Budućnost

Da li svaka američka kaka isto miriše ?

kosta.babic RSS / 31.07.2020. u 12:28

   Skoro sam negde pročitao tvit našeg čoveka koji živi u Švabiji. Piše o tome da oni tamo bacaju šampon kad ostane malo na dnu a mi ovde sipamo malo vode i još koristimo dok se potpuno ne isprazni. Da li je ovo bahatost skorojevića ili nužda siromaha ?

Da li ste vi dragi moji koji živite u zemljama blagostanja srećniji od nas koj živimo na Balkanu ?

Oduvek me je proganjala misao-Da li sva američka govna isto smrde  s’obzirom da sva sirotinja tamo jede mek ili ono od ribe al ne mogu da se setim kako se zove?

Ponekad i vi kao dokaz demokratije izađete sa dva bedna transparenta na kojima piše dole ovaj ili onaj.

Dragi moji vanzemaljci uživajte u svojim barbikju parti, pravite se da ste uspeli u životu samo nemojte da kukate nad teškom sudbinom Srbije. Mi i naša pokolenja borimo se za Srbiju. Jedinu zemlju koju imamo.

 



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

g.radicevic g.radicevic 12:45 31.07.2020

nemoj srećo, nemoj danas...

Mi i naša pokolenja borimo se za Srbiju.


liči da je ta borba zamrla, dobri moj



kosta.babic kosta.babic 10:55 01.08.2020

Re:g.radicevic

liči da je ta borba zamrla, dobri moj

Nije. Samo smo se od nekakva dobra i miline malo primirili pa jedva dišemo.
Pozdrav
kosta.babic kosta.babic 10:21 02.08.2020

Re: g.radicevic

liči da je ta borba zamrla, dobri moj

Borićemo se do zadnje saksije srpske zemlje.
Ribozom Ribozom 13:16 31.07.2020

cemu

Da li ste vi dragi moji koji živite u zemljama blagostanja srećniji od nas koj živimo na Balkanu ?


Srecniji smo jer smo slobodni.
Vi zivite u diktaturi.
mentol mentol 14:26 31.07.2020

Re: cemu

Ribozom

Srecniji smo jer smo slobodni.
Vi zivite u diktaturi.

zilikaka zilikaka 16:08 31.07.2020

Re: cemu

Srecniji smo jer smo slobodni.

Pa, sad, ne vidim ja nešto da je moja lična nesloboda veća nego što bi bila tamo. Zapravo,čak je obrnuto.
Ovde možeš da praviš razne prekršaje bez posledica i da ako ih bude,sebe smatraš baksuzom.
Možeš i da govoriš šta ti volja, obično niko ne haje.
Znači, nije do slobode.
Biće da je stepen uređenosti društva.
Vi zivite u diktaturi.

Stoji, što ne znači da i vi m9žda jednog dana nećete.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:24 31.07.2020

Re: cemu

mentol
Ribozom

Srecniji smo jer smo slobodni.
Vi zivite u diktaturi.



ili recimo probaj ti prijatelju da izdržiš tri dana bez deserta pa vidi


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:09 31.07.2020

Re: cemu

Stoji, što ne znači da i vi m9žda jednog dana nećete.


Pa evo, Tramp pokušava da ukine izbore, šatro boji se da mu ih ne ukradu (to znači: ako on izgubi izbore sigurno su pokradeni...) jer se zbog korone rade elektronski to jest poštom. Ali ga odjebaše ko malog majmuna, dobro, velikog, to je valjda ovaj deo o stepenu uređenosti društva koji pominješ.

Šta ja znam, ja se osećam dosta slobodno ovde, u smilsu životnih izbora, možda i što nisam Crnac. A i plata je dosta veća. Pa onda mogu da ne radim kad mi se ne radi. Dobro, to sam mogao i u Jugoslaviji. Ali zato i za srednje loš bugarski burek sa sirom moram da vozim 60 km tamo i nazad. Težak je život gastarbajterski, definitivno.

A oko smrada, pa ovde ništa ne smrdi, sem ponekad od klanice u Griliju, kad je povoljna ruža vetrova, mada sam ja sad na brdu pa se više ne oseća kao dole u dolini, a čujem tu kod vas se opet razlegla smradina po celom gradu (kod vas u Zrenji je kako čujem to uvek tako, od one neke kafilerije valjda, a kod nas u BG je sezonski, što Vinča, što Dunav i Sava u koje se nemilice izlivaju govna, onda i ovi što pale đubre u prigradskim sredinama, a kod mojih u Krnji iz večito izlivenih senkrupa).

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:17 31.07.2020

Re: cemu

newimprovedtadejus
mentol
Ribozom

Srecniji smo jer smo slobodni.
Vi zivite u diktaturi.



ili recimo probaj ti prijatelju da izdržiš tri dana bez deserta pa vidi




Auh, čovečeženo, i ja se baš sa time mučim. Pokušavam da smanjim to slatko, pa se onda zavaravam sa voćem i bobicama i legumima, ali džabe, ništa kao jedan lep sladoled iz lokalne slastičarne koju je dušman kleti postavio tačno na pola puta kućaposo... sad zato vatam okolne puteve i staze kad biciklam na šljaku, šta ću, kacam slabog karaktera.
mentol mentol 17:20 31.07.2020

Re: cemu

newimprovedtadejus

ili recimo probaj ti prijatelju da izdržiš tri dana bez deserta pa vidi

izdržao sam više puta po 10+ dana bez hrane.
jednom skoro mesec(u zatvoru, štrajk glađu...)
pao s 85 na 58 kg. nisu mogli da mi prikače one EKG elektrode. otpadale...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:29 31.07.2020

Re: cemu

mentol
newimprovedtadejus

ili recimo probaj ti prijatelju da izdržiš tri dana bez deserta pa vidi

izdržao sam više puta po 10+ dana bez hrane.
jednom skoro mesec(u zatvoru, štrajk glađu...)
pao s 85 na 58 kg. nisu mogli da mi prikače one EKG elektrode. otpadale...


đe sad doks što me juče optuživao za lovačke priče..
pih..
ja fakat u zatvoru nikad nisam bila a nije da mi nije padalo na pamet kako bi bilo dobro, da malo danem dušom..
nego pričaj brate, kako se tačno to zbilo



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:32 31.07.2020

Re: cemu

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
mentol
Ribozom

Srecniji smo jer smo slobodni.
Vi zivite u diktaturi.



ili recimo probaj ti prijatelju da izdržiš tri dana bez deserta pa vidi




Auh, čovečeženo, i ja se baš sa time mučim. Pokušavam da smanjim to slatko, pa se onda zavaravam sa voćem i bobicama i legumima, ali džabe, ništa kao jedan lep sladoled iz lokalne slastičarne koju je dušman kleti postavio tačno na pola puta kućaposo... sad zato vatam okolne puteve i staze kad biciklam na šljaku, šta ću, kacam slabog karaktera.


od tih prevara slatkiša uopšte nisu loše klot datule (ne one ušećerene prevare) sa bademovim puterom (opet klot)..
fakat tih par komada uz kafu može da mi prođe kao desert a eto kao nije katastrofa..
a mamilica je brate na svakom koraku, ubiše me..
uspjela sam da skinem 1.5 kilu s teškom mukom a htjela sam još 3, muž mi kaže da budalim i da imam problema sa suočavanjem sa starenjem..
možda i jeste ali baš me ne raduje kako mi je teško postalo da skinem kile.. za jednu moram da se mučim kao isus..
e starosti teška li si
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 31.07.2020

Re: cemu

od tih prevara slatkiša uopšte nisu loše klot datule (ne one ušećerene prevare) sa bademovim puterom (opet klot)..


Šta su ti to datule?

Ja uzmem neke sušene smokvice, 4-5 komada, pa ih sitno naseckam, u onda dodam malo pistaća (to sam video od ove moje male od dve i po godine mada ona umesto smokvi koristi suvo grožđe) ili po šake badema nesoljenih presnih, i to onda grickam kad me uvati kriza, a vata me stalno... Naročito kad me neka nervoza obuzme na poslu i drugi životni problemi.

Ne trudim se nešto oko kilaže, nego kažu ovi jutjub instagram stručnjaci da ne valja slatko, izaziva rak i srčane tegobe, pa pošto mi vera nalaže da živim bar 100 godina, ma kako život gastoski težak bio, onda sam rešio da preduzmem mere.

Jedino me žena povremeno minira kad napravi neku lepu tortu, ili kakve dobre kekse, onda načisto moralno posrnem.

edit: a, datula, jel to isto što i urma? (dates ovde kod nas)?
mentol mentol 18:01 31.07.2020

Re: cemu

newimprovedtadejus
lovačke priče..

ima neke veze s lovcima
ilegalna poljoprivreda... lovci pronašli i prijavili...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:19 31.07.2020

Re: cemu

srdjan.pajic
od tih prevara slatkiša uopšte nisu loše klot datule (ne one ušećerene prevare) sa bademovim puterom (opet klot)..


Šta su ti to datule?

Ja uzmem neke sušene smokvice, 4-5 komada, pa ih sitno naseckam, u onda dodam malo pistaća (to sam video od ove moje male od dve i po godine mada ona umesto smokvi koristi suvo grožđe) ili po šake badema nesoljenih presnih, i to onda grickam kad me uvati kriza, a vata me stalno... Naročito kad me neka nervoza obuzme na poslu i drugi životni problemi.

Ne trudim se nešto oko kilaže, nego kažu ovi jutjub instagram stručnjaci da ne valja slatko, izaziva rak i srčane tegobe, pa pošto mi vera nalaže da živim bar 100 godina, ma kako život gastoski težak bio, onda sam rešio da preduzmem mere.

Jedino me žena povremeno minira kad napravi neku lepu tortu, ili kakve dobre kekse, onda načisto moralno posrnem.

edit: a, datula, jel to isto što i urma? (dates ovde kod nas)?


da da, urme..
pečeni badem yes thank you.. pa uzmeš dark roast almond butter sa tim urmama.. baš baš slasno..
ja kroz tu kilažu pokušavam da se zavaram da nisam omatorila.. fakat se i mora nabaciti koje kilo s godinama al možda nisam morala da ih nabacujem ko da nema sutra..
ovaj me karantin nešto extra podsjetio da malo potegnem ručnu..
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:32 31.07.2020

Re: cemu

da da, urme..
pečeni badem yes thank you.. pa uzmeš dark roast almond butter sa tim urmama.. baš baš slasno..
ja kroz tu kilažu pokušavam da se zavaram da nisam omatorila.. fakat se i mora nabaciti koje kilo s godinama al možda nisam morala da ih nabacujem ko da nema sutra..
ovaj me karantin nešto extra podsjetio da malo potegnem ručnu..



Mene je od preteranog gojenja, mislim, spaslo to što sam išao na posao sve vreme, biciklom, to je jedno sat vremena dnevno tjelovježbe, uzbrdo nizbrdo. Ali je fakat da se sve lakše lepi na stomačinu kako godine kucaju na vrata, to jest već su tu, i mora više da se pazi. A slatko - ko droga.

E, da, sad pošto radim u hangaru takoreći, smislio sam da namestim speleološku instalaciju po plafonu (vertikale, traverze, gelendere) i da onda u pauzi za ručak uzmem da prelazim to, ili makar samo da pumpam džak. To je odlična vežba za snagu i kondiciju. Od gazde sam dobio dozvolu, i sad čekam električara da dotera lift pa da namestim prvo sidrište tako, a onda posle ostatak. Jes da će malo mušterije da me popreko gledaju, ali šta da im radim. Plus tako mogu sam da menjam sijalice kad crknu, umesto da me električar svaki put odere po 300/400 dolara uglavnom za najam lifta.




srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 31.07.2020

Re: cemu

Btw, jutros sam imao sastanak sa mojim finansijskim savetnikom, i koliko ja vidim ove brojeve, nisam još ništa izgubio na ovim porftolijima. Nisam mnogo dobio, 1.6% YTD, ženin malo više, ali zato životna osiguranja lepo rastu njih ovo nije ništa dotaklo, a fondovi za koledž za klinke su đipnuli to negde oko 4-5%, mada je tu još uvek malo para. Ja sam mislio da će biti mnogo gore, a verovatno je i bilo tamo u aprilu ali tad preventivno nisam ni gledao račune. Kakvo je kod tebe stanje?

Da ne pominjem da mi je kuća skočila sad na skoro duplo od onog koliko smo je platili pre 6 godina, ovo znam jer mi je neki broker nudio da kupi za te pare pre nekoliko nedelja, lepo sam mu se zahvalio. Taj real estate kod nas nije osetio krizu ni najmanje. Usput smo je refiniansirali, mada sam mislio i da prosto otplatim opstatak kredita, ali sam se stisao da ne spizdim ušteđevinu u krizna vremena. Inače, sad je ovde moderno da kad si već otplatio kredit, pošto je vrednost kuće otišla duplo, onda uzmeš ponovo kredit, i te pare koristiš za provod i relaksaciju, putovanja (dobro ovo malo teže). I posle pod stare dane prodaš kuću, otplatiš i taj kredit i još ti ostane ohoho love. A sve to u nadi da cene nekretnina ovde nikad neće pasti.

Jebiga, izgleda mi kao da živim u najboljem od svih mogućih svetova, samo zdravlje da istraje. Ali, videćemo šta donosi vruća jesen...znam, donosi hladnu zimu. Ski pasovi su već u preprodaji, još daju i neku kao garanciju za povraćaj para ako zbog korone ne budu radile žičare...skijaćemo se onda niz padinu iza kuće.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:30 31.07.2020

Re: cemu

srdjan.pajic

Mene je od preteranog gojenja, mislim, spaslo to što sam išao na posao sve vreme, biciklom, to je jedno sat vremena dnevno tjelovježbe, uzbrdo nizbrdo. Ali je fakat da se sve lakše lepi na stomačinu kako godine kucaju na vrata, to jest već su tu, i mora više da se pazi. A slatko - ko droga.

E, da, sad pošto radim u hangaru takoreći, smislio sam da namestim speleološku instalaciju po plafonu (vertikale, traverze, gelendere) i da onda u pauzi za ručak uzmem da prelazim to, ili makar samo da pumpam džak. To je odlična vežba za snagu i kondiciju. Od gazde sam dobio dozvolu, i sad čekam električara da dotera lift pa da namestim prvo sidrište tako, a onda posle ostatak. Jes da će malo mušterije da me popreko gledaju, ali šta da im radim. Plus tako mogu sam da menjam sijalice kad crknu, umesto da me električar svaki put odere po 300/400 dolara uglavnom za najam lifta.


ma nije mene karantin toliko upropastio, to je više minuli rad prethodnih 4 godine a sad sam baš odlučila da to ne može više tako..
ja na posao ne idem, planiram od septembra al i tad samo možda dva dana nedeljno (ranije sam išla 4)..
i ako bude sve ok da dječaci krenu u školu normalno svanuće mi..
a inače pošto u teretanu ne idemo ja i muž smo se organizovali da naizmjenično trčimo i radimo neke circuits kod kuće.. tako da sam ajde u ok formi samo realno trebam da skinem tih 2 3 kile, tek me čeka matorenje i debljanje ozbiljno..

krize što se tiče..
pa da, banke su do sad upumpale oko 10 triliona u hartije, poslijedično su se skoro svi indeksi vratili na pretkrizni nivo..
kamatne stope su popadale da dalje nemaju kud i situacija nije nikako zdrava tako da u dugom roku moglo bi da bude svašta sa penzionim fondovima..
no da povučeš pare ne možeš pa šta da se sikiraš.. kad budeš mogao trebaš dobro da razmiliš šta činiti..
cijene kuća ovde padaju.. u našem kraju nekih 5%, očekuje se još koji procenat i ne bi trebalo više..
US je trenutno relativno realno cijenjeno tržište u cjelini (sa izuzecima u većim fin i tech centrima) u smislu da je odnos cijena/primanja na nekoj stabilnoj putanji posmatrano višedecenijki..
London je po tom pitanju katastrofa, zato sad i padaju cijene ali se ne očekuje da padnu značjano..
najviše zato što su banke ozbiljno stegle u zadnjih 10 godina, nema više vlasnika bez učešća, naprotiv, kamate su niske i neće na gore, cijene su mirovale u tim najpregirjanijim centrima (tipa Londona i onih dole paćenika u AU i NZ, dijelu Kanade i kod sirotih vikinga).. to sve kad sabereš ne može da se ponovi 2008.
al može da bude gadno kad se pobroji ko sve neće nazad na posao..
sirotinja će da plati više pa onda ni kuće neće toliko da reaguju al da će biti dobro neće..
tako da, pošto nisi sirotinja, miran si do koledža (osim jebiga ako Tramp ne stisne crveno dugme il tako šta).. a do penzije bogami mislim da ćeš se morati preračunavati..
izgledi za cashing out da se ti i žena ti bahatite po Bahamima tanki..
ta priča keširam rast cijene kuće je prošo voz.. od toga nema ništa više.. ko uskočio, uskočio
Ribozom Ribozom 20:33 31.07.2020

Re: cemu

@mentol
Sa parama ili ne, ni mi ni vi ne mozemo nikud iz zemlje.

Ribozom Ribozom 20:48 31.07.2020

Re: cemu

Pa, sad, ne vidim ja nešto da je moja lična nesloboda veća nego što bi bila tamo. Zapravo,čak je obrnuto.
Ovde možeš da praviš razne prekršaje bez posledica i da ako ih bude,sebe smatraš baksuzom.
Možeš i da govoriš šta ti volja, obično niko ne haje.
Znači, nije do slobode.
Biće da je stepen uređenosti društva.
Vi zivite u diktaturi.

Stoji, što ne znači da i vi m9žda jednog dana nećete.


Samo se ti tesi.
Nisam siguran da razumem pojam 'licna nesloboda', a na klimavim nogama je i 'stepen uredjenosti drustva'.

Ribozom Ribozom 20:56 31.07.2020

Re: cemu

ili recimo probaj ti prijatelju da izdržiš tri dana bez deserta pa vidi


Deserta nema vec tri meseca, u fazi smo 'paprika na 100 nacina'.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 31.07.2020

Re: cemu

Samo se ti tesi.

Liči da se ti tešiš.
Baš liči.
Čudno je kad neko insistira na "meni je bolje nego tebi", mora da ima razloga da to naglas viče.
Možda da i sebe ubedi u to?

A sloboda, pa uglavnom je ovde ima.

Još kad bi bilo slobodno reći da neko ne bi voleo da mu je dete gej, da i do Cigana ima krivice što žive tako kako žive, da je prirodnije da mama, a ne tata uzima porodiljsko odsustvo, da je rodna neutralnost glupost, i tako redom.

Tako da da, ograničavaju slobodu i ovde, a nosiće o se.


zilikaka zilikaka 23:18 31.07.2020

Re: cemu

Nisam siguran da razumem pojam 'licna nesloboda

Pa je lično se ne osećam neslobodnom. Bogufala, ne zavisi mi egzistancija od poslušnosti, naročito ne političke il građanske.
To naravno ne znači da je ovde dobro nego da nije stvar u slobodi pojedinca.
Mora da je nešto drugo.
zilikaka zilikaka 23:22 31.07.2020

Re: cemu

čujem tu kod vas se opet razlegla smradina po celom gradu (kod vas u Zrenji je kako čujem to uvek tako, od one neke kafilerije valjda,

Da,. Trenutno sam na kratkom odmoru u, pazi sad, Beloj Crkvi, pa neću time da se zamajavam, ali za koji dan pišem o tome. Lale pokrenule vid građanske neposlušnosi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:08 01.08.2020

Re: cemu

hoochie coochie man
Samo se ti tesi.

Liči da se ti tešiš.
Baš liči.
Čudno je kad neko insistira na "meni je bolje nego tebi", mora da ima razloga da to naglas viče.
Možda da i sebe ubedi u to?

A sloboda, pa uglavnom je ovde ima.

Još kad bi bilo slobodno reći da neko ne bi voleo da mu je dete gej, da i do Cigana ima krivice što žive tako kako žive, da je prirodnije da mama, a ne tata uzima porodiljsko odsustvo, da je rodna neutralnost glupost, i tako redom.

Tako da da, ograničavaju slobodu i ovde, a nosiće o se.




O kakvoj slobodi pričaš ako kad izađeš na ulicu smrdi kao u septičkoj jami? Imaš slobodu da ne dišeš? Ili da nosiš gas masku, ok, i to je nešto.

Evo slušam sad na ovoj antisrpskoj N1 prilog iz Smrdereva, ljudi se probudili posuti nekom crnom crvenom prašinčinom. Železara se otarasila nekog otpada preko noći i sve po ljudima koji okolo žive. I ona neka jadna žena, ima i malo dete, smorena, na kraju kaže da ne može ni da ode, da se odseli, jer niko neće da kupi njenu kuću zbog zagađenja iz obližnje železare. A koliko sam shvatio tu samo treba neki filtri da se stave, ali je vlasnik Kinez, govnar, boli njega njegov kineski pimpek za tamo neke leve Srbe koji žive pored železare koju je on za sitne pare kupio, i ko ih jebe što žive tu, što bi on trošio dodatne pare da sredi odžake... Pa, mislim, ako to nije za ustanak, ja ne znam šta je. Nego ćemo da se bavimo pravima Crnaca i policajaca da ih mlate u USA, i šta je politički korektno izjavio neki izmišljeni marksista i da histerišemo i iščuđavamo se nad time.

j_grandson j_grandson 05:52 01.08.2020

Re: cemu

zilikaka
Nisam siguran da razumem pojam 'licna nesloboda

Pa je lično se ne osećam neslobodnom. Bogufala, ne zavisi mi egzistancija od poslušnosti, naročito ne političke il građanske.
To naravno ne znači da je ovde dobro nego da nije stvar u slobodi pojedinca.
Mora da je nešto drugo.

Jeste - stvar je o slobodi pojedinca.
Inače, o kojoj drugoj i može da bude reč?
alselone alselone 06:06 01.08.2020

Re: cemu

Još kad bi bilo slobodno reći da neko ne bi voleo da mu je dete gej, da i do Cigana ima krivice što žive tako kako žive, da je prirodnije da mama, a ne tata uzima porodiljsko odsustvo, da je rodna neutralnost glupost, i tako redom.


Za ovo se otkaz dobija.

Nači, napišeš nešto tako na netu, prijave te dežurni social justice wariors, i sutra te otpuste sa posla. Ne možeš bre po netu da pišeš šta ti oćeš.
alselone alselone 06:08 01.08.2020

Re: cemu

Da,. Trenutno sam na kratkom odmoru u, pazi sad, Beloj Crkvi, pa neću time da se zamajavam, ali za koji dan pišem o tome. Lale pokrenule vid građanske neposlušnosi.


Bela Crkva? Vozač, a?

(samo da potaknem priče iz vojske)
g.radicevic g.radicevic 06:30 01.08.2020

Re: cemu

Bogufala, ne zavisi mi egzistancija od poslušnosti, naročito ne političke il građanske.


Bogufala

docsumann docsumann 07:01 01.08.2020

Re: cemu

mentol
newimprovedtadejus
lovačke priče..

ima neke veze s lovcima
ilegalna poljoprivreda... lovci pronašli i prijavili...


i ja sam se njome bavio.
u nekom šumarku na Mirijevu. jednom prilikom, kad sam išao da obilazim zasad, naletih na nekog čiču, domorodca, koji me pitao šta radim tuda.
rekoh - tražim ljekovito bilje. (nisam puno slagao)

docsumann docsumann 07:28 01.08.2020

Re: cemu

Bogufala, ne zavisi mi egzistancija od poslušnosti, naročito ne političke il građanske.


e, to je opravi test.
kad radiš u državnoj firmi, gdje pred izbore šefovi zovu zaposlene na razgovor u 4 oka, kako bi im malo pojasnili političku situaciju u zemlji, i pomogli oko eventualnih nedoumica oko toga koju listu da zaokruže...
iz nekog razloga, mene su uvijek izbjegavali.
prvi šef mi je rekao da sam zaprden (bokeški izraz), u smislu - ko će s tobom razgovarat.
a pred posljednje izbore koje smo imali dok je brodogradilište još postojalo, direktor me zamolio samo da izađem na izbore i glasam za koga god hoću, jer će njemu lično praviti probleme (fer inaf)
docsumann docsumann 07:49 01.08.2020

Re: cemu

Evo slušam sad na ovoj antisrpskoj N1 prilog iz Smrdereva, ljudi se probudili posuti nekom crnom crvenom prašinčinom. Železara se otarasila nekog otpada preko noći i sve po ljudima koji okolo žive.


juče, Tara potpuno zamućena, k'o krečno mlijeko (boljereći, kao krečna bijela kafa)
maksa83 maksa83 09:51 01.08.2020

Re: cemu

A koliko sam shvatio tu samo treba neki filtri da se stave, ali je vlasnik Kinez, govnar, boli njega njegov kineski pimpek za tamo neke leve Srbe koji žive pored železare koju je on za sitne pare kupio, i ko ih jebe što žive tu, što bi on trošio dodatne pare da sredi odžake...

Prema nekim izvorima, kada je narod krenuo da se žali jesenas-zimus zato što železara izbacuje teška govna u vazduh neki naš savetnik nečega iz Ministarstva za nešto je otišao tamo i Kinezi su ga naglavačke izbacil uz "šaebrešaoćeš, ovo je kineska teritorija aj čibe i da te više nismo videli".

Sloboda...
zilikaka zilikaka 09:52 01.08.2020

Re: cemu

prvi šef mi je rekao da sam zaprden (bokeški izraz), u smislu - ko će s tobom razgovarat.

A mene prati karakteristika da sam nekooperatvna.
I Preda sa nedavno otvorio da nije za timski rad, što još jednom potvrđuje da smo ovde dobrim delom namćori raznih fela koji se do neke mere ipak međusobno podnose.
kosta.babic kosta.babic 10:46 01.08.2020

Re: zili

zilikaka
čujem tu kod vas se opet razlegla smradina po celom gradu (kod vas u Zrenji je kako čujem to uvek tako, od one neke kafilerije valjda,

Da,. Trenutno sam na kratkom odmoru u, pazi sad, Beloj Crkvi, pa neću time da se zamajavam, ali za koji dan pišem o tome. Lale pokrenule vid građanske neposlušnosi.

Ima se može se. Postigli smo određene rezultate
kosta.babic kosta.babic 10:57 01.08.2020

Re: ribozom

Srecniji smo jer smo slobodni.

A da li smete da prdnete u metrou ?
Ribozom Ribozom 11:31 01.08.2020

Re: cemu

Čudno je kad neko insistira na "meni je bolje nego tebi", mora da ima razloga da to naglas viče.
Možda da i sebe ubedi u to?
A sloboda, pa uglavnom je ovde ima.


Ne, ja nisam nigde spomenuo bolji zivot vec slobodu, a slobode kod vas nema ni u tragovima.

Još kad bi bilo slobodno reći da neko ne bi voleo da mu je dete gej, da i do Cigana ima krivice što žive tako kako žive, da je prirodnije da mama, a ne tata uzima porodiljsko odsustvo, da je rodna neutralnost glupost, i tako redom.


Ja stvarno mislim da je navedeno ogranicavanje 'slobode' u redu. Ne vidim slobodu u tome da se mesas u seksualno opredeljenje drugog jer ce rezultirati frustracijom, nesrecom deteta; opravdavanje teskog zivota jedne manjinske grupe, a za porodiljsko, 2 meseca tata 10 mama, stvarno ne vidim u cemu je problem.


Ribozom Ribozom 11:52 01.08.2020

Re: cemu

zilikaka
Nisam siguran da razumem pojam 'licna nesloboda

Pa je lično se ne osećam neslobodnom. Bogufala, ne zavisi mi egzistancija od poslušnosti, naročito ne političke il građanske.
To naravno ne znači da je ovde dobro nego da nije stvar u slobodi pojedinca.
Mora da je nešto drugo.


Super je sloboda pojedinaca na pustom ostrvu, ali kad se Petko doseli na ostrvo onda mora i on da bude slobodan inace sistem ne funkcionise.
zilikaka zilikaka 12:51 01.08.2020

Re: zili

Ima se može se. Postigli smo određene rezultate

Nema to veze sa imanjem nego sa potrebom.
Jednostavno ti treba odmor, da se izmestiš od svakodnevice.
Mada, ja sam morala da tražim vodu na kojoj se može pristojno plivati. Inače mi to prija al ove godine ću za par dana ovde potrošiti koliko za desetak terapuja kod fizioterapeuta, a efekti bolji. Otišlo mi bilo rame do stepena kad mora medecina da radi.
Evo, treći dan plivanja i skoro kao nova.
maksa83 maksa83 13:21 01.08.2020

Re: ribozom

kosta.babic
Srecniji smo jer smo slobodni.

A da li smete da prdnete u metrou ?

Eee bravo Kosta, ovo si se odlično setio, kod nas tih restrikcija nema.

Doduše nema ni metroa...
shmoo shmoo 13:56 01.08.2020

Re: ribozom

maksa83
kosta.babic
Srecniji smo jer smo slobodni.

A da li smete da prdnete u metrou ?

Eee bravo Kosta, ovo si se odlično setio, kod nas tih restrikcija nema.

Doduše nema ni metroa...



Е, да! То је тачно!

Али зато заузврат ми можемо да прдимо и у аутобусима и у трамвајима и да чачкамо нос у свом аутомобилу док чекамо да се упали зелено на семафору и да се ваћаримо с рибом на клупи у парку а да те нико не прекида (ономад видех двоје како се крешу у по бела дана на плажи на Ади док се гомиле људи шетају поред са све децом)...

Списак наших слобода нема краја нити постоје било каква ограничења.

Него...

Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Надам се да захтев није претежак?








П.С. -





hoochie coochie man hoochie coochie man 15:00 01.08.2020

Re: cemu

Ja stvarno mislim da je navedeno ogranicavanje 'slobode' u redu


O kakvoj slobodi pričaš ako kad izađeš na ulicu smrdi kao u septičkoj jami?

Ljudi, manji je problem to što su vas preparirali tako da se i bez slobode osećate slobodno.
Evo ribozom kaže ok je ograničiti slobodu, kaže da mu jeste ograničena sloboda, ali opet je, kaže, slobodan ko niko na svetu.

Ne treba vam sloboda, lepo se osećate kad vam je ograniče, ok, vaša stvar.

Problem je što vi više ne znate ni šta znači sloboda.


Evo ga Srki kaže nema slobode jer smrdi!

I to nije zbog toga što je Srki zaboravio srpski jezik, ne, Srki je prepariran, on svojom glavom ne misli više, njemu kaže da se sloboda njuši, i on poveruje i njuška po vazduhu.
Vas su toliko skuvali da mogu da vam rade šta požele vi ćete da tapšete i budete srećni, plus, da ubeđujete druge da oni ne znaju šta je sloboda.

Ljudi, oduprite se malo, napraviše od vas amebe.
Ribozom Ribozom 15:24 01.08.2020

Re: cemu

@HCM
A ti bi da budes slobodan na ustrb drugih?
Gejevi u 4 zida, cigani u ciganske male, zene za sporetom. Samo ne smes o predsedniku jel' mozda ti se nakace iz SNSa. Ah da, predsednik ima vlast i moc, a ovi ostali su marginalne grupe. Sto rece Kosta, Angelina zauzdaj ovo tvog manijaka, i eto nije ga zauzdala.
Sto se tice prepariranih evo jedan primer. Predsednik je rekao za jednog od studenata kada su strajkovali u rektoratu da je 'leceni narkoman', zatim onog lika sa protesta (Djuric) da je nesto krivicno gonjen, i jos se pojavio snimak Djilasa u svadji sa saobracajnim policajcem. To je ovde nezamislivo, pa onda vidi ko je ovde 'prepariran'.

maksa83 maksa83 15:42 01.08.2020

Re: ribozom

Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Sloboda je da sam izabereš čemu ćeš da robuješ.
maksa83 maksa83 15:43 01.08.2020

Re: cemu

Vas su toliko skuvali da mogu da vam rade šta požele vi ćete da tapšete i budete srećni, plus, da ubeđujete druge da oni ne znaju šta je sloboda.

hoochie coochie man hoochie coochie man 15:45 01.08.2020

Re: cemu

bi da budes slobodan na ustrb drugih?
Gejevi u 4 zida, cigani u ciganske male, zene za sporetom


E ovo je standardna dresura, kad ne možeš da ospori ono što piše, izmisli da piše nešto drugo, pa onda osporavaj to.

Jok brate, nigde ja ni jedan a kamoli četiri zida nisam pomenuo, ja bih ako može, da budemo slobodni i oni i ja.
Oni da paradiraju, a ja da za to kažem, ako tako mislim, ne do bog da mi dete bude ovako.

Ili da se njima da sloboda a ja da držim jezik za zubima?

Da žena radi šta kojoj padne na pamet, da joj niko ništa ne zabranjuje, ni muškarcu naravno, pa ako tata hoće uzme porodiljsko da ima to pravo, ali da i ja imam pravo da kažem da je to malo ukoso, da je pod vinklu da je na porodiljsko onaj ko se porodi, da je i po bogu i po prirodi jača veza mama- beba nego tata- beba.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:57 01.08.2020

Re: cemu

Evo ga Srki kaže nema slobode jer smrdi!


Manje je bitno što smrdi, nego što te guši, verovatno i ugrožava zdravlje. A nemaš izbora, ne možeš da odeš i da im kažeš: e, drugovi, živela KP Kine, ali ajte malo zavrnite te dimnjake, pomresmo i ja i žena i dete od te rđe u vazduhu. To jest, možda i možeš da odeš i kažeš, vikneš preko ograde, ali nema nekog efekta.

Dakle, moraju valjda neki prioriteti da se znaju, daj prvo to da se reši, disanje, kanalizacija, odlaganje đubreta, a posle ćemo, ako preostane snage i energije da se bavimo tvojim pravom i slobodom da na miru izražavaš homofobiju i druga osećanja koja gajiš.

Ali mene ovde iskreno čudi da ti, kome su usta i sve druge šupljine i ispupčenja vazda puna srpstva a detektori mrzitelja i loših Srba uvek aktivni, nisi već u prvim redovima tamo ispred železare spreman da se boriš što je isto, mislim, to, srpstvo, najdirektnije ugroženo, sprovode genocidnu nameru nad njim, putem otvorene dušegupke. A možda su ti Kinezi i gejevi, otkud znaš, ja da sam na tvom mestu i muče me slične fobije i to bih proverio kad sam već tamo.




hoochie coochie man hoochie coochie man 16:06 01.08.2020

Re: cemu


Dakle, moraju valjda neki prioriteti da se znaju,

Tako je Srki, kakva klinac sloboda sad dok Hilandar gori, nek sačeka to malo.

:)
shmoo shmoo 16:27 01.08.2020

Re: ribozom

maksa83
Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Sloboda je da sam izabereš čemu ćeš da robuješ.



Добро. Хвала, Максо.

Ево, прикључићу се цитирањем Цанета:"Слобода је када примећујеш оно у себи и оно око себе."

'Ајмо да видимо остале учеснике овог блога...






hoochie coochie man hoochie coochie man 17:16 01.08.2020

Re: ribozom

Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Kako ograničiti slobodu?
Može i tako što ćeš da tražiš preciznu definiciju slobode, pa ako definicija nije dovoljno precizna (a takva ne postoji) onda kažeš, eto vidiš, nemoguće je ni definisati to što ti tražiš, dakle tražiš previše, zato ćuti.

A tako može i sa npr poštenjem, moralom, čestitošću.
Tražiš definiciju, nema je, i onda savim paše, eto vidiš, to ne postoji, ne zna se šta je.

Ili će biti da se zna šta su i sloboda i moral i poštenje i bez definicija?

Mada su parole što strašno zvuče uvek dobrodošle, nekad su se najbolje ribe na njih pecale:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:26 01.08.2020

Re: cemu

Da žena radi šta kojoj padne na pamet, da joj niko ništa ne zabranjuje, ni muškarcu naravno, pa ako tata hoće uzme porodiljsko da ima to pravo, ali da i ja imam pravo da kažem da je to malo ukoso, da je pod vinklu da je na porodiljsko onaj ko se porodi, da je i po bogu i po prirodi jača veza mama- beba nego tata- beba.


A, kapiram, za tebe je sloboda da sve ima biti u vinklu, a pošto već nije, onda bar da ti možeš slobodno da kenjaš i smatraš sa samododeljene visine i ispravnosti što nije. Važi, mada zvuči blesavo, pravo da ti kažem.

Nego, vidi, ovi dimnjaci, to me trenutno više tišti od tvoje pravedničke homofobije, imaš li neki komentar, nedajbože ideju kako to da se reši, potrova se srpstvo, bogte, i muško i žensko i transrodno, dim ne pravi pitanje.
Ribozom Ribozom 18:29 01.08.2020

Re: cemu

Oni da paradiraju, a ja da za to kažem, ako tako mislim, ne do bog da mi dete bude ovako.

Nisam bas najbolji reprezent da branim gej prava, ali zato mogu o pravu na zivot. Time sto glasno kazes da ne bi voleo da ti je dete gej zapravo ugrozavas zivote istih. Kada ti je dete gej imas tri izbora da ga prihvatis takvog kakvo jeste, da ga izbacis iz kuce i da ignorises njegovu seksualnost. Ovo trece izaziva frustraciju, nesrecu, usamljenost, depresiju i sklonost ka samoubistvu deteta. I to je ono najgore, sto se tvoj stav 'necu da mi dete bude gej'(ko da to i zavisi od tvog htenja) ne odnosi na tvoje dete (jer ti i nemas dete koje je gej), vec na tudju gej decu. A ako mislis da imate dovoljno dece da mozes jedan deo da zatvoris u ormare onda nista.
Zapravo ti tom izjavom utices na drustvo da ne prihvata takve osobe, a tako odbaceni budu margina (vazi i za Rome i ostale manjinske grupe, cak i delimicno za zene). Ubi me prejaka rec rece Miljkovic.
Ako hoces mogu jos plasticnije. Ako si dete sa sela sigurno bi te uvredio izraz 'notorna seljacina' koji je i smisljen da bi se marginalizova deca sa sela. A cuo sam i za izraz 'ortodoksna seljacina'.

Nego, zanimljivo je da nijednom ne prokomentarises politicku kliku koju spominjem u komentarima, pa mi daje za pravo da verujem da nisi slobodan tj. siljis k*rac na slabije i nezasticene.

Problem je što vi više ne znate ni šta znači sloboda.

Da li si ti stvarno toliko napucan, da verujes da ti sa jednom referencom (Srbijom), mozes imati bolji uvid u slobodu pa i demokratiju od nas koji mogu da uporedjuju. Ova izjava ti je kao od ovih YT sektasa, koji jedino vide sta se stvarno desava.
Edit:

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:10 01.08.2020

Re: cemu


Nego, vidi, ovi dimnjaci, to me trenutno više tišti od tvoje pravedničke homofobije, imaš li neki komentar, nedajbože ideju kako to da se reši, potrova se srpstvo, bogte, i muško i žensko i transrodno, dim ne pravi pitanje.

Imam, da proteramo Kineze i Ruse, da zovemo Amere, jer kad nas oni truju nekako se lakše podnosi.

A ako neće da dođu, makar ćemo pocrkati ekološki, od gladi, a to crkavanje je em brže em zdravije, a ne ovako lagano da se mučimo u kineskoruskom dimu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 01.08.2020

Re: cemu

Nisam bas najbolji reprezent da branim gej prava,

Evo ja sam.
Sva prava im se moraju obezbediti, sami sa sobom su slobodni raditi šta im je volja, samo da druge u to ne uvlače.

Moje pravo ne sme ograničavati njihova, ali bogami ni njihova ne smeju ograničavati moja.

Pa ako ja imam prava da boga molim naglas, da mi se tako nešto ne zadesi u kući, to ne sme ograničiti njihovo pravo na paradu, na "izlaske iz ormara" (glupog li izraza jbt!) i druga.

Ali ne smeju ni njihova prava da ugroze moja.
Pošteno.
Da li si ti stvarno toliko napucan, da verujes da ti sa jednom referencom (Srbijom), mozes imati bolji uvid u slobodu pa i demokratiju od nas koji mogu da uporedjuju.

Ma ne, VI ste bogom dani da propisujete šta je sloboda.

Šta će ti bre ova množina, jel to očekuješ da te neka grupa podrži pa zato?

Pričamo ti i ja, kakvi bre vi.

A nije mi Srbija referenca za slobodu, sloboda je ideal, prema njemu se ravna.

A ako nekome sledi otkaz jer glasno kaže šta misli, o kojoj slobodi se tu priča?
j_grandson j_grandson 19:25 01.08.2020

Re: cemu

srdjan.pajic
Da žena radi šta kojoj padne na pamet, da joj niko ništa ne zabranjuje, ni muškarcu naravno, pa ako tata hoće uzme porodiljsko da ima to pravo, ali da i ja imam pravo da kažem da je to malo ukoso, da je pod vinklu da je na porodiljsko onaj ko se porodi, da je i po bogu i po prirodi jača veza mama- beba nego tata- beba.


A, kapiram, za tebe je sloboda da sve ima biti u vinklu, a pošto već nije, onda bar da ti možeš slobodno da kenjaš i smatraš sa samododeljene visine i ispravnosti što nije. Važi, mada zvuči blesavo, pravo da ti kažem.

Nego, vidi, ovi dimnjaci, to me trenutno više tišti od tvoje pravedničke homofobije, imaš li neki komentar, nedajbože ideju kako to da se reši, potrova se srpstvo, bogte, i muško i žensko i transrodno, dim ne pravi pitanje.

Nije blesavo, nego je upravo to redosled.
Prva pretpostavka je upravo to - da možeš slobodno da kenjaš.
Nije to slučajno navedeno kao Prvi amandman tamo gde ti živiš.
Potom ide sve ostalo.
Kako ćeš da imaš septičke koje ne smrde i dimnjake koje ne izbacuju zagađujuće materije - ako nemaš slobodu da kenjaš bezuslovno - bez ograničenja.
Čudi me da nisi usvojio osnovu na kojoj počiva tolika prosperitetna zemljurina, tvoja nova država - Amerika.
Dakle, preduslov za smanjenje smrada je slobodno kenjanje.
Nije valjda da to mora Huči da te podučava!?
Bravo Huči!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:35 01.08.2020

Re: cemu

Imam, da proteramo Kineze i Ruse, da zovemo Amere, jer kad nas oni truju nekako se lakše podnosi.


Ne znam, kažu da je za vreme dok su Ameri držali tu železaru vazuh bio čist. Možda lažu, ako nije, i za njih/nas važi isto kao i za ove bahate Kineze.
j_grandson j_grandson 19:50 01.08.2020

Re: cemu

srdjan.pajic
Imam, da proteramo Kineze i Ruse, da zovemo Amere, jer kad nas oni truju nekako se lakše podnosi.


Ne znam, kažu da je za vreme dok su Ameri držali tu železaru vazuh bio čist. Možda lažu, ako nije, i za njih/nas važi isto kao i za ove bahate Kineze.

Tek ćemo mi da vidimo od Kineza, za godinu najduže dve.
Kinezima se jebe i za njihove, a kamoli za naše.
shmoo shmoo 19:50 01.08.2020

Re: ribozom

hoochie coochie man
Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Kako ograničiti slobodu?
Može i tako što ćeš da tražiš preciznu definiciju slobode, pa ako definicija nije dovoljno precizna (a takva ne postoji) onda kažeš, eto vidiš, nemoguće je ni definisati to što ti tražiš, dakle tražiš previše, zato ćuti.





Хвала и теби, Хучи! Добар покушај исто колико и Максин (а и мој, што да не).

Идемо даље!


A tako može i sa npr poštenjem, moralom, čestitošću.
Tražiš definiciju, nema je, i onda savim paše, eto vidiš, to ne postoji, ne zna se šta je.

Ili će biti da se zna šta su i sloboda i moral i poštenje i bez definicija?

Mada su parole što strašno zvuče uvek dobrodošle, nekad su se najbolje ribe na njih pecale:)





Постмодернисто један!





j_grandson j_grandson 19:55 01.08.2020

Re: ribozom

maksa83
Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Sloboda je da sam izabereš čemu ćeš da robuješ.

Sloboda je kada ne osećaš neslobodu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 01.08.2020

Re: cemu


Ne znam, kažu da je za vreme dok su Ameri držali tu železaru vazuh bio čist. Možda lažu, ako nije, i za njih/nas važi isto kao i za ove bahate Kineze.

Pa to ti pričam, zovemo Amere, kad odu onda crkavanje od gladi.

Kad već imamo izbor glad ili Kinezi, što ne izabrati glad?
Dakle, preduslov za smanjenje smrada je slobodno kenjanje

Iskreno, mislim da to Srki ne kapira.
Dozvolio je da mu napune glavu.
Šteta.
shmoo shmoo 20:13 01.08.2020

Re: ribozom

j_grandson
maksa83
Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Sloboda je da sam izabereš čemu ćeš da robuješ.

Sloboda je kada ne osećaš neslobodu.



Занимљив увид!

Идемо даље!





nsarski nsarski 20:26 01.08.2020

Re: ribozom

Идемо даље!


Freedom's just another word for nothin' left to lose - Janis Joplin
docsumann docsumann 20:31 01.08.2020

Re: ribozom

j_grandson
maksa83
Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Sloboda je da sam izabereš čemu ćeš da robuješ.

Sloboda je kada ne osećaš neslobodu.


reklo bi se da sloboda ima rekurzivni oblik.

naročito u smislu da je ograničena slobodom drugog, koja je opet ograničena ...

e sad, kad smo joj odredili matematičke granice trebalo bi se latiti optimizacije
Ribozom Ribozom 20:38 01.08.2020

Re: cemu

Opet si izvrdao da povezes slobodu sa politicarima u Srbiji.
Lepo sam ti objasnio kakve konsekvence moze da izazove tvoja sloboda govora. I opet upustas se u drustvenu tematiku, ali ne i politicku.
E to ti je nesloboda.
Nego, zanimljivo je da nijednom ne prokomentarises politicku kliku koju spominjem u komentarima, pa mi daje za pravo da verujem da nisi slobodan tj. siljis k*rac na slabije i nezasticene.


j_grandson j_grandson 20:51 01.08.2020

Re: ribozom

docsumann
j_grandson
maksa83
Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.

Sloboda je da sam izabereš čemu ćeš da robuješ.

Sloboda je kada ne osećaš neslobodu.


reklo bi se da sloboda ima rekurzivni oblik.

naročito u smislu da je ograničena slobodom drugog, koja je opet ograničena ...

e sad, kad smo joj odredili matematičke granice trebalo bi se latiti optimizacije

Teško!
Tako kako si definisao stvar je jasno - stiže se do kolapsa.
Ne postoji algoritam koji može da obuhvati sve uslove i ograničenja.
Moja i tvoja sloboda moraju da teže ekvilibrijumu.
Koji gle čuda nikada neće biti dostignut.
No, te aperiodične oscilacije se imaju događati u sve užim granicama.
Mene raduje nivo moje slobode koji dostignem svakom konkretnom aktivnosti koja pomogne da ti (i bilo ko drugi) ostvariš što više svoj slobode.
Tu se u osnovi vratimo na ovo Maksino - da, moja sloboda je mera mojih ograničenja koje podnosim / namećem sebi da bi ostali oko mene bili slobodniji.
Eeee, sada, kako pomiriti slobodu sa samoograničenjem - pa to svako od nas mora da reši sam sa sobom.
chedimir chedimir 20:55 01.08.2020

Re: cemu

srdjan.pajic
Da žena radi šta kojoj padne na pamet, da joj niko ništa ne zabranjuje, ni muškarcu naravno, pa ako tata hoće uzme porodiljsko da ima to pravo, ali da i ja imam pravo da kažem da je to malo ukoso, da je pod vinklu da je na porodiljsko onaj ko se porodi, da je i po bogu i po prirodi jača veza mama- beba nego tata- beba.


A, kapiram, za tebe je sloboda da sve ima biti u vinklu, a pošto već nije, onda bar da ti možeš slobodno da kenjaš i smatraš sa samododeljene visine i ispravnosti što nije. Važi, mada zvuči blesavo, pravo da ti kažem.

Nego, vidi, ovi dimnjaci, to me trenutno više tišti od tvoje pravedničke homofobije, imaš li neki komentar, nedajbože ideju kako to da se reši, potrova se srpstvo, bogte, i muško i žensko i transrodno, dim ne pravi pitanje.

upravo pričam sa drugarom koji je upućen (radio tamo i to baš na toj anglomeraciji)i u prevodu,ne postoji rešenje jer vlasniku se ne isplati da spuca ogromnu kintu ,mada,ameri su bili voljni nešto da preduzmu ali ih oterale žunje.Tako da suma sumarum,zaista ta američka govna bi verovatno drukče smrđela no ova danas.p.s.ne radi se samo o filterima na anglomeraciji nego i filterima na čeličani,you happy now?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:06 01.08.2020

Re: cemu

Opet si izvrdao da povezes slobodu sa politicarima u Srbiji.

Hoću, pomenuću ih, al kad to bude tema.
A dotle, dok VI dajete sebi za pravo da MENI saopštavate da li sam JA slobodan ili ne, pošto VI to znate, e do tad neću o političarima u Srbiji nego o tome kak TI ne razumeš ni šta je sloboda.
alselone alselone 21:18 01.08.2020

Re: ribozom

Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.


Sloboda je ekvilibrijum odgovornosti i discipline. Tačnije rečeno - održiva sloboda je ekvilibrijum odgovornosti i discipline.

Neko bi naivno rekao da je odsustvo svih pravila, ili neka varijacija anarhizma, zapravo najveća sloboda. Nije, to je zbir neodrživih pojedinačnih sloboda, ne sloboda u jednom društvu, sloboda jednog društva.

Ako posmatramo decu kako se igraju, a to je minijatura društva, možemo primetiti da ona lako nađu taj balans šta se sme raditi i šta se ne sme, na dobrobit svih učesnika igre koji žele da se igraju. U okviru pravila koja i važe za sve i svi ih cene, manje ili više, oni nalaze ekvilibrijum sloboda, pravila i odgovornosti u kojima uživaju.

To treba da bude cilj društva. Tako se definiđe održiva sloboda.

To dugo nije cilj drušva. Današnji cilj društva je potpuno suprotan, odvratno mi ga je gledati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:19 01.08.2020

Re: cemu

hoochie coochie man
Opet si izvrdao da povezes slobodu sa politicarima u Srbiji.

Hoću, pomenuću ih, al kad to bude tema.
A dotle, dok VI dajete sebi za pravo da MENI saopštavate da li sam JA slobodan ili ne, pošto VI to znate, e do tad neću o političarima u Srbiji nego o tome kak TI ne razumeš ni šta je sloboda.


Ma, možeš da se inatiš i udaraš nogicama u zemlju koliko hoćeš, a čarli da ti tercira i šašolji, ja ti poslah upozorenje: podavi ti se srpstvo, a nisu ni NATO ni Bakir, no brat Kinez i onaj koji ga je pustio da se bahati na svetoj srpskoj zemlji, a ti ništa ne preduzimaš, čak ni na teorijskom planu. Sem ako ne misliš da je ovaj tvoj traktat o neotuđivoj ti slobodi da gejeve nazivaš pogrdnim imenima i popreko ih gledaš stvarno nekako povezan sa smradovima iz anglomeracije. Sem u smislu da bi u oba slučaja verovatno drugu pesmu pevao, bilo da živiš pored te čeličane ili da ti se dete, nedajbože, rodilo kao peder. A možda i ne bi, no bi ga isterao iz kuće, pošto ti se gadi to što je.
Ribozom Ribozom 21:22 01.08.2020

Re: cemu

mada,ameri su bili voljni nešto da preduzmu ali ih oterale žunje


Ameri otisli 2012, kinezi dosli 2016
Ribozom Ribozom 21:28 01.08.2020

Re: cemu

hoochie coochie man
Opet si izvrdao da povezes slobodu sa politicarima u Srbiji.

Hoću, pomenuću ih, al kad to bude tema.
A dotle, dok VI dajete sebi za pravo da MENI saopštavate da li sam JA slobodan ili ne, pošto VI to znate, e do tad neću o političarima u Srbiji nego o tome kak TI ne razumeš ni šta je sloboda.


Jbt. kakva dramatika u komentaru, pa ti nisi normalan
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:36 01.08.2020

Re: cemu

Ribozom
hoochie coochie man
Opet si izvrdao da povezes slobodu sa politicarima u Srbiji.

Hoću, pomenuću ih, al kad to bude tema.
A dotle, dok VI dajete sebi za pravo da MENI saopštavate da li sam JA slobodan ili ne, pošto VI to znate, e do tad neću o političarima u Srbiji nego o tome kak TI ne razumeš ni šta je sloboda.


Jbt. kakva dramatika u komentaru, pa ti nisi normalan


Melodramatika. Jednom sam ga zezao kako je sigurno morao da siđe sa traktora da bi mi odgovorio tom žestinom, i huči reče, da znaš da jesam! Dobro, i to je ok, lepo je kad se čovek unosi i daje u odbrani svojih stavova, ma kako nakaradni i pogrešni bili. I biti gej je isto ok. Ali nije ok da te truju iz čeličane a ti im ništa ne možeš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:40 01.08.2020

Re: cemu

Ribozom
mada,ameri su bili voljni nešto da preduzmu ali ih oterale žunje


Ameri otisli 2012, kinezi dosli 2016


Da, koliko se sećam država je otkupila čeličanu od US Steel-a, za jedan dolar, i na sva usta su se hvalili kako je to bio dobro obavljen posao, Srbin je opet ispao najpametniji, nadmudrio glupave Amere, svetla je budućnost pred svima.
ovderadiocacka ovderadiocacka 21:41 01.08.2020

Re: cemu

da citiram krisa "Freedom's just another word for nothin' left to lose"
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 01.08.2020

Re: cemu

podavi ti se srpstvo

Pa stoga veliš, batali slobodu, kao da je to nešto bitno?

Jbt. kakva dramatika u komentaru, pa ti nisi normalan

Tu dramatiku si inicirao ti stavljajući sebe, vas na neki pijedestal znalaca.

Srecniji smo jer smo slobodni.

uvid u slobodu pa i demokratiju od nas koji mogu da uporedjuju.

Ja ti samo kažem da ti s tim slabo stojiš i da su te ujarmili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:54 01.08.2020

Re: cemu

Pa stoga veliš, batali slobodu, kao da je to nešto bitno?


Velim da mi je nerazumljivo da je tebi odjednom pridavljeno srpstvo manje bitno od navodno uskraćene slobode da se izražavaš o gejevima i određuješ šta ima biti u vinklu. To nema veze nikakve sa ujarmljivanjem ribozoma, kapiraš, o tebi se radi.
shmoo shmoo 21:54 01.08.2020

Re: ribozom

nsarski
Идемо даље!


Freedom's just another word for nothin' left to lose - Janis Joplin



Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz?


Па да будем мало и ја гастарбајтер.




Има она сцена у филму "Секс, лажи и видео траке" када један од ликова објашњава да је од свих кључева које је имао у животу (а имао их је од некретнина и свега свачега) задржао само кључеве од аутомобила којим се после много година вратио у свој родни град. Па када га погледају с чуђењем док то говори, он само кратко објасни:"Што више кључева, то више брига."

Мислим да је он у ствари говорио о слободи.

shmoo shmoo 22:02 01.08.2020

Re: ribozom

alselone
Молио бих све оне који су на овом блогу поменули појам слободе да нам свако од њих појединачно, ако може, дефинише шта конкретно подразумева под тим.


Sloboda je ekvilibrijum odgovornosti i discipline. Tačnije rečeno - održiva sloboda je ekvilibrijum odgovornosti i discipline.

Neko bi naivno rekao da je odsustvo svih pravila, ili neka varijacija anarhizma, zapravo najveća sloboda. Nije, to je zbir neodrživih pojedinačnih sloboda, ne sloboda u jednom društvu, sloboda jednog društva.

Ako posmatramo decu kako se igraju, a to je minijatura društva, možemo primetiti da ona lako nađu taj balans šta se sme raditi i šta se ne sme, na dobrobit svih učesnika igre koji žele da se igraju. U okviru pravila koja i važe za sve i svi ih cene, manje ili više, oni nalaze ekvilibrijum sloboda, pravila i odgovornosti u kojima uživaju.






"Слобода твојих руку престаје пред врхом мога носа."

- мексичка (мислим да је мексичка, нисам сигуран) народна изрека -

Често је говорим и клинцима у школи. Пише нам и по учионицима на хамерима на зидовима.

Капирају је одмах. За разлику од многих одраслих.


To treba da bude cilj društva. Tako se definiđe održiva sloboda.

To dugo nije cilj drušva. Današnji cilj društva je potpuno suprotan, odvratno mi ga je gledati.



Ух! Не стај ми на муку.

И мени исто одвратно као и теби.






hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 01.08.2020

Re: cemu


Velim da mi je nerazumljivo da je tebi odjednom pridavljeno srpstvo manje bitno od navodno uskraćene slobode da se izražavaš o gejevima i određuješ šta ima biti u vinklu. To nema veze nikakve sa ujarmljivanjem ribozoma, kapiraš, o tebi se radi.

Ne određujem ja šta ima biti u vinklu, ja samo hoću slobodu da mojom vinklom vinklam stvari, da mi se ne propisuje i ne zabranjuje.
Bez toga, Srki prijatelju, srpstva nestaje.

Dva dimnjaka je lako srušiti ili kad se skupi neka crkvica uradiš filter i odmah sutra ti super, al kad slobodu izgubiš, e tu filteri ne pomažu.

Pedeset godina nas daviše ovi tvoji, i vidi posledice, vidi sebe.

Od tebe napraviše plastelin, kako ti ko kaže ovo smeš ovo ne smeš, ti odmah to prihvataš bez pogovora.

To je opasnost po srpstvo, dimnjaci su dim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:37 02.08.2020

Re: cemu

maksa83
A koliko sam shvatio tu samo treba neki filtri da se stave, ali je vlasnik Kinez, govnar, boli njega njegov kineski pimpek za tamo neke leve Srbe koji žive pored železare koju je on za sitne pare kupio, i ko ih jebe što žive tu, što bi on trošio dodatne pare da sredi odžake...

Prema nekim izvorima, kada je narod krenuo da se žali jesenas-zimus zato što železara izbacuje teška govna u vazduh neki naš savetnik nečega iz Ministarstva za nešto je otišao tamo i Kinezi su ga naglavačke izbacil uz "šaebrešaoćeš, ovo je kineska teritorija aj čibe i da te više nismo videli".

Sloboda...


Evo, izgleda da su čuli hučijevo oštro protestvovanje na blogu zbog trovanja vaskolikog mada pomalo spuvanog smeredevskog srpstva (usput i protestvovanje oko toga ko se u koji organ fercera, i da li on ima pravo da se time bavi, i to je isto važno ako ne i važnije po svetlu budućnost zemlje i nacije), dakle, kriva je prokleta srpska meteorološka situacija, ko bi to očekivao?! Koju je, logićno, dosta teže pratiti noću nego danju, jer se slabije vidi, pa kad su ovi preuzeli rizik valjda radi postizanja norme i istovarili tursku rudu usred noći, jebi ga, dunuo povetarac baš u pravcu obližnjeg sela, i napravio pomor.

Jebeš mi sve ako tamo neki Kinez nije tri dana razmišljao kako da se najbolje zajebava sa narodom srpskim i da iskuje ovakvo mudro saopštenje. Eto, nisu ni dimnjaci, ni filtri, ni anglomeracija kako je doznačio drug od Čedimira, nego prokleti vetar, i ta neka nova turska ruda koja je prašnjavija od neturske i vetar je lako raznosi babama u kose i bebama u krevece. E, sad mi je lakše, jer protiv prirodnih (protivprirodnih) pojava je nemoguće boriti se. Daj zato pedere na sto, njih bar možemo da lečimo.


srdjan.pajic srdjan.pajic 04:51 02.08.2020

Re: cemu

Ne određujem ja šta ima biti u vinklu, ja samo hoću slobodu da mojom vinklom vinklam stvari, da mi se ne propisuje i ne zabranjuje.
Bez toga, Srki prijatelju, srpstva nestaje.


Huči, ne razumem što su se tebi ti pederi i lezbejke toliko zamerili, ili te isprepadali, da ni očigledan ekološki atak na ono što si ovde godinama insistirao da nam ukažeš da ti je najvažnije, dakle, srpstvo, bre, očito ne vidiš i nespreman za njega da se boriš si? A da osećaš potrebu da javno kritikuješ gejeve zbog, da tako kažem, tehnikalije, mislim na to kako tehnnički vode ljubav. Kako to ne možeš da apstrahuješ?

Evo, ja nikad ne zamišljam tebe kako recimo možda voliš strap-on sa ženom ili komšinicom, možda i komšijom, verovatno i sa guskom u kombinaciji, pa da mi se povraća, mislim, šta me se tiče kako ti to radiš, ako radiš, to je tvoja lična i privatna stvar, pogotovu ako nije ni protivzakonito, dobro, ne znam baš za tu gusku, ili lignju, to možda i jeste. E, tako ti je i sa gejevima, ako nikad nisi upoznao nijednog-jednu, da ti kažem: ljudi ko i mi, većinu ne bi ni znao da su gejevi da ti sami ne kažu. Stvarno, čega se ti toliko plašiš, da ti je samo "ono" na pameti, evo, reci, da znam, da te ne zajebavam dalje ako je nešto ozbiljno u pitanju.



j_grandson j_grandson 06:58 02.08.2020

Re: cemu

srdjan.pajic

...

Ma, možeš da se inatiš i udaraš nogicama u zemlju koliko hoćeš, a čarli da ti tercira i šašolji,
...

A mogao bi i ti Čarliju da šašoljiš da si bliže.
Do tada, nisi u pravu - već Huči.
Bez obzira o čemu on želi da slobodno kenja.
To je njegovi izbor i njegova odluka.
Kada on izgubi tu slobodu - dakle, da slobodno kenja o onome o čemu on sam odluči - tada se pojavljuje smrad i prašina.
I ne postoji mogućnost da se uklone.

vcucko vcucko 15:30 02.08.2020

Re: cemu

srdjan.pajic

ne možeš da odeš i da im kažeš: e, drugovi, živela KP Kine, ali ajte malo zavrnite te dimnjake, pomresmo i ja i žena i dete od te rđe u vazduhu. To jest, možda i možeš da odeš i kažeš, vikneš preko ograde, ali nema nekog efekta.

KP Kine je trenutno najuspešnija i najjača kapitalistička korporacija na svetu.

A za ovo drugo si i sam rekao - možeš da laprdaš i vičeš u principu šta ti padne na pamet. Znači elementarna sloboda je tu. To da li ćeš time pokrenuti neke mehanizme i nešto promeniti, to te da prostiš zaebo ko ti je rek'o da ide u paketu. To je stepen razvijenosti nekog društva, ne granica diktature i demokratije.

j_grandson j_grandson 16:04 02.08.2020

Re: cemu

vcucko
srdjan.pajic

ne možeš da odeš i da im kažeš: e, drugovi, živela KP Kine, ali ajte malo zavrnite te dimnjake, pomresmo i ja i žena i dete od te rđe u vazduhu. To jest, možda i možeš da odeš i kažeš, vikneš preko ograde, ali nema nekog efekta.

KP Kine je trenutno najuspešnija i najjača kapitalistička korporacija na svetu.

A za ovo drugo si i sam rekao - možeš da laprdaš i vičeš u principu šta ti padne na pamet. Znači elementarna sloboda je tu. To da li ćeš time pokrenuti neke mehanizme i nešto promeniti, to te da prostiš zaebo ko ti je rek'o da ide u paketu. To je stepen razvijenosti nekog društva, ne granica diktature i demokratije.


Eeee, do kurca vcucko!
Poserem se na takvu korporaciju.
vcucko vcucko 16:08 02.08.2020

Re: cemu

j_grandson
vcucko
srdjan.pajic

ne možeš da odeš i da im kažeš: e, drugovi, živela KP Kine, ali ajte malo zavrnite te dimnjake, pomresmo i ja i žena i dete od te rđe u vazduhu. To jest, možda i možeš da odeš i kažeš, vikneš preko ograde, ali nema nekog efekta.

KP Kine je trenutno najuspešnija i najjača kapitalistička korporacija na svetu.

A za ovo drugo si i sam rekao - možeš da laprdaš i vičeš u principu šta ti padne na pamet. Znači elementarna sloboda je tu. To da li ćeš time pokrenuti neke mehanizme i nešto promeniti, to te da prostiš zaebo ko ti je rek'o da ide u paketu. To je stepen razvijenosti nekog društva, ne granica diktature i demokratije.


Eeee, do kurca vcucko!
Poserem se na takvu korporaciju.

Imaš puno demokratsko pravo da to učiniš.
Mislim, da bi im mnogo naudio
Za razliku od njih jadnih i nikakvih, koji uopšte nemaju instrumenata da tebi naude.
Ama baš nikakvih
j_grandson j_grandson 17:16 02.08.2020

Re: cemu

vcucko
j_grandson
vcucko
srdjan.pajic

ne možeš da odeš i da im kažeš: e, drugovi, živela KP Kine, ali ajte malo zavrnite te dimnjake, pomresmo i ja i žena i dete od te rđe u vazduhu. To jest, možda i možeš da odeš i kažeš, vikneš preko ograde, ali nema nekog efekta.

KP Kine je trenutno najuspešnija i najjača kapitalistička korporacija na svetu.

A za ovo drugo si i sam rekao - možeš da laprdaš i vičeš u principu šta ti padne na pamet. Znači elementarna sloboda je tu. To da li ćeš time pokrenuti neke mehanizme i nešto promeniti, to te da prostiš zaebo ko ti je rek'o da ide u paketu. To je stepen razvijenosti nekog društva, ne granica diktature i demokratije.


Eeee, do kurca vcucko!
Poserem se na takvu korporaciju.

Imaš puno demokratsko pravo da to učiniš.
Mislim, da bi im mnogo naudio
Za razliku od njih jadnih i nikakvih, koji uopšte nemaju instrumenata da tebi naude.
Ama baš nikakvih

Ih!
Dobra ti ta logika - do jaja!
milisav68 milisav68 19:40 02.08.2020

Re: cemu

zbog trovanja vaskolikog mada pomalo spuvanog smeredevskog srpstva

E Pajiću, nemoj sad odjednom mnogo da se nerviraš oko zdravlja smederevskog srpstva, pošto to traje decenijama, nekad više, nekad manje, nekad mediji objave, nekad ne.

Kapiram da ti je slatko što su trenutno vlasnici Kinezi, ali nije u redu da si se tek sad toga setio kada te podsetio N1.

Kao i smrad po Beogradu, koji je posledica klimatskih promena u kombinaciji sa organskim đubrenjem okolnih njiva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:52 02.08.2020

Re: cemu

E Pajiću, nemoj sad odjednom mnogo da se nerviraš oko zdravlja snederevskog srpstva, pošto to traje decenijama, nekad više, nekad manje, nekad mediji objave, nekad ne.


Pa nije odjednom, ja se oko ekologije i tog vida istrebljenja vaskolikog srpstva nerviram odavno, čak sam i blogove neke o tome pisao u časovima dokolice, još dok je Tadić bio na vlasti, ono kad su ove naše seljačine zatrpale reke i jezera đubretom i plastičnim flašama kao da nema sutra, i na konto toga čak i VIP autorsku opciju sam dobio (posle je izgubio zbog ove moje lajave jezičine, ali neme veze, drago mi je i zahvalan sam ponizno vlastima da mi nisu uskratili i elementarnu slobodu da kenjam u komentarima, pošto me nešto mrzi da pišem blogove za ovu preostalu publiku zagledanu samo u pravcu Prijedora i širih srpskih zemalja i zainteresovanu samo za te više nacionalne interese, dobro, i za to da se pederčine mogu verbalno šikanirati i određivati im se šta smeju a šta ne da rade).

Tako da ti ova kritika skroz nije na mestu, ma koliko očigledno dobornamerna bila. A što ti nisi pisao o tom zagađenju pre Kineza? Mislim, nije ta tvoja Palanka toliko daleko od Smedereva, mada je ruža vetrova možda povoljnija pa dim nosi u pravcu Beograda, ko ih, dakle, jebe... Nemoj samo da kažeš da nisi imao gde jer ti nisu dali autorsku opciju.




milisav68 milisav68 21:44 02.08.2020

Re: cemu

Tako da ti ova kritika skroz nije na mestu, ma koliko očigledno dobornamerna bila. A što ti nisi pisao o tom zagađenju pre Kineza? Mislim, nije ta tvoja Palanka toliko daleko od Smedereva, mada je ruža vetrova možda povoljnija pa dim nosi u pravcu Beograda, ko ih, dakle, jebe... Nemoj samo da kažeš da nisi imao gde jer ti nisu dali autorsku opciju.

Ma jok, pisao sam ja i o tome (između ostalog), o vremenu mnogo pre Kineza, pa sam dobijao razne etikete ili se jednostavno ignorisalo.Tad je su ovde harali sa Paradom, Platanima, Srebrenicom i Republikom Šumskom, a onaj teniser (Cheda) je bio obožavan do imbecilnosti.

I nije samo u pitanju direktno zagađenje, već i poljoprivredni proizvodi koji su godinama prodavani po Beogradu, jer su jedino tamo mogli da se prodaju.

Zaboravilo se da su polutani malo radili po fabrikama, a malo po njivama (u vreme kad se znao red), pa su tako recimo neki radnici iz Goše išli na ispomoć u Smederevo.

E, a za prljave reke ti skidam kapu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:11 02.08.2020

Re: cemu

Ma jok, pisao sam ja i o tome (između ostalog), o vremenu mnogo pre Kineza, pa sam dobijao razne etikete ili se jednostavno ignorisalo.Tad je su ovde harali sa Paradom, Platanima, Srebrenicom i Republikom Šumskom, a onaj teniser (Cheda) je bio obožavan do imbecilnosti.


Eto, baš nisi imao sreće.

Ali zato, evo, ako bi sad uzeo nešto da pišeš, a nemaš gde, uvek možeš kod mene da gostuješ, a ako te neko pipne što očigledno mrziš Srbe i Srbiju, imaće posla sa mnom i mojom moderatorskom palicom. No, pretpostavljam da ćeš i ti kao i ja sad reći da patiš od egzistencijalne krize, kome i čemu pisati to na ovom našem blogu, tako da te neću terati. A i prašina oko Smrderevske železare se već slegla, kao da je nikad nije ni bilo, tako da, stvarno, čemu?
angie01 angie01 22:19 02.08.2020

Re: cemu

Jebeš mi sve ako tamo neki Kinez nije tri dana razmišljao kako da se najbolje zajebava sa narodom srpskim i da iskuje ovakvo mudro saopštenje. Eto, nisu ni dimnjaci, ni filtri, ni anglomeracija kako je doznačio drug od Čedimira, nego prokleti vetar, i ta neka nova turska ruda koja je prašnjavija od neturske i vetar je lako raznosi babama u kose i bebama u krevece. E, sad mi je lakše, jer protiv prirodnih (protivprirodnih) pojava je nemoguće boriti se. Daj zato pedere na sto, njih bar možemo da lečimo.


preksinoc je na keju kod hotela YU prolazila gusta neobicna i lepljiva magla, neke boje dvorista i neobicnog mirisa, vrlo se cudno kretala,...niko ne zna sta je to bilo, niti je javljeno u medijima da se to desilo- barem ja nisam videla, na netu se pricalo o nekom zagusljivom smradu, te prskali komarce, te kanalizacija- ali ovo nije bilo nista od toga.
milisav68 milisav68 22:21 02.08.2020

Re: cemu

A i prašina oko Smrderevske železare se već slegla, kao da je nikad nije ni bilo, tako da, stvarno, čemu?

Pa da, nova koska je bačena u vidu imena ulica.

Zađi malo na tviter, proberi koga ćeš da pratiš, pa ćeš da vidiš kako se koske vataju u letu.
49 41 49 41 08:10 03.08.2020

Re: cemu

Datula=Urma
Sine pazi se dates on line, ne znas s kim imas posla.
Urme s kosticom, poprilicno skupe; medjutim pire od urmi-bagatela.
Egipcanin me naucio, kako oni jedu.
U tinganju, s malo maslinovog ulja, razgreju-delikates.
zaharaga zaharaga 11:53 03.08.2020

Re: cemu

hoochie coochie man

Imam, da proteramo Kineze i Ruse, da zovemo American e, jer kad nas oni truju nekako se lakše podnosi.


Ameri su bili, ono USSTEEL. Pretopili radioaktivni otpad, i ne primeti se u Srbiji zasutoj uranijumskim prahom, pretopili grede iz Svetskog trgovinskog centra, kako nekom ne bi palo na pamet da testira iste na prisustvo simteksa (je l se to tako zvase?), i, naravno, tenkove i haubice komandira Borisa Tadica, da neko ne bi slucajno pomislio da su pravda i istina, a kamo li teritorija, nesto sto se moze braniti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:44 03.08.2020

Re: cemu

zaharaga
hoochie coochie man

Imam, da proteramo Kineze i Ruse, da zovemo American e, jer kad nas oni truju nekako se lakše podnosi.


Ameri su bili, ono USSTEEL. Pretopili radioaktivni otpad, i ne primeti se u Srbiji zasutoj uranijumskim prahom, pretopili grede iz Svetskog trgovinskog centra, kako nekom ne bi palo na pamet da testira iste na prisustvo simteksa (je l se to tako zvase?), i, naravno, tenkove i haubice komandira Borisa Tadica, da neko ne bi slucajno pomislio da su pravda i istina, a kamo li teritorija, nesto sto se moze braniti.


Pričalo se i o nekom tajanstvenom tovaru koji su doneli na Herkulesima pravo iz Area 51 na pretapanje u smederevsku železaru, jer valjda jedini imaju tehnologiju za topljenje tih ekstraterestrijalnih materijala.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 03.08.2020

Re: cemu

Pa da, nova koska je bačena u vidu imena ulica.

Zađi malo na tviter, proberi koga ćeš da pratiš, pa ćeš da vidiš kako se koske vataju u letu.


Dangubim i ovde dovoljno, gde sad još i na tviteru da visim. Svratim nekad da vidim šta je maksa smešno (ili tragično, to je nekad ista stvar) okačio, i to je to. Život je kratak i prohuji za čas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 03.08.2020

Re: cemu

docsumann
Evo slušam sad na ovoj antisrpskoj N1 prilog iz Smrdereva, ljudi se probudili posuti nekom crnom crvenom prašinčinom. Železara se otarasila nekog otpada preko noći i sve po ljudima koji okolo žive.


juče, Tara potpuno zamućena, k'o krečno mlijeko (boljereći, kao krečna bijela kafa)


Od čega, jel se zna?

Kod nas jutros neka emisija na radiju, uhvatili su jednu od kompanija koja frakuje u Koloradu da su imali emisije benzena u atmosferu (kancerogen), kako sam shvatio to se dešava kad im procuri gas negde, pa razna govna tu izađu, e, taj benzen je valjda najgori. I to su ladno krili, a bunarevi im se nalazili na 100 metara od škole sa sitnom decom. I sad su im tražili da objave izveštaj sa svim curenjima koja su zabeležili, tačne lokacije, količina, sadržaj. Ali ih nekakav zakon ferderalni štiti pa ne moraju da objave detaljni izveštaj nego samo kumulativno.

Ne znam šta će sad da bude, ne mogu da se hvalim da sam neki aktivista da idem tamo na barikade kao huči koji več danima leži ispred anglomeracije u smeredevskoj železari, to jest da im lomim i zapišavam opremu za ekstrakciju zemnog gasa, jedino potpisujem uredno peticije i dajem neke pare i kad glasam za lokalne vlastodršce to mi je glavna stavka, da li su se istakli u borbi protiv frakera, ili su pak na njihovom platnom spisku (kao što je onaj naš bilmez, Hikenlupež, koji se čak i za predsednika države kandidovao, srećom brzo je puko, odma sam rekao da neću da glasam za njega iako je demokrata jer sarađuje sa frakomafijom i zalagao se protiv nove minimalne udaljenosti bunara od kuća, škola i ljudi koju su zeleni i zabrinuti građani predložili i zahtevali.

milisav68 milisav68 19:25 03.08.2020

Re: cemu

srdjan.pajic

Dangubim i ovde dovoljno, gde sad još i na tviteru da visim. Svratim nekad da vidim šta je maksa smešno (ili tragično, to je nekad ista stvar) okačio, i to je to. Život je kratak i prohuji za čas.

Da, ovde se dangubi, a tviter je kratka forma, sam biraš koga ćeš da pratiš, i kakve informacije ćeš da pokupiš.

Zgodno je dok čekaš nešto (ja prevoz ), praviš neke mini pauze (kafa/cigara ), a ne traži neku koncetraciju, niti da se raspravljaš u sitna crevca, eventualno nešto dobaciš u prolazu kada te baš zasvrbe prsti.
j_grandson j_grandson 19:42 03.08.2020

Re: cemu

srdjan.pajic
docsumann
Evo slušam sad na ovoj antisrpskoj N1 prilog iz Smrdereva, ljudi se probudili posuti nekom crnom crvenom prašinčinom. Železara se otarasila nekog otpada preko noći i sve po ljudima koji okolo žive.


juče, Tara potpuno zamućena, k'o krečno mlijeko (boljereći, kao krečna bijela kafa)


Od čega, jel se zna?

Kod nas jutros neka emisija na radiju, uhvatili su jednu od kompanija koja frakuje u Koloradu da su imali emisije benzena u atmosferu (kancerogen), kako sam shvatio to se dešava kad im procuri gas negde, pa razna govna tu izađu, e, taj benzen je valjda najgori. I to su ladno krili, a bunarevi im se nalazili na 100 metara od škole sa sitnom decom. I sad su im tražili da objave izveštaj sa svim curenjima koja su zabeležili, tačne lokacije, količina, sadržaj. Ali ih nekakav zakon ferderalni štiti pa ne moraju da objave detaljni izveštaj nego samo kumulativno.

Ne znam šta će sad da bude, ne mogu da se hvalim da sam neki aktivista da idem tamo na barikade kao huči koji več danima leži ispred anglomeracije u smeredevskoj železari, to jest da im lomim i zapišavam opremu za ekstrakciju zemnog gasa, jedino potpisujem uredno peticije i dajem neke pare i kad glasam za lokalne vlastodršce to mi je glavna stavka, da li su se istakli u borbi protiv frakera, ili su pak na njihovom platnom spisku (kao što je onaj naš bilmez, Hikenlupež, koji se čak i za predsednika države kandidovao, srećom brzo je puko, odma sam rekao da neću da glasam za njega iako je demokrata jer sarađuje sa frakomafijom i zalagao se protiv nove minimalne udaljenosti bunara od kuća, škola i ljudi koju su zeleni i zabrinuti građani predložili i zahtevali.


Eeee, malo sutra!
Tamo si se zakleo na vernost državi - i onda aktivizam malo sutra.
Nema zajebancije!
g.radicevic g.radicevic 11:57 04.08.2020

Re: ribozom

Sloboda je


''Sloboda je kad pitam mamu smem li da uzmem čokoladu a ona kaže: Uzmi slobodno!''





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana