Astrologija| Budućnost| Mediji| Politika

Ketman & ketwoman

Nebojsa Krstic RSS / 11.04.2010. u 21:21

Uvek me gane kada vidim kako se predstavnici dojučerašnje vlasti transformišu u ”nezavisne” intelektualce i žestoke kritičare svih demokratskih vlada od 2000. naovamo. Oni koji su do juče čučali u ćoškovima partijskih nusprostorija kako bi dobili priliku da ubace neku svoju rečenicu u stranačko saopštenje, odjednom se grabe za baklju slobode, demokratije i pravde, iznenada bivajući prosvetljeni naknadnom pameću, odjednom se guraju u red onih koji se diče ”činjenicom”  da ”nikada nisu bili član/ice nijedne stranke”, kao da je to sertifikat Mense.

Raznežim se na energiju koju ovi konvertiti troše na pranje svojih otužnih biografija. Na suzu koju ti ketmani (a bogami i poneka ketvumen!) puštaju negodujući zbog postojanja problema koji sami nisu zarezivali dok su bili vlast. Oni koji su noću spavali jednim okom e da ne propuste telefonski poziv iz kabineta i tekst koji mora sutra da osvane na naslovnoj, laprdaju sada o pravu i pravdi, o principima, o državi koja nema institucije i u kojoj je njima, poštenima, dogorelo do nokata.

A ništa od sve te buke ne bi bilo samo da se njih neko setio za Dan bezbednosti, da se pronašlo neka ambasadorska foteljica koja pasuje njihovim patriotskim guzicama.

Mi o ketmanstvu, a preblagi Toma Nikolić u Utisku.

Evo kako vojvoda abortiranih četnika, dojučerašnji šovinista i čovek koji je ”video” šta će se dogoditi onom koji  je kao Broz, pred smrt imao problema sa nogom; onaj kome nije žao što je ubijen Ćuruvija, tvrdi da je Tadićev medijski tim organizovao poziv ruskog predsednika srpskom, u finišu predizborne kampanje.

Ovo nije toliko glupo koliko je uvredljivo za jednu prijateljsku zemlju kakva je Ruska federacija, i za njeno rukovodstvo koje svoje odluke donosi nezavisno od bilo kakvog i bilo čijeg ”medijskog tima”.



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 22:48 11.04.2010

Prijateljska zemlja ?

Kome ?

... koliko je uvredljivo za jednu prijateljsku zemlju kakva je Ruska federacija, i za njeno rukovodstvo koje svoje odluke donosi nezavisno od bilo kakvog i bilo čijeg ”medijskog tima”.


Ruska federacija i njeno rukovodstvo nikada do sada nijesu pokazali neku veliku skrb za čast i dostojanstvo drugih i izbjegavale da vrijedjaju druge..

Da je njihovo rukovodstvo nezavisno i da se ne povodi ni za čijim predizbornim kampanjama osim ako ima šta da se kupi po bagatelnoj cijeni opšte je poznato..
Mogao bi nečiji unuk (koji živi u Moskvi) nešto više kazati o tome..

Ja ipak Rusku federaciju ne mogu da ubrojim ni u prave prijatelje ni u neprijatelje - što bi rekli alkari - "u ništa"..


ivana23 ivana23 23:18 11.04.2010

Re: Prijateljska zemlja ?

sentinel26
Mogao bi nečiji unuk (koji živi u Moskvi) nešto više kazati o tome...


Ciji unuk?
freehand freehand 23:36 11.04.2010

Re: Prijateljska zemlja ?

sentinel26
Kome ?

... koliko je uvredljivo za jednu prijateljsku zemlju kakva je Ruska federacija, i za njeno rukovodstvo koje svoje odluke donosi nezavisno od bilo kakvog i bilo čijeg ”medijskog tima”.

Ruska federacija i njeno rukovodstvo nikada do sada nijesu pokazali neku veliku skrb za čast i dostojanstvo drugih i izbjegavale da vrijedjaju druge..

Da je njihovo rukovodstvo nezavisno i da se ne povodi ni za čijim predizbornim kampanjama osim ako ima šta da se kupi po bagatelnoj cijeni opšte je poznato..
Mogao bi nečiji unuk (koji živi u Moskvi) nešto više kazati o tome..

Ja ipak Rusku federaciju ne mogu da ubrojim ni u prave prijatelje ni u neprijatelje - što bi rekli alkari - "u ništa"..



A ko je ono skandirao "Nas i Rusa..." I ono čuveno - Hoćemo - gusle li beše?!
No na stranu to.
Realno je problem, u Srbiji ovakvoj kakva je, naći išta što liči na alternativu. Sve šuplje i sve izanđalo. Pazi kad je pače Dače najsvežiji među njima?!
Iskreno se nadam samo da će već sutra klinci koji nisu ni čuli za Miloševića uzeti metlu i počistiti sve ovo sa političke scene, i reći - Aj' dosta. U parkić pa raspravljajte o tim mumijama i vampirima, ovde ima nešto ozbiljno da se radi.

BTW, posle 25 godina intenzivnog purnjanja, ja pre tri godine, ničim izazvan, prestao sa istim. Znači - može.
miloradkakmar miloradkakmar 23:21 11.04.2010

Savko

ima pravo na preobuku.
Da l' će pre toga da se okupa , kako i sa čim , to je drugo pitanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:26 11.04.2010

Re: Savko

ima pravo na preobuku

Ima pravo, al je malo odvratno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:27 11.04.2010

Re: Savko

Nebojsa Krstic
ima pravo na preobuku

Ima pravo, al je malo odvratno.

i nebitno
miloradkakmar miloradkakmar 08:30 12.04.2010

Re: Savko

Nebojsa Krstic
ima pravo na preobuku

Ima pravo, al je malo odvratno.

To jeste, al' je 20 godina na sceni.
Čoveku je dečja želja da postane reditelj.
seka1969 seka1969 17:33 12.04.2010

Re: Savko

Nebojsa Krstic
ima pravo na preobuku

Ima pravo, al je malo odvratno.

Cekajte. Vito o najEvropljaninu ( ne znam kako bih ispravno napisala ovu kovanicu )? Video da je demode i opa, promena stajlinga donela uspeh. Legalno, a da li je legitimon, to je vec drugo pitanje. No, ko smo mi da sudimo...

Oljacat Oljacat 23:25 11.04.2010

Oljacat

E pa iskreno se nadam da se ovo što ljudi ovde pišu negde i natukne,i kaže nekima koji su izgubili svaki dodir sa realnošću. Dakle, poštovani Nebojša, nemojte se zavaravati i igrati na tu kartu da će normalni ljudi da učine sve samo da Toma i njemu slični ne dođu na vlast. Ja evo, aboliciram Tomu.Pošto ste vi uspeli da abolicirate sve one koji su ovu zemlju sistemski i sistematično uništili. A najgore je što nastavljate bez ikakve namere da promenite išta u još gorem smeru. Utisak nedelje je meni lično danas bio jako dobar, i nije toliko bitno šta je pričao Toma nego koja je pitanja postavio Marko Blagojević. Pa pošto to ne smatrate bitnim, evo ja da vam postavim ta pitanja:

KADA ĆEMO SAZNATI KO FINANSIRA POLITIČKE STRANKE?

KADA ĆETE PROMENITI IZBORNI ZAKON TAKO DA SE GLASA ZA OSOBU SA INTEGRITETOM A NE ZA POLITIČKI PODOBNOG KRETENA BEZ STAVA?

KADA ĆETE PROMENITI SPORNU ODREDBU USTAVA U KOJOJ JE STRANKA VLASNIK MANDATA?


Nemojte me sa ovim smešnim Toma ovo, Toma ono. Pa nismo baš SVI u Srbiji kreteni.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:33 11.04.2010

Re: Oljacat

KADA ĆEMO SAZNATI KO FINANSIRA POLITIČKE STRANKE?

KADA ĆETE PROMENITI IZBORNI ZAKON TAKO DA SE GLASA ZA OSOBU SA INTEGRITETOM A NE ZA POLITIČKI PODOBNOG KRETENA BEZ STAVA?

KADA ĆETE PROMENITI SPORNU ODREDBU USTAVA U KOJOJ JE STRANKA VLASNIK MANDATA?

1.Ja mislim da bi bilo odlično da se sve oko finansiranja vidi i zna.
2.Dobro bi bilo da se to promeni jer je neodrživo da predsednik Republike bude jedini izabrani državni organ, dok su svi drugi delegati stranaka.
3.Čim poslanici ne budu delegati, već izabrani od strane birača, treba da postanu i vlasnici mandata. Sad realno nisu vlasnici jer niko za njih nije glasao.

inagadadavida inagadadavida 10:07 12.04.2010

KLASIKA ...

Nebojsa Krstic
KADA ĆEMO SAZNATI KO FINANSIRA POLITIČKE STRANKE?

KADA ĆETE PROMENITI IZBORNI ZAKON TAKO DA SE GLASA ZA OSOBU SA INTEGRITETOM A NE ZA POLITIČKI PODOBNOG KRETENA BEZ STAVA?

KADA ĆETE PROMENITI SPORNU ODREDBU USTAVA U KOJOJ JE STRANKA VLASNIK MANDATA?

1.Ja mislim..........................
2.Dobro bi bilo ......................................
3. treba da .......................................



u redu je...............
dragannalovic dragannalovic 11:36 12.04.2010

Re: Oljacat

KADA ĆEMO SAZNATI KO FINANSIRA POLITIČKE STRANKE?

Nebojsa Krstic

Ja mislim da bi bilo odlično da se sve oko finansiranja vidi i zna.


Da bilo bi izvanredno, samo što po svemu sudeći tako ne misli i predsednik DS ili već ko se tu pita!
freehand freehand 23:45 11.04.2010

Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Ovo mi je bila omiljena sentenca koju Ciga Milenković izgovori u "Bubi u uhu". E na ovom blogu tako se ja nekako osećam; kao da mi ne bi smetalo da je autor bar još nešto natuknuo o tajanstvenom licu, još neku naznaku da je dao, inicjale, nadimak iz srednje škole...
Ovako se baš osećam kao najgluplji u razredu. Jbg, sumnjaš na sve a ne znaš baš, a drugi svi kao znaju.
Jel to, onda, nedostatak hrabrosti, mnogo fino vaspitanje, ili je, ipak, ovo traktat bez glavne ličnosti, kao opis opštih mesta i tako to?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:52 11.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Jel to, onda, nedostatak hrabrosti, mnogo fino vaspitanje, ili je, ipak, ovo traktat bez glavne ličnosti, kao opis opštih mesta i tako to?

E pa nisam ni ja blesav. Jedna me je baraba već tužila zbog napisanog ovde. Ne bih da se opet povlačim po sudovima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:03 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Ovde se radi o podvlačenju crte, na kojoj piše da je izvoz Srbije manji od izvoza Obale Slonovače, a ispod crte su tri pitanja Marka Blagojevića (vidi gore). Toma grobar je samo šminka, i to razmazana, na lešu od naše ekonomije!
dragonKa dragonKa 00:07 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Krle, patak dobio zadatak, da poljubi patku u .....u .....u!
freehand freehand 00:13 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

E pa, Filipe, ti me nisi prosvetlio, a Nebojša nije blesav.
Tako da sam ja blesav i neprosvetljen.
Što se, pak, narečenog Tome tiče... Šteta što prošle godine nije bio u vlasti. Jerbo, ako je uoči bombardovanja klepio stančić, šta li bi mu sledovalo u osvit Svecke ekonomske krize?!
dragonKa dragonKa 00:15 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Aman, svi su u dilu.
dragonKa dragonKa 00:16 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Kapiraš?
dragannalovic dragannalovic 00:58 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Ovde se radi o podvlačenju crte, na kojoj piše da je izvoz Srbije manji od izvoza Obale Slonovače, a ispod crte su tri pitanja Marka Blagojevića (vidi gore).!


Slažem se, stvar je u crti!
Samo što je trebalo podvući još 2000, pa nam sada bivši radikal Toma ne bi bio jedina nada!
myredneckself myredneckself 01:08 12.04.2010

Ketman&ketwoman

Pazi!
Superketmani svuda naokolo!

(i svima puna usta dobrote za građane, buaha,ha,ha...)



obožavaju sve boje po potrebi
a i mimikrija im nikako nije strana
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:11 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

ONOLIKO KOLIKO JE TOMA GROBAR BIVŠI RADIKAL, TOLIKO JE I JEDINA NADA!
Pa zar ne vidite da Srbijom (medijima) zuje bivše podguzne mušice Miloševića i Šešelja, a o Miri Marković da i ne govorim!
Ispod Mire sto djavola vire, a tek ratnih zločinaca!?
dragonKa dragonKa 01:17 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Ma je nisu podvukli. i 10 godina posle, mi se ložimo na komentare 'gospodina Krstica' (kako ga zovu neki blogeri), a koji, u stvari, čini samo to, da ovoj kući i dalje stižu neke reklame od kojih, ista živi. sa krilcima, naravno.
dragonKa dragonKa 01:35 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

jeee, još nisam banovana! zovite me superketvumenKa
dragonKa dragonKa 01:38 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

a za laku noc i dobro jutro
blogovatelj blogovatelj 04:20 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

ONOLIKO KOLIKO JE TOMA GROBAR BIVŠI RADIKAL, TOLIKO JE I JEDINA NADA!
Pa zar ne vidite da Srbijom (medijima) zuje bivše podguzne mušice Miloševića i Šešelja, a o Miri Marković da i ne govorim!
Ispod Mire sto djavola vire, a tek ratnih zločinaca!?


Bas me zanima sta ces da pricas kad posle izbora Toma i Ceda naprave koaliciju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:29 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

Nebojsa Krstic

E pa nisam ni ja blesav. Jedna me je baraba već tužila zbog napisanog ovde. Ne bih da se opet povlačim po sudovima.


znaci, neki kanal za otpushtanje frusta... ne mozesh im nishta, tek samo istresesh svoju nemoc na sajberno belu podlogu... pretili ti telefonima, tuzili, i ti si se povukao. HEJ! pa ti bi trebao da budesh medju najmocnijim ljudima u zemlji. tvoji protivnici treba da strepe kada se pojavish. hej, hej, Nevo, Nevo... nista se u toj zemlji nije promenilo. i dalje nasilnici vladaju unoseci normalnom svetu strah u kosti. moje saucheshce... ako hocesh, uvek mogu da ti namestim neki aikido-trening sa mosadovcima...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 06:42 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

freehand
E pa, Filipe, ti me nisi prosvetlio, a Nebojša nije blesav.


Nije blesav, samo se pravi.
Malo sebe, malo nas.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:55 12.04.2010

Re: Izvin'te, a o čemu se ovde radi?

uvek mogu da ti namestim neki aikido-trening sa mosadovcima.

sybil sybil 02:23 12.04.2010

Gospodine savetnice

Ovo nije toliko glupo koliko je uvredljivo za jednu prijateljsku zemlju kakva je Ruska federacija, i za njeno rukovodstvo koje svoje odluke donosi nezavisno od bilo kakvog i bilo čijeg ”medijskog tima”.

Po meni DS dobija glasove na konto Djindjica, koji je, podseticu vas Rusima u prolazu govorio dobar dan i - nista vise. Ja znam sigurno 30 njih koji nece nikada vise glasati za DS zbog odstupanja sa Djindjicevog provolinijskog pro-evropskog puta, prodaje NIS-a ispod cene i niza drugih poteza koji nas stavljaju u rusku zonu uticaja. Nastavite li putem - evropska retorika-ruska sustina, ostace vam DSS i radokalski glasaci.

Sincerely,
Bivsi glasaci

Elem, sto se tice nezavisnih intelektualaca, bilo bi vise nego korisno da pratite sta neki od njih pricaju.

Evo recimo ovo:

Ivan Kuzminović, sociolog: Ja sam bez zezanja maštao o tome kako bi bilo ludački da je Medvedev doveo Mirjanu Marković i Marka, a da je Dačić makar na jedan dan pustio Legiju iz požarevačkog zatvora i onda da su oni svi zajedno nazdravili ovoj Srbiji kakva jeste. Mogli su stvarno da nazdrave 12. martu 2003, zato što Tadić, Dačić, Medvedev, Mirjana Marković, to su u stvari u ovom trenutku najveći krajnji korisnici smrti srpske demokratije i tog atentata. Užasno se šuška već godinama o ruskom učešću u ubistvu Đinđića.

Medvedev je došao, doneo je kredit, pa milijarda dolara, pa milijarda evra, sve ide u budžet, ništa ne ide u budžet, 200 miliona je za budžet, 800 miliona je u razvojne projekte. To je kredit, čiju strukturu uopšte ne poznajemo. Na kraju će se ispostaviti da od 800 miliona koji idu u infrastrukturu, 796 se vraća nazad u Rusiju. To je sistem po kojem oni funkcionišu. U isto vreme, garnitura oko Tadića ni u jednoj rečenici ne pominje da je Evropska unija pre samo par nedelja rekla da će već u nekoliko narednih meseci Srbija dobiti 250 miliona bespovratne pomoći evropskih para za makroekonomsku stabilnost. Niko ne pominje da je EU za žitelje Pančeva, Valjeva, Čačka i Užica dala pre nekoliko meseci 22 miliona evra da bi oni danas kad je počela grejna sezona imali daljinsko grejanje. I niko naravno posebno ne pominje ni u jednoj rečenici kolika je pomoć US Aida, odnosno američkih humanitarnih i drugih organizacija za Srbiju koja se meri stotinama miliona evra od 2000. godine do danas.

Rusi me duboko uznemiravaju i plaše, ja to moram da priznam. Srbija je najmanje tri puta platila ogromnu cenu zbog njih. Prva cena je bila posle Drugog svetskog rata: Rezolucija Informbiroa. Goli otok je tu zemlji koštao mnogo. Druga cena je taj 6. oktobar 2000. Ljudi kažu da nije bilo 6-og oktobra a, bogami, bilo je 6.oktobra i to je bio sastanak Koštunice sa Miloševićem i Ivanovim, koji se odigrao u 19 časova 6. oktobra u vili Mir, na koji je Koštunica otišao bez ikakvog razgovora sa liderima DOS-a. On nikada nije podneo izveštaj liderima DOS-a šta je na tom sastanku dogovoreno, a meni se čini da je dogovorena ova budućnost, ova sadašnjost u kojoj mi živimo. Mislim da su svi bili u fazonu - ma daj da mi pustimo ovog Đinđića na dve godine, neka se on zaigra, imamo mi snajperiste, nemojte ništa da brinete. I treća visoka cena koju mi Rusima plaćamo jeste ovaj veto, nikad upotrebljeni, pred Savetom bezbednosti oko Kosova. To kako mi prodajemo jedno nešto za dva ništa pokazuje šizofrenu situaciju srpske političke elite. Ceo layout te Medvedevljeve posete: sahrane se odlažu na Novom groblju, deca ne mogu da pređu ulicu da idu kući, pa Dačić. Mislim, ta sreća na njegovom licu, stvarno kao da mu se izgubljeni tata vratio. A ova fascinacija i kod Tadića je posledica njihove apsolutne neobrazovanosti i toga što niko ništa ne čita o toj savremenoj Rusiji.

O Rusima možda najbolje govori Mihail Aleksandrovič Bakunjin, njega je car zatvorio sredinom 19. veka i tražio je pokajanje - pokaj se pa ću da te pustim. On je napisao jedno pismo, zove se Ispovest: Kada se putuje svetom svuda se nailazi na mnoga zla, tlačenja i nepravde, a u Rusiji može biti više nego u drugim državama. Ne zato što su Rusi ljudi gori nego u Zapadnoj Evropi, ali na Zapadu protiv zla postoje lekovi, javnost, javno mišljenje, konačno, sloboda koja oplemenjuje i uzdiže čoveka. Taj lek ne postoji u Rusiji. Zapadna Evropa ponekad zato izgleda gora, jer se u njoj sva zla izbacuju na površinu, a malo šta ostaje tajna. U Rusiji sve bolesti ulaze unutra, jedu najunutrašnjiji sastav društvenog organizma. U Rusiji je glavni pokretač strah, a strah ubija svaki život, svaki um, svako plemenito kretanje duše. Mučno je i teško živeti u Rusiji čoveku koji voli istinu, bližnjeg svoga, koji podjednako u svim ljudima vidi dostojanstvo i nezavisnost. Zato je ruski društveni život lanac uzajamnih tlačenja.

Medvedev bio, otišao, neka, hvala. Tadić je kao dete u uzrastu od 6-7 godina, ima konflikt uzora u svojoj glavi, malo bi da bude Putin, malo klasičan evropski lider, a to ne može tako.

Tadićeva rečenica, da on vidi neprekinutu nit nasilja sada i nasilja iz 90-ih, da on vidi pobunu Jedinice za specijalne operacije kao početak nečega strašnog za ovo društvo, ta izjava je upravo upućena mom ocu koji me onda zove istog dana i kaže - eto vidiš, zar nije Boris Tadić ipak pravi, demokratski izabrani predsednik. Koliko me je samo ljudi iz ambasada kontaktiralo - evo, okreće se Demokratska stranka. Gde se okreće?

Ovo nasilje je već strukturno nasilje. Država je koristila navijače, mlade ljude za sprovođenje neviđenog ciklusa nasilja poslednjih 20 godina i sad bi odjedanput Tadić da oni odu kući i da nikoga ne biju. Oni neće da odu kući. Neko ko je rođen 1987-e sad ima 22 godine. Kada se rodio, Milošević je sletao među Srbe, kada je imao 5 godina 1992-e, mi smo klali po Bosni. Njegov najveći, prvi kulturni događaj u životu je prenos svadbe Cece i Arkana 1995-e na Pink televiziji. A kad je imao 10 godina, po nama su padale bombe. Kad je imao 17, 18, 19 godina, došao je Vojislav Koštunica i počeo da kuka - uzeše nam Kosovo. On ceo život živi u agresiji, u ratu, u tom osećaju da smo mi stalno gubitnici, a u stvari smo najsnažniji na svetu. Prošle godine ga je Koštunica izveo na miting, pa su onda malo palili grad i ambasade. To je model u kome ti ljudi žive.

Gledao sam poslednjih mesec dana samo kratke vesti iz novina: košarkaši u Soko Banji igraju utakmicu i u jednom trenutku su se naljutili na publiku i istukli je; policajac Milan B. brutalno pretukao dete od 12 godina; tri dana kasnije u Kragujevcu policajac je izašao iz automobila i pretukao zdravstvenog radnika koji je vozio pacijente na dijalizu. Sledeća vest - lekar u beogradskoj ustanovi s leđa napao čistačicu romske nacionalnosti, jer mu se nije sviđalo kako čisti. To je ono svakodnevno, a onda idu imena ljudi koji su ubijeni: Ivan Stambolić, Zoran Đinđić, Dada Vujasinović, Milenko Pantić, sudija Nebojša Simeunović, pokušaj ubistva Dejana Anastasijevića, ubistvo specijalnog svedoka i svedoka na suđenju Đinđića - Kujo Kriještorac i Zoran Vukojević, 90-e godine Arkan, direktor JAT-a, direktor direkcije JUL-a, zamenik ministra policije. To su desetine i sad pazi, ceo život ti mladi ljudi žive sa tim slikama krvi i onda izađe Tadić i pita - otkud to, pa mi smo na vlasti, ovo je demokratska država, otkud sad ovo? Pa Boris Tadić je ovde došao slučajno, pa ni on neće da ode kući. Neće ni navijači koje ti 20 godina šalješ na Maksimir, pa u rat, koristiš ih i 5-og oktobra. Tolika je bila frka oko gej prajda - doći će huligani iz Republike Srpske i ne znam koliko navijača, ima sve da prebiju, napašće ambasadu Švedske. Sve je to tako bilo naduvano kao neki balon i onda je otpao Gej prajd i samo nedelju dana kasnije bila su dva skupa, četvrtak i petak. Pazi, nijednog jedinog navijača, nijednog jedinog pripadnika 1389. Izvini, šta ti to govori? To ti govori da je ovo državna priča, njih je, brate mili, država napravila, njih država šalje gde i kad treba i njih država kontroliše. Znači, nemoj da mi bilo ko kaže da gej prajd nije mogao da se dogodi zbog sigurnosti.

E, a vidi kako država koristi te mehanizme, ti u ovom trenutku imaš šestoro mladih ljudi iz Anarhističkog pokreta koji leže u zatvoru skoro dva meseca za nešto što je akt međunarodnog terorizma. To je neka flaša koja da li je gorela, nije gorela, koja je ostavila 5 santimetra sa 2 santimetra trag paljevine na grčkoj ambasadi. Devojka ima 19 godina, najstarija osoba ima 28 godina, niko ni reči o njima. S druge strane izvesni srpski nacista Mladen Obradović i ovaj portparol 1389, oni su danas ili juče pušteni iz pritvora, jer molim te, naš VD Radovanović, čuveni tužilac, on nije video da tu ima bilo kakvih problema, šta, ovaj ima jedan pištoljčić, nema veze, ovaj je pozivao na ubistvo, nema veze. Hoću da kažem, kada bih ja sad išao ovim gradom i vikao ili pisao grafite - ubijte tužioca Radovanovića ili onog jo-joa Tomu Zorića, i kad bih se ja sad drao - ubijte Radovanovića, ubijte Radovanovića, svi bi rekli - pa čekaj malo. A kada neko ide i grafitira grad dve godine - ubij pedera, to nema veze, Radovanović kaže - nema elemenata krivičnog dela. Element krivičnog dela po njima nastaje onog trenutka kada nekog ubiju. Zato ja mrzim ovu državu, zato što je sve obrnuto. Onaj Dokić je dobio tamo robiju zato što je nekoj ambasadorki Australije rekao da će da joj uradi ne znam šta, a s druge strane, ovaj uzorni vojvoda Vučinić je porodični čovek i on je pušten.

Ti si napravio jednu državu u kojoj je sve relativno. Ti imaš tužilaštvo koje reaguje onog trenutka kada ga neko sa Andrićevog venca pozove. Kao, Tadić je sam sebe pozvao telefonom i rekao - treba prekršajno neko da me goni što sam nazdravio šampanjcem na stadionu. Znači, ovde je sve slobodna tema, i tužilac je slobodna tema i on, jadan čovek, dok ga neko ne pozove iz Demokratske stranke ne zna šta da radi. Nešto je hatecrime, nešto je ubistvo, nešto je poziv na linč, a u stvari ništa nije kažnjivo.

Ti gledaš vesti, imaš ono - Vuk Jeremić otišao u Indiju, Tadić se vratio iz Kine, čovek skočio sa VII sprata, kengur izvršio samoubistvo, drugi kengur ubijen u javnom prevozu, dve žirafe i tri lava izvršili oružanu pljačku u Jagodini. Kad sabereš sve te vesti ti kažeš - pa, majku mu, i taj Đinđić, šta sad, ubiše čoveka, pa vidiš, i kengur je izvršio samoubistvo, pa možda je to isto. E, sad, meni se desilo u taj četvrtak kad je bio taj veliki skup, ja sam išao iz kancelarije i naiđem na trojicu momaka potpuno obučenih u crno, jedan je imao aplikaciju na kojoj je bio lik Ratka Mladića, drugi je imao vuka, simbol Jedinice za specijalne operacije, a treći je bio prosto tako u običnom, civilnom crnom. I idu oni tako i nešto ljuto izgledaju, i ja sam pomislio - bože, da ovi ne patroliraju, ozbiljno, pošto je bio taj skup, da nekog ne traže. Ja njih kad sam video moram priznati da sam prvi put u svom životu rekao - evo ga fašizam. To je fašizam, ta trojica klinaca, i ja sam tada nešto išao gradom i razmišljao o Tadiću. Kažem - a možda sam ja u stvari previše grub prema tom čoveku. Ja sam se, što bi psiholozi rekli, na njega adaptirao.

Taj Tadić, obrni, okreni, za neke stvari stvarno nije kriv, on nije kriv što je uzurpirao taj pečat, on ima pečat koji nikad ne upotrebljava, on samo voli da ga drži u džepu i da ga gleda, da ga mazi. Znaš, to je ono kao gospodar prstena, on samo hoće da ima prsten, ništa drugo. Možda je sve ovo što mi živimo ipak posledica jednog kontinuiteta Miloševića i Koštunice i ove Udbe. I onda dođe taj Tadić, glasamo ga dva puta i mi hoćemo nešto od njega, a u stvari, šta hoćeš od njega kad on ne ume ništa. Ja sam često na Kosovu, vidi, Koštunica je bio izgradio jedan paralelni svet, jednu paralelnu Srbiju na Kosovu koje su se svi plašili, i Albanci i međunarodna zajednica, a te konstrukcije se plaši i sam Tadić. I u poslednjih godinu dana on je razvlastio najekstremnije lidere Srba na Kosovu, te iz Kosovske Mitrovice, smanjio im je dotok novca. Tamo nema više države koja ako ti hoćeš pušku - evo ti puška, hoćeš bombu, hoćeš 500 evra, hoćeš 5 miliona evra - evo ti sve. Toga nema i to jeste uspeh za godinu dana, pazi, on je pristao na sporazum sa Euleksom, on je uveo granicu Srbije i Kosova. Srbija je pravno-formalno priznala granicu sa Kosovom, to je da ne veruješ. Sledeće su tablice, sutra su možda pasoši. Boris Tadić je u ovom trenutku apsolutni minimum i apsolutni maksimum Srbije.

Ali šta su moji problemi sa Tadićem? Jedno je odnos prema antifašizmu, dođe ovaj Medvedev i ja sad razmišljam kako će oni da naprave tu konekciju između nas Srba i antifašizma. Kad, uključiš televizor, eno je reklama, spot, sad neki manekeni u slow motionu, ne znam jesi li to videla, sad neka manekenka trči, tu neki tenk parkiran, pa se zagrliše ova manekenka i jedan partizan valjda, šta li je, pa se poljubiše i kaže - 65 godina slobode. Pa jebote, pa nije antifašizam reklama za deterdžent. Ali to je šaperovsko shvatanje Srbije. Ej, pa šta je to? Druga stvar koju ja ne mogu njemu da objasnim, Tadiću, to je ovaj odnos prema neposrednoj prošlosti. I kad kažem neposredna prošlost ja mislim i na Srebrnicu i na Sjeverin i na Đinđića. Đinđić je bio pre pet minuta, Srebrenica pre 10 minuta. Znaš šta, sve je u redu, ali mislim, on izađe u medije i kaže da smo mi najbolje prevladali prošlost u regionu, jer je on, možeš misliti, uputio izvinjenje, kakvo - videli smo. To neće moći tako. Ja sam bio sad skoro u Sarajevu, na sto metara imaš invalide rata od metaka koje smo mi poslali. Država Srbija je 4 godine držala opkoljeno Sarajevo. Ej, između 10 i 12.000 mrtvih, od toga preko hiljadu dece. Pazi, sada je 17 godina od otmice u Sjeverinu, ako postoji situacija da bi predsednik Republike mogao da ispadne ono, normalan, to je ovo, zato što su to bili građani Srbije, ti ljudi iz autobusa, tih 16-oro ljudi. Oni su bili pod zaštitom zakona ove države. On bi sad trebalo da ode tamo gde se održava komemoracija i da klekne, brate mili. Ako ne možeš u ovom trenutku, ako nemaš ono što je potrebno da to uradiš za Sarajevo i za Srebrenicu, idi, barem kreni od svojih građana, kreni od nečega. A drugo je ovo oko Đinđića, meni neko mora da sedne i da napiše objašnjenje otkud ovaj odnos Demokratske stranke prema čoveku koji je bio najduže predsednik te stranke. Mislim da samo čekaju još koja godina da prođe, da ni 12. marta ne moraju da ga pomenu. To je takođe jedan odnos prema sopstvenoj prošlosti, ti ako tog čoveka ukineš, to više govori o tebi nego sve zajedno.

Znaš, Čedi u ovom trenutku retko ko će priznati da nije bilo lako 2004. godine sa Koštuničinom vlašću i onom Udbom tada da napraviš stranku. To stvarno nije bilo lako, to je morala da bude jedna lična hrabrost. Niko neće da kaže da je on šef jedine parlamentarne stranke koji će reći Sjeverin i Srebrenica, on će reći genocid u Bosni i na Kosovu, on će reći da je Kosovo nezavisno. To takođe nije mala stvar. Mislim da niko neće reći da to grozno obezbeđenje koje ide sa njim je potreba zbog realne opasnosti. Moj problem sa LDP-om i dalje ostaje ono u vezi sa privilegijama. Ja mislim da tu sa strane LDP-a i Čedomira Jovanovića jedna stvar se nije dogodila. Ja nisam od njega očekivao izvinjenje zbog toga što on živi na Dedinju ili ima džip, nisam očekivao ni objašnjenje, nego sve što je bilo potrebno, to je moj skromni sud, je bio jedan mig da on kapira o čemu mi pričamo. Samo to. I plašim se da je Čedomir pokazao jedno vrlo rđavu sopstvenu sliku, a to je da on nema sposobnost da menja sebe, a hteo bi da menja Srbiju. Meni je to malo psihološki problem - kada nisi minimalno sposoban sebe da pomeriš. LDP ima tu kombinatoriku i u republičkom parlamentu i u nekim javnim preduzećima u gradu. To je sve prilično klimavo i s velikim upitnikom. Ako ljudi u LDP-u ne vide da je ovo što sad ja izgovaram posledica toga da sam ja zabrinut i za njega i za sebe, za njih i za sebe i za tu uopšte našu opciju, ako umesto toga opet bude ono poređenje sa Sartrom i Kamijem, kako da kažem, onda kao one babe što kažu - izvinite ako je bilo nešto, hvala, niste trebali i doviđenja, prijatno. A s druge strane, brate, da ode taj LDP u vražju mater, šta ćemo onda. Pazi, najoptimalnija opcija koja se verovatno neće desiti u ovoj ludoj zemlji jeste da na sledećim izborima dobiješ LDP, DS i SPS. Pazi gde smo mi došli, znači da se ja molim bogovima sreće da budem sa Krkobabićem. Taj socijalni banditizam, ta horda od 1,6 miliona penzionera. Pa moji roditelji su penzioneri, ali moj otac kaže - dosta je nezgodno, moja penzija je veća od tvoje plate. Pa da, jeste. I ja treba da se nadam toj opciji, jer kažem ti, to je jedini način da za 10 godina nekog vazduha ostane ovde. Ako Čeda ode u političku penziju ili se skocka negde u Demokratskoj stranci, mislim, to je super, ja nemam ništa protiv, ali samo se pitam da li neko razume da je otišla cela jedna politička opcija na otpad, na otpad. Znači, ljudi kao što sam ja, mi više nećemo glasati. Ej, moja majka, pazi, koja stvarno ne zna mnogo o tome, bili su izbori u Zemunu ja sam je pitao za koga ćeš da glasaš, ona kaže, onako ponosno - za Rasima Ljajića. Ja kažem - šta je ovo, ljudi moji, razumeš, ljudi su prolupali, normalni ljudi više ne znaju šta da rade. Tako da, to sa LDP-om ja mislm da je to ozbiljna pokerska utakmica, ulog je preveliki za zezanje.

Znaš, sve je stanje nacije, pošaljite SMS, 69,27% građana misli ovo ili ono. Sve se, brate mili, spinuje. Kad je ubijen ovaj navijač Tuluza odmah je Boža Prelević došao da nam kaže - imate navijačkog nasilja, molim vas, svugde u Evropi. Znaš šta, oprosti, Utisak nedelje je emisija koja na najstrašniji način radi, to je relativizacija svega pod milim bogom u ovoj zemlji. Ničega nema, ni nasilja, ni fašizma, sve je okej, i stalno je 3 na prema 1. Evo, ovo sa Brankom Prpom pre neki dan je bilo 3 na prema 1, šta sad ta žena da kaže kad čovek dođe i kaže - komunisti su ubili pola miliona Srba posle 45-e, ko će to da brani, ko će s mrtvim ljudima da se igra. Ja mislim da ne samo da je glupo da mi nešto pitamo ili kažemo, nego nemaš više ni gde da kažeš. Šta je Danas, šta je Vreme? Znaš čega se ja plašim, da svako od nas izbroji koliko je prošlo od 2000. do danas, ej, meni je to mnogo. Tebi je verovatno još više, a i meni je mnogo. Srbija je idealno mesto da mi budemo kao Južnoafrička republika, to je ono da ne smeš do parkinga da odeš, nisi siguran ko će da te zaskoči sa leđa. Ja mislim da ovde niko neće mnogo da se uzbudi dok ne bude sto mrtvih nedeljno, dotle, došao medved, otišao medved, došao Bajden, otišao Bajden, nismo u NATO, jesmo u NATO. Ako još jednom čujem Đelića da je rekao da će nam odmrznuti Sporazum o stabilizaciji, naći ću ga! Svaka tri meseca meni neko priča o Sporazumu o stabilizaciji, oni se zajebavaju s nama, zajebavaju se sami sa sobom.

I još nešto, znaš šta je još sociološki zanimljivo, ova potpuno nova kultura sećanja koja se sad sama od sebe definisala. To sam ukačio tek ove godine, svakih mesec dana, ono, B92, RTS, sećamo se 95-e, progonjeni ljudi iz Krajine, tuzlanska kolona, Bratunac. Pazi, ovde se formira jedna kultura sećanja koja je potpuno gubitnička. Mi ne možemo da budemo nikakvi pobednici, ali ako ti ovim mladim ljudima kažeš da tebe ceo ovaj Balkan aktivno 150 godina samo kolje, šta će oni da misle. I ovo sa Rusima, mislim, to je stvarno. Kada su Rumune pitali posle Drugog svetskog rata kakva je njihova spoljnotrgovinska razmena sa Rusima, oni su rekli - odlična, oni nama uzimaju ugalj, a mi njima dajemo žito. I Tadić je meni kao što mi je Milošević čestitao 99-e pobedu nad NATO-om, tako meni sad Tadić čestita ovaj kredit sa Rusima. Ne, uopšte ne moraš, mislim, možda je bolje da nam ništa ne kažu, neka potpišu, stigne u parlament, ratifikuju, pa mi saznamo šta smo potpisali, i ovako ćemo saznati nedelju dana kasnije, dovoljno kasnije da je već mastilo osušeno. Ja se osećam trajno kao da neko svako jutro kad se probudim u Srbiji me lupi čekićem od 50 kilograma po glavi. Tu Srbiju kad pogledam, to je kao moja država, ja hoću da ljudi žive ovde bolje, da se ovo nekako stabilizuje, ali se bojim da se toliko sve rašrafilo, kao onaj u Ko to tamo peva autobus, to uopšte ne znaš kako ide, kako se to uopšte održava na drumu. A Tadić vozi, on je Miško.

Edit-odgovor:
Izvinjavam se, ne radi mi opcija slanja odgovora, pa moram kao edit.
ja sam napisala svoje misljenje na pocetku, ponavljam:

"Po meni DS dobija glasove na konto Djindjica, koji je, podseticu vas Rusima u prolazu govorio dobar dan i - nista vise. Ja znam sigurno 30 njih koji nece nikada vise glasati za DS zbog odstupanja sa Djindjicevog provolinijskog pro-evropskog puta, prodaje NIS-a ispod cene i niza drugih poteza koji nas stavljaju u rusku zonu uticaja. Nastavite li putem - evropska retorika-ruska sustina, ostace vam DSS i radikalski glasaci."

Sincerely,
sybil

A tekst sam citirala kao ilustraciju toga sta govore neki nezavisni intelektualci, koje po mom misljenju treba slusati. Razumem da su to, po vama, narucene nebuloze stranih placenika.
Ja mislim da je zabrinjavajuce sto savetnik misli da su NVO, npr. Helsinski odbor za ljudska prava- gomila nebuloza.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:53 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

Po meni DS dobija glasove

Ne poznajem citiranog, mora biti da je neki od junaka Peščanika. Ima dosta tih analitičara, sociologa i intelektualaca svake vrste koji nit šta znaju, nit šta shvataju. Ima naravno i onih koji znaju ali imaju čist ćar od svog palamuđenja. Srećom nisu otišli u lekare, sa svojim mozgovima napravili bi veliku štetu. Zato vam predlažem da mi ne kopirate te budalaštine, napišite nešto iz svoje glave. Može i uvredljivo. Više ću to da poštujem.
dragan7557 dragan7557 05:23 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

Ne poznajem citiranog, mora biti da je neki od junaka Peščanika. Ima dosta tih analitičara, sociologa i intelektualaca svake vrste koji nit šta znaju, nit šta shvataju.

Baš vala. Nakupilo se gamadi kol'ko o'š.
Ima naravno i onih koji znaju ali imaju čist ćar od svog palamuđenja.

Čak i ako je prljav Ćar je Ćar.
Srećom nisu otišli u lekare, sa svojim mozgovima napravili bi veliku štetu.

Osobito po novčanike pacijenata koji im veruju.
napišite nešto iz svoje glave.

Preduslov je ne samo imati glavu već i ućariti.
Može i uvredljivo.

Neće moći čerez moderacije.
Više ću to da poštujem.

N' b' se reklo.Jer ako napisano zoveš:
palamuđenja.

budalaštine,

deluješ agresivno i nema istine u iskazatoj tvrdnji.

cerski
intrepid intrepid 06:08 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

sybil
NVO, npr. Helsinski odbor za ljudska prava- gomila nebuloza.



mislis na privatnu prciju sonje biserko, koja sa vremena na vreme izbaci poneki politicki pamflet. vec odavno se ona ne bavi ljudskim pravima u srbiji.
sybil sybil 06:17 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

nije Helsinski odbor Sonja Biserko. recimo, i gore citirani intervju je od lika iz Helsinskog odbora.
uros_vozdovac uros_vozdovac 07:41 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

Nebojsa Krstic
Po meni DS dobija glasove

Ne poznajem citiranog, mora biti da je neki od junaka Peščanika. Ima dosta tih analitičara, sociologa i intelektualaca svake vrste koji nit šta znaju, nit šta shvataju. Ima naravno i onih koji znaju ali imaju čist ćar od svog palamuđenja. Srećom nisu otišli u lekare, sa svojim mozgovima napravili bi veliku štetu. Zato vam predlažem da mi ne kopirate te budalaštine, napišite nešto iz svoje glave. Može i uvredljivo. Više ću to da poštujem.


Jašta, palamuđenje. Tako ti je to moj blogokolega, oni trućaju, a ovi što rade dela vidimo kroz prozor. Od trućanja nema štete.
mariopan mariopan 10:05 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

Taj socijalni banditizam, ta horda od 1,6 miliona penzionera.

A mene zabrinjava da jedan intelektualac "koga treba slušati" izgovori ovu rečenicu.
Tu bandu penzionera stvarno treba rasturiti i odmah će nam svima biti bolje. Poslušajte čoveka, malj u ruke pa svaki svoga roditelja ......to je rešenje za spas Srbije?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:49 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

palamuđenja.

budalaštine,

Jest, možda sam to agresivno rekao.
Treba mrsomuđenja i idiotarije.
Sepulturero Sepulturero 12:58 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

mariopan
Taj socijalni banditizam, ta horda od 1,6 miliona penzionera.

A mene zabrinjava da jedan intelektualac "koga treba slušati" izgovori ovu rečenicu.
Tu bandu penzionera stvarno treba rasturiti i odmah će nam svima biti bolje. Poslušajte čoveka, malj u ruke pa svaki svoga roditelja ......to je rešenje za spas Srbije?


Лапот, као у источној Србији пре 200 година. Не тако давно...
mariopan mariopan 13:54 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

Sepulturero
mariopan
Taj socijalni banditizam, ta horda od 1,6 miliona penzionera.

A mene zabrinjava da jedan intelektualac "koga treba slušati" izgovori ovu rečenicu.
Tu bandu penzionera stvarno treba rasturiti i odmah će nam svima biti bolje. Poslušajte čoveka, malj u ruke pa svaki svoga roditelja ......to je rešenje za spas Srbije?


Лапот, као у источној Србији пре 200 година. Не тако давно...

Da, pa to kaže jedna intelektualna gromada koju treba slušati, samo čekam da nam pokaže kako i to na primeru sopstvenih staraca - roditelja. Onda ću ja da se samoubijem da ne moraju deca - jerbo sam ja ta penzionerka što vas sve upropaštava. Nemam penziju veliku kao njegov tata, ali i ova crkavica ako treba državi da je spasemo -evo dajem i ne žalim !

Samo se nešto mislim kom će tajkunu u dzep da dospe i ta crkavica, njih se nekako ovaj intelektualac nije setio da pomene u ovom čaršavu od citata.
sybil sybil 13:57 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

ne dramatizujte. covek se samo buni sto neki penzioneri imaju vecu platu od zaposlenih i nista vise. nije spominjao rasturanje, ubijanje ili bilo sta slicno sto je proizvod vase maste.
mariopan mariopan 14:28 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

sybil
ne dramatizujte. covek se samo buni sto neki penzioneri imaju vecu platu od zaposlenih i nista vise. nije spominjao rasturanje, ubijanje ili bilo sta slicno sto je proizvod vase maste.

Nije se g. Savetnik uzbudio nego ja - ja sam penzionerka i član bande penzionera.Krećem se u hordama i opasna sam za ovu zemlju, naročito oko 10. i 25. u mesecu kada se isplaćuju crkavice od penzija.
Nije rekao ubijanje niti bilo šta slično, istina, ali šta je zapravo rekao? Da upropaštavamo ovu zemlju. MI? Super.
Zasmetalo mu je što neki penzioneri imaju veću penziju, između ostalih i njegov otac, pa što je nije ponudio da je vrati , taj višak ako mu smeta. Ima 50 posto od tih 1,6 miliona penzionera koji žive na ivici gladi, koji ni račune ne mogu da plate sa crkavicama koje dobijaju pa bukvalno gladuju , njih se nije setio da pomene? Eto neka višak daje jednom penzioneru a on malo neka crkava od gladi pa da se ujednačimo jer i meni smeta to isto.
Baš interesantno da tako selektivno posmatra ceo problem. Neke stvari vidi neke ne vidi. Vidi penzionere ne vidi tajkune.
Da li je ponudio neko rešenje?
Eto, ja sam zaključak izvela sama, zaista on nije pomenuo lapot, ali kada upotrebi reči kao što je "horda" i "banditizam"...ne znam da li je tu video i svoje roditelje ili samo nas?
sybil sybil 14:52 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

evo sta je tacno rekao:
Pazi gde smo mi došli, znači da se ja molim bogovima sreće da budem sa Krkobabićem. Taj socijalni banditizam, ta horda od 1,6 miliona penzionera. Pa moji roditelji su penzioneri, ali moj otac kaže - dosta je nezgodno, moja penzija je veća od tvoje plate. Pa da, jeste. I ja treba da se nadam toj opciji, jer kažem ti, to je jedini način da za 10 godina nekog vazduha ostane ovde.

e sada vi kazete:
ja sam penzionerka i član bande penzionera.Krećem se u hordama i opasna sam za ovu zemlju, naročito oko 10. i 25. u mesecu kada se isplaćuju crkavice od penzija.

niko nije rekao da ste opasni i da se krecete. rekao je samo socijalni banditizam u smislu da neki penzioneri imaju jako velike penzije, npr. njegov otac. horda od 1.6 milona- pa naravno, sta se bunite, u vreme slobizma a bogami i sada, penzioneri su bili glasacka masinerija za sps i radikale.penzioneri su srz anti-evropskog pokreta u srbiji.
Zasmetalo mu je što neki penzioneri imaju veću penziju, između ostalih i njegov otac, pa što je nije ponudio da je vrati , taj višak ako mu smeta. Ima 50 posto od tih 1,6 miliona penzionera koji žive na ivici gladi, koji ni račune ne mogu da plate sa crkavicama koje dobijaju pa bukvalno gladuju , njih se nije setio da pomene? Eto neka višak daje jednom penzioneru a on malo neka crkava od gladi pa da se ujednačimo jer i meni smeta to isto.

njegovom ocu uopste ne smeta visak, pobogu, on samo konstatuje da mu je penzija veca od plate. pa, da, ta nejednakost- to i jeste socijalni banditizam.
Baš interesantno da tako selektivno posmatra ceo problem. Neke stvari vidi neke ne vidi. Vidi penzionere ne vidi tajkune.

gospodjo, pitajte g. Savetnika za tajkune, on ima vlast, doticni nezavisni intelektualac nema nikakvu moc, a kao sto vidite jako kritikuje sadasnju vlast koja vam, kao sto rekoh, moze pomoci povodom vase zabrinutosti za tajkune.
Da li je ponudio neko rešenje?

on nije vlast da nudi resenja za penzionere i tajkune, ali je ponudio sustinsko resenje koje vi niste primetili.
Eto, ja sam zaključak izvela sama, zaista on nije pomenuo lapot, ali kada upotrebi reči kao što je "horda" i "banditizam"...ne znam da li je tu video i svoje roditelje ili samo nas?

gospodjo, to je produkt vase maste i zelje, kao sto sam objasnila on nije mislio na unistenje penzionera, znacenje je potpuno bezazleno, samo sto vi silno zelite da ga diskreditujete. da, da za sve su krivi nezavisni intelektualci, sve su zakuvali i nemaju resenja. i da, obratite paznju na pocetne paragrafe, taj paragraf koji pogresno tumacite uopste nije bitan.
dragan7557 dragan7557 15:12 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

Nebojsa Krstic
palamuđenja.
budalaštine,Jest, možda sam to agresivno rekao.Treba mrsomuđenja i idiotarije.

Hvala mnogo je nežnije.

cerski
mariopan mariopan 16:07 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

gospodjo, to je produkt vase maste i zelje, kao sto sam objasnila on nije mislio na unistenje penzionera, znacenje je potpuno bezazleno, samo sto vi silno zelite da ga diskreditujete. da, da za sve su krivi nezavisni intelektualci, sve su zakuvali i nemaju resenja. i da, obratite paznju na pocetne paragrafe, taj paragraf koji pogresno tumacite uopste nije bitan.

Ok, shvatila.
Ni malo ne želim da ga diskreditujem, sam pao sam se ubio. Bar što se te izjave tiče.

Kada se setio "nekih penzionera" sa većim penzijama kojih ima oko 10 posto, kako se nije setio i onih 50% koji primaju penzije ispod granice proseka, a prosek je na granici gladi? On to ne zna ili mu nije bitno? Važno je da se slaže sa njegovom tezom a lepe reči je i upotrebio, nikad se ne bih setila da je to izgovorio jedan intelektualac. I još je nebitno? Vidite, nama je strašno bitno jer je to granica opstanka - lapota koji se već sprovodi samo ga on ne vidi i ne zna a sve drugo vidi i zna?

Kažete da su penzioneri mahom glasali za Slobu, ok, ali od 5. oktobra su glasali za demokratsku Vladu i ona je pobedila.Zato je pobedila. Koliko je to godina unazad? I oni Slobini su sada već pokojni, mahom, njih odavno nema, ja sam tada još radila...i evo mene srećne u današnjem dobu gde cveta demokratija, glasala za Tadića Nesposobnog i sve me boli koliko mi je dobro nemam reči..danas sam podigla pola penzije ( 7 000 dinara) i prodala 50 evra što mi šalju deca da platim pola računa,ostalo mi je 200 dinara, pa 25-og opet tako....... zato ću glasati za Tomu Nesposobnog na sledećim izborima jer kad je bal nek je bal.

Ne bih rekla da ga pogrešno tumačim samo je on pričao priču sa svoje uši u kojoj je beskrajno uživao a da ništa novo nije rekao. Sve to samo malo drugačije s vremena na vreme može da se pročita na blogu ili kao nečiji komentar ili kao nezavistan blog nekog drugog intelektualca , svi to znamo i ništa novo nije rekao. Hvala mu što se potrudio, nije morao.
sybil sybil 16:18 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

zato ću glasati za Tomu Nesposobnog na sledećim izborima jer kad je bal nek je bal.

eto. i sto se onda bunite kada vam neko kaze da pripadate hordi?
vama je onda super 'leb za 3 dinara i penzija 2 eura. tako ce vam biti.
ja ne bih glasala za radikale, sps i kostunicu ni pod elektro- sokovima.


Ne bih rekla da ga pogrešno tumačim samo je on pričao priču sa svoje uši u kojoj je beskrajno uživao a da ništa novo nije rekao.

da, nista novo, vozi Misko.
mariopan mariopan 16:32 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

sybil
zato ću glasati za Tomu Nesposobnog na sledećim izborima jer kad je bal nek je bal.

eto. i sto se onda bunite kada vam neko kaze da pripadate hordi?
vama je onda super 'leb za 3 dinara i penzija 2 eura. tako ce vam biti.
ja ne bih glasala za radikale, sps i kostunicu ni pod elektro- sokovima.


Ne bih rekla da ga pogrešno tumačim samo je on pričao priču sa svoje uši u kojoj je beskrajno uživao a da ništa novo nije rekao.

da, nista novo, vozi Misko.

Niste shvatili, ja i sada imam "3 evra penzije", a pošto je hleb ne zanima me nego koliki su računi, za leba nemam i koga briga za to a za neplaćene račune se ide u zatvor.
Ne pitate se kako je onima koji nemaju decu koja mogu da im dotiraju onu razliku od koje se preživljava? Namerno sam vam napisala iznos koji je tačan, dakle šta biva sa penzionerima koji isto ovoliko dobiju a danas su platili deo računa? I nije im ostalo ništa još čekaju drugi deo da plate ostatak računa pa ako im nešto ostane ješće ako ne...onda ...lapot.

Koliko nekoga ko gladuje interesuje bilo šta od te "teze" i intelektualne dijareje vozećeg Miška i Šiška koji pojma nema da ovde žive i neki drugi ljudi a ne samo njegov tata?

Super vam je taj Miško što vozi kroz sve krivine i iskušenja.
sybil sybil 16:38 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

Koliko nekoga ko gladuje interesuje bilo šta od te "teze" i intelektualne dijareje vozećeg Miška i Šiška koji pojma nema da ovde žive i neki drugi ljudi a ne samo njegov tata?

izvinite, bila sam arogantna, ali samo sam htela da vam kazem da ma koliku penziju imali sada, bice vam sto puta gore pod radikalima i kostunicom. razumem ja da je tesko, minimalne penzije i plate moraju da budu dovoljne za zivot, a kod nas to nazalost nije tako. vi imate srecu sto vam deca pomazu, a sta da rade oni kojima nema ko da pomogne.
mariopan mariopan 17:22 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

sybil
Koliko nekoga ko gladuje interesuje bilo šta od te "teze" i intelektualne dijareje vozećeg Miška i Šiška koji pojma nema da ovde žive i neki drugi ljudi a ne samo njegov tata?

izvinite, bila sam arogantna, ali samo sam htela da vam kazem da ma koliku penziju imali sada, bice vam sto puta gore pod radikalima i kostunicom. razumem ja da je tesko, minimalne penzije i plate moraju da budu dovoljne za zivot, a kod nas to nazalost nije tako. vi imate srecu sto vam deca pomazu, a sta da rade oni kojima nema ko da pomogne.

Eto, sad se razumemo, to je bila poenta mog komentara.
maksa83 maksa83 22:19 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice


deluješ agresivno i nema istine u iskazatoj tvrdnji.

Nije istina. Poslednji put kad je Krle bio agresivan je kad je izazvao gospođu Exitus na ferku. (Najluđi i najnadrealniji momenat bloga92 od kad sam se registrovao, čist dadaizam). Ja ne znam šta je bilo posle, ali fakat je odsustvovao neko vreme.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:33 12.04.2010

Re: Gospodine savetnice

kad je izazvao gospođu Exitus na ferku.

Mislio sam da je muško. Nadimak je muškog roda.
Bila je greška. Ja sad, verovatno geškom, držim i da si ti muškog pola.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:10 12.04.2010

ruski drugari...

Ovo nije toliko glupo koliko je uvredljivo za jednu prijateljsku zemlju kakva je Ruska federacija, i za njeno rukovodstvo koje svoje odluke donosi nezavisno od bilo kakvog i bilo čijeg ”medijskog tima”.


ovo zvuci kao da su Rusi jednog dana odlucili da se druze sa nama, i mi eto, sta cemo, kud cemo, ajd da se druzimo... veliki drugar, ima snazan zagrljaj, hteli bismo da se otrgnemo ali ne mozemo..

nego, goshpar Nevo, imam jedno pitanje, nevezano za temu (posto si tu vec, a ne znam gde bih mogao da izbunarim pouzdanu info?).

znash li shta se dogodilo sa viznim rezimom za Izrael. potpisano je pre pola godine da ne bi nikad stupilo na snagu? ko je zasluzan za to, Srbija, Izrael? sadasnja strogoca kontrole u izr-ambasadi na dinjude nije bila nikad gora, otkad se ja bakcem s time, za sebe, ili ovog ili onog gosta. nikad gora.
Ivanaxe Ivanaxe 08:03 12.04.2010

Clanovi Mense

"da 'nikada nisu bili član/ice nijedne stranke', kao da je to sertifikat Mense"
Pa i jeste kao da je sertifikat Mense. Nije lako danas opstajati u poslu i zivotu, a da ne dozvolis sebi da te neki zadrigli kreten sa "bluberijem" i diplomom "Magnetron" univerziteta zove "kolega", dajuci ti vazne zadatke obijanja komsijskih pragova u potrazi za potpisima "simpatizera", dok on u sluzbenom autu zuri na jagnjeci seminar na Zlatiboru. Zasluzio, po partijskoj liniji.
Ali, o tome mogu da pricaju samo "clanovi Mense" medjusobno, za one druge "clanove" ovo je razgovor gluvih.

Zapakovan u formu zvanicnog saopstenja Kabineta ovaj tekst izgledao bi posteniji. Ovako...

freehand freehand 11:32 12.04.2010

Re: Clanovi Mense

Realno, među Nobelovce i Mensovce se nisam nikad mnogo gurao. Što da krijem - težak prijemni, ko će to spremiti. A ni drug Dačić nije hteo da me predloži.
E sad, sa 18 sam bio primljen u Eskajot, sa 20 izšupiran iz iste. Znam da bi bilo probitačno reći da sam rovario, bio neprijatelj i tako to, al jok. Nisam se ni povezao, nit sam plaćao članarinu, pa me izbacilo.
E posle su hteli još dva puta da me šutnu, ovog puta zasluženo, al bi morali prvo da me prime, opet, a to baš nije išlo. Njima bilo ispod časti, a ni ja više nisam bio regrut u svežim postpubertetskim danima.
Šta hoću da kažem? Najčešće sam u kafani jedini koji čuva crvenu knjižicu sa Titovim likom, i rado je pokazuje. Izgelda da su svi oni sekretari i komesari u stvari to radili na volonterskoj bazi, i ne učlanivši se. Put od komunista-internacionalaca, preko šovinista do Evropejaca prevalili su lakše no neki od kreveta do kupatila.

I dok sam ja uporno ostajao vanpartijska masa, evo već dvadeset i neku godinu, oni izmenjaše silesiju članskih knjižica i bankovnih kartica.

Ketmani? Ma jok.
Ali sudeći po društvenom uspehu, biće da je meni IQ niži od telesne temperature.
Zovite me Averel.
jinks jinks 08:48 12.04.2010

Koliko ima istine

u onome što je g. Toma rekao u vezi sa monopolima u medijima i marketingu.

Takođe, drugi sagovornik u emisiji započeo je temu o monopolima i monopolistima u drugim sferama drustva, kao i o negativnim uticajima koje imaju na cene, investicije, politiku, razvoj zemlje.

Mogao bi se steći utisak da zemlja ima problema sa monopolima. Pitanje je kako se politika može postaviti u odnosu na njih. Može da ih podržava, a može i da ih suzbija.

Da li ih ovde suzbija. Da li je ideal ovdasnjeg političara taj da se ugradi u neki monopol.
moderatokantabile moderatokantabile 12:45 12.04.2010

Re: Koliko ima istine

Mogao bi se steći utisak da zemlja ima problema sa monopolima. Pitanje je kako se politika može postaviti u odnosu na njih. Može da ih podržava, a može i da ih suzbija.

Da li ih ovde suzbija. Da li je ideal ovdasnjeg političara taj da se ugradi u neki monopol.

Postoji jasna regulativa kada su u pitanju monopoli samo što je i jasno da se toga niko ne pridržava i to ne zbog ideala, već zbog finansijskih konstrukcija koje od naših političara i odgovrnih funkcionera čine vrlo bogate ljude a ostale gradjane guraju u bedu. Mi smo siromašna zemlja za toliki broj tajkuna i političara bogataša, u pitanju je samo prelivanje novca iz džepova gradjana u sefove monopolista, što aktuelna vlast podržava i opservira.
Monopoli su danas uspostavljeni i svuda prisutni a političke stranke u tome nalaze svoj interes.Tako da danas više i nemamo tržište, niti važe tržišni zakoni, posle dogovorne ekonomije imamo ekonomiju monopola a koliki je to napredak, upravo oseća većina gradjana Srbije.
jinks jinks 13:34 12.04.2010

Re: Koliko ima istine

posle dogovorne ekonomije imamo ekonomiju monopola a koliki je to napredak, upravo oseća većina gradjana Srbije

i ekonomija monopola mogla bi da se shvati kao neki oblik dogovorne ekonomije.

Interesantno, neki od onih koji su za vreme dogovorne ekonomije bili najbilizi kasi, sada su postali najkrupniji monopolisti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:33 12.04.2010

malo ja malo ti

Dozvolicete:

'Na suzu koju ce ti ketmani (a bogami i poneka ketvumen!) puštati sutra negodujući zbog postojanja problema koje sami ne zarezuju dok su vlast. Oni koji noću spavaju jednim okom e da ne propuste telefonski poziv iz kabineta i tekst koji mora sutra da osvane na naslovnoj, laprdace sutra o pravu i pravdi, o principima, o državi koja nema institucije i u kojoj je njima, poštenima, dogorelo do nokata.'

Ovako bi mogao zvucati tekst koji bi se odnosio na sadasnje stranke u vlasti, a pre svega na DS. Tad bi observacija imala nekog smisla. Ali posto se autor ne mirise bas sa citatima, posebno valjda sa onim koji se poigravaju sa njegovim mislima, da kazem i koju svoju:

Cemu jos prica o Nikolicu, posebno ove jeftine aluzije na Djindjica? Metod zastrasivanja 90im prestao je da bude delotvoran od momenta kad je DS napravio koaliciju sa bivsim Milosevicevim potparolom i Arkanovim kumom. Svako bavljenje DSa Nikolicem ide njemu u korist, ali to nije najveci problem. Nikolic ionako nije mnogo originalan, on se samo takmici sa preCednikom ko ce bolje slediti politiku koju je ovaj definisao oslanjajuci se na ono sto je pre toga radio Kostunica. Eh, kad bi se Jeremicu samo jos dozvolilo da bude istovremeno i u DSu i SNSu, pa da smo svi mirni i za BoTinu politiku, i za Kosovo, i za Ministrovu buducnost a i za Zoku (zuvar je). Glavna odlika velikih stranaka u Srbiji je plagijarizam, sve sami copy paste; Tadic prica danas ono sto je juce govorio Kostunica a sutra ce ponoviti Nikolic. Razlike su samo u razlozima. Kostunica je to radio iz nekih uvrnutih ubedjenja, Nikolic jer je covek apsolutni politicki antitalenat i nema svojih ideja (sto, na zalost, ne znaci da nema politickog uspeha u zemlji Srbiji) a Tadic jer nema hrabrosti da promeni politicki kurs zemlje na cemu su inace i on i DS dobili poslednje izbore. Jos je gore da svi koristite iste metode; see poslednja desavanja oko studentskih izbora na Filozofskom.
dolybell92 dolybell92 12:10 12.04.2010

Re: malo ja malo ti

Tadic prica danas ono sto je juce govorio Kostunica a sutra ce ponoviti Nikolic. Razlike su samo u razlozima. Kostunica je to radio iz nekih uvrnutih ubedjenja, Nikolic jer je covek apsolutni politicki antitalenat i nema svojih ideja (sto, na zalost, ne znaci da nema politickog uspeha u zemlji Srbiji) a Tadic jer nema hrabrosti da promeni politicki kurs zemlje na cemu su inace i on i DS dobili poslednje izbore. Jos je gore da svi koristite iste metode; see poslednja desavanja oko studentskih izbora na Filozofskom.


Ergo, moj zakljucak je da na osnovu navedenog
- niko ne misli... pa, nije bas lako ni misliti...
a tek biti originalan... i imati duha...
Sto se tice Tadica, ne moze on da promeni kurs,
sve i kad bi umeo... nije on iz tog miljea,
mislim da je greskom u DS.
Prema onome sta govori, mogao bi da bude u
bilo kojoj stranci ali jedino ne pripada DS
i njenim osnovnim idejama.
Da je iskreni clan DS, nikada se ne bi mirio sa SPS
i na taj nacin doveo stranku u nedefisanu poziciju,
(po cenu bilo cega pa i vlasti).
Na sledecim izborima se nece imati za koga glasati.
Svi su postali isti.
Jedna religija, jedan patrijarh sa episkopima.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:44 12.04.2010

Re: malo ja malo ti

Cemu jos prica o Nikolicu, posebno ove jeftine aluzije na Djindjica?

Meni ono sto je Nikolić govorio par dana pred atentat na premijera ne deluje jeftino.
antioksidant antioksidant 13:04 12.04.2010

Re: malo ja malo ti

Meni ono sto je Nikolić govorio par dana pred atentat na premijera ne deluje jeftino.

aboliran je nikolic od svega sto je izgovorio i uradio
i to od onih koji su sa njim ustav pisali pa ga preko noci i glasali
bio jeftin ili ne, nikolic pripada onima koji s njim rade na "dobrobiti" srbije
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:07 12.04.2010

Re: malo ja malo ti

Cemu jos prica o Nikolicu, posebno ove jeftine aluzije na Djindjica?


Meni ono sto je Nikolić govorio par dana pred atentat na premijera ne deluje jeftino.


Drago mi je da se sa ostalim stvarima iz mog posta slazete.

Ili ste losi u citanju ili dobri u izvrtanju reci. Naravno da nije jeftino to sto je tada Nikolic izjavio, jeftino je pominjanje toga kao jedne od kritika posto je na drugim poljima ocito tesko naci zamerku koja istovremeno ne bi bila i zamerka samom Tadicu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:59 12.04.2010

Re: malo ja malo ti

Drago mi je da se sa ostalim stvarima iz mog posta slazete

ne slažem se ni sa jednim slovom vašeg komentara.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:11 13.04.2010

Re: malo ja malo ti

ne slažem se ni sa jednim slovom vašeg komentara.


Niste komentarisali pa ja naivno zakljucio slazete se sa svim recenim. Ne znam kakve probleme vam prave moja slova, mozda da probam nesvrstano عربي pismo ili ce biti da bolje pase prijateljski русский алфавит? Ali kad je vec tako bilo bi dobro cuti razloge vaseg neslaganja, eto da uzmemo samo primer friskih zajednickih napora DSa i SNSa da se usunjaju u studentske organizacije na Filozofskom. Sta je tu toliko razlicito izmedju vas? Jos cete reci da nije Kostunica definisao politiku Jeremicevog MIPa ili da Nikolic ne podrzava parolu i Kosovo i EU. Svasta.
inagadadavida inagadadavida 12:06 12.04.2010

MNOGO STE BRE ISTI

Ako zabatalimo na momenat opijum za mase ispisan mrtvim slovima na papiru raznoraznih statuta raznoraznih partija i partijica u Srbiji koje u praksi imaju vrednost manju od najnekvalitetnijeg guz papira, videćemo da sve, ali sve od reda partije imaju samo jednu jedinu ozbiljno napisanu stavku u statutu koje se dosledno drže, a to je dolazak na vlast; s tim što je kod svih, namerno ili slučajno, ispušten nastavak rečenice koji glasi – radi same vlasti i koristi za predsedništva partije i najbližih partijskih aparatčika.

U svim statutima, od krajnje levice do krajnje desnice, ima mainstream za koji je utvrđeno da se dobro lepi na uši prosečnog, izbezumljenog glasača, a to je:

- borba za suverenitet i nacionalni integritet Srbije (šta god to značilo),
- ulazak Srbije u EU,
- borba protiv korupcije,
- borba protiv kriminala, i sl.

Ovo su, pretpostavljam, isprepisivali jedni od drugih u veselim druženjima po skupštinskim kafanama i kafićima, tapšući jedni druge po ramenima sa sve serdare-vladiko međusobnim lizoguzom i samozadovosljtvom što su, eto, baš oni na gluposti narodne “volje” zaseli u poslaničke klupe i klupice, i dobili šansu da se bave najpoželjnijim i najunosnijim srpskim biznisom, gde ni školska sprema, ni znanje, ni vrednost, ni poštenje, nisu od presudnog značaja. Treba samo vešto, u pravo vreme i na pravom mestu, biti blizak dupetu nekog od partijskih voždova, imati dugačak jezik, dobru volju i naravno čelični stomak. Ostalo, kapiram, ide samo od sebe.

Elem, pošto svi imaju iste programe, a svedoci smo da niko ništa pametno ne radi po stavkama tih programa, dolazimo do zaključka da je sva ta farsa oko podela na žute, crne, pink ili zelene potpuno nepotrebna, osim kao eventualna zamena za katastrofalnu fudbalsku ligu gde bi sluđeni Srbi mogli umesto za Zvezdu recimo sa istim ili većim žarom da navijaju za neke partijske boje.

Šta će nama uopšte partije u tom slučaju? Komotno bi mogli, da su pošteni igrači, da izađu pred narod i da se uhvate za ruke, grohotom se smejući, valjajući se od kliberenja, da priznaju sve kroz suze od smeha da smo svi zajedno kompletni idioti, spremni da se posvađamo i sa kumom i sa komšijom oko političkih opcija i lidera koji za to vreme zajedno cirkaju jeftin viski i kuju planove kako da niko ne ispadne iz prve lige, ili, što je još važnije, kako da niko nov ne uđe u prvu ligu i poremeti već uhodan sistem raspodele bodova.

Nema potebe ovde nabrajati sve afere, aferice, kvazi-afere, lažne afere, ozbiljna krivična dela, dilove, talove, zataškavanja i zapišavanja kojima smo svedoci svih ovih godina. Toliko ih je da bi ozbiljan satiričar imao materijala za tri života, a ozbiljan tužilac za osam.

Samo bih hteo na vreme da promovišem ideju koju sam već testirao u bližoj okolini kada dođe do novih izbora, a to u Srbiji može i sutra da bude; čim se neko nekome od mudonja umeša u lovački zabran gde samo on sme da hvata veverice! Ja ću lično, a vi razmislite, sledeći put naravno izaći na izbore. Moje je građansko pravo i ne želim da ga se odreknem radi bande. Ali ću, umesto da zaokružim bilo kojeg kandidata ili partiju, nacrtati ogroman falus preko celog glasačkog listića, pa neka ga dele među sobom, ili neka ga uzme ko nije gadljiv, ili ko se prepozna. Ko zna, ako bude gomila nacrtanih falusa u glasačkoj kutiji možda se i pobiju međusobno, polažući pravo na te glasove?

Evo, već zamišljam svađu između DS-a i SNS-a koji će argumentovano da dokazuju na koga misle građani kada ubace falus u kutiju. Jedni će da viču: “Za nas!”, drugi: “Ne, nego za nas!”. Jedni će da viču: “Liči na našeg predsednika!”, drugi opet: “Pljunuti naš predsednik!”. A mi ćemo, za promenu, malo imati priliku da se uhvatimo za prazne stomake, i grohotom nasmejemo. Bar dok se ne dogovore da liči na sve njih pomalo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:03 12.04.2010

Re: MNOGO STE BRE ISTI

ali sve od reda partije imaju samo jednu jedinu ozbiljno napisanu stavku u statutu koje se dosledno drže, a to je dolazak na vlast;

Otkrili ste toplu vodu. Ideja višestranačja je da se stranke bore da osvoje vlast.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:27 12.04.2010

Re:...

i, nekad moraju da dodju i ovi drugi na vlast. premda ce godine vladavine nikolica biti sigurno zastrasujuce na neki nachin. dosada nismo jos imali sasvim radikale na vlasti. uglavnom samo kao satelite. bice to novo iskustvo, sigurno ne bez strashnih crta totalitarizma, uostalom kako moze da izgleda na vlasti chovek koga zovu Grobar? saosecam sa vama stvarno. ipak, moze se reci da ste ipak uspeli da se ochuvate kao pol. snaga, uprkos atentatu. ovde kod nas su hijene potpuno rasturile ideju pochivsheg rabina nakon atentata.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:30 12.04.2010

Re: Re:...

ovde kod nas su hijene potpuno rasturile ideju pochivsheg rabina nakon atentata.

Ti si u Izraelu?
Raspitaću se oko onog što si pitao za vize...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:32 12.04.2010

Re: Re:...

tenks, bro. izra, fresh ministri of turizm.

u svakom sluchaju navratite, i raspitajte se za mene. vodicu vas na neka lepa mesta.
inagadadavida inagadadavida 11:40 13.04.2010

Re: MNOGO STE BRE ISTI

Nebojsa Krstic
ali sve od reda partije imaju samo jednu jedinu ozbiljno napisanu stavku u statutu koje se dosledno drže, a to je dolazak na vlast;

Otkrili ste toplu vodu. Ideja višestranačja je da se stranke bore da osvoje vlast.


Gsn Krsticu, evo pisacu sporije , ko u starom vicu, da bi vi mogli da procitate onako kako pise , bez preskakanja slogova , i sto je jos gore, poente recenice.

U delu teksta koji ste citirali pise :" ali sve od reda partije imaju samo jednu jedinu ozbiljno napisanu stavku u statutu koje se dosledno drže, a to je dolazak na vlast;

na sta ste vi , tako vrcavo, kao lik iz "selo gori baba se ceslja" omiljene Vam serije , objasnili da je to , upravo ideja visetranacja,,,dolazak na vlast

I tu ste me , iskreno, zaista uplasili i ozbiljno zabrinuli. Savetnik predsednika Srbije , kapira da je ideja visestranacja "dolazak na vlast" i tacka...to je to...

Ne, gsn Krsticu, nikako...Mozda je to u ovoj tuznoj zemlji jedan jedini razlog postojanja stranaka i visestranacja, ali u nekom drugom , kulturinijem , i ako hocete , obrazovanijem svetu, je poenta visestranacja , upravo borba ideja, sposobnosti ,inovacija, elokventnosti,strucnosti izmedju vise ponudjenih politickih opcija, a sve na dobrobit drzave i gradjana..

Tamo se ni najneupuceniji laik ne bi usudio da izvali , kako je svrha visestranacja iskljucivo dolazak na vlast ...em nije popularno, em nije prijemcivo za uvo gradjana, em nije napokon ni previse pametno , a ni tacno .

No, kako ste i sami napistali, kod Vas se svrha postojanja stranke svodi na dolazak na vlast ..I ja Vam verujem. Vi to zaista tako mislite . Nazalost.

Dolazak na vlast moze biti samo sredstvo za ostvarenje stranackog programa, a nikako ne bi smelo da bude cilj bilo koje partije...mislimmm, to je tako, valjda u nekom idealnom svetu, a Srbija je , priznacete daleko od idealnog.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:05 13.04.2010

Re: Re:...

i, nekad moraju da dodju i ovi drugi na vlast. premda ce godine vladavine nikolica biti sigurno zastrasujuce na neki nachin. dosada nismo jos imali sasvim radikale na vlasti. uglavnom samo kao satelite. bice to novo iskustvo, sigurno ne bez strashnih crta totalitarizma

A kao ovo sada nije totalitarizam? A da, nije, ovo je "pravi" kapitalizam (po uzoru na Osnivače kapitalizma - Staljinovu Rusiju). Jedino nedostaje kapital, ali volja je tu, benzin naš, ideje, pa time i kapital, njihov. Pa će jednog dana da dođe na red da i narod dobije malo kapitala. Uh, čekaj, neće, to je iz drugog filma, onog po bajkama braće Grim. Ovde je onaj film o vampirima i vukodlacima.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:25 13.04.2010

Re: MNOGO STE BRE ISTI

Nebojsa Krstic
Otkrili ste toplu vodu. Ideja višestranačja je da se stranke bore da osvoje vlast.

Upravo tako!

No ima tu jedan mali problem, a taj je da cilj ispentravanja na vlast nije "E sada će da se naplatimo za "Tešku Borbu". U stvari, jeste, ali "sa merom" (a i kad nije sa merom, barem da se Lala ne jedi ). Ovi "naši", pored toga što nemaju ukusa (kao i svi skorojevići i pokondirene tikve), nemaju ni mere ni skrupula (ditto). Gori su od onog Nikoletinog đeda koji je sekao stablo trešnje da unuku ubere trešnje, jer njihove namere nisu da trešnje daju deci, nego seku trešnjedržavu da bi se naždrali i poslednje trešnje.

Eventualno, neki (ih) i imaju (te skrupule), ali samo u tragovima. Takvi se onda nazivaju "demokratama", makar da su ti tragovi samo teoretski, u praksi se nikad ne ispoljavaju.

A ideja višestranačja kako se ovde poima je ponajbolje oličena u dva stava.

- Niko ko nije s nama, u našoj partiji, nema pravo da nas kritikuje; mmogu oni iz suprotnih partija, ali to je ok, te kritike su "pod kontrolom", ali "laici" tj. obični građani nemaju pravo glasa, osim na izborima, a posle ima da ćute (i trpe)

- Partija je iznad svega! Ili, kako to lepo objašnjava Drug Predsednik i Partije i Države: za partiju se mora i lagati!

I da se ne zaboravi, osnov višestranačja nije taj da ima više stranaka (kako to smatraju ovi naši diletanti koji sticajem sticaja postaše vladari) već da postoje institucije države koje rade nezavisno od toga koja je stranka na vlasti. Kad ovdašnja "višetranačka" (sic!) Vlas' dopusti barem jednu istinski takovu instituciju (a da nije Biro za gubljenje vremena), napraviće prvi korak ka prelasku iz latinoameričke diktature XIX veka u - pa u već nešto, a ko doživi, videće već u šta ;>


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:48 14.04.2010

Re: MNOGO STE BRE ISTI

I tu ste me , iskreno, zaista uplasili i ozbiljno zabrinuli. Savetnik predsednika Srbije , kapira da je ideja visestranacja "dolazak na vlast" i tacka...to je to...

Jest, samo bez tačke.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:56 15.04.2010

Re: Re:...

enks, bro. izra, fresh ministri of turizm.

Raspitao sam se za vize...kod nas je sve ok, kod njih je zapelo. Valjda kneset treba da ratifikuje.
inagadadavida inagadadavida 12:06 12.04.2010

MNOGO STE BRE ISTI

dali76 dali76 16:31 12.04.2010

...

Po mom skromnom sudu vama se cijeli argument svodi na onu narodnu “rugala se sjenica sovi da ima velike oci.
Vi se ne obazirete na kritike vec na pravo kriticara da kritikuju.
Ja mislim da je vreme ovakve argumentacije proslo. U Srbiji su se takvi krediti davno potrosili.
To ce gospodine Krsticu najbolje pokazati izbori.
Sto to ranije svatite bolje po vas, I po one kojima dajete savjete.
Ljudi su umorni od arogancije gosn Krsticu .
Da bi neko dobio izbore ne okrece se publici koja trazi sebi blisku ideolosku predstavu vec onima koji inace ne bi izasli na izbore sem ako im ne kazete nesto ssto ce ih privuci.
Arogancijom dobijate pljesak publike koja je iovako za vas ,ali …. Gubite one kojima je arogancije vise dosta a tu placa ceh vladajuca stranka koja god da je.
seka1969 seka1969 17:38 12.04.2010

U svetu postoji jedno carstvo...

U njemu je stvarno sve lepo i u njemu se svi raduju, a carstvo je u skupstini. Nadovezacu se na ono da su svi u dilu. Nisu bas svi u dilu, ne zato sto oni koji nisu drze do casne im reci i sto su fini, nego zato sto u dil ne mogu da unidju. To je realnost, ja je prihvatam i ne pokusavam da se protiv iste borim. Preporucujem svima. Blagotvorno je.
mlinarslavko mlinarslavko 19:08 12.04.2010

i samo neka nam objasni

uvazeni savetnik, kako je moguce da zasticeni svedok Ljubisa Buha Cume pobedjuje na aukcijama agencije za privatizaciju Miskovica, Drakulica, Kostica, Peconija, Amsterdama, Babovica i ostale najjace tajkune, kupujuci firme po nenormalno visokim cenama i poverovacu mu da je iskren.

Zna uvazeni savetnik sve o Cumetu, ali ne sme da pisne o ovome ili nece ako mu je poznato da su njegove kolege u saradnji sa Cumetom. Zato je bolje pricati o Tomi Nikolicu, Velji, Kostunjavom i dalje igrati na kartu plasenja glasaca.

Mada sad i nije neki problem, dovoljno su se nakupili da mogu ziveti gde zele ili da sutra budu "opozicija" Naprednjacima.

Jedan jedini cilj je ukradi sto vise, i dokle god mozes.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:29 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

kako je moguce da zasticeni svedok Ljubisa Buha

Da se ja pitam zatvori bi bili tesni, bilo bi potrebno hitno povećati tu vrstu resursa...
antioksidant antioksidant 19:43 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Da se ja pitam zatvori bi bili tesni, bilo bi potrebno hitno povećati tu vrstu resursa...

da li bi ti to hapsio i van zakona ili se sada zakoni ne primenjuju?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:41 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

da li bi ti to hapsio


Ja bi redom.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:42 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
kako je moguce da zasticeni svedok Ljubisa Buha

Da se ja pitam zatvori bi bili tesni, bilo bi potrebno hitno povećati tu vrstu resursa...


Je l' se Vi to preporucujete za buduceg predsednika?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:45 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Je l' se Vi to preporucujete za buduceg predsednika?

Kad bi se malo potrudili znali bi da predsednik nema nadležnosti u vezi sa hapšenjima.
antioksidant antioksidant 20:45 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
da li bi ti to hapsio


Ja bi redom.

: )
nevezano ali naravno opet cu napisati
pitali lalu kako mu je bilo u ratu
a on kaze
bogami tesko. red sunke, red slanine a svabo drzi bunar

:)
a sad sa jos manje veze- pa sto ne hapsite, na vlasti ste? deklarativno ste pomireni s ministrom policije. ko to ne da (tj - ko to drzi bunar?)?
:)
antioksidant antioksidant 20:47 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Kad bi se malo potrudili znali bi da predsednik nema nadležnosti u vezi sa hapšenjima.

: )
pa kad je to i u cemu ogranicavalo jedinog direktno izabranog?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:54 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
Je l' se Vi to preporucujete za buduceg predsednika?

Kad bi se malo potrudili znali bi da predsednik nema nadležnosti u vezi sa hapšenjima.


Znaci za ministra policije


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:58 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

pa kad je to i u cemu ogranicavalo jedinog direktno izabranog?

Kako čovek da odgovori na ovakvo pitanje?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:00 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
pa kad je to i u cemu ogranicavalo jedinog direktno izabranog?

Kako čovek da odgovori na ovakvo pitanje?


Iz riznice iskustva - a iskreno?
antioksidant antioksidant 21:02 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Kako čovek da odgovori na ovakvo pitanje?

pa saljivo naravno...
kao i svaki put kada se istice da je upravo on jedini direktno izabrani...
:)
ili to stvarno nije sala?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:06 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
pa kad je to i u cemu ogranicavalo jedinog direktno izabranog?

Kako čovek da odgovori na ovakvo pitanje?


A, kao, na drugacija pitanja odgovarate.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:06 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

kao i svaki put kada se istice da je upravo on jedini direktno izabrani..

Tačno, on je jedini direktno izabrani. Ostali nisu izabrani. To je dramatična razlika.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:10 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

, kao, na drugacija pitanja odgovarate

Pa da, odgovaram na sve što nije apsolutno glupo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:20 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
, kao, na drugacija pitanja odgovarate

Pa da, odgovaram na sve što nije apsolutno glupo.


Interesantno, a meni se cini da odgovorate samo na ona pitanja gde nema opasnosti da delujete apsolutno glupo. Na primer negde gde mozete da ispravite onoga ko Vas pita na nekoj trivijalnoj formalnosti, istovremeno izbegavsi sustinu pitanja kako bi ste se divili svojoj dovitljivosti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:24 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Interesantno, a meni se cini da odgovorate samo na ona pitanja gde nema opasnosti da delujete apsolutno glupo.

Pa da. Odgovaram na ono što (otprilike) znam. Ono o čemu nemam pojma - nemam pojma.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:34 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
Interesantno, a meni se cini da odgovorate samo na ona pitanja gde nema opasnosti da delujete apsolutno glupo.

Pa da. Odgovaram na ono što (otprilike) znam. Ono o čemu nemam pojma - nemam pojma.


Ajd sto nemate pojma, ali fascinantno je da svaki put pogresno razumete komentare. Ili, da kazem, "pogresno razumete".
U svakom slucaju, jalova diskusija.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:37 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Nebojsa Krstic
Interesantno, a meni se cini da odgovorate samo na ona pitanja gde nema opasnosti da delujete apsolutno glupo.

Pa da. Odgovaram na ono što (otprilike) znam. Ono o čemu nemam pojma - nemam pojma.


To sto nemate pojma, jos i nekako, ali fascinantno je da svaki put pogresno razumete. Ili, da kazem, "pogresno razumete?
U svakom slucaju, jalova diskusija.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:44 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

istovremeno izbegavsi sustinu pitanja kako bi ste se divili svojoj dovitljivosti.

Krle uvek izbegava suštinu To je taj lajf stajl
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

To je taj lajf stajl

Ih!
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:58 12.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Ih!

Šta, kao, nisam u pravu?
antioksidant antioksidant 07:49 13.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

Tačno, on je jedini direktno izabrani. Ostali nisu izabrani. To je dramatična razlika.

u postovanju ustava i zakona naravno ne bi trebalo da bude razlike
na stranu sto je ustav (zajedno sa tomom nikolicem i vojom kostunicom) pisao i nocu glasao direktno izabrani
a u tom ustavu na primer pise da politiku srbije utvrdjuje i vodi vlada pa ja opet vidim onog prethodnog dobitnika daciceve nagrade kako raporte o spoljnoj politici podnosi direktno izabranom a ne premijeru. pa pise da predsednik republike ne moze obavljati ni jednu drugu javnu funkciju ni profesionalnu delatnost, pa je direktno izabrani veoma aktivan na sednicama glavnog odbora demokratske stranke...

nebojsa, dokle direktno izabrani misli da svoj autoritet gradi na cinjenici da je pobedio tomislava nikolica? zar je to nesto? zar je to sve u njegovom zivotu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:29 13.04.2010

Re: i samo neka nam objasni

na stranu sto je ustav (zajedno sa tomom nikolicem i vojom kostunicom) pisao i nocu glasao direktno izabrani

Bolje bi bilo da je ostao Slobin, jel tako?
Ustav inače donosi Skupština. Skupštinski sastav određen je na izborima, a ne voljom predsednika.
a u tom ustavu na primer pise da politiku srbije utvrdjuje i vodi vlada pa ja opet vidim onog prethodnog dobitnika daciceve nagrade kako raporte o spoljnoj politici podnosi direktno izabranom a ne premijeru
.
Tako nešto nisi video.
pise da predsednik republike ne moze obavljati ni jednu drugu javnu funkciju ni profesionalnu delatnost

Stranačka funkcija ne ulazi u opisani okvir.
,
dokle direktno izabrani misli da svoj autoritet gradi na cinjenici da je pobedio tomislava nikolica? zar je to nesto? zar je to sve u njegovom zivotu?

Predsednik crpe svoj autoritet iz činjenice da je pobedio na direktnim, tajnim izborima za predsednika Srbije i taj autoritet crpe sve dok mu traje mandat.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana