Društvo

Srpska posla

kosta.babic RSS / 08.08.2019. u 12:14

Kod nas u Bavaništu često nestaje struja. Taj slučaj bio je i danas.Nestalo je struje oko 11 sati. Zvao sam dispečera u Kovinu i pitao;

-Da li vi u Kovinu imate struju ?

Rekao je DA.

E pa vidite ja sam upravo stavio ručak za moju ćerku i ako skoro ne dobijemo struju mi nemamo šta da jedemo.

Čovek je odgovorio; Pa dođite kod mene na ručak.

Zato još uvek živim u Srbiji.



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jadragoljub jadragoljub 12:25 08.08.2019

što

što te zajebava, mislim el si otišo kod njega naručak pa znaš da te nije zajebavao.
loader loader 18:24 08.08.2019

Re: što

Da, bre
Čekamo tu info.
Ona je suština Srbije. Ako je ručao onamo, sumnjivog je nacionalnog ponosa. Ako nije ručao, sve je u redu, ne po pitanju ponosa, već po pitanju ustaljene igrarije institucija sa građanima koji ih plaćaju.
Msm, obrni-okreni, sve je u redu. Jer liči na moderno srpstvo.

alselone alselone 13:12 08.08.2019

Možda si stvarno mogao

skoknuti do Kovina.
loader loader 18:24 08.08.2019

Re: Možda si stvarno mogao


Karta nije zanemarljiva,
a plata samo 499 evra.
Od sledeće godine svi u Kovin
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:50 09.08.2019

Re: Možda si stvarno mogao

alselone
skoknuti do Kovina.


E, ne mogu sad da odolim a da ne pohvalim američku medecinu, to jest elektrodistribuciju: znači, za 19 godina koliko živim ovde, struje je na duže od nekoliko minuta nestalo, ja mislim, ne više od pet puta. I to uglavnom posle neke oluje koja sobali dalekovod, ili im grom skenja trafostanicu. Mislim da je rekord da nije bilo struje u cugu oko 8 sati, a i to je nestalo usred noći pa kad smo se probudili ujutro videli da nema, no, do doručka došla. Ali svejedno, ja sam opremeljen za sve te nedaće, tu je primus, tu je žigica, i sveća, dobro, zapravo Tikka od Petzla, a nedavno sam, fore radi, kupio i onaj starinski fenjer, na ulje. A imamo i stok SDO-a (Suvi Dnevni Obrok, za vas koji ste vojsku služili u biblioteci), ako restrikcija baš potraje.

Nemam pojma kako je tamo u Kaliforniji, ili na drugim mestima po USA, ali ovde kod nas ovaj Xcel dobro odrađuje posao. Što verovatno i nije teško kad nas u celoj državi ima manje od 4 miliona (doduše ima i industrija koja prži, ali ne naročito teška, tako da nema veze).

edit: znam, znam, šta smo uradili Indijancima, i zašto mučimo Crnce, sve su to validne primedbe, nego pričamo o električnoj mreži.



alselone alselone 06:34 09.08.2019

Re: Možda si stvarno mogao

Nemam pojma kako je tamo u Kaliforniji, ili na drugim mestima po USA, ali ovde kod nas ovaj Xcel dobro odrađuje posao. Što verovatno i nije teško kad nas u celoj državi ima manje od 4 miliona (doduše ima i industrija koja prži, ali ne naročito teška, tako da nema veze).


XCEL je ozbiljna firma, prilično velika. Pitaj ih sledeći put koji softver koriste. Zato i imaš struju. Nema na čemu.

Uglavnom, to danas i nije toliko retko. Evo i ovde kod nas restrikcije su ređe i kraće traju. Danasnja oprema i softveri na levelu 1 (nivo opreme), levelu 2 (nivo trafostanice) i levelu 3 (nivo sistema i operatera) su automatizovane i daljnski kontrolisane. Sve je manje potrebe da dispečar šalje ekipu na teren, mnogo više komandovanja danas može da uradi daljnski, ali, pa čak i kada treba da pošalje ekipu, uz pomoć softvera triangulira problem mnogo bolje pa oni imaju manje vožnje okolo naokolo kako bi našli gde je recimo grana pala na banderu ili pregoreo neki osigurač.

Za sada su pokriveni najveći gradovi ali stići će to i do bata Koleta za godinu, dve, tri, siguran sam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:42 10.08.2019

Re: Možda si stvarno mogao

XCEL je ozbiljna firma, prilično velika. Pitaj ih sledeći put koji softver koriste. Zato i imaš struju. Nema na čemu.


Svaka čast! Sad znam i koga da psujem kad sledeći put bude neki prekid pa mi poremeti cajger na mašini za kafu!

Ali zanimljivo da je taj xcel izgubio bitku sa ovim mojim hipajderima, kad je pre nekoliko godina grad odlučio da im ukine monopl i da vaspostavi svog lokalnog distributera, u vlasništvu grada. Što se do sada još nije sprovelo u delo, niti iko zna kad će. A i ne znam tačno kako će da sprovedu a da zaobiđu xcel koji drži distribuciju u nekoliko susednih država (i generalno ne radi to loše, kako mi se čini). Mada su se dosta gicali kad je ta incijativa krenula, ono, išli malte ne od vrata do vrata i plašili ljude šta će da im se desi ako nedajbolje dođe do prelaska na lokalnu elektrodistribucije, to jest grad napravi svoju kompaniju za taj posao.



nepopustljiv nepopustljiv 13:33 08.08.2019

Da.

Stavio si ručak za ćerku - a ne i za sebe?!
Nebitno.
No, kada već razgovaramo - šta si pristavio za ručak?
Ja imam pasulj drugi dan - ili treći, zaboravio sam.
Koji god da jeste dan, pasulj mogu da jedem svaki dan.
Ako nekada ostaneš bez ručka, možeš da dođeš kod mene - kod mene za dobre ljude uvek ima ponešto.
loader loader 18:25 08.08.2019

Re: Da.

Stavio si ručak za ćerku - a ne i za sebe?!

Hops !
Ovde se ništa sakriti ne može
nepopustljiv nepopustljiv 19:38 08.08.2019

Re: Da.

loader
Stavio si ručak za ćerku - a ne i za sebe?!

Hops !
Ovde se ništa sakriti ne može

ja, za razliku od nekih drugih blogova, Kostine uradke čitam - a on je napisao tako kako je napisao.
Šta, recimo na primer, iko može da pročita u blogu koji sašije, npr. Endži?!
Kosta je, bre, čovek koji je štogod u životu prošao - dovoljno je što je bio drug sa Pištom.
loader loader 19:59 08.08.2019

Re: Da.

u životu prošao


U životu je nemoguće ne proći :)
Drago mi je za Kostu što je i on prošao :)
I što je napisao jedan ugodan blog.

nepopustljiv nepopustljiv 20:18 08.08.2019

Re: Da.

st.jepan
nepopustljiv
Kostine uradke čitam
...dovoljno je što je bio drug sa Pištom.

Džaba tebi čitanje kad niš ne zapamtiš.
Sa Imretom, Čarli, sa Imretom!

Eeeee, stjepane, fala ti gde čuo i ne čuo!
Sa Imretom - dakako.
G.Cross G.Cross 21:50 08.08.2019

Re: Da.

st.jepan
nepopustljiv
Kostine uradke čitam
...dovoljno je što je bio drug sa Pištom.

Džaba tebi čitanje kad niš ne zapamtiš.
Sa Imretom, Čarli, sa Imretom!


Pa kad jede pasuljcinu sve vreme.

Sto govorio moj pradeda Radoje: " U sita oca poprdiva djeca"'
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:56 09.08.2019

Re: Da.

tviteraš manijak
Šta, recimo na primer, iko može da pročita u blogu koji sašije, npr. Endži?!


Slađane, Endži je za tebe Carica Majka po pitanju sadržine komentara. Ja se ne sećam da sam ikad išta pametno, korisno, ili bar smešno, pročitao u tvojim komentarima. Zato, smanji doživljaj, ne bilo ti zapoveđeno.
kosta.babic kosta.babic 05:38 09.08.2019

Re: Da.

Stavio si ručak za ćerku - a ne i za sebe?!

Moje dete ne jede meso, jede uglavnom povrće tako da za sebe kuvam posebno.
freehand freehand 06:21 09.08.2019

Re: Da.

Ali da ti ipak malo jebem mater - za početak ... što se igraš sa mojim nikom.
A to nije lepo!

Pukla sajla na ručnoj?
nepopustljiv nepopustljiv 08:26 09.08.2019

Re: Da.

freehand
Ali da ti ipak malo jebem mater - za početak ... što se igraš sa mojim nikom.
A to nije lepo!

Pukla sajla na ručnoj?

Jok!
Redovno je proveravam i povlačim.

Neke budalčine (znaš one naše stručnjake opšte prakse), čak i savetuju tehnički manje izobraženim ljudima da ne povlače ručnu ... jer, zaboga, isteže se.
Ono što je zanimljivo, ti manje izobraženi ljude takve budalčine i poslušaju - i što je zanimljivo ... sve što im je govoreno u auto-školi potpuno ignorišu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:08 09.08.2019

Re: Da.

freehand
Ali da ti ipak malo jebem mater - za početak ... što se igraš sa mojim nikom.
A to nije lepo!

Pukla sajla na ručnoj?


Mogu da zamislim rečnik koji koristi kad se osokoli na tviteru kod neke mlađane cice, tamo gde ga niko ne prepoznaje.
nepopustljiv nepopustljiv 16:33 09.08.2019

Re: Da.

srdjan.pajic
freehand
Ali da ti ipak malo jebem mater - za početak ... što se igraš sa mojim nikom.
A to nije lepo!

Pukla sajla na ručnoj?


Mogu da zamislim rečnik koji koristi kad se osokoli na tviteru kod neke mlađane cice, tamo gde ga niko ne prepoznaje.

Možeš ti da zamišljaš šta god hoćeš - ali ne možeš da mi 'jebeš mater', kezeći se - i očekuješ da ti ja kažem hvala. Što se tiče cica bilo gde - za mene je i tvoja žena premlada. Tako da ne bi bilo loše da se time ne baviš.
Mora da se zna red.
A o gnjidama smo već pričali.
A ja sam se nadao da ti nisi gnjida.
Nema valjda potrebe da tebi govorim šta je lepo, a šta nije.
Mora da se zna red.
Ti, a i svi ostali, ni na blogu mene ne poznajete - osim što znate da ja nikada ne špekulišem ni o čijem identitetu - niti o članovima ičijih familija.
Sve što uradim, u vezi familija, je - da, kada neko saopšti neku lepu vest - ja poželim sve najbolje.
Mene sa bloga poznaje samo jedan Čovek - i to je meni dovoljno.
Sa još jednim razmenjujem poneku poruku - i to je sve.
Meni dovoljno.
A dovoljno i njima - kao i vama.
Dakle, ukoliko ti nije jasno - meni da jebeš mater - ne može, ni ti, niti bilo ko drugi.
A da vam ja to ne vratim.
Zapamti redosled.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:32 09.08.2019

Re: Da.

nepopustljiv
srdjan.pajic
freehand
Ali da ti ipak malo jebem mater - za početak ... što se igraš sa mojim nikom.
A to nije lepo!

Pukla sajla na ručnoj?


Mogu da zamislim rečnik koji koristi kad se osokoli na tviteru kod neke mlađane cice, tamo gde ga niko ne prepoznaje.

Možeš ti da zamišljaš šta god hoćeš - ali ne možeš da mi 'jebeš mater', kezeći se - i očekuješ da ti ja kažem hvala. Što se tiče cica bilo gde - za mene je i tvoja žena premlada. Tako da ne bi bilo loše da se time ne baviš.
Mora da se zna red.
A o gnjidama smo već pričali.
A ja sam se nadao da ti nisi gnjida.
Nema valjda potrebe da tebi govorim šta je lepo, a šta nije.
Mora da se zna red.
Ti, a i svi ostali, ni na blogu mene ne poznajete - osim što znate da ja nikada ne špekulišem ni o čijem identitetu - niti o članovima ičijih familija.
Sve što uradim, u vezi familija, je - da, kada neko saopšti neku lepu vest - ja poželim sve najbolje.
Mene sa bloga poznaje samo jedan Čovek - i to je meni dovoljno.
Sa još jednim razmenjujem poneku poruku - i to je sve.
Meni dovoljno.
A dovoljno i njima - kao i vama.
Dakle, ukoliko ti nije jasno - meni da jebeš mater - ne može, ni ti, niti bilo ko drugi.
A da vam ja to ne vratim.
Zapamti redosled.


Slaki, niko ti ne pominje ni oca ni majku, ni ženu ni decu. Nego se ti zalećeš kao kreten na ljude, sa dosta podlosti, pa kad ti odbruse onda podilkaniš, kao sad. Ajde ti zaobiđi mene (i endži) u komentarima, pa nećeš biti podsećan na tvoj alterego koji je ovde bio eksponiran igrom slučaja.






nepopustljiv nepopustljiv 18:49 09.08.2019

Re: Da.

srdjan.pajic
nepopustljiv
srdjan.pajic
freehand
Ali da ti ipak malo jebem mater - za početak ... što se igraš sa mojim nikom.
A to nije lepo!

Pukla sajla na ručnoj?


Mogu da zamislim rečnik koji koristi kad se osokoli na tviteru kod neke mlađane cice, tamo gde ga niko ne prepoznaje.

Možeš ti da zamišljaš šta god hoćeš - ali ne možeš da mi 'jebeš mater', kezeći se - i očekuješ da ti ja kažem hvala. Što se tiče cica bilo gde - za mene je i tvoja žena premlada. Tako da ne bi bilo loše da se time ne baviš.
Mora da se zna red.
A o gnjidama smo već pričali.
A ja sam se nadao da ti nisi gnjida.
Nema valjda potrebe da tebi govorim šta je lepo, a šta nije.
Mora da se zna red.
Ti, a i svi ostali, ni na blogu mene ne poznajete - osim što znate da ja nikada ne špekulišem ni o čijem identitetu - niti o članovima ičijih familija.
Sve što uradim, u vezi familija, je - da, kada neko saopšti neku lepu vest - ja poželim sve najbolje.
Mene sa bloga poznaje samo jedan Čovek - i to je meni dovoljno.
Sa još jednim razmenjujem poneku poruku - i to je sve.
Meni dovoljno.
A dovoljno i njima - kao i vama.
Dakle, ukoliko ti nije jasno - meni da jebeš mater - ne može, ni ti, niti bilo ko drugi.
A da vam ja to ne vratim.
Zapamti redosled.


Slaki, niko ti ne pominje ni oca ni majku, ni ženu ni decu. Nego se ti zalećeš kao kreten na ljude, sa dosta podlosti, pa kad ti odbruse onda podilkaniš, kao sad. Ajde ti zaobiđi mene (i endži) u komentarima, pa nećeš biti podsećan na tvoj alterego koji je ovde bio eksponiran igrom slučaja.







Druže - ja sam tebi rekao prethodni puta da ne budeš gnjida.
Ti nisi glup - i znaš jako dobro šta to znači - i zašto sam ti rekao to što sam ti rekao.
Prema tome - da ti ponovim još jednom ... ne možeš meni da jebeš mater - a da ti ja za to kažem hvala.
Ne bi bilo loše da ti mene tim podlostima zaobiđeš.
Ja se ne služim gadostima kao ti - i tebi slični.
Granica mora da se zna.
Šta ste ti - i tebi slični, sve rekli meni do sada - pa šta?!
Nisam vam odvratio ni deseti deo.
No, meni da jebeš mater - to ne može.
Ni ti - ni bilo ko drugi.
Samo prati redosled.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:02 09.08.2019

Re: Da.

Druže - ja sam tebi rekao prethodni puta da ne budeš gnjida.
Ti nisi glup - i znaš jako dobro šta to znači - i zašto sam ti rekao to što sam ti rekao.
Prema tome - da ti ponovim još jednom ... ne možeš meni da jebeš mater - a da ti ja za to kažem hvala.
Ne bi bilo loše da ti mene tim podlostima zaobiđeš.
Ja se ne služim gadostima kao ti - i tebi slični.
Granica mora da se zna.
Šta ste ti - i tebi slični, sve rekli meni do sada - pa šta?!
Nisam vam odvratio ni deseti deo.
No, meni da jebeš mater - to ne može.
Ni ti - ni bilo ko drugi.
Samo prati redosled.


Ja sam ti dao prost recept za sreću ili bar prijatnije iskustvo na blogu, a sad ti poslušaj, ili ne, volja ti.
nepopustljiv nepopustljiv 19:15 09.08.2019

Re: Da.

srdjan.pajic
Druže - ja sam tebi rekao prethodni puta da ne budeš gnjida.
Ti nisi glup - i znaš jako dobro šta to znači - i zašto sam ti rekao to što sam ti rekao.
Prema tome - da ti ponovim još jednom ... ne možeš meni da jebeš mater - a da ti ja za to kažem hvala.
Ne bi bilo loše da ti mene tim podlostima zaobiđeš.
Ja se ne služim gadostima kao ti - i tebi slični.
Granica mora da se zna.
Šta ste ti - i tebi slični, sve rekli meni do sada - pa šta?!
Nisam vam odvratio ni deseti deo.
No, meni da jebeš mater - to ne može.
Ni ti - ni bilo ko drugi.
Samo prati redosled.


Ja sam ti dao prost recept za sreću ili bar prijatnije iskustvo na blogu, a sad ti poslušaj, ili ne, volja ti.

Ja od takvih kao ti savete ne primam.
Jer - si se ozbiljno diskreditovao.
Ono što nije loše, kao podsetnik, nakon tako plodne diskusije kao ove sa tobom je - da mnogi ljudi veoma lako gube osnovne reference.
Koje nikakva slatkorečivost ne može da kompenzuje.
Naravno - to je podsetnik meni samom.
Stoga - ne bih ni ja tebe više umarao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:31 09.08.2019

Re: Da.

Ja od takvih kao ti savete ne primam.
Jer - si se ozbiljno diskreditovao.


Ti prvo ima da se izvineš endži, a onda i meni što si mi psovao majku koja ti ništa nije skrivila. Pa ćemo posle da vadimo reference, mećemo se na kantare, i tako dalje.
nepopustljiv nepopustljiv 06:59 10.08.2019

Re: Da.

srdjan.pajic
Ja od takvih kao ti savete ne primam.
Jer - si se ozbiljno diskreditovao.


Ti prvo ima da se izvineš endži, a onda i meni što si mi psovao majku koja ti ništa nije skrivila. Pa ćemo posle da vadimo reference, mećemo se na kantare, i tako dalje.

Druže - obrati pažnju na redosled.
Pogledaj ko je kome prvi jebao mater.
Ili misliš da to što ti meni lepiš nije jebanje matere gore nego što sam ja tebi rekao - potom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:01 10.08.2019

Re: Da.

Ili misliš da to što ti meni lepiš nije jebanje matere gore nego što sam ja tebi rekao - potom.


Mislim.

Znači, izvinjenje molim.
alselone alselone 20:04 10.08.2019

Re: Da.

Znači, izvinjenje molim.


Ja ne bih toliko obigravao oko njega, znaš kada uđe u teranje da ne bira a i sam si rekao da imaš baby face 20 godina mlađeg momčića. Mogao bi ograisati.
nepopustljiv nepopustljiv 20:24 10.08.2019

Re: Da.

srdjan.pajic
Ili misliš da to što ti meni lepiš nije jebanje matere gore nego što sam ja tebi rekao - potom.


Mislim.

Znači, izvinjenje molim.

Izvini!
No, nemoj da mi više jebeš mater - nije lepo.
Moraću da ti uzvratim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:23 10.08.2019

Re: Da.

nepopustljiv
srdjan.pajic
Ili misliš da to što ti meni lepiš nije jebanje matere gore nego što sam ja tebi rekao - potom.


Mislim.

Znači, izvinjenje molim.

Izvini!


Ok, hvala.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:38 09.08.2019

Kole

Pa jel nemaš plinski šporet? Ili bar smederevca kakvog?
kosta.babic kosta.babic 05:35 09.08.2019

Re: Kole

Pa jel nemaš plinski šporet? Ili bar smederevca kakvog?

Imam plinski ali je na programu bio pekarski krompir iz rerne koji moje dete obožava sa sve domaćim paradajzom.
alselone alselone 08:21 09.08.2019

Re: Kole

Ili bar smederevca kakvog?


Kakav je ovo pritajeni rasizam, skrivena Trampovština.

Čim si iz Srbije, moraš imati smederevac i ložiti kako bi se prehranio.
highshalfbooze highshalfbooze 13:18 09.08.2019

Re: Kole

alselone
Ili bar smederevca kakvog?


Kakav je ovo pritajeni rasizam, skrivena Trampovština.

Čim si iz Srbije, moraš imati smederevac i ložiti kako bi se prehranio.


Smederevca mogu da imaju i u Australiiji, Južnoj Africi, Americi... mislim, prodaje se tamo. Cijena - prava sitnica

https://woodstoves.net/abc-products/mbs-royal-720-wood-cookstove.htm
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:06 09.08.2019

Re: Kole

highshalfbooze
alselone
Ili bar smederevca kakvog?


Kakav je ovo pritajeni rasizam, skrivena Trampovština.

Čim si iz Srbije, moraš imati smederevac i ložiti kako bi se prehranio.


Smederevca mogu da imaju i u Australiiji, Južnoj Africi, Americi... mislim, prodaje se tamo. Cijena - prava sitnica

https://woodstoves.net/abc-products/mbs-royal-720-wood-cookstove.htm


Hvala kolega, već sam počeo da se znojim na ovaj podli alseov komentar!
highshalfbooze highshalfbooze 16:05 09.08.2019

Re: Kole

Hvala kolega, već sam počeo da se znojim na ovaj podli alseov komentar!


NištaNišta, cela Srbija glasa za Trampa na izborima.
alselone alselone 16:22 09.08.2019

Re: Kole

Sada kada vidimo da i u Amerima ima Smederevac da se pazari, ništa te ne sprečava Pajo da napraviš belolučene paprike, najbolje su na smederevcu, i preneseš taj specijalitet ovdašnji i na novi svet.
maksa83 maksa83 17:49 09.08.2019

Re: Kole

Sada kada vidimo da i u Amerima ima Smederevac da se pazari, ništa te ne sprečava Pajo da napraviš belolučene paprike, najbolje su na smederevcu, i preneseš taj specijalitet ovdašnji i na novi svet.

Zamis'ii dogodine, razgovaraju dva Amera i kaže jedan:

- Onaj Jokić je odličan...
- Da, gde on beše igra?
- U Garlicpeppersima.

(pošto će promeniti ime kada im Paja otkrije tu mađiju)

Scena druga:

- Draga, hoćemo da odemo da vidimo Grand Canyon?
- Nemoj sad, znaš da tamo na jesen peku paprike...

itd.

Edit: Tom Welsh on working with Nikola Jokić
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:19 09.08.2019

Re: Kole

alselone
Sada kada vidimo da i u Amerima ima Smederevac da se pazari, ništa te ne sprečava Pajo da napraviš belolučene paprike, najbolje su na smederevcu, i preneseš taj specijalitet ovdašnji i na novi svet.


Uf, pa ja te paprike pečem godinama na roštilju, i ispadaju odlične. Čak sam i goste hranio, i ove naše, iz matice, i niko nije uložio primedbu "eh, smederevac je smederavac".

A smederevac može lako i da se improvizuje, sa malo cigle i metalnim limom, onako, ciganski.

A za koleta, pa pekarski krompir može lepo i na roštilju da se spravi. Znači, manja restrikcija struje (dok alse opravi sve bagove i sranja koja je napravio u kodu) ne može da bude opravdanje nizašta.


nepopustljiv nepopustljiv 20:12 09.08.2019

Re: Kole

kosta.babic
Pa jel nemaš plinski šporet? Ili bar smederevca kakvog?

Imam plinski ali je na programu bio pekarski krompir iz rerne koji moje dete obožava sa sve domaćim paradajzom.

O krompiru!
Moja mama je pekla u rerni krompir na jedan način - koji više niko ne može da pogodi, osim moje sestre.
Kada god sestra zvoe na roštilj (ili slično) - ja je pitam hoće li biti krompira?
Ona se uvek kobojagi naljuti na mene - pa ko još pored roštilja traži krompir?
Ali ja znam da će me krompir uvek dočekati kada dođem - i to ispečen na onaj način koji više niko ne zna.
Srećam sam što imam sestru - i zbog pečenog krompira.
gedza.73 gedza.73 13:34 10.08.2019

Srpska dijagnoza

Ovo je tekst


psihijatar, Srbi, letovanje, dijagnoza

koji je napisao

Vladimir Đurić, doktor medicine, specijalizant psihijatrije, edukant psihoterapije (završni nivo edukacije iz Racionalno Emotivne i Kognitivno Bihejvioralne Psihoterapije – REBT-a), kognitivno-bihejvioralni kouč.

Završen Medicinski fakultet u Beogradu, aktuelno na specijalizaciji iz psihijatrije na Medicinskom fakultetu u Beogradu, dugogodišnje iskustvo stečeno predanim radom u Bolnici za psihijatriju KBC Dragiša Mišović i na Klinici za psihijatrijske bolesti „dr Laza Lazarević“, ostvaren napredni nivo edukacije iz Racionalno Emotivne i Kognitivno Bihejvioralne Psihoterapije


a ja ne mogu da se ne zapitam koliko je ovaj čovek platio svoju diplomu a ako nije koja je razlika između njega koji 'ima diplomu Medicinskog fakulteta' i Tome koji je 'pošteno' kupio svoju diplomu.


Gospodin Vladimir Đurić je preskočio sa posmatranjem samog sebe a imao je 'štofa'.
Običan skorojević-intelektualac između... u stvari na lestvici ispod privatnika švercera i priučenog naduvenka.

uz to klasičan primer izuzetno lošeg vozača i intelekutalnog snoba.

(ako je stvarna osoba a ne izmišljen novinarski alter-ego onda smo mi u debelom čabru sa 'elitom' ovakvih 'intelektualaca')
jadragoljub jadragoljub 20:31 10.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

gedza.73

šta je ovde problem, sasvim dobar tekst. čovek se bavi analizom ljudskog ponašanja, meša se u svoj poso. el to problem.
ili ti znaš te ljude pa znaš da on grši, il ti smeta analiza ponašanja.
stvarno šta tebi ovde smeta?
gedza.73 gedza.73 22:10 10.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

Prva stvar što je lik klasičan primer napaljenog idijota na putu.
Vozio sam celu noć… To prosto obožavam… Srećan i iscrpljen stižem ujutru

Čovek obožava. Seo u BG, najverovatnije odmah uključio navigaciju (još jedan primer amatera vozača koji izlazi na autoput i već bez navigacije ne zna na koju će stranu iako mu treba samo da zna sva slova) i vozio celu noć kako bi se osqaćao 'obožavano' i 'iscrpljeno'

Put od cc 600 km samo za ljude koji jednom, eventualno dva puta godišnje u cugu pređu više od 100 km može da bude 'iscrpljujući' ali je u stvari sasvim obična dnevna kilometraža. Ako već jeste 'strašna' normalno je da praviš pauzu pa prespavaš negde usput.

posebno što ima klasičan sindrom autodilkica vanilajelkica-papuče-mojljubimacauto-jambolijanavolanu

Ja volim svoj auto. Nikad me nije izdao. Znam ga u dušu… Zna i on mene.


kritikovao je kako Srbi staju u red po 'važnosti' a sam ih rangira na osnovu automobila koji voze. BMW (što jeste dijagnoza), 'raspali punto', 'dizel mrcine' i njegovo 'Zlato'.

ostalo su nabacani stereotipi poput
Ljudi iz ostalih zemalja tek tada polako staju u red, nenaviknuti na otimanje…

na kruzerima bi imao priliku da vidi kako funkcioniše red 'drugih naroda i narodnosti'.
Ako pet ljudi stanu u red, odmah iza njih se ređa još desetak turista koji čekaju da dođu na šalter i pitaju da li se tu nešto deli besplatno a što im ulazi u plaćeni aranžman.

Dečko je zatvoren u nekom svom virtuelnom svetu i tamo zaglavljen sa istomišljenicima.
Verovatno nikada nije video kako se kupci guraju dok biraju krpomire koji su tog dana sniženi za celih 40 centi ili kad se u prodavnicama otimaju oko sedamdeset posto sniženih tašnica.

ili

U Puntu četvoročlana porodica. Auto legao do zemlje, buljuk stvari po sedištima, mandarine, toalet papir, termosi, šerpe, čarape i majice… Svi umusavljeni od kiflica sa džemom koje besomučno jedu ispred kola.

na parkingu stoji stariji par Engleza koji iz gepeka novog Land Rovera vade termos i sipaju čaj u keramičke šoljice.

Po gospodinu psihijatru koji, kako ti kažeš radi svoj posao, su primer Srba na letovanju?

Ili, opet, na parkingu je Tesla SUV nemačke tablice, nekoliko SUV-ova sa skandinavskim tablicama, Ford Siera crvena sa holadnskim tablicama i još par skupih automobila.

U blizini je hotel u kome prenoćište (minimum je dva noćenja) za koje doca snob mora da radi nekih sedam, osam meseci i još par komada malo manje skupih.

Pazi sad čuda. Nemci, Vikinzi i lokalci u maslinjaku vade iz ranaca vodu, sendviče, neki čak i hranu u plastičnim posudama. Čak i porodica mladih Amerikanaca sa viškom dece i bejbisiterkom.

Zamišljam docu kako sa strane 'radi svoj posao'.

U Oktaviji par intelektualaca i ćerkica… On mršav, obrijan, sa naočarima... U košulji kakvu ja nosim na posao


Džiberčina par ekselans.

Zagledan, stojim sa Musavim…

Psihijatar koji čoveka pored sebe zove 'Musavi' i ima obraza da se zgražava nad ponašanjem biznismena? ista klasa ljudi, samo na drugačijim 'radnim'mestima.

Mali je napaljenko. N-A-P-A-LJ-E-N-K-O.

Porodica intelektualaca mu nije obučena kako on misli da treba, isfrustrirana i ponižena, porodica u Puntu bi bila zadovoljna i Adom Ciganlijom (to inače piše čovek koji letuje u severnom delu Grčke)

Priča o poznavanju jezika a sasvim sigurno Grk u onom njegovom 'prevodu' ne bi upotrebio reč 'malaka' ispred ljudi koji čekaju.

Blago nama sa ovakvim 'stručnjacima'.
jadragoljub jadragoljub 22:29 10.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

Blago nama sa ovakvim 'stručnjacima'.

cela ova tvoja analiza je bulšit, zlonamerna i bavi se učitavanjem a ne analizom.
odgovoriću ti samo na jedan promašaj u toj tvojoj 'analizi'
Čovek obožava. Seo u BG, najverovatnije odmah uključio navigaciju (još jedan primer amatera vozača koji izlazi na autoput i već bez navigacije ne zna na koju će stranu iako mu treba samo da zna sva slova) i vozio celu noć kako bi se osqaćao 'obožavano' i 'iscrpljeno'

Put od cc 600 km samo za ljude koji jednom, eventualno dva puta godišnje u cugu pređu više od 100 km može da bude 'iscrpljujući' ali je u stvari sasvim obična dnevna kilometraža. Ako već jeste 'strašna' normalno je da praviš pauzu pa prespavaš negde usput.

posebno što ima klasičan sindrom autodilkica vanilajelkica-papuče-mojljubimacauto-jambolijanavolanu

ti ne možeš ništa da znaš o njegovoj vozačkoj sposobnosti, učitavaš šta tebi odgovara.
čovek navodi da voli takav način putovanja, što znači da ima iskustva i da mu nikako nije prvi put da vozi tako velike relacije, al ti u stilu svog idola šešelja upotrebljavaš samo poluistine i preskačeš činjenice koje ti ne odgovaraju.
ostalo , tipičan prvosrbijanski bulšit. ti jednostavno nemaš nikakve mentalne sposobnosti za ovu vrstu analize, to tačno znam iz dugogodišnjeg drugovanja sa tobom na ovom blogu. ti nisi čovek analitičar, kolko god se unezveravao da to budeš. jednostavno nemaš tu sposobnost, i kolko god da se upinješ ne možeš. sem truda potrebno je još nešto da bi se savladao tako složen proces apstraktnog mišljenja.
analiza ovog čoveka je još i prilagođena mediju u kom je izneta, a ima mnogo toga koje se nazire da je izostavljeno, ali to bi onda bio pretežak i prestručan tekst za dnevne novine.
gedza.73 gedza.73 23:01 10.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

ti ne možeš ništa da znaš o njegovoj vozačkoj sposobnosti, učitavaš šta tebi odgovara.

mogu tačno da znam. to mi je jedan od zanata. jel' ti ja pričam o slikanju? onda nemoj da mi pametuješ o vožnji jer imam više pređenih kilometara iza sebe i u teškašima i u atomobilima i od tebe, i od njega i od pola njegove zgrade zajedno još dok su bile papirne autokarte u upotrebi.


osoba koja kaže da 'obožava' da vozi, vozi celu noć, stiže 'iscrpljena' na krajnje odredište je opasnost na putu i loš vozač. video sam ko zna koliko takvih slupanih idiota.
To nije učitavanje nego iskustvo.

da mu nikako nije prvi put da vozi tako velike relacije

Velike relacije?



12000 km je lagana mesečna šetnja. 600 km je običan radni dan.
'velika kilometraža' da nije išao električnim trotinetom?

analiza ovog čoveka je još i prilagođena mediju u kom je izneta

Kurir? Taman taj nivo. I čitalaca oduševljenih 'analizom'

ostalo , tipičan prvosrbijanski bulšit.

Misliš o nsalvonom tekstu? saglasan sam.

sem truda potrebno je još nešto da bi se savladao tako složen proces apstraktnog mišljenja.

Lik je završio medicinski fakultet i u skoro svakoj rečenici je pokazao 'učitavanje'. Naziva 'Musavim' čoveka koji ga je ponudio kifliciama?
Veruje u nadnaravne (ako ono nije umetnička 'automobilska' sloboda) sile u metalnoj šklopociji. pa nije kupio Kristinu.


Čuj intelektualac se drznuo da ide na more u 'košulji kakvu on nosi na posao'.

prvosrbijasnki bulšit? ti 'oćeš mene da ubediš da je Grk pred ovim vrsnim poznavaocem jezika i ostalim turistima upotrebio reč 'malakas'?

ti nisi čovek analitičar, kolko god se unezveravao da to budeš

ja sam praktičar. Vidim Nemce, Holanđane, DAnce, Fince, Amerikance i Britance kako jedu sendviče i pitam se šta bi sad Dragoljubov psihijatar rekao.
Pazi tvoj psihijatar je napisao za biznismena (po tebi analitički bez učitavanja) da je lopov, hladnjačar i seljački prevarant (manje-više). A šta ako se ispostavi da je to u stvari neki tvoj Nišlija koji radi izvoznih par metalnih elemenata za nemačku firmu? Krenulo ga? mašinbravar sa viškom sreće?

I još pomislim kako je neko pametno i stručno dete zbog ovakvog lika ostalo bez radnog mesta.


jadragoljub jadragoljub 23:53 10.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

st.jepan st.jepan 00:45 11.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

I još pomislim kako je neko pametno i stručno dete zbog ovakvog lika ostalo bez radnog mesta.


A ja sve vreme mislio, taj ti je, garant, skino ribu, kad ono jok, zajebo neko dete koje dobro znaš, možda čak tvoje?

Tekst jeste beznačajan i slabo smislen, ali tvoja anaziza je ultra besmislena.
Vrlo si me iznenadio, zapravo hitnuo si me u zabezek već tamo kod Filipa, so mora da sam te (biva) s nekim pobrkao.

Edit:
Sreća je što se na ovakve bedastoća barem ne arči artija.
nepopustljiv nepopustljiv 07:24 11.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

jadragoljub

...
ti ne možeš ništa da znaš o njegovoj vozačkoj sposobnosti, učitavaš šta tebi odgovara.
čovek navodi da voli takav način putovanja, što znači da ima iskustva i da mu nikako nije prvi put da vozi tako velike relacije, al ti u stilu svog idola šešelja upotrebljavaš samo poluistine i preskačeš činjenice koje ti ne odgovaraju.
ostalo , tipičan prvosrbijanski bulšit. ti jednostavno nemaš nikakve mentalne sposobnosti za ovu vrstu analize, to tačno znam iz dugogodišnjeg drugovanja sa tobom na ovom blogu. ti nisi čovek analitičar, kolko god se unezveravao da to budeš. jednostavno nemaš tu sposobnost, i kolko god da se upinješ ne možeš. sem truda potrebno je još nešto da bi se savladao tako složen proces apstraktnog mišljenja.
analiza ovog čoveka je još i prilagođena mediju u kom je izneta, a ima mnogo toga koje se nazire da je izostavljeno, ali to bi onda bio pretežak i prestručan tekst za dnevne novine.

Od kada je Šešelj Gedžin idol?!
Odmah da mu se izviniš - kao i za ostalo što si naveo.
jadragoljub jadragoljub 12:22 11.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

nepopustljiv
jadragoljub

...
ti ne možeš ništa da znaš o njegovoj vozačkoj sposobnosti, učitavaš šta tebi odgovara.
čovek navodi da voli takav način putovanja, što znači da ima iskustva i da mu nikako nije prvi put da vozi tako velike relacije, al ti u stilu svog idola šešelja upotrebljavaš samo poluistine i preskačeš činjenice koje ti ne odgovaraju.
ostalo , tipičan prvosrbijanski bulšit. ti jednostavno nemaš nikakve mentalne sposobnosti za ovu vrstu analize, to tačno znam iz dugogodišnjeg drugovanja sa tobom na ovom blogu. ti nisi čovek analitičar, kolko god se unezveravao da to budeš. jednostavno nemaš tu sposobnost, i kolko god da se upinješ ne možeš. sem truda potrebno je još nešto da bi se savladao tako složen proces apstraktnog mišljenja.
analiza ovog čoveka je još i prilagođena mediju u kom je izneta, a ima mnogo toga koje se nazire da je izostavljeno, ali to bi onda bio pretežak i prestručan tekst za dnevne novine.

Od kada je Šešelj Gedžin idol?!
Odmah da mu se izviniš - kao i za ostalo što si naveo.

odjebi xxxxxxxxxx

nepopustljiv nepopustljiv 14:39 11.08.2019

Re: Srpska dijagnoza

Strašno!
gedza.73 gedza.73 10:35 12.08.2019

prvi deo

A ja sve vreme mislio, taj ti je, garant, skino ribu, kad ono jok

Ja sam u srećnom braku, plus malo u vezi, skoro za bronzanu.

zajebo neko dete koje dobro znaš, možda čak tvoje?

hvala EU i zakonima koje smo morali da uvedemo a i zahvaljujući raspadu one krkleme od ustavne diktature krojene po meri partijskih mediokriteta, još ukinute milosti po Vođinoj volji, mogu dete da šaljem što na školovanja što na putovanja po instranstvu kako ih ne bi muntali psiholozi poput ovog Miroljuba petrovića za pogubljene intelektualce.

Sreća je što se na ovakve bedastoća barem ne arči artija.

smatram da je uvek sevap pomoći čak i ljudima koji su ili tvrdoglavi ili slepi da shvate savet.

Ima jedna prilično kompaktna škvadra na blogu koja me podsetila na jednu priču.

...
ja sa porodicom mogu da putujem bilo gde, da mi smeštaj bude bilo gde i da mi bude prelepo jer smo zajedno.
što se tiče ovog automobilskog klerofašiste, psihologa koji kolima prebrojava motorna uljna zrnca mogu da kažem da i iznad snoba postoji snob.
Do tridesete godine sam vozio automobila koliko doca neće stići do sedamdesete a da ih menja bar dva puta godišnje. Na stranu nekoliko pasoša punih pečata.

tako da sam vozio auto koji je, kako kaže doktor psihijatar, toliko 'raspadnut' da mu ukupna vrednost sa mnom u njemu jedva dostiže vrednost aluminijumske felne auta parkiranog kraj njega kao i neke druge o kojima je doktor samo maštao. I ništa. jedino instrument tabla.
nikada nisam vrednovao ljude po 'košuljama' iz Pandorfa za čiju se kupovinu pravi tromesečna primrema niti po kolima koja god ona bila jer meni ne znače apsolutno ništa
...

Elem, liku koji je na tvrdoj sfrjot liniji ali i 'intelektualac' oduševljen kako funkcioniše EU sistem na kablovskoj ne shvatajući da jedno isključuje drugo, dam savet dok su nam se porodice šetale po štrandu.

prodaje na klupi čovek videokameru u pola glasa sa izuzetno niskom cenom.
Malo se odaljimo i kažem mu kako je to klasična prevara sa par različitih modifikacija. 'čekaj samo da vidim da li su kablovi u torbi... PAZI POLICIJA...' gurne ti tašnu i kad stigneš kući ona puna papira ili pokvarenog električnog krša... zlatan prsten na putu za novac jer su ostali bez goriva i svašta nešto drugo... kuče umesto violine koju je neko prepoznao kao vrlo vrednu

uglavnom fora sa duplo presavijenim novčanicama na jednoj strani i zbrzavanjem kupovine.

posle samo dve večeri čova me zove da skočim do njegovog apartmana jer je kupio kameru.

- ej ne znaš kako sam se pogađao, spustio sam mu cenu za četvoroduplo.

vadi imitaciju kamere koja je kasetofon i baterijska lampa višetruko pretplaćena.

tako se ponekad osećam u sličnim diskusijama. oni (škvadra) su kupili kameru koja to nije ali su srećni što su prošli jeftino.

i opet će, šta god ih ti savetovao.




gedza.73 gedza.73 10:54 12.08.2019

Drugi deo

Tekst jeste beznačajan i slabo smislen, ali tvoja anaziza je ultra besmislena.


Imam još bolju analizu. jednom u raspravi sa sličnim 'intelektualcem', sam potegao na vrhuncu svađe ultimativni argument da, iako se zalaže za znanje, trud, rad i poštenje objasni zašto mu je na svaki ispit išao jedan od roditelja da vidi šta navodno rade njegove kolege iz mladosti i kako se zaposlio tu gde radi nakon tako završenog fakulteta.

Ovo momčeto je ili ekstrmeni bubator koji ne može i ne zna da razmišlja van zadatih okvira, ili su mu roditelji završili da položi prijemni ili su pogurali zaposlenje.

sve u svemu neko ko je bio pametniji, obrazovaniji, tolerantniji i malo manje na niviu 'privatnikove' supruge natovarene zlatom poput autora teksta je ostao zakinut pa nam likovi poput psihologa formiraju društvo.

Čovek 'ladno tvrdi kako je obrazovanje na prvom mestu i kako je Grk sve turiste nazvao drkadžijama. skoro u istoj rečenici.

vrednuje i ocenjuje ljude po garderobi, automobilima... uspeo je da izmaže intelektualce zbog modnog stila (šta ako se taj intelektualac jednostavno oseća komotno u košulji u kakvoj 'doktor ide na posao'?), četvoročlanu porodicu koja je srećna što vodi decu na more ujedno pokušavajući da im uštedi novac za polazak u školu, 'bezličan' par koji je možda samo bio umoran...

po meni, a verovatno je kako ti kažeš ultra besmisleno, ljudi koji su spremni da 'kupe' ovako bušnu analizu su isti kao oni koji odu kod vračare u Mali Mokri Lug da im reši životne probleme ili koji tvrde da je Zemlja ravna ploča.

Njima možeš da prodaš sve.

st.jepan st.jepan 11:12 12.08.2019

Re: Drugi deo

ljudi koji su spremni da 'kupe' ovako bušnu analizu su isti kao oni koji odu kod vračare u Mali Mokri Lug da im reši životne probleme ili koji tvrde da je Zemlja ravna ploča.

A ljudi koji su spremni da se kilometarskim tekstilom razračunavaju s nekom beznačajnom, slabo smislenom i (slažem se) bušnom analizom, isti su kao i oni koji zapenjuju dokazujući ravnozemljašima da je zemlja okrugla poput pomoranđe.
U ovakvim slučajevima, dovoljno je razneženo se osmehnuti, ili poput Čarlija, dobaciti jedno "GLUPOSTI!"
freehand freehand 11:38 12.08.2019

Re: prvi deo

pretplaćena

Stići će, valjda.
gedza.73 gedza.73 14:23 12.08.2019

Re: prvi deo

freehand
pretplaćena

Stići će, valjda.

sva sreća pa ja nisam kupio kameru. tek tad bi' se osećao loše.
kol'ko juče sam napisao 'angažman' umesto 'aranžman'

pre mesec i po sam vozio bajs sa jednim tvojim Pančevcem. Vraćao se iz Kraljeva za pančevo.
Inače mi je sekta biciklaša postala izuzetno 'dopadljiva'.
Kad si autom i javiš se 'kolegi' on obično oduševljeno uzvrati, ili se tebi neko javi u prolazu dok si na bajsu... ili sretneš drugog biciklistu...

imaš osećaj 'fin neki svet'.

st.jepan
isti su kao i oni koji zapenjuju dokazujući ravnozemljašima da je zemlja okrugla poput pomoranđe.

Što kaže Maksa 'svako ima svoj kriptonit'.
nepopustljiv nepopustljiv 16:16 12.08.2019

Re: prvi deo

gedza.73
freehand
pretplaćena

Stići će, valjda.

sva sreća pa ja nisam kupio kameru. tek tad bi' se osećao loše.
kol'ko juče sam napisao 'angažman' umesto 'aranžman'

pre mesec i po sam vozio bajs sa jednim tvojim Pančevcem. Vraćao se iz Kraljeva za pančevo.
Inače mi je sekta biciklaša postala izuzetno 'dopadljiva'.
Kad si autom i javiš se 'kolegi' on obično oduševljeno uzvrati, ili se tebi neko javi u prolazu dok si na bajsu... ili sretneš drugog biciklistu...

imaš osećaj 'fin neki svet'.

st.jepan
isti su kao i oni koji zapenjuju dokazujući ravnozemljašima da je zemlja okrugla poput pomoranđe.

Što kaže Maksa 'svako ima svoj kriptonit'.

Nedaj se Gedžo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana