Sex

Da li ćete glasati za Sergeja?

zilikaka RSS / 10.05.2020. u 11:53

PSG izlazi na izbore, da li je to dobra ideja ili je trebalo nastaviti sa bojkotom? 

 

Više u komentarima. :-)

 

Als 



Komentari (881)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

romi.daba romi.daba 12:01 10.05.2020

Sergej

Sergej? Misliš na onog frajera? Treba nam jedan takav autoritet u skupštini.
alselone alselone 12:06 10.05.2020

Re: Sergej

U odnosu na trenutnu skupštinu Sergej je autoritet nivoa Butrosa Butrosa Galija.
alselone alselone 12:17 10.05.2020

Re: Sergej

Čak, to što je on frajer u mnogome nije važno ali sa manje strane je kul posle svih ovih jagnjećih brigada u teget odelima i crvenim kravatama.
alselone alselone 12:10 10.05.2020

Ja mislim

da je izlazak na izbore dobra ideja i da nije trebalo nastaviti sa bojkotom.

Pre korone mislio sam obrnuto, bojkot bio jedina razumna alternativa, ali danas, čini mi se, vratio se bunt koji je postojao na protestima, što bi moglo da se ovaploti na izborima.
nask nask 12:17 10.05.2020

Re: Ja mislim

Ja sam takođe za izbore,



pa da vidimo ko koga voli.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:44 10.05.2020

Re: Ja mislim

vratio se bunt koji je postojao na protestima

Da, i ja zapadam u takvo raspoloženje, al sa protestantima danas ne znaš da l' će da krenu na 5G predajnik, Torlak, a možda sruše neku sumnjivu banderu iz predostrožnosti. Mogućnosti su sulude i brojne.
angie01 angie01 13:53 10.05.2020

Re: Ja mislim

Mogućnosti su sulude i brojne.


tacno,...alternativa je cekanje Godoa.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:41 10.05.2020

Re: Ja mislim

Možda bih i glasala, mada mi je generalno mrska ta tendencija da se selebritiji guraju u politiku. Evo Tramp, a kao odgovor demokrate jedno vreme gurkale Opru da se kandiduje. Mada je to verovatno sve odgovor na političare u toplesu koji bi da budu starlete.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:49 10.05.2020

Re: Ja mislim

Mogućnosti su sulude i brojne.


Ili će krenuti u štrajk glađu, a vlast će kao odgovor poslati onog lika iz Harija Potera da odgovori istom merom. Dakle mogućnosti su sulude i brojne i što je najgore ostvarive. :)
angie01 angie01 16:15 10.05.2020

Re: Ja mislim

Dakle mogućnosti su sulude i brojne i što je najgore ostvarive. :)


:)
alselone alselone 16:20 10.05.2020

Re: Ja mislim

Možda bih i glasala, mada mi je generalno mrska ta tendencija da se selebritiji guraju u politiku.


Kod nas neće niko više da se bavi politikom. Em su ovi prehodni temeljno uništili svako poštovanje u političare, em su ovi ludaci sada napravili kaljugu neviđeno-svinjskih razmera.
nsarski nsarski 16:33 10.05.2020

Re: Ja mislim

Mada je to verovatno sve odgovor na političare u toplesu koji bi da budu starlete.


Jedna izreka koju valja uklesati u kamenu.

Politics is celebrity for ugly people!

Dokaz: Ja, kao i Alse, ne verujem u frenologiju, ali dovoljno je imati pred očima likove istaknutih političara i planetarno uticajnih ljudi - kod nas kao i u svetu - od Martinovića, Đuke, Maje i inih, pa do Soroša i Madlenke, te će biti sasvim jasno šta ta izreka kaže. Q.E.D.
alselone alselone 16:41 10.05.2020

Re: Ja mislim

Ja, kao i Alse, ne verujem u frenologiju


Ne verujem u frenologiju ali verujem u to da se naša ličnost, tj. naše misli, mogu (ne moraju) oslikavati na našem licu, nešto kao u Slici Dorijana Greja.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:46 10.05.2020

Re: Ja mislim

Kod nas neće niko više da se bavi politikom.

Pa ako već mora da vlada selebriti, volela bih da bude neko ko prvo može da vlada sobom, ali mene stalno optužuju da imam previsoke elektoralne standarde.
alselone alselone 16:48 10.05.2020

Re: Ja mislim

Pa ako već mora da vlada selebriti, volela bih da bude neko ko prvo može da vlada sobom, ali mene stalno optužuju da imam previsoke elektoralne standarde.


I to je tačno ali mi se čini da bi u ovom momentu samo tako neka "ojebina" kao Sergej mogla da se uhvati u koštac sa ovim zlikovcima. Meni se čini da njemu ništa ne treba, ne mogu da ga ucene, a i zabole ga. :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:27 10.05.2020

Re: Ja mislim

Kad Novak ode u penziju, pa osvane lista "Serviraj za Srbiju", razbije na izborima, onda 4 godine jedemo štrumpfizle po direktivama ministarke zdravlja Jelene Đoković, jagnjeća brigada ima da se vrati sa osvetom.
Hoću reći, čak ida neko uzme vlast, biće to samo na jedan mandat pre nego što se ovi opet vrate.
alselone alselone 17:30 10.05.2020

Re: Ja mislim

onda 4 godine jedemo štrumpfizle po direktivama ministarke zdravlja Jelene Đoković


Postoji crta preko koje je emigracija obaveza.
angie01 angie01 17:33 10.05.2020

Re: Ja mislim

Hoću reći, čak ida neko uzme vlast, biće to samo na jedan mandat pre nego što se ovi opet vrate.


a sta ti predlazes?

slazem se da je zahebano, otuzno, nikakvo,..al sta sa tim?...da se ceka neko po volji?


. Meni se čini da njemu ništa ne treba, ne mogu da ga ucene, a i zabole ga. :)


ja sam njega shvatila, da nije zainterosavan za politiku, da je samo pristao u ovom momentu da se ubaci, jer su ljudi na njega dobro reagovali- na protestima, govorancijama i sl,...jednako kao sto se angazovao oko organizacije za prikupljanje novca za lecenje dece- koja btw, radi vrlo uspesno.

njega zanima gluma i njegov zivot kakvog ga je odabrao-ovo je iz nuzde.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:44 10.05.2020

Re: Ja mislim

a sta ti predlazes?

slazem se da je zahebano, otuzno, nikakvo,..al sta sa tim?...da se ceka neko po volji?

Ja mislim da je ovo zauvek. Glasaću verovatno i sve, već sam se oko šerpi psovala sa penzosima iz susedne zgrade kao što su nas za vreme opozicije zajedno gađali jajima sa prozora (pogodili druga doduše), ali to nam je to.
gedza.73 gedza.73 17:58 10.05.2020

Re: Ja mislim

dobrosavljevic_m
već sam se psovala sa penzosima iz susedne zgrade kao što su nas za vreme opozicije zajedno gađali jajima sa prozora (pogodili druga doduše), ali to nam je to.

Dan mrmota.

Omladinci zviždimo, deremo se, lupamo, preko puta komšija izašao sa navijačkim bubnjom crveni đavoli a penzioneri oće nas izedu.

To pred peti oktobar. ili beše neko drugo vreme

A devesšeste (beše? deda počeo da lapi) krenemo iz centra Kragujevca pa kroz Save Kovačević, levo, dođemo do ispred stana Slavice Đukić-Dejanović i počnemo sa raštimovanom simfonijom.

Ovim putem, ako još neko prati blog, želim da čestitam Ivici Dačiću na dugogodišnjoj uspešnoj političkoj karijeri (naravno i ostalim političarima iz tih devedesetih koji su i danas tu), na tome što je posle dvehiljadite uspeo da konsoliduje SPS i bude jezičak na vagi kod skoro svake vlade.

Da zahvalim demokratskoj opoziciji, odnosno vlasti posle petog oktobra, koja skoro nikoga nije osudila (po zakonu, ne linčom) ni političare iz devedesetih, ni tajkune, ni kriminalce kao što nije ni proverila poreklo imovine bogatašima iz devedesetih.

Da ne podsećam na 'uspešno' desetogodišnje ponašanje političara, partija i njihovih 'privrednika' u post MIloševićevskoj eri. što se vrtimo u jednom istom krugu.



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:06 10.05.2020

Re: Ja mislim

Da zahvalim demokratskoj opoziciji, odnosno vlasti posle petog oktobra, koja skoro nikoga nije osudila (po zakonu, ne linčom) ni političare iz devedesetih, ni tajkune, ni kriminalce kao što nije ni proverila poreklo imovine bogatašima iz devedesetih.

Jesi video da pred dnevnik na RTSu ide reklama za BK univerzitet? Da je Milošević živ i na slobodi, rekla bih da bi se i on vratio na vlast u nekom trenutku.
gedza.73 gedza.73 18:14 10.05.2020

Re: Ja mislim

Jesi video da pred dnevnik na RTSu ide reklama za BK univerzitet?

Nisam. au.

Da je Milošević živ i na slobodi, rekla bih da bi se i on vratio na vlast u nekom trenutku.

Definitivno. Verujem da bi imao ogromnu podršku. Što je još gore ubeđen sam da bi mu se ogroman broj političara, iz svih opcija, uvlačio u dupe. Čak i oni koji bi ga kritikovali više bi to bile kritike kao kad grdite nestašnog bratića.

st.jepan st.jepan 19:26 10.05.2020

Re: Ja mislim

stefan.hauzer
Mogućnosti su sulude i brojne.

štrajk glađu


Ko zna zašto sam se baš danas ovoga setio:


omega68 omega68 22:37 10.05.2020

Re: Ja mislim

krenemo iz centra Kragujevca pa kroz Save Kovačević, levo, dođemo do ispred stana Slavice Đukić-Dejanović i počnemo sa raštimovanom simfonijom.

Ha, a onda Verko diriguje nad 10 000 glasova "kurvo crvena".
Pa posle par godina kad mu je nešto trebala za održavanje vlasti čujemo od njega da mu je ona " Seja" i da su i školski drugovi i sve tako...
Ribozom Ribozom 07:58 11.05.2020

Re: Ja mislim

da je izlazak na izbore dobra ideja i da nije trebalo nastaviti sa bojkotom


Ja mislim da su Bujketa smenili kako bi popinkovali RTS.
Necete moci ziveti od vucic-non-stop-na-teveu i lazemo-jer-nam-se-moze.
Ja sam ipak za revolucija.
gedza.73 gedza.73 07:59 11.05.2020

Re: Ja mislim

omega68
Verko diriguje nad 10 000 glasova "kurvo crvena".
Pa posle par godina kad mu je nešto trebala za održavanje vlasti čujemo od njega da mu je ona " Seja" i da su i školski drugovi i sve tako...

Pa jesu oni svi 'seje' i 'brace', 'drugarce i drugovi'.

U jednoj ruci, poput Verka, crvena knjižica u drugoj brojanica. Beše u javnom uključenju, kad je Verko bio gost, se javio čovek koji se predstavio i rekao da je on portir koji ga je hapsio dok je iznosio kradene stvari iz Zastave?

Možda mi je prvi put baš bilo jasna, nešto si me podsetio, politička scena kad sam video druženje 'demokratskih prvaka' sa 'nazadnim radikalima' 2008. A sedište Radikalne stranke u Domu Samoupravljača.

Odakle je formalno krenula inicijativa štafete Mladosti i robovanje kultu Vođe.
Spomenik 'Devojka sa štafetom' se nalazi malo dalje. Na raskrsnici koja je oivičena sa tri zgrade koje su u kraljevini simbolično pokazivali jedinstvo i ravnopravnost tri verske konfesije.

dve se vide ovde

i treća
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:59 11.05.2020

Re: Ja mislim

gedza.73

Spomenik 'Devojka sa štafetom' se nalazi malo dalje. Na raskrsnici koja je oivičena sa tri zgrade koje su u kraljevini simbolično pokazivali jedinstvo i ravnopravnost tri verske konfesije.

Шта су тачно биле те три куће и како су представљале равноправне конфесије?
gedza.73 gedza.73 18:45 11.05.2020

Re: Ja mislim

principessa_etrusca
Шта су тачно биле те три куће и како су представљале равноправне конфесије?

Pogledaj vrhove. Desno, druga i treća slika, vrhovi pravoslavne i katoličke crkve, levo muslimanski. Kuće su bile u privatnom vlasništvu, nakon rata su oduzete. Mislim da su bile trgovine ali nemoj da me držiš za reč možda će Omega bolje to da zna.
Jedna je bila prodavnica obuće Borovo, drugo je bila knjižara sa opremom za školu (kecelje, torbe, sveske) i imalo je neki predivan šmek sa drvenim stepenicama koje škripe a nakon toga su bile banke, ova treća je bila, ako se dobro sećam Srbijina samoposluga (razgrabili tajkuni-bivši direktori nakon 2000-te) mislim da su deo vratili vlasnicima.
solo solo 12:21 10.05.2020

ne,mi smo za Stanoja!


Черевићан Черевићан 12:53 10.05.2020

tertium non datur

izbori, da li je to dobra ideja

избори су јавни вазда........мера правде
упућени веле (не)годе свакој странци,
ево помно пратим .....биће их и код нас
па ће с'види ком' обојци а коме опанци
angie01 angie01 13:27 10.05.2020

u odnosu na

nepovoljnu i nesnosnu situaciju- najbolje bi bilo, ( znam da je ovo uzaludno), da se cela ova smusena, bezidejna opozocija nekako oslobodi svojih egotripera i slozi u jednu kolonu pod nazivom, lista za bojkot i tako izadje na izbore.

1.- neizlazak nece promeniti nista- moglo bi jedino u slucaju da je kampanja bojkota odradjena agresivno i masovno, kako bi rezultati pokazali nelegitimnost izabranih.

2.- ovakvim izlaskom bi se videlo koliko je gradjana protiv sadasnje vlasti.

3.- ne bi se rasipali ljudi na razne opcije, niti na to da li se izbori bojkotuju ili ne, sto bi dovelo do jos veceg fijaska.

4.- ujedinjeni jedino imaju neku sansu da dobiju neku dovoljnu kolicinu glasova i time legitimnost u skupstini- sta ce posle sa time da rade, zavisi od mnogo toga, ali to moze i posle izbora da se artikulise,...ovo kazem ovako, jer ocigledno ne postoji nikakva ideja, razradjen plan, strategije,... ocigledno im treba neka strucna pomoc, jer sve ovo sto se radi je tezak paceraj.

5.-kroz istoriju su se udruzivale razne vojske, dojucerasnji neprijatelji, kada je to bilo potrebno da se savlada jaci neprijatelj i postoji zajednicki cilj.

6. Sergej ovaka kakav je, moze da svojim spontanim, neartikulisanim, srcanim improvizacijama koje vise lice na zahebavanje sa drustvom da animira neku ekipu iz BGDa, NSa, Nisa,...svima ostalima je on nerazumljiv i dalek.

7.- svakom ponaosob od opozicionih lidera bi trebalo da je jasno, da nemaju neku narocitu podrsku- krajnje je amaterski da nemaju neki skrinig gradjanskih simpatija i antipatija u tom smilu, jer bez toga svako od njih i dalje moze pred ogledalom u svojoj klonji da zamislja da je neotkriveni car, koji ceka da bude otkriven uz ovacije,...sto se nece deseiti.

8.- trenutno su grajdani u stanju popizditisa od raznih stvari koje su se desile i izasle na videlo tokom pandemije- to ne treba zanemariti, jer se upravo desavanja vezana za bazicni zivot, nakon ovih dva meseca, pogorsavaju.

9.- zamislite jos 4 godine u ovim okolnostima...
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:10 10.05.2020

Re: u odnosu na

jednu kolonu pod nazivom, lista za bojot i tako izadje na izbore.



ovo mi zvuci kao strajk gladju vlasti protiv opozicije.

st.jepan st.jepan 14:16 10.05.2020

Re: u odnosu na

dragosevacsutra
jednu kolonu pod nazivom, lista za bojot i tako izadje na izbore.

ovo mi zvuci kao strajk gladju vlasti protiv opozicije.


Pa mora tako.
Čime ćeš post-istine* hendlovati, ako ne post-logikom**?

* Post-istina - reč godine 2016.
** Post-logika - reč godine 2020.
angie01 angie01 14:42 10.05.2020

Re: u odnosu na

ovo mi zvuci kao strajk gladju vlasti protiv opozicije.


kakva opozicija- takva i lista:)

Jer čime ćeš post-istine* hendlovati ako ne post-logikom**?


:)))

ako se ekipa ne ujedini- imacmo, opoziciju koja rastrkano izlazi na izbore, neku vuckovu-"eticna"comicka i kompani,...i neke koji ce bojkovoati....

sto znaci- niti ce biti moguci efekti bojkota- pokazivanje nevalidnosti izbora, niti ce se uraditi bilo sta vredno pomena- jedino ce neki opozicionari resiti svoje zaposlenje, nebitno za bilo kakve promene u drustvu, kao i do sada.

gradjani izgubljeni, demotivisani,...svako za sebe u borbi za opstanak- sto vlastima odlicno pase.
kukusigameni kukusigameni 07:28 11.05.2020

Re: u odnosu na

nepovoljnu i nesnosnu situaciju- najbolje bi bilo, ( znam da je ovo uzaludno), da se cela ova smusena, bezidejna opozocija nekako oslobodi svojih egotripera i slozi u jednu kolonu pod nazivom, lista za bojkot i tako izadje na izbore.


Jok. Koliko vremena će proteći dok se ne bude shvatilo da mora u dve kolone. Razlikuju se politike i nemoguće ih je braniti tako na gomili. SzS je najbolji primer za to.

1.- neizlazak nece promeniti nista- moglo bi jedino u slucaju da je kampanja bojkota odradjena agresivno i masovno, kako bi rezultati pokazali nelegitimnost izabranih.


Bojkot je na moju veliku žalost od samog početka više bio dogma nego promišljena politička agenda. Kulminiralo je jesenas kad je bilo "ili jesi - ili nisi". Tada je ponovo počelo prebrojavanje krvnih zrnaca ko je prava opozicija, a ko nije. Pravi protivnik je ostao u drugom planu.

2.- ovakvim izlaskom bi se videlo koliko je gradjana protiv sadasnje vlasti.


Srpsko društvo je oduvek podeljeno pola-pola. Vučić izvlači na izbore 99% svojih birača, opozicija ni 20% svojih. Osnovni cilj je smanjiti izlasnost njegovih i povećati % opozicionih.


3.- ne bi se rasipali ljudi na razne opcije, niti na to da li se izbori bojkotuju ili ne, sto bi dovelo do jos veceg fijaska.


Ponoviću, pitanje bojkot ili ne je postao sam sebi cilj. Nije ovo utakmica za pravu ili lažnu opoziciju. Ovo je slobodno mogu reći bitka za opsatnak bilo čega što se zove opozicijom.
Neko može reći da je dobro da umre i poslednji trag ove i ovakve opozicije ali sam siguran da na taj način olakšava Vučiću posao da do kraja kreira svoju opoziciju.
A i nemam malo godina, pa mi lično to ništa ne znači da čekam "drugi povratak".

Što se rasipanja tiče, tamo gde se nema, nema ni rasipanja. Kada sve sabereš shvatiš da nije u pitanju rasipanje, nego nemanje.

4.- ujedinjeni jedino imaju neku sansu da dobiju neku dovoljnu kolicinu glasova i time legitimnost u skupstini- sta ce posle sa time da rade, zavisi od mnogo toga, ali to moze i posle izbora da se artikulise,...ovo kazem ovako, jer ocigledno ne postoji nikakva ideja, razradjen plan, strategije,... ocigledno im treba neka strucna pomoc, jer sve ovo sto se radi je tezak paceraj.


Legitimnost se ne stiče na taj način, niti se legitimnost nekome osporava na taj način. Činjenica je da opozicija mora da ima kakav takav dogovor. Kroz poslednje dve godine se pokazalo da se mnogi dogovori krše već sutradan. Tome sam bio svedok i pored najbolje volje da razumem šta je motiv za takve poteze, nisam odmakao dalje od konstatacija.

5.-kroz istoriju su se udruzivale razne vojske, dojucerasnji neprijatelji, kada je to bilo potrebno da se savlada jaci neprijatelj i postoji zajednicki cilj.


Kroz istoriju su u Srbiji prečesto birali "radikale".
Činjenica je da je pod pritiskom protesta, opozicija koja se ne proziva uzajamno po medijima i koja sedi redovno za stolom i dogovara se, bila najveća noćna mora za Vučića. Koliko god on imao insajdere, toliko je to za njega bila nepodnošljiva situacija.

6. Sergej ovaka kakav je, moze da svojim spontanim, neartikulisanim, srcanim improvizacijama koje vise lice na zahebavanje sa drustvom da animira neku ekipu iz BGDa, NSa, Nisa,...svima ostalima je on nerazumljiv i dalek.


Sergej je tempirana bomba sa pokvarenim satom, pa niko ne zna dkada će da eksplodira, a ne zna se ni da li će da eksplodira. I to daje nadu
Ono što je sigurno, on osvaja glasove onih koje niko drugi ne bi osvojio (možda Beli i sl.).


7.- svakom ponaosob od opozicionih lidera bi trebalo da je jasno, da nemaju neku narocitu podrsku- krajnje je amaterski da nemaju neki skrinig gradjanskih simpatija i antipatija u tom smilu, jer bez toga svako od njih i dalje moze pred ogledalom u svojoj klonji da zamislja da je neotkriveni car, koji ceka da bude otkriven uz ovacije,...sto se nece deseiti.


Lideri mahom znaju da je to tako. Skrining ili istraživanja su postala nemoguća u ovim okolnostima. Para za to nema, a da stvar bude još lošija, ne znam kome bih lično verovao od onih koji se time bave.
Jedno solidno istraživanje košta oko 20k evra. E sad zamisli da još nisi siguran da li si te pare bacio jer te taj kome si poverio zadatak zavrnuo.
S druge strane, mediji kreiraju lidere. Opravdanje je kažu "klikovi" i sl.
Mislim da bi se istraživanjem pojavljivanja nekih ljudi na tzv. opozicionim medijima, pokazalo da ni tu ne postoji neka logična proporcija. A na to svi kukamo kada je u pitanju RTS.
Nekad pomislim da nama ni ne trebaju izbori. Imaš istraživanja, imaš medije, pa se to očas posla vidi ko koliko ima

8.- trenutno su grajdani u stanju popizditisa od raznih stvari koje su se desile i izasle na videlo tokom pandemije- to ne treba zanemariti, jer se upravo desavanja vezana za bazicni zivot, nakon ovih dva meseca, pogorsavaju.


Građani će tek da budu u tom stanju na jesen, kada se predviđa svuda jaka ekonomska kriza. Kako sada stvari stoje, Vučić se ponaša kao DS pred "sveCku ekonomsku krizu" onomad.

9.- zamislite jos 4 godine u ovim okolnostima...

Sve će to bojkot pozlatiti
zilikaka zilikaka 09:06 11.05.2020

Re: u odnosu na

Sergej je tempirana bomba sa pokvarenim satom, pa niko ne zna dkada će da eksplodira, a ne zna se ni da li će da eksplodira. I to daje nadu

Ovo... ko da sam ja rekla.

Nego, ti da znaš da si jedini razlog što pogleđujem po vama, uprkos...(ma znaš ti bolje od mene)
Ono što je važno a što se ne vidi je koga gde imate po lokalima.
Mislim da će to presuditi, jer ako nađem opet gomilu profesionalnih muljatora, džaba i ti.
kukusigameni kukusigameni 09:12 11.05.2020

Re: u odnosu na

zilikaka
jer ako nađem opet gomilu profesionalnih muljatora, džaba i ti.


Pa to i jeste neki put. Zato sve i ide polako. Nova makar ne preuzima muljatore od nekih prethodnih.
Ali, prevariš se i uz sve mere opreza.
solo solo 09:14 11.05.2020

Re: u odnosu na

9.- zamislite jos 4 godine u ovim okolnostima...


Kojim?

Pa u ovim i sličnim okolnostima živimo poslednjih 30 god minimum a ako pitaš ,,neke,, oni živi još od Broza u istim.

Moć navike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:25 11.05.2020

Re: u odnosu na

Kuku...
Koliko vremena će proteći dok se ne bude shvatilo da mora u dve kolone.


Neki, mnogi, nikad.
Očigledno.
Naučilo to da razmišlja frontovski, drug je Tita izdo naređenje, svi u borbu za oslobođenje, manir.
Preduboko je to usađeno u karakter da bi se moglo razumeti da je naopako, da se dobija monstrum, ako se ujedine isključivosti.

Ali bipolarna svest, mi i oni, oslobodioci i izdajnici, je i kod Vučića i kod Endži.
Isti su oni.

Pluralizam ne znači dualizam, nikako ne znači, a ovi koji kažu, ajd da pobedimo ove pa posle kao nešto će da bude, blage veze o politici nemaju.

Ne može jedna lista protiv Vučića, izbori su ozbiljnija stvar od bajki sa srećnim krajem, a da je tako pokazao je i DOS.

Srušili su Miloševića, ali po koju cenu?
Da u vlast uđu i lopovi, prevaranti, anonimusi, i da se ugled tih koji su srušili Slobu posle godinu dve sroza na jednocifrenu podršku.
Pa da onda na vlast dođu Jočić i Bulatović.

Nije normalno i ništa dobro ne bi donelo ujedinjavanje Živkovića i Obradovića, oni svako za sebe treba da postoje, i svaki će imati neke pristalice, a zajedno bi napravili frankenštajna koga niko normalan ne bi mogao podržati.

A kad će se to shvatiti?
Pa neki nikad.
solo solo 09:40 11.05.2020

Re: u odnosu na

Građani će tek da budu u tom stanju na jesen, kada se predviđa svuda jaka ekonomska kriza. Kako sada stvari stoje, Vučić se ponaša kao DS pred "sveCku ekonomsku krizu" onomad.


Šta uopšte očekuješ od građana sa ovakvim stanjem svesti/samosvesti

Novi Sad slike smeća na keju posle prve slobodne noći po ukidanju vanrednog stanja



Mora još puno vode Dunavom da prođe.
kukusigameni kukusigameni 10:09 11.05.2020

Re: u odnosu na

hoochie coochie man


Vučić je svojom lažnom catch all politikom prisvojio mogućnost da skakuće sa jedne na drugu granu, kako kod svojih, tako i kod stranaca.

Takođe je obesmislio politiku svakodnevnim spinovima na koje se veliki broj političara i građana peca.

Tome se ne može suprotstaviti druga catch all politika. To onda čak i loše izgleda u očima birača. U krajnjem slučaju takav zahvat se radi kad dođeš u poziciju vlasti, a ne pre toga.

Osim toga, Vučiv režim se može jasno definisati kao populistički. Ima skoro sve elemente kojima se definiše populizam.

U borbi protiv te nametnute podele (a koja karakteriše populizam), podele na mi i oni (gde su oni neprijatelji države i sl.), mora se izbeći neki drugi vid populizma.

Populizmom se ne pobeđuje populizam.
angie01 angie01 11:00 11.05.2020

Re: u odnosu na

kukusigameni


gde si kuku,


Jok. Koliko vremena će proteći dok se ne bude shvatilo da mora u dve kolone. Razlikuju se politike i nemoguće ih je braniti tako na gomili. SzS je najbolji primer za to.


mogu da ti kazem samo kako ja to vidim- kapiram razlike i nekompatibilnost, al je trenutno situacija takva da prvo mora da se oslobodimo terora, sto mi se cini, nije bas moguce u rascepkanoj ionako slaboj opoziciji,...a posle to sto ti kazes...

( meni licno, ovo sto radi bosko, nije nista drugacije od upada na promocije Pescanika, to je ista matrica, rukopis,..a i procitala sam neke delove njihovog programa- nedajboze)....pri tome, samo daje materijal za napade s druge strane, gde se odmah ubacuje i ostali deo opozicije.


Kulminiralo je jesenas kad je bilo "ili jesi - ili nisi".


ne znam, sve skupa ko pokondirena palanka.


Vučić izvlači na izbore 99% svojih birača, opozicija ni 20% svojih. Osnovni cilj je smanjiti izlasnost njegovih i povećati % opozicionih.


pa to ti kazem- ljudi su izbezumljeni, mahom skoncentrisani na sopstveni opstanak u drzavi u kojoj nista ne funkcionise, ne veruju nikome, nemaju za sta tacno da se uhvate i sada se ocekuje, da ce promisljeno-obrati paznju na veci deo gradjana koji gledaju samo rts, pink, hepi i studio b-da izaberu izmedju onoliko fakticki nepoznanica, nedovoljno definisanih u onome sto je vazno gradjanima, siroj populaciji,...zar tu nije logicnija opcija- necu vise ovo sto je sad, pa koliko takvih glasova ima,..znaci, lista za bojkot.

mozda gresim, al ako bi pitali i u velikim gradovima, sta zastupaju recimo Nova, ili SZS,...dopisi,...sta mislis, koliko ljudi bi uopste znalo....pri tome, ni jedan od istaknutih lidera ne uziva popularnost,...je l kapiras.


Ovo je slobodno mogu reći bitka za opsatnak bilo čega što se zove opozicijom.


eto to....zato i mislim da je pogresan nacin odabran.


Činjenica je da je pod pritiskom protesta, opozicija koja se ne proziva uzajamno po medijima i koja sedi redovno za stolom i dogovara se, bila najveća noćna mora za Vučića.


to ti pricam:).


Sergej je tempirana bomba sa pokvarenim satom, pa niko ne zna dkada će da eksplodira, a ne zna se ni da li će da eksplodira. I to daje nadu
Ono što je sigurno, on osvaja glasove onih koje niko drugi ne bi osvojio


on osvaja glasove- prvo sto nije uprljan nikakvim prethodnim aferama u politici, nastupa srcano, meni deluje iskreno iako nije politicki korektno artikulisan, pri tome, onaj njegov projekat za lecenje bolesne dece vrlo odgovorno i profi funkcionise, a on od toga nema nista, samo probleme.


Nekad pomislim da nama ni ne trebaju izbori. Imaš istraživanja, imaš medije, pa se to očas posla vidi ko koliko ima


istrazivanja se izmedjuostalog rade- kao i u svakom marketingu, da bi se ustanovilo sta bi ljude pokrenulo na tvoju stranu, kako da se upakujes i sl,...mada smo mi drustveno u nekom kamenom dobu sto se tice svega toga.
kako da ti kazem, ti pricas normalno sa nekim ko je tvoj broj, a ovde se obracas sarenolikoj publici.


Sve će to bojkot pozlatiti


koja smo mi staticna mocvara,...obrazovani klinci nam odose, ostase ovi celavci sa bakljama.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:29 10.05.2020

Anketa:

.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:30 10.05.2020

Re: Anketa:

Glasaću za Sergeja.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:30 10.05.2020

Re: Anketa:

Što bi rekla Ruška Jakić- ne, nikako!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:49 10.05.2020

Re: Anketa:

Još nisam rešio.
angie01 angie01 16:14 10.05.2020

Re: Anketa:

uz anketu je potrebno objasnjenje- sta se dobija bojkotom, a sta glasanjem.
alselone alselone 16:24 10.05.2020

Re: Anketa:

uz anketu je potrebno objasnjenje- sta se dobija bojkotom, a sta glasanjem.


Glasam za izlazak jer mislim da bi se mogla načeti ova vlast po prvi put. Ovo bi mogla biti 1996. za Vučića.

Bojkotom bi se ogolila vlast do kraja, ali sumnjam da bismo zapravo nešto dobili, pošto ovi mogu tako godinama.
predatortz predatortz 08:07 11.05.2020

Re: Anketa:


Glasam za izlazak jer mislim da bi se mogla načeti ova vlast po prvi put. Ovo bi mogla biti 1996. za Vučića.


Moj stav:

Na izbore ću da izađem kada budem video političku opciju čiji se stavovi poklapaju sa mojim pogledima na uređenje društva i države.
Trenutno, u Srbiji ne vidim ni jednu takvu stranku ili udruženje.

Taman, a ovo je u sferi teorije, da Trifunović ima kapacitet da pobedi Vučića, ne vidim šta bi Srbija dobila. Samo bi jedan ego-manijak zamenio drugog ego-manijaka.
docsumann docsumann 11:11 11.05.2020

Re: Anketa:

predatortz

Glasam za izlazak jer mislim da bi se mogla načeti ova vlast po prvi put. Ovo bi mogla biti 1996. za Vučića.


Moj stav:

Na izbore ću da izađem kada budem video političku opciju čiji se stavovi poklapaju sa mojim pogledima na uređenje društva i države.
Trenutno, u Srbiji ne vidim ni jednu takvu stranku ili udruženje.

Taman, a ovo je u sferi teorije, da Trifunović ima kapacitet da pobedi Vučića, ne vidim šta bi Srbija dobila. Samo bi jedan ego-manijak zamenio drugog ego-manijaka.


bojkot ima smisla samo ako je iza njega, snažno, stane cijela opozicija.
čim ima i onih koji če izaći, onih kojhi se još opremišljaju, onih koji ...piši propalo.
predatortz predatortz 11:22 11.05.2020

Re: Anketa:

bojkot ima smisla samo ako je iza njega, snažno, stane cijela opozicija.
čim ima i onih koji če izaći, onih kojhi se još opremišljaju, onih koji ...piši propalo.


Pazi, kad me ni to više ne zanima.
Na političkoj sceni Srbije i RS (govorim jer tu imam pravo glasa) je, manje više, sve viđeno. Svi likovi su igrali uloge u ovoj našoj farsi, znamo i kako su ih igrali.
Znam da moje promišljanje nije dobro na globalu, ali iz mojih cipela gledano neću više da se zamajavam onim koji ne odražavaju moje stavove samo zbog toga što su protiv nekih drugih.

Kad se iskristališe neka pristojna partija desnog centra, ne nekakve budaletine tipa Boška i ostalih opskurnih likova kojima je referat da glumataju desnicu, ja ću da glasam.
Na čelu te stranke moraće da bude solidan čovek, odmeren, dobro obrazovan, osoba koja razumno i racionalno obrazlaže stavove. Za takvog čoveka mogu da odem do glasačkog mesta. Za grla koja su trenutno u ponudi to bi bio bespotreban napor.
angie01 angie01 11:27 11.05.2020

Re: Anketa:

bojkot ima smisla samo ako je iza njega, snažno, stane cijela opozicija.


to pokusavam sve vreme da objasnim,...al ne vredi.
kukusigameni kukusigameni 11:35 11.05.2020

Re: Anketa:

docsumann
bojkot ima smisla samo ako je iza njega, snažno, stane cijela opozicija.
čim ima i onih koji če izaći, onih kojhi se još opremišljaju, onih koji ...piši propalo.


Evo, samo se delimično slažem.

Bojkot najviše ima uspeha ako je u društvu izraženo postojanje većine koja se na izborima ne vidi. To kod nas nije slučaj.

Đes Doks?

predatortz predatortz 11:38 11.05.2020

Re: Anketa:

angie01
bojkot ima smisla samo ako je iza njega, snažno, stane cijela opozicija.


to pokusavam sve vreme da objasnim,...al ne vredi.


Ako ćemo tako, bojkot nema nikakav smisao.
Uvek će biti onih kojima je referat da glumataju opoziciju. Oni će izaći i izbori će formalno biti regularni.

Ja na ovu situaciju gledam ovako:

Problem Srbije je što ne postoji artikulisana opozicija. Bosanski lonac stranki različitih programa i ciljeva, ujedinjen oko toga da se neko skine, smo već imali. Zvao se DOS. U konačnici, to je ispalo veliko sranje. Em je taj DOS iznedrio gomilu retarda, em je potrošena vera naroda u pobunu zarad promene.

Rezultat takvog delovanja je da nam danas vladaju isti oni koji su nad nama vladali devedesetih, samo njihova druga i treća liga.

Ponoviti tu glupost bi bilo imbecilno.
Nikad, ali nikad, ne bih glasao za neku "objedinjenu opoziciju" samo zbog toga da bi se skinuo Vučić. Niti bih za takvu opoziciju drao đonove i lupao šerpe.

Činjenica je da će Vučić vladati još, najverovatnije, dva izborna ciklusa. To vreme treba pametno iskoristiti za formiranje nečeg novog, ali stvarno novog.

Ovo sve iz trenutne ponude oterati u tri lepe pizde materine.
rodni rodni 11:41 11.05.2020

Re: Anketa:

predatortz
bojkot ima smisla samo ako je iza njega, snažno, stane cijela opozicija.
čim ima i onih koji če izaći, onih kojhi se još opremišljaju, onih koji ...piši propalo.


Pazi, kad me ni to više ne zanima.
Na političkoj sceni Srbije i RS (govorim jer tu imam pravo glasa) je, manje više, sve viđeno. Svi likovi su igrali uloge u ovoj našoj farsi, znamo i kako su ih igrali.
Znam da moje promišljanje nije dobro na globalu, ali iz mojih cipela gledano neću više da se zamajavam onim koji ne odražavaju moje stavove samo zbog toga što su protiv nekih drugih.

Kad se iskristališe neka pristojna partija desnog centra, ne nekakve budaletine tipa Boška i ostalih opskurnih likova kojima je referat da glumataju desnicu, ja ću da glasam.
Na čelu te stranke moraće da bude solidan čovek, odmeren, dobro obrazovan, osoba koja razumno i racionalno obrazlaže stavove. Za takvog čoveka mogu da odem do glasačkog mesta. Za grla koja su trenutno u ponudi to bi bio bespotreban napor.

Tunjavi, vrati se - sve ti je oprošteno!

Čak i to što si izdao mačkare i prešao na stranu džukelaša.
angie01 angie01 11:49 11.05.2020

Re: Anketa:

Ako ćemo tako, bojkot nema nikakav smisao.


bojkot je smisljen kao sredstvo negiranja samih izbora za koje ne postoje potrebni fer uslovi i kao takav bi mogao da ima rezultat, samo ako svi stanu pod taj kisobran, pod pretpostavkom da su animirali dovoljna broj gradjana, kako bi i oni shvatili sta je u pitanju.

za ostalo se u neku ruku slazem- svakako da je opozicija slaba i nedovoljno arikulisana,...da je dos sve skenjao, kao i oni posle- jeste.

edit;'alo bre, mi 25 godina tupimo istu pricu, znaci da je nesto u nama ozbiljno poremeceno...i to jos oko istih ljudi.

za to vreme se normalan covek zaljubi, iskoluje, ozeni, zaposli, skuci, izrodi decu, proputuje, nesto stvori,resi neke dileme,...razvede, ponovo zaljubi:))),desi se citav jedan zivot...a mi besmisleno kruzimo u tamnom vilajetu i sem sto nista nije stvoreno, nije se napredovalo, sve je gore....
rodni rodni 11:51 11.05.2020

Re: Anketa:

predatortz

...

Problem Srbije je što ne postoji artikulisana opozicija. Bosanski lonac stranki različitih programa i ciljeva, ujedinjen oko toga da se neko skine, smo već imali. Zvao se DOS. U konačnici, to je ispalo veliko sranje. Em je taj DOS iznedrio gomilu retarda, em je potrošena vera naroda u pobunu zarad promene.
...

Meni je taj bosanski lonac bio takav bućkuriš - do nejestivosti.
Sve dok jednom nisam otišao sa ženom na splavarenje Tarom.
Drugi dan pristanemo na bosanskoj obali, priđem ognjištu i pitam kuvara kakav to zbrlj kuva - kaže on, bosanski lonac.
Eeee, do mojega - kažem ja.
On bio iskusan, matori lik, te reče pomirljivo ... neću mnogo da te ubeđujem - probaj kada bude gotovo, pa ako ti se sviđa - sviđa, a ako ne - nikom ništa.
I stvarno - ne da je bilo super, nego - do jaja.
Prilazim ja kotlu po drugi puta, a on se smiljuji ... i šta sada kažeš pita?
Kažem ja - svaka čast, povlačim što sam kenjao.
I shvatim, po ko zna koji put - da ukus zavisi, najviše, od kuvara i njegovog znanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:11 11.05.2020

Re: Anketa:

Ako ćemo tako, bojkot nema nikakav smisao

Smisao je rastegljiva stvar, neki ga može videti u nečem u čemu ga drugi ne vidi, ali o efektu po političku atmosferu u državi, bojkot od strane onih koji imaju jednocifrenu podršku se ne može govoriti.

Najčešći argument je da će se kao bojkotom legitimitet vlasti dovesti u pitanje, što je čisto samozavaravanje.
Vlast ima sigurno većinsku podršku u biračkom telu, to je suština legitimiteta, i to se bojkotom ne može ugroziti nikako.

Formalno, legitimna je vlast koja osvoji najviše od izašlih, pa koliko god da izađe.
Dakle ni formalno se ne može oduzeti legitimitet bojkotom.

Nemoguće je sprečiti vlast da formira partije koje će glumiti opoziciju u skupštini, pa će tako i taj vizuelni, pojavni oblik višestranačke skupštine biti zadovoljen.

Ne može na to bojkot nikako da utiče.

Bojkotaši mogu da smatraju vlast nelegitimnom, ali to mogu uvek.
Tako da bojkot u ovoj situaciji ne može menjati stvari na bolje.

Kada bi pistojala snaga sa približnom podrškom kao vlast, njen bojkot bi imao političku težinu, ovako, ništa.

A kako stvari menjati, e to je druga tema.
Sigurno ne metodom, ajmo svi protiv ovih.
Neophodno je uspostaviti kriterijum šta je dobro a šta loše, a napustiti propali kriterijum mi i oni.

I da, mediji, to se mora menjati....nekako.
maksa83 maksa83 12:20 11.05.2020

Re: Anketa:

I da, mediji, to se mora menjati....nekako.

A to se neće promeniti - nikako.

Ne postoji recept za vraćanje medija u normalu.

Bez toga mošjebati sve ostalo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:28 11.05.2020

Re: Anketa:


A to se neće promeniti - nikako.

Ne postoji recept za vraćanje medija u normalu.

Bez toga mošjebati sve ostalo.

Baš tako.

Nemam nikakvu ni približno definisanu ideju kako to izvesti, ali ubeđenje da se to mora izvesti imam.
zilikaka zilikaka 12:40 11.05.2020

Re: Anketa:

Bez toga mošjebati sve ostalo.

Može i drugačije, al je teže i zahteva mnogo resursa.
Drugo je tehnika krunjenja. Potreban ti jedovoljan broj upornih budala koje će im drmati kavez, nalaziti ihna zicer situacijama gde uzimaju poen po poen, i to tako polako, dok se ne vidi okolo da su počeli da se krune.
Kad se pređe kritična tačka, sve ide mnogo lakše, po inerciji, a i njihova mnoga utvrđenja padaju sama.
mariopan mariopan 12:50 11.05.2020

Re: Anketa:

predatortz

Glasam za izlazak jer mislim da bi se mogla načeti ova vlast po prvi put. Ovo bi mogla biti 1996. za Vučića.


Moj stav:

Na izbore ću da izađem kada budem video političku opciju čiji se stavovi poklapaju sa mojim pogledima na uređenje društva i države.
Trenutno, u Srbiji ne vidim ni jednu takvu stranku ili udruženje.

Taman, a ovo je u sferi teorije, da Trifunović ima kapacitet da pobedi Vučića, ne vidim šta bi Srbija dobila. Samo bi jedan ego-manijak zamenio drugog ego-manijaka.



Ne slažem se sa tobom iz dva razloga:

Moji kriterijumi za stranku kojoj bih poverila da uredi i vodi državu su isto tako visoki kao tvoji, ali su u ovoj situaciji potpuno nerealni, što znači da ako to čekam - pomažem ovom nesvetu da jaše neograničeno ili dok njemu ne dosadi.

Nemamo to vreme koje je potrebno da se ozdravi od ove bolesti koju je sadio i negovao Vučić, podeljenost u narodu, apatija, beznađe i "svi su isti, spasa nam nema"...to mora da se prekine.

Ako nikako drugačije ne može, a vidim da ne može, i da moja "idealna opcija" nije još ni rođena a ja ne mogu da čekam jos deceniju dve, glasaću za bilo koga ko će SNS u Skupstini da sapliće i nervira, da im ogoli svaku laž i prevaru, da im ne dopušta da se opuste i prisili ih da stalno drže gard.

Sergej ni sam ne zna gde će udariti dok mu ne šune u glavu i idealan je za taj posao.....mada ne znam jos za koga ću glasati, izbor je sada baš težak. Jedino znam da "idealna politicka opcija" ne postoji i ja neću da je čekam.
Glasaću.
angie01 angie01 13:29 11.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
I da, mediji, to se mora menjati....nekako.

A to se neće promeniti - nikako.

Ne postoji recept za vraćanje medija u normalu.

Bez toga mošjebati sve ostalo.



a koje si to slobodne medije imao devedesetih?

Pancevo,Telegraf koji se stampao u CG, a pitanje koliko ga je ljudi kupovalo van bg, ns....
maksa83 maksa83 13:54 11.05.2020

Re: Anketa:

a koje si to slobodne medije imao devedesetih?

Imao si Studio B za početak, Radio B92, a i Radio Index. Studio B je onda postao u jednom trenutku TV Stanica Vuk i Danica.

Ne sećam se baš da li je radio Index bio toliko politički angažovan ali svakako nije bio režimski pošto ja onda ne bih tamo gostovao u jednoj emisiji.
alselone alselone 13:57 11.05.2020

Re: Anketa:

Imao si Studio B za početak, Radio B92, a i Radio Index. Studio B je onda postao u jednom trenutku TV Stanica Vuk i Danica.


Blic, Glas Javnosti, NIN, Vreme, Kikindske...
rodni rodni 14:00 11.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
a koje si to slobodne medije imao devedesetih?

Imao si Studio B za početak, Radio B92, a i Radio Index. Studio B je onda postao u jednom trenutku TV Stanica Vuk i Danica.

Ne sećam se baš da li je radio Index bio toliko politički angažovan ali svakako nije bio režimski pošto ja onda ne bih tamo gostovao u jednoj emisiji.

Aaaa, to si ti bio!
Eeeee - ondak kuul!
Radio Index je za mene bio jedini radio - u to vreme.
Sve ostalo je bilo sića.
maksa83 maksa83 14:04 11.05.2020

Re: Anketa:

Aaaa, to si ti bio!
Eeeee - ondak kuul!

Pa šta znam, bio sam toliko nervozan da mi se ceo ivent izbrisao iz glave, ne sećam se ni kako je izgledao studio ni cele stvari, znam samo da se desilo. Nije bila politićka emisija nego raćunarska.
milisav68 milisav68 14:17 11.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
a koje si to slobodne medije imao devedesetih?

Imao si Studio B za početak, Radio B92, a i Radio Index.

Bila je i TV mreza ANEM, koju su prenosile lokalne tv i radio stanice.

Dopuna obavestio sam moderatora dok sam skrolovao.
angie01 angie01 14:26 11.05.2020

Re: Anketa:

Imao si Studio B za početak, Radio B92, a i Radio Index. Studio B je onda postao u jednom trenutku


studio B je bio lokalni, B92 gerila sa malim dometom, radio Index i nije bas bio politicki orjentisan,...


Glas Javnosti


zezas me!

NIN onako u to vreme, Vreme nikada nije imalo velike tiraze,...

hocu reci, slusaoci b92 iz gajbe pored Doma omladine, za ciji predajnik su gradjani dali svoje pare, ili citaoci Vremena i Gledaoci tv Panceva, nisu publika kojoj je trebalo otvoriti oci i nesto objasniti....ako se razumemo...

znaci, pricamo o istom problemu, kako da se dopre do najsire populacije, koju pokriva ris,pink,hepi,....
angie01 angie01 14:27 11.05.2020

Re: Anketa:

bio sam toliko nervozan da mi se ceo ivent izbrisao iz glave, ne sećam se ni kako je izgledao studio ni cele stvari, znam samo da se desilo.


ti ko mlada prvo vece...
maksa83 maksa83 14:30 11.05.2020

Re: Anketa:

ti ko mlada prvo vece...

To ću morati da ti verujem na reč...
zilikaka zilikaka 14:31 11.05.2020

Re: Anketa:

Dopuna obavestio sam moderatora dok sam skrolovao.

Nema veze, i ja sam
alselone alselone 14:32 11.05.2020

Re: Anketa:

zezas me!


Šta? Glas javnosti nije sredinom devedesetih bio opocioni medij?
alselone alselone 14:33 11.05.2020

Re: Anketa:

Nije bila politićka emisija nego raćunarska.


Polarotor?
alselone alselone 14:33 11.05.2020

Re: Anketa:


znaci, pricamo o istom problemu, kako da se dopre do najsire populacije, koju pokriva ris,pink,hepi,....


IMala si radio stanice i male lokalne novine u svkaom gradu, pogotovo posle 1996 i pobede na lokalnim izborima u skoro svim većim gradovima.
maksa83 maksa83 14:35 11.05.2020

Re: Anketa:

Polarotor?

Prolupator je mislim išao na trećem kanalu RTS-a.
maksa83 maksa83 14:38 11.05.2020

Re: Anketa:

IMala si radio stanice i male lokalne novine u svkaom gradu, pogotovo posle 1996 i pobede na lokalnim izborima u skoro svim većim gradovima.

Tako je. A sad je situacija takva da ti uzmu i Beograd i nije jasno da li ikako može da se uzme nazad.

E da, dodatno - ovde sada ima mnogo manje ljudi koji bi im se suprostavili. Odselilo se, i odseljava se masovno.

Ali stvarno je bespredmetno diskutovati da li su uslovi sada kao onda. Nisu, gori su.

angie01 angie01 14:41 11.05.2020

Re: Anketa:





To ću morati da ti verujem na reč...


there, there...
angie01 angie01 14:42 11.05.2020

Re: Anketa:

Šta? Glas javnosti nije sredinom devedesetih bio opocioni medij?


on je bio bas ono- govno prorezimsko.
alselone alselone 14:43 11.05.2020

Re: Anketa:

E da, dodatno - ovde sada ima mnogo manje ljudi koji bi im se suprostavili. Odselilo se, i odseljava se masovno.

Ali stvarno je bespredmetno diskutovati da li su uslovi sada kao onda. Nisu, gori su.


Jeste, i manje ljudi i ljudi se umorili i razočarali u borbu. Zato živimo danas ovu letargiju.

A nema ni pomoći spolja koja je tada bila ključna.
nsarski nsarski 14:43 11.05.2020

Re: Anketa:

alselone
Imao si Studio B za početak, Radio B92, a i Radio Index. Studio B je onda postao u jednom trenutku TV Stanica Vuk i Danica.


Blic, Glas Javnosti, NIN, Vreme, Kikindske...


Naša Borba...
angie01 angie01 14:44 11.05.2020

Re: Anketa:

Nisu, gori su.


sa ovim se slazem- al nismo pricali o uslovima, nego o medijima i dostupnosti prave info vecem broju slusalaca/gledalaca... tada je vecina gledala drugi dnevnik da bi imala misljenje.

edit:- ti sada isto imas dva kanala na kablovskoj, sto je veca rasprostranjenost od tadasnjeg studija B ili B92,...imas NIN, Vrema, Danas, Juzne vesti,...sada ti je komunikacija netom mejn strim, gde nema zaustavljanja,...pa sve one Krik, Birn, Istinomer, i sl,...Sabac sa svojim lokalnim rovom,...

...ali nije pokreiven dobro deo gde je jos uvek jedini izvor saznanja, drugi dnevnik rtsa i pink,...informer, kurir za dvais dindzi...i osvestenom ikonicom kao poklonom.
predatortz predatortz 14:47 11.05.2020

Re: Anketa:

angie01
Nisu, gori su.


sa ovim se slazem- al nismo pricali o uslovima, nego o medijima i dostupnosti prave info vecem broju slusalaca/gledalaca... tada je vecina gledala drugi dnevnik da bi imala misljenje.


Zaboravljate najmasovniji medij danas, jedini koji ne mogu kontrolisati, koji stiže gde god hoćeš - Internet.
maksa83 maksa83 14:51 11.05.2020

Re: Anketa:

sa ovim se slazem- al nismo pricali o uslovima, nego o medijima i dostupnosti prave info vecem broju slusalaca/gledalaca..

Izvini ali meni je to apsolutno jedno te isto.

(Bojim se da bi me od objašnjenja kako to nije jedno te isto baš jako zabolela glava.)
angie01 angie01 14:51 11.05.2020

Re: Anketa:

Zaboravljate najmasovniji medij danas, jedini koji ne mogu kontrolisati, koji stiže gde god hoćeš - Internet.


ispravila sam u medjuvremenu,...al internet ne koriste upravo oni koji su kljucni glasaci- starija populacija u manjim sredinama.
milisav68 milisav68 14:53 11.05.2020

Re: Anketa:

angie01
tada je vecina gledala drugi dnevnik da bi imala misljenje.

Nisi u pravu, lokalne stanice su recimo prenosile vesti b92, i bbc na srpskom i dojce vele, ali vesti iz ostalih lokalnih stanica.
alselone alselone 14:54 11.05.2020

Re: Anketa:

on je bio bas ono- govno prorezimsko.


nemaš pojma a petljaš se samouvereno.

Glas javnosti je bio opoziconi medij i kažnjavan je po zakonu o informisanju, plenjea je imovina, zastrašivani novinari itd.
alselone alselone 14:54 11.05.2020

Re: Anketa:

Naša Borba...


Naša Krmača.
predatortz predatortz 14:54 11.05.2020

Re: Anketa:

angie01
Zaboravljate najmasovniji medij danas, jedini koji ne mogu kontrolisati, koji stiže gde god hoćeš - Internet.


ispravila sam u medjuvremenu,...al internet ne koriste upravo oni koji su kljucni glasaci- starija populacija u manjim sredinama.


I ja sam bio u toj zabludi. Koriste, a tek će.
Ostaće im Vučić, deca će im otići.
angie01 angie01 14:54 11.05.2020

Re: Anketa:

(Bojim se da bi me od objašnjenja kako to nije jedno te isto baš jako zabolela glava.)


pa nece- okolnosti su onda sve skupa bile, oni i mi,....a sada nisu, sada su ljudi smoreni od dvais godina prevara i laznih obecanja, prosao im zivot cekajuci taj preokret, omladina uredno odlazi, a azdaja se odomacila, izlila u bronzi i dobila jos po neku glavu.
maksa83 maksa83 14:55 11.05.2020

Re: Anketa:

Zaboravljate najmasovniji medij danas, jedini koji ne mogu kontrolisati, koji stiže gde god hoćeš - Internet.

To negde drugde, zato je pred recimo američke izbore Fejsbuk glavno poprište, a ovde i ne baš, ovde se to sipa kroz (državno sponzorisane) tabloide i TV, i to zato što je to još uvek glavni venue za "informisanje".
angie01 angie01 14:56 11.05.2020

Re: Anketa:

nemaš pojma a petljaš se samouvereno.


alse- ulazila sam u njihovu redakciju u to vreme,...nadji neki clanak iz tog vremena pa ces videti sta su i kako pisali.

alselone alselone 14:59 11.05.2020

Re: Anketa:

alse- ulazila sam u njihovu redakciju u to vreme,...nadji neki clanak iz tog vremena pa ces videti sta su i kako pisali.


Evo ne jedan nego dva članka iz 2000.

Prvi je NIN

U ovu godinu ušli smo sa bremenom Zakona o informisanju, po kome se kažnjavaju stare žrtve ("Danas", "Blic", "Glas javnosti" ) i pronalaze nove.

Drugi je B92
Nezavisno udruzenje novinara Srbije osudilo je kaznjavanje dnevnog lista "Danas" Zakonu o javnom informisanju, ali i kako stoji u saopstenju za javnost, "najnoviju pljacku privatne imovine 'Glasa javnosti'. Time se pokazuje namera vlasti da otimacinom ugasi jos jedno od glasila koje nije pod kontrolom rezima". Kaznjavanje "Danasa" i plenidbu imovine "Glasu javnosti" osudila je i vecina opozicionih partija u Srbiji. Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) je izrazila najostriji protest protiv ponovnog kaznjavanja lista "Danas" po odredbama Zakona o javnom informisanju Srbije, kao i zbog nastavka nezakonitog postupanja Privrednog suda u Beogradu koji nastavlja da pleni imovinu ABC Produkta u nastojanju da se unisti list "Glas javnosti"
alselone alselone 15:02 11.05.2020

Re: Anketa:

Evo i spisak kazni iz 1999. može se videti i lep spisak medija koji su kažnjavani.

LINK
angie01 angie01 15:09 11.05.2020

Re: Anketa:

I ja sam bio u toj zabludi. Koriste, a tek će.


u Srbiji je 50% komjuterski nepismenih po istrazivanjima iz 2018....a od ukupnog broja nepismenih( oni ne citaju ni novine) u nasoj zemlji 81% su gradjani centralne Srbije- njima su rts i pink prozor u svet.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:12 11.05.2020

Re: Anketa:

alselone
Evo i spisak kazni iz 1999. može se videti i lep spisak medija koji su kažnjavani.

LINK

Ma daj bre Als, pusti Endži.
Naravno da je glas javnosti bio opozicion.
ABC grafika ili tako nešto, je bila njihova štamparija, koju je JUL zatvorio kako se ne bi štampale opozivione novine.

Ako nije Glas bio opozicion nije ni Borba, kasnije Naša Borba, treba samo znati genezu nastanka tih novina.

Ne trebaju tu nikakvi linkovi, to se zna.
angie01 angie01 15:15 11.05.2020

Re: Anketa:

Evo i spisak kazni iz 1999. može se videti i lep spisak medija koji su kažnjavani.


nadji neke tekstove u arhivi iz tog vremena, pa ces videti o cemu pricam- stvarno ne znam za sta su ih kaznjavali.

evo ti deo iz teksta ispod linka koji si postavio,


Režimski mediji su zaduženi da stvaraju jednu vrstu virtualne realnosti, u kojoj se jasno zna ko su
neprijatelji i kakvi su njihovi "mračni ciljevi", kako se za vreme rata "Srbija herojski brani", a kako se
posle rata "Srbija herojski gradi", ko želi da "otme" vlast od "legalno izabranih predstavnika naroda" i
da je "iskoristi za konačno bacanje Srbije na kolena", rasparčavanje zemlje i "stvaranje američke
kolonije". Za vreme rata gotovo svi mediji su izveštavali na sličan način, sa manje više vulgarnom i/ili
ostrašćenom retorikom.
U to vreme pravi bum je doživeo banjalučki časopis Reporter, koji se za
jedan dan na ulicama Beograda prodavao u deset hiljada primeraka. Kada se rat završio, situacija
se značajno promenila; većina dnevnih listova - Glas javnosti,
Blic, Danas, pa čak i Večernje novosti,
počeli su da mnogo objektivnije pokrivaju događaje.
alselone alselone 15:17 11.05.2020

Re: Anketa:

Ne trebaju tu nikakvi linkovi, to se zna.


Pa da, mislim isto, to je opšte poznato. Čak su imali i OK sajt, sećam se da sam jedno vreme njih čitao na netu.
rodni rodni 15:17 11.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
Aaaa, to si ti bio!
Eeeee - ondak kuul!

Pa šta znam, bio sam toliko nervozan da mi se ceo ivent izbrisao iz glave, ne sećam se ni kako je izgledao studio ni cele stvari, znam samo da se desilo. Nije bila politićka emisija nego raćunarska.

Jedini radio koji se rada čuo, tj. 05.10., je bio radio Index.
alselone alselone 15:20 11.05.2020

Re: Anketa:


nadji neke tekstove u arhivi iz tog vremena, pa ces videti o cemu pricam- stvarno ne znam za sta su ih kaznjavali.

evo ti deo iz teksta ispod linka koji si postavio,


Šta deo iz linka?

E, Andjo, prvo si grešila, što je u redu, ali sada već preteruješ. Udahni, smiri se pa se vrati.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana