Astronomija

pesma za danas

antioksidant RSS / 19.04.2019. u 07:26

....



Komentari (568)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:36 21.04.2019

Re: Šah

Sa druge strane, ja mislim da oni nisu prava opozicija Vučiću. Kroz njih se vidi agenda zapada za pomoć i održavanje Vučića i cilj N1 je je pre da ga drže na konopcima i poslušnog nego da ga smene.

baš tako. mislim da to rade i sa opozicijom.

Meni na Radijusu nisu ukinuli N1 iako ih je kupio Telekom.

moji su još uvek kopernikusu i za sada i dalje imaju N1.

nego, zašto je drug EON đavo iz pakla, za nas neprogramere? ja pre par dana potpisala novi deal sa sbb+eon.
alselone alselone 11:37 21.04.2019

Re: Šah

Je l' još uvek pričamo o srpskoj N1? Mislim, sad bih napisao srbijanskoj zarad preciznosti, ali da ne prizivam patrolu...


O srpskoj prvenstveno ali i o generalno N1.
alselone alselone 11:38 21.04.2019

Re: Šah

nego, zašto je drug EON đavo iz pakla, za nas neprogramere? ja pre par dana potpisala novi deal sa sbb+eon.


Baguje mi toliko da moram jednom dnevno harverski da ga restartujem.
alselone alselone 11:47 21.04.2019

Re: Šah

To je isti argument kao kad ovde nekog periodično ganjaju što se prvo nije redom užasnuo nad ovim, pa nad onim, pa tek onda bajo moj smeš pričaš neštoneštoneštoveć što nas žulja i ne farba baš lepo. Taj argument je uvek bio idiotski, jeftina zamena teza, Internet čak ima ime za to - whataboutism.


Pa i nije baš toliko. Jer ako pričamo o televiziji i ako zaključimo da je veoma tendenciozna i neprofesionalna, time potkopavamo argumente u korist njenog postojanja.

Ja ne mislim da ne treba da postoji, ali mislim da su puni bias-a ko Sputnjik.
maksa83 maksa83 11:52 21.04.2019

Re: Šah

ali mislim da su puni bias-a ko Sputnjik.

Dajmo se uozbiljiti...
alselone alselone 11:54 21.04.2019

Re: Šah

Dajmo se uozbiljiti...

Veoma sam ozbiljan. Njihovi biasi su samo lepše formulisani i deluju ozbiljnije, takoreći kao negativni Sputnjik "za pametne". Sputnjik je često vulgarno lažan, a ovi su prikriveno lažni. I to je njihova razlika jer ciljaju različitu publiku.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:56 21.04.2019

Re: Šah

Baguje mi toliko da moram jednom dnevno harverski da ga restartujem.

uh. da ne ureknem, meni se za ovih 3 dana to nije desilo.

a to što se ne pominju zločini nad srbima, pa n1 ću oprostiti precizan fokus na srbe kao najgre zločince u istoriji planete kada na rts-u počnu pravu kampanju osvešćivanja na tu temu, jer srbi nisu imali nikakvu katarzu po tom pitanju, a bez toga (i uništavanja Službe, dacrknusviodnajgoresmrti) nema nama mnogo pomoći. stalno idemo na tu varijantu "i nas su". jesu, ali ajde mi da se bavimo onim što smo mi klali i stavljali u hladnjače pa zakopavali na drugo mesto, zbog nas, da postanemo bolji ljudi. n1 to ne radi iz tog razloga, naravno, i to radi na najpogrešniji način, ali kao što rekoh, nije njima cilj ta katarza i izlečenje i skidanje crnih cvikera. njihova agenda je nešto drugo, pominjano je ovde više puta da ne ponavljam.

ali, ali! ipak. jedini izveštavaju o nekim stvarima o kojima niko drugi ne izveštava, a super je i što nismo nepismeni na internetskom pa možemo i sa drugih strana da pokupimo. oni koji su nepismeni oni i nemaju n1, so, enivej...štagod da sam htela reći. da, i oni su privanta televizija, mogu kako hoće, rts je javni servis, oni moraju da se bave našim zločinima, zbog nas. prosto, nije opravdanje "i oni su nas".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:56 21.04.2019

Re: Šah

Veoma sam ozbiljan. Njihovi biasi su samo lepše formulisani i deluju ozbiljnije, takoreći kao negativni Sputnjik "za pametne". Sputnjik je često vulgarno lažan, a ovi su prikriveno lažni. I to je njihova razlika jer ciljaju različitu publiku.

pa odnos je kao CNN i RT.
alselone alselone 11:59 21.04.2019

Re: Šah

pa odnos je kao CNN i RT.


Tako nekako.
alselone alselone 12:00 21.04.2019

Re: Šah

pa n1 ću oprostiti precizan fokus na srbe kao najgre zločince u istoriji planete kada na rts-u počnu pravu kampanju osvešćivanja na tu temu, jer srbi nisu imali nikakvu katarzu po tom pitanju, a bez toga (i uništavanja Službe, dacrknusviodnajgoresmrti) nema nama mnogo pomoći.


Meni je dovoljno i ako zaključimo da je N1 jednak sa RTS.
maksa83 maksa83 12:06 21.04.2019

Re: Šah

nema nama mnogo pomoći. stalno idemo na tu varijantu "i nas su".

Pa 'de ćeš više od ovog threada...

- N1 objektivno izveštava o događajima u Srbiji i nervira Aleksandra Vučića i ceo njegov kartel.
- Ja ne volim N1, treba da se ukine zato što nije pravio emisije o srpskim žrtvama.

Nadrealno.
alselone alselone 12:07 21.04.2019

Re: Šah

Pa 'de ćeš više od ovog threada...


Nije takav ceo thread nego stav samo jednog od učesnika treda.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:12 21.04.2019

Re: Šah

alselone
pa n1 ću oprostiti precizan fokus na srbe kao najgre zločince u istoriji planete kada na rts-u počnu pravu kampanju osvešćivanja na tu temu, jer srbi nisu imali nikakvu katarzu po tom pitanju, a bez toga (i uništavanja Službe, dacrknusviodnajgoresmrti) nema nama mnogo pomoći.


Meni je dovoljno i ako zaključimo da je N1 jednak sa RTS.


RTS kakav da je, je mnogo ozbiljnija kuća od N1, čak i ovako muljav kakav je u zadnje vreme.


beba
a to što se ne pominju zločini nad srbima, pa n1 ću oprostiti precizan fokus na srbe kao najgre zločince u istoriji planete kada na rts-u počnu pravu kampanju osvešćivanja na tu temu, jer srbi nisu imali nikakvu katarzu po tom pitanju, a bez toga (i uništavanja Službe, dacrknusviodnajgoresmrti) nema nama mnogo pomoći. stalno idemo na tu varijantu "i nas su". jesu, ali ajde mi da se bavimo onim što smo mi klali i stavljali u hladnjače pa zakopavali na drugo mesto, zbog nas, da postanemo bolji ljudi.


Ovo je važilo negde do 2001-2, bar meni. Kasnije kada se dalo proniknuti u suštinu te "katarze" samo sam rekao - neka hvala.
Setite se samo čuvene polemike u Vremenu iz tog doba, gde najeba ko žuti pokojni Stojan Cerović.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:15 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
nema nama mnogo pomoći. stalno idemo na tu varijantu "i nas su".

Pa 'de ćeš više od ovog threada...

- N1 objektivno izveštava o događajima u Srbiji i nervira Aleksandra Vučića i ceo njegov kartel.
- Ja ne volim N1, treba da se ukine zato što nije pravio emisije o srpskim žrtvama.

Nadrealno.


Ništa je ne bih ukidao, čak ni Marića ili Sarapu. Samo ih treba smestiti na pravo mesto.
alselone alselone 12:15 21.04.2019

Re: Šah

Ovo je važilo negde do 2001-2, bar meni. Kasnije kada se dalo proniknuti u suštinu te "katarze" samo sam rekao - neka hvala.
Setite se samo čuvene polemike u Vremenu iz tog doba, gde najeba ko žuti pokojni Stojan Cerović.


U tome je osnovna razlika. Srbija je imala "toliko" različitih medija, TV, radio stanica, dnevnika, nedeljnika itd, koji su se bavili srpskim zločinima. OK, među njima nije bio RTS, ali je itekako bilo drugih. Paralela ne postoji "ni u najavi".
Bili Piton Bili Piton 12:15 21.04.2019

Re: Šah

predatortz

Sa maksom, koji jeste komunista al' je dobar čovek, neću na taj nsčin da komuniciram.


Zapravo ne, nego bi da izbegneš da Maksa od tebe (opet) napravi pitu gužvaru, jer protiv njegovih argumenata ne umeš ni da zineš, iskreno.
maksa83 maksa83 12:16 21.04.2019

Re: Šah

alselone
Pa 'de ćeš više od ovog threada...


Nije takav ceo thread nego stav samo jednog od učesnika treda.

Nekao se ipak svede na to da je najveći problem sa N1 što ne sledi ni staroradikalski ni novoradikalski diskurs, ceterum censeo...

Pa ha zarez ha zarez ha znak uzvika...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:18 21.04.2019

Re: Šah

Meni je dovoljno i ako zaključimo da je N1 jednak sa RTS.

sad tu moram da se pobunim, jer rts nije samo informativni program, već mnogo više od toga, a toga se ili nije sasvim svesno ili se zanemaruje.

al' da ne tupim, n1 nema nikakvu obavezu da me objektivno izveštava, a ni da kreira "normalnost" društva, rts ima. n1 je privanta televizija koja pravi program kakav odgovara njenim finansijerima, rts nije. ja n1 nisam mogla da podnesem gledam vesti sad od kad traju protesti. pre neki dan sam ugledala i bivšu perjanicu radija slobodna evropa i "žute" tv voše, marinu fratucan, i brzo sam prebacila na drugi kanal.

kod nas (među novinarima i radio/tv radnicima) tu nezavisnu misao i profesionalizam možeš da nađeš samo kod onih koji se ne bave politikom, ili bar dnevnom politikom. opet 5kazanje, Studio 6, većinu emisija o kulturi, ima Eržika Pap emisiju na tv voša o raznim fenomenima društva, filmski program...to je sve svetlosnu godinu bolje od informative koja se i dalje deli na strane plaćenike (bukvalno) i vučićevce, koji dobijaju nenormalnu kintu isključivo za njegovu gebelsovsku propagandu.

n1 jeste cnn. ja prezirem cnn. prezirem i RT, ali kod njih povremeno možeš da čuješ ono što nema na CNN-u o amerima i izraelu. inače, ista govna, samo jeftinija, B-produkcija. tačka. :)

ebi martin je super.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:18 21.04.2019

Re: Šah

alselone
Ovo je važilo negde do 2001-2, bar meni. Kasnije kada se dalo proniknuti u suštinu te "katarze" samo sam rekao - neka hvala.
Setite se samo čuvene polemike u Vremenu iz tog doba, gde najeba ko žuti pokojni Stojan Cerović.


U tome je osnovna razlika. Srbija je imala "toliko" različitih medija, TV, radio stanica, dnevnika, nedeljnika itd, koji su se bavili srpskim zločinima. OK, među njima nije bio RTS, ali je itekako bilo drugih. Paralela ne postoji "ni u najavi".


RTS se u to doba bavio zločinima počinjenim sa srpske strane. U stvari, cele pethodne decenije se time bavilo toliko na raznim mestima da skoro da nema neispričanih priča.
alselone alselone 12:18 21.04.2019

Re: Šah

Nekao se ipak svede na to da je najveći problem sa N1 što ne sledi ni staroradikalski ni novoradikalski diskurs, ceterum censeo...


Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?
maksa83 maksa83 12:22 21.04.2019

Re: Šah

alselone
Nekao se ipak svede na to da je najveći problem sa N1 što ne sledi ni staroradikalski ni novoradikalski diskurs, ceterum censeo...


Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?

"Zli su jer neće da pričaju o srpskim žrtvama." <staroradikalski diskurs>
"Nerviraju Vučića pošto ukazuju samo na negativne pojave." <novoradikalski diskurs>
alselone alselone 12:24 21.04.2019

Re: Šah

"Zli su jer neće da pričaju o srpskim žrtvama." <staroradikalski diskurs>

Reductio ad Hitlerum

"Zli su jer neće da pričaju o srpskim žrtvama." <staroradikalski diskurs>
"Nerviraju Vučića." <novoradikalski diskurs>

Ko im zamera na ovom tredu što nerviraju Vučića? Ja to nisam pročitao, niti video.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:25 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
alselone
Nekao se ipak svede na to da je najveći problem sa N1 što ne sledi ni staroradikalski ni novoradikalski diskurs, ceterum censeo...


Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?

"Zli su jer neće da pričaju o srpskim žrtvama."
"Nerviraju Vučića pošto ukazuju samo na negativne pojave."


Jebiga Makso, a ovo tvoje je DJ Vučićevićki diskurs. Otprilike on tako sočinjava one svoje naslovnice.
maksa83 maksa83 12:26 21.04.2019

Re: Šah

Reductio ad Hitlerum

maksa83 maksa83 12:29 21.04.2019

Re: Šah

Jebiga Makso, a ovo tvoje je DJ Vučićevski diskurs. Otprilike on tako sočinjava one svoje naslovnice.

Brt na to se svede, može da žulja labela i ja se zbog toga malo izvinjavam (samo kurtoazno), al' pitaj prosečnog SRS simpatizera/funkcionera šta misli o N1 i dobićeš takav odgovor, pitaj prosečnog SNS simpatizera funkcionera i dobićeš onaj drugi odgovor, a možda i onaj prvi dodatno. Tako ti stoje te stvari.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:30 21.04.2019

Re: Šah

U tome je osnovna razlika. Srbija je imala "toliko" različitih medija, TV, radio stanica, dnevnika, nedeljnika itd, koji su se bavili srpskim zločinima. OK, među njima nije bio RTS, ali je itekako bilo drugih. Paralela ne postoji "ni u najavi".

koji mediji? samo b92 koji se u većini godina svog postojanja nije mogao čuti ni u celo beogradu. pred sam 5. oktobar su krenule da ih prenose lokalne stanice. posle je b92 postao ono što je postao. imao si vreme koje se čitalo u bg i ns, malo niš, voša, kraljevo i sl, i to je to. niko se nije bavio zločinima a da (suštinski) nije bio ngo i to je slušala samo šira okolina beograda.
btw, ne može katarza za takve stvari da se desi u par godina. kod nas ništa nije rađeno na tom planu, a pola naše elite tipa sanu je direktno učestvovala u stvaranju srpskog velikonacionalizma. gde su oni sad? na istim mestima, posle 30 godina. pa mi logor iz WW2 koji je bezmalo u centru grada, preko reke, ne umemo da sačuvamo kao spomenik!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:35 21.04.2019

Re: Šah

RTS se u to doba bavio zločinima počinjenim sa srpske strane. U stvari, cele pethodne decenije se time bavilo toliko na raznim mestima da skoro da nema neispričanih priča.

i jel to rezultiralo da u udžbenicima istorije deca uče o srebrenici, npr, i o hladnjačama? nije. to što je napravljeno par emisija i to obično sa sagovornicima "i oni su nas" zajedno u studiju, ne znači da se neko ozbiljno na nivou države time bavio, jer da jeste, dačić i vučić i bulumenta ne bi mogli da dođu na vlast. neko od njih bi bio u zatvoru, a nekima bi bila zabranjena bilo kakva politička aktivnost. to se tako radi. par emisija "diskusje" na tu temu je 0%. ok, 1%.
alselone alselone 12:37 21.04.2019

Re: Šah

hladnjačama?


Koliko je tih hladnjača bilo?
alselone alselone 12:39 21.04.2019

Re: Šah

i jel to rezultiralo da u udžbenicima istorije deca uče o srebrenici,


Ima dva amandmana, što je zapravo jedan.

1) Mislim da udžbenici istorije ne treba da se bave toliko skorašnjom istorijom.
2) Mislim da još uvek nismo spremni da objektivno formuilišemo šta se tamo dogodilo.
predatortz predatortz 12:42 21.04.2019

Re: Šah

Lud'lo


Tako je!
Al' se uredno sete svake obljetnice zločina koje su počinili Srbi.
Iako ni tad nisu postojali.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:46 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
RTS se u to doba bavio zločinima počinjenim sa srpske strane. U stvari, cele pethodne decenije se time bavilo toliko na raznim mestima da skoro da nema neispričanih priča.

i jel to rezultiralo da u udžbenicima istorije deca uče o srebrenici, npr, i o hladnjačama? nije. to što je napravljeno par emisija i to obično sa sagovornicima "i oni su nas" zajedno u studiju, ne znači da se neko ozbiljno na nivou države time bavio, jer da jeste, dačić i vučić i bulumenta ne bi mogli da dođu na vlast. neko od njih bi bio u zatvoru, a nekima bi bila zabranjena bilo kakva politička aktivnost. to se tako radi. par emisija "diskusje" na tu temu je 0%. ok, 1%.


Deca ako već treba da uče o srpskim zločinima treba da uče o svemu drugom, a bilo je toga nažalost mnogo, ali svakako ne o Srebrenici. O Srebrenici eventualno treba da uče kao primeru medijske proagande, koja jeste imala gadan zločin kao šlagovrt, ali je toliko podivljala da se na kraju posrala i po samim žrtvama.
Uzgred, večina ratnih zločina (oko 40%) nad civilnim stanovništvom se desila u toku prve godine rata, dakle 1992. godine. Bar po Mirsadu Tokači, a on nije Srbin.

I kako ti to uopšte zamišljaš tu katarzu? Baš me zanima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:51 21.04.2019

Re: Šah

Koliko je tih hladnjača bilo?

do sada bi trebali da znamo bar koliko ih je bilo, a ne znamo. o tome pričam.
zamisli, neko je smislio da ugura ljude u hladnjaču. nekada su ih (neki drugi) gurali u dušegupku. meni je to isto, jbg. a ako krenemo "pa bilo je samo 3" (npr) vratiću te ponovo na ono da je neko smislio da pripadnike nekih civila određene nacionalnosti pogura u hladnjaču i da ih zakopa negde po srbiji ili ih pospaljuje u Boru. imaš ispovesti vozača. da nije isplivala ona jedna hladnjača iz dunava, pitanje je da li bismo saznali išta. imaš na wiki na srpskom Masakr u Kosovskom ratu.

i da zaključim o n1, nije prijatno kada čuješ loše stvari o srbima, ali da ih nema toliko, ne bi oni imali čime da popune svoje emisije. a iz istog razloga se ne informišemo o pomenutim zločinima, jer nije prijatno jbg. nismo navikli da smo negativci, ali kad to preguramo jednom, lakše ćemo napred. ovako ćemo se rasuti po svetu zauvek i trudićemo se da naša deca zauvek zaborave odakle su došla, jer nam je tako lakše. ajde da apstrahujem sad geopolitičke planove zapada, mada opet ne možemo bez njihovog učešća da posmatramo ni rat u ex-yu, ali ajde kao nije tema.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:51 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
Jebiga Makso, a ovo tvoje je DJ Vučićevski diskurs. Otprilike on tako sočinjava one svoje naslovnice.

Brt na to se svede, može da žulja labela i ja se zbog toga malo izvinjavam (samo kurtoazno), al' pitaj prosečnog SRS simpatizera/funkcionera šta misli o N1 i dobićeš takav odgovor, pitaj prosečnog SNS simpatizera funkcionera i dobićeš onaj drugi odgovor, a možda i onaj prvi dodatno. Tako ti stoje te stvari.


Pitaj mene šta sam mislio o RSE još devedesetih i šta sada mislim o N1 i dobićeš isti odgovor.
Šta ću kad sam Arhi-Radikal.
nepopustljiv nepopustljiv 12:51 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
U tome je osnovna razlika. Srbija je imala "toliko" različitih medija, TV, radio stanica, dnevnika, nedeljnika itd, koji su se bavili srpskim zločinima. OK, među njima nije bio RTS, ali je itekako bilo drugih. Paralela ne postoji "ni u najavi".

koji mediji? samo b92 koji se u većini godina svog postojanja nije mogao čuti ni u celo beogradu. pred sam 5. oktobar su krenule da ih prenose lokalne stanice. posle je b92 postao ono što je postao. imao si vreme koje se čitalo u bg i ns, malo niš, voša, kraljevo i sl, i to je to. niko se nije bavio zločinima a da (suštinski) nije bio ngo i to je slušala samo šira okolina beograda.
btw, ne može katarza za takve stvari da se desi u par godina. kod nas ništa nije rađeno na tom planu, a pola naše elite tipa sanu je direktno učestvovala u stvaranju srpskog velikonacionalizma. gde su oni sad? na istim mestima, posle 30 godina. pa mi logor iz WW2 koji je bezmalo u centru grada, preko reke, ne umemo da sačuvamo kao spomenik!

Katarza, katarza - nema zajebancije!
alselone alselone 12:53 21.04.2019

Re: Šah

jbg. a ako krenemo "pa bilo je samo 3" (npr)


Nikako, nikako. Samo jednostavno pitanje, bez bilo kakve namere da krenem u prebrojavanje sa ciljem "samo".

Jedna je pronađena?
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:53 21.04.2019

Re: Šah

nismo navikli da smo negativci, ali kad to preguramo jednom, lakše ćemo napred.


Pazi Bebo, ja sam se navikao da možemo biti negativci i to baš gadni negativci još u periodu 1991-95. Ali nije ovde reč o tome.
nepopustljiv nepopustljiv 12:54 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
Jebiga Makso, a ovo tvoje je DJ Vučićevski diskurs. Otprilike on tako sočinjava one svoje naslovnice.

Brt na to se svede, može da žulja labela i ja se zbog toga malo izvinjavam (samo kurtoazno), al' pitaj prosečnog SRS simpatizera/funkcionera šta misli o N1 i dobićeš takav odgovor, pitaj prosečnog SNS simpatizera funkcionera i dobićeš onaj drugi odgovor, a možda i onaj prvi dodatno. Tako ti stoje te stvari.

Pravda za Maksu!

Što se tiče Soroševe televizije --- ako, ako, samo neka drma kavez.
Što se tiče Pinka - jebo ih onaj koji ih je pomilovao!
maksa83 maksa83 12:57 21.04.2019

Re: Šah

Što se tiče Soroševe televizije --- ako, ako, samo neka drma kavez.

Šaglašan !
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:58 21.04.2019

Re: Šah

nepopustljiv

Što se tiče Pinka - jebo ih onaj koji ih je pomilovao!


Čuti bre Čarli, možda neko ovo i ukapira pa te ponovo banuju.
alselone alselone 13:00 21.04.2019

Re: Šah

Čuti bre Čarli, možda neko ovo i ukapira pa te ponovo banuju.


Ja sam mislio da smo zaključili kako on nikada tamo nije gostovao i kako nema šanse da ih je on pomilio nego su mu to podmetnuli to table Pajtiću.
nepopustljiv nepopustljiv 13:02 21.04.2019

Re: Šah

vrabac_onaj
nepopustljiv

Što se tiče Pinka - jebo ih onaj koji ih je pomilovao!


Čuti bre Čarli, možda neko ovo i ukapira pa te ponovo banuju.

Bilo bi i krajnje vreme.
Pečeno pile sa mladim krompirićima taman izvađeno iz rerne.
Zelena salata oprana, svaki list ponaosob - blago posirćećena (ili posirćetena ... Taso pomozi!).
Divan i sunčan dan.
Još da Lajović otrese Fonju ... i nek' ide život!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:06 21.04.2019

Re: Šah

Al' se uredno sete svake obljetnice zločina koje su počinili Srbi.

zato se rts uvek seti svi obljetnica onih drugih zločina, i eto ti ravnoteže.

1) Mislim da udžbenici istorije ne treba da se bave toliko skorašnjom istorijom.
2) Mislim da još uvek nismo spremni da objektivno formuilišemo šta se tamo dogodilo.

za početak bi mogli i sad tim "svi su radili, ali i mi smo radili". ne mislim na decu u osnovnoj školi, nego srednju, krenuti pažljivo tek da zagrabe da nismo nedužni i da nije baš sve to samo deo "zapadne propagande". eto, ja bih bila zadovoljna da je tako.

Deca ako već treba da uče o srpskim zločinima treba da uče o svemu drugom

slažem se. ali ne uče. nego ajde da se manimo dece, koliko srba u srbiji, odraslih ljudi, zna šta je srpska strana radila u ex-yu ratu, a da nisu uže jezgro ns i bg + deo dijaspore? verujem da znaju za oluju, npr, to se obeležava svake godine s razlogom.

katarza? pa kad razgovaram sa drugarima nemcima oni svi jako dobro znaju šta se desilo u ww2, i kada se pojavi bilo kakva relativizacija, smatraju da je to jako opasno za društvo. i to nisu pripadnici ngo-a nego obični ljudi. i kada pomenemo logore i rat in gerenal, ne kažu mi odmah "a znaš šta su rusi radili civilima nakon oslobođenja?". niko mi to nikada nije pomenuo. eto tako zamišljam katarzu. i da, u nemačkoj je posle ww2 bila zabranjena naci partija, i danas ako salutiraš dobijaš otkaz momentalan i možda ideš i u zatvor. kod nas nakon 30 godina lider srba je arhinaci, a bivši haški osuđenici slobodno hodaju zemljom srbijom, jer šta, odslužili su svoje pa da ih povratimo u društvo. eto.
nepopustljiv nepopustljiv 13:17 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
Al' se uredno sete svake obljetnice zločina koje su počinili Srbi.

zato se rts uvek seti svi obljetnica onih drugih zločina, i eto ti ravnoteže.

1) Mislim da udžbenici istorije ne treba da se bave toliko skorašnjom istorijom.
2) Mislim da još uvek nismo spremni da objektivno formuilišemo šta se tamo dogodilo.

za početak bi mogli i sad tim "svi su radili, ali i mi smo radili". ne mislim na decu u osnovnoj školi, nego srednju, krenuti pažljivo tek da zagrabe da nismo nedužni i da nije baš sve to samo deo "zapadne propagande". eto, ja bih bila zadovoljna da je tako.

Deca ako već treba da uče o srpskim zločinima treba da uče o svemu drugom

slažem se. ali ne uče. nego ajde da se manimo dece, koliko srba u srbiji, odraslih ljudi, zna šta je srpska strana radila u ex-yu ratu, a da nisu uže jezgro ns i bg + deo dijaspore? verujem da znaju za oluju, npr, to se obeležava svake godine s razlogom.

katarza? pa kad razgovaram sa drugarima nemcima oni svi jako dobro znaju šta se desilo u ww2, i kada se pojavi bilo kakva relativizacija, smatraju da je to jako opasno za društvo. i to nisu pripadnici ngo-a nego obični ljudi. i kada pomenemo logore i rat in gerenal, ne kažu mi odmah "a znaš šta su rusi radili civilima nakon oslobođenja?". niko mi to nikada nije pomenuo. eto tako zamišljam katarzu. i da, u nemačkoj je posle ww2 bila zabranjena naci partija, i danas ako salutiraš dobijaš otkaz momentalan i možda ideš i u zatvor. kod nas nakon 30 godina lider srba je arhinaci, a bivši haški osuđenici slobodno hodaju zemljom srbijom, jer šta, odslužili su svoje pa da ih povratimo u društvo. eto.

Ma normalno!
Katarza do jaja!
Srbi su u najmanju ruku zločinci kao Hitlerovi Nemci - nema druge.
Eee, da - kaži ti svojim drugarima Nemcima da nema veće relativizacije nego pokušaj da se umiri vlastita savest poredeći bilo koji drugi zločin (na kugli zemaljskoj) sa onim zločinom koji su njihovi dedovi radili pod Hitlerom.
Ako nam (ta) katarza ne pomogne da obalimo Vučića sa vlasti, neće ništa drugo.
Jebote!

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:20 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara

slažem se. ali ne uče. nego ajde da se manimo dece, koliko srba u srbiji, odraslih ljudi, zna šta je srpska strana radila u ex-yu ratu, a da nisu uže jezgro ns i bg + deo dijaspore? verujem da znaju za oluju, npr, to se obeležava svake godine s razlogom.


Verovali ili ne znaju. Od sela oko Kosjerića do obronaka Stare Planine iznad Pirota.
Naravno, ko je spreman da prihvati i kome je o tome pričao neko u koga ima poverenja a ne na primer RSE.

pa kad razgovaram sa drugarima nemcima...


Ti stvarno misliš da se može povuči paralela između Nemačke tridesetih-četrdesetih prošlog veka i Srbije devedestih?
Drugo, imao sam i ja priliku da pričam sa Nemcima kad se malo opuste i ukapiraju da mogu biti iskreni i skinu tu polit-korektnu masku koju nemački disciplinovano nose. Svašta zanimljivo sam u tim momentima imao prilike da čujem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:25 21.04.2019

Re: Šah


Jedna je pronađena?

https://sh.wikipedia.org/wiki/Masakri_u_Kosovskom_ratu

ne, jedna je isplivala 1999. jer su je bacili u dunav. jedan rezervista je prevezao sam 10 šlepera ali nije bio jedini, i on je bio jedan od svedoka. vidi na linku pod Uklanjanje leševa, šta ja znam, da sam albanka možda bih napravila seriju na tu temu, ima živopisnih detalja. i mi smo pravili svoje pozorišne predstave i filmove na temu njihovog nacionalizma za vreme slobe.

i slažem se da je oko srebrenice napravljena propagandna mašinerija, ali to meni ne umanjuje sam zločin. čini mi se kada bismo se "otreznili" konačno da bismo na sve te stvari gledali sa daleko manje strasti tipa "svinasmrize" je to isijava iz većine komentara. na n1 bismo gledali kao propagandnu medijsku kuću koja trenutno ima da ponudi informacije o kojima niko sem njih ne izveštava, a dešava nam se u zemlji. ne bi nas doticala njihova propaganda i pumpanje "srbisugovna". eto malog primera kako bi nam bilo posle te...katarze.
msm, mi još uvek nismo rešili četkipartizan situaciju, a na sajmištu će da otvore vrv neki superkul šoping jer beograd na vodi to ište.
alselone alselone 13:27 21.04.2019

Re: Šah

Drugo, imao sam i ja priliku da pričam sa Nemcima kad se malo opuste i ukapiraju da mogu biti iskreni i skinu tu polit-korektnu masku koju nemački disciplinovano nose. Svašta zanimljivo sam u tim momentima imao prilike da čujem.


Ma da. Ja sam sedeo jednom u američmom društvu, deklarativno demokratskom, pa kada su margarite krenule da rade, svinjski su se izmejavali nad nedužnim mehikancem konobarom koji je na "thank you" odgovarao sa "de nada", što su idioti pogrešno tumačili sa "ja sam ništa" umesto bukvalnih "to je ništa" ili zapravo "nema na čemu, konju".

Nama generalno u društvu fali malo političkog licemerja, mnogo bolje bismo prošli.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:29 21.04.2019

Re: Šah

msm, mi još uvek nismo rešili četkipartizan situaciju


o ne, samo to ne, samo nemoj o tome! kud to spomenu...

mada, kako si napisala, zvuči kao neki partizan koji se četka, da ne kažem timari.
jadragoljub jadragoljub 13:33 21.04.2019

Re: Šah

alselone
i jel to rezultiralo da u udžbenicima istorije deca uče o srebrenici,


Ima dva amandmana, što je zapravo jedan.

1) Mislim da udžbenici istorije ne treba da se bave toliko skorašnjom istorijom.
2) Mislim da još uvek nismo spremni da objektivno formuilišemo šta se tamo dogodilo.

istorija bez distance od 100+ godina ne može da bude objektivna, sve dok su savremenici iz prve dve- a kod nas do 10 generacije živi nema kritičkog sagledavanja, za svet nemam pojma
drugo jebo nas panta sasve reikako razgovor o pravu na slobodu govora i medija svedosmo na partizani vs ćetnici debaklu?! dal nam noge tolko smrdu il smo tolko ludi.

@bebo slobodnih medija kao 90. više u srbiji nema na lokalu, ono što je milošević propusti ovaj nije, niko više ne bi prenosi bilo koji medij van avovih kontrola.
a i niko sem šačice idiota nije spreman da izgubi poso ili glavu da bi išo protiv vučića, na žalos al tako je.
pazi kad smo mi komunisti uspeli da se podelimo i posvađama a ćetnici da uopće ne učestviju u razgovoru nego sede pred zadrugu i gledaju našu svađu i cerekaju se, spravom.
Nkec ima pravo da bude loš, to je njegovo božje pravo i nitko to nesme da mu ospori, sve ostalo je pucanje u sopstveni qrac, noge smo odavno izrešetali ovom raspravom.
samo je drug maxa svetlao obraz kao pravi komunista i kao čovek.
smrt kapitalizmu sloboda budalama. i sebe uključujem u ove slobodne.
maksa83 maksa83 13:34 21.04.2019

Re: Šah

o ne, samo to ne, samo nemoj o tome! kud to spomenu...

Ne budi malodušan, ovaj put će biti skroz drugačije.
milisav68 milisav68 13:40 21.04.2019

Re: Šah

jer da jeste, dačić i vučić i bulumenta ne bi mogli da dođu na vlast. neko od njih bi bio u zatvoru, a nekima bi bila zabranjena bilo kakva politička aktivnost. to se tako radi.

To bi imalo smisla da su Gotovina, Orić, Haradinaj, Tači...takođe u zatvoru kao naš skoro ceo vrh iz tog vremena.

Zato i jesu Vučić i Dačić na vlasti (između ostalog).


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:45 21.04.2019

Re: Šah


Ti stvarno misliš da se može povuči paralela između Nemačke tridesetih-četrdesetih prošlog veka i Srbije devedestih?

zločin je zločin. organizovano klanje i transport ubijen civila i paljenje u boru? gde je razlika u transportu živih jevreja do aušvica gde su decu odmah gušili, a mrtve spaljivali? jel u broju žrtava? nećemo tako.

tu se obično završava razumna diskusija na "jel ti misliš da smo mi kao nacisti iz ww2?". ne mislim, mislim da su neki od nas isti kao neki nemački nacisti iz ww2. btw, koliko je gradova i sela uništeno u bosni, hrvatskoj i na kosovu, a koliko u srbiji i cg? koliko je za vreme ww2 bilo uništeno po celom svetu minus nemačka, austrija i ostatak mordora? ko je uspeo da ne smrska katedralu u kelnu? saveznici. ko je na kraju bombardovao srbiju? znam da nije baš tako prosto, ali se svodi na to, bottom line.


jbg.
Drugo, imao sam i ja priliku da pričam sa Nemcima kad se malo opuste i ukapiraju da mogu biti iskreni i skinu tu polit-korektnu masku koju nemački disciplinovano nose. Svašta zanimljivo sam u tim momentima imao prilike da čujem.


da, ali to država drži pod kontrolom. gomila ljudi tamo i dalje hejtuje jevreje, i dalje misle da su najbolja nacija koja je hodala zemljom. ja na sreću nisam uspela da upoznam takve, možda jer se bavim umetnošću, a umetnici su obično najliberalniji. ono što je razlika kod nas u odnosu na njih je to što država stoji iza tog gvozdenog "nemoj da bi neko pisnuo ili relativizovao te zločine". i što su pozabranjivali sve što na bilo koji način relativizuje ili veliča hitlera&co. to će možda opet da se raspradne, ali to je tako sa ljuckom vrstom jer je gramziva.

sećam se jednog desetogodišnjaka koji mi je mrtav ozbiljan objasnio da se određeni stihovi iz nemačke himne više ne pevaju jer su se pevali u ww2, i to što one kažu je bilo pogrešno. inače, vrlo ponosan mali nemac što je nemac.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:49 21.04.2019

Re: Šah

Nama generalno u društvu fali malo političkog licemerja, mnogo bolje bismo prošli.


Prosto ne mogu da se odlucim sta mi je draze - nabadanje noza u ledja ili frontalno..
vcucko vcucko 13:51 21.04.2019

Re: Šah

aureus
hoochie coochie man
Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbima na Kosovu

Ne sviđa mi se taj Gujon.


naravno. Zabrinulo bi me da ti se sviđa.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:02 21.04.2019

Re: Šah

da, ali to država drži pod kontrolom. gomila ljudi tamo i dalje hejtuje jevreje, i dalje misle da su najbolja nacija koja je hodala zemljom. ja na sreću nisam uspela da upoznam takve, možda jer se bavim umetnošću, a umetnici su obično najliberalniji. ono što je razlika kod nas u odnosu na njih je to što država stoji iza tog gvozdenog "nemoj da bi neko pisnuo ili relativizovao te zločine". i što su pozabranjivali sve što na bilo koji način relativizuje ili veliča hitlera&co. to će možda opet da se raspradne, ali to je tako sa ljuckom vrstom jer je gramziva.


Bebo, sve ispred pominjanja Nemaca sto si napisala ovde bih potpisala..
U vezi Nemaca mi je promenilo misljenje nekolicina dokumentaraca o neonaci organizacijama i njihovim sto sadasnjim sto bivsim clanovima kao i slobodnom i vrlo nesputanom izrazavanju ideja celog tog miljea. Zatvor je popio (ako je uhvacen) samo onaj ko je nekoga prebio/ubio kao rezultat. U stvari zapanjila sam se i kolicinom napada i smrtnih slucajeva njihovog delovanja.

Ok. ovo su ekstremni slucajevi koje navodim, mada ih nije malo, bar ne toliko malo kako bi trebalo da bude uz vrsno izvedenu katarzu.

Jos jedan podatak me iznenadio, velika vecina nemackih ucenika nema blage veze o nemackoj nacistickoj proslosti (sta uce iz tog perioda, pojma nemam) ali to sam procitala u holandskoj stampi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:06 21.04.2019

Re: Šah

američmom društvu, deklarativno demokratskom

ma daaaaj, kakvi ameri?! pa zbog njih je svet u ozbiljnom sranju, nisam njih ni pominjala. rekla sam "nemci" iz nemačke. ameri su najgora stoka i želim daim se desi onaj jeloustoun po svaku cenu, taman i nas ostale zbrisao sa lica zemlje, nije neka šteta.
o ne, samo to ne, samo nemoj o tome! kud to spomenu...

pa samo u kontekstu nerešenih konflikta unutar srpskog naroda. jbg, omaklo se.
To bi imalo smisla da su Gotovina, Orić, Haradinaj, Tači...takođe u zatvoru kao naš skoro ceo vrh iz tog vremena.

Zato i jesu Vučić i Dačić na vlasti (između ostalog).

jbg, ne razumemo se. šta je nama bolje u našim životima što je haradinaj pobio sve zaštićene svedoke? ili što su oslobodili gotovinu? šta mi konkretno imamo u našim životima bolje od toga? ništa. imamo dačića i vučića. jel se sad čujemo?

istorija bez distance od 100+ godina ne može da bude objektivn

pazi kad smo mi komunisti uspeli da se podelimo i posvađama a ćetnici da uopće ne učestviju u razgovoru nego sede pred zadrugu i gledaju našu svađu i cerekaju se, spravom.

pa to je to! :) naše društvo danas ima problem sa istorijom od pre 70 godina, i to na svim nivoima (a ulje na vatru dolivaju ameri i ova njihova zamadna govna, makron posebno (otrovaoseodškoljikdabogdamustalaugrlu), i potpuno relativizuje ulogu rusa u pobedi nad fašizmom). mi više ne obeležavamo probedu nad fašizmom jer "nismo više komunisti". pa jel smo pobedili one koji su nas pržili i gušili po logorima i streljali po srbiji? jesmo. pa jel bitno do te mere da li je pobedio komunista ili nije? pa jbt! ne možemo da relativizujemo te stvari samo zato što nismo razrešili tu istorijsku zavrzlamu (evo, neću više, obećavam, dragoljub je kriv!) već 70 godina. jel da čekamo još 30 do famoznih 100 pa će se to razrešiti? politička "elita" u srbiji toliko godina nije spremna to da reši, pa sad imamo samo nastavljeni sukob komunista i nacionalista u ex-yu. to je samo nastavak tog sukoba. tako ga bar ja vidim.

i da, n1 treba da postoji danas u ovom vremenu, jer nema bolje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:11 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara

zločin je zločin. organizovano klanje i transport ubijen civila i paljenje u boru? gde je razlika u transportu živih jevreja do aušvica gde su decu odmah gušili, a mrtve spaljivali? jel u broju žrtava? nećemo tako.


Ma nećemo mi mnogo toga tako. Razlika naravno jeste i broju i u samom pristupu. Ovo o čemu pišeš više liči na Francuze u Alžiru nego Švabe.

btw, koliko je gradova i sela uništeno u bosni, hrvatskoj i na kosovu, a koliko u srbiji i cg?


Sad meni je malo smešno da na ovo odgovaram, ali ajde.
U Bosni i Hrvatskoj su živeli i Srbi, u Bosni još uvek. Paljena su i srpska sela i gradovi koji su razarani su bili i srpski gradovi. U Sarajevu je živelo 150000 Srba, delovi Sarajeva koje su držali Srbi bili su razarani od strane Armije BiH. Ovo samo onako par stvari.

Poželeo bih ti da jednom prođeš kolima od Bihaća ka Nevesinju. Ako zamisliš Bosnu kao pravougli trougao, put ide skoro po hipotenuzi.
Dakle, Bihać - Bosanski Petrovac - Drvar - Grahovo (možeš da svratiš i do Glamoča) - Livno - Tomislavgrad(Duvno), tu možeš da svratiš do Kupresa - Posušje - Široki Brijeg - Mostar - Nevesinje.
Živopisna tura, veruj mi. Još ako znaš šta se sve tamo dešavalo i devedestih ali i četrdesetih, zaista ostavlja bez daha.
Ja sam jednom (par puta sam vozio taj put) ljubio zemlju čim sam izašao iz kola u Neveseinju. Bez zezanja. Dobro, to je verovatno zato što sam pravio petodnevnu stanku u Posušju :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:16 21.04.2019

Re: Šah

Ok. ovo su ekstremni slucajevi koje navodim, mada ih nije malo, bar ne toliko malo kako bi trebalo da bude uz vrsno izvedenu katarzu.

Jos jedan podatak me iznenadio, velika vecina ucenika nema blage veze o nemackoj nacistickoj proslosti (sta uce iz tog perioda, pojma nemam) ali to sam procitala u holadskoj stampi.

pa to je taj početak raspada koji sam pomenula. ceo taj fazon bivših kolonista da puste buljuke alžiraca, iračana, azijata, i taj "liberalni" fazon je probudi ne tako daleke i ne tako mrtve duhove nacionalizma. pa jbg, zar nacije nisu nastala posle ww1, to je bilo prekjuče...ali nama ništa bolje nije što to znamo, jer sve mi se suštinski i dalje svodi na komšijsku kravu. ajmo malo kako nam je naša krava. ako ćemo bukvalno, stočni fond inače potpuno uništen, kao i reke, banje rasprodate kao i vode, i tako...i to sve zbog toga što tači, gotovina i haradinaj slobodno šetaju. msm, valjda se sad čujemo (hope, hope).
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:25 21.04.2019

Re: Šah

nema nama mnogo pomoći.


Ima!






alselone alselone 14:27 21.04.2019

Re: Šah

Živopisna tura, veruj mi. Još ako znaš šta se sve tamo dešavalo i devedestih ali i četrdesetih, zaista ostavlja bez daha.
Ja sam jednom (par puta sam vozio taj put) ljubio zemlju čim sam izašao iz kola u Neveseinju. Bez zezanja. Dobro, to je verovatno zato što sam pravio petodnevnu stanku u Posušju :)


Ja na primer nemam pojma šta se dešavalo, verujem i mnogi drugi i to je jedan od korena naših problema.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:30 21.04.2019

Re: Šah

Sad meni je malo smešno da na ovo odgovaram, ali ajde.

nisi morao. paralela je samo bila da na tlu srbije nije bilo razaranja od strane bih i hrvatske vojske. i kako to da hrvati nisu uleteli u srem ili alijina armija u sandžak? kako to da je iz srbije odliazilo toliko vojske da brane srbe, a niko od njihove vojske nije došao da otima ili brani njihove po srbiji? i ne mislim na žutokljunce od 19 godina nego na mobilizaciju rezevre i dobrovoljce. što gotovina i haradinaj nisu došli da kolju po sremu? nemoj samo da mi kažeš da je arkan išao da brani srbe, pls.

ok ovo za francuze, pristajem. mogao si da pomeneš i belgijance u tom kontekstu, ne bih trepnula. taj transport ljudi i leševa mi najviše zaličio na nemce, a i ta dušegupka je šetala beogradom. bode me u oko ta hladnjača.
Ja na primer nemam pojma šta se dešavalo, verujem i mnogi drugi i to je jedan od korena naših problema.

deo istog korena. i npr, zašto su srpski snajperisti gađali civile u jednom naselju u sarajevu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:32 21.04.2019

Re: Šah

ali nama ništa bolje nije što to znamo, jer sve mi se suštinski i dalje svodi na komšijsku kravu. ajmo malo kako nam je naša krava. ako ćemo bukvalno, stočni fond inače potpuno uništen, kao i reke, banje rasprodate kao i vode, i tako...i to sve zbog toga što tači, gotovina i haradinaj slobodno šetaju. msm, valjda se sad čujemo (hope, hope).


Sa mnom se cujes sasvim dobro po tom pitanju
milisav68 milisav68 14:33 21.04.2019

Re: Šah

jbg, ne razumemo se. šta je nama bolje u našim životima što je haradinaj pobio sve zaštićene svedoke? ili što su oslobodili gotovinu? šta mi konkretno imamo u našim životima bolje od toga? ništa. imamo dačića i vučića. jel se sad čujemo?

Čujem te, već sam rekao, ne bi imali Vučića i Dačića.

A i komšiluk bi lepše živeo, da ne nabrajam sad kako i zašto.

Ovako, i dalje prolazi priča - ceo svet je protiv nas, a po komšiluku za sve lokalne lopovluke - krivi su Srbi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:41 21.04.2019

Re: Šah

i kako to da hrvati nisu uleteli u srem ili alijina armija u sandžak?

prosto nisu imali dovoljno kapaciteta, vojnih.
upad u sandžak i spajanje sa kosovom (i dizanje kosova "pre vremena" ) je bila vrlo ozbiljno razmatrana opcija.
što se tiče hrvata i srema, prosto nisu bili u prilici, nisu za to imali snage.

sem 91 iz Srbije nije uopšte odlazilo "tako mnogo vojske". u bosnu su išli samo oficiri i relativno mali broj dobrovoljaca. VRS je stalno kuburila sa brojčanim stanjem.
mnogo više je hrvata iz hrvatske (procentualno) učestvovalo u ratu u bosni nego srba iz srbije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:44 21.04.2019

Re: Šah

npr, zašto su srpski snajperisti gađali civile u jednom naselju u sarajevu?


zato što su bili idioti.
aj sad opet, snajperima se dejstovovalo i po Grbavici i to vrlo često i razorno. a Grbavicu su držali srbi.
vcucko vcucko 14:47 21.04.2019

Re: Šah

vrabac_onaj

Poželeo bih ti da jednom prođeš kolima od Bihaća ka Nevesinju. Ako zamisliš Bosnu kao pravougli trougao, put ide skoro po hipotenuzi.
Dakle, Bihać - Bosanski Petrovac - Drvar - Grahovo (možeš da svratiš i do Glamoča) - Livno - Tomislavgrad(Duvno), tu možeš da svratiš do Kupresa - Posušje - Široki Brijeg - Mostar - Nevesinje.
Živopisna tura, veruj mi. Još ako znaš šta se sve tamo dešavalo i devedestih ali i četrdesetih, zaista ostavlja bez daha.
Ja sam jednom (par puta sam vozio taj put) ljubio zemlju čim sam izašao iz kola u Neveseinju. Bez zezanja. Dobro, to je verovatno zato što sam pravio petodnevnu stanku u Posušju :)

Petodmevnu stanku u Posušju
Izvini na direktnosti, ali liči na mazo fazon
Doduše pravi hard core bi bila kombinacija sa Širokim.

Sad ozbiljno, objasni ženi najjednostavnije moguće. Znači, gledaš tende na kafanama - terasama. Gde vidiš Nektar, Jelen ili (još uvek) Nikšićko - tu stani i ohani. Ako se zlati Žuja ili neko sarajevsko bolje produži. Tamo (još uvek i biće zauvek) ne pitaju dal'si drugo ili stotosrbijanac, tamo se komunikacija zadržala na "haa" - "haa-aa", naš il' nji'ov, nema dalje.

Od četres'prve preko devedes'druge i nadalje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:54 21.04.2019

Re: Šah

vcucko


Petodmevnu stanku u Posušju
Izvini na direktnosti, ali liči na mazo fazon
Doduše pravi hard core bi bila kombinacija sa Širokim.


Zvuči ali nije. Sve zajedno, kad se sabere, mislim da sam u životu prespavao jedno dvadesetak noći u Posušju. Posla radi.
I ne nije hard core Široki nego Grude. I tamo sam proveo jedno tri dana i dve noći, isto poslom.
Pa ti sad vidi "da l' sam spreman stići i uteći i na strašnom mjestu postojati" :)
vcucko vcucko 15:05 21.04.2019

Re: Šah

vrabac_onaj
vcucko


Petodmevnu stanku u Posušju
Izvini na direktnosti, ali liči na mazo fazon
Doduše pravi hard core bi bila kombinacija sa Širokim.


Zvuči ali nije. Sve zajedno, kad se sabere, mislim da sam u životu prespavao jedno dvadesetak noći u Posušju. Posla radi.
I ne nije hard core Široki nego Grude. I tamo sam proveo jedno tri dana i dve noći, isto poslom.
Pa ti sad vidi "da l' sam spreman stići i uteći i na strašnom mjestu postojati" :)

Znam, odn. pretpostavljam da je bilo poslom. Ali nisam mogao da odolim

Jes, đe zaboravih Grude, grom me ubio
jadragoljub jadragoljub 15:56 21.04.2019

Re: Šah

i kako to da hrvati nisu uleteli u srem ili alijina armija u sandžak?

o uleteli bi oni ko na krilima nošeni i napravili bi novi jasenovac da su imali snage i oružje i mogućnosti da to urade, drugo imaš li pojma koliko je sandžaklija otišlo ubosnu da se pridruži alijinim trupama.
stvar je u tome da smo mi srblji ratovali sa manje od 30% kapaciteta a opet bili verovatno brojčano i materijalno, oružno, jači pa nisu mogli , a i međunarodni faktor bi im to sjebo, ako i nije to ne znamo.
ono što meni bode oko je pored ladnjača i to što je dozvoljeno onim kretenima da upadnu na teritoriju srbije i da u sandžaku pobiju srpske državljane
to smatram za veliku bruku svoje države, ja ne bih nikad dozvolio da se ijedan bugarin državljanin srbije ubije na takav način, znači ako nema pušlu u rukama i stoji nasuprot mene. naši bugari su naši i niko nesme da dolazi da ih ubija.
predatortz predatortz 15:59 21.04.2019

Re: Šah

mnogo više je hrvata iz hrvatske (procentualno) učestvovalo u ratu u bosni nego srba iz srbije


Što se toga tiče, samo oficiri i podoficiri rođeni u BiH su raspoređeni u VRS. Ostali su bili dobrovoljci i nije ih bilo u nekom značajnijem broju ni za tok, ni za ishod rata.
Hronično smo bili kratki sa ljudstvom, a ni borbenih sredstava nismo imali toliko kolike se bajke o tome ispredaju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:05 21.04.2019

Re: Šah

Hronično smo bili kratki sa ljudstvom, a ni borbenih sredstava nismo imali toliko kolike se bajke o tome ispredaju.

pa smo zato izgubili?

izvinjavam se svima što smo sa n1 i eon-a stigli u isti tematski ćorsokak. idem da se samokaznim dizanjem tegova nedeljom.
predatortz predatortz 16:09 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
Hronično smo bili kratki sa ljudstvom, a ni borbenih sredstava nismo imali toliko kolike se bajke o tome ispredaju.

pa smo zato izgubili?

izvinjavam se svima što smo sa n1 i eon-a stigli u isti tematski ćorsokak. idem da se samokaznim dizanjem tegova nedeljom.


Mi nismo. Dobili smo RS. Pre nje smo imali ništa, preglasavanje i nipodaštavanje.
Nas 31% dobilo 50% države i solidnu autonomiju u istoj. Po meni, to nije poraz.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:12 21.04.2019

Re: Šah

jadragoljub

ono što meni bode oko je pored ladnjača i to što je dozvoljeno onim kretenima da upadnu na teritoriju srbije i da u sandžaku pobiju srpske državljane
to smatram za veliku bruku svoje države, ja ne bih nikad dozvolio da se ijedan bugarin državljanin srbije ubije na takav način, znači ako nema pušlu u rukama i stoji nasuprot mene. naši bugari su naši i niko nesme da dolazi da ih ubija.



Tako je Dragoljube, to je (između ostalih) jedna od naših velikih sramota.

aureus aureus 16:32 21.04.2019

Re: Šah

milisav68
aureus
Autobuske su manje važne pa one mogu biti negdje, negdje, na nekoj manje značajnoj lokaciji,

Eh, pa da se lomataš sa stvarima kroz gradsku gužvu.

Logičnije je da budu jedna uz drugu.

Zgodno je da budu, međutim, kod gradova srednje veličine i većih gradova u zapadnoj Evropi često nisu. Prosto, autobuske stanice takođe zauzimaju priličnu površinu a ne donose ni približno toliko putnika kao željezničke. Najprometnije željezničke stanice u zapadnoj Evropi su dva-tri puta prometnije od najprometnijih aerodroma. To dovoljno govori koliko su važne.
E, u slučaju Srbije, tu je manji jaz između željezničkog i autobuskog saobraćaja, ne bih se čak iznenadio da cifre pokažu da više ljudi putuje autobusima nego vozovima.
Ne znam podatke za autobuski saobraćaj, ali se sjećam od prije par godina podatka za željeznički: sve stanice u zemlji su u jednoj godini opslužile oko 15 miliona putnika. To stvarno nije bogznašta. Za usporedbu, glavna željeznička stanica u Rimu opsluži 150 miliona. One u Parizu ukupno oko pola milijarde. Njemačke željeznice prevezu oko dvije milijarde putnika godišnje. (Pa sad vidi taj odnos kad se pogleda broj stanovnika: u Srbiji 1:2, u Njemačkoj 1:25).

U Srbiji neki gradovi i nemaju prugu iako su prilično veliki, recimo, Novi Pazar. I šta će ljudi nego da putuju autobusima? Tamo gdje ona postoji, slabo se održava, brzine putovanja su male, stanice mahom prljave i zapuštene...Ali zato grade su putevi i autoputevi, ulaže novac, Srbija tako posta zemlja koja voli asfalt a šine baš i ne.

Druga je stvar što se kod nas nije rezmišljalo dalje od nosa, i da će saobraćaj da se razvija pa su tako napravili autoput posred grada, bez ijedne obilaznice, odnosno još kojeg mosta.

Takođe, železnička stanica nije pratila razvoj saobraćaja i nije renovirana i unapređivana, pa je postala neupotrebljiva.

Sve zajedno je napravilo kolaps u saobraćaju u Beogradu.

E sad, Prokop kao mesto u gradu i nije toliko udaljeno od centra, ali nije ispraćeno sa okolnom infrastruktorom, kao i sa više mostova preko autoputa, samim tim i više gradskih linija.

Pa i kad bude infrastrukture i gradskih linija, gubi se ono o čemu je Maksa pričao. Misli o Maksi: on voli da siđe iz voza, izađe iz stanice i za pet-šest minuta pješice bude u Meiru i Knez Mihajlovoj. Sad će morati da pješači tri kilometra. Ode zadovoljstvo i komocija.
S druge strane, moći će lako da dođe do stadiona Partizana.
(Biće zgodno ako iz unutrašnjosti dolaziš na fudbalsku utakmicu i manje zgodno ako si krenuo da protestuješ ispred Skupštine. A ako dolaziš redovnom autobuskom linijom da protestuješ tek tu će da te zeznu jer će da te istovare u Novom Beogradu kad završe stanicu. Tako da...pošto Beograd nema metro, on će svakome postati i veći nego što jeste. A nije baš mali.)
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:43 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara


Evo Bebo jedna mala crtica kako se stvarala medijska slika. Majkl Rouz govori o Goraždu, a za njega bi se teško moglo reči da nam je bio naklonjen. On lično počinje da govori negde od 00:50.
Pogledaj kratko je.

aureus aureus 16:50 21.04.2019

Re: Šah

antioksidant antioksidant 16:55 21.04.2019

Re: Šah

U TV paketu neće biti N1.

nije ti n1 ni u eon paketu ako ti je internet preko drugog provajdera
nije ni njima nešto stalo
antioksidant antioksidant 16:58 21.04.2019

Re: Šah

milisav68
maksa83
Al ne ukida kanale.

Meni na Radijusu nisu ukinuli N1 iako ih je kupio Telekom.

zyr taj radijus sad nije supernova?
nepopustljiv nepopustljiv 17:02 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
Hronično smo bili kratki sa ljudstvom, a ni borbenih sredstava nismo imali toliko kolike se bajke o tome ispredaju.

pa smo zato izgubili?

izvinjavam se svima što smo sa n1 i eon-a stigli u isti tematski ćorsokak. idem da se samokaznim dizanjem tegova nedeljom.

Ma ništa zato!
Nema potrebe da se izvinjavaš - jer su se Srbi naslušali budalaština sličnih ovim tvojima onoliko.
maksa83 maksa83 17:12 21.04.2019

Re: Šah

Pa i kad bude infrastrukture i gradskih linija, gubi se ono o čemu je Maksa pričao. Misli o Maksi: on voli da siđe iz voza, izađe iz stanice i za pet-šest minuta pješice bude u Meiru i Knez Mihajlovoj.

Meni je to zapravo manje bitno, to jes' lep feature ali ta šteta je ovde napravljena (i to nikome od njih ne treba da se zaboravi) ali ne verujem da će je neka vlast popraviti u sledećih nekoliko generacija - to što su srušili Štajgu je sam po sebi jedan crn spomenik ludilu. Mnogo je bitnije da od proizvoljne tačke A do 100km dalje tačke B možeš da stigneš za 1 sat (još bolje 40m), i da to recimo radi u krugu od 500km. Tad npr. stvarno možeš da razviješ i niški aerodrom, i regionalizaciju, i sve ostalo.
shone shone 17:14 21.04.2019

Re: Šah

zyr taj radijus sad nije supernova?



Supernova je brend koji je nastao spajanjem kablovskih operatera Kopernikus Tecnology, Radijus Vektor i AVkom. To znači da su dosadašnji korisnici ovih operatera automatski od 1. aprila prešli na Supernova pakete usluga televizije, interneta i fiksne telefonije. Telekom Srbija.

Ima N1,sve Arene sport i sve Sport kanal SK
Za sada.
I jeftiniji su.
Za sada.
aureus aureus 17:39 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
Pa i kad bude infrastrukture i gradskih linija, gubi se ono o čemu je Maksa pričao. Misli o Maksi: on voli da siđe iz voza, izađe iz stanice i za pet-šest minuta pješice bude u Meiru i Knez Mihajlovoj.

Meni je to zapravo manje bitno, to jes' lep feature ali ta šteta je ovde napravljena (i to nikome od njih ne treba da se zaboravi) ali ne verujem da će je neka vlast popraviti u sledećih nekoliko generacija - to što su srušili Štajgu je sam po sebi jedan crn spomenik ludilu. Mnogo je bitnije da od proizvoljne tačke A do 100km dalje tačke B možeš da stigneš za 1 sat (još bolje 40m), i da to recimo radi u krugu od 500km. Tad npr. stvarno možeš da razviješ i niški aerodrom, i regionalizaciju, i sve ostalo.

Boli ih briga i za razvoj i za logiku. Imaš auto? Ako nemaš auto, sjedni u autobus i dođi. To ti je to. Kakva željeznica, to je skupo i prevaziđeno.
Živjeli autobusi! Živjela individualna motorizacija!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:44 21.04.2019

Re: Šah

Evo Bebo jedna mala crtica kako se stvarala medijska slika.

pa dobro, to je jasno, zove se propaganda. ja pričam o hladnjačama koje nisu samo deo medijske slike.
enivej, kada se srbi, bošnjaci i (pogotovo) hrvati budu zaista pogledali u ogledalo, možda se nešto promeni. hrvati tek nisu rešili svoju ulogu u ww2. najgore je što to više nikoga iz "demokratskog" sveta ne zanima, i zato ćemo svi zajedno s njima otići u moj qratz. ako.
aureus aureus 19:52 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara

enivej, kada se srbi, bošnjaci i (pogotovo) hrvati budu zaista pogledali u ogledalo, možda se nešto promeni. hrvati tek nisu rešili svoju ulogu u ww2. najgore je što to više nikoga iz "demokratskog" sveta ne zanima

Ovaj dio Evrope se spolja percipira kao nedovoljno zreo i zato se ne insistira na punoj istini ni oko čega jer izgleda vlada neko uvjerenje da je naša društva ne bi umjela da podnesu.
Zato se sve što ne valja gura pod tepih, a čisti se samo toliko da grudve pod tepihom ne budu prevelike, a soba se luftira tek toliko da ljudstvo ne pocrka.
nepopustljiv nepopustljiv 19:56 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
Evo Bebo jedna mala crtica kako se stvarala medijska slika.

pa dobro, to je jasno, zove se propaganda. ja pričam o hladnjačama koje nisu samo deo medijske slike.
enivej, kada se srbi, bošnjaci i (pogotovo) hrvati budu zaista pogledali u ogledalo, možda se nešto promeni. hrvati tek nisu rešili svoju ulogu u ww2. najgore je što to više nikoga iz "demokratskog" sveta ne zanima, i zato ćemo svi zajedno s njima otići u moj qratz. ako.

Boli me i mene moj qratz za pomenute.
Šta oni imaju više sa Srbima?!
Neka se jebu o svom trošku.
Zašto bi mi morali da se brinemo (i) za njih?
Zar nam nisu do sada mnogo puta pokazali (i koljući nas) da njih boli qratz za nas?
antioksidant antioksidant 20:12 21.04.2019

Re: Šah

ja pričam o hladnjačama

kad smo kod hladnjača - 2 su izronile, jedna iz dunava, druga iz jezera perućac
a bilo ih je više, koliko, ne znam da li negde ima tačan spisak, znam samo da je u batajnici (10-15 km od centra beograda) pronađena masovna grobnica sa preko 700 tela. tačno je da je mnogo propagande bilo ali je tačno da je grozno veliki deo te propagande nepotrebno izmišljan.
dragoljub je gore pomenuo i sjeverin - zlo je otelo građane srbije koji su srpskim autobusom iz svoje kući u srbiji išli na posao u srbiju. otelo, mučilo i pobilo.



svakodnevica...
predatortz predatortz 20:24 21.04.2019

Re: Šah

Ovaj dio Evrope se spolja percipira kao nedovoljno zreo i zato se ne insistira na punoj istini ni oko čega jer izgleda vlada neko uvjerenje da je naša društva ne bi umjela da podnesu.
Zato se sve što ne valja gura pod tepih, a čisti se samo toliko da grudve pod tepihom ne budu prevelike, a soba se luftira tek toliko da ljudstvo ne pocrka.


A da li bi njihova društva bila sposobna za jedan pogled u ogledalo?
predatortz predatortz 20:30 21.04.2019

Re: Šah

deo te propagande nepotrebno izmišljan.
dragoljub je gore pomenuo i sjeverin - zlo je otelo građane srbije koji su srpskim autobusom iz svoje kući u srbiji išli na posao u srbiju. otelo, mučilo i pobilo.


Daleko od toga da opravdavam, ali neki drugi građani Srbije, islamske vere, uveliko su, po Bosni i Hrvatskoj, klali Srbe.
Tako, kad govorite o ulozi Srbije u ratu u BiH ne zaboravite i Sandžaklije i Šiptare, građane Srbije, koji su činili teške zločine nad Srbima u Bosni.
antioksidant antioksidant 20:37 21.04.2019

Re: Šah

Daleko od toga da opravdavam, ali ...

predatortz predatortz 20:46 21.04.2019

Re: Šah

antioksidant
Daleko od toga da opravdavam, ali ...



Ali iza kog slede informacije koje se mogu povezati sa zločinom. U istražnoj radnji ih zovu motivom, i gle čuda, ne smatraju ih nebitnim kao što vi sveznajući i principijelni čistunci smatrate da jesu.

Inače, vaš svet je binaran i svodi se na zlo i dobro isključivo kada su Srbi negativni akteri nekog sranja.
Kad su žrtve, tad vidite nebrojeno varijacija da bi se zločin umanjio. Tako da u vašim glavama isti zločini nisu jednako sortirani.
U mojoj glavi jesu.
Bili Piton Bili Piton 21:01 21.04.2019

Re: Šah

predatortz


Inače, vaš svet je binaran i svodi se na zlo i dobro isključivo kada su Srbi negativni akteri nekog sranja.


Ajd da prihvatim da sam deo tog "mi" kojem se obraćaš, ali, iz moje vizure, vaš svet se svodi na to da idete okolo i gledate da slučaaaaaajno neko ne napiše štogod loše o Srbiji. Bukvalno štogod, pa se, u zavisnosti od toga ko se drznuo da bude imalo kritičan (najgore tu uvek prodju Endži i Pajke, oni ne smeju ni da zucnu) skače u odbranu kao na feder. Ali svaki put.

I onda posle niko ne ume da ukoči i dalje biva kako već uvek biva.

antioksidant antioksidant 21:27 21.04.2019

Re: Šah

Ali iza kog slede informacije koje se mogu povezati sa zločinom. U istražnoj radnji ih zovu motivom, i gle čuda, ne smatraju ih nebitnim kao što vi sveznajući i principijelni čistunci smatrate da jesu.

za tebe je dakle legitiman motiv pobiti muslimane u srbiji jer neki drugi muslimani iz srbije ubijaju srbe u bosni?
ponovi ovo pred ogledalom, ili ćeš dobiti erekciju ili ćeš osetiti stid, sasvim jednostavan test da proveriš koliko si čovek
antioksidant antioksidant 21:28 21.04.2019

Re: Šah

idete okolo i gledate da slučaaaaaajno neko ne napiše štogod loše o Srbiji.

ne o srbiji, o srbima. u sjeverinu je bosanac pobio građane srbije. to se opravdava
predatortz predatortz 21:34 21.04.2019

Re: Šah


za tebe je dakle legitiman motiv pobiti muslimane u srbiji jer neki drugi muslimani iz srbije ubijaju srbe u bosni?
ponovi ovo pred ogledalom, ili ćeš dobiti erekciju ili ćeš osetiti stid, sasvim jednostavan test da proveriš koliko si čovek


Veoma glup i prostački komentar.
Sad ja treba da nasednem na tu tupavu foru i pravdam se kako za mene to nije legimno i blablabla.


antioksidant antioksidant 21:37 21.04.2019

Re: Šah

predatortz

za tebe je dakle legitiman motiv pobiti muslimane u srbiji jer neki drugi muslimani iz srbije ubijaju srbe u bosni?
ponovi ovo pred ogledalom, ili ćeš dobiti erekciju ili ćeš osetiti stid, sasvim jednostavan test da proveriš koliko si čovek


Veoma glup i prostački komentar.
Sad ja treba da nasednem na tu tupavu foru i pravdam se kako za mene to nije legimno i blablabla.



ali
ps: napisao si vec gore da li je legitimno ili ne, nema potrebe da se ponavljas
predatortz predatortz 21:39 21.04.2019

Re: Šah

antioksidant
predatortz

za tebe je dakle legitiman motiv pobiti muslimane u srbiji jer neki drugi muslimani iz srbije ubijaju srbe u bosni?
ponovi ovo pred ogledalom, ili ćeš dobiti erekciju ili ćeš osetiti stid, sasvim jednostavan test da proveriš koliko si čovek


Veoma glup i prostački komentar.
Sad ja treba da nasednem na tu tupavu foru i pravdam se kako za mene to nije legimno i blablabla.



ali


Nema ali. Na prostakluk se ne odgovara, kao ni na prizemne optužbe.
antioksidant antioksidant 21:43 21.04.2019

Re: Šah

predatortz
antioksidant
predatortz

za tebe je dakle legitiman motiv pobiti muslimane u srbiji jer neki drugi muslimani iz srbije ubijaju srbe u bosni?
ponovi ovo pred ogledalom, ili ćeš dobiti erekciju ili ćeš osetiti stid, sasvim jednostavan test da proveriš koliko si čovek


Veoma glup i prostački komentar.
Sad ja treba da nasednem na tu tupavu foru i pravdam se kako za mene to nije legimno i blablabla.



ali


Nema ali. Na prostakluk se ne odgovara, kao ni na prizemne optužbe.


Da nacrtam - ovo sto si ti napisao je novo "ali"
Kao gore
"Daleko od toga da opravdavam, ALI..."

Ti si jedno obicno ALI
(i jeste ironicno sto kad dodas JA postanes Alija)

milisav68 milisav68 21:44 21.04.2019

Re: Šah

E, u slučaju Srbije, tu je manji jaz između željezničkog i autobuskog saobraćaja, ne bih se čak iznenadio da cifre pokažu da više ljudi putuje autobusima nego vozovima.

Iznenadio bi se koliko je taj jaz veliki u korist autobusa.
U Srbiji neki gradovi i nemaju prugu iako su prilično veliki,

A neki imaju, ali kao da je nemaju.
A ako dolaziš redovnom autobuskom linijom da protestuješ tek tu će da te zeznu jer će da te istovare u Novom Beogradu kad završe stanicu.

Istovaraju oni i malo ispred Autokomande.

Ono što je problem, je što recimo ujutru, od Lastine garaže do Autokomande "putuješ" pola sata.

Beogradu fale mostovi preko reka i autoputa, obilaznice, a sad počinju da fale i vozači (gradskog prevoza).
predatortz predatortz 21:48 21.04.2019

Re: Šah


Ti si jedno obicno ALI
(i jeste ironicno sto kad dodas JA postanes Alija)


Dosetke na nivou sedmog razreda, doduše od malo tupavije dece.

Ovo ti je krajnji dobačaj?
jadragoljub jadragoljub 21:54 21.04.2019

Re: Šah

predatortz
deo te propagande nepotrebno izmišljan.
dragoljub je gore pomenuo i sjeverin - zlo je otelo građane srbije koji su srpskim autobusom iz svoje kući u srbiji išli na posao u srbiju. otelo, mučilo i pobilo.


Daleko od toga da opravdavam, ali neki drugi građani Srbije, islamske vere, uveliko su, po Bosni i Hrvatskoj, klali Srbe.
Tako, kad govorite o ulozi Srbije u ratu u BiH ne zaboravite i Sandžaklije i Šiptare, građane Srbije, koji su činili teške zločine nad Srbima u Bosni.

znaš do ovog momenta sam mislio da si normalan čovek i borac, sad sa ovim vidim da ti i nemaš mentalne sposobnosti da shvatiš šta je ovde problem zato neću da trošim vreme objašnjavajući ti suštinu problema.
a više i nisam siguran da i ti nisi ubijao nevine, mislio sam da si častan ratnik-borac sad više ne mislim.
predatortz predatortz 21:58 21.04.2019

Re: Šah

više i nisam siguran da i ti nisi ubijao nevine, mislio sam da si častan ratnik-borac sad više ne mislim


Boli me kurac! Prijavi me Nataši Kandić.

Edit:

Ako se u tekstu jasno pominje da se nešto u istražnoj radnji uzima za motiv zločina, onda samo glupi ili zlonamerni mogu da tvrde kako je neko mislio da kaže da se ne radi o zločinu.

A ja imam nezgodnu osobinu da mi se jebe za to šta takvi misle o meni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana