Astronomija

pesma za danas

antioksidant RSS / 19.04.2019. u 07:26

....



Komentari (568)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 19.04.2019

Re: e ljudi meni ovo depresivno...

ja mislim da po starom dobrom običaju smo navikli na svakakva sranja ali da ne možemo od silnog ludila da provalimo da je on upravo prešao na novi nivo, njemu je svakodnevni KZŠ postao premali, treba mu masa da se divi, da oseti moć, pomahnitao kompletno kao kakav negativac iz lošeg američkog akcionog filma koji želi da osvoji svet (ili uništi, ako ne može biti njegov) i tako zapljuskivan talasima obožavanja, ljubljenja ruku, dupeta i čega god, postaje ekstremno opasan.


iz kroacke vikipedije:
Opis psihopata ili sociopata:

1. napasni i arogantni prema žrtvama, a prema ostalima dragi i ljubazni
2. hladni i proračunati
3. dobri su glumci, za njih ne vrijede zakoni i moralne norme
4. često ih se može uhvatiti u nekim kriminalnim aktivnostima
5. oni koji ih otkriju, odmah postaju njihove žrtve i sva svoja (ne)djela prebacuju na njih
6. ne pokazuju empatiju, sažaljenje i krivnju.
7. vole lamentirati, od općeproznatih činjenica razvijati "dubokoumne" teme, biti u centru pažnje; pamte tuđe ideje te iste ponavljaju i predstavljaju kao svoje.
8. vole svoj glas; u društvu su najglasniji; prema ljudima su ljubazni samo kad od istih imaju korist, u svim drugim odnosima su arogantni; sociopat je u stanju, prema istoj osobi, u jednom danu nekoliko puta, u potpunosti promjeniti način komunikacije, pa čak i boju glasa.
9. protokom vremena sve teže kontroliraju laži koje se gomilaju
10. ljude koji ih smatraju prijateljima u stanju su besramno prevariti; sjediti za istim stolom i činiti nešto loše ("iza leđa" kao npr: laganje, podkradanje, razaranje braka, ogovaranje itd.
11. često moraliziraju ili se kriju iza neke humanitarne ili vjerske udruge
docsumann docsumann 09:29 20.04.2019

Re: e ljudi meni ovo depresivno...

Opis psihopata ili sociopata:



svaka slučajnost sa stvarnim likovima je slična
aureus aureus 19:03 19.04.2019

Ogroman skup

Sudeći po fotografijama, ispred Narodne skupštine Srbije okupilo se bar dvanaest hiljada veselih građana koji su došli da čuju Vučića i Riblju Čorbu.
maksa83 maksa83 19:14 19.04.2019

Re: Ogroman skup

Sudeći po fotografijama, ispred Narodne skupštine Srbije okupilo se bar dvanaest hiljada veselih građana koji su došli da čuju Vučića i Riblju Čorbu.

A i da se opsete dobrih starih vremena (ovo je slika od danas, da ne bude zabune).

jadragoljub jadragoljub 19:25 19.04.2019

Re: Ogroman skup

ova ruka što vam maše sam ja, da se zna ko je ovvde komunista i čovek.
angie01 angie01 19:58 19.04.2019

Re: Ogroman skup

(ovo je slika od danas, da ne bude zabune).


sto samo potvrdjuje , da je sve kako treba da bude.:(
aureus aureus 03:19 20.04.2019

Re: Ogroman skup

Na gornjoj slici je današnji skup na kojem je bilo preko 150 hiljada ljudi, a na donjoj onaj što je napravila opozicija i na kojem se skupilo do sedam i po hiljada.
Tako sam razumio bacivši pogled na Informer i prisjetivši se procjene režima.

(Upozorenje: donja je zumirana u odnosu na gornju.)


Zanimljivo je da je Reuters ponovio istu konstrukciju kao kad je opozicija pravila miting: "Thousands rally in Belgrade". Dakle, ni ovoga puta nisu detaljno brojali.
[url=https://www.washingtonpost.com/national/thousands-gather-for-rally-supporting-populist-serbia-leader/2019/04/19/44788f5c-62b4-11e9-bf24-db4b9fb62aa2_story.html?noredirect=on&utm_term=.e18092f817d2]
Vašington post
[/url] ima interesantan tekst koji počinje sa naslovom "Thousands rally in Serbia to back populist leader Vucic" i u kojem stoji:

"BELGRADE, Serbia — Tens of thousands of people rallied Friday in the Serbian capital of Belgrade to support populist President Aleksandar Vucic, a response to the weekly anti-government protests that have gone on for months denouncing him as an autocrat.

Critics say Vucic has overseen a dilution of democratic freedoms in the Balkan country.

Authorities sealed off central streets in Belgrade as Vucic’s supporters arrived in buses from all over the country, as well as neighboring Bosnia and Kosovo. Police helicopters hovered above the flag-waving rally held in front of Serbia’s parliament.

Vucic had promised a “carnival atmosphere” at the rally, which he claimed was Serbia’s biggest in decades. Folk and rock singers performed for the crowd, which state-run media estimated at around 150,000."


Iste naslove i isti sadržaj objavljuju Njujork tajms i the Sietl tajms, što ne čudi jer su preuzeti od Asošiejted presa.

Špigl kaže da su na miting došle desetine hiljada ljudi, ali u tekstu podsjeća da po Srbiji protestuju hiljade a nekada i desetine hiljada opoziciono nastrojenih građana.

O desetinama hiljada govori i Radio Slobodna Evropa.
anonymous anonymous 19:23 19.04.2019

Živela Srbija....

Srbija ...u Beogradu.

niccolo niccolo 19:29 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

Srbija ...u Beogradu.

Da, da, nego valjda će sada ta Srbija da se vrati svojoj kući
jadragoljub jadragoljub 19:32 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

niccolo
Srbija ...u Beogradu.

Da, da, nego valjda će sada ta Srbija da se vrati svojoj kući

ma jok , poklanjamo vigu, kuj ćeni moj i ovde u srbiju.
anonymous anonymous 19:32 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

niccolo
Srbija ...u Beogradu.

Da, da, nego valjda će sada ta Srbija da se vrati svojoj kući


Ja reko ti ćeš nekog da ugostiš ?


anonymous anonymous 19:32 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

...
maksa83 maksa83 19:35 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

ma jok , poklanjamo vigu, kuj ćeni moj i ovde u srbiju.

Dragoljube, Bugari imaju još par sati da zauzmu južnu Srbiju, pa ti vidi...
niccolo niccolo 19:51 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

ma jok , poklanjamo vigu, kuj ćeni moj i ovde u srbiju.

Daj da ih uvalimo Hrvatima. Ili, još bolje, Bugarima...
jadragoljub jadragoljub 19:56 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

maksa83
ma jok , poklanjamo vigu, kuj ćeni moj i ovde u srbiju.

Dragoljube, Bugari imaju još par sati da zauzmu južnu Srbiju, pa ti vidi...

samo mimo mene živog, drugačije neće moći, ili da zovem sinove
angie01 angie01 20:00 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

Da, da, nego valjda će sada ta Srbija da se vrati svojoj kući


i svom, naprdnom zivotu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:11 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

Dragoljube, Bugari imaju još par sati da zauzmu južnu Srbiju, pa ti vidi...

haradinaj da nije vučićev koalicioni partner na kosovu je samo mogao da ne pusti 150 autobusa da pređu jarinje u povratku, mađari su mogli da povrate pola vojvodine, kroati konačno da stignu skoro do zemuna...
jadragoljub jadragoljub 23:31 19.04.2019

Re: Živela Srbija....

BebaOdLonchara
Dragoljube, Bugari imaju još par sati da zauzmu južnu Srbiju, pa ti vidi...

haradinaj da nije vučićev koalicioni partner na kosovu je samo mogao da ne pusti 150 autobusa da pređu jarinje u povratku, mađari su mogli da povrate pola vojvodine, kroati konačno da stignu skoro do zemuna...

antioksidant antioksidant 21:40 19.04.2019

.

ali trebaimati u vidu da je organizacija perfektna.
hiljade autobusa i nesto malo vise ljudi je iskontrolisano bez greske.
naucili su se da zloupotrebljavaju drzavne resurse.
protiv ozbiljne masine ce se boriti ko prvi krene u rusenje ove vlasti.
ako i kad.
jadragoljub jadragoljub 21:56 19.04.2019

Re: .

ako i kad.

sećaš se miloševića, imao je još bolju i organizovaniju državu, e takve vlasti se urušavaju , tako će i ova samo da preživimo do zelene trave.
oni su sad u zenitu videćemo kad će da počne silazna putanja.
maksa83 maksa83 22:03 19.04.2019

Re: .

ali trebaimati u vidu da je organizacija perfektna.
hiljade autobusa i nesto malo vise ljudi je iskontrolisano bez greske.

Perfektna bi bila da su doveli 100K ljudi (ili 50K, što je cifra kojom se operiše) a da nisu zaboli u mestu grad od 1.7 miliona ljudi. Kada si kabadahija koji parkira autobuse u tri-četri reda u svim bulevarima i po šinama i ne tražiš dozvolu ni za šta i potpuno ti je svejedno koje su posledice + si upregao sve državne resurse a privatne ili ucenio ili platio državnim parama organizacija je kudikamo jednostavnija. Tj. ovo je kao i sve ostalo tupa sila, nema tu ničeg čemu se treba diviti u menadžerskom smislu.

Ali, da, kada bi se bavili državom i funkcijama države prilježno i fokusirano kao što se bave ovim budalaštinama država bi bila u kudikamo boljem stanju. No oni ne shvataju to kao svoj pos'o.
jadragoljub jadragoljub 22:06 19.04.2019

Re: .

Ali, da, kada bi se bavili državom i funkcijama države prilježno i fokusirano kao što se bave ovim budalaštinama država bi bila u kudikamo boljem stanju. No oni ne shvataju to kao svoj pos'o.

pa stvar i jeste u tome da umeju da organizuju-menadžerišu ali to ne rade na korist države u koju se kunu već na njenu štetu i svoju korist, zato će da počne da se urušava.
maksa83 maksa83 22:10 19.04.2019

Re: .

koju se kunu već na njenu štetu i svoju korist, zato će da počne da se urušava.

Neće. Ovo može ovako još dugo. Klackaće se i posrtaće ali se neće urušiti. Samo će svi biti sve siromašniji, propaganda će biti još debilnija, diktatura još tvrđa i pretvoriće se u tzv. zemlju trećeg sveta i tako će da tavori još nekoliko generacija, a onda će se na srednje i duge staze svesti na nivo nekog recimo Tadžikistana.

Ajmo sad nešto veselo...
zilikaka zilikaka 22:13 19.04.2019

Re: .

Ma počelo je već. Polako.
Kad prvi sa ozbiljnijim parama počne da razmišlja da je pametije pare čuvati nego po svaku cenu podržavati ludilo,parače se po svim šavovima
jadragoljub jadragoljub 22:14 19.04.2019

Re: .

maksa83
koju se kunu već na njenu štetu i svoju korist, zato će da počne da se urušava.

Neće. Ovo može ovako još dugo. Klackaće se i postraće ali se neće urušiti. Samo će svi biti sve siromašniji, propaganda će biti još debilnija, diktatura još tvrđa i pretvoriće se u tzv. zemlju trećeg sveta i tako će da tavori još nekoliko generacija, a onda će se na srednje i duge staze svesti na nivo nekog recimo Tadžikistana.

Ajmo sad nešto veselo...

pa sa odlivom ljudi i ostajanjem onog što ostaje tvoja prognoza jeste verovatnija.a to znači da ćeš u jednom trenutku i ti da odeš jer nećeš više moći na terasi da radiš.
mirelarado mirelarado 22:17 19.04.2019

Re: .

jadragoljub
Ali, da, kada bi se bavili državom i funkcijama države prilježno i fokusirano kao što se bave ovim budalaštinama država bi bila u kudikamo boljem stanju. No oni ne shvataju to kao svoj pos'o.

pa stvar i jeste u tome da umeju da organizuju-menadžerišu ali to ne rade na korist države u koju se kunu već na njenu štetu i svoju korist, zato će da počne da se urušava.


Za mene je već i potreba da se organizuje besmisleni cirkus obožavanja vođe, koji je napravio haos u ovoj ipak milionskoj kasabi, zapravo dokaz koliko je cela vladajuća konstrukcija istinski šuplja i kako će se neslavno strmopizditi čim se steknu uslovi.
predatortz predatortz 22:19 19.04.2019

Re: .

zilikaka
Ma počelo je već. Polako.
Kad prvi sa ozbiljnijim parama počne da razmišlja da je pametije pare čuvati nego po svaku cenu podržavati ludilo,parače se po svim šavovima


Ove nema ko da ruši. Ovi će se urušiti sami, kad ojačaju lokalne dahije i udare na sultana.

Ovo što bi kao da ih ruši, pa se nešto kofrči, nije pretnja Vučiću. Bar ne ozbiljna.
maksa83 maksa83 22:22 19.04.2019

Re: .

Kad prvi sa ozbiljnijim parama počne da razmišlja da je pametije pare čuvati nego po svaku cenu podržavati ludilo,parače se po svim šavovima

Ne slažem se, mislim da se stvorila stabilna oligarhija (čuveni "Vučićevi kumovi" i okolina) koji su blizu tokova novca i kroz koje sve prolazi, niži ešeloni se kontrolišu nešto masnijim mrvicama + gomila nekih njihovih likova (kao oni njegovi kriminalci s Kosova, koji su samo najvidljiviji) koji slobodno operišu u crnim i sivim zonama pošto su zakoni suspendovani. Kaplje nadole dovoljno da se gro naroda drži u "podnošljivoj bedi" (ovo je taktika svih diktatura). To može da traje dugo bez velikih problema, krajolik će samo postajati sve sivlji i sivlji, ali se ništa epohalno neće desiti. Postoji gomila takvih zemalja, ovo će samo da postane još jedna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 19.04.2019

Re: .

Makso, još jedan ovakav komentar i ja idem da se ubijem.
Pa ti piši.
predatortz predatortz 22:30 19.04.2019

Re: .

hoochie coochie man
Makso, još jedan ovakav komentar i ja idem da se ubijem.
Pa ti piši.


Na tu foru don Milo vlada decenijama, pa ti gledaj u koji vir će da se utapaš..
maksa83 maksa83 22:31 19.04.2019

Re: .

Makso, još jedan ovakav komentar i ja idem da se ubijem.

Čekaj stani, fokusiraj se na ovu sliku.



aureus aureus 22:31 19.04.2019

Re: .

To može da traje dugo bez velikih problema, krajolik će samo postajati sve sivlji i sivlji, ali se ništa epohalno neće desiti. Postoji gomila takvih zemalja, ovo će samo da postane još jedna.

A i profesor Vojin Dimitrijević je upozoravao da strahovlade mogu da traju jako, jako dugo.

Čak je napisao i knjigu o njima, još početkom osamdesetih.

Ja se opet sve nadam da će se građani Srbije dići, kao onda kad su izašli na Savu i Drinu i dočekali moćnu austrougarsku vojsku.
predatortz predatortz 22:34 19.04.2019

Re: .

Čekaj stani, fokusiraj se na ovu sliku.


A bre Turci, dajte nešto i za nas što su nam čukunbabe bile brze. Neku tortu, a ne to mokro, zašerbećeno brašno.
maksa83 maksa83 22:43 19.04.2019

Re: .

A bre Turci, dajte nešto i za nas što su nam čukunbabe bile brze. Neku tortu, a ne to mokro, zašerbećeno brašno.

Pa nije Princip trunuo u austrougarskom zatvoru (a i moje prečanske babe brat Žika, pošto nije hteo da ratuje za Kajzera u ww1) da ja ovde tebi serviram Zaher tortu, miša mu jebem...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:44 19.04.2019

Re: .

Ja se opet sve nadam da će se građani Srbije dići, kao onda kad su izašli na Savu i Drinu i dočekali moćnu austrougarsku vojsku.


Verovatno hoce a i ovaj sebi ubrzano pila dasku pod nogama. Gradjani znaju da se pobune i da oteraju uzuprpatore, ali gde naci ne-uzurpatore? Sto rece Dejan-Tiago 'ja vec vidim sebe kako setam u buducnosti protiv Boska Obradovica'.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 19.04.2019

Re: .

maksa83
Makso, još jedan ovakav komentar i ja idem da se ubijem.

Čekaj stani, fokusiraj se na ovu sliku.





Vraća iz mrtvih :)
jadragoljub jadragoljub 22:57 19.04.2019

Re: .

Verovatno hoce

a može i da neće.
maxa je izvanredno prepoznao situaciju i uvideo sličnosti sa istorijom i sadašnjim diktaturama, jedini x faktor koji destabiliše njegovo viđenje smo mi, srpi kao nepredvidljiv narod. ne uklapamo se ni ujednu teoriju niujednu praksu.
milošević nije pao zato što smo ga pobedili na izborima već zato što je dosadio onima, policiji vojski, kapitalu, nijedan od tih čimbenika nije imao razlog d ga ruši sem što im je dosadio.
da ne rzglabam dalje maxina teorija i ova druga urušavalačka su 50-50 stim daće još neko n vreme da bude stabilan zbog toga što opozicija nema nijedan adut kao u doba miloševića, jedini adut je nepredvidljivost srpskog mentaliteta. neki novi jotka u pravom trnutku može da započne paranje šavova vučićevog šinjela.
floki floki 22:57 19.04.2019

Re: .

jadragoljub jadragoljub 22:58 19.04.2019

Re: .

floki

šta bi
anonymous anonymous 22:59 19.04.2019

Re: .

maksa83
koju se kunu već na njenu štetu i svoju korist, zato će da počne da se urušava.

Neće. Ovo može ovako još dugo. Klackaće se i posrtaće ali se neće urušiti. Samo će svi biti sve siromašniji, propaganda će biti još debilnija, diktatura još tvrđa i pretvoriće se u tzv. zemlju trećeg sveta i tako će da tavori još nekoliko generacija, a onda će se na srednje i duge staze svesti na nivo nekog recimo Tadžikistana.

Ajmo sad nešto veselo...

Što je dedi milo ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 19.04.2019

Re: .

Na tu foru don Milo vlada decenijama, pa ti gledaj u koji vir će da se utapaš.


Ma ima logike u o ovome što Maksa priča, ali mene ipak teše par činjenica:

Vučić već nema podršku kakva je potrebna za neko dugotrajno vladanje, pa mora da pribegava otvorenim pretnjama da bi skupio kako tako značajan broj ljudi (konkretno, klinac iz moje familije je išao danas tamo jer mu je najdirektnije rečeno, ili ideš ili nemoj dolaziti na posao, a vozi neki "skip" u lokalnom komunalnom preduzeću) i ta podrška mu pada.

Druga činjenica da je Vučić ipak jedini koji mora sve to da iznese, nema poliitčki jake ljude, a na one koji su možda politički pismeniji od ostalih (Mihailovićeva npr) i ne može bezrezervno računati.

Najverniji su mu popriličan bašibozluk, Vulin, Neša Slina....

Dalje, preigrao je sa omalovažavanjem opozicije i obesmišljavanjem skupštine, brzo srlja u tipičnu diktaturu jednog čoveka, a toga u Evropi ipak nema, čak je i Erdogan pokleknuo.


aureus aureus 23:04 19.04.2019

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
ali gde naci ne-uzurpatore? Sto rece Dejan-Tiago 'ja vec vidim sebe kako setam u buducnosti protiv Boska Obradovica'.

Mnogi su skloni uzurpaciji, zato građanska kontrola i aktivizam moraju biti bolji.

Da, ljudi se pomalo bedače kad pogledaju ko bi mogao doći na vlast (i personalno), ali smeću sa uma da postoje i takve stvari kao što je, recimo, opoziv poslanika, argumentovan pritisak da neki konkretan ministar podnese ostavku i tako dalje.
Ne mora se, brate mili, svaki put čekati da sistem ode u potpunu degradaciju.

Za Srbiju je karakteristično da je relativno lako uspostaviti u ovoj ili onoj mjeri sistem lične vlasti. A za sistem lične vlasti - koja pritom ima legitimitet na izborima, a nije nametnuta spolja - važi pravilo da vremenom i sama zemlja počne da poprima osobine vlastodršca.

U vrijeme Miloševića Srbija je vremenom postala poprilično nasilna, arogantna i zatvorena u sebe (jer je vladar bio takav), za vrijeme Koštunice - koji i nije bio vlastodržac, pretvarala se neobaviještenom ("Ne znamo gdje je Mladić", a u Tadićevo vrijeme ljepšom i boljom nego što jeste.
E sad je došao ponovo malo jači vlastodržac i čitava zemlja u dobroj mjeri kao da živi u njegovoj glavi. Zato što se više pogoršava Vučićevo lično stanje to se više pogoršava i stanje u Srbiji. Što je više ludosti on u stanju da smisli to se više ludosti i dešava u zemlji. Jer nema mehanizma da se to spriječi.

Zato je jedan od najvećih zadataka neke naredne vlasti uspostavljanje sistema gdje je onemogućena lična vlast.
anonymous anonymous 23:07 19.04.2019

Re: .

aureus


Zato je jedan od najvećih zadataka neke naredne vlasti uspostavljanje sistema gdje je onemogućena lična vlast.



Idiiii ...

U prvoj ili drugoj petoljetki ?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:16 19.04.2019

Re: .

Makso, još jedan ovakav komentar i ja idem da se ubijem.

bukvalno.
antioksidant antioksidant 23:17 19.04.2019

Re: .

maksa83
Kad prvi sa ozbiljnijim parama počne da razmišlja da je pametije pare čuvati nego po svaku cenu podržavati ludilo,parače se po svim šavovima

Ne slažem se, mislim da se stvorila stabilna oligarhija (čuveni "Vučićevi kumovi" i okolina) koji su blizu tokova novca i kroz koje sve prolazi, niži ešeloni se kontrolišu nešto masnijim mrvicama + gomila nekih njihovih likova (kao oni njegovi kriminalci s Kosova, koji su samo najvidljiviji) koji slobodno operišu u crnim i sivim zonama pošto su zakoni suspendovani. Kaplje nadole dovoljno da se gro naroda drži u "podnošljivoj bedi" (ovo je taktika svih diktatura). To može da traje dugo bez velikih problema, krajolik će samo postajati sve sivlji i sivlji, ali se ništa epohalno neće desiti. Postoji gomila takvih zemalja, ovo će samo da postane još jedna.
slazem se s maksom, ovo se nece samo urusiti, ovo se mora rusiti. A rusljivo je, padu je sklono sto kaze Miljkovic, ali neophodno je da neko pozeli da ga urusi, da neko pokusa da ga srusi.
kad kazem "neko" mislim na nesto organizovano.
a toga jos uvek nema.
svima je jos uvek cilj da budu prvi u opoziciji
anonymous anonymous 23:21 19.04.2019

Re: .

antioksidant
maksa83
Kad prvi sa ozbiljnijim parama počne da razmišlja da je pametije pare čuvati nego po svaku cenu podržavati ludilo,parače se po svim šavovima

Ne slažem se, mislim da se stvorila stabilna oligarhija (čuveni "Vučićevi kumovi" i okolina) koji su blizu tokova novca i kroz koje sve prolazi, niži ešeloni se kontrolišu nešto masnijim mrvicama + gomila nekih njihovih likova (kao oni njegovi kriminalci s Kosova, koji su samo najvidljiviji) koji slobodno operišu u crnim i sivim zonama pošto su zakoni suspendovani. Kaplje nadole dovoljno da se gro naroda drži u "podnošljivoj bedi" (ovo je taktika svih diktatura). To može da traje dugo bez velikih problema, krajolik će samo postajati sve sivlji i sivlji, ali se ništa epohalno neće desiti. Postoji gomila takvih zemalja, ovo će samo da postane još jedna.
slazem se s maksom, ovo se nece samo urusiti, ovo se mora rusiti. A rusljivo je, padu je sklono sto kaze Miljkovic, ali neophodno je da neko pozeli da ga urusi, da neko pokusa da ga srusi.
kad kazem "neko" mislim na nesto organizovano.
a toga jos uvek nema.
svima je jos uvek cilj da budu pri u opoziciji


Obrati samo malo pažnje na formulacije - ono što je demokratski odlučeno, hoćeš nedemokratski - da rušiš.

A sve to - u ime demokratije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:25 19.04.2019

Re: .

čak je i Erdogan pokleknuo

milo nije, vlada još od 90tih, a i nismo mi turci. nego, meni se čini da ovo sve traje još od slobe (tačnije od tita ali ajde). imali smo mali brejk od 2 godine, i onda se nastavilo. nego, nismo uračunali u sve ovo međunarodni faktor i šta oni imaju od večne diktature u srbiji?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:27 19.04.2019

Re: .

svima je jos uvek cilj da budu prvi u opoziciji

pa niko od njih ne bi da gine, a svesni su da bi bilo krvavo. svima iz opozicije danas je dobro. bilo bi im bolje da su na vlasti, ali im je dobro i ovako. ne gori im pod nogama.

Obrati samo malo pažnje na formulacije - ono što je demokratski odlučeno, hoćeš nedemokratski - da rušiš.

A sve to - u ime demokratije.

koji si ti proliv, jbt.
anonymous anonymous 23:32 19.04.2019

Re: .

BebaOdLonchara


Obrati samo malo pažnje na formulacije - ono što je demokratski odlučeno, hoćeš nedemokratski - da rušiš.

A sve to - u ime demokratije.

koji si ti proliv, jbt.


not2old2rock not2old2rock 23:36 19.04.2019

Re: .

antioksidant
slazem se s maksom, ovo se nece samo urusiti, ovo se mora rusiti. A rusljivo je, padu je sklono sto kaze Miljkovic, ali neophodno je da neko pozeli da ga urusi, da neko pokusa da ga srusi.




Da nepotrebno ne tupimo o semantici, ne može nešto da se uruši spolja, pa ni Služba, koja se neće urušiti, nego mora da se, kao bomba, demontira, deaktivira ili ako su sve mogućnosti iscrpljene, kontrolisano uništi.
anonymous anonymous 23:42 19.04.2019

Re: .

not2old2rock

Da nepotrebno ne tupimo o semantici, ne može nešto da se uruši spolja, pa ni Služba, koja se neće urušiti, nego mora da se, kao bomba, demontira, deaktivira ili ako su sve mogućnosti iscrpljene, kontrolisano uništi.


Ma, na stranu semantika.

Ali meni bi bilo prihvatljivije da se svi sa istim ili sličnim političkim opredeljenjima, organizuju pa da pobede , brate, lepo - na izborima.

Kao u svim razvijenim zapadnim zemljama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 19.04.2019

Re: .

milo nije, vlada još od 90tih, a i nismo mi turci. nego, meni se čini da ovo sve traje još od slobe (tačnije od tita ali ajde). imali smo mali brejk od 2 godine, i onda se nastavilo. nego, nismo uračunali u sve ovo međunarodni faktor i šta oni imaju od večne diktature u srbiji?


Nije Milo, ali ipak mi se čini da je DPS imao nekih kvaliteta koje SNS nema.
Makar u početku, ali ne samo u početku, sve do nezavisnosti ili nešto posle nje, DPS je okupljao intelektualni sloj građana, a i u samom vrhu partije su sedeli ozbiljno potkovani političari.

Milo jeste uspevao da sve to okrene na svoju vodenicu, ali je za politiku koju je vodio uspevao da pridobije, (ili sebe da prilaghodi njima) ljude od integriteta koji su iskreno zastupali vrednosti za koje se Milo zalagao.
Kod SNSa toga nema, tu je sam Vučić ideja, ako on kaže Evropa, ovi viču Evropa, ako on kaže Rusija oni viču Rusija, masa bez ideja i uverenja je Vučićeva osnovna snaga, brojčana makar.
Milova situacija je ipak bila drugačija.

Čak verujem da je i Slobina masa imala više sopstvenog stava nego ova Vučićeva, ovo sad je najogoljenije idolopoklonstvo bez ičega sutinskog.
A Vučić samo to i forsira (transparenti na mitingu svi sadrže njegovo ime, mnogo je zastupljeni od onih gde piše ime stranke, to mi je većeras zapalo za oko)
jadragoljub jadragoljub 23:47 19.04.2019

Re: .

mirelarado
jadragoljub
Ali, da, kada bi se bavili državom i funkcijama države prilježno i fokusirano kao što se bave ovim budalaštinama država bi bila u kudikamo boljem stanju. No oni ne shvataju to kao svoj pos'o.

pa stvar i jeste u tome da umeju da organizuju-menadžerišu ali to ne rade na korist države u koju se kunu već na njenu štetu i svoju korist, zato će da počne da se urušava.


Za mene je već i potreba da se organizuje besmisleni cirkus obožavanja vođe, koji je napravio haos u ovoj ipak milionskoj kasabi, zapravo dokaz koliko je cela vladajuća konstrukcija istinski šuplja i kako će se neslavno strmopizditi čim se steknu uslovi.

kolko god da je ekipa oko njega šuplja on je do sad, sedam dugih godina, imao samo uzlaznu putanju i ne vidi se da će to skoro da se promeni. ovaj prekid u razvoju priznavanja kosova je u njegovu korist, koju korist imaju šiptari ne znam, ali jedina stvar koja može da ga sruši je priznavanje kosova. dokle će da uspeva da ga izvrda, kevidime. ja se nadam kratko ali ...
anonymous anonymous 23:48 19.04.2019

Re: .

hoochie coochie man
milo nije, vlada još od 90tih, a i nismo mi turci. nego, meni se čini da ovo sve traje još od slobe (tačnije od tita ali ajde). imali smo mali brejk od 2 godine, i onda se nastavilo. nego, nismo uračunali u sve ovo međunarodni faktor i šta oni imaju od večne diktature u srbiji?


Nije Milo, ali ipak mi se čini da je DPS imao nekih kvaliteta koje SNS nema.
Makar u početku, ali ne samo u početku, sve do nezavisnosti ili nešto posle nje, DPS je okupljao intelektualni sloj građana, a i u samom vrhu partije su sedeli ozbiljno potkovani političari.

Milo jeste uspevao da sve to okrene na svoju vodenicu, ali je za politiku koju je vodio uspevao da pridobije, (ili sebe da prilaghodi njima) ljude od integriteta koji su iskreno zastupali vrednosti za koje se Milo zalagao.
Kod SNSa toga nema, tu je sam Vučić ideja, ako on kaže Evropa, ovi viču Evropa, ako on kaže Rusija oni viču Rusija, masa bez ideja i uverenja je Vučićeva osnovna snaga, brojčana makar.
Milova situacija je ipak bila drugačija.

Čak verujem da je i Slobina masa imala više sopstvenog stava nego ova Vučićeva, ovo sad je najogoljenije idolopoklonstvo bez ičega sutinskog.
A Vučić samo to i forsira (transparenti na mitingu svi sadrže njegovo ime, mnogo je zastupljeni od onih gde piše ime stranke, to mi je većeras zapalo za oko)

Žao mi je Huči,što moram da ti kažem, ali opet površna analiza.

Pozadinski igrači su itekako zaslužni ...

Usput

Za samo sat vremena nakon završetka - grad je bio očišćen,

A nije Vučić čistio.

aureus aureus 23:49 19.04.2019

Re: .

anonymous
A sve to - u ime demokratije.

Kakve, more, demokratije kad Srbija kliza na svim validnim listama stvari koje su osnovni preduslov za funkcionisanje demokratije?

Pričali smo o tome da je ispala iz kategorije slobodnih zemalja, po Fridom Hausu, a evo, najnovija lista Reportera bez granica jasno ukazuje na pogoršanje medijske situacije.
Svi se sjećamo kako je loša bila 2017. (recimo, na primjeru predsjedničkih izbora), ali čak i te grozne 2017. Srbija je zauzimala 66. mjesto (28,05 bodova).
2018, međutim, pala je na 76. mjesto (29,58 bodova), a 2019. se strmeknula na 90. (31,18). Prisustvujemo značajnom pogoršanju koje se dešava tokom mandata sadašnjeg predsjednika Srbije a nekadašnjeg ministra za informisanje.

Evo šta kažu Reporteri bez granica:

"Within five years of President Aleksandar Vucic in effect governing the country, Serbia has become a place where practicing journalism is neither safe nor supported by the state. The number of attacks on media is on the rise, including death threats, and inflammatory rhetoric targeting journalists is increasingly coming from the governing officials. Many attempts on journalists’ integrity have not been investigated, solved, or punished, and the aggressive smear campaigns that pro-government media orchestrate against investigative reporters are in the full swing. Some courageous journalists continue to cover dangerous subjects such as crime and corruption, but because of media ownership concentration, their stories are usually with a limited reach. Collusion between politicians and media, widespread government-tolerated fake news, and a lack of pluralism in the print and broadcast media are also all sources of a big concern."


...................................................................
Raduje, doduše, određeni napredak u Sjevernoj Koreji.
Ostali su najgori ali su popravili bodove (sa 84,24 na 83,40).
not2old2rock not2old2rock 23:50 19.04.2019

Re: .

anonymous
not2old2rock

Da nepotrebno ne tupimo o semantici, ne može nešto da se uruši spolja, pa ni Služba, koja se neće urušiti, nego mora da se, kao bomba, demontira, deaktivira ili ako su sve mogućnosti iscrpljene, kontrolisano uništi.


Ma, na stranu semantika.

Ali meni bi bilo prihvatljivije da se svi sa istim ili sličnim političkim opredeljenjima, organizuju pa da pobede , brate, lepo - na izborima.

Kao u svim razvijenim zapadnim zemljama.


Naravno, izbori, pa Služba u qrac, ali to mora da bude imperativ, bez toga nam nema života.
anonymous anonymous 23:50 19.04.2019

Re: .

jadragoljub
mirelarado
jadragoljub
Ali, da, kada bi se bavili državom i funkcijama države prilježno i fokusirano kao što se bave ovim budalaštinama država bi bila u kudikamo boljem stanju. No oni ne shvataju to kao svoj pos'o.

pa stvar i jeste u tome da umeju da organizuju-menadžerišu ali to ne rade na korist države u koju se kunu već na njenu štetu i svoju korist, zato će da počne da se urušava.


Za mene je već i potreba da se organizuje besmisleni cirkus obožavanja vođe, koji je napravio haos u ovoj ipak milionskoj kasabi, zapravo dokaz koliko je cela vladajuća konstrukcija istinski šuplja i kako će se neslavno strmopizditi čim se steknu uslovi.

kolko god da je ekipa oko njega šuplja on je do sad, sedam dugih godina, imao samo uzlaznu putanju i ne vidi se da će to skoro da se promeni. ovaj prekid u razvoju priznavanja kosova je u njegovu korist, koju korist imaju šiptari ne znam, ali jedina stvar koja može da ga sruši je priznavanje kosova. ...


Saglasan, dovde.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 19.04.2019

Re: .

Žao mi je Huči,što moram da ti kažem, ali opet površna analiza.

Pozadinski igrači su itekako zaslužni ...


Moguće, ali ko je to u slučaju SNSa?

A ako pričamo o demokratijionda pričamo i o izbrima, a oni podrazumavju da i ti pozadinski ne budu tajna.


Za samo sat vremena nakon završetka - grad je bio očišćen,

A nije Vučić čistio.


Ovi ništa ne znači, i Mrkonjić je uspevao da nešto uradi i pre roka.
mirelarado mirelarado 23:58 19.04.2019

Re: .

Za samo sat vremena nakon završetka - grad je bio očišćen,

A nije Vučić čistio.


O čemu li ti pričaš?! Ovaj grad nije očišćen i opran već godinama...
maksa83 maksa83 00:01 20.04.2019

Re: .

A Vučić samo to i forsira (transparenti na mitingu svi sadrže njegovo ime, mnogo je zastupljeni od onih gde piše ime stranke, to mi je većeras zapalo za oko)

Da, ovo je bio Kim Džong Un slet, sa uniformnim "<upiši grad> VOLI VUČIĆA!" transparentima, slabo da se igde pominje Srbija, sve je usmereno ka njemu, sa sve onim majmunima sa bakljama na kraju koji su mu pritrčali (kao sa božemeoprosti, izvini sad na izrazu - štafetom).

A bilo je posle i na zadatu temu, Budućnost Srbije...

maksa83 maksa83 00:03 20.04.2019

Re: .

mirelarado
Za samo sat vremena nakon završetka - grad je bio očišćen,

A nije Vučić čistio.


O čemu li ti pričaš?! Ovaj grad nije očišćen i opran već godinama...

Da pogodim, ovo može biti samo anonanus...
mirelarado mirelarado 00:09 20.04.2019

Re: .

maksa83
mirelarado
Za samo sat vremena nakon završetka - grad je bio očišćen,

A nije Vučić čistio.


O čemu li ti pričaš?! Ovaj grad nije očišćen i opran već godinama...

Da pogodim, ovo može biti samo anonanus...


Bingo!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:15 20.04.2019

Re: .

izvini sad na izrazu - štafetom


Dobro Makso, zbog one slike ću ti oprostiti ovo štrecanje u gluvo doba noći, al nemoj da preteruješ :)

A bilo je posle i na zadatu temu, Budućnost Srbije...


To.
Lepo opisuje stanje, nosiš zastavu Srbije, mašeš njome, ali samo dok to to treba Vučiću, a onda je baciš u kantu za đubre.
Ne znam šta s tim zastavicama treba da se radi, ali ja je ne bih mogao baciti u kantu.
maksa83 maksa83 00:17 20.04.2019

Re: .

Ne znam šta s tim zastavicama treba da se radi, ali ja je ne bih mogao baciti u kantu.

Dobro, nisu baš svi u kantu...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:22 20.04.2019

Re: .

Dobro Makso, zbog one slike ću ti oprostiti ovo štrecanje u gluvo doba noći

nema sile da mu oprostim, ima da se izloguje na pet dana kazneno. jel on zna da indapres ne može mesecima da se nabavi u srbiji?! opet guglam koliko košta polaganje IELTS testa u pizdu materinu, a spavalo mi se još u 11...
aureus aureus 01:06 20.04.2019

Re: .

maksa83
Dobro, nisu baš svi u kantu...


Vidjećemo hoće li bloger koji je tvrdio da je grad očišćen umjeti da odgovori na fotodokumentaciju koja dokazuje suprotno.
nepopustljiv nepopustljiv 05:11 20.04.2019

Re: .

antioksidant
maksa83
Kad prvi sa ozbiljnijim parama počne da razmišlja da je pametije pare čuvati nego po svaku cenu podržavati ludilo,parače se po svim šavovima

Ne slažem se, mislim da se stvorila stabilna oligarhija (čuveni "Vučićevi kumovi" i okolina) koji su blizu tokova novca i kroz koje sve prolazi, niži ešeloni se kontrolišu nešto masnijim mrvicama + gomila nekih njihovih likova (kao oni njegovi kriminalci s Kosova, koji su samo najvidljiviji) koji slobodno operišu u crnim i sivim zonama pošto su zakoni suspendovani. Kaplje nadole dovoljno da se gro naroda drži u "podnošljivoj bedi" (ovo je taktika svih diktatura). To može da traje dugo bez velikih problema, krajolik će samo postajati sve sivlji i sivlji, ali se ništa epohalno neće desiti. Postoji gomila takvih zemalja, ovo će samo da postane još jedna.
slazem se s maksom, ovo se nece samo urusiti, ovo se mora rusiti. A rusljivo je, padu je sklono sto kaze Miljkovic, ali neophodno je da neko pozeli da ga urusi, da neko pokusa da ga srusi.
kad kazem "neko" mislim na nesto organizovano.
a toga jos uvek nema.
svima je jos uvek cilj da budu prvi u opoziciji

Ja se ne slažem sa Maksom - iz potpuno efemernog razloga.
Ovo je toliko glupo, od Mercedesa i letećih autonobila, preko gondole i folksvagena - pa do ovakvih mitinga.
Jedina koheziona sila i integrišući faktor ovoga je - glupost.
Zato će ovo da se rašrafi samo od sebe.
Kako ćemo da iskoristimo taj (ponovni novi) početak - videće se.
I dodatni razlog za moj optimizam je - šta smo sve pregrmeli, ovo je pičkin dim i kerov kurac.
Poserem im se u ton film.
maksa83 maksa83 06:20 20.04.2019

Re: .

Jedina koheziona sila i integrišući faktor ovoga je - glupost.


nepopustljiv nepopustljiv 06:31 20.04.2019

Re: .

maksa83
Jedina koheziona sila i integrišući faktor ovoga je - glupost.



Ne potceniti - ali ni ne preceniti.
gedza.73 gedza.73 09:07 20.04.2019

Re: .

aureus
zato građanska kontrola i aktivizam moraju biti bolji.

jeste samo što se ti boriš protiv ustoličenog sistema.

Zato je jedan od najvećih zadataka neke naredne vlasti uspostavljanje sistema gdje je onemogućena lična vlast.


to je srž naše propasti i stara boljka.

Novac i Koka Kola ruše svaku vlast.
pre ili kasnije neka manjina iz vladajućih struktura, kad pređe nivo igrice akumulacije kapitala, poželi da živi u drugačijem uređenju (iako je sve stekao zahvaljujući onom najcrnjem) a većina hoće slobodu koju imaju neki drugi, preko granice, Koka Kola konzumenti.

da nije samo VUčić kriv treba pogledati i u nas. koliko ljudi u Srbiji radi nešto što realno donosi novac u budžet? koju mi proizvodnju imamo i koje proizvode nudimo svetskom tržištu?
čak i oni istrajni, uporni imaju milion malih i krupnih problema, lokalnih regulativa koje svaki činovnik tumači na svoj način, nepostojanje investicionih fondova, infrastrukture, lokalnih kabadahija uz obaveze podržavanja svake vlasti kako ne ih ne bi zatvarali... koje mi industrijske zone imamao na lokalu?

maksimum stremljenja prosečnog Srbina su stan, državni posao, mobilni i auto. i kafica uz novine u lokalnom kafiću. sa onom tašnicom preko stomaka u koju smesti svoju celokpunu imovinu. privezak sa ključevima i par stotina dinara. zavidan što ne može i on kao diler od preko puta da parkira džip na žardinjeru.

ispred seoske prodavnice
- On ima deset hektara pod voćem
- Popadaše na nos od posla. jble ih pare. aaa videću ih ove godine.
- Ma gde bikovi, to se bre uopšte ne isplati. Cveće? dal' si normalan, rob si kod svoje kuće.
(oko podne)
- e ljudi ima li neko slobodan, vučem seno, dvaes eura, piće, ručak i večera?
- beži bre ja da ti radim za te pare.
(predveče... slučajnom prolazniku)
-aj' plati jedno pivo.
nikvet pn nikvet pn 10:48 20.04.2019

Re: .

gedza.73

maksimum stremljenja prosečnog Srbina su stan, državni posao, mobilni i auto. i kafica uz novine u lokalnom kafiću. sa onom tašnicom preko stomaka u koju smesti svoju celokpunu imovinu. privezak sa ključevima i par stotina dinara. zavidan što ne može i on kao diler od preko puta da parkira džip na žardinjeru.

ispred seoske prodavnice
- On ima deset hektara pod voćem
- Popadaše na nos od posla. jble ih pare. aaa videću ih ove godine.
- Ma gde bikovi, to se bre uopšte ne isplati. Cveće? dal' si normalan, rob si kod svoje kuće.
(oko podne)
- e ljudi ima li neko slobodan, vučem seno, dvaes eura, piće, ručak i večera?
- beži bre ja da ti radim za te pare.
(predveče... slučajnom prolazniku)
-aj' plati jedno pivo.


Све тачно у центар.

Још да додаш да ти исти за два'ес евра гласају кога 'оћеш, кукају на све и свакога осим на себе а живе неупоредиво боље у односу на своју лењост коју још и деле наоколо.

А на макроекономско питање: како је то могуће? одговор је, чини се, у срећним овдашњим околностима. Пољопривреда роди бар за 6 млрд и дознака дође за још толико (хвала Пајићу). То је по глави 1000+1000 евра годишње пало с неба. Неки тамо Исланд, Таџикистан и већина света то немају па морају да раде и зараде. Овде баш и не мора; зато лења већина тако и гласа да се не мења ништа.
gedza.73 gedza.73 10:58 20.04.2019

Re: .

nikvet pn
Још да додаш да ти исти за два'ес евра гласају кога 'оћеш, кукају на све и свакога осим на себе а живе неупоредиво боље у односу на своју лењост коју још и деле наоколо.

uglavnom glasaju da im neko nešta da. kad ti neko nešto 'dao' on će to sigurno na ovaj ili onaj način da naplati.
Све тачно у центар.

skoro istovetne priče sam čuo iz svih krajeva Srbije.
zilikaka zilikaka 14:17 20.04.2019

Re: .

tako će da tavori još nekoliko generacija, a onda će se na srednje i duge staze svesti na nivo nekog recimo Tadžikistana.

Ima ipak nešto što nama ide u korist da ne budemo Tadžikistan. Geografija.
Čak i da nas upare sa recimo Bosnom i kao takve drže na najnižoj lestvici, opet smo suviše blizu da to bude jako loše, jer teško možeš održati veliku razliku bilo čega u neposrednoj okolini. Prirodno se prelivaju uticaji.
Čista fizika, al važi i ovde.
aureus aureus 15:41 20.04.2019

Re: .

zilikaka
tako će da tavori još nekoliko generacija, a onda će se na srednje i duge staze svesti na nivo nekog recimo Tadžikistana.

Ima ipak nešto što nama ide u korist da ne budemo Tadžikistan. Geografija.
Čak i da nas upare sa recimo Bosnom i kao takve drže na najnižoj lestvici, opet smo suviše blizu da to bude jako loše, jer teško možeš održati veliku razliku bilo čega u neposrednoj okolini. Prirodno se prelivaju uticaji.
Čista fizika, al važi i ovde.

I ja se nadam da je tako.
Nek drže makar taj bijeli Šengen i nek nema nikakvih sankcija...sve to pomaže očuvanju normalnosti, bar kod nekih ljudi.
A i povoljno je za biznis. Kad biznis postane dovoljno isprepletan sa ostatkom svijeta (pogotovo zapadnog) i kad se otvori još koje poglavlje sa EU...

Hm, možda je to neka ideja ovih u EU: Srbija može dugo da tavori ali neće moći potpuno da sklizne i ode u izolaciju i u potpuno ludilo.
jadragoljub jadragoljub 15:56 20.04.2019

Re: .

Srbija može dugo da tavori ali neće moći potpuno da sklizne i ode u izolaciju i u potpuno ludilo.

pasag ludio je mnogo bolje stanje za pacijenta od tavorenja u poluludilu. ludog ništa ne boli on nema veze sa realnošću pa ne može ni da boluje a polulud u jednom trenutku je svestan sveg svog ludila i to mu stvara bol, bol koja je preteška da bi njegova svest ostala dugo budna i ponovo beži u ludilo i tako ko neki zli perpetum mobile pretvara u mučenje naroda.
aureus aureus 16:06 20.04.2019

Re: .

jadragoljub
Srbija može dugo da tavori ali neće moći potpuno da sklizne i ode u izolaciju i u potpuno ludilo.

pasag ludio je mnogo bolje stanje za pacijenta od tavorenja u poluludilu. ludog ništa ne boli on nema veze sa realnošću pa ne može ni da boluje a polulud u jednom trenutku je svestan sveg svog ludila i to mu stvara bol, bol koja je preteška da bi njegova svest ostala dugo budna i ponovo beži u ludilo i tako ko neki zli perpetum mobile pretvara u mučenje naroda.

Dobro, ali bar s vremena na vrijeme možeš da skokneš (bez mnogo papirološke gnjavaže) do Holandije, proluftiraš glavu i napuniš baterije. Usput vidiš neku saobraćajnu ili kakvu drugu novinu. Eno, naš dobri kolega Maksa izgleda ponovo šmugnuo u Antverpen i Roterdam i uživa u klopi (i bleji). Sve to pomaže, dabome. Onda se vratiš doma i kažeš "ajoj!"
anonymous anonymous 16:13 20.04.2019

Re: .

aureus
maksa83
Dobro, nisu baš svi u kantu...


Vidjećemo hoće li bloger koji je tvrdio da je grad očišćen umjeti da odgovori na fotodokumentaciju koja dokazuje suprotno.


Hoće.

Možeš da mi veruješ, a i ne moraš . Zabole me.

Ali sam svedok, jer sam obraćao pažnju upravo na to - oko 3 sata pop podne - da su ljudi šetali i nosili zavijene zastavice.

Niko nije bacio i nijednu bačenu nisam video.

Zapravo jesam - jednu -iscepanu koju sam podigao i ja bacio u korpu.

Govorim o onome šta sam ja video.

A dosta sam šetao da bih zadovoljio svoju radoznalost.

Tačno je i to je sav otpad nakon završene manifestacije, raščišćavan uz neverovatnu organizaciju i brzinu.

Za mene je bilo fascinantno - da su komunalci bukvalno trčali.

I da su ih šefovi i poslovođe nadgledali i izdavali naredbe.

Pa ti sad shvati kako hočeš.





aureus aureus 16:23 20.04.2019

Re: .

Na
kraju
je
ipak
otišao.
anonymous anonymous 16:24 20.04.2019

Re: .

aureus
Na
kraju
je
ipak
otišao.


Zajebao si se.

Nije otišao , nego došao.


Bili Piton Bili Piton 16:28 20.04.2019

Re: .

anonymous


Pa ti sad shvati kako hočeš.


Dobro neko reče proliv.
aureus aureus 16:30 20.04.2019

Re: .

anonymous
aureus
Na
kraju
je
ipak
otišao.


Zajebao si se.

Nije otišao , nego došao.



Ne vjerujem da si ti tamo išao zbog 1700 dinara.
Ne vjerujem!

Ti si tamo išao iz čistog zadovoljstva.
A i naravno - da bi mogao na blogu da pričaš kako je bilo.
maksa83 maksa83 17:01 20.04.2019

Re: .

Maksa izgleda ponovo šmugnuo u Antverpen i Roterdam

Što se tiče Roterdama, moram da kažem da relaksirana politika države prema drogama i arhitektura ne daju uvek optimalne rezultate.

Konkretno, ovo:



Bio unutra, i to je najgori životni prostor ikad. Ikad, ikad, i-kad.

Ali malo dalje od toga je ona zatvorena pijaca koja je apsolutni potpuni masterpis:


aureus aureus 17:17 20.04.2019

Re: .

maksa83

Ali malo dalje od toga je ona zatvorena pijaca koja je apsolutni potpuni masterpis:

Pazi kakva šminkerska pijaca.

Ako to vidi Vesić...
maksa83 maksa83 17:52 20.04.2019

Re: .

Pazi kakva šminkerska pijaca.

Nije to baš "majka pošto ti ovaj luka?" pijaca, više su world food štandovi, ali prodaju se tu i tamo kojekakve egzotične špecije. Voleo bih da odem na jedno 5 dana da tamo doručkujem-ručam-večeram i sve probam. Ova "opna" tj. sam "zid" pijace je zapravo stambeni prostor.

Mimo tog Market Halla grad mi se nešto nije svideo, nekako mi je betonski i sterilan mada je pun zgrada koje sve pokušavaju da budu "lude", ali treba imati u vidu da su im ono lepo staro jezgro potpno uništili Nemci bombardovanjem 1940. iako je bilo potpisan prekid vatre - kao pokaznu vežbu, i rekli su im "ako se ne predate bezuslovno Utreht je sledeći". Treba li reći da Holanđani ni dan danas baš ne ljube Nemce...
aureus aureus 18:05 20.04.2019

Re: .

maksa83
ali treba imati u vidu da su im ono lepo staro jezgro potpno uništili Nemci bombardovanjem 1940. iako je bilo potpisan prekid vatre - kao pokaznu vežbu, i rekli su im "ako se ne predate bezuslovno Utreht je sledeći". Treba li reći da Holanđani ni dan danas baš ne ljube Nemce...

Eh, kakvi su se veličanstveni skupovi održavali u Njemačkoj u organizaciji vlasti samo koju godinu prije nego što su Nijemci uništili Holanđanima jezgro Roterdama.

Ovo su brojke, ovo je organizacija. Vučko, je l' bi i ti ovo volio?
maksa83 maksa83 18:14 20.04.2019

Re: .

Ovo su brojke, ovo je organizacija. Vučko, je l' bi i ti ovo volio?

E al' kod njega nisi smeo da pobacaš zastave posle skupa i tako ovenčan slavom i uspehom organizovanim prevozom nazad u rodno mesto, nego šmajser, ranac i opsa jen-dva-jen-dva strojevim korakom u svetski turizam... Doduše Vučićevi rani radovi jesu bili u tom regionalno turističkom tonalitetu, sad on se možda u međuvremenu predomislio ali mnogo tetoši Vjekoslava Š. i onog paradržavnog Mišu Vacića...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:21 20.04.2019

Re: .

i onog paradržavnog Mišu Vacića...


Makso, primetio sam da si baš uzeo na zub načeg Mišu Vacka (i tamo na tviteru i ovde na blogu). Daj neko objašenjenje (mislim, očigledan je kreten, ali da nije tebe ja ne bih znao ništa o njemu)?

Mene je onaj Obradović užasno nervirao, ali priznajem da otkad ga je Vučić uzeo na zub, postao sam dosta blaži prema njemu (nije da mi se njegovo desničarenje i rusfiličenje išta više sad sviđa nego do pre neki mesec), nego kad vidim ko ga proziva, dođe mi žao čoveka. Dobro, onda se opet setim Putina i Rusije pa mi ga malo manje žao, ali svejedno.
Bili Piton Bili Piton 18:28 20.04.2019

Re: .

srdjan.pajic
i onog paradržavnog Mišu Vacića...


Makso, primetio sam da si baš uzeo na zub načeg Mišu Vacka



A što da ga ne uzme. Ili bilo koga. Eno slika Djukina, u sredini stoji a grle ga Aca Lukas i Oliška Mandić, da se u-se-reš kakvo je vreme došlo.

FORA - ako je Sergej propali narkoman, šta su ova dvojica, uspešni narkomani?

maksa83 maksa83 18:37 20.04.2019

Re: .

Makso, primetio sam da si baš uzeo na zub načeg Mišu Vacka (i tamo na tviteru i ovde na blogu). Daj neko objašenjenje (mislim, očigledan je kreten, ali da nije tebe ja ne bih znao ništa o njemu)?

Miša Vacić je zapravo potpuna komedija, ne može taj fenomen lako da se objasni. Izgleda da je ortak od onog drugog mentola Marka Đurića pošto ga je ovaj zaposlio kod sebe u Kancelariji za Kosovo i Metohiju, na šta je mentol Šomi odmah morao da se slika u svojoj novoj kancelariji i obznani narodu da je sad državni uposlenik na valjda beše Ništagramu, tj. da od tog dana desničari za naše pare, a učestvovao je i u porinuću onog čuvenog Voza za Mitrovicu (sa kog je Marko Đurić sišao negde u Beogradu, a Miša u Raškoj). Kada je tako uperio reflektore na sebe zvalo ga da gostuje u raznim emisijama u kojima se ispoljio kao toliki ultimativni mentol, da ti ga na momenat bude žao, ali onda se što ti kažeš setiš da je desničarski mentol pa ti ga baš i nije nešto žao.

Plačem, Mišo moj...

Najbizarniji TV Intervju posle kog je Miša Vacić dobio otkaz.

Redovno gostuje kod Đuke u emisiji, oni su veliki ortaci, a u međuvremenu je i snimio film o sebi i svojoj borbi a koji bi se mogao zvati Mein Schlampf i koji bi isto bio smešan da na promociji nije gostovao i poneki Ministar i državni sekretari (i naravno Miroljub Petrović, sa kojim je ovaj takođe ortak). Inače, kada se pre neki mesec ispostavilo da je neki Miroljubov "pacijent" kog je on "lečio" od raka umro pa se digla frka, Miša je izjavio da je to "hajka stranih službi na Miroljuba zato što je patriota".

Kažem, bio bi mnogo smešan, da zapravo nije paradržavni pajac.
maksa83 maksa83 18:39 20.04.2019

Re: .

A što da ga ne uzme. Ili bilo koga. Eno slika Djukina, u sredini stoji a grle ga Aca Lukas i Oliška Mandić, da se u-se-reš kakvo je vreme došlo.

Bili Piton Bili Piton 18:42 20.04.2019

Re: .

maksa83


Konkretno, ovo:


Ovo je toliko off the hook da je skoro pa primamljivo, na neki poremećen način.

Ovi bizoni nisu. A imam i dodatan problem, ja volim da nosim bandanu ovako, od sad samo po kući.


nask nask 18:58 20.04.2019

Re: .

Nemci bombardovanjem 1940


RAF & USAF 1941-1945. Nisu samo nas prijatelji ravnjali.

iako je bilo potpisan prekid vatre - kao pokaznu vežbu,


Nije baš tako, bilo nekih ludih Nizozemaca koji su se ipak borili protiv komšija, pa komšije onda malo razlupale R. za odmazdu. Čisto izživljvanje, fosfornim bombama po starom jezgru. Kraljevina kapitlulirala sutradan pošto su zapalili R.
anonymous anonymous 21:18 20.04.2019

Re: .

Bili Piton
anonymous


Pa ti sad shvati kako hočeš.


Dobro neko reče proliv.


Sećam se one kampanje - Nije teško biti fin.
Uticala je na mene.
Da nije sada bih mogao da ti oodgovorim - majmune, budalo, pederu,kretenu...

Bogat je srpski jezik tim izrazima.

Ali neću ...možda si ti ipak neki fin gospodin, kome jedino smeta kada neko misli i to drugačuje.

Zamisli.

Neko ko misli i time ne utiče niti ugrožava bilo koga.

A kažu - proliv, izmet ...dalje bi to išlo u gnjida, bubašvaba.

Zgazi je.

Svako ko misli da to nije hiljadu svetlosnih godina daleko i od liberalizma i od demokratije , ne zna ništa ni o jednom ni o drugom.

Sličnost sa VučićeM, tebe i svakog tvog isto/slično mišljenika je nepodnošljivo prepoznatljiva.

shone shone 17:23 21.04.2019

Re: .

Tačno je i to je sav otpad nakon završene manifestacije, raščišćavan uz neverovatnu organizaciju i brzinu.

Za mene je bilo fascinantno - da su komunalci bukvalno trčali.

I da su ih šefovi i poslovođe nadgledali i izdavali naredbe.

Pa ti sad shvati kako hočeš.


Anonimus je u pravu. Ima dosta stvari koje bolje funkcionišu nego ranije. Recimo na NBGD i nedeljom dežura preko 10 šaltera za produženje pasoša u SIVu 3 ,nema gužve,zamena pasoša 5 min.
Čija je to zasluga,zašto,kako ne ulazim u analizu al radi na opšte zadovoljstvo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:19 23.04.2019

Re: .

A što da ga ne uzme


Ma naravno, nego sam hteo da čujem od njega, viš kako je lepo skockao komentar.
shone shone 23:41 19.04.2019

pesma za kraj






Kazezoze Kazezoze 13:15 20.04.2019

Šah

Ima li među blogerima koji se bave politikom šahista?

Jer, očigledno je da AV politiku shvata kao partiju šaha, pa bi trebalo analizirati ove političke poteze koje vuče Vučić.

Sve vreme nastoji da protivnika (opoziciju) preduhitri tako što će odigrati potez koji su oni odlučili da odigraju ili će odgovoriti istom merom. Naravno, to sve prati parolu SNS-a "brže, jače, bolje", koja nije slučajno odabrana. Ponekad to ispada neverovatno glupo i smešno, kao odluka da štrajkuju glađu protiv opozicije, ali Av to brzo reguliše. Uglavnom ta taktika radi. Uspeli su da obesmisle rad skupštine sa bezbroj amandmana i da ukinu pokušaj bilo kakvog dijaloga sa opozicijom u skupštini. I najvažnije, oduzeli su opoziciji sve demokratske adute iz ruku tako da oni nemaju nikakvu ideju kako da se tome suprostave. Oni čak ni ne shvataju da su u partiji šaha sve vreme.

Prvo su opoziciji izbili oružje tako što su im uzeli ideju liberalne demokratije i tako zadovoljili apetite Evropske Unije. Tu spada i postavljanje žene, koja je usput i gej, na mesto premijera. Zato i ne čudi što ga podržavaju eldepeovci i gej aktivisti.
To sve prati ono što je Maksa gore objasnio kao učvršćivanje finansijske i političke moći u Zemlji. Preletači iz drugih stranaka su pažljivo odabrani i stavljeni na visoke funkcije. Oni su lako potkupljiva roba, ali mogu kao skakači u šahu da budu od velike koristi. Juče je bila demonstracija pešadije u Beogradu koju je pratila medijska konjica na Pinku...
Uzgred, Krle je bio medijski savetnik u Tadićevoj vladi, a Beba je medijski savetnik Đukanoviću; njih dvojica su veoma aktivni u ovoj Vučićevoj partiji šaha.
jadragoljub jadragoljub 15:13 20.04.2019

Re: Šah

Krle

krle je pokazao kolko je koristan na tadiću, tako da sad služi kao maska za bebu, malo ovih avovih uopšte znaju da postoji neka beba.
samo ja mislim da iza bebana stoji neka mlogo ozbiljnija strana analitičko savetodavna agencija.
ovo stvarno smrdi na milančetov dip stejt.
mlatisa mlatisa 19:37 20.04.2019

Re: Šah

@jadragoljub

krle je pokazao kolko je koristan na tadiću, tako da sad služi kao maska za bebu, malo ovih avovih uopšte znaju da postoji neka beba.


Не верујем да су Крле и Беба тај капацитет. Ђилас помиње неког Асафа Ејсина. Можда Срђан нешто зна о дотичном.
ЛИНКЛИНК

Што се тиче шаха, АВ је потпуно посвећен маркетингу. Тo му се мора признати. Камо среће да ради још нешто корисно поред тога. Оно што његови засе*у врло брзо окрене против оних који му то могу трљати на нос. АВ је увек бар корак испред опозиције. Тако испада да је опозиција насилна а протести су почели због напада на опозиционаре. Испада да опозиција мрзи жене, а њихов Јутка и даље жари и пали својим пашалуком. Итд, итд. ...

Искрен да будем, нисам сигуран шта опозиција може уопште да ради. Једино да крену одоздо. СНС се бахати сувише. Рецимо ово ЛИНКЛИНК ми личи на противправно лишавање слободе. Паркирања аутобуса по шинама ми не делује као нешто што је у складу са законом. Морају да имају тим правника-адвоката који би подносили пријаве и тиме би их терали из прекршаја у прекршај. Временом би, надам се, схватили да чине прекршаје и почели да оклевају да то раде.


У тренутку када његов Деливери јунит престане да "деливерије" почеће ударци са стране. Ево примера од прошле године ЛИНКЛИНК. Пошто није реаговао Приштина уводи таксе. Ето и овде прилике за правнике.
maksa83 maksa83 19:56 20.04.2019

Re: Šah

АВ је увек бар корак испред опозиције. Тако испада да је опозиција насилна а протести су почели због напада на опозиционаре.

Nije on ispred opozicije, naprotiv, svi ti potezi su iznuđeni, ali je pouzimao sve medije i tako nameće sopstveni narativ. Posle one kupovine Kopernikusa (da bi se za te pare kupile Prva i O2) u toku je trenutno velika borba kablovskih operatera, tj. države tj. Telekoma protiv ostalih. Trenutno se dešava masovni pokušaj istiskivanja ostalih operatera da bi se u kuće uterao Telekom i tako sklonio N1 iz kuća, što akvizicijama drugih kablovskih operatera što agresivnim Telekomovim uguravanjem sopstvene optike.

Inače, veze ovo nema sa partijom šaha, tj. ovo je partija šaha tako što jedan šahista sve vreme drži pištolj na stolu.

(Ovo me podseti - Nicović je u vreme dok se aktivno bavio karateom imao običaj da ispod ringa drži pištolj, to su svi znali, i to je jedan od korena njegovih tadašnjih sportskih uspeha).

Временом би, надам се, схватили да чине прекршаје и почели да оклевају да то раде.

To piši propalo, tj. to vreme je davno prošlo, zakoni su suspendovani, država je privatizovana i instrumentalizovana za potrebe jednog čoveka i partije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana