Tri stvari

Jelena Krajšić RSS / 02.12.2007. u 13:03

Prva stvar. Pre par dana pričam jednom prijatelju kako me u mega marketima sve više spopadaju raznim akcijama „ako kupiš ovaj prašak dobićeš 658 brijača“ ali kažem mu i da im te akcije slabo prolaze kod mene. Prijatelj mi, uz osmeh „kako ne razumeš?“ između redova, govori da kada njemu priđe promoterka on ide za njom i radi sve što mu ona naredi. Njen je rob. Ona je mlada, lepa, zgodna i zanosna u svakom smislu, dovoljno je da mu se obrati i on će učiniti sve kako ona kaže. Nema nikakvih problema.

E sad mene zanima: Zar nisam i ja ciljna grupa ovih akcijaša tipa „pasta + wcpapir = osveživač vazduha“? Zar oni ne žele da i ja idem kao hipnotisana za nekim i da potrošim novac tamo gde nisam planirala? Moram ovu priliku da iskoristim da im kažem da kod mene ne prolazi mlada, lepa, zgodna i zanosna, nego mlad, lep, zgodan i zanosan. Skoro sam sigurna da nas ima još koji nemamo ulogu u ovoj igri, a sigurna sam potpuno da od ovakve igre najviše štete imaju upravo gore pomenuti akcijaši - makar pola ciljne grupe promašuju.

Dakle, ko su ti ljudi koji na pomenute poslove zapošljavaju isključivo osobe ženskog pola? I zašto to rade? Čim počnem da razmišljam o mogućim odgovorima na ova pitanja odmah mi se javlja sledeće: vidim čoveka u odelu sa kravatom... on nešto odlučuje, ima neki odgovoran posao... nema mnogo vremena za porodicu... vidim i devojku... ima mnogo ambicija, ali je još mlada... nema novca...

I tako, da ne fantaziram dalje, osećam da smo ja i neko ko bi mene hipnotisao u mega marketu diskriminisani, a nije ni devojka sa ambicijama i bez novca u boljoj poziciji. Jedino je dobro čoveku u odelu sa kravatom i to na nekoliko nivoa. Ali moglo bi mu biti još bolje.

Druga stvar. U Velikom bratu se dogodilo nešto što nikada do sada nije, tako kaže voditeljka. Neki frajer je isto veče stratovao tri cice. Pritom se ne može reći da ga je prva koju je startovao odbila. Šaputali su, dodirivali se, poljubili se... On se u jednom momentu okrenuo i otišao kod druge, pa kod treće. I sad ide najzanimljiviji deo: jedna od sustanarki prvoj je rekla da nije dobro uradila što mu je to dozvolila, a odmah zatim na scenu stupa prva - uvređena je jer joj striptizeta morališe. A ja ne vidim razlog da striptizete ne budu nekome moralni uzor, kao što ne vidim razlog da se nekome prebacuju poljupci i dodiri. Dakle, ni jedna nije u pravu. Pričaju paralelne priče. Ma samo smo mi super, a mani i vas :)

Treća stvar. Priča mi prijatelj koji dugo nije bio u državi da mu je najveći šok od kada se vratio priča nekog čoveka o tome kako je njegov sin prethodno veče prebio pola kafane i kako je pretio ljudima pištoljem. Kaže moj prijatelj, potpuno zbunjen, da ga sada ne bi iznenadilo da čuje od istog čoveka priču o tome kako mu je ćerka prostitutka. Beeeep! Wrong. Ne prijatelju, nisi u pravu, priču o sinu sa pištoljem ovde mnogo pre možeš očekivati nego priču o ćerki prostitutki. Možda ne zato što je realno manje ovakvih ćerki, nego zato što je priča o njima manje prihvatljiva. I onda se zbog nečega setim Filareta. Sećate se Filareta?



Komentari (84)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

marumi marumi 13:19 02.12.2007

Sustina

. Jedino je dobro čoveku u odelu sa kravatom i to na nekoliko nivoa. Ali moglo bi mu biti još bolje.


A zar to nije sustina, Jelena?

Re: Sustina

marumi
. Jedino je dobro čoveku u odelu sa kravatom i to na nekoliko nivoa. Ali moglo bi mu biti još bolje.A zar to nije sustina, Jelena?

Englezi sa ponosom izjavljuju da je razlika u zaradi izmedju muskarca i zene na istom polozaju u UK SAMO 10%. To je navodno mnogo bolje nego u vecini (zapadnoevropskih) zemalja.
Olga Medenica Olga Medenica 13:34 02.12.2007

Re: Sustina

ha. samo sto su retko na istom polozaju.
Uostalom, malo li je 10% a i cemu kad zene vise crnce.

A coveku s' jkravatom ide sve bolje i bolje.
Mada je verovatno veca sansa da ce u megamarketu da se nadje njegova zena koja kupuje wc papir, 635 brijaca (za njega) i td.

Re: Sustina

ponos na 10% razliku u korist muskaraca je skandalozan!
Moje iskustvo sa Engleskinjama je da one velikodusno prepuste partneru finansijsku brigu o porodici cim se porode. a ove desprite hosewifes i nisu bas neke domacice u poredjenju sa srpskim visestruko diskrimisanim zenama, majkama, sestrama...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:06 02.12.2007

Re: Sustina

A zar to nije sustina, Jelena?

Zavisi. Suština čega?
marumi marumi 14:59 02.12.2007

Re: Sustina

Jelena Krajšić
Zavisi. Suština čega?

Pa valjda da coveku u odelu sa kravatom bude bolje i jos bolje?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:09 02.12.2007

Re: Sustina

E to jeste.
Olga Medenica Olga Medenica 18:42 02.12.2007

Re: Sustina

stvarno, nasli su cime ce da se hvale!
To je kao da se tip hvali da manje tuce svoju zenu od svog komsije. Pih.
Gorstak Gorstak 13:49 02.12.2007

Idemo redom

Prva stvar: Cenim, ne mora da znači da sam u pravu, da se mi (muškarci) stimulišemo vizuelno i nema teorije da nam pažnju skrene super povoljan deterdžent uz koga dobiješ i besplatno uloške npr. Treba jedna (ili još bolje ako ih ima više) nadarenih (svi znamo šta mislim) promoterki da te povuče za kravatu (da ne kažem nešto drugo) i da te privede do ciljanog proizvoda. Ja, eto, priznajem da hipnotisano uzmem prvu stvar sa police, a ako još moram da se sagnem ta hajte molim vas. Ako je promoterka plavuša, pa mlada, pa nasmejana, pa... barem ću da pogledam.
Žene imaju drugu vrstu stimulacije kao što je svim oženjenima veoma dobro poznato. Moraju da se probaju sve moguće cipele i posle maratona od 2-3h vrati se u onu prvu radnju, a ono nestalo broja...
Isto tako je i u hipermarketima. Ženske vole to mnogo više da zagledaju, pipkaju, pomirišu pa još i pročitaju deklaraciju da nije, ne daj Bože, iz PRC. Ja imam napade klaustrofobije i samo gledam da se dočepam kase i da skratim agoniju. Daleko je to od uživanja i baš je lepo što su promoterke lepe.

Druga stvar: Ne stižem, a i ne interesuje me VB pa ga i ne gledam. Jel bilo keksa ili nije? Hoće li i kada? Mislim, da obratim pažnju ako bude.

Treća stvar: Uvek sam se čudio gastosima koji se vrnu ovde (iz raznoraznih razloga) pa sad odjednom se okreću oko sebe i iznenađeni tipa:,,A vi ne vezujete pojas na zadnjem sedištu?" Moji odgovori su u stilu ala Mile tranzicija:,, Nisam pas pa da me vezuju..."
Mnogo je lako naviknuti se na bolje pa kad se vratiš, a ti se, kao, čudiš. U stvari, daješ sebi na važnosti u stilu koje ste bre vi gedže, vidi, bre, gde živite. Kultura vam je u p...beep..ku lepu beep rinu beep, beeep, beeeeep. A ja sam baš fin i pitom i koji je meni zapalo da se rodim sa vama, stoko bre!
Ono što je još i gore, većina njih ne kaže to smišljeno sa gore navedenom pozadinom nego onako, iskreno, naivno i bez prave želje da te uvrede.
A, možda ja trebam da odem i da smirim dživce? :) Napeto je ovde, mlogo. Za početak idem da drmnem jednu ljutu.
Aj živeli!

P.S. Izvini zbog dužine komentara. Krenulo me pa ne umem da stanem.
Dax Dax 13:55 02.12.2007

Re: Idemo redom

1.Kada dodje mlada,lepa,zgodna ako ima da se jede slatko ja probam kazem da cu imati u vidu njihovu akciju da sam iznenadjen ,da idem minut-dva po supermarketu i dovidjenja!
2.Ne gledam Velikog Brava
3.Sin sa pistoljem,jao nama .Cerka prostitutka-Jao njoj.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:04 02.12.2007

Re: Idemo redom

Ne gledam Velikog Brava

Ima i Veliki Brat - Veliki Mozak, a ima i Mala Sestra. Eto.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:15 02.12.2007

Re: Idemo redom

da se mi (muškarci) stimulišemo vizuelno

Ako je tako, onda akcijašima ni homoseksualci nisu ciljna grupa. Ja mislim da su neki ljudi do te mere zadrti da će radije pristati da manje zarade nego da u igru "namami kupce" uključe homoseksualce. Kada sam pitala neke muškarce zašto su uvek žene promoterke rekli su mi "Pa lepše je videti ženu nego muškarca" a ja pitam "Kome je lepše?" :))
Gorstak Gorstak 14:42 02.12.2007

Re: Idemo redom

Jelena Krajšić
"Pa lepše je videti ženu nego muškarca" a ja pitam "Kome je lepše?" :))

Unapred se izvinjavam na prostom rečniku i bukvalnosti. Zvekno sam onu ljutu i trenutno pretim pištoljem boljoj polovini kafane, a ove druge ću da bijem pa mi ne ide da pričam lepo.
Elem, gde si videla porno časopis za žene? Možda ga i ima, ali mu tiraž nije ni prineti ovim "muškim" kao što su Pleyboy, Husler, CK, IQ...
Zaključak: Muški se pale na to, a ženske nekako ne dotiče. Isto ti je i sa promoterkama: sise, guza, osmeh ko biseri beli, ... i eto ga namamljeni, kravatirani, nehomoseksualni, a ipak isfrustrirani mužjak koji još bude i zadovoljan kupovinom nečega što nikad nije i neće upotrebiti (anitra wc npr. - to je ona patka nindža koja ubija namrtvo bakterije u našoj wc šolji).
Činjenica je da je to veliki deo potrošača, a za one ostatke tržišta, ša nas gabri. Meni su npr. totalno bezveze reklame za pivo: To lave, rogonja i muškarci znaju zašto. Ja muško, a pojma nemam. Priznajem. Njima je ciljna grupa većina, a to su zemljoradnici, zidari, nadničari... Ša ih gabri za mene koji pijem onu od 0,3 l i to jednom nedeljno.
Ovde ti je isto to. Ciljamo većinu, a ti što nisi pa šta da ti radimo. Hiper, hiper, hiper...
marumi marumi 15:30 02.12.2007

Re: Idemo redom

Mnogo je lako naviknuti se na bolje pa kad se vratiš, a ti se, kao, čudiš. U stvari, daješ sebi na važnosti u stilu koje ste bre vi gedže, vidi, bre, gde živite. Kultura vam je u p...beep..ku lepu beep rinu beep, beeep, beeeeep. A ja sam baš fin i pitom i koji je meni zapalo da se rodim sa vama, stoko bre!
Ono što je još i gore, većina njih ne kaže to smišljeno sa gore navedenom pozadinom nego onako, iskreno, naivno i bez prave želje da te uvrede.
A, možda ja trebam da odem i da smirim dživce? :) Napeto je ovde, mlogo. Za početak idem da drmnem jednu ljutu.

Mnogo je lako naviknuti se na bolje to je tacno.
Nije tacno da dajes sebi na vaznosti nego ti tesko da se priviknes na sranje i jos ga geldas svojim ocima.
A da gedza ima, ima ih.
Kultura se svela na ''duhovnost'' da sada popovi sprovode zakon; na svakom cosku crkvica bez kapele pa kad stari koji su ostali pocrkaju ne mogu da sacekaju decu koja su otisla da ih sahrane jer zakon sada sprovode popovi posto su ga 60 godina sporovodili komunisti.
Vecina bi mogla sve to da kaze smisljeno ali iz pristojnosti cini to dobronamerno i bez zelje da te uvrede.

A ti treba da izadjes na svez vazduh i smiris zivce. Zivci se bolje smiruju na zvezem vazduhu nego uz brlju. :)))
Gorstak Gorstak 15:58 02.12.2007

Re: Idemo redom

marumi
Vecina bi mogla sve to da kaze smisljeno ali iz pristojnosti cini to dobronamerno i bez zelje da te uvrede.

Da ovde mnogo stvari ne štima tu nema spora. Da mi se sad neko ko je proveo jednocifren br. godina u nekoj od toliko željenih gast. destinacija pravi mlogo fin to me podseća na one staaaaare beogradžanke koje, eto, pamte BG kakav je bio pre došljaka, a one sve poreklom, ako ne i rodom, sa nekih čuka za koje nisam ni znao da postoje.
A sad malo da se falim: Bio ja na sluzbenom putu u Deutchland i reko ajd kad sam tu da svratim na Oktobar fest. To je to što se tiče hvale. Bioi video. Sad ide drugi deo. Ljudi, ono tamo, pa to je stoka neviđena koliko su se iznapijali. Slažu ih, onako pijane, kao cepanice u kamione i odvode na neku deponiju pijanaca. Moj zaključak je da je Guča kulturno umetnički događaj za one tamo. Mogu sad da detaljišem o špilhoznicama, jodlovanju i uruniranju ispod stola, ali ne bih da istrolujem, a i zgadim ovaj post.
Ajd ti meni reci da oni nisu gedže. Ma gedža je gospodin čovek da vi ja kažem.
Ili nešto iz bliže okoline: Prodjem kroz Hrvatsku kad ono Radio Sv. Marija: Faljen Isus i sveta Djeva! Pa ko je tu na vlasti? Jel ima neki radio Sv. Nikola ili tako nešto u Srbiji?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:08 02.12.2007

Re: Idemo redom

Elem, gde si videla porno časopis za žene?

To što nema časopisa za žene ne znači da žene ne zanimaju takvi časopisi i da ih "to" ne dotiče.
Ciljamo većinu, a ti što nisi pa šta da ti radimo.

Ali ne ciljaju većinu :) Žene su većina.
Gorstak Gorstak 16:23 02.12.2007

Re: Idemo redom

Jelena Krajšić
To što nema časopisa za žene ne znači da žene ne zanimaju takvi časopisi i da ih "to" ne dotiče.
Ciljamo većinu, a ti što nisi pa šta da ti radimo.Ali ne ciljaju većinu :) Žene su većina.


Ne mogu, a da ne odgovorim.
Ukoliko se "ti" časopisi ili filmovi dotiču žena moram da te pitam da li ti imaš neki na nekom tajnom mestu u kući?
Mislim, žensko si, pa ajd da pitam. Ako mi odgovoriš sa da, a iskreno, pokopavaš sve moje teorije i lepo ću da pojedem laptop.
Ja stvarno ne znam ni jednu pripadnicu lepšeg pola da se pali na "to".

Ono u vezi ciljne grupe trebao sam da naglasim da ti nisi u većini. Jesi žensko, ali tebe ne pogađaju markentiški trikovi. Verovatno da ti i smetaju kao meni kad u sred lige šampiona puste jelena kako riče sa velikim natpisom - R O G O NJ A. Mislim, ja jesam muško, ali stvarno ne znam šta im ono znači u reklami muškarci znaju zašto. Pojma nemam, a čak me i nervira.
Ostale žene (koje jesu većina žena) su domaćice koje kao sumanute uzimaju deterdžent koji pere duplo bolje nego ostali, a u super pakovanju gde je 20% gratis. Moraš priznati da ima takvih domaćica kolko oš, a one sve cene artikala znaju u prste kao i kvalitet robe koju kupuju. Uopšte ne gledaju promoterki u dekolte već se fokusiraju na akciju od zilion posto.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:35 02.12.2007

Re: Idemo redom

da li ti imaš neki na nekom tajnom mestu u kući

Imam, ali ne na tajnom mestu. Ali nemoj molim te da pojedeš laptop, greota je :)

Moraš priznati da ima takvih domaćica kolko oš, a one sve cene artikala znaju u prste kao i kvalitet robe koju kupuju.

Pa naravno da znaju cene i kvalitet artikala kad nema neki šarmantan mladić da im ponudi gratis deterdžent :)
Gorstak Gorstak 16:56 02.12.2007

Re: Idemo redom

Jelena Krajšić
Ali nemoj molim te da pojedeš laptop, greota je :)

Ne, ne.
Sad su sve moje lađe potonule i svi moji životni principi više nemaju smisla.
Krenuću od ovih funkcionalnih tastera. Njih i onako retko koristim.
Da li su bolji proprženi na masti ili da ih barim?
Mljac. Već mi voda ide na usta.
audrey audrey 17:01 02.12.2007

Re: Idemo redom

A sad malo da se falim: Bio ja na sluzbenom putu u Deutchland i reko ajd kad sam tu da svratim na Oktobar fest.


E srećom pa nisi svratio u Pinakoteku u Minhenu, ili ne daj bože na Dokumentu u Kaselu... I sad sve znaš o Nemcima, blago tebi. E da nije Oktoberfesta, kako bi stranci na službenom putu pljuvali po Nemačkoj?

P.S. piše se Deutschland
Gorstak Gorstak 17:15 02.12.2007

Re: Idemo redom

audrey
E da nije Oktoberfesta, kako bi stranci na službenom putu pljuvali po Nemačkoj?

A ti bio? Sviđa ti se? Ne slažeš se sa mojom ocenom o ispovraćanim svinjama koje leže kao na bojnom polju. A šta fali da pljunem na to? Jel smem ili nije politički korektno?

P.S. Hvala za lekturu
Gorstak Gorstak 18:21 02.12.2007

Re: Idemo redom

audrey
P.S. piše se Deutschland

Pa pojeo *am ta*ter. Nema vi*e.
audrey audrey 18:33 02.12.2007

Re: Idemo redom

Ne, nisam bila, neću verovatno nikad ni otići, NE PRIVLAČI ME. Ako hoću da vidim ljude kako se opijaju, mogu to i ovde u Hamburgu, pa ne idem. Idem na neke druge stvari.
Možeš da pljuneš, nema problema, al nemoj da generalizuješ Oktoberfest=Nemci. Ima nas ovde dosta na blogu iz Nemačke / u Nemačkoj/, nećemo progutati priču.

P.S. nema na čemu. I drugi put.
audrey audrey 18:35 02.12.2007

Re: Idemo redom

Pa pojeo *am ta*ter. Nema vi*e.


Ama jal pohovan jal pečen? Daj recept!
marumi marumi 18:38 02.12.2007

Re: Idemo redom

Da ovde mnogo stvari ne štima tu nema spora. Da mi se sad neko ko je proveo jednocifren br. godina u nekoj od toliko željenih gast. destinacija pravi mlogo fin to me podseća na one staaaaare beogradžanke koje, eto, pamte BG kakav je bio pre došljaka, a one sve poreklom, ako ne i rodom, sa nekih čuka za koje nisam ni znao da postoje.
A sad malo da se falim: Bio ja na sluzbenom putu u Deutchland i reko ajd kad sam tu da svratim na Oktobar fest. To je to što se tiče hvale. Bioi video. Sad ide drugi deo. Ljudi, ono tamo, pa to je stoka neviđena koliko su se iznapijali. Slažu ih, onako pijane, kao cepanice u kamione i odvode na neku deponiju pijanaca. Moj zaključak je da je Guča kulturno umetnički događaj za one tamo. Mogu sad da detaljišem o špilhoznicama, jodlovanju i uruniranju ispod stola, ali ne bih da istrolujem, a i zgadim ovaj post.
Ajd ti meni reci da oni nisu gedže. Ma gedža je gospodin čovek da vi ja kažem.
Ili nešto iz bliže okoline: Prodjem kroz Hrvatsku kad ono Radio Sv. Marija: Faljen Isus i sveta Djeva! Pa ko je tu na vlasti? Jel ima neki radio Sv. Nikola ili tako nešto u Srbiji?

A da ti nesto kaze onaj ko je proveo mnogo dvocifrenih brojeva dalje od Deutchlanda, da li bi onda prihvatio to kao uvredu ili dobronamernost?
Stare beogradzanke su bile gospodze ali nisu bile sponzorusche. Barem tako predpostavljam. I od njih si barem mogao da naucisch da kuvasch i ne budesch gladan.
Nisi trebao da se falisch. Zahvaljujci tom Deutchlandu ti si sada mogao da idesch na sluzbeni put. Da njih nije bilo ti bi mozda ischao kod njih da radisch kao schto su to morali naschi roditelji i mi.
I video si, njihove pijance odvode barem na neku ''deponiju za pijance'' (tamo se to zove polizei buro gde ih drze dok se ne otrezne dok takve u Guchi puste da se valjaju po blatu (bilo je fotki na Internetu).
U Srbiji nema radio Sv. Nikola ali su 90-ih pa nadalje crkvice nicale i nicu ko pecurke. Popovi sprovode zakon i stavlja se crkva ispred drzave samo ti to ne primecujes. Obrati paznju kad ti nedaj boze neko umre da li ce moci svi da stignu da ga isprate (to ako imas nekoga u inostranstvu). Pop ce ti narediti da ih sahranis najkasniju u roku od 24 sata (zavisi u koliko sati premine pokojnik nekad i pre 18 h) a ti gledaj da se snadjes.
Onda ce te pop posetiti na groblju gde ce ocekivati tvoj dinar (nadam se ne i poslednji) dok ce njega kod kapije na ulazu groblja cekati parkirani mercedes, pezo, ili neki dzip.
Aj, da ne duzim dalje, javi se kad se otreznisch.
marumi marumi 18:42 02.12.2007

Re: Idemo redom

E da nije Oktoberfesta, kako bi stranci na službenom putu pljuvali po Nemačkoj?

Nisu to stranci, to su Srbijanci tj. jedan od njih.
marumi marumi 18:44 02.12.2007

Re: Idemo redom

audrey
Ne, nisam bila, neću verovatno nikad ni otići, NE PRIVLAČI ME. Ako hoću da vidim ljude kako se opijaju, mogu to i ovde u Hamburgu, pa ne idem. Idem na neke druge stvari.Možeš da pljuneš, nema problema, al nemoj da generalizuješ Oktoberfest=Nemci. Ima nas ovde dosta na blogu iz Nemačke / u Nemačkoj/, nećemo progutati priču.P.S. nema na čemu. I drugi put.

Pusti ga, Audrey, uvek kad se vracam nazad iz Srbije sto dublje ulazim u Nemachku sve mi je lepse. Sta cu kad volim red, rad i disciplinu. Njemu to smeta, navikao je na brlju.
Olga Medenica Olga Medenica 18:44 02.12.2007

Re: Idemo redom

sa daxom bi se slozila, u svakoj tacki

Ah, zaboravila sam da spomenem: najvise mrzim promoterke u robnim kucama koje te jure da te zaliju parfemom.
Iako retko idem u robne kuce, vec sam za njih istrenirala GRRRRR stav. Nekad mi je zao, racunam, to im je posao. Ali kakva moronska ideja. Jos ce poseti na nas na silu preoblace cim udjemo u radnju.
Gorstak Gorstak 18:58 02.12.2007

Re: Idemo redom

audrey
Pa pojeo *am ta*ter. Nema vi*e.Ama jal pohovan jal pečen? Daj recept!


Pečen, pečen, na tihoj vatrici od HDD-a. Nanižeš ih nekolko na štapić i pečeš taman dok ne promene boju. *lužiti toplo.

al nemoj da generalizuješ Oktoberfest=Nemci

Pa i ni*am. Naveden je primer da eto i tamo ima gedža.

E srećom pa nisi svratio u Pinakoteku u Minhenu

A jel to ona ulica puna di*koteka. Ako je to onda - bio:( Davno bilo pa memorija popu*tila.
Lektorka Lektorka 22:02 02.12.2007

Re: Idemo redom

Jelena
Ali nemoj molim te da pojedeš laptop, greota je :)

ih, bre, što ne pusti čoveka da jede! :))
G r o f G r o f 22:10 02.12.2007

Re: Idemo redom

Redom!!!
Ne bih! Red mi je dosadan.
Protiv erotičnosti promoterki nemam ništa, protiv Ogromnog brata, još manje, a protiv djeve Marije - hm...pa nisam joj ja kriv.
I tako. Glupo je nastavljati ovu trol-vinastu priču bez glavnog junaka.
Zapravo..Vinu ne fali ništa..možda malo geografskog porekla.
marumi marumi 23:03 02.12.2007

Re: Idemo redom

G r o f
Redom!!!Ne bih! Red mi je dosadan.Protiv erotičnosti promoterki nemam ništa, protiv Ogromnog brata, još manje, a protiv djeve Marije - hm...pa nisam joj ja kriv.I tako. Glupo je nastavljati ovu trol-vinastu priču bez glavnog junaka.Zapravo..Vinu ne fali ništa..možda malo geografskog porekla.

:))))) He, he, Grof u erotskom raspolozenju. Blago grofici.:)))
mikimedic mikimedic 23:48 02.12.2007

Re: Idemo redom

... a ispred nove sjajne crkvice, stari razrovan put kojim su Krstici terali autobus...
Milena Mitic Milena Mitic 05:15 03.12.2007

Re: Idemo redom

G r o f
Protiv erotičnosti promoterki nemam ništa

nemam ni je, a mislim da nema ni jelena - mi smo samo za eroticnost promotera : )
ta teorija o zenama koje se ne pale na zgodne muskarce (maltene tako ispade po tome da se zene ne stimulisu vizuelno :))) - mali hint : zene se stimulisu i vizuelno sa "i" kao kljucnom reci :)))) je vrlo klimava (u stvari - svaka generalizacije je vrlo klimava :) that's my point). npr. je l' se secate reklame za motorno ulje "radi i na niskim temperaturama"? e pa znam mnogo zena koje su je primetile i zapamtile (ako neko nije: stojii extra zgodni goli muskarac, sa rukama na odredjenom mestu). e sad, to sto su je dosta devojaka koje znam primetile i zapamtile, nije nista iznenadjujuce (kad znas da se zene stimulisu i vizuelno :), ali sto je moja mama, koju za 20 i kusur godina nisam cula da komentarise muskarce "u tom smislu" prokomentarisala bilbord na jednom skretanju, e to se Grofe, moze smatrati konacnim dokazom obaranja tvoje teorije :))))
Milena Mitic Milena Mitic 05:18 03.12.2007

Re: Idemo redom

izvinjavam se pogresno prozvanom grofu, odnosilo se na gorstaka :)
oh la la oh la la 17:16 03.12.2007

porn for woman



evo, ja videla:
http://www.amazon.com/gp/reader/0811855511/ref=sib_dp_pt/104-8359502-1899157#reader-link
Gorstak Gorstak 14:07 02.12.2007

Zaboravih

Da dodam: Odo da drmen jednu ljutu, prebijem pola kafane i pretim malo pištoljem.
marumi marumi 18:40 02.12.2007

Re: Zaboravih

Gorstak
Da dodam: Odo da drmen jednu ljutu, prebijem pola kafane i pretim malo pištoljem.

... i da provocirasch. C.c.c.c....
Gorstak Gorstak 19:36 02.12.2007

Re: Zaboravih

marumi
.... i da provocirasch. C.c.c.c....

Nije mi to bila namera, al vidim da jesam i to mnogo, onako srbijanski kako kažeš.
Nije mi baš najjasniji sukob sa crkvom. Pretpostavljam da govoriš iz ličnog iskustva pa je neumesno da ja sad kao nešto suprotno tvrdim. Ja sam samo naveo da toga ima i drugde. Nije samo naš recept religija i popovi. Navedoh Hrvatsku, a tek što je u Bosni uzelo maha to opisati ne mogu.
Znači u zemaljama u okolini pa ne vidim šta se sad Srbija ima tu izdvajati.
Možda sam pogrešno počeo rečenicu da se hvalim što sam bio u Nemačkoj.
Ako postoji mogućnost, evo povlačim. Izvinjavam se svim starosedeocima Nemačkim, a blogerima. Hvalih se svojim kratkim posetama toj lepoj zemlji.
Bejah i u Makedoniji (da li da se, opet pohvalim) a sutra odoh u Rumuniju. Pa šta? Da li treba sad i njima da se zahvaljujem što imam gde da idem? Opet mi nije jasno.
Što se tiče Guče: Pa bio sam i tamo. Ne preko interneta. Nisam video, kao na Oktoberfestu, da neko piša ispod stola. Da, ima pijanih i ima onih koji se valjaju po blatu, ali nema u tim količinama da mora da se organizuje biro za uneredjene sa sve prevozom. Možda je festival manji sa manje posetilaca pa samim tim i manje iznabadanih od pića. Možda, ali stekao sam utisak da se na Oktoberfestu pije kao za takmičenje, dok je fora u Guči da izdržiš što duže. Značajna razlika.
E, a ono za Nemačku. Volim i ja da putujem kroz nju, ali nekako, iskreno, više volim kad se vratim. Gedža li sam, šta li? Nemoj me pogrešno shvatiti kako ja sad tvrdim da je tamo ta Nemačka totalno bez veze, a Srbija med i mleko. Samo sam navodio primere, a ako se baš provociraš za Nemačku prestaću da navodim Nemačke primere. Tvoj je izbor da živiš tamo, moj je ovde. Čini mi se da si i ti uklapaš u onu priču, a to je da se zgrožavaš nad ovim ovde, a tamo je sve super.
Još jedno veliko izvinjenje domaćici posta uz neću više.
Gorstak Gorstak 19:59 02.12.2007

Re: Zaboravih

marumi
.... i da provocirasch. C.c.c.c....

Zaboravih, opet.
Pa bila mi je namera da provociram, ali domaćicu. Mislim da sam i uspeo u toj nameri jer, eto, priznala nam je da ima rniće na netajnom mestu kući.
Moj laptop je neka bajata generacija, pa i nije šteta da ga pojedem:)
Mala žrtva.
marumi marumi 23:07 02.12.2007

Re: Zaboravih

Nemoj me pogrešno shvatiti kako ja sad tvrdim da je tamo ta Nemačka totalno bez veze, a Srbija med i mleko. Samo sam navodio primere, a ako se baš provociraš za Nemačku prestaću da navodim Nemačke primere. Tvoj je izbor da živiš tamo, moj je ovde. Čini mi se da si i ti uklapaš u onu priču, a to je da se zgrožavaš nad ovim ovde, a tamo je sve super.
Još jedno veliko izvinjenje domaćici posta uz neću više.

Halo, decko, ja uopste ne zivim u Nemackoj.:)))
A da je negde med i mleko to niko ne tvrdi.
Samo ti nastavi da se i dalje zanosis (pod uticajem sljivke)
Turuluuuu....
Gorstak Gorstak 00:36 03.12.2007

Re: Zaboravih

Ma ja se primio pa ti kao nešto i odgovaram. Pomešao sam tvoj nik sa mariopan za koju sam ranije primetio da je ok. Uh kad bi Jelena obrisala sve ovo moje bio bih joj zahvalan. Baš me blam.
Turuluuu...
Hvala za ono dečko.
marumi marumi 09:03 03.12.2007

Re: Zaboravih

Gorstak
Ma ja se primio pa ti kao nešto i odgovaram. Pomešao sam tvoj nik sa mariopan za koju sam ranije primetio da je ok. Uh kad bi Jelena obrisala sve ovo moje bio bih joj zahvalan. Baš me blam.Turuluuu...Hvala za ono dečko.

Mariopan jeste ok a ni ostalima nista ne fali pa ni meni.
Cak i za tebe mislim da si ok samo sto mnogo pijes.:)))
Nicola S. Nicola S. 14:26 02.12.2007

...

Promoter muškog pola verujem da zvuči primamljivo, kao ideja, ženskom delu populacije, ali mislim da bi sva čarolija nestala onog trenutka kada krene da priča o deterdzentima, pastama i wcpapirima.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:10 02.12.2007

Re: ...

Nicola S.
Promoter muškog pola verujem da zvuči primamljivo, kao ideja, ženskom delu populacije, ali mislim da bi sva čarolija nestala onog trenutka kada krene da priča o deterdzentima, pastama i wcpapirima.

A kada promoterka priča o deterdžentima čarolija ne nestane? Samo pitam.
Nicola S. Nicola S. 18:57 02.12.2007

Tri stvari

Ne! Tada tek počinje, nošena HILJADAMA mehurića od Ariel sapunice!!!

:)
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 14:26 02.12.2007

VB

Jel postoji neki Klub, ono kao,
"Ja ne gledam velikog brata"
mvelja mvelja 14:41 02.12.2007

Re: VB

ako postoji ja bih se uclanio
mvelja mvelja 14:41 02.12.2007

Molim sačekajte...

VELIKI BRAT-MALI MOZAK
mvelja mvelja 14:36 02.12.2007

cetvrta

ako imas tri stvari da kazes imas i cetvrtu, ato je........
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:10 02.12.2007

Re: cetvrta

Malo kasnije ću ti reći, sad moram da gledam Velikog brata.
mvelja mvelja 14:39 02.12.2007

veliki brat

Ima li nekoga ko ne gleda VELIKOG BRATA. Ako ima neka se javi
Lektorka Lektorka 22:04 02.12.2007

Re: veliki brat

mvelja
Ima li nekoga ko ne gleda VELIKOG BRATA. Ako ima neka se javi

ima. javljam se.
AlexDunja AlexDunja 22:07 02.12.2007

Re: veliki brat

Lektorka
mvelja
Ima li nekoga ko ne gleda VELIKOG BRATA. Ako ima neka se javi

ima. javljam se.

takodjer!
Kazezoze Kazezoze 22:08 02.12.2007

Re: veliki brat

meni je gluplje kad chujem da ima neko ko gleda velikog bracu))
mvelja mvelja 14:39 02.12.2007

veliki brat

Ima li nekoga ko ne gleda VELIKOG BRATA. Ako ima neka se javi
oldtajmer oldtajmer 14:46 02.12.2007

Cudi me

Cudi me stvarno kad je u pitanju WC papir i takve stvari... Ovde vidjam to sa mladim atraktivnim promoterkama, ali uglavnom kad je u pitnaju alkohol cigare (mislim tompusi i to, ne cigarete), klubovi, kola, itd... Pa cak i kad su kola u pitanju, sve je manje i manje ciljanja muskaraca jer su navodno zakljucili da odluku o kupovini novog automobila u preko 50% slucajeva donosi zena. Pa vi vidite!
mariopan mariopan 15:11 02.12.2007

Re: Cudi me

JA NE GLEDAM VELIKOG BRATA ...ne mogu da se nateram , tako su dosadni i mrtvi.

Sto se tice teme , imam komsinicinu cerku koja to radi , promoterka je za jednu fabriku deterdzenata , i ceo dan mora da se smeska i nudi , noge je stravicno bole , dobila je prosirene vene ,a ima 31 god. dozivi svasta i lepo i ruzno ali mora da radi jer nema posao a roditelji penzioneri sa minimalnim penzijama..pa vi vidite kako se te devojke izlazu svemu samo da se prezivi ovo cudo od ekonomije u nas. Devojka je izuzetno zgodna ali patrijarhalno vaspitana i verujem da joj uzasno smeta sto mora sexi da izgleda da bi nudila obican prasak za ves ...ali posao je i dobila zahvaljujuci svom izgledu , nikoga nije zanimalo koliki joj je koeficijent inteligencije ili koju je skolu zavrsila. Ponizavajuce zar ne.?
Dax Dax 15:17 02.12.2007

Ravnopravnost

Elem, gde si videla porno časopis za žene? Možda ga i ima, ali mu tiraž nije ni prineti ovim "muškim" kao što su Pleyboy, Husler, CK, IQ...
To su erotski casopisi a ne pornografija.Inace i devojke gledaju pornografiju i uzivaju u njoj dok god nije mizogina ili seksisticka.Raspitajte se kod prijateljica ili kod devojke (muskarci) i videcete da to nije samo musko maslo.
Gorstak Gorstak 15:27 02.12.2007

Re: Cudi me

mariopan,

Da i to veoma.
Sad si me baš, iskreno, postidela što sam ikada pogledao noge nekoj promoterki. Ja sam onako, muški plitko, piljio bez upuštanja u životnu priču.
Primetih da su sve neke mnogo mlade devojke da ne kažem devojčice i da je to sad, kao, normalno da pošalješ ćerku u miniću da stoji ispred superhipermaxi marketa.
Čudo od ekonomije u nas - da citiram. Ako neće ona ima ko hoće. Ponuda i potražnja.
Nicola S. Nicola S. 15:32 02.12.2007

Re: Ravnopravnost

Dax
...kao što su Pleyboy, Husler, CK, IQ...


IQ?
Gorstak Gorstak 15:37 02.12.2007

Pomoć

Dax
Inace i devojke gledaju pornografiju i uzivaju u njoj dok god nije mizogina ili seksisticka.Raspitajte se kod prijateljica ili kod devojke (muskarci) i videcete da to nije samo musko maslo.


Dobro, priznajem. Prvo sam izmešao grandmothers and frogs sa ovim časopisima, a nisam siguran ni da sam im pravilno imena napisao. Koliko se ja razumem, Husler je hardcore-porno-turbo-ultra-u coloru. Šta čuo, čito. Playboy - ok, jeste erotski, soft časopis.
Sad pitanje: A koji je to ženski, ajd i erotski ne mora porno, časopis? Siguran sam da ga ima nego ja ne mogu da se setim ni jednog.
Još nešto. Nisam upoznao ni jednu devojku koja čuva kolekciju porno časopisa ili filmova. Ne znam, možda je takva sredina gde živim. Evo poziv. Ako ima neka, ajd se džoramo. Ups, troll.
Nicola S. Nicola S. 15:39 02.12.2007

Re: Cudi me

Gorstak
mariopan,
Sad si me baš, iskreno, postidela što sam ikada pogledao noge nekoj promoterki. Ja sam onako, muški plitko, piljio bez upuštanja u životnu priču.


Jedne godine smo letovali u CG, bili smešteni u Kotoru a skitali po celom primorju, moje dve drugarice i ja. I nekoliko puta smo i stopirali. I stane tako nama jedan dasa, super auto, super on, krene ćaskanje... I kaže on u jednom trenutku: "A jel znate zašto sam vam stao? Stao sam vam - zbog NJEGA..." Tu se mi zgledamo, u svim kombinacijama, a on pojasni da kad je bio mladji i bez tog besnog automobila, pa je isto stopirao-mogao je satima tako da stoji i niko da mu stane, DOK BI cure za par minuta nalazile prevoz...

TAKO DA...ako će ovo da ti ublaži taj osećaj žaljenja - jeste jadna sudbina te devojke u našoj tranziciji, ali njoj je bar neko dao posao, njenom drugu nije ni to. A ako će ovo da ti duplira tugu i proširi na sve oko njih i nas, oba pola, ignoriši ovo što sam napisao.

Re: Cudi me

Elem, gde si videla porno časopis za žene? Možda ga i ima, ali mu tiraž nije ni prineti ovim "muškim" kao što su Pleyboy, Husler, CK, IQ...
To su erotski casopisi a ne pornografija.Inace i devojke gledaju pornografiju i uzivaju u njoj dok god nije mizogina ili seksisticka.Raspitajte se kod prijateljica ili kod devojke (muskarci) i videcete da to nije samo musko maslo.
Moja drugarica i ja smo imale jednog druga. Fin decko, ne preterano zanimljiv, sportista, savrsenog tela. Zvale smo ga MESO. Pravile smo planove da napravimo kalendar za zene od njegovih slika, a ako posao krene, da stampamo njegove slike na posteljini. Zivot nas je odvojio od Mesa. Ne mogu da prezalim sto ideje nismo sprovele u delo.
Gorstak Gorstak 16:50 02.12.2007

Re: Cudi me

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Zivot nas je odvojio od Mesa.

Hi, hi, hi...:))))))))))))))
Moram da budem bezobrazan jer je takva tema.

Ima neki, veoma veoma čuveni, junak porno filmova čije je umetničko ime Meso.
Nadimak je dobio po enormnoj veličini alatke, a prešao je u homoseksualce jer su ga žene, kad bi ga videle i o čemu je reč, odbijale. Bio čak i oženjen.

Jel taj?

Eto toliko o tome koliko ženske zanimaju rnići. Pa ne biste ga zvale meso da ste upoznati sa životom i delom gore navedenog filmskog pregaoca.
Vi ste htele da pravite kalendar, a to je nešto drugo. To podrazumeva da se g-din sportista skine tu pred vama. Onako u 3D, da kažem, pa da ga slikate, pa...
mariopan mariopan 16:53 02.12.2007

Re: Cudi me

Gorstak
mariopan,

Da i to veoma.
Sad si me baš, iskreno, postidela što sam ikada pogledao noge nekoj promoterki. Ja sam onako, muški plitko, piljio bez upuštanja u životnu priču.
Primetih da su sve neke mnogo mlade devojke da ne kažem devojčice i da je to sad, kao, normalno da pošalješ ćerku u miniću da stoji ispred superhipermaxi marketa.
Čudo od ekonomije u nas - da citiram. Ako neće ona ima ko hoće. Ponuda i potražnja.

Nisi ti kriv sto si musko pa gledas Pao si u zamku koja jeste smisljena da ti prvo vidis njene noge , pa da stanes da ih DOBRO vidis , pa onda da primetis da devojka nesto prikazuje i promovise i onda to kupis a da ti ne treba.
Stvar se gleda iz druge perspektive kada je to naprimer tvoje dete ili eto ova devojka koju znam od rodjenja i znas da nema druge nego da radi sta moze dok ne nadje neki normalan posao , a konkurisala je svuda. Ovo je mrtva sredina i postoji mogucnost da ona ostari pre nego sto nadje posao u kome ce pokazati da je vredna pametna i skolovana. Dtle ce da pokazuje noge i deterdzente...;-(
Ivan Marović Ivan Marović 15:40 02.12.2007

Prva stvar

Jelena, ti si žensko, dakle kad donosiš odluku da li da kupiš pastu za zube ti koristiš mozak. Mi muškarci, s druge strane, slabo upotrebljavamo taj organ prilikom donošenja odluka, a to su uočili i marketinški stručnjaci te su se dosetili. Za nas muškarce su prodavačice, za žene je ono što piše na kutiji (informacije o proizvodu).

Druga i treća stvar: ne znam šta da kažem, ne gledam Velikog brata, a ono treće nisam baš shvatio :(
ZokiZoki ZokiZoki 16:06 02.12.2007

P R O D A V A C I C A L U S T E R A


Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:22 02.12.2007

Re: Prva stvar

Ivan Marović
Jelena, ti si žensko, dakle kad donosiš odluku da li da kupiš pastu za zube ti koristiš mozak. Mi muškarci, s druge strane, slabo upotrebljavamo taj organ prilikom donošenja odluka, a to su uočili i marketinški stručnjaci te su se dosetili. Za nas muškarce su prodavačice, za žene je ono što piše na kutiji (informacije o proizvodu).

Hajde dobro :) neka bude da je tako.

Druga i treća stvar: ne znam šta da kažem, ne gledam Velikog brata, a ono treće nisam baš shvatio :(

Ne moraš da gledaš Velikog brata da bi diskutovao o tome da li striptizete mogu da morališu i o tome da je baš bezveze prebacivati nekome dodire i poljupce.

A treće, pa zanimljivo mi je to što se u našem društvu o mahanju pištoljem često priča, i često ne baš u negativnom kontekstu, a o prostituciji se skoro uopšte ne priča. Pa nije toliko neobično da se čovek hvali time da je njegov sin prebio pola kafane, ali jeste neobično da priča da mu je ćerka prostitutka. Za mene je dobrovoljna prostitucija mnogo prihvatljivija nego mahanje pištoljem. Mahanje pištoljem uopšte nije prihvatljivo. I tako... uglavnom... kada razmišljam o ovome uvek se setim Filareta. Ti ne?

Ivan Marović Ivan Marović 16:34 02.12.2007

Re: Prva stvar

Jelena Krajšić
Ne moraš da gledaš Velikog brata da bi diskutovao o tome
Ajd' nek ti bude, al' nemo' posle da se žališ da sam pogrešno shvatio. Ili svi imaju pravo da morališu ili nema niko. Dakle, ili će striptizeta moći da morališe o svetosti monogamnog flertovanja, a ova druga o nemoralnosti striptizete, ili obe da ćute. Ali cela fora sa VB je da one morališu, jer zato ljudi i gledaju VB, da razvijaju socijalnu inteligenciju.

Jelena Krajšić
A treće, pa zanimljivo mi je to što se u našem društvu o mahanju pištoljem često priča, i često ne baš u negativnom kontekstu, a o prostituciji se skoro uopšte ne priča.
Pa dobro, to je patrijarhalni standard. Ako mogu da postavim potpitanje: da li bi pričao da mu je ćerka mahala pištoljem, a sin se bavio prostitucijom? Ovo je samo retorički.
ZokiZoki ZokiZoki 16:55 02.12.2007

D O B R O V O L J N A P R O S T I T U -

C I J A



Re: D O B R O V O L J N A P R O S T I T U -

Sto vise razmisljam na temu sve sam blize zakljucku da je u redu profitirati od svog tela, sve dok je to licni izbor i dok je covek svestan sta radi i zasto. Pogledaj manekenke i foto-modele, na primer.
Ja sam, pre dugog niza godina radila kao promoterka na Santoriniju da bih uspela da letujem mesec umesto 10 dana. 2 sata posla = ekvivalent 40 markica (u drahmama). To se na grckom kaze KAMAKI. Moj drug Englez iz fine kuce me je molio da ne radim "like a monkey". Meni je bilo skroz OK, at the time.
Olga Medenica Olga Medenica 18:49 02.12.2007

Jelena,

gde je nestala tvoja slicica?
Vrati nam sebe!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:35 03.12.2007

Re: Jelena,

Zašto?!
Nemam prikladnu fotku. Mogu samo da ostavim prazno.
Vlasta Vlasta 20:41 02.12.2007

Promocija je postala nasilna

svuda u poslednje vreme. Ne možeš više da koračaš, kupuješ, ideš ulicom. Mene sve to užasno nervira. Staneš ispred police, a u kadar ti uleću na smenu ribice sa raznim proizvodima koje iste nikada ne koriste. Ajde ponekad, budibog snama, ali kada te za jedan pazar spopadne njih pet, to je već smaračina.
....Ali zato moj muž ima puno majica sa raznim markama piva na leđima...
kobacspo kobacspo 23:33 02.12.2007

RE: PRVA STVAR

Tacno je da su u Hipermarketima iskljucivo cure ali ima i momaka. Bar ovde na jugu Srbije. A mene to uopste ne dotice jer uvek idem ciljano da kupim odredjene stvari. Dakle, kao i u zivotu ne zagledam koliko ima kojih i ne prebrojavam ih. A ako je politika hipermarketa takva, onda promenite hipermarket. Zasto sam sarkastican? Zato sto nazalost u Srbiji jos uvek ima previse ljudi nezaposljenih, pa ce poslodavci uvek moci u toj magli da biraju i biraju...

Druge dve stvari su bespredmetne za mene, JER da gledam VELIKOG BRATA, za mene bi bio moralni poraz, i odmah bi morao da pocnem da gledam i TV PInk, a to uporno godina odbijam!
MightyNora MightyNora 00:11 03.12.2007

Jaoo...

Trazim slagvort za komentar, al ne mogu da ga nadjem, tako da za sad samo preporuka...

Pozz
schweppes schweppes 09:49 03.12.2007

Jelena

Ne prijatelju, nisi u pravu, priču o sinu sa pištoljem ovde mnogo pre možeš očekivati nego priču o ćerki prostitutki. Možda ne zato što je realno manje ovakvih ćerki, nego zato što je priča o njima manje prihvatljiva. I onda se zbog nečega setim Filareta. Sećate se Filareta?


Jelena, ako sam dobro razumeo, vaš prijatelj ima prijatelja koji se diči sinovljevim banditskim poduhvatima. Iz toga zaključujete da je u srbiji prihvatljivo i poželjno da vam je sin kabadahija. S obzirom na to da ne poznajem baš nikog ko bi se takvim potomcima dičio, niti sam ikada čuo da je bilo ko (osim vas) pomenuo tako šta u vezi sa svojim prijateljima, zaključujem da potpuno nekorektno izvodite generalizacije. Vaši zaključci su mahom takve vrste nezasnovanih generalizacija i nekim čudom uvek teško optužuju "većinu". Vi ili ste priprosti ili maliciozni, ili oboje. Pišete nam (lično verujem da izmišljate) ovolike besmislice da bi ste potpuno politikantski poentirali sa Filaretom.

Molim vas, navedite osnov prijateljstva sa nekim ko se hvali sinovljevim primitivizmom. Nešto mislim, i on mora biti primitivan. Ja se takvih obično klonim.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:16 03.12.2007

Re: Jelena

Ja sam priprosta, primitivna i maliciozna, izmišljam besmislice, politikant sam i generalizujem.
Ali ne vidim da me se vi klonite?
schweppes schweppes 10:25 03.12.2007

Re: Jelena

Jelena Krajšić
Ja sam i priprosta i maliciozna, izmišljam besmislice, politikant sam i generalizujem.Ali ne vidim da me se vi klonite?


Komentarisanje vaših mudrih opservacija je maksimum intimnosti koji sebi mogu dozvoliti, kada ste vi u pitanju.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:37 03.12.2007

Re: Jelena

Nisam znala da ako hoću da ne budem priprosta, primitivna, maliciozna, politikant, lažov i generalizator treba drugog da izvređam, ali naučiću već vremenom. Evo prvu lekciju o tome kako se vređanjem postaje cool sam već dobila od vas.

Imate još neku uvredu za mene ili da se razilazimo?
mariopan mariopan 14:23 03.12.2007

Re: Jelena

Cudim se ovakvom nacinu komunikacije, ova tema je jedna od retkih koja pretresa nasu stvarnost na realan nacin , Jelena ja sam do sada primetila da vi , kada postavite temu imate vise nacina da se ta tema obradi , ne naturate svoj stav vec ga iskristalisemo nekako sami..i to mi se dopada. Eto ima nas koji rado dodjemo na vase teme ..a kome se ne dopada ..pa neka potrazi sta mu odgovara. Pozdrav)))
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 21:20 03.12.2007

Re: Jelena

E hvala Mariopan.
Ovo mi posebno znači jer se nas dve najčešće baš i ne slažemo.
Hvala još jednom.
mariopan mariopan 14:17 04.12.2007

Re: Jelena

Ne moramo da se slazemo mozemo da razgovaramo a da se ne tucemo ) Kada bi se svi slagali to bi bilo dosadno , vec mogu da zamislim , skupimo se svi , kazemo jedni drugima "cao" zinemo da dobijemo "naforu" to jest sopstveno misljenje vec sazvakano i spremno za upotrebu i svi mislimo isto ? Ne bi mi se dopalo , ovako je raznovrsnije i veselije. Pozdrav )))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana