Na današnji dan

I?

zilikaka RSS / 21.06.2020. u 20:47

Da li se išta drugo moglo očekivati?



Komentari (532)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 20:48 21.06.2020

Šta

se dogodilo?
loader loader 12:29 22.06.2020

Re: Šta


Gde?
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:48 22.06.2020

Re: Šta

sve se to dogodilo
na putu za ludilo

loader loader 13:23 22.06.2020

Re: Šta

Ludilo smo već dosegli.
Sad može samo na bolje. Deluje suludo,
ali je suludost daleko bolja od ludila
angie01 angie01 22:56 22.06.2020

mozgalica

.... doks, gde si-

za nedavnu isplatu po sto ojra u Srbiji je utvrdjeno da ima 55000 000 gradjana koji ispunjavaju postavljene uslove.

na birackim spiskovima za poslednje izbore je utvrdjeno da ima 6700 0000 gradjana koji ispunjavaju uslove da budu biraci.

za izvdajanje i jednih i drugih od ukupnog broja gradjana koji su drzavljani Srbije, jedini uslov je bio da su punoletni.

kako je nastala razlika od milion i dvesto hiljada gradjana, ako se od istog ukupnog broja drzavljana oni na oba spiska izdvajaju po istom uslovu?





docsumann docsumann 05:47 23.06.2020

Re: mozgalica

zvuči apsurdno...mada bi Staljin lako ispeglao tu razliku u računici (bez diranja u finansije)
Hansel Hansel 23:31 23.06.2020

Re: mozgalica

angie01
za nedavnu isplatu po sto ojra u Srbiji je utvrdjeno da ima 55000 000 gradjana koji ispunjavaju postavljene uslove.

na birackim spiskovima za poslednje izbore je utvrdjeno da ima 6700 0000 gradjana koji ispunjavaju uslove da budu biraci.

za izvdajanje i jednih i drugih od ukupnog broja gradjana koji su drzavljani Srbije, jedini uslov je bio da su punoletni.

kako je nastala razlika od milion i dvesto hiljada gradjana, ako se od istog ukupnog broja drzavljana oni na oba spiska izdvajaju po istom uslovu?

Да ли су убројани пензионери у први број?
angie01 angie01 14:26 24.06.2020

Re: mozgalica

Да ли су убројани пензионери у први број?


koliko se secam- jesu, i da je pisalo da ce oni prvi da dobiju na racune na kojima im stize penzija i to valjda i bez prijavljivanja,...tako nekako,...nek me ispravi ko zna bolje, mrzi me da trazim,...samo se secam da je posle tog izracunatog broja, stajalo i uputstvo za penzionere.

svakako bi dodali odvojeno broj penzionera, jer im je sve to skupa bila reklama, za koju je bitna sto veca cifra.
alselone alselone 20:48 21.06.2020

Krušovice?

Dobile?
mirelarado mirelarado 20:52 21.06.2020

Re: Krušovice?

alselone
Dobile?


+staropramen 10%.
alselone alselone 20:55 21.06.2020

Re: Krušovice?

+staropramen 10%.


Pilsner Urquell ima moj glas.
zilikaka zilikaka 21:01 21.06.2020

Re: Krušovice?

alselone
+staropramen 10%.


Pilsner Urquell ima moj glas.


Za mene nema nade, od mladosti ne pijem pivo.
Čak ni dok sam leba jela od pivarstva.
alselone alselone 21:04 21.06.2020

Re: Krušovice?

Za mene nema nade, od mladosti ne pijem pivo.
Čak ni dok sam leba jela od pivarstva.


Tad su bila sranje piva, zato su ih ljudi slabo i pili.
Danas je potpuno druga stvar.
mirelarado mirelarado 21:05 21.06.2020

Re: Krušovice?

zilikaka
alselone
+staropramen 10%.


Pilsner Urquell ima moj glas.


Za mene nema nade, od mladosti ne pijem pivo.
Čak ni dok sam leba jela od pivarstva.


Pivo ne pijem ni ja.
Ali vidim da će naša Pivnica biti monolitna, monotona i farsična u svakom slučaju.
niccolo niccolo 21:06 21.06.2020

Re: Krušovice?

Danas je potpuno druga stvar.

Jeste, naročito su odlična kraft piva...
zilikaka zilikaka 21:13 21.06.2020

Re: Krušovice?

niccolo
Danas je potpuno druga stvar.

Jeste, naročito su odlična kraft piva...

Globalisto!
zilikaka zilikaka 21:16 21.06.2020

Re: Krušovice?

Ali vidim da će naša Pivnica biti monolitna, monotona i farsična u svakom slučaju.

U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama, al se uredno svake godine organizuju Dani piva.
niccolo niccolo 21:18 21.06.2020

Re: Krušovice?

U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama

Kakvo li je to pivo bilo s onakvom vodom...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:20 21.06.2020

Re: Krušovice?

niccolo
U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama

Kakvo li je to pivo bilo s onakvom vodom...


Sine, čist esid, popiješ ga pa te zmajevi i orci jure sve do Titela.
vcucko vcucko 21:21 21.06.2020

Re: Krušovice?

niccolo
U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama

Kakvo li je to pivo bilo s onakvom vodom...

Možda je upravo u vodi bila tajna
Onaj sastojak koji su znali samo direktor pivare i glavni tehnolog. Pa se nikad nisu vozili u istim čezama, za nedobog.

Kao Pekamska voda braće Troter
zilikaka zilikaka 21:22 21.06.2020

Re: Krušovice?

niccolo
U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama

Kakvo li je to pivo bilo s onakvom vodom...

Pivare ne koriste vodu iz vodovoda. Uvek imaju svoje izvore-bunare.
A pivo...to je stvar ukusa, ko baš voli.
P.S.Inače, ekonomski vrlo isplativ biznis. Skup proizvod za jeftinu sirovinu.
Imaš i dobro tržište, skoro sigurno, naročito leti.
Jedino je malo gurka za to tržište, pa veći ubiju manje, al to tako biva.
Mada, i male puvare nađu svoje mesto, ako umeju da se uklope, sa svojih ukupnih desetak posto.


vcucko vcucko 21:24 21.06.2020

Re: Krušovice?

zilikaka
niccolo
U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama

Kakvo li je to pivo bilo s onakvom vodom...

Pivare ne koriste vodu iz vodovoda. Uvek imaju svoje izvore-bunare.



Još lepše i crnje

Ali kad može Nikšićko da se puni u Mađarskoj (znam da više nije, ali dugo je bilo) onda može sve
angie01 angie01 21:33 21.06.2020

Re: Krušovice?

U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama, al se uredno svake godine organizuju Dani piva.


koji ce vam, kada vam je i bez pivare voda braonkasta.
floki floki 21:33 21.06.2020

Re: Krušovice?

"тут гут" је био супер кад сам био клинац...

задњи пут био на данима пива биће тамо 2000/1, мамуран стравично од неке стомаклије претходно вече, свирали хантерси ваљда, а чини ми се да смо били и у зеленом звону, мада сам можда побркао
zilikaka zilikaka 21:43 21.06.2020

Re: Krušovice?

а чини ми се да смо били и у зеленом звону, мада сам можда побркао

Nisi, nego je to bilo odavno. Nema toga više.
Al Dani piva opstaju.
floki floki 21:47 21.06.2020

Re: Krušovice?

zilikaka
а чини ми се да смо били и у зеленом звону, мада сам можда побркао

Nisi, nego je to bilo odavno. Nema toga više.
Al Dani piva opstaju.


зар није звоно радило и после бомбардовања?
ја сам био тамо пар пута пре бомбардовања, ако се добро сећам...
иначе је братов цимер у нс био из зр (обојица машинци)
crossover crossover 01:02 22.06.2020

Re: Krušovice?

floki
"тут гут" је био супер кад сам био клинац...


Црно пиво за децу. :) И ја сам га волео, супер му је био укус, а и мање сам се осећао као клињобер кад га потегнем из оне зидарске флаше.
angie01 angie01 12:02 22.06.2020

Re: Krušovice?

nego, jel to prvorodjeni objavio da ce u vladu, sirokogrud kakav jeste, da ubaci i kandidate sa drugih lista,...je l to misli i na ove sto nisu presli cenzus, a uredno mu odradili sta je bilo potrebno?

...je l to znaci, da ce recimo comicka da udje u vladu?

...mislim, ne mogu da poverujem u dzaba krecenje i toliku blamazu, a nizasta....
cassiopeia cassiopeia 12:06 22.06.2020

Re: Krušovice?

angie01
nego, jel to prvorodjeni objavio da ce u vladu, sirokogrud kakav jeste, da ubaci i kandidate sa drugih lista,...je l to misli i na ove sto nisu presli cenzus, a uredno mu odradili sta je bilo potrebno?

...je l to znaci, da ce recimo comicka da udje u vladu?

...mislim, ne mogu da poverujem u dzaba krecenje i toliku blamazu, a nizasta....


Dobro si čula. Ja se, taman, ponadala da Čomićka, Čeda, Šešelj, Radeta i ostala bratija neće više biti na državnoj apanaži, kad ono cvrc.

Kladim se da će zvati Čomićku i Čedu.
rodni rodni 12:08 22.06.2020

Re: Krušovice?

vcucko
niccolo
U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama

Kakvo li je to pivo bilo s onakvom vodom...

Možda je upravo u vodi bila tajna
Onaj sastojak koji su znali samo direktor pivare i glavni tehnolog. Pa se nikad nisu vozili u istim čezama, za nedobog.

Kao Pekamska voda braće Troter

Da, jebote!
Kada će ponovno repriza 'Mućki' --- pošto ima nekih epizoda koje nisam gledao 20 puta.
niccolo niccolo 12:11 22.06.2020

Re: Krušovice?

pošto ima nekih epizoda koje nisam gledao 20 puta.

Pa skini čoveče sa torenta
angie01 angie01 12:51 22.06.2020

Re: Krušovice?

Ja se, taman, ponadala da Čomićka, Čeda, Šešelj, Radeta i ostala bratija neće više biti na državnoj apanaži, kad ono cvrc.


Uvek sam zeleo
da osetim dodir
novac u rukama
lepljiv od znoja
i masan od krvi

Novac u rukama
voli ne voli me
voli ne voli me
novac u rukama
kupi me prodaj me
kupi me prodaj me
novac u rukama

Velika, cista
poslovna zgrada
novac u rukama
prljavo djubre
na ulazu grada
novac u rukama
rodni rodni 18:40 22.06.2020

Re: Krušovice?

niccolo
pošto ima nekih epizoda koje nisam gledao 20 puta.

Pa skini čoveče sa torenta

Ma jok!
docsumann docsumann 14:34 23.06.2020

Re: Krušovice?

niccolo
U mojoj varoši pivara ne postoji decenijama

Kakvo li je to pivo bilo s onakvom vodom...


štoo? pa boju već imaš u startu...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:52 21.06.2020

Ma sve...

...ali može li iko da mi objasni onaj POKS?
Oni zamalo da uđu u skupštinu. Ko bre za to glasa.
Mislim, čak i ljudi koji su monarhisti se sprdaju sa njima.
zilikaka zilikaka 20:59 21.06.2020

Re: Ma sve...

.ali može li iko da mi objasni onaj POKS?

I ne samo njih.
Opet, napravi se od toga lako mali porodični i okolokućni biznis, da se udomi nešto svojih čeljadi.
Teška su vremena a mora se leba jesti.
angie01 angie01 21:34 21.06.2020

Re: Ma sve...

Opet, napravi se od toga lako mali porodični i okolokućni biznis, da se udomi nešto svojih čeljadi.
Teška su vremena a mora se leba jesti.


pa to- procitala sam samo njihov predizborni plakat/flajer, umrla sam od smeha.
angie01 angie01 21:37 21.06.2020

Re: Ma sve...

a je l zna neko- pise na ovm rezultatima da je izlaznost 47,6,...je l se onda vaze izbori, kada nije presla izlaznost 50%?
mirelarado mirelarado 21:40 21.06.2020

Re: Ma sve...

angie01
a je l zna neko- pise na ovm rezultatima da je izlaznost 47,6,...je l se onda vaze izbori, kada nije presla izlaznost 50%?


Koliko znam, procenat izašlih nije uslov. Važili bi i da je izašlo 20%...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:41 21.06.2020

Re: Ma sve...

angie01
a je l zna neko- pise na ovm rezultatima da je izlaznost 47,6,...je l se onda vaze izbori, kada nije presla izlaznost 50%?


važe, za parlament je oduvek bilo tako.
za predsednika je nekada postojao taj uslov (50+) ali je odavno ukinut.
angie01 angie01 21:52 21.06.2020

Re: Ma sve...

važe, za parlament je oduvek bilo tako.


Koliko znam, procenat izašlih nije uslov.


tnx- nisam znala...pa onda su oni razbili tako sto su od oko 6 500 000 gradjana sa pravom glasa, dobili oko dva meleona.

..je l to udovica Olivera Ivanovica iza batice na bini?
maliperica maliperica 21:53 21.06.2020

Re: Ma sve...

mirelarado
angie01
a je l zna neko- pise na ovm rezultatima da je izlaznost 47,6,...je l se onda vaze izbori, kada nije presla izlaznost 50%?


Koliko znam, procenat izašlih nije uslov. Važili bi i da je izašlo 20%...

Važili bi , ali ne bi bili baš legitimni.
mirelarado mirelarado 21:59 21.06.2020

Re: Ma sve...

maliperica
mirelarado
angie01
a je l zna neko- pise na ovm rezultatima da je izlaznost 47,6,...je l se onda vaze izbori, kada nije presla izlaznost 50%?


Koliko znam, procenat izašlih nije uslov. Važili bi i da je izašlo 20%...

Važili bi , ali ne bi bili baš legitimni.


Za mene im je legitimitet klimav i sa ovih navučenih 47%, ali, u pravu si.
angie01 angie01 22:02 21.06.2020

Re: Ma sve...

i sa ovih navučenih 47%


kaze, u zatvorima se glasalao u fulu:))
nsarski nsarski 22:04 21.06.2020

Re: Ma sve...

Za mene im je legitimitet klimav i sa ovih navučenih 47%, ali, u pravu si.


Da, ali Europa šuti. Edi Rama je u Albaniji pobedio na izborima kad mu je izlaznost bila 28% i niko se nije bunio. Tako da je SNS dobio svoje, a narod će takođe dobiti svoje. Tako su hteli, neka im.

P.S. Na listi SPS se, između ostalih, nalazi i Joška Broz. Eto im i repova iz davne prošlosti.
mirelarado mirelarado 22:07 21.06.2020

Re: Ma sve...

nsarski
Za mene im je legitimitet klimav i sa ovih navučenih 47%, ali, u pravu si.


Da, ali Europa šuti. Edi Rama je u Albaniji pobedio na izborima kad mu je izlaznost bila 28% i niko se nije bunio. Tako da je SNS dobio svoje, a narod će takođe dobiti svoje. Tako su hteli, neka im.


I ja mislim da je ogoljena situacija bolja.
mariopan mariopan 07:38 22.06.2020

Re: Ma sve...

angie01
a je l zna neko- pise na ovm rezultatima da je izlaznost 47,6,...je l se onda vaze izbori, kada nije presla izlaznost 50%?

Ma kakvi, to su pivo pravili od ove naše begejske vode smrdljuše, ne pije se to, ima unutra krepalih živuljki, opasno po zivot.
mariopan mariopan 07:38 22.06.2020

Re: Ma sve...

mirelarado
nsarski
Za mene im je legitimitet klimav i sa ovih navučenih 47%, ali, u pravu si.


Da, ali Europa šuti. Edi Rama je u Albaniji pobedio na izborima kad mu je izlaznost bila 28% i niko se nije bunio. Tako da je SNS dobio svoje, a narod će takođe dobiti svoje. Tako su hteli, neka im.


I ja mislim da je ogoljena situacija bolja.

I ja to mislim, nema laži nema prevare, sve se lepo vidi.
angie01 angie01 09:38 22.06.2020

Re: Ma sve...

ima unutra krepalih živuljki,


sta, jos obogacena proteinima,....a vi besni, razmazeni...
rodni rodni 12:14 22.06.2020

Re: Ma sve...

maliperica
mirelarado
angie01
a je l zna neko- pise na ovm rezultatima da je izlaznost 47,6,...je l se onda vaze izbori, kada nije presla izlaznost 50%?


Koliko znam, procenat izašlih nije uslov. Važili bi i da je izašlo 20%...

Važili bi , ali ne bi bili baš legitimni.

Zna se ko proglašava legitimitet naših izbora.
Ako taj ima interes - onda će i 10% biti dovoljno.
Ne misliš valjda da legitimitet proglašava naša izborna komisija i slične sklamerije od institucija?
angie01 angie01 23:52 22.06.2020

Re: Ma sve...

https://www.danas.rs/politika/izbori-2020/socijalisti-i-demokrate-u-ep-ne-otvarati-nova-poglavlja-sa-srbijom-pre-obnove-demokratije/

......

„Međutim, uz bojkot vodećih opozicionih partija i uz neuspeh bilo koje opozicione liste da uđe u parlament, uprkos smanjenju cenzusa na tri odsto neposredno uoči izbora, parlament Srbije je izgubio ulogu zakonodavnog tela koje predstavlja celo srpsko društvo“, kazao je Picula.

On je naveo da je za sadašnje stanje u Srbiji „najvećim delom odgovorna Evropska narodna partija (EPP) koja je godinama štitila predsednika (Srbije Aleksandra) Vučića, dok je on okretao zemlju ka autokratiji“. Vučićeva Srpska napredna stranka (SNS) je pridružena članica EPP.

„Pozivamo EPP da konačno razmotri članstvo Vučićeve partije“, dodao je Picula.

Poslanica S&D Tanja Fajon, predsedavajuća Delegacije EP za odnose sa Srbijom, rekla je da posle jučerašnjih izbora „više nema parlamentarne opozicije“ u Srbiji i ocenila da to „dovodi u pitanje legitimitet celokupnog rada novog parlamenta“.
alselone alselone 21:05 21.06.2020

Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli

parlamentarnim kada su na pola uzorka rekli da ne prelazi skoro niko cenzus.

Vučić neće dozvoliti da bude sam u skupštini. Očekujte da kako glasovi pristižu iz unutrašnjosti raste proenat za ove koji su blizu cenzusu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:19 21.06.2020

Re: Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli

alselone
parlamentarnim kada su na pola uzorka rekli da ne prelazi skoro niko cenzus.

Vučić neće dozvoliti da bude sam u skupštini. Očekujte da kako glasovi pristižu iz unutrašnjosti raste proenat za ove koji su blizu cenzusu.


Ne može, sada je već obrađeno preko 70%.
mirelarado mirelarado 21:19 21.06.2020

Re: Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli

Vučić neće dozvoliti da bude sam u skupštini. Očekujte da kako glasovi pristižu iz unutrašnjosti raste proenat za ove koji su blizu cenzusu.


Naročito sa Kosova... Ma, on bi dozvolio da bude sam, ali Brisel i Vašington...

alselone alselone 21:31 21.06.2020

Re: Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli

Živi bili...
nsarski nsarski 21:32 21.06.2020

Re: Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli

alselone
Živi bili...

I ja mislim. Namaknuće on sebi društvo odabrano.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:34 21.06.2020

Re: Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli

aj videćemo, možda ste u pravu, on više ne beži od bilo kakve bahatosti.
alselone alselone 09:40 22.06.2020

Re: Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli

Vid, nije to uradio. Bio sam siguran.

Baš iz tog razloga da ima sa kim da se svađa, da ima opoziciju pa da onda njih nešto krivi.
crossover crossover 22:34 22.06.2020

Re: Pazie šta kažem a tako je bilo i na prošli


Vučić neće dozvoliti da bude sam u skupštini.


Није био сам ни у свом изборном штабу синоћ.

nsarski nsarski 21:30 21.06.2020

Inicijativa

Neki moji drugari predlažu da se sutra organizuje protest jer smatraju da je Prvorođeni pokraden i da je dobio mnogo više glasova nego što je objavljeno.
zilikaka zilikaka 21:53 21.06.2020

Re: Inicijativa

nsarski
Neki moji drugari predlažu da se sutra organizuje protest jer smatraju da je Prvorođeni pokraden i da je dobio mnogo više glasova nego što je objavljeno.

Odličan predlog.
Ja bih još dopunila zahtevom da se izborni sistem totalno promeni.
Lepo da se lokalno organizujemo, odaberemo po delegata koji će otići gde treba i na svečanoj sednici, aklamacijom potvrditi u naše ime glas za Prvorođenog.
Taj dan da bude praznik, da se ne radi nego mi ostali da pratimo direktan TV prenos.
...i neke lokalne priredbe da se organizuju uveče.
Posle narodno veselje na trgovima, kako dolikuje.
P. S. Uz besplatno pivo, naravno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:05 21.06.2020

Re: Inicijativa

Možemo mi da ovde da se zajebavamo ali ovaj će još dugo vladati.

Može li neko da zamisli da izgubi predsedničke izbore za dve godine?
angie01 angie01 22:09 21.06.2020

Re: Inicijativa

Može li neko da zamisli da izgubi predsedničke izbore za dve godine?


sa ovakvom opozicijom...
angie01 angie01 22:23 21.06.2020

Re: Inicijativa

a sta bi s voulinom?
zilikaka zilikaka 22:25 21.06.2020

Re: Inicijativa

angie01
Može li neko da zamisli da izgubi predsedničke izbore za dve godine?


sa ovakvom opozicijom...

Ma nije što će on pokidati svakog ko zaliči da može da ojača, nego što će to mnogo pre i mnogo jače uraditi ova stara garda koja decenijama živi od politike i nema dokle neće ići u borbi za sve manje mrvice sa trpeze.
Ko kad prostitutka koja je nekad harala i držala ceo kvart, ostari i ostane najednom ćošku, gde ipak neko nekad i naiđe da je pokupi.
Naravno da če oči izvaditi svakoj mlađoj koja se pojavi u blizini. Nema joj drugačije leba.


zilikaka zilikaka 22:25 21.06.2020

Re: Inicijativa

angie01
Može li neko da zamisli da izgubi predsedničke izbore za dve godine?


sa ovakvom opozicijom...

Postrojava gardu.
angie01 angie01 22:39 21.06.2020

Re: Inicijativa

Ma nije što će on pokidati svakog ko zaliči da može da ojača, nego što će to mnogo pre i mnogo jače uraditi ova stara garda koja decenijama živi od politike i nema dokle neće ići u borbi za sve manje mrvice sa trpeze.


bas tako- em ne daju, em svi egotriperi,...da su se svi okupili i nasli nekog normalnog, neukaljanog, i napravili kampanju, umesto sto su prdeli i demotivisali....


Postrojava gardu.


sasio novu uniformu:)
zilikaka zilikaka 22:44 21.06.2020

Re: Inicijativa

egotriperi,...da su se svi okupili i nasli nekog normalnog, neukaljanog, i napravili kampanju, umesto sto su prdeli i demotivisali....

Jes, pa svakom normalnom bi prvi poso morao da bude da njih takve počisti.
Nisu oni blesavi, svasni su toga mnogo više nego mi sa strane.
maliperica maliperica 22:50 21.06.2020

Re: Inicijativa

zilikaka
egotriperi,...da su se svi okupili i nasli nekog normalnog, neukaljanog, i napravili kampanju, umesto sto su prdeli i demotivisali....

Jes, pa svakom normalnom bi prvi poso morao da bude da njih takve počisti.
Nisu oni blesavi, svasni su toga mnogo više nego mi sa strane.

Tako je .
I onda se sve svelo na to da slepac predvodi slepce.

Na sreću , neki su progledali u međuvremenu.

A i taj Sergej - je dobar glumac .

angie01 angie01 22:59 21.06.2020

Re: Inicijativa

Jes, pa svakom normalnom bi prvi poso morao da bude da njih takve počisti.
Nisu oni blesavi, svasni su toga mnogo više nego mi sa strane.



Zorana_NS
@nszoranans
·
5m
Da li će neko od razlupane opozicije preuzeti odgovornost i zahvaliti se svima, podneti ostavku i oprostiti se od politike i zašto nikad?
Da li bar nekad u životu osetite sramotu i preuzmete odgovornost uz konkretne konsekvence?
maliperica maliperica 23:08 21.06.2020

Re: Inicijativa

angie01
Jes, pa svakom normalnom bi prvi poso morao da bude da njih takve počisti.
Nisu oni blesavi, svasni su toga mnogo više nego mi sa strane.



Zorana_NS
@nszoranans
·
5m
Da li će neko od razlupane opozicije preuzeti odgovornost i zahvaliti se svima, podneti ostavku i oprostiti se od politike i zašto nikad?
Da li bar nekad u životu osetite sramotu i preuzmete odgovornost uz konkretne konsekvence?


Aplauz za tebe Endži.
Za izjavljeno imaš moju punu podršku.
Izbistriti močvaru.

angie01 angie01 23:11 21.06.2020

Re: Inicijativa

Izbistriti močvaru.


mocvara je s druge strane...ovo je ionako raspad.

...je l legalana lista, ako dobijes manje glasova od potpisa?....ono bas upadljivo?
crossover crossover 00:29 22.06.2020

Re: Inicijativa

nsarski
Neki moji drugari predlažu da se sutra organizuje protest jer smatraju da je Prvorođeni pokraden i da je dobio mnogo više glasova nego što je objavljeno.


Није лоша идеја али мислим да је мој професор Божић то већ све израчунао и да ће да се вади на расипање гласова. Ако га мало притегнемо подпитањима онда ће вероватно да потегне Раселов парадокс и Кантора. А ако га баш притиснемо онда ће да оде у дигресију о томе како Ростропович свира сладуњаву музику, а он на такве концерте не иде.
Можда је боље да га оптужимо да је он покрао Дачића и да је његове гласове дао Шапићу, чисто да видимо шта ће да се деси.
mariopan mariopan 07:43 22.06.2020

Re: Inicijativa

nsarski
Neki moji drugari predlažu da se sutra organizuje protest jer smatraju da je Prvorođeni pokraden i da je dobio mnogo više glasova nego što je objavljeno.

Stoposto, ni glas manje!
maliperica maliperica 21:55 21.06.2020

Kako se zvaše

...onaj glumac što je glavinjao ulicama beogradskim.
Izgubi se negde .
papillon92 papillon92 22:43 21.06.2020

Lokal, izlaznost ... nema podataka?

Jel realno da nema informacija za Šabac i Paraćin. Bar za to. To za 2 sata se mora znati do u glas.
zilikaka zilikaka 22:49 21.06.2020

Re: Lokal, izlaznost ... nema podataka?

Šabac izgleda preoteli. Za Paraćin ni slova nema.
nikvet pn nikvet pn 08:11 22.06.2020

Re: Lokal, izlaznost ... nema podataka?


Најкраћа ноћ у години у Параћину јако се одужила.
medjutim92 medjutim92 09:00 22.06.2020

Re: Lokal, izlaznost ... nema podataka?

prema predsedniku opštine, SNS dobio u Paraćinu

Prema medijima, SNS 28 od 55

žao mi što stižem tek za deset dana pa neću moći da gledam red za pristupnice ispred SNS. Ovo što znam kandidata da su na listi, ne mogu da kažem da su loši ljudi, ali što se stručnosti tiče većinom su nule koje jedinica na početku čini milionom, i kad ne bude jedinice, biće ponovo samo nule..
nask nask 22:58 21.06.2020

Opozicija

Hehe, imaćemo najjaču opziciju u poslednjih desetak godina. Ej bre Dačić i Vulin u opoziciji.

Ovo je nova 1945. imaju apsolutnu vlast tako da će sada krenuti nabolje. Ovo mislim ozbiljno, mada mi pre liči da se samolažem.
misha.m misha.m 09:21 23.06.2020

Re: Opozicija

Voolin neće biti u opoziciji, bio je na listi sa rednim brojem 1.
nikvet pn nikvet pn 10:24 23.06.2020

Re: Opozicija

nask

Ovo je nova 1945. imaju apsolutnu vlast


Тек сад видео.

Тачно, затворио се круг. Ово је политички повратак у '45. На власти је КПЈ и ССРНЈ као опозиција. За 75. година ништа нисмо научили.
mlatisa mlatisa 23:03 21.06.2020

Први пут

Први пут од модерних избора (1989) нисам био у прилици да видим објављене резултате на мом бирачком месту. Лаку ноћ свима а нарочито белим листићима.
Hansel Hansel 23:30 21.06.2020

Re: Први пут

Таман сам хтео да подсетим домаћицу на ону њену кечигу!

Има ово и добрих страна, ако се не заигра по сценарију који горе помињу Шарски и други... Ја сам имао фаворите за непостизање цензуса и уплашио сам се био да ће спуштање на 3% да ми поквари снове. Међутим, сви ти фаворити су изгледа испали из даље игре, тако да сам задовољан. После упозорења на штимање – мање, али нада умире последња.
predatortz predatortz 23:18 21.06.2020

Ovo je odlično!

Za sve što se desi u naredne četiri godine, a malo toga dobrog će se desiti, biće krivi SNS i SPS.
Onda će se, nadam se, i najgluplji sabrati.
Pametni su skontali davno, ali pametni ne izlaze na ulicu da biju.
Pametni pokazuju koga treba.
A kad tupavi popizde, mogu biti i korisni.
mariopan mariopan 07:47 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

predatortz
Za sve što se desi u naredne četiri godine, a malo toga dobrog će se desiti, biće krivi SNS i SPS.
Onda će se, nadam se, i najgluplji sabrati.
Pametni su skontali davno, ali pametni ne izlaze na ulicu da biju.
Pametni pokazuju koga treba.
A kad tupavi popizde, mogu biti i korisni.

Tako je, sad nema nazad, sami su na ledini.
vrabac_onaj vrabac_onaj 07:56 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

predatortz
Za sve što se desi u naredne četiri godine, a malo toga dobrog će se desiti, biće krivi SNS i SPS.
Onda će se, nadam se, i najgluplji sabrati.
Pametni su skontali davno, ali pametni ne izlaze na ulicu da biju.
Pametni pokazuju koga treba.
A kad tupavi popizde, mogu biti i korisni.


Izvini, ali ja mislim da ovo nije baš najzdravije razmišljanje.

Imam utisak da će se tek u narednim danima shvatati razmere katastrofe koja se juče desila (mada je pripremana više od godinu dana).

Ovo je samoubistvo ili bar pokušaj samoubistva jedne nacije.
Ja se nadam da je samo pokušaj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:13 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!


Imam utisak da će se tek u narednim danima shvatati razmere katastrofe koja se juče desila (mada je pripremana više od godinu dana).

Ovo je samoubistvo ili bar pokušaj samoubistva jedne nacije.
Ja se nadam da je samo pokušaj.

Nešto opasno ne valja. Teško je dokučiti šta je, ali opasno je.

Ne verujem da će proći samo od sebe, teško je poverovati da će proći postepeno, tiho.

Ako nije samoubistvo onda sledi nešto burno, radikalno.

cassiopeia cassiopeia 09:29 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

vrabac_onaj


Ovo je samoubistvo ili bar pokušaj samoubistva jedne nacije.
Ja se nadam da je samo pokušaj.


Ne znam da li je samoubistvo, al' da je dobro, nije. Bojkot mi se činio kao dobra taktika sve do trenutka kad sam shvatila da, niko iz opozicije, nema pojma šta posle bojkota. Da nije bilo korone, možda bih i glasala.

Da je manje kukavica i lezilebovića, ne bi ovaj dobio 2 miliona glasova. Juče vitlaju po blokovima sa spiskovima u ruci i vijaju ko nije glasao.

Meni ova rečenica ne izbija iz glave: Cena koju dobri ljudi plaćaju za to što ne učestvuju u javnim zbivanjima je to da njima vladaju pokvareni ljudi. (Platon)
predatortz predatortz 09:41 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!


Meni ova rečenica ne izbija iz glave: Cena koju dobri ljudi plaćaju za to što ne učestvuju u javnim zbivanjima je to da njima vladaju pokvareni ljudi. (Platon)


Meni ova:

Fuck Them All!
Hansel Hansel 09:43 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

И да није било проглашеног бојкота, не би било много друкчије ни у резултатима гласања ни у расподели мандата. Јер, колико би добиле бојкот-странке да су изашле?

А мислим да сада имамо помешане ефекте апстиненције и бојкота, можда пола-пола.

Синоћ је неко лепо приметио – СНС ће имати двотрећинску већину, која је (случајно?) потребна и довољна за мењање Устава.
angie01 angie01 09:46 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

А мислим да сада имамо помешане ефекте апстиненције и бојкота,


pa kada su razhebali one koji ne bi glasali za sns.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:01 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

И да није било проглашеног бојкота, не би било много друкчије ни у резултатима гласања ни у расподели мандата. Јер, колико би добиле бојкот-странке да су изашле?


Pa ovakvi kakvi su, ne više od 5-6%.
Ali u tome i jeste problem, tome kakvi su.
maliperica maliperica 10:04 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

predatortz
Za sve što se desi u naredne četiri godine, a malo toga dobrog će se desiti, biće krivi SNS i SPS.
Onda će se, nadam se, i najgluplji sabrati.
Pametni su skontali davno, ali pametni ne izlaze na ulicu da biju.
Pametni pokazuju koga treba.
A kad tupavi popizde, mogu biti i korisni.

E, ovako se piše.
Lapidarno i jegrovito.


I za ovo sad su krivi SNS I SPS.
Novi putevi, nove fabrike, novi prijatelji u inostranstvu.
I džeparac za decu.

Aj, ti sad .
Jedino ko budala da šetaš - ne bi li smirio živce i izlečio frustracije.
A ako padne i neka kinta ...za dobro odigranu ulogu - mašala !

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:36 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

predatortz
Za sve što se desi u naredne četiri godine, a malo toga dobrog će se desiti, biće krivi SNS i SPS.
Onda će se, nadam se, i najgluplji sabrati.
Pametni su skontali davno, ali pametni ne izlaze na ulicu da biju.
Pametni pokazuju koga treba.
A kad tupavi popizde, mogu biti i korisni.

Када не може на лакши и интелигентнији начин, послужиће и тај.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:12 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

hoochie coochie man

Imam utisak da će se tek u narednim danima shvatati razmere katastrofe koja se juče desila (mada je pripremana više od godinu dana).

Ovo je samoubistvo ili bar pokušaj samoubistva jedne nacije.
Ja se nadam da je samo pokušaj.

Nešto opasno ne valja. Teško je dokučiti šta je, ali opasno je.

Ne verujem da će proći samo od sebe, teško je poverovati da će proći postepeno, tiho.

Ako nije samoubistvo onda sledi nešto burno, radikalno.



ja mislim da se baš ništa desiti neće..
nastaviće tako polako da kotrlja naprijed/nazad pa u stranu, Srbija će se zacementirati u statusu korumpirane, musave rođake sa sela Evopre u koju ova dođe da probahanališe i opere nešto para..
na vlasti će nastaviti da se smjenjuju poluumiveni orci..
ponešto će kapnuti i svojim slugama a tu i tamo još uvijek normalni će pokušavati (možda se nekome omakne pa i uspije) da žive neki polunormalan život..
ovi će možda da se izdjele u neke frakcije pa će tu možda da bude neke akcije sa kurtom i murtom ali od nekakvog velelepnog preokreta tu nema ništa..
literarno je ideju lijepo obradio Luka Tripović
ali ne bih se zavaravala da tu ima ni želje, ni snage, ni potencijala za nekim stvarnim preokretom..
otprilike je to tu negdje gdje je naš domet..
možda je Vučić i lud ali ta ekpia oko njega to je ista ekipa (neki i bukvalno) koja je oko kazana 20 godina (neki i duže)..
treba li navoditi njuške od prije 2012. pa da se složimo da je to vrlo sličan kalibar..
samo ga je tad reprezentovao umiveni Tadić a sad imamo ludog Vučića..
ko baš pretjera, poput Sline, biće sklonjen i to će tako malo da se utegne ali suština nam je braćo da je to to..
i to će i da bude..
angie01 angie01 11:16 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

Када не може на лакши и интелигентнији начин, послужиће и тај.


u subotu uvece, sredovecni bracni par prica preko Skajpa sa svojom decom koja su se iselila u Kanadu, majka je nesto losije cula sta govore njeni pilici zbog viklera koji su joj pritiskali usi, pa je stalno zapitkivala jedno te isto, je l ste jeli, je l ste zdravi, je l ima posla, je l otpustaju zbog virusa, gledajuci tuzno u sliku na starom sinovljevom lap topu,...deca se trude da deluju zadovoljno i na sva pitanja odgovaraju pozitivno,...otac nesto zamisljeno mrmlja u bradu, umoran i bez volje,... slomilo ga beznadje i sakriva lice porazen, a i nervira ga sto decu vidja preko ekrana, kao da su glumci u nekoj seriji koju ne razume bas najbolje,...posle su vecerali uobicajeno skromno, malo hleba, komad sira,...u frizideru samuje pasteta za sutrasnji dorucak, posle koga ce otici da glasaju za svog predsednika,...dobro je, eto prezivljava se...
rodni rodni 12:29 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

vrabac_onaj
predatortz
Za sve što se desi u naredne četiri godine, a malo toga dobrog će se desiti, biće krivi SNS i SPS.
Onda će se, nadam se, i najgluplji sabrati.
Pametni su skontali davno, ali pametni ne izlaze na ulicu da biju.
Pametni pokazuju koga treba.
A kad tupavi popizde, mogu biti i korisni.


Izvini, ali ja mislim da ovo nije baš najzdravije razmišljanje.

Imam utisak da će se tek u narednim danima shvatati razmere katastrofe koja se juče desila (mada je pripremana više od godinu dana).

Ovo je samoubistvo ili bar pokušaj samoubistva jedne nacije.
Ja se nadam da je samo pokušaj.

Ma!
Sve je pod kontrolom.
Zar iko, ali zaista, misli da ovde ima ikakve autonomije u odlučivanju - na bilo kom nivou.
Stvoren je apsolutno kontralabilan sistem - jer to nekome tako odgovara.
rodni rodni 12:36 22.06.2020

Re: Ovo je odlično!

Hansel
И да није било проглашеног бојкота, не би било много друкчије ни у резултатима гласања ни у расподели мандата. Јер, колико би добиле бојкот-странке да су изашле?

А мислим да сада имамо помешане ефекте апстиненције и бојкота, можда пола-пола.

Синоћ је неко лепо приметио – СНС ће имати двотрећинску већину, која је (случајно?) потребна и довољна за мењање Устава.

Saglasan!
I ja delim mišljenje da je najbolja situacija najogoljenija situacija - a od ove, čini mi se, ogoljenije biti ne može.
To se, u principu, vidi i po obznani kako se neće biti uskogrud pri formiranju vlade itd....
Zamišljam hipotetičku sistuaciju da, npr. u Engleskoj pobede npr. torijevci - pa posle pobede kažu kako, eto, neće biti uskogrudi pri formiranju vlasti.
Ili, pak, laburisti - svejedno.
Kada u ozbiljnim državama partija pobedi na izborima - ona ne traži nikakav alibi za preuzimanje vlasti.
Nego preuzme vlast u potpunosti - sa svom odgovornošću i konsekvencama.
gavros gavros 23:20 21.06.2020

DJB

Nadao sam se da će Suverenisti preći cenzus. Zapeli su na 2,6 % Niko od njih se još ne oglašava na društvenim mrežama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana