Sex

Da li ćete glasati za Sergeja?

zilikaka RSS / 10.05.2020. u 11:53

PSG izlazi na izbore, da li je to dobra ideja ili je trebalo nastaviti sa bojkotom? 

 

Više u komentarima. :-)

 

Als 



Komentari (881)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 16:06 13.05.2020

Re: 1

(Maksa ili neku drugi beogradski kolenović

Nisam ja beogradski kolenović (ako to znači ono Ajajaja Ping Pong Jung dvadesetsedma generacija u Beogradu). Od tih drugara sa hoch poreklom imam jednog čiji je deda projektovao Narodno pozorište i osnovao tehničku školu koja je posle postala Drapšin, tata (koji ga je dobio dosta kasno) mu se kao mali igrao sa kraljevskom decom u onom letnjikovcu Kralja Petra u Vase Pelagića (tako je to funkcionisalo, kad dođu tamo dovedu im finu decu iz kraja da se igraju sa njima) i jednog čiji je deda bio neki Kraljev general. Obojica su skroz normalni i nikad nisu nikome nabijali na nos koje su već koleno na Senjaku. Inače vrlo je zanimljivo kad te po Senjaku vodi neko ko se u njega razume i zna šta je čije.

Kuriozitet iz tih bazanja - kuću do Slobine u Tolstojevoj je u jednom trenutku kupio tip, neki muljator koji se još u ono SFRJ vreme enormno obogatio tako što je pravio Titove biste i bistice i išao po firmama i ustanovama i uvaljivao ih na prodaju, to je bio fenomenalan biznis pošto niko nije smeo da ga odjebe. Lakše da kažeš "važi" i platiš nego da možda dođeš u situaciju da nekome objašnjavaš zašto nisi hteo Titovu bistu. Uhapsili su ga zbog toga u jednom trenutku i odležao ali je pare već negde sklonio. Pa velelepna kuća nekog trgovca oružjem, sad mi žao što ne mogu da se setim prezimena, klinac mu je tad još ranih devedesetih zujao okolo u različitim Poršeima, pa kuća u koju je Tito sklonio Rankovića da ne smeta, itd.

Eh da, malo poznata oaza na Senjaku su SIV-ovi teniski tereni zavučeni usred šume, tu su Titini generali i savezni funkcioneri igrali tenis i jeli ćevape po nekim suludo dotiranim cenama, da je bilo dotiranije plaćali bi njima da jedu te ćevape. Nije bilo lako proleter biti!
nikvet pn nikvet pn 16:22 13.05.2020

Re: 1

PROMOCIJE KNJIGA PROFESORKE IVANE SPASOVIĆ
...
Na Sajmu će biti predstavljene i dve knjige za decu profesorke Spasović: „Kneginje i kraljice dinastije Obrenović“ i „Kneginje i kraljice dinastije Karađorđević“


Нисмо ни чули али ето чак и тога има...
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:35 13.05.2020

Re: 1

Nisam ja beogradski kolenović

Izvini onda, ali sam te nekako tako doživeo.
U pozitivnom smislu, ne ono glupavo "rođeni Beograđanin".
Mene Senjak i Dedinje oduševljavaju, ali baš u tom smislu, čije li je bilo, šta li je sad sa tim ljudima...
Nisam imao sreću da idem sa nekim ko to zna, što bi bilo sjajno, ali i ovako se tu vidi gospodski duh.

Čak, jedna od vila u Ljutice Bogdana, je na trenutak i bila na raspolaganju mojoj porodici.
Neki kraljev oficir je bio i njegov poznanik, ćerke mu se družile sa kraljevom decom, a iz moje familije je.
Kad je puklo '41. te ćerke nekako stupe u kontakt sa mojima, kažu idite tamo, čuvajte kuću, mi moramo da bežimo (u London otišle) a kad se vratimo, ako se vratimo, videćemo, biće to i vaša kuća.
Odu moja tetka, očeva sestra (drugarica ćerke Nikole Kalabića:)) i moj otac, tada baš dete.
Ali ubrzo odnese vrag šalu, moji se poplaše za decu, vrate ih kući i nikad više nisu otišli.

Ne znam ni koja je to vila u pitanju, znam samo da te žene nikad iz Londona nisu došle, nisu se udavale, nemaju naslednike, a da su pola te vile poklonile manastiru Ćelije.

A baš bih voleo da vidim koja je u pitaju.
Imale su i neki vinograd u Jajincima.
Ni to ne bi bilo loše da je moje:)

A Laza Šećer, prva diskoteka "od Trsta do Vladivostoka" potomak Jevrema Grujića, zeta te Jelenke, turskog čeljadeta koga je Karađorđe proterao iz Beograda, a koja je neverovatnim životnim putem stigla do najuglednije beogradske dame, je stvarno kolenović, eto, od Karađorđa još, ali čitao sam neke intervjue s njim, skroz, ali skroz normalan čovek.

Nu traga od Aja Jung stava, baš naprotiv.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:05 13.05.2020

Re: 1

maksa83

Eh da, malo poznata oaza na Senjaku su SIV-ovi teniski tereni zavučeni usred šume, tu su Titini generali i savezni funkcioneri igrali tenis i jeli ćevape po nekim suludo dotiranim cenama, da je bilo dotiranije plaćali bi njima da jedu te ćevape. Nije bilo lako proleter biti!


a bre kakav si ti poznavalac kad ne znaš da su tereni Narodne banke
maksa83 maksa83 17:13 13.05.2020

Re: 1

Izvini onda, ali sam te nekako tako doživeo.
U pozitivnom smislu, ne ono glupavo "rođeni Beograđanin".

Mislim, jesam ja rođen u Beogradu, i mama, tata mi je iz NS, i to jeste neka stara novosadska porodica, deda se na to baš ložio, (od starobeogradskh snobova gori su samo staronovosadski :)) ćale nije davao na to ni pet para.

Sad sam se setio, da, imam još tih hoch selebritija, moja drugarica koju nešto slabije viđam pošto je već 15 godina u Beču je ćerka Acovića (onog heraldičara, člana Krunskog Saveta, itd. itd.), one Titove kuće u Užičkoj su njihove (mislim, od dede i deda ujaka) ali nisu vraćene.

Inače sve to uticajno i fino beogradsko predratno je bila masonerija, npr. ti njeni dede, dedaujaci glumci i face čije su one Titine kuće, pa ovaj moj drugar što mu je deda pravio Narodno pozorište, njegov dedaujak tj. rođeni brat dede je bio predsednik inž. komore između ratova, kad su došli Nemci strpali ga odmah na Banjicu pa ga odande sutradan izvadio SS oficir - kolega mason, pošto je masonska veza iznad svega. On je to saznao slučajno čitajući neki feljton o beogradskim masonima. "Ujka Klema bio mason!!!".

Nego gde je onaj čarlivoje?! Urekao me baksuz skliznula mi sekira i sad imam lepu duboku posekotinu od desetak cm na potkolenici. Kakav je to čovek bre na daljinu pravi štetu...
predatortz predatortz 17:14 13.05.2020

Re: 1


aj sad- svi nesto serite...komientarisem neobavezno na blogu, a ne drzim govor u akademiji nauka


Ma, to neobavezmo ne može da bude baš toliko neobavezno.
Ne mogu reći da se u džamiji vrši sveta liturgija ili da se drži misa.
Mislim, mogu. No, to nije neobaveznost nego teško neznanje.

I, crkva nije srpska nego Srpska pravoslavna crkva i, verovala ili ne, suština je u onom pravoslavna. A u pravoslavnim crkvama se ne drži misa. Ni u jednoj, pa ni u SPC.
maksa83 maksa83 17:15 13.05.2020

Re: 1

a bre kakav si ti poznavalac kad ne znaš da su tereni Narodne banke

To možda sad, a nekad su bili SIV-ovi. Nisam ćito nego hodo bolan, hodo, doduše nisam kročio tamo četvrt veka. Inače mi smo tamo upadali pošto je jedan drugar bio iz Nove Aristokratije, da ne kažem sad čiji sin rećiću samo da mu je Butros Jutros Gali dugovao nešto pa mu je za penziju bukvalno izmislio poziciju u Indoneziji kada se ovde zakuvalo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:24 13.05.2020

Re: 1

maksa83
a bre kakav si ti poznavalac kad ne znaš da su tereni Narodne banke

To možda sad, a nekad su bili SIV-ovi. Nisam ćito nego hodo bolan, hodo, doduše nisam kročio tamo četvrt veka. Inače mi smo tamo upadali pošto je jedan drugar bio iz Nove Aristokratije, da ne kažem sad čiji sin rećiću samo da mu je Butros Jutros Gali dugovao nešto pa mu je za penziju bukvalno izmislio poziciju u Indoneziji kada se ovde zakuvalo.


prije će biti to možda nekad siv oto Narodnoj banci al moro da vrati..
pošto je stvar tamo vrlo vjerovatno otkad i štamparija (a čiji dimnjak vidiš odmah iza narečenih terena) e a štamparija tamo od 1920-ih..
ja bih prije rekla da su drugovi iz siva voleli tamo da popiju ladno pivce jer je fakat prijatno u tople dane a drugovi iz banke ih upuštali..
inače valja znati da svaka centralna banka u Evropi ima neku to die for lokaciju u gradu na kojoj joj zaposleni šire dupe..
BoE teniski tereni ugodno su ušuškani u Richmondu..
niccolo niccolo 17:26 13.05.2020

Re: 1

Probao ja da ga ubedim, al jok :)

Eto vidiš, u to samo ti veruješ, čak ni komšije ne kupuju tu priču

Nego, kad ste počeli o Senjaku/Dedinju - pre dve godine mi jedan preduzimač ispriča priču s kraja 80tih, kad je išao kod nekog kolege (u to vreme je radio u ne znam kojoj firmi) po nekakav dugačak kabl, šta li već. Dal u Užičku ili neku od tih ulica, veliki plac. I onda sazna od svog ćaleta (koji je pošao sa njim ne bi li pitao tog kolegu da se uveri), taj njegov kolega (koji je tipa vozio viljuškar u firmi) je sin nekog Titovog ubice, ćale zaradio vilu na Dedinju za svoje usluge. Ali jedan sin vozio viljuškar, a drugi bio profesor matematike ili fizike u nekoj osnovnoj poznat po tome da je svima davao petice...Složena priča.
maksa83 maksa83 17:31 13.05.2020

Re: 1

prije će biti to možda nekad siv oto Narodnoj banci al moro da vrati..

Ne znam šta da ti kažem, svi domoroci/starosedeocii su to zvali SIV-ovi tereni osamdesetih i čak ranih devedesetih kada se SIV već osećao na crkotinu, i tu su stvarno obitavali Titini generali i taj savezni establišment i igrali smešan tenis, prebacivali tzv. balončiće a stomaci vire dole ispod majice...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:36 13.05.2020

Re: 1


Mislim, jesam ja rođen u Beogradu, i mama, tata mi je iz NS, i to jeste neka stara novosadska porodica, deda se na to baš ložio, (od starobeogradskh snobova gori su samo staronovosadski :))

Ma, vidim ja.
Vidim da nešto nije u redu, da se to šajkače nije nanosilo.
A kako se može biti Srbin bez šajkače:)
skliznula mi sekira i sad imam lepu duboku posekotinu od desetak cm na potkolenici.

Mislim, glupo je da ti kažem pazi, ali tako mogu baš ozbiljni problemi da se naprave.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:37 13.05.2020

Re: 1


Eto vidiš, u to samo ti veruješ, čak ni komšije ne kupuju tu priču

To je zato što sam samo ja pametan :)
predatortz predatortz 17:41 13.05.2020

Re: 1

skliznula mi sekira i sad imam lepu duboku posekotinu od desetak cm na potkolenici.


Kad kupuješ nepouzdan hardver!
niccolo niccolo 17:41 13.05.2020

Re: 1

To je zato što sam samo ja pametan :)

To da, nego čujem sad na prvoj da je stanje posle prvog dana oko 1.7 miliona. Da je juče na blog došao neko iz budućnosti i rekao da će u jednom danu 1.7m Srba da ode da uradi nešto putem interneta, ja bih bio ubeđen da se čovek sprda...
maksa83 maksa83 17:44 13.05.2020

Re: 1

A kako se može biti Srbin bez šajkače:)

Ako me to vadi to mi je dalji i hladniji deda, onaj drugi rodom iz Kraljeva mi je bio najomiljenije biće na svetu, a i ja njemu (keva kaže 'on tebe voli više nego mene i Mirjanu (sestru)'. Mislim da se oni nisu nanosali šajkače nego trgovali žitom i imali mlinove i pekare, jedna je bila tamo gde je danas valjda zgrada Sloge, Slobina Srbija je čak to restituisala tj. platila desetak hiljada maraka kada je Sloga tu napravila šta je htela. Deda je pre rata igrao fudbal i kockao se po banjama i ličio je na Klerka Gebla, kaže keva da su se žene okretale za njim i da je to babu JAKO nerviralo. Njegov rođeni brat je bio fino dete koje je celo detinjstvo provelo zalepljeno za ogradu kraljevačkog vojnog aerodroma i htelo da pravi avione, završio mašinstvo u mislim Beču ali se spotakao kada su u UTVI pitali "jeste za Tita ili Staljina?". BEEP WRONG ANSWER, ALI SPREMILI SMO TI NAGRADNO LETOVANJE NA MORU.
floki floki 17:51 13.05.2020

Re: 1

BEEP WRONG ANSWER


јел деда рекао "набијем на ону ствар и једног и другог"? :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:51 13.05.2020

Re: 1

maksa83
prije će biti to možda nekad siv oto Narodnoj banci al moro da vrati..

Ne znam šta da ti kažem, svi domoroci/starosedeocii su to zvali SIV-ovi tereni osamdesetih i čak ranih devedesetih kada se SIV već osećao na crkotinu, i tu su stvarno obitavali Titini generali i taj savezni establišment i igrali smešan tenis, prebacivali tzv. balončiće a stomaci vire dole ispod majice...


oće raja svašta da priča..
ta je zemlja prosto morala pripadati štampariji.. na tako maloj udaljenosti od štamparije 20-ih godina 19. vijeka prosto ne može biti da je bilo išta što nije bilo bančino..
ko bi pri zdravoj pameti to dozvolio..
da li je banka to dala sivu da se zabavi.. tko zna.. možda i jeste..
a možda im je samo toliko to ustupala (ti generali voleli da igraju taj tenis više nego bankari, tko to zna) da je raja stvar prozvala sivovom stvari..
kako bilo, dal dali, dal ustupali, ja bih prije rekla da je stvar bančina a siv je tu prazitirao one way or another..
mada..
kad se sjetim gospoje frizure..
bojle da ne počinjem
maksa83 maksa83 17:58 13.05.2020

Re: 1

јел деда рекао "набијем на ону ствар и једног и другог"? :)

Zajebana su to bila vremena, recimo prababa je umrla misleći da joj je sin (moj deda) mrtav pošto su ih pokupili sve i poterali na sremski front gde su ih Nemci potamanili mitraljezima pri prelaženju reke, cela jedinica se vodi kao izginula pošto koga nisu samleli mitraljezima taj je skočio u vodu i udavio se (to su bila vremena pre obaveznog fizičkog i plivanja) a deda preživeo pošto je naučio da pliva u Ibru koji je bio virovit i zajeban.
maksa83 maksa83 18:03 13.05.2020

Re: 1

ta je zemlja prosto morala pripadati štampariji.. na tako maloj udaljenosti od štamparije 20-ih godina 19. vijeka prosto ne može biti da je bilo išta što nije bilo bančino..
ko bi pri zdravoj pameti to dozvolio..
da li je banka to dala sivu da se zabavi.. tko zna.. možda i jeste..

Ti meni ne veruješ da imam hiljadudvesta godina, ne znam koliko ti imaš, ali ja se sećam, kakva Narodna Banka, SIV je bio sve i svja, to su bili gospodari života i smrti koji su živeli neke sasvim sasvim druge živote. Video sam ih iz velike blizine, kod jednog bio i u kući. Dotle da je npr. tadašnji naš ambasador u Americi svoju ženu zaposlio u mojoj OŠ kao profesorku engleskog, a žena nam se obraćala sa ČILDRNS. Šta reći...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:08 13.05.2020

Re: 1

maksa83
ta je zemlja prosto morala pripadati štampariji.. na tako maloj udaljenosti od štamparije 20-ih godina 19. vijeka prosto ne može biti da je bilo išta što nije bilo bančino..
ko bi pri zdravoj pameti to dozvolio..
da li je banka to dala sivu da se zabavi.. tko zna.. možda i jeste..

Ti meni ne veruješ da imam hiljadudvesta godina, ne znam koliko ti imaš, ali ja se sećam, kakva Narodna Banka, SIV je bio sve i svja, to su bili gospodari života i smrti koji su živeli neke sasvim sasvim druge živote. Video sam ih iz velike blizine, kod jednog bio i u kući. Dotle da je npr. tadašnji naš ambasador u Americi svoju ženu zaposlio u mojoj OŠ kao profesorku engleskog, a žena nam se obraćala sa ČILDRNS. Šta reći...


pa to je zato što si ti komunjara u duši pa te to impresioniralo

možda je stvarno siv i formalno oto terene..
znam ko zna.. al stvarno to da pitam.. šta će ljudi da pomisle o meni..
samo mislim da grješiš.. u banci je uvijek bilo najudobnije.. po principu ko bliže vatri bolje se ogreje..
ali uvijek je i tražilo bar malo šlifa da znaš da je u banci udobnije a ne tamo gdje je topuz..
mada opet.. frizura..
ne definitivno, svijet je danas neko drugo mjesto..
floki floki 18:14 13.05.2020

Re: 1

maksa83
јел деда рекао "набијем на ону ствар и једног и другог"? :)

Zajebana su to bila vremena, recimo prababa je umrla misleći da joj je sin (moj deda) mrtav pošto su ih pokupili sve i poterali na sremski front gde su ih Nemci potamanili mitraljezima pri prelaženju reke, cela jedinica se vodi kao izginula pošto koga nisu samleli mitraljezima taj je skočio u vodu i udavio se (to su bila vremena pre obaveznog fizičkog i plivanja) a deda preživeo pošto je naučio da pliva u Ibru koji je bio virovit i zajeban.


ма јасно да су била зајебана, нико то не спори...

мислим, ја питах зато што ме не би чудило да горепоменути брат од твог деде, једноставно није марио ни за тита ни за стаљина и да су му обојица били мрски - тај одговор би вероватно био и најгори јер би на летовању од екипе тамо био додатно (ако је могло додатно) малтретриран јер је и стаљина натиснуо

да је титу натиснуо, то је јасно, пошто је добио летовање

а можда је готивио стаљина, не би био први ни последњи, то је много компликована прича
ја гледао неке русе који кажу да ссср после стаљина скоро да више ниједног шпијуна на западу није могао да заврбује из убеђења, него само потплаћивањем

та екипа историчара сматра да је демонтажа ссср-а почела још тада, изнутра, јер стаљин није успео да прогура свог кандидата (неки белорус, заборавих име) него је дошао онај морон хрушчов...
maksa83 maksa83 18:18 13.05.2020

Re: 1

ali uvijek je i tražilo bar malo šlifa da znaš da je u banci udobnije a ne tamo gdje je topuz..

Ovaj je umeo i sa tim topuzom, pošto se posle rata svojeručno natrebio Ustaša po primorju. A bio njijhov! (Ne Ustaša, nego Hrvat). Posle se išlifovao, dotle da je odela krojio u Londonu, a pas rase Neurotična Gigantska Čivava mu je napravio štetu od $250 tadašnjih (sračunaj sama inflaciju za 30 godina) kada mu je pojeo jednu cipelu. Ok, bio je pun oveći orman takvih pa nije moraoo da skakuće bosonog...
maksa83 maksa83 18:23 13.05.2020

Re: 1

мислим, ја питах зато што ме не би чудило да горепоменути брат од твог деде, једноставно није марио ни за тита ни за стаљина

O mario je. Bio je vrlo fino i blago i vredno i pametno dete (majci uteha, pored mog dede probisveta koji je bežao iz škole da se kupa i lovi kornjače u Ibru) i iskreni komunista koji je verovao u sav taj šit, i da je Staljinova Rusija taj komunizam a da ovaj Tito zastranjuje. On je samo hteo da projektuje avione, a sad kad ga već pitaju to Tito Staljin on će da im kaže, what can possibly go wrong. BEEP WRONG ANSWER.
predatortz predatortz 18:26 13.05.2020

Re: 1

Video sam ih iz velike blizine, kod jednog bio i u kući.


Jedan, koji je svima bio šef, bio kod mene u kući.
Mislim da je bila '86. godina. Rekao je mom ćaletu:

Vidim da imaš lep posao, vidim da te kolega cene. Stan ti je lep. Ali, hajde da te prevedem u Beograd dok sam još živ i u mogućnosti. Šta ćeš dete ovde (u Tuzli), nije ovo naše.

Eto koliko su i oni sami verovali u Jugoslaviju. Zapravo, oni su najviše znali, on pogotovo. Znali su da su je davno podelili i da će u krvi da se raspadne.

A ovo što je nudio mom ćaletu je bilo pranje savesti. Moj deda četnik mu je spasao glavu '42. On njemu nije' 45.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:51 13.05.2020

Re: 1

newimprovedtadejus

samo mislim da grješiš.. u banci je uvijek bilo najudobnije.. po principu ko bliže vatri bolje se ogreje..


Pa i to zavisi u ta vremena, moj deda je radio u pomenutoj kovnici. Zaposlilo ga, nekoliko godina posle rata i tamo se penzionisao. Trebalo im nešto pismenih, obrazovanih ljudi. Prvi direktor mu bio bukvalno nepismen.
Nije se mnogo ogrejao na toj vatrici, bio je politički nepodoban iz još nepodobnije familije.

A kad se već spominje Sremski front, bio i on tamo, ali "preko veze". Izvukao ga ortak, koji je bio crveni otprilike ovim rečima: "Ovo je najviše što sam mogao da uradim za tebe, jebiga tamo ćeš imati neke šanse da preživiš".
I preživeo, ali se vratio kao polu-invalid, naletao na neku minu tamo. Imao je obe noge ali je na desnu šepao.
zilikaka zilikaka 18:55 13.05.2020

Re: 1

Da je juče na blog došao neko iz budućnosti i rekao da će u jednom danu 1.7m Srba da ode da uradi nešto putem interneta, ja bih bio ubeđen da se čovek sprda...

Stvarno je neverovatno. Mada, računaj da bar pola nije lično to uradilo. Evo, nisam ni ja, dala sam sinu da se petlja jer sam znala da će zbog sebe petljati.
angie01 angie01 18:59 13.05.2020

Re: 1

I, crkva nije srpska nego Srpska pravoslavna crkva


e, sad ga bas ubode:))).


predatortz predatortz 19:07 13.05.2020

Re: 1

angie01
I, crkva nije srpska nego Srpska pravoslavna crkva


e, sad ga bas ubode:))).




Pokazala si veliko neznanje.
Ja se, da sam na tvom mestu, ne bih izrugivao onom koji ti na to ukazuje.
rodni rodni 19:10 13.05.2020

Re: 1

hoochie coochie man
E, bog ovog mi ne možemo da imamo kralja. Nemamo tu sobu. Omeli nas Turci

Evo nepoznavanja, fundamentalnog, materijalnih činjenica.

Srbe Turci nisu omeli da naprave svoju državu onda kad je većina nacija pravila svoje.
Srbija je, materijalna činjenica, 27. držva na svetu, od nekih preko dvesta.
Dakle na vreme se oslobodili Turaka i napravili srpsku državu.
I napravili je kao monarhiju.
Kroz sva previranja, ratove, atentate, krize, bune, Srbi su prošli ni jednog trenutka ne dovodeći svoje opredeljenje za monarhiju kao držvno uređenje u pitanje.

Sitan pokušaj, naznaka, u Kragujevcu krajem devetnaestog veka, u demonstracijama protv vlasti, kad je bilo nekih parola za republikom (Pera Todorović, tadašnji Dragan J Vučićević, i njegovo crveno barjače) je bilo žestoko napadnuto od strane samih pristalica demonsracija, i nikad se više niko nije usudio da tu temu dirne, jer je bilo jasno da Srbi svoju državu tako vide.

Republikanska stranka u Srbiji nije postojala, republikanci nisu postojali, prva je bila u SHS a i ona je imala jednog poslanika.

A onda dolaze komunisti i Srbima nameću republiku.
I sad imamo šta?
...

Sada imamo Srbina Maksu koji se ruga porodici svoga poslednjeg kralja!
Jebiga!
Ne mislim Maksu, nego onako - generički.
rodni rodni 19:13 13.05.2020

Re: 1

stefan.hauzer
Rumuni najinteligentnii balkanski narod


misliš Rimljani?


Rumljani - valjda?
rodni rodni 19:16 13.05.2020

Re: 1

niccolo
Nego, kako komentarišemo da se u samo par sati za sto evrića prijavilo milion duša?

I onda kažu kako su Srbi informatički nepismeni!
angie01 angie01 19:20 13.05.2020

Re: 1

Pokazala si veliko neznanje.
Ja se, da sam na tvom mestu, ne bih izrugivao onim koji ti na to ukazuje.


ma ne nego ste vi dosadni u naskakanju na mene,...meni je iskreno svejedno da l sam potrefila tacan naziv za obred koji se koristi u pravoslavlju, u beznacajnoj raspravi na blogu,...a ako je to nekome toliko zahebano, da mu je razlog da i pored objasnjenja nastavi da seri- onda ima neki lican ozbiljan problem,...nije ni potrebno da nesto slucajno pogresim, uvek je tu poznata ekipa da nesto zameri, i zlonamerno odreaguje- sto je bolesno.

btw- svuda gde zivi neka manjina- u ovom slucaju Srbi u Rumuniji, niko ne kaze, Srpska pravolsavna crkva, ( i Rumuni su vecinski pravoslavci), nego kazu, Srpska crkva,...ako ih ima vise, dodaju i odrdnicu gde se nalazi, ili ime crkve.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:20 13.05.2020

Re: 1

vrabac_onaj
newimprovedtadejus

samo mislim da grješiš.. u banci je uvijek bilo najudobnije.. po principu ko bliže vatri bolje se ogreje..


Pa i to zavisi u ta vremena, moj deda je radio u pomenutoj kovnici. Zaposlilo ga, nekoliko godina posle rata i tamo se penzionisao. Trebalo im nešto pismenih, obrazovanih ljudi. Prvi direktor mu bio bukvalno nepismen.
Nije se mnogo ogrejao na toj vatrici, bio je politički nepodoban iz još nepodobnije familije.

A kad se već spominje Sremski front, bio i on tamo, ali "preko veze". Izvukao ga ortak, koji je bio crveni otprilike ovim rečima: "Ovo je najviše što sam mogao da uradim za tebe, jebiga tamo ćeš imati neke šanse da preživiš".
I preživeo, ali se vratio kao polu-invalid, naletao na neku minu tamo. Imao je obe noge ali je na desnu šepao.


e a danas tamo radi ni manje ni više nego prešjednikov tata.. a mislim da je radio i brat..
ali, bez uvrede dedi, kovnica jeste lijepo mjesto da se u njem radi ali to je ipak samo fabrika..
a banka je nešto drugo..
pominje se recimo i u Andrićevom romanu gospođica kako je neki mlad momak iz fine kuće mogao, ako je baš imao sreće, da se uposli u Narodnoj banci.. sa sve velikim N..
sad cjenim da je sprdačina kao i sve drugo u šta je radikalska čizma ušetala
angie01 angie01 19:33 13.05.2020

Re: 1

sad cjenim da je sprdačina kao i sve drugo u šta je radikalska čizma ušetala


znam lika, koji se tamo zaposlio i to u nekom bleja odelenju i nije imao losu platu, al od ekipe i desavanja mu se toliko smucilo, da nije mogao da izdrzi, dao otkaz i zapalio iz zemlje i sada tamodaleko radi neku fizikaliju, al kaze da je zadovoljan, jer nema onog scenarija i faca koji su ga bas mucili jer nije deo te ekipe- roditelji mu jos uvek u zabezeku.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:34 13.05.2020

Re: 1

newimprovedtadejus

ali, bez uvrede dedi, kovnica jeste lijepo mjesto da se u njem radi ali to je ipak samo fabrika..


Ma kakva uvreda, tačno tako kako kažeš. Ali opet nije on tamo baš radio na mašini, rekoh da im je trebalo nešto obrazovanog sveta. A tačno je da nije ni bio na nekom visokom položaju, nit je mogao da bude. Možda, nije ni bio sposoban za to, šta znam, ja mislim da je on bio svestan dokle može da ide u tom sistemu u odnosu na pozadinu, pa se nešto i nije kurčio da grize karijeru.

a banka je nešto drugo..


Naravno, znam i sam.
Nažalost imamo i takve izrode u familiji
rodni rodni 19:34 13.05.2020

Re: 1

maksa83
Izvini onda, ali sam te nekako tako doživeo.
U pozitivnom smislu, ne ono glupavo "rođeni Beograđanin".

Mislim, jesam ja rođen u Beogradu, i mama, tata mi je iz NS, i to jeste neka stara novosadska porodica, deda se na to baš ložio, (od starobeogradskh snobova gori su samo staronovosadski :)) ćale nije davao na to ni pet para.

Sad sam se setio, da, imam još tih hoch selebritija, moja drugarica koju nešto slabije viđam pošto je već 15 godina u Beču je ćerka Acovića (onog heraldičara, člana Krunskog Saveta, itd. itd.), one Titove kuće u Užičkoj su njihove (mislim, od dede i deda ujaka) ali nisu vraćene.

Inače sve to uticajno i fino beogradsko predratno je bila masonerija, npr. ti njeni dede, dedaujaci glumci i face čije su one Titine kuće, pa ovaj moj drugar što mu je deda pravio Narodno pozorište, njegov dedaujak tj. rođeni brat dede je bio predsednik inž. komore između ratova, kad su došli Nemci strpali ga odmah na Banjicu pa ga odande sutradan izvadio SS oficir - kolega mason, pošto je masonska veza iznad svega. On je to saznao slučajno čitajući neki feljton o beogradskim masonima. "Ujka Klema bio mason!!!".

Nego gde je onaj čarlivoje?! Urekao me baksuz skliznula mi sekira i sad imam lepu duboku posekotinu od desetak cm na potkolenici. Kakav je to čovek bre na daljinu pravi štetu...

Žao mi je što ti se to dogodilo!
Na žalost, znao sam da me nećeš poslušati - kada sam rekao da, pošto si amater, pri cepanju držiš raširene noge, tako da ako/kada promašiš - sečivo koje krene ka tvojim nogama, prođe između nogu.
Sledeći puta kada budeš cepao drva, nabavi one fudbalske kostobrane (nekoliko slojeva njih na svaku nogu), te štucne preko njih - i milina.
rodni rodni 19:40 13.05.2020

Re: 1

predatortz
skliznula mi sekira i sad imam lepu duboku posekotinu od desetak cm na potkolenici.


Kad kupuješ nepouzdan hardver!

Ma nije hardver toliko nepouzdan, nego ga je maksin apdejt onepuzdanio - ako si video kako je onu držalju skratio, pa ponovno nasadio.
Do jaja!
rodni rodni 19:45 13.05.2020

Re: 1

maksa83
ta je zemlja prosto morala pripadati štampariji.. na tako maloj udaljenosti od štamparije 20-ih godina 19. vijeka prosto ne može biti da je bilo išta što nije bilo bančino..
ko bi pri zdravoj pameti to dozvolio..
da li je banka to dala sivu da se zabavi.. tko zna.. možda i jeste..

Ti meni ne veruješ da imam hiljadudvesta godina, ne znam koliko ti imaš, ali ja se sećam, kakva Narodna Banka, SIV je bio sve i svja, to su bili gospodari života i smrti koji su živeli neke sasvim sasvim druge živote. Video sam ih iz velike blizine, kod jednog bio i u kući. Dotle da je npr. tadašnji naš ambasador u Americi svoju ženu zaposlio u mojoj OŠ kao profesorku engleskog, a žena nam se obraćala sa ČILDRNS. Šta reći...

Množina - kako i dolikuje!
rodni rodni 19:47 13.05.2020

Re: 1

newimprovedtadejus
maksa83
ta je zemlja prosto morala pripadati štampariji.. na tako maloj udaljenosti od štamparije 20-ih godina 19. vijeka prosto ne može biti da je bilo išta što nije bilo bančino..
ko bi pri zdravoj pameti to dozvolio..
da li je banka to dala sivu da se zabavi.. tko zna.. možda i jeste..

Ti meni ne veruješ da imam hiljadudvesta godina, ne znam koliko ti imaš, ali ja se sećam, kakva Narodna Banka, SIV je bio sve i svja, to su bili gospodari života i smrti koji su živeli neke sasvim sasvim druge živote. Video sam ih iz velike blizine, kod jednog bio i u kući. Dotle da je npr. tadašnji naš ambasador u Americi svoju ženu zaposlio u mojoj OŠ kao profesorku engleskog, a žena nam se obraćala sa ČILDRNS. Šta reći...


pa to je zato što si ti komunjara u duši pa te to impresioniralo

možda je stvarno siv i formalno oto terene..
znam ko zna.. al stvarno to da pitam.. šta će ljudi da pomisle o meni..
samo mislim da grješiš.. u banci je uvijek bilo najudobnije.. po principu ko bliže vatri bolje se ogreje..
ali uvijek je i tražilo bar malo šlifa da znaš da je u banci udobnije a ne tamo gdje je topuz..
mada opet.. frizura..
ne definitivno, svijet je danas neko drugo mjesto..

Oooooo, jebote!
Ti kada navališ nešto, tu trava ne raste?
Zašto ti je toliko teško da poveruješ da je u toj stvari Maksa u pravu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:55 13.05.2020

Re: 1

On je to saznao slučajno čitajući neki feljton o beogradskim masonima. "Ujka Klema bio mason!!!".


Pre rata, 2 sv, masonerija nije bila ono suska se ispod glasa, naprotiv.
Mog tatu i strica je, kao decu, moj deda vodio na razgledanje jedne loze u Beogradu.
Tati naravno bilo sve zanimljivo od kostima do alata.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:25 13.05.2020

Re: 1

kovnica jeste lijepo mjesto da se u njem radi ali to je ipak samo fabrika..


I to iznenađujuće obična.
Išao tamo po akcizne markice, očekivao neko ekstra obezbeđenje, neke bogtepita kakve procedure, ali ništa od toga.
Da, legitimišu na kapiji, ne sećam se ostaje li lična karta ili tako nešto, ali onda ti pokažu kud da ideš, gde je ta kancelarija koja ti treba, i ideš.

U kancelariji Mladićeva slika na zidu, (pre desetak godina možda), novine, prazne šolje i pune piksle na stolu, bace ti onaj smotuljak markica, potpišeš i ćao.

Ja se iznenadio, jebote, ovde se prave pare a oni ništa!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:29 13.05.2020

Re: 1

Da je juče na blog došao neko iz budućnosti i rekao da će u jednom danu 1.7m Srba da ode da uradi nešto putem interneta, ja bih bio ubeđen da se čovek sprda...


Jel vidiš kako pogrešnu predstavu o Srbima imaš? :)
predatortz predatortz 20:40 13.05.2020

Re: 1

meni je iskreno svejedno da l sam potrefila tacan naziv za obred koji se koristi u pravoslavlju, u beznacajnoj raspravi na blogu,...a ako je to nekome toliko zahebano, da mu je razlog da i pored objasnjenja nastavi da seri- onda ima neki lican ozbiljan problem,...nije ni potrebno da nesto slucajno pogresim, uvek je tu poznata ekipa da nesto zameri, i zlonamerno odreaguje- sto je bolesno.


Tvoje objašnjenje ne pije vodu.
Opušten govor je kad napišem "ja bi", a svi znaju da znam da treba "ja bih". Toga je ovde koliko hoćeš, svi radimo slične stvari i niko na to ne reaguje.
No, kad liturgiju uporno nazivaš misa, iako su te ljudi više puta na to upozoravali, onda to nije opuštena komunikacija, niti je greška proistekla iz opuštenosti.
To je namera, naslućujem i koja, a ti to možeš pakovati u šta god hoćeš. Malo je ovde glupih koji će uvažiti tvoje objašnjenje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:41 13.05.2020

Re: 1

tako da ako/kada promašiš - sečivo koje krene ka tvojim nogama, prođe između nogu.


Ne valja ni ta poza ako je drska sekire kratka..
niccolo niccolo 20:48 13.05.2020

Re: 1

Jel vidiš kako pogrešnu predstavu o Srbima imaš? :)

Da bre, sve patrioti na rečima, a ono poleteli da što pre oslabe Srbiju. Jel tako beše?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 13.05.2020

Re: 1

nikvet pn
PROMOCIJE KNJIGA PROFESORKE IVANE SPASOVIĆ
...
Na Sajmu će biti predstavljene i dve knjige za decu profesorke Spasović: „Kneginje i kraljice dinastije Obrenović“ i „Kneginje i kraljice dinastije Karađorđević“


Нисмо ни чули али ето чак и тога има...


Naravno da ima, nije sporno da ima, da, ako neko želi, ima odakle da nauči.
Ali ne radi se o tome, nije to dovoljno, treba da takve stvari postanu opštepoznate.
Nije dovoljno da stanje bude kao sad, da to bude zanimacija onih koje to interesuje, jer se ipak radi o bitnoj stvari, o nacionalnoj istoriji.

Vidi šta Englezi rade, po kablu ubiše boga pričama o njihovim dinastijama, o sukobima, o prevarama, o uspesima, ma o svemu i svačemu.
Pokazuju ko je kakve cipele nosio, šta je jeo, kakve su haljine nošene, svaki detalj.


I što je najgore, mnogi odavde više znaju o engleskim kraljevima nego o svojim.
Po svojim pljucklaju, iako pojma o njima nemaju, smtraju da je superpametno za svog prestolonaslkednika reći acagica, a za engleskog se interesovati.

Zanima ih koja je mlada na engleskom dvoru trudna, koja se porodila, kako se zove dete, na koga liči, a svoju dinastiju pljuju nemajući blage veze o njoj.

Ne čuh da je neko Dijanu nazvao npr kurvom, a može se i to reći ako se za srpskog prestolonaslednika može reći da je gica.

Pa koja količina mentalne bede je potrebna da se diviš tuđem a prezireš svoje?

E to bi se sprečilo kad bi se uporno, na televizijama, u školama, svud, insistiralo da se poznaje sprska istorija i njene dinastije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 13.05.2020

Re: 1

Da bre, sve patrioti na rečima, a ono poleteli da što pre oslabe Srbiju. Jel tako beše?


Baš tako.
Sve go izdajnik :)
maksa83 maksa83 21:05 13.05.2020

Re: 1

Ne mislim Maksu, nego onako - generički.

Pusti ti generički, nikove na sunce, dosta je bilo anonimnosti!

P.S.

Q: Kakva je sličnost između NjKV Ace i Toma Kruza?
A: Nisu visoki i slabo govore srpski.
angie01 angie01 21:13 13.05.2020

Re: 1

Tvoje objašnjenje ne pije vodu.
Opušten govor je kad ja napišem "ja bi", a svi znaju da znam da treba "ja bih". Toga je ovde koliko hoćeš, svi radimo slične stvari i niko na to ne reaguje.
No, kad liturguju uporno nazivaš misa, iako su te ljudi više puta na to upozoravali, onda to nije opuštena komunikacija, niti je greška proistekla iz opuštenosti.
To je namera, naslućujem i koja, a ti to možeš pakovati u šta god hoćeš. Malo je ovde glupih koji će uvažiti tvoje objašnjenje.


ti si smaraca, koji silom hoce nesto da dokaze sto nema veze sa zivotom- sad jos imas dodatak da sam imala i konspirativnu nameru, iako su me ljudi vise puta upozoravali:))))...a i tata mi je kupio Unikorn-a


sweet64 sweet64 22:30 13.05.2020

Re: 1

Opušten govor je kad ja napišem "ja bi", a svi znaju da znam da treba "ja bih". Toga je ovde koliko hoćeš, svi radimo slične stvari i niko na to ne reaguje.


Разговарају филозоф и филолог.
Филолог: "О чему сте данас разговарали?"
Филозоф: "О Ничеу."
Филолог: "Не каже се о ничеу, него ни о чеу."
vcucko vcucko 09:43 14.05.2020

Re: 1

vrabac_onaj
maksa83
Ja se u Bukurueštu isto tako osećam.

Fani šit je da mi nemamo braće do Rumuna. Iz nekog razloga Rumuni su nam kao ona simpa pametna riba što se loži na tebe ali te ne zanima pošto gledaš u sisatu Rusiju koja te iskorišćava kao debila.


Jebote, jel ti i u junit testove ubacuješ neke anti-rusian interceptore?
Za svaki slučaj, da se ne provuče neki bradati kozak kroz kod...


Meša grenmas en frogs. Običnu državu i imperiju, što je potpuno različito postupanje.

Drugo, prosek na blogu ne gleda u Rusiju nego je omađijan ocvalom prijateljicom noći koja maše torbicom tamo gde sunce zalazi. Koja ima istoriju postupanja prema nama... da ne lajem. Najvolela bi da nas nema i da dobro nađubrimo za cvetnu baštu.
I doopeta bi dali da ih ista pomazi po glavi.
gedza.73 gedza.73 10:26 14.05.2020

Re: 1

vcucko
Drugo, prosek na blogu ne gleda u Rusiju nego je omađijan ocvalom prijateljicom noći koja maše torbicom tamo gde sunce zalazi. Koja ima istoriju postupanja prema nama... da ne lajem.

Mislim da grešiš. Manji deo polemike Rusija - Zapad se odnosi na ljubav prema votki ili viskiju. Koja je imerija gora kad vlada Afganistanom, Mađarskom, Vijetnamom, Severnom ili Južnom Korejom.
Ovde je možda najbitnija priča koje mi delove njihovih sistema uvodimo u naše unutrašnje uređenje, šta to kroz vreme radi nama i kako će uticati na našu decu.

Na sledećem nivou kako njihovi međusobni sukobi i naša opredeljenja utiču na nas. Da li smo više nagrabusili u novijoj istoriji kad smo bili za jedne ili za druge?

Ne bi' ja stavljao u 'omađijanost' (jer kao što su jedni omađijani prostitutkom, drugi su omađijani alkoholičarom koji ih mlati do besvest svakog petka uveče) nego u pragmatičnost. Obe strane izgleda koriste tu našu fatalističku emotivnost i igraju na nju.

Da ne širim temu o 'istoriji postupanja' i davanju našeg dupeta Sovjetima tokom ratova, nakon ratova i devedesetih.
Sve što smo dobili je NIS (koji ajde da kažem kako je možda opravdano davanje zbog ponašanja Rusije u vezi Kosova i veta Rusije na britansko insistiranje o genocidu) i 'spasiba na družba'

Da me ne shvatiš pogrešno. Poštujem tvoj stav zato što mi deluje da je iskren i dosledan. Za razliku od onih šušumiga čija su školovanja po Londonu finansirali njihovi roditelji koji su imali novca upravo zbog pripadnosti netolerantnom i antizapadnom sistemu koji je tvrdio da je sovjetsko uređenje najbolje na svetu pa nam sad ti lelemudi pričaju o Zapadu, demokratiji i Putinu.
maksa83 maksa83 10:29 14.05.2020

Re: 1

vrabac_onaj
Ma ne znam za te rusoljube ali ti si brate rusoplaš.

Rusoplaš i kleroplaš, dec d uej aj rol.

Nego nisam to hteo, vidi šta sam našao - gugluj "krupajsko vrelo".
rodni rodni 10:42 14.05.2020

Re: 1

vcucko
vrabac_onaj
maksa83
Ja se u Bukurueštu isto tako osećam.

Fani šit je da mi nemamo braće do Rumuna. Iz nekog razloga Rumuni su nam kao ona simpa pametna riba što se loži na tebe ali te ne zanima pošto gledaš u sisatu Rusiju koja te iskorišćava kao debila.


Jebote, jel ti i u junit testove ubacuješ neke anti-rusian interceptore?
Za svaki slučaj, da se ne provuče neki bradati kozak kroz kod...


Meša grenmas en frogs. Običnu državu i imperiju, što je potpuno različito postupanje.

Drugo, prosek na blogu ne gleda u Rusiju nego je omađijan ocvalom prijateljicom noći koja maše torbicom tamo gde sunce zalazi. Koja ima istoriju postupanja prema nama... da ne lajem. Najvolela bi da nas nema i da dobro nađubrimo za cvetnu baštu.
I doopeta bi dali da ih ista pomazi po glavi.

Normalno!
Ni približno ne može da se porede nepočinstva koje su po svetu napravili Rusi u odnosu na suprotnu stranu.
U broju ljudskih glava da ni ne pričamo.
Uopšte mi nije jasno kako to ikome može biti sporno - osim ako taj nije lud.

maksa83 maksa83 10:43 14.05.2020

Re: 1

Drugo, prosek na blogu ne gleda u Rusiju nego je omađijan ocvalom prijateljicom noći

Prosek na blogu bi po svoj prilici da živi neki laminaran život i radi neki svoj posao, a ti bi da gradiš tuđe Imperije, voleo bi da si rođen kao Rus (ti rekao, nisam izmislio), koristiš Yandex mape i sl. ekstremne etnofilije.
rodni rodni 10:45 14.05.2020

Re: 1

maksa83
Drugo, prosek na blogu ne gleda u Rusiju nego je omađijan ocvalom prijateljicom noći

Prosek na blogu bi po svoj prilici da živi neki laminaran život i radi neki svoj posao, a ti bi da gradiš tuđe Imperije, voleo bi da si rođen kao Rus (ti rekao, nisam izmislio), koristiš Yandex mape i sl. ekstremne etnofilije.

Pa šta ako je rekao da bi voleo da je rođen Rus!?
Zašto je to (toliko) sporno?
Evo, recimo, ja - ne bih voleo da sam rođen Rus.
Zašto sam ja bolji od njega?
maksa83 maksa83 10:52 14.05.2020

Re: 1

Prema tome - živela braća Rusi!

Pa šta ako je rekao da bi voleo da je rođen Rus!?
Zašto je to (toliko) sporno?
Evo, recimo, ja - ne bih voleo da sam rođen Rus.
Zašto sam ja bolji od njega?

Ti baksuz ćuti, šes godina cepam drva, samo u ove tri nedelje sam nacepao oko kubik i po i dok ti nisi pre neki dan krenuo da baksuziraš i mađijaš ni iver me nije bocnuo a sad evo zbog tebe moram didem u prašnjavi smrdljiv grad da se bodem tetabulinima i tetalpanima...
vcucko vcucko 10:58 14.05.2020

Re: 1

gedza.73

Sve što smo dobili je NIS (koji ajde da kažem kako je možda opravdano davanje zbog ponašanja Rusije u vezi Kosova i veta Rusije na britansko insistiranje o genocidu) i 'spasiba na družba'

Najmanje je to što si napisao (a i to stoji).

NIS je time postao profitabilna i respektabilna kompanija, u svakom smislu. Deo Gasproma, sile koja može svašta i još ponešto.
A bio je kloaka u kojoj je postojala tarifa: hoćeš da ti zaposlim sina/sestrića/kogagod na pumpi pa da kraducka par pfeniga po litru? Može, to košta deset soma (maraka-evra-čegagod).
Računam da si lokalno dobro obavešten i da to znaš bolje od mene (odn. da se tebi uz tu priču u glavi jasno slažu i odgovarajuća lica).

Ako to više ne može, samo to je dovoljno da se NIS smatra uspešnim potezom.
A ti koji su uzimali tih deset soma (a koji u Srbiji, uglavnom, samo preleću iz opcije u opciju, naravno uvek pri vlasti) - naravno da će da kevću i kukaju na Ruse.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:05 14.05.2020

Re: 1

da živi neki laminaran život i radi neki svoj posao


Ja bih i da srušimo države i granice i nacije i narode i odemo na Mars i napravimo vojničko društvo i posle se krljamo sa Zemljanima oko prevlasti u Sunčevom sistemu, oh wait, to je već napisano (a bogami i izrežirano) u the Expanse. Ko nije čitao/gledao.. stvarno ne znam šta čeka.




rodni rodni 11:11 14.05.2020

Re: 1

maksa83
Prema tome - živela braća Rusi!

Pa šta ako je rekao da bi voleo da je rođen Rus!?
Zašto je to (toliko) sporno?
Evo, recimo, ja - ne bih voleo da sam rođen Rus.
Zašto sam ja bolji od njega?

Ti baksuz ćuti, šes godina cepam drva, samo u ove tri nedelje sam nacepao oko kubik i po i dok ti nisi pre neki dan krenuo da baksuziraš i mađijaš ni iver me nije bocnuo a sad evo zbog tebe moram didem u prašnjavi smrdljiv grad da se bodem tetabulinima i tetalpanima...

Žao mi je što ti se to dogodilo - no, moralo je!
Čim si nabavio duplo teži alat (koji nije za amatere) i onako ga (redizajn držalja) nestručno apdejtovao - logična posledica je povreda.
Prema tome, predlažem ti za ubuduće:
- da se vratiš klasičnoj (vatrogasnoj, slovenačkoj i sl.) sekiri koja je lakša od 1 kg - i koja je lako kontrolabilna u tvojim rukama
- da nabaviš neke štitnike - a možeš i više onih kostobrana koje imaju fudbaleri
- ja ću doći jednom do tebe, nije mi teško, i pokazati ti nekoliko 'stvari' koje su pokazali meni neki koji su drva cepali, ne šest, nego i po šesdeset godina.
Ponavljam, žao mi je što ti se to desilo, no - u svemu ima ponešto i dobro ... jer je pri zamahu ona cepača (tj. njen metalni deo) mogla da ti padne i na glavu kako si je stručno 'nasadio'. Huči ti se 'lepo' nasprdao u vezi toga - no ti si odlučio da ignorišeš i njega.
Jebiga!
maksa83 maksa83 11:13 14.05.2020

Re: 1

Jebiga!

Bak-suz.
vcucko vcucko 11:16 14.05.2020

Re: 1

maksa83
Drugo, prosek na blogu ne gleda u Rusiju nego je omađijan ocvalom prijateljicom noći

Prosek na blogu bi po svoj prilici da živi neki laminaran život i radi neki svoj posao, a ti bi da gradiš tuđe Imperije, voleo bi da si rođen kao Rus (ti rekao, nisam izmislio), koristiš Yandex mape i sl. ekstremne etnofilije.

Dočim se presek opozicione scene u Srbiji, od početka (bio po onim prvim predstavljanjim astranaka u Domu omladine '90. godine) i pre toga, svodi na: zašto nisam rođen na zapadu, buuhuuu, hoću da imam sve one lepe stvari, buuaaa, ali ne dam stalni radni odnos u društvenom preduzeću, godišnji odmor, regres, namenska bolovanja, qrcepalce grrmrrfrr.

Pa ti vidi šta je malignije i zašto je tako kako je.

I još da mi objasniš zašto ti smeta Yandex. Sjajan pretraživač sa xy opcija i radi samo tako (ono cak-cak).
Znam ja šta mi sleduje kad dođu tvoji, ali van toga i u normalnom razgovoru na blogu, kojom psiho-patologijom može neko da dođe do toga da politički prebacuje nekom što koristi određeni pretraživač?!

vcucko vcucko 11:32 14.05.2020

Re: 1

stefan.hauzer
da živi neki laminaran život i radi neki svoj posao


Ja bih i da srušimo države i granice i nacije i narode i odemo na Mars i napravimo vojničko društvo i posle se krljamo sa Zemljanima oko prevlasti u Sunčevom sistemu, oh wait, to je već napisano (a bogami i izrežirano) u the Expanse. Ko nije čitao/gledao.. stvarno ne znam šta čeka.

Okasnio si. Pošto su Ameri, jel'te, već x puta spasli svet od zlih vanzemaljaca i asteroida raznih veličina, oblika i boja. A da, ubili su i Boga Ra
I mnogi na blogu zajedno sa njima

Da se razumemo, i ja sam nekad čitao Komandanta Marka i Zagora Te-Neja
vcucko vcucko 11:34 14.05.2020

Re: 1

rodni
maksa83
Prema tome - živela braća Rusi!

Pa šta ako je rekao da bi voleo da je rođen Rus!?
Zašto je to (toliko) sporno?
Evo, recimo, ja - ne bih voleo da sam rođen Rus.
Zašto sam ja bolji od njega?

Ti baksuz ćuti, šes godina cepam drva, samo u ove tri nedelje sam nacepao oko kubik i po i dok ti nisi pre neki dan krenuo da baksuziraš i mađijaš ni iver me nije bocnuo a sad evo zbog tebe moram didem u prašnjavi smrdljiv grad da se bodem tetabulinima i tetalpanima...

Žao mi je što ti se to dogodilo - no, moralo je!
Čim si nabavio duplo teži alat (koji nije za amatere) i onako ga (redizajn držalja) nestručno apdejtovao - logična posledica je povreda.
Prema tome, predlažem ti za ubuduće:


Da plati nekoga da to odradi? Pametno
gedza.73 gedza.73 11:59 14.05.2020

Re: 1

vcucko
NIS je time postao profitabilna i respektabilna kompanija, u svakom smislu. Deo Gasproma, sile koja može svašta i još ponešto.

NJama crno-belo. Gasprom, šeici, američki naftaši... Profitabilne kompanije na čijem su vrhu oligarsi. Ujedno potvrđuje da mi nismo ništa gori od drugih i da sa pametnim 'menadžmentom' funkcionišemo kao švajcarski satić. Ako izuzmemo što se povremeno toči gorivo koje je mešavina ulja za podmazivanje i aditiva ... Što nema veze sa Rusima. Mada jeste pomalo diskutabilan kvalitet goriva

hoćeš da ti zaposlim sina/sestrića/kogagod na pumpi pa da kraducka par pfeniga po litru? Može, to košta deset soma (maraka-evra-čegagod).
Računam da si lokalno dobro obavešten i da to znaš bolje od mene (odn. da se tebi uz tu priču u glavi jasno slažu i odgovarajuća lica).

istina. Ne samo NIS.

A ti koji su uzimali tih deset soma (a koji u Srbiji, uglavnom, samo preleću iz opcije u opciju, naravno uvek pri vlasti) - naravno da će da kevću i kukaju na Ruse.

Ako neko ostavlja brabonjke po blogu onda sam to ja. Da nije bilo mogućnosti da imaju takvu 'tržišnu' ponudu danas bi oni bili dobri, stručni radnici koje bi poslodavac cenio ili uspešni preduzetnici a ne adrenalinski zavisnici od državnog paketa pomoći. 2 500 000 plus penzioneri i primaoci socijalne pomoći. Za dan.

Ne kevćem ja samo na Ruse... pre neki dan mi se naljutila rodbina (bliža) kad smo krenuli oko migranata, 5G mreže, čipovanja i vakcinacije.
Bilo je dostojanstveno 'nikad robom, uvek grobom' a ustajanje za polazak kući na 'što onda non stop držiš telefon u ruci, gde sve imaš naloge', 'što si uzeo čipovanu ličnu kartu', 'što koristiš navigaciju, smart televizor, što si se vakcinisao, što skidaš programe sa neta', 'kako primaš platu' i 'kad planirate da se odselite u šumu sa decom'

U jednom razgovoru sa drugarom kaže
- Imaš neku rusku mašinu u radionici? jel' si video dal' ja imam neku rusku mašinu? Jel' ti u kući bilo šta od uređaja rusko? Čiji ti je auto?

Pazi, momak u pravu. Pravoslavna braća a do juče smo jahali popove i pucali u freske. Nisam rusofob, deluje da je lepa zemlja, pametni su ljudi, velika nacija, velika istorija, velika umetnost samo više volim da se opredeljujem na osnovu radi-ne radi nego po volim-ne volim. I po mogućstvu da čuvam dupe. Da ga ne turam ovako golo baš na svaku raskrsnicu pa da mi posle bude kriv đavo što me neko iskevtao (Čvarkov - kevtalica)
rodni rodni 12:13 14.05.2020

Re: 1

gedza.73

...

U jednom razgovoru sa drugarom kaže
- Imaš neku rusku mašinu u radionici? jel' si video dal' ja imam neku rusku mašinu? Jel' ti u kući bilo šta od uređaja rusko? Čiji ti je auto?
...

Eeee, zanimljivo mi ovo što si pomenuo!
Jer - je to omiljena pitalica rusofoba nekome ko izjavi da voli Ruse.
A što ne bi voleo Ruse bez obzira što nema ni mašine, ni auta - ni bilo čega 'za imanje'?
gedza.73 gedza.73 12:17 14.05.2020

Re: 1

rodni
A što ne bi voleo Ruse bez obzira što nema ni mašine, ni auta - ni bilo čega 'za imanje'?

Razumem pecku (ali sam ujedno gore napisao neka tri i po miliona koja čekaju 100 eura kao ozeblo sunce... teško takva skupina može biti bilo kakav faktor osim stoka za klanje). Opet kažem niti ih mrzim, niti ih volim. Rusi su tamo gde jesu, mi smo tu gde smo. Pitanje treba da bude 'šta mi radimo' ne 'da li treba da volimo Ruse'.

Ovaj momak iz priče nije rusofob čak mislim da je jedini put tada spomenuo Ruse a ne sećam se povodom čega.
rodni rodni 12:22 14.05.2020

Re: 1

gedza.73
rodni
A što ne bi voleo Ruse bez obzira što nema ni mašine, ni auta - ni bilo čega 'za imanje'?

Razumem pecku. Opet kažem niti ih mrzim, niti ih volim. Rusi su tamo gde jesu, mi smo tu gde smo. Pitanje treba da bude 'šta mi radimo' ne 'da li treba da volimo Ruse'.

Ovaj momak iz priče nije rusofob čak mislim da je jedini put tada spomenuo Ruse a ne sećam se povodom čega.

Sve OK.
Ja volim Ruse - i to me ne sprečava da sa tobom (i ostalima koji hoće) radim zajedno da bi nama bilo bolje.
Time što volim Ruse nikako ih ne prizivam da nas 'preuzmu', niti, sa druge strane, zazirem od njihovog prisustva i njihovog kapitala.
Kao i prisustva Italijana, Engleza, Lihtenštajnijanaca, Amera, Nemaca (dobro, što se tiče Nemaca - da ne načinjemo temu), Francuza, Čeha, Slovaka, Španaca, Rumuna, Makedonaca, Grka, Kanađana, Meksikanaca, Brazilaca, Jevreja, Finaca, Norvežana, ...
predatortz predatortz 12:30 14.05.2020

Re: 1

Opet kažem niti ih mrzim, niti ih volim. Rusi su tamo gde jesu, mi smo tu gde smo.


I to je jedini razuman stav.
Nešto ne sagorevam od želje da glumimo Kaljingrad.
Naša ljubav prema Rusiji je neracionalna i slepa. Rusija sledi svoj interes, njoj trebaju ovakvi poput nas koji su spremni da se kurče na prazno i pišaju po prašini duboko u evropskoj i NATO sferi uticaja.
Nama to ne treba, no smo glupi da to skontamo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:32 14.05.2020

Re: 1

maksa83


Nego nisam to hteo, vidi šta sam našao - gugluj "krupajsko vrelo".


:)

Tamo ti je super, bio par puta.
Još ti je blizu vodopad Lisine, a ima i dobra pastmrka odmah pored vodopada (i sasvim pristojni bungalovi).
Tu ti je u kraju i Resavka pećina (pošto si kleroplaš ne znam da li da ti spominjem Manasiju )

Ma cela istočna Srbija je bajkovita, pećine, Lazarev kanjon, skriveni vodopadi.
Južni Kučaj je jedan od najnenaseljenijih delova Evrope, prašuma Vinatovača.

Đerdap i Miroč su priča za sebe. Borski stol i Velik krš imaju opet neku svoju dimenziju.

Evo jedan mali tizer (nije gore spominjani vodopad Lisine)




Ako si se namerio da se muvaš tamo, фил фри ту аск.
Vrlo rado ću podeliti info.
predatortz predatortz 12:34 14.05.2020

Re: 1

Ako si se namerio da se muvaš tamo, фил фри ту аск.
Vrlo rado ću podeliti info.


Au, brate!
Ja se zaljubio!
Biću slobodan da te priupitam, čim banda završi sa ovom farsom od nastave.
vcucko vcucko 12:35 14.05.2020

Re: 1

gedza.73
rodni
A što ne bi voleo Ruse bez obzira što nema ni mašine, ni auta - ni bilo čega 'za imanje'?

Razumem pecku. Opet kažem niti ih mrzim, niti ih volim. Rusi su tamo gde jesu, mi smo tu gde smo. Pitanje treba da bude 'šta mi radimo' ne 'da li treba da volimo Ruse'.

Ovaj momak iz priče nije rusofob čak mislim da je jedini put tada spomenuo Ruse a ne sećam se povodom čega.

Sam si rekao da njama crno-belo. Samo Partizan!

Evo ne verujem da u domaćinstvu (pogotovo ako je reč o seoskom imanju, a kažeš da je tako), ne verujem, dakle, da nemaš i da nikad nisi imao bar poneku rusku mašinu ili bar alat. Eta prosto nevazmožna
Imao sam recimo mali CRT TV, 37-cu, Orion, direktan ruski proizvod, posle dao sestri za dečju sobu. Nisam ni znao čiji je, kupljen povoljno i odslužio svoje, da si me pitao rekao bih nemam pojma, neka Koreja i sl.
Auti? Puna Rasija fabrika koje sklapaju zapadne automobile. Npr. BMW. To jeste uglavnom za njihovo tržište, ali aj' se zakuni da ne dolaze i kod nas? Kao što Suzuki koji kupiš u Srbiji nije iz Japana nego iz Mađarske. Ili ja što sam još u prethodnom životu (RI, SRH) imao Corsu na kojoj nigde sem na zadnjoj haubi nije pisalo Opel, nego GM-Saragosa-Espana.
Baš bih voleo da vidim nekog rusofoba sa besnom bembarom da potegne tu priču, a ispod haube mu nađeš da je made in Skt. Petersburg. Majke mi dao bih mu kutiju šibica i rekao pali, ili liži priču.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:38 14.05.2020

Re: 1

predatortz
ovakvi poput nas koji su spremni da se kurče na prazno




Grafit na srednjoj medicinskoj, Zvezdara.

predatortz predatortz 12:43 14.05.2020

Re: 1


vrabac_onaj


Evo taze primer.

Milo je skontao ko je ko u ovom delu sveta.
Ovih dana nam pendreči narod i hapsi vladike.
Naš predsednik može samo da trepće kao svraka na jugovini.

Da smo i mi na vreme skontali, a imali smo, još krajem osamdesetih, najviše razloga da se prvi prestrojimo, mogao bi da Milu pošalje poruku sledeće sadržine:

Alo, majmune! Šta to radiš?

No, i to bi bilo nepotrebno jer Milo ne bi smeo da pomisli da radi ovo što radi.
solo solo 12:49 14.05.2020

Re: 1

Da se razumemo, i ja sam nekad čitao Zagora Te-Neja


ko je napiso pesmu ,,zvijezda tjera mjeseca,, ( Zagoru ga zatjera)
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:51 14.05.2020

Re: 1

predatortz

vrabac_onaj


Evo taze primer.

Milo je skontao ko je ko u ovom delu sveta.
...


Razumem šta pričaš i slažem se da je polovinom osamdestih trebalo biti svestan kakvi vetrovi duvaju i reagovati skladno s tim.

No ovo dole je već sad druga priča. Mislim da neće taj još dugo.

P.S.
Ovo je prvi put u ovih 30 godina da tako mislim, dakle nije baš ono: Što je babi milo...
gedza.73 gedza.73 13:21 14.05.2020

Re: 1

predatortz
Da smo i mi na vreme skontali, a imali smo, još krajem osamdesetih, najviše razloga da se prvi prestrojimo, mogao bi da Milu pošalje poruku sledeće sadržine:

Čini mi se da baš krajem osamdesetih, kod prestrojavanja, da je Milo baš došao na vlast zahvaljujući rukovodstvu u Srbiji. SAd nisam siguran u redosled dal' su Crnogorci prvo digli jogurt ustanak kod njih ili u VOjvodini pa je Milo izbio u prvi plan.

vcucko
Auti? Puna Rasija fabrika koje sklapaju zapadne automobile.

Nije fora da Rusi voze zapadne automobile koji su napravljeni u fabrikama na ruskoj teritoriji u vlasništvu Zapadnjaka nego da Rusi, pored goriva, prodaju Evropi na primer hranu.

da nemaš i da nikad nisi imao bar poneku rusku mašinu ili bar alat. Eta prosto nevazmožna

Imam par ruskih starih fotoaparata (ostavio za neki ukras na zidu u potkrovlju) koje je otac kupio dok je vozio za Rusiju osamdesetih. Mislim da je što se tiče Rusa to to. Uglavnom, sticajem pozitivnih okolnosti, Zapad.
vcucko vcucko 13:28 14.05.2020

Re: 1

gedza.73

Mada jeste pomalo diskutabilan kvalitet goriva

Bio i u voljenoj SFRJ.
Sećam se, odeš do Trsta pa se (finansijski gledano) pređeš i moraš da sipaš benzin tamo, a auto samo što ne okrilati, poleti. A motor se ne čuje.

Plus čitao sam, negde ne znam gde, ali sigurno nije neka plaćena priča: analizirali su valjda goriva sa raznih pumpi kod nas i najgori se pokazao OMV. Kažu đubreta i taloga koliko nećeš. Gura Badžet neke aditive koji kratkoročno daju efekat, ali su na duge staze majka mara za majstore.

Da se razumemo, pričam o benzinu, superu. Znaš ono, na naftu se ore, na plin se kuva, a vozi se na benzin!
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:30 14.05.2020

Re: 1

gedza.73

Nije fora da Rusi voze zapadne automobile koji su napravljeni u fabrikama na ruskoj teritoriji u vlasništvu Zapadnjaka nego da Rusi, pored goriva, prodaju Evropi na primer hranu.


Pa kako da izvoze kad su pod sankcijima?
Drugo, kad smo kod hrane, Rusi su največi (ili jedan od njavečih, zavisno od godine) izvoznik žita na svetu.
rodni rodni 13:32 14.05.2020

Re: 1

vrabac_onaj
maksa83


Nego nisam to hteo, vidi šta sam našao - gugluj "krupajsko vrelo".


:)

Tamo ti je super, bio par puta.
Još ti je blizu vodopad Lisine, a ima i dobra pastmrka odmah pored vodopada (i sasvim pristojni bungalovi).
Tu ti je u kraju i Resavka pećina (pošto si kleroplaš ne znam da li da ti spominjem Manasiju )

Ma cela istočna Srbija je bajkovita, pećine, Lazarev kanjon, skriveni vodopadi.
Južni Kučaj je jedan od najnenaseljenijih delova Evrope, prašuma Vinatovača.

Đerdap i Miroč su priča za sebe. Borski stol i Velik krš imaju opet neku svoju dimenziju.

Evo jedan mali tizer (nije gore spominjani vodopad Lisine)




Ako si se namerio da se muvaš tamo, фил фри ту аск.
Vrlo rado ću podeliti info.

Istočna Srbija, što ti reče, bajkovita - a tako skrajnuta?
Zašto je to tako?
Da li je to zbog toga što su ljudi fini, nisu previše kurčeviti, nisu japajci - šta li?
Jebote - kada čujem neke sa 'kamenjara' kada počnu da pričaju o svakom svom pojedinom kamenu - i onda taj kome to pričaju mora da bude oduševljen itd.
A ti ljudi iz Istočne Srbije - ni ne čuje se za njih.
Eeee, da - kada si već pomenuo Đerdap.
Odemo žena i ja pre, mislim, 4 godine u Donji Milanovac, 'parkiramo' se tamo 4 dana ... pa kolima uzvodno i nizvodno ... od Golupca, preko Kapetan Mišinog brega, pa do Kladova.
I znaš šta ju je najviše oduševilo ... kaže ona - vidi kako je ovde u Milanovcu sve čisto, ni papirića na ulici, terase 'pod' cvećem ... jebote, kako sada da se vratim u onu đubre u BG?
gedza.73 gedza.73 13:32 14.05.2020

Re: 1

rodni
Kao i prisustva Italijana, Engleza, Lihtenštajnijanaca, Amera, Nemaca (dobro, što se tiče Nemaca - da ne načinjemo temu)

Engleze si bespotrebno ostavio ispred zagrade. Njima je mesto u 'temi koja se ne načinje' sa Švabama.

Pogubna crna trojka po Srbiju su Englezi, Švabe i Sovjeti.
vcucko vcucko 13:33 14.05.2020

Re: 1

gedza.73

vcucko
Auti? Puna Rasija fabrika koje sklapaju zapadne automobile.

Nije fora da Rusi voze zapadne automobile koji su napravljeni u fabrikama na ruskoj teritoriji u vlasništvu Zapadnjaka nego da Rusi, pored goriva, prodaju Evropi na primer hranu.

Ne isterujem mak na konac, ali malo su ti zastareli podaci.
Proveri ko je već godinama ili najveći ili međ' prva tri izvoznika pšenice u svetu. I to bez navodnih žitnica, Ukrajine, - stanova.
A nekad (o CCCP-u) - pola svetskog brodarstva zavisilo o njihovoj žetvi. Ako je podbacila, idu konvoji za Novorosijsk, sve brekću. A kad žetva uspe, brodovi na vez, posade kući, frka.
O tome recimo baš znam ponešto.
rodni rodni 13:35 14.05.2020

Re: 1

predatortz

vrabac_onaj


Evo taze primer.

Milo je skontao ko je ko u ovom delu sveta.
Ovih dana nam pendreči narod i hapsi vladike.
Naš predsednik može samo da trepće kao svraka na jugovini.

Da smo i mi na vreme skontali, a imali smo, još krajem osamdesetih, najviše razloga da se prvi prestrojimo, mogao bi da Milu pošalje poruku sledeće sadržine:

Alo, majmune! Šta to radiš?

No, i to bi bilo nepotrebno jer Milo ne bi smeo da pomisli da radi ovo što radi.

... onda bi i mi mogli da pendrečimo vladike?!
gedza.73 gedza.73 13:35 14.05.2020

Re: 1

vrabac_onaj
Pa kako da izvoze kad su pod sankcijima?

Mislio sam na period od sedamdesetih pa na ovamo. Ujebali su sami sebe.
Kad sam napisao hranu nisam mislio na sirovine poput žita nego na gotove proizvode.
edit
ujedno i Vcucku odgovor. Švabo ne prodaje sirov lim nego ga iskrivi, ofarba, doda znak i prodaje po hiljadostrukoj ceni.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:38 14.05.2020

Re: 1

Đerdap


Jesi li nekad gledao na taj kraj sa Treskovca?
gedza.73 gedza.73 13:42 14.05.2020

Re: 1

vcucko
Znaš ono, na naftu se ore, na plin se kuva, a vozi se na benzin!

ima i 'na benzin se seku drva, na naftu se vozi, na plin se kuva'.
Plin je konstanta. A na Pajketovu struju se miskerom muti patišpanj
Iskreno meni u ovim godinama potpuno svejedno. Samo dide.

analizirali su valjda goriva sa raznih pumpi kod nas i najgori se pokazao OMV

Ako kažeš za kod nas mislim, ali nisam siguran, da svi nabavljaju gorivo od NIS-a. Možda se nešto u međuvremeno promenilo.
isto mi nešto u glavi da strane banke, osiguranja su praktično srpska preduzeća (ne čak ni franšiza) za koju centrale ne garantuju. Samo su im dale imena i uzimaju profit. A kad bi došlo do pada tržišta bilo bi 'evo vam par stolica i tri kompjutora pa se namirite sami'

sweet64 sweet64 13:44 14.05.2020

Re: 1

Još ti je blizu vodopad Lisine, a ima i dobra pastmrka odmah pored vodopada (i sasvim pristojni bungalovi).
Tu ti je u kraju i Resavka pećina (pošto si kleroplaš ne znam da li da ti spominjem Manasiju )


A kad si već tu onda bi gre'ota bilo da ne svratiš na milivsko izletište gde često boravi Bule Goncić jer mu je tamo tazbina.

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:50 14.05.2020

Re: 1

stefan.hauzer
Đerdap


Jesi li nekad gledao na taj kraj sa Treskovca?


Nisam, to mi je želja, taj pogled sa druge strane.

Ali sam ga gledao sa Velikog Štrpca više puta :)
(Ako nisi bio, guglaj Veliki Štrbac pa klik na slike).

E da, sad u martu sam ga gledao iz aviona na letu za Bukurešt (svaki prethodni put bili oblaci ili noć). Fenomenalno. Još letiš onim ATR-om koji jelti na 5-6 soma, dakle znatno niže.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:02 14.05.2020

Re: 1

rodni

Odemo žena i ja pre, mislim, 4 godine u Donji Milanovac, 'parkiramo' se tamo 4 dana ... pa kolima uzvodno i nizvodno ... od Golupca, preko Kapetan Mišinog brega, pa do Kladova.


Dakle samo po strogom komšiluku :)

Pre tri godine mi bili onu nedelju pre Vaskrsa (spojili sa velikim petkom), isto parkirali u Poreču (DM).

Kad sam se vratio u BG, prešlo se nekih 1200km, od Beograda do tamo, obilasci i nazad.

Što se čistoće tiče, ne bih se baš složio. Poreč jeste čist ali kako malo zađeš u unutrašnjost kopna, pa kroz sela...
E da i Majdanpek je te godine bio iznenađujuće čist pamtim ga u gorim izdanjima.

Namerno nisam hteo o đubretu, to je nešto što može baš da razaočara po pojedinim mestima.

Što se tiče ljudi, tačno je mirniji su od nas Dinaraca ali imaju i oni svoje žile ludare. Ponekad tamo čovek može da se oseti malo спуки. Naročito po planinskim selima.
I ne mislim samo na vlaške sredine, već generalno.
Svi Srbi imaju tu žilu ludaru, samo zavisi kako ih je gde potkačilo
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:17 14.05.2020

Re: 1

Ali sam ga gledao sa Velikog Štrpca više puta :)




Meni je ceo Đerdap, sa obe strane, čudo prirode. Na Miroču sam bio samo jednom i to davnoo, ali već nekoliko se nagovaram sa društvom da je vreme da se Istočna Srbija prošparta (a ovo je godina za ta čuda).
predatortz predatortz 15:02 14.05.2020

Re: 1

onda bi i mi mogli da pendrečimo vladike?!


Ja ne dolazim iz tog miljea.
To je bliže vama, ljubiteljima KGB palkovnika Vladimiroviča.
Ja mislim da je Srbija imala najviše razloga da izađe iz tog društva.
Na kraju, nadređeni palkovnika kojeg obožavate su je proglasili za neprijatelja, svrgli joj dinastiju, poslali ekipu koja joj je pobila narod, ustoličili btavara i podelili je na pokrajine.
Vi ljubite neku mitsku Rusiju Romanovih. Ona ne postoji
rodni rodni 15:17 14.05.2020

Re: 1

predatortz
onda bi i mi mogli da pendrečimo vladike?!


Ja ne dolazim iz tog miljea.
To je bliže vama, ljubiteljima KGB palkovnika Vladimiroviča.
Ja mislim da je Srbija imala najviše razloga da izađe iz tog društva.
Na kraju, nadređeni palkovnika kojeg obožavate su je proglasili za neprijatelja, svrgli joj dinastiju, poslali ekipu koja joj je pobila narod, ustoličili btavara i podelili je na pokrajine.
Vi ljubite neku mitsku Rusiju Romanovih. Ona ne postoji

Gluposti!
U načelu i pojedinostima.
rodni rodni 15:19 14.05.2020

Re: 1

stefan.hauzer
Ali sam ga gledao sa Velikog Štrpca više puta :)




Meni je ceo Đerdap, sa obe strane, čudo prirode. Na Miroču sam bio samo jednom i to davnoo, ali već nekoliko se nagovaram sa društvom da je vreme da se Istočna Srbija prošparta (a ovo je godina za ta čuda).

Znaš šta je meni (samo) problem u Đerdapu?
Vožnja auta - jer mi svako malo pogled biva 'odvučen' ka reci, dobro da se nismo surduknuli.
angie01 angie01 15:19 14.05.2020

Re: 1

da je vreme da se Istočna Srbija prošparta (a ovo je godina za ta čuda).


ja sam pre tri godine bila u Homolju i obisla nekolicinu manastira, koji su stvarno bili vrlo specificni, udenuti u netaknutu prirodu,...a te planine su cudesne,misticne...jedan od tih manastira je bukvalnu spusten u kotlinu tih planina i tesko dostupan-al ja uporna, uspela sam da izorganizujem da mati manastira dodje po mene, posto niko nije hteo zbog loseg prilaza tamo da vozi.

Dosla mati Oreskovice po mene u ljubicastom neregistrovanom citroenu i kao fandjo me provozala kroz uski puteljak uz provaliju u brdima.

Oreskovica

...cim bude prilike, ponovo cu otici...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:35 14.05.2020

Re: 1

Znaš šta je meni (samo) problem u Đerdapu?

Moraćeš u svoje čuvene šetnje, onda. Samo hc, EmsiEmsi.

vrabac_onaj vrabac_onaj 15:42 14.05.2020

Re: 1

angie01
da je vreme da se Istočna Srbija prošparta (a ovo je godina za ta čuda).


ja sam pre tri godine bila u Homolju i obisla nekolicinu manastira, koji su stvarno bili vrlo specificni, udenuti u netaknutu prirodu,...a te planine su cudesne,misticne...jedan od tih manastira je bukvalnu spusten u kotlinu tih planina i tesko dostupan-al ja uporna, uspela sam da izorganizujem da mati manastira dodje po mene, posto niko nije hteo zbog loseg prilaza tamo da vozi.

Dosla mati Oreskovice po mene u ljubicastom neregistrovanom citroenu i kao fandjo me provozala kroz uski puteljak uz provaliju u brdima.

Oreskovica

...cim bude prilike, ponovo cu otici...


E pa to ti je odmah iznad planinarskog doma Ždrelo, u podnožju Vukana.

Do doma bez problema kolima, može da se stigne iz doma do manastira za nekih 45 minuta pešaka, ima prečica kroz šumu :)

Ja bre tuda nosao mladunče u rancu kad je imala godinu i par meseci, još bilo snega po severnim stranama
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:58 14.05.2020

Re: 1

Nama to ne treba, no smo glupi da to skontamo.


Nismo glupi, nego smo to što jesmo i tu gde jesmo.
To određuje bitne stvari koje se ne mogu odlukom menjati, možda mogu nekako, ali to mora da bude baš baš dug proces.

Recimo ovo
Da smo i mi na vreme skontali, a imali smo, još krajem osamdesetih, najviše razloga da se prvi prestrojimo,

Nije bilo moguće.
Naivno je verovati da to što smo Sloveni i to još pravoslavni,što je posebno važno, nema nikakve veze, da se to može zanemariti i prestrojiti tek tako, postati deo katoličke evrope.

Bilo je pokušaja prestrojavanja u istoriji, pa nisu prošli.

Milan Obrenović je od proruske politike pokušao da Srbiju premesti apsolutno na zapad.
Dobio je neke ustupke, nezavisnost, kraljevsku titulu, ali je cena bila ogromna.
Da podeli srpski narod na pola, i da nekoliko državnih budžeta uloži u prugu koja njemu nije trebala ali je trebala Beču, da se odrekne prava, da to potpiše, da gleda svoje interese nego da ispred njih stavi bečke.
Užas.

Tada, u vreme apsolutne okrenutosti zapadu, srpska elita, intelektualci, su ono što mi sada vidimo kao uspeh, nezavisnost, to zvali srpskom propašću.

Ovi stihovi, Zmajevi, se odnose baš na to, na Berlinski kongres i srpsku nezavisnost.

I svršeno je – maćijskom merom,
I potpisano zlaćanim perom,
I proslavljeno gospodskim pirom,
I srpska propast zove se mirom,


On tu osuđuje rusku diplomatiju što je pustila da zapad kasapi Srbiju, ali od zapada on to i očekuje, ne iznenađuje ga to, ali Rusiju zove nemajkom, maćehom.
Od nje je očekivao nešto.

I to se ponavlja kroz istoriju dosta puta, da nas Rusija izda, ali i da nas zaštiti, dok sa druge strane, nema mnogo toga za šta možemo reči da nas je zapad štitio.
Ratovali smo i za njih, pa su nas bez imalo griže savesti pustali niz vodu, molili smo ih i bivali šutnuti.

Zar misliš da se taj vekovni odnos može tek tako promeniti?

Ne verujem.

Možemo da žalimo što smo to što jesmo i tu gde jesmo, ali ako mislimo da se to može jednostavno promeniti onda strašno grešimo.

Moramo da računamo sa tim, da ni u koga nemamo apsolutnu veru, i da znamo da će nas zapad lakše napasti ako mu zasmetamo, da nas Rusi mogu ostaviti na cedilu ali da je teško da nas napradnu, i da plivamo s tim.
Use i u svoje kljuse, takva nam sudbina.
maksa83 maksa83 19:05 14.05.2020

Re: 1

Tu ti je u kraju i Resavka pećina (pošto si kleroplaš ne znam da li da ti spominjem Manasiju )

To što sam kleroplaš ne znači da nisam štovatelj drevnih veština i hladnog oružlja, tako da sam u sklopu posete JustOutu pre neku godinu posetio i Manasiju pored koje se sve to održavalo, čak sam pošto sam znao da ću da ulazim u sakralni objekat na četri miliona stepeni obukao nešto sa dugim nogavicama.

Ali baš bi ti mogao da sklopiš neki putopis + slike celog tog dela i da neko to objavi da ne lutamo i ne otkrivamo toplu vodopadu.
maksa83 maksa83 19:11 14.05.2020

Re: 1

baksuzivoje
Gluposti!
U načelu i pojedinostima.

Baksuzivoje, samo da ti javim da ne brineš tj. da sam se izbo gde treba (serum udupe vakcina urame pa za mesec dana opet), ali da sam odmah po tom izubadanju bukvalno čim sam izašao samo prešao ulicu (na pešečkom naravno) i u Wobyju prekoputa kupio ISTU ONAKVU sekiru samo sa celom drškom. Probao sam je malopre i bilo je dizviniš kao prvi put, otkrovenje. Added bonus - sad onu staru koristim kao macolu ako nešto ne pukne iz jednog udarca. Hepi tajmZ!

Samo za čarlivoja i društvo pored naramka drva.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:16 14.05.2020

Re: 1

kupio ISTU ONAKVU


Jesi li se setio Čarlija kad si je kupovao, majke ti? :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana