In memoriam

SLAVA NAVALJNOM!

Filip Mladenović RSS / 01.03.2024. u 13:48

Gledam građanke i građane Rusije, koji su uprkos svemu došli da odaju poslednju počast Alekseju Navaljnom.

Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.

Da aplauzima pozdrave jednu od nada slobode, mira, demokratije...

Da glasovima protesta pokažu celom svetu da je još uvek živa normalna, nadarena, slobodoljubiva Rusija! 

Da pokažu da se nisu sve Ruskinje i svi Rusi predali letargiji, pomirenju sa sudbinom, odsustvu vere...

Hoće li sloboda umeti da peva kao što je Navaljni pevao o njoj?! 

 

 



Komentari (823)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 09:35 03.03.2024

Re: Beat around the bush

I kako ti uporedi njih dvojicu, leba ti?

vidim da ima ljudi opčinjenih brojem prisutnih na sahrani što valjda po njima govori o odnosu građana (i građanki) prema pokojniku.

Otud Prigožin u priči. Ako ti nije dobro poređenje ima i čuveni argument ovdašnjih titoista o broju Srba koji su 'pokazali kakav odnos imaju prema' Titu.
benedykt benedykt 09:39 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1
gedza.73
Ovde su Rusi pokazali kakav odnos imaju prema Navaljnom, sličan kao i dok je bio živ, kakav je i normalan prema pajacu.

Prigožin po Rusima, i Zrbima naravno, dugo nije bio pajac. Čini mi se da je bar jedan blog bio posvećen 'njegovoj' vojsci. Komentare u kojima se veličao da ne pominjem.

A onda preko noći 'Rusi pokazali kakav odnos imaju' prema Prigožinu.

I kako ti uporedi njih dvojicu, leba ti?
Tek da nešto kažeš?

Više kao da ti se ukaže na licimurni odnos a sve u zavisnosti o kome se u Rusiji radi. Tako da gosn Gedža ima potpuno pravo, jer se taj Prigožin i ona njegova banda robijaša u nebesa dizala, bio čak i blog o nekom debilnom filmu o njima, pa ste sve u šesnaes’ bukvalno suze radosnice u komentarima puštali i na samo slovo W od Wagner odnosno P od Prigožin.
Posle se to naravno u la Putriotela salto mortale 180° sve zaboravilo, odjednom je te silne ljubavi i divljenja prema ”heroju” nestalo, kao što se nije brojalo koliko je ljudi bilo na njegovoj sahrani na primer, iako je i on valjda bio svetski poznati čovek ako se ne varam, odnosno da li je to ili nije pokazivalo odnos Rusa i prema njemu.
Pitam se samo zašto je to tako a za Navaljnog sasvim drugačije sa sve tim pajacima. Da rezimiramo, unutrašnje stvari Rusije su no-no i to ne treba nikoga da interesuje, sem što nas ponekad užasno zanima broj ljudi na sahranama iz nekog nepoznatog razloga…
gedza.73 gedza.73 09:46 03.03.2024

Re: Beat around the bush

odjednom je te silne ljubavi i divljenja prema ”heroju” nestalo, kao što se nije brojalo koliko je ljudi bilo na njegovoj sahrani na primer,

Vole ovi naši zrbi staljinizam više nego leba da jedu.

shmoo shmoo 09:53 03.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

jovilim_e
shmoo
docsumann
А нормално је да се хапсе они који подривају и војску и државу изнутра на било који начин док је држава у рату.




Још када би ми препричао шта си то окачио у овом коментару, можда бих ти и одговорио.

(Има већ неко време како уопште не видим ни своје ни туђе клипове у коментарима... У уводном тексту видим, у коментарима не видим. Па ово што и окачим, качим на невиђено на самом Блогу Б92 јер то изгледа други овде виде... Ја не видим.)


To sam objašnjavao, ali, ako nisi čitao, evo opet.

Pored adres bara, u levo, tj. adrese 'blog.bd2.net....itd', ima ikonica.
Klikni na nju, otvoriće se meni sa 4 stavke, klikni na poslednju 'site settings', skroluj do stavke 'Insecure content'.
Odaberi 'Allow'.
Potom zatvori taj 'tab'.
Na 'tabu' bloga će da ti se pojavi plavo dugme 'Reload'.
Klikni to dugme i jutjub klipovi će da ti se pojave.

Ukoliko brišeš ('clear history') istoriju brauzera, to ćeš morati da ponoviš i sledeći puta.
Odnosno, onda kada ne vidiš jutjub klipove, samo ovo ponovi.



Видео, читао, заборавио,...

Са'ће пробам опет да бих видео видео.

Хвала!

shmoo shmoo 09:55 03.03.2024

Re: Beat around the bush

jovilim_e
angie01
ne mogu da ti uzvratim, da si stigao, je l stalno viris iz tasinog dupeta,..a smesno je da matori raspali brabonjak, bilo koga zove babom.

Šta ima veze što te zove babom?
Nije te nazvao raspalom babuskarom.



То и ја мислим.

Друго је оно, шта мисли о њој.

Није је назвао.

То је битно.

Ко не види разлику између та два, сам је крив.

shmoo shmoo 10:03 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

Sahrana svetski poznatog čoveka je stvar koja privlači pažnju svima, i to nije samo unutrašnja stvar Rusije, i primetno je da je na toj sahrani bilo malo ljudi.
U odnosu na broj stanovnika Rusije vidljivo malo.

Sad, kad je malo prisutnih, sad se ne prebrojavaju, a kad je mnogo onda se prebrojavaju:)



Слутим да је то прави одговор зашто ја никако не добијам одговор на питање колико је то заиста грађана и грађанки Русије било на сахрани Наваљног.

Нити тај податак могу да нађем у било ком мејнстрим медију.

Зато више и нећу да питам колико је то грађана и грађанки Русије (Руса и Рускиња, да испоштујем Чарлија) било на сахрани Наваљног.

Очигледно је да ту за тај податак постоји завера ћутања потписана крвљу у некој цркви у поноћ па више нема сврхе да понављам своје питање.

Ovde su Rusi pokazali kakav odnos imaju prema Navaljnom, sličan kao i dok je bio živ, kakav je i normalan prema pajacu.

Odnos svetskih medija prema njemu je zapravo odnos prema Putinu, Rusiji, i tu je on ipak nebitni pajac.



MI6 пајац, што каже Принцеза.



jovilim_e jovilim_e 10:06 03.03.2024

Re: …

benedykt
jovilim_e

Veš mašina rešena, kola oprana, kačamak pojeden (blago poplašen slaninicom), zajebavanje Benedikta i pridruženih budalaša u toku, ručak na čekanju.
A ako mi dosadi, mogao bi da skočim negde na obale Tamiša na kafičicu.
NES, naravno.

Sačekaj, ti zaista živiš u naivnom ubeđenju da je ovo tvoje debilno trolovanje nekakvo zajebavanje bilo koga…?!! Jbt pa i Kursadžije su za tebe preveliki domet po tom pitanju, odnosno mislio sam da si neopevani debil, ali baš toliko da budeš nesvestan svoje jadne nesvesti, to već nisam iskren da ti budem…

Šta su to Kursadžije?
shmoo shmoo 10:08 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

I nije tačno da se takve stvari tiču samo jedne zemlje, mnogo je sahrana na kojima se komentarisao broj prisutnih, Titina recimo.



И Лекина, и Душка Радовића и Ђинђићева и краља Александра,...


Naravno da se to gleda, i na običnim sahranama nepoznatih ljudi, i da je bitan pokazatelj odnosa ljudi prema pokojniku.



Осим ако је покојников последњи пријатељ умро крајем прошлог века.

Онда се не броји.





docsumann docsumann 10:12 03.03.2024

Re: …

benedykt
jovilim_e

Veš mašina rešena, kola oprana, kačamak pojeden (blago poplašen slaninicom), zajebavanje Benedikta i pridruženih budalaša u toku, ručak na čekanju.
A ako mi dosadi, mogao bi da skočim negde na obale Tamiša na kafičicu.
NES, naravno.

Sačekaj, ti zaista živiš u naivnom ubeđenju da je ovo tvoje debilno trolovanje nekakvo zajebavanje bilo koga…?!! Jbt pa i Kursadžije su za tebe preveliki domet po tom pitanju, odnosno mislio sam da si neopevani debil, ali baš toliko da budeš nesvestan svoje jadne nesvesti, to već nisam iskren da ti budem…


pazi, odrastao čovjek, umjesto da učestvuje u diskusiji, trči okolo i komentariše komentatore na ličnom nivou.

opajdarski nivo komunikacije


mirela ga je skenirala 100% correct




gedza.73 gedza.73 10:12 03.03.2024

Re: …

jovilim_e
Šta su to Kursadžije?

Najniži mogući nivo 'humora' namenjen ne mnogo pametnoj publici. Nešto poput FSB propagande koju prenose blogeri ovdašnji.
shmoo shmoo 10:31 03.03.2024

Некаква корист и од Филипових блогова

shmoo

To sam objašnjavao, ali, ako nisi čitao, evo opet.

Pored adres bara



Урадио!

Ради!

Сад видим сваког Видоја, а не само оног у уводном тексту!

Хвала, Мештре!





angie01 angie01 10:33 03.03.2024

Re: …

pazi, odrastao čovjek, umjesto da učestvuje u diskusiji, trči okolo i komentariše komentatore na ličnom nivou.

opajdarski nivo komunikacije


mirela ga je skenirala 100% correct


pa dobro, nije samo mirela, svi su.
angie01 angie01 10:44 03.03.2024

Re: Beat around the bush

То и ја мислим.

Друго је оно, шта мисли о њој.

Није је назвао.

То је битно.

Ко не види разлику између та два, сам је крив.


cekaj, je l ti stavrno mislis, da je bilo koga na blogu briga to sto vas trojica brljavite ovde?

nekog treba da brine sta solo, ti i carli mislite o njemu?!

pa to kako se ponasate i sta ispisujete je ispod nivoa pre svega suvisle osobe, a o prostacenju i bezobrazluku da ne pricamo,...niko u RL ni ne komunicira sa takvim likovima, vama je ova platforma bez nadzora omogucila da se uopste sretnete sa normalnim ljudima-sto je apashe jednom lepo primetila.
gedza.73 gedza.73 10:53 03.03.2024

Re: Beat around the bush

shmoo
И Лекина

Naš 'predobri' drug 'Leka'.
Petar Bojović je sahranjen u porodičnoj grobnici na Novom groblju u Beogradu 21. januara u prisustvu pravoslavnog sveštenika, u krugu najbliže porodice i prijatelja. Pogreb su, sa pristojne udaljenosti, sve vreme pažljivo pratila dvojica muškaraca obučena u kožne mantile tamne boje za koje su svi prisutni pretpostavili da su bili pripadnici OZNA-e.

Nijedne novine, kao ni onovremeni Radio Beograd nisu javili za smrt proslavljenog borca.

- Na osnovu tog svojevrsnog ćutanja onovremenih medija moglo bi se zaključiti kako su nove jugoslovenske komunističke vlasti činile sve kako bi pogreb vojvode Bojovića, u što je većoj mogućoj meri, ostao izvan vidokruga javnosti - smatra istoričar Dejan Ristić.


'Rođeni' Beograđani su masovno i uz poštovanje prema vojskovođi koji im je oslobodio grad prisustvovali sahrani?
Bez ikakve namere da poredim vojvodu Bojovića i Navaljnog. Samo sisteme. I naravno sledbenike.
benedykt benedykt 11:02 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gedza.73
odjednom je te silne ljubavi i divljenja prema ”heroju” nestalo, kao što se nije brojalo koliko je ljudi bilo na njegovoj sahrani na primer,

Vole ovi naši zrbi staljinizam više nego leba da jedu.


Da tragikomedija bude potpuna oni su počeli zaista da ga vole i to ono originalno zlo Kobe Staljina, jer se uvek nalaze najneverovatnija moguća opravdanja za njegovo doba, Gulage, saradnju sa Hitlerom i sve ostalo. Sve neki vajni XXL Srbi kao fol, nacija, vera, tradicija, ali drug Staljin i nije bio tako loš kako oni zlikovci sa Zapada pričaju…
gvozden1 gvozden1 12:07 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Gvozden, brojač ljudi po sahranama.

Ma da sam samo ja ni po jada, nego i Endži broji, kad joj odgovara.
Sad joj, kao ni tebi, ne odgovara, pa ne bi baš da vidite ono što je očigledno:)
benedykt benedykt 12:52 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1
Gvozden, brojač ljudi po sahranama.

Ma da sam samo ja ni po jada, nego i Endži broji, kad joj odgovara.
Sad joj, kao ni tebi, ne odgovara, pa ne bi baš da vidite ono što je očigledno:)

Ako smem da primetim ja za razliku od tebe imam potpuno isti odnos kada su takve stvari u pitanju. Naravno da će na sahrani nekog vladara situacija biti potpuno drugačija nego u slučaju kada se totalitarna vlast maksimalno i na svaki mogući način potrudi da na sahranu u zatvoru umrlog opozicionara ne dođe niko po mogućstvu.

Svako ko je došao je prvo negde na internetu saznao gde i kada treba da dođe, što je inače javljeno na socijalnim mrežama dan pre toga. Pri tome su njegova porodica i prijatelji jedva nekako obezbedili sve ono što treba za sahranu, pošto niko od firmi koje se time bave nije hteo da iznajmi i proda bilo šta, plašeći se da im vlast takvo nešto ozbiljno ne zameri.

Da ne idemo sad u to kako su službe snimale i registrovale svakoga ko se taj dan pojavio tamo, pa su se onda oni manje hrabri na primer odlučili da odu posle sahrane i da na grobu Navaljnog ostave cveće a da ih niko ne vidi. Ovako je njegov grob izgledao juče na primer…

Na sahrani je inače bilo ne manje od 16.500 ljudi, jer su brojali koliko ljudi je prešlo pešački most u blizini groblja, gde u tu cifru nisu ubrojani svi oni koji su otišli na metro ili su došli na isti način na groblje jer su došli i otišli drugim putem na groblje i sa groblja. Svaka čast svakome ko je otišao na sahranu, za to je u Putinovoj Rusiji trebalo poprilično hrabrosti. Ko to ne razume, džaba mu bilo šta dalje objašnjavati…
jovilim_e jovilim_e 13:01 03.03.2024

Re: …

angie01
pazi, odrastao čovjek, umjesto da učestvuje u diskusiji, trči okolo i komentariše komentatore na ličnom nivou.

opajdarski nivo komunikacije


mirela ga je skenirala 100% correct


pa dobro, nije samo mirela, svi su.

Babo jedna primitivna!
jovilim_e jovilim_e 13:02 03.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
То и ја мислим.

Друго је оно, шта мисли о њој.

Није је назвао.

То је битно.

Ко не види разлику између та два, сам је крив.


cekaj, je l ti stavrno mislis, da je bilo koga na blogu briga to sto vas trojica brljavite ovde?

nekog treba da brine sta solo, ti i carli mislite o njemu?!

pa to kako se ponasate i sta ispisujete je ispod nivoa pre svega suvisle osobe, a o prostacenju i bezobrazluku da ne pricamo,...niko u RL ni ne komunicira sa takvim likovima, vama je ova platforma bez nadzora omogucila da se uopste sretnete sa normalnim ljudima-sto je apashe jednom lepo primetila.

Babac, šta lupardaš!
docsumann docsumann 13:04 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Svaka čast svakome ko je otišao na sahranu, za to je u Putinovoj Rusiji trebalo poprilično hrabrosti. Ko to ne razume, džaba mu bilo šta dalje objašnjavati…


poanta!

oni koji polažu cvjeće na sahranama Putinovih političkih protivnika su oni koji u Njemačkoj nisu otpozdravljali nacističkim pozdravom 1936.

naravno nije Putin Hitler (ove besmislene ograde su nažalost nužne na blogu) već to je lični čin/momenat iskazaivanja građanske hrabrosti u opasna vremena, koji suštinski razdvaja ljude koji su posisali državnu propagandu i one koji razmišljaju svojom glavom i imaju herTZa.

a najčudniji su mi domaći kvaziprincipijelisti koji bi po cijeli dan šutirali mtrvog faraona i zapišavali mu grob, a put živućeg, paleće-žarečeg faraona s bojevim glavama u džepu ni upitan pogled da se uputi?

misim šta reći za budalčine koje obožavaju faraone (opu frazu sam inače pokupio negdje na netu, )


jovilim_e jovilim_e 13:10 03.03.2024

Re: …

docsumann
benedykt
jovilim_e

Veš mašina rešena, kola oprana, kačamak pojeden (blago poplašen slaninicom), zajebavanje Benedikta i pridruženih budalaša u toku, ručak na čekanju.
A ako mi dosadi, mogao bi da skočim negde na obale Tamiša na kafičicu.
NES, naravno.

Sačekaj, ti zaista živiš u naivnom ubeđenju da je ovo tvoje debilno trolovanje nekakvo zajebavanje bilo koga…?!! Jbt pa i Kursadžije su za tebe preveliki domet po tom pitanju, odnosno mislio sam da si neopevani debil, ali baš toliko da budeš nesvestan svoje jadne nesvesti, to već nisam iskren da ti budem…


pazi, odrastao čovjek, umjesto da učestvuje u diskusiji, trči okolo i komentariše komentatore na ličnom nivou.

opajdarski nivo komunikacije


mirela ga je skenirala 100% correct





Šta ti buncaš?!
Promeni pečurke.
angie01 angie01 13:14 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Svaka čast svakome ko je otišao na sahranu, za to je u Putinovoj Rusiji trebalo poprilično hrabrosti. Ko to ne razume, džaba mu bilo šta dalje objašnjavati…


poanta!

oni koji polažu cvjeće na sahranama Putinovih političkih protivnika su oni koji u Njemačkoj nisu otpozdravljali nacističkim pozdravom 1936.

naravno nije Putin Hitler (ove besmislene ograde su nažalost nužne na blogu) već to je lični čin/momenat iskazaivanja građanske hrabrosti u opasna vremena, koji suštinski razdvaja ljude koji su posisali državnu propagandu i onih koji razmišljaju svojom glavom i imaju herTZa.

a najčudniji su mi domaći kvaziprincipijelisti koji bi po cijeli dan šutirali mtrvog faraona i zapišavali mu grob, a pud živućeg, paleće-žarečeg faraona s bijevim glavama u džepu ni upitan pogled da se uputi?

misim šta reći za budalčine koje obožavaju faraone (opu frazu sam inače pokupio negdje na netu, )


upravo!

pri tome, sve je jasno kao dan, utoliko je blesavije ovo informersko histerisanje po blogu.
benedykt benedykt 13:52 03.03.2024

Re: Лик и дело велештованог Бенедикта

shmoo


А нормално је да се хапсе они који подривају и војску и државу изнутра на било који начин док је држава у рату.

Све државе то раде у таквим ситуацијама.

Да је Србија у рату, не дај боже, Ви бисте пустили пету колону да Вам вршља и ровари изнутра по Србији?

У ратном стању за то постоје посебни закони. И другачије казне него када држава није у ратном стању.

Ako vam to još nisu eventualno objasnili, osnovni razlog zašto se rat u Ukrajini naziva Specijalna vojna operacija i jeste upravo zato što nikakav rat nije proglašen a kamoli uvedeno ratno stanje. Kada smo već kod tih zlih ljudi koji bi da vršljaju i rovare, pete kolone i podrivanja iznutra, evo setio sam konačno jedne države koja je svojevremeno uradila nešto slično onome što je uradila Rusija pre dve godine kada je uvela taj set zakona posvećenih deliktu mišljenja…

Avaj, i Nemačka je posle paljenja Reichstaga bila isto tako u opasnosti, pa je kao i svaka ”normalna” država rešila da sebe na sličan način zaštiti…

docsumann docsumann 14:43 03.03.2024

Re: …

Promeni pečurke.


promjeni ponašanje
gvozden1 gvozden1 16:08 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Svaka čast svakome ko je otišao na sahranu,

Pajacu.
Kako god, poenta je da je malo ljudi bilo na sahrani, a razlozi tome su možda strah od Putina, a više ugled pokojnika.

Nije ga imao ni dok je bio živ, i to se ne može promeniti.

Ne postaje se ugledan umiranjem, ugled se za života stiče, a on ga izgleda nije imao.



Naravno da će na sahrani nekog vladara situacija biti potpuno drugačija nego u slučaju kada se totalitarna vlast maksimalno i na svaki mogući način potrudi da na sahranu u zatvoru umrlog opozicionara ne dođe niko po mogućstvu.


A ovo, to pobija Rankovićeva sahrana.
Totalitarna vlast na svaki način pokušavala da spreči masovan ispraćaj, ali nije uspela.
Ne bi ni Putinova vlast sprečila masovni dolazak da je pokojnik imao ikakav ugled za života.


A propaganda zapada, koja deluje i u Rusiji, je sigurno uticala i na tu šaku jada da dođe.
Ne može se efekat toga isključiti, makar je onoliki koliki je efekat Putinove propagande.

Verovatno se te dve propagande potiru, pa je stvarna podrška Navaljnom par hiljada ljudi u milionskom gradu, što je prilično malo, do zanemarljivo.
maksa83 maksa83 16:18 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Nije ga imao ni dok je bio živ, i to se ne može promeniti.

Pošto je za života bio nebitan i neugledan zabranjeno mu je da se kandiuje na izborima 2018. da ih ne kalja svojim neugledom.

Verovatno se te dve propagande potiru, pa je stvarna podrška Navaljnom par hiljada ljudi u milionskom gradu, što je prilično malo, do zanemarljivo.


Sa tom podrškom od par hiljada ljudi je na izborima za gradonačelnika 2013. bio drugi posle Putinovog miniona.

hučijevo ekstenzivno poznavanje sveta i Rusije odn. vađenje informacija iz dupeta S03E11. Ne znaš ništa ni o čemu. Samo lupetanje.
gvozden1 gvozden1 16:40 03.03.2024

Re: Beat around the bush

hučijevo ekstenzivno poznavanje sveta i Rusije odn. vađenje informacija iz dupeta S03E11. Ne znaš ništa ni o čemu. Samo lupetanje.

Ma ja verujem tebi, koji poznaješ stvari, da je bio običan pajac.

Nije valjda da si nekad mislio jedno, a sad, kad je umro, sad misliš drugačije?
:)

maksa83 maksa83 16:50 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Ma ja verujem tebi, koji poznaješ stvari, da je bio običan pajac.

Nije valjda da si nekad mislio jedno, a sad, kad je umro, sad misliš drugačije?

Ja sam ti rekao već da je ostavljen u životu zato što je naspram Nemcova roknutog 2015. bio manja pretnja.

Botom lajn je da to koliko je bio nebitan u brojevima i procentima nećemo nikad saznati jer je za Putina sve tako nebitan kao što ti (poznavalac prilika u pičkumaterinu) sugerišeš bio prevelika pretnja da ga pusti da učestvuje na izborima 2018. Pošto je bio baš mnogo nebitan i bez ugleda strpao ga je i u sibirski zatvor.

Mora se priznati da si energetski efikasniji od Tase, ti samo zamisliš u glavi šta ti odgovara i izvališ tu budalaštinu ne obraćajući pažnju na činjenice koje te generalno ne zanimaju (a realno smetaju), paf-paf-gotovo, za razliku od Tase koji svoje budalaštine vredno potkrepi Sputnik člancima, objavama ruskog min. odbrane ili deep fake klipovima. Zajedničko vam je što se to što ste se đlijardu puta obrukali ne zaustavlja uopšte.
benedykt benedykt 16:58 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

A ovo, to pobija Rankovićeva sahrana.
Totalitarna vlast na svaki način pokušavala da spreči masovan ispraćaj, ali nije uspela.
Ne bi ni Putinova vlast sprečila masovni dolazak da je pokojnik imao ikakav ugled za života.

Ajde…!?!

Plus onolike umrlice drugu Marku svaki dan od Politike pa na dalje, gde je bukvalno ceo celcijati grad znao kada i gde mu je sahrana itd itd itd. Hajde zato samo da malčice smanjimo ako ikako može prikazivanje istorijskih događaja onakvima kakvi se nisu u stvarnosti dogodili…
maksa83 maksa83 17:08 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Plus onolike umrlice drugu Marku svaki dan od Politike pa na dalje, gde je bukvalno ceo celcijati grad znao kada i gde mu je sahrana itd itd itd. Hajde zato samo da malčice smanjimo ako ikako može prikazivanje istorijskih događaja onakvima kakvi se nisu u stvarnosti dogodili…

"Doro, stop confusing me with facts!"

-- Sledge Hammer

Na skali od 0-10 huči ti je na podatke i činjenice otporan 11. Ko Neo na metke u Matrixu, samo se savije i zamaše rukama i to proleti pored njega zzzzk-zzzzk, ni da ga okrzne.
benedykt benedykt 17:09 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

A propaganda zapada, koja deluje i u Rusiji, je sigurno uticala i na tu šaku jada da dođe.
Ne može se efekat toga isključiti, makar je onoliki koliki je efekat Putinove propagande.

Verovatno se te dve propagande potiru, pa je stvarna podrška Navaljnom par hiljada ljudi u milionskom gradu, što je prilično malo, do zanemarljivo.

Skoro je pa neverovatna lakoća sa kojom ti potežeš za savijanjem činjenica samo za to da bi ti se uklopile u unapred zadati ram. Koja crna propaganda Zapada u Putinovoj Rusiji danas, kada bez VPN-a (koji opet ima svojih problema da uopšte nekako radi kako treba ako uspeš nekako da ga platiš i instaliraš kroz neku od aplikacija) ne možeš da vidiš bukvalno ništa što ne bi ”smeo” pošto je Roskomnadzor sve to zabranio i blokirao pristup za preko 200.000 vebsajtova…

Čini mi se da nemaš prave informacije kako Rusija zaista izgleda ako smem da primetim, odnosno gde nema CIA & Mi6, NATO plaćenika i zapadne propagande, a ti iste izmisli pa ih već negde u Rusiju posadi…
benedykt benedykt 18:49 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

Nije ga imao ni dok je bio živ, i to se ne može promeniti.

Ne postaje se ugledan umiranjem, ugled se za života stiče, a on ga izgleda nije imao.

Može biti, ovako je to izgledalo danas na groblju, dakle dva dana posle sahrane…



Čekaju u kilometarskom redu samo da bi mogli da mu polože cveće na grob, koji je inače danas već izgledao ovako…

Obrati pažnju na razliku u odnosu na juče, odnosno onaj krst sa prve slike je već negde ispod ove gomile cveća…
gvozden1 gvozden1 18:58 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Pošto je bio baš mnogo nebitan i bez ugleda strpao ga je i u sibirski zatvor.

A u zatvoru je bio jer je bio pretnja, politička?

Pa nije baš da sam upućen, ali kanda je nešto drugo bilo u pitanju, neko krivično delo.

Ti ćeš to bolje znati, pošto si poznavalac njegove biografije.
gvozden1 gvozden1 19:02 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Plus onolike umrlice drugu Marku svaki dan od Politike pa na dalje, gde je bukvalno ceo celcijati grad znao kada i gde mu je sahrana itd itd itd.

Iz toga se zaključuje da je komunistička diktatura bila blaža od Putinove.

Ako ti tako kažeš neka bude, samo gledaj nekako da to usaglasiš sa svojim stavovima prema komunizmu.

Neće ti biti lako, al ako se dovoljno potrudiš.
tessa1 tessa1 19:25 03.03.2024

Re: Beat around the bush

"Treće, smrt Navaljnog je tehnički neuspeh pregovora o razmeni zatvorenika. Mesecima se pričalo da su takvi pregovori u toku i da se u njima često pominjao Navaljni. Ako su se takvi pregovori vodili, jasno je da je u arktički logor prebačen i tamo ubijen, ili ostavljen da umre, zato što su propali."
tessa1 tessa1 19:28 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Verovatno se te dve propagande potiru, pa je stvarna podrška Navaljnom par hiljada ljudi u milionskom gradu, što je prilično malo, do zanemarljivo.


Ali šta je cilj dokazivanje koliko ih je bilo na sahrani? Stvarno ne razumijem jer ne možeš na taj način sagledati jednu komplexnu sliku, bilo ih je 8, zamisli a on kao nešto bitan?

Ok, bilo je 5,

kod Marxa čini mi se 5.
benedykt benedykt 19:41 03.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1
Plus onolike umrlice drugu Marku svaki dan od Politike pa na dalje, gde je bukvalno ceo celcijati grad znao kada i gde mu je sahrana itd itd itd.

Iz toga se zaključuje da je komunistička diktatura bila blaža od Putinove.

Ako ti tako kažeš neka bude, samo gledaj nekako da to usaglasiš sa svojim stavovima prema komunizmu.

Neće ti biti lako, al ako se dovoljno potrudiš.

Pričamo inače o sahrani bivšeg prvog čoveka zloglasne Uprave državne bezbednosti znane i kao UDBA, Aleksandra Leke Rankovića, održanoj usred srede grada na Novom groblju uz vojnu pratnju, počasne plotune i sve ostalo što već sleduje za nekoga ko je bio praktično desna Titina ruka pre nego što je zglajznuo. Pazi kao da je juče bilo, jedno brat bratu šest ili sedam stranica u Politici svakog bogovetnog dana sa drug Marko pa drug Marko, pa onda još jednom poslednji pozdrav drugu Marku.

Ko od nas dakle ovde menja svoje stavove, ti koji se pozivaš na sahranu druga Marka, do poslednjeg svog daha zakletog titoiste, ili ja koji ti kažem kako je zaista bilo, pošto je Leka Ranković bio sve samo ne bilo kakva opozicija tom režimu sem u nečijim fantazijama. Osnovna fora i jeste bila upravo u tome, čisto da ti pojasnim, što se odnašnja vlast našla ni tamo ni ovamo pošto je trebalo održati sahranu kakva dolikuje a opet ne pridavati joj baš previše značaja zbog njegovog statusa posle Brionskog plemuma. Pri tome, za bukvalno celu srpsku policiju i DB je Leka bio i ostao nezasluženo smenjeni heroj. To im se na kraju obilo o glavu jer se skupilo previše ljudi, pa onda počelo skandiranje, aplauzi, zviždanje i sve ostalo.

Prema tome, potrudi se ti malo bolje umesto što porediš Rankovićevu sahranu sa Navaljnim koji je umro kao politički zatvorenik osuđen na dvadeset godina robije za ništa. Nađi dakle makar adekvatan primer tome a ne Rankovića, koji i jeste pravi rodonačelnik tog Miloševićevog kvazi-nacionalizma i svega što je iz toga posle usledilo…
tessa1 tessa1 19:47 03.03.2024

Re: Beat around the bush

Otkrivam nove dimenzije ljudskog sitnodušja, stvarno će se ostvariti najveći strah vladara da Rusija od Navaljnog napravi mučenika. I ovo prebrojavanje koliko ih je bilo na sahrani je taj strah?







tessa1 tessa1 20:09 03.03.2024

Re: Beat around the bush

In 1862, Marx wrote a letter to Engels saying, “A lousy life like this is not worth living.” He would, however, go on to live for another two decades. When he died he was broke and his influence was wanin - only 11 people attended his funeral on March 17, 1883



Morala sam provjeriti, ne da mi đavo mira :), iako i dalje mislim da sam pročitala negdje 5, taj dan bila velika magla i kiša, nije se vidio prst pred okom.. hm, ili sam to gledala na filmu?, i ovih 11 nisu vidjeli jedan drugog, zato je izgledalo kao da ih ima 5?



Dobro, to sa sahranom Navaljnog i nema veze, nije dobro poređenje,

kako vam dokazati da ne možete staviti staklenu teglu na sahranu i život jednog čovjeka danas u XXI stoljeću, uloviti ga u teglu kao bezopasnog moljca i tako eliminisati prvo razlog da ga neko ukloni, drugo, oslobodite sebe sumnje da tamo postoji neka druga priča od one u koju vjerujete..
benedykt benedykt 20:17 03.03.2024

O mesiji…

tessa1
Otkrivam nove dimenzije ljudskog sitnodušja, stvarno će se ostvariti najveći strah vladara da Rusija od Navaljnog napravi mučenika. I ovo prebrojavanje koliko ih je bilo na sahrani je taj strah?


Moraš da razumeš odakle sve to potiče, pa će ti onda i sve te reakcije biti jasnije. Dakle, za njih Vladimir Vladimirovič nije samo vladar Rusije, koju oni kao fol mnogo vole, nego je mesija ili ti onaj koji je shvatio Božiju promisao. Samim time je i Navaljni kao njegov protivnik sluga samog nečastivog, potpuno nebitno zašto je on bio protiv njega, jer na kraju krajeva oni i ne znaju ni za šta se on tačno zalagao. On je bio protiv mesije, kraj svake priče. Ako mesije više nema, ako ga ne-d’o-Bog smene, i njihov život gubi praktično tačku oslonca jer oni tu titansku borbu dobra i zla, mesije i nečastive NATO sile posmatraju lično, pa se zato i raduju kao mala deca kada se ”oslobodi” bilo koje ukrajinsko selo. Prema tome, sve je u takvoj borbi bitno pa čak i broj ljudi na nečijoj sahrani, jer ako ih je previše onda taj narod tamo više ne voli dovoljno mesiju koga je sam Gospod Bog sa nebesa poslao…
tessa1 tessa1 20:23 03.03.2024

Re: O mesiji…

Moraš da razumeš odakle sve to potiče, pa će ti onda i sve te reakcije biti jasnije.

Pa da, upravo rekoh, samo malo drugačije. :)
gvozden1 gvozden1 21:01 03.03.2024

Re: Beat around the bush

. Pazi kao da je juče bilo, jedno brat bratu šest ili sedam stranica u Politici svakog bogovetnog dana sa drug Marko pa drug Marko, pa onda još jednom poslednji pozdrav drugu Marku.

A o smrti Navaljnog, bukvalno juče bilo, udarne vesti na vodećim svetskim medijima, vodeći ljudi planete o tome telalili, udovicu primao predsednik najmoćnije svetske sile, i sahrana tanka.

Uticaj Politike je izgleda veći od uticaja najvećih svetskih medija.



principessa_etrusca principessa_etrusca 01:36 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Да ли је реално да је Наваљни био толико brand insensitive да је носио Abercrombie & Fitch мајицу?





benedykt benedykt 07:27 04.03.2024

Re: Beat around the bush

gvozden1

A o smrti Navaljnog, bukvalno juče bilo, udarne vesti na vodećim svetskim medijima, vodeći ljudi planete o tome telalili, udovicu primao predsednik najmoćnije svetske sile, i sahrana tanka.

Sačekaj, ti očigledno i ne shvataš da su svi ti vodeći svetski mediji u Rusiji zabranjeni, da bez VPN ne možeš ni njihove vebsajtove na internetu da otvoriš a kamoli bilo šta drugo, odnosno da o svemu tome prosečan Rus pojma imao nije. Taj VPN tj neku od aplikacija za to moraš prvo da platiš na netu a ruske kartice slabo ko da bilo gde prihvata, pa onda ga instaliraš te se moliš Bogu da to uopšte radi, pošto su iz Kremlja molili Kineze da im bratski a tehnički pomognu i onemoguće rad VPN servisa. U vlasti su prosto shvatili da im to VPN čudeso potura klipove u točkove kontroli i nadzoru onoga što se sme a šta se ne sme gledati/čitati na internetu, te rešili da i to onemoguće.
Ostao je praktično Telegram sve ostalo ćao zdravo do daljnjeg. Twitter/X i Facebook su se upokojili evo ima tome dve godine već tj zabranilo ih iz Roskomnadzora…

Pri tome je Navaljni jedno veliko no-no u Rusiji i to ne od juče, odnosno ime mu se praktično nigde ne spominje a posebno ne od strane vlasti. Kada god se o njemu pre par godina potezala priča kada je ono trovanje bilo aktuelno pa novinari npr pitali Peskova o tome, on niti jednom jedini put nije izustio ni slovo N o Navaljni iako o njemu priča. On je za vlast bio onaj bloger, ono lice, ono nešto ali imena i prezimena bilo nije. Pri tome je oko njegove smrti, svega što se dešavalo posle toga, odnosno sahrane vladala potpuna medijska omerta tj svi ćute niko reč jednu o njemu ne progovara. Onaj jedan nedeljnik sa bednim tiražom što se pojavio sa njim na naslovnoj odmah zaplenili sa svih trafika.

Dakle, reci ti meni kako zamišljaš sa obzirom na priloženo da je prosečan Rus mogao da sazna za bilo šta od toga o čemu ti pričaš, pošto je po tebi medijski gledano Rusija = Srbija koliko shvatam, pa sa obzirom da si ti za sve to saznao onda se podrazumeva da su i u Rusiji isto tako svi znali.
Pri tome je oko sahrane, tipa hoće li je ili neće biti, odnosno gde će je i kada biti, vladao opšti haos, odnosno do poslednjeg trenutka i dana pred sahranu se skoro pa ništa nije ni znalo. Svi grobari u Moskvi su odjednom imali prebukirane sve termine i razgrabljeno sve što treba kupiti ili iznajmiti za nečiju sahranu.

Sve u svemu čini mi se, da ponovim, kako nemaš dovoljno informacija o situaciji u samoj Rusiji…
benedykt benedykt 07:41 04.03.2024

Re: Beat around the bush

principessa_etrusca
Да ли је реално да је Наваљни био толико brand insensitive да је носио Abercrombie & Fitch мајицу?


Ta slika je od pre iks godina pod jedan, a pod dva on je znaš živeo u Putinovoj Rusiji a ne na Zapadu, pa je samim time imao preča posla u svom životu nego da razmišlja da li je glupa majica koju nosi možda od nekog no-no branda. Znaš kako kažu, sit gladnog ne razume…
maksa83 maksa83 07:52 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Да ли је реално да је Наваљни био толико brand insensitive да је носио Abercrombie & Fitch мајицу?

Osim što naš Predsednik baš voli da se slika u tim duksevima u kežual situacijama, u čemu je problem sa tim brendom?
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:59 04.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

Filip Mladenović
Lepo piše u tekstu bloga:

...Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.

Da aplauzima pozdrave jednu od nada slobode, mira, demokratije...

Da glasovima protesta pokažu celom svetu da je još uvek živa normalna, nadarena, slobodoljubiva Rusija!

Da pokažu da se nisu sve Ruskinje i svi Rusi predali letargiji, pomirenju sa sudbinom, odsustvu vere...

Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.


Из овог последњег пасуса се може извући закључак да је Путин убио или затворио или протерао тог Солжењицина. Чуо сам за Каспарова и за Наваљног, али не знам ко је Сожењицин. Дакле, ко Вам је тај господин Солжењицин, и зашто га је Путин измалтретирао/ликвидирао?
benedykt benedykt 08:52 04.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
Да ли је реално да је Наваљни био толико brand insensitive да је носио Abercrombie & Fitch мајицу?

Osim što naš Predsednik baš voli da se slika u tim duksevima u kežual situacijama, u čemu je problem sa tim brendom?

Ne znam, može biti da je to krucijalni dokaz za teoriju da je Navaljni bio MI6 asset, pošto su jednom nekoga iz MI6 uslikali sa već Abercrombie & Fitch nečim.
Elem, kao što nije bilo slučajno što je Papa bio Poljak a Valensa dobio Nobelovu nagradu za mir,

Tako nije bilo ni ovo sa Abercrombie & Fitch majicom. CiJa Makso, CiJa i MI6, pola sveta su upropastili pa su hteli i Rusiju…
angie01 angie01 08:59 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Да ли је реално да је Наваљни био толико brand insensitive да је носио Abercrombie & Fitch мајицу?



Colin_bgd Colin_bgd 09:30 04.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

principessa_etrusca
benedykt
principessa_etrusca
Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.

Солжењицин је био морална громада, а Наваљни MI6 asset.

Ima li neki bilo koji dokaz za to ili da zaključimo kako pričaš napamet, što je u najmanju ruku licimurno ako ne i sramotno a sve sa obzirom na onaj Free Julian Assange NOW! blog. Ili se po tebi sve deli na te neke ”naše” i te ”njihove” pa su onda ovi u zatvorima kod ”naših” naravno MI6 & CIA assets a šta drugo. Čisto da se opet podsetimo kako neka tvoja sabraća na Zapadu drve već godinama kako je i Assange samo i jedino asset ruskih službi…

Не ради се о ”нашима” и ”њиховима”, већ је то све документовано. Ако ниси сигуран, follow the money, Aсанжа и Викиликс не финансирају агенције било којих влада.

Ti si ili FRAPANTNO neobavestena, ili postiras ovakve stvari "po zadatku". Treceg nema...
jovilim_e jovilim_e 10:03 04.03.2024

Re: Особито лепа сахрана је била

Colin_bgd
principessa_etrusca
benedykt
principessa_etrusca
Sve će proći, pa i Putinova strahovlada, a jedan Solženjicin ili Gari Gasparov ili Aleksej Navaljni biće večni, na svetloj strani istorije Rusije.

Солжењицин је био морална громада, а Наваљни MI6 asset.

Ima li neki bilo koji dokaz za to ili da zaključimo kako pričaš napamet, što je u najmanju ruku licimurno ako ne i sramotno a sve sa obzirom na onaj Free Julian Assange NOW! blog. Ili se po tebi sve deli na te neke ”naše” i te ”njihove” pa su onda ovi u zatvorima kod ”naših” naravno MI6 & CIA assets a šta drugo. Čisto da se opet podsetimo kako neka tvoja sabraća na Zapadu drve već godinama kako je i Assange samo i jedino asset ruskih službi…

Не ради се о ”нашима” и ”њиховима”, већ је то све документовано. Ако ниси сигуран, follow the money, Aсанжа и Викиликс не финансирају агенције било којих влада.

Ti si ili FRAPANTNO neobavestena, ili postiras ovakve stvari "po zadatku". Treceg nema...

Šta znači 'postiraš'?
jovilim_e jovilim_e 10:04 04.03.2024

Re: Beat around the bush

benedykt
maksa83
Да ли је реално да је Наваљни био толико brand insensitive да је носио Abercrombie & Fitch мајицу?

Osim što naš Predsednik baš voli da se slika u tim duksevima u kežual situacijama, u čemu je problem sa tim brendom?

Ne znam, može biti da je to krucijalni dokaz za teoriju da je Navaljni bio MI6 asset, pošto su jednom nekoga iz MI6 uslikali sa već Abercrombie & Fitch nečim.
Elem, kao što nije bilo slučajno što je Papa bio Poljak a Valensa dobio Nobelovu nagradu za mir,

Tako nije bilo ni ovo sa Abercrombie & Fitch majicom. CiJa Makso, CiJa i MI6, pola sveta su upropastili pa su hteli i Rusiju…

Čiji je bio agent?
tessa1 tessa1 10:08 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Да ли је реално да је Наваљни био толико brand insensitive да је носио Abercrombie & Fitch мајицу?



E, reci. :)



Primjetila sam sinoć slova na majici, i ne znam zašto pomislila na školski američki rukometni klub (?), ni manje ni više nego rukomet, možda radi ovih ruku podignutih?, na devetom nivou podsvjesti u dubinu mi je i palo na pamet da provjerim šta piše..



I ovde se vide par slova war

Zgodnom Rusu sve dobro stoji, potrefio se opozicionar manekenske građe, da je bio niži možda bi duže živio?









No, dobro, Navalnji je sahranjen u tamnom odjelu i bjeloj košulji,


na zemlji presvlačenje živih traje i danas, sutra isto,


Premijer najmiroljubivijeg slovačkog naroda Robert Fico, traži odgovore od britanskog ambasadora u Slovačkoj, zašto je Džonson ubjedio Zelenskog da ne potpiše mirovni sporazum sa Rusijom, čitam u novinama..


maksa83 maksa83 10:11 04.03.2024

Re: Beat around the bush

pošto su jednom nekoga iz MI6 uslikali sa već Abercrombie & Fitch nečim.


Ali mene stvarno zanima u čemu je fora, kakva je stigma oko tog brenda? Verujem (zapravo znam) da je kvalitetan, naš Predsednik ne nosi džank, ima taj (bar jedan) devičanski beli A&F hoodie u kom voli da se slika kada je opuštena prilika.
benedykt benedykt 10:25 04.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
pošto su jednom nekoga iz MI6 uslikali sa već Abercrombie & Fitch nečim.


Ali mene stvarno zanima u čemu je fora, kakva je stigma oko tog brenda? Verujem (zapravo znam) da je kvalitetan, naš Predsednik ne nosi džank, ima taj (bar jedan) devičanski beli A&F hoodie u kom voli da se slika kada je opuštena prilika.

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:28 04.03.2024

Re: Beat around the bush

naš Predsednik ne nosi džank,


Бренд је синоним за сексуализовани маркетинг, а таргетује "young adults".

Продавци, тзв. модели у топлесу, а купци шипарице.



А ово је прави модел у реклами:

Milan Novković Milan Novković 10:33 04.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
pošto su jednom nekoga iz MI6 uslikali sa već Abercrombie & Fitch nečim.


Ali mene stvarno zanima u čemu je fora, kakva je stigma oko tog brenda? Verujem (zapravo znam) da je kvalitetan, naš Predsednik ne nosi džank, ima taj (bar jedan) devičanski beli A&F hoodie u kom voli da se slika kada je opuštena prilika.

Rasizam, body shaming - nisu ni krili to, CEO im otvoreno o tome pričao iako u bar malo tišem, a nedvosmislenom maniru.

Navaljni je za muslimane u Rusiji govorio da su žohari koje treba pobiti. I ne samo o muslimanima. Imaš snimke, a tu su i rezidentni blogo-forenzičari da provere istinitost

Šalim se poprilično pošto ja, baš se ponavljam, po defaultu sve te političare i kandidate što su uspeli da dobace do pred sami vrh vidim, dok ne dokažu da su nevini, i nije ima lako, kao krimose do ubice, žohare svoje vrste.
benedykt benedykt 10:37 04.03.2024

Re: Beat around the bush

tessa1


na zemlji presvlačenje živih traje i danas, sutra isto,


Premijer najmiroljubivijeg slovačkog naroda Robert Fico, traži odgovore od britanskog ambasadora u Slovačkoj, zašto je Džonson ubjedio Zelenskog da ne potpiše mirovni sporazum sa Rusijom, čitam u novinama..


Za njega su sami Ukrajinci krivi jer je pre petnaestak godina čekićao par sati u Kijevu dok je čekao da se neko udostoji i konačno ga primi kao premijera Slovačke. Tada je bila jedna od gasnih kriza između Moskve i Kijeva te je ventil bio zavrnut a Slovaci i njihova industrija ispaštali, pa je Fico krenuo do jednih i drugih da vidi đe je ba zapelo. U Kijevu ga ponižavajuće iskuliraju a u Moskvi posle toga prime raširenih ruku. Očigledno da on to nikada nije zaboravio, niti ima nameru…
predatortz predatortz 10:44 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Tada je bila jedna od gasnih kriza između Moskve i Kijeva te je ventil bio zavrnut a Slovaci i njihova industrija ispaštali, pa je Fico krenuo do jednih i drugih da vidi đe je ba zapelo. U Kijevu ga ponižavajuće iskuliraju a u Moskvi posle toga prime raširenih ruku


Mislim da ovo mnogo govori, ko hoće da razume.
Ukrajina nema pravo da ošteti treću stranu, odnosno da zavrne tranzit gasa trećim zemljama jer nije zadovoljna svojim ugovorom sa Moskvom.
Dakle, ponašali su se banditski i činili štetu trećim stranama. Kad neko dođe sa pitanjem zašto to čine, iskuliraju ga.

Ja to ne bih branio, a naročito ne bih krivicu svaljivao na onog koji je oštećen bez ikakve njegove krivice i davanja povoda za to.

Nemoj mi reći da braniš ovakav javašluk?
angie01 angie01 10:46 04.03.2024

Re: Beat around the bush


Ali mene stvarno zanima u čemu je fora, kakva je stigma oko tog brenda? Verujem (zapravo znam) da je kvalitetan, naš Predsednik ne nosi džank, ima taj (bar jedan) devičanski beli A&F hoodie u kom voli da se slika kada je opuštena prilika.


brend su uredno nosili najpoznatiji USA predsednici, pa i Kenedi-tu je tajana baticinog izbora.

a za ovo ostalo-sve skupa gluposti-menadzment je insistirao na lepim i zgodnim, mladim, mrsavim-po mogucstvu, belim, ovo poslednje su negirali-....sta bih tu rekla, ako pogledas bilo koju tinejdz seriju, upravo je tako uradjen kasting, po istim ovim merilima i niko nije prozivao za bilo sta, samo su likovi postali obozavani....prvo mi na pamet pada Beverli hils.

isto tako, kakvi su manekeni na svim pistama?...svih brendova?...e pa ovi su hteli, da im tako izgledaju i prodavci.
angie01 angie01 10:51 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Бренд је синоним за сексуализовани маркетинг, а таргетује "young adults".


samo, kakve veze imam recimo ja-ili bilo ko, kome se dopadne majca i kupi je?

pa vecina kupaca, nema pojma, kako je menadzment pravio kampanje i zasto...ovi su utripovali odredjenu grupu kao potencijalne kupce i to je sve.
Milan Novković Milan Novković 10:58 04.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01

Ali mene stvarno zanima u čemu je fora, kakva je stigma oko tog brenda? Verujem (zapravo znam) da je kvalitetan, naš Predsednik ne nosi džank, ima taj (bar jedan) devičanski beli A&F hoodie u kom voli da se slika kada je opuštena prilika.


brend su uredno nosili najpoznatiji USA predsednici, pa i Kenedi-tu je tajana baticinog izbora.

a za ovo ostalo-sve skupa gluposti-menadzment je insistirao na lepim i zgodnim, mladim, mrsavim-po mogucstvu, belim, ovo poslednje su negirali-....sta bih tu rekla, ako pogledas bilo koju tinejdz seriju, upravo je tako uradjen kasting, po istim ovim merilima i niko nije prozivao za bilo sta, samo su likovi postali obozavani....prvo mi na pamet pada Beverli hils.

isto tako, kakvi su manekeni na svim pistama?...svih brendova?...e pa ovi su hteli, da im tako izgledaju i prodavci.

Nemaju šta da negiraju, rasizam im je bio neskriven. Netflix je napravio dokumentarac o tome.

Istina, to se promenilo kad je otišao prethodni CEO (on nije krijo rasizam ni u intervjuima) i došao novi, pre 5-10 godina.
Milan Novković Milan Novković 11:00 04.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
Бренд је синоним за сексуализовани маркетинг, а таргетује "young adults".


samo, kakve veze imam recimo ja-ili bilo ko, kome se dopadne majca i kupi je?

pa vecina kupaca, nema pojma, kako je menadzment pravio kampanje i zasto...ovi su utripovali odredjenu grupu kao potencijalne kupce i to je sve.

Daleko od toga, klinci su pričali o tome, i to intenzivno - doduše ne društvo moje starije ćerke (36 godina sad) ali mlađe uveliko (27 godina sad).
angie01 angie01 11:07 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Nemaju šta da negiraju, rasizam im je bio neskriven. Netflix je napravio dokumentarac o tome.


pa sad, svako moze da napise scenario za "dokumentarac", a na Netflixu,...koliko sam ja otpratila, frka je bila oko nekih majci, na kojima su stampani neki fazoni sa stereotipima vezanim za odredjene rase, tipa, Ceng perionica ce ti ovo super oprati-ovo j naravno interpretacija, ne secam se kako je isao pravi tekst,...i firma se branila tako, sto su rekli, da su mislili da ce ljudi shvatiti da je namera bila-humor, a ne omalovazavanje.

edit: slicni stereotipi provuceni kroz humor, se mogu naci u popularnim stripovima-Talicni Tom,...ili Asreriks, pa niko nije pravio frku oko toga...jer je ocigledno, da nije nikakva ruzna namera u pitanju, a kamoli rasizam.
angie01 angie01 11:10 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Daleko od toga, klinci su pričali o tome, i to intenzivno - doduše ne društvo moje starije ćerke (36 godina sad) ali mlađe uveliko (27 godina sad).


kada bi se napravila anketa medju kupcima, koliko njih bi moglo da kaze, da je upoznato sa kampanjama?....0,02%...mozda i manje....pa ljudi nisu upoznati sa mnogo vaznijim stvarima, od te.


ps- da ne ispadne da branim brend, bas me briga,...nista nisu specijalno, bar ne da ja vidim:)..ono, dosadni su mi, ko da gledam Burdu.

mada, imaju i nesto sto mi se svidja,...ijuuu, pazi, bronzirana manekenka na njihovom sajtu:)




benedykt benedykt 11:19 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Milan Novković

Navaljni je za muslimane u Rusiji govorio da su žohari koje treba pobiti. I ne samo o muslimanima. Imaš snimke, a tu su i rezidentni blogo-forenzičari da provere istinitost

Mislite pošto ste se onako kvalitetno izblamirali sa onim video snimkom sa Telegram kanala Ezre Cohena gde se navodno video Navaljni sa svojim CIA/MI6/Whatever handlerom, kad ono njega u skrivenoj kameri nije uopšte ni bilo. Sve razumem i saosećam, jer onako lepo i nadugačko ste sve to tada objasnili, na majku Njemcova se pri tome pozvali i slavodobitno zaključili kako je sve to povezano uključujući i ubistvo Borje Berezovskog…!? CiJa snajka, Cija, što-no-se kaže…

Elem, opet su vas slagali, evo pogledajte i sami taj čuveni video iz vremena kada su Navaljni i Zahar Prilepin imali zajedno taj njihov pokret НАРОД…


Nije nikada govorio za muslimane da su žohari, nego se radilo o tome da je tada i dalje trajao rat u Čečeniji, pa su u Rusiji a posebno u Moskvi bili učestali teroristički napadi Čečena. Od onog čuvenog pozorišta na Dubrovci, podmetnutih bombi muzičkom festivalu koji se održavao tu kod Moskve na nekom aerodromu, bombaša samoubica u jednom moskovskom restoranu kao i u dva aviona koja su poletela iz Moskve pa se srušila, bombe na pijaci u Samari, bombe na metro stanici u Moskvi, bombe na pruzi Moskva-Piter itd itd itd. Navaljni se u toj reklami, koja mu definitivno nije na čast, zalaže za legalizovanje oružja u Rusiji jer bi tako kao fol građani Rusije mogli da se odbrane u slučaju da se zateknu tamo gde ne treba.

Posle je od tog video snimka napravljena cela fama a posebno kada je Navaljni krenuo sa kampanjom protiv Putina i njegove partije koju su činili жулики и воры, kako ih je on zvao. Očigledno vam ništa od toga dobri moj gosn Milanče nisu objasnili oni vaši blogeri, mada šta se i ja čudim kada nisu niti oni a bogami ni vi, umeli da raspoznaju jeste li ili nije bilo Navaljnog u onom skrivena kamera video snimku…
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:29 04.03.2024

Re: Beat around the bush

pa vecina kupaca, nema pojma, kako je menadzment pravio kampanje i zasto...ovi su utripovali odredjenu grupu kao potencijalne kupce i to je sve.

Ово апсолутно није тачно. Они су створили један одређени имиџ, њихови тзв. модели (продавци) су бели, мишићави и насмејани момци.

Са друге стране, мислим да би ти прва имала примедбе на обнажене продавачице, а у овом случају мушки six pack продаје производ. Једнако је експлоататорско сексуализовање запослених мушкараца.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:33 04.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
pošto su jednom nekoga iz MI6 uslikali sa već Abercrombie & Fitch nečim.


Ali mene stvarno zanima u čemu je fora, kakva je stigma oko tog brenda? Verujem (zapravo znam) da je kvalitetan, naš Predsednik ne nosi džank, ima taj (bar jedan) devičanski beli A&F hoodie u kom voli da se slika kada je opuštena prilika.


imaš netflix doku al nisi ništa prpopustio..
od ceo-a do glavnih fotografa svi su godinama mnogo voljeli da pipkaju te svoje modele pa pukla bruka..
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..
e to onda nosi i određen stav (odurno snobovski) i look (understated wealth look je današnja inkarnacija, u orginalu nešto tipa bijela kragnica i sivi kašmir džemperić, plus biseri, neke bež svedene pantalonice i loafersice za žene pa x varijacija)..
normali ljudi se time ne bave al u UK društvu ne može da te zaobiđe
angie01 angie01 11:41 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Ово апсолутно није тачно. Они су створили један одређени имиџ, њихови тзв. модели (продавци) су бели, мишићави и насмејани момци.


skoncetrisi se, a sta sam ja rekla?


Са друге стране, мислим да би ти прва имала примедбе на обнажене продавачице, а у овом случају мушки six pack продаје производ. Једнако је експлоататорско сексуализовање запослених мушкараца.


nisam pratila, al da li je to bilo samo za odredjenu kampanju, ili i dalje prodaju polugoli muskarci devojcicama, ili sta:)))
Milan Novković Milan Novković 11:41 04.03.2024

Re: Beat around the bush


angie01
Nemaju šta da negiraju, rasizam im je bio neskriven. Netflix je napravio dokumentarac o tome.


pa sad, svako moze da napise scenario za "dokumentarac", a na Netflixu,...koliko sam ja otpratila, frka je bila oko nekih majci, na kojima su stampani neki fazoni sa stereotipima vezanim za odredjene rase, tipa, Ceng perionica ce ti ovo super oprati-ovo j naravno interpretacija, ne secam se kako je isao pravi tekst,...i firma se branila tako, sto su rekli, da su mislili da ce ljudi shvatiti da je namera bila-humor, a ne omalovazavanje.

Ajd što je bilo nekih fazona na majicama, a od nekih su neki i opasniji: tipa da li su dva azijata vredna kao jedan belac (uradi ekperimenat: probaj neki stereotipni fazon tipa "Da li je dvoje Srba iz Bosne vredno kao jedan iz Beograda" - nego je CEO (bivši, kao što rekoh, sad odavno otišao ali to je vreme kontraverze) to otvoreno pričao u intervjuima.

Ipak, ok, kako zamislim sličan fazon na račun nas iz Like i Banije u Prigrevici - bio bi benignog karaktera, prosto su nam roditelji "usadili" kompleks više vrednosti i uglavnom smo neosetljivi na to (poprilično, ipak, ja sam se istorijski na blogu pokazao kao osetljiv kad nam se diraju žene iz doba mog odrastanja, majke i njihove drugarice - ajd kad se muškarci iz Prigrevice tuku za svoju prvu vilu na Dedinju, al dame su dame - sumnjam da je ijedna prošetala Dedinjem, jedna u 20 Beogradom, iako ih je nekoliko bilo na radnim akcijama u pesku na Novom Bgd posle WW2 - moj stari rant, nema veze sa tobom)
Milan Novković Milan Novković 11:49 04.03.2024

Re: Beat around the bush

benedykt
Milan Novković

Navaljni je za muslimane u Rusiji govorio da su žohari koje treba pobiti. I ne samo o muslimanima. Imaš snimke, a tu su i rezidentni blogo-forenzičari da provere istinitost

Mislite pošto ste se onako kvalitetno izblamirali sa onim video snimkom sa Telegram kanala Ezre Cohena gde se navodno video Navaljni sa svojim CIA/MI6/Whatever handlerom, kad ono njega u skrivenoj kameri nije uopšte ni bilo. Sve razumem i saosećam, jer onako lepo i nadugačko ste sve to tada objasnili, na majku Njemcova se pri tome pozvali i slavodobitno zaključili kako je sve to povezano uključujući i ubistvo Borje Berezovskog…!? CiJa snajka, Cija, što-no-se kaže…

Elem, opet su vas slagali, evo pogledajte i sami taj čuveni video iz vremena kada su Navaljni i Zahar Prilepin imali zajedno taj njihov pokret НАРОД…


Nije nikada govorio za muslimane da su žohari, nego se radilo o tome da je tada i dalje trajao rat u Čečeniji, pa su u Rusiji a posebno u Moskvi bili učestali teroristički napadi Čečena. Od onog čuvenog pozorišta na Dubrovci, podmetnutih bombi muzičkom festivalu koji se održavao tu kod Moskve na nekom aerodromu, bombaša samoubica u jednom moskovskom restoranu kao i u dva aviona koja su poletela iz Moskve pa se srušila, bombe na pijaci u Samari, bombe na metro stanici u Moskvi, bombe na pruzi Moskva-Piter itd itd itd. Navaljni se u toj reklami, koja mu definitivno nije na čast, zalaže za legalizovanje oružja u Rusiji jer bi tako kao fol građani Rusije mogli da se odbrane u slučaju da se zateknu tamo gde ne treba.

Posle je od tog video snimka napravljena cela fama a posebno kada je Navaljni krenuo sa kampanjom protiv Putina i njegove partije koju su činili жулики и воры, kako ih je on zvao. Očigledno vam ništa od toga dobri moj gosn Milanče nisu objasnili oni vaši blogeri, mada šta se i ja čudim kada nisu niti oni a bogami ni vi, umeli da raspoznaju jeste li ili nije bilo Navaljnog u onom skrivena kamera video snimku…

Ne mislim, ja ti nisam dao nikakav link. To si ti isčeprkao pa prilepio meni.

Uopšte, ogromna većina tvog teksta u ogromnoj većini komentara su idiotluci gde konstruišeš razne gluposti i nekontrolisano lepiš sagovornicima ružne etikete.

To ti mnogi komentatoru kažu - klasična karakteristika certified idiota, kliničkog, je da je neosetljiv na priče koje mu ne odgovaraju, bez obzira što mu razni pričaju istu priču.
angie01 angie01 11:50 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Ajd što je bilo nekih fazona na majicama,


evo, nasla sam neke,




poprilično, ipak, ja sam se istorijski na blogu pokazao kao osetljiv kad nam se diraju žene iz doba mog odrastanja, majke i njihove drugarice - ajd kad se muškarci iz Prigrevice tuku za svoju prvu vilu na Dedinju, al dame su dame - sumnjam da je ijedna prošetala Dedinjem, jedna u 20 Beogradom, iako ih je nekoliko bilo na radnim akcijama u pesku na Novom Bgd posle WW2 - moj stari rant, nema veze sa tobom)


ovo te nista ne razumem,..al recimo, nisam primetila da reagujes na svinstine izrecene zenama na blogu,..pa i necijim majkama....ovo ne podrazumeva odgovor, samo primecujem....jer onda ne znam o cemu pricamo...kakve veze imaju Prigrevica, Beograd, Paracina,...sta god.
maksa83 maksa83 12:03 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Бренд је синоним за сексуализовани маркетинг, а таргетује "young adults".

Продавци, тзв. модели у топлесу, а купци шипарице.

Kuku mene...

benedykt benedykt 12:05 04.03.2024

Re: Beat around the bush

predatortz
Tada je bila jedna od gasnih kriza između Moskve i Kijeva te je ventil bio zavrnut a Slovaci i njihova industrija ispaštali, pa je Fico krenuo do jednih i drugih da vidi đe je ba zapelo. U Kijevu ga ponižavajuće iskuliraju a u Moskvi posle toga prime raširenih ruku


Mislim da ovo mnogo govori, ko hoće da razume.
Ukrajina nema pravo da ošteti treću stranu, odnosno da zavrne tranzit gasa trećim zemljama jer nije zadovoljna svojim ugovorom sa Moskvom.
Dakle, ponašali su se banditski i činili štetu trećim stranama. Kad neko dođe sa pitanjem zašto to čine, iskuliraju ga.

Ja to ne bih branio, a naročito ne bih krivicu svaljivao na onog koji je oštećen bez ikakve njegove krivice i davanja povoda za to.

Nemoj mi reći da braniš ovakav javašluk?

Priča je u suštini malčice komplikovanija pošto su Rusi prvo prestali da isporučuju gas Ukrajini ali su ovi i dalje uzimali šta im je sledovalo pa je Evropa za toliko dobijala manje. Onda Putin naredi i to javno Mileru da smanji protok ka Evropi valjda da bi oni dodatno pričvrljili Ukrajinu, da bi par dana posle ceo protok bio na nuli pa krenulo međusobno pokazivanje prstom ko je za to odgovoran. Rusi su tvrdili da su zavrnuli ventil zato jer je Naftogaz to već pre njih uradio, a Ukrajinci da su zavrnuli ali samo zato što sa ruske strane kroz cevku i ovako i onako ništa i ne ide, jer je Gazprom pre toga zavrnuo ventile.

Elem, poenta priče je bila u toj posredničkoj firmi RosUkrEnergo i odbijanju Ukrajinaca da plaćaju skuplji gas zbog toga a pri tome preko firme koja je jako sumnjiva u najmanju ruku, odnosno zatezanja oko potpisivanja novog ugovora sa Gazpromom. Kada novog ugovora bilo nije onda se Gazprom dosetio da krene sa naplatom dugovanja ukrajinskog Naftogaza, odnosno zavrtanjem gasa za Ukrajinu posle toga.

Sve u svemu, Fico je pre toga bio manje više neutralan tj krivio i jedne i druge a Julija Timošenko je u tome videla da je on kao stao na stranu Moskve, pa je mislila da će tim nevaspitanim gestom i ponižavanjem u Kijevu uspeti da ga ”dovede u red”. On to zaboravio nije što se da primetiti…

maksa83 maksa83 12:07 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Rasizam, body shaming - nisu ni krili to, CEO im otvoreno o tome pričao iako u bar malo tišem, a nedvosmislenom maniru.

Nisam imao pojma, od kad je cela ta furtutma? Ja sam imao "omiljenu" radnju u Water Tower Place, ne sećam se nekih six-pack cicana i sise-u-izlogu prodavačica, bile devojke normalne i sećam se da ih je bilo malo u smislu ako ti treba drugi broj nečeg moraš da ih loviš po radnji džipom i puškom za uspavljivanje, doduše nisam bio tamo od 2017. Kvalitetne stvari, neke dobre, neke meh, stvar stila i ukusa.
predatortz predatortz 12:11 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Kuku mene...


o'sad pa dovijeka!

zato ja nosim (ugavnom) U.S. Polo.
prvo, tripujem da sam još mlad i zgodan (ajde, ovo drugo lažem ali radim na tome), ima i crnci, i kinezi, i melezi na reklamama...
predatortz predatortz 12:13 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Priča je u suštini malčice komplikovanija pošto su Rusi prvo prestali da isporučuju gas Ukrajini ali su ovi i dalje uzimali šta im je sledovalo pa je Evropa za toliko dobijala manje.


ne, ne i ne... Ne možeš ti da uzimaš ono što ti sleduje od mene jer si se posvađao sa Maksom pa ti on ne da pod istim uslovima po kojim ti je davao ranije.
Jer, ja sam svoj ugovor sklopio sa Maksom, a ti si se obavezao da mi pružiš neometan tranzit koji mi, uzgred, naplaćuješ.
Milan Novković Milan Novković 12:15 04.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
Rasizam, body shaming - nisu ni krili to, CEO im otvoreno o tome pričao iako u bar malo tišem, a nedvosmislenom maniru.

Nisam imao pojma, od kad je cela ta furtutma? Ja sam imao "omiljenu" radnju u Water Tower Place, ne sećam se nekih six-pack cicana i sise-u-izlogu prodavačica, bile devojke normalne i sećam se da ih je bilo malo u smislu ako ti treba drugi broj nečeg moraš da ih loviš po radnji džipom i puškom za uspavljivanje, doduše nisam bio tamo od 2017. Kvalitetne stvari, neke dobre, neke meh, stvar stila i ukusa.

Proverio: to je bilo do 2014. Onda je CEO otišao, i posle par godina došao jedan normalan.

Nisam ni je obraćao previše pažnje, nikakve:

1. Em u odeću ulažem absolutni minimum, jeftinog a udobnog - pamuk,, šljompavo, tanko ... pošto neće dodatni corovi u outlet IT šopingu sami da se plate

2. Moja mlađa ćerka i društvo joj (žensko, muški klinci se ulgavnom opijaju - i ženski, ali muški više) non stop drame oko nečega da sam ja iz prkosa počeo da provociram mlađu ćerku pričajući indijskim akcentom
tessa1 tessa1 12:17 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Opposition leader Alexei Navalny is detained by Russian police officers during a march to protest in central Moscow in June 2019.



Za spornu sliku šta piše, meni nije sporna al ajd dobro..

Jun 2019, dokumentarac je snimljen 2022?, ok, od kad datira specijalna priča o pipkanju modela prvi put na svijetu?


I kakve veze ima sa Navaljnim?


1) Pipkao je i on

2) Podržava pipkanje?


Jeste li vi ozbiljni ovim dokazivanjem da je Navaljni bio loš čovek jer je nosio majicu neku?



Evo podigao je ruke, čisto, crno na bijelo, govori, nikoga ne dodirujem.




principessa_etrusca principessa_etrusca 12:20 04.03.2024

Re: Beat around the bush

sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС.

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)
tessa1 tessa1 12:23 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Za njega su sami Ukrajinci krivi jer je pre petnaestak godina čekićao par sati u Kijevu dok je čekao da se neko udostoji i konačno ga primi kao premijera Slovačke. Tada je bila jedna od gasnih kriza između Moskve i Kijeva te je ventil bio zavrnut a Slovaci i njihova industrija ispaštali, pa je Fico krenuo do jednih i drugih da vidi đe je ba zapelo. U Kijevu ga ponižavajuće iskuliraju a u Moskvi posle toga prime raširenih ruku. Očigledno da on to nikada nije zaboravio, niti ima nameru…


Dobro ovo bi se moglo nazvati tvoje privatno mišljenje o privatnom odnosu premijera Slovačke prema Ukrajincima..

Mislim da je sve mnogo ozbiljnije, i nije nam potrebna atomska nastavi li se ovo sluđivanje svijeta i psihološke igre, svi tonemo bespovratno..
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:27 04.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
Бренд је синоним за сексуализовани маркетинг, а таргетује "young adults".
Продавци, тзв. модели у топлесу, а купци шипарице.

Kuku mene...


Milan Novković Milan Novković 12:30 04.03.2024

Re: Beat around the bush

principessa_etrusca
maksa83
Бренд је синоним за сексуализовани маркетинг, а таргетује "young adults".
Продавци, тзв. модели у топлесу, а купци шипарице.

Kuku mene...



Ali je mudro prećutao da se izjasni koji mu je "young adult" sa fotke što je priložio viši na alpha-males tabeli

EDIT: Doduše ja ni ne znam ko je ovaj desni gospodin, nego verujem u Maksin smisao za homor na slepo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:31 04.03.2024

Re: Beat around the bush

principessa_etrusca
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС. "preppy" се односи на америчку школу

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)


ne, nije, nije i nije..
ne znam kako nisi upoznata ako kažeš da ti je dijete prošlo kroz taj sistem.. ili ga braniš šta li, nepotrebno..
sve dobre selektivne privatne škole u Londonu (pomeunte inlcuded) imaju svoje feeder prep škole i sami kažu da djeca iz tih škola ne polažu iste ispite kao djeca iz drugih škola tj. imaju manje više zagarantovana mjesta..
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

pa otuda, ne nije itd.

ako ćeš da ispravljaš moraš da apdejtuješ znanje (ako je ikad bilo drugačije)..
ili si zaista povjerovala da je i princ Čaki polagao teške ispite
Milan Novković Milan Novković 12:35 04.03.2024

Re: Beat around the bush

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС. "preppy" се односи на америчку школу

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)


ne, nije, nije i nije..
ne znam kako nisi upoznata ako kažeš da ti je dijete prošlo kroz taj sistem.. ili ga braniš šta li, nepotrebno..
sve dobre selektivne privatne škole u Londonu (pomeunte inlcuded) imaju svoje feeder prep škole i sami kažu da djeca iz tih škola ne polažu iste ispite kao djeca iz drugih škola tj. imaju manje više zagarantovana mjesta..
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

pa otuda, ne nije itd.

ako ćeš da ispravljaš moraš da apdejtuješ znanje (ako je ikad bilo drugačije)..
ili si zaista povjerovala da je i princ Čaki polagao teške ispite

U Engleskom jeziku, UK flavour, prep school u UK je ovo što Principeza kaže.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:39 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Milan Novković
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС. "preppy" се односи на америчку школу

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)


ne, nije, nije i nije..
ne znam kako nisi upoznata ako kažeš da ti je dijete prošlo kroz taj sistem.. ili ga braniš šta li, nepotrebno..
sve dobre selektivne privatne škole u Londonu (pomeunte inlcuded) imaju svoje feeder prep škole i sami kažu da djeca iz tih škola ne polažu iste ispite kao djeca iz drugih škola tj. imaju manje više zagarantovana mjesta..
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

pa otuda, ne nije itd.

ako ćeš da ispravljaš moraš da apdejtuješ znanje (ako je ikad bilo drugačije)..
ili si zaista povjerovala da je i princ Čaki polagao teške ispite

U Engleskom jeziku, UK flavour, prep school u UK je ovo što Principeza kaže.


ali koje ovo?
preppy look znači potpuno istu stvar u UK i US.. i istog je porjekla
jel moguće ljudi da se i oko ovoga sad treba natezati?
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:40 04.03.2024

Re: Beat around the bush

isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

Да ли можеш да наведеш неки од тих приватних универзитета?
angie01 angie01 12:43 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Kuku mene...


sto se mene tice-duksevi su ruzni-kakav bre faking beli duks sa kukuljicom i natpisom, bela moze da je majca, a beli duks sa natpisom izgleda, kao kuvarska uniforma sa natpisom restorana-onaj deo, koji obuces, kada ides kuci pa si noseca reklama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:47 04.03.2024

Re: Beat around the bush

principessa_etrusca
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

Да ли можеш да наведеш неки од тих приватних универзитета?


jaoj, evo..
dakle konkretno nama najbliži Kings colledge (koji za sebe kaže da je najbolja škola u Evropi al je realno svakako u prvih 10 u UK a time vjrovatno i u Evropi).. e dakle oni ti na informacionoj večeri kažu da je 60% mjesta rezervisano za njihove feeder škole (uglavnom lokalne Wimbledon prep škole) a od njihovih đaka 30% ide na Oxbridge..
ne kažu ti naravno da ti je mjesto na Oxfordu garantovano ali ti kažu da oni upotrjebe tih 7 godina na koliko kod njih dođu djeca grumovana u lokalnim prep školama, a gdje počinju da ulaze od 5 godina, e dakle da ih potroše da djecu spreme tako da na intervjuu pokažu šta treba i dobiju mjesto..
solidan dakle broj te djece nikad neće proći nikakav težak test a odluka će na kraju biti donesena i na osnovu intervjua..

valjda moraš biti jako malo i naivno detence pa da pomisliš da su njihovi recimo PPE graduates na Oxfordu eto slučajno baš i bogati ali i enormno inteligentni..
mislim, mani me, leba ti
Colin_bgd Colin_bgd 12:50 04.03.2024

Re: Beat around the bush

newimprovedtadejus
Milan Novković
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС. "preppy" се односи на америчку школу

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)


ne, nije, nije i nije..
ne znam kako nisi upoznata ako kažeš da ti je dijete prošlo kroz taj sistem.. ili ga braniš šta li, nepotrebno..
sve dobre selektivne privatne škole u Londonu (pomeunte inlcuded) imaju svoje feeder prep škole i sami kažu da djeca iz tih škola ne polažu iste ispite kao djeca iz drugih škola tj. imaju manje više zagarantovana mjesta..
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

pa otuda, ne nije itd.

ako ćeš da ispravljaš moraš da apdejtuješ znanje (ako je ikad bilo drugačije)..
ili si zaista povjerovala da je i princ Čaki polagao teške ispite

U Engleskom jeziku, UK flavour, prep school u UK je ovo što Principeza kaže.


ali koje ovo?
preppy look znači potpuno istu stvar u UK i US.. i istog je porjekla
jel moguće ljudi da se i oko ovoga sad treba natezati?

Nisi u pravu. Privatne skole imaju prilicno stroge entrance ispite i kriterijume, definitivno u rangu grammar school 11+, sigurno za bolje privatne skole (nisu ni sve privatne skole istog kvaliteta, da se razumemo). Ono sto feeder skole rade je da decu targetovano pripreme za te ispite (u najvecem broju slucajeva uspesno), ali nije tacno da je to sistem u kome manje sposobna deca imaju neku laku ili laksu prodju...
Milan Novković Milan Novković 12:50 04.03.2024

Re: Beat around the bush

newimprovedtadejus
Milan Novković
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС. "preppy" се односи на америчку школу

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)


ne, nije, nije i nije..
ne znam kako nisi upoznata ako kažeš da ti je dijete prošlo kroz taj sistem.. ili ga braniš šta li, nepotrebno..
sve dobre selektivne privatne škole u Londonu (pomeunte inlcuded) imaju svoje feeder prep škole i sami kažu da djeca iz tih škola ne polažu iste ispite kao djeca iz drugih škola tj. imaju manje više zagarantovana mjesta..
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

pa otuda, ne nije itd.

ako ćeš da ispravljaš moraš da apdejtuješ znanje (ako je ikad bilo drugačije)..
ili si zaista povjerovala da je i princ Čaki polagao teške ispite

U Engleskom jeziku, UK flavour, prep school u UK je ovo što Principeza kaže.


ali koje ovo?
preppy look znači potpuno istu stvar u UK i US.. i istog je porjekla
jel moguće ljudi da se i oko ovoga sad treba natezati?

Ne znam dovoljno, izvinajvam se, a i samo prelećem preko komentara.

Nije mi ni bitno, nego je "prep school" u moju mlados u UK značilo ovo što Pincipeza kaže za "prep school".

Objašnjenje za US - nikad čuo niti imao mišljenje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:56 04.03.2024

Re: Beat around the bush

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

Да ли можеш да наведеш неки од тих приватних универзитета?

jaoj, evo..
dakle konkretno nama najbliži Kings colledge...

Који су то приватни универзитети које си споменула?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:58 04.03.2024

Re: Beat around the bush

Colin_bgd
newimprovedtadejus
Milan Novković
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС. "preppy" се односи на америчку школу

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)


ne, nije, nije i nije..
ne znam kako nisi upoznata ako kažeš da ti je dijete prošlo kroz taj sistem.. ili ga braniš šta li, nepotrebno..
sve dobre selektivne privatne škole u Londonu (pomeunte inlcuded) imaju svoje feeder prep škole i sami kažu da djeca iz tih škola ne polažu iste ispite kao djeca iz drugih škola tj. imaju manje više zagarantovana mjesta..
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

pa otuda, ne nije itd.

ako ćeš da ispravljaš moraš da apdejtuješ znanje (ako je ikad bilo drugačije)..
ili si zaista povjerovala da je i princ Čaki polagao teške ispite

U Engleskom jeziku, UK flavour, prep school u UK je ovo što Principeza kaže.


ali koje ovo?
preppy look znači potpuno istu stvar u UK i US.. i istog je porjekla
jel moguće ljudi da se i oko ovoga sad treba natezati?

Nisi u pravu. Privatne skole imaju prilicno stroge entrance ispite i kriterijume, definitivno u rangu grammar school 11+, sigurno za bolje privatne skole (nisu ni sve privatne skole istog kvaliteta, da se razumemo). Ono sto feeder skole rade je da decu targetovano pripreme za te ispite (u najvecem broju slucajeva uspesno), ali nije tacno da je to sistem u kome manje sposobna deca imaju neku laku ili laksu prodju...


aman ljudi ne proziva vam niko djecu..
i kod nas je poprilična bitka da se upišu dobre privatne škole, konkurencija je često jednako žestoka kao u najboljim državnim selektivnim (mada da se ne lažemo, više je konkrencija u brojnosti, mali broj te djece bi imao šansu u najselektivnijim državnim)..
elem..
pored škola koje ipak protresu i talenat i radnu sposobnost na ulazu sa 12 godina imaš i škole koje ih primaju u vrtić.. sa potpuno jasnom namjerom da time izbjegnu test sa 12 godina..
za razliku od matematičke gimnazije ovde ta djeca neće ići na isti prijemni sa ostalima..
ako te baš zanima guglecni Kings colledge, njihov feeder Wimbledon common preparatory i otuda Oxford..
jasno ko dan, oni to ne kriju, to je prosto tako, otuda razni Bore Džonsoni i ne vidim šta je sporno..
niko ne kaže da nema i super pametne djece na privatnim školama.. taj Kings ima supe rpametne djece.. nema tu ništa sporno.. solidna polovina nije ipak prošla testove kao generalne popuplacija i nikad ih neće proći..
e tj. čitati sa razumjevanjem, ne učitavati
jovilim_e jovilim_e 13:00 04.03.2024

Re: Beat around the bush

newimprovedtadejus
maksa83
pošto su jednom nekoga iz MI6 uslikali sa već Abercrombie & Fitch nečim.


Ali mene stvarno zanima u čemu je fora, kakva je stigma oko tog brenda? Verujem (zapravo znam) da je kvalitetan, naš Predsednik ne nosi džank, ima taj (bar jedan) devičanski beli A&F hoodie u kom voli da se slika kada je opuštena prilika.


imaš netflix doku al nisi ništa prpopustio..
od ceo-a do glavnih fotografa svi su godinama mnogo voljeli da pipkaju te svoje modele pa pukla bruka..
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..
e to onda nosi i određen stav (odurno snobovski) i look (understated wealth look je današnja inkarnacija, u orginalu nešto tipa bijela kragnica i sivi kašmir džemperić, plus biseri, neke bež svedene pantalonice i loafersice za žene pa x varijacija)..
normali ljudi se time ne bave al u UK društvu ne može da te zaobiđe

Šta su loafersice?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:00 04.03.2024

Re: Beat around the bush

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

Да ли можеш да наведеш неки од тих приватних универзитета?

jaoj, evo..
dakle konkretno nama najbliži Kings colledge...

Који су то приватни универзитети које си споменула?

jel ti imaš teškoća sa čitanjem, šta li, ne može konkretnije nego što sam napisala
jovilim_e jovilim_e 13:07 04.03.2024

Re: Beat around the bush

angie01
Ajd što je bilo nekih fazona na majicama,


evo, nasla sam neke,




poprilično, ipak, ja sam se istorijski na blogu pokazao kao osetljiv kad nam se diraju žene iz doba mog odrastanja, majke i njihove drugarice - ajd kad se muškarci iz Prigrevice tuku za svoju prvu vilu na Dedinju, al dame su dame - sumnjam da je ijedna prošetala Dedinjem, jedna u 20 Beogradom, iako ih je nekoliko bilo na radnim akcijama u pesku na Novom Bgd posle WW2 - moj stari rant, nema veze sa tobom)


ovo te nista ne razumem,..al recimo, nisam primetila da reagujes na svinstine izrecene zenama na blogu,..pa i necijim majkama....ovo ne podrazumeva odgovor, samo primecujem....jer onda ne znam o cemu pricamo...kakve veze imaju Prigrevica, Beograd, Paracina,...sta god.


Ko to izriče svinjštine ženama na blogu?
Da li je to ono kada ja tebe, naravno posle tvojih sranja, nabijem na kitonijus?
Ili je to ono kada ti kažeš nešto raspaloj Zoji i raspaloj tessi, psihijatrijskim slučajevima kako ih dodatno označavaš?
Mada mi nije jasno zašto i Principesi ne kažeš da je raspala?
One nisu ničije majke?
jovilim_e jovilim_e 13:08 04.03.2024

Re: Beat around the bush

maksa83
Rasizam, body shaming - nisu ni krili to, CEO im otvoreno o tome pričao iako u bar malo tišem, a nedvosmislenom maniru.

Nisam imao pojma, od kad je cela ta furtutma? Ja sam imao "omiljenu" radnju u Water Tower Place, ne sećam se nekih six-pack cicana i sise-u-izlogu prodavačica, bile devojke normalne i sećam se da ih je bilo malo u smislu ako ti treba drugi broj nečeg moraš da ih loviš po radnji džipom i puškom za uspavljivanje, doduše nisam bio tamo od 2017. Kvalitetne stvari, neke dobre, neke meh, stvar stila i ukusa.

Najlakše se praviti lud.
jovilim_e jovilim_e 13:10 04.03.2024

Re: Beat around the bush

predatortz
Kuku mene...


o'sad pa dovijeka!

zato ja nosim (ugavnom) U.S. Polo.
prvo, tripujem da sam još mlad i zgodan (ajde, ovo drugo lažem ali radim na tome), ima i crnci, i kinezi, i melezi na reklamama...

Ja nosim samo košulje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:12 04.03.2024

Re: Beat around the bush

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

Да ли можеш да наведеш неки од тих приватних универзитета?

jaoj, evo..
dakle konkretno nama najbliži Kings colledge...

Који су то приватни универзитети које си споменула?

jel ti imaš teškoća sa čitanjem, šta li, ne može konkretnije nego što sam napisala

Ево читам: ”isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..”

Које?
jovilim_e jovilim_e 13:14 04.03.2024

Re: Beat around the bush

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
sam brand plasira prepy look (prepy od prep school (skraćeno od preparatory), a što je privatna škola koja netalentovanu djecu priprema da dobiju mjesto na top fakultetima, deal je platiš od vrtića i onda imaš feeder line da dijete uđe u osnovnu, pa srednju pa fax iako ne zadovoljava kriterije)..


Prep school значи различите ствари у УК и УС. "preppy" се односи на америчку школу

У УК је то приватна основна школа, а у УС средња која може бити приватна, а може бити државна, и она спрема ђаке за колеџ.

"Preppy стил" се односи на америчку средњу школу.

Иначе, боље приватне школе у Енглеској су селективне кроз систем пријемних испита и високо су компетитивне. (Предлажем ти да погледаш пријемне Сент Полса, Вестминстера, Ситија, Далича,...)


ne, nije, nije i nije..
ne znam kako nisi upoznata ako kažeš da ti je dijete prošlo kroz taj sistem.. ili ga braniš šta li, nepotrebno..
sve dobre selektivne privatne škole u Londonu (pomeunte inlcuded) imaju svoje feeder prep škole i sami kažu da djeca iz tih škola ne polažu iste ispite kao djeca iz drugih škola tj. imaju manje više zagarantovana mjesta..
isto se ponavlja na ulazu u privatne univerzitete..

pa otuda, ne nije itd.

ako ćeš da ispravljaš moraš da apdejtuješ znanje (ako je ikad bilo drugačije)..
ili si zaista povjerovala da je i princ Čaki polagao teške ispite

Opet ova podučava Principesu britanskim normama.
Jebote!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana