Društvo| Politika| Zabava

nesporazumi oko suštine

antioksidant RSS / 14.04.2011. u 14:01

podrška se zaslužuje, za nju se bori svakodnevno. svakim stavom, svakom izgovorenom rečju, svakim kompromisom(cinici bi rekli i svakim džipom). čedomir jovanović dolazi iz okruženja u kome se podržka daje ljudima, vođama... ne idejama. iz okruženja gde ne postoje stavovi koji se zastupaju već vođe koje se slede. zato je i zbunjen reakcijom vesne pešić na svoj gaf o "kanibalima i klovnovima". vesna pešić je u njegovom koordinatnom sistemu tu da da "podršku", legitimitet i tako zasluži mesto u poslaničkoj klupi i "fiktivnom" političkom savetu. imati sopstveno mišljenje, iskazati neslaganje sa "vođom" jednostavno nije opcija. sasvim je razumljiva i reakcija "fiktivnog " saveta, jer pristajanjem da svoje "političko savetovanje" uklope u "fikciju", pa čak izaberu i novog predsednika, jasno je pokazala da za to telo reči i stavovi nemaju težinu već se vrednost određuje na osnovu onoga ko ih izgovara. podsetiću, da je to telo fiktivnim nazvao upravo onaj koga brane i koga poistovećuju sa strankom kojoj pripadaju a ne prethodna predsednica.

 

 

sasvim je razumljiva i reakcija gospodina prokića, jer nije on ni prvi ni poslednji čiji je zadatak da zaštiti vođu, ali je u potpunosti nerazumljiva vizija društva kome težifiktivni  politički savet, prokić i jovanović? bezgrešne vođe? ako je to ono čemu se teži, čemu jovanović? razumem njegove motive (biti prvi) ali kako sledbenici biraju harizmu koju će pratiti? i šta će oni u stranci koja izrasla iz gss-a i onog dela ds-a koji je želeo da ima sopstveni glas a ne glas predsednika?

 

 

podsetiću da je jovanović isteran iz ds-a jer mu nije bilo dopušteno da javno komentariše tadića (pobednika tadašnjeg unutarstranačkog sukoba i osvajača ds-a). principijalno zalaganje za slobodu unutarstranačke debate je izgleda nestalo sa osvajanjem (formiranjem) sopstvene stranke.

 

 

 

 



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 14:06 14.04.2011

Čista principijelnost

S istom doslednošću tretiraju svoje članove s kojom su tretirali i potencijalne glasače
antioksidant antioksidant 14:11 14.04.2011

Re: Čista principijelnost

Milan Novković
S istom doslednošću tretiraju svoje članove s kojom su tretirali i potencijalne glasače

na žalost
angie01 angie01 14:15 14.04.2011

umesto jednog kp,

sada imamo vise opcija istog kvaliteta funkcionisanja, organizovanih u jednu firmu, koja zivi od drzave, umesto da joj sluzi!
mariopan mariopan 14:19 14.04.2011

Re: umesto jednog kp,

angie01
sada imamo vise opcija istog kvaliteta funkcionisanja, organizovanih u jednu firmu, koja zivi od drzave, umesto da joj sluzi!

Dadoh preporuku ...pa ovo je propast ako se Angie i ja slažemo u nekom mišljenju?
buba_truba buba_truba 14:50 14.04.2011

Re: umesto jednog kp,

mariopan
...pa ovo je propast ako se Angie i ja slažemo u nekom mišljenju?

I ja (mislim, slažem se sa angie)... ovo ne sluti na dobro.


dragan7557 dragan7557 21:10 14.04.2011

Re: tiranin, kako to uzvišeno zvuči

zalaganje za slobodu unutarstranačke debate je izgleda nestalo sa osvajanjem (formiranjem) sopstvene stranke.

Sopstveno vlasništvo je zakon. Inače važi: veži konja kako Gazda kaže, makar crko i gazda i konj.


cerski
antioksidant antioksidant 14:24 14.04.2011

sramota da budućnost takvu detetu mi kroje




vrijeme kao da je stalo
samo dani se broje
ne mogu da vjerujem
dekade dvije stoje
ovdje je najbitnije
ko se kako zove
sramota da budućnost takvu
djetetu mi kroje


sve dok lutaš kroz život
zatvorenih očiju
igre bez granica
opet započinju
dok gledam naše društvo
na najnižem stadiju
čujem Lošu kako pjeva
na lokalnom radiju


fa-fa-fašista
nemoj biti ti
jerbo ću te ja
draga ubiti

fa-fa-fašista
nemoj biti ti
jerbo ću te ja
draga ubiti


otkud ovi ljudi
jesu l' donijele ih rode
mali miševi iz rupe
svoje kolo vode
dokle će da traje ovo mentalno klanje
kakvo putovanje
brate kakvo putovanje!
oko mene sijeva jezik mržnje
jezik gnjeva
svako svojeg tjera
zar ne postoji mjera!
glave čudnih oblika
negativnih odlika
u mreži su korupcije
čuvaju sve funkcije!


VIDI VIDI VIDI
VIDI VIDI VIDI
VIDI VIDI VIDI
VIDI VIDI VIDI

VIDI VIDI VIDI, kakve makine se voze
VIDI VIDI VIDI, kako budžeti se troše
VIDI VIDI VIDI, kakve spodobe nas vode
Vidi koga biraš na šta GLASOVI SE SVODE!!!

VIDI VIDI VIDI, kakve makine se voze
VIDI VIDI VIDI, kako budžeti se troše
VIDI VIDI VIDI, kakve spodobe nas vode
Vidi koga biraš na šta GLASOVI SE SVODE!!!


Nema EU opet viza
Ma-ne posla ni deviza
Narod nema para vlada kriza
vlada pohlepa i debilizam
nema zraka teško disat
puls života jako nizak
valjda i navikli na konformizam
ponovo FEUDALIZAM!


VIDI VIDI VIDI
VIDI VIDI VIDI
VIDI VIDI VIDI
VIDI VIDI VIDI

VIDI VIDI VIDI, kakve makine se voze
VIDI VIDI VIDI, kako budžeti se troše
VIDI VIDI VIDI, kakve spodobe nas vode
Vidi koga biraš na šta GLASOVI SE SVODE!!!

VIDI VIDI VIDI, kakve makine se voze
VIDI VIDI VIDI, kako budžeti se troše
VIDI VIDI VIDI, kakve spodobe nas vode
Vidi koga biraš na šta GLASOVI SE SVODE!!!
g.radicevic g.radicevic 14:53 14.04.2011

Re: sramota da budućnost takvu detetu mi kroje

šta dodati
osim
vratiće se



jedan.kub jedan.kub 20:53 14.04.2011

Re: sramota da budućnost takvu detetu mi kroje

g.radicevic
šta dodati
osim
vratiće se





Walteri su nas i doveli dovde. Slabo čitate tekstove na sajtu "Pištaljke".

Pretpostavljala sam da se u našim strankama (mislim na sve dosadašnje bez izuzetka) od njihovih manje uticajnih članova traži nešto ovako:

Očigledno joj nečije sopstveno dupe nije bilo nikada toliko bitno da bi mu posvećivala dodatnu pažnju.
- što na umu to na drumu, primer precednika stranke. Zbog toga osnivaju svoje stranke.

Čini mi se da je ovakav režim u strankama slika i prilika našeg društva i da im je zapravo jedini cilj vlast.
Ne znam odakle im popularnost (mislim na naredne izbore)?, možda je to samo novinarska šala.
jinks jinks 14:46 14.04.2011

...

Verovatno su ubeđeni da su nepovratno ušli u zonu procenata glasova na višestranačkim izborima sa kojim postaju jedan od ključnih igrača na političkoj sceni ... te izgleda da se shodno tome već sada zauzimaju unutarstranačke pozicije za raspodelu mesta nakon izbora.

Inače, čuo sam da su generalno unutarstranačke borbe (često nevidljive ljudima izvan stranke) mnogo intenzivnije u poredjenju sa međustranačkim borbama.
angie01 angie01 14:49 14.04.2011

Re: ...

Inače, čuo sam da su generalno unutarstranačke borbe (često nevidljive ljudima izvan stranke) mnogo intenzivnije u poredjenju sa međustranačkim borbama.


tu se onaj jadni Vuksanovic najvise koprc'o za neki bolji pozisn- pa ga izduv'o u svim strankama, kako se kotrljajuci nadole presvlacio!
jinks jinks 15:07 14.04.2011

Re: ...

Jel se sećate kada je bio protivkandidat Z. Đinđiću za mesto predsednika stranke, gde je ubrzo nakon poraza i napustio stranku.

Interesantno, da li se takve stvari dešavaju u zemljama zapadne demokratije (UK, Francuska, Nemačka, US, ...). Da li se tamo ljudi povinuju unutarstranačkoj disciplini ili svako pravi novu stranku malte ne čim uđe u ozbiljniju unutarstranačku polemiku (tipa Č. Jovanović, V. Popović, T. Nikolić, VK ...)
angie01 angie01 15:14 14.04.2011

Re: ...

Jel se sećate kada je bio protivkandidat Z. Đinđiću za mesto predsednika stranke, gde je ubrzo nakon poraza i napustio stranku.


to je bilo ispoljavanje neverovatnog samodozivljaja-da je on neko ko moze da stane barabar sa Djidjicem-ne znam sta je zamislio mucemik,...njemu je neki teca Micunovic, koji ga je u ds i doveo- pa je valjda hteo da ga osveti-vrag bi znao, al je bilo smesno!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:09 14.04.2011

Re: ...

jinks
Naravno da ne! Stranačka disciplina tamo i ovde nisu iste. 1. Narušeno je načelo slobodnog pristupa,
2. Ne postoje unutarstranački izbori.
Zbog toga imate "sušenje" stranke, tj. osipanje članstva, jer ne mogu smeniti Vođu, koji je ili od starta bio lud, ili je u međuvremenu poludeo. Izlaz iz takve situacije je "preletanje", odvajanje frakcije, kao što je sa ČJ bio slučaj, gašenje stare stranke i tako iznova. Dakle, vlasnici stranke nisu članovi, već vrhuška, tj. stranka nije preduzeće (drž.kap.) već sasvim suprotno od toga.
P.S. AO, sjajan blog i molim Vas za velika slova na početku rečenice, čitljivije je.
wukadin wukadin 08:30 15.04.2011

Re: ...

to je bilo ispoljavanje neverovatnog samodozivljaja-da je on neko ko moze da stane barabar sa Djidjicem-ne znam sta je zamislio mucemik,...


Ja sam čuo da je Đinđić bio lažirao te izbore...
pnbb pnbb 19:57 15.04.2011

Re: ...

to je bilo ispoljavanje neverovatnog samodozivljaja-da je on neko ko moze da stane barabar sa Djidjicem-ne znam sta je zamislio mucemik,

pa sta sad, ne moze niko da se kandiduje na izbore, osim onoga kome djindjic dopusti??? u sopstvenoj stranci?
pnbb pnbb 19:59 15.04.2011

Re: ...

Ja sam čuo da je Đinđić bio lažirao te izbore

nije ih bas lazirao, al je vrsio tesko lobiranje po stranci... ne znam sta mu je to trebalo, posto je grupa oko vukse bila neznatna .. mogao je mirne duse da ih pusti da se odvoje, ako hoce
Voja Radovanović Voja Radovanović 15:46 14.04.2011

blog

Odličan blog...razmišljao sam nešto na tu temu pre neki dan ...svi znamo kako živimo poslednjih 20 godina...a dali je iko ikada čuo bilo kog političara da je rekao...ljudi pogrešio sam...izvinite...
Normalan čovek može da sagleda svoje greške,a ako je pametan i neke pouke iz njih da izvuče...ostali svojim postupcima samo pokazuju kakvo mišljenje imaju o sebi...i počinju da veruju da su ono što mediji o njima pišu ( pozitivno ), a ne ono što u stvari jesu...
Pozz
antioksidant antioksidant 16:39 14.04.2011

Re: blog

pozdrav i vama
razmišljao sam nešto na tu temu pre neki dan

i jeste za aforizam
jedan.kub jedan.kub 21:04 14.04.2011

Re: blog

Sve stranke su iste. Liče na pevačko društvo sa nedoslednim dirigrntom, samo ih nije prijatno slušati.
wukadin wukadin 07:57 15.04.2011

Odrastate LDPovci

Sad, neki drastaju uz Čedu, neki uz Vesnu, a sama podela ukazuje na večne dečije bolesti... hmm... stranačja u Srba. Ergo, ma koliko se trudili od porekla ne možete pobeći.

Setih se šta je znao reći moj drugar nekada davno (oko stvari koje nemaju veze s politikom, ali taj govor je ušao u svakodnevni život). Dakle(m) on se pitao što ga mi ortaci ne podržimo, kažemo da je u pravu, valjda oko neke ženske (uzgred - i bio je u pravu). I onda reče: "Da li Arkanu neko kaže - ne šefe, niste u pravu". Kasnije sam znao reći da bi možda bio živ da je neko imao da mu kaže (i ne samo on, možda i neko ko je AO-u mnogo, mnogo bliži).
Nisu fašistički sistemi padali zato što su bili "metafizičko zlo", već zato što su bili lični. (Naravno, moje mišljenje). I nije poenta u nekoj demokratiji gde mase odlučuju (inače veoma upitno) nego u načinu kolektivnog odlučivanja, gde ne zavisi sve od lidera. Evo NR Kina, bez parlamentarnih izbora, a dužnosnici (dobar hrvatski izraz, u ovom slučaju kad se vlast samo obnaša) se menjaju bez problema. Ko je bio predsednik pre nego je došao aktuelni Hu Đingtao? Ne znate bez gugla!? Eto, kako može bez ličnog liderstva, "harizme" i sličnih gluposti za punjene ptice.

Eto, moja mala pomoć (ne)prijatelju.
antioksidant antioksidant 08:03 15.04.2011

Re: Odrastate LDPovci

Nisu fašistički sistemi padali zato što su bili "metafizičko zlo", već zato što su bili lični

zato se nama i sprema bezlični fašistički sistem, na hiljadugodišnju radost i trajanje
više sam očekivao od tebe vukadine. ovo je tvoja tema
probaj ponovo
wukadin wukadin 08:26 15.04.2011

Re: Odrastate LDPovci

E baš neću.
Da si uključio ono "molim te", možda bih probao.
Nego, znaš ti dobro na koga mislim sa onim "možda i neko ko je AO-u mnogo, mnogo bliži"
antioksidant antioksidant 08:31 15.04.2011

Re: Odrastate LDPovci

?
na kog tačno misliš?


batali zagonetke
shumska shumska 02:59 18.04.2011

ни

реч додати, ни одузети антиоксиданту. имам потребу да овде додам -- слажем се у потпуности
jedan.kub jedan.kub 21:31 19.04.2011

Re: ни

Sve sadasnje stranke lice na privatna udruzenja koja promovisu politicke ambicije njihovog vodje, pa kad se desi da se doticni na bilo koji nacin kompromituje, sa njegovim debaklom gubi ugled i stranka.

Cudno je to sto clanovi takvih stranaka osnivanjem novih, cine istu gresku sto znaci da im je jedini interes njihova licna promocija, a ne buducnos stranke koju su osnovali i da iz prethodne situacije nisu izvukli pouku.

Znaci da ni jedna od stranaka politicki nije dorasla potrebama demokratskog drustva jer se njihovi predsednici i clanovi ne ponasaju odgovorno i moralno ni unutar svoje stranke, odnosno samo su losa kopija nekadasnje komunisticke partije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana