Astrologija| Ekologija| Kućni ljubimci| Sex| Zdravlje

Wooly-Bully Evropica i bitnici u 7 dimenzija

Milan Novković RSS / 21.01.2024. u 13:38

Dok levo-desni, liberalno-autoritativni progresivni konzervativci i konzervativni progresivci evropice i kolektivnog zapadčića gledaju kako da nekreativnom kontrolom nad narativom povrate nemačku industriju, britansku vlast i američki mojo, pa Ukrajinu, Bliski Istok i ostala mora, sa pridruženom potrošačkom korpom pridruženih satelitića od vazalčića, svet ide dalje (uveo sam 3 dimenzije, ostale 4 dame i džentlmeni biraju)

Ko bi reko, a logično je bilo da sačekaju i ljube ruku višim duhovnicima evropske bašte, eliti endemskog evropskog pa sad zapadnog nacizma, sa IQ-ovima čak i par desetina iznad sobne temperature?! (ideju za deminutive i atributivno kvantno komešanje sam maznuo od Magičnog - s tom razlikom što je on talentovan - a šta drugo raditi ako već ne želimo da kleknemo i molimo se budalama za milost kad su nas saterali u ćošak, osim da poginemo boreći se dok im se cerimo u lice)



...

Meanwhile, nači dok su britanski konzervativci pred najvećim porazom u možda čak i 120 godina, pred ogromnim brojevima ljudi na ulicama, 80% Nemaca odobrava proteste poljoprivrednika, 40% želi da im se pridruži (bolji znalci kažu nečuveno za disciplinovane Nemce), veliki broj zapadnih većih država pred bankrotstvom u sledećih sad manje od 10 godina, ...

... Meta, the Facebook, odvaja £10.5 milijardi za H100 Nvidia kartice, gleda da stavi AI, AGI flavour u public domain (Napoleon od Francuza im na AI čelu je tipični polu-toksični, zajedljivi, cinični, zavidni Francuz, ali meni osveženje sada kako postajem gadljiv na ispolirane, slatke, ja-sam-ti-najbolji-pajtos lažno-iskreno nasmejane zapadne face koje lažu čim zinu.

Meta je za pratiti, pa Google, na AGI temu, IBM ko divlja baba uvek može da iskoči iz nekog žbuna.
Nice, stvarno nice, ali brod lakog štampanja love, sile, pa love i ostalog nezapadnjaka je polako napustio luku.

Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima. Je-bote, da li smo mi boomers i nešto bummers posle nas poslednje posrećene zapadne generacije?!



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 13:54 21.01.2024

novo

Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima.

Na istoku je "novo" što je Rusija krenula ozbiljno dodatno da zateže sopstveni Internet, poslednja akcija je da pridavi najupotrebljavanije VPN-ove. Priča je da su otpr. 6 meseci po početku specijalne operacije od Kineza uzeli know how o tome kako građanima ograničiti i otežati pristup nekontrolisanim informacijama, stvari prvo probaju u Donbasu koji im je test okruženje pa onda implementiraju u produkciji matici.

Jedna paradigmatična lična priča o Seobama Naroda. Od useljenja ovde 2007. sam prekoputa imao komšije koje da sam specificirao na dvaes strana ne bih tako dobre imao. Ona arhitekta, on geofizičar, sjajni sjajni sjajni likovi oboje, u međuvremenu dobili klinca koji je sad tu pred školu. Oni su od prekjuče u Australiji, a iz njihovog stana čujem neke Ruse. Ispred stana više nema njihova tri bicikla, a kao podsećanje da su nekad bili tu stoji ormarić za preslvlačenje bebe koji smo im dali kada se rodio Paki.
Milan Novković Milan Novković 14:02 21.01.2024

Re: novo

maksa83
Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima.

Na istoku je "novo" što je Rusija krenula ozbiljno dodatno da zateže sopstveni Internet, poslednja akcija je da pridavi najupotrebljavanije VPN-ove. Priča je da su otpr. 6 meseci po početku specijalne operacije od Kineza uzeli know how o tome kako građanima ograničiti i otežati pristup nekontrolisanim informacijama, stvari prvo probaju u Donbasu koji im je test okruženje pa onda implementiraju u produkciji matici.

Jedna paradigmatična lična priča o Seobama Naroda. Od useljenja ovde 2007. sam prekoputa imao komšije koje da sam specificirao na dvaes strana ne bih tako dobre imao. Ona arhitekta, on geofizičar, sjajni sjajni sjajni likovi oboje, u međuvremenu dobili klinca koji je sad tu pred školu. Oni su od prekjuče u Australiji, a iz njihovog stana čujem neke Ruse. Ispred stana više nema njihova tri bicikla, a kao podsećanje da su nekad bili tu stoji ormarić za preslvlačenje bebe koji smo im dali kada se rodio Peki.

Ja sam zbrzao blog pošto sam imao neizdrž da ga napišem, a dolaze nam gosti, pokažemo im gde smo ovde pa ... pravac kafanjering.

Klinci su face, ona ćerka ženinog brata - Microsoft je maznuo pre nego što je završila fax u Bgd, pa ga završila iz Praga. On - UX guruish nivo, mrzelo ga i da završava, al toliko inteligentan da tečno pliva kroz zapadne poslove da može da bira.

Onda ju je Google iz Ciriha maznuo - al Google počeo da se zahvaljuje ljudima nego je ona isto toliko inteligentna da je munjevito našla još bolji posao - meni klinci, baš, iako prilaze 30toj polako.

Ako su ti Rusi i Kinezi uzor za cancel kulturu u ova fina zapadna vremena, e jebiga onda, savetujem ojačavanje imunog sa 400g rib-eye stejkom, aged 30 dana, i probaj Aberdeen Angus ...

... ajd šala, ja sam uz rusku i kinesku rabotu formiran i odrastao, nego su me evropljani iznenadili i uvredili
benedykt benedykt 15:02 21.01.2024

Re: novo

maksa83
Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima.

Na istoku je "novo" što je Rusija krenula ozbiljno dodatno da zateže sopstveni Internet, poslednja akcija je da pridavi najupotrebljavanije VPN-ove. Priča je da su otpr. 6 meseci po početku specijalne operacije od Kineza uzeli know how o tome kako građanima ograničiti i otežati pristup nekontrolisanim informacijama, stvari prvo probaju u Donbasu koji im je test okruženje pa onda implementiraju u produkciji matici.

To za VPN i Kineze je Makso pomalo bajata vest ako smem da primetim. Najnovija je da se javno na ruskoj televiziji i to od poslanika Putinove ЕдРа partije poziva da se kao u dobra stara Staljinova vremena sve što nije srcem i dušom za SVO rj rat u Ukrajini, potrpa u Gulage po Sibiru. Kaže juče Andrej Gurulev kako postoje u ruskom društvu ti ne neki tzv Ждуны tj oni koji čekaju da se sve vrati na staro od pre rata i onda dodaje kako to čekanje ne znači samo to vraćanje na staro već u suštini da Ждуны čekaju poraz Otadžbine, da bi potom rekao sledeće…
Oni mi sada kažu: 'Hoćeš ponovo da praviš Gulag.' Pa, ja iskreno kažem da želim da oni koji danas ovde unutra nanose štetu našoj Otadžbini radosno mašu svojim pijucima u rejonu Kolime
maksa83 maksa83 15:33 21.01.2024

Re: novo

To za VPN i Kineze je Makso pomalo bajata vest ako smem da primetim.

Smeš da primetiš ali molim te da primetiš i da nije reč o Kinezima nego o Rusima gde je sve što radi na OpenVPN/WireGuard protokolima većinski radilo - do pre neki dan, a kažu da počinje da trokira i ssh.
benedykt benedykt 17:26 21.01.2024

Re: novo

maksa83
To za VPN i Kineze je Makso pomalo bajata vest ako smem da primetim.

Smeš da primetiš ali molim te da primetiš i da nije reč o Kinezima nego o Rusima gde je sve što radi na OpenVPN/WireGuard protokolima većinski radilo - do pre neki dan, a kažu da počinje da trokira i ssh.

Primetio u startu, samo se loše odrazio s’oproštenjem tj znam za tu priču sa sve kineskom ispomoći još kada se pojavila kao najava, jer bez VPN možeš se slikaš u današnjoj Rusiji. Dakle, ne samo da ne možeš da posećuješ te sajtove gde neprijatelj unutrašnji i spoljašnji vreba, već je krajnje poželjno i četkicu za zube i ćebence da spremiš za svaki slučaj ako pišeš svašta protivu cara a posebno protiv rata koga car vodi…

P.S. Si skinuo kojim slučajem onu kinesku, kada smo već kod njih, seriju Three-Body…?! Gorim od želje da sa nekim razmenim utiske, ako i to smem da primetim…
Ribozom Ribozom 23:43 21.01.2024

Re: novo

Danas su ukrajinski nacosi gadjali pijacu u Donjetsku, ubili 25 ljudi.
Tako da su medijske slobode u Rusiji minoran problem u odnosu na ovo.
Mislim, kod nas je nestasica jaja ima mesec dana, i niko ne prica o tome. Prosle godine falilo drva. Verujem da ove vesti niste procitali nigde ni preko VPN-a.
shmoo shmoo 23:48 21.01.2024

Re: novo

Ribozom

Mislim, kod nas je nestasica jaja ima mesec dana, i niko ne prica o tome. Prosle godine falilo drva. Verujem da ove vesti niste procitali nigde ni preko VPN-a.


Извини што питам, не мораш да ми одговориш ако сматраш да је исувише индискретно питање.

Норвешка?

(Питам због моје родбине тамо... Знам да су кубурили са грејањем прошле године... И помињу потешкоће и ове године... Али баш храна...)

benedykt benedykt 06:42 22.01.2024

Re: novo

Ribozom
Danas su ukrajinski nacosi gadjali pijacu u Donjetsku, ubili 25 ljudi.
Tako da su medijske slobode u Rusiji minoran problem u odnosu na ovo.
Mislim, kod nas je nestasica jaja ima mesec dana, i niko ne prica o tome. Prosle godine falilo drva. Verujem da ove vesti niste procitali nigde ni preko VPN-a.

Mmmdaaa, a tebe je verovatno nedostatak VPN-a sprečio da vidiš ovako nešto npr…

Ili ovo…

Ili još omanju planinu sličnih gde je ruska strana za ove dve godine bombardovala civilne objekte i pobila pri tome gomilu civila.

Da pogađam, to se ne računa jer su to ti neki nacoši, iako ih je napala susedna država tj rat se vodi na njihovoj teritoriji, čiju je, by the way, nepovredivost usvojenim zakonom u Dumi i svojeručnim potpisom na predsednički ukaz garantovao isti taj Putin koji je već četvrt veka gospodar neba, zemlja i svega između u toj državi koja naravno nije nacoška. Čisto da se podsetimo, za to isto vreme dok je u Rusiji neprikosnoveno vladao jedan jedini čovek, se u Ukrajini izmenjalo pet i po predsednika tj dva i po za vreme te ”nacoške” vladavine od 2014 do danas…
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:37 22.01.2024

Re: novo

Mislim, kod nas je nestasica jaja ima mesec dana, i niko ne prica o tome.


I kod nas je bila nestašica ranije prošle godine (i jaja i piletine), zbog ukronacija koji su napali Rusiju, ne, nije zbog njih, nego zbog onog nekog ptičjeg gripa koji je harao prošle godine, i pričalo se o tome svuda. Nestašica u smislu ne da nema da se kupe jaja, nego da su ograničili da možeš da kupiš maksimalno par tuceta u jednoj poseti. Sada deluje ok, bar ovde kod nas gde živimo. Samo su cene skočile, mada ne nešto drastično. Meso je čak malo pojeftinilo ali je i dalje skuplje nego pre kovida. Priznajem da sam prošle godine nekoliko puta poželeo da zapatim svoje koke, zbog jajaca, kao da sam na Pejićevim salašima, ali sam odustao, prevelika je to obaveza, a i mačke bi se verovatno pobunile i obračunale sa ukronaci piladima.

Inače, naša mlađa mačka se proslavila lovom na miševe, skoro svaki dan sam nalazio po jednog pred vratima, zadavljenog, donela ga na uvid. Operiše po našem i komšijskim dvorištima, ovi komposti heapovi koje imamo su prava banja za miševe. Posle je otkrila da su cipele i čizme koje držimo u garaži odlično mesto za odlaganje te zimnice, ono, ujutro nazuješ čizmu i osetiš nešto mekano unutra...

maksa83 maksa83 16:54 22.01.2024

Re: novo

Meso je čak malo pojeftinilo ali je i dalje skuplje nego pre kovida.


jovilim_e jovilim_e 17:20 22.01.2024

Re: novo

...

Pa od čega je taj kebab kad nije od umrle životinje?
freehand freehand 23:33 22.01.2024

Re: novo

Danas su ukrajinski nacosi gadjali pijacu u Donjetsku, ubili 25 ljudi.

27.
Ali ako pitaš Benedykta - to su samo Rusi. Kao i sva ona deca pobijena od 2014.u nasumičnom terorističkom granatiranju.
Pa će da ti okači slike ruševina ispod kojih su ukrajinski i nemački, britanski, francuski vojnici i oficiri i da kaže da su tu civili jer tako kaže zelenski, iliArestovič doskoro.Taj sada priča drugepriče.
Ili ćedaokači gomile ruševina ispodkojih su desetine mrtvih civila stradalih od ukrajinskih protivavionskih projektila.
Sličnih onima što onomad u Poljskoj ubiše ona dva seljaka, pa skočiše Benedykti da traže aktiviranje člana NATO povelje za početak trećeg svetskog rata, pa se ispostavilo dasu projektili bili ukrajinski i onda ništa.
P.S. Evo NATO Balša pitao I Šta SAD?
Pa ništa, Balša, ćuti i jedi govna, to sad.




gedza.73 gedza.73 07:54 23.01.2024

Re: novo

freehand
Danas su ukrajinski nacosi gadjali pijacu u Donjetsku, ubili 25 ljudi.

27.

To neke ruske Markale?
Nego sazna li se šta o pogibiji heroja Prigožina kog ste hvalili, u koga nade polagali, ode na blogovima pisali? Mi'sim kad imaš sve ove podatke valjda ruska služba saznala ko im pobi one državne kriminalce i naciste u privatnoj vojsci koja po ruskom ustavu ne bi smela da postoji.

Pa će da ti okači slike ruševina ispod kojih su ukrajinski i nemački, britanski, francuski vojnici i oficiri i da kaže da su tu civili

Ti k'o onaj Džejmi Šej što je pričao kako se u srpskim bolnicama krije vojska.
Pa ništa, Balša, ćuti i jedi govna, to sad.

ma pusti Balšu, vidi ovoga
Путин упозорава: Ако се неко умеша у ситуацију у Украјини удар ће бити муњевит

Ruski predsednik Vladimir Putin danas je “svečano” proglasio aneksiju četiri okupirana regiona Ukrajine na raskošnoj ceremoniji u Kremlju

gađaju im ciljeve do 1000 km u unutrašnjosti Rusije kroz tu njihovu ultramegaigaspecnac svemirsku tehnologiju i uprkos tvrdnjama ovdašnjih analitičara kako nakon aneksije DNR i LNR postaju ruske teritorije pa samim tim zaštićene od napada ratna dejstva još uvek traju.


Osim toga na blogu se još može pročitati kakva ste sva predviđanja iznosili počev od februara 2022. Milan Tarot ima veću stopu tačnosti.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:26 23.01.2024

Re: novo

Ali ako pitaš Benedykta - to su samo Rusi. Kao i sva ona deca pobijena od 2014.u nasumičnom terorističkom granatiranju.
Pa će da ti okači slike ruševina ispod kojih su ukrajinski i nemački, britanski, francuski vojnici i oficiri i da kaže da su tu civili jer tako kaže zelenski, iliArestovič doskoro.Taj sada priča drugepriče.
Ili ćedaokači gomile ruševina ispodkojih su desetine mrtvih civila stradalih od ukrajinskih protivavionskih projektila.


Zar je toliko tesko reci da u napadima na Donjeck ali i Odesu, Kijev i Harkov svakodnevno ginu civili a da se ne ulazi u ovakve konstrukcije? Ne kazem da nije bilo manipulisanja sa obe strane ali to ne znaci da i jedna i druga strana ne ubija i civile.
freehand freehand 09:40 23.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
Ali ako pitaš Benedykta - to su samo Rusi. Kao i sva ona deca pobijena od 2014.u nasumičnom terorističkom granatiranju.
Pa će da ti okači slike ruševina ispod kojih su ukrajinski i nemački, britanski, francuski vojnici i oficiri i da kaže da su tu civili jer tako kaže zelenski, iliArestovič doskoro.Taj sada priča drugepriče.
Ili ćedaokači gomile ruševina ispodkojih su desetine mrtvih civila stradalih od ukrajinskih protivavionskih projektila.


Zar je toliko tesko reci da u napadima na Donjeck ali i Odesu, Kijev i Harkov svakodnevno ginu civili a da se ne ulazi u ovakve konstrukcije? Ne kazem da nije bilo manipulisanja sa obe strane ali to ne znaci da i jedna i druga strana ne ubija i civile.
Jeste, meni je teško da palamudim sa tim "jesu ovi ALI su i oni". naročito ne razumem zašto bi bilo ko morao da priznaje bilošta, naročito kad su očiglednosti u pitanju.
Da me ne mrzi sad bih ti ovde kačio desetine i stotine fotografija ukrajinskih vojnika po školama,bolnicama i dečijim vrtićima, a priča o francuskim vojnicima u harkovskomhotelu je toliko sveža da se Makron još puši. I tu je ogroman problem da su po svoj prilici u pitanju bili aktivni francuski oficiri i vojnici koji su direktno učestvovali u ratnim dejstvima na teritoriji Ukrajine.
I da ne tražim sad sve one izjave i priznanja ukrajinskih zvaničnika o tome kako su njihove pvo rakete rušile civilne solitere.
I na kraju - ne znam ni za jedan primer da su Rusi namerno i ciljano gađali civile, da ne pričamo sad o onom ukrajinskom Račku iz Buče.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:10 23.01.2024

Re: novo

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Ali ako pitaš Benedykta - to su samo Rusi. Kao i sva ona deca pobijena od 2014.u nasumičnom terorističkom granatiranju.
Pa će da ti okači slike ruševina ispod kojih su ukrajinski i nemački, britanski, francuski vojnici i oficiri i da kaže da su tu civili jer tako kaže zelenski, iliArestovič doskoro.Taj sada priča drugepriče.
Ili ćedaokači gomile ruševina ispodkojih su desetine mrtvih civila stradalih od ukrajinskih protivavionskih projektila.


Zar je toliko tesko reci da u napadima na Donjeck ali i Odesu, Kijev i Harkov svakodnevno ginu civili a da se ne ulazi u ovakve konstrukcije? Ne kazem da nije bilo manipulisanja sa obe strane ali to ne znaci da i jedna i druga strana ne ubija i civile.
Jeste, meni je teško da palamudim sa tim "jesu ovi ALI su i oni". naročito ne razumem zašto bi bilo ko morao da priznaje bilošta, naročito kad su očiglednosti u pitanju.
Da me ne mrzi sad bih ti ovde kačio desetine i stotine fotografija ukrajinskih vojnika po školama,bolnicama i dečijim vrtićima, a priča o francuskim vojnicima u harkovskomhotelu je toliko sveža da se Makron još puši. I tu je ogroman problem da su po svoj prilici u pitanju bili aktivni francuski oficiri i vojnici koji su direktno učestvovali u ratnim dejstvima na teritoriji Ukrajine.
I da ne tražim sad sve one izjave i priznanja ukrajinskih zvaničnika o tome kako su njihove pvo rakete rušile civilne solitere.
I na kraju - ne znam ni za jedan primer da su Rusi namerno i ciljano gađali civile, da ne pričamo sad o onom ukrajinskom Račku iz Buče.


Ukrajinci gadjaju civile a Rusi precizno i iskljucivo ukrajinske i ostale vojnike. Vazi. Ako ti kazes da su ociglednosti posto ti ne znas da su Rusi namerno i ciljano gadjali civile onda mora da je tako. Evo prenecu Sonji iz Odese da joj je baka koja je poginula u svom stanu od ruske rakete bila Makronov vojnik.
freehand freehand 10:25 23.01.2024

Re: novo

Ukrajinci gadjaju civile

Znaš čiji su avioni još 2014. u Lugansku namerno i direktno bombardovali civile u centru grada?
jesi li video snimke iz istog tog Luganska u kome ukrajinska vojska nasumično puca po civilnim objektima?
A ako već treba disklejmer: osnovna ljdskost podrazumeva da čovek žali za svakim životom bez obzira da li je u pitanju civil ili vojnik i bez obzira kojoj strani pripada.
Ukrajinski vojnici pokazali su se kao izvanredni borci u ovom krvavom ratu, ali njihova nesreća i nesreća Ukrajine je to što su oni proksi borci proksi armije u državi zarobljenoj od strane hegemonije. Ne teraj me da ovo obrazlažem desetinama izjava GS NATO, načelnika američlkog generalštaba, i predsednika država i vlada sa te zapadne strane, ako već dela nisu očigledna.
Elem, da ponovim: ne znam ni za jedan primer u kome je ruska armija ciljano i namerno gađala civile 8što je bitna razlika u odnosu na civilne objekte koji to prestaju da budu kad ih vojska koristi kao uporišta).
A te patetične pizdarije sa ličnim imenima žrtava čuvaj za kružoke gde ih razmenjujete, tamo je to valjda dobra fora, Otprilike kao kad ovdašnji domaćini krenu sa zloupotrebom Milice Rakić, tu se uvek nađete.
gedza.73 gedza.73 10:52 23.01.2024

Re: novo

freehand
Kao i sva ona deca pobijena od 2014.u nasumičnom terorističkom granatiranju.






Ti prepoznaješ gde si bio nego zbog drugih da ne bude zabune Vukovar je na slici.
ne znam ni za jedan primer u kome je ruska armija ciljano i namerno gađala civile

Da bre. Ruska vojska ima visokoprecizne rakete. Samo što im se ponekad desi da bombarduju svoje selo i to još na području Rusije.

Inače posebne napore Rusija ulaže u zaštitu civila od promaje i otvorenih prozora. Tu im i dalje visoka stopa smrtnosti.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:08 23.01.2024

Re: novo

freehand
Ukrajinci gadjaju civile

Znaš čiji su avioni još 2014. u Lugansku namerno i direktno bombardovali civile u centru grada?
jesi li video snimke iz istog tog Luganska u kome ukrajinska vojska nasumično puca po civilnim objektima?
A ako već treba disklejmer: osnovna ljdskost podrazumeva da čovek žali za svakim životom bez obzira da li je u pitanju civil ili vojnik i bez obzira kojoj strani pripada.
Ukrajinski vojnici pokazali su se kao izvanredni borci u ovom krvavom ratu, ali njihova nesreća i nesreća Ukrajine je to što su oni proksi borci proksi armije u državi zarobljenoj od strane hegemonije. Ne teraj me da ovo obrazlažem desetinama izjava GS NATO, načelnika američlkog generalštaba, i predsednika država i vlada sa te zapadne strane, ako već dela nisu očigledna.
Elem, da ponovim: ne znam ni za jedan primer u kome je ruska armija ciljano i namerno gađala civile 8što je bitna razlika u odnosu na civilne objekte koji to prestaju da budu kad ih vojska koristi kao uporišta).
A te patetične pizdarije sa ličnim imenima žrtava čuvaj za kružoke gde ih razmenjujete, tamo je to valjda dobra fora, Otprilike kao kad ovdašnji domaćini krenu sa zloupotrebom Milice Rakić, tu se uvek nađete.


Jasno, kad ja pomenem onda je 'pateticna pizdarija' a kad ti pomenes onda je OCIGLEDNOST.

Boli me uvo sta pricaju debili od NATO generala kao sto me boli uvo i sta pricaju debili od Putinovih generala koje cudnamicuda ti nikad ne pominjes. Ti ces znati zasto ne. Osrvnuo sam se na ubistvo civila i tvoju tvrdnju da Rusi ne ubijaju civile nego samo ukrajinske u ine vojnike. Posto si rekao da TI ne znas za slucaj toga i na tome bazirao ociglednost pomenuo sam ti onu gore pateticnu pizdariju.

Elem, da ponovim: ne znam ni za jedan primer u kome je ruska armija ciljano i namerno gađala civile 8što je bitna razlika u odnosu na civilne objekte koji to prestaju da budu kad ih vojska koristi kao uporišta).


U svim onim srusenim stambenim zgradama u Mariopolju, Harkovu ili Odesi bili su smesteni vojnici? Ili su gadjali neciljano i nenamerno?

Nisi jedini koji ovde na blogu jasno navija za Putina u ovom ratu ali za razliku od recimo blogokolege Vcucka koji to otvoreno kaze ti glumis neku namrgodjenu objektivnost. Sto postaje jos smehotresnije kad se uzme u obzir da svako malo druge prozivas da glume objektivnost.




Milan Novković Milan Novković 12:36 23.01.2024

Re: novo

maksa83
Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima.

...
Jedna paradigmatična lična priča o Seobama Naroda. Od useljenja ovde 2007. sam prekoputa imao komšije koje da sam specificirao na dvaes strana ne bih tako dobre imao. Ona arhitekta, on geofizičar, sjajni sjajni sjajni likovi oboje, u međuvremenu dobili klinca koji je sad tu pred školu. Oni su od prekjuče u Australiji, a iz njihovog stana čujem neke Ruse. Ispred stana više nema njihova tri bicikla, a kao podsećanje da su nekad bili tu stoji ormarić za preslvlačenje bebe koji smo im dali kada se rodio Paki.

Lepa pričica sa rastrzanim emocijama, i dobra tema za sebe.

Ja sam blog napisao zato što sam onomad rekao kako više nacizma ima na krajnje levom delu spektra nego na krajnje desnom, a bio u strašnoj gužvi pa nisam imao vremena za dalje blogovanje.

Pa sam "sjurio" blog u tastaturu iako, još uvek nemam dovoljno vremena.

Što bi rekao ovde jedan od Two Ronnies komičara, u skeču gde se napija u pabu dok društvu naručuje rundu pića, zaboravi sve što sam do sada rekao

Ja levo-desno na taj način koristim samo kao provokativnu reakciju kad su mi input bufferi prezasićeni pozivanjima sagovornika na tu osu

Zbog komešanja, histerije, haosa, ... bukvalno orgija skoro pa većine nevinih, a divlje napumpanih hormonima, politički spektar je bolje ne dirati nego dirati danas - danas je sve i svašta, čim malo zagrebeš, alat i teren raznih zlikovaca.

Iz najprostije linearne/vektorske algebre znamo da onog sekunda kad nekoj n-dimenzionalnoj pojavi oduzmemo jednu dimenziju izgubimo većinu informacija.

To nije očigledno na prvi pogled zato što kad vidimo 2D Sliku mikelanđelove Piete mi mislimo da smo dobili većinu, ali mi zaboravimo da nam nije ta slika dala većinu "informacija", nego slika kao ključ u naša sećanja, tj mi smo Pietu zapamtili od pre.

Zbog tog većinskog gubitka informacija nižedimenzionalni podprostori nekog prostora se zovu u matematičkoj fizici (ili su se bar nekad na PMFu zvali) degenerisani prostori.

Ovo, naravno, ne treba brkati sa TBP aktivnim entitetima ala ... kako ono bejaše, 11D česticama, 2D folijama itd

Aktivno je druga priča, ko prazna livada, pa livada sa Napoleonima i Rusima na njoj, baš druga priča.

Ako koristimo samo jednu dimenziju, npr levo-desno u političkom spektru, anda smo pšrinuđeni kad nekome lepimo etikete da ostale dimenzije projektujemo na tu jednu dimenziju.

Ajdm uzmimo dimenziju tipa autoritativno-liberalno - mi znamo da je diktatora bilo i levo i desno, ali uronjeni u šire druššto, ako ne potegnemo za pojmom "diktator", većina ljudi će autoritativnost projektovati desno, pošto diktatori sebično ne daju slične slobode širem stanovništvu, nego sebično više ostavljaju sebi i svojima.

Kod konzervativno-progresivno situacija je još teža pošto tu nije očigledno da konzervativno može, sasvim normalno i izuzetno često da se projektuje levo. Ovde će veća većina nego u prethodnom primeru konzervativno preslikati desno, pa neko ko podržava besplatno školstvo, pomaganje poštenim i vrednima koji nemaju posla itd, ... a žestoko je protiv woke sv i svačega, nekontrolisanog društvenog ili tehnološkog progresa itd, ... taj neko će pre završiti kao desničar nego levičar.

A onda, ne samo jedna dimenzija, često i pola dotične, recimo "levo" nije prost floret, mač, sablja nego često bućkuriš višedimenzionalnog, nekontinualnog, nelinearnog, više-manje zdravo-toksičnog itd. A uvek žestoko parametrizovanobilnog.

Primer, zamisli parametar koji definiše koliko smo u svom levičarenju spremni i sami da odvajamo od usta, a koliko je to samo strast za trošenjem tuđih resursa - ne samo da ovde mogu da se sjate karakterno šamanoliko potpuno različite face, nego nam i samima, tj svakom od nas kao pojedincu, taj parametar nije konstanta - tipa ja jesam malo levo od centra i srećno dajem kintu za društveno dobro, al da me vidiš kako bih tek parlao sa tvojim novcem

... itd, you catch my drift, a kome je zarđao audio engleski ... a dibra je, iako priprosta, ilustracija dinamike političkog spektra ...




jovilim_e jovilim_e 13:19 23.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft

...

Nisi jedini koji ovde na blogu jasno navija za Putina u ovom ratu ali za razliku od recimo blogokolege Vcucka koji to otvoreno kaze ti glumis neku namrgodjenu objektivnost. Sto postaje jos smehotresnije kad se uzme u obzir da svako malo druge prozivas da glume objektivnost.



Za koga ti navijaš?
freehand freehand 13:31 23.01.2024

Re: novo

Jasno, kad ja pomenem onda je 'pateticna pizdarija' a kad ti pomenes onda je OCIGLEDNOST.

Ma jok, jasno je samo da si ti patetični spiner. Ja nigde nisam pominjao nikakva imena kobajagi realnih ljudi kao dokaz koji treba da udari na emociju čitaoca.

Boli me uvo sta pricaju debili od NATO generala kao sto me boli uvo i sta pricaju debili od Putinovih generala koje cudnamicuda ti nikad ne pominjes.

Kako ne pominjem? Pominjao sam i pokojnog Gerasimova, i pokojnog Surovikina i pokojnog Šojgua. Dok su bili živi a onda ste ih Benedykt, zapadni mejnstrim i ti više puta sahranjivali a što se kaže o mrtvima sve najlepše pa ja ne bih sad da im ovde pišem panegirike.
Inače, nisam pominjao nikakve NATO generale. Osnovna pismenost čitaocu omogućava da razume da sam govorio o američkom ministru odbrane, genseku NATO i predsenicima država i vlada NATO terorističke organizacije.
Ne insistiram sad da ti za potrebe spinovanja moraš baš da se držiš činjenica, ovo pišem zbog drugih koji bi mogli da povedeni tvojim laganjem pomisle da je stvarno tako kako pišeš. Pa ih pozivam da provere, nije teško a ja komentar nisam editovao.
Kao što nigde nisam tvrdio da Rusi ne ubijaju civile, takva stvar u ratu ne postoji. Ali sam tvrdio da ne znam za primer da Rusi poput Ukrajinaca, Amerikanaca ili Britanaca namerno i ciljano ubijaju civile u svrhu terora. Što nije problem dokumentovati ako budeš insistirao, za neke snimke pobrinuli su se sami amerikanci, poput primera grdeličke klisure, a za neke se pobrinuo Džulien Asanž.
Za ovo u Gazi nije morao niko da se trudi, to je masakr kao rieliti u kome Bajden, Fin der Lajen, Borelj, Sunak, Šolc, Berbok učestvuju sa radošću.




Nisi jedini koji ovde na blogu jasno navija za Putina u ovom ratu ali za razliku od recimo blogokolege Vcucka koji to otvoreno kaze ti glumis neku namrgodjenu objektivnost. Sto postaje jos smehotresnije kad se uzme u obzir da svako malo druge prozivas da glume objektivnost.

Ni ti nisi jedini koji se služi ovim pizdunskim govorom crvjezika sa pdometanjima i spinovanjem, dapače. čak ste većina u javnosti, ali to što vas je mnogo ne znači da svaki pojedinačno nije obična pizdurina. Ne zbog mišljenja i stava, to je uvek ok. Već zbog načina na koji pokušavate da se služeći se lažima i podmetanjima obračunate sa neistomišljenicima.
Što i nečudi od podržavalaca nacizma oličenog i u Bajdenu i u Netanjahuu, podjednako.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:04 23.01.2024

Re: novo


freehand
Jasno, kad ja pomenem onda je 'pateticna pizdarija' a kad ti pomenes onda je OCIGLEDNOST.

Ma jok, jasno je samo da si ti patetični spiner. Ja nigde nisam pominjao nikakva imena kobajagi realnih ljudi kao dokaz koji treba da udari na emociju čitaoca.

Boli me uvo sta pricaju debili od NATO generala kao sto me boli uvo i sta pricaju debili od Putinovih generala koje cudnamicuda ti nikad ne pominjes.

Kako ne pominjem? Pominjao sam i pokojnog Gerasimova, i pokojnog Surovikina i pokojnog Šojgua. Dok su bili živi a onda ste ih Benedykt, zapadni mejnstrim i ti više puta sahranjivali a što se kaže o mrtvima sve najlepše pa ja ne bih sad da im ovde pišem panegirike.
Inače, nisam pominjao nikakve NATO generale. Osnovna pismenost čitaocu omogućava da razume da sam govorio o američkom ministru odbrane, genseku NATO i predsenicima država i vlada NATO terorističke organizacije.
Ne insistiram sad da ti za potrebe spinovanja moraš baš da se držiš činjenica, ovo pišem zbog drugih koji bi mogli da povedeni tvojim laganjem pomisle da je stvarno tako kako pišeš. Pa ih pozivam da provere, nije teško a ja komentar nisam editovao.
Kao što nigde nisam tvrdio da Rusi ne ubijaju civile, takva stvar u ratu ne postoji. Ali sam tvrdio da ne znam za primer da Rusi poput Ukrajinaca, Amerikanaca ili Britanaca namerno i ciljano ubijaju civile u svrhu terora. Što nije problem dokumentovati ako budeš insistirao, za neke snimke pobrinuli su se sami amerikanci, poput primera grdeličke klisure, a za neke se pobrinuo Džulien Asanž.
Za ovo u Gazi nije morao niko da se trudi, to je masakr kao rieliti u kome Bajden, Fin der Lajen, Borelj, Sunak, Šolc, Berbok učestvuju sa radošću.




Nisi jedini koji ovde na blogu jasno navija za Putina u ovom ratu ali za razliku od recimo blogokolege Vcucka koji to otvoreno kaze ti glumis neku namrgodjenu objektivnost. Sto postaje jos smehotresnije kad se uzme u obzir da svako malo druge prozivas da glume objektivnost.

Ni ti nisi jedini koji se služi ovim pizdunskim govorom crvjezika sa pdometanjima i spinovanjem, dapače. čak ste većina u javnosti, ali to što vas je mnogo ne znači da svaki pojedinačno nije obična pizdurina. Ne zbog mišljenja i stava, to je uvek ok. Već zbog načina na koji pokušavate da se služeći se lažima i podmetanjima obračunate sa neistomišljenicima.
Što i nečudi od podržavalaca nacizma oličenog i u Bajdenu i u Netanjahuu, podjednako.


Lupas gluposti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:06 23.01.2024

Re: novo

jovilim_e
Neues aus der Nachbarschaft

...

Nisi jedini koji ovde na blogu jasno navija za Putina u ovom ratu ali za razliku od recimo blogokolege Vcucka koji to otvoreno kaze ti glumis neku namrgodjenu objektivnost. Sto postaje jos smehotresnije kad se uzme u obzir da svako malo druge prozivas da glume objektivnost.



Za koga ti navijaš?


Ni za koga.
Ti? Nisam pratio tvoje komentare na ovu temu.
freehand freehand 17:12 23.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft

freehand
Jasno, kad ja pomenem onda je 'pateticna pizdarija' a kad ti pomenes onda je OCIGLEDNOST.

Ma jok, jasno je samo da si ti patetični spiner. Ja nigde nisam pominjao nikakva imena kobajagi realnih ljudi kao dokaz koji treba da udari na emociju čitaoca.

Boli me uvo sta pricaju debili od NATO generala kao sto me boli uvo i sta pricaju debili od Putinovih generala koje cudnamicuda ti nikad ne pominjes.

Kako ne pominjem? Pominjao sam i pokojnog Gerasimova, i pokojnog Surovikina i pokojnog Šojgua. Dok su bili živi a onda ste ih Benedykt, zapadni mejnstrim i ti više puta sahranjivali a što se kaže o mrtvima sve najlepše pa ja ne bih sad da im ovde pišem panegirike.
Inače, nisam pominjao nikakve NATO generale. Osnovna pismenost čitaocu omogućava da razume da sam govorio o američkom ministru odbrane, genseku NATO i predsenicima država i vlada NATO terorističke organizacije.
Ne insistiram sad da ti za potrebe spinovanja moraš baš da se držiš činjenica, ovo pišem zbog drugih koji bi mogli da povedeni tvojim laganjem pomisle da je stvarno tako kako pišeš. Pa ih pozivam da provere, nije teško a ja komentar nisam editovao.
Kao što nigde nisam tvrdio da Rusi ne ubijaju civile, takva stvar u ratu ne postoji. Ali sam tvrdio da ne znam za primer da Rusi poput Ukrajinaca, Amerikanaca ili Britanaca namerno i ciljano ubijaju civile u svrhu terora. Što nije problem dokumentovati ako budeš insistirao, za neke snimke pobrinuli su se sami amerikanci, poput primera grdeličke klisure, a za neke se pobrinuo Džulien Asanž.
Za ovo u Gazi nije morao niko da se trudi, to je masakr kao rieliti u kome Bajden, Fin der Lajen, Borelj, Sunak, Šolc, Berbok učestvuju sa radošću.




Nisi jedini koji ovde na blogu jasno navija za Putina u ovom ratu ali za razliku od recimo blogokolege Vcucka koji to otvoreno kaze ti glumis neku namrgodjenu objektivnost. Sto postaje jos smehotresnije kad se uzme u obzir da svako malo druge prozivas da glume objektivnost.

Ni ti nisi jedini koji se služi ovim pizdunskim govorom crvjezika sa pdometanjima i spinovanjem, dapače. čak ste većina u javnosti, ali to što vas je mnogo ne znači da svaki pojedinačno nije obična pizdurina. Ne zbog mišljenja i stava, to je uvek ok. Već zbog načina na koji pokušavate da se služeći se lažima i podmetanjima obračunate sa neistomišljenicima.
Što i nečudi od podržavalaca nacizma oličenog i u Bajdenu i u Netanjahuu, podjednako.


Lupas gluposti.

A što ne reći - i navijam za Putina, i ne pominjem ruske generale?
Za svaki slučaj, ako neko nije primetio.

Mada bi možda bolje bilo da si rekao šta je netačno i suprotstavio neki argument a da nije Maša iz Odese i Kurt iz hanovera.
gedza.73 gedza.73 17:42 23.01.2024

Re: novo

freehand
čak ste većina u javnosti, ali to što vas je mnogo ne znači da svaki pojedinačno nije obična pizdurina

Bježmo Grunfe. Njih je dvojica a mi smo sami
Bob Rock

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:44 23.01.2024

Re: novo

freehand
Neues aus der Nachbarschaft

freehand
Jasno, kad ja pomenem onda je 'pateticna pizdarija' a kad ti pomenes onda je OCIGLEDNOST.

Ma jok, jasno je samo da si ti patetični spiner. Ja nigde nisam pominjao nikakva imena kobajagi realnih ljudi kao dokaz koji treba da udari na emociju čitaoca.

Boli me uvo sta pricaju debili od NATO generala kao sto me boli uvo i sta pricaju debili od Putinovih generala koje cudnamicuda ti nikad ne pominjes.

Kako ne pominjem? Pominjao sam i pokojnog Gerasimova, i pokojnog Surovikina i pokojnog Šojgua. Dok su bili živi a onda ste ih Benedykt, zapadni mejnstrim i ti više puta sahranjivali a što se kaže o mrtvima sve najlepše pa ja ne bih sad da im ovde pišem panegirike.
Inače, nisam pominjao nikakve NATO generale. Osnovna pismenost čitaocu omogućava da razume da sam govorio o američkom ministru odbrane, genseku NATO i predsenicima država i vlada NATO terorističke organizacije.
Ne insistiram sad da ti za potrebe spinovanja moraš baš da se držiš činjenica, ovo pišem zbog drugih koji bi mogli da povedeni tvojim laganjem pomisle da je stvarno tako kako pišeš. Pa ih pozivam da provere, nije teško a ja komentar nisam editovao.
Kao što nigde nisam tvrdio da Rusi ne ubijaju civile, takva stvar u ratu ne postoji. Ali sam tvrdio da ne znam za primer da Rusi poput Ukrajinaca, Amerikanaca ili Britanaca namerno i ciljano ubijaju civile u svrhu terora. Što nije problem dokumentovati ako budeš insistirao, za neke snimke pobrinuli su se sami amerikanci, poput primera grdeličke klisure, a za neke se pobrinuo Džulien Asanž.
Za ovo u Gazi nije morao niko da se trudi, to je masakr kao rieliti u kome Bajden, Fin der Lajen, Borelj, Sunak, Šolc, Berbok učestvuju sa radošću.




Nisi jedini koji ovde na blogu jasno navija za Putina u ovom ratu ali za razliku od recimo blogokolege Vcucka koji to otvoreno kaze ti glumis neku namrgodjenu objektivnost. Sto postaje jos smehotresnije kad se uzme u obzir da svako malo druge prozivas da glume objektivnost.

Ni ti nisi jedini koji se služi ovim pizdunskim govorom crvjezika sa pdometanjima i spinovanjem, dapače. čak ste većina u javnosti, ali to što vas je mnogo ne znači da svaki pojedinačno nije obična pizdurina. Ne zbog mišljenja i stava, to je uvek ok. Već zbog načina na koji pokušavate da se služeći se lažima i podmetanjima obračunate sa neistomišljenicima.
Što i nečudi od podržavalaca nacizma oličenog i u Bajdenu i u Netanjahuu, podjednako.


Lupas gluposti.

A što ne reći - i navijam za Putina, i ne pominjem ruske generale?
Za svaki slučaj, ako neko nije primetio.

Mada bi možda bolje bilo da si rekao šta je netačno i suprotstavio neki argument a da nije Maša iz Odese i Kurt iz hanovera.


Pa nastupas navijacki. To je ociglednost, sto bi ti rekao.

Argument? Reagovao sam na tvoju tvrdnju da Ukrajinci ubijaju namerno i ciljano ruske civile dok Rusi to nikad ne rade. I ne samo to, nego su ubijeni ukrajinski civili prevara Zelenskog. Onda si ti tu ubacio razna cuda koja veze ni sa tom tvojmm tvrdnjom ni sa mojim odgovorom nemaju. Otuda ono da lupas gluposti.
freehand freehand 17:58 23.01.2024

Re: novo

Reagovao sam na tvoju tvrdnju da Ukrajinci ubijaju namerno i ciljano ruske civile

Tako je. Nasumično gađanje centra grada kasetnom municijom je upravo to - teror. Koji traje od 2014. sa hiljadama žrtava.

dok Rusi to nikad ne rade.

Kad kažem pizdunska podmetačina - na ovo mislim. Nigde nisam rekao da to Rusi nikad ne rade, kažem da meni nije poznato da postoji dokazan slučaj da su ruske snage igde namerno i ciljano gađale civile.
Možda ti ne razumeš razliku ali to već nije moj problem.
I ne samo to, nego su ubijeni ukrajinski civili prevara Zelenskog.

Opet neistina. Apsolutno je nemoguće da u ratu ovakvih razmera nema civila ubijenih u ruskim akcijama. Ali je apsolutno neupitno da su ukrajinske vlasti u mnoštvu situacija stradale civile stradale od "prijateljske vatre" i kvarova u njihovoj PVO pripisivali ruskim dejstvima.
Nekako mi je najlakše da tu vrstu manipulacije ne samo Ukrajinaca nego čitavog političkog establišmenta Zapada i medijske kloake koja čini mejnstrim opet ilustrujem onimnesrećnim Poljacima, stradalim u napadu Rusije na NATO.
Proguglaj datum i naslove.


Onda si ti tu ubacio razna cuda koja veze ni sa tom tvojmm tvrdnjom ni sa mojim odgovorom nemaju. Otuda ono da lupas gluposti.

Važi. Sve što nema veze sa tvojim odgovorm i skreće sa teme koju si ti u svojoj uobrazilji zadao je lupanje gluposti.
Iš bre.
maksa83 maksa83 20:16 23.01.2024

Re: novo

Lepa pričica sa rastrzanim emocijama, i dobra tema za sebe.

Evo je još jedna lična priča sa rastrzanim emocijama, ovaj put sveža.

Prostorni plan područja posebne namene Avala - Kosmaj. Pri dnu te strane je link na ceo dokument sa mapom.

Ima unutra puno lepih obećanja kako će od ne znam čega sve da naprave ne znam šta, oazu turizam, etno sve super bog zna kako, zdravo, zdravlje, najzdravijea zapravo je cela stvar maska za deo unutra koji obeležava predeo na kome će biti vršena geološka istraživanja minerala. Moja "izdvojena lokacija" je na ivici te šrafirane zone. Da skratim - država Srbija će omogućiti nekome da napravi rudnike ko zna čega preko moje izdvojene lokacije i na 30km od Beograda.

A vlasnik istraživanja je ... druga (prva je naravno Rusija) uzdanica svih dobronamernih i slobodnomislećih ljudi na ovoj planeti.





P.S. Kako se na kineskom kaže "dragi prijatelju iz evroazijske unije nemoj da čupaš strelu, ima trokraki lovački vrh napravićeš samo veću štetu"? Dosta je i mandarinski, ne treba neka egzotika.

P.P.S. Đe ga je principessa? Da zna da su Babe usred te šrafirane zone.
angie01 angie01 20:47 23.01.2024

Re: novo

Kako se na kineskom kaže "dragi prijatelju iz evroazijske unije nemoj da čupaš strelu, ima trokraki lovački vrh napravićeš samo veću štetu"? Dosta je i mandarinski, ne treba neka egzotika.


不要拔箭
Bùyào bá jiàn

cita se-Буиао ба јиан.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:18 23.01.2024

Re: novo

Kad kažem pizdunska podmetačina - na ovo mislim. Nigde nisam rekao da to Rusi nikad ne rade, kažem da meni nije poznato da postoji dokazan slučaj da su ruske snage igde namerno i ciljano gađale civile.
Možda ti ne razumeš razliku ali to već nije moj problem.


Pa jes, razlika je ontoloske prirode. Ja nikad nisam rekao da stajaznam pisco ne postoji nego da meni nije poznato da postoji. Iz cega sledi da za tebe pisco, pardon rusko namerno i ciljano gadjanje civila ne postoji. Zatvoris oci i odjedared ne postoji nista.

Btw, imas isto obrazlozenje ko Netanjahu: kad se u zgradi nalazi vojska odn. teroristi onda ista postaje vojni cilj. I tako su Rusi u Mariopolju odn. Netanhaju u Gazi iz zgrade u zgradu jurili protivnicku vojsku i ops sravnise sve sa zemljom. Ali nije bilo ciljanog i namernog gadjanja civila.

Jasno da je lupanje gluposti kad se u odgovoru na temu x pojave za x potpuno irelevantne nove teme. Evo u ovom poslednjem komentaru si se fino ogranicio na tu jednu temu pa je nesto jasnije otkud onaj stav odozgo.


zoja444 zoja444 10:35 24.01.2024

Re: novo

principessa je fantasticna zena. gospodjetina. nista uvrede, samo argumenti.
freehand freehand 11:39 24.01.2024

Re: novo

Zatvoris oci i odjedared ne postoji nista

Ne. Kod ovakvih stvari postoji ono što je poduprto dokazima. Dakle, Irak NIJE imao oružije (by Drago) za masovno uništenje, CNN i NYT i WP nisu izvori informisanja nego propagande a Džulien Asanž je Bog istine.
Ako me razumeš, mada sumnjam. Odnosno, ne sumnjam u sposobnost već u volju.

kad se u zgradi nalazi vojska odn. teroristi onda ista postaje vojni cilj. I tako su Rusi u Mariopolju odn. Netanhaju u Gazi iz zgrade u zgradu jurili protivnicku vojsku i ops sravnise sve sa zemljom. Ali nije bilo ciljanog i namernog gadjanja civila.

Ovde već sumnjam ne samo u volju već i u sposobnost. Dakle, šta je legitimni vojni cilj ne određujem ja nego međunarodno ratno pravo i konvencije.
Ako ništa drugo - sam broj civilnih žrtava objektivnom posmatraču će ukazati na razliku između Amerikanaca u Bagdadu, Rusa u Mariupolju i Izraelaca u Gazi.

Jasno da je lupanje gluposti kad se u odgovoru na temu x pojave za x potpuno irelevantne nove teme.

To što to imaš velike uši ni na koji način ne utiče na činjenicu da ja lupam gluposti, bar u meri koliko ti to možeš da domašiš.
I veliki je problem što strpljenje da se nekomsa ograničenim kognitivnim sposobnostima ne daje rezultat, dok se sam voljno ne uključi u proces.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:56 24.01.2024

Re: novo

Ne. Kod ovakvih stvari postoji ono što je poduprto dokazima. Dakle, Irak NIJE imao oružije (by Drago) za masovno uništenje, CNN i NYT i WP nisu izvori informisanja nego propagande a Džulien Asanž je Bog istine.
Ako me razumeš, mada sumnjam. Odnosno, ne sumnjam u sposobnost već u volju.


Ma jok, uprkos tome sto stalno nanosis samo nove slojeve nerelevantnih informacija nije to toliko tesko za razumeti. Prati liniju svog izlaganja: sad se ovo da TI ne znas da x postoji svodi na to si TI video da o tome izvestavaju CNN i ostali, a posto oni kazu da to postoji onda ne postoji.


Dakle, šta je legitimni vojni cilj ne određujem ja nego međunarodno ratno pravo i konvencije.


Opet vrdas: ne pise da ti odredjujes nego da predstavljas ono sto rade Rusi na isti nacin na koji Netanjahu predstavlja svoju vojnu akciju. Ako za Putina imas razumevanja a Netanjahua osudjujes onda si dvolican. A upravo si ti ovde veliki kriticar dvolicnosti i duplih standarda.

To što to imaš velike uši ni na koji način ne utiče na činjenicu da ja lupam gluposti, bar u meri koliko ti to možeš da domašiš.
I veliki je problem što strpljenje da se nekomsa ograničenim kognitivnim sposobnostima ne daje rezultat, dok se sam voljno ne uključi u proces.


Manje bi ti trebalo strpljenja za nas sa ogranicenim kogntivnim sposobnostima ako ne bi svaki put uvodio u razgovor nesto novo. A volja sa moje strane postoji: inace ne bih odgovarao na tvoj komentar.

Svejedno. Eto ispricali smo se malo.
freehand freehand 12:39 24.01.2024

Re: novo


Ma jok, uprkos tome sto stalno nanosis samo nove slojeve nerelevantnih informacija nije to toliko tesko za razumeti. Prati liniju svog izlaganja: sad se ovo da TI ne znas da x postoji svodi na to si TI video da o tome izvestavaju CNN i ostali, a posto oni kazu da to postoji onda ne postoji.

Pošto si licencirani procenitelj relevantnosti informacija očekivalo bi se da razumeš da moje insistiranje na tome šta JA znam i ne znam u stvari nije mog ja-pa-ja performans nego poziv da Ti odgovoriš relevantnim, proverenim informacijama koje ću ja vrlo rado prihvatiti i eventualno promeniti svoje viđenje i stav po tom pitanju.

Dakle, na dokazima zasnovano ukazivanje na primere koji ukazuju na rusko ciljanje gađanje civila bilo bi u ovom kontekstu od bitne važnosti.

ne pise da ti odredjujes nego da predstavljas ono sto rade Rusi na isti nacin na koji Netanjahu predstavlja svoju vojnu akciju. Ako za Putina imas razumevanja a Netanjahua osudjujes onda si dvolican. A upravo si ti ovde veliki kriticar dvolicnosti i duplih standarda.

Ovakvo predstavljanje stvari više nema veze sa mogućniostima i voljom za razumevanje realnosti već ukazuje na izvesne značajke u karakteru koje ću izbeći da imenujem.
Ali ću iskoristiti da dodam još jedan sloj koji bi pažnju sa bulšita mogao da skrene ka propagandom zamazanoj slici.
Dakle Putin je pred onim sranjem od suda osuđen praktično za ratni zločin koji se sastoji u krađi dece, za koju ruski izvori tvrde da su sklonjena iz zone ratnih dejstava.
Otprilikeisto ovako:

"A U.S government plan to transport Vietnamese orphans out of their war-torn country began in disaster. The very first flight to leave Saigon, on April 4, 1975, crashed several minutes after takeoff, killing 138 people, most of whom were Vietnamese children. Critics in Washington questioned the Ford administration's political motivations. Others criticized the government for assuming that the children would be better off in America. But perhaps most disturbing was that many of the children were not orphans at all.

During the final days of the Vietnam War, the U.S. government began boarding Vietnamese children onto military transport planes bound for adoption by American, Canadian, European and Australian families. Over the next several weeks, Operation Babylift brought more than 3300 children out of Vietnam."


KLIK

Za ovo (s pravom) niko nije ni suđen ni osuđen za rtani zločin.
Tebi kao stručnjaku za dvoličnost verujem da ne treba objašnjavati o čemu je reč.


Manje bi ti trebalo strpljenja za nas sa ogranicenim kogntivnim sposobnostima ako ne bi svaki put uvodio u razgovor nesto novo. A volja sa moje strane postoji: inace ne bih odgovarao na tvoj komentar.

Što reče Kekec u onoj pesmici dok skakuće kroz šumu "dobra volja je najbolja". Ni to nije malo u ova teška vremena.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:22 24.01.2024

Re: novo

Pošto si licencirani procenitelj relevantnosti informacija očekivalo bi se da razumeš da moje insistiranje na tome šta JA znam i ne znam u stvari nije mog ja-pa-ja performans nego poziv da Ti odgovoriš relevantnim, proverenim informacijama koje ću ja vrlo rado prihvatiti i eventualno promeniti svoje viđenje i stav po tom pitanju.

Dakle, na dokazima zasnovano ukazivanje na primere koji ukazuju na rusko ciljanje gađanje civila bilo bi u ovom kontekstu od bitne važnosti.


Ne znam da li je onaj konvoj recimo u Zaporizji dovoljan - za to se tesko moze reci da su to bili prikriveni ukrajinski vojnici. Jasno da Rusi negiraju da se to desilo. Ali i Ukrajinci negiraju ono sto si gore okacio. I kako onda odredis sta je istina osim sto ne verujes CNNu? Ne valjda verujuci RTu? I kako ti umes da utvrdis sta je ciljano i namerno?

Ako Rusi gadjaju iskljucivo vojne ciljeve ostaje nejasno otkud pobijeni civili i poruseni kvartovi u Mariopolju ili zasto Ukrajinci i Rusi beze iz Odese kad im ne preti opasnost.

I ovo za u Rusiju odvedene civile i decu, tebi je dovoljno sto ruska strana kaze da je to ucinjeno zbog njihove bezbednosti da odbacis ono sto ukrajinska strana tvrdi. Rusi su mogli i da ih puste da na teritoriju koju je kontrolisala ukrajinska vojska ali nisu.

AI (ne Artificial Intelligence) ima dokumentovano ubijanje civila i na jednoj i na drugoj strani, ali oni verovatno nisu validan izvor.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:16 24.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft



Ala su se neki ovde opet nasisali merkurca, i drugih "objektivnih" izvora informacija sa "ozbiljnim" gostima, pa naskaču ovde ljudima na spolovila, i misle da ih neko ozbiljno shvata, zvaka tebi čast na strpljenju.

Inače, vratila mi se učiteljica iz rodne Rusije, priča - tamo su svi ko miševi, ne sme niko da zucne. A njen grad koji je neka kao vojna kolonija tipa našeg Novog Beograda (ćale joj bio vojno lice pa su tamo dobili stan), samo jedno pet puta veća - sablasno prazna, tišina, ne gore svetla, nema nikog. Otišli i nisu se vratili, niti će. Ali zato u Moskvi svega ima, i od ptice mleka, mnogi žive objektivno bolje sada nego pre rata i sve je naoko normalno, šta se dešava u unutrašnjosti niko ne zna, niti je zdravo da se pita. Zapravo gledano odande ni ne izgleda kao da je zemlja u ratu da ne kažem specoperaciji protiv nekih imaginarnih nacista i ostatka zapadnog sveta i drugih gejeva, sem što su oni Z-bilbordi na svakom ćošku, sa patrioCkim sadržajem i motivacionim porukama.

Nisam je mnogo davio, jer sam odmah video da joj je neprijatno i da se plaši da priča, ali kaže da zna da zvanična Srbija podržava Rusiju, ali to je više sa nekakavim kao čuđenjem rekla, da ne kažem gađenjem. Malo sam je umirio kad sam joj objasnio da su to samo neke budale, lopovi koji su krađom izbora na vlasti, i ljubitelji merkurca koji nesebično podržavaju oligaršku bagru i njihovu operaciju, zaboravih da pomenem tužnu sudbinu Dekija Berića i te patrotske ekipe koja je otišla da snajsperiše civile po Donbasu i okolini, ali su sad valjda u nekoj nevolji.
freehand freehand 20:22 24.01.2024

Re: novo

Nisam je mnogo davio, jer sam odmah video da joj je neprijatno i da se plaši da priča

Dosta neobično, da. U zemlji Orvela u kojoj svi rade za tajnu službu predsednika-zombija normalno je plašiti se i paziti šta govoriš.



srdjan.pajic srdjan.pajic 02:19 25.01.2024

Re: novo

freehand
Nisam je mnogo davio, jer sam odmah video da joj je neprijatno i da se plaši da priča

Dosta neobično, da. U zemlji Orvela u kojoj svi rade za tajnu službu predsednika-zombija normalno je plašiti se i paziti šta govoriš.





Ona je još relativno svež imigrant pa nije navikla da ovde može da se sere o svemu koliko god hoćeš, nego vuče te traume od kuće, dodatno pojačane posetom rodnom kraju. A kod kuće - zucneš nešto na ove teme, 8 do 15 godina zatvora. Pa ti zuji, bratesestro, ako smeš.

freehand freehand 09:51 25.01.2024

Re: novo

srdjan.pajic
freehand
Nisam je mnogo davio, jer sam odmah video da joj je neprijatno i da se plaši da priča

Dosta neobično, da. U zemlji Orvela u kojoj svi rade za tajnu službu predsednika-zombija normalno je plašiti se i paziti šta govoriš.





Ona je još relativno svež imigrant pa nije navikla da ovde može da se sere o svemu koliko god hoćeš, nego vuče te traume od kuće, dodatno pojačane posetom rodnom kraju. A kod kuće - zucneš nešto na ove teme, 8 do 15 godina zatvora. Pa ti zuji, bratesestro, ako smeš.


Znam, evo Asanž jedva čeka da dođe, samo mu ove pizde od Britanaca ne daju.
pričao mu je onaj Maning kako je u državi čiji predsednik podržava voterbording kao metod u otkrivanju istine a Gugl, Majkrosoft, Tviter, Fejsbuk - ma svi od reda rade za dobro države peglajući javno mnenje i cinkareći takve što poveruju da mogu da seru koliko hoće.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:48 25.01.2024

Re: novo

srdjan.pajic
Neues aus der Nachbarschaft



Ala su se neki ovde opet nasisali merkurca, i drugih "objektivnih" izvora informacija sa "ozbiljnim" gostima, pa naskaču ovde ljudima na spolovila, i misle da ih neko ozbiljno shvata, zvaka tebi čast na strpljenju.

Inače, vratila mi se učiteljica iz rodne Rusije, priča - tamo su svi ko miševi, ne sme niko da zucne. A njen grad koji je neka kao vojna kolonija tipa našeg Novog Beograda (ćale joj bio vojno lice pa su tamo dobili stan), samo jedno pet puta veća - sablasno prazna, tišina, ne gore svetla, nema nikog. Otišli i nisu se vratili, niti će. Ali zato u Moskvi svega ima, i od ptice mleka, mnogi žive objektivno bolje sada nego pre rata i sve je naoko normalno, šta se dešava u unutrašnjosti niko ne zna, niti je zdravo da se pita. Zapravo gledano odande ni ne izgleda kao da je zemlja u ratu da ne kažem specoperaciji protiv nekih imaginarnih nacista i ostatka zapadnog sveta i drugih gejeva, sem što su oni Z-bilbordi na svakom ćošku, sa patrioCkim sadržajem i motivacionim porukama.

Nisam je mnogo davio, jer sam odmah video da joj je neprijatno i da se plaši da priča, ali kaže da zna da zvanična Srbija podržava Rusiju, ali to je više sa nekakavim kao čuđenjem rekla, da ne kažem gađenjem. Malo sam je umirio kad sam joj objasnio da su to samo neke budale, lopovi koji su krađom izbora na vlasti, i ljubitelji merkurca koji nesebično podržavaju oligaršku bagru i njihovu operaciju, zaboravih da pomenem tužnu sudbinu Dekija Berića i te patrotske ekipe koja je otišla da snajsperiše civile po Donbasu i okolini, ali su sad valjda u nekoj nevolji.


Ma ja to kao straight man omogucavam ljudima da se izraze.

I ja slicno cujem od ljudi iz Rusije i kao sto kazes vidis da im je neprijatno pa i ja gledam da ne gnjavim mnogo. Jedna prijateljica iz Dagestana prica da joj je otac bio mobilisan i poslat u Ukrajinu a da brat gleda da produzi studiranje sto duze moze da i on ne bi bio mobilisan. Propaganda o Ukrajincima kao nacistima sveprisutna. Drugi kolega iz Sankt Putinsbu... pardon Petersburga kaze isao za Bozic da poseti prijatelje u Novi Sad (u Rusiju ne ide jer se kaze plasi da ce biti mobilisan) i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.
jovilim_e jovilim_e 12:56 25.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
srdjan.pajic
Neues aus der Nachbarschaft



Ala su se neki ovde opet nasisali merkurca, i drugih "objektivnih" izvora informacija sa "ozbiljnim" gostima, pa naskaču ovde ljudima na spolovila, i misle da ih neko ozbiljno shvata, zvaka tebi čast na strpljenju.

Inače, vratila mi se učiteljica iz rodne Rusije, priča - tamo su svi ko miševi, ne sme niko da zucne. A njen grad koji je neka kao vojna kolonija tipa našeg Novog Beograda (ćale joj bio vojno lice pa su tamo dobili stan), samo jedno pet puta veća - sablasno prazna, tišina, ne gore svetla, nema nikog. Otišli i nisu se vratili, niti će. Ali zato u Moskvi svega ima, i od ptice mleka, mnogi žive objektivno bolje sada nego pre rata i sve je naoko normalno, šta se dešava u unutrašnjosti niko ne zna, niti je zdravo da se pita. Zapravo gledano odande ni ne izgleda kao da je zemlja u ratu da ne kažem specoperaciji protiv nekih imaginarnih nacista i ostatka zapadnog sveta i drugih gejeva, sem što su oni Z-bilbordi na svakom ćošku, sa patrioCkim sadržajem i motivacionim porukama.

Nisam je mnogo davio, jer sam odmah video da joj je neprijatno i da se plaši da priča, ali kaže da zna da zvanična Srbija podržava Rusiju, ali to je više sa nekakavim kao čuđenjem rekla, da ne kažem gađenjem. Malo sam je umirio kad sam joj objasnio da su to samo neke budale, lopovi koji su krađom izbora na vlasti, i ljubitelji merkurca koji nesebično podržavaju oligaršku bagru i njihovu operaciju, zaboravih da pomenem tužnu sudbinu Dekija Berića i te patrotske ekipe koja je otišla da snajsperiše civile po Donbasu i okolini, ali su sad valjda u nekoj nevolji.


Ma ja to kao straight man omogucavam ljudima da se izraze.

I ja slicno cujem od ljudi iz Rusije i kao sto kazes vidis da im je neprijatno pa i ja gledam da ne gnjavim mnogo. Jedna prijateljica iz Dagestana prica da joj je otac bio mobilisan i poslat u Ukrajinu a da brat gleda da produzi studiranje sto duze moze da i on ne bi bio mobilisan. Propaganda o Ukrajincima kao nacistima sveprisutna. Drugi kolega iz Sankt Putinsbu... pardon Petersburga kaze isao za Bozic da poseti prijatelje u Novi Sad (u Rusiju ne ide jer se kaze plasi da ce biti mobilisan) i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.

Nemoj da pričaš!
A propaganda o Rusima nacistima?
Nisi čuo za to?
freehand freehand 13:06 25.01.2024

Re: novo

Jedna prijateljica iz Dagestana prica da joj je otac bio mobilisan i poslat u Ukrajinu a da brat gleda da produzi studiranje sto duze moze da i on ne bi bio mobilisan.


Dabre.



Propaganda o Ukrajincima kao nacistima sveprisutna.


Šteta što ne umem da klip sa Telegrama i tvvitera okačim ovde, rado bih ti pokazao kako pedesetak mladih Ukrajinaca sa ukrajinskom zastavom na kojoj je nemački orao sa hakenkrojcem u kandžama maršira ulicama nekog urkajinskog grada, uzvikujući parole. Ne znam šta govore, ali obzirom na zastavu koja je na čelu nemam mnogo dileme o čemu bi to moglo biti.
Prizor je živopisan.
Na stranu desetine članaka i klipova sa zapadnog MSM o ukrajinsko belim suprematistima i neonacistima,koji su odjednom počeli da nestaju od 2021.

Ali verujem da ćeš i ovlašnim guglanjemnaići naići na dovoljno nacističkih simbola u ukrajinskoj vojsci. Recimo, kabinet načelnika ukrajinskog GŠ može da ti bude prva tačka na toj interesantnoj putanju.
gedza.73 gedza.73 14:01 25.01.2024

Re: novo

srdjan.pajic
Ona je još relativno svež imigrant pa nije navikla da ovde može da se sere o svemu koliko god hoćeš, nego vuče te traume od kuće, dodatno pojačane posetom rodnom kraju. A kod kuće - zucneš nešto na ove teme, 8 do 15 godina zatvora. Pa ti zuji, bratesestro, ako smeš.


Ruska Duma usvojila zakon po kome se oduzima imovina svima koji pljucnu na zvaničnu propagandu. Ne samo onima koji žive u Rusiji nego i onima van nje a imaju nekretnine na podrućju Rusije.

Što su zujali, zujali su. Sad ako pisneš protiv vlasti osvaneš na ulici. Naši tutubani oduševljeni u kom smeru ruska vlast menja svet i uvodi 'demokratiju'.
jovilim_e jovilim_e 14:05 25.01.2024

Re: novo

gedza.73
srdjan.pajic
Ona je još relativno svež imigrant pa nije navikla da ovde može da se sere o svemu koliko god hoćeš, nego vuče te traume od kuće, dodatno pojačane posetom rodnom kraju. A kod kuće - zucneš nešto na ove teme, 8 do 15 godina zatvora. Pa ti zuji, bratesestro, ako smeš.


Ruska Duma usvojila zakon po kome se oduzima imovina svima koji pljucnu na zvaničnu propagandu. Ne samo onima koji žive u Rusiji nego i onima van nje a imaju nekretnine na podrućju Rusije.

Što su zujali, zujali su. Sad ako pisneš protiv vlasti osvaneš na ulici. Naši tutubani oduševljeni u kom smeru ruska vlast menja svet i uvodi 'demokratiju'.

Ma!
Braća Ameri i ostali Englezi nisu ni morali da donose zakon o oduzimanju ruske imovine.
Oni to rade bezzakonski.
gedza.73 gedza.73 14:14 25.01.2024

Re: novo

freehand
otkrivanju istine a Gugl, Majkrosoft, Tviter, Fejsbuk

Znaš li ko je ovaj simpatnični dječarac? Pavel Durov, osnivač Telegrama.


(srednji prst pokazuje ruskoj vlasti)

Kad već pominješ Orvela imaš u Rusiji danas nešto što se zove Roskomnadzor (kao skraćenice iz 1984.) Neš verovati ali pre nekoliko godina FSB je tražio da im se omogući pristup prepisci svakog korisnika.

U vezi slobode medija. jedan od ubica novinarke Politkovskaje je na slobodi odlukom predsednika Rusije. Prijavio se u te neke njihove vojne-paravojne formacije, sad je oficir i slobodan čovek. Pomazio ga Putin.

K'o što ti reče. Zna se red i demokratija.
gedza.73 gedza.73 14:19 25.01.2024

Re: novo

jovilim_e
Braća Ameri i ostali Englezi nisu ni morali da donose zakon o oduzimanju ruske imovine.

Trajno je oduzeto ruskim tajkunima šta?
Da li se zna za bilo koji slučaj da je bilo kom običnom Rusu (nije kupio jahtu koja ima stranicu na vikipediji zahvaljujući što je prs u dupe sa Putinom... kao što je bilo kod nas devedesetih) oduzet stan ili kuća zato što je na tom istom Zapadu pisao komentare koji podržavaju rusku stranu rata u Ukrajini?

Jedan jedini slučaj.

E sad Rusima u Rusiji, braćo komunisti, oduzimaju kuće ako zucnu protiv Putinovog načina rukovođenja državom.
Što bi naši stari rekli 'Ćuti bog te ubio oćeš da te čuje neko'

Vole ovi današnji papani takvo uređenje više nego leba da jedu.
jovilim_e jovilim_e 14:25 25.01.2024

Re: novo

gedza.73
freehand
otkrivanju istine a Gugl, Majkrosoft, Tviter, Fejsbuk

Znaš li ko je ovaj simpatnični dječarac? Pavel Durov, osnivač Telegrama.


(srednji prst pokazuje ruskoj vlasti)

Kad već pominješ Orvela imaš u Rusiji danas nešto što se zove Roskomnadzor (kao skraćenice iz 1984.) Neš verovati ali pre nekoliko godina FSB je tražio da im se omogući pristup prepisci svakog korisnika.
...

Rusi opet kasne za braćom Amerima.
Gedžonijusu, apdejtuj (sebi) malo ta vrela sa kojih se napajaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:47 25.01.2024

Re: novo

freehand
Jedna prijateljica iz Dagestana prica da joj je otac bio mobilisan i poslat u Ukrajinu a da brat gleda da produzi studiranje sto duze moze da i on ne bi bio mobilisan.


Dabre.



Propaganda o Ukrajincima kao nacistima sveprisutna.


Šteta što ne umem da klip sa Telegrama i tvvitera okačim ovde, rado bih ti pokazao kako pedesetak mladih Ukrajinaca sa ukrajinskom zastavom na kojoj je nemački orao sa hakenkrojcem u kandžama maršira ulicama nekog urkajinskog grada, uzvikujući parole. Ne znam šta govore, ali obzirom na zastavu koja je na čelu nemam mnogo dileme o čemu bi to moglo biti.
Prizor je živopisan.
Na stranu desetine članaka i klipova sa zapadnog MSM o ukrajinsko belim suprematistima i neonacistima,koji su odjednom počeli da nestaju od 2021.

Ali verujem da ćeš i ovlašnim guglanjemnaići naići na dovoljno nacističkih simbola u ukrajinskoj vojsci. Recimo, kabinet načelnika ukrajinskog GŠ može da ti bude prva tačka na toj interesantnoj putanju.


Ne vidim klip. Ako je ovaj prazan prostor gore video klip.

Sto se drugog tice, primeti razliku izmedju ruske propagande o SVIMA koji ucestvuju u vladi Ukrajine i SVMA koji ucestvuju u ratnim jedinicama na strani Ukrajine kao nacistima i ovoga o cemu ti pricas. Na tu rusku propagandu se ono gore odnosilo. Zelenski nacista i te fore. To sto ti ne vidis razliku ne znaci da je nema.

U Rusiji naravno nema suprematiste i neonaciste, Nashih, Ruskih Obraza i sl. I od njih nisu napravljene neke dobrovoljacke jedinice koje ratuju u Ukrajini. Greska, ima ih. Ali to ne znaci da u Kremlju sedi nacisticki rezim i da je ruska vojska nacisticka.

A ima i finih clanaka o globalnim reakcijama ekstremne desnice i neonacistickih pokreta na rat u Ukrajini. Ukratko: imas grupe koje podrzavaju Ukrajinu zbog Azova (ne zbog Zelenskog) i one koje podrzavaju Rusiju zbog Putina jer ce baja da srusi ove sto daju pederima, migrantima i ostalom nesvetu prava. A o vezama AfD, Pegide, Jobbika i sl. i Putina si valjda i ti cuo.


maksa83 maksa83 15:57 25.01.2024

Re: novo

A o vezama AfD, Pegide, Jobbika i sl. i Putina si valjda i ti cuo.

AfD je beskrajno zanimljiv, naime on je kad gledaš po Internetima dika radost i uzdanica SNS bot brigada, ne onih beslovesnih koji pod lažnim slikama kopipejstuju tekst koji dobiju iz bot centrale, nego kod onog "mislećeg" (znam, znam) dela koji iskazuje neko mišljenje, iako su ovi (AfD) uhvaćeni ispod neke vesti u kojoj su Srbi pravili neka sranja u Dojćland kako konstatuju "da ste birali nas ne bi bilo Srba u Dojćland". Sličan odnos ista ekipa ima prema Orbanu koji je naš veliki prijatelj koji se doduše loži na Veliku Mađarsku i hoće Hortiju da postavi bističicu statuičicu u Parlamentu. Lejtst hit je Milica Zanoktica (zašto nju nisu već vratili u sarkofag iz kog je vade pred svake izbore ne znam) koja kaže kako je Orban naš prijatelj iako ima te neke vizije i za razliku od one pevaljke što joj Vulin nije da da uđe "ne dolazi ovde da zaradi pare".

Kakva ekipa da ne poveruješ.
gvozden1 gvozden1 16:07 25.01.2024

Re: novo


E sad Rusima u Rusiji, braćo komunisti, oduzimaju kuće ako zucnu protiv Putinovog načina rukovođenja državom.
Što bi naši stari rekli 'Ćuti bog te ubio oćeš da te čuje neko'

Vole ovi naši papani takvo uređenje više nego leba da jedu.

Ajd da probam opet azbuku.

Pod a)Rusko unutrašnje uređenje je njena unutrašnja stvar.
Zavirivati u tuđi tanjir je nepristojno.
Makar kod nas u Šumadiji.

Pod b) Da li je neko na tvojoj strani ne zavisi od njegovog unutrašnjeg uređenja.

Pod c) Navijati da pobedi onaj ko je na tvojoj strani je logično,
Makar kod normalnih ljudi.


Pod d) Navijati za takvog ne znači biti pristalica njegovog unutrašnjeg uređenja, jer je to njegova stvar.


I sad idemo u krug.

Ajd ti čitaj ovo jedno sto dvesta puta, shvatićeš.
Nadam se.


gvozden1 gvozden1 16:15 25.01.2024

Re: novo

". Sličan odnos ista ekipa ima prema Orbanu koji je naš veliki prijatelj koji se doduše loži na Veliku Mađarsku

A to te jebe?
Orbanovo sećanje na BIVŠU Mađarsku, a Arnautski snovi o BUDUĆOJ Albaniji, ti nikad nisu zasmetali.

Važno je da ti pomeneš Vulina, to je argumentčina.

maksa83 maksa83 16:22 25.01.2024

Re: novo

A to te jebe?
Orbanovo sećanje na BIVŠU Mađarsku, a Arnautski snovi o BUDUĆOJ Albaniji, ti nikad nisu zasmetali.

Važno je da ti pomeneš Vulina, to je argumentčina.


Evo o tome pričam, budale koje se trigeruju kad im diraš Orbane i ostale Putine.

Nigde u tom komentaru nisam pomenuo Vulina, opet si preterao sa glifosatom u drogi.

Neverovatan si, niko te ništa ne pita, sediš u ćošku i čekaš priliku da ispadneš budala, ako je nema ti je sam napraviš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:34 25.01.2024

Re: novo


Znam,



Znaš moj (mer)qrac, da parafraziram desetara Marića iz exJNA.
gvozden1 gvozden1 16:36 25.01.2024

Re: novo




Nigde u tom komentaru nisam pomenuo Vulina,


A pre toga
i za razliku od one pevaljke što joj Vulin


Ne moraš da se glifosatima dopunguješ, može se i bez njih ispasti budala.

Nego, šta bi sa Velikom Albanijom, ne reče da ti (ne)smetaju takve karte, samo te Orbanove jebu?
maksa83 maksa83 16:38 25.01.2024

Re: novo

Znaš moj (mer)qrac, da parafraziram desetara Marića iz exJNA.

Treba proveriti Pravila Službe pok. JNA, negde unutra je sigurno pisalo da se na "Razumem!" povremeno odgovara sa "Razumeš ti moj qrac!" pošto su svi sa ćinovima mislili da je to mnogo dobra fora.
maksa83 maksa83 16:39 25.01.2024

Re: novo

Nego, šta bi sa Velikom Albanijom, ne reče da ti (ne)smetaju takve karte, samo te Orbanove jebu?

Kad SNS brigade budu skandirale Ediju Rami koji nosi šal sa Velikom Albanijom uzbudiću se, možda, malo.
gvozden1 gvozden1 16:41 25.01.2024

Re: novo


Kad SNS brigade budu skandirale Ediju Rami koji nosi šal sa Velikom Albanijom uzbudiću se, možda, malo.

S jel mora i Vulin da skandira, onaj koga nisi pominjao?


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 25.01.2024

Re: novo

maksa83
A to te jebe?
Orbanovo sećanje na BIVŠU Mađarsku, a Arnautski snovi o BUDUĆOJ Albaniji, ti nikad nisu zasmetali.

Važno je da ti pomeneš Vulina, to je argumentčina.


Evo o tome pričam, budale koje se trigeruju kad im diraš Orbane i ostale Putine.

Nigde u tom komentaru nisam pomenuo Vulina, opet si preterao sa glifosatom u drogi.

Neverovatan si, niko te ništa ne pita, sediš u ćošku i čekaš priliku da ispadneš budala, ako je nema ti je sam napraviš.


Dobro, de, i ovo naše blogomesto je kao neka kafana, pa tako imaš i pijance u alkoholnom stuporu u kobra fazi, koji se probude kad neko nešto glasnije vikne i hoće da se ubace u razgovor da i oni nešo važno kažu, ali to teže ide, jer treba vremena da se te (povlenske) magle u glavi dignu i raziđu.

Osim toga, Orban i Putin rade u našem naci-interesu, tako da se prema njima mora odnositi sa poštovanjem i dužnom potčinjenošću u svakom trenutku i na svakom mestu.

Tako da ja druga hučija vidim negde u preseku ova dva spejsa.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:42 25.01.2024

Re: novo

maksa83
A o vezama AfD, Pegide, Jobbika i sl. i Putina si valjda i ti cuo.

AfD je beskrajno zanimljiv, naime on je kad gledaš po Internetima dika radost i uzdanica SNS bot brigada, ne onih beslovesnih koji pod lažnim slikama kopipejstuju tekst koji dobiju iz bot centrale, nego kod onog "mislećeg" (znam, znam) dela koji iskazuje neko mišljenje, iako su ovi (AfD) uhvaćeni ispod neke vesti u kojoj su Srbi pravili neka sranja u Dojćland kako konstatuju "da ste birali nas ne bi bilo Srba u Dojćland". Sličan odnos ista ekipa ima prema Orbanu koji je naš veliki prijatelj koji se doduše loži na Veliku Mađarsku i hoće Hortiju da postavi bističicu statuičicu u Parlamentu. Lejtst hit je Milica Zanoktica (zašto nju nisu već vratili u sarkofag iz kog je vade pred svake izbore ne znam) koja kaže kako je Orban naš prijatelj iako ima te neke vizije i za razliku od one pevaljke što joj Vulin nije da da uđe "ne dolazi ovde da zaradi pare".

Kakva ekipa da ne poveruješ.


AfD su toliko ekstremni da se i Le Penova od njih distancira i preti da nece vise da pravi zajednicku frakciju sa njima u EU parlamentu.

I mene je uvek cudilo to savezovanje medju neonacistima i ekstremnim desnicarima. Jasno mi je kako nadju nesto zajednicko (=mrze pedere, lezbace, migrante, Jevreje i tako to), ali ono kako onda resavaju svoje maksimalisticke teritorijalne zahteve: jedni hoce srpsku Vojvodinu, drugi madjarsku Vojvodina, treci nemacku Vojvodinu. Ili ono kako su tolerantni prema drugoj strani koja ima najgore stereotipe o tvom narodu.


maksa83 maksa83 16:42 25.01.2024

Re: novo

S jel mora i Vulin da skandira, onaj koga nisi pominjao?

Ne mora, on je već osvedočeni degen, njegove budalaštine čitam ovde kroz tebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 25.01.2024

Re: novo

I mene je uvek cudilo to savezovanje medju neonacistima i ekstremnim desnicarima.



A mene je uvek malo čudila reakcija kolega koje su zaljubljene u pomenutog Putina Veliku Rusiji, i pravdaju svaki njegov potez ma koliko krvav ili blesav bio, kad im kažeš da su desničari: krenu da se ljute i obeđuju te da nisu, kao da je biti desničar nešto ružno i loše. Mislim, jeste, ali na to valjda mi libtartdi treba da ukazujemo, a ne oni.
maksa83 maksa83 16:54 25.01.2024

Re: novo

A mene je uvek malo čudila reakcija kolega koje su zaljubljene u pomenutog Putina Veliku Rusiji, i pravdaju svaki njegov potez ma koliko krvav ili blesav bio, kad im kažeš da su desničari: krenu da se ljute i obeđuju te da nisu, kao da je biti desničar nešto ružno i loše. Mislim, jeste, ali na to valjda mi libtartdi treba da ukazujemo, a ne oni.

Ista fora is sa ovim hučijem i Vulinom i Mišom Vacićem. Konstatuješ da pričaju iste budalaštine i kreće tantrum nije nisam kao da su oni neki mentoli, ko što i jesu, ali to je što ti kažeš valjda posao nas loših Srba da ukazujemo, a ne njihov.
gvozden1 gvozden1 16:59 25.01.2024

Re: novo

maksa83
S jel mora i Vulin da skandira, onaj koga nisi pominjao?

Ne mora, on je već osvedočeni degen, njegove budalaštine čitam ovde kroz tebe.

A zato ga ti ne pominješ?
Ili si ga ipak pomenuo?
Ili nisi?

Ajd odluči.
maksa83 maksa83 17:04 25.01.2024

Re: novo

A zato ga ti ne pominješ?
Ili si ga ipak pomenuo?
Ili nisi?

Jesam ga pomenuo kao potpuno epizodnog lika koji je u novembru dao ostavku na mesto direktora BIA ali je naredio da se nekoj pevaljki zabrani ulaz u zemlju jer je valjda napravila rukama onog albanskog orla, i hapsio onog nesretnog Sandulovića. Prvo - kako se on bavi bilo čime ako je bez funkcije od novembra, drugo - čime se ti jebote baviš, imbecilu, pardon, Senatore.

Meni je simptomatično što se ti trigeruješ na njegovo pominjanje, kao da te je malo sramota što verglate istu priču i ložite se na iste stvari, što je okej (mislim, da te bude sramota) ali je opet to neki mir koji ti moraš da nađeš sa sobom, ja ne mogu tu da ti pomognem osim da te podržim.
gvozden1 gvozden1 17:09 25.01.2024

Re: novo


Tako da ja druga hučija vidim negde u preseku ova dva spejsa.

A Maksa je u čelu sofre, normalno.
Ja, ovako jadan, sedim u nekom ćošku i trpam se gde mi nije mesto.


Orban i Putin su saveznici Srbije, među retkim evropskim.

Šta to može da bude razlog da Srbi pljuju na saveznike Srbije?

Putinu lako nađemo manu, Rusiju je uredio kako mi ne bismo smo svoju, i zato ćemo da mu jebemo mamu maminu, jer šta on to radi našoj braći Rusima.
Mi ćemo da mu kažemo kako on treba da uredi svoju državu, jer su Rusi glupu, a mi ih mnogo volimo.


Ali Orban, šta njemu zameramo kad je Mađarska valjda demokratska država?
Nije valjda da mu je jedina mana to što podržava Srbiju?
maksa83 maksa83 17:13 25.01.2024

Re: novo

Ja, ovako jadan, sedim u nekom ćošku i trpam se gde mi nije mesto.

Naprotiv, trpaš se taman tamo gde ti je mesto, između Putina i Orbana (pored Vulina).
gvozden1 gvozden1 17:14 25.01.2024

Re: novo

Meni je simptomatično što se ti trigeruješ na njegovo pominjanje,

Ne, ti se pališ na njega.
Pecaš lajkove na njegovo ime ko devojčice na tiktoku.
Donosi to ovde preporuke, ali nisam te do skoro tako doživljavao.

Ajd sad udeni nekako i Kovića, i to može da donese neki lajkić.
maksa83 maksa83 17:16 25.01.2024

Re: novo

Ne, ti se pališ na njega.
Pecaš lajkove na njegovo ime ko devojčice na tiktoku.
Donosi to ovde preporuke, ali nisam te do skoro tako doživljavao.

Nemoj tako, meni je najvažnije kako me ti doživljavaš. Sa tom mišlju se budim i sa njom ležem.

gvozden1 gvozden1 17:29 25.01.2024

Re: novo

maksa83
Ne, ti se pališ na njega.
Pecaš lajkove na njegovo ime ko devojčice na tiktoku.
Donosi to ovde preporuke, ali nisam te do skoro tako doživljavao.

Nemoj tako, meni je najvažnije kako me ti doživljavaš. Sa tom mišlju se budim i sa njom ležem.


Pa rekoh ti, vidim te u čelu sofre.

Baš tamo gde ti veruješ da pripadaš.

Ili da ti iskreno kažem gde te svrstavam?
maksa83 maksa83 17:31 25.01.2024

Re: novo

Ili da ti iskreno kažem gde te svrstavam?

Nemoj molim te ne znam kako bih to podneo.

Šalim se naravno, koga bre boli kurac gde ga ti svrstavaš...
gvozden1 gvozden1 17:35 25.01.2024

Re: novo

maksa83
Ili da ti iskreno kažem gde te svrstavam?

Nemoj molim te ne znam kako bih to podneo.

Šalim se naravno, koga bre boli kurac gde ga ti svrstavaš...


Šta bi sa Kovićem, njega zaista nisi skoro pominjao.
Ajd sad.
gedza.73 gedza.73 17:47 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
Pod a)Rusko unutrašnje uređenje je njena unutrašnja stvar.
Zavirivati u tuđi tanjir je nepristojno.
Makar kod nas u Šumadiji.

Ima Ilija Garašanin nešto na tu temu. Čim počneš da vodiš samostalnu politiku Rusija počinje da ti pravi probleme. Bilo i ostalo.
Pod c) Navijati da pobedi onaj ko je na tvojoj strani je logično,
Makar kod normalnih ljudi.

Odma' se vidi da si ti jedan potpuno normalan ljud. Maksimalan domet Moksve je pisanje saopštenja.
Pod d) Navijati za takvog ne znači biti pristalica njegovog unutrašnjeg uređenja, jer je to njegova stvar.

Samo se ti nadaj. Posle će da bude kaaaasnooo.
gedza.73 gedza.73 17:57 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
Orban i Putin su saveznici Srbije, među retkim evropskim.

Madjarska je priznala kosovsku nezavisnost

Slovački ministar Blanar istakao je danas u Pragu da je njegova zemlja jedna od pet država EU koje nisu priznale nezaviznost Kosova.

Španija, Kipar, Slovačka, Rumunija i Grčka

Šta domnule Gvozdene imaš protiv braće Rumuna?


gvozden1 gvozden1 18:01 25.01.2024

Re: novo

Bilo i ostalo.

Uh, koliko ti pojma nemaš!

U to vreme Rusija je bila formalni, zvanični zaštitnik Srbije.
I to je bilo u korist Srbije jer je time srpski problem postao međunarodno tretiran.
Do tad je srpsko pitanje bilo unutrašnja stvar Turske.

Postoji li danas neki takav dokument koji Rusiji daje pravo i obavezu na zaštitu Srbije.


Pa nema ga.
Maksimalan domet Moksve je pisanje saopštenja.


A treba više?
Šta?
Da dođu njene trupe ovde?
Samo se ti nadaj. Posle će da bude kaaaasnooo.


To ti neka vračara rekla, ili si sam vračara?
gvozden1 gvozden1 18:03 25.01.2024

Re: novo


Šta domnule Gvozdene imaš protiv braće Rumuna?

Pa ništa.
Orban je jedini koji traži da Srbija odmah bude primljena u EU.

Ima još neko takav?
Švabe možda?
gedza.73 gedza.73 18:06 25.01.2024

Re: novo

alkoholnom stuporu u kobra fazi

Faza prva ti je mislilac. Glava počiva na ruci koja je laktom oslonjena na sto. Sledeća je Supermen.
Prostr'o si se po stolu sa jednom ispruženom rukom daleko ispred sebe.
Onda ide gavran. Dva drugara te nose, ti ih obgrlio rukama i povremeno izbaciš iz sebe nešto što liči na 'gaaaaa' ali je više unutrašnji refleks za povraćanjem. Sve praćeno nekontrolisanim a opet mekim trzajem glave unazad.

I na kraju krokodil. Nepomično ležiš dok te ortaci gađaju kamenčićima.
gedza.73 gedza.73 18:12 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
Orban je jedini koji traži da Srbija odmah bude primljena u EU.

Vidi barabe.
Pa što ga hvališ kad ti skoro reče kako je naš put samo prema Istoku? A i valjda je je većina protiv ulaska u EU.
Prema tom istraživanju, protiv evropskih integracija je čak 44 odsto građana, dok je 35 odsto za, a ostalih 21 odsto ne zna ili ne želi da se izjasni, prenosi Blic.

Taj Mađar oće nas nešto gadno da zajebe.
Uh, koliko ti pojma nemaš!

Raspravi sa Garašaninom.
gvozden1 gvozden1 18:20 25.01.2024

Re: novo

Pa što ga hvališ kad ti skoro reče kako je naš put samo prema Istoku?

E, znam ja da si ti glup, ali ovo nije samo glupost, ima tu i mnogo onog seljačkog bezobrazluka.

Naravno da to nikad nigde nisam rekao, a da tražim da citiraš neću, jer bi to bilo previše davanja na značaju tvojim glupostima.
A i valjda je je većina protiv ulaska u EU.


Država Srbija je za to, on podržava Srbiju u tome.

Gde vidiš problem?
U tome što se on ne meša u unutrašnje stvari Srbije, pa ne sprovodi ankete i ne procenjuje za šta je većina?
Vidi ti to sa Garašaninom


Vidi ti sa istorijom, tamo to piše.


jovilim_e jovilim_e 18:23 25.01.2024

Re: novo

maksa83
A zato ga ti ne pominješ?
Ili si ga ipak pomenuo?
Ili nisi?

Jesam ga pomenuo kao potpuno epizodnog lika koji je u novembru dao ostavku na mesto direktora BIA ali je naredio da se nekoj pevaljki zabrani ulaz u zemlju jer je valjda napravila rukama onog albanskog orla, i hapsio onog nesretnog Sandulovića. Prvo - kako se on bavi bilo čime ako je bez funkcije od novembra, drugo - čime se ti jebote baviš, imbecilu, pardon, Senatore.

Meni je simptomatično što se ti trigeruješ na njegovo pominjanje, kao da te je malo sramota što verglate istu priču i ložite se na iste stvari, što je okej (mislim, da te bude sramota) ali je opet to neki mir koji ti moraš da nađeš sa sobom, ja ne mogu tu da ti pomognem osim da te podržim.

To nije tačno!
Otkuda ti ideja da Gvozdena, ozbiljnog čoveka, porediš sa takvim budalama?
jovilim_e jovilim_e 18:24 25.01.2024

Re: novo

srdjan.pajic
I mene je uvek cudilo to savezovanje medju neonacistima i ekstremnim desnicarima.



A mene je uvek malo čudila reakcija kolega koje su zaljubljene u pomenutog Putina Veliku Rusiji, i pravdaju svaki njegov potez ma koliko krvav ili blesav bio, kad im kažeš da su desničari: krenu da se ljute i obeđuju te da nisu, kao da je biti desničar nešto ružno i loše. Mislim, jeste, ali na to valjda mi libtartdi treba da ukazujemo, a ne oni.

Da li ti misliš da je biti libtard nešto afirmativno?
Ako sam te dobro shvatio?
gedza.73 gedza.73 18:26 25.01.2024

Re: novo

Naravno da to nikad nigde nisam rekao, a da tražim da citiraš neću, jer bi to bilo previše davanja na značaju tvojim glupostima.

Napisao si u fazonu 'ništa ka zapadu samo ka istoku'
Ti si toliko pametnog u ove dve godine napisao da bi stvarno bilo teško pronaći taj biser među svim tvojim mudrostima.

jovilim_e jovilim_e 18:27 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
maksa83
Ne, ti se pališ na njega.
Pecaš lajkove na njegovo ime ko devojčice na tiktoku.
Donosi to ovde preporuke, ali nisam te do skoro tako doživljavao.

Nemoj tako, meni je najvažnije kako me ti doživljavaš. Sa tom mišlju se budim i sa njom ležem.


Pa rekoh ti, vidim te u čelu sofre.

Baš tamo gde ti veruješ da pripadaš.

Ili da ti iskreno kažem gde te svrstavam?

Kaži!
Ne boj se!
jovilim_e jovilim_e 18:29 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
Bilo i ostalo.

Uh, koliko ti pojma nemaš!

U to vreme Rusija je bila formalni, zvanični zaštitnik Srbije.
I to je bilo u korist Srbije jer je time srpski problem postao međunarodno tretiran.
Do tad je srpsko pitanje bilo unutrašnja stvar Turske.

Postoji li danas neki takav dokument koji Rusiji daje pravo i obavezu na zaštitu Srbije.


Pa nema ga.
Maksimalan domet Moksve je pisanje saopštenja.


A treba više?
Šta?
Da dođu njene trupe ovde?
Samo se ti nadaj. Posle će da bude kaaaasnooo.


To ti neka vračara rekla, ili si sam vračara?

Gvozdene, ja mislim da ti više ne bi trebalo ove da podučavaš srpskoj istoriji besplatno.

gedza.73 gedza.73 18:32 25.01.2024

Re: novo

Čarli vidi što Rusi imaju dobru i pametnu pesmicu
Мать заплакала, сказала: «Во солдаты, сын, пойдёшь».
Ах ты, писарь, чёрт усатый, записал меня в солдаты,
К девятнадцати годам я в солдатушки попал.

Распроклятая война, что она наделала,
Сколько девок, сколько баб, сиротами сделала.


Grupa je nešto između Orthodox Celts i Steve 'n' Seagulls. Sad mogu zbog ovako nečega d'ostanu bez instrumenata.

jovilim_e jovilim_e 18:41 25.01.2024

Re: novo

gedza.73
Čarli vidi što Rusi imaju dobru i pametnu pesmicu
Мать заплакала, сказала: «Во солдаты, сын, пойдёшь».
Ах ты, писарь, чёрт усатый, записал меня в солдаты,
К девятнадцати годам я в солдатушки попал.

Распроклятая война, что она наделала,
Сколько девок, сколько баб, сиротами сделала.


Grupa je nešto između Orthodox Celts i Steve 'n' Seagulls. Sad mogu zbog ovako nečega d'ostanu bez instrumenata.


Na žalost, kroz ove moje nemačke slušalice od 350 evara ne prolazi ruska muzika.
Osim ako u ovom ćubu nisu stvarno braća Kridensi?
gedza.73 gedza.73 18:51 25.01.2024

Re: novo

Na žalost, kroz ove moje nemačke slušalice od 350 evara ne prolazi ruska muzika.

na žalost propuštaš dosta toga. Mada si mogao da ideš na koncert. Bio čovek u Beogradu.
Родина — это не жопа президента, которую надо целовать



jovilim_e jovilim_e 19:01 25.01.2024

Re: novo

gedza.73
Na žalost, kroz ove moje nemačke slušalice od 350 evara ne prolazi ruska muzika.

na žalost propuštaš dosta toga. Mada si mogao da ideš na koncert. Bio čovek u Beogradu.
Родина — это не жопа президента, которую надо целовать




Ma jok!
Ja ti slušam samo braću Amere i Engleze, te horove Južne Afrike i Zimbabvea.
Kao i naše frulašice.
gvozden1 gvozden1 19:06 25.01.2024

Re: novo


Napisao si u fazonu 'ništa ka zapadu samo ka istoku'

Ne, ne i ne.

Svakako, možeš ti da se gicaš, možeš da izmišljaš šta ti padne na pamet, ali šta god radio pokažuješ svoje sposobnosti rasuđivanja, a one su, Gedžo, bedne.


Moguće je da si ti mene tako doživeo, da ti se čini logičnim da sam tako nešto napisao, ali to je, eventualno, plod tvog bednog rasuđivanja.


U drugom, po tebe povoljnijem slučaju, jednostavno lažeš.
gvozden1 gvozden1 19:07 25.01.2024

Re: novo


Gvozdene, ja mislim da ti više ne bi trebalo ove da podučavaš srpskoj istoriji besplatno.

Plemenit sam ja čovek:)
milisav68 milisav68 19:19 25.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.

Pa da, stvarno je neprijatno reći da je NATO bombardovao Srbiju.
milisav68 milisav68 19:22 25.01.2024

Re: novo

srdjan.pajic
kao da je biti desničar nešto ružno i loše. Mislim, jeste, ali na to valjda mi libtartdi treba da ukazujemo, a ne oni.



E, ti si zreo za Goli otok.
jovilim_e jovilim_e 19:40 25.01.2024

Re: novo

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.

Pa da, stvarno je neprijatno reći da je NATO bombardovao Srbiju.

Pa da znaš da i nije.
Ako mislimo da se učepimo braći Amerima, ne smemo da ih kudimo.
Vidiš kako su to Srđan i brat Gedža ukapirali.

I u to ime, svima našima rasutim na 'toliko puteva', od brata Džon Majala



A od ovoga 'može da se rikne'.


gedza.73 gedza.73 19:43 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
Moguće je da si ti mene tako doživeo, da ti se čini logičnim da sam tako nešto napisao, ali to je, eventualno, plod tvog bednog rasuđivanja.

Moguće da sam tvoju rečenicu pogrešno razumeo. Moja greška. Drago mi je da smo to ispravili i da si za evropski put Srbije odnosno za usklađivanje sa evropskim sistemom a ne kineskim ili ruskim.
Imaš pozitivno daštanje za takav stav.
gvozden1 gvozden1 19:58 25.01.2024

Re: novo


Moguće da sam tvoju rečenicu pogrešno razumeo. Moja greška. Drago mi je da smo to ispravili i da si za evropski put Srbije odnosno za usklađivanje sa evropskim sitemom a ne kineskim ili ruskim.
Imaš pozitivno daštanje za takav stav.

Ajd prestani da bilo šta zaključuješ.
Ako možeš da razumeš pročitano, dosta je.
Čitaš i pamtiš, dalje ni korak, jer rasuđivanje ti je, znaš i sam kakvo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:03 25.01.2024

Re: novo

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.

Pa da, stvarno je neprijatno reći da je NATO bombardovao Srbiju.

Pa nije
milisav68 milisav68 20:03 25.01.2024

Re: novo

U to ime :)

milisav68 milisav68 20:04 25.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.

Pa da, stvarno je neprijatno reći da je NATO bombardovao Srbiju.

Pa nije

Dobro :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:12 25.01.2024

Re: novo

gvozden1

Moguće da sam tvoju rečenicu pogrešno razumeo. Moja greška. Drago mi je da smo to ispravili i da si za evropski put Srbije odnosno za usklađivanje sa evropskim sitemom a ne kineskim ili ruskim.
Imaš pozitivno daštanje za takav stav.

Ajd prestani da bilo šta zaključuješ.
Ako možeš da razumeš pročitano, dosta je.
Čitaš i pamtiš, dalje ni korak, jer rasuđivanje ti je, znaš i sam kakvo.


Pa kako ces u EU ako neces da postujes njihova pravila? I prihvatis njihove uslove? Evo nekih uslova: priznaj Kosovo, nista od nezavisnosti RS, uvedi sankcije Rusiji. Tvoja teza je da je Rusija saveznik a Zapad neprijatelj (oduvek bio - ok sa izuzetkom onih koje su Drazi dali medaljon) i sad bi u savez sa svojim i neprijateljem tvoga prijatelja.

Ne moras da obrazlazes. Besmisleno je.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:14 25.01.2024

Re: novo

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.

Pa da, stvarno je neprijatno reći da je NATO bombardovao Srbiju.

Pa nije

Dobro :)

Ne znam sta se desilo sa komentarom, evo integralne verzije: pa nije NATO bombardovao samo ljubitelje Putina.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana