Gost autor

Малолетничко насиље у блоку 19а, Н.Београд.

zilikaka RSS / 16.06.2023. u 15:39

Gost autor: drumas

Малолетничко насиље, хулиганство (полиција из назива малолетним хулиганима) нас узнемиравају од јесени 2019. Почело је доношењем џакова са ђубретом, звоњењем, куцањем, лупањем на врата а од 2022 бесомучним шутирањем у улазна врата од стана чија је цена око 180000,00 динара.

Значи: Четири године.
Значи: Полиција и тужилаштво су упознати од 2020. са све појединим именима, фотографијама и два видео снимка.
Епилог:

-9 јуна ове године у 17:15 ногама су дивљачки ударали улазна врата нашега стана тако да се стан тресао, један је непрестано викао: јаче, јаче, јаче... И побегли...
Супруга је била сама у стану, у мају месецу ове године јој је уграђен пејсмејкер.
Није позвала полицију јер сматра да од ње више нема помоћи.
Епилог:
Следећег дана, 10 јуна ове године супруга се иселила из нашега стана и отишла код ћерке. Нисам био у Београду тога дана/поподнева.
Полицију, правосуђе, тужилаштво сам о свему обавестио исте вечери, значи 10 јуна ове године.


-12 јуна око 20:30 су поново дошли на врата...био сам ту..позвао сам 192 и патрола полиције је дошла по ко зна који пут од 2020.
Комшија је сустигао и ухватио једног малолетника. Предат је полицијској патроли. Тражили су од њега да позове родитеље и остатак екипе која је била са њим приликом прављења узнемиравања, вандализма и наношења штете власништву. Том приликом смо сазнали за име једног од „инспиратора" насиља.
Епилог:
Полицијској патроли и полицијској станици Н.Београд су „везане" руке што се тиче малолетника, за њих је задужено Оделење за малолетнике у Управи полиције, Деспота Стефана 107/29 Новембра којима сам се обратио још 2021 а они тада проследили поступање у надлежност ПС Нови Београд?
Тако да је супруга у праву.

П.С.

Ево једне од објава о малолетницима са фејсбук странице блока 19а од 26 марта 2022:
„M. A.
Večeras su klinci od recimo 12 godina na basketu oko 20h prišli mojoj trudnoj ženi koja je tuda prolazila, jedan joj je pustio porniće preko telefona, kad je pokušala da ga otera došli su i drugi, a onda je pratili do ulaza pretili joj da će je ubiti i nazivali je pogrdnim imenima. Jedan ju je pratio i do lifta. Zvala je policiju da pošalju patrolu. Kad sam došao na basket da bih porazgovarao sa njihovim roditeljima više ih nije bilo. Apelujem na на komšije da pripazimo na naš kraj, jer sutra to može biti nečija majka, sestra, ćerka. Pozdrav.

S. K.
To je grupa deca koja teroriše sve, kada oni izadji na teren, oteraju mladje igrače, obavezno padne neki šamar.. Blok su išarali, redovno lome klupe, djubre prave. Prošle godine su gađali jajima prozore.. Nemoguće da njihovi roditelji to ne vide, ako ništa čitaju ovo sto mi pišemo.. Nadam se da će reagovati, da ne bi neko od nas vaspitavao tudje dete.
Zao mi je za trudnicu, policija je morala tu intervenisati. Ne smemo ćutati na ovo!"



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:09 16.06.2023

meni je ovo prestrasno

pre nekog vremena sam pricala, kako su moju komsinicu dva klinca od 9 i10 godina-otprilike-napali biciklima iz cista mira dok je isla kuci, kada ih je prestravljana pitala, zasto to rade, bez srama su joj odgovorili, mi smo takvi i jedan krenuo da piski pred njom, ona ih zaobisla i krenula dalje, dok je jedan od klinaca malo sacekao, da bi onda u punom zaletu probao bociklom da je obori na stazi...znaci, iz citsa mira i obesti, bez straha.

ja bih na vasem mesto otisla kod advokata i upoznala se sa svim zakonskim mogucnostima, sa komsijama bih napravila "radnu grupu"-ako postoje zainteresovani,...jer kako sam shvatila, ljudi se generalno prave slepi, dok mecka ne zaigra na njihovim vratima- i organanizovala bih postavljanje kamera svuda gde treba, to sada i nije neki trosak i snimila bi njihove ispadae, koliko kapiram, za maloletna lica odgovaraju roditelji,...a da ne bi govorili napamet, prvi korak je advokat, po mogucstvu po preporuci, jer i medju njima ima svakakvog sveta.
zilikaka zilikaka 16:17 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

snimila bi njihove ispadae, koliko kapiram, za maloletna lica odgovaraju roditelji,..

Nisam sigurna. Imaš kategoriju do 14 godina koja ne podleže nikakvoj odgovornostia, a roditelji koliko znam ne mogu biti odgovorni, osim da im se na teret stavi zanemarivanje (u vaspitanju).
Bojim se da je to teško dokazivo, da podrazumeva centre za socijalni rad a ne policiju, i da je eventualna zaprećena kazna smešna.


angie01 angie01 16:24 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Nisam sigurna.


nisam ni ja, zato kazem- prvo advokat,...i jos nesto, ovo je sigurno maloletnicka delikvencija- znaci, klinac nesto ukrade, on je maloletnicki delikvent, klinac uznemirava, vandalski se ponasa, pa i to je onda delikvancija-...za sta sluze oni domovi,..sada da li i kako to funkcionise, isto ne znam,...svakako ne verujem da nije pokriveno, a to nam je nepoznanica,...isto, ako neko zna nekog inspektora u policiji,...redovnim putem nisam sigurna da ce se doci do resenja,...socijalna sluzba se ukljucuje po pozivu policije, kolko se secam iz nekih clanaka, a ni to nisam sigurna.
drumas drumas 17:13 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

приликом давања прве изјаве 2020 у ПС Н.београд, одмах ми је речено да они немају сертификат за поступањ са мамлолетницима?Добро. саветовали су ме да се обратим Управи криминалистичке полиције ПУ за град Београд/Оделењу за малолетнике, што сам и учинио а они су поново/ипак пребацили на ПС Н.Београд.
Следеће је Више јавно тужилаштво за малолетнике које треба да наложи полицији даље кораке.
zilikaka zilikaka 17:34 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

приликом давања прве изјаве 2020 у ПС Н.београд, одмах ми је речено да они немају сертификат за поступањ са мамлолетницима?Добро. саветовали су ме да се обратим Управи криминалистичке полиције ПУ за град Београд/Оделењу за малолетнике, што сам и учинио а они су поново/ипак пребацили на ПС Н.Београд.

Kad god sam imala (a bilo ih je) problema sa državnom upravom koja ne funkcioniše, jedini način je bio uporno obraćanje pisanim putem, preko pisarnice,ne mejlom, i da to obavezno bude cirkularni dokument gde ih sve moguće uvežem na isti dopis.
Da pokušaš da se tako obratiš PS Novi Beograd, pa toj upravi kriminalustičke polucije, pa nađeš i njihove načelnike i njih isto ubaciš po imenu, pa dalje stepenu iznad njih...
Staviš da ti je ugrožena bezbednost i da tražiš zaštitj na koju imaš ustavno pravo.
Naravno, onda dodaš kome si se, kad i zašto obraćao i zašto, i šta su preduzeli i da si primoran da se i dalje obraćaš sve višim instancama i široj javnosti, sve dok ti kao građaninu ne omoguće elementarnu bezbednost.
Nešto razmišljam, to što su počinioci maloletni nije tvoj problem nego policije i neka nađu način kako da se sa njim nose i koga sve da uključe. To im poso
drumas drumas 17:53 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Одмах сам након сазнања лудила од 9 јуна послао маил-ове на следеће адресе (неко ће рећи да нисам нормалан):
-Председнику Републике Србије
-Председнику Владе Републике Србије
-Министру полиције
-Министарки правосуђа
-Вишем јавном тужилаштву
-Министрству просвете, науке и технолошког развоја

Успут сам им послао све изјаве, све одговоре од институција тако да имају имена и начелника и полицајаца и тужилаца. Имају све поименично ко се икада бавио наши случајем.

Епилог мога обраћања, схватам да наш случај није најважнији у овој држави каква год да јесте, али одговор институција је позив из Полицијске станице Нови Београд 15 јуна ове године због давања изјаве. И то опет на погрешном месту!!!
niccolo niccolo 18:00 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Nisam sigurna. Imaš kategoriju do 14 godina koja ne podleže nikakvoj odgovornostia, a roditelji koliko znam ne mogu biti odgovorni, osim da im se na teret stavi zanemarivanje (u vaspitanju).

A šta ti je cilj, da roditelji idu u zatvor ili da odgovaraju novčano za štetu?
drumas drumas 18:04 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Циљ ми је само да нас оставе на миру.
а институције да раде свој посао и квалификују понашање и дела.
angie01 angie01 18:44 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Kad god sam imala


pazi, isto iskustvo i razmisljanje,..al se meni desilo, da i pored 3, slovima i brojem, kartoncica koja sam dobila prilikom predaje dopisa arhivi, na kome stoji pecat, datum i broj pod kojim se predmet vodi, uspeli su da se prave ludi i upravo kao sto je drumas predstavio, setali papire od gradske sluzbe do sluzbe na NBgd i jos kao prvi predmet zagubili, niko ne zna gde- u sluzbama vlada takav haos, vecina ne ume da radi i niko ih ne nadgleda, bezobrazni su i agresivni, spasavaj se ko moze.

ja i dalje mislim da je advokat prva istanca i on ce znati tacno i kako da se postupi,...znaci pravno da ih neko savetuje,...a i tu, kao sto rekoh, treba neko po preporuci, znam mnogo slucajeva gde su advokati bili glavni vozaci slaloma.
drumas drumas 18:55 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Могу да прихватим и ангажовање адвоката није проблем али неко а то је полиција треба да прикупи идентитете малолетних хулигана и њихових родитеља.

"Ја" немам могућности без обзира што поседујем њихова имена и презимена, не од свих, некима од њих само имена, да институцијама предам тачне податке породица тих малолетника.

Или да ангажујем "приватног детектива"?

zilikaka zilikaka 18:58 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

A šta ti je cilj, da roditelji idu u zatvor ili da odgovaraju novčano za štetu?

Ako bi ih materijalna šteta naterala da reaguju, onda to, ali mislim da je i to problem onog istog koji je dužan da građane zaštiti od nasilja.
Dakle, ponavljam, mislim da stvar mora da se postavi obrnuto.
Naš blogokolega ne treba da traži da policija postupi prema maloletnicima nego prema njemu. Da ga uzme u zaštitu kako zna i ume jer je evidentno ugrožen.



zilikaka zilikaka 19:00 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Ja ti opet napisah svoj stav. Nateraj policiju da radi svoj pisao a ne da im ti "otimaš lopatu iz ruke"
zilikaka zilikaka 19:04 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

ja i dalje mislim da je advokat prva istanca i on ce znati tacno i kako da se postupi,...znaci pravno da ih neko savetuje,..

Da, ovo nije loše, možda imaš i opciju da tužiš državu za odštetu ili bar da pripretiš tužbom pa ih to razmrda.
angie01 angie01 19:37 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

Могу да прихватим и ангажовање адвоката није проблем али неко а то је полиција треба да прикупи идентитете малолетних хулигана и њихових родитеља.


advokat vam treba da vam kaze tacno sta i kako da radite, a naravno da policija treba da obavi svoje.

danas ti je takva situacija, da bi dobio adekvatnu uslugu od drzavne sluzbe, mora advokat da te savetuje sta da radis, da citas zakone i vidis na koji nacin da ih nateras da rade svoj posao- bukvalno tako.
angie01 angie01 19:58 16.06.2023

Re: meni je ovo prestrasno

sta kaze zakon

https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_maloletnim_uciniocima_krivicnih_dela_i_krivicnopravnoj_zastiti_maloletnih_lica.html

prirucnik o intervencijama sa maloletnicima

KLIK

najcesca pitanja i odgovori

KLIK


....ima mnogo linkova, da nekaci,...potrazi.
solo solo 16:31 16.06.2023

uzgredna radoznalost

9 јуна ове године у 17:15 ногама су дивљачки ударали улазна врата нашега стана тако да се стан тресао, један је непрестано викао: јаче, јаче, јаче... И побегли...


Sve to je za svaku osudu - naravno.

Da li to rade samo vama ili i drugim stanarima?

zilikaka zilikaka 16:53 16.06.2023

Obaveštenje

Blogokolega autor mi je javio da ima problem sa objavljivanjem komentara pa vas molim za strpljenje
solo solo 16:55 16.06.2023

Re: Obaveštenje

Blogokolega autor mi je javio da ima problem sa objavljivanjem komentara pa vas molim za strpljenje


Naravno. Nije o glavi.
drumas drumas 17:04 16.06.2023

Re: Obaveštenje

Када сам први пут дошао до имена проблематичног малолетника, отишао сам до школе Лаза Костић (блок23) и тражио адресу да бих се обратио његовим родитељима. Нису ми дали инфо јер ту информацију могу да дају само полицији и саветовали су ме да то не чиним јер се на зна какви су родитељи и како ће се понашати...
drumas drumas 17:07 16.06.2023

Re: Obaveštenje

На фејсбук страници блока 19а (немам фејсбук али га могу накратко посетити) има неколико обајава о малолетницима. Колико сам схватио, има жалби на њихово понашање, тако да нисам једини, и мој комшија до мене има спорадично проблем са њима, комшији изнад су блиндирана врата скроз изгребали али изгледа да сам међу ретким који иде институцијалним решавањем проблема.
solo solo 17:13 16.06.2023

Re: Obaveštenje

али изгледа да сам међу ретким који иде институцијалним решавањем проблема.


Da,to je jedini ispravan način.
drumas drumas 17:27 16.06.2023

Re: Obaveštenje

да то радим али се на моју жалост мало тога постигло.
Дошло се дотле да се моја супруга иселила из стана. жели да га продамо.
не верујем да ико може да замисли, али стварно, како је то када скоро па свакога дана очекујете нарочито у поподневним сатима или вечерњим ударац у врата, да сте најхладнији, најопуштенији...скочио би вам притисак.
Игнорисали смо их, мислећи да ће престати међутим постали су све безобзирнији.
Не знам како се квалификује ударање ногама у врата, за мене је то покушај обијања, јер је нормално или да се звони или да се куца а ногама...
Ово треба доживети...мислим не дај боже.
solo solo 17:41 16.06.2023

Re: Obaveštenje

да то радим али се на моју жалост мало тога постигло.
Дошло се дотле да се моја супруга иселила из стана. жели да га продамо.
не верујем да ико може да замисли, али стварно, како је то када скоро па свакога дана очекујете нарочито у поподневним сатима или вечерњим ударац у врата, да сте најхладнији, најопуштенији...скочио би вам притисак.
Игнорисали смо их, мислећи да ће престати међутим постали су све безобзирнији.
Не знам како се квалификује ударање ногама у врата, за мене је то покушај обијања, јер је нормално или да се звони или да се куца а ногама...
Ово треба доживети...мислим не дај боже.


Ako policija i državni organi nisu u stanju da to reše brzo i efikasno sumnjam da će biti neke koristi od blogera na ovom mestu.
drumas drumas 17:59 16.06.2023

Re: Obaveštenje

Нисам желео да се обраћам медијима, јер они сви раде за некога и нешто, уствари раде за гледаност и читаност, не занимају њих обични људи..јер нити сам бизнисмен, нити сам истетовиран, нити је моја супруга старлета, певачица, водитељка, инфлуеснерка...а овде могу захваљујући зиликаки да објавим случај малтретирања и угрожавања, да и живота и безбедности своје супруге и мене самога. ово је невероватан стрес за организам.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:12 16.06.2023

Re: Obaveštenje

drumas
Нисам желео да се обраћам медијима, јер они сви раде за некога и нешто, уствари раде за гледаност и читаност, не занимају њих обични људи..јер нити сам бизнисмен, нити сам истетовиран, нити је моја супруга старлета, певачица, водитељка, инфлуеснерка...а овде могу захваљујући зиликаки да објавим случај малтретирања и угрожавања, да и живота и безбедности своје супруге и мене самога. ово је невероватан стрес за организам.


pa jeste, svakome bi bio ali i postoji par pravila kako se ponašati da se problem riješi a stres zaustavi..

ovde bi ti rekli paper trail, tu bi to bilo pismeni dokaz ja mislim.. dakle nikako samo email, a svakako odšampano pismo koje predaješ na pisarnici i to u formi, odštampati email i u emialu napisati ovo pismo predaću na pisarnici te i te ustanove tad i tad..

nikako od škole tražiti podatke maloljetnika, to je vrlo moguće i prekršaj.. nikako stupati u kontakt s roditeljima ili bilo kim povezanim.. ako eksalira onda si ti taj koji je započeo nasilje a ne oni.. ti si njih tražio..

nikako pokušavati razgovor, objašnjavanja.. to ne polazi za rukom ni mnogo zajebanijim likovima, toga se prosječan čovjek treba manuti..

dakle ponovo krug prijava na sve adrese, email pa štampano na pisarnicu..
dokazi.. snimiti zvuk lupanja, snimiti ogrebotite na vratima, darmatizovati ako treba sa "zvaću policiju" "odlazite" "snimam vas" pa sve opet audio zapis..
strpljenja.. ako otjeraš dovoljno daleko možeš još i obeštećenje da dobiješ na kakvom međunarodnom sudu.. al ništa bez pisanog traga i dokaza..
svaki put kad se žališ navedeš ponovo koje si dokaze prikupio, kome ih predočio..
ne bi bilo loše razgovarati sa advokatom.. ovde konsultacije koštaju 50 funti što bi za srbiju bilo tipa 1000 dinara max, pa potražite, platite, pitajte..
pa ako treba i prodajte stan, što da ne..
ništa nije vrijedno živaca..

that said ja sam tip koji bi prije umro nego izgubio u game of chicken pa sam tako potršila solidnu količinu živaca i 4 kg (koje nažalost vratih) u okršaju sa nekim jebenim rumunskim podizvođačima..
doakala sam im he he.. i sve polako, strpljivo, ne popuštati pred prijetnjama i ucjenama i bilježiti sve sve, fotografija, komunikacija, sve se čuva..
u početku su bili u fazonu nema ugovor je ugovor moraćete da platite al sam ih sad slomila da me mole da im pokrijem troškove materijala i ne dam ni to (imam još uslova koje moraju da ispune da i to dobiju)..
meni je to popriličan plezirac da istjerujem što pravdu što game of chicken..
kome nije ne treba ni da počinje, apsolutno nije vrijdno truda..
nego il prodajte i pustite da neko drugi vodi tu bitku il se naoružajte strpljenjem
i polako..
drumas drumas 18:21 16.06.2023

Re: Obaveštenje

Слажем се скоро па са свиме осим са продајом стана.Тачно је да здравље нема цену али то барем за мене није нормалан поступак.

Да,савет из школе сам послушао, мада ме многи и даље саветујем да се обараћам ридитељима што ми не пада на памет. не зато што се плашим већ то у данашње време није начи.

Сва документа су им послата у ПДФ формату, фотографије 15-торице и два видео снимка.

Да, на писарницу ћу у понедељак предати изјаве/потписане од комшија које су исто претрпеле узнемиравање и изјаве комшија који су сведоци хулиганства које нам чине.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:27 16.06.2023

Re: Obaveštenje

drumas
Слажем се скоро па са свиме осим са продајом стана.Тачно је да здравље нема цену али то барем за мене није нормалан поступак.

Да,савет из школе сам послушао, мада ме многи и даље саветујем да се обараћам ридитељима што ми не пада на памет. не зато што се плашим већ то у данашње време није начи.

Сва документа су им послата у ПДФ формату, фотографије 15-торице и два видео снимка.

Да, на писарницу ћу у понедељак предати изјаве/потписане од комшија које су исто претрпеле узнемиравање и изјаве комшија који су сведоци хулиганства које нам чине.


samo polako..
znam da je iskušenje da se poželi brzo rješenje al neće ga biti..
ja se s ovim budalama natežem od novembra.. prijetio mi, pisao svašta, ja sve lijepo u dokazni materijal.. nije loše isprovocirati ih da se inkriminišu maksimalno (ovi moji su glupi ko ašovi)..
i onda redom postpuci..
treba se i dobro informisati a to traži truda oko toga koja je procedura, kojim se instancama treba obraćati..
ovde je to definisano jasno (vjerujem i kod nas) ali kao i kod nas nije tipa odeš ti u tu i tu ustanovu i oni opa nađu rješenje..
nego iscrpljivanje, obrati se tu pa tu pa tu..
pa čekaj..
svaki put kad dođeš sa još debljim dosijeom stvar se kreće u tvoju korist..
meni je istina išlo na ruku što sam ja dužnik a ne potražilac a vama je mnogo teže ali to je jedini put..
i onda se svaki put iznerviraš kad te opet zaskoče svojim prijtnjama, ucjenama al imaš i satisfakciju da si ispunio neke korake i sad polako ideš na sledećem..
doće na svoje.
da je lako nije i nisam sigurna u slučaju nasilja da vrijedi..
kod mene se ipak radi o parama i prijetnjama tužbama a ne premlaćivanjem
nikvet pn nikvet pn 19:00 16.06.2023

Re: Obaveštenje

Пре неку годину био је идентичан проблем у згради моје кеве, екипа клинаца малтретирала бакуте.

На њихову несрећу управо сам ушао код кеве кад су грунули и зазвонили. Јурнем низа степенице, они по два, ја по пет, на том степеништу сам одрасо и наватам једног на улазу. Заврнем му руку на леђа, замахнем да га ишамарам и... зауставим се. Клинац 13-14г о-бам-ро. Добро. Дохватим га за уво па крвнички исцимам на спрат да се представи, извини и обећа. За друго уво га спустим до улаза, припретим и пустим. Није се поновило, проблем решен.

Случајно ми је ето успело али да није опет има решења. Набавио бих кеви (или некоме на улазу) не баш стафорда, и џекрасел би завршио посо.
promoter promoter 19:10 16.06.2023

Re: Obaveštenje

newimprovedtadejus

...
svaki put kad se žališ navedeš ponovo koje si dokaze prikupio, kome ih predočio..
ne bi bilo loše razgovarati sa advokatom.. ovde konsultacije koštaju 50 funti što bi za srbiju bilo tipa 1000 dinara max, pa potražite, platite, pitajte..
pa ako treba i prodajte stan, što da ne..
ništa nije vrijedno živaca..
...

Lupaš ko otvoreni prozor.
Otkuda ti ideja da su advokati u Srbiji toliko jeftini?
Takve konsultacije bi u Srbiji koštale najmanje duplo nego u UK.
Kakvih kurčevih hiljadu dinara?
Pa za tim parama ni sirotinja neće da se sagne, a advokati mogu sa tim da pripaljuju cigarete.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:26 16.06.2023

Re: Obaveštenje

promoter
newimprovedtadejus

...
svaki put kad se žališ navedeš ponovo koje si dokaze prikupio, kome ih predočio..
ne bi bilo loše razgovarati sa advokatom.. ovde konsultacije koštaju 50 funti što bi za srbiju bilo tipa 1000 dinara max, pa potražite, platite, pitajte..
pa ako treba i prodajte stan, što da ne..
ništa nije vrijedno živaca..
...

Lupaš ko otvoreni prozor.
Otkuda ti ideja da su advokati u Srbiji toliko jeftini?
Takve konsultacije bi u Srbiji koštale najmanje duplo nego u UK.
Kakvih kurčevih hiljadu dinara?
Pa za tim parama ni sirotinja neće da se sagne, a advokati mogu sa tim da pripaljuju cigarete.


oladi brate čarli.. ako čovjek ima problem il pomozi il brate ćuti..
nuto cjenovnik prema advokatskoj komori
satnica 1500 dinara
ovde je standard da te usmeno savjetuju u trajanju od pola sata i to bi taman bila cijena koju sam rekla..
nikakvi postupci nego savjet..
treba da uradite to.. nemojte da radite to..
šanse su vam takve i takve..
drumas drumas 20:46 16.06.2023

Re: Obaveštenje

Evo malpre su mi udarili u vrata, svom silinom u 21:30.
Pozvao sam policiju i čekam ih...
solo solo 20:55 16.06.2023

Re: Obaveštenje

Evo malpre su mi udarili u vrata, svom silinom u 21:30.
Pozvao sam policiju i čekam ih...


Čime si im se zamerio prijatelju?

Ovo liči na neki lični sukob.

principessa_etrusca principessa_etrusca 05:39 17.06.2023

Re: Obaveštenje

ne bi bilo loše razgovarati sa advokatom.. ovde konsultacije koštaju 50 funti što bi za srbiju bilo tipa 1000 dinara max, pa potražite, platite, pitajte..
pa ako treba i prodajte stan, što da ne..
ništa nije vrijedno živaca..

Адвокати који консултују за 50 фунти немају шта корисно да ти кажу што не можеш да пронађеш сама, а нисам чула да у Београду ико даје правне савете за 1000 динџи (када сат чишћења кошта 600-700).

Твој обрачун са мајсторима због несолидног посла спада у сасвим другу категорију од онога што је тзв. anti-social behaviour, који се у Енглеској третира прилично озбиљно, без обзира што су прекршиоци често деца.

Ја бих на врата стана ставила камеру (заштићену решетком да је клинци не разбију) као начин прикупљања доказа, мада је питање чему би докази послужили, имајући у виду у Србији не постоји уходан систем поступања са малолетним преступницима. У Србији ни траг писмених пријава не представља ништа нарочито када се и судски процеси вуку годинама и деценијама.

Мислим да је најделотворнији начин ванинституционални, да се комшилук организује, па да налупа пар клинаца. Нису сви способни да се јуре са њима, али могу да их сачекају када крену да лупају на врата, па их изненадиш отварањем врата и увлачењем једног док се остали разбеже. Једном када је на твом терену, представиш му се као опасан лудак, покажеш му неку справу за мучење, и убациш га, ако имаш, у мали клозет без прозора да тамо цвили пар сати. Противправно лишавање слободе јесте кривично дело, али не знам како би било доказано.
maksa83 maksa83 06:49 17.06.2023

Re: Obaveštenje

Мислим да је најделотворнији начин ванинституционални, да се комшилук организује, па да налупа пар клинаца. Нису сви способни да се јуре са њима, али могу да их сачекају када крену да лупају на врата, па их изненадиш отварањем врата и увлачењем једног док се остали разбеже.

Oni će se uglavnom ostrviti na nekog starog nemoćnog da im se suprotstavi (tak'a je priroda čopora), teško da će da maltretiraju nekog baju koji će da izađe i nalupa ih, zato je ovo što si napisala ključno - tamo gde vlada bezakonje kompaktna i složna zajednica čuva od debila te vrste.
drumas drumas 07:55 17.06.2023

Re: Obaveštenje

Мене би одмах процесуирали, појавио би се лик од малолетног хулигана са адвокатом....
сви су заштићени осим нормалних и обичних људи, имао већ непријатно искуство из 2012 са Догоаргентино, после судара са њим на бициклистичкој стази и бежања девојке каја га је извела, доставио адресу власника,полиција отишла и питали га: Да ли сте то ви били, ваш пас? Одговор је био; Не ,нисам. И отишли. Случај давно застрео.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:20 17.06.2023

Re: Obaveštenje

Oni će se uglavnom ostrviti na nekog starog nemoćnog da im se suprotstavi (tak'a je priroda čopora), teško da će da maltretiraju nekog baju koji će da izađe i nalupa ih, zato je ovo što si napisala ključno - tamo gde vlada bezakonje kompaktna i složna zajednica čuva od debila te vrste.

Организовање комшилука је најефикаснији начин да се ишта постигне, али колико је могуће зависи од састава станара.

У Енглеској је anti-social behaviour у разним својим видовима приличан проблем, али полиција и комунална полиција имају механизме за брзо деловање, при чему се потенцира одговорност родитеља.

Постоји и тзв. ASBO, anti-social behaviour order, односно решење којим се некоме изричито забрањују одређена понашања и виђање са одређеним, именованим особама из групе, могу да га добију и деца од 10 година, а важи за период од најмање 2 године. Прекршавање азбоа повлачи друге, теже казне.

У Србији је проблем генерално одсуство одговорности, па се тако понашају и деца, односно раде све што им падне на памет пошто казна не следи. Тако и овај несретник убица мисли да ће да иде кући јер пази, нема још 14 година!
promoter promoter 08:43 17.06.2023

Re: Obaveštenje

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus

...
svaki put kad se žališ navedeš ponovo koje si dokaze prikupio, kome ih predočio..
ne bi bilo loše razgovarati sa advokatom.. ovde konsultacije koštaju 50 funti što bi za srbiju bilo tipa 1000 dinara max, pa potražite, platite, pitajte..
pa ako treba i prodajte stan, što da ne..
ništa nije vrijedno živaca..
...

Lupaš ko otvoreni prozor.
Otkuda ti ideja da su advokati u Srbiji toliko jeftini?
Takve konsultacije bi u Srbiji koštale najmanje duplo nego u UK.
Kakvih kurčevih hiljadu dinara?
Pa za tim parama ni sirotinja neće da se sagne, a advokati mogu sa tim da pripaljuju cigarete.


oladi brate čarli.. ako čovjek ima problem il pomozi il brate ćuti..

nuto cjenovnik prema advokatskoj komori
satnica 1500 dinara
ovde je standard da te usmeno savjetuju u trajanju od pola sata i to bi taman bila cijena koju sam rekla..
nikakvi postupci nego savjet..
treba da uradite to.. nemojte da radite to..
šanse su vam takve i takve..

Pa pomažem!
Tako što tebi kažeš da ne serendaš i tretiraš nas kao maloumne.
Kakvih kurčevih 1000 dinara za advokatske konsultacije u zemlji u kojoj produženi espreso sa mlekom u fensi prčvarnicama, košta 500 dindži.
Šta lupaš!
Kada si ti, uopšte, koristila usluge advokata u Srbiji?
drumas drumas 09:49 17.06.2023

Re: Obaveštenje

Да, то ме сви питају. Ничим. Ту сам у стану од 1981.Нисаким никакви проблеми.
Од 2019 лудило.
И полиција ме синоћ питала да ли неко хоће да купи стан па на овај начин жели да нас исели...?
Стварно немам појма.
У пензији сам од 2010 али и даље активно возим бајс.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:53 17.06.2023

Re: Obaveštenje

promoter
newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus

...
svaki put kad se žališ navedeš ponovo koje si dokaze prikupio, kome ih predočio..
ne bi bilo loše razgovarati sa advokatom.. ovde konsultacije koštaju 50 funti što bi za srbiju bilo tipa 1000 dinara max, pa potražite, platite, pitajte..
pa ako treba i prodajte stan, što da ne..
ništa nije vrijedno živaca..
...

Lupaš ko otvoreni prozor.
Otkuda ti ideja da su advokati u Srbiji toliko jeftini?
Takve konsultacije bi u Srbiji koštale najmanje duplo nego u UK.
Kakvih kurčevih hiljadu dinara?
Pa za tim parama ni sirotinja neće da se sagne, a advokati mogu sa tim da pripaljuju cigarete.


oladi brate čarli.. ako čovjek ima problem il pomozi il brate ćuti..

nuto cjenovnik prema advokatskoj komori
satnica 1500 dinara
ovde je standard da te usmeno savjetuju u trajanju od pola sata i to bi taman bila cijena koju sam rekla..
nikakvi postupci nego savjet..
treba da uradite to.. nemojte da radite to..
šanse su vam takve i takve..

Pa pomažem!
Tako što tebi kažeš da ne serendaš i tretiraš nas kao maloumne.
Kakvih kurčevih 1000 dinara za advokatske konsultacije u zemlji u kojoj produženi espreso sa mlekom u fensi prčvarnicama, košta 500 dindži.
Šta lupaš!
Kada si ti, uopšte, koristila usluge advokata u Srbiji?


ali pa ti pojma nemaš a kao pomažeš..
pa tarifa advokatske komore kaže 1500 sat.. pa to je 240000 plata ya standardno radno vrijme.. last time i checked viši stručni saradnik u sudu imao je platu 30000.. istina to je bilo ima više od deset godina al da im je sad mnogo preko 50000 ne vjerujem..
pa što bi im bio problem da kad otvore privatnu praksu rade za satnicu 1500 i uzimaju i male poslove..
sasvim sigurno ih ima..
pa ne mogu svi da rade krivično pravo i privredni kriminal..
ne znam šta bi ti rekla na ova pisanija.. baš žalosno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:57 17.06.2023

Re: Obaveštenje

principessa_etrusca
ne bi bilo loše razgovarati sa advokatom.. ovde konsultacije koštaju 50 funti što bi za srbiju bilo tipa 1000 dinara max, pa potražite, platite, pitajte..
pa ako treba i prodajte stan, što da ne..
ništa nije vrijedno živaca..

Адвокати који консултују за 50 фунти немају шта корисно да ти кажу што не можеш да пронађеш сама, а нисам чула да у Београду ико даје правне савете за 1000 динџи (када сат чишћења кошта 600-700).

Твој обрачун са мајсторима због несолидног посла спада у сасвим другу категорију од онога што је тзв. anti-social behaviour, који се у Енглеској третира прилично озбиљно, без обзира што су прекршиоци често деца.


nemam riječi zaista na savjete da se stariji ljudi idu fizički obračunavati da tinejdžerima..
dal im želiš polomljene kosti ili šta, ne znam..

kao ni da ne vrijedi da traže savjet advokata jer to sigurno sve mogu i sami da nađu..
pa mogu..
ako znaju gdje da traže..
samo da završe pravo, par godina prakse u sudu i eto ga..šta će im pravni savjet..
s obe ruke i noge se krstim o čemu pišeš...


pride nekapiranje kao pa čiste za 700 dinara, pa kafa je 350.. pa jeste..
da nije ipak prijatnije dijeliti pravne savjete za 1500 dinara, sve plaćajući čistačicu 700 i pijuckajući latte..
da do te mjere ne razumijete šta znači satnica mi je nepojmljivo.. kao da nikad niste ni radili za novac
kick68 kick68 20:49 17.06.2023

Re: Obaveštenje

Čime si im se zamerio prijatelju?


Verovatno je gospodin šetao u miniću.

P.S.

Izvinjavam se autoru, žao mi je zbog svega ovoga i nadam se da će problem što pre rešiti. Sumnjam da je njegova krivica što se maloletni klipani ovako divljački iživljavaju.
drumas drumas 21:17 17.06.2023

Re: Obaveštenje

Хвала Вам, барем сте ме мало насмејали.
bata_nimbus bata_nimbus 18:25 16.06.2023

Генеза зла

Ова деца су заштићена по законима наметнутим од ЕУ.
Ова деца су у васпитном систему наметнутом од ЕУ.
А ви и даље величајте ту ЕУ и Америку, и серите по Србији.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:29 16.06.2023

Re: Генеза зла

bata_nimbus
Ова деца су заштићена по законима наметнутим од ЕУ.
Ова деца су у васпитном систему наметнутом од ЕУ.
А ви и даље величајте ту ЕУ и Америку, и серите по Србији.


moša..
zaštićeni su nepostupanjem države po zakonu..
u EU se takve stvari ne dešavaju, maloljetnički prestupi su naravno i kažnjivi i kažnjavaju se..
samo naše mrzi..
al zato dokazi, dokazi, dokazi pa prestane da ih mrzi

kad rekoh dokazi, ako je nekome stvarno skočio pritisak i to izmjeriti, snimiti rezultat (ja bar imam neki omron tipa 20 funtaja me koštao, možda ima i za manje)..
čovjek se i smiri kad zabilježi i kontroliše stvar..
matere mi ne pije vode niujednom sistemu al dokaz radi i u takvim razvaljenim kao što je naš
bene_geserit bene_geserit 19:42 16.06.2023

Re: Генеза зла

u EU se takve stvari ne dešavaju

really?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:06 16.06.2023

Re: Генеза зла

bene_geserit
u EU se takve stvari ne dešavaju

really?


really..

nadam se da razumiješ da ne govorim da se ne dešavaju napadi divljih teenova nego da se policija sigurno (ali 100% sigurno) neće oglušiti na pozive nako što im pokažeš i ko su i kad su i šta su..
prosto nema šanse
bene_geserit bene_geserit 20:44 16.06.2023

Re: Генеза зла

napadi divljih teenova

Ovo ne znam dal me podseća na napade pasa lutalica, Paklenu pomorandžu ili na onu epizodu Monti Pajtona sa bandama beba.

Nego kod "vas" Engleza je to pojava već odavno opisana i u kinematografiji, u Srbiji ipak novijeg datuma.
Treba vremena da društvo nauči da se bori sa tim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:55 17.06.2023

Re: Генеза зла

Paklenu pomorandžu i


Taman htedoh da napišem na šta me podsećaju ovi nemili godađaji, jel moguće da je Srbija dotle došla?

I ovde kod nas ovih dana (od kad je počeo raspust) haraju bande klinaca koji pozvone pa pobegnu (ne udaraju u vrata i ne prave nikakvu štetu). Svi su se uzbudili na nextooru, a čovek bi pomislio kako se ne boje da ih neko ne isprangija na vratima zbog trespassinga. Ali izgleda da su deca ukapirala da u našem librardskom naselju niko nema oružje, dobro, poneki ludak ima taktički samostrel, ali to je više sporta radi, pa se ne boje.

Nemam neki savet za zilinog gosta, žao mi je što prolazi kroz to, i zbog nemoći da taj problem reši. Neobično mi je da se komšije nisu organizovale, da te klince navataju, pa da se malo popriča sa njima, bez ikakvog nasilja, da im se objasni da to što rade nije cool iako oni možda tako misle, verovatno i neke bodove na tiktoku skupljaju.


drumas drumas 07:39 17.06.2023

Re: Генеза зла

Причао сам са њима јер су они увек у групи, нормалним тоном, без псовки за разлоге, шта мисле да постигну, какав је то начин....међутим то су монструми.
И овде је распуст па су се активирали у погрешном смеру, заређали су са својом агресијом 9,12 и 16 јуна.

Станари блока 19а су се синоћ организовали на прикупљању информација. Достављено ми је сигурних четири имена, "најхрабријих"....имена предата полицији.

drumas drumas 09:58 17.06.2023

Re: Генеза зла

Да, добра асоцијација.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:47 17.06.2023

Re: Генеза зла

Neobično mi je da se komšije nisu organizovale, da te klince navataju, pa da se malo popriča sa njima, bez ikakvog nasilja, da im se objasni da to što rade nije cool iako oni možda tako misle, verovatno i neke bodove na tiktoku skupljaju.

Мислим да није толико необично јер се комшије често и не познају.

Београд је великој мери транзитни град, људи се досељавају и одсељавају и ретки су крајеви у којима још увек живе они који су ту и одрасли и где се већина међусобно зна. Осим тога, утисак ми је да новопридошли често мисле да је урбано не познавати и не примећивати никога, па имаш и то да се људи не поздрављају у улазу, на степеништу и сл.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:57 17.06.2023

Re: Генеза зла

Причао сам са њима јер су они увек у групи, нормалним тоном, без псовки за разлоге, шта мисле да постигну, какав је то начин....међутим то су монструми.

Можда је изгледало сурово оно што сам написала у неком претходном посту да треба једног од њих испрепадати, па да после та екипа заобилази не само ваша врата, него и спрат и улаз, али и Ваше искуство је да код те деце сам разговор не доноси резултат, а ја верујем да га треба подупрти страхом од неке (страшне) казне.
drumas drumas 11:18 17.06.2023

Re: Генеза зла

Многи су ми саветовали разне методе али сам остао при ставу да је то посао институција.
Да се деси нека употреба силе, одмах бих био оптужен и снкционисан.

Не могу замерити ништа ПС Нови Београд, они се колико толико труде али су им руке "везане" а Оделење за малолтнике за сада неће да се укључи као ни тужилаштво.
Јер рад полиције у доброј мери зависи од тужилаштва.

Упоран сам, то је све посао институција.
Ако су сада овако безобзирни шта ће тек у будућности бити од њих.
Немам оправдања за родитееље, имају разне механизме да упристоје своју децу.
Школа очигледно то не може, мада је она образовна и васпитна установа.

Деца су будућност али ако се овако настави, не само што се тиче мога случаја, већ уопште међу малолетним лицима...онда нас чека катастрофа.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:05 17.06.2023

Re: Генеза зла

Упоран сам, то је све посао институција.

Институције се, како видимо, праве мртве, па чак и када би неко као нешто и урадио, ”нажалост, не може, руке су им везане”.

Са једне стране нема институција/узурпиране су неспособним и незаинтересованим кадродима, са друге, не постоје механизми за практична и ефикасна решења.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:42 17.06.2023

Re: Генеза зла

bene_geserit

Treba vremena da društvo nauči da se bori sa tim.


e pa tu smo..
ja mislim jedini način da se nauči jeste da se natjera državu da sprovodi zakon..
to ako udružimo se pa ih premlatimo jedino može da proizvede neku eskalaciju pa si onda opet na square one da ideš i primoravaš državu da sprovodi zakone..
nema druge..
iskreno mi malo i nevjerovatno da bi vi savjetovali starijim ljudima da se pokušavaju fizički obračunavati sa momčićima na maltene vrhuncu fizičke snage..
baš svašta..
a pride je poprilično ružan i taj manir ma kao pa to je normalno, toga na zapadu koliko hoćeš, šta se bunite..




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:43 17.06.2023

Re: Генеза зла

principessa_etrusca
Упоран сам, то је све посао институција.

Институције се, како видимо, праве мртве, па чак и када би неко као нешто и урадио, ”нажалост, не може, руке су им везане”.

Са једне стране нема институција/узурпиране су неспособним и незаинтересованим кадродима, са друге, не постоје механизми за практична и ефикасна решења.


pa postoje..
zovu se pravni savjet..
al eto i ti si došla da objasniš da to kao nije način
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:48 17.06.2023

Re: Генеза зла

srdjan.pajic
Paklenu pomorandžu i


Taman htedoh da napišem na šta me podsećaju ovi nemili godađaji, jel moguće da je Srbija dotle došla?

I ovde kod nas ovih dana (od kad je počeo raspust) haraju bande klinaca koji pozvone pa pobegnu (ne udaraju u vrata i ne prave nikakvu štetu). Svi su se uzbudili na nextooru, a čovek bi pomislio kako se ne boje da ih neko ne isprangija na vratima zbog trespassinga. Ali izgleda da su deca ukapirala da u našem librardskom naselju niko nema oružje, dobro, poneki ludak ima taktički samostrel, ali to je više sporta radi, pa se ne boje.

Nemam neki savet za zilinog gosta, žao mi je što prolazi kroz to, i zbog nemoći da taj problem reši. Neobično mi je da se komšije nisu organizovale, da te klince navataju, pa da se malo popriča sa njima, bez ikakvog nasilja, da im se objasni da to što rade nije cool iako oni možda tako misle, verovatno i neke bodove na tiktoku skupljaju.




au srki..
dal si pri sebi..
pa to je žanr brate.. purge.. to je gledao i ovaj klinja što je pobio djecu..
od pomoranže pa nekoliko hitova osamdesetih pa prvog purgea pa sad i serije i nekoliko igrica.. to je taj fazon 1/1..

fakat se u tom žanru ugroženi uvijek snalaze štapom i kanapom ali samo dok ne dođe policija.. pa svtarno je sunovrat civilizacije starijim ljudima sugerisati da pokušavaju mlatiti ili još gore porazgovarati sa napaljenim teenovima..
aman..

ding dong ditchinga što se tiče..
ti si skroz poludio..
mog srenjeg uhvatili sa društvom u ddd akciji i pisali školi..
morali smo se prati nedeljama, pisati pisma izvinjenja i sve tako, opšta frka nastala ali to je formalno.. neformalno ko je odrastao a nije odradio ddd ili neki ekvivalent taj je nešto zajebao u tom odrastanju..
baš ne znam šta pizdiš toliko oko toga..
ja naravno klinji jesam rekla, slušaj, ne znaš ko je iza vrata, mogla je biti neka baka da kuk polomi dok dođe do vrata samo da i se ti i društvo kikotali..
mislim da je shvatio poruku..
al sasvim sam ukapirala i njih..
našli su par drkoša i onda ih matretirali a ne mogu reći da mi je srce krvarilo zbog tih likova mada ok, nije u redu, ne može, ne smije i sve..
imali su 9 i 10 godina kad su bili u toj ddd epizodi, svi inače fina djeca od finih roditelja..
nije kraj svijeta
gvozden1 gvozden1 18:56 17.06.2023

Re: Генеза зла

nevjerovatno da bi vi savjetovali starijim ljudima da se pokušavaju fizički obračunavati sa momčićima na maltene vrhuncu fizičke snage..

Koliko sam shvatio, čovek je vitalan, a klinci beže kad ih neko pojuri.

Neka radi kako ko hoće, ja ne mogu da zamislim da sedim u kući dok mi neko šutira vrata.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:00 17.06.2023

Re: Генеза зла

gvozden1
nevjerovatno da bi vi savjetovali starijim ljudima da se pokušavaju fizički obračunavati sa momčićima na maltene vrhuncu fizičke snage..

Koliko sam shvatio, čovek ne vitalan, a klinci beže kad ih neko pojuri.

Neka radi kako ko hoće, ja ne mogu da zamislim da sedim u kući dok mi neko šutira vrata.


pa žena je sledila, nije on..
pazi klinca od 14 godina da stigneš šanse teoretske nemaš..
ni u 45oj a kamo li u penziji..
šanse..
još jedan protiv njih više.. izlomili bi ga ne bi stigao da ukapira ni ko ni kako..
vi ljudi kanda ne poznajete tinejdžere šta li
gvozden1 gvozden1 19:05 17.06.2023

Re: Генеза зла

izlomili bi ga ne bi stigao da ukapira ni ko ni kako..
vi ljudi kanda ne poznajete tinejdžere šta

Ej, klinac šutira vrata, izađe neko sa pajserom, i kolike su šanse da ga napadnu, a kolike da pobegnu?

Pa evo piše čovek, kad ih je neko pojurio izleteli na ulicu, ni da li će ih zgaztii nešto nisu mislili, samo da pobegnu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:08 17.06.2023

Re: Генеза зла

gvozden1
izlomili bi ga ne bi stigao da ukapira ni ko ni kako..
vi ljudi kanda ne poznajete tinejdžere šta

Ej, klinac šutira vrata, izađe neko sa pajserom, i kolike su šanse da ga napadnu, a kolike da pobegnu?

Pa evo piše čovek, kad ih je neko pojurio izleteli na ulicu, ni da li će ih zgaztii nešto nisu mislili, samo da pobegnu.


to sam naknadno pročitala.. ako su tako bježali ja bih rekla ispod 14 i ne tako opasni..
a to što su izletili na ulicu ne znači strah nego totalno odsustvo sposobnosti procjene rizika..tipično teen ponašanje..kao buahahhahah saobraćaj, mnogo smješno
bata_nimbus bata_nimbus 21:40 17.06.2023

Re: Ре: Генеза зла

неформално ко је одрастао а није одрадио ddd или неки еквивалент тај је нешто зајебао у том одрастању..

Мда. То је природна фаза одрастања. Твоја деца су то прошла и сад је ОК.
Има ту мала зачкољица. Сваке године нова генерација има 11 година и пролази фазу ддд, што се некад звало врбопуц. Као резултат имамо да ти цео живот неки клинци лупају по вратима.
Пошто децу не треба кажњавати него са њима разговарати и уводити нове васпитне садржаје, ево ја предлажем да се у образовни ситем уведе "Дан врбопуца". Нешто као Ноћ вештица. Деци је тај дан дозвољено да лупају коме хоће по вратима и чине сличне неподопштине, и сутра опет буду добра деца?
Мен се чини да се цела та ствар отела контроли.
Заборавили како је Раша Попов прошао са таквом децом од 10-12 година?
И ништа.
Пише једна очајна жена као је гледала децу од 12 година како дилују дрогу у парку којим шета своју децу, а клијенти су деца од 10 година. Звала милицију.
И ништа.
Водитељка на проскрибованој "Хепи" прича како у паркићу испод зграде, деца од 13 година пију, деру се, туку се, дувају, имају јавне сексуалне односе. Станари стално зову милицију.
И ништа.
Ево, читамо о мукама овог господина.
И ниша.
Колико читам, ни коментатори немају јасну идеју шта чинити. То је зато што решења ни нема. Човек сведочи да његове невоље трају од 2019. Е, па, ако примените елементарну математику, он клинци из 2019 који су имали тада 12 година, сада имају 16. Ови данашњи нису они први. То више није проблем једне групе у ДДД фази, то је ДДД франшиза. Можда полиција или ко већ, реши овај један проблем. Сасвим је извесно да ће се поново појавити. Ако не код овог господина, онда код комшије.
Што је горе, асоцијално и антисоцијално понашање деце ће само ескалирати. Кад та деца постану родитељи, биће врло лоши родитељи у врло лошем граду.
nikvet pn nikvet pn 21:56 17.06.2023

Re: Генеза зла

Пази овако да поновим - клинца од 13-14г сустигао сам и савладао тачно пола века старији од њега. Зашто? Зато што сам тек скинуо јакну у предсобљу, обувен да мирно отрпим рокање врата?! Ништа памет него саћутибематер и јурнем, дакле изненађење. У два скока давно увежбана дохватим задњег, даље знате. Нисам Шварци ни Супермен него држеће чичиште, баш загуљено кад је у праву. Паметан поступак? Напротив, могло је да се изроди велико зло и то у наставцима. Овако је испало спретно и срећно за све.

Никога ништа не саветујем, тек износим свој сусрет са том нимало наивном невољом.
drumas drumas 22:09 17.06.2023

Re: Ре: Генеза зла

Одлично сте запазили.

Али сада ти из 2019 пошту су мало порасла и даље учествуји и наговарају те из 4, 5 разреда да малтретирају по блоку. Могу много примера да наведем јер сам дошао до њих.

И сам сам сам се уверио, пошаљу ове мале и остају са стране и вичу; нисам ја, нисам ја...

Али то није никакво оправдање за њихове поступке јер су превршили сваку меру.
Морају да одговарају прво родитељи па и они. Па када се прочује по Србији да је толико и толико родитеља сносило неке санкције па и новчане, вероватно би се деца колико толико унормалила.
Знате шта вичу поред свих увреда: полиција може да нам п....и к...ц
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:42 17.06.2023

Re: Генеза зла

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Упоран сам, то је све посао институција.

Институције се, како видимо, праве мртве, па чак и када би неко као нешто и урадио, ”нажалост, не може, руке су им везане”.

Са једне стране нема институција/узурпиране су неспособним и незаинтересованим кадродима, са друге, не постоје механизми за практична и ефикасна решења.


pa postoje..
zovu se pravni savjet..
al eto i ti si došla da objasniš da to kao nije način

Да ли заиста мислиш да су правни савети (за хиљадарку по сату) довољни?

Познат је случај госпође Стојанке, убице инвеститора који ју је неколико година прогонио. Она је злостављање уредно пријављивала институцијама, правни савети нису недостајали пошто јој је син који је са њом живео адвокат, али институције нису решиле њен проблем.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:52 18.06.2023

Re: Генеза зла

baš ne znam šta pizdiš toliko oko toga..


Ništa te nisam razumeo, ali gde ti vide pižđenje oko bilo čega, ja sam samo napisao šta se dešava u mom kraju. A desilo se i to da je neki izlapeli ali naoružani dedekanja ustrelio iz lugera momka (crnca, ako je, sad bi bene dodao) koji je pogrešio adresu, nije čak ni zajebavao stanare ko ovi mladi majmuni.

Ovo što rade ovom čoveku i to štu su druge kolege opisale je malo dalje otišlo od tog pozvonim pa zbrišem što smo i mi radili kao deca. Mislim da tu može neko ozbiljno da najebe. Nekom će, sličnom ko ovom siledžiji nikvetu , a po savetu koleginice prinčipese, da pukne film pa će da išamara pogrešnog klinca, pa će tata koji radi u obezbeđenju splava, a na prst u dupe je sa pola BIJE, da mu dođe na vrata i da ga slomi tamo što mu je taj dirao sina jedinca, misliš da će neko iz komšiluka da izađe na hodnik da pomogne čoveku?


srdjan.pajic srdjan.pajic 06:02 18.06.2023

Re: Генеза зла

principessa_etrusca
Neobično mi je da se komšije nisu organizovale, da te klince navataju, pa da se malo popriča sa njima, bez ikakvog nasilja, da im se objasni da to što rade nije cool iako oni možda tako misle, verovatno i neke bodove na tiktoku skupljaju.

Мислим да није толико необично јер се комшије често и не познају.

Београд је великој мери транзитни град, људи се досељавају и одсељавају и ретки су крајеви у којима још увек живе они који су ту и одрасли и где се већина међусобно зна. Осим тога, утисак ми је да новопридошли често мисле да је урбано не познавати и не примећивати никога, па имаш и то да се људи не поздрављају у улазу, на степеништу и сл.


Da, u pravu si, ovo sam primetio i u mojoj zgradi u Mirjevu, stanovi se brzo kupuju i prodaju, ljude ne poznajem, ja pogotovu, ali ni moji roditelji koji tamo žive iako nije velika zgrada. Mada su komšije ok, jave se iako se ne poznaju, pridrže vrata od lifta, itd. Ali kako bi reagovali da treba neka malo veća solidarnost da se pokaže, ne znam. Na primeru propravke lifta, i kad god treba neke pare da se daju da se reši neki zajednički problem mi se čini da ne bi baš blistali. Ali to je tako bilo i pre, i kad su se svi u zgradi poznavali.


principessa_etrusca principessa_etrusca 07:30 18.06.2023

Re: Генеза зла

Ovo što rade ovom čoveku i to štu su druge kolege opisale je malo dalje otišlo od tog pozvonim pa zbrišem što smo i mi radili kao deca.

Оно што смо ми радили су несташлуци, у мом случају смо неколико пута звонили на бочном улазу француске амбасаде из Грачаничке, срећом, није било протестних нота , а ово што се ради овом човеку је хулиганско насиље које траје годинама, да помислиш да су његова врата полигон за обуку нових генерција силеџија.

Ако добро разумем, ова врата су директно на улици, не унутар зграде, и претпостављам да нису једина таква у блоку 19а. Зашто су за иживљавање изабрама баш та? Могуће је да има неких визуених и других решења да се силеџије одврате од њих.

Важно је да је у природи силеџија да нападају и злостављају слабије, посебно оне који им се не супротстављају. Насилници су често кукавице. Ова група је очигледно покушаје разговора протумачили као израз слабости и подстицај да наставе са малтретирањем, а ја претпостављам да је пре четири године било одлучније реакције да проблема данас не би било.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:44 18.06.2023

Re: Генеза зла

srdjan.pajic
baš ne znam šta pizdiš toliko oko toga..


Ništa te nisam razumeo, ali gde ti vide pižđenje oko bilo čega, ja sam samo napisao šta se dešava u mom kraju. A desilo se i to da je neki izlapeli ali naoružani dedekanja ustrelio iz lugera momka (crnca, ako je, sad bi bene dodao) koji je pogrešio adresu, nije čak ni zajebavao stanare ko ovi mladi majmuni.

Ovo što rade ovom čoveku i to štu su druge kolege opisale je malo dalje otišlo od tog pozvonim pa zbrišem što smo i mi radili kao deca. Mislim da tu može neko ozbiljno da najebe. Nekom će, sličnom ko ovom siledžiji nikvetu , a po savetu koleginice prinčipese, da pukne film pa će da išamara pogrešnog klinca, pa će tata koji radi u obezbeđenju splava, a na prst u dupe je sa pola BIJE, da mu dođe na vrata i da ga slomi tamo što mu je taj dirao sina jedinca, misliš da će neko iz komšiluka da izađe na hodnik da pomogne čoveku?


a brate pa kako samostrel i utoka i trespassing a ding dong ditching..
pa to je potpuno ludilo..
kapiram da su ti djeca još mala i stalno pod tvojom kontrolom pa ne vidiš al brate uopšte pominjati ddd u kontekstu ovog ovde slučaja je ludilo.. pa onda nadovezivati utoke na to.. aman..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:47 18.06.2023

Re: Генеза зла

principessa_etrusca
Ovo što rade ovom čoveku i to štu su druge kolege opisale je malo dalje otišlo od tog pozvonim pa zbrišem što smo i mi radili kao deca.

Оно што смо ми радили су несташлуци, у мом случају смо неколико пута звонили на бочном улазу француске амбасаде из Грачаничке, срећом, није било протестних нота , а ово што се ради овом човеку је хулиганско насиље које траје годинама, да помислиш да су његова врата полигон за обуку нових генерција силеџија.

Ако добро разумем, ова врата су директно на улици, не унутар зграде, и претпостављам да нису једина таква у блоку 19а. Зашто су за иживљавање изабрама баш та? Могуће је да има неких визуених и других решења да се силеџије одврате од њих.

Важно је да је у природи силеџија да нападају и злостављају слабије, посебно оне који им се не супротстављају. Насилници су често кукавице. Ова група је очигледно покушаје разговора протумачили као израз слабости и подстицај да наставе са малтретирањем, а ја претпостављам да је пре четири године било одлучније реакције да проблема данас не би било.


ma moguće da su im i prva na putu pa tu navale.. moguće da i kod drugih tako samo ljudi ne pričaju..
kako bilo nema to veze sa tim našim sitnim nestašlucima.. to su već ozbiljniji ispadi i sutra nesumnjivo neki od njih i ozbiljni kriminalci..
meni pada na pamet i koliko moraš biti nesrećan ako u tim godinama u tebi cepti toliki bjes.. kakva li su njihova odrastanja..
sve skupa baš baš mučno i ako je išta normalno u državi ostalo morala bi da reaguje..
rješenje sigurno nije da ga premlaćuju bjesni stanari.. baš mi je zapanjujuće da ljudi to vide kao rješenje tako masovno..
jebeš takvo društvo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:51 18.06.2023

Re: Генеза зла

nikvet pn
Пази овако да поновим - клинца од 13-14г сустигао сам и савладао тачно пола века старији од њега. Зашто? Зато што сам тек скинуо јакну у предсобљу, обувен да мирно отрпим рокање врата?! Ништа памет него саћутибематер и јурнем, дакле изненађење. У два скока давно увежбана дохватим задњег, даље знате. Нисам Шварци ни Супермен него држеће чичиште, баш загуљено кад је у праву. Паметан поступак? Напротив, могло је да се изроди велико зло и то у наставцима. Овако је испало спретно и срећно за све.

Никога ништа не саветујем, тек износим свој сусрет са том нимало наивном невољом.


nikola to si ti navatao neko metiljavče, mog najstarijeg drugarica iz škola (14 godina) trči dijete sto metara 12 i nešto sekundi..
plus refleks, plus okretnost, gipkost..
kakvo ganjanje sa tinejdžerima, ja zaista mislim da je to loša ideja..
na stranu tvoje iskusvo, imao si sreće, al kao da planira tako nešto, ma neće dobro završiti nema šanse
angie01 angie01 09:56 18.06.2023

Re: Генеза зла

а ја претпостављам да је пре четири године било одлучније реакције да проблема данас не би било.


stvar je u tome sto je svaka odlucnija reakcija definisana u zakonu negativno i za to bi lako stigla policija-koja jedino i u ovom slucaju treba adekvatno da reaguje,...jer niko ne zna ni ko su roditelji tih malih huligana i na sta bi oni bili spremni,...drugo, te maloletnicke bande mogu da se vrate u osvetnicku akciju, zar nsu bili oni slucajevi prebijanja starijih ljudi od strane tinejdzera,...pa i Rasu Popova, koji se decom bavio na najlepsi moguci nacin.
angie01 angie01 10:05 18.06.2023

Re: Генеза зла

rješenje sigurno nije da ga premlaćuju bjesni stanari.. baš mi je zapanjujuće da ljudi to vide kao rješenje tako masovno..
jebeš takvo društvo


pa u NBGD blokovima, bi takva rekacija znacila spremnost na rat-a kome tako nesto treba i zasto se uopste placaju sluzbe kojima je obaveza da sprece ovakve stvari.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:09 18.06.2023

Re: Генеза зла

principessa_etrusca

Да ли заиста мислиш да су правни савети (за хиљадарку по сату) довољни?

Познат је случај госпође Стојанке, убице инвеститора који ју је неколико година прогонио. Она је злостављање уредно пријављивала институцијама, правни савети нису недостајали пошто јој је син који је са њом живео адвокат, али институције нису решиле њен проблем.


pa al eto to ti i nije loš primjer.. šta je epilog.. da odrobijaš tog ko te maltretira, na stranu kako se osjećaš kao ubica koliko god si isprovociran, na stranu dal je će neko možda i da sveti.. a ovo su još i djeca..
pa šta sutra stvarno da poslušaju tvoj savjet, udruže se njih pet pa počnu tuču sa klaincima.. pa nekom klincu recimo izbiju oko, nekom komšiji slome kičmu..
pa se odmota ko su klincu roditelji..
pa možda su jednako tako ludi pa dođu da se svete..
možda su neki pošteni a siromašni ljudi kojima se dijete otelo kontroli (jedni li su takvi)..
pa ko normalan želi takav epilog..

pa koliko god je spor taj način poštovanja pravila i procedura i učenje o njima (pa i kroz taj pravni savjet) neizmjerno je mirnija savjest..
po meni jedino rješenje..
ako nikako ne ide pa ne ide prije bih se mnogo iselila nego išla da se mlatim sa izgubljenim dušama (bilo da su ti teens ili njihovi nesrećni roditelji)..
očaj..
prosto mi je nepojmljivo i to od mahom mirnog svijeta..
ja sam i danas redovna i na dizanju tegova i povremeno na boksu al na pamet mi ne bi palo i zaista sam šokirana koji broj vas misli da je nasilje rješenje ovakvih problema..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:15 18.06.2023

Re: Ре: Генеза зла

bata_nimbus
неформално ко је одрастао а није одрадио ddd или неки еквивалент тај је нешто зајебао у том одрастању..

Мда. То је природна фаза одрастања. Твоја деца су то прошла и сад је ОК.
Има ту мала зачкољица. Сваке године нова генерација има 11 година и пролази фазу ддд, што се некад звало врбопуц. Као резултат имамо да ти цео живот неки клинци лупају по вратима.
Пошто децу не треба кажњавати него са њима разговарати и уводити нове васпитне садржаје, ево ја предлажем да се у образовни ситем уведе "Дан врбопуца". Нешто као Ноћ вештица. Деци је тај дан дозвољено да лупају коме хоће по вратима и чине сличне неподопштине, и сутра опет буду добра деца?
Мен се чини да се цела та ствар отела контроли.
Заборавили како је Раша Попов прошао са таквом децом од 10-12 година?
И ништа.
Пише једна очајна жена као је гледала децу од 12 година како дилују дрогу у парку којим шета своју децу, а клијенти су деца од 10 година. Звала милицију.
И ништа.
Водитељка на проскрибованој "Хепи" прича како у паркићу испод зграде, деца од 13 година пију, деру се, туку се, дувају, имају јавне сексуалне односе. Станари стално зову милицију.
И ништа.
Ево, читамо о мукама овог господина.
И ниша.
Колико читам, ни коментатори немају јасну идеју шта чинити. То је зато што решења ни нема. Човек сведочи да његове невоље трају од 2019. Е, па, ако примените елементарну математику, он клинци из 2019 који су имали тада 12 година, сада имају 16. Ови данашњи нису они први. То више није проблем једне групе у ДДД фази, то је ДДД франшиза. Можда полиција или ко већ, реши овај један проблем. Сасвим је извесно да ће се поново појавити. Ако не код овог господина, онда код комшије.
Што је горе, асоцијално и антисоцијално понашање деце ће само ескалирати. Кад та деца постану родитељи, биће врло лоши родитељи у врло лошем граду.


ako dobro razumijem hoćeš reći da sam ja pretjerano tolerantna jer su i moja djeca pravila ekscese..
sigurno da jesam..
mislim da bih bila slaba na djecu i da ih nemam al sam definitivno slabija jer ih imam i ne očekujem da i drugi treba da imaju super toleranciju jer eto djeca..
ne trebaju.. al takav je život, često nefer..
ljudi bez djece su primorani da plate ohoho poreza za škole, bolnice, vrtiće, igrališta i x drugih stvari tuđe djece..
pošto su ovi s djecom većina oće još i da ih dodatno oporezuju za to njihovo bezdetstvo i to hoće da bude i nefer..
tako da ja niotkoga ne očekujem da toleriše moju djecu..

that said, ja se slažem da to sve jesu problemi al opet ne mislim da je anarhija rješenje kao ni uzimanje stvari u svoje ruke.. to smo prosto prevazišli, nema nazad.. sad po meni samo može pritisak na sistem dok ne počne da radi svoj posao.. po meni nema druge
bata_nimbus bata_nimbus 12:12 18.06.2023

Re: Ре: Ре: Генеза зла

Не ради се о оцени толеранције, већ о сагледавању, што но се каже, шире слике.
Ти очигледно не разумеш како ово друштво функционише. Генералоно, није овај проблем о коме дискутујемо од јуче, и не одражава се само лупањем ногама "од врата до врата".
Ја знам да је досадно читање прича о фудбалу, нарочито ако није везано за светске теме. Међутим, оно што нудим је написано пре десет година, главна тема, потка чланка је везана управо како цео систем функционише према деци. Показало се да су деца боља од родитеља, али су брзо сломљени "као трска".
Конкретно деца/тинејџери које су очеви тукли да би их натерали да играју у клубу који продаје утакмице и остало..., данас су одрасли људи који кротко раде управо оно против чега су се младалачки бурно побунили.

Ја сам се поменутим чланком много изложио непријатностима, ризиковао и физички, ако хоћете. Добро је један коментатор опоменуо: "Akcija najcesce stanuje na suprotnom polu od pameti,zato oprez!". У чланку се, између осталог помиње "Друштво родитеља Свети Сава" - Обреновац. Они су врло конкретно још ономад радили ствари о којима се овде "рађају" идеје. Епилог: НИШТА!
*
ФУДБАЛ КАО ОГЛЕДАЛО РОДИТЕЉА
https://prevrat.wordpress.com/2016/10/22/%d1%92%d0%be%d1%80%d1%92%d0%b5-%d0%b8%d0%b2%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b8%d1%9b-%d1%84%d1%83%d0%b4%d0%b1%d0%b0%d0%bb-%d0%ba%d0%b0%d0%be-%d0%be%d0%b3%d0%bb%d0%b5%d0%b4%d0%b0%d0%bb%d0%be-%d1%80%d0%be%d0%b4/
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:39 18.06.2023

Re: Ре: Ре: Генеза зла

bata_nimbus
Не ради се о оцени толеранције, већ о сагледавању, што но се каже, шире слике.
Ти очигледно не разумеш како ово друштво функционише. Генералоно, није овај проблем о коме дискутујемо од јуче, и не одражава се само лупањем ногама "од врата до врата".
Ја знам да је досадно читање прича о фудбалу, нарочито ако није везано за светске теме. Међутим, оно што нудим је написано пре десет година, главна тема, потка чланка је везана управо како цео систем функционише према деци. Показало се да су деца боља од родитеља, али су брзо сломљени "као трска".
Конкретно деца/тинејџери које су очеви тукли да би их натерали да играју у клубу који продаје утакмице и остало..., данас су одрасли људи који кротко раде управо оно против чега су се младалачки бурно побунили.


ne znam jel dobro čitam da kažeš da djeca koja su ozbiljno fizički kažnjavana postaju krotki i poslušni ljudi.. samo treba dovoljno tući da ih se slomi?
skoro sigurno ne..
ta količina bijesa kod tih klinaca to me na mjestu kolji ako nisu djeca koju ozbiljno tuku kod kuće..
agresija rađa agresiju, tu nema zabune..
posebno zvjerska agresija rađa posebno zvjersko ponašanje..
vjerujem da ima i poneko dijete koje niko nikad nije ni ozbiljno kaznio a kamo li tukao pa opet bude izraženo agresivno al opet tu je veza vidljiva golim okom, prosto ne može biti spora oko toga da tučena djeca tuku..
ako to ne znaš i nisi primjetio nisi prosto provodio vremena s djecom..
iz aviona se vidi..


that said ja vjerujem da mi današnji prosječni roditelji djecu prezaštićujemo i time donekle i sakatimo u nošenju sa životom al ne time što ih ne mlatimo nego više time što im premalo ostavljamo samostalnosti, previše odlučujemo i posebno radimo za i umjesto njih..
jbg.. to je poseljdica progresa.. dobro nam je..
vjerujem ipak da će se i oni snaći kad dođe vrijeme pa ja lično gledam da im razvijem vještine a čeličenje će morati ipak sami
na kraju kad moraš očeličiš se očas posla
bata_nimbus bata_nimbus 15:45 18.06.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Говорим о негативном стереотипу у васпитању. У наведеном случају не ради се само што су родитељи тукли децу да би их покорили, него што је све, цео систем, окружење, било (и јесте) против њиховог здравог васпитања.
Теби изгледа не вреди објашњавати. Тако да дижем руке.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:51 18.06.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

bata_nimbus
Говорим о негативном стереотипу у васпитању. У наведеном случају не ради се само што су родитељи тукли децу да би их покорили, него што је све, цео систем, окружење, било (и јесте) против њиховог здравог васпитања.
Теби изгледа не вреди објашњавати. Тако да дижем руке.


bato brate pa vrati se pa pročitaj..
em odvajaš subjekat i objekat po tri paragafa em često objekta i nema..
baš je teško ako ne nemoguće ispratiti šta si teo..

that said ako si teo reći (evo još jedan pokušaj) da je društvo tu djecu poptuno izdalo.. jeste.. nažalost u svakom društvu poneko propadne kroz sve mreže a što je društvo siromašnije a neravnopravnije to ih više propadne..
u komunizmu nismo bili bogati al ni tako neravnopravni pa je još bilo i dobro (mada ih je i tamo propadalo, ihaj, kad se samo sjetim)..
al sad u raspojasanom kapitalizmu propada ih koliko voliš..
ne vidim da ima nekog lakog rješenja al kakvo god da je opet mora sistem..
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:10 18.06.2023

Re: Ре: Ре: Генеза зла

ne znam jel dobro čitam da kažeš da djeca koja su ozbiljno fizički kažnjavana postaju krotki i poslušni ljudi.. samo treba dovoljno tući da ih se slomi?


ne citas. rekao je upravo suprotno. tu sposobnost u tvojoj engleskoj valjda zovu 'reading comprehension'.


gedza.73 gedza.73 19:05 18.06.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

bata_nimbus
Говорим о негативном стереотипу у васпитању. У наведеном случају не ради се само што су родитељи тукли децу да би их покорили, него што је све, цео систем, окружење, било (и јесте) против њиховог здравог васпитања.

'Uči sine da ne bi radio' je zdravo vaspitanje?
Roditelji danas su u stvari ona deca koja su devedesetih odrastala i vaspitavana u strogom i izolovanom okruženju?
Ili deca u Severnoj Koreji su vaspitana u zdravom sistemu dok su nasuprot njih u Južnoj divljaci i nasilnici?

U seriji Zaboravljeni razredna čita pismeni rad u kome učenik (Kojo) optužuje starije generacije koje su uništile budućnost mladima. Serija je s kraja 'zlatnih' osamdesetih. Pre ratova.

Toplo preporučujem da se pogleda ovaj kratki klip koji pokazuje koliko se mi, na žalost, ništa n emenjamo.





srdjan.pajic srdjan.pajic 03:49 19.06.2023

Re: Генеза зла

a brate pa kako samostrel i utoka i trespassing a ding dong ditching..


Pa, da, nisu se još setili da instaliraju nagazne mine usmerenog dejstva isped vrata. Možda da to predložim komšijama na nextdoor-u?

U, sad mi pade napamet tehničko rešenje za ove maloletne delikvente. Dakle, da se na vrata u ragastov instalira štrcaljka sa telekomandom. I da se rezervoar napuni urinom od kojota (ima da se kupi na amazonu), ili u surovijoj varijanti - sa pepper sprejem. Postupak ne moram dalje da objašnjavam.
drumas drumas 08:09 19.06.2023

Re: Генеза зла

Хвала на унетој ведрини у ово моје лоше расположење.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:15 19.06.2023

Re: Генеза зла

srdjan.pajic
a brate pa kako samostrel i utoka i trespassing a ding dong ditching..


Pa, da, nisu se još setili da instaliraju nagazne mine usmerenog dejstva isped vrata. Možda da to predložim komšijama na nextdoor-u?

U, sad mi pade napamet tehničko rešenje za ove maloletne delikvente. Dakle, da se na vrata u ragastov instalira štrcaljka sa telekomandom. I da se rezervoar napuni urinom od kojota (ima da se kupi na amazonu), ili u surovijoj varijanti - sa pepper sprejem. Postupak ne moram dalje da objašnjavam.


e tako moj drug iz JARa kome ćaća bio neki industrijalac, utajivač poreza kad smo ga zezali da oko kuće imaju ogradu pod naponom kaže jeste, ujutro samo prođemo i pobacamo lopatom što se dječice uvati preko noći i to je to..

vcucko vcucko 21:19 19.06.2023

Re: Генеза зла

newimprovedtadejus


e tako moj drug iz JARa kome ćaća bio neki industrijalac, utajivač poreza kad smo ga zezali da oko kuće imaju ogradu pod naponom kaže jeste, ujutro samo prođemo i pobacamo lopatom što se dječice uvati preko noći i to je to..


Pričao Bora Čorba, kad je bio kod kuma u JAR.
Nije problem što pucaš, problem je ako nekoga promašiš. Onda te policija kara, jer oni moraju da se bakću s njima, istraga, potera, štatijaznam.
Bukvalno se policajac dere na tebe, zašto koji qrc pucaš ako ne znaš
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:47 19.06.2023

Re: Генеза зла

drumas
Хвала на унетој ведрини у ово моје лоше расположење.


Ja za to uglavnom služim ovde na blogu (neka vrsta dvorske budale, ili onaj što priča viceve na sarani) . Ne, stvarno, ne znam kako da pomognem, kolege su ovde iznele par ideja, ja mogu samo malo da uveselim. Ne zamerite, gospodine drumas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:00 19.06.2023

Re: Генеза зла

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
a brate pa kako samostrel i utoka i trespassing a ding dong ditching..


Pa, da, nisu se još setili da instaliraju nagazne mine usmerenog dejstva isped vrata. Možda da to predložim komšijama na nextdoor-u?

U, sad mi pade napamet tehničko rešenje za ove maloletne delikvente. Dakle, da se na vrata u ragastov instalira štrcaljka sa telekomandom. I da se rezervoar napuni urinom od kojota (ima da se kupi na amazonu), ili u surovijoj varijanti - sa pepper sprejem. Postupak ne moram dalje da objašnjavam.


e tako moj drug iz JARa kome ćaća bio neki industrijalac, utajivač poreza kad smo ga zezali da oko kuće imaju ogradu pod naponom kaže jeste, ujutro samo prođemo i pobacamo lopatom što se dječice uvati preko noći i to je to..





Moraju prvo da ugase visoki napon da ne poginu dok čiste, ali moraju da paze da se tad ne provuče neki mali gad dok ograda nije u funkciji radi održavanja.


E, nego, tadejus, ne znam da li si gledala Our Planet II, ima na Netfliksu, mislim, oplako sam bar pola epizoda, to je nešto najbolje i najdrirljivije što sam do sada video od vremena Opstanka. Imaju na onim Christmass Islands neke crvene krabe, koje u milionima za jedan ili dva dana migriraju iz šume u more da tamo obave jebačinu i razmnože se. To se sve zacrveni od njih, čitave oblasti izgledaju ko da je neko prosuo crvenu farbu. Što bi bilo i samo po sebi interesantno da pri tome ne moraju da prođu preko čitavog grada i autoputeva i pruga i obilaznica i čuda. I onda vidiš lokalnu gradsku čistoću koja ide pešaka ispred kolone vozila koja mili na putu, i metlama i grabuljama čiste rakove koji pokušavaju da pređu put (daju ima mali nudge u dupe da požure).

Imaju za te rakove napravljene posebne nadvožnjake, kao i one rešetke na zemlji ispod kojih je tunel kojim ovi mogu da prošu a da ih ne zgazi Miško.

A onda se u drugom polugodištu stasali rakovi iz okeana vraćaju nazad u šumu, pa sve ponovo.

Mislim, samo to kad gledaš ne možeš da ostaneš ravnopdušan i da ne osetiš neko duboko poštovanje prema živim stvorovima koji sa nama dele ovu planetu, i prema životu uopšte.

Baška što je sve urađeno vizuelno i kinematografski savršeno. Ako nisi gledala, toplo preporučujem, samo spremi dosta maramica, ako si iola mekša srca, a znam da jesi, trebaće ti.
bene_geserit bene_geserit 23:05 19.06.2023

Re: Генеза зла

onaj što priča viceve na sarani

Bio ja na nekoj sahrani pre 20 i kusur godina, kao i obično uglavnom stari ljudi idu po sahranama, nas par mladih stojimo sa strane i tek jedan će i to onaklo glasno da sve ove babe i dede čuju, "ovima se ne isplati da se vraćaju kući, nego da iskopaju jednu veću rupu pa da ih sve naguraju". To je verovatno vic sa sahrana classic. Kako su krenuli da nas gledaju, ko da smo im rekli da će penzije da budu ukinute, mi krenuli da se separatišemo od ovog što je ispričao šalu, kao nismo mi sa njim, al je bezobrazan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:09 19.06.2023

Re: Генеза зла

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
a brate pa kako samostrel i utoka i trespassing a ding dong ditching..


Pa, da, nisu se još setili da instaliraju nagazne mine usmerenog dejstva isped vrata. Možda da to predložim komšijama na nextdoor-u?

U, sad mi pade napamet tehničko rešenje za ove maloletne delikvente. Dakle, da se na vrata u ragastov instalira štrcaljka sa telekomandom. I da se rezervoar napuni urinom od kojota (ima da se kupi na amazonu), ili u surovijoj varijanti - sa pepper sprejem. Postupak ne moram dalje da objašnjavam.


e tako moj drug iz JARa kome ćaća bio neki industrijalac, utajivač poreza kad smo ga zezali da oko kuće imaju ogradu pod naponom kaže jeste, ujutro samo prođemo i pobacamo lopatom što se dječice uvati preko noći i to je to..



E, imamo i mi ovde neku komšinicu (ćera joj ide sa mojom u školu). Oni su iz, sad ne mogu da se setim tačno, da li iz Kejptauna ili iz Port Elizabeta. Tamo svi imaju te panik rumove po kućama, ograde sa strujom, kerove, naoružane čuvare itd. Njima se desilo da im je pored svega toga u kuću upala lokalna banda, držali ih sve na nišanu dok tata nije pokazao gde mu je sef sa lovom. Opelješili ih, ne sećam se da li su ih mlatili i silovali i kojim redosledom. Posle toga su se svi đuture preselili u Kolorado.

Ta me je malo učila da psujem na afrikaansu, koji tečno govori, onako dok smo čekali ćere da izađu iz škole, po cičoj zimi... psovke nisu neke, samo je izgovor težak.





srdjan.pajic srdjan.pajic 23:11 19.06.2023

Re: Генеза зла

bene_geserit
onaj što priča viceve na sarani

Bio ja na nekoj sahrani pre 20 i kusur godina, kao i obično uglavnom stari ljudi idu po sahranama, nas par mladih stojimo sa strane i tek jedan će i to onaklo glasno da sve ove babe i dede čuju, "ovima se ne isplati da se vraćaju kući, nego da iskopaju jednu veću rupu pa da ih sve naguraju". To je verovatno vic sa sahrana classic. Kako su krenuli da nas gledaju, ko da smo im rekli da će penzije da budu ukinute, mi krenuli da se separatišemo od ovog što je ispričao šalu, kao nismo mi sa njim, al je bezobrazan.


Ima onaj stari vic kad baba na groblju pita grobara dok ovaj radi u rupi, izvinite a gde je parcela 6B? A grobar iz rupe odgovara: Ma, lezi baba, gde oćeš!
maksa83 maksa83 23:25 19.06.2023

Re: Генеза зла

Ima onaj stari vic kad baba na groblju pita grobara dok ovaj radi u rupi, izvinite a gde je parcela 6B? A grobar iz rupe odgovara: Ma, lezi baba, gde oćeš!

A ima i "što si izlazila ako ne umeš da se vratiš?".
bene_geserit bene_geserit 23:47 19.06.2023

Re: Генеза зла

Meni je najdraži onaj sa spremanjem prijemnog tj. kad baba/deda čita bibliju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:49 19.06.2023

Re: Генеза зла

bene_geserit
Meni je najdraži onaj sa spremanjem prijemnog tj. kad baba/deda čita bibliju.


Pa ispričaj, ne znam taj.

predatortz predatortz 07:28 20.06.2023

Re: Генеза зла

srdjan.pajic
bene_geserit
Meni je najdraži onaj sa spremanjem prijemnog tj. kad baba/deda čita bibliju.


Pa ispričaj, ne znam taj.



Pa, to ti je to.

Snimi unuk da baba i deda čitaju Bibliju i kaže:


Š'a je, sprema se prijemni?

Edit:

A ima i:

Pije deda jutarnju kaficu i gleda čitulje u Politici.
Snimi to unuk i kaže:

Ovako rano, a već na Fejsbuku!
gedza.73 gedza.73 09:09 20.06.2023

Re: Генеза зла

predatortz
A ima i:

Otiš'o pop da opeva pokojnika. Pokojnik na stolu, okolo stariji ljudi sede a svešteniku nešto čudno. Pokojnik ni jednu jedinu dlaku na glavi. ni kosa, ni obrve, ni one staračke dlake. Zadigne čaršav. Ništa. Klot
- Časne starine ko je kupao pokojnika?
Javlja se jedan od njih
- Ja sine.
- Al si pogodio vodu svaka ti čast.

p.s.
prevod vica za one koji ne znaju šta je šurenje praseta prevrućom ili hladnom vodom. Veština je pogoditi temperaturu.
p.s.s
mada sad sa ovim pojašnjenjem nije toliko smešan kao na prvu loptu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:05 20.06.2023

Re: Генеза зла

srdjan.pajic

Ima onaj stari vic kad baba na groblju pita grobara dok ovaj radi u rupi, izvinite a gde je parcela 6B? A grobar iz rupe odgovara: Ma, lezi baba, gde oćeš!


taj mi je uz moro sam je stolcom zatuć i kaže da te pozna jedan od omiljenih..
dobro i fato kurvo život si mi upropastila..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:13 20.06.2023

Re: Генеза зла

srdjan.pajic
Our Planet II


e sinoć baš počeli i baš je took a dark turn.. dobro, već neko vrijeme se dešava al sad se baš osjeća..
nekad bio strogo uživanje, opusti se čovjek baš gledajući a sad sav odeš na spavanje pokunjen, mislim da sam nešto loše i sanjala od njega..
a tek smo na lokustima i albatrosima..
i elem, gledamo one lokuste i ispričam im kako u indiji znaju da obrste da ljudi budu gladni.. i pita srednji (dd ditcher) a jel su korisni za nešto..
reko nisu, pests (mislim poslije možda negdje ipak bar nađubre kad umru)..
kaže on pa i humans are pests, wrost kind, all we do is create damage..
pa reko jbg jeste..
djeca će mi se na kraju učlaniti u crkvu eutanazija (istina, prođe to, imam druga švabu koji je bio simpatizer al sad se sretno razmnožio sa engleskinjom i gaji malene arijevce na majorci)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:17 20.06.2023

Re: Генеза зла

srdjan.pajic

E, imamo i mi ovde neku komšinicu (ćera joj ide sa mojom u školu). Oni su iz, sad ne mogu da se setim tačno, da li iz Kejptauna ili iz Port Elizabeta. Tamo svi imaju te panik rumove po kućama, ograde sa strujom, kerove, naoružane čuvare itd. Njima se desilo da im je pored svega toga u kuću upala lokalna banda, držali ih sve na nišanu dok tata nije pokazao gde mu je sef sa lovom. Opelješili ih, ne sećam se da li su ih mlatili i silovali i kojim redosledom. Posle toga su se svi đuture preselili u Kolorado.

Ta me je malo učila da psujem na afrikaansu, koji tečno govori, onako dok smo čekali ćere da izađu iz škole, po cičoj zimi... psovke nisu neke, samo je izgovor težak.


jeste bata iz razreda dd ditchera isključivo afrikans parlaju između sebe, dosta surreal, al jbg njima prosto nije engleski maternji i to je to..
nego ovaj moj se ladno vratio..
oženio švabicu, žena radiolog, on je samnom završio otimanje para od naroda, i živjeli u Londonu i kad su odlučili da se razmnožavaju odu nazad u JAR..
mada sad na sve te kriminal i aparthejd probleme još imaju i nestašice vode, prije jedno dva ljeta im bilo maltene ko nama u Bosni u sred rata.. užas.. al jok, oni odlučili da tamo žive i kanda nemaju namjere da se miču..
u Kejptaunu su, tmao priroda realno jeste poprilična ljepotinja mada im je okean em smrzla em ajkule al jeste lijepo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:19 20.06.2023

Re: Генеза зла

gedza.73

prevod vica za one koji ne znaju šta je šurenje praseta sa prevrućom ili hladnom vodom. Veština je pogoditi temperaturu.
p.s.s
mada sad sa ovim pojašnjenjem nije toliko smešan kao na prvu loptu.


pa taj je zanatski.. mora prevod, ja ne bi ukapirala..
nikvet pn nikvet pn 12:29 20.06.2023

Re: Генеза зла

Сахрањујемо другаревог деду Пантелију низ старо гробље па успут епитафи: тај-и-тај трговац, та-и-та учитељица, овај чиновник, онај ковач... Каже другар за себе:
- А шта ће мени да пише? Мића Изолатор?(Његова грађ.фирма) До мојега!
- Па шта брте, изолујеш гробницу, а и сандук и не зебу ти коске завека; супер!
- Мршбре!
Иде поворка даље...
- Знам шта ћу! Купујем чамац на Мораву!
- Ејбг кад си ти пецао, никад!
- Ма не зато него оћу да ми пише - овде лежи Мирослав Милошевић бродовласник!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana