja.
Pa nakon toga potpisuju nov sporazum o podeli plena (tu se krije caka partizanskog ustanka u Jugoslaviji).

Zato sam pitao jel' postoji primer takve saradnje Amerikanaca i Nemaca tokom rata?
alselone alselone 20:21 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

lako. pročitaj ponovo izjavu.


Ocu, samo molim te da te pitam nesto pre toga.

Verujem da nisi znao za sve one sporazume. Verujem da nisi znao ni neke od onih detalja o Poljskoj koje sam spomenuo. To su samo neki od detalja, Apostata je postavljao mnogo vise tokom poslednjih godina kada je bio dovoljno zalud da ispravlja Drine.

I sada me zanima samo jedna stvar, molim te iskreno mi reci. Jesi li pomerio stavove makar za procenat?

Posto mi se cini da nisi. Jednako agresivno zastupas ono sto si zastupao od pocetka a kao odgovor si dobio verujem nove informacije. Fenomenoloski me zanima, nebilotizapovedjeno.
apostata apostata 20:25 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

gedza.73
Deklaracija o nenapadanju
...
Dogovor o nenapadanju
...
Stvarno koja je razlika?

jedna mala, sitna ali ne i nebitna

(...)



Ovo nisu 'Dogovori o nenapadanju' ovo je zajednička akcija nemačkih fašista i sovjetskih komunista.

Matere ti geđžo jel' to na nekoj kanadskoj televiziji bila neka emisija povodom strašnog 23. augusta pa si ti eto dobio inspiraciju?

A jesu li tamo rekli kako je Poljska dobila te teritorije?

Jesu li pominjali neku liniju Kerzona?

Jesu li rekli išta o tome koliko je na tom području bilo Poljaka, a koliko ostalih?

Jesu li pokazali u Dogovoru ... i u njegovom Tajnom ... mjesto gdje piše da će njih dvoje zajedno napasti Poljsku?

I jesu li svega ti objasnili zašto se jedna otimačina iz 1921. legimitizira, a konrtaotimačina 18 godina kasnije proglašava neligitimnom ... ili još bolje (po narodski) "interesantan sam znat" na osnovu kojeg je to rezona Pilsudski, koji je pokušao vratiti granice iz 1772. heroj, dok je Staljin, koji je to uradio sa granicama dvadeset godina starim, paradigma nemoralnog kurvinog sina?
apostata apostata 20:30 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Sa jedne strane upadaju fašisti, sa druge komunisti. Ubijaju i jedni i drugi Poljake, odvode u logore i prisilno preseljavaju.

Evo poljski autori.
Knjiga sa zvučnim naslovom Z. Popiawski. Represje okupantyw na Politechnice Lwowskiej (1939— 1945). Crno na bijelo piše kako su vrlo brzo po okupaciji Ljvova okupanti sazvali cijeli profesorski kolegij Ljvovske politehnike.

Znajući šta se dogodilo sa njihovim kolegama na Jagelovskom univerzitetu u tada njemačkom Krakovu profesori, asistenti su prije tog sastanka oprostili se sa najmilijima i krenuli u susret sudbini.

Pred njih je izašao tipični okupant i rekao kako je sovjetska vlast zadovoljna sa radom univerziteta i da potvrđuje svo naučno i predavačko osoblje u njihovim dužnostima i funkcijama. Kasnije su te profesore (njih 45) pobili Švabe, kada su uzele Ljvov.

Onda profesor Marija Pavlovičeva Etapy wyniszczania Polakyw i ich kultury na Kresach po roku 1939. koja se zgraža nad tim što su profesori i učitelji morali ići na kurseve ruskog i ukrajinskog, što su morali izučavati istoriju VKP(b), što nisu imali slobodne praznike za Božić i Uskrs itd.


Zatim interesantna je i priča glumice Irene Anders (žene generala Vladislava Andersa, onoga koji se nije htio boriti na Istočnom frontu), koja kaže kako je kraj rata '39. dočekala u boljševičkom Ljvovu i da joj je to što je bila glumica spasilo život.
Boljševici su naime nešto kasnije od glumaca, muzičara i pjesnika napravili 4 ansambla i poslali ih na turneju po SSSR-u da, kako ona to kaže, "propagiraju poljsku umjetnost". To je po njezinim riječima bilo užasno iskustvo, spavali su po vozovima, vječno gladni i puni buha i ona je cijelo to vrijeme bila pod dojmom da je sve to boljševičko lukavstvo da ih se pridobije i napravi lojalnim.

Za to vrijeme u Litvaniji, kojoj je SSSR predao Viljnus i Viljnusku oblast (prethodno odkupivši ih od Švaba), litvanske vlasti, čiji će ogromni demokratski potencijal za duže vrijeme ugušiti kasnija aneksija totalitarnog SSSR-a, sa lokalnog Univerziteta Stefana Batorija otjeraće sve poljske profesore, a studente poslati u radne logore. Osim toga biće ukinute i zatvorene i sve druge kolturne i obrazovne institucije Poljaka.
c_h.arlie c_h.arlie 20:30 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

gedza.73

...
Da nije bilo te 'praktičnosti', borbi na Pacifiku, Africi, Italiji ko zna šta bi ostalo od SSSR-a.

M'da !
Fudbal je igra u kojoj na kraju pobede Nemci, a rat je više od igre i na kraju pobede Rusi.
Mnogi u istoriji su zaboravljali tu elementarnu činjenicu i upadali u zamku (vlastite) zablude da 'je sada šansa' da pobede veliku rusku naciju.
I svaki puta se zajebu.
Tako je bilo svaki puta - bez obira na borbe 'na Pacifiku, Africi, Italiji ...'.

gedza.73 gedza.73 20:39 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Verujem da nisi znao za sve one sporazume. Verujem da nisi znao ni neke od onih detalja o Poljskoj koje sam spomenuo. To su samo neki od detalja

I sada me zanima samo jedna stvar, molim te iskreno mi reci. Jesi li pomerio stavove makar za procenat?

ovi što su potpisivali sporazume o nenapadanju se barabe a ovi što su zajedno sa nmecima napali Poljsku su zločinci.
Jednako agresivno zastupas ono sto si zastupao od pocetka a kao odgovor si dobio verujem nove informacije. Fenomenoloski me zanima, nebilotizapovedjeno.

nešto mi deluje da ako počnem da primenjujem vaše komentare iz diskusije da nismo daleko od rehabilitacije Nedića ili opravdanja ustaškog osvajanja Zemuna.

veliku rusku naciju.

Ruska nacija bi bila velika da je nije skovitlao komunizam.
Svet bi danas drugačije izgledao da SSSR nije bio pod totalitarnom diktaturom fanatika.
SAD ne bi vršljao ovako kako danas vršlja po svetu, niti bi tako lako osvojio globalno dominatan položaj plašeći svet baukom primenjenog komunizma u SSSR.
vcucko vcucko 20:41 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

gedza.73
Nisu Francuzi zajedno sa Nemcima napali Britance i podelili Englesku na pola već Sovjeti sa Nemcima Poljsku (taj datum se i uzima za početak WW2).

Nisu Britanci 20 godina pre toga napali Francusku potpomognuti Amerikancima i ko zna kim, pustošili i ubijali redom. Poljaci Rusiju jesu. U sklopu i pod izgovorom tzv. intervencije protiv Oktobarske revolucije, poljske snage pod vodstvom Pilsudskog, pomognute zapadnim intervencionističkim silama i u paktu sa ukrajinskim nacionalistima Simona Petljure, su počinile težak genocid nad ruskim i pro-ruskim stanovništvom na širokom teritoriju od Baltika preko Belorusije do Ukrajine. Radi se o jakih šest cifara, verovatno i o milionskim žrtvama, po receptu A-U vojske u Mačvi 1914.
Čemu zapadna historiografija naravno ne pridaje pažnju, ono gurnimo pod tepih da se Vlasi ne dosete.
Čak se i u vezi Katinske šume prećutkuje geneza i pravi razlozi i motivi. Potencira se nekakva ideološka zaslepljenost, a u pitanju je bila gola osveta, ubijanje uz uzvike "ovo vam je za Pilsudskog, Petljuru, za ovo ili ono mesto...".
20. vek u Istočnoj Evropi je teži, krvaviji i zapleteniji nego na Balkanu, ma koliko to tebi i bilo kome izgledalo nemoguće. Ako ne znaš, bolje se ne petljaj u to, za'ebano je. Drži se onih analogija sa farmerkama i Vegetom, tu ti niko neće protivurečiti.
alselone alselone 20:44 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

nešto mi deluje da ako počnem da primenjujem vaše komentare iz diskusije da nismo daleko od rehabilitacije Nedića ili opravdanja ustaškog osvajanja Zemuna.



Znaci ni za procenat. Dragi moj gedžo, nismo mi izmislili te komentare, to su istorijske činjenice. A ti ih ignorišeš zato što ti se ne svidjaju i ne uklapaju ti se u priču koju si sebi sastavio.

Dobro je pa pitah ovo, pa ću na vreme prekinuti. Nisam ni ja više blesav, hej, trebalo mi je samo 4, 5 veoma dugačkih diskusija u poslednjih godinu dana, gde sam se baš zdao, što se kaže, tražio linkove, činjenice, paralele, preseke itd, i na kraju postigao ništa, pa da se naučim da to ne vredi ovde.
c_h.arlie c_h.arlie 21:07 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

alselone
nešto mi deluje da ako počnem da primenjujem vaše komentare iz diskusije da nismo daleko od rehabilitacije Nedića ili opravdanja ustaškog osvajanja Zemuna.



Znaci ni za procenat. Dragi moj gedžo, nismo mi izmislili te komentare, to su istorijske činjenice. A ti ih ignorišeš zato što ti se ne svidjaju i ne uklapaju ti se u priču koju si sebi sastavio.

Dobro je pa pitah ovo, pa ću na vreme prekinuti. Nisam ni ja više blesav, hej, trebalo mi je samo 4, 5 veoma dugačkih diskusija u poslednjih godinu dana, gde sam se baš zdao, što se kaže, tražio linkove, činjenice, paralele, preseke itd, i na kraju postigao ništa, pa da se naučim da to ne vredi ovde.

Iskusno !
apostata apostata 21:30 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Koliko je naivno pomisliti kako je svet tada bio mirno i divno mesto i onda se dese Ribentrop i Molotov i odjednom ni iz cega potpisu sporazum.

To je ono nevjerovatno! To je bez obzira na sve jedna meni ipak neobjašnjiva amnezija.

Pa evo šta kaže Halifaks u aug. '39. dok su trajali pregovori englesko-francuske delegacije u Moskvi:
"Jasno je što je Rusija zainteresovana za nezavisnost Poljske i što ne želi da Poljska bude uništena."

I to su tada svi znali. Svima je bilo jasno da SSSR-u treba Poljska kao tampon zona između njega i Njemačke i da je bolje na granici imati agresivnu i megalomansku slabu Poljsku, nego agresivnu i jaku Njemačku.
Takođe je Sovjetima, ako već dođe do rata između Poljske i Njemačke, odgovaralo da taj rat bude dugotrajan i da se i jedna i druga strana iscrpe.

Sovjeti su se na intervenciju definitivno odlučili 15.09, tog dana je njemački ambasador Šulenberg obavjestio Kremlj kako:
„... u slučaju otsustva sovjetske intervencije, ne mora da znači da će na teritorijama istočno od njemačke sfere interesa, biti formiran politički vakum, nego je moguće, da na tim prostorima, ako sovjetska intervencija izostane, budu formirane nove države.“

A šta je to značilo vidimo iz Halderovog dnevnika gdje on kaže:
„Poljaci predlažu pregovore. Mi smo na njih spremni uz sledeće uslove: (pa nabraja) ... sjeverni krajevi Beskidov - nama, oblasti (Zapadne) Ukrajine – samostalni.“

A Kanaris ili tog dana ili 16.09. ima večeru sa Banderom.

I šta je SSSR trebao da uradi?

Eto gedžo hajd' da čujem tvoj predlog!
freehand freehand 21:43 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Eto gedžo hajd' da čujem tvoj predlog!

Zar se ne kaže "kolega", u tim krugovima?
floki floki 21:54 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

gedžo, vidi se da ne daš činjenicama da te zbune, istraj samo...

evo ti još malo - linak

kako ta nevinašca poljska koriste situaciju kad sssr ne zna gde je pa umarširaju u, ni manje ni više nego - kijev 1920.
i posle se čude što to sovjeti nisu zaboravili...
apostata apostata 21:59 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

freehand
Eto gedžo hajd' da čujem tvoj predlog!

Zar se ne kaže "kolega", u tim krugovima?

gedza.73 gedza.73 22:03 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala


Svima je bilo jasno da SSSR-u treba Poljska kao tampon zona između njega i Njemačke i da je bolje na granici imati agresivnu i megalomansku slabu Poljsku, nego agresivnu i jaku Njemačku.
...
I šta je SSSR trebao da uradi?

Eto gedžo hajd' da čujem tvoj predlog!

Meni veći problem od toga šta je trebao da uradi Sovjetski Savez predstavlja šta je trebala da uradi Srbija u tom trenutku. Čudna je ta 'revizija'. ne znaš kad je gora. kad kaže da su se Sovjeti borili barabar sa Nemcima ili da su uvek bili u ratu sa Okeanijom.

Što su onda su Englezi sise zbog 27. marta, zašto je pristupanje Trojnom paktu kraljevine Jugoslavije izdajnički čin, odbijanje jugoslovenskih komunista da se bore u imperijalističkim ratovima u skladu sa politikom SSSR-a... Pa onda totalni preokret.
Ubijanje žandarma na vašaru patriotski akt i izraz ljubavi prema Staljinu i SSSR, podizanje ustanka i diverzije kako bi se pomoglo velikom, bratskom ruskom narodu (zvuči poznato ili se samo istorija ponavlja) ultimativni izraz hrabrosti.

Čudna ta naša malo fašistička a malo antifašistička borba za Veliki Sovjetski Savez u tom prvom periodu rata. I malo odurno posprdno bagatelisanje žrtava višim ciljevima.

Al' Srbi su vazda junaci bili. Ginuli su za Sovjetski Savez tada, ginuli za Sovjetski Savez devedesetih ako bog da sreće ginućemo opet.
gedza.73 gedza.73 22:08 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

floki
gedžo, vidi se da ne daš činjenicama da te zbune, istraj samo...

Pa našli da se sa fašistima zajedno svete Poljacima?
kako ta nevinašca poljska

bilo je i dece koja su stradala.
floki floki 22:19 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

gedza.73
floki
gedžo, vidi se da ne daš činjenicama da te zbune, istraj samo...

Pa našli da se sa fašistima zajedno svete Poljacima?


misliš onim poljacima koji su 1938 iskoristili frku dok fašisti trkeljišu češku pa i oni malo štrpnuli od češke teritorije?

ili ima neka druga poljska?
freehand freehand 22:23 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

floki
gedza.73
floki
gedžo, vidi se da ne daš činjenicama da te zbune, istraj samo...

Pa našli da se sa fašistima zajedno svete Poljacima?


misliš onim poljacima koji su 1938 iskoristili frku dok fašisti trkeljišu češku pa i oni malo štrpnuli od češke teritorije?

ili ima neka druga poljska?

Zašto sad skrećeš temu sa dece sram da te bude?
gedza.73 gedza.73 22:31 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

misliš onim poljacima koji su 1938 iskoristili frku dok fašisti trkeljišu češku pa i oni malo štrpnuli od češke teritorije?

Ceo ovaj trid je u stvari odbrana Sovjetskog Benona?

ili ima neka druga poljska?

Ima. Civili koje je raselilo, u tom trenutku dokumentom opredeljeno fašističko, rukovodstvo SSSR-a. Pazi to je činjenica (sporazumi), sve ostalo su naše simpatije ili antipatije.
Nemački fašisti i sovjetski komunisti su, shodno dogovoru, oružano napali jednu državu čime je počeo najveći rat u istoriji čovečanstva.

freehand freehand 22:38 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Pazi to je činjenica (sporazumi), sve ostalo su naše simpatije ili antipatije

Ovo treba podvući, da bi se činjenice i na taj način razdvojile od budalaština dokonih mislilaca i bulažnjenja simpatista i antipatista.
apostata apostata 22:40 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

gedza.73

Nemački fašisti i sovjetski komunisti su, shodno dogovoru, oružano napali jednu državu čime je počeo najveći rat u istoriji čovečanstva.

Gdje to piše u Dogovoru ...?
Jesi li ti njega uopšte čitao?


floki floki 22:41 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

ja da sam tad bio sovjet, i ja bih je napao, eliminišeš govno koje je tebe nedavno napadalo i to uz najmanji napor...

a poljaci da nauče da batina ima dva kraja, pa kad sa đavolom (švabama) tikve sadiš i štrpneš malo komšijske češke države, onda ti se tikve o glavu razbiju pa neko štrpne tebi celu državu...

jbg poljaci, nemojte raditi drugima ono što ne biste voleli vama da se desi...

gedza.73 gedza.73 23:08 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

ja da sam tad bio sovjet, i ja bih je napao, eliminišeš govno koje je tebe nedavno napadalo i to uz najmanji napor.

Što su onda Finci govna? I njih su Sovjeti napali. Šta su Finci skrivili?


Совјети су извели бомбардовање Мајниле, догађај у ком је совјетска артиљерија бомбардовала подручје око руског села Мајниле, и онда објавила да је напад финске артиљерије усмртио совјетске војнике.

Liči li ti na neki nacistički postupak?
Као додатак, на изненађење и совјетског вођства и Финаца, испоставило се да фински социјалисти нису подржали совјетску инвазију, већ су се борили заједно са својим сународницима против заједничког непријатеља. Многи фински комунисти су прешли у Совјетски Савез тридесетих година да изграђују социјализам, само да би завршили као жртве Стаљинове Велике чистке, која је довела до великог разочарања и отворене мржње према совјетском режиму међу социјалистима у Финској. Још један фактор је била напредност финског друштва и закона после грађанског рата која је помогла да се премости јаз између различитих друштвених класа.

E Srbi. Budale jedne.

jbg poljaci, nemojte raditi drugima ono što ne biste voleli vama da se desi.


Zato sad Rusiju toliko vole zemlje Istočnog bloka.
Ostali samo Srbi. Mali Rusi.

Gdje to piše u Dogovoru ...?
Jesi li ti njega uopšte čitao?

Nisam. Samo se spominju u protokolu neke interesne zone. Kao i naknadna saradnja tokom koje su Nemci i Sovjeti razmenjivali hranu, sirovine, tehnologiju i naoružanje. U godinama kad je rat već počeo. I dobro je prošao Brko. Da su naši partizani stigli do Moskve garantovano bi ga streljali zbog saradnje sa okupatorom. skoro dve godine dobrosusedskih nemačko - sovjetskih odnosa u najturbulentnijem istroijskom periodu.


Sve je ovo je jedino zanimljivo kad se gleda sudbina Srbije od WW2 do danas.






apostata apostata 23:44 26.08.2018

Re: Novac, konspiracije... Tralala

Nisam.

Znao sam, a da ti pravo kažem čudilo bi me da jesi.
Samo se spominju u protokolu neke interesne zone.



Ja i šta ćemo sada?

Gdje je član u kojem se govori o zajedničkom cijepanju Poljske?
Gdje je član koji predviđa vojnu saradnju?
Gdje su dogovori generalštabova na strateškom nivou? Gdje su operativni planovi?

Hoćeš li ti to potražiti ili dati ja kažem?

I kako ti se bolan da ovako blamirati?
Nemaš pojma o ovoj problematici, ni u jednom njezinom segmentu, ni u dokumentacionom, ni u istoriografskom. Zašto ti ovo treba?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana