Planeta| Zabava| Život| Životni stil

Srećna Nova Godina

Milan Novković RSS / 01.01.2019. u 12:31

I puno uspeha u 2019!

Gledam retko kilav Bečki Koncert, a BBC doček mi bio jedan od boljih, i kako staro-rokerski da ne bude takav, uz Madness i Joolsa Hollanda, pa se mislim šta li nam nevidljive "sile" poručuju na ovaj način - od oca Kanta i "Out of the crooked timber of humanity no straight thing was ever made" do obaška pogubljenog (celom svojom karijerom) dirigenta Christiana Thielemanna (đe njega nađoše, ne zna se šta mu je kilavije, od vojnog marša koji posustaje zbog magle, valjda, do uštrojenih vikinga tamo negde pri severnim morima, pa od brze pokle do polke koja nešto "isporučuje", a igračima niko nije navio sat pa ih nema u koncertu) ... i odjednom mi sine - nekad "demonskoj moći nemačkog drevnog panteizma" je konačno zabijen glogov kolac u srce, a Kristijan je samo tu da nam to kaže - Kristijan je povukao pravu liniju.

Ajd šalim se malo, možda je Christian samo kupio diplomu negde na Balkanu, a probijao se preko mame i tate u životu, ionako se svako malo svađao sa boljima od sebe, pa odlazio, ... i dok tako, u stvari, ništa ne razmišljam sin mi je primetio da se mučim pa mi posle prvog dela koncerta ugasio televizor i pustio do daske Buena Vista Social Club,tako da više nisam morao da gledam zbunjene Japance u publici. Pa šta?!, - evo šta će svet spasiti - R&R, Baleti razni, Opera, ...

 

... al pod budnim okom nas starijih.



 ...

 



Komentari (269)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 12:58 01.01.2019

Da.

Srećna nova tebi i tvojima!
Milan Novković Milan Novković 13:18 01.01.2019

Re: Da.

softelectronics_e
Srećna nova tebi i tvojima!

U to ime evo osmeha Diane Vishneve

tasadebeli tasadebeli 13:10 01.01.2019

Puck

If we shadows have offended,
Think but this, and all is mended,
That you have but slumber’d here
While these visions did appear.
And this weak and idle theme,
No more yielding but a dream,
Gentles, do not reprehend:
if you pardon, we will mend:
And, as I am an honest Puck,
If we have unearned luck
Now to ‘scape the serpent’s tongue,
We will make amends ere long;
Else the Puck a liar call;
So, good night unto you all.
Give me your hands, if we be friends,
And Robin shall restore amends






П.С. -


Milan Novković Milan Novković 13:28 01.01.2019

Re: Puck

tasadebeli
...And this weak and idle theme,
No more yielding but a dream,
...


Apa, ... nemoš to tako, ženu za ruku pa na podijum


tasadebeli tasadebeli 19:19 01.01.2019

Re: Puck

Milan Novković
tasadebeli
...And this weak and idle theme,
No more yielding but a dream,
...


Apa, ... nemoš to tako, ženu za ruku pa na podijum





Превише је то све некако модерно, брзо и захтевно за нас двоје.

Ми преферирамо







romi.daba romi.daba 13:20 01.01.2019

Srećna Nova godina!

Britancima želim puno sreće u 5i projektu totalne kontrole ljudskih modusa komunikacije. Budite nam dobri nadgledatelji svetskog mira.

Bivšim Jugoslovenima želim puno sreće u deradikalizaciji, derusifikaciji, i nadasve u evropeizaciji.
Milan Novković Milan Novković 13:35 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
Britancima želim puno sreće u 5i projektu totalne kontrole ljudskih modusa komunikacije. Budite nam dobri nadgledatelji svetskog mira.
...

Pa puca zapad, a i ja nisam Britanac nego Srbin, pa evo nisam u Britaniji nego Španiji

Ko bi se sa njima zamajavao, sad kad se vratim zivkam vas sve i pristižem sa zakašnjenim kafanjeringom

anonymous anonymous 15:17 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba


Bivšim Jugoslovenima želim puno sreće u deradikalizaciji, derusifikaciji, i nadasve u evropeizaciji.


Kakav je karakter čestitke kojom drugome želiš ono što zapravo sam priželjkuješ, a ne ono što bi možda taj drugi sam sebi želeo, a ti se ne potrudiš da ga za to i pitaš ?



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:05 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
Britancima želim puno sreće u 5i projektu totalne kontrole ljudskih modusa komunikacije. Budite nam dobri nadgledatelji svetskog mira.

Bivšim Jugoslovenima želim puno sreće u deradikalizaciji, derusifikaciji, i nadasve u evropeizaciji.


Slažem se za bivše Jugoslovene. Nije mi jasna ova naiveta u anglofiliji. Hajde, svako normalan voli sredinu u kojoj je odrastao i oblikovao se, no, nadgledatelj svetskog mira? Ozbiljni inženjeri bi odmah shvatili ovaj poziv kao uputstvo da u svojoj zemlji naprave nadmošćenja na "modusima ljudskih komunikacija", takva da tradicionalno pravdo- i miroljubivi Britanci ne mogu da ih nadgledaju. Ћирилица је - stoga - Закон!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:10 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

anonymous


Kakav je karakter čestitke kojom drugome želiš ono što zapravo sam priželjkuješ, a ne ono što bi možda taj drugi sam sebi želeo, a ti se ne potrudiš da ga za to i pitaš ?



Истина, но исти ђаво као и русофилија - нико живи нас и не пита да ли то заправо и желимо, већ само пеглање једне те исте идеје, империјисужањске, суштински неразличне од англофилске, истина - но онда гурање интелектуално насилно једног садржаја, без права избора и слободне воље, није шија него врат. "Јак лидер иза кога ће се сврстати у колону грађанска реакција." Борба није стала, још увек је фајт за слободну, самосвојну, оригиналну, културну и мирну Србију.
softelectronics_e softelectronics_e 09:21 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Srđan Fuchs
anonymous


Kakav je karakter čestitke kojom drugome želiš ono što zapravo sam priželjkuješ, a ne ono što bi možda taj drugi sam sebi želeo, a ti se ne potrudiš da ga za to i pitaš ?



Истина, но исти ђаво као и русофилија - нико живи нас и не пита да ли то заправо и желимо, већ само пеглање једне те исте идеје, империјисужањске, суштински неразличне од англофилске, истина - но онда гурање интелектуално насилно једног садржаја, без права избора и слободне воље, није шија него врата. "Јак лидер иза кога ће се сврстати у колону грађанска реакција." Борба није стала, још увек је фајт за слободну, самосвојну, оригиналну, културну и мирну Србију.

Gde ćeš jačeg lidera od engleske kraljice.
Ima li jačega na kugli zemaljskoj?
Papa možda ... ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:37 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Не знам зашто се том Бабутку придаје толико снаге? Чујем то често и од најелитнијих представника српских оружаних снага - "Бабуља, Бабуља". Сразмерно ми је чудно зато што смо то ми (друга половина нас) шутнули то из земље и зацементирали додатним дубоким непријатељствима на Суецу. Није ни чудо да фасујемо сада BDS Movement, као што сте ви (прва половина нас) фасовали оцрњење 1990-их, услед чега се сада, масовно и крајње некритички, поводите за русо- уместо за самосвојношћу.
romi.daba romi.daba 12:08 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

anonymous
romi.daba


Bivšim Jugoslovenima želim puno sreće u deradikalizaciji, derusifikaciji, i nadasve u evropeizaciji.


Kakav je karakter čestitke kojom drugome želiš ono što zapravo sam priželjkuješ, a ne ono što bi možda taj drugi sam sebi želeo, a ti se ne potrudiš da ga za to i pitaš ?




Ne razumeš Anonimuse da ovo je bila politička novogodišnja čestitka.

Pod deradikalizacijom smatram odstranjenje ercegovačkog primitivnog govnarstva sa prostora bivše Jugoslavije zajedno sa braćom im gruovcima. Da li treba da te prvo pitam da li tebi prija korišćenje kletve u političke svrhe?

Kao što je mnoge naivne Britance iznenada pogodio Bregzit, tako će mnoge naše naivce iznenaditi mogućnost da će ovu srpsku proevropsku vladu (pod pretpostavkom da je zaista proevropska) zameniti još daleko mračnija nacionalistička grupacija "Catena Mundi". I onda će se naš tridesetogodišnji sunovrat nastaviti za još koju dekadu.
vcucko vcucko 12:12 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba

Kao što je mnoge naivne Britance iznenada pogodio Bregzit, tako će mnoge naše naivce iznenaditi mogućnost da će ovu srpsku proevropsku vladu (pod pretpostavkom da je zaista proevropska) zameniti još daleko mračnija nacionalistička grupacija "Catena Mundi". I onda će se naš tridesetogodišnji sunovrat nastaviti za još koju dekadu.

romi.daba romi.daba 12:21 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Srđa Fuchs
Борба није стала, још увек је фајт за слободну, самосвојну, оригиналну, културну и мирну Србију.


Srećom Srbija i jeste u nekoj vrsti karantina okružena sa EU i NATO zemljama. Srećom pamet i know-how je upravo u EU i NATO zemljama i oni dobro znaju sa kim imaju posla.

Nisu oni za džabe godinama ispitivali Miloševića, Karadžića, Mladića i arhimonstruma Šešelja. Ideologija koju su ovi komunistički lumeni servirali je sasvim zatrovala veliku većinu našeg stanovništva. Kao rezultat srpsko društvo je puno zombija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:32 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba


Pod deradikalizacijom smatram odstranjenje ercegovačkog primitivnog govnarstva sa prostora bivše Jugoslavije zajedno sa braćom im gruovcima. Da li treba da te prvo pitam da li tebi prija korišćenje kletve u političke svrhe?

Kao što je mnoge naivne Britance iznenada pogodio Bregzit, tako će mnoge naše naivce iznenaditi mogućnost da će ovu srpsku proevropsku vladu (pod pretpostavkom da je zaista proevropska) zameniti još daleko mračnija nacionalistička grupacija "Catena Mundi". I onda će se naš tridesetogodišnji sunovrat nastaviti za još koju dekadu.

dobro, nije prvi put da besplodno paranoišeš. ja sam sada radio sa Hercegovcima, i, dapače, njihovi ljudi su od Kalifornije, preko Mostara i Trebinja do Nemačke i sasvim uspešno su integrisani na Zapadu. sledstveno, izuzev samomržnje nije jasno rašta tvoj um fabrikuje ovakvu samonegaciju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:35 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Nisu oni za džabe godinama ispitivali Miloševića, Karadžića, Mladića i arhimonstruma Šešelja. Ideologija koju su ovi komunistički lumeni servirali je sasvim zatrovala veliku većinu našeg stanovništva. Kao rezultat srpsko društvo je puno zombija

sa ovime se delimično slažem, no nije sav srpski narod - ne ni hercegovački Srbi; šešeljifikovan i deretićizovan. mogu da razumem ovakve tvrdnje od povređenih hrvatskih ili bosanskih ex-Jugoslovena, no od Srba ne mogu (pa makar bili i Crnogorci koji tvrde da nemaju ništa sa Srbima).
romi.daba romi.daba 12:36 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Srđan Fuchs
Не знам зашто се том Бабутку придаје толико снаге? Чујем то често и од најелитнијих представника српских оружаних снага - "Бабуља, Бабуља". Сразмерно ми је чудно зато што смо то ми (друга половина нас) шутнули то из земље и зацементирали додатним дубоким непријатељствима на Суецу. Није ни чудо да фасујемо сада BDS Movement, као што сте ви (прва половина нас) фасовали оцрњење 1990-их, услед чега се сада, масовно и крајње некритички, поводите за русо- уместо за самосвојношћу.


Samo treba da potražite tanku knjižicu koja se zove MAJKA RUSIJA u izdanju Catene Mundi. Pisac je pesnik Danojlić. Moramo znati da su pesnici veoma važni u primitivnim sredinama. (Nisu Rusi su na primer bez razloga ubili sve svoje najbolje pesnike u poslednja dva veka.)

Tako je kod nas danas važan Matija Bećković, ali sprema se "podmladak". Čini mi se da je Danojlić spreman da preuzme titulu srpskog barda. Samo vam skrećem pažnju da ne budete iznenađeni. Obojica dolaze iz seljačkog-komunističkog miljea kao i mnogi drugi komunisti-radikali.

"Vekovima tako daleka, i tako bliska, ona je sve što danas imamo u svetu, što nam nedostaje. Velika Majka ponekad previše računa sa našom sposobnošću da se sami snalazimo u burama i vrtlozima, precenjuje našu pamet, to jest našu snagu, bez koje pamet ne vredi mnogo. Ona nas štiti i kad nas, obuzeta svojim brigama, ne vidi i ne čuje. Toliko smo bliski da nas ponekad odbija ta bezizlazna, neizlečiva blizina. Rusija nas razume i kad nas ne vidi, a ne vidi nas uvek, jer smo odveć mali, prevrtljivi i svojeglavi."

ED
Rusija i Britaniji su stari rivali. Srbi nisu bili ni pod kakvom okupacijom Britanije i praktično nemaju bitnih istorijskih kontakta. Ova mržnja kod Srba prema Britaniji MOŽDA dolazi iz ruskih izvora, ne bi čudilo.
romi.daba romi.daba 12:51 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Srđan Fuchs
Nisu oni za džabe godinama ispitivali Miloševića, Karadžića, Mladića i arhimonstruma Šešelja. Ideologija koju su ovi komunistički lumeni servirali je sasvim zatrovala veliku većinu našeg stanovništva. Kao rezultat srpsko društvo je puno zombija

sa ovime se delimično slažem, no nije sav srpski narod - ne ni hercegovački Srbi; šešeljifikovan i deretićizovan. mogu da razumem ovakve tvrdnje od povređenih hrvatskih ili bosanskih ex-Jugoslovena, no od Srba ne mogu (pa makar bili i Crnogorci koji tvrde da nemaju ništa sa Srbimka).



Priča je mnogo kompleksnija tako da na ovom blogu mogu samo da se neke naznake prenesu. Kad bih ja primao platu da pišem na blogu kao recimo što mi se čini da softtoys dobija, onda bih mogao da diskutujem danima o svim detaljima naše tridesetogodišnje priče.

Srbi su žrtve koliko i neki drugi narodi bivše Jugoslavije. Oni su instrumentalizovane žrtve - ubice. Vređao me je termin denacifikacija kad je bio primenjen na Srbe jer po meni nije bio precizan. Čak ni Hrvati nisu bili posebno denacifikovani posle drugog svetskog. Da li je "dekontaminacija kulture" načinila neki pomak? Nisam video. Ne radi se o "kulturi" već o ideologiji i tipu vladavine po izboru nekadašnje komunističke nomenklature Rusije i Srbije.

Samo treba pogledati koliko naslova ima Vojvoda Šešelj. Pod njegovim pokroviteljstvom je bilo još nekoliko izdavačkih centara od kojih je svaki odštampao sličan broj naslova. Hercegovina je dala Južnim Slovenima Ante Pavelića i Vojislava Šešelja, za one koje vezuju mentalitet i geologiju eto materijala.
romi.daba romi.daba 13:11 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Srđan Fuchs
Nisu oni za džabe godinama ispitivali Miloševića, Karadžića, Mladića i arhimonstruma Šešelja. Ideologija koju su ovi komunistički lumeni servirali je sasvim zatrovala veliku većinu našeg stanovništva. Kao rezultat srpsko društvo je puno zombija

sa ovime se delimično slažem, no nije sav srpski narod - ne ni hercegovački Srbi; šešeljifikovan i deretićizovan. mogu da razumem ovakve tvrdnje od povređenih hrvatskih ili bosanskih ex-Jugoslovena, no od Srba ne mogu (pa makar bili i Crnogorci koji tvrde da nemaju ništa sa Srbimka).



Kao što smo videli poslednjih godina Toma Nikolić je skrenuo sa Šešeljevog puta. I šta se desilo? Raja ga je napala i samo što ga nije rastrgla. I to raja sa obe strane srpskog spektruma - pravoslavno-rusofilskog i evropskog. Vučić je skrenuo sa Šešeljovog puta pa je pravo demonizovan u narodu. Demonizovani su svi njegovi saradnici - Pinki, Krle, Ćirilica. Blog je to sasvim odslikavao.

Da li pratiš ono što piše Lambros ovih dana? Taj stepen radikalizacije je jedinstven.
softelectronics_e softelectronics_e 13:15 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
Srđan Fuchs
Nisu oni za džabe godinama ispitivali Miloševića, Karadžića, Mladića i arhimonstruma Šešelja. Ideologija koju su ovi komunistički lumeni servirali je sasvim zatrovala veliku većinu našeg stanovništva. Kao rezultat srpsko društvo je puno zombija

sa ovime se delimično slažem, no nije sav srpski narod - ne ni hercegovački Srbi; šešeljifikovan i deretićizovan. mogu da razumem ovakve tvrdnje od povređenih hrvatskih ili bosanskih ex-Jugoslovena, no od Srba ne mogu (pa makar bili i Crnogorci koji tvrde da nemaju ništa sa Srbimka).



Priča je mnogo kompleksnija tako da na ovom blogu mogu samo da se neke naznake prenesu. Kad bih ja primao platu da pišem na blogu kao recimo što mi se čini da softtoys dobija, onda bih mogao da diskutujem danima o svim detaljima naše tridesetogodišnje priče.

Srbi su žrtve koliko i neki drugi narodi bivše Jugoslavije. Oni su instrumentalizovane žrtve - ubice. Vređao me je termin denacifikacija kad je bio primenjen na Srbe jer po meni nije bio precizan. Čak ni Hrvati nisu bili posebno denacifikovani posle drugog svetskog. Da li je "dekontaminacija kulture" načinila neki pomak? Nisam video. Ne radi se o "kulturi" već o ideologiji i tipu vladavine po izboru nekadašnje komunističke nomenklature Rusije i Srbije.

Samo treba pogledati koliko naslova ima Vojvoda Šešelj. Pod njegovim pokroviteljstvom je bilo još nekoliko izdavačkih centara od kojih je svaki odštampao sličan broj naslova. Hercegovina je dala Južnim Slovenima Ante Pavelića i Vojislava Šešelja, za one koje vezuju mentalitet i geologiju eto materijala.

Daj malo toga što koristiš.
Doksumanutovo je u odnosu na tvoje za male bebe.
romi.daba romi.daba 13:30 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Daj malo toga što koristiš.
Doksumanutovo je u odnosu na tvoje za male bebe.


Znanje se može deliti i ja ga delim.
Tvoj posao je da praviš sprdnju, da mutiš vode i da sprečavaš povezivanje činjenica.

Evo tebi jedna druga knjižica iz renomirane produkcije izdavačke kuće Catena Mundi - Dveri. Anatomije druge Srbije. Pisac je Marinko M. Vučinić - Predsednik udruženja Srba iz Hrvatske - 2016.
softelectronics_e softelectronics_e 13:38 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
Daj malo toga što koristiš.
Doksumanutovo je u odnosu na tvoje za male bebe.


Znanje se može deliti i ja ga delim.
Tvoj posao je da praviš sprdnju, da mutiš vode i da sprečavaš povezivanje činjenica.

Evo tebi jedna druga knjižica iz renomirane produkcije izdavačke kuće Catena Mundi - Dveri. Anatomije druge Srbije. Pisac je Marinko M. Vučinić - Predsednik udruženja Srba iz Hrvatske - 2016.

Ma.
Slabo ti ja čitam.
Jer sam već sve pročitao.
Mesija mi nikada nije nedostajalo - od dragoga (im) druga Tite, pa nadalje.
Što se tiče pravljenja sprdnje - tu ne bi bilo loše biti (malo) oprezniji.
Jer je nemoguće da moje 'baljezgarije' mute svet(l)ost briljantnih činjenica koje ti (i tebi slični, kao i potpuno neslični tebi) iznosite na 'astal' radi preobraćenja svetine (koju toliko prezirete).
freehand freehand 14:37 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Pod deradikalizacijom smatram odstranjenje ercegovačkog primitivnog govnarstva sa prostora bivše Jugoslavije zajedno sa braćom im gruovcima. Da li treba da te prvo pitam da li tebi prija korišćenje kletve u političke svrhe?

I da sjašu Konstantinović, Latinka i krvosisačka palanačka ekipa.
romi.daba romi.daba 19:32 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

"Vekovima tako daleka, i tako bliska, ona je sve što danas imamo u svetu, što nam nedostaje. Velika Majka ponekad previše računa sa našom sposobnošću da se sami snalazimo u burama i vrtlozima, precenjuje našu pamet, to jest našu snagu, bez koje pamet ne vredi mnogo. Ona nas štiti i kad nas, obuzeta svojim brigama, ne vidi i ne čuje. Toliko smo bliski da nas ponekad odbija ta bezizlazna, neizlečiva blizina. Rusija nas razume i kad nas ne vidi, a ne vidi nas uvek, jer smo odveć mali, prevrtljivi i svojeglavi." Milovan Danojlić, Majka Rusija, 2015, Catena Mundi.

Misao da pamet ne vredi mnogo verovatno potiče iz ercegovačkog Mrzlogđola zajedno sa kletvama i ostalim paganskim ritualima.

Srki, ti kao da nisi primetio da su kletve iskorenjene iz političkog života Evrope. A takođe nisi ni primetio da kletvu koristi u političke svrhe Vojvoda Šešelj. Bacio je kletvu na Haški Tribunal, a u skorije vreme bacio je kletvu na bivšeg radikala. (Gledaj film o Nikoliću na N1) Ne mogu da zamislim u političkoj sadašnjici veći politički mrak i primitivizam od tog. Sledeći stepen je atentant - ali atentati su već bili dobro oprobani bili u poslednjih 30 godina - do stepena masovnih ubistava.

Stvarno ne vidim kako će se Srbi izdići iz civilizacijskog taloga u koji ih je gurnula komunistička nomenklatura s kraja prošlog veka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Milovan Danojlić, Majka Rusija, 2015, Catena Mundi.


listam po blogu i treći put nalećem na ovo.
Čemu?
Od kad to Danojlić postade tako bitna faca u Srbiji da se ovoliko o njemu piše?
romi.daba romi.daba 19:54 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

hoochie coochie man
Milovan Danojlić, Majka Rusija, 2015, Catena Mundi.


listam po blogu i treći put nalećem na ovo.
Čemu?
Od kad to Danojlić postade tako bitna faca u Srbiji da se ovoliko o njemu piše?


Mi obično pratimo onu literaturu koju "volimo" ali da bi znali šta nam se sprema u politici treba pratiti i onu literaturu koju ne volimo. Samo šaljem dimne znakove da nas ne uhvate na spavanju.

Ono što desnica zna da radi a čega se građanska levica stidi je pevanje, klevetanje, pričanje o čudima i mitovima. Uostalom revolucionarna levica ima najbolje pesme. Kada kreću u novu političku akciju desničari prvo naruče guslara i pjesnika. To su stari predgrađanski običaji, i gledam ih na delu u dijaspori i u matici i dan danas.

Osim Danojlića, važna je i Catena Mundi tj. Dveri. Pravoslavlje, mistika, Majka Rusija.

romi.daba romi.daba 20:07 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

softly
Ma.
Slabo ti ja čitam.
Jer sam već sve pročitao.
...
Jer je nemoguće da moje 'baljezgarije' mute svet(l)ost briljantnih činjenica koje ti (i tebi slični, kao i potpuno neslični tebi) iznosite na 'astal' radi preobraćenja svetine (koju toliko prezirete).


"Radi preobraćanja svetine koji toliko prezirete."


Vidim da ipak čitaš ponešto i dolaziš do nekih zaključaka. Preobraćenje i svetina to su tvoji izrazi. Preobraćanje koje svetine? Da li svetina čita blogove ili gleda Pink?

Prezir je pogrešna reč. Ne mogu prezirati na primer neke moje najbliže rođake i porodične prijatelje koji samo gledaju Pink i sasvim otvoreno veruju svemu što čuju na njemu. Ne mogu ih prezirati jer to ne bi bilo zdravo za moje mentalno zdravlje, ali mogu o njima pisati kao o naivnoj stoci u političkom smislu. A ta naivna stoka izlazi na birališta kad joj se servira neka prigodna laž.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:10 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!


Ono što desnica zna da radi a čega se građanska levica stidi je pevanje, klevetanje, pričanje o čudima i mitovima. Uostalom revolucionarna levica ima najbolje pesme. Kada kreću u novu političku akciju desničari prvo naruče guslara i pjesnika. To su stari predgrađanski običaju, i gledao sam ih na delu u dijaspori i u matici.

Osim Danojlića, važna je i Catena Mundi tj. Dveri. Pravoslavlje, mistika, Majka Rusija.


Slažem se da sve to nema veze s mozgom i da je bruka za srpski identitet no ne mislim da je mejnstrim i da je dominantno u tom smislu, a desnica više ovako voli da laje dok je u opoziciji, da bi se potom na vlasti pragmatizovala. Ono što često čuješ po Šumadiji je "patriotski uvek, nacionalizam ne". U gradskim sredinama naravno, po selima ne znam kakva je situacija...
romi.daba romi.daba 20:51 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Ne mogu da zamislim pragmatizovanog Šešelja...

Poslednjih godina gledam kako jedan nacionalista kroji kapu Britaniji i Evropi. Mislim na Nigel Faragea koji ima svakodnevni program na radiju od šest do sedam.
Ali taj Farage nije čak slao ni dobrovoljce na klanje, nije stvarao lažnu ratnu i mirnodopsku propagandu itd. itd.

Mislim da ne kapiraš neke stvari Bro. Ne može se izjednačiti jedan korisni idiot Deretić i jedna centralizovana kriptodržavna mašinerija koju vodi Šešelj - ultrainteligentan majmun koga ništa ne može sprečiti da sprovodi svoju nameru na legalan način uz sve benefite državnog finansiranja.

Gledaj samo kako njegov učenik Vučić (ili nešto drugo?) manipuliše celokupnim stanovništvom. Samo oni koji su van granica Srbije se mogu zaštiti od njegovog ujeda. Kakav je to makijavelizam! Daleko od toga da tu osobinu prepisujem svim ercegovcima ili Srbima.

Pitanje kako možemo sprečiti da se takvo ponašanje ne nastavlja u beskonačnost.
romi.daba romi.daba 21:07 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Slažem se da sve to nema veze s mozgom i da je bruka za srpski identitet no ne mislim da je mejnstrim i da je dominantno u tom smislu, a desnica više ovako voli da laje dok je u opoziciji, da bi se potom na vlasti pragmatizovala. Ono što često čuješ po Šumadiji je "patriotski uvek, nacionalizam ne". U gradskim sredinama naravno, po selima ne znam kakva je situacija..


"Bruka za srpski identitet"

Ovo ti je dobro izletelo. Tužno ali istinitio. Odbacili smo skoro svu kulturnu nadgradnju 20tog veka -IDENTITET- i vratili smo se u primitivizam ercegovačkog kamenjara i kame.

Ono što ti čuješ po Šumadiji je možda wishful thinking. Beograd vlada Srbijom koja je suviše mala za njegove apetite. Beograd je naučio da vlada do Jadrana, Triglava, i Đevđelije - što mu je i prirdna geopolitička i kulturna sfera. Zato obližnjim narodima i odgovara da Srbija obitava u izolaciji - zamisli Šešelja u Evropskom parlamentu! Evropa bi bila rasturena.

Naslušali smo se ovaca u poslednje dve godine koji su predskazivali kraj EU. Čak je i Marie Le Pen promenila svoju mantru.
Bili Piton Bili Piton 21:19 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
i vratili smo se u primitivizam ercegovačkog kamenjara i kame.



Ne znam što si se navrzo na Hercegovinu kad kamu ne treba tražiti dalje od Beograda. Ako ne baš kamu onda sečivo.






romi.daba romi.daba 21:38 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Bili Piton
romi.daba
i vratili smo se u primitivizam ercegovačkog kamenjara i kame.



Ne znam što si se navrzo na Hercegovinu kad kamu ne treba tražiti dalje od Beograda. Ako ne baš kamu onda sečivo.


Mislim da je Šešelj sa svojom strankom rak rana srpskog parlamenta i političkog života. Suviše dugo je obitavao na tom mestu i svi ste se izgleda navikli i oprostili mu zla koja je počinio. Radije bi ste žmureli. On je sproveo svoje ratne zadatke a nije običan ideolog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Mislim da je Šešelj sa svojom strankom rak rana srpskog parlamenta i političkog života. Suviše dugo je obitavao na tom mestu i svi ste se izgleda navikli i oprostili mu zla koja je počinio.


Ajd da ga obesimo.
Atomski mrav Atomski mrav 22:07 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Ajd da ga obesimo.


Ja sam zato da ga prvo bacimo na muke, tj. na dijetu. Ovako sumnjam da bi i brodska užad bila dovoljno jaka...
romi.daba romi.daba 22:16 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Atomski mrav
Ajd da ga obesimo.


Ja sam zato da ga prvo bacimo na muke, tj. na dijetu. Ovako sumnjam da bi i brodska užad bila dovoljno jaka...


Dilema je ogromna. Možda je bolje da ga i dalje plaćamo kao narodnog poslanika zajedno sa celom njegovom krajišničkom gardom, u nadi da će pukne sam od sebe kao čir.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Možda je bolje da ga i dalje plaćamo kao narodnog poslanika zajedno sa celom njegovom krajišničkom gardom


Ili da samo ukinemo pravo glasa onima koji ga glasaju, tako ne bi morali da ga plaćamo.

Milsim da bismo mnogo problema rešili kad bismo obesili Šešelja sa podrškom oko cenzusa, i kad bismo rešili problem Danojlića za koga makar sedamdeset posto Srba nije ni čulo.

Stvarno Romi, zar ne primećuješ da pričaš o prilično marginalnim likovima?
freehand freehand 22:33 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

zajedno sa celom njegovom krajišničkom gardom

Ok, do sada smo imali Ercegovce (bar dvaput), sad Krajišnike. Koga bi još naš mali Hitler iz mog sokaka izvoleo eliminisati kao nepoćudne činioce, u ime visokih vrednosti Europe i Zapada koje zastupa i promoviše?
romi.daba romi.daba 22:44 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Ok. Ok. Srećna vam Nova godina! Uživajte. Hvala na čitanju.
Neću više dirati Šekija.
romi.daba romi.daba 23:00 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

freehand
u ime visokih vrednosti Europe i Zapada koje zastupa i promoviše?


romi.daba romi.daba 23:00 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

freehand
u ime visokih vrednosti Europe i Zapada koje zastupa i promoviše?


freehand freehand 23:47 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
freehand
u ime visokih vrednosti Europe i Zapada koje zastupa i promoviše?



Krajišnici i Ercegovci? Neće da pozdravljaju sa Zig Hajl?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:12 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!


Samo treba da potražite tanku knjižicu koja se zove MAJKA RUSIJA u izdanju Catene Mundi. Pisac je pesnik Danojlić. Moramo znati da su pesnici veoma važni u primitivnim sredinama. (Nisu Rusi su na primer bez razloga ubili sve svoje najbolje pesnike u poslednja dva veka.)


To je, nažalost, presek stanja u zemlji trenutno. 4/5 Srba misle tako. Može se reći da je propagandni rat, odnosno rat za srca i misli srpske populacije, ruska država odradila do kraja. No, za to je u najvećoj meri kriva tvoja Baba + američke demokrate, koji su godinama prema Srbima iskazivali najdublji prezir.




Tako je kod nas danas važan Matija Bećković, ali sprema se "podmladak". Čini mi se da je Danojlić spreman da preuzme titulu srpskog barda. Samo vam skrećem pažnju da ne budete iznenađeni. Obojica dolaze iz seljačkog-komunističkog miljea kao i mnogi drugi komunisti-radikali.


A Olja je već evoluirala, tako da nije tolika šteta.

Srbi su žrtve koliko i neki drugi narodi bivše Jugoslavije. Oni su instrumentalizovane žrtve - ubice. Vređao me je termin denacifikacija kad je bio primenjen na Srbe jer po meni nije bio precizan. Čak ni Hrvati nisu bili posebno denacifikovani posle drugog svetskog. Da li je "dekontaminacija kulture" načinila neki pomak? Nisam video. Ne radi se o "kulturi" već o ideologiji i tipu vladavine po izboru nekadašnje komunističke nomenklature Rusije i Srbije.

Samo treba pogledati koliko naslova ima Vojvoda Šešelj. Pod njegovim pokroviteljstvom je bilo još nekoliko izdavačkih centara od kojih je svaki odštampao sličan broj naslova. Hercegovina je dala Južnim Slovenima Ante Pavelića i Vojislava Šešelja, za one koje vezuju mentalitet i geologiju eto materijala.


"Dekontaminacija kulture" je korektan naziv. Slažem se da je "denacifikacija" u kontekstu srpske istorije i, uopšte uzev, srpskog ponašanja za vreme II svetskog rata, prenaglašen naziv.

Kao što smo videli poslednjih godina Toma Nikolić je skrenuo sa Šešeljevog puta. I šta se desilo? Raja ga je napala i samo što ga nije rastrgla. I to raja sa obe strane srpskog spektruma - pravoslavno-rusofilskog i evropskog. Vučić je skrenuo sa Šešeljovog puta pa je pravo demonizovan u narodu. Demonizovani su svi njegovi saradnici - Pinki, Krle, Ćirilica. Blog je to sasvim odslikavao.

Da li pratiš ono što piše Lambros ovih dana? Taj stepen radikalizacije je jedinstven.


Nisam pratio Lambrosa doista. Ne sviđa mi se njegov pristup u holokaustologiji - naime, nećemo se mi izboriti za muzeje u Jasenovcu i na Sajmištu mržnjom, već saradnjom sa antifašističkim elementima u hrvatskom i srpskom društvu.


Srki, ti kao da nisi primetio da su kletve iskorenjene iz političkog života Evrope. A takođe nisi ni primetio da kletvu koristi u političke svrhe Vojvoda Šešelj. Bacio je kletvu na Haški Tribunal, a u skorije vreme bacio je kletvu na bivšeg radikala. (Gledaj film o Nikoliću na N1) Ne mogu da zamislim u političkoj sadašnjici veći politički mrak i primitivizam od tog. Sledeći stepen je atentant - ali atentati su već bili dobro oprobani bili u poslednjih 30 godina - do stepena masovnih ubistava.

Stvarno ne vidim kako će se Srbi izdići iz civilizacijskog taloga u koji ih je gurnula komunistička nomenklatura s kraja prošlog veka.


Izaći će svojim silama, kao što je i dosad, u prethodnom milenijumu, izlazila svojim silama. Da mesta kritici ima, ima; razočarenju ne.
romi.daba romi.daba 20:16 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Misliš na prezir moje antifašističke Babe Madlene Albrajt? Izvini ali prezir je bio obostran i treba se pitati ko je gurnuo srpsku politiku u blato vredno svinja?


Čovek može mrzeti neprijatelja, ali takođe može i fabrikovati neprijatelja. Mislim da se da kod nas fabrikuju neprijatelje po ruskom modelu i liku. Stvara se neko neolitsko bratstvo sa toljagama.

Vredelo bi porazgovarati sa dekontaminatorima. Ja ne vidim nikakvu strategiju.

Nema veze, važno je da je Srbija integrisana u američko-evropski telekomunikacioni sistem, a Rusi neka rade grublje stvari na naftom i slično, Kinezi su dobrodošli sa svojim rudarima i željezničarima. Evropa je tu kao šlag na torti - garant naše bezbednosti, obrazovanja i identiteta. A NATO nas čuva od nas samih. Post-komunisti istočne Evrope su zaspali na istorijskom zadatku i sud istorije će biti drastičan prema njima. Tako da se ne treba zavaravati sada i živeti u nekom snu kako je sve cool u Srbiji.

U pravu si Srki treba biti optimista.
softelectronics_e softelectronics_e 20:19 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
Misliš na prezir moje antifašističke Babe Madlene Albrajt? Izvini ali prezir je bio obostran i treba se pitati ko je gurnuo srpsku politiku u blato vredno svinja?


Čovek može mrzeti neprijatelja, ali takođe može i fabrikovati neprijatelja. Mislim da se da kod nas fabrikuju neprijatelje po ruskom modelu i liku. Stvara se neko neolitsko bratstvo sa toljagama.

Vredelo bi porazgovarati sa dekontaminatorima. Ja ne vidim nikakvu strategiju.

Nema veze, važno je da je Srbija integrisana u američko-evropski telekomunikacioni sistem, a Rusi neka se rade grublje stvari na naftom i slično, Kinezi su dobrodošli sa svojim rudarima i željezničarima. Evropa je tu kao šlag na torti - garant naše bezbednosti, obrazovanja i identiteta. A NATO nas čuva od nas samih. Post-komunisti istočne Evrope su zaspali na istorijskom zadatku i sud istorije će biti drastičan prema njima. Tako da se ne treba zavaravati sada i živeti u nekom snu kako je sve cool u Srbiji.

U pravu si Srki treba biti optimista.

Ma normalno.
Ili što bi rekao naš narod - nas i Rusa trista miliona.
romi.daba romi.daba 20:54 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

To je, nažalost, presek stanja u zemlji trenutno. 4/5 Srba misle tako. Može se reći da je propagandni rat, odnosno rat za srca i misli srpske populacije, ruska država odradila do kraja.


Ruska država nije imala šta da odrađuje, čak je moguće da su naučili od Srba šta treba da rade.

Drago mi je da je tvoja procena takva jer potvrđuje moje pretpostavke. Ironija je što je Milovan Danojlić živeo u Francuskoj a ne u Rusiji. Muka mi je kako dolaze ovamo Srbi da žive gde dobijaju sva prava koja imaju Britanci - zdravstvo, školstvo, državne stanove a onda odlaze i klanjaju se Majci Rusiji. Takvo snoviđenje nisu imali ni Dositej ni Karađić.

Ali služba je napravila svoj plan oslanjajući se na dijasporske "mislioce" tipa Indija srpska postojbina - Vojvode Jevđića, Krađa srpskog jezika - Laze K. Kostića, sve je to i mnogo šta još, povezala "služba" preko inteliđens servisa Vojvode Šešelja u kojem je sve bilo dozvoljeno. Dezinformacija je bila totalna i neprekidna. Od silnog broja dezinformacija izgubio se smisao svake informacije. Više nikog nije interesovala razlika između istine i neistine. Fabrikovanje naroda i dalje traje.
freehand freehand 21:00 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Drago mi je da je tvoja procena takva jer potvrđuje moje pretpostavke. Ironija je što je Milovan Danojlić živeo u Francuskoj a ne u Rusiji. Muka mi je kako dolaze ovamo Srbi da žive gde dobijaju sva prava koja imaju Britanci - zdravstvo, školstvo, državne stanove a onda odlaze i klanjaju se Majci Rusiji. Takvo snoviđenje nisu imali ni Dositej ni Karađić.

To je strašno. Tako su i Pol Pot i svi vodeći Crveni Kmeri bili francuski đaci, kao i oni pkvareni i lažljivi Alžirci i Vijetnamci. Mslili, valjda, da je ta priča o pravu čoveka i građanina pisana i za njh zasta i da time što su Francuzi odneli sve što su odneli u Francusku i oni imaju pravo da se time koriste?! I onoliki Afrikanci i Indjci britanski puleni, da o očevima američke države i nacije
tek ne govorimo!
A tek Dositej i KaraDŽić... Katastrofa.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

To je, nažalost, presek stanja u zemlji trenutno. 4/5 Srba misle tako.


Ne znam, Srki, kako da ti ovo kažem a da te ne uvredim ali.... veze nemaš.
romi.daba romi.daba 21:17 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

hoochie coochie man
To je, nažalost, presek stanja u zemlji trenutno. 4/5 Srba misle tako.


Ne znam, Srki, kako da ti ovo kažem a da te ne uvredim ali.... veze nemaš.


Poznajem ljude koji nisu pročitali vesti poslednjih 30 godina i sve znaju i imaju svoja čvrsta stanovišta. Srki očigledno prati šta se dešava tamo dole. Uostalom daj nam alternativno viđenje.

Koliko vidim ti nisu čuo ni za Milovana Danojlića.
freehand freehand 21:20 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
hoochie coochie man
To je, nažalost, presek stanja u zemlji trenutno. 4/5 Srba misle tako.


Ne znam, Srki, kako da ti ovo kažem a da te ne uvredim ali.... veze nemaš.


Poznajem ljude koji nisu pročitali vesti poslednjih 30 godina i sve znaju i imaju svoja čvrsta stanovišta. Srki očigledno prati šta se dešava tamo dole. Uostalom daj nam alternativno viđenje.

Koliko vidim ti nisu čuo ni za Milovana Danojlića.

Da m ti nis optvorio oči ja ne bih čuo ni za Radomira Konstantinovića ni za Latinku Perovića. I taman sam spoznao ko su, šta su i kakvi su, kakvo su zlo i pošast a ti mi kažeš da to zaboravim.
Pa kako sad?
Ok, ti si preumio, uhvatio krivinu al šta ćemo mi pilići?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!


Srki očigledno prati šta se dešava tamo dole.


Očigledno a onda

Koliko vidim ti nisu čuo ni za Milovana Danojlića.

Kolko vidim

Sad se sve uklapa, jasno je koliko vidiš i šta je tebi očigledno.

Idi bre kod oftamologa, pomaže.
romi.daba romi.daba 21:26 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

freehand
Drago mi je da je tvoja procena takva jer potvrđuje moje pretpostavke. Ironija je što je Milovan Danojlić živeo u Francuskoj a ne u Rusiji. Muka mi je kako dolaze ovamo Srbi da žive gde dobijaju sva prava koja imaju Britanci - zdravstvo, školstvo, državne stanove a onda odlaze i klanjaju se Majci Rusiji. Takvo snoviđenje nisu imali ni Dositej ni Karađić.

To je strašno. Tako su i Pol Pot i svi vodeći Crveni Kmeri bili francuski đaci, kao i oni pkvareni i lažljivi Alžirci i Vijetnamci. Mslili, valjda, da je ta priča o pravu čoveka i građanina pisana i za njh zasta i da time što su Francuzi odneli sve što su odneli u Francusku i oni imaju pravo da se time koriste?! I onoliki Afrikanci i Indjci britanski puleni, da o očevima američke države i nacije
tek ne govorimo!
A tek Dositej i KaraDŽić... Katastrofa.




Znači ti si Frihende za Ruje i Vojvodu Šešelja koji je još 90tih godina (kad je rukovodio Ratnim Štabom) na RTS stalno najavljivao ujedinjenje Belorusije, Srbije i Rusije. Očigledno projekat traje.
freehand freehand 21:33 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Znači ti si Frihende za Ruje i Vojvodu Šešelja koji je još 90tih godina (kad je rukovodio Ratnim Štabom) na RTS stalno najavljivao ujedinjenje Belorusije, Srbije i Rusije. Očigledno projekat traje.

Znači ja sam stalno za antifašizam jer si ti znači za Hitlera koji je najavljivao sjebavanje jevrejstva, komunbizma i Rusije kao najvećih zala za Zapadnu civilizaciju.
romi.daba romi.daba 21:34 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

hoochie coochie man

Srki očigledno prati šta se dešava tamo dole.


Očigledno a onda

Koliko vidim ti nisu čuo ni za Milovana Danojlića.

Kolko vidim

Sad se sve uklapa, jasno je koliko vidiš i šta je tebi očigledno.

Idi bre kod oftamologa, pomaže.


Ako sam nešto propustio, reci mi gde je evropski pokret u Srbiji i ko su njegovi bardovi. SNS?
romi.daba romi.daba 21:39 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

freehand
Znači ti si Frihende za Ruje i Vojvodu Šešelja koji je još 90tih godina (kad je rukovodio Ratnim Štabom) na RTS stalno najavljivao ujedinjenje Belorusije, Srbije i Rusije. Očigledno projekat traje.

Znači ja sam stalno za antifašizam jer si ti znači za Hitlera koji je najavljivao sjebavanje jevrejstva, komunbizma i Rusije kao najvećih zala za Zapadnu civilizaciju.


Proveri, možda je samo u pitanju demencija, u tom slučaju bi bilo fer da se povučeš iz javnog života i da ne trošiš narodu vreme i gigabajte.
romi.daba romi.daba 21:42 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Fri, za koga predlažeš da glasam na sledećim izborima?
freehand freehand 21:45 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
Fri, za koga predlažeš da glasam na sledećim izborima?

Za Hitlera, Klintona, Sarkozija, Blera, Buša i naslednike - što bi menjao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Ako sam nešto propustio, reci mi gde je evropski pokret u Srbiji i ko su njegovi bardovi. SNS?


A ako nije evropski onda je ruski, normalno.

Ili misliš da bih sad trebao da te uvažim pa da tražim podatke o procentu pristalica pridruženju EU, i procentu onih za Rusija Belorusija grupu, a da ti onda kažeš kako je to samo deklarativno i neuverljivo, a da pravo stanje stvari znate ti i Srki?
On iz Izraela ti iz ko zna koje lepe materine.

Moglo bi i to, ali uozbiljnom razgovoru, a ne na tvoje i Srkijevo parolašenje.

freehand freehand 21:47 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
freehand
Znači ti si Frihende za Ruje i Vojvodu Šešelja koji je još 90tih godina (kad je rukovodio Ratnim Štabom) na RTS stalno najavljivao ujedinjenje Belorusije, Srbije i Rusije. Očigledno projekat traje.

Znači ja sam stalno za antifašizam jer si ti znači za Hitlera koji je najavljivao sjebavanje jevrejstva, komunbizma i Rusije kao najvećih zala za Zapadnu civilizaciju.


Proveri, možda je samo u pitanju demencija, u tom slučaju bi bilo fer da se povučeš iz javnog života i da ne trošiš narodu vreme i gigabajte.

Demencija ti nije izgovor. Meni bi bilo dosta neverovatno da se demencijom pravda kad je nko jedan dan za belo, drugi za crno, pa ispočetka. A nraočito kad druge optužuje za takvo ponašanje, tu je problem sigurno dublj.
romi.daba romi.daba 21:55 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

hoochie coochie man
Ako sam nešto propustio, reci mi gde je evropski pokret u Srbiji i ko su njegovi bardovi. SNS?


A ako nije evropski onda je ruski, normalno.

Ili misliš da bih sad trebao da te uvažim pa da tražim podatke o procentu pristalica pridruženju EU, i procentu onih za Rusija Belorusija grupu, a da ti onda kažeš kako je to samo deklarativno i neuverljivo, a da pravo stanje stvari znate ti i Srki?
On iz Izraela ti iz ko zna koje lepe materine.

Moglo bi i to, ali uozbiljnom razgovoru, a ne na tvoje i Srkijevo parolašenje.



Nema nikakvog nesporazuma HCM. Govorimo o različitim elementima priče. Postoje stranke, mediji, inelektualci, izdavačke kuće, knjige, a i narod glasa. To klupko se vrti nekako, ali bilo je potrebno da se Nikolić priključi Evropi i da odjebe Šešelja, potom Vučić....

ali ovo što govori Srki o 4/5 je takođe približno tačno. Uostalom Gledaj kako Fri sikće na Hitlera kao da mu je juče bio u kući.
romi.daba romi.daba 21:59 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Postalo je vruće ovde, a Kosovo još nismo ni dotakli.

Šta da kažem u vezi Pol Pota i Hitlera? Stvarno Fri uvek me iznenadiš. Zato se pitam da li je nešto drugu u pitanju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

ali bilo je potrebno da se Nikolić priključi Evropi i da odjebe Šešelja, potom Vučić..


Da, samo da te potsetim, dok se Nikolić i Vučić nisu priključili evropi, dok su pričali Rusijabelorusija priču, oni su izbore redovno gubili, tek kad su o Evropi krenuli, dobili su ih.

Čudno malo za populaciju gde je četiri petine za tu starnu, zar ne?

Ili je stvar jednostavnija, da Srki veze nema kakvo je stanje ovde.

freehand freehand 22:09 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Šta da kažem u vezi Pol Pota i Hitlera?

Da proveriš gde su studirali Pol Pot, Heng Samrin, Kije Sampan? Zašto je uobičajen naziv za njohov pokret Kmer Ruž? I koja je kolonijalna sla jebala majku jugoistočnoj Azji, sa naglaskom na Indokinu?
softelectronics_e softelectronics_e 08:09 04.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba
hoochie coochie man

Srki očigledno prati šta se dešava tamo dole.


Očigledno a onda

Koliko vidim ti nisu čuo ni za Milovana Danojlića.

Kolko vidim

Sad se sve uklapa, jasno je koliko vidiš i šta je tebi očigledno.

Idi bre kod oftamologa, pomaže.


Ako sam nešto propustio, reci mi gde je evropski pokret u Srbiji i ko su njegovi bardovi. SNS?

Daj mi malo neke orjentire kako bih se lakše snalazio - pošto vidim da suvereno vladaš materijom.
Gde pripadam ja, koji sam protiv Šešelja, Vučića i sličnih, ali sam za Ameriku i Rusiju - zajedno?
Šta misliš za koga ja, kao takav, da glasam?
Ili je takva dihotomija nespojiva?
romi.daba romi.daba 14:26 04.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Evo vam ovde dokaza iz jučerašnje Politike da ne govorim o marginalnim stvarima. Pogledajte izuzetan broj komentara kod inače apatične publike.

POLITIKA LINK


Vojislav Šešelj je sam centar te službe za dezinformaciju naroda i inžinjering novog srpskog postjugoslovenskog identiteta - veliki broj intelektualaca je uključen u taj sistem već 30 godina. Svi ti koji vuku ka Rusiji su deo toga. Naravno ima mnogo nesvesnih korisnih idiota koji ih podržavaju.

Emocionalnost u stilu "Zapad je kriv za ovo i za ono" je u srži onih koji dobrovoljno pristupaju Šešeljevom sistemu u zemlji i dijaspori. Svako od njih obrađuje samo svoju temu i tako ne vidi celu sliku.

Dakle ako dekontaminacija srpske kulture ima praktičnog smisla onda ona treba da proučava ogroman korpus vaninstitucionalnog delovanja Šešelja, Radikalne Stranke, a verovatno i još nekih stranaka koje su stvorene da bi delovale paralelno ili se instrumentalizovale kad zatreba.

------

Što se tiče glasova na izborima, dokle god imamo beskrupulozne političare sve je neizvesno - a u Srbiji postoji proporcionalno mnogo veći broj beskrupuloznih političara nego u drugim zemljama Evrope upravo zato što su komunisti (kao u Rusiji) iskoristili i korumpirali novodemokratske institucije da bi ostali na vlasti i u državnim strukturama i para-institutima. U Srbiji postoji veliki broj uhlebljenih intelektualaca su Krajišnici i očigledno Ercegovci koji imaju naravno posebne motive da kidaju veze sa Hrvatskom i Zapadom, i da prave veze sa ruskim službama. Rusko vršljanje po Srbiji traje već dva veka tako da ovo nije ništa novo.

Da, samo da te potsetim, dok se Nikolić i Vučić nisu priključili evropi, dok su pričali Rusijabelorusija priču, oni su izbore redovno gubili, tek kad su o Evropi krenuli, dobili su ih.

Čudno malo za populaciju gde je četiri petine za tu starnu, zar ne?

Ili je stvar jednostavnija, da Srki veze nema kakvo je stanje ovde.


A zašto su baš oni dobili na izborima kad smo već imali proevropske stranke? Dakle nije se glasalo za EU već su tu mnogi drugi faktori u pitanju (od korupcije glasača, krađe glasova, nasilja, i slično).

Način Vučićevog vladanja je sasvim protivan savremenom evropskom demokratskom duhu. Njega ipak smatraju za Putinovog čoveka na zapadu. Vučić mora da drži vezu sa Rusijom i da drži kontrolu nad svojim službama bezbednosti jer su proruski protivnici veoma jaki, zato i nikad nećemo videti razrešenje konflikta sa Albancima, Crnogorcima, Hrvatima, Bošnjacima... Sve to su zamrznuti konflikti na različitim temperaturama da bi Rusi mogli da nas podgrejavaju i hlade shodno svojim potrebama na Krimu, Siriji, Arktiku. Tražili smo Majku Rusiju ali kao glupa mala Danojlićeva deca ne shvatamo da su majke itekako sebična bića kao svi drugi.

Možda nam treba jedan Institut za otrežnjenje.
softelectronics_e softelectronics_e 14:33 04.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

romi.daba

...

Možda nam treba jedan Institut za otrežnjenje.

To što nešto kaže Šešelj - ne mora nužno da znači da nije istina.
Većina što on kaže je samo delimična istina.

Da - Zapad je najviše kriv za sve ono što nas je zadesilo.
To uglavnom pokušaju da sakriju korisni (ili beskorisni) idioti - zapadni.

Slažem se da nam je potreban Institut za trežnjenje - i to najviše od tzv. zapadnjačkih mantri.
Nije čudo da se te gluposti uspešno prodaju neukom svetu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:39 04.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

A zašto su baš oni dobili na izborima kad smo već imali proevropske stranke? Dakle nije se glasalo za EU već su tu mnogi drugi faktori u pitanju (od korupcije glasača, krađe glasova, nasilja, i slično).


Tačno, ali politički pismen teško da ne primeti pravilnost izbora u Srbiji posle Miloševića, a to je, da bi dobio izbore moraš biti proeu, ako si proruski nemaš šanse na izborima, ali proeu stav nije dovoljan uslov da bi se na vlasti i ostalo.

Znači neophodan ali ne i dovoljan uslov je proeu a ne proruski "narativ".
Način Vučićevog vladanja je sasvim protivan savremenom evropskom demokratskom duhu.


Tvoja procena, ali procena onih iz EU koji to procenuuju kaže da ima poblema ali da je daleko od tvoje ocene da je to "sasvim protivno".
A njihova ocena je, možda na tvoju žalost, mnogo važnija.

romi.daba romi.daba 00:52 05.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Gde pripadam ja, koji sam protiv Šešelja, Vučića i sličnih, ali sam za Ameriku i Rusiju - zajedno?
Šta misliš za koga ja, kao takav, da glasam?
Ili je takva dihotomija nespojiva?


Apsolutno spojivo. Treba reći bobu bob a popu pop.
Rusi na KULTURNOJ distanci.
Amerikanci politički welcome.
romi.daba romi.daba 00:56 05.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Zapad je najviše kriv za sve ono što nas je zadesilo.


Samo mlatiguz može da ponavlja ovu mantru.
romi.daba romi.daba 01:15 05.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Tačno, ali politički pismen teško da ne primeti pravilnost izbora u Srbiji posle Miloševića, a to je, da bi dobio izbore moraš biti proeu, ako si proruski nemaš šanse na izborima, ali proeu stav nije dovoljan uslov da bi se na vlasti i ostalo.


Tačno je da nemaš šanse ako si proruska partija. Zdravorazumski je da je EU bolja ekonomska opcija i hvala bogu da većina glasa džepom. Nikolić je deklarisao sebe kao Evropljanina ali nisam čuo Vučića - on igra na sve stolice ili je clean up operation. A nemilosradan je prema opoziciji a to nije u demokratskom duhu. Pregovori sa Kosovom služe samo za manipulisanje masom. Umesto da sarađujemo sa svetom negubeći vreme, Vučić se bavi trgovniskim ratovima.

Pol Pot:

"When I die, my only wish is that Cambodia remain Cambodia and belong to the West. It is over for communism, and I want to stress that."
romi.daba romi.daba 13:14 06.01.2019

Re: Srećna Nova godina!

Milan Novković
romi.daba
Britancima želim puno sreće u 5i projektu totalne kontrole ljudskih modusa komunikacije. Budite nam dobri nadgledatelji svetskog mira.
...

Pa puca zapad, a i ja nisam Britanac nego Srbin, pa evo nisam u Britaniji nego Španiji

Ko bi se sa njima zamajavao, sad kad se vratim zivkam vas sve i pristižem sa zakašnjenim kafanjeringom


Pucala je i Vizantija oko 1000 godina je pucala, dok je ne usrećiše Turci. Pucali su o neocons - gde oni nestaše?
Obećanja obećanja. Želim ti sve srećne praznike i nove godine od danas pa zavek.
To što nisi Britanac nego Srbin nije strašno. Ima i gorih stvari u životu. Pozz
pape92 pape92 13:43 01.01.2019

Ono zlato

"Ono zlato na plafonu, to su sve nama pokrali"

(pokojni teča, prilikom gledanja prenosa koncerta iz Beča)

softelectronics_e softelectronics_e 13:57 01.01.2019

Re: Ono zlato

pape92
"Ono zlato na plafonu, to su sve nama pokrali"

(pokojni teča, prilikom gledanja prenosa koncerta iz Beča)


Eee, da.
Ali smo mi zato, na nedavnom koncertu na kojem sam bio, pre cca mesec dana, dva puta slušali Radecki marš - jednom redovno i drugi puta na bis.
Pomislim, uz taj marš su Austri i Ugari (uz pomoć lokalnog regionalnog bašibozuka) krenuli u Prvom svetskom ratu na Srbiju --- mogli smo da na bis odsviramo Marš na Drinu - no, nema veze, Srbin je uvek bio širokogrud.
Sve u svemu - ženi i meni sinoć bilo lepo u Sava centru.
Najpre nastupala Dečja filharmonija, a potom fenomenalan orkestar Kamerata Serbika.
Oko 2 sata došli kući, žena uključila svoj omiljeni TV kanal, National Geographic, a ja lagano čalabrcao čvarke sa polutvrdim sirom iz Dobanovaca, uz maslinke.
Milina!
Milan Novković Milan Novković 14:02 01.01.2019

Re: Ono zlato

pape92


Ako nas teča prati sa onog sveta Srećna Nova Godina


pape92 pape92 15:58 01.01.2019

Re: Ono zlato

Teča nije dobacio do primedbe o Radeckom maršu, umro je prerano, ali sam je čuo više puta u potonjim godinama - to prosto valja da se kaže uz novogodišnji koncert.
Ovo o zlatnom plafonu opere je ekskluziva. Očekujem da se kao požar raširi ispod youtube snimka koncerta.
softelectronics_e softelectronics_e 20:24 03.01.2019

Re: Ono zlato

pape92
Teča nije dobacio do primedbe o Radeckom maršu, umro je prerano, ali sam je čuo više puta u potonjim godinama - to prosto valja da se kaže uz novogodišnji koncert.
Ovo o zlatnom plafonu opere je ekskluziva. Očekujem da se kao požar raširi ispod youtube snimka koncerta.

Možda i nije baš ekskluziva - ali tvoj teča nije sasvim u krivu ... jer da su krali i otimali - jesu.
Nešto ne verujem da su kupovali.
sweet64 sweet64 14:00 01.01.2019

Ljakse

Gledam retko kilav Bečki Koncert

A ja, cepanica uživao od A do radetski ili cki marŠ. Oduševio sam se već sa predobro skrojenim odelima, sive prugaste pantalone mi slaba tačka (znam da im za prošlu godinu kreatorka bila Vivijen Vestvud, a sad neam pojma). Možda dirigent nije odavao takav utisak, ali koncert, ma nema ništa da mrdne. A kad si seljak mogu ti proture garu sa potpisom Johann Strauss Jr, šta ćeš.
Milan Novković Milan Novković 14:11 01.01.2019

Re: Ljakse

sweet64
...A kad si seljak mogu ti proture garu sa potpisom Johann Strauss Jr, šta ćeš...

Ja sam isto seljak, nego se ovde radi o ukusima - tj nema veze odakle smo

Ja sam, nekako, više za "rokanje" a lepota ovih koncerata je što su svi online, pa možemo da biramo.

Recimo meni je po temperamentu Zubin Mehta mnogo bliži, a i ne volim onako potkresane zulufe kao kod Kristijana

Primer, iako ja umesto ogovaranju u ovoj polci zamišljam jariće na nekom proplanku



sweet64 sweet64 14:17 01.01.2019

Re: Ljakse

a i ne volim onako potkresane zulufe kao kod Kristijana


Neće mi veruješ, to sam i ja primetio i to ne samo kod njega, svi komplet.
Черевићан Черевићан 14:31 01.01.2019

аjd se (као) šalimо, malo

šta će Svet spasiti

стиже Нова ..(редовна је Oна)
но потајно поручује свима,
- сулудости набујале Светом
спаса иког бојим се да има
,

упс
Milan Novković Milan Novković 19:29 01.01.2019

Re: аjd se (као) šalimо, malo

Черевићан
...
- сулудости набујале Светом
спаса иког бојим се да има
,..

Neki stvarno suludo voze


kamilo_emericki kamilo_emericki 14:43 01.01.2019

Zelim svima

Svim blogerkama i blogerima zelim srecu i mir u 2019.godini
Milan Novković Milan Novković 20:08 01.01.2019

Re: Zelim svima

kamilo_emericki
Svim blogerkama i blogerima zelim srecu i mir u 2019.godini...

...Whatever will be, will be ...



highshalfbooze highshalfbooze 15:09 01.01.2019

Srećna Nova godina

Gledam retko kilav Bečki Koncert...


Boli nas uvo, mi smo uvek sa druge strane Radeckog marša

Puno zdravlja, sreće i uspeha u Novoj godini želim.
Milan Novković Milan Novković 20:17 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina

highshalfbooze
...Boli nas uvo...




anonymous anonymous 15:11 01.01.2019

Umetnost...

...će spasiti svet !

Ukoliko ga pre toga ne uništi I T .


Usput


Gde u Španiji ?
Milan Novković Milan Novković 16:29 01.01.2019

Re: Umetnost...

anonymous
...će spasiti svet !

Ukoliko ga pre toga ne uništi I T .


Usput


Gde u Španiji ?

Moraira, oko pola puta između Valencije i, južnije, Alikantea
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:14 02.01.2019

Re: Umetnost...

То је добро. Хвалио си то, лепше од Тосе (Тоса је била савршена), или другачије а подједнако лепо?
Milan Novković Milan Novković 09:32 02.01.2019

Re: Umetnost...

Srđan Fuchs
То је добро. Хвалио си то, лепше од Тосе (Тоса је била савршена), или другачије а подједнако лепо?

Meni je cela Costa Brava mnogo lepša, a Tosa mi je baš lepa, iako je bilo jako davno, nego je tamo more postalo hladno, a ovde je uvek toplo i imamo 300 sunčanih dana.

Prvo smo mislili da je to samo subjektivni utisak, zato što smo 20 godina stariji, dok nije drug iz Moskve otišao tamo ... i rekao da je mogao da ode na kupanje i na Severno More

I to je, izgleda, neki ciklični fenomen, verovatno neko sitno pomeranje struja, pa smo išli na sigurno, došli ovde, a tamo mogu da prođu mnoge godine dok more ponovo ne bude toplo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:44 02.01.2019

Re: Umetnost...

Па није нама ни море толико сметало - као Дунав на почетку сезоне, но само место има сјајне културолошке стратуме (од антике - тврђава и центар места); преко средњевековља (централне уличице места - мени све годило); до безбрижног шпанског социјализма 1970-их и '80-их; што се мојој жени и деци допало и што нас је подсетило на наше одрастање. Сама Тоса је место отворености интелекта, не фермају да се стављају на било коју страну у сукобу између Амера и Руса. Сјајно место и сјајни мештани.

freehand freehand 15:23 01.01.2019

Uz tradicionalni

... prvojanuarski pozdrav SARMA VAM POMOGLA po pričešću prvom sarmom - svima sve najbolje.
I jebo Telemana, ovo je pesma za 2019.

apostata apostata 16:17 01.01.2019

Re: Uz tradicionalni

freehand
... prvojanuarski pozdrav SARMA VAM POMOGLA po pričešću prvom sarmom - svima sve najbolje.
I jebo Telemana, ovo je pesma za 2019.


Ili ovo



I svima puno sreće u novoj.
Milan Novković Milan Novković 21:19 01.01.2019

Re: Uz tradicionalni

freehand
... SARMA VAM POMOGLA ...




Milan Novković Milan Novković 21:47 01.01.2019

Re: Uz tradicionalni

apostata
...I svima puno sreće u novoj.
...




mirelarado mirelarado 21:53 01.01.2019

Re: Uz tradicionalni

apostata
freehand
... prvojanuarski pozdrav SARMA VAM POMOGLA po pričešću prvom sarmom - svima sve najbolje.
I jebo Telemana, ovo je pesma za 2019.


Ili ovo



I svima puno sreće u novoj.


Kad volite, može i ovo:



Srećna Nova svima!
Milan Novković Milan Novković 22:15 01.01.2019

Re: Uz tradicionalni

mirelarado
...Kad volite...




mirelarado mirelarado 22:21 01.01.2019

Re: Uz tradicionalni

Milanče, za tebe jedan Roberto Bolle:

Milan Novković Milan Novković 22:52 01.01.2019

Re: Uz tradicionalni

mirelarado
Milanče, za tebe jedan Roberto Bolle:


Ja danima mogu da gledam ove fotke


alselone alselone 16:46 01.01.2019

Srećna Nova godina Milane

tedo nešto da ispričam.

Pričasmo neki dan kako AI piše pesme i romane pa se izleteh kako mislim da je to prenaduvano. Svom srećom se ogradih da možda nisam u pravu.

E pa nisam.

Malo smo istraživali na tu temu kako bismo možda to primenili i na druge oblasti i ispostavilo se da je priča jednostavnija nego što sam pomislio. Za tu primenu se koriste Long short-term memory neurnoske mreže. I onda njih uzmu, a za ulaze recimo uzmu sve Šekspirove pesme. Ajde Šekspir je možda i težak pošto ima veliki fond reči, priča se valjda 20,000. Još bolje uzmu se rep pesme, oni su malo oskudniji. I onda se recimo uzme 1000 pesama i svaka reč se kodira brojem. Tako da se hiljadu pesama predstavi nizom od hiljadu elemenata gde je svaki element niz od recimo 100 brojeva (1000 pesama i u svakoj 100 reči). Onda se to sve spuca u neuronsku mrežu na trening i onda ona radi prosto - rekonstrukciju niza brojeva. Prognoza.

Milan Novković Milan Novković 16:55 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

alselone
tedo nešto da ispričam.

Pričasmo neki dan kako AI piše pesme i romane pa se izleteh kako mislim da je to prenaduvano. Svom srećom se ogradih da možda nisam u pravu.

E pa nisam.

Malo smo istraživali na tu temu kako bismo možda to primenili i na druge oblasti i ispostavilo se da je priča jednostavnija nego što sam pomislio. Za tu primenu se koriste Long short-term memory neurnoske mreže. I onda njih uzmu, a za ulaze recimo uzmu sve Šekspirove pesme. Ajde Šekspir je možda i težak pošto ima veliki fond reči, priča se valjda 20,000. Još bolje uzmu se rep pesme, oni su malo oskudniji. I onda se recimo uzme 1000 pesama i svaka reč se kodira brojem. Tako da se hiljadu pesama predstavi nizom od hiljadu elemenata gde je svaki element niz od recimo 100 brojeva (1000 pesama i u svakoj 100 reči). Onda se to sve spuca u neuronsku mrežu na trening i onda ona radi prosto - rekonstrukciju niza brojeva. Prognoza.


Kreacija dedukcijom i jeste prognoziranje, samo višedimenzijalno, uz upotrebu modalne logike, i u beskonačnoj petlji gde radiš evaluaciju rezultata.

Veliku podelu na kategorije imamo tamo gde su vremenske odrednice značajne promenljive u definisanju prognozerskog prostora

A za familiju u napunu snage imam (fali "elemenata", al daj šta daš):


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana