Zabava

Ovo zaslužuje poseban blog

zilikaka RSS / 11.11.2023. u 19:23

378025_dani-ludaje_ls.jpg

 

Ne znam šta bih posebno izjavila osim da ovu biljku zaista poštujem.

Othranila je silnu i decu i svinje u ovom mom najdražem, blatnjavom Banatu.

 



Komentari (1016)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 19:31 11.11.2023

,

angie01 angie01 19:43 11.11.2023

Re: ,

ima jedan super recept za bundevu na slano,





pravila sam par puta i svi su bili odusevljeni,..a nije nesto komplikovano,

oljustiti povecu krisku bundeve, iseckati na kocke, pekac namazati puterom, staviti koclice od bundeve, posoliti, pobiberiti, dodati beli luk u prahu, malo poprskati maslinovim uljem i zaliti pavlakom za kuvanje, poklopiti folijom, peci u rerni, dok bundeva ne omeksa, izvaditi, positi parmezanom i origanom i vratiti jos malo da se sjedini sve,...sluziti sa pirincem, meso nije potrebno.

zilikaka zilikaka 20:14 11.11.2023

Re: ,

ima jedan super recept za bundevu na slano

Ma i mi je jedemo što u čorbi što u kolačima, što dajemo kerovima, (kad već svinje nemamo) al ću probati i to tvoje. Ne znam da si ikad omašila s receptima.
angie01 angie01 20:37 11.11.2023

Re: ,

Ne znam da si ikad omašila s receptima.




uz to spremis suvi pirinac-skuvas-prethodno operes rukama u vodi, da skines skrob, procedis, proprzis sa povrcem i obavezno belim lukom, zacinis.
tessa1 tessa1 19:45 11.11.2023

Banat

Svaka čast, Zili.

Sve o ludajama je i zanimljivo i toplo. :)
zilikaka zilikaka 20:07 11.11.2023

vikend je

red je da se malo i opustimo.
Znači, bez posebnih ambicija, mislim da nam je svima vreme za jedan veseo blog.
U to ime, za početak
VELIKO BANATSKO




tessa1 tessa1 20:25 11.11.2023

Re: vikend je

U to ime, za početak


Može, kolo može uvijek. :)


Razmišljam ko je s bloga iz Vojvodine, ti i Free ste iz Banata, i Als sa Fruške Gore? Sremac?


Gvozdene, o Banatu, Bačkoj i Sremu znam zahvaljući Balaševiću, i o Pananskom moru. :)


(p.s. očigledno je bilo ovih dana da bez velikih problema ratujem na nekoliko frontova, svjedoci ste, i ako me nema, rado ću malo da ćutim i slušam šta pričate kao da mi je prvi put sve, prvi put na Danima ludaje:)
zilikaka zilikaka 20:40 11.11.2023

Re: vikend je

Als sa Fruške Gore?

On ti je iz Bačke, ni blizu Fruške gore,
al zato
Sremac?


Evo, ga, ovde prisutan, gosn. Čerevićan. E, ON ti je pravi Sremac, sa padina Fruške Gore, preko puta Begeča
tessa1 tessa1 20:51 11.11.2023

Re: vikend je

On ti je iz Bačke, ni blizu Fruške gore,


Iz Bačke? Meni Als izgleda kao čovjek rođen u ravnici ali gorštak u duši, i pošto vam je Fruška Gora planina, logično. :))

Evo, ga, ovde prisutan, gosn. Čerevićan. E, ON ti je pravi Sremac, sa padina Fruške Gore, preko puta Begeča


Sad ću pogledati na karti, i znam kako Sremci izgovore Begeč, pretpostavljam.


I Milan, Prigrevica je Bačka, kraj Apatina.. Milane, da sam na tvom mjestu ja bih se uvrijedila. :)
angie01 angie01 20:55 11.11.2023

Re: vikend je

Evo, ga, ovde prisutan, gosn. Čerevićan. E, ON ti je pravi Sremac, sa padina Fruške Gore, preko puta Begeča


i ja sam pola iz Banata,...uredno se brojim.
zilikaka zilikaka 20:59 11.11.2023

Re: vikend je

i ja sam pola iz Banata,...uredno se brojim

Pa jeste, al mu dođeš naša gorštakinja, brđanka.
Nećeš verovati, sto puta sam prošla kroz Vršac a da nikad nisam bila na tom vašem brdu, a kažu da je sasvim lepo i fakat visočije od Fruške.
angie01 angie01 21:02 11.11.2023

Re: vikend je

a da nikad nisam bila na tom vašem brdu


najlepsi breg na svetu!


zilikaka zilikaka 21:26 11.11.2023

Re: vikend je

angie01
a da nikad nisam bila na tom vašem brdu


najlepsi breg na svetu!



Znaš, nekad pre sam imala većih ambicija, recimo i da nekako preplivam Dunav. Ovog leta shvatila da mi je i Tisa već postala velika pa tako prilagođavam i ciljeve za dalje.
S tim u vezi, stvarno ću gledati da s proleća odem i vidim vaš Breg.
angie01 angie01 21:36 11.11.2023

Re: vikend je

S tim u vezi, stvarno ću gledati da s proleća odem i vidim vaš Breg.


obavezno, stavrno je bozanstven,...ima stene od onih kristalastih skriljaca, al onih sto se presijavaju,...videces kamencice naokolo, pored stena,


Milan Novković Milan Novković 22:15 11.11.2023

Re: vikend je

tessa1
On ti je iz Bačke, ni blizu Fruške gore,


Iz Bačke? Meni Als izgleda kao čovjek rođen u ravnici ali gorštak u duši, i pošto vam je Fruška Gora planina, logično. :))

Evo, ga, ovde prisutan, gosn. Čerevićan. E, ON ti je pravi Sremac, sa padina Fruške Gore, preko puta Begeča


Sad ću pogledati na karti, i znam kako Sremci izgovore Begeč, pretpostavljam.


I Milan, Prigrevica je Bačka, kraj Apatina.. Milane, da sam na tvom mjestu ja bih se uvrijedila. :)

Prigrevica je Lika plus Banija.

Apatin, Sombor, ... ti je prosto deo periferije prigrevačke grofovije i tamo nam je logično da nam posao vode lokalni ljudi.

Alse, npr, je iz Sombora - tamo je išao u škole pre faksa, ako se ne varam - pošto je cool nismo mu ni otvarali CV
tessa1 tessa1 22:53 11.11.2023

Re: vikend je

Prigrevica je Lika plus Banija.

Apatin, Sombor, ... ti je prosto deo periferije prigrevačke grofovije i tamo nam je logično da nam posao vode lokalni ljudi.


Tačno tako, i to zbunjuje, Prigrevica fizička, geografska na karti i hajde kažem duhovna, odvojena od ovozemaljskog. :)


Als je bio u Somboru sa porodicom za Uskrs ali ne shvatih da je odatle. :)


Imam puno pitanja, imala bih, hladno mi je odoh spavati, npr razlike Srem-Bačka-Banat ili odlike, u jednoj ili dvije riječi, specijalitetu ili govoru, il šta znam, Zili dole pita Čereviđana da li je u Sremu ludajnica ili bundevara, aha (efekat:), znači, nije isto,

Gvozden kaže da svi kod njega u Šumadiji znaju sortu tikve u Vojvodini, itd. :)



tessa1 tessa1 22:54 11.11.2023

Re: vikend je

Znaš, nekad pre sam imala većih ambicija, recimo i da nekako preplivam Dunav. Ovog leta shvatila da mi je i Tisa već postala velika pa tako prilagođavam i ciljeve za dalje.
S tim u vezi, stvarno ću gledati da s proleća odem i vidim vaš Breg.

Lijepo.
zilikaka zilikaka 00:01 12.11.2023

Re: vikend je

Srem-Bačka-Banat ili odlike, u jednoj ili dvije riječi, specijalitetu ili govoru

Slično ti je to. Evo, i Cvetko je Bačvan al iz Šajkaške, što ga čini skoro pa Lalom.
(Nadam se da znaš da su samo Banaćani Lale, ostali su Bačvani i Sremci)
Dakle, ovaj deo Bačke uz Tisu je sličan nama s druge strane, bar što se jela tiče. Dakle, Cvetko i ja smo mnogo bliži nego recimo on i Milanče, il Alse, koji su pa komšiluk. Tisa i nije neka reka, prepliva se očas posla pa tako ni podela nije baš drastična.
E, ali, Dunav je već druga priča. Tu baš nije moglo tek tako da se šara, pa su Sremci ostali obaška.

Što se govora tiče, kao i svugde, ima razlike od kraja do kraja, ko čuje i poznaje finese. Generalno, Lale otežu, Bačvani pevaju, a Sremci...
pa rekoh ti već, Dunav je ozbiljna reka.



tessa1 tessa1 07:53 12.11.2023

Re: vikend je

Slično ti je to. Evo, i Cvetko je Bačvan al iz Šajkaške, što ga čini skoro pa Lalom.
(Nadam se da znaš da su samo Banaćani Lale, ostali su Bačvani i Sremci)
Dakle, ovaj deo Bačke uz Tisu je sličan nama s druge strane, bar što se jela tiče. Dakle, Cvetko i ja smo mnogo bliži nego recimo on i Milanče, il Alse, koji su pa komšiluk. Tisa i nije neka reka, prepliva se očas posla pa tako ni podela nije baš drastična.
E, ali, Dunav je već druga priča. Tu baš nije moglo tek tako da se šara, pa su Sremci ostali obaška.

Što se govora tiče, kao i svugde, ima razlike od kraja do kraja, ko čuje i poznaje finese. Generalno, Lale otežu, Bačvani pevaju, a Sremci...
pa rekoh ti već, Dunav je ozbiljna reka.

Zili, molim te da nastaviš. :))
ecce-florian ecce-florian 08:24 12.11.2023

Re: vikend je

@zili
Dakle, Cvetko i ja smo mnogo bliži nego recimo on i Milanče, il Alse, koji su pa komšiluk. Tisa i nije neka reka, prepliva se očas posla pa tako ni podela nije baš drastična.


cit:

.ebalo vas veslo koje vas preveslalo*



*
preuzeto iz kolokvijalnog obraćanja banaćanima kad predju narečenu Tisu
razmisljam razmisljam 15:45 12.11.2023

Re: vikend je

tessa1


Imam puno pitanja, imala bih, hladno mi je odoh spavati, npr razlike Srem-Bačka-Banat ili odlike, u jednoj ili dvije riječi, specijalitetu ili govoru, il šta znam


Пази овако: Срем има затвор у Сремској Митровици, Банат лудницу (или коректније, психијатријску установу) у Ковину (неки кажу да су све војвођанске установе тог типа сконцентрисане у Банату), а Бачка има Матицу српску, па ти сад изведи закључак.

P.S. Зили, а зашто си мене заборавила набрајајући Војвођане? Баш није лепо од тебе.


pecaros pecaros 16:27 12.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Tisa i nije neka reka, prepliva se očas posla pa tako ni podela nije baš drastična.


Nije moralo da se pliva, bile su skele. Pre nego što su napravili most između Žablja i Zrenjanina radila je mošorinska skela, možda desetak kilometara nizvodno. Leti smo biciklima išli iz Zrenjanina tamo na pecanje. U tom periodu su najčešći putnici bile mošorinske bostandžije koje su zaprežnim kolima nosile lubenice na zrenjaninsku pijacu. To mesto smo zvali "kod Blagoja". Da l' je dotični bio skeledžija ili čuvar nasipa, ne sećam se.

Tu je bilo mesto, među pecarošima zvano "Banak" - široka i duga zaravnjena površina obale koja se, strmo odsečena, gubila u vrtoglavim dubinama. Najviše se pecalo na larve vodenog cveta, bilo ih je na milijarde u glinovitoj obali. Danas ih nema nizvodno od kanala DTD u Bečeju.
tessa1 tessa1 16:49 12.11.2023

Re: vikend je

Пази овако: Срем има затвор у Сремској Митровици, Банат лудницу (или коректније, психијатријску установу) у Ковину (неки кажу да су све војвођанске установе тог типа сконцентрисане у Банату), а Бачка има Матицу српску, па ти сад изведи закључак.


Mora se uzeti u obzir, nema šta, kao prilaz iz drugog sokaka, šora. Vrijedan. :)
zilikaka zilikaka 17:51 12.11.2023

Re: vikend je

Пази овако: Срем има затвор у Сремској Митровици, Банат лудницу (или коректније, психијатријску установу) у Ковину (неки кажу да су све војвођанске установе тог типа сконцентрисане у Банату), а Бачка има Матицу српску, па ти сад изведи закључак.


Daaa, sećam se, za to ste se uvatili onako mekani kakvi ste. Mošmisliti, ko da ste svi bukvar izmislili...


P.S. Зили, а зашто си мене заборавила набрајајући Војвођане? Баш није лепо од тебе.

Pa nije mi bila namera da nabrajam nego me pitala Tes određenije i sama neke pomenula. A neki su se i na vreme pojavili da budu pomenuti.
zilikaka zilikaka 17:58 12.11.2023

Re: vikend je

Pre nego što su napravili most između Žablja i Zrenjanina radila je mošorinska skela, možda desetak kilometara nizvodno

Imaš skelu i bliže, od TarOša do Čuruga, mislim i dan danas. A za taj most je interesantno da je postojao i pre, mnogo pre, al ga Švabe minirale prilikom povlačenja odavde '44.
Kažu da je silan njihov živalj koji je krenuo za vojskom izginuo pri tom rušenju, tako su meni pričali.
Posle dugo nije bio obnavljan ali sam skoro sigurna da je postojala i Aradačka skela do tada.
tessa1 tessa1 18:41 12.11.2023

Re: vikend je

Daaa, sećam se, za to ste se uvatili onako mekani kakvi ste. Mošmisliti, ko da ste svi bukvar izmislili...

:))


Pa poslije zašto volim Šajtinca, evo zašto, i u pisanju vas dvije ima tog duha. :)


Drama Banat, prva stranica,


tessa1 tessa1 18:44 12.11.2023

Re: vikend je

Diskretno usporeniji govor. :))


Odoh sad odmarati, ne raditi ništa, sutra još nešto prepišem sa tih stranica..
pecaros pecaros 18:57 12.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Pre nego što su napravili most između Žablja i Zrenjanina radila je mošorinska skela, možda desetak kilometara nizvodno

Imaš skelu i bliže, od TarOša do Čuruga, mislim i dan danas. A za taj most je interesantno da je postojao i pre, mnogo pre, al ga Švabe minirale prilikom povlačenja odavde '44.
Kažu da je silan njihov živalj koji je krenuo za vojskom izginuo pri tom rušenju, tako su meni pričali.
Posle dugo nije bio obnavljan ali sam skoro sigurna da je postojala i Aradačka skela do tada.


Nije bliže. Mošorincima skela nije bila najkraćim putem do Tise, nego odmaknuta prema Aracu. Tako da smo, posle Araca, imali svega još pet - šest kilometara biciklom do skele, putevima kroz atar. A do TarOša ima oho-ho...

Ovu aradačku skelu nisam nikad video, valjda zato što su ovamo bila bolja mesta za pecanje.
zilikaka zilikaka 19:15 12.11.2023

Re: vikend je

Ovu aradačku skelu nisam nikad video, valjda zato što su ovamo bila bolja mesta za pecanje

Evo, sad sam pogledala, most je ponovo izgrađen '66. Ne znam da li ti do tada stasao za pecanje.
predatortz predatortz 19:16 12.11.2023

Re: vikend je

Nećeš verovati, sto puta sam prošla kroz Vršac a da nikad nisam bila na tom vašem brdu, a kažu da je sasvim lepo i fakat visočije od Fruške.


Bio i potvrđujem da je lepo! Puca pogled na ravnicu sa tog brda, baš daleko.
Vršac mi se, takođe, dopada.
Išao sam pre par godina sa ženom i klincima (dok su još hteli da idu sa nama).
Imamo taj običaj, sad više gospoja i ja, da ustanemo u subotu jutro i kažemo:
Danas idemo gde nismo nikad bili!
Tako smo obišli Vojvodinu, koju smo najmanje poznavali, a u jednoj od tih tura i Vršac sa neizostavnim Vršačkim brdom.
Lepo mesto, lepo brdo, dobra klopa...
Kvalitetno proveden dan.

vrabac_onaj vrabac_onaj 19:57 12.11.2023

Re: vikend je

predatortz


Bio i potvrđujem da je lepo!



Nigde me nije ubila košava kao jedne jeseni u Vršcu...
Dobro, jeste, jednom u Gradištu :)

Zezam se, super je Vršac.

Meni je najlepži odlazak u Vršac pre nekih 20 godina na Groždženbal, biciklom ali kroz Deliblatsku Peščaru, ono Pančevo-Dolovo-Deliblato-Šušara-Uljma-Vršac.
Jedno 120km sve do planinarskog doma gore na Bregu.
Tih poslednjih nekoliko kilometara do doma izgibismo uzbrdo, po mraku :)

nask nask 21:16 12.11.2023

Re: vikend je

Пази овако: Срем има затвор у Сремској Митровици, Банат лудницу (или коректније, психијатријску установу) у Ковину (неки кажу да су све војвођанске установе тог типа сконцентрисане у Банату), а Бачка има Матицу српску, па ти сад изведи закључак.


Ima Banat i zatvor, u Padinskoj Skeli, tako da nude kompletan aranžaman.
pecaros pecaros 21:28 12.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Ovu aradačku skelu nisam nikad video, valjda zato što su ovamo bila bolja mesta za pecanje

Evo, sad sam pogledala, most je ponovo izgrađen '66. Ne znam da li ti do tada stasao za pecanje.


Ja sam doduše star, ali poslušaj ovo...

Sa četrnaest sam već bio iskusan alas. Išli smo i porodično, ili samo ja i matori. Onda sam nekoliko puta bio sa vršnjacima, da bismo se '67. preselili u NS... Naravno, pecanje na Begeju je bilo skoro svakodnevna zanimacija.

Kad se setim da sam na Tisi video (i čuo - tandrče kao da će se svaki čas raspasti) neki rumunski parobrod sa sve onim točkovima sa strane, kao na Mississippi-ju, čini mi se kao da je prošao čitav vek.
nask nask 21:36 12.11.2023

Re: vikend je

čini mi se kao da je prošao čitav vek.

Pa jeste iz prošlog veka, kao i sve ostale dobre stvari.
pecaros pecaros 22:01 12.11.2023

Re: vikend je

nask
čini mi se kao da je prošao čitav vek.

Pa jeste iz prošlog veka, kao i sve ostae dobre stvari.


Mislio sam bukvalno na 100 godina...

Nego, kad sam spomenuo porodične izlete na Tisu... Dok smo mi pecali, keva bi za čitav dan nabrala dva vedra divljih kupina i uveče smućkala džemove i kompote za zimu.

Ovih godina retko izlazim iz čamca i slabo zalazim u šumu, ali se ne sećam kad sam, uopšte, video kupinu. Rekao bih da je i ona žrtva nasilnog, masovnog pošumljavanja topolom koja je na više načina štetna za rečno priobalje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:17 12.11.2023

Re: vikend je

angie01
a da nikad nisam bila na tom vašem brdu


najlepsi breg na svetu!




U susedstvu Hobbitona. Inace, kao sto se vidi iz domacicinog komentara nije to samo breg nego brdo. Breg je onaj Titelski. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:31 12.11.2023

Re: vikend je


Ovih godina retko izlazim iz čamca i slabo zalazim u šumu, ali se ne sećam kad sam, uopšte, video kupinu. Rekao bih da je i ona žrtva nasilnog, masovnog pošumljavanja topolom koja je na više načina štetna za rečno priobalje.


U zadnjih 20 godina kupine su skoro skroz nestale sa banatskih reka. Kao i ona tzv. divlja loza. Jedan razlog je navodno i slabo odrzavanje sumaraka i sirenje bagrenca. Ni kubici se ne odrzavaju kako treba.

P.S. Sad sam procitao ovo sto sam napisao i zvuci mi kao izjava iz nekog Zilnikovog ranog rada koju daje jedan od Prediceve Vesele brace. Pre nego su svi otisli u cadjavu mehanu.
angie01 angie01 23:43 12.11.2023

Re: vikend je

U susedstvu Hobbitona. Inace, kao sto se vidi iz domacicinog komentara nije to samo breg nego brdo. Breg je onaj Titelski. :)


nikada nisam cula da je neko Vrsacki breg nazvao brdom,...ni usmeno ni pismeno
nask nask 23:50 12.11.2023

Re: vikend je

ali se ne sećam kad sam, uopšte, video kupinu.

Sa obzirom da kupina raste bolje od najboljeg korova onda je stvarno uspeh kada je nema. Mi se ove godine najeli kupina ovde kod mene u kraju kao nikada do sada. Bilo ono namontiraš se na jedno mesto i za 3 minuta nabereš pola kile što je na rukohvat.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:56 12.11.2023

Re: vikend je

angie01
U susedstvu Hobbitona. Inace, kao sto se vidi iz domacicinog komentara nije to samo breg nego brdo. Breg je onaj Titelski. :)


nikada nisam cula da je neko Vrsacki breg nazvao brdom,...ni usmeno ni pismeno

Bude kako ne. Eno i gore Zili. U Banatu se slabo pravi razlika izmedju brega, brda, planine ili gore. Doduse pomenuti Titelski breg nikad nisam cuo da je neko nazvao brdom. Redovno mi se desava da me u planinskim podrucjima ispravljaju ako ono sto se tamo smatra brezuljkom nazovem bregom ili ne daj boze brdom.
pecaros pecaros 00:32 13.11.2023

Re: vikend je

nask
ali se ne sećam kad sam, uopšte, video kupinu.

Sa obzirom da kupina raste bolje od najboljeg korova onda je stvarno uspeh kada je nema. Mi se ove godine najeli kupina ovde kod mene u kraju kao nikada do sada. Bilo ono namontiraš se na jedno mesto i za 3 minuta nabereš pola kile što je na rukohvat.


A koji je to kraj? Ono što ja vidim u podunavskom kraju je da u šumi ima nekih kržljavih stabljika, koje niti cvetaju niti imaju ploda. Nisam pojeo divlju kupinu već decenijama.
pecaros pecaros 01:05 13.11.2023

Re: vikend je

Mislim da su ljudi jedva upoznati sa postojanjem ove naše obične (divlje) kupine, jedva sam našao i ovu jedinu fotografiju na netu:



Za razliku od ove, koja je takođe divlja, ali raste u brdovitijim i primorskim krajevima, u našim šumama je nema:



Ova druga je lepša, a ova naša je sočnija, (meni) ukusnija i lepo osvežava.
Milan Novković Milan Novković 02:06 13.11.2023

Re: vikend je

pecaros
Mislim da su ljudi jedva upoznati sa postojanjem ove naše obične (divlje) kupine, jedva sam našao i ovu jedinu fotografiju na netu:



Za razliku od ove, koja je takođe divlja, ali raste u brdovitijim i primorskim krajevima, u našim šumama je nema:



Ova druga je lepša, a ova naša je sočnija, (meni) ukusnija i lepo osvežava.

Napast teška, samo se bode, mi je imamo oko kuće. Al stariji unuk je voli, ... i žena, .. i ja, starija ćerka, ... i mlađa, zet isto ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:43 13.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
red je da se malo i opustimo.
Znači, bez posebnih ambicija, mislim da nam je svima vreme za jedan veseo blog.
U to ime, za početak
VELIKO BANATSKO





srdjan.pajic srdjan.pajic 03:47 13.11.2023

Re: vikend je

bene_geserit bene_geserit 04:13 13.11.2023

Re: vikend je

pecaros
Mislim da su ljudi jedva upoznati sa postojanjem ove naše obične (divlje) kupine, jedva sam našao i ovu jedinu fotografiju na netu:

Za razliku od ove, koja je takođe divlja, ali raste u brdovitijim i primorskim krajevima, u našim šumama je nema:

Ova druga je lepša, a ova naša je sočnija, (meni) ukusnija i lepo osvežava.

Šta li ti pričaš.
U selu mog tate (obronci Golije) ima ove druge koliko hoćeš, jedno što je "u potocima" pa moraš da paziš na zmije. Ne možeš da veruješ koliko su krupne.
tessa1 tessa1 07:38 13.11.2023

Re: vikend je

/Na kolima. Sa uzdama u ruci, Dobrivoj, pored njega sedi Svetislav. Dobrivoj je odeven skromnije, preplanuo. Svetislav je u otmenijem, građanskom odelu./                                        



SVETISLAV      

Razvedri se, Dobrivoje! U svemu ovome ima i dobrih stvari. Eto, provešćemo jedno leto, kao kad smo bili balavci. Ićićemo na Tisu, da se kupamo... Biće igranki u selu. Jel' ima lepi' devojaka? Tvoja sestra, Đuđa, sigurno je porasla... Sigurno. Kad bi ti dolazio kolima u grad, po mene, da se ovo nije desilo? Znaš li ti, kakav sam ja život ostavio za sobom? Bogata tetka, Beograd, otac šalje novce, ja mogu da biram fakultet, tetkine drugarice mi uzimaju meru pa me gledaju ko da sam im zet. Bioskopi, Dobrivoje! Bioskopi! Gledao sam sve filmove koji dođu!... Koji su filmovi najbolji, 'ajde?



DOBRIVOJ                                     

Švabski, verovatno...                                           


SVETISLAV      

Ne, Dobrivoje. Američki. Da li si gledao neki od gangsterskih filmova? Kaubojskih?


DOBRIVOJ         

Nisam. Moj stric je bio gangster. U Čikagu. Ubili su ga kad je izgubio sve pare u kockarnici.


...


Uglješa Šajtinac, Banat

nask nask 11:24 13.11.2023

Re: vikend je

A koji je to kraj?

Harlem NL.
nikvet pn nikvet pn 12:54 13.11.2023

Re: vikend je

bene_geserit
(obronci Golije) ima ove druge koliko hoćeš, jedno što je "u potocima" pa moraš da paziš na zmije. Ne možeš da veruješ koliko su krupne.


Тако је, има разлике. Поред Мораве купињари се распрострли и подигли до груди а купина уситнила и скиселила. Док је стока пасла па правила стазе и просеке имала је сунца и ваздуха; брало се господски. Сад је све то џунгла.

А у Кучају исто као и на Голији, планинска остаје царица али тражи километражу.
pecaros pecaros 13:00 13.11.2023

Re: vikend je

bene_geserit

Šta li ti pričaš.
U selu mog tate (obronci Golije) ima ove druge koliko hoćeš, jedno što je "u potocima" pa moraš da paziš na zmije. Ne možeš da veruješ koliko su krupne.


Ovo nerazumevanje napisanog prerasta u neku ozbiljnu boles' na blogu.

Možda bude jasnije:

Ove druge je bilo i verovatno i dalje ima na Goliji, drugim planinskim mestima i na primorju. U Bačkoj, Banatu i Sremu je nema, niti je ikad bilo.

Ovih prvih su do pre dvadesetak godina bile pune priobalne šume Tise i Dunava, sada ih nema. Pošto, dakle, nema prvih, a drugih nikad nije ni bilo, zaključak je da na obalama Tise i Dunava više ne možeš da se osvežiš divljom kupinom. Eto.

zilikaka zilikaka 13:19 13.11.2023

Re: vikend je

Ovih prvih su do pre dvadesetak godina bile pune priobalne šume Tise i Dunava, sada ih nema.

Ja da potvrdim da ih je bilo. Svake godine je bar neko donosio i prodavao ovde na pijaci. Čak sam ja umela da uzmem više pa pravim sok.(gospodebože, ala je to zametan posao)
Godinama tih divljih kupine, kao ni pečuraka ubranih u ritu, nema u ponudi.
Mislila sam da ih mrzi da se vuku po šumi i beru al sad čujem da kupina nema
bene_geserit bene_geserit 22:12 13.11.2023

Re: vikend je

Ovo nerazumevanje napisanog prerasta u neku ozbiljnu boles' na blogu

Pa rekao si "u našim šumama je nema".
Kad kažeš "naše šume", ja se prevario pa mislio na srpske šume, što uključuje jbga Goliju.
Ko zna šta "naše šume" znači za tebe. Možda si Mongol pa si mislio u mongolskim šumama ih nema.
angie01 angie01 22:42 13.11.2023

Re: vikend je

Ovo nerazumevanje napisanog prerasta u neku ozbiljnu boles' na blogu


ne, nego je bezobrazluk i nasilnistvo!...ovde se svaki zarez koristi za ispoljavanje nasilnog ponasanja prema neistomisljenicima, a iz desnicarskog kaveza koji je ovde izliven u bronzi,...stvarno teska devijacija.

ovo nije poziv na fajt,..nego sam tek sada videla onu predatorovu pretnju upucenu razmisljance, koja je samo postavila stihove kao licnu asocijaciju,..ja stvarno nemam reci sta sebi sve ljudi dozvoljavaju,...ono ne smes da izadjes iz okvira koji su oni postavili, da ne bi dobio packe,...ko ulicna banda bokte.
predatortz predatortz 22:57 13.11.2023

Re: vikend je

ovo nije poziv na fajt,..nego sam tek sada videla onu predatorovu pretnju upucenu razmisljance, koja je samo postavila stihove kao licnu asocijaciju


Ju slatka!

Tako ti uvek, kad neka rasprava zamre "vidiš tek tad i naravno ne pozivaš na fajt, nego...'

Provaljena si, dosadna si, a obaška su i glupi svi oni koji u rečenici "ako nećeš raspravu o četnicima i partizanima, nemoj da postavljaš partizanske pesme" vide neku pretnju.

Takvi su:
1. Glupi
2. Zlonamerni
I najlešće
3. Glupi i zlonamerni.



angie01 angie01 23:08 13.11.2023

Re: vikend je

Provaljena si, dosadna si, a obaška su i glupi svi oni koji u rečenici "ako nećeš raspravu o četnicima i partizanima, nemoj da postavljaš partizanske pesme" vide neku pretnju.


provaljena sam za sta,...pa ko je jos video da su ti stihovi poziv na p i c raspravu- sem tebe,...kome se taj poziv prividja bukvalno u svemu...ono bilo ko da kaze bilo sta sto se tebi ne svidja, ti krenes ko bik i toliko o tome...znaci pretnja je bukvalno u tome, ako neces, onda nemoj,..kao i svaka druga...a te svoje etikete zadrzi.

I am done!
bene_geserit bene_geserit 23:11 13.11.2023

Re: vikend je

ne, nego je bezobrazluk i nasilnistvo!

Šta je Anđo, opet te neko dirao?
Baš nemaš sreće u životu. Odeš u Kanadu, tamo te maltretiraju kanadski "desničari" (tj. ne daju ti posao na tanjiru iako je pisalo da je turizam deficitarno zanimanje kad si konkurisala za useljeničku vizu, i iako rasturaš što se tiče posla u odnosu na te Kanađanje što nisam baš siguran kako si izmerila). Ovde na blogu, srpski desničari. Zli desničari na sve strane ...
angie01 angie01 23:20 13.11.2023

Re: vikend je

Šta je Anđo, opet te neko dirao?


ne znam sta si ovo nadrobio, ni sta znaci,..al ste nevidjeno dosadni,..nisam kopirala onu tvoju glupost sa srpskim sumama, jer ne znas na koje je mislio komsija,...da te ne bih prizvala sa ovakvim glupostima, al eto ipak nisi propustio:)))...ono dosadni, naporni i nasilni.

toliko o tome.
gvozden1 gvozden1 23:24 13.11.2023

Re: vikend je

koja je samo postavila stihove kao licnu asocijaciju


Ovo je samo lična asocijacija


Од Тополе, од Тополе, па до Равне Горе,
од Тополе, од Тополе, па до Равне Горе,
све су страже, све су страже, ђенерала Драже,
све су страже, све су страже, ђенерала Драже.

А патроле, а патроле, Калабић Николе,
а патроле, а патроле, Калабић Николе,
а заседа, а заседа, Рачића одреда,
а заседа, а заседа, Рачића одреда
.
bene_geserit bene_geserit 00:29 14.11.2023

Re: vikend je

ono ne smes da izadjes iz okvira koji su oni postavili, da ne bi dobio packe,...ko ulicna banda bokte

Od ovih "hajki na Anđu" gore su samo hajke na Vučića i decu mu.
Ili su makar tu negde.
I jedne i druge postoje samo u njihovim glavama, al dobro.
Smearing kampanja.
angie01 angie01 00:52 14.11.2023

Re: vikend je

Od ovih "hajki na Anđu"


a gde sam ja rekla bilo sta o sebi- rekoh generalno kako se ponasate vi cetnikari, a sto je istina ziva,..sa sve ovim podsmevanjem, da to ne sme ni da se kaze, sto je tek bedastoca sama za sebe-kava jadnost karaktera.

ovde konkretno je bila napadnuta jedna posve mirna blogerka, koja nikome nista lose nit rekla, nit uradila,..a pazi, ne sme ni da se brani, da ne bi dosla cela ulicarska banda da radi ovo sto radite,...kakvo cojstvo i junastvo misa vacic model...sve mora da se zasere, pa i blog o bundevi.

ajde bre cao
bene_geserit bene_geserit 01:49 14.11.2023

Re: vikend je

ovde konkretno je bila napadnuta jedna posve mirna blogerka, koja nikome nista lose nit rekla, nit uradila,..a pazi, ne sme ni da se brani, da ne bi dosla cela ulicarska banda

Možda, a možda i nije. Ono što je sigurno je da ti nije dala ovlašćenje da joj budeš drveni advokat. Ko god bila "napadnuta" mirna blogerka. I moguće da ta osoba nikome ništa nije rekla al zato si ti tu sa poganim ustima da to nadoknadiš.
angie01 angie01 09:22 14.11.2023

Re: vikend je

Možda, a možda i nije. Ono što je sigurno je da ti nije dala ovlašćenje da joj budeš drveni advokat.


koliko vidim, vas je gomila drvenih advokata pritrcalo i sada, a i obicno, ne sme covek nista vise da kaze sto vam se ne dopada,...hvala sto si dao skolski primer tog vaseg nastupa, sa sve izvrtanjem, uvredljivim etiketama,... iako se tebe bas nikda nisam obratila, ti uvek pritracavas, da das svoj doprinos.
predatortz predatortz 09:35 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
Možda, a možda i nije. Ono što je sigurno je da ti nije dala ovlašćenje da joj budeš drveni advokat.


koliko vidim, vas je gomila drvenih advokata pritrcalo i sada, a i obicno, ne sme covek nista vise da kaze sto vam se ne dopada,...hvala sto si dao skolski primer tog vaseg nastupa, sa sve izvrtanjem, uvredljivim etiketama,... iako se tebe bas nikda nisam obratila, ti uvek pritracavas, da das svoj doprinos.


Sada čekamo domaćicu, koja je zamolila da se ova tema više ne širi, da te pita da li si rekla sve što si imala na tu temu.
Tebi nema potrebe da nudi gostovanje, autorsku iz nekog,nikom znanog razloga, već imaš (pismenost i imanje šta za reći nije).


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:39 14.11.2023

Re: vikend je

Pa rekao si "u našim šumama je nema".


U istoj recenici fino pise 'raste u brdovitijim i primorskim krajevima'. Covek prica o obalama banatskih i inih ravnicarskih reka. Koje su nekad naseljavali Mongoli. Tako da da - u mongolskim sumama ih nema.

Ali nema vise ni onih sitnijih mongolskih koje se pamte i iz postmongolskog ciklusa.
zilikaka zilikaka 10:05 14.11.2023

Re: vikend je

Sada čekamo domaćicu, koja je zamolila da se ova tema više ne širi, da te pita da li si rekla sve što si imala na tu temu.
Tebi nema potrebe da nudi gostovanje,

Upravo.
angie01 angie01 10:08 14.11.2023

Re: vikend je

Sada čekamo domaćicu, koja je zamolila da se ova tema više ne širi, da te pita da li si rekla sve što si imala na tu temu.


koliko citam, ja nisam presla na p i c, vasu omiljenu temu, nego sam u neverici reagovala na, sada vec uobicajeni maltretman,...sem tog prvog komentara, rec ne bih rekla, da se niste nanizali- isto kao i obicno, a sa novim napadom u odbranu onog prethodnog...bukvalno siledzije na delu.

ja necu vise da reagujem, da ne produzavam ovaj niz,..a zili neka brise ako hoce, nemam problem s tim,...samo nekako ispada, da su svi ti fini, koji su u fazonu, fujto, na reagovanja na to vase nasilnistvo, pomalo doprineli da to ovde postane mejnstrim...i da se vi lagodno osecate dok maltretirate druge.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:47 14.11.2023

Re: vikend je

bene_geserit
Ovo nerazumevanje napisanog prerasta u neku ozbiljnu boles' na blogu

Pa rekao si "u našim šumama je nema".
Kad kažeš "naše šume", ja se prevario pa mislio na srpske šume, što uključuje jbga Goliju.
Ko zna šta "naše šume" znači za tebe. Možda si Mongol pa si mislio u mongolskim šumama ih nema.


ne sviraj..
smanji nadrkaj, povećaj plažu i pedaliranje.. masnu ranu.. nešto
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:03 14.11.2023

Re: vikend je

nekad naseljavali Mongoli.



Mongolijci.



pecaros pecaros 14:05 14.11.2023

Re: vikend je

Nego... Da li se nekad zapitate kud su se denuli oni Slobini udbaši što su se muvali po "mitinzima istine", dirigovali orkestriranim skandiranjem i bili glavni u organizaciji? Nije teško odgovoriti - tu su, među nama. Malo su vremešniji pa su terenske poslove prepustili mlađima, a sebi su namenili sofisticiranije, strateški važne poslove na kreiranju nove istorije i održavanju srpskog sveta na okupu. U tu svrhu je, naravno, neophodno ućutkati svakoga ko bi se ikad usudio da tu nešto zvoca. I to funkcioniše baš dobro, nije UDBA džabe na dobrom glasu.

Poslednjih godina primećujem jedan trend - sve manje se, uopšte, pominju Ameri, Nemci, NATO, Vatikan, Masoni, zelena transverzala, Soroš, itd... kao krivci za sve loše što nam se dogodilo (a loše je sve što nam se dogodilo), nego se 'ladno ističu Sloba i njegova kamarila. To ako se neko baš zapita da li je bilo ičega pre žutih, koji su sve upropastili. Ali ima tu jedna kvaka - svi su oni - Sloba i njegovi generali - bili komunisti, koji su takođe sve upropastili. I to treba ponoviti još milion puta, ne zbog komunista kojih ionako nema, nego zbog pravih krivaca, koji su među nama, živahniji nego ikad, sa kojih treba oprati svaku trunku prljavštine.
predatortz predatortz 14:07 14.11.2023

Re: vikend je

pecaros
Nego... Da li se nekad zapitate kud su se denuli oni Slobini udbaši što su se muvali po "mitinzima istine", dirigovali orkestriranim skandiranjem i bili glavni u organizaciji? Nije teško odgovoriti - tu su, među nama. Malo su vremešniji pa su terenske poslove prepustili mlađima, a sebi su namenili sofisticiranije, strateški važne poslove na kreiranju nove istorije i održavanju srpskog sveta na okupu. U tu svrhu je, naravno, neophodno ućutkati svakoga ko bi se ikad usudio da tu nešto zvoca. I to funkcioniše baš dobro, nije UDBA džabe na dobrom glasu.

Poslednjih godina primećujem jedan trend - sve manje se, uopšte, pominju Ameri, Nemci, NATO, Vatikan, Masoni, zelena transverzala, Soroš, itd... kao krivci za sve loše što nam se dogodilo (a loše je sve što nam se dogodilo), nego se 'ladno ističu Sloba i njegova kamarila. To ako se neko baš zapita da li je bilo ičega pre žutih, koji su sve upropastili. Ali ima tu jedna kvaka - svi su oni - Sloba i njegovi generali - bili komunisti, koji su takođe sve upropastili. I to treba ponoviti još milion puta, ne zbog komunista kojih ionako nema, nego zbog pravih krivaca, koji su među nama, živahniji nego ikad, sa kojih treba oprati svaku trunku prljavštine.


Domaćice, evo još jedan jede govna i ne priča o bundevama...


zilikaka zilikaka 15:09 14.11.2023

Re: vikend je

Domaćice, evo još jedan jede govna i ne priča o bundevama...

E, da mi tebe nije...

Da opomenemo ili da odmah streljamo?
nikvet pn nikvet pn 15:21 14.11.2023

Re: vikend je

На лудаја-блогу ПиЧ инцидент!?
И није неко чудо. Кад се тако јако туку у груди банаЦке па претуре преко лудаје

А наводно питом свет који зна да није пристојно пред другима ружно причати. Одмалена се учи, и то је добро, немој пред Мађаром ово, пред Руумуном оно. Ружно је и непристојно, као што и они пред нама наше мане оћуте. Уважи га да би и он тебе уважио.

Зато и чуди (неподношљива?) лакоћа махања црвеном заставом пред сваким кога би то можда увредило. Није пристојно. Хоће ли увређена страна реаговати оштро на прву или господски оћутати с презиром није тако битно. Неупоредиво је важније међусобно уважавање у различитости. Ето баш банаЦкога доброга духа као пример.
maksa83 maksa83 15:26 14.11.2023

Re: vikend je

Mongolijci.

Mongusi.
zilikaka zilikaka 15:32 14.11.2023

Re: vikend je

maksa83
Mongolijci.

Mongusi.

Aj se nađemo na Mongomoljci
predatortz predatortz 15:41 14.11.2023

Re: vikend je

Da opomenemo ili da odmah streljamo?


Pa vidi...
Čoveku ne smeta Komonvelt, ne smeta mu frankofoni svet, ne smetaju mu težnje Albanaca da se ujedinjuju rušeći nekoliko država. Ne smeta mu odbrana američkog interesa bilo gde na planeti.
Bar se nikad protiv nabrojanog nije izjasnio.

Reče čovek ovde da mu smeta taj neki srpski svet, jer taj je najgori biće...

Šta znam kako ti na to gledaš, ali meni to pomalo smeta.

Da ne ulazimo sad dublje, a verovatno bi se moglo ići jako duboko.

Pa eto, opet ispade da smo samo mi četnaje problem, da svako drugi može da sere koliko hoće, šta hoće i kad hoće.
Naročito kad sere po nama!

Onda packi nema.

predatortz predatortz 15:42 14.11.2023

Re: vikend je

maksa83
Mongolijci.

Mongusi.


Mongenigeri!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:52 14.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Da opomenemo ili da odmah streljamo?


Pa vidi...
Čoveku ne smeta Komonvelt, ne smeta mu frankofoni svet, ne smetaju mu težnje Albanaca da se ujedinjuju rušeći nekoliko država. Ne smeta mu odbrana američkog interesa bilo gde na planeti.
Bar se nikad protiv nabrojanog nije izjasnio.

Reče čovek ovde da mu smeta taj neki srpski svet, jer taj je najgori biće...

Šta znam kako ti na to gledaš, ali meni to pomalo smeta.

Da ne ulazimo sad dublje, a verovatno bi se moglo ići jako duboko.

Pa eto, opet ispade da smo samo mi četnaje problem, da svako drugi može da sere koliko hoće, šta hoće i kad hoće.
Naročito kad sere po nama!

Onda packi nema.



aman kako smo došli od kupine do smeta mu srpski svijet (ne mogu uopšte da povatam koji to mrzi sve srpsko)..
bukvalno si prolupo..
pecaros pecaros 16:07 14.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus

aman kako smo došli od kupine do smeta mu srpski svijet (ne mogu uopšte da povatam koji to mrzi sve srpsko)..
bukvalno si prolupo..


Upravo sam hteo samo par reči o Vojvodini kako je ja vidim i kako je se sećam (ona mi je prva asocijacija na ludaje), ali očigledno to na blogu nije moguće. Metodologija provociranja koja dovodi do žučnih rasprava nije neka teška filozofija, ali sve više verujem da se do nje došlo na odgovarajućim kursevima. Vidi pod Pink, Kurir... to je ta škola.
zilikaka zilikaka 16:08 14.11.2023

Re: vikend je

Reče čovek ovde da mu smeta taj neki srpski svet, jer taj je najgori biće...

Šta znam kako ti na to gledaš, ali meni to pomalo smeta.

Dvaput sam pročitala šta je pisao i moram priznati da nisam našla da je reko da mu smeta neki srpski svet.
Odnosno, shvatila sam da mu smetaju bivši i manje bivši udbaši, al mošbiti da ipak ne dobacujem ko drugi. Samo čitam napisano.
angie01 angie01 16:47 14.11.2023

Re: vikend je

Pa vidi...
Čoveku ne smeta Komonvelt, ne smeta mu frankofoni svet, ne smetaju mu težnje Albanaca da se ujedinjuju rušeći nekoliko država. Ne smeta mu odbrana američkog interesa bilo gde na planeti.
Bar se nikad protiv nabrojanog nije izjasnio.

Reče čovek ovde da mu smeta taj neki srpski svet, jer taj je najgori biće...


je l se tebi nesto prividja, ili cujes glasove?


Naročito kad sere po nama!


gde si to video?...ili da kopiram sta si sve ti izrekao o neistomisljenicima,..evo, bez bilo kakve zle namere, ja pojma nemam u kakvom si ti tripu, ni zasto ovo sve radis.

hebote, niko vise ne sme da zucne, ono u zarezu vidis razlog da krenes sa svojom kasetom,...pa to covece nije normalno...baska sto drugi ljudi IMAJU PRAVO da ne misle kao ti, a da zbog toga ne budu zasuti kofama govana.
gvozden1 gvozden1 16:56 14.11.2023

Re: vikend je

Dvaput sam pročitala šta je pisao i moram priznati da nisam našla da je reko da mu smeta neki srpski svet.

Nisi?:)
Ajd pročitaj još jednom, ali pažljivo.

Ako ni tad ne nađeš, onda tebi spasa nema.

Da ti sažmem
održavanju srpskog sveta na okupu. U tu svrhu je, naravno, neophodno ućutkati svakoga ko bi se ikad usudio da tu nešto zvoca.


Nalaziš li sad?


gvozden1 gvozden1 16:59 14.11.2023

Re: vikend je

Ето баш банаЦкога доброга духа као пример.

Ono kad Sosa kaže da su nemačkari bili najbrojniji u pravljenju Srbije?


To, valjda, nije crvena marama.
zilikaka zilikaka 17:19 14.11.2023

Re: vikend je

spasa nema.

Da ti sažmem
održavanju srpskog sveta na okupu. U tu svrhu je, naravno, neophodno ućutkati svakoga ko bi se ikad usudio da tu nešto zvoca.



Nalaziš li sad?

Aj sad ti ponovo.
Ko radi?- stari udbaši

Šta radi?
-sofisticiranije, strateški važne poslove na kreiranju nove istorije i održavanju srpskog sveta na okupu

Kako radi?
-U tu svrhu je, naravno, neophodno ućutkati svakoga ko bi se ikad usudio da tu nešto zvoca
predatortz predatortz 17:33 14.11.2023

Re: vikend je

l se tebi nesto prividja, ili cujes glasove?


Čujem!
Evo, jedan mi sad govori
Pošalji ovu glupaču u pičku materinu!
gvozden1 gvozden1 17:45 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
spasa nema.

Da ti sažmem
održavanju srpskog sveta na okupu. U tu svrhu je, naravno, neophodno ućutkati svakoga ko bi se ikad usudio da tu nešto zvoca.



Nalaziš li sad?

Aj sad ti ponovo.
Ko radi?- stari udbaši

Šta radi?
-sofisticiranije, strateški važne poslove na kreiranju nove istorije i održavanju srpskog sveta na okupu

Kako radi?
-U tu svrhu je, naravno, neophodno ućutkati svakoga ko bi se ikad usudio da tu nešto zvoca

Pa smatraš da on podržava to što rade udbaši, da mu ne smeta srpski svet?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:07 14.11.2023

Re: vikend je

pecaros
newimprovedtadejus

aman kako smo došli od kupine do smeta mu srpski svijet (ne mogu uopšte da povatam koji to mrzi sve srpsko)..
bukvalno si prolupo..


Upravo sam hteo samo par reči o Vojvodini kako je ja vidim i kako je se sećam (ona mi je prva asocijacija na ludaje), ali očigledno to na blogu nije moguće. Metodologija provociranja koja dovodi do žučnih rasprava nije neka teška filozofija, ali sve više verujem da se do nje došlo na odgovarajućim kursevima. Vidi pod Pink, Kurir... to je ta škola.


Zaobidji i napisi sta si nameravao. Da si antisrbin nacice i u zarezu ti - eno onaj treci od pocetka izgleda recimo dosta sumnjivo. Nas niiiije. Staromongolski pre.
angie01 angie01 18:12 14.11.2023

Re: vikend je

Pošalji ovu glupaču u pičku materinu!


pa ti mozes da pickaras naokolo, al to ne menja cinjenicu da imas bolesne reakcije....smaracke i nasilne....jer mislis da treba da naskaces na svakog ko je rekao nesto sto ti se ne svidja,...pazi molim te, ljudi prvo ne pitaju tebe, da li smeju nesto da kazu.

kolicinu gadosti, koje si ti/vi izgovorili svaki put kada se "trigerujete" tudjim misljenjem, pazi molim te,...sa sve nanizanom podrskom koja uskoci u sekundi, je bukvalno isto ono sto se desava u Bavanistu.

shvati, da bilo ko ima pravo da drugacije posmatra, vrednuje, razmislja od tebe, ali da ti zbog toga nemas pravo da tog nekog napadas, tvoje misljenje nije merica ispravnosti,...daleko od toga,...a ti nisi sudija koji ce da kaznjava neposlusne,...to su naci fazoni- ako ne mislis kao ja, ti si idajnik i neprijatelj.

vi odve silom namecete sta je ispravno misljenje "pravog" Srbina, a to je zesci fijuk.
angie01 angie01 18:16 14.11.2023

Re: vikend je

Da si antisrbin nacice i u zarezu ti - eno onaj treci od pocetka izgleda recimo dosta sumnjivo.

:))))...to i kazem,...bokte, ko da su okupatori "njihove" zemlje....ko batica,..pa ovo je i moja i pecaroseva i zilina i razmisljance,...zemlja.
predatortz predatortz 18:17 14.11.2023

Re: vikend je

shvati, da bilo ko ima pravo da drugacije posmatra, vrednuje, razmislja od tebe


Ajde?!

angie01 angie01 18:20 14.11.2023

Re: vikend je

Ajde?!


ako ti je smesno, sto se onda ponasas drugacije?..ne jednom, ne tu i tamo, nego uvek...ono cekas na pogresan zarez da skocis, ako ga nema, onda ces ga nekako "prepoznati".
gvozden1 gvozden1 18:29 14.11.2023

Re: vikend je

shvati, da bilo ko ima pravo da drugacije posmatra, vrednuje, razmislja od tebe, ali da ti zbog toga nemas pravo da tog nekog napadas, tvoje misljenje nije merica ispravnosti,...d

A drugačije posmatranje je samo ono što ti kažeš da je drugačije?:)

Različito od tvoga je zabranjeno, iskazivanje tog stava je napad, a tvoje (i vaše) provokacije se moraju prihvatiti kao mnogo duhovite mudrosti...itd

E pa nema od toga ništa, shvati ako možeš, ako ne možeš, a teško da možeš, ti trpi, jer to prestati neće.
predatortz predatortz 18:31 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
Ajde?!


ako ti je smesno, sto se onda ponasas drugacije?..ne jednom, ne tu i tamo, nego uvek...ono cekas na pogresan zarez da skocis, ako ga nema, onda ces ga nekako "prepoznati".


Šta ćeš, naučio čitati dubinski, ne samo površinski.

To ti je kao kad slažeš mozaik.

A) čovek za sebe kaže da nije Srbin
B) uvek nekako provuče da mu smeta nešto srpsko, nikad nešto drugo
C) ja imam pravo da mi se to ne dopada i da iznesem svoj stav o tome


Zanimljivo je da u mom stavu uvek vidite lošu nameru, u njegovim nikad.

Evo, sad ću vas otvoreno pitati:

Šta fali ideji o zbližavanju Srba iz Srbije i onih van nje? Privrednom, kulturnom, ekonomskom, političkom, humanitarnom?

I zašto vam ne smeta kad isto to rade drugi?
Mađari iz Vojvodine sa Mađarima iz Mađarske?
Bošnjacima iz Raške regije sa Bošnjacima iz BiH?
Hrvatima odavde sa Hrvatima iz Hrvatske?
Albancima?

Zašto režite na kovanicu "srpski svet"?
On postoji. Etnički, kulturno, verski, politički... Postoji, kao što postoje i ovi drugi.
I, što vam samo on smeta?
Uvek samo on!



angie01 angie01 18:48 14.11.2023

Re: vikend je

To ti je kao kad slažeš mozaik.

A) čovek za sebe kaže da nije Srbin
B) uvek nekako provuče da mu smeta nešto srpsko, nikad nešto drugo
C) ja imam pravo da mi se to ne dopada i da iznesem svoj stav o tome


vidi, cak i da su A i B tacni, a nisu u obliku u kome si ti napisao, sta tebe bole usi i sta ima da ti smeta,...eto neke stvari mu se ne svidjaju, ja nikog ne poznajem ko je sada zadovoljan i da nema zamerki-a ti uvek nalazis opravdanja za sve to-...al kakve to veze ima sa tobom, covek ima pravo da voli, da ne voli, da mu se svidja, da mu se ne svidja,..ja ne znam sta ti uterujes i koga bi trebalo da zabole za tvoje stavove,..mozes da ih izneses, da se raspravljas, pokusas da se objasnis, argumentujes, al ne da vredjas i napadas one koji ne misle tako, cak ti se ni ne obracaju, kazu nesto u nevezanom razgovoru,...sta to tebe briga i kojim pravom skaces na njih?


a onaj nastavak ces sa vulinima i ostalim bokanima,...
maksa83 maksa83 18:49 14.11.2023

Re: vikend je

Zašto režite na kovanicu "srpski svet"?

Zato što je lansirao debil Vulin koji je (pošto je debil) iskopirao kovanicu Ruski Svet, i zato što je promoviše uz "ILI ĆEMO STVORITI SRPSKI SVET ILI NAS NEĆE BITI", zato što jutjub kanal sa istim imenom ima i Dragoslav Bokan. Za početak.

predatortz predatortz 18:51 14.11.2023

Re: vikend je

koga bi trebalo da zabole za tvoje stavove,..


Što gubiš silno vreme na njih?

mozes da ih izneses


Hvala!
predatortz predatortz 18:54 14.11.2023

Re: vikend je

maksa83
Zašto režite na kovanicu "srpski svet"?

Zato što je lansirao debil Vulin koji je (pošto je debil) iskopirao kovanicu Ruski Svet, i zato što je promoviše uz "ILI ĆEMO STVORITI SRPSKI SVET ILI NAS NEĆE BITI", zato što jutjub kanal sa istim imenom ima i Dragoslav Bokan. Za početak.



Nije bitno ko je šta smislio, da li je ili nije kopirao Ruse (kao da su ovi što kopiraju Amere nešto pametniji, eno onaj retard Basta se kiti američkom zastavom), pitanje je jednostavno:

U čemu je problem sa idejom zbližavanja Srba?

angie01 angie01 18:55 14.11.2023

Re: vikend je

ajd procitaj s razumevanjem....taj smajli sa smejanjem, ko mikijev sa kaficom.
maksa83 maksa83 19:00 14.11.2023

Re: vikend je

Nije bitno ko je šta smislio, da li je ili nije kopirao Ruse (kao da su ovi što kopiraju Amere nešto pametniji, eno onaj retard Basta se kiti američkom zastavom), pitanje je jednostavno:

Ne, to nije bilo tvoje pitanje.

Eto meni je bitno. Znam da ako neki koncept pod nekim imenom (a ti si pitao zašto režimo na kovanicu srpski svet, da te podsetim) guraju Aleksandar Vulin i Dragoslav Bokan da je to neka u najboljem slučaju budalaština, a u srednjem slučaju štetna i opasna budalaština.

U čemu je problem sa idejom zbližavanja Srba?

Nema ničeg pogrešnog u ideji zbližavanja Srba, ali to nije bilo tvoje originalno pitanje.
ecce-florian ecce-florian 19:10 14.11.2023

Re: vikend je

U čemu je problem sa idejom zbližavanja Srba?


ma biće, biće, ne treba se nervirati, evo ide leto dvais'peto kako je to Baja prorekao u kaseti audio produkcije zemunskih novina 1998.

Текст песме:

Ој народе српски, Божија је воља,
водиће нас војвода из Поповог поља

Ој Шешељу, ој Шешељу, српски спаситељу,
ој Шешељу, ој Шешељу, српски спаситељу

Ој, Србијо мајко, свићу нова јутра,
са Шешељом Војом биће боље сутра+

Ој Шешељу, ој Шешељу, српски спаситељу,
ој Шешељу, ој Шешељу, српски спаситељу

Ој, Србијо мајко, оте ми се крик,
Војо ће ти Шешељ бити председник

Ој Шешељу, ој Шешељу, српски спаситељу,
ој Шешељу, ој Шешељу, српски спаситељу


tekst sa sajta velikasrbija.net



može i uživo u Novom Sadu 2.12.2023.


maksa83 maksa83 19:16 14.11.2023

Re: vikend je

može i uživo u Novom Sadu 2.12.2023.

E može vic, ima veze sa Lalama.

Pita Bosanac Lalu kako se zove, a Lala kaže:

- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.

Eto čuo prekjuče ne znam da li će vam biti smešno pošto kupio tolko prodo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana