zasto ja branim krista

antioksidant RSS / 01.12.2008. u 12:40

zato sto meni nije problem da neko ima veliku platu

zato sto je meni problem nacin na koji je kristo postao direktor aerodroma a ne kakav je on bio direktor

zato sto isticanje kristove plate u prvi plan znaci da je u redu da se direktorske pozicije dele medju strankama kao deo koalicionog sporazuma

zato stoje meni besmisleno da budem zadovoljan direktorom javnog preduzeca samo zato sto ce imati malu platu

zato sto je jedna od posledica cele price "ogranicavanje plata u upravnim odborima javnih preduzeca". to samo pokazuje koliko ti sto traze ta ogranicenja plata slabo razumeju cime se stvarno upravni odbori bave

 za kraj - da sumiram ovaj haoz gore.

1. krista treba otpustiti

2. sve direktore svih javnih preduzeca treba otpustiti

3. sve clanove svih upravnih odbora koje imenuje vlada srbije u javnim preduzecima treba otpustiti

4. koalicione sporazume koji rasporedjuju javna preduzeca medju strankama vladajuce koalicije treba pocepati (jer su besmisleni - jedini koalicioni sporazum koji sam ja video a da vredi nesto jer usaglasava zajednicku politiku i ne bavi se "raspodelom plena" jeste deklaracija o pomirenju ds-sps)

5. raspisati konkurse za clanove uo, direktorske pozicije. konkurse sprovesti javno, kandidate ispitati javno

 

toliko

 

7 dana je sasvim dovoljno. ova prica vec traje nekoliko dana i za 7 dana ce biti veoma zaboravljena

 

pzodrav

 

ps - uskoro se uclanjujem u jednu stranku. o tome u sledecem broju. a mozete pogadajti u ovom postu (uz obrazlozenja naravno). ko bude najblizi dobice nagradu  

 

 



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 12:45 01.12.2008

samo

jedno podpitanje :
da li je ta stranka - parlamentarna ?
antioksidant antioksidant 12:50 01.12.2008

Re: samo

Unfuckable
jedno podpitanje :
da li je ta stranka - parlamentarna ?

koja nije?
Unfuckable Unfuckable 12:55 01.12.2008

Re: samo

dobro pitanje....
ima li neka da nije, sad da je one million dollar question - mislim da bih puk'o ...
antioksidant antioksidant 13:01 01.12.2008

Re: samo

Unfuckable
dobro pitanje....
ima li neka da nije, sad da je one million dollar question - mislim da bih puk'o ...

da ti sapnem - demokratska alternativa (ako jos postoji - mada vredi se kockati)
vishnja92 vishnja92 13:03 01.12.2008

batali stranku,

vidis kako si pametan.

izbacice te dok trepnes.
antioksidant antioksidant 13:17 01.12.2008

Re: batali stranku,

vishnja92
vidis kako si pametan.

izbacice te dok trepnes.
sakricu se ja. pogadjaj koja stranka je u pitanju? mozda tamo vole pametne?
vishnja92 vishnja92 13:27 01.12.2008

Re: batali stranku,

pogadjaj koja stranka je u pitanju?

ne mogu da skupim dovoljno koncentracije za takvu akciju.
begaju mi misli tamo-amo
margos margos 13:10 01.12.2008

Zezn'u me:)))

Ja pročitala ''Krista'', pa se pitam šta ti je sad... otkud Džizus u tvom postu - kad vidim 'direktor' ... ok...
antioksidant antioksidant 13:16 01.12.2008

Re: Zezn'u me:)))

Ja pročitala ''Krista'', pa se pitam šta ti je sad... otkud Džizus u tvom postu - kad vidim 'direktor' ... ok...

a branim ja i njega. svako ko je razapet zasluzuje moju podrsku. narocito ako ga raspinju iz pogresnih razloga (i jesus je na golgotu otisao zbog nas - mozda i ovaj kristo svojim raspinjanjem donese nesto dobro svima nama)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:16 01.12.2008

Prevrat - navrat nanos ?

Malo sutra.
Zalim slucaj.
Kod nas to ne moze.
Mozda tek kad se svi sloze.

antioksidant antioksidant 13:18 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

Ninoslav Randjelovic
Malo sutra.
Zalim slucaj.
Kod nas to ne moze.
Mozda tek kad se svi sloze.


vratove i noseve nisam pominjao.

samo direktore i upravne odbore. i u njima veeeelike plate
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:27 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

vratove i noseve nisam pominjao.

Tacno je da nisi, ali kad sam poceo da razmisljam koga si sve pomenuo da bi trebalo otpustiti izgledalo mi je da ce svi u Drzavi da izgube posao, pa sam se zapitao ko ce da vrsi otpustanje i pade mi na pamet prevrat koji se kotrlja sam od sebe. Ogroooman prevrat. I onda mi se ucinilo da toga kod nas ne moze da bude.
antioksidant antioksidant 13:40 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

Tacno je da nisi, ali kad sam poceo da razmisljam koga si sve pomenuo da bi trebalo otpustiti izgledalo mi je da ce svi u Drzavi da izgube posao, pa sam se zapitao ko ce da vrsi otpustanje i pade mi na pamet prevrat koji se kotrlja sam od sebe. Ogroooman prevrat. I onda mi se ucinilo da toga kod nas ne moze da bude.

nije to mnogo ljudi. javnih preduzeca koja cine kicmu ekonomije nema toliko. eps, nis, telekom, zeleznica, putevi, ...




a i poslusni su oni i pristojni.

vidis kako su cutali kad im smanjili plate (ogranicili na prosecnu u republici)

a ja se zalazem da im se povecaju. ali da se zna ko je tamo i zasto je tamo

uostalom evo ti spisak. to je 78 preduzeca u svakom ima po 3 do 7 clanova uo koje postavlja vlada. dakle pricamo o oko 350 ljudi a svima je to dopunski prihod. a direktore posle postavlja uo

simple as that

sta kazes - da li imam karijeru u stranci?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:45 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

sta kazes - da li imam karijeru u stranci?

Osecam svezinu i zdravlje tvojih misli, a ne znam nijednu stranku u Srbiji u kojoj se to neguje.
vishnja92 vishnja92 13:50 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

isto sam mu i ja rekla ali drugim recima.
antioksidant antioksidant 14:00 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

Ninoslav Randjelovic
sta kazes - da li imam karijeru u stranci?

Osecam svezinu i zdravlje tvojih misli, a ne znam nijednu stranku u Srbiji u kojoj se to neguje.

vishnja92
isto sam mu i ja rekla ali drugim recima.

ljudi vi se zezate a ja sam ozbiljan. nije ni poenta u svezim mislima vec u ...

vise u sledecem broju

ali to je i onako sporedna tema na ovom blogu. vise kao uvod u sledeci blog. a kad vam prezentujem koja je stranka u pitanju i koji su razlozi osecam da cu imati drustvo.
(u svakom slucaju ocekujem podrsku od blogoekipe - nemojte me razocarati - uo vam ne mogu obecati - vidite da se zalazem za ukidanje sinekura) ali moja vecna zahvalnost ne gine (mada je imate i sad)
vishnja - inace obrati paznju da sam poceo da se navikavam na zute fleke
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:04 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

vishnja - inace obrati paznju da sam poceo da se navikavam na zute fleke

"Covek je bice koje se na sve navikne." - rece gospodin Merso. Stranac.
E, ako se ti uspesno navikavas na nove okolnosti (zute fleke npr) onda mora da si blizak strankama demokratske naherenosti ?
vishnja92 vishnja92 14:05 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

ljudi vi se zezate a ja sam ozbiljan

a kad vam prezentujem koja je stranka u pitanju i koji su razlozi osecam da cu imati drustvo.

vidi - ja tebi poprilicno verujem tako da me ovakve najave samo zbunjuju.
inace sam malkice gadljiva na razne vrste pripadnosti, a mislim da si i ti. prema tome - dabome: kad objavis, pricacemo. dotle samo mogu napamet da se zezam.

ps - naravno da se navikavas :)))
jesi li video gooomilu cica?
antioksidant antioksidant 14:27 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

zute fleke npr) onda mora da si blizak strankama demokratske naherenosti ?

zute fleke i stranke demokratske naherenosti


ali ne povezujem ja to na taj nacin vec - ja sam napisao dvetackeminusidesnuzagradu a ti vidis zutu fleku. e to me nervira.

ali navikavam se.

ja citiram radeta serbedziju na gornju temu

covek je magare. na sve se navikne

ali ja kao da sam operisao usi. slabo mi idu ti magareci poslovi
antioksidant antioksidant 14:28 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

ps - naravno da se navikavas :)))
jesi li video gooomilu cica?

rekao sam - navikavam

do uzivanja je daleko

(ja sam opet pisao dvetackeminus...)
Unfuckable Unfuckable 14:40 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

Što bi PetrIja rekla :
"Čovek ti je čudna živina - na sve će se navIkne..."

mene te žute fleke podsećaju malo na evoluciju hematoma, recimo - koji od momenta svog nastanka, a to je obično neka fizička trauma, pa do zaceljenja - prođe sve dugine boje
dragoljub92 dragoljub92 15:34 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

antioksidant
ps - naravno da se navikavas :)))
jesi li video gooomilu cica?

rekao sam - navikavam

do uzivanja je daleko

(ja sam opet pisao dvetackeminus...)

апропо уживања рече мујо ономад
,,највиуше уживам кад промашим"
maksa83 maksa83 15:40 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

"Covek je bice koje se na sve navikne." - rece gospodin Merso. Stranac.


Živ čovek se na sve navIkne sem NišLIje na padEži.

Tako kažu na ovim prostorima.

Antioksidante, idi bre u PUPS. Ja sam se učlanio na onaj fejsbuk samo da mogu da se učlanim tamo u grupu "Omladina PUPS-a".
antioksidant antioksidant 15:52 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

Antioksidante, idi bre u PUPS. Ja sam se učlanio na onaj fejsbuk samo da mogu da se učlanim tamo u grupu "Omladina PUPS-a".

a ne - tamo su ti oni koji imaju "samo jedan uslov za penziju" (sto god to bilo) ili iz grupe "prevremene (citaj smuvane) penzije"
dragoljub92 dragoljub92 16:04 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

Živ čovek se na sve navIkne sem NišLIje na padEži.

не мо да вређаш моју националну мањину и менеме лично ја знам оба падежа у нишлиском језику,сруги и четврти у вашем такозваном српском,и сео један нагласак на првом слогу узлазни,можда и силазни ,неправимсипитање.
maksa83 maksa83 16:14 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

не мо да вређаш моју националну мањину и менеме лично ја знам оба падежа у нишлиском језику,сруги и четврти у вашем такозваном српском,и сео један нагласак на првом слогу узлазни,можда и силазни ,неправимсипитање.

Ja gajim puno strahopoštovanje za narečja. Imam kolegu Pirotjanca, i kad on telefonom priča sa svojima dole ili zemljacima bilo gde, mi okolo razumemo samo veznike (EDIT: ili mi bar mislimo da su to veznici). A izreke njegove babe (čist Zen) su ušle u legendu i svakodnevni diskurs.
dragoljub92 dragoljub92 16:28 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

maksa83
не мо да вређаш моју националну мањину и менеме лично ја знам оба падежа у нишлиском језику,сруги и четврти у вашем такозваном српском,и сео један нагласак на првом слогу узлазни,можда и силазни ,неправимсипитање.

Ja gajim puno strahopoštovanje za narečja. Imam kolegu Pirotjanca, i kad on telefonom priča sa svojima dole mi okolo razumemo samo veznike. A izreke njegove babe (čist Zen) su ušle u legendu i svakodnevni diskurs.

пиротјански и врањански и лесковачки су само наречја нишки је ЈЕЗИК уз Приштински је језик којим се говорило на двор цара душана ,то рекли иусторичари не ја
dragoljub92 dragoljub92 16:29 01.12.2008

Re: Prevrat - navrat nanos ?

успут и ја останем збуњет кад слушам протјанци

stranka

jogi letaca ?
vishnja92 vishnja92 14:09 01.12.2008

Re: stranka

nemaju oni vise stranku, a morao bi da savlada i izvesne duhovne vestine :)))
antioksidant antioksidant 14:24 01.12.2008

Re: stranka

nemaju oni vise stranku, a morao bi da savlada i izvesne duhovne vestine :)))

volim crtani yogi bear tako da imam bar neku predispoziciju.

inace ana ako ovi letaci jos postoje u registru stranaka pomozi unfu. to bi bio odgovor na pitanje za milion dolara.

inace mislio sam da ce bojan kristo umreti kao tema pre ovog bloga, ali da se to desi u prvim satima (minutima!) je ipak iznenadjenje
dragoljub92 dragoljub92 14:50 01.12.2008

Re: stranka

прво и прво и најважније моју подршку за било шта имаш из чистог непотизма,да и ја будем у тернду

а друго и друго еве зашто сам ја за тренутно апшење сви директори и чланови управни одбори

даклем овако да живим у швајцарскуј или било куде у развијенуј европу болео би ме орган који ми подстиче лепе успомене којих се радо сећам.али ја живим у сорабији и лоше се осећам.зашто ,што каже горданац зато!
зато што кад се бунимо што су нам мале плате и шиканирају нас газде такозвани капиталусти.онда нам речеју даје транзиција и да је то у реду.
а кад кажемо а како онија пустименагери и још пустијичланци на обори ил беше одбори узимају,ма кур мој узимају отимају,онолке паре е онда ни казују како је то у капитализам нормално да се менагери и остала непоштена интелигеција плаћа,као ће отиду код приватника тамо ће ги дају већу плату.ћеги дају онај мој орган што ми служи за успомени и лепо сећање.кој од овија бизмисмени ћеги дава више од пар стотина јеврови.
епане мож или је транзиција за све или заниког.ово није ураниловка.неможе једни да живу и транзицију а једни у развијени капитализам. кад направу швајцарску од сорабију онда ме заболе колку плату имају дркаџије.
antioksidant antioksidant 15:02 01.12.2008

Re: stranka

прво и прво и најважније моју подршку за било шта имаш из чистог непотизма,да и ја будем у тернду
hvala, ovo znaci mnogo. prva otvorena podrska. pamtim

као ће отиду код приватника тамо ће ги дају већу плату.ћеги дају онај мој орган што ми служи за успомени и лепо сећање.кој од овија бизмисмени ћеги дава више од пар стотина јеврови.
ovo je kljuc jer ti koji su nam po oborima i foteljama nemaju kvaliteta koji se placaju.
jedini "kvalitet" koji poseduju je poslusnost a to se u privatnom sektoru ne placa bas previse

a propo ove poslusnosti - poradicu na njoj pre uclanjenja. ili ne? zavisi od stranke

dragoljub92 dragoljub92 15:12 01.12.2008

Re: stranka

ово што сам написао ме мучи већ поодавно него нисам вичан перу да то уобликујем у блог па сам искористи прилику,дошо си ко кец на једанес

а непотизам нам је сунце и узданица тебра царе
dragoljub92 dragoljub92 15:16 01.12.2008

Re: stranka

једно питање што онија менагери који су квалитетни,брез иронију ,треба да буду плаћени колко вреде у јевропу а онај физикалац,популарно зван дизајнер,који копа копа рупу од пар кубика са истим квалитетом клао у швицарској и истим квалификованим знањем употребе ашова и лопате као и горте наведени интелектуалац нема право на исти плту као нјегов пандан у швицарској.
vishnja92 vishnja92 15:18 01.12.2008

Re: stranka

a propo ove poslusnosti - poradicu na njoj pre uclanjenja. ili ne? zavisi od stranke

i ko je ovde neozbiljan?

neodrasli nisu poslusni - ne, nikad. mene neces prevariti. a ni margos
Maaargiiiitaaaaa
dragoljub92 dragoljub92 15:18 01.12.2008

Re: stranka

едит
инспирисано поетиком стхова
мој је живот швицарска ,
кад би се зезали
margos margos 15:22 01.12.2008

Re: stranka

Maaargiiiitaaaaa

Tuj sam....

Slušam i ćutim...
vishnja92 vishnja92 15:24 01.12.2008

Re: stranka

pa kazi mu nesto.
kazi mu da je to najbrzi i nagluplji nacin da odraste. mozda ce da se predomisli.

tebe ce da slusa - mene se ovde ne shvata ozbiljno :)
margos margos 15:30 01.12.2008

Re: stranka

kazi mu da je to najbrzi i nagluplji nacin da odraste. mozda ce da se predomisli.

AO - sve nas sluša i nikad ne znaš koga shvata ozbiljno (uglavnom mnoge shvata ozbiljno - po nekim kategorijama: ozbiljno lud, ozbiljno neozbiljan, ozbiljno glup, ozbiljno za izbegavanje, ozbiljan idiot, ozbiljno za uživanje, ozbiljno za podjebavanje, ozbiljno za zajebavanje.... itd ) ali da je apsAlutno svojeglav.

Te bolje da ćutim, ozbiljno.
I bez žutih fleka.
:)
vishnja92 vishnja92 15:33 01.12.2008

Re: stranka

al takodje i bez nosa, sto ga nervira jos vise :)
margos margos 15:34 01.12.2008

Re: stranka

vishnja92
al takodje i bez nosa, sto ga nervira jos vise :)

Potpuno si u pravu - znam i to.
Ali ovaj put sam udovoljila sebi i svom svojeglavom načinu.
I sad ću :)
antioksidant antioksidant 15:35 01.12.2008

Re: stranka

dragoljub92
једно питање што онија менагери који су квалитетни,брез иронију ,треба да буду плаћени колко вреде у јевропу а онај физикалац,популарно зван дизајнер,који копа копа рупу од пар кубика са истим квалитетом клао у швицарској и истим квалификованим знањем употребе ашова и лопате као и горте наведени интелектуалац нема право на исти плту као нјегов пандан у швицарској.

dragoljube nije to ko koliko treba da bude placen vec ti kao poslodavaca (a poslodavac u javni preduzecima je drzava - tj ti) zeli da dobije kvalitet za sto manje para . problem nekvalifikovane radne snage je sto je zamenjiva. ako neces ti za 150 eura ima ko hoce i nema sta da ga ucim kako se radi. rupe da kopa moze svako. e sad sto ti je znanje specificnije a nekome potrebnije - tvoja cena raste i tad se ne gledaju ni godine ni partijska pripadnost...

primer - primecujem da zavarivaci koji vare cevi koje se polazu po beogradu u proseku imaju oko 65 godina. taj posao niko nije naucio i nema mladjih (nema ih dovoljan broj). sta mislis koliko placaju zavarivace koji znaju da vare?

tako je i sa "menadzerima". meni je od interesa da je na toj poziciji neko ko zna posao i ko ce raditi kako treba. i njega cu da platim koliko trazi (pod uslovom da on trazi najmanje). ako imam istog za manje pare - uzecu tog drugog.
to u privatnom sektoru tako i funkcionise. problem je sa javnim preduzecima jer se na rukovodece pozicije postavljaju ljudi po partijskoj pripadnosti. i tu je kraj logige. koliko god da takvog placas - mnogo je. 5 000 eura - mnogo je. 1 000 eura - mnogo je
1 euro - mnogo je.

ne bih ja bio srecniji da je kristo imao platu od 35 000 dinara. ja bih bio srecan samo da je kristo na poziciju direktora aerodroma dosao tako sto je prosao posten, strucan i javan izbor (tzv konkurs).

pa se onda pregovara o plati

a on je postao to sto jeste jer je neko (znamo i ko) potpisao koalocioni sporazum po kome aerodrom pripada g17+ a nis pripada ds a zeleznice pripadaju sps -u ili kako to vec ide. ne stide se oni toga - ima taj spisak i na internetu da se nadje. mene mrzi jer mi pripadne muka od same pomisli
antioksidant antioksidant 15:39 01.12.2008

Re: stranka

margos
kazi mu da je to najbrzi i nagluplji nacin da odraste. mozda ce da se predomisli.

AO - sve nas sluša i nikad ne znaš koga shvata ozbiljno (uglavnom mnoge shvata ozbiljno - po nekim kategorijama: ozbiljno lud, ozbiljno neozbiljan, ozbiljno glup, ozbiljno za izbegavanje, ozbiljan idiot, ozbiljno za uživanje, ozbiljno za podjebavanje, ozbiljno za zajebavanje.... itd ) ali da je apsAlutno svojeglav.

Te bolje da ćutim, ozbiljno.
I bez žutih fleka.
:)

cekajte sledeci blog.

on je na temu ulaska u stranke.

kada vam objasnim svoju poziciju - pocicemo tamo zajedno
:--)

sad dajte nesto o bojanu. njega rascerecise skroz. on je "pukao" (rece mladjan sinoc).
recite mu neku rec utehe

samo ninoslav i dragoljub se "drze teme"
margos margos 15:41 01.12.2008

Re: stranka

sad dajte nesto o bojanu

Pa eto... baš mi je žao.
vishnja92 vishnja92 15:41 01.12.2008

Re: stranka

a on je postao to sto jeste jer je neko (znamo i ko) potpisao koalocioni sporazum po kome aerodrom pripada g17+ a nis pripada ds a zeleznice pripadaju sps -u ili kako to vec ide.

da prostis, mene u svemu najvise boli sto jedan upravni odbor neznamnijacega kosta mnogo, mnogo vise u tom sistemu nego ministarstvo prosvete.
antioksidant antioksidant 15:49 01.12.2008

Re: stranka

da prostis, mene u svemu najvise boli sto jedan upravni odbor neznamnijacega kosta mnogo, mnogo vise u tom sistemu nego ministarstvo prosvete.

i da naglasim jos jednom
u tom sistemu

treba razumeti taj sistem. koliko god zatvarao oci on ne odlazi
antioksidant antioksidant 15:50 01.12.2008

Re: stranka

margos
sad dajte nesto o bojanu

Pa eto... baš mi je žao.
zasto slutim ovakvu zutu fleku uz tvoj tekst?
vishnja92 vishnja92 16:04 01.12.2008

Re: stranka

treba razumeti taj sistem. koliko god zatvarao oci on ne odlazi

taj sistem je onaj u kome zivimo. a ako nesto razumem, onda to prihvatam, a ako prihvatam, vrlo je verovatno da i odobravam. sto mi nije na kraj pameti.

pazi - taj mangup moze da nanese stetu ili donese korist firmi koja se zove aerodrom.
drugi mangup je, recimo, odgovoran sto se avionima jat-a zapaljuju motori pa oni prinudno slecu a o tome se nigde ne pise. pise se samo o novcima, novcima, novcima.

a ovo cudo - ovo lakrdijasenje i zaglupljivanje i uprosecavanje i unistavanje nase dece koje se sprovodi planski, promisljeno i odvratno bezobrazno - ono ne prolazi kroz finansijske filtere i interese.

a najtuznije je sto ce, i ako se promeni prica - ako pocnu u uo da smestaju sposobne i kompetentne ljude - na ovakvim mestima i dalje ostati manipulatori, hohstapleri i budale.

uopste ne mogu da se uzivim u tu pricu sa uo i direktorima. nikako. niti imam pojma da li je doticni g17 postavljeni gospodin kompetentan za tu poziciju ili nije. ali sve dok mu je plata visestruko veca nego ministru prosvete - prevelika je. eto.
vishnja92 vishnja92 16:14 01.12.2008

Re: stranka

ustvari - poenta mog predugog komentara je ovo: da, njemu je (bez obzira na sve tvoje stavove sa kojima se slazem) plata prevelika, i treba da postoji ogranicenje.
margos margos 16:15 01.12.2008

Re: stranka

zasto slutim ovakvu zutu fleku uz tvoj tekst?

Ne.
Očekivala sam pitanje 'a šta mi je žao' - a žao mi je nas. Ustvari, preciznije, žao mi mene jer okreni-obrni, moram da se bavim nekim ološem, a ne bih... Ja bih da crtam žute fleke po blogu i po Planeti...
ovakve i ovakve
vishnja92 vishnja92 16:16 01.12.2008

Re: stranka

, !

,
antioksidant antioksidant 16:18 01.12.2008

Re: stranka

najzad si se uozbiljila. evo da i ja udjem u cica drustvo

a sad odgovor
a ako nesto razumem, onda to prihvatam, a ako prihvatam, vrlo je verovatno da i odobravam.
ako nesto razumes ne znaci da ga prihvatas. to znaci samo to - da ga razumes. ne gledas povrsinski (imao ono o sumi i drvecu). tako su se sad svi zalepili za kristovu platu. ona nije bitna. da sam ja vlasnik aerodroma verovatno bih sposobnog direktora platio i vise.

poenta je u meri njegove sposobnosti koja nije bila bitna za postavljanje na to mesto. samo stranka. samo to je bitno. lojalnost stranci a stranka "dobije" mesto direktora aerodroma pa daju tebi.

kad je tako - plata od 15 dinara godisnje je mnogo. jer je cist slucaj da li ces ti dobiti neku budalu za direktora aerodroma ili nekog sposobnog. i nikad ne znas da li si dobro prosao sa tim likom kao direktorom aerodroma jer ne znas ko je jos sve bio u igri pa ispao.
a ovo cudo - ovo lakrdijasenje i zaglupljivanje i uprosecavanje i unistavanje nase dece koje se sprovodi planski, promisljeno i odvratno bezobrazno - ono ne prolazi kroz finansijske filtere i interese.
ovo je problem koji cu obraditi u sledecem blogu. vidim ja da se zajedno uclanjavamo
ali sve dok mu je plata visestruko veca nego ministru prosvete - prevelika je. eto.
ne mora da znaci. ministar prosvete treba da bude sprovodilac politike koja je definisana na nekom drugom mestu. tehnicko lice. neko neprimetan koji zavrsava posao. s te strane nismo u potunom haosu - veruj mi
dragoljub92 dragoljub92 16:20 01.12.2008

Re: stranka

zeli da dobije kvalitet za sto manje para . problem nekvalifikovane radne snage je sto je zamenjiva. ako neces ti za 150 eura ima ko hoce i nema sta da ga ucim kako se radi. rupe da kopa moze svako.

ћуте утепам сас пример
ја сам као што незнаш велики фан на коњови,у јакачки клуб сиостави пубертет,елем почетком деведесетих,кад се није бирао посо,један газда накоња је купио пар камиона песка за нјеговог љибимца,цирка 15 кубика то је требало да се распростре у мањеж на мали круг р1-цирка 20 метри и р2 8-9 метрови.е сад унајмио два физикалца да тој песак разастреу на цел круг у деблјину око 15цм. један професионалац је његову половину завршиоп дупло брго до другог и дамонстрирао ни знање на употребу лопате у разастирању песка на даљину,онај други који је тај дан први пут видео физикалију је црко и не би завршио посо да се овај други,профи тип,није изнервирао,због ради паре и времена и паомпго му .човек је завршио 2/3 посла .даклем није ни лопата за будале.треба имза њума квалификација.да не причам о истоваривању камиона сасцемент где је један професионалац истоваривао по два џака сасисти а да сам није имао више од 65 кила адруги од 70 кила није мого ни један џак да носи какотреба.
97 сам први пут изашо на градилиште у животу дзвераосасе ки дзврка у лифат.за три месеца сам научио занат боље од неких којима је то професија.ту сам научио да ценим физикалију
antioksidant antioksidant 16:20 01.12.2008

Re: stranka

moram da se bavim nekim ološem, a ne bih...

nemoj onda.

izvinite i ti visnja

troluj te sa tim flekama kao da ste kod kuce
antioksidant antioksidant 16:23 01.12.2008

Re: stranka

уте утепам сас пример
ја сам као што незнаш велики фан на коњови,у јакачки клуб сиостави пубертет,елем почетком деведесетих,кад се није бирао посо,један газда накоња је купио пар камиона песка за нјеговог љибимца,цирка 15 кубика то је требало да се распростре у мањеж на мали круг р1-цирка 20 метри и р2 8-9 метрови.е сад унајмио два физикалца да тој песак разастреу на цел круг у деблјину око 15цм. један професионалац је његову половину завршиоп дупло брго до другог и дамонстрирао ни знање на употребу лопате у разастирању песка на даљину,онај други који је тај дан први пут видео физикалију је црко и не би завршио посо да се овај други,профи тип,није изнервирао,због ради паре и времена и паомпго му .човек је завршио 2/3 посла .даклем није ни лопата за будале.треба имза њума квалификација.да не причам о истоваривању камиона сасцемент где је један професионалац истоваривао по два џака сасисти а да сам није имао више од 65 кила адруги од 70 кила није мого ни један џак да носи какотреба.
97 сам први пут изашо на градилиште у животу дзвераосасе ки дзврка у лифат.за три месеца сам научио занат боље од неких којима је то професија.ту сам научио да ценим физикалију

slazem se. znam o cemu pricas posto sam prve pare zaradio na fizikaliji

u stvari druge. prve su bile na glumi

i ovo samo

за три месеца сам научио занат боље од неких којима је то професија.
u tome je poenta. za 3 meseca mozes da naucis zanat manje vise korektno. voditi fimu koja ima godisnji priliv koji se meri milionima eura ne mozes tako brzo. zato si ti ljudi skupi
margos margos 16:25 01.12.2008

Re: stranka

poenta je u meri njegove sposobnosti koja nije bila bitna za postavljanje na to mesto. samo stranka. samo to je bitno. lojalnost stranci a stranka "dobije" mesto direktora aerodroma pa daju tebi.

Potrudio se Mlađan da nas ubedi da je Boki više nego sposoban i da to o čem' ti pričaš nije tačno. Reče da je sposoban - pa i da trafiku vodi - bio bi uspešan, tako da ne znam šta da ti ozbiljno kažem.

PS Eno Hilari, isto na bazi svojih sposobnosti, će sad doći u priliku da nadoknadi sopstveni gubitak od 10 miliona dolara koji je sposobno napravila u kampanji.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:25 01.12.2008

Re: stranka

AO, kad bude tvoja stranka na vlasti, vishnju za ministra obrazovanja. jel' dogovoreno? nemoj posle da se vadish na kerefeke tehnichke prirode (kao, na primer, ne pravimo mi raspodele resora unapred).

a ti vishnja obecaj da ni rech necesh o kosovu dok opravljash shkole.
antioksidant antioksidant 16:27 01.12.2008

Re: stranka

Potrudio se Mlađan da nas ubedi da je Boki više nego sposoban i da to o čem' ti pričaš nije tačno.

a ako je to tacno sto je isto on (mladjan) postavio nesposobnog direktora jata (pricali sinoc o liku - posle jata otisao u skijalista srbije isto ga stranka postavila a sad je u borbi ali tu ga brimio cane subotic)

poenta je - ako je kristo sposoban - to je slucajnost. sposobnost nije bila kriterijum.
vishnja92 vishnja92 16:29 01.12.2008

Re: stranka

uuuh.

ajd ovako - razumem fragmentarno. razumem delove (koji mi se ne dopadaju). da razumem potpuno, znacilo bi da shvatam i potrebu da sistem bude takav, odnosno ....aj nema veze. imam visak reci na tu temu, sto znaci da mi se jos nije slozilo u glavi.

dakle - prvi deo tvog komentara govori istu stvar kao i inicijalni tekst, i rekoh ti da se sa time slazem.

drugi deo tvog komentara
ministar prosvete treba da bude sprovodilac politike koja je definisana na nekom drugom mestu. tehnicko lice. neko neprimetan koji zavrsava posao

je onaj sa kojim se ne bih slozila (pa to i ne radim. sto ne volim bespotrebno koriscenje kondicionala :))

sprovodioci politike i tehnicka lica koja zavrsavaju posao su itekako bitni delovi sistema. kada bi procitao zakone i podakta o osnovnom obrazovanju onako detaljno i iznervirano kao ja u septembru, slozio bi se sa mnom, veruj mi
antioksidant antioksidant 16:30 01.12.2008

Re: stranka

AO, kad bude tvoja stranka na vlasti, vishnju za ministra obrazovanja. jel' dogovoreno? nemoj posle da se vadish na kerefeke tehnichke prirode (kao, na primer, ne pravimo mi raspodele resora unapred).

a ti vishnja obecaj da ni rech necesh o kosovu dok opravljash shkole.

prihvaceno aklamacijom


i znam sta ce joj biti prva stvar - regulisanje produzenog boravka

ps - ko kaze da moja stranka nije na vlasti?
dragoljub92 dragoljub92 16:33 01.12.2008

Re: stranka

žao mi mene

именеми мене најжалије,увену оттугу замен
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:33 01.12.2008

Re: stranka

kako ste pocheli ovakvu temu bre ljudi. pa nezate vi shta sam ja sve radila a tolke shkole imam? eh nemogu ni da pochnem da se ispovedam, zhal mi za vas, ce se rasplachete na moje proshle muke. izvinte mi dijalekat. nego aj zhiveli
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:33 01.12.2008

Re: stranka

kad smo kod tehnichkog osoblja, chini mi se da u idealnoj situaciji, kad se promeni vlast, tehnichko osoblje se ne mozhe i ne treba zameniti. zameni se ministar i par mesta nizhe i to je to. ostala mesta su poverena profesionalcima sa stalnim radnim odnosom (koji mogu biti chlanovi neke stranke, ali to nije bitno).

(tako mali perica zamishlja)
dragoljub92 dragoljub92 16:36 01.12.2008

Re: stranka

AO, kad bude tvoja stranka na vlasti, vishnju za ministra obrazovanja.

а драголјуб92 да добије националну пемзију
dragoljub92 dragoljub92 16:38 01.12.2008

Re: stranka

zhal mi

врањанче ел лесковчанче,неје боже пиротјантје
maksa83 maksa83 16:38 01.12.2008

Re: stranka

u tome je poenta. za 3 meseca mozes da naucis zanat manje vise korektno. voditi fimu koja ima godisnji priliv koji se meri milionima eura ne mozes tako brzo. zato si ti ljudi skupi

Ja se u načelu slažem da je voditi firmu nemala nauka, i da ti ljudi treba da budu plaćeni.
Ali da se ne lažemo, meriti nečije performanse prema tome kako se pokazao na čelu Lutrije je suludo. Lutrija je cash cow sama za sebe (pogotovo u društvima u krizi, gde je narod skloniji takvoj vrsti kocke). Sve što ti treba je monopol na takve stvari (što ti je država obezbedila). Za Aerodrom Beograd ne znam zasigurno šta da kažem, tj. je l' to po definiciji pravi pare ili ne. Avioni sleću i poleću, takse se naplaćuju, sve što treba je da paziš da ne trošiš previše na gluposti. Kad te neko ubaci u neki očigledno troubled i pokvaren sistem pun problema i koji ne radi, a ti ga opraviš da radi, onda mogu da opravdam neke sulude bonuse i sl. perverzije. Biti Veliki Menadžer u državnim preduzećima koja em imaju monopol, em tržišno naplaćuju svoje usluge nije nikakva mudrost, ne moraš da budeš super genije, Vođa Sa Vizijom, itd. Samo treba da ne budeš kompletna budala.

Jerbo kako kaže jedan finansijski doajen (sad ne mogu da se setim ko je to bio, možda i Kenet Galbrajt, ali nisam siguran): "kada vidite da je neki high executive visoko plaćen i da dobija velike bonuse, nemojte da mislite da je to zato što je on nešto mnogo veliko postigao. To je prosto topao ljudski gest čoveka ... prema samom sebi."
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:40 01.12.2008

Re: stranka

da li mogu strani drzhavljani da budu chlanovi neke stranke?

(mislim, ja nemam nameru da se igde uchlanjujem, malo sam alergichan na te stvari, ali sam radoznalo dete. dakle ima li stranaca u strankama?).
dragoljub92 dragoljub92 16:42 01.12.2008

Re: stranka

zato si ti ljudi skupi

ма скупи су на запад,ал су на запад скупи и мајстори.другар ми из америгу рече да би грдне паре зарадеја сас мој хоби ,у туја америку ,а мој хоби је аудио и чачкање по јелектронику.скупо тамо да будеш мајстор.исто ко што је цскупо да будеш менагер.тусмоси негди само још да се погледамо уочи
maksa83 maksa83 16:45 01.12.2008

Re: stranka

da li mogu strani drzhavljani da budu chlanovi neke stranke?

Verovatno mogu, ali sa tvojim plemićkim poreklom bolje da da pucaš na neki presto, ili tako nešto.

Što me poDseti.

Q: Kakva je sličnost između Našeg Prestolonaslednika i Toma Kruza?
A: Obojica nisu visoki, i slabo govore srpski.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:51 01.12.2008

Re: stranka

shta ima da pucam? pukao odavno.

ja i njanja sami vodimo nashe knezhevstvo i lepo kohabitujemo.
dragoljub92 dragoljub92 16:56 01.12.2008

Re: stranka

sopstveni gubitak od 10 miliona dolara koji je sposobno napravila u kampanji.

antioksidant antioksidant 17:12 01.12.2008

Re: stranka

Biti Veliki Menadžer u državnim preduzećima koja em imaju monopol, em tržišno naplaćuju svoje usluge nije nikakva mudrost, ne moraš da budeš super genije, Vođa Sa Vizijom, itd. Samo treba da ne budeš kompletna budala.

dakle slazemo se. bojan nije budala.

a i lutrija i aerodrom su monopolisti.

to iskljucuje bonuse
maksa83 maksa83 17:14 01.12.2008

Re: stranka

to iskljucuje bonuse

Dakle, skroz se slažemo.
antioksidant antioksidant 17:14 01.12.2008

Re: stranka

marco_de.manccini
kad smo kod tehnichkog osoblja, chini mi se da u idealnoj situaciji, kad se promeni vlast, tehnichko osoblje se ne mozhe i ne treba zameniti. zameni se ministar i par mesta nizhe i to je to. ostala mesta su poverena profesionalcima sa stalnim radnim odnosom (koji mogu biti chlanovi neke stranke, ali to nije bitno).

(tako mali perica zamishlja)

moj lorde a zasto ovako ozbiljno? (i krajnje tacno sto se mene tice)

menja se ministar, sekretra (ili sekretarica) i sefica/sef kabineta.

to je politika.

sve ostalo je profesionalizam koji nema veze sa politikom
antioksidant antioksidant 17:16 01.12.2008

Re: stranka

maksa83
to iskljucuje bonuse

Dakle, skroz se slažemo.

da ali nisam zeleo da komplikujem pricu sa merenjem perfomansi.

isticem samo jednu stvar - kriterijum na osnovu kojih se neko bira iz gomile i postavlja ne mesto direktora aerodroma.

inace za lutriju je karakteristicno da je kristo i pisao zakon kojim je lutrija srbije osnovana kao monopol
maksa83 maksa83 17:23 01.12.2008

Re: stranka

inace za lutriju je karakteristicno da je kristo i pisao zakon kojim je lutrija srbije osnovana kao monopol

Sjajno. Sposoban vizionar pun ideja. Mali je on bonus sebi dao.

Ne znam da li se neko seća kada su pre 10-ak godina ili tu negde uz telefonski račun stigli priheftani neki papiri neka šatro-nagradna-igra koja nije bila Telekomova, a sve je zapravo bila navlaka da okreneš neki telefonski broj, kao, da proveriš da li si dobio i onda ti se to okretanje naplati nimalo naivno kroz sledeći račun? Sećam se komentara jednog tipa na Sezamu: "Da, da... dobra je ideja. Ma imam i ja puno dobrih ideja, ali nemam mogućnost da ih priheftam za telefonske račune".
antioksidant antioksidant 17:23 01.12.2008

Re: stranka

ajd ovako - razumem fragmentarno. razumem delove (koji mi se ne dopadaju). da razumem potpuno, znacilo bi da shvatam i potrebu da sistem bude takav, odnosno ....aj nema veze. imam visak reci na tu temu, sto znaci da mi se jos nije slozilo u glavi.

ajd ovo cemo posle. cini mi se da se slazemo samo drugacije izgovaramo
ministar prosvete treba da bude sprovodilac politike koja je definisana na nekom drugom mestu. tehnicko lice. neko neprimetan koji zavrsava posao
ovo je toliko neprecizno da je i netacno..
poentu je blize odredio milord dole malo nize

imam jos oko ovoga ali kasnije (ili veceras ili sutra)

uzivajte i trolujte
margos margos 17:25 01.12.2008

Re: stranka

inace za lutriju je karakteristicno da je kristo i pisao zakon kojim je lutrija srbije osnovana kao monopol

Čak i bez ovog podatka - uvredljivo je po inteligenciju bilo kog građanina reći da je neko sposoban jer je uspešno vodio Lutriju Srbije. Zaista i ozbiljno.
antioksidant antioksidant 17:25 01.12.2008

Re: stranka

"Da, da... dobra je ideja. Ma imam i ja puno dobrih ideja, ali nemam mogućnost da ih priheftam za telefonske račune".
u to ime zuta fleka
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:05 01.12.2008

Re: stranka

врањанче

baba mi je vranjanka, pa si sve znam po vranjski. znash kako je u vranje - podji, stani, guranje...
dragoljub92 dragoljub92 19:28 01.12.2008

Re: stranka

njanja_de.manccini
врањанче

baba mi je vranjanka, pa si sve znam po vranjski. znash kako je u vranje - podji, stani, guranje...

комшиче
dragoljub92 dragoljub92 19:31 01.12.2008

Re: stranka

dragoljub92
njanja_de.manccini
врањанче

baba mi je vranjanka, pa si sve znam po vranjski. znash kako je u vranje - podji, stani, guranje...

комшиче

иам там кот тебе једно снежанчеврањанче ту у комшилак кот теб у пенцилванију у пицбург,докторче
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:38 01.12.2008

Re: stranka

Što me poDseti.

peDsto mu gromova, tek sad vidim da ovo mene maksa zeza. a ene ga i dragoljub sas piCburg se ukljuchUje u zajebavAnje. ljudi shvatio sam, pishe se piDsburg.
maksa83 maksa83 19:43 01.12.2008

Re: stranka

peDsto mu gromova, tek sad vidim da ovo mene maksa zeza. a ene ga i dragoljub sas piCburg se ukljuchUje u zajebavAnje. ljudi shvatio sam, pishe se piDsburg.

:))))))

Ne zeza te, moraš da mi veruješ na reč. Do pre nekog ne tako dalekog vremena ja sam pisao poTseti, a onda me je neko negde zbog toga ... izmaltretirao, i od tad to pišem tako (sa velikim D). Treba mi svestan napor da napišem tu malo slovo. Najozbiljnije.

P.S. Kad te Alava tamo ispreslišavala ja sam se osećao kao ono kad nas'nica proziva iz dnevnika pa te promaši za jedno mesto. Pomislih "i mene bi ovako do pre neki mesec".
dragoljub92 dragoljub92 19:47 01.12.2008

Re: stranka

a ene ga i dragoljub sas piCburg se ukljuchUje u zajebavAnje. ljudi shvatio sam, pishe se piDsburg.

ништа ја ,ја сам из другог говорног подручја
Alava Alava 20:05 01.12.2008

Re: stranka

P.S. Kad te Alava tamo ispreslišavala ja sam se osećao kao ono kad nas'nica proziva iz dnevnika pa te promaši za jedno mesto. Pomislih "i mene bi ovako do pre neki mesec".

Aman zaman, nisam ja njega isprozivala nego autorku s onog blozija. Ako ćemo metlu u kulturu, onda prvo da se opismenimo svi. I da pravimo razlike između satire i tragikomedije.
PiTsburg, manccini, PiTsburg, to je vlastita imenica, te se na nju ono pravilo ne odnosi.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:05 01.12.2008

Re: stranka

peDsto mu gromova,

marco gotov si kad te uvatim! pre neki dan me natera da promenim to D u T na neki komentar na nekom blogu. ima da te
dragoljub92 dragoljub92 20:28 01.12.2008

Re: stranka

PiTsburg, manccini, PiTsburg, to je vlastita imenica, te se na nju ono pravilo ne odnosi.

значи Т као пенцилванија,разумео
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:49 01.12.2008

Re: stranka

Kad te Alava tamo ispreslišavala

ma nisam se osecao ispreslishan. ja sam tamo dobrovoljno priznao (i bez roka od jednog sata) da me je njen komentar nauchio nechemu.

ja volim da uchim stvari, a zaboravan sam. dobitna kombinacija.
maksa83 maksa83 20:52 01.12.2008

Re: stranka

Aman zaman, nisam ja njega isprozivala nego autorku s onog blozija.

Ma da, to.. Maya Azhdaya, a Marco se sam poTmeDnuo pod (poT?) nakovanj. Ja mudro ćutao sa strane pošto sam se tek skoro opismenio po pitanju poDsećanja.
antioksidant antioksidant 09:39 02.12.2008

Re: stranka

ma nisam se osecao ispreslishan. ja sam tamo dobrovoljno priznao (i bez roka od jednog sata) da me je njen komentar nauchio nechemu.

moze uput da naucim i ja (priznajem da vise ne znam da li znam ili ne znam - pa bolje da proverim)
vishnja92 vishnja92 14:00 02.12.2008

Re: stranka

ajd ovo cemo posle. cini mi se da se slazemo samo drugacije izgovaramo

i meni se to isto cini.
ovo je toliko neprecizno da je i netacno..

pa ti si ga napisao i zbunio me nacisto :)))

u svakom slucaju - mnogo pametna i vazna tema, i svasta ima da se kaze.
moram priznati da jedva cekam taj najavljeni tekst.

ps - za tebe: posto sam ukacila da si jedno od ostrvaca zdrave pameti na ovom mestu i da kod tebe zbrisem i onda kad mi je u okolini neprijatno, evo ti od mene jedno .
i hvala ti.
antioksidant antioksidant 09:22 03.12.2008

Re: stranka

vishnja92
ajd ovo cemo posle. cini mi se da se slazemo samo drugacije izgovaramo

i meni se to isto cini.
ovo je toliko neprecizno da je i netacno..

pa ti si ga napisao i zbunio me nacisto :)))

u svakom slucaju - mnogo pametna i vazna tema, i svasta ima da se kaze.
moram priznati da jedva cekam taj najavljeni tekst.

ps - za tebe: posto sam ukacila da si jedno od ostrvaca zdrave pameti na ovom mestu i da kod tebe zbrisem i onda kad mi je u okolini neprijatno, evo ti od mene jedno .
i hvala ti.

hvala. same here

dacu sve od sebe da se raspisem pre nego sto mi ubiju blog. ako izgubim tu trku - pisem sledeci
sentinel26 sentinel26 19:36 01.12.2008

Nek je hairli učlanjenje !

ps - uskoro se uclanjujem u jednu stranku. o tome u sledecem broju. a mozete pogadajti u ovom postu (uz obrazlozenja naravno). ko bude najblizi dobice nagradu
Nagradu dajte u dobrotvorne svrhe po vašem izboru.
DA više ne postoji, postoji bivši predsjednik i jedna gospoja koja je sada jako važan faktor u jednoj velikoj stranci i bez nje se ne servira nijedna čorba (sveža ili bajata, sa ludim ili drugim gljivama, sa domaćim ili inozemnim kuharicama).
....................................................
Ima li ijedan poslić u zemlji Serbiji u kojem "G" udruženje nije poreskim obveznicima nametnulo nove obaveze a time i nove štete ?
Ja mislim da nema.

Javna preduzeća imaju nedopustivo veliku finansijsku autonomiju i treba većinu njih hitno prodati.

Odgovornost za sva dogadjanja u javnim preduzećima pripada isključivo Vladi.

Javna preduzeća su podijeljena kao feudi strankama na vlasti i u njima svako se ponaša kao zasebna separatna mala vlada i radi šta mu je volja a posljedice trpe svi gradjani.

To dokazuje nivo korupcije u ovoj državi.

Za Antioksija pitanje - Pod kakvim uslovima je "G" udruženje preuzelo Aerodrom "NT" ?

Ima li kakve povezanosti sa Poštanskom štedionicom i sa bivšom Nacionalnom štedionicom ? :))))

Ćelije u novom (pansionu) "Pentagonu" u Padinburg sitiju treba (umjesto uobičajenih brojeva) da nose oznake G-1, G-2, do G-17, pa onda DS-1, ..., DSS-1,...., NS-1, ..., itd. Apartman "G-1" svakako pripada njegovoj ekslenciji g-dinu aps.M.mr.Dinkiću.

"G"-ul je kul !

Eh, taj Pera pisar iz AO je sigurno zaspao ili je upao u neku rupu od ovih gradilišta dje propadaju i tonu čitave kuće.
A možda se i napio (od silnog zadovoljstva).
Dole Vlada !
dragoljub92 dragoljub92 19:57 01.12.2008

Re: Nek je hairli učlanjenje !

Dole Vlada !

омиљена реченица у једној нишкој кафани крајем 70их и почетком80их*




*влада је наиме био шеф кафане
antioksidant antioksidant 09:38 02.12.2008

Re: Nek je hairli učlanjenje !

Za Antioksija pitanje - Pod kakvim uslovima je "G" udruženje preuzelo Aerodrom "NT" ?

Ima li kakve povezanosti sa Poštanskom štedionicom i sa bivšom Nacionalnom štedionicom ? :))))

znam da se ovo pominje ali mi nije jasno

postanska je gubitas (ili na ivici da bude), opterecena aferama, poprilicno ostecena jos iz doba kada je mladjan bio guverner, na kompetitivnom trzistu...

nije mi jasna njena cena u pregovorima

a aerodrom je lepa sinekura. nema mnogo rada za relativnu uspesnost (mada ja nikada ne znam kako meriti uspesnost monopolskih preduzeca). dosta putovanja, fine plate, malo glavobolje...

da sam u poziciji ja bih trazio aerodrom (mozda se nazire moja buduca stranka)

Odgovornost za sva dogadjanja u javnim preduzećima pripada isključivo Vladi.


izgleda da nisi previse pazljivo slusao mladjana prekljuce. pa oni se bave svoji mposlom a o ovome ih niko nije informisao

sentinel26 sentinel26 10:36 02.12.2008

Re: Nek je hairli učlanjenje !

antioksidant
nije mi jasna njena cena u pregovorima

Vidju ja da neko nije bio na času "kad je sivalo i kad je grmilo".

Hajde de, počelo je ispod žita (neću cinkarim) a javno je krenulo ovako :

"Laki je malo nervozan!" - serija ide u epozodama a posljednja još neće biti emitirana iako je Krišto kidnuo ( mislim sa funkcije - ni dao bog da je kidnuo na neko ostrvce)..

U "paketu" nijesu samo Aerodrom, Poštanska (da preciziram: - prošli, sadašnji i budući gubitaš) i Nacionalna štedionica, ima toga još - kufer je poveliki.

Gosn aps.M.mr.Dinkića ja ne slušam radi mentalne higijene i zdravlja, a sve što će da kaže mogu doslovce od riječi do riječi da napišem unaprijed, samo kažite temu o kojoj će da priča.
Prvo ide ono što mu je ona napisala, a kada izadje izvan okvira onoga što mu je napisala on pičinje da muca i vrti se okolo kao maca.
"Apartman G-1" će uskoro biti spreman.

"G"-ul je kul ! Dole Vlada !

Pero, Pero, gdje si dosad !?

PS. A za Krišta da rečem i ovako - " Što ga brani, kad ga ne odbrani ! ".
Poz.
antioksidant antioksidant 10:44 02.12.2008

Re: Nek je hairli učlanjenje !

Hajde de, počelo je ispod žita (neću cinkarim) a javno je krenulo ovako :

"Laki je malo nervozan!"

znam to - i znam da je od interesa za g17 da i dalje kontrolise postansku

za ds mi nije jasno - zasto uzima nesto u problemima a mogao je da se drzi lukrativnih sinekura?

"Apartman G-1" će uskoro biti spreman.

optimisto. nece se to desiti. na zalost
A za Krišta da rečem i ovako - " Što ga brani, kad ga ne odbrani ! ".
vidis da pokusavam.
dakle - ljudi manite se krista. on je nebitan u celoj stvari. samo se zamaljavamo visinom njegove plate/bonusa.

pravi problemi su na drugoj strani.

ukoliko zelimo buducnost svojoj deci moramo se resiti sistema koji promovise karijere koje ima kristo
antioksidant antioksidant 10:09 02.12.2008

.

pre svega - dobro jutro

drugo - slabo mi ide ovo branjenje krista

vidite kako je lako skrenuti sa poente i otici u merenje performansi monopoliste, kvalifikovanje uspesnosti menadzera, analizu opravdanosti visine plate...

sve su to legitimne teme, nista sporno, ali moj utisak je da se tako skrecu reflektori na medijski atraktivnu ali zivotno manje vaznu temu.

naslov je "zasto ja branim krista?"
odgovor - jer zelim da se prica o negativnoj selekciji.

da ponovim - nije meni problem sto direktor aerodroma ima veliku platu i bonuse (u stvari jeste jer je monopolista ali da za trenutak kazemo da nije)
- nije meni interesantno da raspravljam da li j ekristo uspesan menadzer ili nije (sto je opet jako "tesko" imajuci u vidu da je u pitanju monopolista)
- meni je interesantno da pricamo o kriterijumima (ako ih je uopste vise) na osnovu kojih je se kristo nasao na radnom mestu 20 km od centra grada

o "vrednosti" ministarstva prosvete cu kasnije (moram pazljivije da raspisem sta zelim - nije to tema posta ali jeste bitna)


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana