Društvo| Mediji| Region

.

Aleksandar Vasović RSS / 30.11.2013. u 19:48

.



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 19:50 30.11.2013

1.

kukusigameni kukusigameni 19:58 30.11.2013

Re: 1.

I sad što je meni moderacija izbrisala komentar koji je kopiran Mašićev tekst, kod Frija na blogu i još mi poslala PP u fazonu...



...nikom niš.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:06 30.11.2013

Re: 1.

I sad što je meni moderacija izbrisala komentar


trazi od Verana napismeno izvinjenje i da ti se isti vrati

8c_competizione 8c_competizione 21:01 30.11.2013

Re: 1.

I sad što je meni moderacija izbrisala komentar


gdine Maticu, ocekujemo da lete glave, tj. da taj/ta "neko" dobije sut kartu, pa neka ide u DB po platu umesto kod vas.
fantomatsicna fantomatsicna 00:36 01.12.2013

Re: 1.

Pa urednik kaže:

Ovu debatu treba sada pametno SVI

Iliti: Brigo moja predji na drugoga
Unfuckable Unfuckable 02:49 01.12.2013

Re: 1.

I sad što je meni moderacija izbrisala komentar koji je kopiran Mašićev tekst, kod Frija na blogu i još mi poslala PP u fazonu...

ne, baš si kontroverzan, naprosto ne znaš gde ćeš s tim?
Čoveče, progone te.
Bitan si!
(uzvičnik kao dokaz)
nowhereman nowhereman 05:53 01.12.2013

Re: 1.

Čoveče, progone te.
Bitan si!
(uzvičnik kao dokaz)


Od bitnosti do anonimnosti - put je kratak.


kukusigameni kukusigameni 09:38 01.12.2013

Re: 1.

Unfuckable
I sad što je meni moderacija izbrisala komentar koji je kopiran Mašićev tekst, kod Frija na blogu i još mi poslala PP u fazonu...

ne, baš si kontroverzan, naprosto ne znaš gde ćeš s tim?
Čoveče, progone te.
Bitan si!
(uzvičnik kao dokaz)


Ti...laskavče.
zilikaka zilikaka 10:44 01.12.2013

Re: 1.

Od bitnosti do anonimnosti - put je kratak.


Obrnuto često još kraći.
cane cane 16:51 01.12.2013

Re: 1.

...nikom niš.


kako nikom nis?

drug veran je rekao da su blogeri u pravu.

od sad ponovo moze da se gleda televizija.
G r o f G r o f 20:07 30.11.2013

koje šuplje

objašnjenje..
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:11 30.11.2013

Ok izvinjenje,

a đe objašnjenje?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:14 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

a đe objašnjenje?

а, бре, чекај, па сад је било ту?!
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:16 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

а, бре, чекај, па сад је било ту?!


jer kako je rekao neumrli Uljanov - ako nam neko dodje glave, bice to mangupi u sopstvenim redovima
JJ Beba JJ Beba 20:20 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

dobrosavljevic_m
a đe objašnjenje?

taman zaustih da pitam.... gde je odgovor ZAŠTO je to i ko u okviru menadžmenta uradio? hoćel' iko da snosi neku posledicu, sankciju...
jbt ne kapiram

edt
ali da naglasim fenomenalno je da se Veran vratio i oglasio. u tom smislu svakačast
G r o f G r o f 20:22 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

dobrosavljevic_m
a đe objašnjenje?


pa ovo "siromašnije medije,"...ma neću sad da ti crtam.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:41 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

Nači, gospon Matić napiše tekst pod naslovom "Moramo negovati debatu" i ovako izdebatuje.
G r o f G r o f 20:56 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

ja mu ne bih sad debatovao pod pretnjom oružja.
freehand freehand 21:01 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

JJ Beba
dobrosavljevic_m
a đe objašnjenje?

taman zaustih da pitam.... gde je odgovor ZAŠTO je to i ko u okviru menadžmenta uradio? hoćel' iko da snosi neku posledicu, sankciju...
jbt ne kapiram

edt
ali da naglasim fenomenalno je da se Veran vratio i oglasio. u tom smislu svakačast

Meni se čini da je ovo sa merom i dovoljno. Da sam na njegovom mestu ni ja ne bih dalje širio prljav veš svoje redakcije/uprave/čegaveć, niti je posao javnosti da se time bavi.
Izvinjenje je korektno, ukazivanje na problem takođe.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:05 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

ja mu ne bih sad debatovao pod pretnjom oružja.

/blogerka odlaže bazuku/
Jaril Jaril 21:06 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

/blogerka odlaže bazuku/

И бомбу из чарапе.
JJ Beba JJ Beba 21:07 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

Meni se čini da je ovo sa merom i dovoljno. Da sam na njegovom mestu ni ja ne bih dalje širio prljav veš svoje redakcije/uprave/čegaveć, niti je posao javnosti da se time bavi.
Izvinjenje je korektno, ukazivanje na problem takođe.

slažem se. smatram fenomenalnim što se VM oglasio, zaista mislim svaka čast.
lično više bih volela da znam ko je naredio skidanje teksta, ali ....
enivej čak i pored gorkog ukusa u ustima, bravo za verana
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:09 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

И бомбу из чарапе.

Pa sad...nemojmo preterivati
freehand freehand 21:11 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

lično više bih volela da znam ko je naredio skidanje teksta, ali ....

Šta će ti to? A i pitanje: bi li ti sad, da si na njegovom msetu - gurnula pred kivne a orne za batine?
Ja ne bih.
Potpisao se čovek imenom i prezimenom i rekao - ja sam kriv.
Šlus.
iqiqiq iqiqiq 21:14 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

Potpisao se čovek imenom i prezimenom i rekao - ja sam kriv.

Aleluja! Amen! Prvi čovek u Srbiji koji je preuzeo odgovornost za grešku, jer i jeste odgovornost onoga ko rukovodi, pa makar grešku napravila službenica sa grudnjakom ili prevodilac koji pogrešno prevede "zdravstvena knjižica" ili... ne mogu da se setim svih opravdanja naših velikana politike
JJ Beba JJ Beba 21:15 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

Potpisao se čovek imenom i prezimenom i rekao - ja sam kriv.

eh sad šlus, kolko ja znam veran nije više gazda tamo, ostao je samo glavni i odgovorni urednik informativnih sadržaja na B92, pa u tom smislu ne znam koliko može da bude njengova odgovornost.
G r o f G r o f 21:20 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

dobrosavljevic_m
ja mu ne bih sad debatovao pod pretnjom oružja.

/blogerka odlaže bazuku/


ha... uhvatio sam te nespremnu.


not2old2rock not2old2rock 21:32 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

ostao je samo glavni i odgovorni urednik informativnih sadržaja na B92, pa u tom smislu ne znam koliko može da bude njengova odgovornost.


Molim te, kazi da si bila ironicna.
JJ Beba JJ Beba 21:35 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

not2old2rock
ostao je samo glavni i odgovorni urednik informativnih sadržaja na B92, pa u tom smislu ne znam koliko može da bude njengova odgovornost.


Molim te, kazi da si bila ironicna.




edit
to više nije onaj b92.
još insajder i ponekad vesti i gotovo. nema više. jedva sam se na to navikla. u tom smislu i gledam ovaj gest VM

edit
inače navijše bih volela da je Veran istakao važnost brisanog teksta
freehand freehand 21:45 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

to više nije onaj b92.

Osvrneš se malo oko sebe... B'atesestro - pa ništa više nije isto?!
Ni mi nismo isti, bebe.
Sem kod Karagaće na blogu.
Tu smo svi pioniri i omladinci.
JJ Beba JJ Beba 21:51 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

Ni mi nismo isti, bebe.

fakat, ima ko je bolji nego što je bio
freehand freehand 21:53 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

JJ Beba
Ni mi nismo isti, bebe.

fakat, ima ko je bolji nego što je bio

Laskavice!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:59 30.11.2013

na mestu

Izvinjenje je korektno


Meni je Veranova izjava sasvim ok.
Kazezoze Kazezoze 22:05 30.11.2013

Re: na mestu

Vesna Knežević Ćosić
Izvinjenje je korektno


Meni je Veranova izjava sasvim ok.

mene podseća na neke tadićeve isprike.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:20 30.11.2013

Re: na mestu

mene podseća na neke tadićeve isprike.


ne znam, ne pratim.

ali da se neko izvine zbog ishitrenog skidanja teksta je vanserijski kulturno ponašanje, neuobičajeno. zapravo, dobar primer ponašanja.
not2old2rock not2old2rock 23:10 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

to više nije onaj b92.



Nije sestro slatka, samo te je sad ova bahatost otreznila, nadam se.
JJ Beba JJ Beba 23:43 30.11.2013

Re: Ok izvinjenje,

not2old2rock
to više nije onaj b92.



Nije sestro slatka, samo te je sad ova bahatost otreznila, nadam se.

znam odavno, ovo me dotuklo
st.jepan st.jepan 00:23 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

Ni mi nismo isti, bebe.


fakat, ima ko je bolji nego što je bio


Stariji i lepši. Tj. starija i lepša.

fantomatsicna fantomatsicna 00:38 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

koji je preuzeo odgovornost

Ali ipak pomenuo olaksavajucu okolnost ,da nije bio tu
freehand freehand 00:45 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

fantomatsicna
koji je preuzeo odgovornost

Ali ipak pomenuo olaksavajucu okolnost ,da nije bio tu


I?
nowhereman nowhereman 05:54 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,


neumrli Uljanov


Mangupi? Gde su mangupi!?

Uljanove, mangupe jedan!


blogovatelj blogovatelj 06:02 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

/blogerka odlaže bazuku/


Smajli primiren, takorekuc kastriran...
blogovatelj blogovatelj 06:04 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

pa makar grešku napravila službenica sa grudnjakom


Znaci, postoje sluzbenice i bez grudnjaka... Pokazite ih da ih vidimo!
blogovatelj blogovatelj 06:05 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

Sem kod Karagaće na blogu.
Tu smo svi pioniri i omladinci.


I postena inteligencija.
docsumann docsumann 06:07 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

blogovatelj
Sem kod Karagaće na blogu.
Tu smo svi pioniri i omladinci.


I postena inteligencija.


hobotnica?
blogovatelj blogovatelj 06:09 01.12.2013

Re: na mestu

Meni je Veranova izjava sasvim ok.


I meni je, al za potapanje kupusa. Pa ko je kriv, to nismo saznali.
Hoce li iko ikada biti odgovoran u drzavi Srbiji za glupe poteze? Mislim ono, da popusi otkaz i te fore, pa da nema platu, pa da se zamisli zasto je i kako radio...

blogovatelj blogovatelj 06:10 01.12.2013

Re: na mestu

ali da se neko izvine


Kaze se da se izvini. Izvine se npr neko ko skace u vis, izvini se onaj ko je kriv...
blogovatelj blogovatelj 06:11 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

hobotnica?


Jebote, budan si u 6 ujutro. Alal vera. Jesil tek stigao iz grada, ili si uranio, zoru prevario?
docsumann docsumann 06:13 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

blogovatelj
hobotnica?


Jebote, budan si u 6 ujutro. Alal vera. Jesil tek stigao iz grada, ili si uranio, zoru prevario?


na posao, tebra, na posao ... znam da je nedelja ... ne pitaj


no, možda mi, u autobusu, padnu neke neobične primisli na pamet ... upotrebljive za blog ...
fantomatsicna fantomatsicna 08:31 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

freehand
fantomatsicna
koji je preuzeo odgovornost

Ali ipak pomenuo olaksavajucu okolnost ,da nije bio tu


I?

Pa mislim posle I..dodje valjda TD
tyson tyson 10:02 01.12.2013

Re: na mestu

ali da se neko izvine zbog ishitrenog skidanja teksta je vanserijski kulturno ponašanje

Da se neko u tim godinama izvija je zaista neuobičajeno i više nekako dođe kao kazna nego kao objašnjenje; trebalo bi g. Matić da pripazi, da ne bi završio kod kiropraktičara ili, ne daj bože, na ortopediji...



freehand freehand 11:01 01.12.2013

Re: na mestu

I meni je, al za potapanje kupusa. Pa ko je kriv, to nismo saznali.
Hoce li iko ikada biti odgovoran u drzavi Srbiji za glupe poteze? Mislim ono, da popusi otkaz i te fore, pa da nema platu, pa da se zamisli zasto je i kako radio...

Jel ti tako rešavaš stvari u baš svakoj privatnoj firmi ili bi samo na b92 da uvedeš inkviziciju i da se odgovorni kaštiguju za primer?
Mis'im - naravno da imamo pravo na zadovoljštinu! Pa mi smo njih slušali i podržavali (uglavnomn u sebi, mahom)!
I zato sad imamo potpuno i apsolutno pravo da vodimo uređivačku, kadrovsku i svkau drugu pšolitiku u toj kući.
I ne samo u toj.
I ti i ja,i još nekoliko stotina ljiljada nas koji smo ih slušanjem stvarali a sad nas razočaravaju na dnevnoj bazi. Samo, šta će jadni Veran ako se ti i ja ne slažemo, dibidus? Da se pocepa, jadan, na tri polovine?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:27 01.12.2013

Re: na mestu

Nego...slažem se i ja da je nerealno očekivati od VM da da objašnjenje, al' opet mislim da treba da pitam. Ili da bar glasno primetim da ga nema.
freehand freehand 14:29 01.12.2013

Re: na mestu

dobrosavljevic_m
Nego...slažem se i ja da je nerealno očekivati od VM da da objašnjenje, al' opet mislim da treba da pitam. Ili da bar glasno primetim da ga nema.

Bi li ti na njegovom msetu napisala to što tražiš?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:34 01.12.2013

Re: na mestu

Bi li ti na njegovom msetu napisala to što tražiš?

Sigurno ne, ali bih računala na to da je i ta moja tišina odgovor.
Hansel Hansel 15:58 01.12.2013

Re: Ok izvinjenje,

JJ Beba
dobrosavljevic_m
a đe objašnjenje?

taman zaustih da pitam.... gde je odgovor ZAŠTO

Deo odgovora možda se može naslutiti na osnovu jedne reklame koju sam na B92 sinoć prvi put video (tokom reprize Kesića): (otprilike) "Kada hoću da znam, čitam Kurir".
houp houp 16:25 01.12.2013

Re: na mestu

izvine


u leđima? u duhu predstojećih praznika menadzmentu kosmodisk da se pokloni, da ih više ne boli.
mila92 mila92 20:16 30.11.2013

demorkratije

demos
mila92 mila92 20:18 30.11.2013

Re: demorkratije

demorkatije i
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:36 30.11.2013

Činjenica

Činjenica je da blog b92 još uvek ima relevantan uticaj na deo javnog mnenja,
pa čak i na Verana.
fantomatsicna fantomatsicna 00:41 01.12.2013

Re: Činjenica

Vojislav Stojković
Činjenica je da blog b92 još uvek ima relevantan uticaj na deo javnog mnenja,
pa čak i na Verana.



Pa kako da ne.Čitaj odgovor Drage Sanje na Dušanovo drago pismo,pa ćeš primetiti, da se ona samo brine za bolesnu decu ( da bi se odobrovoljili gnevni blogeri na B92)
blogovatelj blogovatelj 06:13 01.12.2013

Re: Činjenica

Činjenica je da blog b92 još uvek ima relevantan uticaj na deo javnog mnenja,
pa čak i na Verana.


I na Obamu! Baraka!
Jukie Jukie 20:39 30.11.2013

Kralj Čičak

Ima jedna epizoda serije Benovo i Holino malo kraljevstvo
(to sad prepričavam kako se sećam, da izvine autori)

Bili jednom patuljčić Ben i njegova drugarica vilinska princeza Holi i Holin tata kralj Čičak, koji je kralj svih vila i patuljaka.
Idu ti oni tako i naiđu na Benovog tatu g.Patuljka kako na obali jezerceta pravi brod.
Pre toga je bilo puno brodova ali ih je sve pojela velika riba koja se zove Veliki Zli Bari.
Svi se dive novom brodiću a g.Patuljak onda kaže da ima izvrsnu ideju kako da mu Veliki Zli Bari ne pojede brod.
Nikada ga neće porinuti u vodu, stajaće na obali.
Deca krenu da ga ubeđuju da ga provoza, a kralj Čičak kaže:
"Ja preuzimam odgovornost ako se išta desi"
Nekoliko scena kasnije brod je pojela ogromna hobotnica, svi sede na plutajućim komadima drveta, a kralj Čičak kaže: "Ja preuzimam svu odgovornost."
g.Patuljak: "I šta sad?"
Kralj Čičak: "Pa ništa, preuzimam odgovornost."
A kako sad da se vratimo kući?
nsarski nsarski 20:48 30.11.2013

Re: Kralj Čičak

Jebote, sto nisi na pocetku upozorio da prica ima tuzan kraj!? Hobotnica pobedila...
maksa83 maksa83 20:52 30.11.2013

Re: Kralj Čičak

Jebote, sto nisi na pocetku upozorio da prica ima tuzan kraj!? Hobotnica pobedila...


Hobotnica je u-por-na.

Drunk Octopus Wants To Fight You
mariopan mariopan 21:49 30.11.2013

Re: Kralj Čičak

nsarski
Jebote, sto nisi na pocetku upozorio da prica ima tuzan kraj!? Hobotnica pobedila...

Па и овде је хоботница победила, преузимање одговорности је дошло касније?

Ипак лепо што је ВМ преузео одговорност и јавно упутио извињење.
То је тако ретка појава да остајем затечена.
Нисам за лов на вештице и не интересује ме ко је крив, ту треба спустити лопту, ако се та пракса не настави.
docsumann docsumann 21:53 30.11.2013

Re: Kralj Čičak

maksa83
Jebote, sto nisi na pocetku upozorio da prica ima tuzan kraj!? Hobotnica pobedila...


Hobotnica je u-por-na.

Drunk Octopus Wants To Fight You


i entelegentna


maksa83 maksa83 22:27 30.11.2013

Re: Kralj Čičak

i entelegentna

Ne bila entelegentna s onol'ku glavu:

blogovatelj blogovatelj 06:15 01.12.2013

Re: Kralj Čičak

i entelegentna


A pazi je sto sve vreme drzi poklopac od tegle, za ne daj boze...
Jukie Jukie 09:16 01.12.2013

Re: Kralj Čičak

nsarski
Jebote, sto nisi na pocetku upozorio da prica ima tuzan kraj!? Hobotnica pobedila...

Pa u dečjim crtaćima uglavnom nema pobednika i poraženih, tj. nema antagonista
Sve što se dešava radi zapleta je viša sila
(ima i čitava TV trope na tu temu)
Tako i Veliki Zli Bari je jednostavno velika riba koja voli da jede brodiće na navijanje, a hobotnica je "strana" verzija Barija ( "obećavam da BARI neće pojesti brodić" "Pojela ga je hobotnica" "Ali nije Bari" )

Veći deo zapleta kod Bena i Holi su a) kulturološke razlike između vila i patuljaka (a u poslednje vreme i velikih osoba, naročito zbunjenog Lusinog tate), b) više sile (prirodne pojave), c) osobine ličnosti/mentalne sposobnosti dadilje Šljivke
Kod Pepe Praseta većina zapleta je gradivo "Poznavanja prirode i društva"
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:18 01.12.2013

Re: Kralj Čičak

Pa u dečjim crtaćima uglavnom nema pobednika i poraženih, tj. nema antagonista
Sve što se dešava radi zapleta je viša sila
(ima i čitava TV trope na tu temu)
Tako i Veliki Zli Bari je jednostavno velika riba koja voli da jede brodiće na navijanje, a hobotnica je "strana" verzija Barija ( "obećavam da BARI neće pojesti brodić" "Pojela ga je hobotnica" "Ali nije Bari" )

Veći deo zapleta kod Bena i Holi su a) kulturološke razlike između vila i patuljaka (a u poslednje vreme i velikih osoba, naročito zbunjenog Lusinog tate), b) više sile (prirodne pojave), c) osobine ličnosti/mentalne sposobnosti dadilje Šljivke
Kod Pepe Praseta većina zapleta je gradivo "Poznavanja prirode i društva"


jaoj sto je ovo lepo:)))
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:26 01.12.2013

Re: Kralj Čičak

Ne bila entelegentna s onol'ku glavu:

Ajd sto ima veliku glavu nego u njoj ima 5 (ili 7?) mozgova.
Gospodja Klara Gospodja Klara 14:56 01.12.2013

Re: Kralj Čičak

i entelegentna


Da, da je onomad ona dopala šaka zagoreloj šimpanzi, ljudi bi možda imali poveće glave, ali bi bili manje skloni svinjarijama. (srk-srk Voja smajli)
docsumann docsumann 16:25 01.12.2013

Re: Kralj Čičak

apacherosepeacock
Ne bila entelegentna s onol'ku glavu:

Ajd sto ima veliku glavu nego u njoj ima 5 (ili 7?) mozgova.


tako je, hobotičin nervni sistem nije centralizovanog tipa kao u sisara, pa i čovjeka, već je raspoređen u više centara u njenim krakovima, + dio u glavi koji ostalima nije nadređen.
nešto kao (inter)net-nervni-sistem.
kukusigameni kukusigameni 20:41 30.11.2013

trol

Vid' naslova:

Četiri slučajeva tuberkuloze--- LINK

yugaya yugaya 20:48 30.11.2013

Re: trol

kukusigameni
Vid' naslova:

Četiri slučajeva tuberkuloze--- LINK



dve osobe sa visokom temperaturom i iskašljavanjem krvi, što su jasni simptome ove opasne i zarazne bolesti,



Jaril Jaril 20:57 30.11.2013

Re: trol

Какви су вам ово хајлајтови?

Kako su naveli iz Centra za socijalni rad u Sečnju, jedna od zaraženih je bila u seksualnom kontaktu sa značajnim brojem ljudi i moguće je da se zaraza prenela.

Осећам се тако безначајно.
mariopan mariopan 21:51 30.11.2013

Re: trol

Jaril
Какви су вам ово хајлајтови?

Kako su naveli iz Centra za socijalni rad u Sečnju, jedna od zaraženih je bila u seksualnom kontaktu sa značajnim brojem ljudi i moguće je da se zaraza prenela.

Осећам се тако безначајно.

Ни туберкулоза те неће?
niccolo niccolo 23:02 30.11.2013

Re: trol

Jaril
Какви су вам ово хајлајтови?

Kako su naveli iz Centra za socijalni rad u Sečnju, jedna od zaraženih je bila u seksualnom kontaktu sa značajnim brojem ljudi i moguće je da se zaraza prenela.

Осећам се тако безначајно.

Zna neko definiciju "značajnog broja ljudi"?
maksa83 maksa83 23:03 30.11.2013

Re: trol

Zna neko definiciju "značajnog broja ljudi"?

Valjda svi minus Jaril.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:03 30.11.2013

Re: trol

Zna neko definiciju "značajnog broja ljudi"?

Cenzus?
Unfuckable Unfuckable 03:02 01.12.2013

Re: trol

Kako su naveli iz Centra za socijalni rad u Sečnju, jedna od zaraženih je bila u seksualnom kontaktu sa značajnim brojem ljudi i moguće je da se zaraza prenela.

nešto ne znam da se tbc prenosi polnim putem ali ok, možda ni ja nisam čitao sve redove (ili nisam baš sve probao, jbg).
A i seks je napredovao poslednjih decenija, ne sporim.

U svakom slučaju mislim da ako jeste tbc, onda je ptičiji tip (po mestu pojave pretpostavljam) i zaraženi treba da imaju veliku pomoć od blagog boga da prežive, ali shvatimo ovo samo kao trol što nadnaslov i kazuje.

Heh, gde je sada scabby da polemišemo, ej živote
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:58 01.12.2013

Re: trol

Vid' naslova:

Off the topic, ali svakako bi valjalo da se neko izvini zbog katastrofalnih naslova na sajtu B92 i pošalje te Sanjine kolege na kurs maternjeg jezika. Ubrzan, po mogućnosti.
kukusigameni kukusigameni 14:02 01.12.2013

Re: trol

Milutin Milošević
Vid' naslova:

Off the topic, ali svakako bi valjalo da se neko izvini zbog katastrofalnih naslova na sajtu B92 i pošalje te Sanjine kolege na kurs maternjeg jezika. Ubrzan, po mogućnosti.

Dobro Milutine, može da bude i zabavno.

"Drug krug značajan za Kosovo"---LINK
Jaril Jaril 14:06 01.12.2013

Re: trol

Valjda svi minus Jaril.

Да се забележи ко је радио на сузбијању туберкулозе у Србији.
kukusigameni kukusigameni 16:33 01.12.2013

Re: trol

kukusigameni
Vid' naslova:

Četiri slučajeva tuberkuloze--- LINK


Ispravilo. Znači, čitaju blog.
Hansel Hansel 16:39 01.12.2013

Re: trol

Heh, gde je sada scabby da polemišemo, ej živote

Mogu ja umesto nje? Tuberkuloza je kapljična infekcija, tako nas bar nekad učili, a valjda se kapljice lakše razmenjuju prilikom seksa, koji podrazumeva priličnu fizičku bliskost, a o (pratećem) ljubljenju da se i ne priča. Bilo bi stvarno čudno da direktna "transfuzija" pljuvačke ne dovede do infekcije.

Nego, radi li se danas provera imuniteta na TBC (kakva se nekad radila) i revakcinacija ako se ustanovi da ga nema?!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:54 30.11.2013

Autorska za Verana Matića!

Negujmo debatu
mila92 mila92 21:20 30.11.2013

Re: Autorska za Verana Matića!

Veranu nedostaje lektor, za glavni pojam u ovom njegovom pisaniju, slova su mu u šreg.Demokratija.
8c_competizione 8c_competizione 20:59 30.11.2013

izvinite gdine Maticu ...

... ali niste objasnili kako je to "nepromisljeno" skinut tekst? I zasto vi morate biti u zemlji da bi se na vasem rodjenom B92 sprecavala cenzura? Kontrolisete li vi uopste B92 ili ste tu samo onako, pro forme?

Želim da se izvinim zbog nepromišljenog skidanja sa sajta teksta Dušana Mašića u rubrici "Moj ugao".


Činjenica da nisam bio prisutan u zemlji kada se to dogodilo ne oslobađa me odgovornosti.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:57 01.12.2013

balvan

I zasto vi morate biti u zemlji da bi se na vasem rodjenom B92 sprecavala cenzura? Kontrolisete li vi uopste B92 ili ste tu samo onako, pro forme?


to "vaš rođeni" je deo istorijske prošlosti, vlasnička i uređivačka strukutra B92 je odavno promenjena. Veran Matić sigurno ne "kontroliše" B92, ali ima profesionalni i etički dignitet da kaže šta misli.

a rekao je da se ne slaže, javno, što je ovde neviđeno retka pojava. dao je i svoje izvinjenje, ogradio se, a nije morao. i šta sad? nije dovoljno? treba da baci u arenu i ko je to uradio i zašto?

to je posao za druge. da istraže (ako nadju za potrebno)da li je neki pera bio suviše revnosan, ili je neki žika zaključio da nesekači s kurirom, a možda se i neki mladi mika kratke pameti upitao ma šta priča ovaj mašić i ko je on, jer ljudi rade u nekoj firmi, a pojma nemaju ko ju je pravio i kakav ugled ima neko ko je tu bio dok su oni vukli šerpicu po pesku.

i šta fali predlogu o debati? dijalogu i javnosti? mislim, kapiram ja da je ovde najpopularnije ispustiti urlik da se ljudi uvate za balvane i blokiraju sokak, al pobogu, nekad treba i drvo (u sebi) za pojas zadenuti i prosto razgovarati.





8c_competizione 8c_competizione 13:45 01.12.2013

Re: balvan

i šta fali predlogu o debati?


nemam ja nikakav problem sa debatom, ali mi je malko "neprofesionalno" da je kroz izvinjenje odgovorio na sva pitanja OSIM ko i zasto (ovo bi verovatno dovelo i do pitanja po cijem nalogu).

ako vec pricamo o profesionalnom novinarstvu

nemoj me pogresno shvatiti, cenim njegov istup i izraze izvinjenja, ALI i dalje smatram da je potrebno da se B92 i zvanicno oglasi o ovom incidentu, te da detaljno pojasni o cemu se radi. ovako se sve svodi na Veranov kredibilitet koji je iskoriscen (zloupotrebljen?) kao "damage control"

i da naravno, vrlo je bitno da se lica imenuju, makar bila greska i "slucajni" pritisal na DELETE dugmic. B92 bi to trebao da uradi ako nista drugo zbog sebe i svog "obraza" (uh, ni ovu rec, pored "patriotizma", ne mogu da upotrebljavam vise a da mi se ne pojavi mucnina u stomaku). Ok, u ovom slucaju, bolji termin bi bio "profesionalni integritet".
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:00 01.12.2013

Re: balvan

nemam ja nikakav problem sa debatom, ali mi je malko "neprofesionalno" da je kroz izvinjenje odgovorio na sva pitanja OSIM ko i zasto (ovo bi verovatno dovelo i do pitanja po cijem nalogu).

ako vec pricamo o profesionalnom novinarstvu


mislim da bi to pitanje "ko i zasto" trebalo uputiti na adresu nekog drugog, ko na dnevnoj osnovi diriguje postavljanjem i skidanjem tekstova.

sto se tiče "profesionalnog novinarstva", Veran Matić je istupio i časno i profesionalno.



zack2jack zack2jack 21:07 30.11.2013

...

Želim da se izvinim zbog nepromišljenog skidanja sa sajta teksta Dušana Mašića u rubrici "Moj ugao". Razmisljam: upotrebicemo ime I ugled Verana Matica jer ima odredjeni integritet kod gradjana, a covek I onako nije bio u zemlji, pa moze da se izvinjava do sutra ako hoce. Ali dobili smo izvinjenje. I to je posteno. Samo za sta? Za nepromisljeno skidanje teksta? Zar se to ne zove cenzura?

Činjenica da nisam bio prisutan u zemlji kada se to dogodilo ne oslobađa me odgovornosti. Takođe, činjenica da se na sajtu na nekoliko mesta na blogu nalazi tekst, gde je svako mogao da se upozna sa njim, takođe ne umanjuje napravljenu štetu. Onda su nam ponudjene neke kompenzacije.. Koje ne oslobadjaju odgovornosti.. Ali su nam ipak ponudjene?

Ovu debatu treba sada pametno svi da iskoristimo i razvijemo stalnu debatu o kvalitetu i etici novinarstva u našoj zemlji koja je sve više u krizi, a koja se ogleda kroz sve siromašnije medije, sve manje informativne redakcije, izraženu komercijalizaciju koja najčešće urušava kredibilitet. Dalje, predlaze nam se da budemo pametni, pa da nasu paznju preusmerimo na debatu, o kvalitetu I etici novinarstva u nasoj zemlji koje je sve vise u krizi.. Dakle da je preusmerimo na Kurir? Samo sto nije Kurir cenzurisao tekst nego, B92. Takodje tu su I sve siromasniji mediji(kao da B92 nije kao i TV PRVA deo istog medijskog koncerna?), ili sve manje info. redakcije? Ovde se mozda treba zapitati, nije li TVB92 redukovao informativu do svoje neprepoznatljivosti? Izrazenu komercijalizaciju: u vidu npr Velikog Brata? Sulejmana?

Neko reče da ako bi morao da bira zemlju bez političara ili zemlju bez medija odabrao bi zemlju bez političara, jer bi bez medija javnost ostala u večnoj tami podložna manipulacijama. Zemlja moze bez politicara, ali ne I bez medija.. Valjda? Samo sto mediji cenzurisu.. O kakvim manipulacijama je onda rec?

Ne smemo prihvatiti takvu realnost, ona se mora menjati i zbog demorkatije i zbog interesa svakog građanina. I nakraju, krajeva.. Nista bez demokratije, koja je u interesu svakog gradjanina. Kao u ostalom I cenzura? Koja je u intersu demokratije? Tj u interesu svakog gradjanina...


..dakle, izvinjenje je uvek OK. Ali mi nismo, kao pripadnici ovog naseg demokratskog drustva dobili odgovor, zasto je cenzurisan tekst Dusana Masica? Ili vec nepromisljeno skinut..?
iqiqiq iqiqiq 21:10 30.11.2013

Ovo ipak treba videti kao pozitivnu vest

Neka i bude početak "buđenja novinara" link na vest, pošto je domaćin zaboravio
trener92 trener92 22:01 30.11.2013

"Rastibuđilizovane klejbezable”


Želim da se izvinim zbog nepromišljenog skidanja sa sajta teksta Dušana Mašića u rubrici "Moj ugao".


Bravo! Gest ili potez vredan “klepanja”

( onaj clap-clap, ne klepanja po ušima iako su stečeni dobri uslovi)

i poštovanja, ali da budem iskren, ovo je najmanje što sam očekivao ( očekivao `s pravom od “92-ojke” kakvu sam želeo da upamtim.

Ipak , ovaj “odgovor” koliko god bio za poštovanje, otvara mnoga pitanja, a kako nije navedan razlog koji doveo da se učini “promišljena glupost”, opet ostaje da se špekuliše, nagađa, insinuira ( kako, KO, , zašto) i tako dalje i tome slično.

Ali od svega je, možda, ovo saznanje, koje je otkrio sam Veran

( možda ciljano, možda ne, ali mislim da je ipak Veran prilično iskusan da bi ovo bilo slučajno)

Činjenica da nisam bio prisutan u zemlji kada se to dogodilo

Najtragičnije, činjenica koja poražava,
“kad mačke nema da miševi kolo vode” tj, proizilazi da 92. čini jedan čovek.

Ipak,
Za hvalu je
( kad mora da se prizna, ufff) i “razumevanje” koje je iskazalo uredništvo bloga, jer nije skinulo ni jedan tekst ( bar ja ne videh,
Bravo!

(iako je tu već možda bilo poziva sa strane da se ne dira – što može da insinuira i ovo što je navedeno u saopštenju, ali ne bi bilo lepo da pokvarim sliku nekim novim insinuacijama).
Iako, istini za volju, kad je već i Veran pomenuo blog, ovaj odgovor je MODERACIJA trebala da postavi kao zaseban blog u vidu saopštenja i da zatvori za komentare ili već kako odluče

( a ne da Vaske pokazuje kako to treba da se radi!

Pesma pozdrava






Kazezoze Kazezoze 22:10 30.11.2013

Re: "Rastibuđilizovane klejbezable”

Najtragičnije, činjenica koja poražava,
“kad mačke nema da miševi kolo vode” tj, proizilazi da 92. čini jedan čovek.

ovo bi moglo da prođe u vremenu pre digitalizacije...ovako, šuplja.
mila92 mila92 23:03 30.11.2013

Re: "Rastibuđilizovane klejbezable”

Hvala za divnu muziku
trener92 trener92 23:05 30.11.2013

Re: "Rastibuđilizovane klejbezable”

Kazezoze


Kaz, da je trebalo drugačije da se shvati pisalo bi "uredništvo inf.sadržaja b92.net, ili ne znam kakav već naziv imaju, a pošto piše ovako

Veran Matić, glavni i odgovorni urednik informativnih sadržaja na B92


Za mene je to logičan zaključak.

E sad, Vidiš, i ovo je zanimljivo, on nije na ovom popisu

LINK

tako da tu stvari postaju vrlo,vrlo zanimljive!



trener92 trener92 23:08 30.11.2013

Re: "Rastibuđilizovane klejbezable”

mila92


Ako je tako, onda...



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana